1. @ekerozbergn

    Izmedju ugovora i dogovora velika je razlika...
    (somi, 23. jul 2017 08:17)

    # Link komentara

  2. Pa nisi to rekao, to sada po prvi put kažeš.Lepo je što si konačno prihvatio činjenicu a to je da su bili jednaki te sezone i da nikakva priča o sabotaži ne stoji.
    Što se tiče Mađarske 2007. šta god da je bio razlog, evo moje je mišljenje da Alonso to ni po koju cenu nije smeo da uradi.Da li ga je Luis isprovocirao ili šta ali ne sme dvostruki aktuelni šampion da dozvoli sebi da ga iz takta izbaci početnik sa 10 f1 trka iza sebe i da reaguje kao uvređena mlada.To jedan šampion ne sme da dopusti sebi.Pravi šampion i sportista to ne radi.Moje mišljenje, pa ti se možeš složiti a i ne moraš, i ja tvoje mišljenje poštujem.
    Štos e tiče kazne nema ona veze sa Meklarenom, ekipa ništa nije kriva, nisu oni mogli izgurati Alonsa iz pita da izađe ranije na stazu niti zabraniti Luisu da uđe u box niti bilo šta, sukob je unutrašnji i nikakve veze nema sa konstruktorskim bodovima.Odluka o oduzimanju bodova je politička i marketinška i samo je bila uvod u ono što se desilo kasnije(oduzeti svi bodovi).Jer cilj je bio samo jedan - da Ferari osvoji bar jednu titulu makar im je poklonili i oni su to i uradili.Slično su pokušali i 2008. ali guranje ferarija od strane sudija nije davalo dovoljno rezultata a novo oduzimanje bodova bilo bi zaista smehotresna lakrdija posle koje bi verovatno većina timova bojkotovala dalju f1 i ostao bi samo ferari da se trka sam sa sobom.
    (LH #44, 21. jul 2017 15:57)

    # Link komentara

  3. Grohotom se nasmejah:
    "Sam si rekao da su otprilike izjednačeni po kvalitetu i šta ti je onda tu čudno, najlogičnije je da završe "nerešeno".I ja se slažem da niko nikog nije odrao, prejak je izraz.Ali bili su jednaki.Što je teško to priznati?"
    Treba lI da priznajem ono sto kazem?
    Madjarska: FA je bezobrazno blokirao Luisa I LH je izgubio jedan krug u kvalifikacijama I FA je apsolutno zasluzeno kaznjen. Ti bi tu stavio tacku naravno. E vidis to Alonso nije uradio iz ljubomore sto je LH bolji vozac pa nije znao sta ce od besa. Alonso je trebalo da prvi udje u prvi krug koji mu je znacio u smislu da je tad imao praznu stazu, kao sto je LH trebalo da ima poslednji krug kad je staza najzagrejanija. LH nije to dozvolio Alonsu I TO je razlog sto mu je ovaj vratio. Alonso je kaznjen od strane FIA sasvim pravilno, LH nije kaznjen jer nije prekrsio pravila FIA, ali jeste prekrsio timska pravila I zato se posle trke izvinjavao Denisu. I sta imamo za rezultat jedan isece drugog, drugi blokira prvog, obojica izgube po brzi krug na kraju ovaj sto je imao sporiji krug startuje sa prve pozicije I pobedi a ovaj sto je bio brzi startuje ne ni sa druge nego sa 6. pozicije I osvoji 4.mesto (na kraju titulu izgubi za 1 bod).Ovu pricu nisam ja izmislio vec je FIA kaznila McLaren zbog neomogucavanja istih uslova vozacima I to tako sto bodovi koje su vozaci osvojili na toj trci nisu pripisani ekipi(kasnije oduzeti svi bodovi u 2007.) a niko iz tima nije smeo da bude na postolju na kraju trke.
    (ekerozbergn, 20. jul 2017 16:30)

    # Link komentara

  4. "odrati znaci sakupiti malo veci broj poena i pri tome imati zaista iste uslove. To nije bio slucaj."

    Evo citat od "pre par komentara".Odlično sam ja koncentrisan i tačno znam šta si napisao samo svakim novim komentarom ili poričeš to što si rekao ili odustaješ od rasprave.Rekao si na nisu imali iste uslove u Mcl,jesi li rekao ili nisi? Evo gore ti piše,postoji citat,jasno se vidi da si to rekao.Ajde onda objasni šta znači "nisu imali iste uslove".Spomenuo si nešto kako je ekipa više radila sa LH i više podataka davala njemu,otkud ti to znaš? Koliko ja znam na početku sezone su radili zajedno čak je i ALO pozajmljivao svoj set-up Luisu,kad je ovaj počeo da ga pobeđuje Alo je prestao da deli podatke sa njim.MOžda se ekipa više okrenula LH posle Mađarske a zašto su to tada uradili pa mislim da je jasno.Posle onoga što je uradio u Mađarskoj Alonso treba da bude srećan što nije popio otkaz.Da neko se onako mangupira i celu ekipu pravi majmunima i ja bih ga zapostavio a možda i šutnuo iz tima.Pa si se pozvao na to kako je fia naredila Mcl-u da ne sabotira Alonsa.Jesi li rekao ili nisi? I šta ti to znači?
    Mislim da imaš neki problem da prihvatiš da je Ham u debi sezoni vozio podjednako dobro kao Alonso(to i plasman potvrđuje, isti broj bodova i pobeda).Sam si rekao da su otprilike izjednačeni po kvalitetu i šta ti je onda tu čudno, najlogičnije je da završe "nerešeno".I ja se slažem da niko nikog nije odrao, prejak je izraz.Ali bili su jednaki.Što je teško to priznati?
    (LH #44, 20. jul 2017 01:08)

    # Link komentara

  5. Izmislio si da sam rekao da je Alonso sabotiran. Moj komentar 17.jul 19:28;
    "I na kraju ponavljam, FIA ne brani favorizovanje vec sabotiranje ali to sto Alonso nije bio direktno sabotiran ne znaci da je bio ravnopravan. Upravo je favorizovanje LH navelo FIA da obrati paznju da li je Alonso sabotiran."
    Mogu li da te zamolim da mi kazes zasto izvrces moje reci, zasto se ne koncentrises, procitas sta sam napisao? To je zaista ruzno sto radis.
    Dotako si pricu o gorivu Wiliamsa I BMWa, samo si je naceo, jako je zanimljiva, postoji prica I o Madjarskoj te godine...
    Ali kako da znam da necu morati 3 puta da ti ponavljam ono sto napisem?
    (ekerozbergn, 19. jul 2017 17:46)

    # Link komentara

  6. Dobro ali ne razumem šta ti pokušavaš meni da kažeš,da nisam dobro izbrojao kvarove i da to nema veze sa sabotažom Alonsa? Pa dobro evo nisam dobro izbrojao kvarove,jesi zadovoljan?
    Ali spominjao si sabotažu Alonsa, ja te pitam da navedeš očigledan primer sabotaže, ništa od toga.Pokušao sam da zajedno dođemo do tog odgovora prebrojavanjem kvarova ali ti si počeo da zamenjuješ teze.Ja sam ti naveo i primer za Monako gde je Alonso čak i potpomognut od strane Mekalrena a ne sabotiran,ništa na to nisi odgovorio.Dakle o kakvoj sabotaži pričaš,ajde ti pošto ja "ne umem da prebrojim kvarove" navedi nešto,da li kvar,loš rad u boksu ili bilo šta što je sabotiralo Alonsa? Ili si odustao od te tvrdnje da je Alonso sabotiran pošto je u poslednjih par komentara više ne spominješ.Valjda je to važnije od toga da li ja umem da brojim kvarove ili ne.
    Zašto je važno koliko je Luisu trajao kvar, pa zato što da je bilo kvara on bi odustao, nije mogao da popravi menjač kao što se to danas može.I otkud ti znaš da se on nije potrudio da dođe do 5.mesta koje mu je trebalo za titulu? Ja mislim da se trudio ali nije mogao da li zbog prevelikog zaostatka s početka trke, da li zbog nešto slabije vožnje ili pak zbog Wilijamsovog i BMW-ovog mešetarenja sa gorivom,to ne znamo..
    A tražiti od mene da objašnjavam naslove b92 prilično je neozbiljno od tebe jer ja nisam pisao taj naslov, ko ga je pisao neka ga objašnjava.I ne znam zašto mi to uopšte poturaš,da bi pobegao od daljih priča o sabotaži Alonsa?
    (LH #44, 19. jul 2017 13:03)

    # Link komentara

  7. Jasno ti citas, cujes I razumes samo sebe. Pa zar ti nisam vec napisao da kad ti osporavam brojanje kvarova nije ni cilj da ti dokazem da je Alonso bio tad ostecen, nego da tvoje brojanje kvarova nema pojma sa zivotom.Zalosno je sto moram da kopiram svoje komentare ali ocigledno ti drugacije nebi razumeo, evo mog komentara od juce u 17:37:
    "Sto se nacina brojanja kvarova dacu ti neke primere koji cak nisu oba protiv LH vec protiv tvoje logike:
    - poslednja trka 2007. seti se, Alonso obilazi Hamiltona kome se kvari menjac i nikako da profunkcionise punim gasom do kraja trke. Da li je odustao na toj trci zbog kvara - nije zavrsio je mislim 6 ili 7. Da li je zbog tog kvara izgubio titulu - jeste! A sta si ti napisao Mclaren 2006.(ispravka 2007) kvarova 0"
    I kakve sad pa ima veze koliko je trajao kvar (a nije tacno da je Hamilton posle nastavio da vozi normalno jer bi se makar u poslednjoj trecini trke potrudio da obidje bar jednog vozaca I osvoji titulu) ako ga je kostao vise nego odustajanje na obicnoj a ne poslednjoj trci sezone.
    Uostalom I Fetelu je guma bila izbusena na prosloj trci manje od celog kruga a naslov kaze "tragedija za Ferari". Mozes li to da objasnis?
    (ekerozbergn, 18. jul 2017 22:43)

    # Link komentara

  8. Mislio sam da si rekao da sam "slobodan", ne znam šta dalje isteruješ.
    To što ti zoveš "kvar" nije bio stvarno kvar nego je Luis pritisnuo pogrešno dugme(valjda pit-limiter) i dok ga je doveo u red izgubio je deset pozicija i ode titula.Bar koliko sam ja razumeo tako je bilo, istina konkretno objašnjenje mislim da je izostalo i najpribližnije što smo čuli je ovo što sam naveo.Mislim i da je crko menjač otkud da je posle 20-ak sekundi proradio, to mi oduvek bilo sumnjivo i zato mi je verodostojnija ona prva teorija(to može da se desi u današnjoj f1 ali u tadašnjoj nije moglo).Ali čak i da jeste kvar, zašto se taj kvar nije desio Alonsu nego Hamiltonu? Zar nisu Alonsa sabotirali kao što tvrdiš? Valjda je onda logično da on ima kvar a ne Hamilton?
    Eto zato ti nisam odgovorio na to, jer prvo smatram da nisi u pravu i da to nije bio kvar, a drugo i da jeste ne daje na značaju tvojoj tvrdnji da je Alonso bio sabotiran, čak naprotiv.
    (Lewis Hamilton #44, 18. jul 2017 21:53)

    # Link komentara

  9. Broj kvarova Mclarena u 2007. nije bio 0 kako si napisao, znaci racunica ti nije dobra. Ponavljam LH je na poslednjoj trci imao kvar menjaca I mada ti brojis samo odustajanja, ovaj kvar ga je kostao titule I ja bih ga ipak brojao. Ovo sto sam ti sada napisao, imas I u prthodnim mojim komentarima, samo te je zla namera ili neinteligencija mogla spreciti da vidis.
    Prosto svi smo gledali proslu trku, ostecena guma I Kimiju I Fetelu ali kad pogledas kroz dve godine statistiku I rezultate mozes da zakljucis da su 3 I 7 mesto zauzeli ne zbog problema sa autom nego zbog na pr. slabe voznje. E vidis zato ti racunica nije dobra.
    (ekerozbergn, 18. jul 2017 18:53)

    # Link komentara

  10. Šta ja to izbegavam u vezi 2007.? Evo polomih se da ti stavim do znanja šta se u Monaku dešavalo, i da ako je neko bio favorizovan pre je to bio Alonso nego Luis, i naveo sam ti konkretne primere kako mu je strategija išla na ruku dok Luisu nije, i naredbu o nepreticanju koju si naravno prećutao, i "prebrojao kvarove" kao što si tražio mada i nema šta da se broji - skor je 0-0 u kvarovima, e sad ako misliš da je bilo namešteno da motor u Alonsovom bolidu bude slabiji, ili da mu je vešanje bilo namerno lošije podešeno od Luisovog ili da mu je pritisak u gumama bio lošiji ili da je imao tegove u bolidu ili da mu je ne znam kakav nevidljivi detalj usporavao bolid cele sezone 2007. onda ne znam šta da ti kažem, nastavi da sanjariš o nekakvoj sabotaži na osnovu nekakve fia-ine naredbe(uzgred ja se takve naredbe ne sećam ali ajde)... Vidim samo da nemaš nikakav odgovor i da si pobegao i od rasprave za 2015. i za 2016. a sada bežiš i od rasprave za 2007. koju si inače sam podstakao.To samo pokazuje kako si vaspitan kad ne umeš nikakvu argumentovanu kritiku da istrpiš nego se uvrediš kao neko dete.Ajde uživaj i malo manje nerviranja to je samo sport.
    (Lewis Hamilton #44, 18. jul 2017 13:57)

    # Link komentara

  11. 'Ajde bre deco ne svadjajte se. Zna se ko je najbolji!
    Cekamo te!
    (Dr Kamui, 18. jul 2017 12:46)

    # Link komentara

  12. @LH#44
    "Ti navede spiskove kvarova za 2007, 2015 i 2016 ja ti kazem da ti racunica nije dobra za 2007 , ti i dalje pricas o 2015 i 2016. Ok, u redu je."
    "A znači složio si se da nije moglo biti sabotaže 2015. ako je nije bilo 2016.? Ne vidim da si argumentovao oborio moju računicu već da izbegavaš dalju priču o tome."
    Koji si ti meni kralj!
    Ovo moje "Ok, u redu je" znacilo je "u redu nastavi da izbegavas odogovor za 2007.".
    Nekoliko puta sam te opomenuo da izbegavas odgovor i nekoliko puta ti odgovaram detaljno ti zakljucujes da ja izbegavam odgovore. Necemo tako, decko. Slobodan si.
    (ekerozbergn, 18. jul 2017 11:31)

    # Link komentara

  13. A znači složio si se da nije moglo biti sabotaže 2015. ako je nije bilo 2016.? Ne vidim da si argumentovao oborio moju računicu već da izbegavaš dalju priču o tome.Inače ne znam što ti je čudno da se slomi pedala gasa, pa ako je pritiskaš kao manijak možda će i da pukne? Jeste retkost ali dešava se.
    Monako 2007., evo ti jedan primer - zamisli danas u dominantnoj Mečki Luis i Rozberg počinju trku na mekim gumama.Posle 20 krugova Luis ide u box i prelazi na tvrde, pa onda ide Niko i takođe prelazi na tvrde.30 krugova kasnije Luis opet ide u box, skidaju mu tvrde i stavljaju meke gume, krug kasnije ide Niko, skidaju mu tvrde i stavljaju mu opet tvrde.I tako voze do kraja i Luis pobeđuje na mekšem(bržem) setu guma.Kako bi ti to nazvao? Favorizovanje Luisa, sabotaža Rozberga? Kako god, Niko bi imao pravo da bude nezadovoljan jer mu je uskraćena realna šansa za pobedu a ti bi ovde pisao neke teorije zavere.
    To ti je otprilike ta priča.
    U paraleli današnjih pravila u odnosu na ona iz 2007. to ti je isto kao ovo sa gorivom, samo što je Luis sada u poziciji Alonsa a Rozberg u poziciji Luisa.Nadam se da ti je ovaj deo jasan.
    Usput je Luis dobio naredbu da ne pretiče Alonsa.
    I onda te čudi što je Luis reagovao.Nije uopšte digao dreku niti "zakmečao" nego tražio objašnjenje, nije ga dobio ali posle par dana priča je zaboravljena i vozilo se dalje.Luis je ćutao i pobeđivao.Kada je Alonso počeo da se buni? I kojim povodom? I da li je digao dreku i napravio sapunicu od čitave priče?
    (Lewis Hamilton #44, 18. jul 2017 09:32)

    # Link komentara

  14. @Toza
    Da, Alonso je penzionisao Sumija, i odrao ga, i opeglao ga, i izuo ga, i oprao ga.
    @LH#44
    Ugovor ili dogovor? Ne sporim, mozda je bio samo dogovor ali malo sumljam jer Brijatorea moze neko potcenjivati kao coveka ali kao menadzera... Ali ajde neka bude i ne menja previse, Denis je izigrao jedno ili drugo zar ne?
    Ono sto mi na kraju ne moras crtati ali mozes da napises, ostajes nejasan, da li je Hamilton prvi zakmekao u Mclarenu ili je Alonso prvi zakukao? To mozes u 4 reci na pr. "Alonso je prvi zakukao" ili "Luis je prvi zakmekao".
    Ti navede spiskove kvarova za 2007, 2015 i 2016 ja ti kazem da ti racunica nije dobra za 2007 , ti i dalje pricas o 2015 i 2016. Ok, u redu je.

    Ko razume shvatice, poenta je dok god ima nekih koji ovde lupaju kako je Luis u istom bolidu "odrao" Alonsa 2007. pokusavacu da objasnim zasto to nije tacno i ne moze se reci ali da ponovim: odrati znaci sakupiti malo veci broj poena i pri tome imati zaista iste uslove. To nije bio slucaj. Mnogi velicaju Luisov duel sa Alonsom tada zato sto je tada izgledalo pa odrao ga je jer je jedan ruki ostvario isti broj poena sa dvostrukim sampionom. Ali kad okrenes ugao gledanja nije nista manje ni to da je Alonso (koji je 2-struki sampion bio i ostace) tada odrao 3-strukog a verovatno 4-strukog sampiona ostvarivsi isti broj bodova! Pri tome Alonso se "dobro drzao" u najboljoj Luisovoj sezoni bez obzira na sezone u kojima je osvajao titule ili ne :)
    (ekerozbergn, 17. jul 2017 21:45)

    # Link komentara

  15. ekerozbergn

    za tebe i sve one manje upucene

    1.Max Mozli..covek br 1 u FIA,u braku je sa Spanjolkom koja se zove Siera Cruz,gle cuda rodjenom sestrom Adeliom Cruz inace bakom Zalonsa..guglaj pa proveri,malo cudno da FIA sumnja u sabotazu Mclarena nad sampionom!
    a da sve bude komplikovanije,sumnja postaje onog trenutka kad se shvata,da u debitanskoj sezoni,LH se ne sali..i da ozbiljno ugrozava suverinitet sampiona Alonsa..

    2.2016 Rosberg uzima titulu nakon dve uzastopne LH..ko sme da potvrdi da ljudi u Mercedesu(makar oni najbitniji) nisu znali da ce,ako osvoji tituli,povuci se?! zar sad treba da pomislimo da nisu castili Kekeovog malog,Nemac je,u Nemackom timu?

    pustite te price o sabotazama..naredbi iz ekipa..i raznih drugih gluposti..kad je rec o poredjenju ta dva vozaca,LH i FA,brojke govore vise od hiljadu reci..a ne moze se reci da FA nije vozio za vrhunske ekipe..naprotiv!

    JEDAN JE VELJKO PETROVIC RIP
    (Toza, 17. jul 2017 21:07)

    # Link komentara

  16. ekerozbergn

    Ima li smisla bilo sta sa tobom komentarisati i upustati se u neku debatu,sa tobom koji kazes,citiram-Alonso..covek koje je penzionisao Shumija..
    sta reci..sa srecom zivi u zabludi
    (Toza, 17. jul 2017 20:47)

    # Link komentara

  17. Ja nisam ni rekao da je LH bio sabotiran 2016.Ti si se uhvatio sabotaže iz 2015. Ja te samo pitam gde pronalaziš logiku da u sezoni u kojoj Niko ima 2 kvara a Luis jedan kažeš da je bilo sabotaže a da sledeće sezone u obrnutim ulogama ali u mnogo goroj situaciji za LH (7 kvarova naspram 0) kažeš da NIJE bilo sabotaže? Pa veće su šanse da je bilo sabotaže 2016. nego 2015., ja lično mislim da nije bilo sabotaže ni prvi ni drugi put ali ako već pričamo o tome onda je jasno po samim brojkama gde postoji veća sumnja za sabotažu.
    Drugo nisam rekao da je Alonso favorizovan na startu u Monaku 2007., opet izvrćeš.Ti samo vidiš neke sabotaže i favorizovanja.Potpuno je normalno da recimo Alonso ima bolju taktiku za kvalifikacije a Luis za trku pa da se to "potire" jedno sa drugim i da imaju jednake šanse za pobedu.A zašto se Luis kako kažeš pobunio posle te trke, pa zato što je Alo imao prednost u kvalama a u trci Luis nije imao nikakvu prednost.Neka ALO startuje lakši i bude brži na početku ali valjda je onda fer da LH ostane duže na stazi da i on dođe u poziciju da vrti brze krugove sa praznim rezervoarom.Treba li da ti nacrtam ili šta?
    I konačno u vezi ugovora, nije tačno da je bilo potpisano da ALO bude prvi vozač i to je više puta rečeno, postojao je neki "usmeni" dogovor ali nije bilo potpisano pa samim tim ni obavezno da se ispoštuje.Tu je i bio sukob - Alonso je rekao da Denis nije ispoštovao dogovor( a ne UGOVOR) a Ron kaže "pa nisam ni morao da ga ispoštujem".I u pravu je.
    (LH #44, 17. jul 2017 20:47)

    # Link komentara

  18. Idemo redom, ali se potrudi i ti da das neki odgovor (ne u stilu "pusti ti FIA", briga me za Botasa).
    Sabotaza 15.-16. u Mercedesu, moje tvrdjenje je da nije bila nista veca sabotaza Hamiltona 2016. nego Rozberga 2015, prosto i Rozberg je imao neke cudne kvarove 2015. Tvrdis da Hamilton imao 7 kvarova 2016, ja tvrdim da ekipa koja sabotira Hamiltona nece narediti drugom vozacu da propusti Hamiltona i time ga vrati u trku za titulu. Koji deo ti nije jasan?
    Ako je Alonso pobedio u Monaku a LH bio iza, kolika je verovatnoca da se posle trke bunio Alonso a koliko Hamilton? Imas 3 puta da pogodis.
    Ako je taktika da Alonso startuje laksi i bude favorizovan na startu trke kao sto kazes i da mu se tako da veca sansa, koji je razlog da se da sansa LH da pobedi Alonsa? LH sarmirao tim preko radia za vreme trke pa su onda trebali da okrenu odluku ko treba da pobedi? Ko je veca zvezda uopste nije subjektivno! Na ovakvom nivou sporta siguran sam da je u ugovoru potpisanom pred 2007. pisalo ko ce biti prvi vozac. Denis je to pogazio i sto se sporta tice to je dobro, izrodilo je LH i nemam nista protiv toga (inace bi sad gledao Fetela kako osvaja 5. titulu - bljak) ali iluzorno je pomisliti da je tada (u Monaku) Denis trebalo da da sansu LH da pobedi Alonsa.
    I na kraju ponavljam, FIA ne brani favorizovanje vec sabotiranje ali to sto Alonso nije bio direktno sabotiran ne znaci da je bio ravnopravan. Upravo je favorizovanje LH navelo FIA da obrati paznju da li je Alonso sabotiran.
    (ekerozbergn, 17. jul 2017 19:28)

    # Link komentara

  19. (ekerozbergn, 17. jul 2017 17:37)
    Prvo nisi mi dao jasan odgovor u vezi priče o sabotaži i kvarovima 2015. i 2016. unutar Mercedesa.Verovatno zato što si ostao bez argumenata za neke tvoje tvrdnje...
    Drugo ne sećam se da se LH nešto bunio, pa Alonso je taj koji se bunio cele sezone, LH je tražio objašnjenje zašto je otišao u box krug posle Alonsa(koji jeste startovao prvi i poveo trku ali sa manje goriva-lakši bolid) kad je mogao još 2-3 kruga na praznoj stazi da izveze dovoljno brzo da posle boxa izađe ispred alonsa.Možda nije baš popularno preticati kroz boks ali treba mu dati takvu šansu ako je već Alonso startovao lakši i došao do pola sa manje goriva, samim tim u startu imao prednost.
    To što se Botas sada ne buni na tretman u mečki to je njegov problem i neću uopšte time da se bavim.A to ko je kada bio veća zvezda tek neću da komentarišem, to je subjektivno gledanje i svako ima svoj ukus, mislim da je Hamilton onakvim početkom debi sezone možda već tada bio veća zvezda od Alonsa, posebno kao Englez u engleskom timu, ali kažem to nije relevantno ni po kojem osnovu.Stvar utiska.
    Pusti ti FIA i njene naredbe.U sve su se mešali tih godina u vezi Meklarena samo da bi ih iskompromitovali i nekako kaznili(što su na kraju i uradili).Šta njih briga da li Mekalren favorizuje Luisa ispred Alonsa? Ne sećam se da su se mešali kada je ferari favorizovao Alonsa ispred Masse??? Pusti te priče.Valjda ti je poznat odnos Mozlija i Denisa tih godina, otuda i odgovor na to što si naveo.
    (LH #44, 17. jul 2017 18:52)

    # Link komentara

  20. @LH#44,
    samo si prvo u pravu, pobrkao sam godine.
    Sto se nacina brojanja kvarova dacu ti neke primere koji cak nisu oba protiv LH vec protiv tvoje logike:
    - poslednja trka 2007. seti se, Alonso obilazi Hamiltona kome se kvari menjac i nikako da profunkcionise punim gasom do kraja trke. Da li je odustao na toj trci zbog kvara - nije zavrsio je mislim 6 ili 7. Da li je zbog tog kvara izgubio titulu - jeste! A sta si ti napisao Mclaren 2006. kvarova 0
    - Rozberg kvarova 0 u 2016 i sve su sabotirali Hamiltona? Opisi kako se nasao ispred Rozberga u Monaku 2016.
    Ako se pitas gde je sabotaza Alonsa od strane Mclarena, odgovori prvo da li je FIA donela odluku da ce kazniti Mclaren ako sabotira Alonsa? Zbog cega je doneta ta odluka? Iz obesti? Vodi racuna da sabotaza nije samo podmetanje kvarova, toga nije bilo inace bi Mclaren bio kaznjen ali ekipa ima pravo da sa jednim vozacem radi vise, daje mu vise podataka, tesira vise? Mislis da su bili jednakii u tome?
    I na kraju ponovo o Monaku 2016. - kako mislis da bi LH preskocio Alonsa da nije usao u box? Znas Monte Karlo je ulicna staza, tesko je obilaziti cak i kad si brzi (na pr. Alonso nije mogao da obidje Hajdfelda, Hamilton Rozberga...). Ako ti je logicno sto se danas taktika Mercedesa podredjuje Hamiltonu a ne Botasu, onda svakako lako mozes da shvatis da se LH bunio bez ikakvog razloga. Alonso je bio veca zvezda tada (penzionisao Sumija),nego sto je Hamilton sada(izgubio od Rozberga)
    Znam da se secas inace ne bih pisao.
    (ekerozbergn, 17. jul 2017 17:37)

    # Link komentara

  21. (ekerozbergn)
    Care, 2007. godina (a ne 2006.) Ham-Alo u Meklarenu - kvarovi 0-0, odustajanja 1-1 oba zbog incidenata.Sabotaža Alonsa?
    2015.godina Ham-Ros Mečka 1-2 u kvarovima - sabotaža? Jedan kvar više i to je sabotaža???
    2016.Ham-Ros - kvarovi 7-0 - "nema sabotaže".
    Jesi li siguran da ima smisla to što pričaš?
    Što se tiče Monaca, nije Hamilton tražio da ga Alonso pusti to si izmislio.Mcl je uveo Luisa u box ranije iako je imao goriva za još 2-3 kruga da možda preskoči Alonsa.Tako da ne izmišljaj, ima nas koji se dobro sećamo.
    (LH #44, 17. jul 2017 15:47)

    # Link komentara

  22. @mocart78
    stara galama kako je Luis odrao Alonsa 2006... Ide I prica kako je Alonso uz pomoc srece pobedio Sumija 2005. Istina I paralela je da je 2005. Alonso osvojio titulu pre poslednje trke I to tako sto su na pola sezone Renou zabranjeni masdamperi da bi Sumaher bio konkurentniji, a 2006. Hamilton je bio bolji od Alonsa za 0 bodova (imao je vise drugih mesta) u situaciji kad je tim na celu sa Ronom Denisom toliko vise pomagao Hamiltonu da je FIA zvanicno nalozila McLarenu da ne sabotira Alonsa. A svadja je inace I pocela "dranjem". Hamilton je trazio od ekipe da ga Alonso propusti u Monacu jer je bio brzi. Eeejj, pa tebe je Rozberg morao da propusti u Monacu a brzi si bio od Alonsa??? Ma nemoj. Znaci navijaci Hamiltona nebi trebalo da pominju dranje kad je vozio u istom bolidu, jer ce se neko setiti prosle godine I pitati ko je koga drao I odrao prosle godine u istom bolidu (a to da je Mercedes bio vise uz Rozberga ne vazi jer sta cemo onda sa 2015-om, da li se ikada desilo da vozacu kao Rozbergu pukne pedala?).
    Zaista cenim Hamiltona kao vozaca I nemam problem kad neko kaze da je bolji od Alonsa, jednostavno to je ta kategorija daleko iznad Fetela (koji moze da bude u kategoriji Vebera).Cak mislim da je Hamilton bolji na kisi iako bih obojicu ocenio 10. Ali da je "drao" Alonsa 2006. ponavljam covek koji dere Alonsa u istom bolidu ne moze u istom bolidu da izgubi od Rozberga, to je prosto kontradikcija
     (ekerozbergn, 17. jul 2017 14:03)

    # Link komentara

  23. luis debitant 2007. godine, vicesampion sa bodom zaostatka iza kimija... los vozac?
     (maxim, 17. jul 2017 13:57)

    # Link komentara

  24. (ernesto che (rosonero)

    stvarno ispadas smesan sa ovim poredjem fudbalera
    decko..ni zuba Ronaldo nema Ls,ali ima svetska prvenstva i Zlatnu loptu..Ibra od toga nema nista,niti ce imati,nazalost!
    za 20 god,pamtice se sampioni..i koliko su puta bili..a ne to sto je Ibra dao gol Engleskoj makazicama..(sreca za njega,youtube je tu)
    (Toza, 17. jul 2017 11:32)

    # Link komentara

  25. @ serhio

    da , tacno , potpuno si u pravu , zaboravio sam tu sezonu sa mercedes-meklarenom .
     (ernesto che (rosonero), 17. jul 2017 11:11)

    # Link komentara

  26. ernesto

    gde si procitao da sam napisao da je Hamilton to uradio prvi u istoriji?
    ne izmisljaj...koliko je ZALONSO bolji vozac od Luis pokazao je na Hungaroringu,kada su bili timske kolege u Mcklarenu,onim blockom u pit-u
    elem..i kad su bili u istom timu,sa istim bolidima,GARI ga je drao..treba li veci dokaz ko je trkac a ko kalculator?
    neko ce reci..Britanac u Britansko-Nemackom timu...ali nemojte zaboraviti,Zalonso je tada iz Renoa dosao kao sampion sveta,a GARI je bio RUKI..drao ga je samo tako...na kraju,je svoju nemoc ZALONSO krunisao otkazom
    cao,papa,byeee

    Shumacher..Hakinen..Montoya..GARI LUIS HAMILTON!!
    (Mocart78@hotmail.com, 17. jul 2017 11:03)

    # Link komentara

  27. ovo sa titulama ti je smejurija , jer sve zavisi u kom si timu , i gatuzo ima 2 ls a ibra ni jednu , i montoja jedan od poslednjih vozaca starog kova nema titulu a imaju je neki starletani , kimi kada je bio u mercedesu imao je najbolju meklarenovu sasiju a motor koji je pucao kao oblanda i bio losiji od bmw i ferarija a jaci od renoa ali nepouzdaniji , kao i montoja koji je kasnije imao najbolji motor bmw ali uzasnu wilijams sasiju koja je bila jedna od najgorih u istoriji , a procitao sam podatak da je bila 17 cm sira od meklarena i sa ogromnim otporom vazduha i skoro da se jedva kontrolisala u krivinama , nesreca za obojicu . titule garija i fetela u ultra-ultra dominantnim bolidima su krajnje diskutabilne ako fetel sad osvoji titulu to je umece .
    (ernesto che (rosonero), 16. jul 2017 22:39)

    Ova poslednja rečenica ti pije vodu kod onih koji prate f1 zadnjih 4-5 godina.Prećutkuješ da je Hamilton uzeo titulu sa Meklarenom koji sigurno nije bio superioran nad Ferarijem, bili su tu negde čak možda ferari i malo brži... Tako da je smešno reći da pobeđuje samo uz dominantan bolid
    (Serhio, 17. jul 2017 08:56)

    # Link komentara

  28. @ toza

    ovo sa titulama ti je smejurija , jer sve zavisi u kom si timu , i gatuzo ima 2 ls a ibra ni jednu , i montoja jedan od poslednjih vozaca starog kova nema titulu a imaju je neki starletani , kimi kada je bio u mercedesu imao je najbolju meklarenovu sasiju a motor koji je pucao kao oblanda i bio losiji od bmw i ferarija a jaci od renoa ali nepouzdaniji , kao i montoja koji je kasnije imao najbolji motor bmw ali uzasnu wilijams sasiju koja je bila jedna od najgorih u istoriji , a procitao sam podatak da je bila 17 cm sira od meklarena i sa ogromnim otporom vazduha i skoro da se jedva kontrolisala u krivinama , nesreca za obojicu . titule garija i fetela u ultra-ultra dominantnim bolidima su krajnje diskutabilne ako fetel sad osvoji titulu to je umece . sto se tice ove komunikacije bila je u tom periodu dok je vozio za meklaren ali neznam koja trka , ali je istinita a i koja je poenta tvoje price , da je hamilton sada prvi u istoriji uradio ovo , kao da ovo niko nije izveo i da je to nesto spektakularno i nevidjeno , ja sam samo rekao da je to neko poodavno uradio a ti si poceo da histerises , ocigledno si slabo pratio , promasio poentu i "osetljiv " si na starletane poput garija .
     (ernesto che (rosonero), 16. jul 2017 22:39)

    # Link komentara

  29. Luis da sedne na bicikl verovatno bi bio sampion,a Vetelu fali Weber da bi osvojio nesto
    Inace borba,konkurencija i magija koju sam imao prilike hvala bogu da gledam u eri Sumahera i Hakinena nikada se nije ponovila....
    (Slobodan, 16. jul 2017 22:21)

    # Link komentara

  30. Ovo je velika sramota šta ferrari radi KIMIJU, taman kada ima dobru trku bez problema i kvarova na drugom mestu i počinje da sustiže hamiltona za pobedu kao "slučajno" mu pukne guma.. Da, da... Sve je izrežirano još juče posle qualy kada je bilo jasno da će KIMI oprati fetela i boriti se za pobedu... A ovo što je fetel-u posle pukla guma je kosmička pravda za ferrarrijevu nameštaljku... ma sramota ne vredi više ni gledati f1, i u monacu su mu ukrali pobedu i poklonili je prstiću... Nepodnosim ferrari... KIMI bolje traži drugi tim ovi ti ne daju da pobediš... GOOO KIMI do titule
    (KIMI ZAKON, 16. jul 2017 22:17)

    # Link komentara

  31. Šumaher?
    (Znači Haoos (čisto onako komentar), 16. jul 2017 17:57)

    ------

    Hakinen ?
     (Turista Nudista, 16. jul 2017 22:05)

    # Link komentara

  32. ernesto che (rosonero)

    Vidi sinak,kad sam ja pratio F1 ti si vrv igrao "punk" na vasarima
    Uzalud citiras komunikaciju izmedju box-a i Raikonena ako ne napises koja trka,za koji tim,koja god...mani te nepotpune informacije..tipa,procitao sam jedan pasus u Tempu
    Nikad Raikonen nije bio bolji od onih godina kad je vozio za Mcllaren Mercedes( kolega HP Montoya) i vodio borbe sa Alonsom...sve posle toga je maciji kasalj
    Dakle...nepotpune ti informacije,uostalom,Gari..kako ga nazivaju oni koji ga mrze,je sampion bio 3x a boga mi hita i ka 4-oj tituli a ledeni tek jednu...pa i Djeson Baton ima jednu...hahahah
    (Toza, 16. jul 2017 21:36)

    # Link komentara

  33. Daniel Ricciardo..odlicna voznja danas..pored neospornog talenta,sjajan lik i van staze..ko je gledao njegove intervjue zna o cemu pricam..osvezavajuce pozitivan i normalan lik u F1..nekada me je strasno nervirala ta ekipa Red bulla(najvise zbog one bolesne dominacije za vreme Fettela),ali sad ih najvise gotivim..on i Max,dva super talentovana vozaca cije vreme dolazi..
     (Bakota, 16. jul 2017 21:03)

    # Link komentara

  34. Kucate lepo na Youtube Lewis Hamilton GP Series i onda mozete da se izjasnjavate o tome o kakvom se vozacu radi. Mozete da pratite F1 i 25 godina, Ali ako ne pratite i ostale najvaznije serije automotosporta, imate samo velike sanse da svojim komentrima ispadnete glupi u drustvu :)
    I da, "F1" i "svi vozaci u istom bolidu" ni jedan ozbiljniji pratilac F1 ili bilo kog drugog automoto sporta nece stviti u jednu recenicu.
    (Mickey, 16. jul 2017 20:48)

    # Link komentara

  35. Pratim f1 skoro 20 godina i nikad za mene Hamilton nece biti najbolji vozac.
    Ne sporim da kad je na polu da uvek dobije..ali on tokom cele karijere maltene vozi najbolje bolide.Ali isto tako kad nema cistu stazu i kad su promenljivi uslovi on gubi kompas i ne ume da se snadje.
    Secam se pre 5,6 sezona u vreme mocnog Red Bula i Fetela da ga nije bilo nigde..i samo mi je zao sto Alonso nema bolid Ferarija koji je tu i tamo sada konkurentan..mislim da bi pokazao ko je tata u F1.
    (AcA, 16. jul 2017 19:20)

    # Link komentara

  36. Bravo za Luisa. Za razliku od prosle sezone, kod Hamiltona se vidi potpuna fokusiranost na trkanje sto me posebno raduje. Hungaroring je njegova staza, izbijanje na celo nakon te trke moglo bi da resi sampionat.
    (1kch4, 16. jul 2017 18:47)

    # Link komentara

  37. Zasto ljudi u Srbiji u ovolikom broju navijaju za Ferari?
    (Dusan kg, 16. jul 2017 17:16)

    imaju naviku da vole najgore, iz nekog razloga... video si na izborima...
    (jgsp, 16. jul 2017 18:38)

    # Link komentara

  38. Pa naravno da ce da navijaju za ferari nego za koga ce drugog
     (Starac Fočo od stotinu ljeta, 16. jul 2017 18:13)

    # Link komentara

  39. Zasto ljudi u Srbiji u ovolikom broju navijaju za Ferari?
    (Dusan kg, 16. jul 2017 17:16)

    Šumaher?
     (Znači Haoos (čisto onako komentar), 16. jul 2017 17:57)

    # Link komentara

  40. @,ja,,, U potpunosti se slažem sa tvojim komentarom,i ja sam nekoliko puta slao komentare aludirajući na neobjektivnu "gospodu",sa SK,ali nisam bio te sreće da ih ovde objave,pa posle mi se čude komšije i prijatelji kad mutiram ton i tako gledam F1 i Moto GP !
    (Punisher, 16. jul 2017 17:44)

    # Link komentara

  41. Apsolutno zasluzena pobeda Hamiltona, zasluzio je iako mi nije bas simpatican.
    Osim toga, sto se tice prenosa, ja jednostavno moram da prokomentarisem totalni amaterizam u vidu apsolutne neobjektivnosti, neutralnosti i, najgore od svega, ostrascenosti komentatora sa SK.
    Ne mogu da se otmem utisku da su tokom cele trke bukvalno oplakali zasto Fetel nije na mestu Kimija...... To je islo dotle da su cak, samo oni videli kako je Kimi blokirao Fetela na pocetku trke, kako je Fetel, citram 'vec neko vreme na ispod sekunde iza Raikonena'(a stoji na ekranu prvo malo a onda i mnogo vise) i na kraju, kako eto, Ferari bi trebalo da kaze Kimiju da ga pusti.
    Mislim, jesu li oni novinari ili navijaci??
    (Ja, 16. jul 2017 17:33)

    # Link komentara

  42. Zasto ljudi u Srbiji u ovolikom broju navijaju za Ferari?
    (Dusan kg, 16. jul 2017 17:16)

    # Link komentara

  43. dajte luisu da vozi reno ili has pa cemo onda videti dal dolazi kvalitet vozaca,a ne ovako,vozis auto koji je bolji od svih i onda tripujes da si najbolji,smesno...
    (Milos, 16. jul 2017 16:34)

    Dajte snima isti auto pa će se videti ko je najbolji ovako je više borba konstruktora nego vozača dobar primer je Alonso jedan od najboljih ako ne i najbolji vozač ali vozi krš.
     (Nebojša, 16. jul 2017 17:08)

    # Link komentara

  44. Za ove sto ne znaju nista: Mercedesu je preostalo najvise prostora za manevar sto se tice motora,menjaca i svega sto moze da se koristi tokom sezone,te im se iz tih razloga MOZE da "jure" u poslednjim krugovima najbrzi krug,iako je pobeda bila osigurana odmah nakon pit-stopa
    Znajte nesto o formuli i pravilima pre nego bilo sta napisete..ispadate smesni!
    Luis-jedini pravi trkac( uz Raikonena)
    (Toza, 16. jul 2017 16:53)

    # Link komentara

  45. Ma kako se samo Verštapen drznuo da blokira Fetela dok je ovaj u pokušaju preticanja,pa trebao je da se zaustavi pored staze i propusti vozilo pod pratnjom FIE,pa zar jasno nije video crveni bolid,Verštapena a i ove Mercedese treba doživotno diskvalifikovati ,nema smisla da stalno pobedjuju...-to bi bilo ukratko necenzurisani komentari " objektivnih"komentatora sa sk,šalu na stranu Luis do pobede i titule sam protiv svih tako je najsladje!
    (Vagabundo, 16. jul 2017 16:37)

    # Link komentara

  46. dajte luisu da vozi reno ili has pa cemo onda videti dal dolazi kvalitet vozaca,a ne ovako,vozis auto koji je bolji od svih i onda tripujes da si najbolji,smesno...
    (Milos, 16. jul 2017 16:34)

    # Link komentara

  47. @ tozo

    e sine kad je kimi to radio ti i gari ste izgleda mesali po pesku . iz boksa mu govore " 3 kruga do kraja , imas 20 sek prednosti , uspori i dovrsi poso " , a kimi najbrzi krug , boks " kimi uspori " , kimi odgovara ok , pa najbrzi krug , i opet zadnji bi mu bio najbrzi ali je pred ciljem usporio , kupio me za sva vremena , kad se penzionise prestajem da gledam ovu smejuriju .
     (ernesto che (rosonero), 16. jul 2017 16:33)

    # Link komentara

  48. Одмах казнити Хамилтона јер се дрзнуо да Ферарију попуцају гуме, какав возач, најодвратнији у историји, за ово заслужује доживотну дисквалификацију, ко је бре он да побеђује Фетела и Кимија, казнити га одузимањем бодова да видиш како ће следећи пут да се паркира поред стазе и сачека Фераријеве возаче да им надува гуме и омогући им двоструку победу, мора да научи да једино Ферари може да побеђује а остали мишеви немају ту шта да траже...
    (Размишљање просечног фераријевца, 16. jul 2017 16:16)

    # Link komentara

  49. Ponekad mi se čini da Ferrari vode amateri.
     (Zoki kaze, 16. jul 2017 16:12)

    # Link komentara

  50. Fetel upozorio tim da su prednje gume otišle, da su ga pozvali da promeni kada je otišla Kimijeva guma kao što su uradili Toro Roso Ferštapenu, bio bi na postolju.
     (bobo mk, 16. jul 2017 16:09)

    # Link komentara

  51. @Toza
    Ne pokazuje to kakav je vozac nego kakav je prepotenko da ce pre da potrosi motor da uzme sve sto moze nego da ga sacuva tako je i prosle godine samo Rosberg da ne uzme pa makar i najbrzi krug pa posle kad crkne motor Merc namesta...
     (MNRSKD, 16. jul 2017 15:58)

    # Link komentara

  52. Bravo Luise! A,sada na Hungaroringu,tvome terenu,jos jedna pobeda pred letnju pauzu,da se vratis na mesto koje ti i pripada.Luis number 1
     (EUFORIJA, 16. jul 2017 15:57)

    # Link komentara

  53. steta za kimija i fetela,ali je gari ipak najbolji,konacno imamo trkace,a ne kao prosle godine sofere kao rozberg.go lewis
     (aleksandar, 16. jul 2017 15:57)

    # Link komentara

  54. Danas su za Hamiltona vozili i Botas i Kimi.U Ferariju neka se odluce da li su za titulu ili ne.Vetel vozi katastrofalno.U Mercedesu vlada timski duh,Botas pomaze Luisu u skoro svakoj trci.Dok se u Ferariju vide podele koje ce uticati na novog Sampiona F1.A to ce na zalost biti Luis Hamilton primadona Formule 1.
     (TucoBenedictoPacificoJuanM.R, 16. jul 2017 15:57)

    # Link komentara

  55. Delimicno je i Fetel kriv sa svoje sedmo mesto, probusi mu se guma ali nije na vreme odreagovao i otisao u boks, nego vozio na tri tocka jos jedan krug, mogao biti peti lagano.
    (Carson Wentz fan account, 16. jul 2017 15:54)

    # Link komentara

  56. Uh uh uh, sto volim sto se ovo desilo placljivku Fetelu, sve se neke gluposti se desavaju Kimiju od pocetka sezone. U Madjarskoj Lewis pobedjuje, kao po obicaju, i zadrzava 1. mesto do kraja sampionata!
    (Peppino, 16. jul 2017 15:50)

    # Link komentara

  57. hehe cetvorostruki nemacu pojma nije ti uspelo da ti Kimi opet pokloni par bodova? sramota.
    BTW. kakvi god da su nasi kimentatori, posle duzeg vremena gledao sam na RTLC-u - znaci ubise sa reklamama
     (ekerozbergn, 16. jul 2017 15:46)

    # Link komentara

  58. Nije ovo katastrofa Ferarija, bolje nisu ni zaslužili zbog kukavičluka na nekim prethodnim trkama. Čim su osetili da mogu da pariraju Mercedesu u prvenstvu izgubili su kompas.
     (Jašim, 16. jul 2017 15:41)

    # Link komentara

  59. Kakav je Luis vozac potvrdjuje i to da covek ima sigurnu pobedu u rukama,14sec ispred drugoplasiranog...a juri ( i postize) najbrzi krug trke
    Mozete samo da ga mrzite!!
    (Toza, 16. jul 2017 15:39)

    # Link komentara

  60. Neverovatno je koliko Mercedes ima sreće. A takođe je neverovatno da neko na brzoj stazi vozi 35 ili koliko već krugova na žutim gumama.
     (Jašim, 16. jul 2017 15:37)

    # Link komentara

  61. Malerozni ferari?? Vrijeme je i njima nesto da se desi. Ako je ko bio malerozan ona je to mercedes. Tek ce ferari da ima penale jer ih cekaju kazne za mijenjanje djelova.
    (Crnogorac, 16. jul 2017 15:34)

    # Link komentara

  62. Stvarno peh za Fetela.
    Mercedes surovo dobar :-(

    Forza Ferrari!
     (Dijasporac, 16. jul 2017 15:31)

    # Link komentara

  63. ukleta staza
    ukleto ostrvo
     (nothing wrong with me, 16. jul 2017 15:28)

    # Link komentara

  64. Ferari propo....
     (freality, 16. jul 2017 15:16)

    # Link komentara

  65. Hamilton je ladno prosao bez kazne za jucerasnje blokiranje Grozana, a da li bi FIA postedela npr Kvjata da je uradio to isto?
    Znaci ipak nije zakon isti za sve, a posle kazu fer sampionat... ali malo sutra.
     (stane dolanc mladji, 16. jul 2017 15:16)

    # Link komentara

  66. Go Kimi goooo...
     (Nebojša, 16. jul 2017 15:07)

    # Link komentara

  67. Kako ružno kad Botas duva u rep Hamiltonu i onda naglo skida nogu sa gasa. Zato je razmaženko zadovoljan sa njim, jer može da ima sve igračke za sebe.
    (Millennium, 16. jul 2017 14:59)

    # Link komentara

  68. Pobedice Botas!
     (nemanja, 16. jul 2017 14:56)

    # Link komentara

  69. Pobedice Botas!
     (nemanja, 16. jul 2017 14:41)

    # Link komentara

  70. Napred Seb!
     (drs vs kers, 16. jul 2017 14:37)

    # Link komentara

  71. Idemo Verstapen,gas,gas....
    (Aleksandra, 16. jul 2017 14:30)

    # Link komentara

  72. Koliko je ovo dosadno postalose ništ prosto a ne dešava u utrci...
     (l.a., 16. jul 2017 14:27)

    # Link komentara

  73. Kvjat nije za F1. Ponaša se kao da ne na ruskim drumovima. Napolje iz Formule 1!
     (mile rizik, 16. jul 2017 14:23)

    # Link komentara

  74. go luis go...
     (ledenjak, 16. jul 2017 14:15)

    # Link komentara

  75. Ispunice mu Carli zelju
     (nothing wrong with me, 16. jul 2017 14:14)

    # Link komentara

  76. Cjele sezone cekam kisnu utrku reko di ces bolje od silverstona i opet nista
    (Ice man, 16. jul 2017 14:02)

    # Link komentara