Alimpijević novi trener Crvene zvezde

Dušan Alimpijević vodiće Crvenu zvezdu u nastavku karijere, potvrdio je na konferenciji za štampu predsednik Zvezde Nebojša Čović.

PT Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. Svima je jasno da niko nije hteo da bude trener Zvezde, neka Covic neizmislja razloge, jer neplacaju pa koga nego nekog klinca, kao sto je ovaj i koji ce biti zadovoljan sto ce dobiti novo odelo i sepuriti se pored linije.A uz put trenerska etika nebtreba da dozvoli da neko uzme posao kada prethodnom treneru duguju pare.Ovo je za Udruzenje trenera da postavi pravila cisto.
    (Istina, 22. jul 2017 11:41)

    pa onda niko ne bi trenirao partizan od kako je dulo emigrirao
    (stf, 23. jul 2017 23:06)

    # Link komentara

  2. Alimpijevic je navijac Partizana. Isto kao i njegov otac i brat. Otac mu je bivsi predsednik Opstine Lazarevac. Sps-ovac. Dobar prijatelj sa Ivicom Dacicem i Anticem. Brat mu je direktor u RB Kolubari. Takodje, relativno mlad

    Sa tatinim vezama i ja bih lako do zvezda.

    Zvezdasi, vodi vas grobar. Istina. Tacka.
    (alimpijevic je grobar, 22. jul 2017 13:13)

    # Link komentara

  3. Svima je jasno da niko nije hteo da bude trener Zvezde, neka Covic neizmislja razloge, jer neplacaju pa koga nego nekog klinca, kao sto je ovaj i koji ce biti zadovoljan sto ce dobiti novo odelo i sepuriti se pored linije.A uz put trenerska etika nebtreba da dozvoli da neko uzme posao kada prethodnom treneru duguju pare.Ovo je za Udruzenje trenera da postavi pravila cisto.
    (Istina, 22. jul 2017 11:41)

    # Link komentara

  4. Dobar potez. Bicemo jos jaci.
     (ja, 21. jul 2017 20:36)

    # Link komentara

  5. Sramota me je sto sam zvezdas kad vidim komentare o novom treneru kk na raznim portalima :( ...pustite coveka, zna Cova sta radi. ???????
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (miloos, 21. jul 2017 13:29)

    Samo te zbog toga sramota što si Zvezdaš?!! Ha, ha, ha...
    (A to što navijaš za FMP?, 21. jul 2017 17:01)


    Ovo nije ništa novo - sami pišete, sami odgovarate. No, no, stari veseljače...
    (Mirko, 21. jul 2017 18:15)

    # Link komentara

  6. Prijatelju, promašio si vesti, nije ovo Partizan.
    (Mirko, 21. jul 2017 17:06). Naravno da nije. On je cetri puta bio na F4...
     (xxx, 21. jul 2017 18:09)

    # Link komentara

  7. U EL ni Cedevita i Buducnost ne mogu da udju jer moraju da garantuju budzet za tu i narednu godinu. Oni ne mogu to. Iskulirajte.
     (nista o nicemu, 21. jul 2017 17:53)

    # Link komentara

  8. 'el stigla i ove godine pohvala i plaketa od Đordija za primjer profitabilnog, domaćinskog i odgovornog poslovanja?
     (bartomeu kumara, 21. jul 2017 17:37)

    # Link komentara

  9. To što se CZ gasi po drugi put, ne mora da znači da je sve crno. Gledajte na to kao na priliku da se vrati stari FMP. svako zlo za neko dobro.
     (Lav, 21. jul 2017 17:32)

    # Link komentara

  10. Srećno momak. Radi poso i ne osvrći se na razne stručnjake.
     (Voip, 21. jul 2017 17:32)

    # Link komentara

  11. Idemo na fajnal four..... koja smehoteka i instant pokusaj.
    (Zasto da ne, 21. jul 2017 15:49)

    Prijatelju, promašio si vesti, nije ovo Partizan.
    (Mirko, 21. jul 2017 17:06)

    # Link komentara

  12. Najbolje po meni da je Covic sam sebe imenovao za trenera.Ne bi morao da prima platu.Ustedelo bi se.I onako se pita za sve u klubu.A i poznat je po trazenju tajmauta.Gde ces veceg iskustva od toga.
    (Rade, 21. jul 2017 17:02)

    # Link komentara

  13. Sramota me je sto sam zvezdas kad vidim komentare o novom treneru kk na raznim portalima :( ...pustite coveka, zna Cova sta radi. ???????
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (miloos, 21. jul 2017 13:29)

    Samo te zbog toga sramota što si Zvezdaš?!! Ha, ha, ha...
    (A to što navijaš za FMP?, 21. jul 2017 17:01)

    # Link komentara

  14. isti komentari su bili i pre par godina kada je dejo dosao! ne zna se ko ga je vise pljuvao, nasi "navijaci" ili partizancici koji su se smejali njegovom dovodjenju. epilog je poznat. srecno novom treneru, srecno zvezdi u dovodjenju novih igraca, sa cetvoricom novih, iskusnih, uz ove koji su ostali, bicemo sve samo ne topovsko meso.
     (cole, 21. jul 2017 16:51)

    # Link komentara

  15. Kakve veze ima sto je neko dugogodisnji reprezentativac.Jedno je biti igrac a drugo trener.Zeljko nikada nije bio ucenik Dude Ivkovica,Duleta Vujosevica, i ostalih kao ni Sasa Djordjevic.Dinmittris Itudis jedno je boti pomocni trener a drugo da odmah sednes na klupu CSKA.Pomocni trener nikada ne vodi utakmicu. zato se zove pomocni jer ucestvuje u treningu
    (Zemunac, 21. jul 2017 15:34)

    Postoji nešto što se zove učenje zanata. Željko jeste bio učenik svih pobrojanih jer su ga trenirali i od njih je krao zanat (sto puta je pričao da se još kao igrač spremao za trenersku karijeru). Drugo, ima velike veze da li je neko bio reprezentativac (i to onakve zemlje) ako se uporedjuje sa nekim ko maltene nije ni igrao košarku profesionalno. Treće, ovo o pomoćnom treneru bolje da ne komentarišem.
    (Lordi, 21. jul 2017 16:36)

    # Link komentara

  16. srecno. vidimo se u Pioniru.
     (i feel devotion, 21. jul 2017 16:34)

    # Link komentara

  17. Увијек уз вас, вјерујем у вас.
    (Блаф, 21. jul 2017 16:34)

    # Link komentara

  18. propadanjeeeeee hahahahaa
     (SrbendaizCg, 21. jul 2017 16:32)

    # Link komentara

  19. Još samo dobra petica i imate tim.
     (mosa gari, 21. jul 2017 16:31)

    # Link komentara

  20. ,,Korak naprijed dva koraka nazad,,
     (Dambldor, 21. jul 2017 16:15)

    # Link komentara

  21. Bar nije morao da menja klub...
     (Hazard, 21. jul 2017 16:09)

    # Link komentara

  22. U prevodu, nismo imali koga drugog jer niko nije hteo vruć krompir u ruke. Brod pušta vodu iako nas kapetan uverava da smo na stabilnom kursu. Ove godine Cedevita, Budućnost ili neki drugi klub lako može da uzme ABA. U EL, gde će timovi kao odgovor na Fener da se još više pojačaju, ćemo tek da vidimo šta će nas snaći.
    (Millennium, 21. jul 2017 16:02)

    # Link komentara

  23. ovde je cilj obezvrediti brend i onda ga jeftino kupiti(Pera Pisar, 21. jul 2017 15:02)

    Mogu Kinezi da uđu, ali samo preko vođe. A zato da Čović proda brend, kad može bata, i to još brže, jače i bolje.
    Svi koji učestvuju u privredi vide kako SNS preuzima sve bitnije firme u Srbiji, KKP je već preuzet, pa što bi KKCZ bila pošteđena.

    Najverovatnije Čović rasprodao tim jer ne želi da ga ostavi naprednjacima. On ga je stvorio, on ga i rasturio. Neka Naprednjaci stvore nešto sami, (ko što su probali u KKP)a ne samo da otimaju.
    (SrbEUin, 21. jul 2017 15:54)

    # Link komentara

  24. A joj meni sta partizanovaca na vestima danas... tastature se usijale! Sve "strucnjak" do "strucnjaka"!
     (Southpaw, 21. jul 2017 15:52)

    # Link komentara

  25. Idemo na fajnal four..... koja smehoteka i instant pokusaj.
     (Zasto da ne, 21. jul 2017 15:49)

    # Link komentara

  26. ... da rezimiramo mogli smo za 8 do 10 miliona evra, što su smešne pare u današnjem sportu i na nivou vrednosti levog beka Hala koji treba da pređe u Liverpul da bude rezerva Milneru jer ovaj i nije levi bek... da imamo tim Jović, Pulen, Đenkis, Lazić - Gudurić, Simonović, Dangubić, Bolden, Simanić - Bjelica, Kuzmić, Cirbes sa Radonjićem na klupi i da budemo prvaci Evrope, umesto toga Zvezda se raspala i sad i od budućnosti i od Cedevite ima gori tim i u ABA ligi...tačno je da ni 50 miliona evra ne garantuje F4, ali to ako ste Fenerbahce i kupite 10 igrača koje treba uigrati i za to treba vreme Zvezda je imaka 9 igrača koji su godinama igrali zajedno i to najbolju odbranu u Evropi plus Pulen i Bolden koji su igrali ABA ligu i Cirbes koji je igrao u Zvezdi...znači znaju sistem...posle Lesterove titule prvaka Engleske i Đokovićevog naglog propadanja na ATP listi ovaj slučaj - leto 2017 i KK Crvena Zvezda - biće jedna od tri najvećih misterija u istoriji evropskog sporta
    (Pera Pisar drugi deo, 21. jul 2017 15:40)

    # Link komentara

  27. Ljudi moji ,zasto pljujete po novom treneru,covjek nije ni poceo trenirati ekipu ,a treba da dodje najmanje 7 do 8 novih igraca ,sezona pocinje u oktobru , a vi vec opleli po novom treneru,vrijeme ce pokazeti kakav je potencijal ,al dosta zavisi i od igraca koji ce nositi zvezdin grb u sledecoj sezoni !!! republika srpska
    (danijel, 21. jul 2017 14:28)

    Nisu opleli navijaci Zvezde vec navijaci propalog kluba zvani KK History chanel
    (zvezdas, 21. jul 2017 15:36)

    # Link komentara

  28. Ovdje se vecinom komentari pisu iz navijackog ugla a rijedje objektivno i realno pa da pokusam razbiti tu rutinu...Prvo tesko se moze usporedjivati Radonjicev pocetak u Zvezdi sa Alimpijevicevim. Prvi je trenirao Buducnost, bio sampion vise godina za redom, reprezentacija Crne Gore....pred drugim je izuzetno iskusenje i nadati se da ce izdrzati i izaci kao pobjednik jer mu je ovdje mozda u pitanju i karijera(sjecamo se svi kako je prosao Bozic u Partizanu. Ako neko zna gdje je i sta radi to bi bila zanimljiva info). Druga stvar koja treba da se prebrodi je kontinuitet koji je izgubljen. Mora se dovesti 8-9 igraca i odredjeno vrijeme je potrebno da se to uklopi(kvalitet igraca se podrazumijeva). Treba vidjeti i sta ce uraditi Cedevita, Buducnost, Partizan....Cini se da ce biti zanimljiva sezona
     (dbau-iza-djale, 21. jul 2017 15:34)

    # Link komentara

  29. Željko - reprezentativac SFRJ i dugogodišnji igrač Partizana. Plus mu je dat mentor u vidu ni manje ni više nego Ace Nikolića. Djordjević - reprezentativac SFRJ i SRJ, osvajač gomile trofeja sa repkom i klubovima. Učenik Dude Ivkovića, Duleta Vujoševića, Laleta Lučića, Željka Obradovića. Dimitris Itudis - dugogodišnji pomoćnik Željka Obradovića iz zlatnih dana u PAO. Hoćeš da kažeš da je ovaj novi Zvezdin trener u njihovoj kategoriji?
    (Lordi, 21. jul 2017 15:20)

    kakve veze ima sto je neko dugogodisnji reprezentativac.Jedno je biti igrac a drugo trener.Zeljko nikada nije bio ucenik Dude Ivkovica,Duleta Vujosevica, i ostalih kao ni Sasa Djordjevic.Dinmittris Itudis jedno je boti pomocni trener a drugo da odmah sednes na klupu CSKA.Pomocni trener nikada ne vodi utakmicu. zato se zove pomocni jer ucestvuje u treningu
    (Zemunac, 21. jul 2017 15:34)

    # Link komentara

  30. Podrška novom treneru! Bice Kalemegdan u junu!
     (mrdrbr, 21. jul 2017 15:29)

    # Link komentara

  31. Već vidim Mutu, kad ga Alimpijević izrutinira, kako smireno objašnjava uzroke poraza na konferenciji za medije ...
    (Dodole, 21. jul 2017 15:26)

    # Link komentara

  32. Koga je vodio Zeljko Obradovic.Koga je vodio danasnji selektor Srbije? Vodio mesec dana Armani i postao selektor.Koga je vodio Dimitris Itudis pre nego sto je seo na klupu CSKA.Ima primera koliko hoces
    (konstatacija, 21. jul 2017 14:31)

    Željko - reprezentativac SFRJ i dugogodišnji igrač Partizana. Plus mu je dat mentor u vidu ni manje ni više nego Ace Nikolića. Djordjević - reprezentativac SFRJ i SRJ, osvajač gomile trofeja sa repkom i klubovima. Učenik Dude Ivkovića, Duleta Vujoševića, Laleta Lučića, Željka Obradovića. Dimitris Itudis - dugogodišnji pomoćnik Željka Obradovića iz zlatnih dana u PAO. Hoćeš da kažeš da je ovaj novi Zvezdin trener u njihovoj kategoriji?
    (Lordi, 21. jul 2017 15:20)

    # Link komentara

  33. @ Divos
    Čoveče, smorio si. Ok, voliš košarku, ali brate zar baš o svemu imaš mišljenje?!?
     (Ludi konj, 21. jul 2017 15:03)

    # Link komentara

  34. Od ove priče više nema ništa... otišli su Jović, Simonović, Gudurić, Kuzmić, Mitrović i Đenkis koji je imao srpske papire...dakle 6 domaćih igrača, ko će njih da zameni...koji su to srpski igrači slobodni i kvalitetni za Euroligu...tu su Štimac i Marinković i jedini sa nekim potencijalom, a trebaju nam 6-otorica...stranci...jedino Pulen što ima kvalitet i igrao je ABA ligu pa bi mogao da bude od koristi i odmah bi se uklopio, ostala strana pojačanja će biti tipa Voltersa i Tompsona, dakle gori od pola domaćih igrača...novi trener...šta taj može protiv CSKA, Fenera, Reala, Barcelone, do juče je trenirao Spartak iz Subotice...kakvi Obradovićevi počecikao primer on je bio plej u reprezentataciji sa Divcem, Kukočem, Draženom, radio kao i drugi na početku pod patronatom Ace Nikolića...nešto se krupno ovde desilo sa timom od prošle godine uz Pulena, Boldena i Cirbesa i F4 u Beogradu...Zvezda je mogla biti prvak Evrope, umesto toga se raspala...nije ni trebao novac od države, imali su kombinaciju sa Huawei-em...hteli su ljudi da se Arena zove po njima šta je za njih 10-ak miliona evra za reklamu na ovom nivou...kad je onaj Kinez iz AC Milana sakupio sa svojom privatnom ekipom 300 miliona za ovaj prelazni rok, a predhodno je i kupio klub...samo treba znati poslovati sa Kinezima ponuditi i u uslugu obuke njihovih mladih igrača...bio je neki Kinez stalno u Pioniru na utakmicama...ovde je cilj obezvrediti brend i onda ga jeftino kupiti
    (Pera Pisar, 21. jul 2017 15:02)

    # Link komentara

  35. "Covke?Gde su pare bre?Pa nije to TVOJ PRIVATNI Klub-Svi su otisli i opet "pametujes bre"
    pa da!"
    Koje pare? 1.2mil evra sto FK nije platio ukupno zadnje 4 godine preko sportskog drustva? Ili pare koje je trebalo da dobijes od IDEA-e ali je propao Agrokor? Ili mozda od Telekoma koji kasni mesecima sa uplatama? Proslogodisnji tim je sastavljan racunajuci na taj novac. Kad ga nisi dobio jedino mozes da kukas kod drzave (kao Uplakani da ti da 2mil evra) ili da prodas igrace i pocnes od nule.
    (Nele, 21. jul 2017 15:01)

    # Link komentara

  36. Nakon jedne neuspesne sezone dolaze braća A i A. Kako jadno.
    (aca, 21. jul 2017 15:00)

    # Link komentara

  37. cinjenica, 21. jul 2017 14:28
    Nadam se da ne radite na nekoj javnoj funkciji, pa da nam neće zavisiti sudbina od vašeg poznavanja činjenica. Ukratko ne postoji fuzija sa nečim što ne postoji (što se gasi)...
     (dragan, 21. jul 2017 14:50)

    # Link komentara

  38. sta smo nas 2,5-3 hiljade kreditirali kupovinom sezonskih karata koje su uzgred skuplje nego li prošle godine a porediti tim od prošle i ove za koju se ne zna da li ce nas biti dovoljno i za 3na3
    Ništa ovo ne valja!
     (Markobg, 21. jul 2017 14:48)

    # Link komentara

  39. Podrzavam i verujem. Samo napred!
    (Ivan NS, 21. jul 2017 14:42)

    # Link komentara

  40. GROFE VRATI SE!
     (rile, 21. jul 2017 14:41)

    # Link komentara

  41. Covic se definitivno postavio kao da je Zvezda njegov privatni klub. Stalno ponavlja kako niko nije iznad zvezde a tako se on ponasa. Nemojte molim vas porediti dolazak Alimpijevica i Radonjica, Radonjic je imao par sezona na klupi Buducnosti, Radonjic je buo igrac, kosarkas. Ne kazem da Alimpijevic ne zna nista ali Zvezda nije mesto gde se uci, tu treba da dodjes sa nekim referencama, a referenca Alimpijevica je pobrda nad partizanom pri cemu partizan nikad slabiji nije bio. Pogledajte samo kako je Zvezda otresla Fmp. Nadam se da resursi iz Fmp nece biti mladjani Covic, Bursac i sl. Dragi Branko Lazicu valjda te glava ne boli sto nisi otisao kada si mogao.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (marko, 21. jul 2017 13:39)

    Koga je vodio Zeljko Obradovic.Koga je vodio danasnji selektor Srbije? Vodio mesec dana Armani i postao selektor.Koga je vodio Dimitris Itudis pre nego sto je seo na klupu CSKA.Ima primera koliko hoces
    (konstatacija, 21. jul 2017 14:31)

    # Link komentara

  42. Dovela zvezda svog Peru Bozica.
     (nincha, 21. jul 2017 14:31)

    # Link komentara

  43. Ljudi moji ,zasto pljujete po novom treneru,covjek nije ni poceo trenirati ekipu ,a treba da dodje najmanje 7 do 8 novih igraca ,sezona pocinje u oktobru , a vi vec opleli po novom treneru,vrijeme ce pokazeti kakav je potencijal ,al dosta zavisi i od igraca koji ce nositi zvezdin grb u sledecoj sezoni !!! republika srpska
    (danijel, 21. jul 2017 14:28)

    # Link komentara

  44. Pa i jeste njegov privatni klub.Jel si ti stvarno mislio da nije?Pa covek bio lepo rekao,kada su ga pitali o fuziji Fmp-a i C.Zvezde.Ne moze da se fuzionisite sa klubom koji nema nista sa klubom koji ima sve.Eto,nadam se da samti pomogao da shvatis a i ostalima.
    (Rade, 21. jul 2017 14:14)

    Prvo da naucis sta je fuzija. Fuzija je kada se jedan klub gasi. Zvezda se nikada nije gasila.Uvek igrala pod tim imenom.Nije dodavala ni FMPuz ime kao neki koji su dodavali Igokea i koji su imali zajednicku upravu sa timklubom
    (cinjenica, 21. jul 2017 14:28)

    # Link komentara

  45. Nema para,a ne sme da kaže ni kako ni zašto ih nema!!?
    Verovatno bi se fiJoka odmah otvorila.
    Zato péni!!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dušan, 21. jul 2017 13:12)

    Fioka možda ali fiJoka nikako. E Dulovi čitači i dalje ste nepismeni...
    (oberin martel, 21. jul 2017 14:27)

    # Link komentara

  46. Covke?Gde su pare bre?Pa nije to TVOJ PRIVATNI Klub-Svi su otisli i opet "pametujes bre"
    (pa da!, 21. jul 2017 13:36)

    Otkud ti to da nije njegov privatni klub? Ima covek i titulu "prvi covek kluba", moze mu se da se zove kako hoce.
    Dobro jutro zvezdasi.
     (Bugarski grafolog, 21. jul 2017 14:27)

    # Link komentara

  47. Ljudi, za koga sad da navijamo, ovi su sad slabi... Valjda ce uskoro napraviti novi klub koji cu podrzavati...
     (samo jako, 21. jul 2017 14:27)

    # Link komentara

  48. Nema para,a ne sme da kaže ni kako ni zašto ih nema!!?
    Verovatno bi se fijoka odmah otvorila.
    Zato péni!!
    (Dušan, 21. jul 2017 13:12)

    U kosarci nema para a FK Zvezda "vraca dug", desetine miliona svake godine.. Nema i za KK FMP1. Isto kao i VK Zvezda onomad - bilo je lepo dok je trajalo, toliki milioni za jednu Top8 haha.

    Zapamtite, samo u fudbalu se mogu zaraditi pare, kosarka je CIST trosak, makar osvojili i EL, opet nema zarade.
     (Adriano_Galliani, 21. jul 2017 14:27)

    # Link komentara

  49. Iskreno,ovo mi se nista ne svidja, sad,kad smo dosli u poziciju ozbiljne ekipe, i kad smo svi ocekivali vise od EL, dovodi se,anoniman,neiskusan trener,bez tima,vizije...Nadam se da je sve ovo privremeno, inace, nece biti dobro.
    (Iskreno, 21. jul 2017 14:24)

    # Link komentara

  50. "...Neću da dovodim nekoga od 75 godina pa da plaćam posebno osiguranje..."
    rezonira kao primitivac, izrazava se bez imalo paznje i postovanja - kao vulgaran primitivac. Eto tu je stigla Srbija.
    (kupanje cini cuda, 21. jul 2017 14:24)

    # Link komentara

  51. On je navikao da radi za dzabe.
     (Bugarski grafolog, 21. jul 2017 14:23)

    # Link komentara

  52. "Problem placanja je bio svake godine", rece Covic, i onda se pita sto Radonjic ide??? Znaci normalno je da te zezaju i zakidaju za lovu, i ocekuje se da se to proguta iz ljubavi prema klubu?
    Pare ne smeju da kasne, nikada i nikome. Ako nemaju para nekoga da placaju redovno (Zvezda, Partizan, bilo koji klub), kako se uopste usudjuju da ih zaposljavaju?!
    Zivim u Norveskoj vec dugo i ako jedan mesec ne bih dobio platu, zvao bih advokata sindikata i firma bi momentalno bila blokirana dok se meni novac ne isplati, kako znaju i umeju. I to nema nikakve veze sa bogatstvom drzave, vec sa fer poslovanjem i pravima radnika.
    Muka me uhvati kad god procitam da neki fudbaleri ili kosarkasi nisu dobili platu mesecima. To je u nekoj normalnoj drzavi potpuno nezamislivo. Odmah bi se klub izbacio u amaterski rang. I to sve nema nikakve veze sa standardom u zemlji, vec samo sa politickom voljom.
    Verujem da se u finansijkom (ne)poslovanju i zloupotrebi nalazi i koren problema srpskih klubova. Kad bi se to sredilo (silom), mislim da bi puno stvari sele na svoje mesto. Samo sto nema ko....
    (Aleksandar iz Osla, 21. jul 2017 14:23)

    # Link komentara

  53. Razumem ja optimizam, ali svima koji misle da pocetnik sa 31 godinom moze voditi ZVEZDU u EL, i ostalim takmicenjima ima ozbiljan problem sa realnoscu, ovo nije pruzanje sanse talentu od Covica, vec pruzanje sanse coveku koji ce biti poltron, bez reci i bez plate izvrsavati naredjeno. Zalosno i jadno od strane Covica,tek ce biti potresa u klubu, ovo nece tek tako proci, zapamtite ljudi !
    (Miki delija, 21. jul 2017 14:21)

    # Link komentara

  54. Izdali ste Radonju!!!!!!
     (sNs bot, 21. jul 2017 14:21)

    # Link komentara

  55. Nije problem što je trener Alimpijević. Problem je što će ga posle tri poraza smeniti,kao što je nekad bilo u FMP-u. Videćemo koji igrači će igrati u Zvezdi.Ako budu u rangu trenera,neće Zvezda daleko doći sledeće godine ni u ABA ligi ni u Euro ligi.
     (Henri Chinasky, 21. jul 2017 14:21)

    # Link komentara

  56. Ljudi, Dejo je stigao iz ozbiljnog i velikog kluba kao sto je Buducnost sa kojima je konstantno bio u vrhu Aba lige i odlicne rezultate imao u evrokupu, a ovaj odakle dolazi???
     (tonconi, 21. jul 2017 14:20)

    # Link komentara

  57. Covic se definitivno postavio kao da je Zvezda njegov privatni klub. Stalno ponavlja kako niko nije iznad zvezde a tako se on ponasa. Nemojte molim vas porediti dolazak Alimpijevica i Radonjica, Radonjic je imao par sezona na klupi Buducnosti, Radonjic je buo igrac, kosarkas. Ne kazem da Alimpijevic ne zna nista ali Zvezda nije mesto gde se uci, tu treba da dodjes sa nekim referencama, a referenca Alimpijevica je pobrda nad partizanom pri cemu partizan nikad slabiji nije bio. Pogledajte samo kako je Zvezda otresla Fmp. Nadam se da resursi iz Fmp nece biti mladjani Covic, Bursac i sl. Dragi Branko Lazicu valjda te glava ne boli sto nisi otisao kada si mogao.
    (marko, 21. jul 2017 13:39)
    Pa i jeste njegov privatni klub.Jel si ti stvarno mislio da nije?Pa covek bio lepo rekao,kada su ga pitali o fuziji Fmp-a i C.Zvezde.Ne moze da se fuzionisite sa klubom koji nema nista sa klubom koji ima sve.Eto,nadam se da samti pomogao da shvatis a i ostalima.
    (Rade, 21. jul 2017 14:14)

    # Link komentara

  58. Ako nista siguran sam da bolje prica eng.od Radonje
    (Oz, 21. jul 2017 14:12)

    # Link komentara

  59. Rekoh još juče. Pero Antić i Pulen stižu.
     (stecky, 21. jul 2017 14:11)

    # Link komentara

  60. šampioni F9, najveći domet IKAD!
    (e moj ti, 21. jul 2017 14:10)

    # Link komentara

  61. Zaigrala mečka i pred njihovim vratima. Đavo uvek dođe po svoje.
     (Pedja, 21. jul 2017 14:09)

    # Link komentara

  62. Podrska za Dusana. Ne sumnjam da ce dati sve od sebe posto mu je ovo velika zivotna sansa
    (karter, 21. jul 2017 14:08)

    # Link komentara

  63. Mozda je Zoc i ko jos vec seo na klupu iz patika ali oni su igrali kosarku
     (Cvrčak, 21. jul 2017 14:03)

    # Link komentara

  64. nema para
     (realista, 21. jul 2017 14:01)

    # Link komentara

  65. Podrska gospodinu Covicu, on je dokazao da je pravi i iskreni Zvezdas...samo jako!
     (Trifke, 21. jul 2017 14:00)

    # Link komentara

  66. Iskreno, najviše sam navijao za Alimpijevića. On je mlad i perspektivan trener koji treba da radi i raste sa ekipom (kao što je, uostalom, bio i Radonjić - setite se samo kakvi su komentari bili kad je on došao, a i tokom prvih godinu i po dana na klupi Zvezde. Imao je podršku 0% navijača). Realnost Zvezde je da gradi ekipu iznova svakih par godina, da bi rasprodala igrače i ponovo krenula od nule. Neki se zanose suludim ambicijama da možemo da držimo ekipu na okupu jedno 5 godina i da uzmemo trofej u Evroligi. To, u ovim društveno-politički-ekonomskim okolnostima, jednostavno, nije moguće.
     (ja, 21. jul 2017 14:00)

    # Link komentara

  67. Kako čudno piše "Petar Božić"
    (Coa, 21. jul 2017 13:59)

    # Link komentara

  68. Jadna nam će Zvezda dogodine biti kad nam je ovakav trener.
     (navijač, 21. jul 2017 13:59)

    # Link komentara

  69. Mislim da je trener i vise nego perspektivan. Rizik jeste velik, ali mislim da su sasvim dobre sanse da je pun pogodak! Covic je barem rezultatima prethodnih godina zasluzio da mu verujemo sa izborom
     (alfa, 21. jul 2017 13:56)

    # Link komentara

  70. Gotovo je,propast režima i režimskog projekta je počela
     (PBC, 21. jul 2017 13:54)

    # Link komentara

  71. "Problem placanja je oduvek postojao". Radonjic je odbio, iako nije imao ponudu ni jednog drugog kluba. Znaci, ponudili ste mu ugovor na jednu, dve ili tri godine, s tim sto ste mu rekli da plate verovatno nece biti. Jos jednom, ponudili ste coveku ugovor, ali "sa klauzulom" da verovatno necete moci da ga placate. I onda sebe nazivate stabilinim Euroligaskim klubom, ponosom Srbije, pominjete A licencu, dovodite Bartolomea, pricate kako vam se svi dive i sl ?!?!? Ovo je vasa legenda?!?!?!
    (baki, 21. jul 2017 13:53)

    # Link komentara

  72. Iz prvog tima u drugi. Pa i nije neko unapredjenje.
     (betmen, 21. jul 2017 13:53)

    # Link komentara

  73. Radonjic je bio amater ali ovo.....nista od prolaza dalje u evroligi a bice tesko i u domacim okvirima, toliko od toga da smo drzavni bankomat
     (hm, 21. jul 2017 13:47)

    # Link komentara

  74. Alimpijevic je velika greska Covica? Zasto? Pa za razliku od Radonjica koji je uspesno vodio Buducnost uvek je igrao na mali broj poena utakmice i ako je imao prosecan tim, znaci pre dolaska u Zvezdu znalo se kakav stil forsira.. Alimpijevic koliko vidim igra na veliki broj poena a tako se ne moze igrati Evroliga jer svaki tim u EL ima bolje strelce od nas..Igrati na poen vise protiv EL azdaja je samoubistvo. Odbrana osvaja trofeje a ne napad.Jer napad zakaze cesto...
     (Zvezdas, 21. jul 2017 13:44)

    # Link komentara

  75. podrzavao sam radonju od starta, sada kada je otisao za mene su postojale samo dve opcije za trenera:
    Jovovic ex Buducnost i Alimpijevic.
    Drago mi je sto je tako, a pored njega je Topic koji je inteligentan covek i kosarkas i koji ce useti da nastavi kontinuitet rada sa visokim igracima.
    Ono sto je bitno, Alimpijevic je dosao na vreme, ima energiju, drskost, i zna da postavi agresivnost u odbrani pa ocekujem da se stil igre nastavi.
    E sad, sve nam zavisi od igraca na mestu 1 i 5. Ako tu budemo imali dva dobra ali bas dobra igraca, ne pladim se nista. u suprotnom, bice zestoko.
    EL je ono sto i moze biti za nas, jacanje igraca u igrackom smislu i nista vise. Za ovu sezonu je najbitnije podrzati tim do kraja. kod nas cemo biti najbolji kao i do sada, ali aba cemo biti posle cedevite i buducnosti. zato pun pionir i u boj momci.
    p.s. cuo sam da je pulen stigao, moj izbor za peticu je musli!
     (aleksaczv, 21. jul 2017 13:43)

    # Link komentara

  76. ovi koji spominju Obradovica kako je iz patika postao trener, Obradovic je bre bio frhunski igrac, plej imao je kosarkaskog znanja. ovaj kosarku nikad nije igrao sem u mladjim kategorijama i u zvezdi ce da se uci.
     (marko, 21. jul 2017 13:42)

    # Link komentara

  77. Jet set privatnik :))
     (Filip Must Play, 21. jul 2017 13:41)

    # Link komentara

  78. Pa kako,sta mislite zasto je SNS kadar ustolicen na mestu trenera Partizana...po fudbalskom sistemu...Smenjivace ih sa titulama a Mesija da vlada...Nece nijedan ozbiljan trener da se na njemu i njegovoj karijeri slomi uspeh Zvezde...dovedena je zato anonimna licnost za sprovodjenje Mesijinog plana...PU
     (doba inkvizicije, 21. jul 2017 13:41)

    # Link komentara

  79. Covic se definitivno postavio kao da je Zvezda njegov privatni klub. Stalno ponavlja kako niko nije iznad zvezde a tako se on ponasa. Nemojte molim vas porediti dolazak Alimpijevica i Radonjica, Radonjic je imao par sezona na klupi Buducnosti, Radonjic je buo igrac, kosarkas. Ne kazem da Alimpijevic ne zna nista ali Zvezda nije mesto gde se uci, tu treba da dodjes sa nekim referencama, a referenca Alimpijevica je pobrda nad partizanom pri cemu partizan nikad slabiji nije bio. Pogledajte samo kako je Zvezda otresla Fmp. Nadam se da resursi iz Fmp nece biti mladjani Covic, Bursac i sl. Dragi Branko Lazicu valjda te glava ne boli sto nisi otisao kada si mogao.
     (marko, 21. jul 2017 13:39)

    # Link komentara

  80. Sad sledi pljuvacina isto kao protiv Radonje. Ovi sto ga danas dizu u nebesa pljuvali ga svake utakmice, imajte obraza malo. Neka ovaj covek pokaze sta ume
    (Petar, 21. jul 2017 13:38)

    # Link komentara

  81. @veliki strumpf
    Dok smo igrali kako treba I davali maksimum pobedjivali sve velike klubove ...I tad ti nije nista valjalo?? Sto ne podrzis nego opet jadikujes, daj malo optimizma nekad. Mozda se poklope kockice pa bude sve ok.
     (anica, 21. jul 2017 13:37)

    # Link komentara

  82. Covke?Gde su pare bre?Pa nije to TVOJ PRIVATNI Klub-Svi su otisli i opet "pametujes bre"
     (pa da!, 21. jul 2017 13:36)

    # Link komentara

  83. Bravo Dule! :)
     (keptn krančiz, 21. jul 2017 13:33)

    # Link komentara

  84. Da se moze napraviti neki uspeh u ovakvom takmicenju Fener bi postavio cara Murata za trenera...o trenerima drugih ekipa prepusticu masti na volju drugih citalaca...Bilo je u prosloj sezoni pobeda nekih i van ocekivanja,bile su pune dvorane,prelazni rok je doneo jos suske u klub...ovo u klub sa rezervom prihvatiti..i docekasmo pacera za trenera koji ce da nam prosipa pricu jer je ostvario svoj san za platu tapsanje po ramenu...GDE SU PARE...sta bi sa pricom napada na f4 koje su najavljivane...nemoj da vam trazim vesti sa izjavama...i da...posto se svi uhvate za 2011 pa popuju u kom stanju je bila pa im je to izgovor za sadasnje lapanje...vratite nam je u to stanje,bolje i to nego da gledamo ovu pljacku...Placajte vas navijacki lobi ali ovim ste pravu navijacku populaciju oterali sa utakmica.Za botovske minuse ne marim.
     (Dejan CZ, 21. jul 2017 13:30)

    # Link komentara

  85. I na kraju da napomenem da cemo zvanicno promeniti ime u FMP Zeleznik 
    Kad se jednom grb proda.....
    (Crna mamba, 21. jul 2017 12:36)

    Fore su vam stare 5 godina...
     (eee, 21. jul 2017 12:49)

    Pa koliko i vas klub... :)
    (vlajzi, 21. jul 2017 13:30)

    # Link komentara

  86. Sramota me je sto sam zvezdas kad vidim komentare o novom treneru kk na raznim portalima :( ...pustite coveka, zna Cova sta radi. ???????
     (miloos, 21. jul 2017 13:29)

    # Link komentara

  87. Nije mi jasno da vec tri godine klub ima rezultate i da se posle toga jednostavno ugasi. Pa prosle sezone su odigrali 15 meca Evrolige u svojoj hali i uvek je bilo puno,tv prava,sponzori i td i td
     (blinkikoala, 21. jul 2017 13:28)

    # Link komentara

  88. Ja jesam da se mladimada sansa ali ovaj mi ne uliva poverenje. Mozda gresim. I Zeljko je iz patika seo na klupu, Sasa Obradovic, Zdovc, Sasa Djordjevic jos postao selektor
     (Pavle, 21. jul 2017 13:28)

    # Link komentara

  89. Jezivo koliko unapred nepoverenja i kako se otpisuju ljudi i ekipa za koju kao navijaš.Posle ne treba da se čudimo kada nam se smeju navijači Partizana na koji način "podržavamo" svoj klub.Podrška najmlađem treneru u istoriji evrolige i naravno igračima.
    (Miki, 21. jul 2017 13:08)
    Jel to mislis na EL konkretno ili na nezvanicna prvenstva Evrope u kosarci? Posto je postajalo nesto i pre EL. Samim tim je ovaj daleko od najmladjeg u istoriji. Ima jedan koji je u njegovim godinama osvajao EL, a ima barem jos jedan koji je isao na F4 sa manje godina. Oni kojima se ime pominje u stavu mirno. Zelimir Obradovic i Dusko Vujosevic.
    Moguce da je potencijalno dobar trener. Vreme ce pokazati. Problem je u tome kakvu ce ekipu imati na raspolaganju, koliko ce mu se mesati raznorazni faktori itd. Samo vreme ce pokazati.
    (Vz, 21. jul 2017 13:28)

    # Link komentara

  90. Znaci pare sa Kosova potrosene.
    (Karaburac, 21. jul 2017 12:40)

    Da, otisle u vas raspali klub da se ne ugasi definitivno
     (Batko, 21. jul 2017 12:56)

    Hahahahah, ovog lika samo malo nagazis i on zakmeci.
    Prvak evrope se uskoro vraca na stare staze slave, a njegova vestacka fuzija se vraca tamo gde je zavrsio i VK CZ VET, na smetiliste istorije. Postigli su oni najveci uspeh u istoriji, top16, i mogu da se raspuste sad. Neka puste sposobnije od njih da opet odu na F4 i vrate Srbiju na kosarkasku mapu Evrope.
    (+41, 21. jul 2017 13:26)

    # Link komentara

  91. Moze on da pominje mentole ali mentoli su u pravu sa dominacijom Zvezde je zavrseno,tim ce sastavljati Covic a kad ga on sastavlja tesko da cemo nesto uraditi i mislim da je ovo njegov poslednji trzaj jer je dobio para od transfera kojih sledece godine nece biti a samim tim to znaci dovidjenja Zvezdo povratio sam klub na staze stare slave nema para od drazave ne da Vucic dovidjenja.
    (Delija, 21. jul 2017 13:19)

    # Link komentara

  92. Љета господњег 1991, један играч је из патика ускочио на тренерску клупу, тада млад баш као и Алмипијевић сада (31 година), преузео је клуб у тешкој, најтежој ситуацији, млада и прилично неискусна екипа, играла је и ЕЛ, али бејаше та земља под санкцијама, па су као домаћини играли у некој Фуенлабради за коју људи на брдовитом Балкану тада нису ни чули, И играла та млађарија, водио их тада зелен, презелен стручњак, и узеше евро-лигу.

    Тако то беше некад. Променила су се времена од тада, ни кошарка није више иста. Али ето једног евро-лигаша преузео је млад стручњак, истих година као тај тада, биће можда и млађи од неких својих играча. Ту увек постоји проблем како ће се изборити за ауторитет, јер ти играчи размишљају; "где нам овога поставише, да се на нама учи тренерском послу и финесама".

    Видећемо шта ће бити. Алимпијевић је перспективан стручњак, предан у послу, до фанатизма посвећен кошарци. Млад а већ се доказао, у сезони 2014/15 са Вошом, екипом јефтиних и лимитираних играча урадио је јако добре ствари.
    У завршеној сезони и са ФМП-ом.
    Навијачи Звезде неће бити срећни, размажено је то, они хоће неку опасну фацу на клупи.
    Видећемо колико је Душан дпрастао изазову, како ће радити под притиском, но оно што знам, што сам уверен, Душан је и храбар стручњак, даће шансу младима, и онима у год.98, можда прве сезоне то неће добро донети Звезди, уследиће и поруке "Душане, одлази", али српској кошарци ће то много доброг донети.
    (Divos, 21. jul 2017 13:16)

    # Link komentara

  93. Mislim da bi Filip Covic mogao na mesto pleja razume se sa trenerom Alimpijevicem a svakako je kvalitet za Euroligu cudi me da jos prosle godine nije igrao za Zvezdu, sad je pravi trenutak da pali i zari Euroligom. Kad je jedan Mekejleb iz Partizana mogao igrati Euroligu moze i Fica
    (Zvezda ponos Srbije., 21. jul 2017 13:09)
    Hihihihihihihihihi
    (Vz, 21. jul 2017 13:16)

    # Link komentara

  94. Steze se kaisic, doso djavo po svoje.
    (Vlado, 21. jul 2017 13:15)

    # Link komentara

  95. Nema para,a ne sme da kaže ni kako ni zašto ih nema!!?
    Verovatno bi se fijoka odmah otvorila.
    Zato péni!!
     (Dušan, 21. jul 2017 13:12)

    # Link komentara

  96. Ove godine nece Zvezda osvojiti ni ABA a ni prvenstvo, dok ce u EL biti ubedljivo zadnja. Sve zbog Covica. Grdne pare zaradio zadnjih par godina i puf, pojavio se vilenjak i odneo cup u pravcu duge...
     (milan010, 21. jul 2017 13:11)

    # Link komentara

  97. Sve jedno...napred Zvezdo!!!
     (mrzim da radim subotom, 21. jul 2017 13:11)

    # Link komentara

  98. Kakvi više Kariji i Dude? Svaka njima čast za sve do sada ali s ti ljudi spremni za penziju i ma koliki stručnjaci bili a jesu jedni od najvećih ipak treba dati prednost mlađim snagama. Mislim da je ovo odličan izbor ako već nismo mogli da dovedemo nekog trenera koji ima više iskustva jer su svi interesantni pod jakim ugovorima. Sastavlja se novi tim tako da trener sa novim igračima kreće od starta. Da je ostala stara postava pa bez Radonje bi možda bilo problema ali ovako je to sve ok. Mi ne možemo da platimo trenera kao što to rade najbogatiji klubovi a i ti treneri očekuju i određeni budžet sa kojim će da raspolažu gde smo mi opet tanki, ali možemo da dovedemo talentovanog momka koji sigurno ima znanje, motiv i ambiciju a iskustvo će da stiče kroz rad. Puna podrška!
     (Džoni, 21. jul 2017 13:10)

    # Link komentara

  99. Ovo 'mnogi su nam se nudili',me podseti na Bilija Pitona iz 'Maratonaca' o Kristini! 'Mnogi su je tražili...'
     (Dušan, 21. jul 2017 13:10)

    # Link komentara

  100. Mislim da bi Filip Covic mogao na mesto pleja razume se sa trenerom Alimpijevicem a svakako je kvalitet za Euroligu cudi me da jos prosle godine nije igrao za Zvezdu, sad je pravi trenutak da pali i zari Euroligom. Kad je jedan Mekejleb iz Partizana mogao igrati Euroligu moze i Fica
     (Zvezda ponos Srbije., 21. jul 2017 13:09)

    # Link komentara

  101. tako ste i pljuvali radonju. zna covic sta radi ne brinite i nemoj te ocekivati odmah prvu sezonu da sve osvojimu bice opet na svoje mesto aaa taj mnogo talentovan
     (Aleksandar95, 21. jul 2017 13:08)

    # Link komentara

  102. Jezivo koliko unapred nepoverenja i kako se otpisuju ljudi i ekipa za koju kao navijaš.
    Posle ne treba da se čudimo kada nam se smeju navijači Partizana na koji način "podržavamo" svoj klub.
    Podrška najmlađem treneru u istoriji evrolige i naravno igračima.
    (Miki, 21. jul 2017 13:08)

    # Link komentara

  103. Trebao je Borko Radovic da ostane i bude sef strucnog staba jer bi verovatno ostali svi iz Radonjiceve ere a ovako ce najveci hendikep biti ako ode onaj kondicioni trener.Njega po svaku cenu zadrzati.
    Alempijevic ima potencijala ali videcemo koliko ce imati autoriteta kad mu budu stigli stranci ili neko od nasih iskusnijih igraca.
    (Realno, 21. jul 2017 13:08)

    # Link komentara

  104. pozdravljam. dosta više napuvanih imena koji 20 godina nemaju rezultata. npr Maljković, zadnji uspeh sa Pao 1996 ako pamtim, od tada ništa a kao veliki trener. ili Sagadin, šta je taj uradio zadnjih 20 godina? da ne nabrajam dalje, a skupi ko đavo.

    i ovako ove godine nemamo šta da tražimo u El, podmladiti tim i neka sa njima radi mlad trener koji nije skup i hoće na duže staze da radi. bitno je uzeti domaća takmičenja i Aba
     (Dušan, 21. jul 2017 13:06)

    # Link komentara

  105. страшно шта овај ради. Па то је Звезда бре човече није полигон за тренере из предграђа без жеље да увредим овог момка, нема никаквог искуства у велилим такмичењима. Какви смо бре слепци.
     (Banamen, 21. jul 2017 13:05)

    # Link komentara

  106. Ako makar upola dobije podrsku koliko i Radonjic, nema razloga da Alimpijevic ne uspe. Radonja je svoja prva dva finala gubio, od Partizana i Cibone, a Zvezdu je u Evroligu odvodio Covic, ne treba ni to smetnuti sa uma. Na koncu, ipak je glavno kakav ce igracki kadar Zvezda imati, a je u ovom trenutku veoma neizvesno.
    (Oxi, 21. jul 2017 13:05)

    # Link komentara

  107. Zvezda može postizati rezultate u EL samo ako prihvata rizike koje bogatiji klubovi nisu spremni da prihvate. Alimpijević je pokazao da ima potencijal da bude ozbiljan trener i može biti dobar izbor za stvaranje kontinuiteta u narednim sezonama, a da li će se snaći na tom nivou takmičenja ostaje da se vidi. Što se tiče igrača, isto će morati da se dovode manje afirmisani igrači od kojih se može očekivati da eksplodiraju, a koji su za bilo kog drugog Evroligaša suviše rizičan izbor.
    (marko, 21. jul 2017 13:02)

    # Link komentara

  108. Proritet Čovica je ponovo Fmp Zeleznik,vise mu nije proritet Fmp zvezda.. Covicu zamerice ti delije i zvezdaska javnost zbog ovoga,a sad ce i panteri da likuju i da zezaju delije.. Sta im to radis Covicu a taman su se ponadale delije da vise volis Fmp zvezdu i delije kad ti ponovo izabra pantere i Fmp Zeleznik.. Pa zasto im ovo radis vise?!
     (40+, 21. jul 2017 13:00)

    # Link komentara

  109. Bravo Dule, nek' je sa srecom majstore! Nadam se da ovako imamo resenje na duze staze, a ne sumnjam da ce kvalitet doci do izrazaja :)
    (Dejan, 21. jul 2017 12:59)

    # Link komentara

  110. "Neću da dovodim nekoga od 75 godina pa da plaćam posebno osiguranje"...

    Struka se ne pita u klubu - On dovodi i on placa - ne placa klub, nego ON... covek je gazda, a ne prvi covek i deo velikog kluba ili slicno!
    (Kako ko, pa ja, 21. jul 2017 12:58)

    # Link komentara

  111. Koliko neozbiljan potez. Bez ikakvog plana, strategije,ideje. Sramota!!!
    (As, 21. jul 2017 12:57)

    # Link komentara

  112. Nadam se da ce navijaci u nedelju na Marakani imati sta da kazu o novom treneru KK.Crvena Zvezda
     (Nebojsa, 21. jul 2017 12:57)

    # Link komentara

  113. Znaci pare sa Kosova potrosene.
    (Karaburac, 21. jul 2017 12:40)

    Da, otisle u vas raspali klub da se ne ugasi definitivno
     (Batko, 21. jul 2017 12:56)

    # Link komentara

  114. počinje kanal, dzabe potrošene pare, sad krece dubioza, za godinu dve katanac...
     (miki, 21. jul 2017 12:56)

    # Link komentara

  115. Ovo rešenje mi se sviđa više od Pešića kojeg obožavam ali ga je pregazilo vreme. Ivanovića, a pogotovo Tomića ne bih da komentarišem.
    Kada već nije Saša Obradović, Alimpijević je idealno rešenje.
    Voleo bih recimo i Gagija Nikolića, ali on je partizanovac, možda ne želi kod nas.
    (Reservoir dog, 21. jul 2017 12:56)

    # Link komentara

  116. Ne zelim da panicim,ali mi se ovo ne svidja.Izgleda da Covic zeli da ima za trenera coveka koji ce da slusa i koji nece birati igrace sam.
    (sto bezIte, 21. jul 2017 12:36)
    Zato je i Radonjic toliko ostao tu jer za ove godine koliko je bio trener bilo je dosta prelomnih situacija gde je trenerov doprinos izostao, gde su bile serije od -18 bez tajm auta itd. Glupo je osporavati Radonjicev ucinak jer je uradjeno dosta dobrih stvari ali kakvi su igraci prosli kroz nas klub ni to nije za zanemarivanje. Nisam hejter ali isto tako mislim da Radonjic nije nezamenljiv.
    (ko-ometator, 21. jul 2017 12:56)

    # Link komentara

  117. Au al ima da vas pune sledece sezone!!!

    Petar Bozic>>>Alimpijevic!!
    (Grobar, 21. jul 2017 12:55)

    # Link komentara

  118. Smejurija.
    (Sabre, 21. jul 2017 12:55)

    # Link komentara

  119. Toliko o tome da je Zvezda drzavni projekat.
    (Aleksandraa, 21. jul 2017 12:53)

    # Link komentara

  120. Filippppp must play Euroleague hahahahah
     (NBA Live, 21. jul 2017 12:51)

    # Link komentara

  121. pa kakvo je ovo rešenje... dokle vise da se neko uči i kad koliko toliko do ije neko iskustvo napusti klub... ne sviđa mi se ovo...
     (smesko, 21. jul 2017 12:50)

    # Link komentara

  122. Sta je bre Delije opet pljuvanje nije ni poceo da ih trenira a mi kao po starom udri po pljuvanju.Sta je sada nam je Radonja nezamenjiv..Pa koliko smo samo njega pljuvali mislim da je Radonja najpljuvaniji trener u istoriji sporta od strane svojih navijaca.Polako bre dajte podrsku ovom mladom treneru covek je pokazao u prosloj sezoni da zna svoj posao.Cudna smo ti mi Srbi neka sorta,steta sto nema na Olimpijadi takmicenje pljuvanje u dalj mislim da bi redovno uzimali zlato.
     (KoRn, 21. jul 2017 12:49)

    # Link komentara

  123. I na kraju da napomenem da cemo zvanicno promeniti ime u FMP Zeleznik 
    Kad se jednom grb proda.....
    (Crna mamba, 21. jul 2017 12:36)

    Fore su vam stare 5 godina...
     (eee, 21. jul 2017 12:49)

    # Link komentara

  124. Ima 90 dana iskustva sa FMP u ABA i sad ce on da vodi CZ u EL?? Sto vise da kazem.
    (Fv, 21. jul 2017 12:49)

    # Link komentara

  125. Podrska za Alimpijevica! Ko lupi minus neka gleda Eurocup Ilje Sananidzea!
    (Olio, 21. jul 2017 12:49)

    # Link komentara

  126. Stize i Filip na mestu pleja da na pragu zrelih godina oseti čar evrologaskih tekmi. Kada ce ako ne sada?
     (Tozovac, 21. jul 2017 12:46)

    # Link komentara

  127. Jeste resetovao Dziloa sa mnogo slabijim timom, ali ne znam da li moze da se nosi sa Zvezdinim ambicijama...
    Nisam za Karija, Kari je zreo za penziju, a iskreno ne znam ko je od dobrih trenera trenutno bez angazmana.
    Ja bih voleo da vidim Obradovica i Trifu, ali nisu ludi da se odreknu ruskih i turskih miliona.
    Najvise me brine da li ce moci da bude autoritet igracima, zbog mladosti.
     (Dzoni, 21. jul 2017 12:45)

    # Link komentara

  128. Neozbiljno skroz. Za ovakakav potez nema opravdanja, a vidim mnogi to i rade i povlace paralelu sa Radonjicem koji je isto bio neiskusan. Pa tad se pocinjalo od nule, krenulo se u ozbiljan projekat i to onda nije bio problem. Mi smo postali stabilan evroligas a vracamo se na nulu, mislio sam da smo tu fazu presli. Sta radi sujeta to je cudo, i kod Covica i kod bratije koja je na vlasti. Unistice sve sto postoji u ovoj zemlji.
     (DarioHubner, 21. jul 2017 12:44)

    # Link komentara

  129. pa nije on pobedio partizan nego jedan igrac!!! Taj igrac je sad otisao daleko preko bare!!! Smesna prica!!! U glavnom, ako okupis pravi tim ABA ligu ces da prodjes ali evropu.....cao zdravo!!!!
     (sklek, 21. jul 2017 12:43)

    # Link komentara

  130. Hrabro:

    Bilo je za ocekivati i Alimpijevic je difitivno zasluzio svoje...
    Nakon proslegodisnjeg uspeha sa FMP bilo je jasno da je spreman...
    Novi trener ce imati ogromnu prednost nad Radonjicem, jer tim stoji mnogo bolje i igra EL, a i iskreno nadam se da cemo se resiti one ultra defanzivne igre Radonjica,jer ma koliko je fino biti medju top 3 naj-jaca odbrambena tima, toliko je grozno biti medju zadnjima sto se tice napada...
    Kosarka treba balans...A mi ga nismo imali...
    Sretno bilo, mislim da je ideja odlicna, da mi trebamo nove trenere, sa novim idejama...
    (sasha the red baron, 21. jul 2017 12:43)

    # Link komentara

  131. Komentari koji su predlagali Alimpijevica su dobijali po 300-400 pluseva. Gde sad? Ah da, dvostruki arsini. Podrska momak, trebace ti.
     (nista o nicemu, 21. jul 2017 12:42)

    # Link komentara

  132. znači kari dolazi pošto ne može duda ivković?
    (hahahahaha, 21. jul 2017 12:42)

    # Link komentara

  133. uzivali smo par godina u hemiji i jedinstvu... ovu cemo zeleti sto pre da zaboravimo, samo da ne bude pocetak kraja, a deluje da jeste...
     (cuyoshi, 21. jul 2017 12:41)

    # Link komentara

  134. Nemoj neko da je napisao "ubica grobara". Mi sa njima mozemo i sa juniorima, nama su merodavne utakmice u Evroligi. Mislim da uz njega treba da bude neki iskusan pomocni trener da ga savetuje, i samo tako se postaje pravi trener.
    (Olio, 21. jul 2017 12:41)

    # Link komentara

  135. Ne zelim da panicim,ali mi se ovo ne svidja.Izgleda da Covic zeli da ima za trenera coveka koji ce da slusa i koji nece birati igrace sam.
    (sto bezIte, 21. jul 2017 12:36)

    Takav je bio i Radonja. Zato je Pesic i najuren.
     (Miki, 21. jul 2017 12:40)

    # Link komentara

  136. Znaci pare sa Kosova potrosene.
     (Karaburac, 21. jul 2017 12:40)

    # Link komentara

  137. Nista o ciljevima ekipe, pojacanjima?
     (Kriticar, 21. jul 2017 12:39)

    # Link komentara

  138. Ko bre?
     (Uros, 21. jul 2017 12:39)

    # Link komentara

  139. Strasno koliko su navijaci Zvezde razmazeni, po njihovom Alimpijevic je trebao prvo trenirati par klubova u Euroligi i onda da dođe u Zvezdu.
    BEZ RIZIKA NEMA PROFITA
     (ssm, 21. jul 2017 12:39)

    # Link komentara

  140. A kako ste odabrali trenera drugog kluba? :) hehehehe

    Sta ako on nece da napusti taj drugi klub? Posto Covic kaze da su oni birali... :)
    (Milan, 21. jul 2017 12:38)

    # Link komentara

  141. Ou, ovo je bas hrabro.
    (vdusan, 21. jul 2017 12:37)

    # Link komentara

  142. Hahahaha znači ostaje u FMP-u. Eee šta im radiš.
    (..., 21. jul 2017 12:36)

    # Link komentara

  143. Neko mora da odradi pripreme.
    (misko, 21. jul 2017 12:36)

    # Link komentara

  144. Ne zelim da panicim,ali mi se ovo ne svidja.Izgleda da Covic zeli da ima za trenera coveka koji ce da slusa i koji nece birati igrace sam.
     (sto bezIte, 21. jul 2017 12:36)

    # Link komentara

  145. I na kraju da napomenem da cemo zvanicno promeniti ime u FMP Zeleznik
    Kad se jednom grb proda.....
     (Crna mamba, 21. jul 2017 12:36)

    # Link komentara

  146. Hahaha
     (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 21. jul 2017 12:35)

    # Link komentara

  147. Čovke pogubio kompas.. Izgleda da su braća baš pritisla..
    (realan, 21. jul 2017 12:35)

    # Link komentara

  148. Sad ce strucnjaci koji su terali Radonju tri godine odmah krenuti da pljuju novog trenera
    (polo, 21. jul 2017 12:34)

    # Link komentara

  149. Jedini uspeh Dzikica je sto je afirmisao Alimpijevica...kanda je talentovan trener, poznaje igrace iz FMP-a, I sto je najvaznije jeftin je...pa ajde da probamo sto da ne.
     (marepp, 21. jul 2017 12:34)

    # Link komentara

  150. Mozete kako hocete kad ste Ćovićevi ali za ovog je Muta DR profesor...
    (gremlin, 21. jul 2017 12:33)

    # Link komentara

  151. Dobar izbor!
     (bojaaan, 21. jul 2017 12:33)

    # Link komentara

  152. VRACA SE STARI FMP
     (XYZ, 21. jul 2017 12:33)

    # Link komentara

  153. Bice sta biti mora.
    Bez 5 ozbiljnih pojacanja nema kontinuiteta na ovim prostorima i sanse za top8 EL.
    Srecno Topu, kao i Alimpijevicu.
    (GM, 21. jul 2017 12:32)

    # Link komentara

  154. Znaci, ugasili smo ga skroz. Ovo je ocigledno sunovrat, nazalost.
     (veliki strumf, 21. jul 2017 12:32)

    # Link komentara

  155. Ko je taj Alimpijevic?
     (40+, 21. jul 2017 12:32)

    # Link komentara

  156. Неозбиљно и неамбициозно
     (Мангупарија ЦЗБГ, 21. jul 2017 12:31)

    # Link komentara