Zagorac: Ne krijem, želim u Partizan, ali…

Rade Zagorac, nekadašnji košarkaš Mega Leksa i Memfisa, konačno je progovorio o svojoj budućnosti i istakao da bi voleo da zaigra u Partizanu.

Izvor: B92, Arena sport
Pošaljite komentar
  1. (sizofrenijagrobara, 14. novembar 2017 17:08) 
    Zemljace, Partizan je od 1975. do 2013. slucajno bio 20 puta sampion, slucajno osvojio 13 nacionalnih kupova, slucajno osvojio 6 ABA liga, slucajno osvojio 1992. euroligu, slucajno bio na f4 1987. i 2010., slucajno osvojio 3 evropska Kupa Koraca, danasnji Eurocup 1979., 1980. i 1989., slucajno su iz Partizana izasli Kica, Praja, Djordjevic, Paspalj, Divac, Danilovic..... A za svo to vreme zvezda je NAMERNO osvojila DVE titule 1993. i 1998. I tako dodje 2013. i sad zvezda sve osvaja! Kako? Pa lako! Udavis, ugusis, ubunaris Partizan, oteras normalne, dovedes u njega politicki podobne, koji prihvataju da budu drugi, uzmes im sve sponzore, upropastis ih u svakom smislu. Pa ja da se pitam kao grobar, ja bih zamrznuo Partizan dok ovi ne sjasu sa vlasti, jer ovo je treba nam Partizan da bi zvezda regularno bila prva, onako na silu.
    A ti zemljace, ne pisi takve gluposti, smeju ti se i tvoji.
     (vamos marq, 14. novembar 2017 20:39)

    # Link komentara

  2. Covece sta si ti umislio da ste Vi neki opak tim bili,slucajno uleteste na fajnal for sa Mekalebom i lupetate.A godinam cak i te gubili ste u gostimasa 30 razlike svaku skoro tekmu u LS. Pa Mi postojimo od 45te,Vi od 1975 i sem deset godina nekih od 1975-2015 bili smo bolji od Vas bar pola tog perioda. Pa i kad ste bili u playoffu prvi,dobijali ste nas sa 3 2 i slicno.A neke titule su vam sudije donele.A ne znam koji igraci su to jos trebali stici do Vas. Stvarno si me zabrinuo sa ovakvom izjavom. Dala vam se cucla par godina kad ste sve uzimali iz zvezde,hemofarma,fmpa koga god ste hteli pa bi Vi jos i dalje. Alo 75% Srbije je Zvezda.Gde zivite Vi?
    (sizofrenijagrobara, 14. novembar 2017 17:08) … Slučajno uleteli na F4 2010? 75% Srbije je Zvezda? Na kojim si ti drogama???
    (xxx, 14. novembar 2017 17:41)

    # Link komentara

  3. Slazem se, ali za to neka se prevashodno zapitaju oni koji su sa predumisljajem pokusali da uniste najveci srpski klub Partizan, a tu mislim na Todorica, Covica i Vucica. Da je Partizan ostavljen na miru, i da mu je drzava kao sto je sada Zvezdi obezbedila F4, Srbija bi opet imala klupskog prvaka Evrope. Ovako ce verovatno ostati i bez ucesnika El. A Zvezda. Stvar je jasna. Covic se posvadjao sa bracom i nema vise para. A da se ne lazemo ubaceno je i vise nego sto je smelo, ali Cova je sad pokazao da ne ume da zaradi pare i da su sve to price za malu decu.
    (FM Fleetwood fan, 14. novembar 2017 12:04)

    Covece sta si ti umislio da ste Vi neki opak tim bili,slucajno uleteste na fajnal for sa Mekalebom i lupetate.A godinam cak i te gubili ste u gostimasa 30 razlike svaku skoro tekmu u LS. Pa Mi postojimo od 45te,Vi od 1975 i sem deset godina nekih od 1975-2015 bili smo bolji od Vas bar pola tog perioda. Pa i kad ste bili u playoffu prvi,dobijali ste nas sa 3 2 i slicno.A neke titule su vam sudije donele.A ne znam koji igraci su to jos trebali stici do Vas. Stvarno si me zabrinuo sa ovakvom izjavom. Dala vam se cucla par godina kad ste sve uzimali iz zvezde,hemofarma,fmpa koga god ste hteli pa bi Vi jos i dalje. Alo 75% Srbije je Zvezda.Gde zivite Vi?
    (sizofrenijagrobara, 14. novembar 2017 17:08)

    # Link komentara

  4. @Taribo West
    Pa neka da otkaz Mišku i nek zaigra za partizan.
     (samuraj džek, 14. novembar 2017 17:07)

    # Link komentara

  5. Vi na nivou statisticke greske ni u snu ne mozete da delite zemlju sa nama... 
    Legenda kaze da je jednom davno vidjeno 25 000 navijaca Partizana na jednom mestu istovremeno. Ali to je samo legenda...
    (Antidervis - vase je proslo, 14. novembar 2017 14:49). Tvoj IQ je na nivou statističke greške...
     (xxx, 14. novembar 2017 16:52)

    # Link komentara

  6. Opet sam sebi daješ "plusiće"...? Toliko ti to znači ?! 
    Nego, ne reče mi za Vanju...i hoce li neko da plače na kraju ?
    (Batko, 14. novembar 2017 13:49). Da, sam sebi dajem plusiće, a ti ćeš na kraju da plačeš.
     (xxx, 14. novembar 2017 16:52)

    # Link komentara

  7. Hah Rade nije trebalo da kažeš ovo javno, sad ti sledi progon, bojkot reprezentacije ako budeš na spisku, sad više nisi ni dobar igrač naprasno...nije lako deliti zemlju sa navijačima czv.
    (nz, 14. novembar 2017 13:22)

    Vi na nivou statisticke greske ni u snu ne mozete da delite zemlju sa nama...
    Legenda kaze da je jednom davno vidjeno 25 000 navijaca Partizana na jednom mestu istovremeno. Ali to je samo legenda...
    (Antidervis - vase je proslo, 14. novembar 2017 14:49)

    # Link komentara

  8. Dosta više pisanja gluposti.
    Bidžet partizana za sezonu 2017-2018 je do sada 4,6 miliona evra.
    Kažem DO SADA.
    Čekaju se još 2 sponzora.
    Tako da sirotinjske priče u koje ni deca ne veruju treba da prestanu.

    (budžet kad je poslednji put igrao F4 je bio 3,8 miliona evra,treba reći da je najveći budžet u evroligi te gogine bio 9,9 miliona)

    sve se ovo lako proveri.
    (Ostoja, 14. novembar 2017 14:00)

    # Link komentara

  9. Dete, nauči prvo da računaš, pa onda komentariši Vanju Marinkovića.
    (xxx, 14. novembar 2017 13:15)

    Opet sam sebi daješ "plusiće"...? Toliko ti to znači ?!
    Nego, ne reče mi za Vanju...i hoce li neko da plače na kraju ?
     (Batko, 14. novembar 2017 13:49)

    # Link komentara

  10. @WillyWonka pa kako da ti objasnimo kad si poceo da pratis kosarku onda kad je FMP promjenjo ime!
     (kolee, 14. novembar 2017 13:42)

    # Link komentara

  11. Hah Rade nije trebalo da kažeš ovo javno, sad ti sledi progon, bojkot reprezentacije ako budeš na spisku, sad više nisi ni dobar igrač naprasno...nije lako deliti zemlju sa navijačima czv.
    (nz, 14. novembar 2017 13:22)

    # Link komentara

  12. Nema veze ako Zagorac ode u Partizan. Nedavno smo im ispred nosa uzeli Rakićevića.
    (genijalan potez, 14. novembar 2017 09:43)

    Za Radičevića, Jankovića i Jovanovića tek ne mogu da vam se zahvalim...
     (Luke Babbitt gravedigger, 14. novembar 2017 13:16)

    # Link komentara

  13. xxx opet dominira smesnim komentarima. Voli covek da se sprdaju sa njim, pa to ti je 
    Nego, sta cemo sa Vanjom...? Opet ce neko da place na kraju...?
    (Batko, 14. novembar 2017 12:58). Dete, nauči prvo da računaš, pa onda komentariši Vanju Marinkovića.
     (xxx, 14. novembar 2017 13:15)

    # Link komentara

  14. xxx opet dominira smesnim komentarima. Voli covek da se sprdaju sa njim, pa to ti je
    Nego, sta cemo sa Vanjom...? Opet ce neko da place na kraju...?
     (Batko, 14. novembar 2017 12:58)

    # Link komentara

  15. Ne lupaj gluposti! Guduric je iz Priboja trenirao je tamo u njihovom klubu, u BG je dosao pravo u Zvezdu. Najblize Partizanu je bio na Zvezdinoj tribini kad je igrala protiv Partizana.
    Za Rebica/Jaramaza/Zagorca ne znam, ne poznajem ih, ali kad vidim sta si lupio za Gudurica pretpostavljam da sa Partizanom imaju isto koliko i Gudura
    (Nele, 14. novembar 2017 11:27) Gudurić je u Beogradu došao pravo u Partizan >[link].
    (xxx, 14. novembar 2017 12:27)

    # Link komentara

  16. Zvezda da ima budzet od 6.5 miliona za plate igraca kao sto kazete da li mislite da bi im Radicevic igrao pleja,da bi zamena za Bjelicu i Antica bio Jovanovic ili Jankovic,da bi na trojci igrali raspali Dangubic i Keselj??? Nemojte da ste smesni i da lupate gluposti,Zvezda je u sezonu usla sa manje para nego prosle sezone i sa losijim rosterom,Covke se verovatno nadao da ce od pune Arene da se zakace jos neke pare i time obezbedi novac za jos neko pojacanje ali kao sto vidimo od toga nazalost nema nista,vec dve utakmice u Areni a publike nigde,automatski ni para i ja mislim da je sada Zvezda u velikom problemu,ako na neki drugi nacin ne obezbedi novac bar za dva pojacanja (plej obavezno) vrlo lako moze da ostane bez Evrolige sledece sezone. Ni Partizan nema kvalitet da osvoji Abu ove sezone tako da bojim se da vrlo lako od sledece sezone Srbija ostaje bez ijednog evroligasa!
     (Dacha, 14. novembar 2017 10:37)

    Slazem se, ali za to neka se prevashodno zapitaju oni koji su sa predumisljajem pokusali da uniste najveci srpski klub Partizan, a tu mislim na Todorica, Covica i Vucica. Da je Partizan ostavljen na miru, i da mu je drzava kao sto je sada Zvezdi obezbedila F4, Srbija bi opet imala klupskog prvaka Evrope. Ovako ce verovatno ostati i bez ucesnika El. A Zvezda. Stvar je jasna. Covic se posvadjao sa bracom i nema vise para. A da se ne lazemo ubaceno je i vise nego sto je smelo, ali Cova je sad pokazao da ne ume da zaradi pare i da su sve to price za malu decu.
    (FM Fleetwood fan, 14. novembar 2017 12:04)

    # Link komentara

  17. Evo gledam. Na Partizanovom dresu samo Tesla a na onom ruznijem MTS. 
    I sta cemo sad panteru, hteo si da budes vickast a ispao si glup. 
    Aj jos neku posalicu.
    (Karaburac, 14. novembar 2017 09:18)

    Vidi domara al' se raspisao...
     (Batko, 14. novembar 2017 11:41)

    # Link komentara

  18. "Zagorac je počeo u mlađim kategorijama Partizana, uz njega u timu su bili Jaramaz, Gudurić i Rebić.
    (xxx, 14. novembar 2017 09:55) "
    Ne lupaj gluposti! Guduric je iz Priboja trenirao je tamo u njihovom klubu, u BG je dosao pravo u Zvezdu. Najblize Partizanu je bio na Zvezdinoj tribini kad je igrala protiv Partizana.
    Za Rebica/Jaramaza/Zagorca ne znam, ne poznajem ih, ali kad vidim sta si lupio za Gudurica pretpostavljam da sa Partizanom imaju isto koliko i Gudura
    (Nele, 14. novembar 2017 11:27)

    # Link komentara

  19. Ova deca smorise vise sa tim ko za koga navija... Kad porastete, malo pustite brčiće shvatićete koliko je to smešno što sada pišete. 
    X-slucajeva postoji gde su igraci igrali za jedne, a navijali za druge. 
    A ti se dete ne lozi, nego knjigu u šake. Pisanje ostavi drugima. Vidis da ti ne ide. I ti ćeš, ali za koju godinu
    (Batko, 14. novembar 2017 10:20). Evo na primer ti, misliš da navijaš za Zvezdu, a ono...
     (xxx, 14. novembar 2017 11:12)

    # Link komentara

  20. Како другачије ? Да није странке одавно би били угашени !
    (BBRS, 14. novembar 2017 09:54). Kao stara Zvezda...
     (xxx, 14. novembar 2017 11:11)

    # Link komentara

  21. Niko ni ne tvrdi (bar niko normalan) da Zvezda ima budžet 6,5 miliona za plate. Ali ukupni budžet verovatno nije mnogo daleko od toga. Možemo lako i računati na osnovu poznatih podataka (kojih nema mnogo uprkos Čovićevoj "transparentnosti"). On reče prošle sezone, na jednoj kzš da najplaćeniji igrač u klubu ima ugovor na 350 000 dolara godišnje NETO. To je za klupski budžet trošak od oko 500k eura. Kasnije je rečeno da je taj igrač Bjelica koji je i dalje u klubu (nije 100% potvrđeno). Računaj da Ročesti i Feldin sigurno nemaju manje plate od toga, znači samo ta tri igrača verovatno vuku oko 1,5 milion evra godišnje. Dodaj tome ostale igrače, ceo FMP i slobodno dupliraj tu sumu,a verovatno je i veca cifra u pitanju, ja cenim oko 3,5 miliona najmanje (toliko je, po rečima Čovića, iznosio budžet za plate prošle sezone). Na to dodaj sve ostale troškove i stavke u budžetu i lako dođeš do cifre od oko 5 miliona. 6,5 je, po meni, prevelika cifra, ali ovo je realno. Ako je Čović lagao, onda cifra može biti samo veća, ne bi je on povećavao sigurno.

    To je budžet kom se Partizan približio samo one sezone posle F4, do tada nije prelazio 3,5 miliona ukupno.
     (N., 14. novembar 2017 11:05)

    # Link komentara

  22. Sasvim je očekivano da Zagorac želi u Partizan.
    (Florijan Matekalo, 13. novembar 2017 22:31)

    jesam ostrasceni grobar, ali si majstor i nasmejao si me za sve pare, jos plus nisam siguran da su svi razumeli malo prilozenog otrova :)

    e jos kad bi blio vise ovako duhovitih gana, a ne preprzenih i frustriranih ocajnika bez trunke duha, kao sto je vecina ovde...
    (wer, 14. novembar 2017 11:04)

    # Link komentara

  23. kad mu facu vidis odma znas da je grobar
     (pazarac, 14. novembar 2017 11:01)

    # Link komentara

  24. Zvezda da ima budzet od 6.5 miliona za plate igraca kao sto kazete da li mislite da bi im Radicevic igrao pleja,da bi zamena za Bjelicu i Antica bio Jovanovic ili Jankovic,da bi na trojci igrali raspali Dangubic i Keselj??? Nemojte da ste smesni i da lupate gluposti,Zvezda je u sezonu usla sa manje para nego prosle sezone i sa losijim rosterom,Covke se verovatno nadao da ce od pune Arene da se zakace jos neke pare i time obezbedi novac za jos neko pojacanje ali kao sto vidimo od toga nazalost nema nista,vec dve utakmice u Areni a publike nigde,automatski ni para i ja mislim da je sada Zvezda u velikom problemu,ako na neki drugi nacin ne obezbedi novac bar za dva pojacanja (plej obavezno) vrlo lako moze da ostane bez Evrolige sledece sezone. Ni Partizan nema kvalitet da osvoji Abu ove sezone tako da bojim se da vrlo lako od sledece sezone Srbija ostaje bez ijednog evroligasa!
     (Dacha, 14. novembar 2017 10:37)

    # Link komentara

  25. Da mi neko objasni kako se Zagorac uopšte našao u NBA? Svaka čast, dobar igrač, ali ništa više od toga. Otkud on u NBA???
    (WillyWonka, 14. novembar 2017 10:22)

    # Link komentara

  26. Pitanje za Velikog Strumfa, za koga navija Dangubić, i na čijoj je trubini ceo zivot proveo? Toliko o tome da ne otimate igrace. Bolje ćuti, ne blamiraj se molim te.
    (Sta ucini to, Jorgose Printezise?!, 14. novembar 2017 00:22)

    Ova deca smorise vise sa tim ko za koga navija... Kad porastete, malo pustite brčiće shvatićete koliko je to smešno što sada pišete.
    X-slucajeva postoji gde su igraci igrali za jedne, a navijali za druge.
    A ti se dete ne lozi, nego knjigu u šake. Pisanje ostavi drugima. Vidis da ti ne ide. I ti ćeš, ali za koju godinu
     (Batko, 14. novembar 2017 10:20)

    # Link komentara

  27. Svima je san da igraju u najvecem Partizanu.Platice Zagor ako treba da zaigra bar jednu sezonu u velikanu.Mi smo gotovi,razvalice nas Partizan.Nas jadni FMP ce biti unisten.Protiv takve sile se ne moze.Evo jecam,sa ovom sakom jada od navijaca koji se mogu na prste prebrojati.Nas zivot je unisten.Opet ste pobedili a nama nakon svih ovih godina patnje i tuge ostaje da se nadamo da cemo vas mozda nekad dostici.Bar po broju navijaca.Bar u fudbalu.U kosarci je nemoguce.Bar da imamo stadion kao vi.Bar da smo prvaci sveta!
    (Valternbg, 14. novembar 2017 09:58)

    # Link komentara

  28. Zagorac je počeo u mlađim kategorijama Partizana, uz njega u timu su bili Jaramaz, Gudurić i Rebić.
     (xxx, 14. novembar 2017 09:55)

    # Link komentara

  29. napredno, napredno.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (duh koji hoda, 14. novembar 2017 06:21)

    Како другачије ? Да није странке одавно би били угашени !
    (BBRS, 14. novembar 2017 09:54)

    # Link komentara

  30. zakasnio si,nema više partizana,sad je to dinamik.
    (nosi fenjer,navija za fener, 13. novembar 2017 23:35)


    Ahahaha. Izgleda da te baš boli FMP. Eto, ako vam je lakše, u vašem društvu ćemo pričati da smo Dinamik. Pre svega treba biti čovek i razumeti tuđu nesreću.
    (Globtroter, 14. novembar 2017 09:51)

    # Link komentara

  31. Nema veze ako Zagorac ode u Partizan. Nedavno smo im ispred nosa uzeli Rakićevića.
    (genijalan potez, 14. novembar 2017 09:43)

    # Link komentara

  32. Mislim da se Misko sokirao Zagorevom iskrenoscu u emisiji
    (Marko, 14. novembar 2017 09:24)

    # Link komentara

  33. Pogledati dres Partizana i sve je jasno , kao dokument Vlade Srbije o drzavnim predizećima.
    (Misa, 13. novembar 2017 23:28)

    Evo gledam. Na Partizanovom dresu samo Tesla a na onom ruznijem MTS.
    I sta cemo sad panteru, hteo si da budes vickast a ispao si glup.
    Aj jos neku posalicu.
    (Karaburac, 14. novembar 2017 09:18)

    # Link komentara

  34. Pa što ne dodješ ako toliko želiš? Zar ljubav prema voljenom klubu nije veća od finansija? Dodji da pomogneš da Partizan-Igokea pobegne sa začelja.
    (pera trta, 14. novembar 2017 08:51)

    # Link komentara

  35. zakasnio si,nema više partizana,sad je to dinamik.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nosi fenjer,navija za fener, 13. novembar 2017 23:35) # Lin

    Sta ucini fmp od coveka, bas tuzno.
    (Nosi kece i navija za Skenderbeg, 14. novembar 2017 08:31)

    # Link komentara

  36. Neće im biti dovoljan, što znači da im nije ni potreban! A o šteti po njega, i da ne pričamo...
     (Toma, 14. novembar 2017 07:56)

    # Link komentara

  37. napredno, napredno.
     (duh koji hoda, 14. novembar 2017 06:21)

    # Link komentara

  38. Za bolji klub ni nije !
     (Siniša, 14. novembar 2017 05:56)

    # Link komentara

  39. Rade je pored toga sto je veliki navijač Partizana i jako dobar igrač, veliki talenat srpske košarke. Čudno je što ga je Memfis otpustio zato što je imao mesta u timu. Zagor je imao tri dobre sezone u prvom timu Mege, i pored brojnih povreda koje su ga zezale, kao kapiten je predvodio Megu do Kupa Radivoja Koraća, kao najbolji igrač pored Gudurića je osvojio EP za mlade u20 2015. Zanimljivost je da je KKCZ odbio vec dva puta i pored primamljive ponude, i Evrolige :) Nadam se da ce Partizan uspeti da ga dovede i da ce Rade ostvariti svoj san, i pored zelje njegovog menadzera da ode negde drugde.
     (Kayser Soze, 14. novembar 2017 02:38)

    # Link komentara

  40. Bez obzira gde ide ovaj momak je prosecan igrac, nema nista osim dobrog odraza!
    (Dare, 13. novembar 2017 20:48)

    Pobrkao si ga sa Dangubićem.
     (ja, 14. novembar 2017 01:08)

    # Link komentara

  41. Zagore Grobare!
     (41+, 14. novembar 2017 00:48)

    # Link komentara

  42. Aleksandre i Bogdan dobija otkaz,provereno, i dolazi u Partizan.
     (miško, 14. novembar 2017 00:47)

    # Link komentara

  43. Pitanje za Velikog Strumfa, za koga navija Dangubić, i na čijoj je trubini ceo zivot proveo? Toliko o tome da ne otimate igrace. Bolje ćuti, ne blamiraj se molim te.
     (Sta ucini to, Jorgose Printezise?!, 14. novembar 2017 00:22)

    # Link komentara

  44. a veliki strumpf i zvezdino skromno ulaganje su hitic veceri....
     (schumacher, 13. novembar 2017 23:58)

    # Link komentara

  45. Pogledati dres Partizana i sve je jasno , kao dokument Vlade Srbije o drzavnim predizećima.
    (Misa, 13. novembar 2017 23:28)

    bolje drzavni nego privatni. covke kopa duboku jamu....
     (schumacher, 13. novembar 2017 23:53)

    # Link komentara

  46. ocigledno je bolja ova taktika partizana, prosle godine nisu zaradili dinara, nisu prodali nikog igrali poluamatersko takmicenje, a ove godine doveli vise pojacanja od Zvezde i jos uvjek dovode ??? I onda neko ima obraza da izgovori 'drzavni projekat' uz ime Zvezde .... eh...
     (dirigent, 13. novembar 2017 23:39)

    # Link komentara

  47. da nisu dali milon evra samjuelsu ne bi bilo problema,sad mora država da im da još 2 sponzora.
     (nosi fenjer,navija za fener, 13. novembar 2017 23:38)

    # Link komentara

  48. zakasnio si,nema više partizana,sad je to dinamik.
     (nosi fenjer,navija za fener, 13. novembar 2017 23:35)

    # Link komentara

  49. Pogledati dres Partizana i sve je jasno , kao dokument Vlade Srbije o drzavnim predizećima.
     (Misa, 13. novembar 2017 23:28)

    # Link komentara

  50. Sad imamo previse mladih i talentovanih da uzimaju jedni drugima minute, a titulu da ocekujemo za tri godine ako svi ostanu...
     (deda_gojko, 13. novembar 2017 23:27)

    # Link komentara

  51. Čovek a ne broj,da li se stidis bar malo Dangubicu?
    (Borat iz predgradja, 13. novembar 2017 23:27)

    # Link komentara

  52. Zagorac bi bio fantasticno pojacanje.Jos kada bi potpisao dvogodisnji ugovor ! Auuuuuu,pa to bi tek bilo fantasticno.Jos nesto mi se dopada ovde,a to je sto su tri,cetri coveka videla kvalitet u jednom momku koga se Misko Raznatovic lako odrekao,a to je Dordje Simeunovic koji je ove godine fenomenalan u Vrscu ! I ja bih licno voleo tog momka da vidim u Partizanu !
     (®™, 13. novembar 2017 23:20)

    # Link komentara

  53. Zagor je trazio otvoren ugovor, da moze da ode u bilo kom momentu... Partizan mu to ne dozvoljava.
    Dok neko ne popusti - ostaje siva zona.
    (CalytherWilher, 13. novembar 2017 23:19)

    # Link komentara

  54. @A hajde ti meni odgovori: kako je moguce da raspali Partizan, koji igra nebitni EK, bez ikakvih ambicija kako sami kazu, ima cak TRI velika drzavna sponzora, a Zvezda u sezoni kada se F4 Evrolige igra u Beogradu - samo jednog i to sa skromnim ulaganjem?
    (veliki strumf, 13. novembar 2017 22:45)


    U recenici zamenis Partizan sa Zvezda i sam sebi das odgovor za prethodnih 20 godina dok je Partizan igrao EL a Zvezda se pumpala iskljucivo drzavnim parama od projekta do projekta u izvezdbi Zike Pauka i Vesica dok je igrala cipiripi kup,Partizan je zakinut za pare nakon plasmana na F4 Evrolige u Parizu....samo nemoj onu borbenu kako su vas namerno zaduzivali da bi vas ugasili,u tu bajkicu odavno niko ne veruje.
    Inace ne razumem od kad se budzet meri brojem sponzora,valjda je bitna kolicina novca,ZVE/FMP ima 6,5 miliona a Partizan ni 2,ZVE/FMP ne mora da vraca dugove Partizan mora sa kamatom,vi se ionako samofinansirate,cemu suze za drzavnim sponzorima?
    (Tralalalala, 13. novembar 2017 23:19)

    # Link komentara

  55. @Crvena Zvezda 2010

    samo citam koliko se blamiras svaki put sve vise. Postavljas rekorde kao grof bozovic.
     (Yarilo, 13. novembar 2017 23:15)

    # Link komentara

  56. A hajde ti meni odgovori: kako je moguce da raspali Partizan, koji igra nebitni EK, bez ikakvih ambicija kako sami kazu, ima cak TRI velika drzavna sponzora, a Zvezda u sezoni kada se F4 Evrolige igra u Beogradu - samo jednog i to sa skromnim ulaganjem?
    (veliki strumf, 13. novembar 2017 22:45)

    Koja 3 velika drzavna sponzora? Koliko ja znam Partizan ima samo 1 drzavnog sponzora, i on je skresao na crkavicu zbog ispadanja iz EL. Sto se tice Zvezde, stvarno je degutantno to porediti, jer Zvezda ima minimalno 5M buzdet a Partizanov najveci budzet za 20 godina igranja EL 2,7M? A iza njega je nekoliko F4 (nijedan u BG) i titula sampiona? Pa sta onda trazis? Da drzava zvezdi, koja iza sebe nema nista, daje milione samo zato sto je F4 u Bg??
    Jos jedno pitanje, kako je raspala zvezda, u vreme kada nije igrala evropu, cak ni nebitan ec, kako su oni dovodili igrace direktno iz Lejkersa, Klipersa, Vizardsa, Pistonsa, Makabija? Da li imas objasnjenje???
    (Uros, 13. novembar 2017 23:12)

    # Link komentara

  57. Veliki strumfe,objasniću ti ja,to je zato što smo mi INSTITUCIJA!I to Čović i Vučić neće nikada moći da unište.Isto važi za vas u fudbalu.
     (Vlada, 13. novembar 2017 23:07)

    # Link komentara

  58. Nije u rangu Bogdana Bogdanovica ali bi svakako bio odlicno pojacanje za Partizan.Bilo bi lepo videti Radeta na 2/3 i Simeunovica iz Vrsca na 4 !
     (Aleksandar, 13. novembar 2017 23:05)

    # Link komentara

  59. Ubise se mučeni partizani da prihvate realnost da su SNS KLUB ! Momci, nije to nista strasno. Jesto malo blam, ali vi i onako nemate stida , pa vam dodje na isto (Batko, 13. novembar 2017 22:42)

    nema vece sramote nego navijati za klub nebojse covica...a sve dok je kkp drzavni klub, normalno je da ce ga vlast, koja god bila, pomagati...i zvezdu je drzava obilato pomagala dok je taj klub postojao, kao sto sad nenormalno sipa u fkcz...
     (dr feelgood, 13. novembar 2017 23:04)

    # Link komentara

  60. nije u temi, ali, citam komentare,i nemogu da shvatim da neki zale sto se daje jednom,ili drugom.Ja im nista nebi dao ovaj je tuzio Partizan za 2 plate oko 20.000 evra,,katastrofa u zemlji koja je prezaduzena neko ima platu 10.000 evra NESHVATLJIVO.
     (Lka, 13. novembar 2017 23:03)

    # Link komentara

  61. Neće im biti dovoljan!
     (Toma, 13. novembar 2017 23:03)

    # Link komentara

  62. Ubise se mučeni partizani da prihvate realnost da su SNS KLUB ! 
    Momci, nije to nista strasno. Jesto malo blam, ali vi i onako nemate stida , pa vam dodje na isto
    (Batko, 13. novembar 2017 22:42). Kad ti kažeš...
     (xxx, 13. novembar 2017 23:03)

    # Link komentara

  63. Od navijača zvezde:
    svaka čast dečko što želiš da proživiš svoje snove, nije sve u životu samo novac! Iz tog razloga žrlim ti da ne ogrebeš svoje snove nego da sva tri proživiš punim plućima, osim da nikad ne pobediš zvezdu.
     (Milan, 13. novembar 2017 22:57)

    # Link komentara

  64. E sada ozbiljno, ovo bi bilo odlicno pojacanje za Partizan, sto ne znaci da ce doneti prevagu za ABA ligu, pogotovo sto ce se Zvezda sigurno pojacavati.
    Uzeo je pare to mu nije sada prioritet i treba da igra, e sada njegove decacke fantazije o Partizanu, to je njegova zelja ako postoje sanse neka igra decko.
    U megi se igralo za njega i imao je odlican ucinak, u Partizanu bi bilo malo jedna lopta za sve igrace koji zele da sutiraju i zavrsavaju.
    Vise mi je npr. krivo sto je Gos zavrsio u Partizanu nego Zagorac ako dodje. Trebao je Zvezdi takav igrac.
    Nekako mi je na silu Zagorac otisao u NBA ali opet njegov izbor.
    Ajd pa tako.
     (ovangarda, 13. novembar 2017 22:56)

    # Link komentara

  65. @Cekaj, jel on uzeo pare od memfisa? Bez obzira sto su ga najurili?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Gосподин Смит, 13. novembar 2017 22:27)


    Jeste,a Memfis zaradio njegovim otpustanjem,videli od Covica u slucajevima Mekel,Sofo,Tomson,Aranitovic...
    (Strasne stvari, 13. novembar 2017 22:51)

    # Link komentara

  66. Sta je 500.000 za Napredni Partizan...
    (Grocka, 13. novembar 2017 21:49)

    Ni za Grobasket ne bi bio neko pojačanje....
     (Crvena Zvezda 1913, 13. novembar 2017 22:50)

    # Link komentara

  67. @gospodin smith... Jeste uzeo je 2 i nesto miliona jel je imao 100 posto garantivan ugovor
    (Xoxo, 13. novembar 2017 22:49)

    # Link komentara

  68. Smejurija od igrača. Orden dati njegovom menadžeru, pošto je u Memfisu imao garantovani ugovor. Uzeo lovu za tri godine, gde nije odigrao ni minut, aleluja!
    (Ivan NS, 13. novembar 2017 20:45) # Link komentara

    Alo decko, pre mesec dana si slao komentar, Covicu reaguj. I ti i ovi tvoji panteri, i sta se sada promenilo. Karikatura ste od navijaca, ali majke mi.
    (Sah mat, 13. novembar 2017 22:48)

    # Link komentara

  69. NBA "igrac" u Partizan? Cirkus
     (Filip, 13. novembar 2017 22:46)

    # Link komentara

  70. Ti sinko, prvo nam objasni kako 16 ekipa igraju 32 utakmice,a onda odgovori na prosto pitanje:
    Kako i zasto bi najveci navijc zvezde u istoriji pomagao Partizanu?
    Zasto bi bivsi potpresednik Zvezde (kokeza) davao titule Partizanu?
    Naravni, bez teorije zavere tipa, CIA BIA Vatikan su iza Partizana, a vi jadni jedva sastavili ekipu za Evroligu, dok vas Vucicev SNS svim silama pokusavao spreciti u tome.
    A onda popij mleko, i na spavanje.
    Laku noc!
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Zagoreli tiganj, 13. novembar 2017 22:19)

    Nije da zelim da branim Batka, cesto on i ja polemisemo i imamo razlicito vidjenje iako smo navijaci Zvezde, ali... To za 32 utakmice je napisao ubedjen sam Vlajzi, samo se potpisao kao Batko, jer se covek ispalio kada je rekao da Partizan igra 6 utakmica u EK, pa je podvalio Batku koji mu se podsmevao. Drugo, pa vrlo je jasno zasto se zele urusiti KK i FK CZ. FK zeli jednog dana da preuzme Kokeza (dakle, to je licno njegovo maslo), a KK... zna se, to godinama i nije tajna. Zna se ko to voli kosarku...
    A hajde ti meni odgovori: kako je moguce da raspali Partizan, koji igra nebitni EK, bez ikakvih ambicija kako sami kazu, ima cak TRI velika drzavna sponzora, a Zvezda u sezoni kada se F4 Evrolige igra u Beogradu - samo jednog i to sa skromnim ulaganjem?
    (veliki strumf, 13. novembar 2017 22:45)

    # Link komentara

  71. Ubise se mučeni partizani da prihvate realnost da su SNS KLUB !
    Momci, nije to nista strasno. Jesto malo blam, ali vi i onako nemate stida , pa vam dodje na isto
    (Batko, 13. novembar 2017 22:42)

    # Link komentara

  72. Moze i CZ ne bi pogresio, al ok je i Partizan, samo se nadam da ce i Boby uskoro nazad, u Evropu, u CZ...
     (C i n i k, 13. novembar 2017 22:40)

    # Link komentara

  73. Nazalost zvanicno je . Partizan dobio novo pojacanje na poziciji 3. Trogodisnji ugovor posle puno natezanja potpisao je Djordje Tresac
    (tintilic, 13. novembar 2017 22:11) # Link komentara

    Tebe nije blam da ga pominjes. Pa Djole vas je otresao za ceo zivot.
    Jesi mazohista...
    (Djalma, 13. novembar 2017 22:40)

    # Link komentara

  74. Da je Zagorac kvalitetan igrac trazili bi ga mnogo jaci klubovi od ABA ligasa... Ovako Misko hoce da uvali Partizanu "šarenu lažu" za velike pare...
     (Partizan kao nema pare..., 13. novembar 2017 22:40)

    # Link komentara

  75. Šta mislite, da nije možda razlog zašto ne može da potpiše to što je danas na snagu stupila kazna BAT-a?
     (ParterB, 13. novembar 2017 22:36)

    # Link komentara

  76. Pa i Rocestiju finansijski efekat nije bio vazan pa je dosao u zvezdu. Ni Feldinu ni Anticu, Lesoru onim grobarima iz Amerike... i sta sad.
    (Batko, 13. novembar 2017 21:09)

    Толико му није важан да је дошао да игра за тричавих 400 хиљада годишње
     (спортски уметник, 13. novembar 2017 22:32)

    # Link komentara

  77. Sasvim je očekivano da Zagorac želi u Partizan.
     (Florijan Matekalo, 13. novembar 2017 22:31)

    # Link komentara

  78. Solidan igrač. Za Partizan trenutno premija što se tiče potencijala, uklapa se u košarku koju igraju. Defanzivno se takođe uklapa. Ali koliko će lopti trebati u napadu da svi ostanu zadovoljni!? On je svakako igrač koji traži veliku slobodu. Na tome Miško i insistira pored dužine ugovora. Npr. Dangubić je mnogo bolje izgledao u Megi, igrao za sebe, kao i Zagorac. Ali je više spreman da igra za ekipu, da se žrtvuje u odbrani. Zato mislim da im Zagorac u ovom trenutku nije potreban, uz sve to ne dolazi da bude treći, četvrti igrač. Biće vrlo zanimljivo videti šta na to kažu Gos, Novica, Samardo, Miler i Vanja? A nije da Partizan nije imao sjajne igrače i ekipu i izgubio EL. I to dve godine za redom!!!
     (Savatiye, 13. novembar 2017 22:31)

    # Link komentara

  79. Partizan je blokiran, ne moze da registruje igrace.
     (Dare, 13. novembar 2017 22:29)

    # Link komentara

  80. Ako cita ovo Stefan iz Korminjana na privremenom radu u Angoli,koji mi je jos pre 2 godine otkrio da je Zagorac grobar, znao informaciju jer je radio sa njegovim ocem, saljem mu veliki pozdrav.Miša
     (Menadjer, 13. novembar 2017 22:28)

    # Link komentara

  81. Ti sinko, prvo nam objasni kako 16 ekipa igraju 32 utakmice,a onda odgovori na prosto pitanje:
    Kako i zasto bi najveci navijc zvezde u istoriji pomagao Partizanu?
    Zasto bi bivsi potpresednik Zvezde (kokeza) davao titule Partizanu?
    Naravni, bez teorije zavere tipa, CIA BIA Vatikan su iza Partizana, a vi jadni jedva sastavili ekipu za Evroligu, dok vas Vucicev SNS svim silama pokusavao spreciti u tome.
    A onda popij mleko, i na spavanje.
    Laku noc!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Zagoreli tiganj, 13. novembar 2017 22:19)

    Cekaj, jos nisi skapirao da je to neka mukica koristila moj nik i pisala ??? Jooo…oo j, hehehehehehe....pa vi partizani ste carevi ! Ti si barem 10-i koji se primio na tu foru.... :))))))))

    Ovo sa mlekom i spavanjem ti je super fora...to si verovatno sam smislio veceras ?!
    (Batko, 13. novembar 2017 22:27)

    # Link komentara

  82. Cekaj, jel on uzeo pare od memfisa? Bez obzira sto su ga najurili?
     (Gосподин Смит, 13. novembar 2017 22:27)

    # Link komentara

  83. Sa decom koja kapiraju stvari "Ovaj navija za Zvezdu, a ovaj za partizan" ne vredi polemisati. 
    (Batko, 13. novembar 2017 21:58) 

    hahahahaaaaa...pa druze sve vreme bas ti to radis. Objasni tu magicnu povezanost sa SNS, jel na JNA dovodio seika ili na Marakanu. Daj bre, prestanite da lazete i obmanjujete narod. Nije vas sramota da onakva saopstenja pisete i vi i FK, vecito se vi borite protiv nekih nevidljivih neprijatelja, polako se gubite u svemu tome. Spinujete kao i vas najveci i najmocniji navijac , to je cinjenica da jeste.
    (hmm..., 13. novembar 2017 22:11)

    Ma sta ih bre diras, pusti ih. Bas su zabavni.
    Posebno ono 'Partizan je SNS klub, a zvezdu Vucic i SNS saplicu na svakom koraku. Cak i kad nam doveo Gazprom i sejka. To je bila neka skrivena smicalica prema zvezdi'
    A posebno mi se svidja ona: 'Kokeza, doskorasnji potpresednik zvezde, kojeg je zvezda svim silama izgurala na tu poziciju, poklanja titule Partizanu!'
    HAHAHAHAHAHA, SA NJIMA UVEK VRHUNSKA KOMEDIJA. VRHUNSKA! xD
     (Vlajzi, 13. novembar 2017 22:25)

    # Link komentara

  84. Čoveku nebitan novac??!
    Želi da igra u najvećem sportskom društvu sveta u gašenju.
    Jedne teraju iz zemlje i kluba drugima ne daju da potpišu za klub.
    Siva ili tamna faza?
    Tamni turski vilajet.
    Jezivo.
    (Kkp, 13. novembar 2017 22:22)

    # Link komentara

  85. Pa sada braca preko Partizana skidaju Covica a onda kada preuzmu Zvezdu ponovo Partizan u kanalu. I tako to ide ukrug
    (asa, 13. novembar 2017 22:20)

    # Link komentara

  86. Ja mislim da Partizanu treba tip igraca kao Lucic, ali nakon ovoga veceras nemam nista protiv da vidim ovog decka u crno belom dresu.
    Bas mi je bilo simpaticno kako se nasmejao i kako je pricao o KKP. I jako mi se svideo, kulturan i fin.
    (kole, 13. novembar 2017 22:20)

    # Link komentara

  87. (hmm..., 13. novembar 2017 22:11)
    Samo bez nervoze, utice na lepotu. Volis krofne?
    (anica, 13. novembar 2017 22:20)

    # Link komentara

  88. Sa decom koja kapiraju stvari "Ovaj navija za Zvezdu, a ovaj za partizan" ne vredi polemisati.
    (Batko, 13. novembar 2017 21:58)

    Ti sinko, prvo nam objasni kako 16 ekipa igraju 32 utakmice,a onda odgovori na prosto pitanje:
    Kako i zasto bi najveci navijc zvezde u istoriji pomagao Partizanu?
    Zasto bi bivsi potpresednik Zvezde (kokeza) davao titule Partizanu?
    Naravni, bez teorije zavere tipa, CIA BIA Vatikan su iza Partizana, a vi jadni jedva sastavili ekipu za Evroligu, dok vas Vucicev SNS svim silama pokusavao spreciti u tome.
    A onda popij mleko, i na spavanje.
    Laku noc!
     (Zagoreli tiganj, 13. novembar 2017 22:19)

    # Link komentara

  89. Koliko je krivo nekim Panterima... nije mi jasno zašto, ali se vidi po komentarima.
     (Duck Dodgers, 13. novembar 2017 22:18)

    # Link komentara

  90. Iz NBA u Partizan !!!???
    Pa to nije ni " s' konja na magarca ", već " s' konja direktno u blato..."
     (Može biti samo je*an, 13. novembar 2017 22:16)

    # Link komentara

  91. O cemu vi pricate ?! Decko je danas potpisao za Partizan , koje su vam to fore da ne objavite ?!!!
     (RedMetox, 13. novembar 2017 22:16)

    # Link komentara

  92. dodji brate, igraj srcem i dusom za najbolji kk na ovim prostorima, pusti FMP
     (Crvena Zvezda 1913 p.n.e, 13. novembar 2017 22:14)

    # Link komentara

  93. goco ti se salis zar ne... feldin, rocesti, antic i lesor su potpisali za vise od celog Partizana... ajd realno
     (schumacher, 13. novembar 2017 22:13)

    # Link komentara

  94. A BAT, a dugovi, a moja stipendija?
    (Dulou, 13. novembar 2017 22:11)

    # Link komentara

  95. Šta zna dete šta je 500.000 eura ...
     (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 13. novembar 2017 22:11)

    # Link komentara

  96. Nazalost zvanicno je . Partizan dobio novo pojacanje na poziciji 3. Trogodisnji ugovor posle puno natezanja potpisao je Djordje Tresac
    (tintilic, 13. novembar 2017 22:11)

    # Link komentara

  97. Sa decom koja kapiraju stvari "Ovaj navija za Zvezdu, a ovaj za partizan" ne vredi polemisati.
    (Batko, 13. novembar 2017 21:58)

    hahahahaaaaa...pa druze sve vreme bas ti to radis. Objasni tu magicnu povezanost sa SNS, jel na JNA dovodio seika ili na Marakanu. Daj bre, prestanite da lazete i obmanjujete narod. Nije vas sramota da onakva saopstenja pisete i vi i FK, vecito se vi borite protiv nekih nevidljivih neprijatelja, polako se gubite u svemu tome. Spinujete kao i vas najveci i najmocniji navijac , to je cinjenica da jeste.
     (hmm..., 13. novembar 2017 22:11)

    # Link komentara

  98. Samo napredno i dinamicno.
    Dolaskom Zagorca, Partizan ce i zvanicno imati najskuplji tim ABA lige.
     (Goca, 13. novembar 2017 22:08)

    # Link komentara

  99. Ajd sad realno, pa zar nije bolje da Zagorac ode u Megu. U zadnje 4 godine Maga ima vise finala u ABA ligi od Partizana (jedno), ima vise trofeja od Partizan u zadnje 4 godine (jedan). Prelezak u Partizan bi bio samo korak nazad u karijeri a ujedno bi i znacio kraj Partizana, jer oni ne bi platili a Misko bi ih ugasio to je sigurno.
    (tintilic, 13. novembar 2017 22:08)

    # Link komentara

  100. ja sam cuo da ide u Bujučekmečekece...
     (duledudule, 13. novembar 2017 22:06)

    # Link komentara

  101. Ako Zagorac dođe u Igokeu 2 obavezno mu dajte broj 32...
    zamislite 32 Zagor(ska)....
     (Crvena Zvezda 1913, 13. novembar 2017 22:01)

    # Link komentara

  102. Само дужина уговора, ту се ћерају.
    (киза Д, 13. novembar 2017 21:58)

    # Link komentara

  103. cekaj, jel to ona stranka ciji predsednik navija za Zvezdu, isao na njene utakmice...on nam pomaze, jel?! Opet mitomanija na delu. Carsijske price, tipa rekla kazala...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (hmm..., 13. novembar 2017 21:36)

    Sa decom koja kapiraju stvari "Ovaj navija za Zvezdu, a ovaj za partizan" ne vredi polemisati.
    (Batko, 13. novembar 2017 21:58)

    # Link komentara

  104. Decko je svoj kosarkaski stav formirao pre 2012. kada je napredni kancer zahvatio Srbiju pa i kosarku.
     (matori, 13. novembar 2017 21:57)

    # Link komentara

  105. cekaj, jel to ona stranka ciji predsednik navija za Zvezdu, isao na njene utakmice...on nam pomaze, jel?! Opet mitomanija na delu. Carsijske price, tipa rekla kazala...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (hmm..., 13. novembar 2017 21:36)

    Sa decom koja kapiraju stvari "Ovaj navija za Zvezdu, a ovaj za partizan" ne vredi polemisati.
    (Batko, 13. novembar 2017 21:56)

    # Link komentara

  106. Pa stvarno mu pare i nisu problem!
    Od Memfisa je dobio 2,5 mil.$!? Sad bi igrao za svoju dušu,a pred njim je i karijera od bar 10 god!!
    Al' skvičanje Pantera,nema cenu!!
     (Dušan, 13. novembar 2017 21:56)

    # Link komentara

  107. A toliko ga svojataju panteri od prosle god.A njemu je san da zaigra za Partizan.
     (Frenki**, 13. novembar 2017 21:55)

    # Link komentara

  108. Kad ce prestatu vise ovaj aparthejd?Dokle ce vise drzava da sipa u Fmp a Partizanu nista?
     (mag, 13. novembar 2017 21:54)

    # Link komentara

  109. Sta cu sad?Necu imati priliku da demagogijom pokrijem lose rezultate jer cu imati skuplju ekipu od Crvene Zvezde?
     (Mutou generalni mag alhemije, 13. novembar 2017 21:52)

    # Link komentara

  110. Netreba nam igrac koji je potekao u FMP skoli, za te pare moze da se nadje vrhunski crnac zver mozda dvoica.
    Neka tvrdi pazar negde drugde.
    Mi idemo na osvajanje EUROCAP-a sa njim ili bez njega, o aba necu ni da pricam.
     (vlajzi, 13. novembar 2017 21:51)

    # Link komentara

  111. Sta je 500.000 za Napredni Partizan...
     (Grocka, 13. novembar 2017 21:49)

    # Link komentara

  112. @vlajzi,ju kako si duhovit,sad kad drzava sipa u crnu rupu,mnogo si poleteo,ali sreco moja,na kraju ce opet biti suza.
    (Red, 13. novembar 2017 21:46)

    # Link komentara

  113. Lako je Fmp da igra nikad slabiju Euroleague,ajde u Eurocup ako smete?
     (tresac, 13. novembar 2017 21:46)

    # Link komentara

  114. Gde bilo samo neka igra. Šteta bi bilo da još jedan talenat stagnira ili propadne. Igraj Rade gde god hoćeš, treniraj i ne obraćaj pažnju na ovu dečurliju.
    (Gde ja živim, 13. novembar 2017 21:45)

    # Link komentara

  115. Kad cu ja doci na red?Moja ljubav nine jeftina.
     (general, 13. novembar 2017 21:45)

    # Link komentara

  116. Na kraju može ti se ostvariti samo jedna želja. Idi u Partizan za bolje nisi!
     (Srbin, 13. novembar 2017 21:45)

    # Link komentara

  117. (Crvena Zvezda 1913,

    , fmp je osnovan 90 i neke omaklo ti se dok si kucao 1993 . toliko o nasmejati nekog geek
     (schumacher, 13. novembar 2017 21:44)

    # Link komentara

  118. Osvajamo smesnu nikad slabiju Aba ligu i odlazimo do polufinala Eurocupa.Tek ce masina da se upali!!!
     (fmp, 13. novembar 2017 21:44)

    # Link komentara

  119. @GM

    A izvini molim te u cemu je to greska sto je napisao da za grmi pionir?
    Kakve veze ima jesmo li iz hale sportova ili neke druge hale,naravno da ce da grmi pionir kao sto je grmio mnogo mnogo puta...isto kao i arena,udji na sajt evrolige pa pogledaj cija su prvih nekoliko mjesta po broju gledalaca u evroligi.Pusti te mrznju baratajte sa argumentima.
     (cisto onako, 13. novembar 2017 21:43)

    # Link komentara

  120. @policajac
    Kakav Bat problem čoveče! Pa 30.000 Ostoja ima u džepu.
    Problem je Miškova pohlepa!!
     (Dušan, 13. novembar 2017 21:43)

    # Link komentara

  121. Mutou ce konacno imati priliku razvija domace mlade igrace.Jeste da im je budzet 400k ali Partizan je favorit Eurocupa.
     (general i alhemija, 13. novembar 2017 21:42)

    # Link komentara

  122. Nema ali, spremaj olovku i potpisuj ugovor. Ako je Miskoni taj koji zateze i predstavlja prepreku potpisa za Partizan ( a po mojim saznanjima jeste jer Misko zahteva ugovor na 1 sezonu a klub i Rade hoce na 3 sezone) neka ga sutne i nadje novog menadzera.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Uros Djurdjevic Prejaki #32, 13. novembar 2017 21:25)

    On samo moze da kaze DA GAZDA. CIPIRIPI KUP. 86:100

    Ognjen Ozegovic Preslabi
    (tintilic, 13. novembar 2017 21:42)

    # Link komentara

  123. Ono kad nisi ni za Partizan...
    (Partizan, Torino, Al Ahli, 13. novembar 2017 21:40)

    # Link komentara

  124. U koliko kila sjemenki je zapelo? Ono navijam za Partizan al za odredjeni dzak sjemenki.
     (Borky, 13. novembar 2017 21:40)

    # Link komentara

  125. Dolazi Zagor sigurno samo je problem da li do kraja sezone ili visegodisnji ugovor.
     (Karaburac, 13. novembar 2017 21:40)

    # Link komentara

  126. Zapelo izmedju 360 i 480...  
    Ali, nema panike...SNS ima resenje za sve vase probleme 
    (Batko, 13. novembar 2017 21:14) 

    Pa gde si ti sreco, ceo dan te nema... 
    Kako bese, 22 ekipe u ligi, 44 utakmice? 
    Dva kola igras protiv sebe, prvo kuci, a onda i gostujes sebi. 
    hahahaahahahahahahahaha 
    Ajmo jos neki biser, razveseli nas... idemooooo!!!
    (Vlajzi, 13. novembar 2017 21:29)

    Hahahahahahahahahahah, oplako sam!
     (MareCZV, 13. novembar 2017 21:40)

    # Link komentara

  127. Kosarka to je BAT!!!
     (Srbija Zvornik, 13. novembar 2017 21:39)

    # Link komentara

  128. Rade Zagorac ostvari san i budi vecno drugi iza velike Crvene Zvezde.
    (Aleksej, 13. novembar 2017 21:24)

    hahaha…haha h
    vecno drugi.
    velike.
    Ajmo, jos neki vic.
    Sa vama uvek sala, uvek komedija, uvek veselo!
     (Prola Zidan, 13. novembar 2017 21:38)

    # Link komentara

  129. Pustili ste SNS u klub.
    Drzava sipa pare.
    Pojacanja stizu kao na traci.
    Vi se zahvaljujete premijeru.
    Ujedno kukate o nikad manjem budzetu.
    Sve u cilju da se Zvezda skine sa trona.
    (BL, 13. novembar 2017 21:38)

    # Link komentara

  130. Zvezdi on nije potreban,suvi prosek,imamo jih vise nego dovoljno,nama treba drugi kvalitetan play i centar,petica.Verovatno bi trebali jos kojeg ali...
    (Red, 13. novembar 2017 21:38)

    # Link komentara

  131. Ali kako to da mu finansijski efekat nije vazan? Zasto to Zagore, zaso?
     (Panterce, 13. novembar 2017 21:37)

    # Link komentara

  132. HAHAHAH kako se popalili kao da je Lebron rekao da hoce u partizan. Rade je dobar igrac, ima talenta, ali precenjen previse i ako ostane prosecan igrac to ce biti glavni razlog.
     (Jeri smo ta ko u mo gucnosti, 13. novembar 2017 21:37)

    # Link komentara

  133. Zapelo izmedju 360 i 480... 
    Ali, nema panike...SNS ima resenje za sve vase probleme
    (Batko, 13. novembar 2017 21:14)

    cekaj, jel to ona stranka ciji predsednik navija za Zvezdu, isao na njene utakmice...on nam pomaze, jel?! Opet mitomanija na delu. Carsijske price, tipa rekla kazala...
     (hmm..., 13. novembar 2017 21:36)

    # Link komentara

  134. Kao zvezdaš želim ti sreću.Izuzetan momak sa gospodskim manirima.To je kod današnjih profesionalaca retkost.
    Sretno
     (RUMBLE, 13. novembar 2017 21:35)

    # Link komentara

  135. Posle dve meseca bez kluba se oglasio,znaci cekao neki klub iz EL da ga pozove kad nije onda ajde moze sad i u Partizan.Meni ovo ovako deluje.
     (Dr.Haus, 13. novembar 2017 21:33)

    # Link komentara

  136. Što vi znate da nasmejete ljude to niko ne zna!! 
    "Glavni kandidati za titulu" 
    HAHAHAHAHAHAHAHAHA
    (Crvena Zvezda 1913, 13. novembar 2017 20:59). Crvena Zvezda 1913 HAHAHAHA...
     (xxx, 13. novembar 2017 21:33)

    # Link komentara

  137. Rade Zagorac ostvari san i budi vecno drugi iza velike Crvene Zvezde.
    (Aleksej, 13. novembar 2017 21:24)

    Najjace je ovo ... da zagrmi Pionir.

    Alo, rodjaci, vi ste iz hale sportova. Igrali ste i u Areni, ali jedno je vas dom, a drugo gde vas pustaju da igrate i pored toga sto su vam renovirali salu... a igraju samo devojke.
    (GM, 13. novembar 2017 21:24)

    Ala panteri slabo pamte, ovaj prvi misli da je košarka izmišljena tek 2013. godine, a ovaj drugi govori o Hali Sportova a njegova fmpzvezdadiva igra svaku drugu utakmicu u Železniku i čovek se pravi blesav.

    Košarka nije sport za zvezdaše, jednostavno niste za to.
    (WinstonBlue, 13. novembar 2017 21:33)

    # Link komentara

  138. Moram da primetim jednu stvar. Sve priče o navijačkom opredeljenju nekih igrača da stavimo na stranu. Meni samo nije jasno gde je pristojnost onih sa druge strane brda koji sad kao prozivaju Partizan da je "SNS" klub??? Verovatno je u pitanju ona oprobana taktika "drž'te lopova", nema drugog objašnjenja.
     (Šruder protiv Šredera, 13. novembar 2017 21:32)

    # Link komentara

  139. Problem je sa BAT om.
    Ne mozete nikog da registrujete.
    @policajac

    Platice Zagor tih 20 k. ):
    No prob.
     (Sah mat, 13. novembar 2017 21:32)

    # Link komentara

  140. Koliko ostrascenih decjih komentara. Decko navija za Partizan, pa sta? Zelja mu da igra - ko mu brani? Meni je ovo kukanje po medijima strasno. Izvisio u NBA posle slabe sezone u Megi, uzeo debelu lovu - moze da igra u Partizanu za kikiriki i sarmice. Sto onda ne igra? Eno i Dule za stipendiju trenirao... Inace, mi u Zvezdu ne dovlacimo na silu partizanovce, kao sto vi besramno radite - eno u FK pola tima Zvezdasi. Mi nemamo nijednog - ima nas vise nego dovoljno da ne moramo da kopamo rukama i nogama i trazimo nekog ko ce igrati za nas. Sto se Zagorca tice - prosecan igrac koji nikad nije pobedio Zvezdu i tako ce i ostati.
    (veliki strumf, 13. novembar 2017 21:13). Ubićee ljubomora...
     (xxx, 13. novembar 2017 21:29)

    # Link komentara

  141. Ovaj decko mi je mnogo antipatican
    @glavni arhivator

    Tek ce.
     (Sah mat, 13. novembar 2017 21:29)

    # Link komentara

  142. Zapelo izmedju 360 i 480... 
    Ali, nema panike...SNS ima resenje za sve vase probleme
    (Batko, 13. novembar 2017 21:14)

    Pa gde si ti sreco, ceo dan te nema...
    Kako bese, 22 ekipe u ligi, 44 utakmice?
    Dva kola igras protiv sebe, prvo kuci, a onda i gostujes sebi.
    hahahaahahahahahahahaha
    Ajmo jos neki biser, razveseli nas... idemooooo!!!
     (Vlajzi, 13. novembar 2017 21:29)

    # Link komentara

  143. svaka cast mali....srecno u nastavku karijere....
     (borivoje surdilovic, 13. novembar 2017 21:27)

    # Link komentara

  144. Uzeo pare u NBA, imao garantovan ugovor, sad moze i free da igra 1 sezonu kao Macvan onomad, ali se to ne svidja Misku, ne moze da uzme % ako decko igra za dz.
     (Taribo West 16, 13. novembar 2017 21:27)

    # Link komentara

  145. BAT, novac, odakle i ostale baljezgarije... Kako je sport bio lepsi ranije - gledao se teren i igra! Sto jaci rival, to veca teznja da preores teren...
    A danas tribine prazne, a portali puni glupih komentara!?
     (kako ko, pa ja, 13. novembar 2017 21:26)

    # Link komentara

  146. Kompleksaši se javljaju, a njih niko ne spominje.
     (Niko ne može zabraniti fmp-u kako će da se zove, 13. novembar 2017 21:26)

    # Link komentara

  147. Nema ali, spremaj olovku i potpisuj ugovor. Ako je Miskoni taj koji zateze i predstavlja prepreku potpisa za Partizan ( a po mojim saznanjima jeste jer Misko zahteva ugovor na 1 sezonu a klub i Rade hoce na 3 sezone) neka ga sutne i nadje novog menadzera.
     (Uros Djurdjevic Prejaki #32, 13. novembar 2017 21:25)

    # Link komentara

  148. I jos drzava da dovede Pavlovica i pleja i pali se masina.
    (Aleksej, 13. novembar 2017 21:25)

    # Link komentara

  149. Problem je sto partizan vec duguje misku za prelazak aranitovica iz zvezde u partizan.pa sad ne mogu da se nadju za cifru.zvezda dugovala misku pare pa se tako utalili.sad je problem cifra partizan bi hteo za male pare a misko ne da
    (bojan, 13. novembar 2017 21:25)

    # Link komentara

  150. Naravno da finansijski momenat nije bitan Sns Partizan ima neogranicen budzet,Rade Zagorac ugovor na 500000 evra.
    (Aleksej, 13. novembar 2017 21:24)

    # Link komentara

  151. Rade Zagorac ostvari san i budi vecno drugi iza velike Crvene Zvezde.
    (Aleksej, 13. novembar 2017 21:24)

    # Link komentara

  152. Najjace je ovo ... da zagrmi Pionir.

    Alo, rodjaci, vi ste iz hale sportova. Igrali ste i u Areni, ali jedno je vas dom, a drugo gde vas pustaju da igrate i pored toga sto su vam renovirali salu... a igraju samo devojke.
    (GM, 13. novembar 2017 21:24)

    # Link komentara

  153. Cela Srbija zna ko blokira transfer u Partizan!!!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kk Crvena zvjezda Željeznik 201
    A kazi nam kako cela drzava NE ZNA koliki su vam ugovori i dugovanja zadnje dve decenije...ajmo samo napredno...jer vi obraza nemate.
    (A sad jang bojs dolazi na naplatu, 13. novembar 2017 21:23)

    # Link komentara

  154. šta reći... 
    inače dolazi i jedan iskusan centar.
    (možda napad na ABA, 13. novembar 2017

    Dolazi Varda, ali vam to nije dovoljno.
     (NoName, 13. novembar 2017 21:23)

    # Link komentara

  155. Ovi panteri sad kad su saznali da hoce u Partizan odmah ga prozivaju, a da je hteo u fmp bio bi novi Dzordan....
    (svemir, 13. novembar 2017 21:16)

    I sto je najjace dele nam minuse kao da se javio Elmo Kikanovic pa rekao da hoce nazad u Zvezdu.
     (Uros Djurdjevic Prejaki #32, 13. novembar 2017 21:23)

    # Link komentara

  156. Svako ima pravo da navija i igra za klub za koji zeli.Njegov izbor.Nikoga nije uvredio i to je to...to treba postovati.A ne one koji pljuju pa lizu.
    (Menko, 13. novembar 2017 21:22)

    # Link komentara

  157. Zato Uprava Zvezde ne radi ništa, ostaće bez NAVIJAČA I REZULTATA. videćete protiv CSKA u areni manje od 5000 gledalaca. Slede porazi od Olimpijakosa i drugih ekipa, a od ABA titule ništa.Ponavljam, ne mogu da shvatim Upravu kuba da ovu sezonu zasniva na najvećim promašijima redom: KEŠELJ, JANKOVIĆ, JOVANOVIĆ,DAVIDOVAC, APIĆ,LAZAREVIĆ, DOBRIĆ, PA TO NISU IGRAČI NI ZA PROSEK aba LIGE, A ČOVIĆ PROSIPA DEMAGOGIJU.zNAMO MI DA ON IMA PROBLEM DRUGE VRSTE ŠTO GA NE OBELODANI, TO BI BILO POŠTENIJE PREMA ARMIJI NAVIJAČA ZVEZDE.Zvezdo reaguj uskoro je slobodan Vili Hečer koji je pred otkazom u Italiji.
    (SM Ladja, 13. novembar 2017 21:21)

    # Link komentara

  158. Rade najveci promasaj u kosarci jos od Milicica zivi bili pa videli.
    (Aleksej, 13. novembar 2017 21:21)

    # Link komentara

  159. Doci kuci momcino!
    (Paspalj, 13. novembar 2017 21:20)

    # Link komentara

  160. Ovaj decko mi je mnogo antipatican...
    (Glavni arhivator, 13. novembar 2017 21:19)

    # Link komentara

  161. Jos samo Zagorac, Pavlovic, plej, i titula je tu.
     (Miles Davis, 13. novembar 2017 21:17)

    # Link komentara

  162. Ovi panteri sad kad su saznali da hoce u Partizan odmah ga prozivaju, a da je hteo u fmp bio bi novi Dzordan....
     (svemir, 13. novembar 2017 21:16)

    # Link komentara

  163. Ovaj umislio da je dobar, uzmite ga Grobari i slavite ko sto ste Sumu slavili hahah mi smo ionako prejaki
    (Petar, 13. novembar 2017 21:16)

    # Link komentara

  164. Sve je do mog agenta...
     (Okidač, 13. novembar 2017 21:15)

    # Link komentara

  165. Problem je sa bat-om.

    Nemožemo nikoga da registrujemo.
     (policajac, 13. novembar 2017 21:15)

    # Link komentara

  166. sta ce svi bi odmah najbolje menadzeri ih pale i devedeset posto odmah propadne umesto da grade karijeru korak po korak pa kada sazreju i fizicko a posebno psihicki onda odu u veliki klub naprave karijeru i uzmu lovu a oni o e odma iz obrenovca u nba
     (goran, 13. novembar 2017 21:15)

    # Link komentara

  167. Zapelo izmedju 360 i 480...
    Ali, nema panike...SNS ima resenje za sve vase probleme
     (Batko, 13. novembar 2017 21:14)

    # Link komentara

  168. Postajete ozbiljni kandidati za mesto br 5 i u grupi EK i ABA...
     (Crvena Zvezda 1913, 13. novembar 2017 21:14)

    # Link komentara

  169. Jos Rade i plej, i pali se masina...
    (I tako godinama..., 13. novembar 2017 21:14)

    # Link komentara

  170. Covicu pa ovaj nije nas a i nece nase pare.
    Smrc ,smrc, smrc...
     (Batko, 13. novembar 2017 21:14)

    # Link komentara

  171. Prvo spremiš tužbu, pa onda eventualno potpiše ugovor koji kasnije prosleđuješ na BAT- ovanje...
    Poduži je spisak takvih koje je Partizan zaveo, pa prevario...
    Zna i Dulo...
    (Može biti samo je*an, 13. novembar 2017 20:41)

    Pa ok je, kad ima razloga za tužbu, neka tuži, zato i postoje sudovi. Bolje nego sa ocem da dolazi po koševe da nosi, to je već, onako, blam
    (libero, 13. novembar 2017 21:14)

    # Link komentara

  172. Drugim recima, Misko mu ne dozvoljava da dodje u nas najveci klub, kao i mnogim drugim igracima, Rade svaka ti cast na izjavi, ti si jedan od retkih koji tako razmislja, respekt...
     (djraki, 13. novembar 2017 21:13)

    # Link komentara

  173. Pa kad realno sagledamo....
    Miler, Goss, Avramovic
    Vanja, Aranitovic
    Zagorac, Andric
    Gavrilovic, Novica, Cakarevic
    Samjuels, Salic...
    mozda jos petica umjesto Salica i to je to.
     (jedan980, 13. novembar 2017 21:13)

    # Link komentara

  174. Koliko ostrascenih decjih komentara. Decko navija za Partizan, pa sta? Zelja mu da igra - ko mu brani? Meni je ovo kukanje po medijima strasno. Izvisio u NBA posle slabe sezone u Megi, uzeo debelu lovu - moze da igra u Partizanu za kikiriki i sarmice. Sto onda ne igra? Eno i Dule za stipendiju trenirao... Inace, mi u Zvezdu ne dovlacimo na silu partizanovce, kao sto vi besramno radite - eno u FK pola tima Zvezdasi. Mi nemamo nijednog - ima nas vise nego dovoljno da ne moramo da kopamo rukama i nogama i trazimo nekog ko ce igrati za nas. Sto se Zagorca tice - prosecan igrac koji nikad nije pobedio Zvezdu i tako ce i ostati.
     (veliki strumf, 13. novembar 2017 21:13)

    # Link komentara

  175. samo pitanje za sve koji ga glorifikuju: kada je poslednji put odigrao takmicarsku utakmicu i kada je odigrao nesto o cemu se pisalo? pamtim ga iz mege, ali ne u sezoni pre nba vec u sezoni pre toga i nikako mi nije bilo jasno kako je dospeo u nba! do poda naklon njegovom menadzeru, a zagorcu zelim svu srecu, gde god da ode. da toliko valja koliko o njemu pisete i koliko ga hvalite, vec bi posle povratka u evropu za njega zagrizli real, barsa, fener, oly...ili ti klubovi znaju nesto vise od nas.
     (cole, 13. novembar 2017 21:13)

    # Link komentara

  176. Ma kako ti nije vazan finansijski efekat? Joj sto si to rekao.
     (Panterce, 13. novembar 2017 21:11)

    # Link komentara

  177. Proklete pare!
    Partizanu bi leg'o k'o budali šamar, a i dečko navija za njih, međutim...
    (NNN, 13. novembar 2017 21:11)

    # Link komentara

  178. Decko ide u Efes.
    (mondragon, 13. novembar 2017 21:11)

    # Link komentara

  179. Браво мали. Црно бели Пионир те чека!
     (Гледаоц, 13. novembar 2017 21:11)

    # Link komentara

  180. Ovom Misku ce sve da se vrati kad tad. Mega filijala Partizana?? Kakva lupetanja. Jadni ste.
    (fifi, 13. novembar 2017 21:10)

    # Link komentara

  181. Pa i Rocestiju finansijski efekat nije bio vazan pa je dosao u zvezdu. Ni Feldinu ni Anticu, Lesoru onim grobarima iz Amerike... i sta sad.
     (Batko, 13. novembar 2017 21:09)

    # Link komentara

  182. Da li je menadžer tu da zastupa interese igrača ili je igrač tu da zastupa interese menadžera?
    (prijatelj sporta, 13. novembar 2017 21:09)

    # Link komentara

  183. Koliko vredis govori to da si dobio otakz u NBA i da nisi bio na Saletovom sirem spisku.
    (Aleka, 13. novembar 2017 21:09)

    # Link komentara

  184. pali se masina? xD
    (pantercina till death, 13. novembar 2017 21:09)

    # Link komentara

  185. Opet poceli da igraju za kokice i sjemenke.
     (kaokakao, 13. novembar 2017 21:08)

    # Link komentara

  186. Dobro dosao momcino, svaka cast i puno srece! Ako bog da osvojimo ove godine Aba Ligu i vratimo se gde nam je mesto u Evroligu!
    (sv1214, 13. novembar 2017 20:51)

    Osvajate Aba ligu...ali juče
     (Batko, 13. novembar 2017 21:08)

    # Link komentara

  187. @ Bez obzira gde ide ovaj momak je prosecan igrac, nema nista osim dobrog odraza!
    (Dare, 13. novembar 2017 20:48)

    Nama to najvise i fali,promaja nam je u reketu,skok ne postoji,a Rade bi tu dosta pomogao i stabilizovao taj segment. Kad ekipa ima jak skok lakse je i postaviti odbranu i organizovati napad. Partizan je godinama svoju igru bazirao na jakom skoku (Roberts,Gist,Novica,Veseli...). To sad ne postoji i mnogi protivnici imaju nakon promasaja po dva ili tri ponovljena napada,a to je za svaki tim pa i Partizan pogubno
     (Hell, 13. novembar 2017 21:07)

    # Link komentara

  188. Veliki poraz KKCZ ako sa euroligom Zagorac ode u KKP koji igra Eurokup! Mislim da je to prvi igrac u poslednje dve decenije koji je ovog kalibra i potencijala a odlucio se da ode u nizi rang evropskog takmicenja.Mnogi drugi igraci su navijali za jedan ili drugi klub ali uvek birali uvek onaj sa euroligom. Te to sigurno nije razlog! Bas cudno i Covic neka se malo zapita.
    (Dada, 13. novembar 2017 21:07)

    # Link komentara

  189. Uu, bas sam srecan sto je Zagorac partizanovac. Daj Boze da dodje, bas bi bilo super.
     (Vitamin, 13. novembar 2017 21:06)

    # Link komentara

  190. Problem je Misko i to je jasno. Decko zeli u Partizan i nije problem finansijski ali Misko hoce pare i pravi problem. Ne vidim nesto drugo u svemu tome. Jos pre svega zeli u Partizan nego neki drugi evropski klub. Sta drugo covek da pomisli nego Misko...Vlasnik onog kluba koji je Partizanova "filijala" kako lupaju oni limeni. Rado bi taj da ga proda u CZFMP za pare ali sada sumnjam posle ovakvog njegovog javnog opredelenja za Partizan. Tesko bi on bio tamo prihvacen. Sa druge strane mozdaje bas iz tog razloga rekao da zeli u Partizan. I sada umesto da decko igra, on je u vakum zoni kako sam kaze. Strasno...
    (sve je jasno..., 13. novembar 2017 21:06)

    # Link komentara

  191. “Moja želja je nesporna i finansisjki apskt nijednog trenutka nije bio važan.


    Neke druge stvari su u pitanju.


    Konkretno ne mogu da kažem ništa više.

    Sve je do mog agenta i uprave Partizana da nađu rešenje", rekao je Zagorac za "Arenu sport".

    Kome ovo nije jasno.....

    Šta se sve radi decenijama....
    (Sve je jasno, 13. novembar 2017 21:06)

    # Link komentara

  192. Sto im ovo radis Zagore, vidis da im stala knedla u grlu?!?!
     (Lega gazi limenke, 13. novembar 2017 21:04)

    # Link komentara

  193. putuj Igumane.....
    i onako mi se nikada nisi sviđao....
     (rade, 13. novembar 2017 21:03)

    # Link komentara

  194. Ne moze. Ove godine samo stranci. Probaj sledece.
    (Dox, 13. novembar 2017 21:02)

    # Link komentara

  195. Sto ali?
    (dusan, 13. novembar 2017 21:02)

    # Link komentara

  196. Kako god se zavrsi decko je rekao svoje..svaka cast...
     (deki, 13. novembar 2017 21:02)

    # Link komentara

  197. Valjda si profesionalac a ne sta si kao dete zeleo i za koga navijas. Ovi ce da te plate malo sutra. Pljeskavica na kiosku
     (Filip, 13. novembar 2017 21:01)

    # Link komentara

  198. U kom NBA si ti igrao druze, mozda u letnjoj ligi
     (trigger, 13. novembar 2017 21:01)

    # Link komentara

  199. u zelezniku muk...
     (1970, 13. novembar 2017 21:01)

    # Link komentara

  200. Bravo Zagore,iskreno i od srca!
    (Ofsajd slepče!, 13. novembar 2017 21:01)

    # Link komentara

  201. mislim da je najveci problem sto partizan zeli da zagorac provede dve godine u klubu a njemu je to puno.
     (nebitan srbin, 13. novembar 2017 21:00)

    # Link komentara

  202. Sipaj državo, samo sipaj!
     (Saša Bule, 13. novembar 2017 21:00)

    # Link komentara

  203. Smejurija od igrača. Orden dati njegovom menadžeru, pošto je u Memfisu imao garantovani ugovor. Uzeo lovu za tri godine, gde nije odigrao ni minut, aleluja!
    (Ivan NS, 13. novembar 2017 20:45). Drekavac, neka si mu rekao...
     (xxx, 13. novembar 2017 20:59)

    # Link komentara

  204. Ne brini mali, sredice lovu Vucic. Digo ih je iz mrtvih, sto ne bi izdvojio i za tebe lovu
     (panco, 13. novembar 2017 20:59)

    # Link komentara

  205. Ajde ti tamo proslavices se
     (Delija, 13. novembar 2017 20:59)

    # Link komentara

  206. Respekt za ovog momka pa makar I ne dosao u Partizan,pokazao si velicinu ......Bravo Rade grobare!!!
     (zmaj, 13. novembar 2017 20:59)

    # Link komentara

  207. Ajmo upravo, reagujte !!! Sa Zagorcem smo glavni kandidat za titulu !!
    (milan, 13. novembar 2017 20:47)

    Što vi znate da nasmejete ljude to niko ne zna!!
    "Glavni kandidati za titulu"
    HAHAHAHAHAHAHAHAHA
     (Crvena Zvezda 1913, 13. novembar 2017 20:59)

    # Link komentara

  208. Cela Srbija zna ko blokira transfer u Partizan!!!
     (Kk Crvena zvjezda Željeznik 2011, 13. novembar 2017 20:58)

    # Link komentara

  209. Prvo spremiš tužbu, pa onda eventualno potpiše ugovor koji kasnije prosleđuješ na BAT- ovanje... 
    Poduži je spisak takvih koje je Partizan zaveo, pa prevario... 
    Zna i Dulo...
    (Može biti samo je*an, 13. novembar 2017 20:41). Popili ste korpu panteri, pa se tešite...
     (xxx, 13. novembar 2017 20:57)

    # Link komentara

  210. Kako bre finansijski efekat nije vazan. Sad ce panteri da nam objasne koliko para od drzave.
     (Sah mat, 13. novembar 2017 20:57)

    # Link komentara

  211. Pare nisu problem, problem je % za menadzera .. zato skripi
    (somi, 13. novembar 2017 20:56)

    # Link komentara

  212. Limenke, kiselo grozdje?
     (Urke, 13. novembar 2017 20:56)

    # Link komentara

  213. Pravi covek, igrac za Partizan!
    (Lika majka, 13. novembar 2017 20:55)

    # Link komentara

  214. Kreni i sve pred sobom meljiiii
     (Kova, 13. novembar 2017 20:55)

    # Link komentara

  215. Dangubic-Zagorac, slican tip igraca...
     (Jox, 13. novembar 2017 20:55)

    # Link komentara

  216. Ako mu je zaista jedan od najvecih snova da zaigra za Partizan, ne postoji prepreka koja bi ga u ovom momentu sprecila da to ostvari... Videcemo, bilo bi interesanto, cenim da bi njim igrali finale Aba sa zvezdom na jednu loptu..
    (Gro8ar, 13. novembar 2017 20:55)

    # Link komentara

  217. Kao i većina igrača u Srbiji...
    (xxx, 13. novembar 2017 20:54)

    # Link komentara

  218. Koliko vredis govori cinjenica da te Sale nije stavio ni na siri spisak.
    (Aleks, 13. novembar 2017 20:53)

    # Link komentara

  219. Pa kad nisu finansije bitne, neka plate oni sta su duzni, od tvoje plate koju bi trebao da imas i neka im skinu Bat a ti javno potpisi da ces da igras za nula dinara i resen problem. Manimo se vise demagogije, i zavrsavanja recenice sa ali... Jasno je da su nasi klubovi igracima kao sto je on poslednja opcija i kraj price, sve ostalo su gluposti.
     (DarioHubner, 13. novembar 2017 20:53)

    # Link komentara

  220. Finansijski efekat nije bitan ali je ipak zapelo, a za koliko je zapelo saznacemo na BAT-u kad ih tuzis kao i "general bez rominga".
     (MNGP, 13. novembar 2017 20:52)

    # Link komentara

  221. Znaci opet u Megu
    (23sudija, 13. novembar 2017 20:52)

    # Link komentara

  222. šta reći...
    inače dolazi i jedan iskusan centar.
    (možda napad na ABA, 13. novembar 2017 20:52)

    # Link komentara

  223. Dobro dosao momcino, svaka cast i puno srece! Ako bog da osvojimo ove godine Aba Ligu i vratimo se gde nam je mesto u Evroligu!
     (sv1214, 13. novembar 2017 20:51)

    # Link komentara

  224. "Prošlog leta je postojala opcija da obučem dres Crvene zvezde kada smo konstruisali plan da odem u NBA, ali smo procenili da ta opcija nije najbolje rešenje i odlučili smo da odem u Megu. O Zvezdi, iskren da budem, ja da se pitam, rekao bih 'ne'", ne krije Rade Zagorac. he he
     (maxy, 13. novembar 2017 20:51)

    # Link komentara

  225. Našli ste se...
     (Đorđe, 13. novembar 2017 20:51)

    # Link komentara

  226. Legenda na aparatima..
    (Bambergovanje fmp-a, 13. novembar 2017 20:49)

    # Link komentara

  227. Bez obzira gde ide ovaj momak je prosecan igrac, nema nista osim dobrog odraza!
     (Dare, 13. novembar 2017 20:48)

    # Link komentara

  228. Bravo mali, svaka cast. Cekamo te, pa da grmi Pionir.
     (Sta ucini to, Jorgose Printezise?!, 13. novembar 2017 20:48)

    # Link komentara

  229. Rade čekamo te... kako god bude bilo veliki respekt...
     (SrbinsonKruso, 13. novembar 2017 20:47)

    # Link komentara

  230. Rade, pa kako ce panteri ovo da podnesu? Samo, Misko nesto nije u dobrim odnosima s Partizanom, tako da se ni ne nadam previse. Rade, kapa dole!!!
     (maxy, 13. novembar 2017 20:47)

    # Link komentara

  231. Ajmo upravo, reagujte !!! Sa Zagorcem smo glavni kandidat za titulu !!
     (milan, 13. novembar 2017 20:47)

    # Link komentara

  232. Smejurija od igrača. Orden dati njegovom menadžeru, pošto je u Memfisu imao garantovani ugovor. Uzeo lovu za tri godine, gde nije odigrao ni minut, aleluja!
    (Ivan NS, 13. novembar 2017 20:45)

    # Link komentara

  233. Sto bi uzeo partizanu milion evra kad negde moze da uzme pola miliona vise
    (partizan sns, 13. novembar 2017 20:44)

    # Link komentara

  234. Veliki covek i dosledan svome, retki su takvi danas.
    (Uros, 13. novembar 2017 20:42)

    # Link komentara

  235. ako ti hoćeš u Partizan, a Partizan hoće tebe i kažeš da pare nisu problem, šta je onda problem? potpiši i igraj za časove ljubavi.

    ah da, treba da se zavuče ruka u džep države kao fol za tebe a da završe u tuđem džepu a za mene para nema.
     (Duško Vujošević, 13. novembar 2017 20:42)

    # Link komentara

  236. Miško...
    (b?bo, 13. novembar 2017 20:41)

    # Link komentara

  237. Traze mu da da procenat od NBA ugovora.
     (nista o nicemu, 13. novembar 2017 20:41)

    # Link komentara

  238. Prvo spremiš tužbu, pa onda eventualno potpiše ugovor koji kasnije prosleđuješ na BAT- ovanje...
    Poduži je spisak takvih koje je Partizan zaveo, pa prevario...
    Zna i Dulo...
     (Može biti samo je*an, 13. novembar 2017 20:41)

    # Link komentara

  239. Oooooo Rade Grobareeeeee!
    (Mark, 13. novembar 2017 20:41)

    # Link komentara

  240. steta..
     (nik, 13. novembar 2017 20:40)

    # Link komentara

  241. Ajdee Miskoooo pustaj coveka.
    (Trust the process, 13. novembar 2017 20:40)

    # Link komentara