1. Ima i RTS3... mogu da pomere reprizu "labudovog jezera"
    (malisa, 24. avgust 2017 08:57)

    Tvoj komentar je slika i prilika Srbije i zašto nam je tako kako nam je. "Labudovo jezero" je predivan balet. Možda bi trebalo da ga odgledaš bar jednom. ;)
    (brm, 24. avgust 2017 20:30)

    # Link komentara

  2. Ima i RTS3... mogu da pomere reprizu "labudovog jezera"
    (malisa, 24. avgust 2017 08:57) # Link komentara

    Bolje Labudovo jezero, nego onu propagandu antifudbala.
    (Zaza, 24. avgust 2017 18:20)

    # Link komentara

  3. rezimski klub ima prednost. za inat neka ispadne CZ.
    (sole, 24. avgust 2017 18:19)

    # Link komentara

  4. Koliko znam, RTS ima TRI kanala, a ne dva.
    [link]

    Toliko.
    (Rambo, 24. avgust 2017 15:42)

    # Link komentara

  5. Ne vidim cemu tolika galama? Pa ima dosta sportskih kanala i oni ce prenositi Partizana. E sada sto nije na RTS-u vec na nekom drugom nije razlog za pljuvanje. Sve zavisi od toga koliko su para trazili Madjari. Sigurno su trazili dosta, pa nema prenosa.
    (Mile, 24. avgust 2017 12:13)

    # Link komentara

  6. I sta je cudno,pusta se ekipa koja ima 70% navijaca u tom slucaju. Pa Zvezda obara rekorde gladanosti u direktnim prenosima,ne Partizan. Cisto kao suza. Neka svako podje od sebe i postavi se u slicnoj situaciji svog posla.
    (GdeProblem, 24. avgust 2017 11:26)

    # Link komentara

  7. Dragi moji partizanovci. Neka ih. Nek prenose i na pet kanala Zvezdu. Ipak je to njihov oprostaj od Evrope :)
    (bbROD, 24. avgust 2017 11:16)

    # Link komentara

  8. Čekajte grobari...
    1.Videoton-Partizan
    2.Zvezda-Krasnodar,

    Kada procitate ova imena,vi mozete da sebi kazete da je prvi par zanimljiviji od drugog...po čemu?
    Po tome što je Partizan šampion?
    Zvučniji protivnik?
    Ok,a gde vam je igra,šampioni? Ono ruglo treba da ima prednost po čemu?
    Uostalom,i da ima prenosa,više biste gledali Zvezdinu utakmicu i navijali za Ruse i visili po ovim komentarima nego što bi gledali šampiona...
     (hmm, 23. avgust 2017 17:21)

    A taman obrisali suze.
    (Toto-ko-tunjo, 24. avgust 2017 09:49)

    # Link komentara

  9. Ima i RTS3... mogu da pomere reprizu "labudovog jezera"
    (malisa, 24. avgust 2017 08:57)

    # Link komentara

  10. Partizan je šampion kao što je Kosovo država,TAKO ZVANO,TZV.
     (miško, 23. avgust 2017 23:24)

    # Link komentara

  11. DISKRIMINACIJA klasicna.
    Drzava koja ovako diskriminise svog sampiopna mora biti poslednja u Evropi po mnogim parametrima.
    Nadam se da ce obe nase ekipe proci dalje.
    Svi oni koji odlucuju o prenosima da budu malo profesionalni a ne sa najnizim strastima. Ne odlucuje se da li prenositi crvenu zvezdu ili partizan vec sampiona drzave ili vicesampiona.
    (Pop, 23. avgust 2017 21:19)

    # Link komentara

  12. Pa bolje pustite partizan nego zvezdu
    (Sasa, 23. avgust 2017 21:18)

    # Link komentara

  13. Могао је РТС да покуша да организује комбиновани пренос. Преклапало би се само друго полувреме Партизана са првим полувременом Звезде. Осим тога има РТС и 3. канал. Додуше, то је канал културе али су могли да уступе термин за једну од утакмица. Неће култура нигде побећи а и на полувремену би могли да пусте класичну музику - то би било занимљиво.
    Чиними се да су сви овде заборавили на одбојкаше!? Ти момци нас врло често обрадују медаљама са велиих европских и светских такмичења, боре се свим срцем за своју земљу Србију и не траже никакве привилегије. Цело лето су ангажовани у репрезентацији, што у Светској лиги што на припремама за Европско првенство, и сада кад почиње, за њих, најважније такмичење ове године, РТС их ,,шутне'' на други канал. Одбојкаши (и одбојкашице) су, без дилеме, заслужили да буду на првом каналу, а ови што играју квалификације другоразредног европског такмичења нека се преклапају на другом.
    Сада се поставља питање покретања четвртог канала РТС-а који би био посвећен искључиво спорту. Несумњиво смо спортска нација и волимо спорт па би један такав канал имао смисла и можда имао чак и завидну гледаност. Ако је трећи канал посвећен искључиво култури а комерцијално је потпуно неисплатив, зашто онда не би постојао и канал спорта који би био бар делимично исплатив? На том каналу би могли да се промовишу, пре свега, спортови који нису баш гледани и заступљени у медијима. Пре свега мислим на женски спорт, појединачне спортове, домаће лиге (и женске и мушке), а успут и преносе неких значајнијих такмичења или утакмица. РТС-у не трба да буде на уму само гледаност неког програма него и да афирмише неке друге вредности које нису баш исплативе. Невероватно је, на пример, да Србија има светског шампиона у рвању а да ми нисмо гледали чак ни финале на РТС-у, а велика већина грађана Србије није ни знала да се такмичење уопште одвија и где!? Евентуални четврти канал РТС-а би све то могао да покрије.
    Да не буде збуне, волео бих да и Партизан и Звезда прођу у групну фазу Лиге Европе и да обе екипе буду преношене на РТС-у, али ми је било која репрезентација дража и пре бих гледао одбојкашку репрезентацију него моју Звезду.
    Волим Звезду али Србију волим више!
    Напред Звездо!!! До Лиге Европе!!!
    Напред Србијо!!! До медаље!!!
     (Капетан Немо, 23. avgust 2017 21:18)

    # Link komentara

  14. Oduvek je to tako bilo.
    Zna se ko vozi traktor, a ko otvara kapiju!
    (Don Quijote, 23. avgust 2017 20:41)

    # Link komentara

  15. Vrhunac licemerja je kad prozivas Partizan za 1 milion evra dok je Zvezdi u istim periodu upumpano 60 miliona i obrisano jos 20.Ali kada vidimo sa koje strane dolaze prozivke nismo uopste iznenadjeni,ne zovu ih dzabe kako ih zovu.
    (Strasne stvari, 23. avgust 2017 20:22)

    # Link komentara

  16. @ZA ONE KOJI JURE INTERNET LINK

    Ovo je fenomenalno!
    M4 SPORT u pristojnoj rezoluciji (480p), ovde se gleda Partizan sutra!
    Veliko hvala i veliki pozdrav!
    (fudbalski ekspert, 23. avgust 2017 19:48)

    # Link komentara

  17. Mrtva Zvezda i nekakav ruski klub osnovan davne 2008.godine, igraju na zasadima uljane repice u cuvenoj "rupi". Spe'takl, nema šta.

    Dajte narodu Dnevnika 2 i Zvezdinih utakmica. Ovih utakmica ćemo se lako osloboditi, već u četvrtak naveče, a šta ćemo sa Dnevnikom 2.
    (dr fritz, 23. avgust 2017 17:57)

    Tako je,dajte velikane evropskog fudbala,patlidzan,fljamurtari,ael,tikve,sume,vodoinstalatere iz Irske...
    (dragan, 23. avgust 2017 19:24)

    # Link komentara

  18. Vi koji jurite internet link, jer nemate Arenu, ovde mozete pratiti u sjajnoj rezlouciji. Madjarska TV online.

    Kanal je M4

    [link]/

    Srecno za Partizan, ali i za Zvezdu...
    (ZA ONE KOJI JURE INTERNET LINK, 23. avgust 2017 19:22)

    # Link komentara

  19. Koliko frke ni oko čega, svima je bilo jasno da će biti prenosa obe utakmice :-)
    (#12, 23. avgust 2017 19:14)

    # Link komentara

  20. (ford, 23. avgust 2017 17:57 a ako partizan ispadne,a zvezda prođe voleo bih videoton pa da ovom vašem uručimo otkaz.
    (slobinator, 23. avgust 2017 18:24)

    # Link komentara

  21. QQ I LELEK POMOGAO KAO I UVEK. 
    ARENA 1.... 
    HVALA
    (Gvozdje 79, 23. avgust 2017 18:07)

    Ko ima Arenu?
     (Aparthejd na delu, 23. avgust 2017 18:18)

    # Link komentara

  22. zamisli kad vi sutra odigrate tvrdu utakmicu bez golova kao Partizan, a sasvim je moguce to. Vas su Rusi pocepali, i vi se jos dicite time. Ali dobro, Partizan ima vece sanse da se plasira i verovatno ce, ali ce zato cela Srbija vas anti fudbal gledati ili kidanje Rusa...
    (hmm..., 23. avgust 2017 17:33)

    Hahah...ma burazeru,ja pričam o negledljivosti vaše igre...onde ništa nije bilo tvrdo već očajno...Dok je Zvezdina bila i dinamična i tvrda i puna golova,sve što vaša nije.
    Uz to,ne kažem da vaša utakmica ne treba da se prenosi...itekako treba i ovde niko od zvezdinih navijača ne kaže da ne treba.Vi pričate da naša ne treba,zato što ste vi šampioni,zato što samo vi igrate evropu,bla bla bla...
    Vama smeta Zvezda...nama ne smeta Partizan...
    Uostalom evo informacije da će Arena da vam prenosi utakmicu ali to je nebitno jer ćete da gledate Zvezdu i da se nasladjujete...eej,znamo se ;)
     (hmm, 23. avgust 2017 18:14)

    # Link komentara

  23. Vi pametni koji se žalite da RTS nije emitovao utakmicu Florijana-C.Zvezda da li znate da sa te utakmice uopšte nije bilo prenosa, pa samim tim RTS nije imao šta da preuzme.
    (Mz/x, 23. avgust 2017 18:12)

    # Link komentara

  24. Da radite na nekoj televiziji,da li bi prenosili Zvezdu ili Partizan?
    Preuzimanje prenosa iz inostranstva,dodatni trosak. Zvezdu ce da gleda(realno),mnoooogo vise ljudi,sto znaci da reklame za vreme utakmice televizija moze dobro da naplati.
    Ne zelim da prozivam niti bilo sta,ali samo realno,Zvezda ima mnogo vise navijaca. Ne pravite partizanovci moji,uvek zrtve od samih sebe,ugusicete se u mrznji.
    A na kraju ce prenosa verovatno biti,kao i uvek. Ali eto vama prilike da malo kmecite po netu,ali je bitno da na svom stadionu ne mozete dve utakmice da spojite sa publikom.
    Zvezda,Uefa,Vucic,svi su protiv vas...
    umesto da pogledate ko vam vodi klub i da to resite,vi kmecite na rts.
    Nadam se da cete proci dalje,jer ko zna ko ce vam biti kriv ako ispadnete....
     (jashtaman, 23. avgust 2017 18:11)

    # Link komentara

  25. QQ I LELEK POMOGAO KAO I UVEK.
    ARENA 1....
    HVALA
    (Gvozdje 79, 23. avgust 2017 18:07)

    # Link komentara

  26. "To je sve normalno!"

    pozdravlja vas Muta Nikolić :-) :-) :-)
     (Anonymous, 23. avgust 2017 18:03)

    # Link komentara

  27. Prenosi Arena, potvrdjeno. Rts - stamota.
     (Samo čovek, 23. avgust 2017 17:58)

    # Link komentara

  28. Ako Zvezda ispadne a Partizan prodje,voleo bih da bude u grupi sa Krasnodarom pa da uvidite razliku..!!Po kvalitetu prikazanog fudbala,zali boze sto ce jedan od ova dva kluba (Par vs Vid) da prodje dalje!!Rts treba da prenosi duel realno,ali posle onog mazohizma koji sam priredio sebi tako sto sam odgledao CELU utakmicu,ovog puta bih odustao od tog zadovoljstva!!
     (ford, 23. avgust 2017 17:57)

    # Link komentara

  29. Mrtva Zvezda i nekakav ruski klub osnovan davne 2008.godine, igraju na zasadima uljane repice u cuvenoj "rupi". Spe'takl, nema šta.

    Dajte narodu Dnevnika 2 i Zvezdinih utakmica. Ovih utakmica ćemo se lako osloboditi, već u četvrtak naveče, a šta ćemo sa Dnevnikom 2.
    (dr fritz, 23. avgust 2017 17:57)

    # Link komentara

  30. VIDEO - TON Nema samo video,a tona ce biti.
    (milos, 23. avgust 2017 17:54)

    # Link komentara

  31. Nemam nista protiv nek prenose Zvezdu a nas sto navijamo za Partizan nek oslobode pretplate kad nema termina za nas klub a jos mi je draze posto ceo balkan navija za Zvezdu svi ce biti u prilici da vide prelepu srpsku travu posto je samo Zvezda srpski tim
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Najboli je opancarev lepak, 23. avgust 2017 17:24)

    Pa lako je vama bilo od 90-ih,Miko darivao sakom i kapom,Teleoptik i novac iz budzeta koliko god treba pa do Toleta koji vam je platio najbolju travu za teren. Ali to nisu bili dvostruki arsini nikako,to je bilo normalno za taj period od dve decenije
    (dragan, 23. avgust 2017 17:53)

    # Link komentara

  32. ima utakmica na Areni 1 Videoton-Partizan, upravo procital na vestima Blica. I drago mi je zbog toga iako sam navijac Zvezde. Jer ne bi bilo fer da samo Zvezdu prenose. Zelim i Zvezdi i Partizanu da prodju sutra.
     (ilke kv, 23. avgust 2017 17:51)

    # Link komentara

  33. vodja bi da gleda rusko preoravanje oranice na tvu pa urednica brze bolje kaze imaju samo dva kanala a narod placa i hd kanal i rts3
     (zalosno, 23. avgust 2017 17:51)

    # Link komentara

  34. Prošli put su u Seherfehervaru primili pet komada a ko voli gledat tuđu muku. Raja traži veselo.
    (kum Žoržo, 23. avgust 2017 17:50)

    # Link komentara

  35. Partizan prenosi Arena 1,potvrđeno
     (Ničija nije do zore gorela.., 23. avgust 2017 17:49)

    # Link komentara

  36. Arena sport je obezbedila prenos na svom prvom kanalu.molim vas da prekinete sa tom kuknjavom vise.setite se lprosle godine.zvezdu je samo Sk prenosio i niko vise a partizan i rts i arena.zato budite malko realni a ne samo po navici da kukate i naricete ko zadusne babe.cao
    (Jova, 23. avgust 2017 17:46)

    # Link komentara

  37. Нисам вас чуо да сте кукали кад није било преноса са Малте...
     (uskee1512, 23. avgust 2017 17:46)

    # Link komentara

  38. napredni rts napredna urednica...
    kaze ima dva kanala a u stvari postoje prakticno 4 ( HD i rts3) i mnogi phta do sad su prenosili emitovali potpuno razlicit program na svim kanalima

    jedno kaze drugo realnost to vec lici na vodju , zar ne?
     (pustos, 23. avgust 2017 17:44)

    # Link komentara

  39. Džaba otete titule, narod zna ko igra bolji fudbal.
    (Vuk, 23. avgust 2017 17:16)
    Nije oteta vec ste vi nesposobni.A u derbijima vas je Partizan odrao prosle godine
    (partizan, 23. avgust 2017 17:43)

    # Link komentara

  40. Ne placam vise pretplatu.Idem na sud,pa cemo videti...
    (Goran, 23. avgust 2017 17:42)

    # Link komentara

  41. Za Džonija i njemu slične...
    Ne prenosi se međunarodna utakmica klubova svoje zemlje zbog snage protivnika ve? zbog svojih timova.
    Ja kao navijač Partizana želim i Zvezdi sutra prolaz u Ligu. Gde god nas je sto vise, bolje je. A glupava saopstenja sa RTS ne komentarisem.
     (čovek, 23. avgust 2017 17:42)

    # Link komentara

  42. Objektivno je da budu oba prenosa, ali je objektivno i da Zvezda treba sa ima prednost uvek. Ovi sto kukaju kao narikace i krive biu, ciu, av i sve zivo moraju znati da ni Atletiko ne moze da kuka i vice "hocemo ravnopravno i sve kao Real". Ali me odusevio onaj sto voli musemu i smatra je trofejom, u salu bi je nosio:-)
    (fljamurtari dobro pari, 23. avgust 2017 17:41)

    # Link komentara

  43. Partizan ce biti na Areni
     (..., 23. avgust 2017 17:36)

    # Link komentara

  44. Cekaj malo,interesovanje za Zvezdu je toliko da vise nema karti na blagajnama..50 000 ljudi ce biti na stadionu a mi koji nismo uspeli da nabavimo kartu treba da blejimo u prazno jer ne mozemo gledati na stadionu? Ne gospodo bacaci flasa i topovskih udara,niste interesantni a mi prosli-ne prosli,opet smo gledaniji od vas i sto se pre naviknete da je tako,bice vam lakse jer prvi put je uvek najteze ;) Dosta su nama oduzimani termini zbog antifudbala koji igraju oni sa druge strane brda.
    (max, 23. avgust 2017 17:34)

    # Link komentara

  45. Kada procitate ova imena,vi mozete da sebi kazete da je prvi par zanimljiviji od drugog...po čemu? 
    Po tome što je Partizan šampion? 
    Zvučniji protivnik? 
    Ok,a gde vam je igra,šampioni? Ono ruglo treba da ima prednost po čemu? 
    Uostalom,i da ima prenosa,više biste gledali Zvezdinu utakmicu i navijali za Ruse i visili po ovim komentarima nego što bi gledali šampiona...
    (hmm, 23. avgust 2017 17:21)

    zamisli kad vi sutra odigrate tvrdu utakmicu bez golova kao Partizan, a sasvim je moguce to. Vas su Rusi pocepali, i vi se jos dicite time. Ali dobro, Partizan ima vece sanse da se plasira i verovatno ce, ali ce zato cela Srbija vas anti fudbal gledati ili kidanje Rusa...
     (hmm..., 23. avgust 2017 17:33)

    # Link komentara

  46. Kakva bre odbojka???? Odbojka ne moze biti popularnija od fudbala i tacka
    (mali i veliki sportovi, 23. avgust 2017 17:28)

    # Link komentara

  47. Ne prenosi RTS amaterski fudbal ;-)
     (xXx, 23. avgust 2017 17:25)

    # Link komentara

  48. Nemam nista protiv nek prenose Zvezdu a nas sto navijamo za Partizan nek oslobode pretplate kad nema termina za nas klub a jos mi je draze posto ceo balkan navija za Zvezdu svi ce biti u prilici da vide prelepu srpsku travu posto je samo Zvezda srpski tim
     (Najboli je opancarev lepak, 23. avgust 2017 17:24)

    # Link komentara

  49. Ne lupajte gluposti, logično je da će prenositi utakmicu koja se igra kod nas a i protivnik koji nam dolazi je puno kvalitetniji i atraktivniji medijima nego Mađari. Veće šanse i dalje ima Partizan jer igra sa slabijim protivnikom, dok bi prolaz Zvezde bio ravan podvigu jer su Rusi za klasu kvalitetnija ekipa ali ne pobeđuje uvek skuplji i kvalitetniji tim pa ćemo da vidimo.
     (Džoni, 23. avgust 2017 17:23)

    # Link komentara

  50. Braco Partizanovci, ovde ce biti prenos..kompjutere u ruke , pa na gledanje...

    [link]

    Sta reci o RTS-u bezvrednom, a da vec nije izreceno..? Totalno neupotrebljiva medijska kuca...kome i cemu sluzi samo Bog zna.
    (OVDE PRENOS, 23. avgust 2017 17:21)

    # Link komentara

  51. Čekajte grobari...
    1.Videoton-Partizan
    2.Zvezda-Krasnodar,

    Kada procitate ova imena,vi mozete da sebi kazete da je prvi par zanimljiviji od drugog...po čemu?
    Po tome što je Partizan šampion?
    Zvučniji protivnik?
    Ok,a gde vam je igra,šampioni? Ono ruglo treba da ima prednost po čemu?
    Uostalom,i da ima prenosa,više biste gledali Zvezdinu utakmicu i navijali za Ruse i visili po ovim komentarima nego što bi gledali šampiona...
     (hmm, 23. avgust 2017 17:21)

    # Link komentara

  52. @Semke, 23. avgust 2017 16:42

    Ako kažeš da si "nekada" navijao za Zvezdu, to znači da nikada nisi stvarno navijao za nju.
     (klopp, 23. avgust 2017 17:20)

    # Link komentara

  53. Ja ne znas sta vi hocete ako nema mogucnosti za prenos nema jer verovatno su Madjari nemaju mogucnost da instaliraju opremu za to,jedino da skupe pare da se poslaje ekima RTS sa reportaznim kolima i da se tamo instalira operema,pa ni Arena ne prenosi..a koliko vidim nema je ni u najavi na strimu preko interneta..madjari su tako odlucili da ne instaliraju opremu za prenos i tu se vise nista ne moze ..sem ako ne odluce sutra drugacije..i utakmica se ne igra u Budimpesti..nego u nekom malo gradu i verovatno je to problem...
    (misko, 23. avgust 2017 17:17)

    # Link komentara

  54. Džaba otete titule, narod zna ko igra bolji fudbal.
    (Vuk, 23. avgust 2017 17:16)

    # Link komentara

  55. O stanju manjina u Srbiji zna ceo svet sta je tu cudno.
    (Istina, 23. avgust 2017 17:13)

    # Link komentara

  56. Kakve veze ima ko je prvak, prenosi se ono što narod zanima, ne ono što CK i Generalštab odobre.
     (Milan, 23. avgust 2017 17:12)

    # Link komentara

  57. Svim srcem navijam za Krasnodar!
    (Nista od evrope ni ove godine..., 23. avgust 2017 17:10)

    # Link komentara

  58. Ja kao grobar ne kukam znam da cu gledati bar jos 6 puta ove sezone Partizan u Evropi,dok komsinici je ovo poslednja utakmuca..Budite razumni malo...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (aleksandar, 23. avgust 2017 16:30)

    Ove godine ces gledati svoj mali klub jos u nedelju protiv nekog evropskog kluba i nema vise...i jos dva puta na prolece i to vam je za ovu sezonu.Naredne sezone opet prva bez publike u kvalifikacijama za LE,i vec u drugoj,kad istekne kazna,bice cao i za tu sezonu.Jedino ako mislis da je Nikolic jos vas trener,pa mozes njega da gledas jos 6 utakmica ove jeseni u Evropi.
    (Realno, 23. avgust 2017 17:08)

    # Link komentara

  59. @tito: kad bi stvarno bio tito, znao bi, da ustvari navijaš za hajduk.
    (nortatem, 23. avgust 2017 17:08)

    # Link komentara

  60. vučić,vesić,čović,mali,terzić,na jednoj strani i ti me pitaš za koga navijam....
    da li je bar malo jasno ovo oko prenosa?
    (muftija delija, 23. avgust 2017 17:08)

    # Link komentara

  61. I da vama dodeli duplu krunu i da novac da vas UEFA ne bi suspendovala!
    (BS, 23. avgust 2017 14:52)
    Titulu ste nam dodelili vi, sa kecom na krovu.
    A sto se tice para, 20 mil do sada ste dobili od ugovora koji su Zuti dodelili vama.
    Znam da ne volite o time da pricate, jer je lakse govoriti kako ste bili podredjeni nego nesposobni.
    Uvek ste imali pomoc i drzave i saveza...zato nam je i drago, sto mi kako vi kazete nebitni.imamo isti br. Titula kao vi jako bitni.
    I neko vam je ufurao pricu da vam nedostaje Jovicic a pola od vas nema ideju gde je taj momak igrao i odkle je dosao.Samo je Terza izasao pred novinare i iskoristio priliku da satanizuje Drincica, zato sto je ovaj dva puta probusio i Rajka i Bajka.
    Jedva su ih nagovorili da nastave sa branjenjem.
    (punimlimenke, 23. avgust 2017 17:08)

    # Link komentara

  62. Dajte bre ljudi kakva odbojka. Totalno nevazan mec u grupnoj fazi. Nek Partizan bude na prvom a Zvezda na drugom. Nije fer prema navijacima Partizana. Zeleo bih da i moja Zvezda i Partizan prodju dalje i da u petak cekamo zreb u Nionu svi zajedno! Srecno momcima sutra na terenu. Sportski pozdrav!
     (Nikola, 23. avgust 2017 17:07)

    # Link komentara

  63. Partizan je sampion i zato ima prednost. Partizan pocinje u 20h a zvezda kasnije...tako da je i tu prednost.
    Partizan ima povoljniji rezultatat jer nije izgubio.
    Partizan mozda ima manje navihaca od zvezde....ali u srb ima bar 700 000 madjara koji ce gledati videoton....tako da ima vise zairentosovanih za ovaj prenos.
    (Goran, 23. avgust 2017 15:32)

    Videoton je medju Madjarima popularan otprilike koliko i Partizan medju Srbima...
    (One night in May, 23. avgust 2017 17:06)

    # Link komentara

  64. sramotno!
    (muftija delija, 23. avgust 2017 17:03)

    # Link komentara

  65. jeste da partizan nije ni zaslužio prenos sa obzirom kako je odigrao prvi meč, ali prenositi neku odbojku pre bitnog fudbalskog meča je stvarno sramota.
    (md, 23. avgust 2017 13:09)

    U veliko si zabludi.Partizan je jedini klub koji nas predstavlja u Evropi i to vec deceniju.Zato je zasluzio sve privilegije.Jednostavno ljudi se plase za svoj posao i na ovakav nacin zele da ga sacuvaju,dodvoravaju se doticnom i njegovoj mezimici.JAD I BEDA.
    (Smederevac, 23. avgust 2017 17:00)

    # Link komentara

  66. Ma Veliki Vodja urgirao.
    (Milosav, 23. avgust 2017 16:59)

    # Link komentara

  67. Prenosi se utakmica,koja gotovo citavu Srbiju interesuje a mali klubovi sa malim brojem navijaca,gotovo nikog i ne interesuju.Uz sve to,nakon gledanja prvih utakmica,mislim da ovu drugu utakmicu ne bi gledali ni najveci mazohisti medju njihovim navijacima jer obe ekipe su poput zonasa.
    (Istina, 23. avgust 2017 16:57)

    # Link komentara

  68. vuciceva zvezda
     (ivke, 23. avgust 2017 16:57)

    # Link komentara

  69. Citat - jedan narod, jedan klub, jedan vodja...

    Dok je Tito bio ziv, imali smo i mi vodju, velikog i dugotrajnog
    (tito, 23. avgust 2017 16:57)

    # Link komentara

  70. pa imoj drug okoreli grobar otisao na spavanje na sredini prosle utakmice partizana, gledao celu zvezdu i skoro nije uzivao u tako u kvalitetu utakmice. ko bre da gleda ono mučenje partizana iako ja mislim da mogu da prođu pre nego zvezda
    (mirko, 23. avgust 2017 16:53)

    # Link komentara

  71. Ubi vas NEBITNOST groblje !
    (Batko, 23. avgust 2017 16:00)
    Mozda smo mi sada nebitni ali od sutra cete nebitni biti vi jer jos jednom ispadate u sezoni kupanja a nas cete gledati u Evropi cele jeseni
    (bbROD, 23. avgust 2017 16:51)

    # Link komentara

  72. Ako je stvar tržišta i marketinga, zvezda bi trebalo da je odavno sahranjena pošto je čist trošak i minus u budžetu države.
     (zvezdarac, 23. avgust 2017 16:49)

    # Link komentara

  73. Dejan........RTS 3 je kanal rezevisan za kulturu a tu Partizan ne spada
     (Marsovac, 23. avgust 2017 16:48)

    # Link komentara

  74. A Partizan je drzavno mezimce...….. tako smo u mogucnosti
    (cacanin, 23. avgust 2017 16:47)

    # Link komentara

  75. Ne sekirajte se braco grobari.Partizan cemo gledati celu jesen u Evropi,a ovo je njima zadnja utakmica za ovu sezonu u Evropi,pa i red je da je gledaju na svim mogucim kanalima,posle ce samo da je gledaju na histori youtube.
    (Blandy, 23. avgust 2017 16:47)

    # Link komentara

  76. Ako ne bude prenosa, necu vise nikad da navijam za partizan, pa vi razmislite malo
    (JUG, 23. avgust 2017 16:45)

    # Link komentara

  77. Dobro je sto posle veceras i ovog kola necemo imati vise ovakve probleme i nedoumice.
    (Bzze, 23. avgust 2017 16:43)

    # Link komentara

  78. Moj Partizan je zadnji put, protiv Videotona u Beogradu, preko malih ekrana gledalo 7321 gledaoc, kako statistike kazu. Priznajem da je to malo da se otkupe prava na prenos.
    (iskreni grobar, 23. avgust 2017 16:43)

    # Link komentara

  79. Boze mili, ovaj lik sa nikom Nista o ničemu obare sve rekorde sa komentarima. Svaki drugi je njegov... Od Terze pod hitno da dobije nagradu u vidu pola hleba sa 200 grama Alpske salame..
     (bosko, 23. avgust 2017 16:42)

    # Link komentara

  80. Stidim se što sam nekada bio navijač i navijao za Zvezdu pre svega čitajući ovakve komentare većine zvezdaša.
     (Semke, 23. avgust 2017 16:42)

    # Link komentara

  81. Pa bice partizan u reprizi posle ZVEZDE naravno da se ne nervirate mnogo
    (Czv, 23. avgust 2017 16:42)

    # Link komentara

  82. Pa B92 ima nacionalnu frekvenciju. Pruza vam se sansa za prenos. Licemerno je da pisete da RTS i Arena ne prenose mec. Zbog cega vi ne prenosite ?????
    (Salebgc, 23. avgust 2017 16:41)

    # Link komentara

  83. da se ja pitam nebi nikoga prenosio.
     (Autisticni Nolan, 23. avgust 2017 16:41)

    # Link komentara

  84. A partizan je vec davne 1955/56 godine igrao Ligu sampiona!!! [link]
    Sramota. A ozboljno - RTS sramota. Arena sramota. Pa oni su sampioni. Prema tome prednost njima.
    (nesa, 23. avgust 2017 16:37)

    # Link komentara

  85. Aparhejd
     (Dule Vujosevic, 23. avgust 2017 16:37)

    # Link komentara

  86. jedan narod, jedan klub, jedan vodja...
     (dule vujosevic, 23. avgust 2017 16:37)

    # Link komentara

  87. Ime nešeg kluba je ugravirano na peharu Lige šampiona 
    i eno ga u Ljutice Bogdana u trofejnoj sali, 

    a vi možda možete da se potpišete na mušemu tesarskom olovkom, 
    pa da je izložite u svojoj trofejnoj sali. 
    .
    (najveći trofej: Mušema, 23. avgust 2017 15:53

    ko nam prica, ekipa koja deset godina nije videla Evropu osim u sezoni kupanja, idite do usatog i molite se kokektivno peharu iz proslog milenijuma, mozda ce toliko i proci vremena kad opet udjete u neko evropsko takmicenje...
     (hmm..., 23. avgust 2017 16:35)

    # Link komentara

  88. Sad se pravite mutavi i ne sećate kako je bilo ŠAMPIONU ZVEZDI prošle sezone sa prenosima?
    Licemeri ste oduvek bili
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Znači Haoos (čisto onako komentar), 23. avgust 2017 16:14)

    Gde je to mezimica igrala prosle godine pa da je prenose?
    (bice tesno, bice nula tri, 23. avgust 2017 16:34)

    # Link komentara

  89. све неписмени људи
     (jovan, 23. avgust 2017 16:31)

    # Link komentara

  90. Ja kao grobar ne kukam znam da cu gledati bar jos 6 puta ove sezone Partizan u Evropi,dok komsinici je ovo poslednja utakmuca..Budite razumni malo...
     (aleksandar, 23. avgust 2017 16:30)

    # Link komentara

  91. Ma kakav bre fudbal, pustajte cica radasina i ujka gorcila
    (polo, 23. avgust 2017 16:28)

    # Link komentara

  92. Mislim da je ovo prosto stvar tržišta i marketinga. RTS ima obavezu, s obzirom na to da se finansira od gradjana, da prenosi utakmice reprezentacije. To je sasvim normalno. Zvezda igra kući pred punim stadionom i prava za taj prenos su smešna u odnosu na ona koja bi platili za prenos iz Madjarske. A Arena je privatna tv i razmišlja isključivo tržišno. Dakle, utakmica Videoton - Partizan je interesantna samo navijačima Partizana, tako da ne donosi prihod kao, recimo, utakmica Milana ili Sevilje. Stvar je vrlo prosta. Nema tu mnogo filozofije.
    (Negativni, 23. avgust 2017 16:26)

    # Link komentara

  93. RTS ne prenosi partizan posto svi znaju da ce i partizanovci pre gledati zvezdu nego crno bele u nadi da ce ih krasnodar izbaciti, pa svi znaju da oni vise mrze zvezdu nego sto vole partizan
    (Mlinar, 23. avgust 2017 16:26)

    # Link komentara

  94. Ne znam sta nije jasno...pa televizije valjda prate tržište i zainteresovanost gledališta...sve je savršeno logično ;)
    (MasterMind, 23. avgust 2017 15:43)

    Rts prati sta joj vođa naloži.
     (Ajoj, 23. avgust 2017 16:25)

    # Link komentara

  95. Jasna stvar. Pa Partizan ce na oba meca sa Videotonom ukupno gledati 4.500 ljudi. Igraju na seoskom stadionu. Otprilike tolika ekipa stize samo iz Nisa na nasu Maru (iliti Rajka) sutra!
     (veliki strumf, 23. avgust 2017 16:24)

    # Link komentara

  96. Javni servis da prati trziste???
    Istina je 60% srba je to sto jeste
    (Kobajagi, 23. avgust 2017 16:23)

    # Link komentara

  97. Nema tu tacki gledanja. Rts je javni servis Srbije, dakle sampion Srbije ima prednost. Pink moze da prenosi one koji mu se vise svidjaju a ne Rts !
    Malo si se zbunio...
    Mozda se Rts vodi onim da ce ovo biti poslednja zvezdanina utakmica u Evropi a da ce Partizan morati da prenose jos barem 6 puta ?
    (antiDebil, 23. avgust 2017 16:06)

    Lazni sampioni imaju lazan prenos. Dosta vam je. Kmecitr Vucicu, mozda vam pusti na Pinku, taman pre Farme, da ne menjate kanal
     (nista o nicemu, 23. avgust 2017 16:23)

    # Link komentara

  98. Draga naša Olivera, rts 1-Zvezda, rts 2-Partizan, rts Hd-Odbojka, jedva sam uspeo da napravim raspored???!!??!?!
     (Blue Moon 448, 23. avgust 2017 16:22)

    # Link komentara

  99. Predsednik će vam srediti prenos,pa posle možete da mu zahvaljujete.
     (nemesis, 23. avgust 2017 16:22)

    # Link komentara

  100. Nemojte sad o tome kako je zvezda veci klub, partizan je Sampion, valjda zasluzuje samim tim sto je bio prvi da nas prenosi javni servis, ako ne to, vise ljudi ce gledati PFK zato sto je gost
    RTS NASE PRAVO DA NE VIDIMO NISTA!
    (Strudla, 23. avgust 2017 13:12)

    Kakvi ste sampioni takav vam je i prenos. Zna narod ko je najbolji, a kome Vucic sredjuje titule.
     (nista o nicemu, 23. avgust 2017 16:22)

    # Link komentara

  101. ovim komentarima vidim samo vecu mrznju prema Partizanu nego li ljubav prema svom klubu.
    (asd, 23. avgust 2017 16:17)

    Pa ti gledaj mrznju umesto prenosahahhahahhahahah
     (nista o nicemu, 23. avgust 2017 16:21)

    # Link komentara

  102. To je klasica definicija fasizma !! 
    Sta, nekome i dalje nije jasno ? 
    Pa budimo ozbiljni... 
    Vicesampinjon ima prednost u odnosu na sampiona ? To je moguce samo u faaistickim banana drzavama i nigde vise !
    (antiDebil, 23. avgust 2017 13:17)

    Auuu sine, kakav ispran mozak, kakvi kompleksi...ubice vas ta paranoja, sine!!!
    Zasto Zvezda ima prednost???
    Pa sine to je ZVEZDA!!!! Ne razumes ti to!!
    Mozete vi biti sampioni jos 1000 puta, ali nikadaaaaa necete biti Zvezda, za vas navija sacica, Zvezdu prati citav Balkan!!! Ne shvatate vi to, ne vidite sustinu od kompleksa...
     ("ljubav" iz 600000 razloga, 23. avgust 2017 16:20)

    # Link komentara

  103. Njima je mesto na HRT!pozlate im se ruke na RTS!
    (igor, 23. avgust 2017 16:20)

    # Link komentara

  104. Kako im je Partizan uzeo titulu prošle godine, dobro da se piše da postoji uopšte
     (spin, 23. avgust 2017 16:20)

    # Link komentara

  105. RTS vase pravo da vidite sve.
    (Simona, 23. avgust 2017 16:19)

    # Link komentara

  106. Velika sramota.
     (Uros Djurdjevic Prejaki #32, 23. avgust 2017 16:19)

    # Link komentara

  107. U ovim komentarima vidim samo vecu mrznju prema Partizanu nego li ljubav prema svom klubu.
    (asd, 23. avgust 2017 16:17)

    # Link komentara

  108. Ni Zvezda nije prenošena protiv Florijane pa šta ?!
     (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 23. avgust 2017 16:16)

    # Link komentara

  109. Nemojte sad o tome kako je zvezda veci klub, partizan je Sampion, valjda zasluzuje samim tim sto je bio prvi da nas prenosi javni servis, ako ne to, vise ljudi ce gledati PFK zato sto je gost 
    RTS NASE PRAVO DA NE VIDIMO NISTA!
    (Strudla, 23. avgust 2017 13:12)

    Sad se pravite mutavi i ne sećate kako je bilo ŠAMPIONU ZVEZDI prošle sezone sa prenosima?
    Licemeri ste oduvek bili
     (Znači Haoos (čisto onako komentar), 23. avgust 2017 16:14)

    # Link komentara

  110. Bice prenosa, to je samo fora jer ce kao vodja da obezbedi prenos.
     (JovanBgd, 23. avgust 2017 16:14)

    # Link komentara

  111. Sutra ispadate od Rusa,vec ste poceli da zapomazete za derbi i tu sledi jos jedan nokaut...opet jedna sezona bez trofeja i Evrope....postoji i druga Srbija ,nisu svi bas crveno beli....polako braco...
    (JojicKojic, 23. avgust 2017 16:12)

    # Link komentara

  112. Vi svi izgleda zaborvaljate partizanovci šta se desilo prošle godine ŠAMPIONU sa prenosima, a? :)
     (Znači Haoos (čisto onako komentar), 23. avgust 2017 16:12)

    # Link komentara

  113. do sutra,a sutra partizan lagano prenose!
     (cakala47, 23. avgust 2017 16:12)

    # Link komentara

  114. Zar RTS nema 3 kanala. Sta je RTS 3. Izgleda da je to kanal neke druge televizije a ne R T S -ov...….. Olivera misli da ima samo kanala a ne 3. Ugasite ga onda kad ga ne racunate vasim kanalom
    (Dejan, 23. avgust 2017 15:48)

    Rts1 i Rts2 imaju svi, Rts3 ne, zato
     (Znači Haoos (čisto onako komentar), 23. avgust 2017 16:08)

    # Link komentara

  115. A ko prenosi Medjunarodni rukometni turnir u Smederevu?
    (AV AV AV, 23. avgust 2017 16:07)

    # Link komentara

  116. Na mestu RTSa ja bi prenosio samo odbojku, pa se svadjajte sto nema nijednog kluba. Kakve veze ima sto je Partizan sampion, oni gledaju ko ce sta najvise da gleda. Zvezda ima daleko vise navijaca, i sa njihove tacke gledanja cao, zdravo.
    (seksisto, 23. avgust 2017 15:33)

    Nema tu tacki gledanja. Rts je javni servis Srbije, dakle sampion Srbije ima prednost. Pink moze da prenosi one koji mu se vise svidjaju a ne Rts !
    Malo si se zbunio...
    Mozda se Rts vodi onim da ce ovo biti poslednja zvezdanina utakmica u Evropi a da ce Partizan morati da prenose jos barem 6 puta ?
    (antiDebil, 23. avgust 2017 16:06)

    # Link komentara

  117. Izgubićete od Krasnodara na RTS-u i na Areni
    (Atletista, 23. avgust 2017 16:04)

    # Link komentara

  118. Zvezda je popularnija, odbojka je gledana...ali reci (i uciniti) da za utakmicu Partizana nema interesovanja, pa zato i ne prenositi je kriminal. Bio je onomad prenos Ajaks - Borac Cacak na rts, kapiram da je svih 1000/2000 navijaca i simpatizera Borca bio motiv veliki za Javni servis... ovo nije od juce, koliko
    puta je signal bio los kada igramo mi 'preko', koliko puta u kombinovanom prenosu smo gledali 70/30 % u korist komsinice. Na pinku gost i voditelji uzivo se hvale kako ce navijati za Grke protiv Partizana... stvarno jad i beda, u novinama ovih dana kao da komsinica igra polufinale Lige Sampiona a mi inter toto kup.
    Nadam se da igraci Partizana i trener prate i citaju ovo, da proradi neki inat, pa da kao ljudi gledamo snimak iz Madjarske a do tada teletekst i hd signal na nekom krs sajtu.
     (buk pvo, 23. avgust 2017 16:02)

    # Link komentara

  119. Sto b92 ne prenosi, vec se pita sto drugi ne prenose?
    (MarKo, 23. avgust 2017 16:01)

    # Link komentara

  120. Ubi vas NEBITNOST groblje !
    (Batko, 23. avgust 2017 16:00)

    # Link komentara

  121. Ipak ste vi mušemu videli samo u kafani :)
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (koxy, 23. avgust 2017 15:40)

    Klasičan luzer ! "Vazno ucestvovati, ali ne i pobediti" ??? Skokni do muzeja da vidis "usatog", a mi cemo nastaviti da gledamo musemu u kafani, i to onu "kockastu"
    (Batko, 23. avgust 2017 15:59)

    # Link komentara

  122. Ipak ste vi mušemu videli samo u kafani :)
    (koxy, 23. avgust 2017 15:40)

    Ime nešeg kluba je ugravirano na peharu Lige šampiona
    i eno ga u Ljutice Bogdana u trofejnoj sali,

    a vi možda možete da se potpišete na mušemu tesarskom olovkom,
    pa da je izložite u svojoj trofejnoj sali.
    .
    (najveći trofej: Mušema, 23. avgust 2017 15:53)

    # Link komentara

  123. ..ali ipak ste vi samo komšije evropskih šampiona.
    (ruku na srce, 23. avgust 2017 15:34)

    Ipak ste vi mušemu videli samo u kafani :)
    (koxy, 23. avgust 2017 15:40)

    A vi usati pehar na tv ekranu
     (nista o nicemu, 23. avgust 2017 15:51)

    # Link komentara

  124. Partizan je sampion i zato ima prednost. Partizan pocinje u 20h a zvezda kasnije...tako da je i tu prednost.
    Partizan ima povoljniji rezultatat jer nije izgubio.
    Partizan mozda ima manje navihaca od zvezde....ali u srb ima bar 700 000 madjara koji ce gledati videoton....tako da ima vise zairentosovanih za ovaj prenos.
    (Goran, 23. avgust 2017 15:32)

    700 000 Madjara u Srbiji??? Odakle ti leba ti taj podatak.Znaci kao sto si izlupetao o nekakvim prednostima,tako si lupio i cifru o broju Madjara u Srbiji.Po Popisu ih ima 254 000.A za prenos ne brini,HRT je najavio da ce prenositi
    (nikola, 23. avgust 2017 15:49)

    # Link komentara

  125. Zelim vam da ispadnete, da vidi uzivo 50 hiljada ljudi i ko zna jos koliko preko tv-a..a drugi neka odigraju kako hoce, posto ni oni nisu bolji..
     (Igor, 23. avgust 2017 15:49)

    # Link komentara

  126. Zar RTS nema 3 kanala. Sta je RTS 3. Izgleda da je to kanal neke druge televizije a ne R T S -ov...….. Olivera misli da ima samo kanala a ne 3. Ugasite ga onda kad ga ne racunate vasim kanalom
    (Dejan, 23. avgust 2017 15:48)

    # Link komentara

  127. televizija prenosi onoga ko ima gledanost.
    to se prosto meri.
    pitanje za groblje koje pominje košarku.Šta znači učesnik F4?
    ispao u polufinalu?
    Jel znate koliko puta je Zvezda bila u polufinalu raznih fudbalskih kupova?Mnogo.
    Bili ste prvaci Evrope u košarci,batalite tu glupost o F4.
     (nosi fenjer,navija za fener, 23. avgust 2017 15:48)

    # Link komentara

  128. A TV Partizan?
    (AV AV AV, 23. avgust 2017 15:48)

    # Link komentara

  129. [link]

    Imate prenos, u cemu je problem ??
    Ko ce kome ko svoj svome ...
    (Slobodan, 23. avgust 2017 15:48)

    # Link komentara

  130. Zvezda nema aktivan rezultat, cemu takvo klubastvo, pukom srecom je rezultat 3-2, i onda prepametni zvezdasi se busaju. To nije aktivan rezultat, Krasnodar je bio primetno bolji...
    (Nino, 23. avgust 2017 15:24)

    Sine 3:2 je aktivan rezultat. Jeste Krasnodar bio bolji ali Zvezda je i dalje u igri i minimalna pobeda je vodi dalje, sto aktivan rezultat upravo i podrazumeva. Sta je tebi aktivan rezultat ako ne minimalan poraz u gostima uz dva postignuta gola? Jos jedan u nizu komentara koji dokazuju da se u ovaj sport ne razumete, tako da ne znam sta se onda bunite.
    (analiticar_amater, 23. avgust 2017 15:47)

    # Link komentara

  131. Ako be bude prenosa DRZAVNOG PRVAKA, RTS nikada vise ne bi trebalo pustiti na stadion Partizana.
    (a pare otimate, 23. avgust 2017 15:46)

    # Link komentara

  132. Ne znam zasto se bunite, pa vi i onako necete gledati Partizane, nije bitno sta ce on uraditi, vama je bitno Zvezda da ispadne...
     (Dzoni, 23. avgust 2017 15:45)

    # Link komentara

  133. @ Ne postoje dva najveca srpska kluba. Samo jedan je najveci. Onaj koji je pokorio Evropu i svet. Lep pozdrav.
    (milan, 23. avgust 2017 13:10)

    Po tom kriterijumu gde vam je mesto u kosarci gde je jedan klub pokorio Evropu i 4 puta igrao F4 EL i jedini je klub koji je pripremne utakmice igrao sa americkim NBA ekipama, dok drugi slavi ulazak u top 16 i top 8 kao planetarni uspeh?
    (Alexa, 23. avgust 2017 15:34)

    Nama mesto u Evroligi, vama nije. Du ju fil divousn?
     (nista o nicemu, 23. avgust 2017 15:45)

    # Link komentara

  134. Ukinuti i Zvezdu i Partizan, na stadione postaviti plastenike sa paprikom i paradajzom. Bar da narod vidi neku vajdu od toga što ga decenijama pljačkaju da bi finansirali ove 2 bande.
    (hleba i igara, 23. avgust 2017 15:27)

    Da, samo u tom slučaju ne bi trebalo da se potpišeš sa
    "hleba i igara",

    već sa:
    "hleba, paprike i paradjza".
    (hleba i povrća, 23. avgust 2017 15:45)

    # Link komentara

  135. Iako sam partizanovac,hvala rts-u što ne prenosi partizan,ne mogu opet da gledam onaj antifudbal,mučenje.Ničim nisu zaslužili da ih gledamo.
    (Mihajlo, 23. avgust 2017 14:32) U pravu si, ali ja kao zvezdaš mislim da se mora prenositi i Partizan, jer srpski klub pokušava da se plasira u evopsko takmičenje. Da je fudbal bio očajan, jeste, ali to je srpski fudbal danas.Surova realnost.
    (cucko, 23. avgust 2017 15:45)

    # Link komentara

  136. Ne znam sta nije jasno...pa televizije valjda prate tržište i zainteresovanost gledališta...sve je savršeno logično ;)
     (MasterMind, 23. avgust 2017 15:43)

    # Link komentara

  137. Neće biti ni zvezde, Krasnodar ne želi da igra na oranici
    (Anti idiot, 23. avgust 2017 15:43)

    # Link komentara

  138. Partizanovi navijaci ionako gledaju Pink i Farmu. Ne vidim zasto kukate RTSu, a ne Mitrovicu? On je blizak vasem vodji.
    (nista o nicemu, 23. avgust 2017 15:30)

    Izvadi sendvič iz usta, ništa te nerazumemo :)
     (kovač, 23. avgust 2017 15:42)

    # Link komentara

  139. Hahahahahahahaha. Dobro, sad ozbiljno. Verovatno su se opredelili za to koji mec izaziva vise paznje te samim tim moze da donese i vecu gledanost. Nije fer prema Partizanu, ipak je sampion drzave i ima dosta navijaca, ali sta sad.
    (analiticar_amater, 23. avgust 2017 13:10)
    Ne, majstore. To je RTS- opredelili su se da prenose utakmicu iz BG-a, a ne da salju ekipu u inostranstvo. Imaju gomilu nekih RTs kanala, nisam ni znao da postoje dok nisam reinstalirao kanale. Kao i Arena. Ali sta da ocekujes od njih, koliko puta su vec preskocili prenose i Zvezde i Partizana u Evropi, o ostalim ekipama da ne pricamo.
    Sad je odbojka razlog, da nema odbojke sutra pustili bi Bolji zivot, samo bi smislili neko novo saopstenje.
    (Pera Magic Mitic, 23. avgust 2017 15:42)

    # Link komentara

  140. Biće na radiju. Nema Video, ima Ton.
    (pera trta, 23. avgust 2017 15:41)

    # Link komentara

  141. ...ali ipak ste vi samo komšije evropskih šampiona.
    (ruku na srce, 23. avgust 2017 15:34)

    Ipak ste vi mušemu videli samo u kafani :)
     (koxy, 23. avgust 2017 15:40)

    # Link komentara

  142. Mogao je da se napravi MIX prenos obe utakmice na jednom kanalu, naravno partizan prvo poluvreme celo jer ranihe pocinju......
    Bila bi to prilika da se malo i navijaci udruze po kladionicama video bimu nekom pa da zajedno bodre klubove za evropu, a na domacoj sceni neka bude kako bude....
     (Msc_stefan, 23. avgust 2017 15:38)

    # Link komentara

  143. A RTS 3?A joj da na RTS 3 mora da svira neka bezvezna muzika.
     (Komarac, 23. avgust 2017 15:37)

    # Link komentara

  144. pa ko bi da gleda Partizan? srđan dragojević i još par komunjara, pa kojoj je to televiziji isplatljivo? i sve to u terminu kada zvezda igra
    (cobi, 23. avgust 2017 15:37)

    # Link komentara

  145. ukucate u google : m4 elo. izacice strean m4 elo mediaklik.korektan strim uvek bio i eto prenosa.poz
    (Branko, 23. avgust 2017 15:36)

    # Link komentara

  146. Prenosi HRT, u Srbiji ne postoji interes.
     (Toma, 23. avgust 2017 15:35)

    # Link komentara

  147. Pa dobro, nije u redu,...

    ...ali ipak ste vi samo komšije evropskih šampiona.
    (ruku na srce, 23. avgust 2017 15:34)

    # Link komentara

  148. @ Ne postoje dva najveca srpska kluba. Samo jedan je najveci. Onaj koji je pokorio Evropu i svet. Lep pozdrav.
    (milan, 23. avgust 2017 13:10)

    Po tom kriterijumu gde vam je mesto u kosarci gde je jedan klub pokorio Evropu i 4 puta igrao F4 EL i jedini je klub koji je pripremne utakmice igrao sa americkim NBA ekipama, dok drugi slavi ulazak u top 16 i top 8 kao planetarni uspeh?
    (Alexa, 23. avgust 2017 15:34)

    # Link komentara

  149. Na mestu RTSa ja bi prenosio samo odbojku, pa se svadjajte sto nema nijednog kluba. Kakve veze ima sto je Partizan sampion, oni gledaju ko ce sta najvise da gleda. Zvezda ima daleko vise navijaca, i sa njihove tacke gledanja cao, zdravo.
     (seksisto, 23. avgust 2017 15:33)

    # Link komentara

  150. Partizan je sampion i zato ima prednost. Partizan pocinje u 20h a zvezda kasnije...tako da je i tu prednost.
    Partizan ima povoljniji rezultatat jer nije izgubio.
    Partizan mozda ima manje navihaca od zvezde....ali u srb ima bar 700 000 madjara koji ce gledati videoton....tako da ima vise zairentosovanih za ovaj prenos.
    (Goran, 23. avgust 2017 15:32)

    # Link komentara

  151. Колико је Партизан "атрактивно" играо у 1. мечу, толико је и интересовање за реванш.
     (Аксентије Топаловић, 23. avgust 2017 15:31)

    # Link komentara

  152. Kakva zavera. Grobari brzo do Marakane da vidite jel ostala koja karta za juznu tribinu da gledate barem malo fudbala :-)
    (ko-ometator, 23. avgust 2017 15:31)

    # Link komentara

  153. To je klasica definicija fasizma !!  
    Sta, nekome i dalje nije jasno ?  
    Pa budimo ozbiljni...  
    Vicesampinjon ima prednost u odnosu na sampiona ? To je moguce samo u faaistickim banana drzavama i nigde vise ! 
    (antiDebil, 23. avgust 2017 13:17) 


    Ahahahahaha... Zli jezici bi rekli da su televizije vodjene licnim intresima, biraju mnoooogo gledaniju utakmicu, ali sta oni znaju... 
    Najgore sto ovo nije domaca zavera, vec medjunarodna, mracne sile pokusavaju da uniste poslednje uporiste postenja u Srbiji... Setite se samo kako su vas sudije pokrale protiv Olimpijakosa, a onda vam mafija iz Uefa suspendovala stadion protiv Madjara, ni krivima ni duznima... 
    Naravno da domacem planu to je jos izrazitije, da je bilo posteno vi bi podedili Vozdovac, a Zvezda da sada sve izgubila... 
    I sada ova sramna odluka da se prenosi Zvezda je kap koja je prelila casu! 
    STOP UNISTAVANJU PARTIZANA! 
    ZIVELE TEORIJE ZAVERE, MAGIJA I ALHEMIJA!
    (Dzoni, 23. avgust 2017 14:14)

    Hahahaha, bravo za komentar!
     (Srki Dzedaj, 23. avgust 2017 15:31)

    # Link komentara

  154. prvo poluvreme + kombinovani prenos + drugo poluvreme, ali ko ce sad toliko da razmislja
    (Jovan, 23. avgust 2017 13:25)

    fer!
     (agent promena, 23. avgust 2017 15:31)

    # Link komentara

  155. Pa do ove godine nije ni bili Zvezde na programima RTS i sad se neki opet bune
    (Dejan cvejic, 23. avgust 2017 15:30)

    # Link komentara

  156. Partizanovi navijaci ionako gledaju Pink i Farmu. Ne vidim zasto kukate RTSu, a ne Mitrovicu? On je blizak vasem vodji.
     (nista o nicemu, 23. avgust 2017 15:30)

    # Link komentara

  157. . Sa druge strane, Arena ima 5 kanala, tako da mora da nadje mesta za prenos Partizana.
    pozdrav
    (vazduplohov, 23. avgust 2017 13:23)

    Komercijalna televizija ne mora nista. Ne gleda vas niko, ne donosite profit. Shvatite to, nebitni ste.
     (nista o nicemu, 23. avgust 2017 15:29)

    # Link komentara

  158. Pa u svakoj zemlji je tako, tekuci šampion drzave ima prednost prilikom prenosa, izvinite ali trebali ste da se izborite za prenos prosle godine dok je trajalo prvensto! UUUUUPS...
    (ljubitelj odbojke, 23. avgust 2017 13:22)

    Kakvi su sampioni takva je i prednost
     (nista o nicemu, 23. avgust 2017 15:28)

    # Link komentara

  159. Iskreno Zvezdas sam ali ovo nije ok.Sad da li cela Srbija navija za Zvezdu ili pola za Zvezdu a pola za Partizan to je nebitno.Treba i Partizan da se prenosi i mene zanima sta ce da urade.U svakom slucaju moze da se nadje prenos Partizana na netu.Idemo Srbi u Ligu Evrope da konacno imamo dva kluba u LE.
    (Tekvondo je zakon, 23. avgust 2017 15:28)

    # Link komentara

  160. Ukinuti i Zvezdu i Partizan, na stadione postaviti plastenike sa paprikom i paradajzom. Bar da narod vidi neku vajdu od toga što ga decenijama pljačkaju da bi finansirali ove 2 bande.
    (hleba i igara, 23. avgust 2017 15:27)

    # Link komentara

  161. HRT 1, HRT 2 nista?
     (nista o nicemu, 23. avgust 2017 15:27)

    # Link komentara

  162. Ko ce jos gledati Zvezdu na Areni pored Rts-a? Ionako je ocajna i zapucava...
     (papi_chulo, 23. avgust 2017 15:27)

    # Link komentara

  163. @Enrico Pallazzo Kad već tako sve znaš, što nisi pomenuo da ste za davanja krvi dobijali karte za tekmu...
     (djuki, 23. avgust 2017 15:25)

    # Link komentara

  164. To je klasica definicija fasizma !!
    Sta, nekome i dalje nije jasno ?
    Pa budimo ozbiljni...
    Vicesampinjon ima prednost u odnosu na sampiona ? To je moguce samo u faaistickim banana drzavama i nigde vise !
    (antiDebil, 23. avgust 2017 13:17)

    Fasizam je ono sto ste pevali protiv Vojvodine. Ovo nije fasizam.
     (nista o nicemu, 23. avgust 2017 15:25)

    # Link komentara

  165. Vučela prodao utakmicu pa neće da se stresirate . Ipak čovek vedrio i oblačio RTS .
     (penaldzija, 23. avgust 2017 15:25)

    # Link komentara

  166. @mirko, lepo sam se izrazio. Samo jedan moze biti NAJVECI. Zvezda je brend, simbol grada i Srbije. I njeno ce ime vecno biti urezano na ''usatom''. Lep pozdrav.
    (milan, 23. avgust 2017 15:25)

    # Link komentara

  167. antiDebil, sine glavni cilj svih televizija je da budu gledane. 80% gradjana Srbije navija za Zvezdu i gledace utakmicu. Ne vidim u cemu je problem.
    (lo.ol, 23. avgust 2017 14:15)
    ma 100% kakvih 80%, osim vas niko ne postoji, viste ultra mega šampinjoni iz rupe
    (Komšija Rade, 23. avgust 2017 15:24)

    # Link komentara

  168. Video-ide!
    Ton-Ide!
    Partizan...
    (Zli Debeljko, 23. avgust 2017 15:24)

    # Link komentara

  169. pomirite se sa cinjenicom da ste u poredjenju sa CRVENOM ZVEZDOM nebitni....I uvek ce tako biti...UVEK...….. Napred CRVENO-BELI...….. Jako do pobede..!!!…!!
     (Dejan 1989, 23. avgust 2017 15:24)

    # Link komentara

  170. Zvezda nema aktivan rezultat, cemu takvo klubastvo, pukom srecom je rezultat 3-2, i onda prepametni zvezdasi se busaju. To nije aktivan rezultat, Krasnodar je bio primetno bolji...
    (Nino, 23. avgust 2017 15:24)

    # Link komentara

  171. A koga zanimaju partizani iz 1947 godine.
     (mrki, 23. avgust 2017 15:24)

    # Link komentara

  172. Pa kad jedan istaknuti Srdjan Dragojevic kaze "zar smo opet mi navijaci partizana zrtva" onda sta da ocekujemo od prosecnih gradjana?Bolesno
    (utnpistim, 23. avgust 2017 15:24)

    # Link komentara

  173. Sada procitah , pa ovo je sjajno , novi povod za kuknjavu . Svaki dan ali svaki , bez preskakanja .
    Mada možda HRT 1 ili 2 prenose . Ipak su njihovi .
     (pusti Jsd jedi kuvano, 23. avgust 2017 15:23)

    # Link komentara

  174. ma od 8h rts 1 radasin maraton do jutra a na rts 2 stizu dolari maraton do jutra . jedino radio prenos i to multi partizan, zvezda, odbojka bg 1 , da se zna ko su sabana u sopstvenoj drzavi
     (kladzom do bola, 23. avgust 2017 15:23)

    # Link komentara

  175. I posle me pitaju kako mogu da navijam protiv zvezde
    (Tuta, 23. avgust 2017 13:13)

    Pitaju te jer ti ne navijas za Partizan nego samo protiv Zvezde. To nije jasno nikome, osim Grobarima
     (nista o nicemu, 23. avgust 2017 15:22)

    # Link komentara

  176. Tako je odlucio predsednik, mora da se slusa!
    (AlCapo, 23. avgust 2017 15:22)

    # Link komentara

  177. Nisu interesantni
    (Falcao, 23. avgust 2017 15:21)

    # Link komentara

  178. Da li RTS razmislja malo,Zvezda igra pred rasprodatom Marakanom,,a nju ce prenositi i Arena,zar nije logicnije prenositi Partizan ,koji je ŠAMPION Srbije u fudbalu, ali to u NjEGOVOJ drzavi ne znaci nista...

    To koje u cijoj drzavi sampion je posebno pitanje. No, gledanost odlucuje. Vise navijaca ima odbojkaska reprezentacija nego fk partizan, u Srbiji bez juzne Pokrajne.
    (Valter, 23. avgust 2017 15:21)

    # Link komentara

  179. Tako to obično biva kad se desi da manji i veći klub igraju u isto vreme...televizija napravi kompromis
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (mule, 23. avgust 2017 14:26)

    Jos kad bi ti naucio znacenje reci "kompromis". Sramoto Srbije .
    (Sasa, 23. avgust 2017 15:20)

    # Link komentara

  180. Ko štiti Demirove ubice???
     (GNS, 23. avgust 2017 15:20)

    # Link komentara

  181. (BS, 23. avgust 2017 15:00)

    Mi smo osvojili zato sto ste bili nesposobni!Inace ako ste bili bolji sto dovedoste 20 igraca u ovom prelaznom roku.A molim te nemoj ti kao navijac zvezde da pricas o pomoci drzave.Sto se tice vaseg izbacivanja iz evrope tu vam niko nije mogao pomoci zato sto ste falsifikovali finansijske izvestaje.I na kraju to sto branis koga branis razumem te,ipak ti je to posao,interes iznad svega.
     (TnT, 23. avgust 2017 15:20)

    # Link komentara

  182. Videćete sutra posle 23:00 zašto su prenosili Crvenu Zvezdu a zašto nisu Partizan.
     (maremare, 23. avgust 2017 15:19)

    # Link komentara

  183. Bolje da nema prenos za partizan kada ce ionako ispasti,sansu nisu stvorili u prvom mecu.
    (Lepi_Fika, 23. avgust 2017 15:19)

    # Link komentara

  184. Zato sto se daje prioritet klubu u progresu, a ne klubu koji jenjava sa konja na magarca a uskoro i na kornjacu.
    (Dr, 23. avgust 2017 15:19)

    # Link komentara

  185. Nema sta znaju ljudi u RTS.Vode se politikom da pustimo Zvezdu jos ovu a Partizan cemo da prenosimo do proleca...
     (mi mi, 23. avgust 2017 15:18)

    # Link komentara

  186. "...Al niko do sad nije rek'o LIČNO JA NE DAM! Ko si ti da mi ne daš da -gledam utakmicu- !? Ako mu ne bi oči vadila, ne bila ja Anica"
     (realno, 23. avgust 2017 15:17)

    # Link komentara

  187. Reprezentacija igra EP u odbojci,kakvi crni Partizani i Zvezde.Njih neka gledaju Beogradjani,kakave veze ima ostatak Srbije s njima?Normalna Srbija navija protiv Titovih blizanaca!
    (1914, 23. avgust 2017 15:17)

    # Link komentara

  188. Kako ste smorili u prvoj nije ni cudo da nece da vas prenose...
    (Anakin, 23. avgust 2017 15:16)

    # Link komentara

  189. Njima je ovo poslednja utakmica u Evropi ove sezone, pa nek gledaju duplo. Mi cemo se nasih nagledati u grupnoj fazi LE. Neka se raduju, mukice. Treba im i reprizirati kad prsnu u derbiju.
     (Bugarski grafolog, 23. avgust 2017 15:16)

    # Link komentara

  190. Ma da,u Srbiji ima 400 puta više zvezdasa i vreme je stalo 1991. I više ništa nije važno. Zvezda i zvezdaši jesu pravi predstavnici Srbije samo u dve sfere- mitomaniji i geslu da 1000 puta ponovljena laž postaje istina. A što se Partizana tiče,neka se uprava opet zahvali velikom vođi, sramota je kako se naš klub tretira od ovog režima
     (PBC, 23. avgust 2017 15:15)

    # Link komentara

  191. To vsm je zato sto i RTS i Vucic znaju da vam je poklonjena titula pa prenose ekipu koja je trebala da bude prvak. Karma
     (uuuuuuuuu, 23. avgust 2017 15:14)

    # Link komentara

  192. Da li RTS razmislja malo,Zvezda igra pred rasprodatom Marakanom,,a nju ce prenositi i Arena,zar nije logicnije prenositi Partizan ,koji je ŠAMPION Srbije u fudbalu, ali to u NjEGOVOJ drzavi ne znaci nista...

    To koje u cijoj drzavi sampion je posebno pitanje. No, gledanost odlucuje. Vise navijaca ima odbojkaska reprezentacija nego fk partizan, u Srbiji bez juzne Pokrajne.
    (Valter, 23. avgust 2017 15:14)

    # Link komentara

  193. Cuj "neku odbojku". Pa ti odbojkasi ce uzeti neku od medalja na EP, a ova dva kluba, koja sistemski unistavaju nas sport, ce veceras zavrsiti takmicenja porazima!
     (Paor, 23. avgust 2017 15:14)

    # Link komentara

  194. Ako se Partizan plasira a Zvezda ispadne? FK Partizan da zacepi cenu da odpadnu usi ovima iz RTSa za sledece prenose da ih nauci pameti i poslovanju.
    (zemunski kej, 23. avgust 2017 15:13)

    # Link komentara

  195. Grobari i teorije zavere. I RTSu i areni je isplativije da prenos Zvezdu.
     (hahaha, 23. avgust 2017 15:12)

    # Link komentara

  196. Svima koji imaju problem sa time sto se nema prenosa utakmice u kojoj igra sampion: kvalifikacije za ligu sampiona su se igrale juce i igraju se danas. Sutra se igraju kvalifikacije za ligu evrope i tu vasa titula nema nikakvu tezinu.
    (IgyBgd, 23. avgust 2017 15:12)

    # Link komentara

  197. tipična manipulacija masama. Dok oni otpisuju Kosovo mi treba da se bavimo tim koji klub se prenosi na tv-u.
     (Papi, 23. avgust 2017 15:11)

    # Link komentara

  198. Bolji fudbal, bolji igrači, bolji klubovi, šta nije jasno ?
     (BBRS, 23. avgust 2017 15:11)

    # Link komentara

  199. @antiDebil

    Razumem ja i ljutnju i sve... ali fašizam, hahahaha.... Skini ovo "anti" iz nicka, sine!
    (Joao, 23. avgust 2017 15:11)

    # Link komentara

  200. Citiraću čuvenog novinara Bogdana Tirnanića, velikog navijača Zvezde:

    "Državno favorizovanje Crvene zvezde stvorilo je armiju do smrti odanih navijača Partizana".
    (Nicky boy, 23. avgust 2017 15:11)

    # Link komentara

  201. pre nego što mama pozove doktora, još samo da dodam da su i najelitniji srpski političari navijači avangardne institucije: poliglota dačić, muževni ružić, moralni vučelić, lucidni tadić, kao i perjanica iz dijaspore - elokventni mile dodig, koji beskompromisno u laktašima čuva osnivačku povelju našeg partizaia.
    (antiDebil, 23. avgust 2017 15:11)

    # Link komentara

  202. Pa realno isplativije za televiziju da prenose dobar fudbal sa Marakane plus pun stadion u odnosu na antifudbal iz Madjarske dve amatarske ekipe
    (Gogsi sa visine, 23. avgust 2017 15:10)

    # Link komentara

  203. Nema veze, bice grupna faza, a ovima je ionako poslednja.
     (Volpi, 23. avgust 2017 15:10)

    # Link komentara

  204. I za partizan potpisao Prsticic...
     (Dejan CZ, 23. avgust 2017 15:09)

    # Link komentara

  205. Ovi što komentarišu da je Zvezda markentiški interesantnija jer ima više navijača greše, jer će većina Zvezdine publike za to vreme gledati Grand i Parove.
    (Parni valjak, 23. avgust 2017 14:41)

    RTS ne greši. Vi ćete u to vreme gledati filharmoniju na Kolarcu, pa nije potreban prenos Partizanove utakmice.

    A sad ozbiljno: jeste veliki propust da nema prenosa, ali nemojte te fore sa vođom, ovo, ono... nije vam smetalo kad je ceo državni vrh bio grobarski.

    A verujem da će biti prenosa, samo vas malo lože.
     (mooda od labooda, 23. avgust 2017 15:08)

    # Link komentara

  206. Ma nema frke, samo kad bude Partizan prosao a zvezda ne onda ne moraju ni da prenose Partizan u grupi nego nek prenose zvezdine prijateljske sa njihovim bratskim spartama, to im je jedina evropa koju su videli.
     (uzmi zvezdo titulu sa manjim brojem bodova, 23. avgust 2017 15:08)

    # Link komentara

  207. Normalno, zna se koji klub ima vecu bazu gledalaca... i to drasticno....
     (mr.wolf, 23. avgust 2017 15:08)

    # Link komentara

  208. Ovo je primer da se tv kuce odlucuju za atraktivniju i pre svega isplativiju utakmicu. I rts i arena imaju svoju kalkulaciju i rade onako kako njima odgovara. Meni prenos ne treba (imam kartu) ali bi bilo lepo da prenose obe utakmice i da prodju oba Srpska kluba.
     (maremare, 23. avgust 2017 15:07)

    # Link komentara

  209. Zvezdas sam ali ovo je bas glupa odluka..... Salim se! Hahahhhhahh
     (Petah Tikva, 23. avgust 2017 15:06)

    # Link komentara

  210. Zaboravljate da Arena nema na SBB-u koji je verovatno najveci provajder i da utakmice koje se daju na Areni dobar deo gradjana Srbije ne moze da gleda. Da li je RTS moga da emituje utakmice na dva kanala ili ne o tome moze da se prica a u slucaju da se opredeljuju za jednu utakmicu mislim da je sasvim logicno da izaberu onu kluba koji ima veci broj navijaca.
    (Igor Zvezdara, 23. avgust 2017 15:04)

    # Link komentara

  211. Grobari...otkazite pretplatu za Arenu..
     (Lovćenac, 23. avgust 2017 15:03)

    # Link komentara

  212. Jel se to Milojko Pantić vratio na čelo sportske redakcije RTS?
     (Acika, 23. avgust 2017 15:03)

    # Link komentara

  213. Citam komentare 65% gradjana navija za Zvezdu pa onda 80%Gradjana navija za Zvezdu odakle vam te gluposti jel neka anketa bila a rts ima i treci kanal pa su u ovako zgusnutom rasporedu mogli da naprave neki kompromis ocito da nije postojala zelja za to pa svi placaju pretplatu gospodo sa rts-a
     (Najboli je opancarev lepak, 23. avgust 2017 15:02)

    # Link komentara

  214. NE DA Vodja ....
     (mm, 23. avgust 2017 15:02)

    # Link komentara

  215. Crvena Zvezda je fudbalska institucija sa ubedljivo najvise navijaca u Srbiji i normalno da ce imati prednost u odnosu na partizan koji je mali klub
    (Dare_cz, 23. avgust 2017 15:02)

    # Link komentara

  216. Aj sta ste se rasplakali bice na Areni,gdje Radulovic da ne prenosi svoj Partizan.
    (Borky, 23. avgust 2017 15:01)

    # Link komentara

  217. da moze vucic bi poslao partizan u 2 ligu srbije
    (rajko, 23. avgust 2017 15:01)

    # Link komentara

  218. Rts 1 neka prenosi Zvezdu, Rts 2 neka prenosi Partizan a Odbojku neka daju snimak cele utakmice posle meca Partizana. Eventualno, na poluvremenu Partizana pustiti odbojku, bice tada kraj prvog seta a na poluvremenu Zvezde pustiti opet odbojku, bice kraj treceg seta. Glesanost ogromna sve vreme i svi ispostovani i zadovoljni.
     (Realnost iz drugog ugla, 23. avgust 2017 15:01)

    # Link komentara

  219. Jedan vodja jedan klub.I da on to ne trazi poltroni trce da rade ono sto misle da on zeli.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (TnT, 23. avgust 2017 13:30)

    I ko osvoji duplu krunu prosle sezone? I kome je doticni finansijski pomogao da ga UEFA ne suspenzuje? Secas li se kluba koji je nedavno iz istog razloga izbacen iz Evropskih takmicenja na jednu sezonu? Zaboravio si?
    (BS, 23. avgust 2017 15:00)

    # Link komentara

  220. Bice Partizai na Happy tv. Odmah posle parova. Taman su tu negde.
     (Petah Tikva, 23. avgust 2017 15:00)

    # Link komentara

  221. Da li ti nesretnice znas sta je fasizam?
     (anica, 23. avgust 2017 15:00)

    # Link komentara

  222. sve je to normalno vuckova mezimica moze samo da se gleda a nakon tekme cirilica na celu sa vodjom sa pricm kakav je on ciganin bio i gde je sve isao da gleda cz i kako ih je sad spasio,na svim kanalima naravno , pa rijaliti.. i meni je to ok tako nam i treba da se razumemo.
    (igor, 23. avgust 2017 14:59)

    # Link komentara

  223. To je klasica definicija fasizma !!
    Sta, nekome i dalje nije jasno ?
    Pa budimo ozbiljni...
    ...
    (antiDebil, 23. avgust 2017 13:17)

    Fašizam je kada nekoga nazivaš Ciganinom u pogrdnom smislu.
    (... mislim, realno, 23. avgust 2017 14:58)

    # Link komentara

  224. Pa što nije Partizan pomerio ranije? mislim ipak većina želi da gleda Zvezdu!
    (što jest jest, 23. avgust 2017 14:58)

    # Link komentara

  225. Pa to je normalno. Evropski prvak i najpopularniji klub u Srbiji se prenosi.
     (ja, 23. avgust 2017 14:58)

    # Link komentara

  226. Potpuno normalna odluka, uzeto je u obzir da za jedan klub navija 10%, a za drugi 80% populacije. To se videlo i kod akcije davanja krvi, preko 700 zvezdinih i jedva 70 ovih sa druge strane brda.
    (Enrico Pallazzo, 23. avgust 2017 14:58)

    # Link komentara

  227. 20h Videoton-Partizan; 20.30 EP odbojka Srbija-Poljska; 21h C.Zvezda-Krasnodar. Napravite raspored na dva kanala RTS!— Olivera Kovacevic 

    Napravicemo raspored: 20h - sampion - 1. kanal. 20.30h - EP odbojka - 2. kanal.
    (Bolesna mrznja prema sampionu, 23. avgust 2017 13:10)

    I neko prica o bolesnoj mrznji? Postojimo i dalje, uprkos naporima vasih politicara i tajkuna da nas ugasite. To vreme je proslo. Postojimo i sve smo jaci! Napred Zvezdo moja! Zelim i vama pobedu, jer ce ona vise znaciti iskrenim i pravim navijacima Partizana, vama takvima nece, jer cete puci od muke zbog Zvezde. Vas Partizan ne zanima.
     (UltraS, 23. avgust 2017 14:57)

    # Link komentara

  228. Na ibternetu ce biti linkova koliko hoces. Ko se iole razume moze i na telefonu da gleda.
    (Miodrag, 23. avgust 2017 14:57)

    # Link komentara

  229. Sta? Da li ste vi normalni? Platicu vam pretplatu sigurno...
    (Nemanja, 23. avgust 2017 14:08)

    Molim te,nemoj da je platis , da i izvrsitelji uzmu neki dinar
     (večiti kontraš, 23. avgust 2017 14:55)

    # Link komentara

  230. Najbolje da prenosi onaj Pantic, partizanov vjesnik. Salim se, ide prenos na Areni. Vec su poslali komentatore ali se dugo ceka na granici pa je neizvesno da li ce stici. Pantic ceka u steku da simultano prenosi ali samo prvo poluvreme zato sto vodje sa juga moraju da odgledaju utakmicu sa Rajka. Srce je srce.
     (molina, 23. avgust 2017 14:55)

    # Link komentara

  231. Lažni šampion zauvek mali klub !
     (VEČITI DELIJA, 23. avgust 2017 14:54)

    # Link komentara

  232. Nisu mogli da prenose ni iz Podgorice. Šta očekivati od amaterske TV.
     (view, 23. avgust 2017 14:54)

    # Link komentara

  233. Sad bi trebalo da svi navijači Partizana otkažu pretplatu i Arena Sport! Ali neće se ni osetiti...
    (Mik, 23. avgust 2017 14:54)

    # Link komentara

  234. Aj da se ne lazemo, ni jedan kanal nije lud da pusti partizan videoton posle one proslonedeljnje uspavaonice! Ono je bila jedna od 2,3 najdosadnije utakmice u istoriji fudbala!(Filip, 23. avgust 2017 13:30)Dosadnija od zvezda marsej sigurno nije bila
    (Ns, 23. avgust 2017 14:28) Слажем се, ал' шта ћеш, ноћна мора бато, заувек!
    (Циго, 23. avgust 2017 14:52)

    # Link komentara

  235. zato sto vucic voli da gleda prenos svojih ljubimaca na dva kanala istovremeno ;)
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (neutralni felsh, 23. avgust 2017 14:06

    I da vama dodeli duplu krunu i da novac da vas UEFA ne bi suspendovala!
    (BS, 23. avgust 2017 14:52)

    # Link komentara

  236. kako su igrali onu prvu utakmicu i ne treba da ima prenos..polovina gledalaca zaspala na pola prenosa
     (princ rima, 23. avgust 2017 14:52)

    # Link komentara

  237. Logično da javni servis hoće veću gledanost pa samim tim mora se udovoljiti većini.
    (Jak nam šampion, 23. avgust 2017 14:51)

    # Link komentara

  238. Zar nije u funkciji RTS Satelit?
    (NS021, 23. avgust 2017 14:51)

    # Link komentara

  239. Sramota, to je ono sto se zovu dvostruki arsini.Sampionov mec da se ne prenosi a mezimica sa druge strane bice na cak dva kanala.
    (Uros Djurdjevic Prejaki #32, 23. avgust 2017 13:53) Не, двоструки аршин је кад један клуб покори планету, а други испадне од фљумунтарија, и онда овај други добије телеоптик на поклон...
    (Pantela, 23. avgust 2017 14:50)

    # Link komentara

  240. Zvezdaš sam, ali ovo nema smisla zaista. Partizan gostuje, i nema prenosa, a rts ima 3 kanala. Jasno je da je zvezda popularniji klub, ali partizan isto ima veliku popularnost, i ovo zaista nije u redu.
     (Nikola, 23. avgust 2017 14:50)

    # Link komentara

  241. @ Neki

    Da, bas istu tezinu ima revans utakmica na Malti iz koje se ocekuje da prodje zvezda jer ima 3:0 iz 1.takmice i utakmica izmedju Partizana i Videotona koja direktno odlucuje ko ulazi u grupe LE i gde obe ekipe imaju da kazemo pozitivan rezultat iz 1. meca. Svasta.
    (Realnost, 23. avgust 2017 14:50)

    # Link komentara

  242. A sta cemo sa trecim programom i hd kanalom? Politicka odluka 100%.
    (Nenad, 23. avgust 2017 14:15)

    Da li se po istom principu i politickom odlukom uzima i dupla kruna? Ili ste vi jaci i od drzave i Vlade?
    (BS, 23. avgust 2017 14:49)

    # Link komentara

  243. 1. Partizan, kao zvanični šampion mora da ima mesta na nacionalnoj TV!
    2. Crvena zvezda koja je realno najpopularniji i najveći klub u zemlji, u svakom slučaju mora da ima prenos!
    3. mali parazitski sportovi kao što su odbojka, košarka i slični su nakačeni na državni budžet, isisavaju značajna sredstva od države iako gledajući po značaju ne poseduju nikakav ugled i težinu u međunarodnim krugovima, oni svakako ne zaslužuju da ih prenosi nacionalna TV, a pogotovo ne zaslužuju ogroman novac koji im se daje od svih nas, odnosno direktno iz budžeta!
    (fudbalski ekspert, 23. avgust 2017 14:49)

    # Link komentara

  244. Grobari za vas je samo happy tv,da vas prenose Vanja Bulić i Ruška Jakić ko da vas gleda posle onako "zanimljive" utakmice.
     (Čonka, 23. avgust 2017 14:48)

    # Link komentara

  245. Da komsiji ne crkne krava hoces da kazes da ce vise ljudi gledati odbojku nego partizan videoton
     (muamia, 23. avgust 2017 14:47)

    # Link komentara

  246. Na netu prenos gde hoces , RTS je vec duze vreme u sukobu sa mozgom, nekada se znalo da se prenos ide sa gostovanja a sad postalo normalno da se prenosi mec kod nas a ne u gostima....luda kuca
     (Djordje Stanojevic, 23. avgust 2017 14:47)

    # Link komentara

  247. Djukic je izjavio da Videoton neda partizanu da igra, nema tv prenosa, uefa je kaznila Partizan praznim tribinama, naj bolji igraci su eto na neki cudan nacin isparili iz partizana za neke cudne pare, ne pomaze Partizan TV, ne pomazu domace sudije, nema celnih ljudi fk Partizan u FSS .... pa kako neko moze ostati tako ravnodusan protiv zavere na svetskom nivou, ne samo na domacem...
     (klempavi domaci zadatak, 23. avgust 2017 14:43)

    # Link komentara

  248. zvezdas sam al to uopste nije korektno!!
     (apostol, 23. avgust 2017 14:42)

    # Link komentara

  249. Ovi što komentarišu da je Zvezda markentiški interesantnija jer ima više navijača greše, jer će većina Zvezdine publike za to vreme gledati Grand i Parove.
    (Parni valjak, 23. avgust 2017 14:41)

    # Link komentara

  250. Zakon gledanosti nekog tv programa. Iz percepcije navijaca partizana Partizana izgleda kao nepravda ali tv prenosi ono sto ce vise ljudi da gleda. Sto se odbojke tice nju ce najmanje ljudi da gleda ali to moraju jer je reprezentacija I EP.
     (banja luka, 23. avgust 2017 14:41)

    # Link komentara

  251. Zvezdas sam ali ovo su bitne utakmice za oba kluba dok takodje pocinje EP u odbojci. Trebalo bi iznaci mogucnosti da se otprati i partizan. Dva RTS-a i pet arena, stvarno neverovatno.
    (Dexxy, 23. avgust 2017 14:39)

    # Link komentara

  252. Koga briga za odbojku
     (predrag, 23. avgust 2017 14:39)

    # Link komentara

  253. Da se zna sta je prioritet
    (Zile, 23. avgust 2017 14:39)

    # Link komentara

  254. I posle me pitaju kako mogu da navijam protiv zvezde
    (Tuta, 23. avgust 2017 13:13)

    Ma ko tebe pita ista,kome si ti bitan. Sedi kuci,jedi se i navijaj ya koga god hoces
    (dragan, 23. avgust 2017 14:38)

    # Link komentara

  255. Potpuno su u pravu. Mnogo je zanimljivije Zvezdino ispadanje, nego Partizanov prolaz dalje.
    (612, 23. avgust 2017 14:38)

    # Link komentara

  256. odbojku igra 10-15 drzava
    fudbal 200
    pametnom dosta
    vazniji je plasman u grupu LE od Evropske titule u odbojci
    (ajnstajn, 23. avgust 2017 14:34)

    # Link komentara

  257. Pa ljudi i na vasoj klupskoj televiziji pricate o zvezdi. Ocigledno i vas samo zvezda zanima
    (Mrsavko, 23. avgust 2017 14:34)

    # Link komentara

  258. Nemojte, bre, ljudi! Dajte im, aman, te nase kanale i jos jedan gratis! Ko je platio, neka gleda uzivo na stadionu, ko nije reprizu i kraj.
    (Toto-ko-tunjo-zivcano-popustio, 23. avgust 2017 14:33)

    # Link komentara

  259. Iako sam partizanovac,hvala rts-u što ne prenosi partizan,ne mogu opet da gledam onaj antifudbal,mučenje.Ničim nisu zaslužili da ih gledamo.
    (Mihajlo, 23. avgust 2017 14:32)

    # Link komentara

  260. mnogo vas vise ima ,ali vam je dzaba . zvezdasa je duplo vise !
    Koliko vidim ,Zvezda nema nikakve veze sa ovim prenosima . Mec Partizana se poklapa sa reprezentativnim u odbojci ,i to se zna ko ima prednost . Valjda je repka bitnija od Sume ,Talambe i ostalih "Srba".
     (novinari, 23. avgust 2017 14:32)

    # Link komentara

  261. Aha idemo merilo... Koga prenositi finale lige sampiona zvezda :partizan ili finale u odbojci srbija brazil???? Kakvo vam je glupo to poredjenje pa prenosi se ono sto ce se vise gledati valjda... Partizan videoton i zvezda rusi... Odbojku nece gledati ni dva posto populacije
     (muamia, 23. avgust 2017 14:31)

    # Link komentara

  262. -antiDebil-

    Nemoj mnogo da se uzbudjujes, otpasce ti prvi deo nika..
     (BariZauvek, 23. avgust 2017 14:30)

    # Link komentara

  263. Verovatno su racunali da Zvezda ima vise navijaca ali nisu uzeli u obzir da ce 50000 biti na Marakani a 200 u Madjarskoj. Tako da vecina pravih navijaca moze da gleda Zvezdu uzivo dok Partizanovi ne mogu. Jos jedna stvar je vazna koga ce gledat presednik a njemu se mora udovoljit.
    (Soko, 23. avgust 2017 14:30)

    # Link komentara

  264. @antiDebil ... Zvezda vicesampion??? Zvezda je SAMPION EVROPE 1991 U FUDBALU!!!!! Jednom sampion uvek sampion. A ova lokalna takmicenja ko to prati...
     (Ganci, 23. avgust 2017 14:30)

    # Link komentara

  265. Ionako igrate bolno dosadan fudbal. Ionako ćete da ispadnete.
    (., 23. avgust 2017 14:30)

    # Link komentara

  266. Oduvek navijam za Zvezdu, ali ovo sa neprenosenjem Partizana je velika sramota.
    (Delija, 23. avgust 2017 14:30)

    # Link komentara

  267. Ma ne, samo vam se čini da je Partizan siroče, a Zvezda državni projekat.
    A nije vam možda palo na pamet da od 20 sati prenosite prvo poluvreme Partizana, a da drugo poluvreme prenosite u kombinaciji sa prvim poluvremenom Zvezde?
    Bruka! Sram Vas bilo!
    (Posmatrač, 23. avgust 2017 14:30)

    # Link komentara

  268. Zna se ko je velikan a ko je pored :D
    (Lord of the flies, 23. avgust 2017 13:31
    "Krasnodar ne zeli da igra na ocajnoj Marakani".
    Ovo je danasnji naslov jedne od sportskih vesti. Pa ti sad vidi ko je VELIKAN.
     (IGOR, 23. avgust 2017 14:29)

    # Link komentara

  269. pa sve pare potrosene na titulu
     (max, 23. avgust 2017 14:29)

    # Link komentara

  270. Iliverina osveta bivsem suprugu velikom grobaru.
     (Duka, 23. avgust 2017 14:28)

    # Link komentara

  271. Prenos trba da bude iz madjarske jer nemaju svi priliku da gledaju...u Bg moze vecina da ode..
    (Ivan HH, 23. avgust 2017 13:32)
    70% RS navija za Zvezdu,toliko negdje i u Srbiji,vas svejedno ima 40 000 ,mozete kolektivno otici do Madjarske,jedna malo jača ekskurzija.
    (Rajko, 23. avgust 2017 14:28)

    # Link komentara

  272. Aj da se ne lazemo, ni jedan kanal nije lud da pusti partizan videoton posle one proslonedeljnje uspavaonice! Ono je bila jedna od 2,3 najdosadnije utakmice u istoriji fudbala!
    (Filip, 23. avgust 2017 13:30)
    Dosadnija od zvezda marsej sigurno nije bila
     (Ns, 23. avgust 2017 14:28)

    # Link komentara

  273. Preko neta : [link]/, na kanalu "m 4" mocete da pratite Partizan. Idemo, samo jako !
    (Dusan, 23. avgust 2017 14:28)

    # Link komentara

  274. alo partizai dje vam prenos??
    nema ga
    aha
    ok
    poyy
    (turista, 23. avgust 2017 14:27)

    # Link komentara

  275. Ovime se stavlja tacka na price o tome ko je drzavni projekat.
    (Tolle, 23. avgust 2017 14:27)

    # Link komentara

  276. Tako to obično biva kad se desi da manji i veći klub igraju u isto vreme...televizija napravi kompromis
     (mule, 23. avgust 2017 14:26)

    # Link komentara

  277. U julu mesecu ste se podsmevali Zvezdi sto nije prenosena sa Malte, a Partizan na dva kanala...karma je cudo!
    (kaboom, 23. avgust 2017 13:24)

    Stvarno je bio neizvestan mec posle 3:0 kuci. Ni Partuzan nije prenosen u Podgorici posle 2:0.
     (Malo realnosti, 23. avgust 2017 14:26)

    # Link komentara

  278. Doba Titove Jugoslavije I Miljanicevog fudbala.
     (Duka, 23. avgust 2017 14:23)

    # Link komentara

  279. Oko čega se ljudi raspravljaju u doba interneta.Čak neko ovde govori o fašizmu, što se ne prenosi njegov voljeni klub.Aman bre ljudi, prestanite da koristite takve reči, za neki sportski događaj.Ne mogu da verujem, šta se dešava sa ovim narodom, koji običnu sportsku utakmicu doživljava, kao nešto od čega mu zavisi život.Sećam se, kad sam slušao radio prenos Zvezde i Grashopersa, to je tada bilo normalno i niko nije kukao, što se ne prenosi, a danas....
    (kondor, 23. avgust 2017 14:22)

    # Link komentara

  280. a niste to isto pisali kad nije bilo prenosa sa Malte, a Partizan bio na dva kanala?
    (Neki, 23. avgust 2017 13:32)

    Nije bio prenos iz Podgorice.
     (Nemanjina, 23. avgust 2017 14:21)

    # Link komentara

  281. Da li RTS razmislja malo,Zvezda igra pred rasprodatom Marakanom,,a nju ce prenositi i Arena,zar nije logicnije prenositi Partizan ,koji je ŠAMPION Srbije u fudbalu, ali to u NjEGOVOJ drzavi ne znaci nista...
     (ccc, 23. avgust 2017 14:21)

    # Link komentara

  282. Pitajte Madjare zasto im utakmica pocinje u 20 casova.Utakmice Lige Evrope po terminu pocinju u 19 casova i u 21,05. Zvezda se drzala tog termina. Za veliku vecinu gledalaca u Srbiji vaznija je Zvezda i naravno odbojka
    (Gradjanin Srbije, 23. avgust 2017 14:20)

    # Link komentara

  283. Sada je 2017, nije 1986, ne postoje samo dva kanala državne televizije. U Srbiji ima 5 televizija sa nacionalnom frekvencijom, zašto neka druga ne otkupi prenos, ako postoji toliko interesovanje?
    (Vladimir, 23. avgust 2017 14:19)

    # Link komentara

  284. U eri interneta i striminga uvek ima resenja, doduse zavisi koliko ih se zakaci na isti kanal pa treba imati celicne zivce i odgledati iseckani zivi prenos. Dakle samo vipleague i reddit, jedan od njih mora da radi.
    (Rajko, 23. avgust 2017 14:19)

    # Link komentara

  285. Samo Vučića svaki dan u Srbiji prenosi 7 kanala, zaraza prešla i na njegov projekat!?!?
     (Alek, 23. avgust 2017 14:19)

    # Link komentara

  286. Videoton bez videa i tona
    (Skopje, 23. avgust 2017 14:19)

    # Link komentara

  287. Vučiću šećeru!
    (Hamza, 23. avgust 2017 14:19)

    # Link komentara

  288. pa utakmica na oranici nece se ni igrati....
     (Baba Vanga, 23. avgust 2017 14:19)

    # Link komentara

  289. Preko kablovskog operatera postoji i RTS3
    (Dragan Radivojević, 23. avgust 2017 14:19)

    # Link komentara

  290. Cigan sam, realno ovo nema smisla, šta više Zvezda igra kući, ako hoćeš da gledaš idi na stadion..Partizan igra na strani, prenos mora da bude.
     (Knez, 23. avgust 2017 14:18)

    # Link komentara

  291. Pa, decki, javni servis Hrvatske prenosi utakmicu svoga kluba !
    (Milivoje, 23. avgust 2017 14:18)

    # Link komentara

  292. Inače gen direktor Arene je zakleta grobarčina.
     (Sir Giles, 23. avgust 2017 14:17)

    # Link komentara

  293. tranzistor u ruke omupite se po desetak i slušate. Podsetite se na sedamdesete.
     (Miljan, 23. avgust 2017 14:17)

    # Link komentara

  294. I još Olivera Kovačević ima obraza da tvituje kako tri prenosa ne mogu da stanu na dva programa kao da smo mi mutavi pa nemamo rts 3 i rts hd, pa čak i da je istina da postoje samo dva programa po kom kriterijumu ne prenose šampiona države, da ne pricam da su mogli i kombinovano da rade 2 pol Partizana i 1 pol Zvezde ili da odbojku daju u snimku, imaju hiljadu nacina ali kad neko ne zeli ili ne sme onda trazi izgovore, od sad na pretplatu nek ne računaju.
     (Ns, 23. avgust 2017 14:16)

    # Link komentara

  295. Hahaha GTR-ovci jer boli mnogo pa ovakav naslov,cuj sampion...
    (bot na kvadrat, 23. avgust 2017 14:16)

    # Link komentara

  296. Upalim TV prevrtim kanale kad ono 3 kanala RTS-a. Pitam se kako za ovaj treci Oliverica nije cula a radi tamo...
    (On licno, 23. avgust 2017 14:16)

    # Link komentara

  297. Valjda je vaznija Zvezda od partizana.Oni nikada nisu mogli da napune vojni stadion.malo ih ima
    (delija von brdo, 23. avgust 2017 14:15)

    # Link komentara

  298. antiDebil, sine glavni cilj svih televizija je da budu gledane. 80% gradjana Srbije navija za Zvezdu i gledace utakmicu. Ne vidim u cemu je problem.
    (lo.ol, 23. avgust 2017 14:15)

    # Link komentara

  299. A sta cemo sa trecim programom i hd kanalom? Politicka odluka 100%.
    (Nenad, 23. avgust 2017 14:15)

    # Link komentara

  300. To je klasica definicija fasizma !!
    Sta, nekome i dalje nije jasno ?
    Pa budimo ozbiljni...
    Vicesampinjon ima prednost u odnosu na sampiona ? To je moguce samo u faaistickim banana drzavama i nigde vise !
    (antiDebil, 23. avgust 2017 13:17)

    Izadjes na izbore i promenis vlast.

    Skupis vecinu i promenis vlast.

    Dok ne skupis vecinu - trpi ili napolje.

    Savet - malo je verovatno da ce Partizanovi navijaci ikada biti vecina. Zato bi bilo izuzetno vazno, ako imas ambiciju da nesto promenis, da pridobijes i glasove Zvezdinih navijaca. Samo tako ces imati fer sansu - bez Zvezdinih navijaca, uzalud trud, dzaba ti sve...

    Matematiku na mozes da prevaris - u Srbiji ce Zvezdini navijaci zauvek biti ubedljiva vecina.
    (Antidervis - vase je proslo, 23. avgust 2017 14:14)

    # Link komentara

  301. Pa naravno da treba prenositi odbojku, jer je to Evropsko prvenstvo, i igra reprezentacija Srbije, još su nam odbojkaške selekcije mnogo uspešnije od fudbalera, i trebalo bi bolje da ih tretiramo, pogotovo što naši fudbaleri igraju kvalifikacije i godinama nemaju zadovoljavajuće rezultate, a odbojkaši su se već plasirali na EP i stalno nam donose medalje. RTS bi trebalo da na prvom i trećem kanalu prenosi fudbalere, a na drugom odbojkaše. Svako primat treba da ima odbojkaška REPREZENTACIJA u odnosu na fudbalski klub. Na kraju krajeva, ne znam zašto npr Pink/Prva/B92 ne bi otkupili prava prenosa za npr Zvezdin meč, a da Partizan ide na RTS-u, ili obrnuto.
     (student, 23. avgust 2017 14:14)

    # Link komentara

  302. To je klasica definicija fasizma !! 
    Sta, nekome i dalje nije jasno ? 
    Pa budimo ozbiljni... 
    Vicesampinjon ima prednost u odnosu na sampiona ? To je moguce samo u faaistickim banana drzavama i nigde vise !
    (antiDebil, 23. avgust 2017 13:17)


    Ahahahahaha... Zli jezici bi rekli da su televizije vodjene licnim intresima, biraju mnoooogo gledaniju utakmicu, ali sta oni znaju...
    Najgore sto ovo nije domaca zavera, vec medjunarodna, mracne sile pokusavaju da uniste poslednje uporiste postenja u Srbiji... Setite se samo kako su vas sudije pokrale protiv Olimpijakosa, a onda vam mafija iz Uefa suspendovala stadion protiv Madjara, ni krivima ni duznima...
    Naravno da domacem planu to je jos izrazitije, da je bilo posteno vi bi podedili Vozdovac, a Zvezda da sada sve izgubila...
    I sada ova sramna odluka da se prenosi Zvezda je kap koja je prelila casu!
    STOP UNISTAVANJU PARTIZANA!
    ZIVELE TEORIJE ZAVERE, MAGIJA I ALHEMIJA!
     (Dzoni, 23. avgust 2017 14:14)

    # Link komentara

  303. Normalno da ce biti na dva kanala kada Zvezdinu utakmicu najavljuje cak i TV Partizan...
     (Realno, 23. avgust 2017 14:13)

    # Link komentara

  304. Zašto nema prenosa prvenstva severo-istočne evrope u umetničkom klizanju(za klizače do 19 godina), ili Balkansko prvenstvo u ritmičkoj gimnastici.
    (Manučo, 23. avgust 2017 14:13)

    # Link komentara

  305. Evo zasto mi je ova titula najdraza u zivotu.
    Zbog bolene mrznje prema Partizanu.
    Ali dobro, trpimo aparhejd i ponosni smo na to. Zato cemo jos vise voleti Partizan.
     (Duka, 23. avgust 2017 14:12)

    # Link komentara

  306. ne znam koja je logika u tome da se arena I rts ne usklade pa da jedno partizan a drugo zvezdu a sto se tice kritika na racun prenosa odbojke treba ljudi da znaju da je reprezentacija vaznija u bilo kom sportu vaznija od kluba jer jedni predstavljaju drzavu a drugi privatni interse
     (aaaaaa, 23. avgust 2017 14:12)

    # Link komentara

  307. A ko hoce da gleda Partizan i taj pilicarski fudbal?
    (NbgDeki, 23. avgust 2017 14:12)

    # Link komentara

  308. I posle me pitaju kako mogu da navijam protiv zvezde
    (Tuta, 23. avgust 2017 13:13)

    To vam opravdanje??
     (ehh, 23. avgust 2017 14:11)

    # Link komentara

  309. Pa posle vucicu. ... i ostalo....
     (ooo, 23. avgust 2017 14:11)

    # Link komentara

  310. Ljudi hoce da su gledani, a znaju koliko je Zvezdasa, partizan gleda sacica !
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Mare, 23. avgust 2017 13:22)

    Videlo se u finalu kupa kad niste mogli sever na JNA da popunite.Ja sam slusao utakmice Partizana na radiju i nije mi problem.Samo se vidi kakav odnos ima drzava prema Partizanu i veliki je uspeh pod ovakvim uslovima biti prvak.Ovo ni Berija nije radio sto se sad radi
    (PAOK, 23. avgust 2017 14:11)

    # Link komentara

  311. Ijaooo slusaj ovu patetiku Dragojevica...kao neko kinji navijace partizana a Zvezda isto tako nije prenosena.
    (Zvezdas, 23. avgust 2017 13:17)

    koja to zvezdina utakmica nije prenosena? samo ona sa malte I to iz razloga jer ni maltezani nisu radili prenos pa nije mogao da se preuzme signal. partizanu nije prenosena utakmica iz podgorice I sad ova. pricam naravno o rts-u
     (pozz, 23. avgust 2017 14:10)

    # Link komentara

  312. koga zanima odbojka,da smo malo losiji u odbojki niko ne bi ni cuo za taj sport
    (odbojka..., 23. avgust 2017 14:10)

    # Link komentara

  313. A sta da se radi, neko je sampion Srbije a neko debelo isfrustriran time sto nije :D
    (rade, 23. avgust 2017 14:09)

    # Link komentara

  314. Zasto jednostavno ne puste Partizan na rts-u, ako je vec Zvezda na areni. Kad se zavrsi Partizan nek se ukljuce na drugo poluvreme Zvezde? Samo budite halavi zato cete i ispasti. Pustite ih i na pink comedy.
     (brzi, 23. avgust 2017 14:09)

    # Link komentara

  315. partizan je uvek privlacio i sad privlaci manje publike od zvezde.

    drugo, partizan jeste sampion, ali je vec ispao iz trke za ligu sampiona, pa nema tu "prednost" u trenutku kad oba tima igraju u istim kvalifikacijama.

    trece, krasnodar je mnogo bolji i zanimljiviji protivnik od videotona.

    cetvrto, reprezentacija je rtsu uvek ispred klubova, pa nema izbora izmedju tri tekme, vec sustinski biraju izmedju zvezde i partizana.

    peto, rts 3 ima drugaciju programsku semu i ne treba fudbal i sport da zauzmu sve kanale. sporta vec ima previse. mnogo vise nego sto je zdravo za sve nas.

    sesto, rts hd pusta prva dva kanala u boljoj slici ili reemituje stari program. on nije kanal za dodatni program.

    sedmo. arena i sport klub, kao i ostali kanali (prva, b92 itd), mogu jos uvek da reaguju i kupe prava za partizan. ako je toliko interesantan, koliko tvrdite, oni ce to sigurno i uraditi, posto imaju komercijalnu racunicu. ja se nadam da ce to i biti slucaj.
    (veljko, 23. avgust 2017 14:09)

    # Link komentara

  316. Sta? Da li ste vi normalni? Platicu vam pretplatu sigurno...
     (Nemanja, 23. avgust 2017 14:08)

    # Link komentara

  317. @Mare
    Uvek idi u suprotnom smeru od onog gde idu mase i sigurno ces biti u pravu. Rece jednom jedan pisac.
     (Shigman, 23. avgust 2017 14:08)

    # Link komentara

  318. Drago mi je kao zvezdasu sto ce RTS prenositi Zvezdu...ali kojom logikom se prednost daje odbojkaskoj utakmici pre fudbalske? Jel njima cilj gledanost? Bez trunke omalovazavanja odbojke, fudbal je ipak popularniji.
     (BVB, 23. avgust 2017 14:08)

    # Link komentara

  319. Postoji i RTS 3 u ponudi SBB-a!!!
    (Valjevac, 23. avgust 2017 14:08)

    # Link komentara

  320. Ко је светски шампион? 
    Звезда, Звезда!
    (Сви на стадион!, 23. avgust 2017 13:10)


    vremeplov je niz hodnik, poslednja vrata levo...
     (neutralni felsh, 23. avgust 2017 14:08)

    # Link komentara

  321. Ovo je krunski dokaz ophodjenja drzave i vlasti prema jednom klubu sa takvom svetlom istorijom i tradicijom i sve zbog toga sto vodja ne podnosi crno bele boje, najgora drzava ne na svetu već u svemiru doveli su me do toga da je mrzim iz dna duše
     (Ns, 23. avgust 2017 14:08)

    # Link komentara

  322. Pa niste bili na prvom meču u Humskoj, evo vam prilike da idete da gledate uživo utakmicu. Vidite kako RTS misli Vas.
     (pesimista, 23. avgust 2017 14:07)

    # Link komentara

  323. Madjari traze veliku kintu
    Nasi ne zele da plate
    (VanjaLFC, 23. avgust 2017 14:07)

    # Link komentara

  324. zato sto vucic voli da gleda prenos svojih ljubimaca na dva kanala istovremeno ;)
     (neutralni felsh, 23. avgust 2017 14:06)

    # Link komentara

  325. Dragojeviću, iskuliraj, prošetaj psa.
     (20 kinte, 23. avgust 2017 14:06)

    # Link komentara

  326. zna se ko je ko...realno...
     (amadeusrambo, 23. avgust 2017 14:06)

    # Link komentara

  327. Zvezdas sam, ali ovo je sramno. Da nacionalna televizija ne prenosi ovako bitan mec. Tugaaaaa..
     (klaas-jan huntelaar, 23. avgust 2017 14:05)

    # Link komentara

  328. Ljudi mesate babe i zabe,RTS-u odgovara da ima sto vise gledaoca,realno je da Zvezda ima makar ali.makar 20 posto vise navijaca :)
    Da ne cukaricki sampion je k bi isto tako pricali?
    Mec Cukaricki Videoton da se prenosi a Partizan Krasnodar ne?
    Prvo atraktivnost protivnika,drugo mnogo veci broj Zvezdasa
     (Da komsiji ne crkne krava, 23. avgust 2017 14:04)

    # Link komentara

  329. A Rts HD? Pustite jednu utakmicu u Hd jednu ne i resen problem
    (Troll level 100, 23. avgust 2017 14:03)

    # Link komentara

  330. Ljudi su vodjeni intresima televizije, valjda je logicno da prenosis nesto sto ce da gleda cela Srbija, srpskog giganta Crvenu Zvezdu!
     (Dzoni, 23. avgust 2017 14:03)

    # Link komentara

  331. Mislite da ovi sa RTS-a znaju ko je sampion i sta to znaci. Nemaju pojma. Pa i da nije tako, prenose utakmicu koju prenosi druga televizija, koja se igra kod nas, gde ce stadion biti pun, na ustrb utakmice gde ne postoji realna mogucnost da je drugacije gledamo. Jos se javlja Olivera, strasno. Da se Vucela bolje pokazao sad bi gledali Partizan.
    (BSK, 23. avgust 2017 14:02)

    # Link komentara

  332. Jel ste to pisali i kad je RTS umesto Zvezdinih kvalifikacija za Ligu šampiona odlučio da prenosi partizan Zaglembje?
     (grobarski licemeri, 23. avgust 2017 14:01)

    # Link komentara

  333. Sve je naopako u naprednoj državi.
    (Drufuc, 23. avgust 2017 14:01)

    # Link komentara

  334. Mislim da nije u redu da RTS ne prenosi oba Srpska kluba. Makar jedan bio na RTS 1, a drugi na Areni. Brukate sebe samo. Srećno, pa da oba tima prođu dalje.
    (Delija, 23. avgust 2017 14:01)

    # Link komentara

  335. Koja bre odbojka, to nece celo prvenstvo 1000 ljudi da odgleda, mada me iskreno bas briga, gledacu Partizan preko satelita, ima prenos na madjarskom m4 sport-u.
    (Peppino, 23. avgust 2017 14:01)

    # Link komentara

  336. Pored tri programa RTSa i jedno sest Arena, oni nisu u stanju da prenose tri meca istovremeno. I pride daju smesna opravdanja. Sa druge strane, umesto da se navijaci bar jednom ujedine, oni se prepucavaju ko bi pre trebalo da se prenosi. Pa valjda bi morala da se prenose sva tri meca?!
    (Stomak, 23. avgust 2017 14:00)

    # Link komentara

  337. Šampion ima aktivan rezultat?? Hahahahahahahahaha....
    (gigatrend, 23. avgust 2017 14:00)

    # Link komentara

  338. @nekle
    Prvi mec u grupi je najbitniji :)
     (stockton, 23. avgust 2017 14:00)

    # Link komentara

  339. Sta se bre palite ljudi. Ima prenos na Radio Beogradu, ionako igra Partizana nije za gledanje.
    (Tintilic, 23. avgust 2017 14:00)

    # Link komentara

  340. Voleo bih da vidim reakciju javnosti kada bi isao samo prenos Partizana i odbojke.Sto se tice rasporeda na RTS pa oni koliko znam imaju i RTS 3,koji placaju gradjani Srbije.A sto se tice Arene,pa po toj logici bilo bi uputnije da se trazi prenos od RTV1 ili RTRS,jer Arena je ako ne gresim u privatnom vlasnistvu.A i dobar deo Srbije nije pokriven kablovskom,jer Srbija nije samo Beograd.
    (Zofri, 23. avgust 2017 13:59)

    # Link komentara

  341. hladan tus.
     (bobi, 23. avgust 2017 13:57)

    # Link komentara

  342. Ha ha. Pa ne znam kako da gledamo na dva kanala istovremeno. Da nije smesno bilo bi zalosno
    (Lece, 23. avgust 2017 13:56)

    # Link komentara

  343. Zvezdaš sam, ali ovo što Arena radi celo leto je najblaže rečeno potpuno nelogično. Nije mi jasno zašto i oni prenose neki događaj kada isti taj prenos uzme i Rts, ne znam nikoga ko će gledati prenos na Areni ako isti ima i na javnom servisu, prvo što Rts ima signal po celoj Srbiji, a drugo slika je uvek kvalitetnija. Razumem da su sada termini problem jer se poklapaju, ali Rts ima i treći kanal na kojem je u par navrata ranije prenosio sportske događaje. Opet, sve i da nije izvodljivo, Arena ima 5 kanala i lako bi mogla da stavi Partizan na bilo koji. Ako se zna da su obe televizije u javnom vlasništvu jasno je da lako mogu da se dogovore međusobno i naprave kompromis da svi budu zadovoljni, u šta uopšte i ne sumnjam. Sportski pozdrav! :-)
    (#12, 23. avgust 2017 13:56)

    # Link komentara

  344. Navijam za Zvezdu...ali ovo je stvarno brzobrazluk
     (Milan Miodragovic, 23. avgust 2017 13:56)

    # Link komentara

  345. Nema veze, gledacemo Partizan svakog cetvrtka kada se plasira u LE.
     (Poslednji samuraj, 23. avgust 2017 13:56)

    # Link komentara

  346. I tako me neinteresuje nas fudbal ali nije uredu zbog navijaca Partizana isto tako bih rekao i za Zvezdu a Vosu koliko puta su izbegli da prenose o tome nevredi ni pricati ipak svi placaju pretplatu a uz to imaju i treci kanal jeste da bi bio presedan ali mogu tamo ponekad da daju termin za sport
     (Najboli je opancarev lepak, 23. avgust 2017 13:55)

    # Link komentara

  347. Ne postoje dva najveca srpska kluba. Samo jedan je najveci. Onaj koji je pokorio Evropu i svet. Lep pozdrav.
    (milan, 23. avgust 2017 13:10)

    Ne znam u kome si problemu; da li ne znaš srpski jezik ili si mentalno u prošlom veku.
    Ako se kaže dva najveća onda ne može biti jedan, nego dva, a ako misliš da je klub koji je nekada bio veliki, ostao to zauvek onda si izgubljen u vremenu.
    Mnogi velikani više ne postoje, ne samo u fudbalu nego u svim oblastima.
    Ta bolest megalomanije je nažalost izrok mnogih nesreća ove zemlje.
    (mirko, 23. avgust 2017 13:55)

    # Link komentara

  348. Ljudi ne plaćaju pretplatu..i onda rts mora sa reklamama...da bi bilo reklama mora biti iznačajna gledanost..a ko će gledati Partizan u 8h..vojni penzioneri? Ne verujem, žene im gledaju Sulejmana Veličanstvenog u to vreme..u tom smislu ovo je jedino logična i ekonomski opravdana oduka RTS-a..da ne pričam da će Zvezdu prenositi besplatno (kao što su navikli), a da Videotonu mora da se plati za tv prava...a gledam ove komentare . koja prizma gledanja neko mrzi partizan pa ga ne pušta..i onda dođe Srdjan Dragojević, koji bi trebalo da je kao neki viši nivo, i napiše onakvu glupost na Tviteru..a portali prenose..
    (Realno..., 23. avgust 2017 13:55)

    # Link komentara

  349. Naredjenje - izvršenje
    (AV AV AV, 23. avgust 2017 13:55)

    # Link komentara

  350. Dobro ajde budite realni. Da li je bolje da prenose Zvezda Krasnodar ili ono sto ne mogu nazvati fudbalom od prosle nedelje Partizan Videoton? Ja znam da Partizan ima gotovo jednako navijaca koliko i zvezda, ali jel realno da je neko toliki mazohista da ŽELI to da gleda?
     (Nizdis, 23. avgust 2017 13:55)

    # Link komentara

  351. Kao Zvezdaš kažem da je sramota da barem na Areni ne idu paralelno dve utakmice...
     (Dijasporac, 23. avgust 2017 13:54)

    # Link komentara

  352. Sada jedsn deo navijača spominje da je Zvezda veči klub a druga da je to uradio država Niko nwzna zašto je tako baš. A da li ste čuli mađardka televizija koliko traži prenos uživo??? RTS je preneo užibo Partizan Videoton ali taj.meč bio dosadno do nesvesti ni F od fudbala nije bio ali ebo vam link gde možete gledati sutra utakmicu uživo
    [link]
    (Nenad, 23. avgust 2017 13:54)

    # Link komentara

  353. Zvezdaš jesam, ali da rts ne prenosi obe tekme je sramota!
     (kamiondzija, 23. avgust 2017 13:54)

    # Link komentara

  354. Sramota za Arenu,prenosice Zenit-Utreht...U petak raskidam ugovor...
     (Brica, 23. avgust 2017 13:54)

    # Link komentara

  355. I posle me pitaju kako mogu da navijam protiv zvezde
    (Tuta, 23. avgust 2017 13:13)

    Ti vam izgovor? pa kao da ne znamo za koga vi navijate.
     (ehh, 23. avgust 2017 13:54)

    # Link komentara

  356. Kao okoreli zvezdaš, mogu reći da se ovakva odluka može staviti u kategoriju neviđenih gluposti
     (SaleHH, 23. avgust 2017 13:54)

    # Link komentara

  357. Stidite se! Šta ako zbog krš-terena Krasni ni ne izađe? Sve će se to jednom lane zvati...
    (dking, 23. avgust 2017 13:54)

    # Link komentara

  358. alal vera!
     (olivera, 23. avgust 2017 13:53)

    # Link komentara

  359. Za sve vas koji ne razumete kako ovo funkcionise: Zvezda ima daleko vise navijaca od Partizana, i mozete svi da se ljutite, ali RTS sa pravom prenosi Zvezdu pre Partizana zbog vece gledanosti, a ovi sa Arene zaista treba da se stide
    (Janis, 23. avgust 2017 13:53)

    # Link komentara

  360. Sramota, to je ono sto se zovu dvostruki arsini.Sampionov mec da se ne prenosi a mezimica sa druge strane bice na cak dva kanala.
     (Uros Djurdjevic Prejaki #32, 23. avgust 2017 13:53)

    # Link komentara

  361. I posle me pitaju kako mogu da navijam protiv zvezde
    (Tuta, 23. avgust 2017 13:13)

    Jer RTS inace redovno prenosi Zvezdu?
     (lol, 23. avgust 2017 13:52)

    # Link komentara

  362. Da li imaju sponzorsku obavezu prema odbojkaskoj reprezentaciji - ne znam.

    Ali da prenose kombinovano je totalni apsurd!!!
    Zasto bi vecina, nadmocna ubedljiva vecina od osnivanja Zvezde do dana danasnjeg trpela zbog ubedljive, zanemarljive, na nivpou statisticke greske manjine???

    RTS je televizija koja bi trebalo da udovoljava vecini zitelja Srbije - a ubedljiva vecina navija za Zvezdu, koga uopste briga za Partizan.

    Pogledajte TV gledanost prve utakmice Zvezda - Sparta, a onda uporedite sa Partizan - Olimpijakos (jace takmicenje, jaci i atraktivniji rival) - i sve ce vam biti savrseno jasno.

    Na TV-u ide ono sto vecina ljudi zeli da gleda - a to je Zvezda.
    (Antidervis - vase je proslo, 23. avgust 2017 13:52)

    # Link komentara

  363. Ja ne mogu da navijam za zvezdu,jer navijam za partizan. Zelja mi je da oba srpska kluba prodju dalje. Ali sramota je da se ne prenosi utakmica u evropi srpskog šampiona. Pored toliko sportskih kanala. VELIKA BRUKA!!!!!!
    (Gagi, 23. avgust 2017 13:52)

    # Link komentara

  364. Logicna odluka, obzirom da niko budan nije dočekao kraj prethodne utakmice Partizan - Videoton. Grobari, dvojka ste!
     (Gavra, 23. avgust 2017 13:52)

    # Link komentara

  365. Bog vidi, Bog pamti !
     (Duka, 23. avgust 2017 13:52)

    # Link komentara

  366. Kada je RTS zakidao navijace Zvezde za prenos grobari su se smejali a sada kukaju..
     (ehhh, 23. avgust 2017 13:51)

    # Link komentara

  367. Bar da puste multiprenos sramota od RTS-a.Napred Partizan samo gazi
    (Dzoni, 23. avgust 2017 13:51)

    # Link komentara

  368. Kakva je bila prva utakmica Partizana, revans ne bih gledao da mi plate!
     (backo, 23. avgust 2017 13:51)

    # Link komentara

  369. i bolje jer ne zelim da gledam bruku
     (zoki, 23. avgust 2017 13:51)

    # Link komentara

  370. Posle prvog meca partizana i vedeotona, ne znam kako neko ima zelju da gleda drugi mec ! I ako mislim da ce i partizan i zvezda proci...
    (Cigani Ludaci, 23. avgust 2017 13:50)

    # Link komentara

  371. oce li biti bar na radiju,bar da slusam...ako neko zna da li ima na radiju neka kaze usput i na kom
     (Bivsi navijac, 23. avgust 2017 13:49)

    # Link komentara

  372. Partizan - ni VIDEO ni TON
     (Mutinjo, 23. avgust 2017 13:49)

    # Link komentara

  373. Cik neka se neko usudi da stavi Partizan Videoton na RTS. Jedan narod, jedan vodja, jedan klub.
     (revizor, 23. avgust 2017 13:48)

    # Link komentara

  374. dodjoh ovde medj komentare da bih zadenuo sprdnju na racun partizana i ove situacije... al ne mogu... sazalio sam se xDDD
    (lale, 23. avgust 2017 13:47)

    # Link komentara

  375. Zvezdas sam ali ovo je sramota da nema prenos Partizana!!!Bravo Srbijo,bravo!!!
     (Paquito, 23. avgust 2017 13:47)

    # Link komentara

  376. Mislim da partizan i netreba da se prenosi, jer su pokazali ocajan fudbal i da su lazni prvaci Srbije.
    (igor, 23. avgust 2017 13:44)

    # Link komentara

  377. U Beogradu postoji jedan veliki Evropski klub prvak vasione i okoline! Graficar Partizan Pekar ko to gleda...
     (Ganci, 23. avgust 2017 13:44)

    # Link komentara

  378. Vaše pravo da ne znate ništa...
    (Nikola, 23. avgust 2017 13:43)

    # Link komentara

  379. Normalno, svejedno nema ko da ih gleda.
     (SRBIJA, 23. avgust 2017 13:43)

    # Link komentara

  380. Kada Zvezda nije prenosena protiv Florijane nikog nije bilo briga sada kukanje..
     (licemeri, 23. avgust 2017 13:43)

    # Link komentara

  381. Zaboravljate da prosle godine Zvezdu kao sampiona drzave RTS ni jednom u kvalifikacijama nije prenosio a Partizana jeste.Zato nemojte sad da dizete galamu i da tvrdite da su svi protiv vas.Neka zavera protiv sampiona.Slazem se da ako postoji mogucnost a vec imaju tri kanala treba da daju prenos.
     (Slobodan, 23. avgust 2017 13:42)

    # Link komentara

  382. Arena sport ima 5 kanala! Tako da, ako je bitnija zvezda, koja je na trecem kanalu, ostaje im jos 3 kanala! Izgleda je bitnije od sampiona drzave akropolis kup i neka liga sampiona u hokeju. Neka stave na arena sport 5, snalazicemo se nekako, kod prijatelja, u kafanu, kumova, bilo koga ko ima arene. Izgleda da NECE da prenose!
    (Steve G, 23. avgust 2017 13:42)

    # Link komentara

  383. TV Bastilja!
     (IspeciPaReci, 23. avgust 2017 13:42)

    # Link komentara

  384. Normalno he da prenose veci klub.
     (m, 23. avgust 2017 13:41)

    # Link komentara

  385. Ovo je nenormalna mrznja prema Partizanu i njegovim navijacima. Pa sta ako zvezdana ima vise navijaca!Jel to merilo kvaliteta.Titule,medjusobne utakmice,gol razlika,medjunarodni uspesi zvezdane sve je to sistematski namestano da bi karcinom Srbije bio bolji od Partizana. Za nas navija krem drustva i nauke. Mi smo avangarda i mi smo JSD. Ne stidimo se Jugoslovenstva i nastavljamo tradiciju. Nama Srbija i srpstvo nisu referenca mi smo Jugosloveni. Zato nas i kaznjavate ali prezivecemo i ovo.
     (antiDebil, 23. avgust 2017 13:41)

    # Link komentara

  386. Zar u ovo digitalno doba da zavisim od drzavnih jasli.Ne pada mi na pamet,livestream i uzivanje...
     (Brica, 23. avgust 2017 13:41)

    # Link komentara

  387. "... ali prenositi neku odbojku pre bitnog fudbalskog meča je stvarno sramota." - (md, 23. avgust 2017 13:09)

    "Neku" odbojku ?!..
    ..kažeš "neku odbojku" ,za reprezentaciju Srbije ?!!
    ..pa,zabranio bi RTS-u,ne samo da prenosi Patizan i Zvezdu,nego bilo koji klub..
    Nacionalni javni servis treba ,da prenosi samo mečeve koje igra nacionalni tim... a klubovi nek nađu privatne televizije,koje će prenositi utakmice..
    (kong, 23. avgust 2017 13:41)

    # Link komentara

  388. Zasto? Zato! Moze nam se.
     (Ljubisa livac, 23. avgust 2017 13:41)

    # Link komentara

  389. prenositi neku odbojku pre bitnog fudbalskog meča je stvarno sramota.
    (md, 23. avgust 2017 13:09)

    Samo što u toj odbojci imamo 30 puta više uspeha nego u klupskom fudbalu.
     (Valjevska podvala, 23. avgust 2017 13:40)

    # Link komentara

  390. Ko hoce da gleda ZvZv nek' ide na stadion.
    (Bzze, 23. avgust 2017 13:40)

    # Link komentara

  391. Zivimo u kapitalizmu. Sta donosi vise para to se pusta... A treba se uzeti u obzir i EP koje je zagodjeno u tim terminima jos pre vise meseci...
     (misa, 23. avgust 2017 13:39)

    # Link komentara

  392. Non-stop kritikujete RTS, a UŽIVATE uz 100 ŠUND-kanala TV-Pinka!? Pa eto, gledajte, slušajta i sutra golog.ze "zvezde estrade" iz Srbije i REGIONA i divite se "zgodnim" voditeljkama na pismenosti, rečniku, dikciji, a posebno na "divnom" izgledu! Mitrović samo daje pare za ono što "narod traži".
    (nada22, 23. avgust 2017 13:39)

    # Link komentara

  393. ovako se i salke gurao za vreme hitlera!
    (Big pizza, 23. avgust 2017 13:38)

    # Link komentara

  394. Aparhejd ! Kako drugacije ?
     (Karaburac, 23. avgust 2017 13:38)

    # Link komentara

  395. hahahaha to i jeste slika Partizanke.
     (oliver, 23. avgust 2017 13:38)

    # Link komentara

  396. Osećam potrebu da konstatujem da Partizan i Crvena Zvezda nemaju jednak tretman na RTS-u iz najmanje dva razloga :

    1. Prilikom najave za prošlonedeljne prenose Crvena Zvezda se najavljuje kada ona daje gol, a Partizan u istom prilogu u nastavku prima gol.
    Zašto nije prikazan gol Partizana iz utakmice sa Olimpijakosom (a dao ih je tri), nego baš onaj koji daje ekipa, gle čuda, u crveno belim dresovima?
    Da li se htelo da se jedna ekipa pokaže pobedničkom, a druga gubitničkom?
    Ako bi moglo da se nađe opravdanje da se šampion najavljuje drugi po redu, jer je prvi prenos bio za vicešampiona , ovo je očigledna namera bez opravdanih razloga.

    2. Za četvrtak se najavljuje samo prenos jednog tima i to vicešampiona koji ima slabiji rezultat iz prve utakmice od šampiona.
    Dok šampion igra , uživo se diskutuje o šansama vicešampiona u uvodnoj emisiji.
    (Gavra, 23. avgust 2017 13:38)

    # Link komentara

  397. Zvezda je ipak ZVEZDA
     (nmnm, 23. avgust 2017 13:37)

    # Link komentara

  398. Stvarno sramota. Vi "delije" sto se nasladjujete niste nista bolji, vise mrzite partizan nego sto volite zvezdu.
     (vodja, 23. avgust 2017 13:37)

    # Link komentara

  399. A SMEJALI STE SE KAD NISU PRENOSILI VOJVODINA - ATLETIKO MADRID, SA SVE AGUEROM I KOMPANIJOM...
     (limenka, 23. avgust 2017 13:37)

    # Link komentara

  400. pa to vam dodje kao United i City. Stim sto je Zvezda City, a Partizan neki ne bitni City.
     (panco, 23. avgust 2017 13:36)

    # Link komentara

  401. Pa dobro boze moj,czv svakih 10godina igra u evropi,pa eto im,..
    (Muftija delija, 23. avgust 2017 13:36)

    # Link komentara

  402. Nista cudno. Kada sam pitao jednog urednika jednog poznatog sajta zasto je Zvezda u fudbalu medijski vise zastupljena u odnosu na Partizan, kaze mi on :" Zato sto je vest o Zvezdi 6-7 puta u proseku "klikovanija" u odnosu na vest o Partizanu". Surova i bolna istina za Partizanovce.
     (zvezdas-rajvoSa, 23. avgust 2017 13:36)

    # Link komentara

  403. Kad ispadne drzavno mezimce ,trazicete i vi sa RTS i vi sa Arene da nam prenosite grupnu fazu.Tad im Vucela uzmi milion eura po utakmici.
    (Luke Babbitt gravedigger, 23. avgust 2017 13:35)

    # Link komentara

  404. Na kraju će Zvezdina utakmica biti odložena zbog oranja na Rajku pa ćemo svi zajedno gledati odbojku.
    (Jungf, 23. avgust 2017 13:35)

    # Link komentara

  405. Kakva je bila prva utakmica Partizan-Videoton,bolje da gledamo zalazak sunca,uzbudljivije i lepše...
     (Ivan, 23. avgust 2017 13:34)

    # Link komentara

  406. I posle me pitaju kako mogu da navijam protiv zvezde
    (Tuta, 23. avgust 2017 13:13)

    Pa nije Zvezda kriva sto medijske kuce nisu u stanju da se dogovore ko ce sta da prenosi.........
     (hh, 23. avgust 2017 13:34)

    # Link komentara

  407. Evo šta kažu ljudi sa Arene [link]
    Ovde je RTS napravio problem, jer su odugovlačili i sad se Arena nateže sa Mađarima oko uslova.
    (tebrex, 23. avgust 2017 13:33)

    # Link komentara

  408. E, sta nam rade.. I najgore od svega sto ce se sad javiti ON da nam obezbedi prenos. U inat svima bori se Partizane.
     (partizan sampion, 23. avgust 2017 13:33)

    # Link komentara

  409. Kako 2 kanala RTs kad ih ima 5????
    RTS1,RTS2,RTS3,RTS HD i RTS SAT
     (djura, 23. avgust 2017 13:33)

    # Link komentara

  410. 80% Srba navija za Zvezdu, Partizan ni protiv Reala nije mogao da napuni stadion. I stvarno nema logike da se prednost da meču Videoton-Partizan, iako verujem da će se obe utakmice prenositi.
    (Gru, 23. avgust 2017 13:33)

    # Link komentara

  411. Evo, dacemo vam na RT Vojvodine pustite Partizan. To i ovako ovde niko ne gleda. A pogotovo kada igraju blizaci iz BG. Cemu drama?
    (Vasa, 23. avgust 2017 13:33)

    # Link komentara

  412. Hahahahaha... Koga još zanima JSD?
    (the doc, 23. avgust 2017 13:33)

    # Link komentara

  413. A na RTS2 Bolji zivot. Hahahahaha
     (darko, 23. avgust 2017 13:32)

    # Link komentara

  414. Verovatno su se vodili logikom da zvezda ima vise navijaca i samim tim je atraktivnija za prenos, sto i ima logike, ali je bez veze je da ne prenose oba tima.
    Napred zvezda, a puno srece i komsijama da prodju dalje. Lepo bi bilo da i zvezda i partizan prezime u evropi
    (Caplin, 23. avgust 2017 13:32)

    # Link komentara

  415. Prenos trba da bude iz madjarske jer nemaju svi priliku da gledaju...u Bg moze vecina da ode..
     (Ivan HH, 23. avgust 2017 13:32)

    # Link komentara

  416. a niste to isto pisali kad nije bilo prenosa sa Malte, a Partizan bio na dva kanala?
     (Neki, 23. avgust 2017 13:32)

    # Link komentara

  417. jeste da partizan nije ni zaslužio prenos sa obzirom kako je odigrao prvi meč, ali prenositi neku odbojku pre bitnog fudbalskog meča je stvarno sramota.
    (md, 23. avgust 2017 13:09)

    Cekaj, jesi ti ozbiljan? Bitnija je utakmica protiv nekih Madjara ili Rusa osnovanih pre 10 godina od EP u odbojci? Sportu u kom smo najdominantnija sila u istoriji
    (Nikola, 23. avgust 2017 13:31)

    # Link komentara

  418. A na preostalih 112 kanala arene moci cete da uzivate u top 20 golova Anrija i raznim snimcima utakmica iz proslog veka. Sramota!!!
    (Šavi, 23. avgust 2017 13:13)Arena nije drzavna televizija stoga nema odgovornost prenositi ni CZ ni Partizan.....ali da Rts prenosi viceprvaka dok osvajace duple krune ne ...e to je sramota..
     (Zigzag, 23. avgust 2017 13:31)

    # Link komentara

  419. Zna se ko je velikan a ko je pored :D
     (Lord of the flies, 23. avgust 2017 13:31)

    # Link komentara

  420. Jedan vodja jedan klub.I da on to ne trazi poltroni trce da rade ono sto misle da on zeli.
     (TnT, 23. avgust 2017 13:30)

    # Link komentara

  421. Zna se za koji tim Srbija navija, utakmicu tog tima ce i prenositi nacionalna televizija.
    (Dr, 23. avgust 2017 13:30)

    # Link komentara

  422. Napredno... nema sta...
    (Goran, 23. avgust 2017 13:30)

    # Link komentara

  423. Ma ne bih pustio ni zvezdu ni partizan, a odbojkašima/cama, vaterpolistima/kinjana, rvačima, i ostalim sportistima i sportovima gde pokazujemo velike rezultate mnogo više pažnje.
    (Jašta, 23. avgust 2017 13:30)

    # Link komentara

  424. Pa kad se igra bez publike sve nekako deluje sablasno. Marakana će biti puna, to će biti spektakl, sve je stvar marketinga i profita, nema to veze sa navijačkim strastima.
     (KRASTAVAC, 23. avgust 2017 13:30)

    # Link komentara

  425. Aj da se ne lazemo, ni jedan kanal nije lud da pusti partizan videoton posle one proslonedeljnje uspavaonice! Ono je bila jedna od 2,3 najdosadnije utakmice u istoriji fudbala!
    (Filip, 23. avgust 2017 13:30)

    # Link komentara

  426. Jel moguće da pojedini govore kakva odbojka? Alo ljudi, evropsko prvenstvo se igra, na fudbalskom stadionu u Vršavi pred 60.000 ljudi. Naravno da se ne dovodi u pitanje prenos istog. Ne moze se staviti bilo koji klub ispred reprezentacije!!! Ta ista odbojka nam je donela veliki uspeh u prošlosti, a od fudbala samo jad i beda!!!
    (Repka, 23. avgust 2017 13:29)

    # Link komentara

  427. bez veze je ovo.treba i grobare da puste...pa ne navijamo svi za zvezdu,sta ce moj drugar cvele grobar da gleda zvezdu..
     (duledudule, 23. avgust 2017 13:29)

    # Link komentara

  428. Sad ce ovi da kukaju a na kraju ce da ih prenose a Zvezdu redovno ne prenose..
     (Ma pali, 23. avgust 2017 13:29)

    # Link komentara

  429. SRAMOTAA!! VASE PRAVO DA VIDITE SVE??
    (Sssr, 23. avgust 2017 13:29)

    # Link komentara

  430. Dobro pa ima na netu.
     (Miles Davis, 23. avgust 2017 13:28)

    # Link komentara

  431. @bolesna mrznja

    Nije stvar da li je Partizan sampion, igra u istom takmicenju za pocetak. Drugo, trenutno igra odvratno kao i Videoton, dok bi Zvezda mogla da odigra interesantnu utakmicu, plus ima preko 65% navijaca...
     (dex, 23. avgust 2017 13:28)

    # Link komentara

  432. Rts uvek prenosi ono što je u Beogradu i reprezentaciju. Što znači u ovom slučaju Zvezdu i evropsko prvenstvo. A ne sećam se da se grobarski B92 javljao kad Zvezdu niko nije prenosio protiv Florijane. I na kraju da li bi većina radije gledala onu muku od fudbala Videotona i partizana ili Zvezdu i Krasnodar sa Marakane?
     (logično, 23. avgust 2017 13:27)

    # Link komentara

  433. Ne kapiram ove sto pljuju po zvezdi kao da je ona kriva sto nece biti prenos partizana? OoO
     (cercil, 23. avgust 2017 13:27)

    # Link komentara

  434. Da se zna ko je ko!
     (sasa, 23. avgust 2017 13:27)

    # Link komentara

  435. Pa ne prenosite odbojku... ovo uopste nije tezak izbor covece. Zvezda na jednom kanalu, Partizan na drugom, pa kad se zavrsi odlozeno prenos odbojke. Ovaj RTS kao sa kruske da je pao. Nikad ne umeju dobru odluku da donesu.
    (John Terry, 23. avgust 2017 13:27)

    # Link komentara

  436. Pa, posle zašto se sklandira Aleksandru Vučiću?, Zato, za masne kolače.
    (Cinik, 23. avgust 2017 13:27)

    # Link komentara

  437. Kakav bre sampion drzave, ko to gleda? Prenose ljudi utakmicu Crvene Zvezde simbola Srbije koji podrzava ogromna vecina gradjana Srbije!
     (Bg, 23. avgust 2017 13:26)

    # Link komentara

  438. I na kraju ce ih ipak prenositi ali crno beli novinari prave frku...Vole da glume zrtve vise od svega.
     (exe, 23. avgust 2017 13:26)

    # Link komentara

  439. Što niste dali snimak odbojke, koliko će ljudi to da gleda? Uostalom, nisi ti direktor programa da bi nam TI davala objašnjenje, juče ste davali snimak akcije "Krv za Krasnodor", na sve strane šikljalo je crveno, CZ i šire (bože me sačuvaj ove parole), a dan ranije ta je akcija davanja krvi bila u Partizanu, niste o tome dali ni najmanji izveštaj. Nemoj ti da yse "istaničenješ", znamo mi koji vetar i od koga duva.
    (Zajev, 23. avgust 2017 13:26)

    # Link komentara

  440. Partizan na HRT-u, direktno.
    (iiijao!, 23. avgust 2017 13:25)

    # Link komentara

  441. Pa ko je lud da gleda ponovo onakav fudbal !? Pametna odluka
     (cercil, 23. avgust 2017 13:25)

    # Link komentara

  442. prvo poluvreme + kombinovani prenos + drugo poluvreme, ali ko ce sad toliko da razmislja
    (Jovan, 23. avgust 2017 13:25)

    # Link komentara

  443. Svašta, zna se valjda red. Odbojkaši kao najuspešniji moraju biti u direktnom prenosu. Zatim ide naš najveći i najtrofejniji i najpopularniji klub, bivši prvak sveta. A onda svi ostali... I da ne zaboravim : argument "šampion" je presmešan. Kakvo prvenstvo takav i "šampion"... :)
    (Doktor, 23. avgust 2017 13:25)

    # Link komentara

  444. Bicemo sampioni jos dugo. Inat je cudo.
     (Yarilo, 23. avgust 2017 13:25)

    # Link komentara

  445. Arena ima 5 kanala, sportklub takodje nekoliko kanala. Partizan prenos a Zvezda drugo poluvreme live ako bas mora odbojka. Nevidjena glopost da jedna utakmica pocne u 20 a druga u 21h. Moze i RTV 1 ili 2 da prenosi. Prva bi mogla da preuzme Zvezdu. U svakom slucaju AVdogan mora da intervenise ne bi li dokazao da je Partizan ravnopravan sa njegovom miljenicom. Poz
     (fenomen, 23. avgust 2017 13:25)

    # Link komentara

  446. ...i sa brojem 6 na crveno-belom dresu, najbolji strelac Superlige, Aleksandar Labelo!
    (John Rambo, 23. avgust 2017 13:24)

    # Link komentara

  447. U julu mesecu ste se podsmevali Zvezdi sto nije prenosena sa Malte, a Partizan na dva kanala...karma je cudo!
    (kaboom, 23. avgust 2017 13:24)

    # Link komentara

  448. Zvezda je važnija i od reprezentacije Srbije. Partizan; Ko navija za njih?
     (kentaur, 23. avgust 2017 13:24)

    # Link komentara

  449. kao da je vece interesovanje za odbojku nego za fudbal
     (agent promena, 23. avgust 2017 13:23)

    # Link komentara

  450. I posle me pitaju kako mogu da navijam protiv zvezde
    (Tuta, 23. avgust 2017 13:13)

    Da Zvezda je definitivno kriva...ajde ne pravi izgovore vi i onako uvek navijate protiv Zvezde to su kompleksi.
     (NikolaSrb, 23. avgust 2017 13:23)

    # Link komentara

  451. Od danas ne placam pretplatu rts-u!
    (Muftija delija, 23. avgust 2017 13:23)

    # Link komentara

  452. Ja bih u ovoj situaciji vise kritikovao Arenu, nego RTS. Odbojka svakako mora da se prenosi, tu nema spora. Znaci rts-u ostaje jedan slobodan kanal za prenos jednog od dva moguca meca i iako navijam za Partizan, razumem zasto su se opredelili za prenos Zvezdinog meca (igra se kod nas, bice sjajna atmosfera, preko 50 000 ljudi, i ako je sudeci po prvom mecu bice zanimljiviji mec od onog koji se igra u Madjarskoj). Sa druge strane, Arena ima 5 kanala, tako da mora da nadje mesta za prenos Partizana.
    pozdrav
     (vazduplohov, 23. avgust 2017 13:23)

    # Link komentara

  453. Zna se ko je najveci klub u Srbiji, a ko lazni sampion
     (mile, 23. avgust 2017 13:23)

    # Link komentara

  454. ko bre da gleda partizan i videoton..igraju fudbal iz 19veka
     (bgd, 23. avgust 2017 13:23)

    # Link komentara

  455. Hoce da prenose fudbal...za razliku od onog antifudbala.
     (NemanjaBB, 23. avgust 2017 13:22)

    # Link komentara

  456. Da bre jedino je Partizan bio sampion niko drugi...Po kojoj to logici partizan zato sto je sampion ima prednost?
     (trance, 23. avgust 2017 13:22)

    # Link komentara

  457. Ljudi hoce da su gledani, a znaju koliko je Zvezdasa, partizan gleda sacica !
     (Mare, 23. avgust 2017 13:22)

    # Link komentara

  458. Pa u svakoj zemlji je tako, tekuci šampion drzave ima prednost prilikom prenosa, izvinite ali trebali ste da se izborite za prenos prosle godine dok je trajalo prvensto! UUUUUPS...
    (ljubitelj odbojke, 23. avgust 2017 13:22)

    # Link komentara

  459. mogu i na sajtu da stave live stream, pa bi se oni koji zele da gledaju nekako snasli
    (neko, 23. avgust 2017 13:22)

    # Link komentara

  460. Kada je RTS zakidao navijace Zvezde za prenos grobari su se smejali a sada kukaju..
     (trance, 23. avgust 2017 13:22)

    # Link komentara

  461. Kombnovani prenos drugog pol. Partizana I prvog Zvezde na RTS 1!!!!
     (dejandddddd, 23. avgust 2017 13:21)

    # Link komentara

  462. Ko jos gleda Partizan?
     (Milos, 23. avgust 2017 13:21)

    # Link komentara

  463. Ima na YT uzivo sigurno. A pretplatu nek plaćaju drugi.
     (Sam svoj bot, 23. avgust 2017 13:21)

    # Link komentara

  464. @Tuta
    Sta ti kriva Zvezda,zali se Areni.
     (Dag Kristi, 23. avgust 2017 13:21)

    # Link komentara

  465. napreDNO!
     (Lex, 23. avgust 2017 13:21)

    # Link komentara

  466. Sram vas bilo! Suzdrzacu se od izrazavanja stvarnog misljenja, nije za javnost..
    (Mirdraal, 23. avgust 2017 13:21)

    # Link komentara

  467. zato što je prva utakmica partizana bila toliko dosadna i loša da ne zaslužuju ni pregled meča od dva minuta u dnevniku da bude pušten,ono je kazna za oči onakav fudbal
     (bob, 23. avgust 2017 13:21)

    # Link komentara

  468. A sta prenosi ostalih 15 jadnih arena, Arsenal iz 1998, ili top 5 poteza koji se isti vrte zadnjih 5 godina
     (fgt, 23. avgust 2017 13:21)

    # Link komentara

  469. I posle me pitaju kako mogu da navijam protiv zvezde
    (Tuta, 23. avgust 2017 13:13)

    Kakve veze ima Zvezda sa ovim? pa i Zvezdu su cesto zakidali na rts-u ..
     (Molim?, 23. avgust 2017 13:20)

    # Link komentara

  470. Po ovome se vidi koje istinski večni šampion i koje najpopularniji ;)
     (MilosTOP, 23. avgust 2017 13:20)

    # Link komentara

  471. rts hd? arena 2, 4, 5, 6?
     (Bole, 23. avgust 2017 13:20)

    # Link komentara

  472. Nije ni CZV imala prenos protiv Florijane, PFC Buducnost islo je na rts1 i arn1 pa nikom nista
    (posteno, 23. avgust 2017 13:20)

    # Link komentara

  473. Delije budite fer i recite da je ovo zaista sramota
     (blef, 23. avgust 2017 13:20)

    # Link komentara

  474. Pa simultani prenos!!!
     (Pera, 23. avgust 2017 13:20)

    # Link komentara

  475. Ја навијам за Звезду и сматрам да то није у реду. Промјените то да могу и они који навијају за Партизан да испрате утакмицу свог клуба. Дај БОЖЕ побједе Звезде и Партизана! СССС!
    (Кнез Мишкин, 23. avgust 2017 13:20)

    # Link komentara

  476. Srdjane, faco! Olivera, sram te bilo...
     (mixy, 23. avgust 2017 13:20)

    # Link komentara

  477. VUCICU SECERU!
    (Paja, 23. avgust 2017 13:19)

    # Link komentara

  478. Prvo Srbija, pa onda sve ostalo. Partizan kako je odigrao prvu utakmicu smesno je pricati o prenosu druge, da je lopta bila probusena ne bi gledaoci ni primetili!!!
     (evropa u crnom, 23. avgust 2017 13:19)

    # Link komentara

  479. Jak vam vas sampion...
     (ajde, 23. avgust 2017 13:19)

    # Link komentara

  480. Tek komšija mali...
    (Muta iz Humske 1, 23. avgust 2017 13:19)

    # Link komentara

  481. Pa naravno kada se favorizuje mezimica velikog vodje!
    Medjutim,ovo je Zvezdina poslednja utakmica u evropi ove sezone..mozda zbog toga..
    (Ma koga bre to zanima, 23. avgust 2017 13:18)

    # Link komentara

  482. Sve ankete pokazuju da daleko veci broj ljudi prati odbojku nego Partizan, pa je ovakva odluka vise nego razumljiva!
    (PTC, 23. avgust 2017 13:18)

    # Link komentara

  483. Bilo bi lepo da oba meca idu...mada verujem da ce se nesto skrpiti do sutra...
     (vlada, 23. avgust 2017 13:18)

    # Link komentara

  484. a sto je zvezda bitnija od partizana,jos ona igra kod kuce,valjda je vazniji prenos sa gostovanja???
    (belizemun, 23. avgust 2017 13:18)

    # Link komentara

  485. Sad ce ovi ponovo da umisljaju da se vrsi aperhejd ...
     (lol, 23. avgust 2017 13:17)

    # Link komentara

  486. Majka i maćeha.
     (Labud, 23. avgust 2017 13:17)

    # Link komentara

  487. Ма каква бре одбојка, дајте то у репризи после Партизана.
    Невероватно шта се дешава, зар да неки безвезни одбојкашки меч у групи има предност у односу на фудбал као убедљиво најпопуларнији спорт на свету, плус игра наш шампион у директној борби за лигу европе?!
    Овај ртс је невероватан, а слушај ти оливеру ковачевић?!
    Па нормално је и да се дешава ово на ртс, кад жена одлучује о спорту.
    Без потцењивања, али еј одбојка еј.
    Волим тај спорт да се разумемо, али ајд да је борба за злато па и да разумем некако, али ово тотално неважни меч у групи.
    Лудило.
    (некле, 23. avgust 2017 13:17)

    # Link komentara

  488. Straaašno, straaašno.
     (Nepismeni PatriJota, 23. avgust 2017 13:17)

    # Link komentara

  489. To je klasica definicija fasizma !!
    Sta, nekome i dalje nije jasno ?
    Pa budimo ozbiljni...
    Vicesampinjon ima prednost u odnosu na sampiona ? To je moguce samo u faaistickim banana drzavama i nigde vise !
    (antiDebil, 23. avgust 2017 13:17)

    # Link komentara

  490. Ijaooo slusaj ovu patetiku Dragojevica...kao neko kinji navijace partizana a Zvezda isto tako nije prenosena.
     (Zvezdas, 23. avgust 2017 13:17)

    # Link komentara

  491. Treba odbojku da pomere na arenu 2,3,4,5 kad vec prenosi rts a partizan na arenu 1
    (bonba, 23. avgust 2017 13:16)

    # Link komentara

  492. Znaci prvo da se uclanin, pa sendvič i onda da se zahvalim velikom vodju na prenosu videton-partizan, inače nema prenosa...!!!
    (Danijel-grobar, 23. avgust 2017 13:16)

    # Link komentara

  493. Pa samo jedan klub je najveci na ovim prostorima i urezan u istoriju fudbala, a to je Crvena Zvezda, tako da je ovo potpuno normalno... Ko zeli da gleda onaj antifudbal videorekordera i partizana ???
     (dirigent, 23. avgust 2017 13:15)

    # Link komentara

  494. Da li ste ozbiljni???? Imate dilemu da li da prenosite utakmicu koja je u Beogradu ili u inostranstvu??
    Odlično
    (Goran, 23. avgust 2017 13:15)

    # Link komentara

  495. Sram ih bilo. Pogotovo RTS
     (sick, 23. avgust 2017 13:15)

    # Link komentara

  496. a ko je neko ovih godina prenosio Partizan onda je to RTS,a Zvezdu proslu godinu u kvalifikacijama za LS prenosio SK kog nema pola Srbije ako ne i vise,ej za LS nisu mogli da otkupe prava.mozda se na HRT-u pojavi prenos :)))
    (prodigyCZ, 23. avgust 2017 13:14)

    # Link komentara

  497. to je bar lako, samo ispoštujte šampiona svoje zemlje a ne da se udvarate predsedniku.
    (slobodan, 23. avgust 2017 13:14)

    # Link komentara

  498. Avangarda propaganda!
    (Zmija, 23. avgust 2017 13:14)

    # Link komentara

  499. Prenose cz iz kazakstana i rusije a ne mogu partizan iz cg i madjarske,vase pravo da ne vidite nista
    (Pero, 23. avgust 2017 13:14)

    # Link komentara

  500. Zašto se pravimo ludi? premijer / predsednik- vatreni navijač zvezde.
     (apple, 23. avgust 2017 13:14)

    # Link komentara

  501. Istini za volju, Krasnodar je atraktivniji protivnik od Videotona, ali to nije opravdanje da ne bude prenosa Partizanove utakmice.
     (KadPorastemBićuKengur, 23. avgust 2017 13:14)

    # Link komentara

  502. Pitanje je da li ce ljubimica uopste igrati. Krasnodar se zali UEFI na Pecurkanu.
    (slobodan, 23. avgust 2017 13:13)

    # Link komentara

  503. Kako nema smisla ovo sto je napisala...logicno je da se prenosi trenutni sampion drzave valjda, ali barem da su napravili dogovor sa arenom...tuga
     (haos, 23. avgust 2017 13:13)

    # Link komentara

  504. A na preostalih 112 kanala arene moci cete da uzivate u top 20 golova Anrija i raznim snimcima utakmica iz proslog veka. Sramota!!!
     (Šavi, 23. avgust 2017 13:13)

    # Link komentara

  505. I posle me pitaju kako mogu da navijam protiv zvezde
    (Tuta, 23. avgust 2017 13:13)

    # Link komentara

  506. Nemojte sad o tome kako je zvezda veci klub, partizan je Sampion, valjda zasluzuje samim tim sto je bio prvi da nas prenosi javni servis, ako ne to, vise ljudi ce gledati PFK zato sto je gost
    RTS NASE PRAVO DA NE VIDIMO NISTA!
     (Strudla, 23. avgust 2017 13:12)

    # Link komentara

  507. rts ima 3 kanala + hd
    to je više nego dovoljno, koliko se meni čini
     (bojana, 23. avgust 2017 13:12)

    # Link komentara

  508. Ne postoje dva najveca srpska kluba. Samo jedan je najveci. Onaj koji je pokorio Evropu i svet. Lep pozdrav.
    (milan, 23. avgust 2017 13:10)

    # Link komentara

  509. Hahahahahahahaha. Dobro, sad ozbiljno. Verovatno su se opredelili za to koji mec izaziva vise paznje te samim tim moze da donese i vecu gledanost. Nije fer prema Partizanu, ipak je sampion drzave i ima dosta navijaca, ali sta sad.
    (analiticar_amater, 23. avgust 2017 13:10)

    # Link komentara

  510. Lepo, odbojka posle Partizana, ako jos uvek traje, ako ne onda snimak.
     (samo pozitivno, 23. avgust 2017 13:10)

    # Link komentara

  511. Ко је светски шампион?
    Звезда, Звезда!
     (Сви на стадион!, 23. avgust 2017 13:10)

    # Link komentara

  512. 20h Videoton-Partizan; 20.30 EP odbojka Srbija-Poljska; 21h C.Zvezda-Krasnodar. Napravite raspored na dva kanala RTS!— Olivera Kovacevic 

    Napravicemo raspored: 20h - sampion - 1. kanal. 20.30h - EP odbojka - 2. kanal.
     (Bolesna mrznja prema sampionu, 23. avgust 2017 13:10)

    # Link komentara

  513. Strasno
     (BlaBla, 23. avgust 2017 13:09)

    # Link komentara

  514. jeste da partizan nije ni zaslužio prenos sa obzirom kako je odigrao prvi meč, ali prenositi neku odbojku pre bitnog fudbalskog meča je stvarno sramota.
    (md, 23. avgust 2017 13:09)

    # Link komentara

  515. hahahaha nema video, ali radio pusta ton
     (stefan, 23. avgust 2017 13:09)

    # Link komentara

  516. realno , ko ce i da ih gleda.
     (ernesto che, 23. avgust 2017 13:07)

    # Link komentara

  517. Protesti ispred tzv. javnog servisa bi bili jedini ispravan odgovor.
     (Dusan, 23. avgust 2017 13:07)