1. @Marko
    @karamba

    Pobedili sa komentarima, svaka cast!

    I nisu pitali Pelea za Ramba Petkovica, vec Maria Zagala koji je u to vreme bio trener Brazila!

    Ja samo kad se setim da je Kokeza na celu FSS-a mene nka tiha jeza uvati...a Tole vuce konce iz senke!
    (biciklo nije moje.....uuuuzi ga za uspomenu!, 19. oktobar 2017 13:22)

    # Link komentara

  2. Preporučujem (+91)

    Ne preporučujem (-3)




    Rajkovic
    Basta
    Luka Jovic
    Katai
    Maksimovic
    Radonjic
    Milivojevic
    Dusko Tosic
    zasluzuju da budu putnici za Rusiju. Neki zbog dosadasnjih zasluga a neki zbog talenta. Poz.


    Slucajno ili ne, nabrojao si sve bivse fudbalere CZV, tako da mi je jasna tolika neobjektivnost. Prvo, Rajkovic da ustupi mesto drugog golmana Radunovicu ili nekom trecem, jer je klasican linijas, a to su golmani za "bacanje". Bastu i Maksimovica bih odmah pozvao u reprezentaciju. Tosica i Milivojevica takodje, ali samo za klupu. Katai je slodan fudbaler i nista vise. Luka Jovic tek treba da se dokazuje. Sto se Radonjica tice...decko ima falinku u glavi. Za sada ga drzi igranje u Zvezdi, ali vec za par meseci ce biti onaj stari. Nezainteresovan za fudbal, zainteresovan za splavove i bahanalije. Takakv reprezentaciji ne treba ni pod razno.
    (che, 19. oktobar 2017 12:23)

    # Link komentara

  3. ljudi nikako da ukapiraju da ne mozes da igras na sredini terena sa dva igraca koji imaju 195 cm..previse su slicni matic i sms da bi mogli igrati zajedno...sms kao 10tka ? moze ali samo ako se tadic povredi ili ima neki los dan pa ga sms zameni ali da nam recimo igraju dve sestice matic i sms ...to ne ide rodjaci!!dali bi jedan sms sedio na klupi i bio miran? pa ne bi..sigurno ne bi jer covek misli da je sledeca velika zvezda europskog fudbala...za sada je slavoljub muslin u pravu ,naravno ,covek ima rezultat iza sebe,odveo je reprezentaciju na SP i to kao prvu u svojoj grupi!!igramo bunkericu? igramo..da,igramo je protiv irske ,igramo je protiv austrije i igramo je protiv welsa zadnjih 20 minuta,pa sta ?? neki od nas jos se nisu probudili pa misle mi smo neka TOP ekipa koja ima izvaredne ofanzivne sposobnosti..pa nemamo rodjaci...nemamo!!!vidim neko spominje rukavinu? ovo je najbolje sto imamo ,budimo sretni da smo opet na SP.svako ko ne ceni ovu repku..dabogda vam se ponovio ivan radovanovic ,raca petrovic i nedja tomovic ;)
    (vladimir, 19. oktobar 2017 06:07)

    Izvini, ali to nije opravdanje za nepozivanje SMS u reprezentaciju. Ako nista sedece na klupi, pa ako Maticu ne ide, uskace on. A sto se Race Petrovica tice, on je izmislio fudbal za Luku Milivojevica, koji je iz meni nepoznatih razloga starter u reprezentaciji. Komican fudbaler.
    (che, 19. oktobar 2017 12:10)

    # Link komentara

  4. Ko si ti da bilo sta pricas nasem Musliju? ;)
    A cuj onoga dole koji kaze da dva fudbalera koji imaju 190 cm ne mogu igrati zajedno na sredini terena, a dobri su tehnicari, brzi, imaju sjajan pas, dok jedan od njih dvojice igra ofanzivnije.
    Au strucnjaka majko moja. hahahaha
    (Sasa, 19. oktobar 2017 12:06)

    # Link komentara

  5. ljudi nikako da ukapiraju da ne mozes da igras na sredini terena sa dva igraca koji imaju 195 cm..previse su slicni matic i sms da bi mogli igrati zajedno...sms kao 10tka ? moze ali samo ako se tadic povredi ili ima neki los dan pa ga sms zameni ali da nam recimo igraju dve sestice matic i sms ...to ne ide rodjaci!!dali bi jedan sms sedio na klupi i bio miran? pa ne bi..sigurno ne bi jer covek misli da je sledeca velika zvezda europskog fudbala...za sada je slavoljub muslin u pravu ,naravno ,covek ima rezultat iza sebe,odveo je reprezentaciju na SP i to kao prvu u svojoj grupi!!igramo bunkericu? igramo..da,igramo je protiv irske ,igramo je protiv austrije i igramo je protiv welsa zadnjih 20 minuta,pa sta ?? neki od nas jos se nisu probudili pa misle mi smo neka TOP ekipa koja ima izvaredne ofanzivne sposobnosti..pa nemamo rodjaci...nemamo!!!vidim neko spominje rukavinu? taj mali rukavina je jedan od najboljih igraca bio u kvalifikacijama ,definitvino je korisniji od jednog dusana baste koji je zadnje dve tri utakmice za srbiju odigro u katastrofalno losem stanju...ovo je najbolje sto imamo ,budimo sretni da smo opet na SP.svako ko ne ceni ovu repku..dabogda vam se ponovio ivan radovanovic ,raca petrovic i nedja tomovic ;)
    (vladimir, 19. oktobar 2017 06:07)

    # Link komentara

  6. @Negativni
    1. SMS jeste bio svetski prvak!
    2. Muslinovi rezultati su bolji od Kostakurtinih?
    (bio je clan ONOG Milana i ONE odbrane, 19. oktobar 2017 03:23)

    # Link komentara

  7. Pa taj SMS ispade Mesi lično. Kako se samo lako u ovom narodu ispredaju legende, to je neverovatno. Uvek mi izmislimo nekog sa kim bi bili svetski prvaci. Ma da, samo da nam je on, sve bismo razbili. On je samo jedan igrač koji obećava i koji je bolji od većine naših igrača, što i nije tako teško, ali ni izbliza nije neko ko po svaku cenu mora u reprezentaciju. Dok Muslin ima rezultate, glupo je prigovarati.
    (Negativni, 18. oktobar 2017 22:05)

    # Link komentara

  8. Maradona takodje 1978. imao slicnih problema na SP u Buenos Ariasu.Nije igrao jer je na tom mestu bio Mario Kempes(proglasen najboljim igracem SP Argentina je osvojila prvo mesto!Ne mogu tvrditi da je SMS-Maradona pa ga treba tako zrtvovati!Niti mogu tvrditi da ce bez njega Srbija osvojiti SP.Kostakurta je u pravu da se radi o izuzetno igracu!Problem je u glavi ovog mladica sto niko ne zeli da prizna!?Ponasati se arogatno prema svojim saigracima iz reprezentacije (provereno - to je ipak najveci razlog)nije u redu bez iobzira o kome se radi fudbal je ipak timska igra.SMS ce svakako naci mesto u timu za SP u Rusiji,ali ako zagrebemo po izjavi selektora shvaticemo da je ponasanje najveci problem mladog igraca.Juga je slican problem imala 1990. u Italiji sa D.Savicevicem,koga je Osim drzao na klupi,a znamo i zasto?Za srpski fudbal je dobro da eto SMS pokrece lavinu komentara na nasim prostorima i sire.Ja licno bez obzira hoce li se on pojaviti u timu reprezentacije na SP,verujem da ce ovaj igrac uskoro otici iz Lacija i to u REAL Madrid, prosto zato sto Modric i Kross polako ali sigurno "stare" a Galaktikosi trebaju pored Iska i Asensia novu svezu krv koji ce im donositi vodu bas kao sto to rade pomenuta dvojica sada!Mislim na kraju da je SMS mesto u reprezentaciji,isto kao i Zivkovicu,Maksimovicu...i mnogim mladjim igracima koji su svojevremeno osvojili prvenstvo sveta za mlade na Novom Zelandu!Verujem takodje da selektor Muslin zna svoj posao i da ce izabrati najbolje!
    (bradina, 18. oktobar 2017 17:18)

    # Link komentara

  9. BRAVOOOO KOSTAKURTA!!!!
    KONACNO DA SE NEKO OGLASI!!!!!
    (OBROVONI, 18. oktobar 2017 14:25)

    # Link komentara

  10. Ma ko je ovaj? Igrao za tamo neki Milan 458 puta i tamo neku Italiju 59 puta. Osvajao tamo neke Skudete i Kupove Šampiona, saigrači mu bili vezare poput Barezija, Maldinija, Gulita, Van Bastena, Savićevića, Bobana i Albertinija. Šta pored Muslina i FSS ovaj može da ima pojma o fudbalu?
    (Ivan M, 18. oktobar 2017 08:10)

    # Link komentara

  11. Ko je bre taj fenomen Kostakurta?
    (Muslin, 18. oktobar 2017 06:41)

    # Link komentara

  12. Neznas ko je Rukavina? Ne poznajes legendarnog beka Minhena 1860 koji ih je godinama izvlacio da ne ispadnu u trecu ligu? Nas trener je rekao da ima 3 uslova za Sergeja ali nece nikom da kaze koji su to uslovi!
    (Boro iz Pobede, 18. oktobar 2017 06:18)

    # Link komentara

  13. Upitali novinari najvećeg svih vremena, gospodina Pelea, ko će osvojiti svetsko prvenstvo '98 u Francuskoj?
    Pele je odgovorio kao iz topa -Jugoslavija.
    Pomalo začuđeni novinari zatim upitaše gospodina Pelea zašto tako misli?
    - "Kada jedna zemlja ima 21-og igrača boljeg od Ramba Petkovića, sasvim je logično da će ona biti prvak sveta".

    Mišljenja su različita a želje iste. Sve dok ima rezultata ima i opravdanja. Napred SRBIJA!!!
    (Sominho, 18. oktobar 2017 00:48)

    # Link komentara

  14. Jos je Santrac protiv Holandije zapoceo sa “bunkericom” i od tada ne mozemo da se oporavimo.
    Jedino u Anticevoj eri smo igrali fudbal.
    Ovom selektoru ne trebaju plejmejkeri.
    Zamislite recimo iza Mitrovica da imamo tri kreativca Ljajic-SMS-Tadic ....pa iza njih Matica, pa imamo toliko mladih koji su osvojili svetsko prvenstvo...
    Sergej mora da igra makar selektor otisao!
    (marko ns, 17. oktobar 2017 23:51)

    # Link komentara

  15. Ja bih samo voleo da Muslin prekine sa izjavama o njegovim principima,to nema veze s mozgom.Ima brdo igrača koji ne igraju u klubovima i onda kaže da igrač mora da igra u klubu da bi ga pozvao i da zato ne zove zlatnu generacije dece,evo samo neki s Muslinovog spiska,Rukavina,Nikola Maksimović,Gudelj,Katai,Mitrović,Bambi,Spajić.Očigledno se kriminalci igraju s reprezentacijom,čak je i jedan Brašanac bio u reprezentaciji a nema mesta sa Sergeja,Živkovića,Gajića,Antonova,Veljkovića,Zdjelara iako su bili standardni u svim mladjim kategorijama i osvojili SP i EP u omladinskoj konkurenciji.Muslinov fudbal je užasan,ne moraš da budeš stručnjak pa da vidiš da igramo bez odbrane,kao i Partizan,ne možemo dati golova koliko možemo da ih primimo i to kad god protivnik poželi,a inače je stručan,pogodio je s Tadićem i to je sve od njega,nadam se da će nastaviti da ga prati ovolika sreća inače ćemo biti poniženi u svakoj utakmici na SP.
    (Mihajlo, 17. oktobar 2017 22:14)

    # Link komentara

  16. Dovoljno je pogledati par poteza Sergeja na yt, vidi se iz aviona da je decko strasan igrac. Menadzerska reprezentacija ce i u Rusiji biti kanta za razvaljuvanje
    (Vladimir, 17. oktobar 2017 22:10)

    # Link komentara

  17. e takvi majstore,isti ko Milinko Pantić koji nije mog'o da primirise pored Dragana Piksi Stojkovića,kraj,ne uklapa se,ima bolji i ne kukajte vise....
    (roger19, 17. oktobar 2017 21:51)

    Niko tebi ne moze da zabrani da nabrojis te bolje igrace, pa ajde potrudi se ??
    Ako navedem imena Sergej Milinkovic Savic i Andrija Zivkovic nisam siguran da mozes previse njih da nabrojis koji su bolji od ove dvojice, ali tvoje je da pokusas i da ispadnes smesan...
    (antiDebil, 17. oktobar 2017 22:09)

    # Link komentara

  18. e takvi majstore,isti ko Milinko Pantić koji nije mog'o da primirise pored Dragana Piksi Stojkovića,kraj,ne uklapa se,ima bolji i ne kukajte vise....
    (roger19, 17. oktobar 2017 21:51)

    # Link komentara

  19. Decko pod hitno treba da ode da igra za neku drugu repku. Svaka njemu cast, sto vec nije!
    (Vukasin veciti ciganin, 17. oktobar 2017 21:43)

    # Link komentara

  20. E moj Bili,ni meni...a ni vecini nas verovatno nije jasno zasto ga nema u reprezentaciji.Pored Matica nas najbolji igrac,uz svo postovanje veliko koje imam prema Tadicu.
    (Marko, 17. oktobar 2017 21:16)

    # Link komentara

  21. Brate,kako bih voleo da je onaj matori procitao ovaj tvoj tekst. Ali,i da jeste,verovatno kaze " sta zna ovaj Kostakurta"?
    Da,21 godina igranja,uzeo sve sto moze da uzme,najbolji defanzivac svih vremena i td...
    Sta on zna...
    (nex, 17. oktobar 2017 21:13)

    # Link komentara

  22. Pitaj Muslina xexe, on čovek izgleda sve zna. Haos.
    (Luke Babbitt gravedigger, 17. oktobar 2017 21:07)

    # Link komentara

  23. seca li se neko Milinka Pantica...bio je u to vreme,verovstno medju tri najbolja igraca u Evropi...osvojio titulu,kup Spanije...mislim i polufinale KES...zvali ga jednom na jedvite,jade...sto bi rekla,stara narodna poslovica...dajte mi dobrog menadzera, ma kakav igrac bio...uspecu
    (top, 17. oktobar 2017 18:45)

    Milinko Pantić je na svom vrhunci bio za vreme sankcija. '97 je odigrao lošu sezonu, a već '98 je otišao u Le Havre gde nije uspeo da se nametne, a '98 je i bilo naše prvo takmičenje posle sankcija.
    (Mile, 17. oktobar 2017 20:53)

    # Link komentara

  24. al se sprda talijanska legenda sa vama
    (zgUsrcu, 17. oktobar 2017 20:53)

    # Link komentara

  25. dva komentara su mi utisak godine definitivno:prvi koji kaze "ko je taj kostakurta?"i drugi koji kaze da je kostakurta napadac???…?? e zato nam i sport jest tako nisko pao a i razmisljanje navijaca je takvo isto.deco pitajte,edukujte se malo ne lupajte ko maksim po diviziji molim vas.sto je mnogo mnogo je zaista
    (ljupce, 17. oktobar 2017 20:48)

    # Link komentara

  26. Добро је што смо отишли на светско првенство али се плашим да са оваквом игром нема шта да тражимо тамо. Одлучујућу утакмицу смо играли са три штопера два бека и два задња везана. Чудно. Смс игра у јакој и захтевно лиги и то одлично и морао је да га зове. Баста му је најбоље решење по крилу уместо Рукавине игра фантастично у Лацију. Плашим се да нам репрезентацију састављају менаџери. Антић је био наш најбољи селектор у задњих 20година па и више.
    (milorad, 17. oktobar 2017 20:28)

    # Link komentara

  27. Meni se sve cini da ovde ima gomila Srba koji bi voleli da nismo otisli na SP. Iz samo njima znanih razloga. Klasicni autosovinizam.
    (Kole, 17. oktobar 2017 20:19)

    # Link komentara

  28. E moj Vili, mnogo si naivan. Ma to su sve provereni fenomeni raznih menadzera koji diktiraju sastav...
    (zzbz, 17. oktobar 2017 20:15)

    # Link komentara

  29. Glavni frmomen je selektor koji je neverovatnom losom taktikom i losim odabirom pojedinih igraca uspeo da se plasira ma svetsko samo zahvaljukuci fenomenu srece i lose forme drugih reprezentacija. Istom tom fenomenu Sergej nema mesta jer on igra sa 7, 8 bekova i kreativni, ofanzivni i standardni u svojim klubovima ne trebaju... to je taj fenomen koji ce da prodje "fenomenalno" u rusiji..sa 0 bodova i punom mrezom golova.
    (borisbl, 17. oktobar 2017 20:10)

    # Link komentara

  30. Pedja
    Boli te istinia jel da?
    (zex, 17. oktobar 2017 20:04)

    # Link komentara

  31. (zgslavac, 17. oktobar 2017 19:38)
    e moj komso, pa mi i jesmo za sprdanje! nazalost ....i sam znas da imamo kvalitetne pojedince, nisu najbolji kao vasi Modric i Rakitic, ali sa svima drugima se mogu porediti i izaci na crtu. uostalom, rezultati su merilo. racunamo i ove poslednje kvalifikacije. Dobro, vasa grupa ne bila malko jača ali opet....vratimo se na nas. jesmo za sprdanje ali ja mislim da imamo sansu na ovom svetskom za pristojan rezultat nista vise i nista manje
    (pustite komentar vi sa O2, 17. oktobar 2017 20:02)

    # Link komentara

  32. sto bi reko Sokrates AKO IMATE 10 IGRACA BOLJIH OD SMS PA VI STE PRVACI SVETA
    (nicic predrag, 17. oktobar 2017 19:58)

    # Link komentara

  33. Bili je legenda! Sta kaze nikad nije cuo za Muslina? Kamo srece da nismo ni mi
    (matori, 17. oktobar 2017 19:56)

    # Link komentara

  34. Je li citas ovo Musline???. Kostakurta je morao da se pozabavi Sergejem. Ja ne verujem kako mi ni u kom pogledu ne mozemo da budemo normalna drzava,pa ni u fudbalu
    (zekan, 17. oktobar 2017 19:55)

    # Link komentara

  35. Ili će on i Kežman ljudima da plate šta su "dužni" ili će SP da gledaju preko TV-a. Sa alama iz FSS-a nema zezanja. Ako neće da se "otvori", uvek može da igra za Crnu Goru, počevši od narednih kvalifikacija. Nije fer prema ostalima da igra a da ne plati, kada su se oni svi "učipili". A to da vredi 80 miliona evra ću da poverujem kada neko toliko za njega stvarno da.
    (Cinik, 17. oktobar 2017 19:54)

    # Link komentara

  36. Kod nas ni Rud Gulit ni Zinedin Zidan ne bi igrali da imaju "pogrešnog" menadžera. Fakat.
    (Boca, 17. oktobar 2017 19:46)

    # Link komentara

  37. "Ne znam nikog osim Matića." Alo bre, pa kako ne znaš za najboljeg europskog krilnog igrača, momak igra u Southamptonu? Ne znaš napadača Newcastla? E komšije, svako malo vas netko sprda, neki dan Ćiro, sad Kostakurta.
    (zgslavac, 17. oktobar 2017 19:38)

    # Link komentara

  38. Kako bre nisi čuo za Ignjivskog, Gudelja i Fejsu i oni su fenomenalni imaju po dve leve noge, za Rukavinu, Maksimovića i Stefana Mitrovića i da ne govorimo, oni su tek "fenomenalni".
    (ma kakav SMS i Subotić, Gudelj, Fejsa, Ignjovski i Maksimović su ZAKON, 17. oktobar 2017 16:56)

    Fejsu ne stavljaj u istu rečenicu sa Gudeljom i ostalima. On je naš najtrofejniji fudbaler i bio bi odlična alternativa za SMS i Matića.
    (Martin, Aston Martin, 17. oktobar 2017 19:30)

    # Link komentara

  39. Istisnuo ga Jagoš.
    (ticroo, 17. oktobar 2017 19:30)

    # Link komentara

  40. Sergej je nečim zaslužio da ga selektor ne pozove. Mozda i kvari atmosferu ili je problematičan. Bar toliko se moglo zaključiti iz Muslinove izjave. Ali bih ga ja ipak zvao na buduće prijateljske utakmice kojih će biti bar pet,šest pa bi na kraju odlučio kad budem video kako to funkcioniše sa njim u ekipi ! Pre bih voleo da bez Sergeja prodjemo u četvrtfinale,na primer,nego da on pokvari hemiju i ispadnemo u grupi.
    (tex ex, 17. oktobar 2017 19:28)

    # Link komentara

  41. Ko? Sta? Kurta ili Murta da se mijesa u unutrasnje stvari pobjednickog tima?
    (pero, 17. oktobar 2017 19:28)

    # Link komentara

  42. Jos je pisac Ivan Ivanovic u svom.romanu "Crveni kralj" rekao nesto slicno, parafraziram: Dimitrije Davidovic vazi za najboljeg beka ovde u Americi, neki kazu da je medju najboljima na svetu. Samo u Partizanu za njega nije bilo mesta". Dakle, pre 50 godina isto kao i sada.
    (Moca, 17. oktobar 2017 19:20)

    # Link komentara

  43. Kokeza i muslin ugradjivaci. Moras da platis kao tosic, rukavina i jos neki pojedinci da bi igrao.
    (Nemanja, 17. oktobar 2017 19:17)

    # Link komentara

  44. Ко што неко рече овде, тако је кад менаџери састављају тим. Костакурта се чуди зато што не зна какав је овде систем. Па кад Дејан Петковић ономад није могао да игра за репрезентацију а у колијевци фудбала добијао овације и признања - онда је јасно колико је сати.Еј човјек оставио отисак стопала на Маракани ал није био добар да игра за своју земљу.
    (Патас, 17. oktobar 2017 19:14)

    # Link komentara

  45. ni manje ni vise nego 70M.
    decko je odlican ali ovi kezmanovi tekstovi su vec naporni.

    pocece poput ava i iz pastete da izlazi
    (paks, 17. oktobar 2017 19:11)

    # Link komentara

  46. Obećavam vaskolikoj Srbiji, zvaću ga da ide sa nama u Rusiju
    (Slavoljub Muslin, 17. oktobar 2017 19:10)

    # Link komentara

  47. sta ti znas...pitaj Muslina i Kokezu :-D
    (vericane, 17. oktobar 2017 19:08)

    # Link komentara

  48. A ti bi SMS - a pošto poto u reprezentaciju pa makar i na beka umesto Rukavine. Eto to su stručnjaci koji komentarišu ovde. 
    (Eleftherios, 17. oktobar 2017 18:15) 

    SMS-a nee umesto Rukavine,ali Bastu definitivno da...
    (hmm, 17. oktobar 2017 19:05)

    # Link komentara

  49. 20% igra jer ipak mora da igra i neko ko bar malo vredi. Ostalih 80%, na "ravne casti", otpada na one sto placaju da igraju, kao i one za koje neko ucenjuje kako bi igrali (ponuda koja se ne odbija).

    To je zakljucak nekog ko fudbal jedva prati ovih godina. E sad, kako to ne znaju cuveni "nadlezni organi", kao i gotovo nijedan pojedinac iz tzv. fudbalskih struktura, to moze biti samo retoricko pitanje. Ako bi vam nezvanicno i dali neku izjavu, ona bi verovatno otprilike glasila ovako: "Srbija, brate, znas, ovaj..."

    Eh da, samo se vi klinci prepucavajte po toj "Zvezda-Partizan" liniji. Podseca na vatrene gledaoce kecerskih borbi.
    (Dex, 17. oktobar 2017 19:04)

    # Link komentara

  50. @ nosferatu

    Tvoj komentar je toliko komično besmislen da se iskreno nadam da je trolovanje. Kažeš da ga je zvao da igra zadnjeg veznog ali malo bezobrazan pa neće? Jeste , zvao ga je zato što ima dobru backhand paralelu pa da može da vrati sa osnovne linije. Kad ga upari sa Zimonjićem neće niko probiti zonu sem trojkama.
    (Toni M., 17. oktobar 2017 19:03)

    # Link komentara

  51. Ljudi ajde stvarno da otvorimo ONLINE peticiju na peticije24.com da vidimo koliko cemo skupiti potpisa za SMS-a. Ovo stvarno vise nema smisla.
    (444, 17. oktobar 2017 19:03)

    # Link komentara

  52. Sta onda da se kaze za Ramba Petkovica , lik je bio Bog u Brazilu??

    Retko kad su svi najbolji igrali u repki
    (aaa, 17. oktobar 2017 19:02)

    # Link komentara

  53. Pa da vam je liga malo jača možda i bi.
    (BeKo, 17. oktobar 2017 19:02)

    # Link komentara

  54. Svi oni u svoje vreme..
    Dejan Petković
    Milinko Pantić
    Sergej Milinković Savić
    (fecalitades, 17. oktobar 2017 19:02)

    # Link komentara

  55. Ma prošli smo na svetsko prvenstvo i sad ne sme niko ništa da nam kaže. :) I šta hoće bre taj Kostakurta, jedan od najboljih napadača svih vremena?! Kako smo igrali, posebno poslednje dve utakmice, ako se ne popravimo, biće veselo na svetskom.
    (ItanHunt, 17. oktobar 2017 18:52)

    Kostakurta je bio odbrambeni igrač, centralni bek, štoper.
    (goran, 17. oktobar 2017 19:01)

    # Link komentara

  56. Ljudi dajte da se organizujemo, Peticiju kad potpišu stotine hiljada,neče moći više da se vade ni na koju glupost. Ovo je neobjašnjivo i nadrealno.
    (bergo, 17. oktobar 2017 17:02)

    Dobro organizuje se potpisivanje peticije i Muslin ga pozove, a svi ostali se ne odazovu pozivu, da li si razmišljao o takvoj mogućnosti, da ima nešto između tog dečka i ostalih igrača.
    (Eleftherios, 17. oktobar 2017 19:01)

    # Link komentara

  57. Nista SMS samo VIBER.
    (skeptik, 17. oktobar 2017 19:00)

    # Link komentara

  58. MUSLINE IZDRZI MOLIM TE !!!
    (mich, 17. oktobar 2017 18:58)

    # Link komentara

  59. Kome se ne uklapa momak koji redovno igra za razliku od recimo Rukavine koji boga pitaj kada je odigrao utakmicu za Viljareal.
    (Bane, 17. oktobar 2017 17:45)
    A ti bi SMS - a pošto poto u reprezentaciju pa makar i na beka umesto Rukavine. Eto to su stručnjaci koji komentarišu ovde.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Eleftherios, 17. oktobar 2017 18:15)
    Nista ti ne razumes strucnjace.Poenta je da ne forsiras sistem gde ti igra prosecni Rukavina ako vec imas odlicne Ljajica i SMS-a.Zasto igras sa 5 bekova kad imas dva super kreativca koji su trenutno 2 od 3 nasih igraca u najboljoj formi a SMS jedan od najtrazenijih i najskupljih igraca na svetu?Ako je samo cilj nekako se dovuci do SP,onda super...
    (1914, 17. oktobar 2017 18:57)

    # Link komentara

  60. KAKVO GURANJE AUUUU, PA OVAKO SAM I JA MOGAO DA IGRAM FUDBAL
    (mich, 17. oktobar 2017 18:56)

    # Link komentara

  61. Muslin je odveo repku na SP sa prvog mesta. Laku noc.
    (ja, 17. oktobar 2017 18:56)

    # Link komentara

  62. Ma prošli smo na svetsko prvenstvo i sad ne sme niko ništa da nam kaže. :) I šta hoće bre taj Kostakurta, jedan od najboljih napadača svih vremena?! Kako smo igrali, posebno poslednje dve utakmice, ako se ne popravimo, biće veselo na svetskom.
    (ItanHunt, 17. oktobar 2017 18:52)

    # Link komentara

  63. Kome se ne uklapa momak koji redovno igra za razliku od recimo Rukavine koji boga pitaj kada je odigrao utakmicu za Viljareal.
    (Bane, 17. oktobar 2017 17:45)

    A ti bi SMS - a pošto poto u reprezentaciju pa makar i na beka umesto Rukavine. Eto to su stručnjaci koji komentarišu ovde.
    (Eleftherios, 17. oktobar 2017 18:15)

    Још само да Рукавина игра бека у Муслиновом 3-4-2-1 систему... Eх, ко о чему...
    (my way, 17. oktobar 2017 18:47)

    # Link komentara

  64. Ma sta zna ovaj anonimus Kostamurta , ko je bre taj da on prica i pecka ser Slavoljuba
    (NebaCar, 17. oktobar 2017 18:46)

    # Link komentara

  65. seca li se neko Milinka Pantica...bio je u to vreme,verovstno medju tri najbolja igraca u Evropi...osvojio titulu,kup Spanije...mislim i polufinale KES...zvali ga jednom na jedvite,jade...sto bi rekla,stara narodna poslovica...dajte mi dobrog menadzera, ma kakav igrac bio...uspecu
    (top, 17. oktobar 2017 18:45)

    # Link komentara

  66. Rajkovic
    Basta
    Luka Jovic
    Katai
    Maksimovic
    Radonjic
    Milivojevic
    Dusko Tosic
    zasluzuju da budu putnici za Rusiju. Neki zbog dosadasnjih zasluga a neki zbog talenta. Poz.
    (fenomen, 17. oktobar 2017 18:43)

    # Link komentara

  67. Ovaj neka se obrati Muslinu tek kad uspe da pobedi evropske velesile Moldaviju i Gruziju. A i kako da igra SMS kad bas na toj poziciji igra Tadic, a kao sto svi vrhunski treneri znaju, maler je kad teras igraca da igra na nekoj drugoj poziciji.
    (1kch4, 17. oktobar 2017 18:36)

    # Link komentara

  68. Ja znam šta Milinković Saviću Falji.
    (Šumadinac pali topa!, 17. oktobar 2017 18:34)

    # Link komentara

  69. Nije cela izjava, dodao je da bi SMS vec zabelezio 10-ak nastupa za italijansku reprezentaciju (!). Takodje rekao i da nije nikad cuo za naseg selektora
    (Moodanzza, 17. oktobar 2017 18:34)

    # Link komentara

  70. Kako koji fenomeni pa menadzeri
    (Ragnar, 17. oktobar 2017 18:34)

    # Link komentara

  71. Kostakurta je cak i rekao da za Muslina nikad nije cuo:-)
    (Zeljko, 17. oktobar 2017 18:33)

    # Link komentara

  72. zex-Decko ti si prvo nepismen, a i nemas pojma kad kazes da Stojkovic nije dobar. Mada u pravu si, on nije dobar on je mnogo dobar golman, mozda i jedini koga mi imamo. Malo Rajkovic je daleko od toga o cemu ti pricas, a njega je ubilo to sto je mnogo poleteo posle tog Sp i Zvezde
    (pedja, 17. oktobar 2017 18:29)

    # Link komentara

  73. Doveden je iskusan trener koji će nas odvesti na SP, tamo se ne očekuje ništa. Zašto baš sad da odemo na SP? Jer sledeće kvalifikacije počinje stvaranje ozbiljne ekipe koja će redovno igrati na velikim takmičenjima pa i u završnicama (a ovim plasmanom se sa njih skida teret ako ne odu na EP jer su relativno još mladi - mislim na igrače koji su osvajali EVRO19 I SP20). Tako da Milinkovic, Svilar, Zivkovic, Nastasic, Mitrovic, Kostic...uz par iskusnijih koji još igraju top - Matic, Kolarov, Tadic; će verovatno pokušati da 2022. na SPu naprave ozbiljan rezultat. Mada Sergeja svakako treba zvati na SP, jer Tadic je pre svega odlično krilo sa genijalnim centaršutem, dok je Milinkovic najbolji kao centralni vezni da igra ispred Matića. Ali svi su oni živi ljudi, pa je Muslin kao glavni pobednik ovih kvalifikacija taj koji ima pravo da zove one igrače koji su mu doneli direktan plasman, a Sergeja bi bilo pametno da zove jer sa njim možemo da prodjemo grupu, bez njega teško. Drugo je sad što ljudi ovde sve gledaju od danas do sutra, ali očito da ljudi iz saveza imaju neke ozbiljnije planove jer su defakto stvorili potencijalno ozbiljne mlade reprezentativce koji bi narednih 10 godina igrali bitnu ulogu u reprezentativnom svetu fudbala, što nismo imali u ovom veku bar što se Srbije tiče. Rezime - sledeća dekada tj od 2020. - 2030. su godine kada bi trebali da imamo reprezentaciju u TOP 10 u svetu.
    (lemi, 17. oktobar 2017 18:27)

    # Link komentara

  74. Šta zna kostakurta, jel on selektor ili muslin?
    (mentalitet, 17. oktobar 2017 18:26)

    # Link komentara

  75. SMS ne igra zbog agenata koji ne žele da im se igrač povredi pre nego što ga prodaju. Ovo je odavno poznato međutim mi i dalje pljujemo po Muslinu bez razloga. Kul
    (Dušan, 17. oktobar 2017 18:26)

    # Link komentara

  76. Aman, ko je taj Sergej Milinkovic Savić? Samo o njemu pričate, a ja ne znam ni kako izgleda. I kako muško može da ima devojačko prezime? Da je neki igrač, bio bi u nekom timu koji se prenosi na tv-u. Ja gledam fudbal, ali nikad nema njega u timu Evertona, Totenhema ili Sevilje, Espanjola... I ako je tako dobar zašto ne igra u reprezentaciji? Sve vi znate, stručnjaci...
    (MUSAVI MRAVOJED, 17. oktobar 2017 18:26)

    # Link komentara

  77. (analiza, 17. oktobar 2017 17:58)
    Italijani ce proci grupu kao i na prethodna dva svetska prvenstva ili kako.
    A pre toga pita se i Svedska.
    (sasha, 17. oktobar 2017 18:24)

    # Link komentara

  78. Fenomeni idu na SP, tako da bilo kakva rasprava zasto igra ovaj a ne onaj, nema smisla.
    (korektor, 17. oktobar 2017 18:24)

    # Link komentara

  79. Joj Musline brate, zovi ga više!
    Će izginemo od obožavaoca Milinković Savića!
    (kondor, 17. oktobar 2017 18:21)

    # Link komentara

  80. I ja moram da priznam da osim par igraca nemam pojma ko su oni ostali igraci u Italijanskoj reprezentaciji.
    (partizan, 17. oktobar 2017 18:21)

    # Link komentara

  81. Sta bulazni ovaj? Bolje da gleda kako ce njegova reprezentacija proci Svedsku u barazu.
    (Kole, 17. oktobar 2017 18:19)

    # Link komentara

  82. Tako kad Musliju menadzeri sastavljaju tim. Nazalost isto je i kod CZ i PFC.
    (zemunac, 17. oktobar 2017 18:17)

    # Link komentara

  83. Е мој Славољубе...
    (Ацо, 17. oktobar 2017 18:16)

    # Link komentara

  84. Stojkovic
    Bane - Nastasic - Maksimovic
    Basta - Kolarov - Matic - Mil. Savic
    Tadic - Ljajic - Prijovic

    To bi trebalo da bude prva postava po cistom kvalitetu igraca sto ne mora da znci nista, ako se neko iz nekog razloga ne uklapa ili kvari atmosferu naravno da je vrlo zamenljiv cak je i pozeljno. Nema tu Mesija i Ronalda da moraju da igraju.
    I prestanite vise da smarate sa SMSom i kako je dobar igrac. Vlajda shvatate da igracki kvaliteti nisu razlog sto ne igra neznam dokle cete to pisati. Ocigledo je nesto urdio, nesto slicno Bobiju i Jokicu u kosarci. Ili je nije hteo da igra i bio bezobrazan kad je bio pozvan od strane Muslina ili na neki drugi nacin kvari atmosferu. A zna se da su braca MS obojica prilicno problematicni.
    (4k4.Dex, 17. oktobar 2017 18:16)

    # Link komentara

  85. Kome se ne uklapa momak koji redovno igra za razliku od recimo Rukavine koji boga pitaj kada je odigrao utakmicu za Viljareal.
    (Bane, 17. oktobar 2017 17:45)

    A ti bi SMS - a pošto poto u reprezentaciju pa makar i na beka umesto Rukavine. Eto to su stručnjaci koji komentarišu ovde.
    (Eleftherios, 17. oktobar 2017 18:15)

    # Link komentara

  86. ama ljudi samo nek odigra prijateljsku .ko iole zna malo fudbal videce da je decko OK.
    (mili kosmet, 17. oktobar 2017 18:11)

    # Link komentara

  87. @aleksandar

    Oni su bili u grupi u Spanijom.
    (dex, 17. oktobar 2017 18:09)

    # Link komentara

  88. Sve sami strucnjaci.Hajde jedan pamean tastatura strucnjak neka napravi klip sa odbranama Stojkovica da vidimo sta je on odbranio a da to nebi odbranio Rajkovic ili neko drugi.cak bi i Rukavina odbranio to. Samo grobari forsiraju tu pricu o cudesnom Stojkovucu a Rajkivic iza sebe ima osvojeno prvenstvo sveta a on je Linijas za nekog?Pa gde ces veceg linijasa od Stojkovica.Pa to je kiksara nevidjena samo polako pljuvace te ga vec u cetvrtak.Da bi bio kompetentan da komentarises fudbal moras imati i znanje i iskustvo.Muslina nebih komentarisao, jedno cu reci; Obican senilni starac.Forsira igrace za svoje menadzere.Sreca nasa pa smo imali ocajno slabu grupi, dno dna ali otreznjenje ubrzo sledi.Sa Zoranom Tosicem i sa Rukavinom na SP u Rusiji bice lepota.
    (zex, 17. oktobar 2017 18:07)

    # Link komentara

  89. Ko je kriv Sergeju Milinkovic Savicu kad nema tetku iz Kanade da ga malo pogura kod Muslina i Kokeze. Poz.
    (fenomen, 17. oktobar 2017 18:06)

    # Link komentara

  90. Oni... koji su na SP.
    I tu se prica zavrsava.

    Ako se SMS bavi individualnim sportom, neka se takmici sam.
    (GM, 17. oktobar 2017 18:06)

    # Link komentara

  91. fenomeni idu direktno na svetsko prvenstvo a italijani u baraz
    (tt, 17. oktobar 2017 18:05)

    # Link komentara

  92. Fenomen je Muslin
    (ja, 17. oktobar 2017 18:04)

    # Link komentara

  93. Neko rece da nam Kostakurta paametuje, da smo se mi plasirali, a Italija jos nije. ne brini se ti za Italiju plasirace se ona, a da je nama Spanija bila nosilac grupe dali bi nam 7-8 komada minimum u dve utakmice. Sto se Muslina tice tu je na delu zamena teza (SMS se ne uklapa u sistem), budimo realni mi osim Matica, SMS donekle Tadica nemamo top igrace (Baneta i Kolarova gazi vreme), pa prema tome Matic, SMS, Tadic su ti "sistem" a onda ostale uklapaj. nemamo taj luksuz da zanemarimo Bastu, Zivkovica, Grujica i jos ponekog mladjeg, jer nazalost nismo mi fudbalska sila
    (jojasd, 17. oktobar 2017 18:03)

    # Link komentara

  94. Da se Muslin nesto pita SMS bi igrao, ali se ne pita. Pitaju se menaDjeri jer smo mi banana drzava. To i ptice na grani znaju
    (Mare, 17. oktobar 2017 18:02)

    # Link komentara

  95. hahaha grohotom se smejem .... ima na mozzart sportu ceo tekst .... na kraju kaze za vecinu igraca nisam cuo kao sto nisam cuo ni za njihovog selektora .... al ajde da ustinemo na tekstu malo .... pozzz za uvek objektivni b92 i autocenzuru sta god to znacilo .....
    (neutralna cenzura, 17. oktobar 2017 18:00)

    # Link komentara

  96. Volio bih da Savic bude bolji od Stankovica i Vidica ali sa njima reprezentacija je ispala od Slovenije sto znaci jedan igrac ne pravi tim i rezultat to pavi ekipa a Mulin zna kako se to radi.
    (Soko, 17. oktobar 2017 17:59)

    # Link komentara

  97. (nemke)

    Italijani ce kao i obicno, proci baraz, lose igrati u grupi i obavezno proci tu istu grupu na prvenstvu, bez obzira ko im je u timu.Mi cak i kad se plasiramo ubedljivo na bilo koje takmicenje, grupu prodjemo svake prestupne godine.U kvalifikacijama isprobavas gomilu igraca,jer imas vreme da ispravis greske-a mu smo, je li, toliko dobri da SMS ne zasluzuje ni da ga isprobaju bar u prijateljskom mecu- dok na prvenstvu se pokaze ko zna a ko ne zna da igra fudbal- u par meceva u nekoliko dana se sve resava.Da nas tim ima neku ideju u igri(a ne igru tipa Bane sutne loptu do Mitra, pa sta bude),da grizu dok igraju ,da znaju da prime loptu i da se oslobadjaju iste iz prve, onda ne bi bilo mesta kritici.Ali to ovde nije slucaj.Nama je najbolji deo tima odbrana a tamo promaja na sve strane! Sredinu preskacemo a nemamo neke centarfore koji mogu jedan na jedan da rese mec. I niko nema predstavu ko ce zameniti Baneta i Kolarova kad odluce da je dosta mucenja u reprezentaciji. Jer ni jednog igraca nismo pripremili za tu ulogu! Jer ne mislimo unapred vec samo resavamo ono sto se trenutno desava.
    (analiza, 17. oktobar 2017 17:58)

    # Link komentara

  98. pogledati slučaj Rambo Petković...legenda Brazila nema mesta u reprezentaciji...užas
    (mikica, 17. oktobar 2017 17:58)

    # Link komentara

  99. Umesto gudelja ili milivojevića može svakako da igra. pozovite ga više u reprezentaciju
    (Zvezdaš, 17. oktobar 2017 17:57)

    # Link komentara

  100. Bolje gledaj koji fenomeni vama igraju pa morate u baraz.
    (Aleksandar, 17. oktobar 2017 17:57)

    # Link komentara

  101. Sergej ne zeli da igra zadnjeg veznog, zato ga nije zvao. E sad, pazite, moze on da ga pozove da igra centarfora, samo da bi vama udovoljio...ali to bi bilo slicno kao kad bi stavio Stojkovica da igra štopera. I opet, kad bi poslusao vas, nasa reprezentacija bi tek bila lakrdija...ali na svu srecu, ne slusa vas!!!
    (nosferatu, 17. oktobar 2017 17:54)

    # Link komentara

  102. Nikad nikad im neću oprostiti i prežaliti Ramba Petković. Hohštapleri!
    (Vračarac, 17. oktobar 2017 17:53)

    # Link komentara

  103. Nema to veze sa fudbalom druze Kostakurta, decko je bio bezobrazan i selektor ga je ocigledno kaznio i bez njega otisao n SP pa ti vidi... ako je naucio lekciju bice u ekipi u Rusiji ako nije, ne treba nam.
    (4k4.Dex, 17. oktobar 2017 17:53)

    # Link komentara

  104. Reprezentacija Srbije, u narodu poznata kao Ramadanija, ima prioritet da razigrava podobne menadžerske igrače...kako nekad kod Toleta, tako i u Kokezino doba.
    (Dragan BL, 17. oktobar 2017 17:52)

    # Link komentara

  105. Moj stic imao macka, zvao se Kostakurta!:)
    (Djokoblatobran, 17. oktobar 2017 17:51)

    # Link komentara

  106. kad se uclani u sns igrace
    (iti, 17. oktobar 2017 17:49)

    # Link komentara

  107. ma sta zna kostakurta? ;)
    (neutralni felsh, 17. oktobar 2017 17:49)

    # Link komentara

  108. Mi smo ispred S Irske,Velsa....tim je dobar tako da SMS nije nedostajao...a svakako ce pomoci na mundijalu...Srecno srbi!
    (Marija, 17. oktobar 2017 17:49)

    # Link komentara

  109. Ma, ti si Kostakurta strani plaćenik, tetovirani narkoman, žuti izdajnik i Soroševac... Treba proveriti da li je postavljao lokatore po Srbiji dok je bio da gleda trening naše reprezentacije.
    (Djordje NS, 17. oktobar 2017 17:47)

    # Link komentara

  110. Svima je jasno da je Sergej ucenjen igranjem za reprezentaciju promenom menadžera i procentom od potencijalnog transfera koji se uskoro očekuje koji Kokeza traži preko FSS-a za sebe i kompaniju oko njega. Dok se Sergej otvoreno reketira na očigled cele nacije, neki tamo Andjus se lovi uz TV kamere i hapsi za mnogo manji prekršaj ...
    (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 17. oktobar 2017 17:46)

    # Link komentara

  111. Jedno vreme dok je Kostakurta igrao za Milan, gotovo sve utakmice su bile prenosene (zbog Deja naravno). Moja pokojna baka nije pratila sport ali je uvek bila u blizini televizora dok bi otac i ja gledali prenose. Ona nije gledala, citala je knjigu, novine... Samo jednom prilikom tokom prenosa rece "A gde je Kostakurta?". Tu utakmicu nije igrao, dva zuta.
    (karamba, 17. oktobar 2017 17:15)

    Коментар године на Б92 за мене лично. Хвала.
    (Adriano_Galliani, 17. oktobar 2017 17:46)

    # Link komentara

  112. (nemke, 17. oktobar 2017 16:49)

    Italijani igraju samo baraž, e jesi mu rekao. Drugar mi tim Italijanima ni pod prozor nemožemo da pljunemo a ne da se hvališ time što smo pre njih obezbedili Svetsko a oni u grupi sa Španijom a mi sa Velsom iz tog prvog šešira. A još smešnije je poverovati u priču da mu se ne uklapa u sistem. Kome se ne uklapa momak koji redovno igra za razliku od recimo Rukavine koji boga pitaj kada je odigrao utakmicu za Viljareal.
    (Bane, 17. oktobar 2017 17:45)

    # Link komentara

  113. Pele je sms!
    (Igor, 17. oktobar 2017 17:45)

    # Link komentara

  114. Pa vidi ovako,ja sam ubeđen da je zbog Tadiča.Jedino mi on pada na pamet kao konfliktna ličnost,npr. svađao se sa Mihom beše i nije se odazivao,inače i nije omiljen među svim igračima.To je jedino racionalno objašnjenje.Ne pozivati Sergeja jer ga najkorisniji igrać ne podnosi.Ako je to u pitanju,i ne treba da se zove,do našeg kraja na SP,a onda oterati Tadića i sve javno objaviti.
    (Gagi 013, 17. oktobar 2017 17:44)

    # Link komentara

  115. Samo da zaigra taj Milinkovic-Savic pa da danemo dusom
    (NbgDeki, 17. oktobar 2017 17:42)

    # Link komentara

  116. Kostakurta ti `fenomeni` su igraci kao npr Bambi, fenomen koji je grijao klupu zadnjih godina, fenomen kojem u ugovoru sa Partizanom uz cijenu stoji i `gratis/bonus` `poziv u reprezentaciju`... Mozes ti bit ne znam kakva igracina, ali ako ne pristanes da upanes u `zacarani krug` u kombinacije, mutljavine, procente, prevare onda nema karijere in d lend of Serbia ! ! !
    (Vazda Pobro, 17. oktobar 2017 17:41)

    # Link komentara

  117. Kosta ti ko da si pao s'mosta. Imamo mi jos i dobar tim ko ga sve sastavlja.
    (nesto Falji, 17. oktobar 2017 17:40)

    # Link komentara

  118. Jer Srbija je zemlja apsurda.
    (Zoran, 17. oktobar 2017 17:39)

    # Link komentara

  119. Mogu da pričaju i Kostakurta, i kurta i murta i peti i deseti šta hoće, Muslin zna da je on najpametniji i da mu Sergej ne treba.
    (delboj, 17. oktobar 2017 17:39)

    # Link komentara

  120. Kako god, mi smo i bez SMS-a otisli direktno na SP... Dok ce Italijani igrati "baraz", a tu svasta moze da se desi!
    - Ako trener koji nas je odveo na SP i koji odgovara za rezultate kaze da ga ne vidi u timu, mi tu nema sta da se bunimo... To 'e to... A za kasnije, kada Muslin ode, doci ce drugi koji ce sastavljati tim po svojim kriterijumima... I meni se dosta stvari ne svidja, ali se ne bunim, ipak posle 8 godina igramo ozbiljno takmicenje...
    (nemke, 17. oktobar 2017 16:49)

    A da nije mozda zato sto je nama iz prve grupe upao Vels, a Italijanima Spanija. Imali smo vise srece nego pameti. Uglavnom, cele kvalifikacije nismo igrali nista. Muslin je ziherasio na nereseno, pa ako nesto ucackamo, ekstra. Ako ne odemo u najjacem sastavu, ostaje nam da se molimo da nas se ne docepa Nemacka i em naplati onaj poraz, em nam ucacka 7 komada.
    (Laik, 17. oktobar 2017 17:38)

    # Link komentara

  121. Sms bi se po meni, idealno uklopio sa Maticem kao Pogba u Mancesteru..
    Znam da je u nasoj zemlji svako selektor ali budimo realni ne treba biti veliki mag pa ukapirati da treba da igramo opet kao Mancester 4 5 1, Stojkovic (jos u Rusiji) Basta Nastasic i Kolarov, Matic SMS Zivkovic Tadic i Prijovic, i ostaju samo 2 dileme drugi stoper izmedju po meni Baneta i Tosica i drugo krilo Kostic ili Ljajic pa ga kombinovati sa Tadicem. Bukvalno dovoljno je pogledati 2 utakmice u zivotu pa videti da nam je to najjaci tim..
    (soni, 17. oktobar 2017 17:13)

    Ovako...slazem se za Bastu da mora da igra za reprezentaciju. Stojkovic je nas ubedljivo najbolji golman, da nije bilo njega ne bi mi videli svetsko i ako bude i za 5 godina dobro branio, treba i dalje da bude prvi golman. Rajkovica bih sklonio jer je klasican linijas, a to nam ne treba. Radunovic je mnogo bolji golman od njega.Brani u najjacoj ligi na svetu i samo ce napredovati. Sredinu mora da igra SMS, sa Maticem i ispred njih Tadicem. To je osovina tima i oko njih se gradi igra. Mitrovic je nas ubedljivo najbolji centarfor i on je starter, tu nikakve dileme nema. Prijovic treba da bude dzoker za nekih 20 minuta, ili drugi napadac kada jurimo rezultat. Takodje, mora tu nekako da se uklopi Ljajic jer je nas najbolji ofanzivac i odlicno izvodi prekide. I to je to. Mada poznavajuci ove profitere iz saveza nista od SMS na svetskom, jer se ne "uklapa u sistem". Tj.menadzer mu je Kezman koji nece da finasira Kokezu, Muslina i ekipu.
    (Laik, 17. oktobar 2017 17:36)

    # Link komentara

  122. ma minimum 156 miliona.... Koje gadjaje milionoma;)
    (Dwiht York, 17. oktobar 2017 17:36)

    # Link komentara

  123. Lacio nije dozvolio da SMS igra na EP za mlade ovog leta iako je bio pozvan, ne secam se da su Kezman i ostali vrsili pritisak na Lacio da mu dozvoli da igra.
    Ovim tekstovima se ponizavaju oni koji su se plasirali na SP i bore se za drzavni grb bez pogovora.
    (lemi, 17. oktobar 2017 17:33)

    # Link komentara

  124. Na SP su nas odveli Stojkovic, Mitrovic i Tadic. Da je bilo do Muslina ne bi ni do baraza dosli.
    U Rusiji nam ni SMS nece pomoci da prodjemo grupu sa ovakvom igrom.
    (Bugarski grafolog, 17. oktobar 2017 17:31)

    # Link komentara

  125. SMS da igra po sredini, ispred Matica (umesto Milivojevica ili Gudelja), sa strane Tadic i Kostic, u napadu Prijovic (ili Mitrovic) i Gacinovic umesto Rukavine...Znam, znam...zamislite...
    (Srdjan, 17. oktobar 2017 17:06)

    Ta formacija nikako ne bi mogla da funkcioniše. U postavi bi imali 7 visokih, teških i sporih igrača. Postava u kojoj igraju tri naša spora štopera, na njih kada se doda još tromiji Kolarov na levom beku, Matić i Sergej sa 1.90 u sredini i spori Mitrović ili Prijović u napadu, svaka brža ekipa bi mogla da utrpa 4-5 komada. Što će reći četiri truta u zadnjoj liniji plus desni bek, dva truta na sredini i trut u napadu. To čeka neku novu Argentinu ili Holandiju.

    Sergej jednostavno u takvoj postavci ne može biti na terenu sa Matićem. Morali bi ili da odustanemo od tri štopera, a nemamo dva koja valjaju, pa zato igraju tri.
    (Miki, 17. oktobar 2017 17:31)

    # Link komentara

  126. bice za njega mesta u sledecim kvalifikacijama. iskreno se nadam da u njima nece igrati niko preko 33 godine zvota. glupo bi bilo da ne promovisemo reprezentativce iz mlade reprezentacije.
    (darko, 17. oktobar 2017 17:30)

    # Link komentara

  127. A onda ce svi iz naseg saveza drvlje i kamenje po njemu kad bude zaigrao za Crnu Goru.
    (Predrag, 17. oktobar 2017 17:27)

    # Link komentara

  128. Ljudi Kakav bi ovo sastav bio
    ,1.Stojkovic2.Ivanovic3.Subotic4.Maksimovic
    7.Zivkovic 8.Milinkovic-Savic6.Matic5.Kolarov
    11.Ljajic. 10.Tadic
    9.Prijovic
    (Samo Tako, 17. oktobar 2017 17:26)

    # Link komentara

  129. To nepozivanje je preživeo Matić.A sada.....bog.
    (vlada, 17. oktobar 2017 17:26)

    # Link komentara

  130. Igraju Kurta i Murta, moj dobri Kostakurta!
    (Marko, 17. oktobar 2017 16:49)
    haha koji kralj :-D
    (saj, 17. oktobar 2017 17:26)

    # Link komentara

  131. Sta ti znas Kurta,pa zar Milivojevic i Gudelj nisu bolji od Sergeja? E moj ti,ne znas ti nista, ovaj nas selektor Murta kaze da jesu i tu je kraj price, covek je trenirao cuveni Lokeren!
    (41+, 17. oktobar 2017 17:26)

    # Link komentara

  132. ne znas ti,znaju muslin i kokeza.veruj njima
    (duledudule, 17. oktobar 2017 17:25)

    # Link komentara

  133. Kostakurta hoce da kaze da nije cuo za Gudelja? Igraca najlosijeg kineskog kluba? Doduse, nije u prvih 18, ali opet.
    Sramota za Kostakurtu.
    Musline, vracaj Racu Petrovica, za njega je sigurno cuo.
    (ctrl, 17. oktobar 2017 17:25)

    # Link komentara

  134. To je taktika da sve preplašimo pre nego počne utakmica, svi misle kad ne igra toliko igrača oni su jaki ko zemlja i dok oni shvate mi uvalimo gol i parkiramo posle autobus i to je o nemaš ti pojma Kostakurta ko su Kurta i Murta
    (Mare slo, 17. oktobar 2017 17:25)

    # Link komentara

  135. Ne razumem... Pa hoce li neko vec dati tih 70 miliona za tu igracinu ili sta!? Ostace u ispodprosecnom timu? Ne razumem! Vidim svi velikani se otimaju za njega!
    (Jumko, 17. oktobar 2017 17:04)

    Ono kad svoju glupost i ne znanje pokusavas da sakrijes sarkazmom!
    Prekjuce je Real ponudio 100 miliona za njega. Ako Real nije velikan, ja ne znam ko je.
    Bolje batali komentarisanje sporta ako se ne razumes kao sto to i pokazujes.
    (Baba Stanojka, 17. oktobar 2017 17:24)

    # Link komentara

  136. Fenomeni su menadzeri u utrcavanju u džep.
    (nikola, 17. oktobar 2017 17:24)

    # Link komentara

  137. Bio si vrhunski igrač ali se u naš biznis ništa ne razumeš. Plati da igra ili će proći kao Rambo Petković.
    (Lehe, 17. oktobar 2017 17:22)

    # Link komentara

  138. Spomenuti Gudelja i SMS u istoj recenici moze samo neko ko fudbal poznaje samo preko PESa. To je ko da pitas zasto igra Kostakurta a ne Sedorf.
    (autoBOT, 17. oktobar 2017 17:22)

    # Link komentara

  139. Igraju genijalci koji su nas odveli na SP, tacka.
    (bonba, 17. oktobar 2017 17:18)

    # Link komentara

  140. Čovek je u pravu 100%, problem je u nama zato sto ne volimo pobednike I to je surova istina.
    (dejandddddd, 17. oktobar 2017 17:18)

    # Link komentara

  141. Stvar je u tom sto igrac ne vredi 70mio dok ne zaigra za (neku) reprezentaciju. E sad treba biti lukav pa ga vezati za nasu repku...
    (Neso, 17. oktobar 2017 17:17)

    # Link komentara

  142. Kako ne poznajes? Pa mi imamo... kao na primer... Da se slikamo?
    (Spasoye, 17. oktobar 2017 17:17)

    # Link komentara

  143. Sta zna legenda Milana sta je vrhunski fudbaler?
    (Monégasque, 17. oktobar 2017 17:16)

    # Link komentara

  144. Cela poenta je da za njega koji igra standardno u Laciju mora biti mesta bar na klupi. Tj ako se vodimo da zaista najbolji su na spisku reprezentacije.
    (vrući pas, 17. oktobar 2017 17:16)

    # Link komentara

  145. Jedno vreme dok je Kostakurta igrao za Milan, gotovo sve utakmice su bile prenosene (zbog Deja naravno). Moja pokojna baka nije pratila sport ali je uvek bila u blizini televizora dok bi otac i ja gledali prenose. Ona nije gledala, citala je knjigu, novine... Samo jednom prilikom tokom prenosa rece "A gde je Kostakurta?". Tu utakmicu nije igrao, dva zuta.
    (karamba, 17. oktobar 2017 17:15)

    # Link komentara

  146. Sms bi se po meni, idealno uklopio sa Maticem kao Pogba u Mancesteru..
    Znam da je u nasoj zemlji svako selektor ali budimo realni ne treba biti veliki mag pa ukapirati da treba da igramo opet kao Mancester 4 5 1, Stojkovic (jos u Rusiji) Basta Nastasic i Kolarov, Matic SMS Zivkovic Tadic i Prijovic, i ostaju samo 2 dileme drugi stoper izmedju po meni Baneta i Tosica i drugo krilo Kostic ili Ljajic pa ga kombinovati sa Tadicem. Bukvalno dovoljno je pogledati 2 utakmice u zivotu pa videti da nam je to najjaci tim..
    (soni, 17. oktobar 2017 17:13)

    # Link komentara

  147. Zna Muslin.
    (komentator, 17. oktobar 2017 17:13)

    # Link komentara

  148. E moj Alesandro ne znas ti Muslina, Gvardiola mu nije ravan.
    (Vlado, 17. oktobar 2017 17:12)

    # Link komentara

  149. Daj bre Musline ne glumi ludilo pozovi dečka u reprezentaciju!!!
    (Dejan, 17. oktobar 2017 17:12)

    # Link komentara

  150. PA DAL JE MOGUCE DA SE PONAVLUA SLUCAJ RAMBA PETKOVICA????
    (Vladimir, 17. oktobar 2017 17:09)

    # Link komentara

  151. Pa dajte mu italijanski pasoš, pa nek igra za vas. Već je svima dosadila ova priča.
    (Sale, 17. oktobar 2017 17:08)

    # Link komentara

  152. Kako god, mi smo i bez SMS-a otisli direktno na SP... Dok ce Italijani igrati "baraz", a tu svasta moze da se desi!
    - Ako trener koji nas je odveo na SP i koji odgovara za rezultate kaze da ga ne vidi u timu, mi tu nema sta da se bunimo... To 'e to... A za kasnije, kada Muslin ode, doci ce drugi koji ce sastavljati tim po svojim kriterijumima... I meni se dosta stvari ne svidja, ali se ne bunim, ipak posle 8 godina igramo ozbiljno takmicenje...
    (nemke, 17. oktobar 2017 16:49)

    Par su razloga zasto posle 8 godina igramo veliko takmicenje, laka grupa, problemi vecine ekipa u grupa sa povredama i izostancima kljucnih igraca i onaj glavni razlog je izostajanje huligana sa terena u pokusaju da u ime jednog kluba sabotirahu reprezentaciju Srbije !!
    Pa gde su ti decki, Vucica i Brnabitch mi ne lice na Margaret Tacer, dje su onda nestali ?
    Muslin nema nekih dodirnih tacaka sa ovim uspehom !
    (antiDebil, 17. oktobar 2017 17:07)

    # Link komentara

  153. SMS da igra po sredini, ispred Matica (umesto Milivojevica ili Gudelja), sa strane Tadic i Kostic, u napadu Prijovic (ili Mitrovic) i Gacinovic umesto Rukavine...Znam, znam...zamislite...
    (Srdjan, 17. oktobar 2017 17:06)

    # Link komentara

  154. Шта хоће овај легендарни Костакурта?
    Па Сергеј није ништа показао у квалификацијама, није ни гол дао.
    (Ђенерал, 17. oktobar 2017 17:05)

    # Link komentara

  155. Kako lik nije cuo za Fejsu, Gudelja, Rukavinu, Mitrovica i sl.
    (Kole, 17. oktobar 2017 17:05)

    # Link komentara

  156. Ne razumem... Pa hoce li neko vec dati tih 70 miliona za tu igracinu ili sta!? Ostace u ispodprosecnom timu? Ne razumem! Vidim svi velikani se otimaju za njega!
    (Jumko, 17. oktobar 2017 17:04)

    # Link komentara

  157. Ono kad i stranci iz zdrave logike lobiraju za nas da nam bude bolje i da imamo bolji tim, a realno nije im to u interesu.
    (KAZNA KRU, 17. oktobar 2017 17:03)

    # Link komentara

  158. Mora da postoji neka svadja na relaciji Tadic-SMS od ranije, jer ne mogu da shvatim da takav igrac ne dobija poziv, a Muslin ne zheli da pravi konflikt. Drugo objsanjenje ne mogu da nadjem..
    (Milan K., 17. oktobar 2017 17:03)

    # Link komentara

  159. Ne znas za Gudelja?! Pa on igra u cuvenoj kineskoj ligi! PODRSKA ZA GUDELJA, RUKAVINU I STEFANA MITROVICA! Kakav SMS, Zivkovic, Basta i Lazovic hehe
    (realan19991, 17. oktobar 2017 16:49)

    Mitrovic i SMS bas igraju iste pozicije, bravo
    (nista o nicemu, 17. oktobar 2017 17:03)

    # Link komentara

  160. pa ovi treba tek da se prodaju
    ..a ovi drugi su pred penziju
    (alx, 17. oktobar 2017 17:03)

    # Link komentara

  161. Ljudi dajte da se organizujemo, Peticiju kad potpišu stotine hiljada,neče moći više da se vade ni na koju glupost. Ovo je neobjašnjivo i nadrealno.
    (bergo, 17. oktobar 2017 17:02)

    # Link komentara

  162. Znaci Matic. Sad objasni zasto je Matic losiji od SMS. Ako ne bude bolji recimo da svu svoju imovinu prepises Muslinu, ok?
    (nista o nicemu, 17. oktobar 2017 17:02)

    # Link komentara

  163. Neee,nee,ne!Pa ti si sada upravo uzbunio usnule duhove u FSS!Nemaš ti pojma,tebe potplaćuje mali sa Pillips stadiona!
    (Toza kontraš, 17. oktobar 2017 17:00)

    # Link komentara

  164. Sto je najgora stvar,fudbal je sport,sasvim sporedna stvar i ovakvih situacija u Srbiji ima na svakom drustvenom polju. Doziveli smo da kojekakvi polupismeni,neobrazovani tipovi bez diploma ili sa kupljenim diplomama daju sebi za pravo i odlucuju ko je kvalitetan a ko ne i samim tim terajuci talentovane i nadarene pojedince poput ovog decka i mnogih drugih da im se zgadi sve sto ima veze sa ovom zemljom. Ovo je profesionalni sport pa je u zizi interesovanja,zapitajmo se koliko mladih ljudi oteraju "strucnjaci" svake godine?
    (Zemun, 17. oktobar 2017 16:58)

    # Link komentara

  165. Ma ti nemas pojma, Muslin je to.
    (petar-pfc, 17. oktobar 2017 16:57)

    # Link komentara

  166. Mi smo tuga od drzave.. :(
    (Shirkan, 17. oktobar 2017 16:57)

    # Link komentara

  167. Ala nas ugasi Kostakurta, ali ako. I treba. Brazil nam se smejao i čudio zbog Ramba, sad malo Italijani, a mi će se pravimo Englezi. Tako to ide.
    (Gde ja živim, 17. oktobar 2017 16:56)

    # Link komentara

  168. Kako bre nisi čuo za Ignjivskog, Gudelja i Fejsu i oni su fenomenalni imaju po dve leve noge, za Rukavinu, Maksimovića i Stefana Mitrovića i da ne govorimo, oni su tek "fenomenalni".
    (ma kakav SMS i Subotić, Gudelj, Fejsa, Ignjovski i Maksimović su ZAKON, 17. oktobar 2017 16:56)

    # Link komentara

  169. Ma SMS (ne nije MMS vec SMS) je najbolji igrac jos od odlaska 2 najveca igraca svih vremena Sekularcija i Piksija.
    (drago, 17. oktobar 2017 16:56)

    # Link komentara

  170. Muslin je taj "fenomen"....
    (Srdjan, 17. oktobar 2017 16:56)

    # Link komentara

  171. Kole, brate, nije niko rekao da SMS nije odlican fudbaler...

    SMS se ne uklapa u sistem i ne ispunjava uslove. Ne razumes ti tu visu filozofiju po kojoj, mladji bolji, spremniji i sposobniji ne igra... To je visa matematika naseg selektora!

    Ja musline.... kako ces ti zavrsiti na smetlistu srpskog fudbala leleee....
    (Alcale, 17. oktobar 2017 16:55)

    # Link komentara

  172. Tebi je samo krivo zato što znaš da se ni ti ne bi uklopio u sistem.
    (Komendija, 17. oktobar 2017 16:54)

    # Link komentara

  173. Ostali su fenomeni, ali SMS je fenomenalan, ne možeš iskakati iznad proseka. Ili pak možeš, ali koliki je moj deo tj kod nas Srba-Šta ja imam od toga? Ništa novo, mi smo patentirali da nam najbolji igrači ne igraju,bar što se fudbala tiče, a upravo se ovde vrte ogromne pare. Za dublju analizu svakako. I prst na čelo.
    (Aristos, 17. oktobar 2017 16:53)

    # Link komentara

  174. E moj Bili, pitaj taktičkog maga Slavoljuba pa će ti objasniti kako se Sergej ne uklapa sistem i ne ispunjava 3 bitna uslova!
    (Pippo, 17. oktobar 2017 16:53)

    # Link komentara

  175. vedete i nezamenljivi clanovi tima koji su platili svoje mesto u prvoj postavi.
    (haylee, 17. oktobar 2017 16:51)

    # Link komentara

  176. Bolje da si vidio ko je menadzer njemu,a ko svim ostalima u reprezentaciji,pa bi ti bilo puno lakse
    (BOSS, 17. oktobar 2017 16:50)

    # Link komentara

  177. 'Kurta, pojma nemas i ti.. :D
    (DJ, 17. oktobar 2017 16:49)

    # Link komentara

  178. Ne znas za Gudelja?! Pa on igra u cuvenoj kineskoj ligi! PODRSKA ZA GUDELJA, RUKAVINU I STEFANA MITROVICA! Kakav SMS, Zivkovic, Basta i Lazovic hehe
    (realan19991, 17. oktobar 2017 16:49)

    # Link komentara

  179. Kako god, mi smo i bez SMS-a otisli direktno na SP... Dok ce Italijani igrati "baraz", a tu svasta moze da se desi!
    - Ako trener koji nas je odveo na SP i koji odgovara za rezultate kaze da ga ne vidi u timu, mi tu nema sta da se bunimo... To 'e to... A za kasnije, kada Muslin ode, doci ce drugi koji ce sastavljati tim po svojim kriterijumima... I meni se dosta stvari ne svidja, ali se ne bunim, ipak posle 8 godina igramo ozbiljno takmicenje...
    (nemke, 17. oktobar 2017 16:49)

    # Link komentara

  180. Igraju Kurta i Murta, moj dobri Kostakurta!
    (Marko, 17. oktobar 2017 16:49)

    # Link komentara

  181. Kako koje? Pa Muslinove vedete!
    (djordje, 17. oktobar 2017 16:49)

    # Link komentara

  182. ne valja menadzerima koji sastavljaju srpske timove kao i reprezentaciju.

    moraju da se guraju njihovi igraci kako bi se prodali i uzela neka kinta,npr. petrovic raca,d. tosic i da ne nabrajam dalje.
    (fss mafia, 17. oktobar 2017 16:49)

    # Link komentara

  183. Kako ne poznajes!? Pa nase igracine igraju za najvece evropske klubove, ali eto, u reprezentaciji nesto ne ide...
    (Jumko, 17. oktobar 2017 16:48)

    # Link komentara

  184. I ja se to pitam.
    (Stevan, 17. oktobar 2017 16:48)

    # Link komentara

  185. Ne razumes se ti brale u trenerski posao.
    Ostavi to nasim „profesionalcima“...
    (iz mase, 17. oktobar 2017 16:47)

    # Link komentara

  186. Kostakurtu za selektora! Ne salim se.
    (NS#1, 17. oktobar 2017 16:47)

    # Link komentara