1. Navijac sam Partizana, i meni se gadi ova pomoc! Ne zelim da mi klub bude bot!
    (m m, 18. septembar 2017 16:14)

    # Link komentara

  2. Dokle ćemo se nadglasavati i baviti glupostima?
    Čiji novac se daje na korišćenje klubovima i čija deca plaćaju članarinu da bi trenirala i bila prodana kao stoka, kad dođe vreme za to?

    ("Mi vas ne šišamo! Mi vas ne jašemo! Mi vas ne čerupamo!")
    (rage, 18. septembar 2017 13:22)

    # Link komentara

  3. Tipican sindrom frustriranog navijaca kluba koji je ugasen najvise zaslugom DR. DUSKA VUJOSEVICA !!!
    (Mirko, 17. septembar 2017 11:41) # Link komentara

    Није још увек угашен, иако се својски потрудио, упркос игрању ЕЛ, продаји играча и свесрдној помоћи државе Србије, само га је оставио до гуше у дуговима. Мада, можда га и угаси сад са овом новом тужбом...јер неко је Бертранс, а неко "DR. DUSKО VUJOSEVIC".....али немојте да будете фрустрирани, кад умре ЈСД, бићете слободни да навијате за српске клубове!!
    (Aleksa, 18. septembar 2017 08:53)

    # Link komentara

  4. Ako je Crvena Zvezda iz Železnika
    Onda je Partizan iz Zagreba i imaju Plavo - Crvene dresove.

    Železnik je barem u Beogradu.
    (Ostin A, 17. septembar 2017 10:58)

    Pogledaj boje na grbu voljenog kluba.
    (Železnik je selo pored Beograda, 17. septembar 2017 14:45)

    # Link komentara

  5. Mislim da i Partizan treba da se suoci sa posledicama sopstvenog loseg poslovanja. Kao i FK Crvena zvezda. To ne bi smelo da ima veze sa imenom kluba i time ko za koga navija.
    (Magdalena, 17. septembar 2017 00:42). Dobro, a FMP ILR?
     (xxx, 17. septembar 2017 12:20)

    # Link komentara

  6. Dokle ćemo se nadglasavati i baviti glupostima?
    Čiji novac se daje na korišćenje klubovima i čija deca plaćaju članarinu da bi trenirala i bila prodana kao stoka, kad dođe vreme za to?

    ("Mi vas ne šišamo! Mi vas ne jašemo! Mi vas ne čerupam!")
    (rage, 17. septembar 2017 11:48)

    # Link komentara

  7. tipican sindrom Dule Vujosevic, dobijes nesto ali brze bolje napravis da je neko negde dobio vise.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ma vazi, 17. septembar 2017 08:29)

    Tipican sindrom frustriranog navijaca kluba koji je ugasen najvise zaslugom DR. DUSKA VUJOSEVICA !!!
    (Mirko, 17. septembar 2017 11:41)

    # Link komentara

  8. naravno vi ste istitucija....15 godina vam davali sad kukate.nemate i ponovo vam daju i posle vucic ne valja...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kanga..., 16. septembar 2017 20:06)

    ---…--
    Naravno da smo institucija jer smo bili uzastopni sampioni skoro deceniju i po , naravno da smo institucija jer smo igrali evroligu sve vreme, odlazili medju 4 igrali gomilu puta top 8, naravno da su nam davali jer smo zasluzili rezultatima .
    Sve je tacno sto si rekao samo nisi rekao da je Zvezda i u to vreme kad je najveci uspeh bio poraz u finalu od Partizana ili 1/2 finale kupa dobijala isto pa cak i vise para od drzave nego Partizan.

    Si zaboravio projekat "Evropska zvezda" i slina pojacanja iz Amerike, Rakocevic, Gurovic ...itd ?

    Cim se sponzorstvo drzave vrati na 50/50 umesto kao do sada 90/10 mi se vracamo na mesto koje nam pripada.
    (Mirko, 17. septembar 2017 11:35)

    # Link komentara

  9. Pa dajte sve transparentno glodari ako smete ? :-) da se vidi ko koliko dobija od države ? :-)
     (Murgichi, 17. septembar 2017 11:13)

    # Link komentara

  10. Zvezda je skupila 5mil evra većinom od privatnih sponzora i nagrada Evrolige.

    Partizan je skupio 3x manje para od državnih donacija, a ima samo državne sponzore.

    Ako je Crvena Zvezda iz Železnika
    Onda je Partizan iz Zagreba i imaju Plavo - Crvene dresove.

    Železnik je barem u Beogradu.
    (Ostin A, 17. septembar 2017 10:58)

    # Link komentara

  11. @xxx 
    Pa da vidis i razumem. Ako me pitas da li mi se svidja - ne svidja mi se. Zvezda je bila zamrznuta dok se nisu stekli uslovi za fuziju. Takmicila se Zvezda Beograd dok dugovanja nisu sanirana. To je cena koju je Zvezda platila. A za situaciju u koju je dosla odgovoran je isti taj Vesic koji je bio u klubu. 

    Mislim da i Partizan treba da se suoci sa posledicama sopstvenog loseg poslovanja. Kao i FK Crvena zvezda. To ne bi smelo da ima veze sa imenom kluba i time ko za koga navija.
    (Magdalena, 17. septembar 2017 00:42). Vidiš, ništa ti ne razumeš. Kad je došlo do fuzije, novoosnovani klub Zvezda Beograd je dobio skupa pojačanja u vidu trenera i igrača, plus je igrao Evrokup. Kako, i na koji način?
     (xxx, 17. septembar 2017 10:33)

    # Link komentara

  12. Ono kad mezimi das 20 miliona evra, pa ajde i Partizanu 20 miliona, ali dinara...
    (navijac, 16. septembar 2017 15:52
    tipican sindrom Dule Vujosevic, dobijes nesto ali brze bolje napravis da je neko negde dobio vise.
     (ma vazi, 17. septembar 2017 08:29)

    # Link komentara

  13. I dalje misle da nas fortaju sa 150 hiljada evra godisnje,a ovima iz Zeleznika obrisase 15 miliona evra duga i daju im svake godine bar 5 miliona,PA KAKO VAS NIJE SRAMOTA VISE SA OVIM FORAMA,NE UZIMAJ TE PARE TODORICU!
     (40+, 17. septembar 2017 04:47)

    # Link komentara

  14. Jednima dali 20.miliona evra a drugima dinara...sve jasno.
    (Mirko, 17. septembar 2017 03:48)

    # Link komentara

  15. Kakva bre institucija?? Pa Cibona i Jugoplastika su brisali pod sa vama.. 4 titule u SFRJ ligi.. O kakvoj instituciji pricate??? MOKA, DUCI, VUJANIC, TOMASEVIC, OBRADOVIC, BJELICA, RAKOCEVIC, JOVANOVIC, KALINIC, RADOVIC, RADMANOVIC….
    (Urke, 16. septembar 2017 22:17)

    Šta ti pričaš ostrašćeni!?! Vi ste svoje titule do 98 godine ima li ukupno 18 a Partizan je sakupio od 75 godine vaše poslednje sakupio 17 titula. Bio evropski prvak plus još tri fajnal fora ! Pobedjivao Cibonu,Jugoplastiku a ne brisao pod sa nama. Uz to DRAŽENOM DALIBAGIĆEM, KIĆANOVIĆ,PASPALJ,GRBOVIĆ,DJORDJERVIĆ,DANILOVIĆ,DROBNJAK,DIVAC,BOGDAN I JOŠ MNOGI DRUGI.
    (Da se zna., 17. septembar 2017 02:10)

    # Link komentara

  16. @xxx
    Pa da vidis i razumem. Ako me pitas da li mi se svidja - ne svidja mi se. Zvezda je bila zamrznuta dok se nisu stekli uslovi za fuziju. Takmicila se Zvezda Beograd dok dugovanja nisu sanirana. To je cena koju je Zvezda platila. A za situaciju u koju je dosla odgovoran je isti taj Vesic koji je bio u klubu.

    Mislim da i Partizan treba da se suoci sa posledicama sopstvenog loseg poslovanja. Kao i FK Crvena zvezda. To ne bi smelo da ima veze sa imenom kluba i time ko za koga navija.
     (Magdalena, 17. septembar 2017 00:42)

    # Link komentara

  17. Ajmo za pocetak ovako... Sa kim su to gradski oci odrzali sastanak? Partizan predsednika nema. Shodno tome, ko je taj koji je obrazlozio za sta su sredstva potrebna i na osnovu cega je neko iz grada odobrio isplatu?

    Nemam nista protiv da se Partizan pomogne, ali to je klub koji godinama flagrantno krsi sve norme i propise. Nisu potpisali reprogram poreskog duga u zakonom predvidjenom roku. Nemaju upravu vec skoro 3 meseca protivno sopstvenom statutu. Nisu ispostovali reprogram duga svom treneru Vujosevicu.

    I sada tom klubu 20 miliona novca gradjana Beograda. Ne razumem.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Magdalena, 16. septembar 2017 23:08) A jel razumeš fuziju sa FMP-om?
    (xxx, 16. septembar 2017 23:23)

    # Link komentara

  18. Ajmo za pocetak ovako... Sa kim su to gradski oci odrzali sastanak? Partizan predsednika nema. Shodno tome, ko je taj koji je obrazlozio za sta su sredstva potrebna i na osnovu cega je neko iz grada odobrio isplatu?

    Nemam nista protiv da se Partizan pomogne, ali to je klub koji godinama flagrantno krsi sve norme i propise. Nisu potpisali reprogram poreskog duga u zakonom predvidjenom roku. Nemaju upravu vec skoro 3 meseca protivno sopstvenom statutu. Nisu ispostovali reprogram duga svom treneru Vujosevicu.

    I sada tom klubu 20 miliona novca gradjana Beograda. Ne razumem.
     (Magdalena, 16. septembar 2017 23:08)

    # Link komentara

  19. Sad im uzmi Dulo
    (Falcao, 16. septembar 2017 22:35)

    # Link komentara

  20. @Uros Djurdjevic Prejak

    Sta lupetas ti bre? Da vam daju sponzora poput IDEA-e? Jel si svestan ti da je to privatna kompanija i to strana za razliku od vas koji imate po 5 drzavnih kompanija koje vas sponzorisu? Mi smo bili budale kad smo prihvatili restrukturiranje duga vi ste bili pametni jer ste odbili. Posle kuku-lele nemamo kako da placamo kamate dajte pare spasavajte nas. Posle javno HVALA Vucicu sto je dao pare da ne stavljamo katanac. Sad opet dobijate 20 miliona na lepe oci i opet vam je Zvezda nesto kriva? Kad je bila najveca kriza u drzavi vi ste dovodili mlade igrace iz drugih klubova i tako ste postali "institucija" izgleda smo svi mi mutavi i mislimo da su igrali za stipendije i kikiriki. Realno je tad jedino Partizan imao novac i sva deca iz cele Srbije su isla u jedini klub na nasim prostorima koji zapravo moze da ih placa za igranje. Vidi se sad kakva ste institucija i pored svih ucesca u Evropi, svih transfera dosli ste do raspada sistema od lopovisanja. I opet je uvek neko drugi kriv.
    (Vlada, 16. septembar 2017 22:18)

    # Link komentara

  21. Kakva bre institucija?? Pa Cibona i Jugoplastika su brisali pod sa vama.. 4 titule u SFRJ ligi.. O kakvoj instituciji pricate??? MOKA, DUCI, VUJANIC, TOMASEVIC, OBRADOVIC, BJELICA, RAKOCEVIC, JOVANOVIC, KALINIC, RADOVIC, RADMANOVIC….
    (Urke, 16. septembar 2017 22:17)

    # Link komentara

  22. Niste vi nista stvorili...Jovic i Kalinic su dosli iz Radnickog, Marjanovic iz Mege, koji je pre toga nastupao za Hemofarm, Kuzmic promenio milion klubova...Osnova kosarke u Srbiji je KK Partizan, tvoja legenda je Covic, moja Djordjevic i Obradovic, Danilovic, Divac, Rebraca, trivijalni ste.
    (čovek iz senke, 16. septembar 2017 18:48
    Mozda ih mi nismo stvorili ali su kod nas postali ovo sto su danas,reprezentativci i odlicni igraci. A nemoj mi o vama kao klubu,prvu titulu ste osvojili tek u sezoni 1975/1976 i imate samo 4 titule u staroj Jugoslaviji kada je bila jedna od najacih ligs Evrope...toliko o "instituciji".
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Djape Knez, 16. septembar 2017 19:36)

    Nekako mi je logicnije da je institucija klub cije su legende Divac, Sale Djordjevic, Drobnjak, Zeljko Obradovic, Duda Ivkovic..nego onaj koji ciji navijaci slave uz Stojakovica i Moku koji su istinske legende i Nebojsu Covica, najveceg prodavca magle uz Zvezdana Terzica na ovim prostorima trenutno.A i 3 x F4 i titula prvaka evrope su svakako bolji rezultat nego TOP 9.
    (PredragDrobnjak, 16. septembar 2017 21:33)

    # Link komentara

  23. Prvo nam uniste klub tako sto su postavili ultimatum, ili sponzor da ostane ili da ode trener Vujosevic ( ej bre koja to normalna drzava postavlja za uslov?) i sad daju ovu milostinju od 20 miliona dinara. Sto nam ne daju nekog jakog sponzora kao Zvezdi Ideju? Sto Partizanu ne daju za sponzora Lukoil, Aviu ili nekog sponzora u tom rangu? To su dvostruki arsini prema Partizanu. Partizan kao institucija i osvajac Evrolige za 1992 godinu zasluzuje da ga bar ta Idea sponzorise a ne Zvezdu.Jel to Covic u boljim diplomatskim odnosima sa Kolindom nego Todoric i Mladjan Silobad? Ne kapiram zasto Partizan nema nekog jaceg sponzora. Sa tim jacim sponzom ne samo da bi isplivali iz finansijskih problema vec bi i imali para za bolje igrace i bili bi takmac Zvezdi,Cedeviti i ostalima iz vrha Aba lige. Ovaj Mts neka sponzorise Vojvodinu,Hemofarm ili suboticki Spartak.
     (Uros Djurdjevic Prejaki #32, 16. septembar 2017 21:24)

    # Link komentara

  24. dule, imaju pare.Sad im naplati sve casove ljubavi
     (krajisnik, 16. septembar 2017 21:10)

    # Link komentara

  25. Ma, da daju i milijardu, od mene glas neće dobiti.
    (Nesa, 16. septembar 2017 20:26)


    Moj Misko vozi 2 kilometra vezanih ociju!

    Ma, ajte molim Vas,...

    Šta, ne verujete?
    (Svi ti verujemo., 16. septembar 2017 20:54)

    # Link komentara

  26. Znaci bolest,dobili ste lovu i treba bilo bi mi cudno da vas nema,i vi opet kukate i nesto vam ne valja opet smo mi bankomat ili sta vec stvarno sramota
    (Ganci, 16. septembar 2017 20:44)

    # Link komentara

  27. Pusti ti Partizan,kad cete Zvezdu da izvadite iz zamrzivaca i vratite 15 miliona evra duga nastale za vreme tvog predsednikovanja u projektu evropska Zvezda?
    (Kleo, 16. septembar 2017 20:33)

    # Link komentara

  28. Ono kada je hiljadu puta bolje da smo otišli u beton-ligu nego da se zahvaljujemo prevarantima i da budemo dekor.
    (Danilo, 16. septembar 2017 19:46)

    Pa bolje bi bilo, kad bi bilo,
    ali niste vi takvi karakteri.

    To ima samo u vašoj sopstvenoj fikciji,
    kojom hranite svoj ego,

    pa očekujete da svi veruju u te laži.
    (Da, "bolje bi bilo"... I sad je zbog tih reči kao u sve redu? Sram vas bilo!, 16. septembar 2017 20:30)

    # Link komentara

  29. Ma, da daju i milijardu, od mene glas neće dobiti.
    (Nesa, 16. septembar 2017 20:26)

    # Link komentara

  30. Sve će da kažu,
    da lažu i mažu,
    kako su opozicija Dačiću i Ružiću ... i slične laži,
    ali povraćaj novca neće da izvrše.

    Taj film nećete da gledate.
    (Srbija u finalu = Partizan u kanalu, 16. septembar 2017 20:14)

    # Link komentara

  31. naravno vi ste istitucija....15 godina vam davali sad kukate.nemate i ponovo vam daju i posle vucic ne valja...
     (kanga..., 16. septembar 2017 20:06)

    # Link komentara

  32. Ono kada ti Vesić-čovek koji je bitno uticao na 17 miliona evra duga bivše Zvezde- podari 170 hiljada evra, kao da su njegovi.
    Ono kada nikad nećemo saznati- sem na Specijalnom sudu jednog dana- koliko su dali FMP-Zvezdi.
    Ono kada je hiljadu puta bolje da smo otišli u beton-ligu nego da se zahvaljujemo prevarantima i da budemo dekor.
    (Danilo, 16. septembar 2017 19:46)

    # Link komentara

  33. Bachi

    Mnogo manje nego klub Hvala premijeru.Taj premijer je izasao sa podacima
     (Cili, 16. septembar 2017 19:46)

    # Link komentara

  34. naravno da se ne sramimo
    (PredragDrobnjak, 16. septembar 2017 18:54)

    Znamo, rekao nam Ducic.
    (pauk s marsa, 16. septembar 2017 19:43)

    # Link komentara

  35. Uzmite ako vas nije sramota.
    @delija momak

    Evo mene sramota a verujem i sve grobare. Ovo je ponizavajuce za instituciju kao sto je Partizan.
     (Toske, 16. septembar 2017 19:42)

    # Link komentara

  36. Niste vi nista stvorili...Jovic i Kalinic su dosli iz Radnickog, Marjanovic iz Mege, koji je pre toga nastupao za Hemofarm, Kuzmic promenio milion klubova...Osnova kosarke u Srbiji je KK Partizan, tvoja legenda je Covic, moja Djordjevic i Obradovic, Danilovic, Divac, Rebraca, trivijalni ste.
    (čovek iz senke, 16. septembar 2017 18:48
    Mozda ih mi nismo stvorili ali su kod nas postali ovo sto su danas,reprezentativci i odlicni igraci. A nemoj mi o vama kao klubu,prvu titulu ste osvojili tek u sezoni 1975/1976 i imate samo 4 titule u staroj Jugoslaviji kada je bila jedna od najacih ligs Evrope...toliko o "instituciji".
     (Djape Knez, 16. septembar 2017 19:36)

    # Link komentara

  37. Sramota !!!
    (BBRS, 16. septembar 2017 19:17). Jeste, još od 2011.
     (xxx, 16. septembar 2017 19:31)

    # Link komentara

  38. @covek iz senke. … Jel mozes da mi kazes koga je partizan stvorio? Ali istom analizom kako si analizirao Zvezdu. Ja cu reci samo Vujanic tomasevic rakocevic guduric .......... Za pocetak
    (Miloje, 16. septembar 2017 19:28)

    # Link komentara

  39. evo tipičnog grobarskog izvrtanja ,da ne upotrebim drugu reč.nekoliko njih pominje 15000 evra.Koliko je 20 miliona dinara u evrima?Ili namerno lažu ili nisu išli u školu? 
    i sa njima polemisati!?
    (nosi fenjer,navija za fener, 16. septembar 2017)
    Ne spominje se 15 hiljada nego 150 (160 je preciznije).Ako neko pogresi u kucanju to ne znači da ne zna da računa.A kada će da objavi veliki vođa koliko je miliona ali EVRA dobilo njegovo mezimče?
     (bachi, 16. septembar 2017 19:22)

    # Link komentara

  40. @PredragDrobnjak

    Kada ovakav lik i dosta njih se teše time eto naš klub je na aparatima i slično ali zato ne navijamo za klub koji menja imena i slične gluposti, nije ni čudo što taj klub propada i na najnižim granama je, barem od raspada SFRJ. Umesto da pomognu kako mogu oni brinu o tome kako se suparnički klub zove. Imate li vi paučinu izmedju ušiju? Trenutno Partizan nije ni drugi klub u Srbiji. Ej bre, FMP je razbio Partizan u polufinalu sa Filipom Čovićem na čelu. Tamo igraju igrači koji ne mogu da udju u prvu ekipu Zvezde. I pored svega toga vi brinete kako se zove suparnički klub? Neverovatno. Dobro je i rekao neki lik, nije važno kako se zovu klubovi, FMP, Radnički, Zvezda, tamburaju vas svi kako stignu. Daj pomažite svojim klubovima da opet stvore nekog dobrog igrača kako bi imali opet radosti u budućnosti, kako u ekipnim tako i u reprezentativnim takmičenjima. A ovamo su kao neki bajni navijači.
    (Vladimir, 16. septembar 2017 19:20)

    # Link komentara

  41. Mag Dule trlja ruke.
     (bobo mk, 16. septembar 2017 19:18)

    # Link komentara

  42. Sramota !!!
     (BBRS, 16. septembar 2017 19:17)

    # Link komentara

  43. Hahahahaha...nekome milioni u dinarma a nekome milioni u evrima!I na kraju kao isti smo!
     (bachi, 16. septembar 2017 19:16)

    # Link komentara

  44. .Pozdrav za botove, nas klub je na aparatima ali makar ga imamo, vi navijate za FMP!
    (PredragDrobnjak, 16. septembar 2017 18:54)

    Sam sebe pozdravljas ?! Svasta....
    (Batko, 16. septembar 2017 19:15)

    # Link komentara

  45. Partizan nam treba da bude onaj slabiji, onaj što gubi od nas i onaj čiji navijači služe za lečenje kompleksa.
     (Pravilna podela uloga, 16. septembar 2017 19:14)

    # Link komentara

  46. Danas sam bio u jednoj bolnici. Zgrada i prilaz zreli za remont od 20 miliona dinara. Tamo treba dati novac,a sportski klubovi neka se snađu sami. Volim košarku i sport, ali ovo je prevršilo svaku meru.
     (Henry Chinasky, 16. septembar 2017 19:10)

    # Link komentara

  47. Bruka za nas da nam pomaže mrzitelj Partizana.
    (Прц, 16. septembar 2017 19:10)

    # Link komentara

  48. kad vesic nekog "pomaze" onda znas da bankrot nije daleko.
    prvo je KK a onda i FK Crvena Zvezda doterao do pred gasenje.
    (kralj, 16. septembar 2017 19:09)

    # Link komentara

  49. NE VERUJ DANAJCIMA NI DAROVE KAD NOSE.
    (xxx, 16. septembar 2017 19:01)

    # Link komentara

  50. UZALUD TRUUUD DZABA VAM SVEE I VLAST VAS GURA AL OPET NE IDE
    (Petar, 16. septembar 2017 18:59)

    # Link komentara

  51. Zemljo otvori se . Ovakvo ponizenje , uzas.
    (Zoran, 16. septembar 2017 18:56)

    # Link komentara

  52. Kao sto neko rece, 20 miliona mnogo lepse zvuci nego 160.000 e.Tacno sam znao kakvih ce komentara biti, nisam ni morao da otvaram vest.Botovi samo cekali.
    Partizan je drzavni klub, zivi od drzave, naravno da se ne sramimo sto smo dobili pomoc drzave da bismo preziveli.Vidim da neke zanima kako je nestalo 16 miliona Zvezdinog duga, a previse je ocigledno..Crvezna Zvezda se ugasila zajedno s tim dugom, FMP je uz pomoc veoma mocnog coveka, danasnje Zvezdine legende Nebojse Covica prvo promenio naziv u Crvena Zvezda Beograd, da bi zatim 2015. preuzeo sve osvojene trofeje i prikljucio se sportskom drustvu Crvena Zvezda.Pozdrav za botove, nas klub je na aparatima ali makar ga imamo, vi navijate za FMP!
    (PredragDrobnjak, 16. septembar 2017 18:54)

    # Link komentara

  53. Da remiziramo, Dulo ce dobiti svoje novce, nece jos vise iritirati i razocaravati naj vernije fanove, mirno ce nastaviti rad u BiH federaciji.
    Niko normalan se nije zapitao ko je dao tom coveku ugovor od 300.000 eura i kako je tak klub jednostavno ocerupan.
     (klempavi domaci zadatak, 16. septembar 2017 18:54)

    # Link komentara

  54. Nemoj molim te da dajete sirotinju od 160.000e, cisto da bi se culo da "pomazete". najvise cete da pomognete samo da ne odvlacite sponzore od nas na stranu protivnickog tabora.
     (el_kiddo, 16. septembar 2017 18:50)

    # Link komentara

  55. Mora da idu neki izbori cim zele da podmazu glasace ???
     (Nebojsa, 16. septembar 2017 18:50)

    # Link komentara

  56. Zvezdi nijeoprosten dug.Odes na APR i uveris se.Zveda je potpisala (UPPR) reprogram duga ono sto vi niste nikada uradili.Zvezda je stvorila Jovica, Gudurica, Marjanovica ,Lazica,Kuzmica i one koji sada ne igraju Simonovica,Kalinica, Bjelicu, Nedovica.
    (Zvezdas, 16. septembar 2017 17:40)

    Niste vi nista stvorili...Jovic i Kalinic su dosli iz Radnickog, Marjanovic iz Mege, koji je pre toga nastupao za Hemofarm, Kuzmic promenio milion klubova...Osnova kosarke u Srbiji je KK Partizan, tvoja legenda je Covic, moja Djordjevic i Obradovic, Danilovic, Divac, Rebraca, trivijalni ste.
    (čovek iz senke, 16. septembar 2017 18:48)

    # Link komentara

  57. 20 milona dinara je 166.660 evra...samo da pojasnim Grobarima a ne 15.000 evra...ali posto oni slusaju samo Duloa mozda je to po njegovom kursu...onda je jasno zasto su propali...
    (Nemanja, 16. septembar 2017 18:43)

    # Link komentara

  58. Koliko je providno samo. Ovo se radi pred izbore sa bi svi grobari glasali za sns
     (Jovana Vujnovic, 16. septembar 2017 18:42)

    # Link komentara

  59. Neće oni to uzeti. Oni su opozicija, kontraši i avangarda. Drugo, oni se samofinansiraju prodajom igrača iz svoje čuvene škole i taj fazon. Pa da. Sad malo da vrate duletu a ostalo na ravne "časti". Od ponedeljka ponovo idu provereni hitovi, crobarski evergreen.
    (The Stooges, 16. septembar 2017 16:12). Mi barem imamo školu, ne prisvajamo tuđu iz Železnika kao vi...
     (xxx, 16. septembar 2017 18:34)

    # Link komentara

  60. U isto vreme deca nam umiru od raka i SMA jer nema para za njihovo lečenje. Klubove neka pomažu bivše legende koji su puni kao emiri i šeici.
     (trn u oku, 16. septembar 2017 18:30)

    # Link komentara

  61. Prvo nas dovedu do prosjackog stapa pa nam onda bace mrvice. Da li ste videli pojacanja koja zvezda dovodi i kolike plate imaju, a pre dve godine bili u dugu "11000 000evra, 11000 000 evra rodjaci";(
    (sremac, 16. septembar 2017 18:27)

    # Link komentara

  62. kako vas nije sramota??
     (terminator2209, 16. septembar 2017 18:21)

    # Link komentara

  63. Dzaba vam novci moji sinovci.
    (Aleksandra, 16. septembar 2017 18:17)

    # Link komentara

  64. Gde su moji novci ?
     (Dulou, 16. septembar 2017 18:14)

    # Link komentara

  65. Uzmite ako vas nije sramota...
    (Delija Momak, 16. septembar 2017 18:07)

    # Link komentara

  66. evo tipičnog grobarskog izvrtanja ,da ne upotrebim drugu reč.nekoliko njih pominje 15000 evra.Koliko je 20 miliona dinara u evrima?Ili namerno lažu ili nisu išli u školu?
    i sa njima polemisati!?
     (nosi fenjer,navija za fener, 16. septembar 2017 18:07)

    # Link komentara

  67. Obraza nemate!
    (Delija Momak, 16. septembar 2017 18:05)

    # Link komentara

  68. Sano pumpaj i u jedne i u druge. Sto nema leba da se jede, to na stranu. 
    Kakva smo mi to sportska nacija? Daj par miliona od siromasnog narod pa kupuj skup tim za velika takmicenja. Tako moze i Albanija da igra i evro ligu i ligu sampiona. Tako ne rade ni Hrvatskoj u kojoj imaju duplo vece plate, ni u Sloveniji gde imaju tri puta vece plate. 
    Ljudi pamet u glavu dok nije kasno.
    (majo volim te, 16. septembar 2017 17:35)

    a skaces od srece kada igraci iz tih timova razbiju rusiju I odvedu nas u finale.... bez partizana I zvezde nema bogdana, nema milosavljevica,lucica,jovica,bobija, macvana,raduljice, a nebi bilo ni djordjevica danilovica,paspalja,rebrace,obradovica,grbovica,moke,kice praje...... ajdi tu maju pod ruku I u neku setnju nije sport za tebe.... svaka nacija pa i najsiromasnija ulaze dupplo vise novca u sport da sklanja decu sa ulice da ima zdraviju naciju.... mozda ti je sada barem malo jasnije kolika je glupost tvog komentara. pozdrav za tebe a maje mi je iskreno zao
     (neko ko zna, 16. septembar 2017 17:58)

    # Link komentara

  69. Hvale se sa 15 hiljada eu a cute koliko su dali CZFMP. Meni je sve jasno.
    (fifi, 16. septembar 2017 17:04)

    Da ti je jasno, nije....
    20 mil dinara je 150.000, a ne 15 hijada
    Ako mi ne verujes, uzmi digitron, pa proveri....
     (Batko, 16. septembar 2017 17:53)

    # Link komentara

  70. Jos pet puta toliko pa da isplatite casove ljubavi vrhovnom dervisu!
     (Vule, 16. septembar 2017 17:51)

    # Link komentara

  71. Cuveni Vesic.
     (Toske, 16. septembar 2017 17:50)

    # Link komentara

  72. Grad pomaze Partizanu.Ali ne pomaze OKK Beogradu, Radnickom. Ti klubovi u katastofalnom finansijskom stanju.Grad kao imovinu drzi Omladinski stadion na Karaburmi. Niti kosku glodje niti drugom daje. Stadion zarastao u korov.Ne pada im na pamet da prenesu na OFK Beograd koji bi mozda pronasao sponzora.KK Radnicki ni za struju nema.Koraceva avlija vec dugo vremena van upotrebe
    (Beogradjanin, 16. septembar 2017 17:49)

    # Link komentara

  73. Konstantna prica o 20 miliona koje je upumpano u Zvezdu koristi se od strane malig komsije, kao "krunski" dokaz da je drzava pomagala Zvezdu. Da, jeste "ubaceno" 20 milion. Mislim i vise od toga ! Ali poenta toga nije bila da se klub pomogne, nego da ekipica sa ovim (necu napisati sta miskim jer mi nece pustiti komentar) Vesicem i Zikom Paukom obogati i preko kluba izvuce kes.
    Znate koliko je Vesic pomogao Zvezdi ? Isto koliko bi ste i vi gribari pomogli. Covek gleda svoj licni interes i verovatno u ovom pomaganju Partizana ima toga.
    Oni su Zvezdu doveli do bankrota ! 2001. cini mi se, kada je Vucinic otisao sa mesta predsednika, ostavljen je odlican tim plus milion tadasnjih maraka....
    A, onda dolazi Vesic i kompanija da "pomazu" Zvezdi i za 8-9 god klub se raspada !!!
    Mucnite malo glavom, a ne samo da po "difoltu" pisete gluposti
     (Batko, 16. septembar 2017 17:48)

    # Link komentara

  74. Dakle Partizanu ne sme da se da ni dinara? Nasi kosarkasi igraju finale a KKP je iznedrio Djordjevica, Lucica, Milosavljevica, Bogdanovica...i ovde komentari botova kako je ovo katastrofa? Pricaju oni kojima je oprosten dug preko noci, promenili ime i postali novi KK.
    (čovek iz senke, 16. septembar 2017 17:11

    Zvezdi nijeoprosten dug.Odes na APR i uveris se.Zveda je potpisala (UPPR) reprogram duga ono sto vi niste nikada uradili.Zvezda je stvorila Jovica, Gudurica, Marjanovica ,Lazica,Kuzmica i one koji sada ne igraju Simonovica,Kalinica, Bjelicu, Nedovica.
    (Zvezdas, 16. septembar 2017 17:40)

    # Link komentara

  75. A deca se lece SMS porukama. Ma ko ste bre vi ljudi da dajete huliganima pare. Nase pare.
     (Gladni smo, 16. septembar 2017 17:36)

    # Link komentara

  76. Sano pumpaj i u jedne i u druge. Sto nema leba da se jede, to na stranu.
    Kakva smo mi to sportska nacija? Daj par miliona od siromasnog narod pa kupuj skup tim za velika takmicenja. Tako moze i Albanija da igra i evro ligu i ligu sampiona. Tako ne rade ni Hrvatskoj u kojoj imaju duplo vece plate, ni u Sloveniji gde imaju tri puta vece plate.
    Ljudi pamet u glavu dok nije kasno.
     (majo volim te, 16. septembar 2017 17:35)

    # Link komentara

  77. A privatnom klubu 20+ mil. €.
     (hvala, 16. septembar 2017 17:30)

    # Link komentara

  78. Dakle Partizanu ne sme da se da ni dinara? Nasi kosarkasi igraju finale a KKP je iznedrio Djordjevica, Lucica, Milosavljevica, Bogdanovica...i ovde komentari botova kako je ovo katastrofa? Pricaju oni kojima je oprosten dug preko noci, promenili ime i postali novi KK.
    (čovek iz senke, 16. septembar 2017 17:11)

    Kako je oprosten dug preko noci ? Ko i kada je to uradio ? Zasto pises kada ne znas ? Mislis da hiljadu puta ponovljena laz postaje istina ?
     (Batko, 16. septembar 2017 17:28)

    # Link komentara

  79. Nije Vesić sed od brige za svoj narod već od brige za svoju sudbinu
     (Nebojša iz Beograda, 16. septembar 2017 17:27)

    # Link komentara

  80. Ne slažem se da se novac poreskih obveznika bilo kome daje jer je to novac za opšte dobro i napredak grada. Svi klubovi treba da budu nezavisni na svaki način pa i finansijski! Nema veze da li je to Zvezda ili Partizan. Ne slije se novac u kasu grada kad se proda Marjanović ili Bogdanović
     (Alan Ford, 16. septembar 2017 17:26)

    # Link komentara

  81. @MidRange Kakve veze ima stari Zvezdin dug sa mojim komentarom i ovih 20 miliona? Jel mozete nekada da se bavite aktuelnom temom ili je to mnogo za vas? Stari dug, Zvezda je FMP i obrnuto, uvek isti komentari kao odgovor na sve. Ajde malo kreativnosti i aktuelnosti. Nije ni to naodmet.
    (Stomak, 16. septembar 2017 17:22)

    # Link komentara

  82. Ma nece oni uzeti od Vesica to je avangarda ahahaha
    (Dno, 16. septembar 2017 17:20)

    # Link komentara

  83. A vi kao niste znali da ce vam drzava dati pare? Potpisali ste par igraca a na drugoj strani u blikadi BAT a. Ne pravite se ludi, niste vi nikakva opozicija, nekada ste prodavali otete igrace i hvalili se. Kada ste mogli i kada je Zvezda iskoristila zakonsko pravo da otpise deo dugova i na rate da plati poveriocoma dug, vi ste se pravili ludi, Dule prvi. Ne pricate da niste usli u zakonski okvir zato sto su poslovne knjige kluba ocaj, sto dokumentacine nema. Znali su vasi u klubu, a odlicno znaju i iz Euro lige da sa takvim finansijama i pregledom stanja u poslovnim knjigama EL nikada necete igrati. Vi se smejete Covicu na excel tabelama, a vi niste sposobni ni da upalite kompjuter. Ali zato znate da kukate i da cekate drzavu. Zato uzmite pare i cutite.
     (molina, 16. septembar 2017 17:18)

    # Link komentara

  84. Dule LIKE this
     (Pipo, 16. septembar 2017 17:17)

    # Link komentara

  85. Dakle Partizanu ne sme da se da ni dinara? Nasi kosarkasi igraju finale a KKP je iznedrio Djordjevica, Lucica, Milosavljevica, Bogdanovica...i ovde komentari botova kako je ovo katastrofa? Pricaju oni kojima je oprosten dug preko noci, promenili ime i postali novi KK.
    (čovek iz senke, 16. septembar 2017 17:11)

    # Link komentara

  86. Jel vi necete pare? Samo kazite. Svejedno, pola novca ce vam uzeti vas voljeni Dulo
     (Vasa, 16. septembar 2017 17:10)

    # Link komentara

  87. Што сад нема камера и одношења кошева? Што нисте помогли Раднички са Крста???
     (Стара школа, 16. septembar 2017 17:10)

    # Link komentara

  88. Odlican marketinski trik.
    Utrpavaju milione u privatni klub a Partizanu daju socijalu i predstave se kao spasioci. Uprava cuti da bi sacuvala svoje fitelje.
    E to se zove vrhunski marketing.
    Aj sad partizanovci recite nesto pritiv Vucica. Dobili ste socijalu da odblokirate racun da bi registrovali igrace. Kad ih registrujete odmah idete u blokadu koja ce potrajati dok NIS ne uplati kintu. Kad se to desi drzava otima na ime poreza i opet blikada.
    To vam je danasnji Partizan.
     (Toske, 16. septembar 2017 17:10)

    # Link komentara

  89. opet daju pare gradjana Srbije klubu kojeg drzava pomaze vec dve decenije,sramota!
    (Milan, 16. septembar 2017 17:09)

    # Link komentara

  90. Da Partizanu 160 000 a FMP 2 tj. Zvezdi vise od 20 000 000 za par godina. Isto kao I futbalu 800 000 prema 30 000 000 kroz oprastanje dugova drzavnih banaka
    (Branko Maksimovic, 16. septembar 2017 16:23

    Decko, tacno se zna koliko je Zvezda dobila para.Izaslo se sa podacima.Takodje Zvezda i dalje servisira svoj dug. Dug joj nije obrisan za razliku od KK partizan kome je Marfin banka izbrisala dug od 4 miliona.Kada se vama brisu dugovi cutite a narikace i kukumavke se jave kada se Zvezdi otpise dug.Zvezdi banke nisu otpisale 30 miliona.Vama je racun blokiran.Ali bezobrazno dovodite igrace i na taj nacin vrsite pritisak na drzavu.Tri drzavna sponzora. ni jedan jedini igrac nije prodat.Dugujete bivsem treneru i Klobucaru koji vas je tuzio.I ko zna kome jos dugujete
    (Zvezdas, 16. septembar 2017 17:09)

    # Link komentara

  91. @ Strašno, ovima napravili tim od 10 miliona eura, nama daju 15000 eura i još se hvale. Bruka i sramota. E moj Partizane ova Srbija te ne zaslužuje.
    (Luke Babbitt gravedigger, 16. septembar 2017 16:33)

    Ovima su tim napravili Gudurić, Kuzmić, Dženkins……. napravila im je Evroliga za broj pobed koje neko nije imao za 10 godina, napravile im puna Arena i Pionir, jer njima nisu ptavili minus kao ljubiteljima vrućih slika.

    A vi prosite i dalje, dobili ste prošle godine 3x više, a sada će da se podeblja, i žalite se preCedniku što vam je onemogućeno da i dalje PRAVITE Tomaševića, Vujanića, Stanojevića, Bogdanovića, Ćakića, Vidačića…….. i samo zamisli gde li biste bili da Zvezda NAPRAVI Marinkovića i Andrića? Ali ne boj se, nemaju mesta ni u 20!

    Obraz đon?
     (institucija otimanja i prošenja, 16. septembar 2017 17:08)

    # Link komentara

  92. navijac, 16. septembar 2017 15:5 Nisi u pravu nama je dato 20 milijardi,zato je tako Bdp i olaksan.
     (Zeljko 92 (Notingem Forest), 16. septembar 2017 17:05)

    # Link komentara

  93. Hvale se sa 15 hiljada eu a cute koliko su dali CZFMP. Meni je sve jasno.
    (fifi, 16. septembar 2017 17:04)

    # Link komentara

  94. (Ivan, 16. septembar 2017 16:29) Pa zbog Vesica su prodavali inventar, uvek zaboravite koliko ste para procerdali na evropska Zvezda projekat, koliko vam je samo Zmago Sagadin uzeo...
    (paspalj chandler, 16. septembar 2017 17:04)

    # Link komentara

  95. Да ли то значи да неће доћи сви медији да снимају одношење кошева, као својевремено код других клубова ? Зашто сви клубови немају исти третман? Зашто мој Раднички са Крста није добијао ни делић овакве помоћи? Зашто је уништавана Звезда, без овакве помоћи? Шта је било са ОКК Београд? Зашто се ОДУВЕК додатно финансира само Партизан???
     (Стара школа, 16. septembar 2017 17:03)

    # Link komentara

  96. kakve face hahahahaha
     (panco, 16. septembar 2017 17:03)

    # Link komentara

  97. Gde ste bili da to uradite kada je Zvezda prodavala ceo inventar iz klupskih prostorija, i igrala ligu sa omladincima bez dinara?
    (Ivan, 16. septembar 2017 16:29)

    Bili su tu ali nisu mogli da se izbore sa svim Amerima koji su prodefilovali kroz CZ a treba mi vremena da ih popisem i nabrojim, plus ko zna koliko trenera plus u dva navrata Pesic koji je odrao CZ i sa 16 milona eu duga. A rezultata...nigde. Da li ja lazem?
    (fergi, 16. septembar 2017 17:01)

    # Link komentara

  98. Partizan nikada nije bio opozicija!
     (Vucela, 16. septembar 2017 17:01)

    # Link komentara

  99. Kakav licemer!fuj!na sta je spao najveci klub u srbiji!?
    (Muftija delija, 16. septembar 2017 16:59)

    # Link komentara

  100. KK Hvala premijeru.
     (Ratko, 16. septembar 2017 16:57)

    # Link komentara

  101. Sada tim parama neka isplate porez sa kamatama koji su duzni i vrate novac opet gradu i drzavi. I super...
    (ccc, 16. septembar 2017 16:57)

    # Link komentara

  102. Bravo za Vučića i Vesića, vode računa o svemu pa i o sportu. Partizan i Zvezda su institucije i država mora da im finansijski pomogne koliko god je potrebno da postanu pravi evropski klubovi u rangu Reala, Čelzija i Bajerna. To je dobro za imidž Srbije, to će privući još stranih investitora što će dalje povećati naš BPD. A navodne kritičare kojima ovo smeta jer se "deca leče sms-om" postavljam pitanje - zašto pare za lečenje dece ne traže od Miškovića, Soroša i "žutih" koji su vladali 12 godina i "napunili su se ko brodovi".
    (Stole, 16. septembar 2017 16:12)


    jesi bot, ali ti je svaka na mestu
     (FKCZ u srcu, 16. septembar 2017 16:56)

    # Link komentara

  103. Po kojoj logici Zvezda koja je prvak, predstavlja Srbiju u Evroligi i stvara igrače za reprezentaciju ne dobija ništa a partizan koji nema nikakve rezultate, koji izbacuje FMP, koji se bruka u Evropi i razigrava samo strance dobija 2 miliona evra a sad i još 200.000 jer je doveo preskupa pojačanja pa ne može da ih registruje?? Ovako se ne gura ni Makabi u Izraelu kao partizan u Srbiji! Nekad je partizan dobijao 10 puta više od Zvezde jer je igrao Evroligu a sad opet dobija 3 puta više bez ikakvih rezultata! I posle se usuđuju da pričaju o Zvezdi i drzavi. Pa partizan bi se istog trenutka ugasio da dobija kao Zvezda, a Zvezda bi sa njihovim parama postala prvak Evrope.
     (partizan sramota Srbije, 16. septembar 2017 16:56)

    # Link komentara

  104. @ivan
    Davali su mnogo vise pa ste stigli do stecaja bez rezultatskih uspeha...
     (Brica, 16. septembar 2017 16:53)

    # Link komentara

  105. Todoricu bruko, smesan si lik. Idi covece ne brukaj vise instituciju.
    Ako dosad nisi zaradio na Partizan neces se najesti od ove socijalne pomoci.
     (Karaburac, 16. septembar 2017 16:53)

    # Link komentara

  106. Sramota, zasto niste objavili koliko ste para dali zvezdi 1,5miliona eur
    (Batko, 16. septembar 2017 16:23)

    Mukice, opet cepa kompleks, a ?!
     (Batko, 16. septembar 2017 16:49)

    # Link komentara

  107. Poenta je da sada Zvezda dobija mnogo više nego Partizan, koji se pomaže tek toliko da bude u životu, ali bez mogućnosti da ugrozi Zvezdu. Ali Partizan je zahvaljujući lošem poslovanju sam došao u takvu situaciju. 
    (Đorđe, 16. septembar 2017 16:06) 

    Pa dokle vise lazete ??? Dokle zivite u fikcijama, lazima, a onda pokusavate i dryge da ubedite u to ?!!!

    Pa da dobijamo mnogo vise zar bi rasprodavali tim od prosle godine ?!

    Pa zar skoro 2 miliona koliko dobijate od drzavnih sponozora nije vise od 800.000 koje dobija Zvezda od Mts-a ?

    Ako je vama lakse da zivite sa glavom u pesku i uverenjem da ste "opozicija koju drzava finansira" (a koji su vam drugi izvori finansija ?! Da mozda ne prodajete igrace ?! ), super... Ali vas bezobrazluk da i druge uveravate da je tako , neverovatan je !!!
    Obraz, znas li sta to znaci ?!
     (Batko, 16. septembar 2017 16:49)

    # Link komentara

  108. uaaa, mi avangarda, mi tresh, mi protivu Vucicaaa
     (Stefan, 16. septembar 2017 16:48)

    # Link komentara

  109. 'Oće li ovo da stigne za Duleta ili mora da se doglavi još malo :-)
    (Sale, 16. septembar 2017 16:44)

    # Link komentara

  110. Table krede panoi za skolske ustanove nisu potrebni...drzavno mezimce je na prvom mestu...Deco ove godine necete izlaziti na tablu da odgovarate...
     (Dejan CZ, 16. septembar 2017 16:41)

    # Link komentara

  111. Gde ste bili da to uradite kada je Zvezda prodavala ceo inventar iz klupskih prostorija, i igrala ligu sa omladincima bez dinara?
    (Ivan, 16. septembar 2017 16:29)

    Bili su tu, samo nisu bili na vlasti..a kad su dosli..16 miliona duga isparilo.
     (Petar, 16. septembar 2017 16:40)

    # Link komentara

  112. Smešna cifra. Mnogo više propisano pravilnicima što je pripadalo Partizanu za nastupe u EL je preusmereno u onaj drugi klub kada je igrao EK. Labud jeste tica, ali pamti kao slon.
     (Labud, 16. septembar 2017 16:40)

    # Link komentara

  113. Dule vas je davno pročitao.Zato ste ga,uz pomoć poltrona i izdajnika iz Partizana,proterali iz zemlje.Ma,radite šta hoćete.Vi ste fmp i tačka.Na vaših 20 miliona evra,20 miliona dinara,bivšem prvaku Evrope.Zlo je moćno,ali nije večno.
     (ntt, 16. septembar 2017 16:39)

    # Link komentara

  114. Odbijte ove pare. 
    Vi ste avangarda :D
    (hours of love, 16. septembar 2017 16:14)

    Da se mi pitamo odbili bi pare ali i bubrege ovima sto se razbacuju tudjim parama. A ti i dalje vici Covicu legendo. Nase legende su u prvom redu na Eurobasketu. A ima ih i na parketu.
     (Bugarski grafolog, 16. septembar 2017 16:35)

    # Link komentara

  115. Strašno, ovima napravili tim od 10 miliona eura, nama daju 15000 eura i još se hvale. Bruka i sramota. E moj Partizane ova Srbija te ne zaslužuje.
     (Luke Babbitt gravedigger, 16. septembar 2017 16:33)

    # Link komentara

  116. Gube izbore. Nek se razbacuju narodnim parama jos malo. Ne prodaju se pravi grobari.
     (Bugarski grafolog, 16. septembar 2017 16:32)

    # Link komentara

  117. dace 2 milijarde evra bosancima sto su proterali 300.000 ljudi, sto ne bi dali 200.000 evra najuspesnije kosarkaskom klubu... sta vam je ljudi, pa jedan nabudzeni Audi kosta toliko.... nego taj momenat sad pred finale u eurobasketu govori da izraelske PR firme rade punom parom za Vucica i ove sto ga podrzavaju iz senke..
    (Aleksa, 16. septembar 2017 16:30)

    # Link komentara

  118. Gde ste bili da to uradite kada je Zvezda prodavala ceo inventar iz klupskih prostorija, i igrala ligu sa omladincima bez dinara?
    (Ivan, 16. septembar 2017 16:29)

    # Link komentara

  119. Rupa bez dna!
     (Southpaw, 16. septembar 2017 16:29)

    # Link komentara

  120. Ono kad mezimi das 20 miliona evra, pa ajde i Partizanu 20 miliona, ali dinara...
    (navijac, 16. septembar 2017 15:52)

    Sponzori Partizana NIS, MTS Aerodrom Beograd a onda nekog drugog nazoves mezimicom...licemerstvo
     (Webber, 16. septembar 2017 16:27)

    # Link komentara

  121. Ovo je klasičan marketinški trik vlasti u Beogradu pred izbore. Za Grad Beograd ovo je smešna cifra, a shvatili da su im potrebni i navijači Partizana da glasaju, a drže i upravu pod kontrolom na taj način, koja će opet da se zahvaljuje, jer za drugo nisu sposobni. 
    Ali ne budite u zabludi da Zvezda sama zarađuje. Ne verujete valjda da je Čović doveo sponzore. Zna se kako se obezbeđuju sponzori u sportu. Svako ko ima lovu, usko je povezan sa politikom i u skladu sa tim ulaže u sport. 
    Poenta je da sada Zvezda dobija mnogo više nego Partizan, koji se pomaže tek toliko da bude u životu, ali bez mogućnosti da ugrozi Zvezdu. Ali Partizan je zahvaljujući lošem poslovanju sam došao u takvu situaciju.
    (Đorđe, 16. septembar 2017 16:06)

    Kakvi sad navijaci partizana? zar vi niste opozicija?
     (matori, 16. septembar 2017 16:25)

    # Link komentara

  122. Da Partizanu 160 000 a FMP 2 tj. Zvezdi vise od 20 000 000 za par godina. Isto kao I futbalu 800 000 prema 30 000 000 kroz oprastanje dugova drzavnih banaka
    (Branko Maksimovic, 16. septembar 2017 16:23)

    # Link komentara

  123. (Stomak, 16. septembar 2017 15:50)

    Jel ste od prodaje igraca obrisali dug? Koji je skoro pa ovoliki bio, ali u evrima!
     (MidRange, 16. septembar 2017 16:23)

    # Link komentara

  124. Sramota, zasto niste objavili koliko ste para dali zvezdi 1,5miliona eur
     (Batko, 16. septembar 2017 16:23)

    # Link komentara

  125. Bankomat sistem.
    (Hector, 16. septembar 2017 16:22)

    # Link komentara

  126. 20 miliona dinara lepse zvuci nego
    150 h evra.
     (Sah mat, 16. septembar 2017 16:21)

    # Link komentara

  127. Pa sta je to nije ni 200k evra, za putovanja po Evropi i hotele da li je dovoljno
    (Djordje, 16. septembar 2017 16:20)

    # Link komentara

  128. Andrija Mladenovic bivsi funkcioner KK Partizan.Sada je sve jasno.Plus 70 satti za treninge koje grad placa Pioniru.Nema one obecane hale za trening.Grad poklonio i Banjicu VK Partizan
     (Cili, 16. septembar 2017 16:19)

    # Link komentara

  129. 20 милиона за господина
     (Сканк дрогош, 16. septembar 2017 16:16)

    # Link komentara

  130. Radi bankomat punom parom.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nego sta, 16. septembar 2017 16:00) Radi. 50 miliona evra plus 15 miliona, ukupno 66. Radi, ne staje...
    (xxx, 16. septembar 2017 16:16)

    # Link komentara

  131. Pazi kako partizanovci kada nemaju argumenata okrecu pricu naopacke. Je li i dalje radi bankomat, penzioneri da pitaju gde su penzije.itd.Koliko vam je drzava pored tri drzavna sponzora do sada dala? Ono Pekovicevo "Hvala premijeru".Koliko kosta to hvala.Dovode se igraci.Ni jednog igraca niste prodali.Osim tri drzavna preduzeca nema sponzora.Zasto se klub odrzava na vestackom disanju.Iskljucis aparat
    Kada ce klub da izadje sa detaljnim finansijskim planom
     (Beclija, 16. septembar 2017 16:15)

    # Link komentara

  132. 25 miliona je grad Vrsac dao KK Vrscu da bi se novac presipao u ruke dva fina momka iz lokala. Uigrana ekipa iz KK Radnickog Kragujevac
    (Pedja i Rada u autopatroli, 16. septembar 2017 16:15)

    # Link komentara

  133. Evo Duletu jedne rate.
    (pera trta, 16. septembar 2017 16:14)

    # Link komentara

  134. Odbijte ove pare.
    Vi ste avangarda :D
     (hours of love, 16. septembar 2017 16:14)

    # Link komentara

  135. Neće oni to uzeti. Oni su opozicija, kontraši i avangarda. Drugo, oni se samofinansiraju prodajom igrača iz svoje čuvene škole i taj fazon. Pa da. Sad malo da vrate duletu a ostalo na ravne "časti". Od ponedeljka ponovo idu provereni hitovi, crobarski evergreen.
    (The Stooges, 16. septembar 2017 16:12)

    # Link komentara

  136. Vrhunsko licemerstvo.U privatni klub su uloženi milioni evra poreskih obveznika Srbije,a u bivšeg prvaka Evrope održavaju u životu,iako mu duguju ogromne,obećane pare za izgradnju hale,a nakon ulaska u F4.Ovo je zaista,što reče Dobrica Ćosić,vreme zla.
     (ntt, 16. septembar 2017 16:12)

    # Link komentara

  137. Bravo za Vučića i Vesića, vode računa o svemu pa i o sportu. Partizan i Zvezda su institucije i država mora da im finansijski pomogne koliko god je potrebno da postanu pravi evropski klubovi u rangu Reala, Čelzija i Bajerna. To je dobro za imidž Srbije, to će privući još stranih investitora što će dalje povećati naš BPD. A navodne kritičare kojima ovo smeta jer se "deca leče sms-om" postavljam pitanje - zašto pare za lečenje dece ne traže od Miškovića, Soroša i "žutih" koji su vladali 12 godina i "napunili su se ko brodovi".
    (Stole, 16. septembar 2017 16:12)

    # Link komentara

  138. I još 3000 za gospodina...
     (MomaSRB, 16. septembar 2017 16:11)

    # Link komentara

  139. A sta kazu Sale Mutavi i Velja Nevolja? Je li dovoljno?
    (Smorko, 16. septembar 2017 16:09)

    # Link komentara

  140. Kukate kad ne daju, kukate kad daju. Kad naprave nesto (a ne rade mnogo istina je) onda kazemo, trebalo je ranije, skupo je, jeftino je, koliko je njihovo... Meni je zalije sto ostajemo nekulturni, neobrazovani, sto su nas svi pretekli, sto se ne smejemo, sto ne putujemo pa se nepoznatog plasimo, a cesto i mrzimo. 20 miliona ne znam kojim mehanizmom bi dali siromasnom narodu. U bolnice? Pa da je neko nekad nesto napravio znao bi da za 160.000 eura moze da se renovira 300 m2 nekih toaleta. Znaci jedan blok u bolnici. Nista vise od toga. A sinoc lecimo frustracije i gledamo Lucica, Bogdana, Bobija...e da nema te pomoci zavrsili bi kao Rumuni.
     (petar, 16. septembar 2017 16:07)

    # Link komentara

  141. Ono kad mezimi das 20 miliona evra, pa ajde i Partizanu 20 miliona, ali dinara...
    (navijac, 16. septembar 2017 15:52)

    Auuu ti si bas zastranio...
     (matori, 16. septembar 2017 16:07)

    # Link komentara

  142. A Zvezdi obrisete dug od 20 miliona evra, i posle zatucani ljudi pisu za Partizan radi bankomat punom parom, da li je realno ovo?
    (11, 16. septembar 2017 16:06)

    # Link komentara

  143. Ovo je klasičan marketinški trik vlasti u Beogradu pred izbore. Za Grad Beograd ovo je smešna cifra, a shvatili da su im potrebni i navijači Partizana da glasaju, a drže i upravu pod kontrolom na taj način, koja će opet da se zahvaljuje, jer za drugo nisu sposobni.
    Ali ne budite u zabludi da Zvezda sama zarađuje. Ne verujete valjda da je Čović doveo sponzore. Zna se kako se obezbeđuju sponzori u sportu. Svako ko ima lovu, usko je povezan sa politikom i u skladu sa tim ulaže u sport.
    Poenta je da sada Zvezda dobija mnogo više nego Partizan, koji se pomaže tek toliko da bude u životu, ali bez mogućnosti da ugrozi Zvezdu. Ali Partizan je zahvaljujući lošem poslovanju sam došao u takvu situaciju.
    (Đorđe, 16. septembar 2017 16:06)

    # Link komentara

  144. Navijač sam Zvezde i da se manemo mi ko je kome mezimac/ica, ovako i treba da bude, ali ne samo da se pomaže Partizanu i Zvezdi nego i svim ostalim klubovima u Srbiji. Ne žive svi budući košarkaši u Beogradu! Gase nam se klubovi, ostavite se glupih rasprava ko je više novca dobio i odakle!
    (melo, 16. septembar 2017 15:55)
    Ne, prijatelju, ne treba. Zasto bi grad davao pare za klubove? Ima grad svoje gradjane, mogao bi nesto za njih da uradi. Pri tom, ne mislim na stambene zgrade za "elitu", fontane i jarbole.
    A, klubove privatizovati, pa neka ih vlasnik izdrzava.
     (Pera Magic Mitic, 16. septembar 2017 16:05)

    # Link komentara

  145. Samo neka država pumpa pare u taj klub, malo je 2 miliona eura svake godine pa im zafalilo još . I ovom zlu će jednom doći kraj ...
     (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 16. septembar 2017 16:04)

    # Link komentara

  146. Hvala predsedniku! Ovako idemo do vrha. U evroligu sledece godine! Novi Amer stize!
     (poznavalac, 16. septembar 2017 16:02)

    # Link komentara

  147. Radi bankomat.
     (ex BM, 16. septembar 2017 16:02)

    # Link komentara

  148. jel to da bi mi grobari glasali za vas?
     (dovla_do, 16. septembar 2017 16:01)

    # Link komentara

  149. Ono kad mezimi das 20 miliona evra, pa ajde i Partizanu 20 miliona, ali dinara...
    (navijac, 16. septembar 2017 15:52)

    Ma kakvih 20 , 450 miliona.
     (nego sta, 16. septembar 2017 16:01)

    # Link komentara

  150. Ako napisu jos jedno pismo mozda dobiju malo ponosa. A mozda Dule odrzi neki cas ljubavi pa ostavi im za pikslu.
     (poznavalac, 16. septembar 2017 16:01)

    # Link komentara

  151. Ne znaci ni priblizno koliko vama fotelje i vlast.. Sve je ovo zbog toga, i bice jos ovakvih igrica, na sve strane, nema ovo veze s Partizanom i Zvezdom...
     (DarioHubner, 16. septembar 2017 16:01)

    # Link komentara

  152. koliko ste oprostili kk czfmp duga na ime poreza?
     (butcherboy, 16. septembar 2017 16:00)

    # Link komentara

  153. Radi bankomat punom parom.
     (nego sta, 16. septembar 2017 16:00)

    # Link komentara

  154. Navijač sam Zvezde i da se manemo mi ko je kome mezimac/ica, ovako i treba da bude, ali ne samo da se pomaže Partizanu i Zvezdi nego i svim ostalim klubovima u Srbiji. Ne žive svi budući košarkaši u Beogradu! Gase nam se klubovi, ostavite se glupih rasprava ko je više novca dobio i odakle!
    (melo, 16. septembar 2017 15:55)

    Sto obozavam ove "navijace zvezde" sto se jave da brane partizan a kada grobaru napadaju zvezdu onda nema ih da kazu koju rec...
     (Kosjan, 16. septembar 2017 15:59)

    # Link komentara

  155. Penzioneri gladuju a vodja sipa drzavne pare u Partizana. Samo u Srbiji.Nigde u svetu.
     (poznavalac, 16. septembar 2017 15:59)

    # Link komentara

  156. Sramno,ne znam,sta da kazem. A deca se lece smsovima.
     (poznavalac, 16. septembar 2017 15:56)

    # Link komentara

  157. sad kada smo pristali da budemo drugi,sve može,ne navijam više za Partizan,zbog ljudi u njemu,a i ovo više nije sport nego biznis
     (skupljači perja, 16. septembar 2017 15:55)

    # Link komentara

  158. Da im igraju nasa deca pa i da se progune nekako, ovako odose pare na Amerikance.
     (poznavalac, 16. septembar 2017 15:55)

    # Link komentara

  159. Navijač sam Zvezde i da se manemo mi ko je kome mezimac/ica, ovako i treba da bude, ali ne samo da se pomaže Partizanu i Zvezdi nego i svim ostalim klubovima u Srbiji. Ne žive svi budući košarkaši u Beogradu! Gase nam se klubovi, ostavite se glupih rasprava ko je više novca dobio i odakle!
     (melo, 16. septembar 2017 15:55)

    # Link komentara

  160. drzavni projekat...
     (blizanac, 16. septembar 2017 15:54)

    # Link komentara

  161. Bolnice gde se deca radjaju, gde se lece vam se raspadaju, a novac se daje klubovima koji imaju vise nego dovoljno! Jer, jelte, sta ce novac bolnicama, sve je u najboljem redu, nastavicemo da lecimo decu sms porukama!
     (aleksis, 16. septembar 2017 15:53)

    # Link komentara

  162. Ono kad mezimi das 20 miliona evra, pa ajde i Partizanu 20 miliona, ali dinara...
     (navijac, 16. septembar 2017 15:52)

    # Link komentara

  163. To su ti opozicionari to je ta avangarda.
     (Nego sta, 16. septembar 2017 15:50)

    # Link komentara

  164. nije fer,ja sam grobar u srcu,al narod nema leba da jede,kako su sejali tako neka i zanju, nema kompromisa ni za koga vise,kad ja izgubim posao,gazda me izbaci iz stana i nemam sta da jedem,na sedativima sam,u crkvi placem i borim se za zivot???? Zasto i dokle bilo kome ko je zdrav da se pomaze!????
     (cakala47, 16. septembar 2017 15:50)

    # Link komentara

  165. Sramota.
     (Bruka i, 16. septembar 2017 15:50)

    # Link komentara

  166. Hvala premijeru, ovaj, pardon, predsedniku. Ali dobro neko zaradjuje od prodaje igraca, a neko od prodaje ponosa.
    (Stomak, 16. septembar 2017 15:50)

    # Link komentara

  167. A po kojoj to logici?
     (pitanje, 16. septembar 2017 15:49)

    # Link komentara

  168. Dajte jos 20, malo je ovo
     (@@, 16. septembar 2017 15:49)

    # Link komentara