1. Ivana Španović-pobednica Dijamntske lige prošle godine i olimpijska medalja. Što se Sandre Perković tiče, ona je 2011 bila suspendovana zbog doping a u 2012 osvojila medalju u Londonu. Misli o tome.
    (trile, 19. jun 2017 10:01)

    Sandra Perkovic pet godina za redom pobednica DL..haha dva meseca suspendovana zbog nekog leka...treniranje strogoce na mladu sportasicu
     (Makedonce, 19. jun 2017 11:05)

    # Link komentara

  2. Hrvatska je osvajala olimpijske,svjetske i europske medalje u svim timskim sportovima pa cak i u odbojci,a isto tako je bila klupski prvak europe u svim timskim sportovima osim u nogometu.
    (Darko, 18. jun 2017 23:32)

    Hrvatska nema nijednu medalju u odbojci na velikim takmičenjima (Srbija u rukometu 6, u odbojci 17). Srbija je osvajala klupska evropska takmičenjma u košarci, vaterpolu, rukometu i fudbalu ali nije u odbojci baš kao što ni hrvatska nije u odbojci ni fudbalu. Srbija jeste u fudbalu i evropsko i svetsko.
    (trile, 19. jun 2017 10:05)

    # Link komentara

  3. Jel znaš onu Hrvaticu Sandru Perkovic...pre 3-4 dana je pobedila na mitingu u atletici kraljici sportova...jaki su Hrvati u atletici
    (Makedonce, 18. jun 2017 23:51)

    Ivana Španović-pobednica Dijamntske lige prošle godine i olimpijska medalja. Što se Sandre Perković tiče, ona je 2011 bila suspendovana zbog doping a u 2012 osvojila medalju u Londonu. Misli o tome.
    (trile, 19. jun 2017 10:01)

    # Link komentara

  4. Žak, ne lupetaj, pa sa ovakvim timom i trenerom ne mogu da dobiju ni DUDULAJCE!
    (nikola, 19. jun 2017 08:58)

    # Link komentara

  5. Da,naravno.Posebno Slavka Cvitkovica...nemojte nam to raditi,to mogu samo Srbi hihihi.Ustvari ne,sanjam Makedonce,"MakedonČe" jel tako? 
    Elem,tema rukomet a Rvati baljezgaju.Da su Srbi osvajali medalje u golubovima,klikerima,balotama,tegovima,jedrenju...a gubili od Rvata u timskim sportovima i tenisu,ne bi se moglo živeti od tisucljetne nacije.Redovno posecujm rvatske portale,ne znam sta cu od muke,počeo sam golubove da ganjam haha.
    (Stara kuka, 18. jun 2017 23:05)

    Jel znaš onu Hrvaticu Sandru Perkovic...pre 3-4 dana je pobedila na mitingu u atletici kraljici sportova...jaki su Hrvati u atletici
     (Makedonce, 18. jun 2017 23:51)

    # Link komentara

  6. @Stara kuka
    Nisam mislio ostavljati ikakav komentar,ali ti si stvarno dosadio sa svojim komentarima o golubovima i bocanju.Daj covjece nesto promijeni,ubaci nesto novo,spusti nam da ispade smijesno.Evo za tvoju informaciju,mada sam siguran da ti to znas:Hrvatska je osvajala olimpijske,svjetske i europske medalje u svim timskim sportovima pa cak i u odbojci,a isto tako je bila klupski prvak europe u svim timskim sportovima osim u nogometu.
    (Darko, 18. jun 2017 23:32)

    # Link komentara

  7. @Makedonce
    Da,naravno.Posebno Slavka Cvitkovica...nemojte nam to raditi,to mogu samo Srbi hihihi.Ustvari ne,sanjam Makedonce,"MakedonČe" jel tako?
    Elem,tema rukomet a Rvati baljezgaju.Da su Srbi osvajali medalje u golubovima,klikerima,balotama,tegovima,jedrenju...a gubili od Rvata u timskim sportovima i tenisu,ne bi se moglo živeti od tisucljetne nacije.Redovno posecujm rvatske portale,ne znam sta cu od muke,počeo sam golubove da ganjam haha.
    (Stara kuka, 18. jun 2017 23:05)

    # Link komentara

  8. E da,jedno gde su hrvati bolji,to su komentatori na državnim televizijama te njihove emisije.Tu nema sta.Osim Sarenca.A ako dodamo jos i Rtl televiziju svetlosnom godinama ispred nasih. 
    Ne racunam ove nase momke sa Sportkluba sto komentarsu NBA i NFL,te momke sa Arena za NHL.
    (Stara kuka, 18. jun 2017 19:44)

    Zahvaljujemo se na glasu.

    @More je vase 
    Haha.Sila u glinenim golubovima,dizanju tegova i jedrenju.Ja vaterpolo posle silnih gaženja ne bih ni spominjao.U odbojci i kosarci ne postojite,a sanjate da je Djokovic Hrvat i da je kojim slucajem Cavic isto.I danas bi plakali za onu trku protiv Felspsa da je vas i govorili da je najveca svih vremena.Cuti bre,da vam nije ovih zena u atletici ne bih znali gde ste.
    (Stara kuka, 18. jun 2017 19:28)

    Zahvaljujemo se na glasu.

    @Mario 
    Ko sta poredi vidi se po komentaru ovog more je nase.Ni to more ne bi bilo vase da nije bilo naivnih Srba koji su verovalo u jedinstvo Slovena i da nije bilo politike.Jeste,sila ste u 2/3 sportova haha.Samo sa prosle Olimpijade imate jednu jedinu medalju u timskim sportovima i to bolje da niste igrali finale gde ste pregazeni.Sila ste u glinenim golubovima i dizanju tegova,jedrenju i ostalim tako bitnim sporovima.Cuj poredis rukomet i odbojku,strasno.Lepo ti je napisano za odbojku koju niko nije pomenuo.
    (Stara kuka, 18. jun 2017 19:24)

    Stara kuko..
    Ja mislim da ti sanjaš Hrvate
     (Makedonce, 18. jun 2017 22:43)

    # Link komentara

  9. Despot jeli racunas za rukomet titule samo zagreba ? Imas jos partisan iz bjelovara ...
    (Mate, 18. jun 2017 21:41)

    Oprosti! Zaboravio sam da je i Bjelovar osvajao Ligu Šampiona u rukometu. Nego, nisi mi odgovorio na postavljeno pitanje.
    (Despot, 18. jun 2017 22:18)

    # Link komentara

  10. Despot jeli racunas za rukomet titule samo zagreba ? Imas jos partisan iz bjelovara ...
    (Mate, 18. jun 2017 21:41)

    # Link komentara

  11. A I smijesno je sto ilimpijske igre spominjete- od 10 hrvatskih medalja 3 su iz atletike - kraljice sportova . 4 igre vec hrvatska je bolja od srbije ...
    (mate, 18. jun 2017 21:38)

    # Link komentara

  12. @mate
    Koji ste vi licemeri.Ovde je pitanje i prica reprezentativni sport,znaci nacionalne selekcije.Sa parama mozes skoro sve,a primera mnogo.Posto je tema rukomet,evo jedne-Vardar.Koliko Makedonaca je igralo?
    A kad si vec spomenuo klupski sport,Zvezda prvak Evrope,Partizan u finalu.U rukometu Metaloplastika dva puta,Borac jednom a Proleter u finalu.
    (Stara kuka, 18. jun 2017 21:22)

    # Link komentara

  13. (mate, 18. jun 2017 20:04)
    I naši klubovi imaju više titula evropskog prvaka u fudbalu, a i u rukometu smo izjednačeni. Znači li to da smo bolji od vas u "nogometu" ili se to ne računa?
    (Despot, 18. jun 2017 21:13)

    # Link komentara

  14. Mislim da titulu prvaka Evrope za Srbiju u Zagrebu Hrvatska ne bi preživela...pa sad treba zapeti, ako se može.
     (Žak, 18. jun 2017 21:04)

    # Link komentara

  15. Na stranu prepucavanja u kojima i sam nekad ucestvujem,zapazio sam ako Makedonija veceras ne izgubi od Ceske,na EP kod nas plasirat ce se sve republike bivse SFRJ osim BiH,a i oni su imali sansu da su pobijedili Austriju u posljednjem kolu.
    (Darko, 18. jun 2017 21:02)

    # Link komentara

  16. Sretno vam na prvenstvu susjedi, ozbiljno mislim. A sto se tice vaseg spominjanja kosarke I vaterpola -u oba sporta hrvatski klubovi imaju vise europskih kupova .
    (mate, 18. jun 2017 20:04)

    # Link komentara

  17. @mario

    Naravno da poredimo, jer odbojku igraju S.A.D., Brazil, Argentina, Francuska, Italija, Kina, Japan, Holandija, Rusija, Poljska, Kanada itd... Pri tom, uvek ima iznenadjenja... Rukomet recimo Amerima, Brazilu itd. uglavnom nije interesantan.
     (dex, 18. jun 2017 20:03)

    # Link komentara

  18. Naravno da uporedjujemo odbojku i bocanje pardon rukomet. Ajde susedi pogledajte koje zemlje igraju odbojku, a koje rukomet pa se javite.
    (Grobx, 18. jun 2017 19:47)

    # Link komentara

  19. E da,jedno gde su hrvati bolji,to su komentatori na državnim televizijama te njihove emisije.Tu nema sta.Osim Sarenca.A ako dodamo jos i Rtl televiziju svetlosnom godinama ispred nasih.
    Ne racunam ove nase momke sa Sportkluba sto komentarsu NBA i NFL,te momke sa Arena za NHL.
    (Stara kuka, 18. jun 2017 19:44)

    # Link komentara

  20. @More je vase
    Haha.Sila u glinenim golubovima,dizanju tegova i jedrenju.Ja vaterpolo posle silnih gaženja ne bih ni spominjao.U odbojci i kosarci ne postojite,a sanjate da je Djokovic Hrvat i da je kojim slucajem Cavic isto.I danas bi plakali za onu trku protiv Felspsa da je vas i govorili da je najveca svih vremena.Cuti bre,da vam nije ovih zena u atletici ne bih znali gde ste.
    (Stara kuka, 18. jun 2017 19:28)

    # Link komentara

  21. @Mario
    Ko sta poredi vidi se po komentaru ovog more je nase.Ni to more ne bi bilo vase da nije bilo naivnih Srba koji su verovalo u jedinstvo Slovena i da nije bilo politike.Jeste,sila ste u 2/3 sportova haha.Samo sa prosle Olimpijade imate jednu jedinu medalju u timskim sportovima i to bolje da niste igrali finale gde ste pregazeni.Sila ste u glinenim golubovima i dizanju tegova,jedrenju i ostalim tako bitnim sporovima.Cuj poredis rukomet i odbojku,strasno.Lepo ti je napisano za odbojku koju niko nije pomenuo.
    (Stara kuka, 18. jun 2017 19:24)

    # Link komentara

  22. hehehheeh srbi porede rukomet i odbojku
     (Mario, 18. jun 2017 19:04)

    # Link komentara

  23. Bravo momci. Selektore svaka cast.
    (Nikola, 18. jun 2017 19:03)

    # Link komentara

  24. U 2/3 sporta smo velesila a vas srbi ni na mapi. U kosarci svaka cast,a vaterpolo u kom smo i mi sila i sve uzeli i odbojku ni ne racunam. O medaljama na igrama ni necu,na zimske nikad niste ni isli heh. Pa i taj tenis smo u ovoj kratkoj istoriji dali vise i poznatije igrace na celu sa Pilicem i Krajanom kao svjetskim strucnjacima. za Novaka svaka cast ali Tipsarevic,Viktor i co se ne mogu porediti sa Cilicem, Ljubom, Ancicem, Ivanisevicem.(More je nase)

    Zasto se na svaku vest o rukometu u nasim medijima jave hrvati sa nekim sportskim kompleksima? Uvek je nesto-mi smo najbolji, imamo manje medalja ali kad se oduzme zenski sport pa sportovi i takmicenja koji se "ne racunaju"... Hrvati cak i tom "njihovom rukometu" za zene ne mogu ni da se plasiraju na takmicenje a Srbija ima 2 medalje sa SP (ukupno 6 medalja muske i zenske). Ali kad ponavljaju mantru "hajde da uporedimo uspeh na OI, onda, magijom, zenski sport ulazi u racun. U odbojci hrvata nema a Srbija 17 medalja na SP, EP i OI a hrvat kaze da ne racuna odbojku a racuna vaterpolo. Za razliku od rukometa koje igra 4-5 evropskih selekcija ozbiljno, odbojku igraju najvece sile i najvece zemlje-USA, Rusija, Kina i Brazil+sve zemlje koje igraju rukomet i jos. Veli bolji su u tenisu sa 2 slema! Srbija ima u neke od najboljih igraca u istoriji u muskom i zenskom singlu-Djokovica, Seles i Zimonjica, 4 igraca/ce koji su bile br. 1 na WTA/ATP (hrvati nijednog) i preko 30 slemova u m/Z/dubl kategoriji i Davis kup i finale zA zene.
    (trile, 18. jun 2017 18:53)

    # Link komentara

  25. Za More je nase


    Samo odbojka u kojoj smo velesila zasenjuje vas rukomet, u kom smo vas inace dobro tamburali pocevsi od 96. Kosarku i vateropolo da ne spominjemo. Neko te opasno slagao oko tih kolektivnih sportova
    (Vlado, 18. jun 2017 18:37)

    # Link komentara

  26. E ovo stvarno ne razumem, znaci tema srpska reprezentacija i komentari vezani uz igru reprezentacije. I onda odjedanput pojavi se iskompleksirani Hrvat, niko ga nista nije pitao i poceo da lupa o necemu sto veze nema s temom. Jel ste toliko ugrozeni s plasmanom Srbije na prvenstvo u jedinom sportu u kojem nesto valjate ? Pazi jos sila u 2/3 sporta hhahahahaha picigin, gadjanje golubova , a u rukometu opasno padate u zadnje vreme
    (vas nema nigde u nicemu na mapi, 18. jun 2017 18:30)

    # Link komentara

  27. I love handball :)
    (i love, 18. jun 2017 18:19)

    # Link komentara

  28. A sad konačno da se uzme to zlato ...
    (Mikael Hansen, 18. jun 2017 16:45)
    Jel to neki vic dana Haha.
     (mario, 18. jun 2017 18:16)

    # Link komentara

  29. @More je nase,

    ahahahhaaaa... ala te ubi kompleks komsija... evo, ako nece niko, ja cu ti reci da ste najbolji na svetu u svemu... ajd, sad pali...
     (Butragenjo, 18. jun 2017 18:06)

    # Link komentara

  30. Nenadic out. Onda valjamo.
    (Pera, 18. jun 2017 18:04)

    # Link komentara

  31. I to he previše..!
     (marko, 18. jun 2017 17:56)

    # Link komentara

  32. Nemamo kvalitet, iako je Cvele vrhunski trener.
     (Delije Čikago, 18. jun 2017 17:51)

    # Link komentara

  33. U 2/3 sporta smo velesila a vas srbi ni na mapi. U kosarci svaka cast,a vaterpolo u kom smo i mi sila i sve uzeli i odbojku ni ne racunam. O medaljama na igrama ni necu,na zimske nikad niste ni isli heh. Pa i taj tenis smo u ovoj kratkoj istoriji dali vise i poznatije igrace na celu sa Pilicem i Krajanom kao svjetskim strucnjacima. za Novaka svaka cast ali Tipsarevic,Viktor i co se ne mogu porediti sa Cilicem, Ljubom, Ancicem, Ivanisevicem.. Tako da puno pozdrava i malo realnosti sto vam nije jaca strana
     (More je nase, 18. jun 2017 17:44)

    # Link komentara

  34. Ova utakmica je poslužila samo kao dokaz da Marsenić nema kvalitet za reprezentaciju, teško nama kad se Stojković oprosti od bavljenja rukometom.
    (Predrag Niš, 18. jun 2017 16:52)

    Slažem se, ali isto tako smatram da pre Marsenica, a o tome sam pisao, treba šansu dati Basaricu. Već par godina pruža fine partije, od prošle sezone je u Spaniji, i fino igra. Ovaj dečko već godinama, neću reći stagnira, već nazaduje. Šteta, ima sve da bude kao Igor Vori, ali ni blizu...
     (Niš, 18. jun 2017 17:41)

    # Link komentara

  35. A sad... Blamaza!
     (Jumko, 18. jun 2017 17:36)

    # Link komentara

  36. Ivan Mladenović došao biciklom iz Šida (Srbija) do Minska da bodri naše rukometaše i nastavlja put do Moskve (2500km). B92 bi mogao da isprati tog čoveka. 2020.g. planira put biciklom do Tokija na Olimpijadu.
     (Dr.Thrax, 18. jun 2017 17:26)

    # Link komentara

  37. Kad su Poljaci ovako pali u rukometu? A od nasih ne ocekujem nista, ono malo dobrih trenera sto imamo nisu u zemlji, poput Ljubonira Vranjesa ili Veselina Vujovica. Igramo spor rukomet, baziran na jakoj odbrani i bekovima, bez mnogo kontri i polukontri, sto je prevazidjeno pre 15 godina. Tako nam igraju i mlade reprezentacije i zato zaostajemo za drugima.
    (nemanja, 18. jun 2017 17:13)

    # Link komentara

  38. Oćemo titulu,titulu u zagrebu!!!
     (darth vader sa B.Brda!!!, 18. jun 2017 17:02)

    # Link komentara

  39. Čestike ekipi i selektoru, lepo je što smo se plasirali ali nažalost sa ovakvom igrom i ekipom mislim da nema čemu da se tamo nadamo. Rukomet u Srbiji je odavno propao, sve manje dece ga trenira a samim tim i sve manje kvalitetnih igrača imamo za budućnost. I ne samo za budućnost nego i u ovom trenutku. Generacija Butulije, braće Peruničić, Škrbića, Jovanovića i ostalih bi ovu sadašnju reprezentaciju isprašila bez problema sa 10 golova razlike. Mora se raditi na ponovnoj popularizaciji ovog sporta, da se radi na usavršavanju igre i taktike jer realno igramo staromodan rukomet koji su svi ostali u svetu odavno pročitali. Vratite ovaj nekada trofejni sport na staze stare slave!
     (Ludak_u_razvoju, 18. jun 2017 16:58)

    # Link komentara

  40. bravo bravo bravo... konacno fin sastav a o selektoru je suvisno trositi reci
     (Alessandro NESTA#13#, 18. jun 2017 16:56)

    # Link komentara

  41. Браво мајстори,честитам на пласману,у Хрватској смо први...бар у групи...
     (Срђан, 18. jun 2017 16:52)

    # Link komentara

  42. Ova utakmica je poslužila samo kao dokaz da Marsenić nema kvalitet za reprezentaciju, teško nama kad se Stojković oprosti od bavljenja rukometom.
    (Predrag Niš, 18. jun 2017 16:52)

    # Link komentara

  43. A sad konačno da se uzme to zlato ...
     (Mikael Hansen, 18. jun 2017 16:45)

    # Link komentara

  44. Браво момци.

    Само Слога Србина Спасава.
     (Марко, 18. jun 2017 16:44)

    # Link komentara

  45. Bravo momci.
     (dule, 18. jun 2017 16:43)

    # Link komentara

  46. Onako X za kladioničare.....
     (Rocky Balboa, 18. jun 2017 16:42)

    # Link komentara