1. @ fudbalski ekspert

    Ljudi, zašto mu lupate minuse?

    Kao prvo, stvarno ima opširno, temeljno i čvrsto znanje o fudbalu i pogotovo našim fudbalerima, koji su skoro svi do jednog suva svetska klasa!

    Kao drugo, jasno je i njemu samom, da možda ponekad onako u elanu i euforiji pisajuću o našim mega-carevima, malkice preteruje.

    Njegov suvi kvalitet u komentarima mu daje zagarantovano čitanje njegovih komentara kao granit - način uveličavanja (malo ne mnogo - jer su naši fudbaleri skoro zaista sam šlag svetskog fudbala) mu obezbedjuje brojne minuse zacementirane kao Zvezdina pobeda 91' !
    (Jašta, 11. oktobar 2017 21:21)

    # Link komentara

  2. Za one koji kritikuju odbranu:
    Kvalifikacije za Svetsko prvenstvo 2006:
    Italija - 8 primljenih golova u grupi sa Norveškom, Škotskom, Slovenijom.
    SCG - 1 primljen gol u grupi sa Španijom, Belgijom, BIH.

    Nastavak priče znate, stoga rano je još davati zaključke, za 8 meseci može mnogo toga da se promeni.
    (Pera, 11. oktobar 2017 19:22)

    # Link komentara

  3. @albatros
    Nije ti dobro pamcenje, Gacinovic je bio u prvih 11 na SP u Novom Zelandu.
    (Navijac, 11. oktobar 2017 19:16)

    # Link komentara

  4. У првих 10 голова Тадић учествовао 10 пута као асистент и стрелац, у других 10 једном. Пласирали смо се, гледаћемо их, али најлепше је што после оваквог завршетка квалификација схватамо да нисмо некаква велесила. Треба ићи растерећено на првенство и играти на гол више. Боље да се памти учешће по лепој игри и храбрости, него да опет имамо играње одбране у покушају. Притом не мислим да су нам играчи одбране лоши, већ ниједан наш селектор није знао да направи тим који игра одбрану. Наша одбрана се може назвати опструкција игре, неуспешно чување резултата или предаја лопте противнику да се не замарамо превише.
    (Иван-Ниш, 11. oktobar 2017 19:00)

    # Link komentara

  5. Svetsko prvenstvo je sjajna sansa da na velikoj sceni vidimo 4-5 mladih igraca,koji su zasluzili mesto igrajuci za mladu reprezentaciju,i koji ce biti buducnost. Mislim da Muslin treba da povede Zivkovica,Jovica,Gacinovica,Sergeja i Grujica.Mozda i nekog odbrambenog igraca,tipa Milenkovic. Tako se gradi reprezentacija,ovih 5 igraca bice u startnih 11 u narednim godinama
    (max, 11. oktobar 2017 17:47)

    # Link komentara

  6. Stefane Basta je los i u Laciju nije ko pre.
    (Pivke, 11. oktobar 2017 17:44)

    # Link komentara

  7. ovo kad se cita, sve sami asovi. Mozemo i do titule
    (Fanki Dzi, 11. oktobar 2017 17:30)

    # Link komentara

  8. Ajde i ja da ostavim komentar posto sam jedan od 7 miliona selektora :) Pre svega sa Muslinom mozemo da se slazemo ili ne slazemo, izbor igraca nekima ok nekima nije ali cinjenica je da smo bili prvi u grupi koja i nije bas tako naivna kakvom je predstavljaju. Problem jeste sto imamo velike oscilacije u igri i ako nam nije dan mozemo se dobro namuciti protiv ne previse jakih ekipa. Ipak mislim da jedna mala zemlja kao sto je nasa ne moze da dozvoli sebi luksuz nepozivanja vrlo kvalitetnih pojedinaca kao sto su Milinkovic Savic ili Basta, tim pre sto na tim pozicijama poprilicno skripi jer su Milivojevic i (narocito) Rukavina neubedljivi. Formacija sa 3 stopera jeste odradila posao u kvalifikacijama ali pitanje je sta ce biti u Rusiji jer mi jednostavno nemamo 3 dovoljno dobra stopera. Mozda bi resenje bilo da Kolarov igra jednog od njih a da levu stranu pokriva Obradovic ili Radonjic iz Zvezde. Mlada reprezentacija je osvajala evropsko i svetsko a opet jako mali broj igraca odatle dobija sansu u seniorima, ne znam zasto kao da smo Brazil pa kao zbog rezultata. Mora biti mesta za vec pomenutog Milinkovic Savica, ali tu su jos i Grujic, Veljkovic, Andrija Zivkovic posebno. Za pohvalu je sto je tu Gacinovic ali on kolko se secam nije ni bio u prvih 11 ekipe koja je osvojila zlato pre neku godinu. Navijamo naravno za nase uz bojazan sta ce biti ako nastavimo ovde gde smo stali u kvalifikacijama. Nema razloga da u Rusiji svetu ne pokazemo sav talenat koji imamo, kad ako ne tad?
    (albatros., 11. oktobar 2017 17:24)

    # Link komentara

  9. Realno, prosli smo i to je najbitnije.. Nacin na koji smo dosli do toga nije mozda za pohvalu, ali ima vremena da se razmisli i uklope kocke u mozaik.. Nemamo mi neke vrhunske igrace ali ono sto imamo treba da iskoristimo, pre svega mislim na Savica i Bastu, takodje i Zivkovic bi trebao da bude u timu. Odbrana jako losa, ali ne znam ni koga bi stavio u tim...
    Uglavnom nadam se i navijam da uradimo nesto znacajno, ali ne ocekujem previse..
    (citalac, 11. oktobar 2017 16:58)

    # Link komentara

  10. Људи,шта вам је?Па Аргентина,светски првак,се пласирала у последњем
    колу јужноамеричких квалифилација.Могла је да не оде.О чему причате?
    Не ваља вам ово,не ваља оно.Србија се ПЛАСИРАЛА на СП.Није СРЕЋОМ,
    како је неко написао,него знањем и вољом.Можда више вољом него знањем.Нисмо ни Бразил ни Немачка.Ко то не схвата,жао ми је.Видите
    које све репрезентације не иду,па онда пљујте.Па ја са својих 60
    не памтим те "славне дане" репрезентације СФРЈ.Кад смо били четврти
    на СП или олимпијски шампиони у Риму.Хоћете преко хлеба погаче?То
    што имамо,то је.Они су изборили место на СП,а ако вам се не свиђају,
    навијајте за неког другог.Немачка нпр.Волимо Немачку као што је она
    мрзела нас.Неколико пута.
    (артиљерац, 11. oktobar 2017 16:50)

    # Link komentara

  11. Tadic je dobar fudbaler ali ne spada u ekstra klasu tipa Matica i Ljajica
    (Ne preterujmo, 11. oktobar 2017 16:33)

    # Link komentara

  12. da li moze neko od novinara da postavi pitanje selektoru muslinu zasto na spisku reprezentacije nije i milinkovic savic koji sjajno igra u svom timu. a ovo sto igramo vecito bunker obice nam se o glavu u rusiji. svaka cast za prvo mesto, ali razmislite o kvalitetu igre (promenite malo)
    (Iznogud, 11. oktobar 2017 16:23)

    # Link komentara

  13. Fudbalski Ekspert je jedini komentator na ovom sajtu gde prvo dam minus pa onda čitam šta je napisao.
    (Markiz, 11. oktobar 2017 14:37)

    Ma daj,pravi je. Studiozan pristup svakom igracu,podaci o svemu i svacemu,npr oko izgradnje nacionalnog stadiona,dao si truda i izvukao podatke o valjda 90% nacionalnih stadiona u svijetu,izlozio vrijednost radova svakog poimence,kapacitet,domisljati epiteti o igracima itd..
    Fudbalski ekspert je likcina.
    (croata, 11. oktobar 2017 16:16)

    # Link komentara

  14. (Beretka, 11. oktobar 2017 13:18)

    Beretka u pravu si naročito sa izborom postave 4-2-3-1. Upravo Murinjova najčešća formacija u MUTD-u, t.j. kad igraju u punom sastavu i svakako svesti ulogu Kolarova na čisto defanzivne zadatke. Jedino s čim se ne slažem po imenima je Nastasić (spor i nepouzdan), ali ne znam ko bi bio prava zamena za njega. Međutim, problem je da čak i ako izabere gore navedenu formaciju, verovatno bi je usmerio da igra ziheraški, time ne iskorištavajući prave mogućnosti koje ona nudi, jer mi na svetskom možemo nešto postići samo sa puno trčanja i ići na gol više (ne povući se nakon nekog eventualnog vođstva), voleo bih da u grupi dobijemo samo najače protivnike (u tom slučaju valjda će shvatiti da tu nema mesta kalkulacijama) jer na svetskom možemo očekivati bar dva jača protivnika u grupi i jednog podjednakog nama. Ipak, ovo sigurno nećemo gledati jer je odmah izjavio (Muslin) da nema nameru da menja formaciju.
    (SAVA, 11. oktobar 2017 16:11)

    # Link komentara

  15. Slazem se sa konstatacijom autora teksta da je Dusan Tadic bio najbolji i najvazniji pojedinac nase reprezentacije u ovim kvalifikacijama, a posebno u prvim utakmicama kada je osetno povukao ostale svojom borbenoscu na terenu. Pored njega, Mitrovic je bio konstantan i davao je vrlo vazne i znacajne golove, posebno oba protiv Velsa za izjednacenje. Stojkovic na golu je bio odlican, Prijovic je bas osvezio napad. Odbrana je bila neocekivano losa, jer imena poput Kolarova, Ivanovica, Maksimovica ne bi trebali da imaju toliku "promaju" a mislim da je ta nesigurnost i neuigranost odbrane najvise uticala na Nastasica. U Kardifu je bio direktan krivac za gol Velsa, protiv Austrije u Becu, pa rekao bih za sva tri gola. Za svetsko Prvenstvo najvise treba uigravati odbranu, tu smo stvarno tanki.
    (Dejan, 11. oktobar 2017 16:00)

    # Link komentara

  16. @sasa ae ne lupaj,Mitrovica je promenio kad smo dali gol....
    (ozo, 11. oktobar 2017 15:39)

    # Link komentara

  17. Maksimovic skuplja minute u Napoliju? Skuplja, al kojom brzinom? Skupice 90 minuta za 2 godine. Realno, Kulibali i Arbeloa su daleko ispred njega
    (nosferatu, 11. oktobar 2017 14:58)

    # Link komentara

  18. Iskrena podrška svima koji kritikuju igru pa i odluke selektora.Prošli smo sa blago govereći sumnjivom igrom i igrom..Čovek na poslednjoj utakmici menja Ljajića kad ga je tek malo krenulo,Mitrovića kad nam treba go.Prvo poluvreme - blagi užas!
    (saša, 11. oktobar 2017 14:56)

    # Link komentara

  19. Fudbalski Ekspert je jedini komentator na ovom sajtu gde prvo dam minus pa onda čitam šta je napisao.
    (Markiz, 11. oktobar 2017 14:37)

    # Link komentara

  20. Jako loša analiza, ispada da smo igrali savršeno i da su svi igrači briljirali. Realno je skroz drugačije, imali smo puno sreće i nikakvu igru. Formacija i igrači promašeni skroz. Odbrana u najmanju ruku katastrofa, vezni red bez kreacije, napad ne krivim jer napadamo sa premalo igrača. Od svih igrača pohvale zaslužuju Stojković, Matić i Tadić, donekle Kostić i Mitrović. Sa ovom formacijom i ovom igrom nemamo baš nikakve šanse u Rusiji. Nadam se da imamo nekog stručnjaka koji će pokazati Muslinu probleme i naterati ga da igra sa 4 u odbrani, da pozove Sergeja i da napadnemo sa Živkovićem, Tadićem, Ljajićem i Mitrovićem. Imam osećaj da igramo sa rezervom, žao mi je što nemamo nekog trenera koji nije ziheraš i koji voli igrati napadčki i ko bi iskoristio pun potencijal ovog tima.
    (don, 11. oktobar 2017 14:31)

    # Link komentara

  21. Mi i dalje pljujemo Muslina i igrače... Daleko od toga da nema razloga za kritiku Muslinu, pre svega zbog SMS ali tu se on realno ne pita... Ali ljudi, na ovom SP NEĆE igrati Holandija, Čile, SAD, Turska, Češka, 4 ekipe iz evropskog baraža... A igraće Srbija. Uspeh je to. Danas stvarno svi igraju fudbal. Ko je gledao naše stare mušterije Farane u ovim kval. zna o čemu pričam. Ljudi su počeli ozbiljno da igraju. Sem Gibraltara, Andore, Lihteštajna i Luksemburga više nema timova za popravljanje gol razlike. Zato je ovo ozbiljan uspeh bez obzira na sastav grupe. A tamo šta uradimo uradimo, zavisiće mnogo od grupe, povreda, umora od sezone i forme... menadžerskih kombinacija...
    (Đorđević Saša, 11. oktobar 2017 14:27)

    # Link komentara

  22. ovom timu obavezno prikljuciti Zivkovica i Djurdjevica...
    (lepi, 11. oktobar 2017 14:21)

    # Link komentara

  23. "Mozda vam je bolje bilo kad je Scepakadabra bio spic, ili kad Tadic nije imao mesta?" - Bravo za komentar! Ljudi pljuju reprezentaciju i Muslina a mi otisli na SP kao prvi u grupi. Do pre dve godine smo zavrsavali kvalifikacije u drugom kolu sa minus bodova, ljudi se zezali kako imamo vise bodova u kvalifikacijama za Rusiju (tamo negde 2015) nego za EP iako za SP nisu jos pocele. Gubili od Estonije, Makedonije, Albanije, Slovenije...I sad je direktan plasman na SP neuspeh? Neverovatan smo bre narod. Miha i njegove kombinacije shok terapije kad je poslao Ivanovica i Kolarova na klupu pa nas nakantala Makedonija ili startna postava u Zagrebu, Scepovic i Stevanovic. Mozda zalimo za golom od Slovenije sa 50+ metara direktno u gol Jorgacevica. Ili bruku od Estonije u Beogradu kad su nas dobili 3:1. Austrija ispala, Irska igra bazar, Vels ispao (igrao polufinale na EP) a mi otisli direktno. Sta vam sad ne valja?
    (Milorad, 11. oktobar 2017 14:19)

    # Link komentara

  24. A SAD, nije im bilo sudjeno!
    (mustafa, 11. oktobar 2017 14:15)

    # Link komentara

  25. Čitajući ovih dana komentare koji se ovde pišu, ova zemlja nije zaslužila da ima reprezentaciju na svetskom prvenstvu. Ovde su svi sveznalice i u sve se razumeju, zato nam i ide ovako dobro.
    Zato momci igrajte za sebe, ko šiša ove foteljaške stručnjake.
    (Eleftherios, 11. oktobar 2017 14:13)

    # Link komentara

  26. Ne treba preterivatj u hvalospevima,mislim da svako iole posten zna da smo se kvalifikovali uz dosta srece i u grupi sa vrlo prosecnim protivnicima.Dobro je da smo se kvalifikovali ali ovo je realno jedna vrlo prosecna ekipa.
    (Walter, 11. oktobar 2017 14:10)

    # Link komentara

  27. meni ce ove kvalifikacije ostati upamceni po kiksevima igraca odbrane , skoro u svakom mecu neko je nama zivce kidao .
    (kladzom do bola, 11. oktobar 2017 14:05)

    # Link komentara

  28. Nikakvu sansu mi nemamo. Pravo vreme za podmladjivanje. Ostaviti Stojkovica, Matica i to je to od starijih.
    (Pedja, 11. oktobar 2017 13:58)

    # Link komentara

  29. Ja ne znam kada su nama odjednom toliko porasli apetit pa nismo zadovoljni direktnim plasmanom na SP. Alo ljudi, mi smo mala drzava sa prosecnim igracima, jedino su Tadic i Matic iznad proseka, Kolarov i Bane daleko od one igre od pre par godina, Mitrovic do juce igrao drugu englesku ligu, Rukavina, Tosic, Gudelj i ostali, obican evropski prosek, ne znam sto se toliko zanosite. Pa pogledajte samo koje sve svetske fudbalske sile nisu uspele direktno da se plasiraju. Spustimo se malo na zemlju.
    (Rista, 11. oktobar 2017 13:54)

    # Link komentara

  30. Sve je to ok ali meni smeta jedna stvar.

    Mi smo protiv Irske isli na bod a srecom osvojili 3. Da je tu bilo nereseno, mi bi sad bili u barazu.
    (boki, 11. oktobar 2017 13:53)

    # Link komentara

  31. Realno, sam plasman i odlazak na Mundijal je veliki uspeh. Tek ce se videti, kada prodju lige petice, kada dodje leto, kad dodje do vas informacija da se igra SP u fudbalu...i gle cuda mi ucestvujemo. U kakvom nam je stanju fudbal, sta se sve desava oko njega, poznato da ne igraju najbolji, drugi put idemo od poslednja 3 prvenstva. Zvuci cudno ali tako je.
    (Stara kuka, 11. oktobar 2017 13:51)

    # Link komentara

  32. Ocakav nezreo clanak ni deca ne bi kupila. Novinar pravac kod urednika da se njegovi clanci pregledaju i dobije najmanje opomenu za los rad. Reprezentacija? Promeniti trenera, cutati i raditi kao kosarkasi pa kad prodje sampionat onda pricati. Imamo toliko boljih sportova na koje bi doticna gospoda koja ne trce trebala da se ugledaju. Rad i samo rad.Postoji toliki procep izmedju onog sto novinar prica i onog sto se desavalo na terenu da sam ja pomislio ili da nikad pre nisam gledao ovu igru pa ne znam nista ili novinar prica o drugoj ekipi.
    (aleksandar, 11. oktobar 2017 13:49)

    # Link komentara

  33. Neki danima pričaju, kako igramo najružniji fudbal.Nekako mi je draže i da igramo najružnije, a da se plasiramo na prvenstvo, nego da igramo najlepše, a ostanemo bez istog.Kao da smo neka vrhunska ekipa, pa očekujemo da sve pobeđujemo, a jedna Argentina se mučila do kraja da se plasira na prvenstvo.Budite srećni, što smo se uopšte plasirali na prvenstvo.
    (kondor, 11. oktobar 2017 13:43)

    # Link komentara

  34. Tadicu ne sme da se zaboravi(pored svih zasluga) da je 60 minuta u Beogradu igrao sa polomljenim nosom! Ko bi od nas to uradio? Kapa dole decko!
    (Kavric, 11. oktobar 2017 13:40)

    # Link komentara

  35. Fudbalski ekspert ispunjava svoj jedini cilj: Da mi ide na zivce.
    (dzeks, 11. oktobar 2017 13:29)

    # Link komentara

  36. Kad će neki objektivan napisati da mi ne igramo ništa i da smo se provukli na čistu sreću. Srljamo ceo ciklus.
    (Ацо, 11. oktobar 2017 13:27)

    # Link komentara

  37. Kvalifikovao nas je sjajan bilans protiv Gruzije i Moldavije (4 pobede). Protiv ostalih smo imali 2 pobede, 3 neresene i 1 poraz. Jedino je pobeda u Dablinu sjajan rezultat. Ovih 2-3-1 po meni realno prikazuje nas kvalitet i igru. U Rusiji naravno boranije vise nece biti, a ekipe su mahom jace od Velsa, Irske i Austrije. Stoga je moj optimizam veoma umeren.
    (Ivan M, 11. oktobar 2017 13:26)

    # Link komentara

  38. Ovaj fudbalski ekspert je kokeza,to sam cuo iz pouzdanih izvora
    (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 11. oktobar 2017 13:23)

    # Link komentara

  39. za sve koje kude Rukavinu da mu centaršut nije dobar, Rukavina je ima jednu asistenciju protiv Velsa. p.s. za one koje misle da bez SMS nema reprezentacije, klinac odigrao par dobrih mečeva i zadnjih nekoliko utakmica sedi na klupi. nije sve u kvalitetu ima nešto u iskustvu. Nemoj da gledate Mundijal ako vam smeta reprezentacija Srbije!!!
    (Mudri, 11. oktobar 2017 13:22)

    # Link komentara

  40. Analiza ucinka pojedinih reprezentativaca je blago receno bajkovita. Stefan Mitrovic, momku je nakveci ucinak u nacionalnom dresu skidanje drona na utakmici sa Albanijom. Spor je, slabo cita igru i ne snalazi se u formaciji sa 3 centralna beka.
    Rukavina, ako vec igramo sa 2 def vezna, on bi kao krilo trebalo da bude pomoc u napadu. Covek to nije, ne ume i kasno mi je da nauci. Banetov prodor za gol protiv Gruzije je trebalo da bude njegov, tako nesto od Rukavine nismo i necemo videti. Igrac manje u ofanzivi. Ako cemo da se drzimo za jedan dobar centar sut u 10 utakmica, onda stvarno...
    Nastasic nije svetska klasa i ne treba da praviti Vidica od njega. Kiksirao je vise puta i nije nas poizdan kao sto se navodi u tekstu.
    Sve u svemu, postali smo tim, i to mi je najveci utisak. Nadam se da ce selektor pruziti sansu nekim igracima koji je do sada nisu dobijali. Fali nam brzina, a nije da nemamo brze igrace.
    (Miloš Č, 11. oktobar 2017 13:19)

    # Link komentara

  41. Svaka cast na direktnom plasmanu ali da budemo realni i iskreni mislim da ni sam Muslin a ni igraci ne znaju kako su to uspeli. Bilo je tu mnogo srece skoro pa u svakoj utakmici, mislim da su bili bolji samo od Moldavije oba puta, imali su najlaksu grupu ubedljivo bez velikog protivnika, i mogu se zahvaliti individualnim majstorijama Tadica (kojeg smo mi navijaci godinama molili prethodne selektore da igra a nisu ga pozivali kao sada SMS) koji je direktno uticao na rezultate i tu i tamo Mitrovica. Dakle ovako ne sme nikako ostati jer cemo doziveri katastrofu i vecu blamazu nego 2006. Nadam se da to zna i Muslin mada mi ne lici na to. Rukavina, Stefan Mitrovic, Milivojevic, Gudelj, Zoran Tosic, Obradovic njima se treba zahvaliti ali oni nisu kvalitet za SP a nisu ni mladi. Mozda samo Rukavina moze ostati ali samo u slucaju da bude zamena a ne starter. Umesto njih bi trebalo pozvati SMSa, Zivkovica, Gajica ili Bastu, Jednog stopera od Milenkovica, Vukasina Jovanovica i Babica, a mozda jos razmisliti za Antonova, Zdjelara, Radonjica, Djurdjevica. Ja mislim da ova taktika sto igramo 3-4-3 ili 3-4-2-1 kako god nam ne valja i to treba promeniti za taktiku kakvu igra Mourinho u MU. Znaci 4-2-3-1. Neka Muslin odabere igrace za tu taktiku koji su trenutno u najboljoj formi ali eto ja bi igrao sa sledecim igracima ma SP: Stojkovic - Ivanovic, Kolarov, Nastasic, Maksimovic - Matic, SMS - Zivkovic, Tadic, Ljajic(Gacinovic) - Mitrovic
    (Beretka, 11. oktobar 2017 13:18)

    # Link komentara

  42. Budite realni!
    Znamo dobro,
    da će u Rusiji biti,
    totalni autsajderi i
    da će se vratiti kući
    posle prvog kruga!
    (M, 11. oktobar 2017 13:17)

    # Link komentara

  43. Prijovic ima tehniku? Ljajic plese po terenu... Hm, ok prosli smo, svaka cast na tome, ali malo objektivnosti fali. Prijan je drvo bez ikakvog driblinga (diskutabilno je i da li moze i loptu da primi), a Ljajic je vise puta dodao u aut nego igracu. Nisu ni drugi bili mnogo bolji, ali ok, proslo je.
    Treba ubaciti ove mladje malo u mix.
    (mile, 11. oktobar 2017 13:11)

    # Link komentara

  44. Imali smo srece bar duplo vise od pameti i fudbalskog znanja. Ukopace nas tvrdoglavost selektora i strucnog staba. Nikakvu mi igru nismo imali tokom cijelih kvalifikacija, a volio bih da imamo jedno 2-3 dobre prijateljske utakmice sa jakim ekipama i vidicete rasula. Kladim se da ce FSS ugovoriti prijateljske samo sa ekipama naseg ranga i slabije od nas.
    (Siki, 11. oktobar 2017 13:00)

    # Link komentara

  45. Ovakvom igrom naši će biti topovsko meso u Rusiji. Zato momci ovih 8-9 meseci trenirajte i ćutite. Ovo su samo kvalifikacije gde smo imali mnogo sreće. Eventualni kvalitet dokažite na SP. Srećno!
    (pera, 11. oktobar 2017 12:59)

    # Link komentara

  46. Ozbiljnost i skromnost – recept za trijumf!
    Svetsko prvenstvo je u našim rukama!
    Pet stubova i kamena temeljaca naše reprezentacije:

    - T H E – G R E A T -
    - golman „Veliki“ Vladimir Stojković, The Great!

    - F L Y I N G – F O R T R E S S -
    - kapiten „Leteća tvrđava“ Branislav Ivanović, Flying Fortress!

    - H U R R I C A N E -
    - levi bek „Uragan“ Aleksandar Kolarov, Hurricane!

    - T H E – R O C K -
    - sredina terena „Stena“ Nemanja Matić, The Rock!

    - A L M I G H T Y -
    - desno krilo Dušan „Silni“ Tadić, Almighty!
    (fudbalski ekspert, 11. oktobar 2017 12:58)

    # Link komentara

  47. Dušan Tadić iz Sautemptona i Adem Ljajić iz Torina, to apsolutno niko nema u Evropi!
    Selektor Muslin je konačno sklopio tim bez mane koji će izazivati strahopoštovanje gde god se pojavi!

    Reprezentacija Srbije, selektor Muslin, formacija 3-4-3

    1 Stojković
    6 Ivanović (kpn) – 19 Ni. Maksimović - 15 Vuković
    2 Rukavina – 16 Milivojević – 21 Matić – 22 Obradović
    10 Tadić – 8 Prijović – 17 Kostić
    (fudbalski ekspert, 11. oktobar 2017 12:57)

    # Link komentara

  48. Austrija je igrački daleko najveći, najjači i najteži protivnik naše reprezentacije u grupi.

    Biće to sudar titana do kraja takmičenja u našoj grupi:
    - Austrija: David Alaba ([link] FC Bayern München), Marko Arnautović ([link] Stoke City F.C.)
    - Srbija: Nemanja Matić ([link] Chelsea F.C.), Dušan Tadić ([link] Southampton F.C.)

    Irska i Vels nemaju šanse za plasman na Mundijal.
    (fudbalski ekspert, 11. oktobar 2017 12:57)

    # Link komentara

  49. Какав му је оркестар, има да нас истамбурају у Русији само тако...
    (Srbenda, 11. oktobar 2017 12:55)

    # Link komentara

  50. Ono što je za nas ključno, to su odluke našeg selektora Muslina, pre svega stavljajući fokus na odbranu!
    Iskustvo nas uči da je poguban izbor u odbrani selektora Muslina imao katastrofalne posledice, koji je kao direktan rezultat imao gubitak čak 4 ključna boda koji vrlo lako mogu da nas koštaju puta na Mundijal u Rusiju!
    - 2 boda izgubljena na Marakani od Republike Irske su direktna posledica guranja na gol huliganskog kandidata P. Rajkovića, koji možda ima perspektivu, ali se njegov nastup najbolje opisuje epitetima izgubljen i kukavički!
    - 2 boda izgubljena u Kardifu od Velsa su direktna posledica amaterske greške Nastasića, čiju pogubnu posledicu je ispravio čitav naš tim na čelu sa Herojem Dušanom Tadićem!

    Selektor Muslin je imao zaista dosta promašaja sa P. Rajkovićem, Nastasićem, S. Mitrovićem, a najnoviji je sa pogubljenim Ni. Maksimovićem!
    Ono što hrabri je njegova spremnost koju je pokazao pre svega vraćanjem na gol Velikog Vladimira, što će se u daljem toku kvalifikacija pokazati kao ključni potez!

    Miloš Veljković (Verder Bremen) mora u tim, ne samo u ekipu!
    Jagoš Vuković (Konjaspor) mora u tim, ne samo u ekipu!
    Napolje sa amaterima iz odbrane (Nastasić, NI. Maksimović)!
    (fudbalski ekspert, 11. oktobar 2017 12:54)

    # Link komentara

  51. po ovom ocenjivanju ispada da su svi vrh...da ne preterujemo malo? odbrana nam je blago rečeno katastrofa,sreća je što nismo imali nemačku ili španiju u grupi...napunili bi nam mrežu.
    ukoliko želimo nešto na sp,odbrana se treba poboljšati.
    (MarcoPolo, 11. oktobar 2017 12:54)

    # Link komentara

  52. Najpozitivniji potez novog selektora Muslina i čak više od toga je povratak Dušana Tadića. To svakako treba apostrofirati kao jednu od ključnih odluka na putu za Rusiju 2018.!
    Dušan Tadić se nametnuo kao neprikosnoveni lider naše igre, apsolutni mega-car naše reprezentacije i ako bi se trebali nabrajati igrači svetske klase koji igraju za nas, on bi bio rame uz rame sa njima.

    Stojković, Veljković, Ivanović, Rukavina, Matić, Nemanja Maksimović, Živković, Kostić, Ljajić, Tadić, sve igrači svetske klase u ekipi!
    (fudbalski ekspert, 11. oktobar 2017 12:53)

    # Link komentara

  53. Najpozitivniji potez novog selektora Muslina i čak više od toga je povratak Dušana Tadića. To svakako treba apostrofirati kao jednu od ključnih odluka na putu za Rusiju 2018.!
    Dušan Tadić se nametnuo kao neprikosnoveni lider naše igre, apsolutni mega-car naše reprezentacije i ako bi se trebali nabrajati igrači svetske klase koji igraju za nas, on bi bio rame uz rame sa njima.

    Stojković, Veljković, Ivanović, Rukavina, Matić, Nemanja Maksimović, Živković, Kostić, Ljajić, Tadić, sve igrači svetske klase u ekipi!
    (fudbalski ekspert, 11. oktobar 2017 12:53)

    # Link komentara

  54. - D U Š A N – S I L N I – T A D I Ć -
    - H E R O J - I Z – K A R D I F A -
    - D U Š A N – T A D I Ć – N A R O D N I – H E R O J -
    (fudbalski ekspert, 11. oktobar 2017 12:52)

    # Link komentara

  55. Samo pogledajte komentare posle irske...
    (didimotika, 11. oktobar 2017 12:52)

    # Link komentara

  56. Vi stvarno blage veze nemate!
    Ali baš nemate pojma!

    Nikola Maksimović je na ključnim mečevima bio centralni igrač odbrane (Irska na strani i Gruzija kući), dok je Nastasić na oba meča bio na klupi!
    Nikola Maksimović je u svakoj kombinaciji igrač na koga Muslin računa pre Nastasića!
    Gol koji je Nastasić poklonio Velsu bi imao fatalne posledice da nije bilo našeg istinskog heroja kvalifikacija, Dušana Tadića, sjajnog Antonija Rukavine i upornog Aleksandra Mitrovića koji su se izborili za bod u Kradifu!
    (fudbalski ekspert, 11. oktobar 2017 12:51)

    # Link komentara

  57. tadic i sergej milinkovic. ni czv ni partizan, nego vojvodina. sta ce sad tastature blizanaca da pisu kad ne postoji nacin da ih prisvoje ni jedni ni drugi.
    (bogotac, 11. oktobar 2017 12:46)

    # Link komentara

  58. Jedini koji je uvek bio na visini zadatka je Stojke. Tadic vrlo dobar, Mitar doneo bodove u oba meca protiv Velsa. Ocekujem Fejsu da bude u konkurenciji za zadnjeg veznog, mozda i da bude prvi izbor. Od mladih Zivkovica obavezno zvati, mozda cak i Milenkovica povesti kao jednu od opcija za stopera, mislim da je bolji i od Vukovica i od Mitrovica.

    i da. Mitro's on fire, your defense is terrified!

    [link]
    (Mitro's on fire!, 11. oktobar 2017 12:46)

    # Link komentara

  59. Mislim da ljudi ocekuju previse i nadaju se nemogucem. Valjda ovo treba da slavimo kao najveci moguci uspeh posle prethodnih par kvalifikacija. Muslin mozda nije zvao Milinkovic Savica i jos po nekoga ali nisu ji oni Ronaldo i Mesi.
    Vratio je Tadica u srce tima i izvukao maksimum iz njega kao i iz Kostica i Mitrovica. Dao sansu Milivojevicu koji je bio odlican. Zna covek sta imanu timu i da ne moze da se nadigrava. Igra kako mora igra na rezultat i oko njega i to nas je odvelo na SP. Alo mi sa prosecnim Mitovicem kao prvim spicem idemo na SP da li vam to nije dosta? Hvala ti Slavoljube kao bratu rodjenom sto cu sledece godine kad zvezda upekne biti u kaficu piti pivo i nadati se nemogucem. A vi sto kritikujete vi cete uvek i sve kritikovati sta god da se desi! Mozda vam je bolje bilo kad je Scepakadabra bio spic, ili kad Tadic nije imao mesta? Sve trener do trenera na komentarima. Pola ljudi se ponasa kao da smo 3 puta osvajali SP pa je odlazak normalna stvar.
    (4k4.Dex, 11. oktobar 2017 12:46)

    # Link komentara

  60. Dobro prestanite da preterujete, sagledajte malo stvari realnije, ovaj tim će da služi tamo nekom brazilu, nemačkoj, francuskoj da prave gol razliku, uključite malo mozak i dok nije kasno napravite tim koji je dostojan da ode tamo i da uradi nešto

    … 1)stojković
    2) basta 3)ivanović 4)maksimović 5)obradović

    6)matić 7) sergej


    8)živković 9)tadić 10)ljajić

    … 11)mitrović(prijović)
    Ovako, rukavina je mnogo loš, nema jedan iskoristiv centaršut, basta je prava zamena, sergej bi doneo pravo osveženje na sredini umesto gudelja, s matićem bi bio pravi tandem, tadić malo ispred njih i tu bi došla njegova kreativnost do izražaja, slao bi iskoristive lopte živkoviću i ljajiću koji bi imali priliku da završe akciju ili da asistiraju mitroviću koji bi napokon igrao na svojoj pravoj poziciji u šesnestercu i završavao sve te akcije, živković bi uneo svežinu napred, i molim vas prekinite više formaciju s tri štopera, nije to za nas! pozdrav
    (stefan, 11. oktobar 2017 12:44)

    # Link komentara