Novak Đoković
  1. Njegova fizička spremnost kao izdržljivost je donelo Endiju puno toga..Ima 45 titula u strašnoj konkurenciji što nije mali uspeh za njega..Inače ja mislim da nikad ne treba diskutovat oko toga da li je Marej ili nije član četvorke. Okej po mentalno snazi nikad neće biti uvršćen u rangu Nadala,Federera pa Novaka koji su bili i ostali teniska čudovišta koja su pravila rezultate u kontinuitetu. Tako da Džon kao ostali bivši teniseri konstataju ono što se zna odnosno podrazumeva..Pa svaki čovek koji ima oči i pritom nije zaslepljen nacionalizmom će to reći bez dlake na jeziku..
    (Posmatrač, 23. jun 2017 16:27)

    # Link komentara

  2. U pravu je Mek.
     (Delije Čikago, 22. jun 2017 19:30)

    # Link komentara

  3. Ma ideš...
    (Kolumbo, 22. jun 2017 18:57)

    # Link komentara

  4. Импресивна џонова интелигенција, помјешана са коком...Велику мудрост је рекао , збиља!!
     (Тарми пфк, 22. jun 2017 16:05)

    # Link komentara

  5. 1.federer
    2.nadal/djokovic
    3.murray/wawrinka
    4.del potro
    5.nishikori/raonic/thiem
    6.tsonga,berdih,gaske,ferer,cilic i ostala boranija na dan 22.06.2017 ....
    zivo me zanimaju teniska desavanja u narednih 5 god, dosta toga ce se tu promjeniti ...
    (FEli, 22. jun 2017 15:44)

    # Link komentara

  6. Upravu je Dzon. Marej ima 45 titula a kroz citavu karijeru uspevao samo na trenutke bljesne protiv vodece trojke uzme im nekoliko mastersa,3 GS kao zavrsni prosle godine. Gubio je mnoga finala na najvecim turnirima. Dakle moze se reci kvalitetan teniser koji je tu po kvalitetu sa Congom,Vavrinka,Tim,Raonic,Nisikori,Delpo i sl kad se radi o mentalnom nivou odnosno oscilacijama cestim..
    (neko iz mase, 22. jun 2017 15:31)

    # Link komentara

  7. Samo ostrašćen čovek koji veze s tenisom nema može reći da Novak nije ista klasa sa Federerom i Nadalom.
     (.., 22. jun 2017 15:12)

    # Link komentara

  8. @Mikii
    Možeš ti misliti da se osećaš zdravo koliko hoćeš, ali čovek sa teretom toliko negativnih emocija, ne može imati srećan život. To je jasno kao dan. Tvoji upisi i njihov broj su dokaz toga, i to je činjenica od koje polazim. Ta količina negativnosti kod tebe je samo posledica nečega. Ti znaš čega, ja se ne bih pravio pametan.
     (da kažem, 22. jun 2017 15:05)

    # Link komentara

  9. @pusa A otkud' ti znas da visi 24/7? I ti visis ili ti je neko rekao? Ili ono "pa svaki put kada udjem na komentare, on tu"?
    (Jumko, 22. jun 2017 14:46)

    Pa vidim po vremenima upisa. Od ujutro do uveče, baš kao i ti. Možda ste ista osoba.
     (pusa, 22. jun 2017 14:56)

    # Link komentara

  10. U top 5 svih vremena? Šta više os života...
     (dejo, 22. jun 2017 14:54)

    # Link komentara

  11. Meni samo nije jasno zasto neki ljudi tako cvrsto tvrde da je Nadal bolji od Novaka. Ima bolni skor u medjusobnim susretima, do skoro je imao veci broj osvojenih mastersa. Tacno je da ima 3 grend slema manje od Nadala ali isto tako vise osvojenih titula na nekim drugim slemovima koji nisu RG. Da se razumemo ne kazem da je Djokovic bolji to pre svega jos treba da se vidi dok obojica ne zavrse karijere.
     (Djogasi, 22. jun 2017 14:54)

    # Link komentara

  12. jako mi je smesno sto kad god Federer nalupa neke levake svi odmah misle da je u top formi. realno fed je po tome specifican, protiv 90% igraca, cak i kad je van forme, se nece ni oznojati. 
    (Bojan, 22. jun 2017 12:19)

    Pa tako se i natovario slemova od 2003. do 2007.! Sa levacima je osvajao i bez forme, kada klinac Rafa van šljake je bio nebitan faktor. Kada su se klinci Rafa i Nole stabilizovali, sazreli za sve turnire, Federer je završio sa dominacijom iako je imao svega 26-27 god. i bio u najboljim godinama. Kako je moguće da ako je najbolji svih vremena prepusti prvo mesto sa 26 godina i od tada praktično nikada više ne dominira kao pre? Da je najbolji ikada, valjda bi dominirao do tridesete.
     (?, 22. jun 2017 14:47)

    # Link komentara

  13. @pusa A otkud' ti znas da visi 24/7? I ti visis ili ti je neko rekao? Ili ono "pa svaki put kada udjem na komentare, on tu"?
     (Jumko, 22. jun 2017 14:46)

    # Link komentara

  14. Marej je zasluzio prvo mesto,ne moze se gledati ko je bio u formi,ko nije,to nije pravi pokazatelj,nijedan igrac ne moze konstantno 10 godina da bude u istoj formi.Kako jedan od njih posustane,drugi to iskoristi maksimalno,to samo pokazuje koliko su dobri, jer ostalim igracima ne ostavljaju nista.Rece Mek 3 od 5 u istoriji,do kraja karijere bice trojica najboljih,ocekujem da Novak osvoji jos nekoliko slemova.Nema sumnje da ce ova cetvorica drmati jos 2-3 godine na turu,tek posle toga dolazi do smene generacija.Sama cinjenica da dominiraju vise od 10 godina,a jos se kraj ne nazire,dovoljna je da ovo bude najjaca era u istoriji tenisa,da ne spominjem epske meceve,nivo tenisa,popularnosti itd.
    (taki p., 22. jun 2017 14:44)

    # Link komentara

  15. Ja samo ne razumem kako ti i dalje misliš da tebe neko uzima za ozbiljno pljuješ sve živo ne samo tenis i to radiš veoma veoma dugo što ne promeniš nik poput ostalih nakaza ionako ste po tome poznati čudi me da si ovoliko izdržao neko sa tolikim diplomama poput tebe a fali mu mašte... Pored ostalih stvari.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nebojša, 22. jun 2017 11:49)
    evo ja ga uzimam za ozbiljno. i ne zato sto to volim da cujem, vec zato sto je to pravo stanje, tj. cista istina. zasto bi neko potcenjivao novaka ako kaze da su federer i nadal bolji, imaju vise GS, i puno puno popularniji od novaka. zanci za prvo i drugo mesto u tenisu se zna, federer i nadal, ili mozda obratno, a za ostala neka se svadjaju ostali, ili jendostavno neka ostave par mesta prazno, i onda njih 4-5 neka odvajaju 7-mo mesto. znaci ovo vazi na osnovu rezultata kakve imaju danas. ako se pojavi neko nov koji ce ih prestici po rezultatima, menjat cemo i listu najboljih. do tada nema sumnje ko su dva najbolja tenisera.
    (adem, 22. jun 2017 14:37)

    # Link komentara

  16. Kakav crni cir, decak, moje zdravlje je perfektno i osecam se 6 puta bolje od svih vas botova zajedno.
    (Mikii, 22. jun 2017 13:14)

    Da se osećaš dobro u svojoj koži, ne bi visio ovde 24/7, ne bi živeo internet život. Ko to radi? Ne bi formirao virtuelni identitet, o čemu svedoči tvoj nepromenjen nik godinama. Šta znači ta tvoja želja za tim identitetom? Čovek koji se oseća dobro, ispunjenog realnog života, nema potrebu za tim. Ti ovde tražiš reakciju, preklinješ za komunikacijom. To te ispunjava, pažnju koju dobijaš, jer ti to nedostaje u realnom životu gde nemaš nikog.
    Čovek poput tebe, koji širi toliko negativnosti, omalovažavanja, zlobe, sa toliko želje za provociranjem, koji svađa se sa ljudima koje i ne poznaje, je sve samo ne zadovoljan čovek. Na svakoj sportskoj afirmativnoj vesti ti skačeš da omalovažiš to. Tenis, košarka, atletika, nebitno. Tvoj bes i mržnja nisu direktno usmereni na same sportiste, ne smetaju ti oni, već narod koji se raduje. Ti mrziš narod. Iz aviona se vidi da ti smeta radovanje drugih ljudi jer nemaš sopstvenog. Frustracija usled toga te razdire, i tera da dolaziš ovde svaki dan. Ubija te osećaj da se neko raduje koji po tvom mišljenju to ne zaslužuje. U šta ti se život pretvorio? Možeš ti zabijati glavu u pesak koliko hoćeš, praviti se da ne vidiš u šta si se pretvorio, možeš svoje bizarno i nezdravo ponašanje racionalizovati koliko te volja, davati sebi alibi za sve, ali svi, vrapci na grani i mala deca vide koliko si zastranio pogrešnim putem i da ćeš platiti cenu toga, ako je već i ne plaćaš. Je li ti stvarno misiš da ćeš proći bez posledica? Suviše ti je neprirodan život da bi se nadao da nećeš. Samo ti nastavi da uživaš u samozavaravanju i sa glavom u pesku veruj da ono loše što te frustrira ako ne vidiš, onda to i ne postoji.
     (pusa, 22. jun 2017 14:33)

    # Link komentara

  17. (jд123, 22. jun 2017 12:28)

    Po meni je cak u top3 igraca svih vremena,nema veze sto je Sampras osvojio vise slemova,mislim da bi ga Djokovic pobedjivao I na travi,tako da je Djokovic u top3 svih vremena.
    (Aca, 22. jun 2017 14:08)

    # Link komentara

  18. Dobro ajde, smirite se svi... Evo, Djokovic je bolji, uspesniji, voljeniji od Rafe i Rodzera! Je l' moze tako!? Je l' sad sve u redu!?
     (Jumko, 22. jun 2017 14:01)

    # Link komentara

  19. Šta sad veli galaktičar Tomi Robredo? Pa Mekinro rečee da su Đoković, Federer i Nadal trojica od petorice najboljih svih vremena!
    (Stevo Čabarkapa, 22. jun 2017 13:30)

    # Link komentara

  20. Jedino Nolo nije bolji.On ne moze ni Kirjosa,Zvereva,Thiema da pobedi a kamoli Mareja.
     (Uros Djurdjevic Prejaki, 22. jun 2017 13:29)

    # Link komentara

  21. (Bojan, 22. jun 2017 12:19)
    Dakle, kad Federer osvoji GS onda je u top formi, a kada ga Nole preslisa onda je to privid dobre forme jer je igrao protiv levatora. OK.
    (Mikii, 22. jun 2017 12:20)
    Ti si toliko ostrascen da zaboravljas sta su Nole i Rafa igrali u finalima US Opena 2011. i AO 2012. Slazem se da su Vimbldonska finala izmedju Federera i Nadala klasici, ali izmedju ostalog i zbog toga sto sto je Nadal prvi koji da je "ogrebao" nakon godina suse u tenisu pa je to dostiglo nivo tenzije i kulminiralo na AO 2009.. Da sam pomenuo kako je Nole te 2008. ispratio Federera sa AO sa 3:0, ti bi rekao kako te godine nije bio bas u formi. Jednostavno, nisi realan ili nisi sposoban da prepoznas kvalitet. Imam veliko postovanje i divljenje za F i N, ali ne zelim da se kao ti povinujem zapadnom spinu koji Novaka stavlja po strani, a covek je deo dva najveca rivalstva ikada i ima neverovatna ostvarenja iza sebe, a na putu uspeha je kao prepreku imao upravo ova dva titana.
    P. S. Ja nisam decko, vec neko ko verovatno moze otac da ti bude, ali i dalje igra tenis i seca se svih njegovih prelomnih tacaka i evolutivnih momenata. Veliki broj njih je vezan za Novaka, pre svega rano hvatanje loptice koje je zapoceo Agasi, neki kazu i Lendl, a do savrsenstva doveo NOVAK, sto je F i N nateralo da dizu svoj tenis na visi nivo pa im i to mnogo puta nije bilo dovoljno - evo pitaj Tonija ili Federera !
    (Antiteza, 22. jun 2017 13:26)

    # Link komentara

  22. Najvise slemova bi imao Nadal,da se nije povredjivao,imao bi sad sigurno preko 20.Nadal ce biti prvi na kraju godine,pod uslovom da se ne povredi,ako se povredi bice to Federer.Djokovic nema sanse da bude prvi na kraju godine,jer zapad kaze mora biti Federer ili Nadal,tako da navijacima Noleta jedino ostaje da se pomire sa tim.Ne vredi tu ni inat,kad zapad nesto naumi,tako bude.Niko Im nista ne moze,rade sta hoce I kad hoce,dzaba sve...
    (Aca, 22. jun 2017 13:20)

    # Link komentara

  23. NOLE , pa svi ostali !!! Kraj.
     (gorki, 22. jun 2017 13:18)

    # Link komentara

  24. Ма да, ти си најпаметнији, шта зна један Мекинро, ко је он? Обавезно му то саопшти на друштвеним мрежама да он нема појма, ха, ха, ха.

    Џаба ти твоја мржња према свему што је српско, Ноле је у топ 5 свих времена. Помири се с тиме, биће ти лакше. Када добијеш чир на желцу, немој рећи да те нисам упозорио.
    (jд123, 22. jun 2017 12:28)

    Kakav crni cir, decak, moje zdravlje je perfektno i osecam se 6 puta bolje od svih vas botova zajedno. Vas ce unistiti mastanje o zivotu koji nije vas. Dok to shvatite, bice kasno. Poy
     (Mikii, 22. jun 2017 13:14)

    # Link komentara

  25. Jasno je ko dan da Marej nikad ne bi video prvo mesto da Novak nije opao sa formom!Neko je dole napisao da su Federer i Nadal podigli najvisi nivo igre tenisa,i to jeste bilo tk sve do Novakove 2015-e i polovine 2016-e,veoma jasno se tu videlo ko je podigao najvisi moguci nivo tenisa od kad se igra ovaj sport,i ne verujem da ce iko to ikad nadmasiti :) Sve u svemu,Mekinro je lepo izjavio...”govorimo o trojici od petorice najboljih igrača svih vremena” :)
    (NOLE!!!, 22. jun 2017 12:46)

    # Link komentara

  26. Koliko sujete ima u ovom sportu...?
     (Stevan, 22. jun 2017 12:35)

    # Link komentara

  27. (Mikii, 22. jun 2017 11:25)

    Ма да, ти си најпаметнији, шта зна један Мекинро, ко је он? Обавезно му то саопшти на друштвеним мрежама да он нема појма, ха, ха, ха.

    Џаба ти твоја мржња према свему што је српско, Ноле је у топ 5 свих времена. Помири се с тиме, биће ти лакше. Када добијеш чир на желцу, немој рећи да те нисам упозорио.
     (jд123, 22. jun 2017 12:28)

    # Link komentara

  28. Istina je da su po titulama gotovo nedostizni, ali daj da se ne lažemo za nivo tenisa. Znamo ko jedini šamara Rafu na šljaci i ko je Federera dobio u četiri GS finala kada je igrao najbolje. Proslogodisnji AO je Novaka je najviši nivo tenisa ikada - Federer je igrao nestvarno, čak su ga neki i favorizovali, a onda u polufinalu u prva dva seta nije znao gde je loptica. O popularnosti je bezvezno govoriti - Novak je nikada neće imati u toj meri pa sve i da osvoji sva cetiri slema u nizu bez izgubljenog gema.
    (Antiteza, 22. jun 2017 11:50)

    Hajde da se ne lazemo, zar zaista mislis da je Djokovic ikada odigrao bolje nego Nadal i Federer u finalu Vimbldona 2008. ili AO 2009.? Ili ne, jos bolje, mozda je nekada igrao bolje nego Nadal na UO 2010.?? Nemoj biti smesan, decko :)
     (Mikii, 22. jun 2017 12:20)

    # Link komentara

  29. @Antiteza
    jako mi je smesno sto kad god Federer nalupa neke levake svi odmah misle da je u top formi. realno fed je po tome specifican, protiv 90% igraca, cak i kad je van forme, se nece ni oznojati.
    sto se tice nacina na koji fed daje izjave, ne slazem se da je tacno to za feda i madala. dve su razlicite osobe u pitanju. i dok su njih dvojica bili rivali na wb i rg, kad god bi dolazili u finale rg, Nadal bi izjavljivao kako su sanse podjednake, dok bi Fed na wb prihvatao breme favorita. jednostavno nadal skida protisak sa sebe i igra bolje usled toga, dok fedu taj pritisak govori da je stvarno bolji teniser pa lakse igra
    (Bojan, 22. jun 2017 12:19)

    # Link komentara

  30. marej je i te kako vrhunski teniser i uvek ce to i ostati samo igra sa mozda trojicom najboljih tenisera u istoriji pa je trenutno dosta ispod njih, ali i pored toga njegovi rezultati su odlicni, a Novak samo zato sto nije trenutno u formi ne znaci da nije u rangu sa Nadalom i Fedexom
     (masterchef, 22. jun 2017 12:15)

    # Link komentara

  31. Trenutno si najbolji
    (Jasno, 22. jun 2017 12:09)

    # Link komentara

  32. Mekinro koji je bio igračina i koji nikada nije imao dlaku na jeziku, sme da kaže ovako nešto pred Vimbldon?!
    A sme zato što uz istinu se lakše živi...
    P.S.
    Mnogo su smešni komentari poslednjih meseci, ponekad i nekog španskog igrača, ali i naših ovde, kako Nole nije u rangu ove dvojice?!
    Sam Rafin trener i stric je nakon nedavne pobede Rafe nad Noletom u Madridu, rekao:
    "Konačno smo skinuli demone sa leđa!"
    Popriličnih 5 godina Nole drži lekciju iz dominacije,kakva realno nije viđena i još u konkurenciji dvojice zaista velikih igrača,Fedexa i Rafe, sa kojima ima i pozitivan skor!
    I onda zbog nekoliko GS-ova manje- koje će verovatno stići- Nole nije ista liga?!
    Ahahahahahahaha...
    (Danilo, 22. jun 2017 11:53)

    # Link komentara

  33. nismo znali
     (armin, 22. jun 2017 11:50)

    # Link komentara

  34. (Mikii, 22. jun 2017 11:25)
    Interesantno je da sam Nadal i njegov stric govore kako je Novak podigao tenis na jos visi nivo i kako je nepobediv kada je u top formi. Od Federera to neće docekati jer je narcis koji za najveća dostignuca svojih kolega ima samo uopstene pohvale.
    Istina je da su po titulama gotovo nedostizni, ali daj da se ne lažemo za nivo tenisa. Znamo ko jedini šamara Rafu na šljaci i ko je Federera dobio u četiri GS finala kada je igrao najbolje. Proslogodisnji AO je Novaka je najviši nivo tenisa ikada - Federer je igrao nestvarno, čak su ga neki i favorizovali, a onda u polufinalu u prva dva seta nije znao gde je loptica. O popularnosti je bezvezno govoriti - Novak je nikada neće imati u toj meri pa sve i da osvoji sva cetiri slema u nizu bez izgubljenog gema.
    (Antiteza, 22. jun 2017 11:50)

    # Link komentara

  35. Federer i Nadal, ostali neka se redjaju kako ko hoce. Njih dvojica su tenis podigli na najvisi moguci nivo, u svakom pogledu. Djokovic ima manje titula i daleko manje popularnosti uziva. Generalno gledano, ne moze u istu ravan sa pomenutima.
    (Mikii, 22. jun 2017 11:25)

    Ja samo ne razumem kako ti i dalje misliš da tebe neko uzima za ozbiljno pljuješ sve živo ne samo tenis i to radiš veoma veoma dugo što ne promeniš nik poput ostalih nakaza ionako ste po tome poznati čudi me da si ovoliko izdržao neko sa tolikim diplomama poput tebe a fali mu mašte... Pored ostalih stvari.
     (Nebojša, 22. jun 2017 11:49)

    # Link komentara

  36. Pa sta je tu on izmislio!!! Smesna prica!!!
     (sklek, 22. jun 2017 11:45)

    # Link komentara

  37. On je negde na nivou Ane Ivanović
     (Djenka, 22. jun 2017 11:31)

    # Link komentara

  38. Federer i Nadal, ostali neka se redjaju kako ko hoce. Njih dvojica su tenis podigli na najvisi moguci nivo, u svakom pogledu. Djokovic ima manje titula i daleko manje popularnosti uziva. Generalno gledano, ne moze u istu ravan sa pomenutima.
     (Mikii, 22. jun 2017 11:25)

    # Link komentara

  39. Korektne izjave obojice, Mari je zasluzeno na prvom mestu zbog one serije na kraju ali nece to dugo trajati
     (Tennisman, 22. jun 2017 11:20)

    # Link komentara

  40. Velika trojka .pa ostali.
     (no name, 22. jun 2017 11:14)

    # Link komentara

  41. Marej je vrhunski teniser, imao je nesrecu da igra u eri tri giganta ove igre i zato je uvek bio u senci. Ali njegov kontinuitet ga svrstava medju najbolje u zadnjih 10 godina. A realno samo su nijanse u pitanju kad se uporedjuju big four. Psihicka stabilnost i sportska drskost. To je falilo Endiju da bi bio ravnopravan sa Noletom, Nadalom i Federerom.
     (pribil, 22. jun 2017 11:08)

    # Link komentara

  42. Konačno neko ko poštuje Đokovića koliko je ovaj zaslužio.
     (Gac, 22. jun 2017 10:51)

    # Link komentara