1. Fudbal je profitabilan sport, Čović bi vratio klub u fudbalsku Evropu, uz velike finansijske benefite za klub i za sponzore.
    Problem je političke podrške u smislu kontrole klanova iz službe bezbednosti i podzemlja, koje rukovode severnom tribinom i menadžerskim kombinacijama.

    Neko mora da garantuje upravi opsnovne uslove za rad, neko ko može da skloni ove krvopije oko kluba.
    (Čović je pravo rešenje, 27. maj 2017 17:09)

    # Link komentara

  2. ljudi sta bre pricate vi? Covic dinar nije dao za zvezdu, sve od sponzora sto imamo imamo zahvaljujuci dobroj volji ljudi sa vlasti. Nekada partizan, danas mi. Ko god da dodje u zvezdu ona ce nastaviti da propada jer vise nema sta da se ukrade, veliko hvala Ziki pauku
     (srb, 27. maj 2017 16:02)

    # Link komentara

  3. a tebi se svi smeju
    (YariloDebeelcheena, 27. maj 2017 12:01). Jel ko klAvnu?
     (xxx, 27. maj 2017 15:01)

    # Link komentara

  4. Ако је Човић тако успешан руководилац једног спортског колектива, зашто са ИЛР и касније ФМП није успео да освоји више него једне титуле АБА лиге 2003/2004. (Партизан није учествовао). Зашто У ФМП није довео приватне спонзоре који ће веровати у његов систем и са мноштвом талената ( чије су "школовање" у чувеној ФМП академији плаћали њихови родитељи) не уради нешто више. Недостајала су два битна предуслова: политичка подршка и навијачка база. Преузимањем посрнулог КК Црвена Звезда стекао је и та два услова. С политичком подршком такорећи преко ноћи нестаје 16 милиона евра дуга КК ЦЗ, државни и приватни спонзори се утркују ко ће пре постати спонзор, надајући се да ће огромна навијачка база постати потрошачка база производа или услуга тих спонзора. Почетни резултати не изостају, али нису на оном нивоу на коме је обећавано или очекивано. Због одређених промашаја у плаћању страних играча неки од спонзора смањују своју донацију. Политичка подршка обезбеђује одржавање Ф4 у Београду очекујући да ће КК ЦЗ да се пласира на исти и понови успех Партизана. Ако се та очекивања не испуне следи суноврат као и онај који је доживио Партизан.
    (Neko Iz Mase, 27. maj 2017 13:55)

    # Link komentara

  5. Danas subota, nema skole, ceo dan ce da smara sa glupim komentarima. 
    Zanimljivo mu da vidi da li ce da dobije plusic ili minus...
    (BS, 27. maj 2017 12:46). … Nemoj da si toliki klovAn...
     (xxx, 27. maj 2017 13:55)

    # Link komentara

  6. U fudbalu fuzija ne prolazi Vladimire.
     (Car Uros Prejaki, 27. maj 2017 13:14)

    # Link komentara

  7. Nije to uredu, ja pokusavam da te zastitim, da ti detinjstvo ne prodje u mrznji, a ti tako. Probaj da izguglas neke nove fraze da se ne ponavljas svaki dan, posto vec nisi u stanju da smislis nesto svoje. Hajde sad, mlekce pa u krevet, nemoj da sekiras mamu  
    (Cacak, 26. maj 2017 23:25). Pravi si klovAn...
    (xxx, 27. maj 2017 11:19)

    Danas subota, nema skole, ceo dan ce da smara sa glupim komentarima.
    Zanimljivo mu da vidi da li ce da dobije plusic ili minus...
     (BS, 27. maj 2017 12:46)

    # Link komentara

  8. To ja pričam dve godine...
     (Sale (samo nisam mutav), 27. maj 2017 12:30)

    # Link komentara

  9. Nije to uredu, ja pokusavam da te zastitim, da ti detinjstvo ne prodje u mrznji, a ti tako. Probaj da izguglas neke nove fraze da se ne ponavljas svaki dan, posto vec nisi u stanju da smislis nesto svoje. Hajde sad, mlekce pa u krevet, nemoj da sekiras mamu
    (Cacak, 26. maj 2017 23:25). … Pravi si klovAn...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (xxx, 27. maj 2017 11:19)

    a tebi se svi smeju
    (YariloDebeelcheena, 27. maj 2017 12:01)

    # Link komentara

  10. Sjati se i kurta i murta. Jedni hoće dobro Zvezdi, a drugi, zlonamerni i ne samo partizanovci.Ko treba da vodi Zvezdu ? Kao prvo, to može neko ko je legenda Zvezde i neko ko zna da vodi finansije i ko ima dobru podlogu (rezultati iza sebe, kontakti, poznanstva i sl. i da je Zvezdaš). Da skratim. Predsednik kluba -Džajić, generalni sekretar ili glavni operativac - Čović.Džajić treba da predstavlja Zvezdu i da stvara što povoljniju sliku o našem najboljem klubu. Čoviću dati odrešene ruke u kreiranju i vodjenju operative. To je recept za uspeh.Zvezdaši, pokušajmo da ostvarimo ovakav tandem. I na kraju. Svi klubovi moraju poštovati zakonske propise.
    (VIT, 27. maj 2017 11:58)

    # Link komentara

  11. Nije to uredu, ja pokusavam da te zastitim, da ti detinjstvo ne prodje u mrznji, a ti tako. Probaj da izguglas neke nove fraze da se ne ponavljas svaki dan, posto vec nisi u stanju da smislis nesto svoje. Hajde sad, mlekce pa u krevet, nemoj da sekiras mamu 
    (Cacak, 26. maj 2017 23:25). … Pravi si klovAn...
     (xxx, 27. maj 2017 11:19)

    # Link komentara

  12. Čovek koji je jedan naš klub doveo do titule najboljeg kluba u Evropi i na planeti u najpopularnijem sportu na planeti! Njegova reč ima težinu! A slažem se i ja da bi trebalo staviti Čovića jer pogledajte paniku grobara u komentarima :D
     (Hoćemo Čovića, 27. maj 2017 11:06)

    # Link komentara

  13. To što g-din Cvetković drži u ruci štap,ne daje mu ozbiljnost priče.Jasno je da je ovo rekao po dogovoru sa Čovićem.Ko lično zna Čovića,prepoznaje njegov rukopis.
     (zoranpesic, 27. maj 2017 10:49)

    # Link komentara

  14. realno jedini covic sto bi mogao da uvede red,a ova terzina prica i prica njegovih sledbenika kako je fudbal nesto drugo i tu se ne bi cova snasao,evo vidimo kako se oni fino snalaze...
     (vujadin, 27. maj 2017 10:16)

    # Link komentara

  15. @ (antiDebil, 26. maj 2017 18:48)

    Ovaj decko je surov ali iznosi argumente,zato ga svi i napadate. Niko nema odgovor na njegov post vec ga samo vredjate. Pa Wilijams je u Lokomotivi imao platu 750000 po sezoni i bio jedan od glavnih igraca i kao doso u Zvezdu da igra za duplo manje,kako da ne. Dovodite igrace iz Bayerna,Lokomotive,Galate,iskusne el igrace a Partizan tako nesto nije mogo nikad da priusti,uvek dovodio anonimne amere koji treba da se naviknu na el kosarku
     (Hell, 27. maj 2017 09:38)

    # Link komentara

  16. Tako je Cvele objasni zvezdašima. Na čelo kluba treba da dođe domaćin čovek dovoljno jak da mu lešinari ne smeju ništa.
     (Voip, 27. maj 2017 08:29)

    # Link komentara

  17. Covicu ne daju da radi ni u KK kako treba a kamo li da mu daju fudbal.
     (banja luka mejdan, 27. maj 2017 08:23)

    # Link komentara

  18. Reče čovek koji je bio ministar sporta u vladi Mirka Marjanovića(Slobodana Miliševića).Zbog njega i toga posle 40g više ne navijam za Zvezdu.
     (dragan, 27. maj 2017 07:36)

    # Link komentara

  19. Nazire se FMP 3!
     (tata Rodja, 26. maj 2017 20:01)

    Bice i FMP4. A sto to vas iz susjedstva zulja?
    (Toto-ko-tunjo-zatecen-najezdom-Glazerovaca, 27. maj 2017 07:27)

    # Link komentara

  20. Prica se da duguju plate u FMP2 i to mnogo,ako vam dodje i fkcz vi ste obrali bostan.
     (sasho, 27. maj 2017 06:42)

    # Link komentara

  21. ljudi pustimo Terzu i ostale lopove pogledajte ovu lepotu
    [link]
     (Marko, 27. maj 2017 06:00)

    # Link komentara

  22. Zvezdasi bi tacno pristali na selektorsku komisiju u sastavu Hitler,Taci i Gotovina ako bi im to garantovalo titulu i pobede nad Partizanom,bez grama preterivanja.
    (Strasne stvari, 27. maj 2017 01:00)

    # Link komentara

  23. Dete prestani da smaras, verglas tu neke izlizane fraze. Dule te naucio da mrzis, valjda je najlakse manipulisati decijim mozgom. Molim ostale da ne dirate ovo dete, tako produbljujete njegovu mrznju.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Cacak, 26. maj 2017 18:29) Ljubi tebe Dr Terzić takvog pametnog...
    (xxx, 26. maj 2017 21:05)

    Jesam grobar ali me stid sto ovakvi likovi navijaju za isti klub kao ja. Mislio sam da bar po kulturi treba da budemo primer,a ne da pokazujes svu svoju slabost vredjanjem protivnika bez razloga.
    (grobari stara skola, 27. maj 2017 00:32)

    # Link komentara

  24. nazalost partizan je postavio standarde u domacem fudbalu...samo uci u grupe pa nek nas tamo i petardiraju...to je njihov najveci uspeh...osvojili su ovu titulu i pun stadion stadion im je bio posle sto godina....njihovo najbitnije je da budu bolji od zvezde..zauvek ce ostati mali i drugi klub u zemlji!!!
    (maconii, 26. maj 2017 19:12)

    Koji ste na tabeli?
    (qq, 27. maj 2017 00:30)

    # Link komentara

  25. Dete prestani da smaras, verglas tu neke izlizane fraze. Dule te naucio da mrzis, valjda je najlakse manipulisati decijim mozgom. Molim ostale da ne dirate ovo dete, tako produbljujete njegovu mrznju.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Cacak, 26. maj 2017 18:29) Ljubi tebe Dr Terzić takvog pametnog...
    (xxx, 26. maj 2017 21:05)

    Nije to uredu, ja pokusavam da te zastitim, da ti detinjstvo ne prodje u mrznji, a ti tako. Probaj da izguglas neke nove fraze da se ne ponavljas svaki dan, posto vec nisi u stanju da smislis nesto svoje. Hajde sad, mlekce pa u krevet, nemoj da sekiras mamu
    (Cacak, 26. maj 2017 23:25)

    efektno
    (nema sta, 27. maj 2017 00:28)

    # Link komentara

  26. Kao Glazgov i Juve,vratiti u drugu ligu,sve menadzere otpustiti,da se Zvezda 100% pita za svoje igrače,i upravi sa Terzićem na čelu se zahvaliti,dovesti Zvezdine bivse igrače,poput Vidića i Stankovića,kojima je Zvezda u srcu,pa da onda vidimo rezultate...
     (Zagor, 27. maj 2017 00:16)

    # Link komentara

  27. Bravooooo opet si me spustio.
    Kakav si kralj.
    Tesko da ti znas sta znaci biti intelektualac, hajde dete ne smaraj
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Cacak, 26. maj 2017 23:11) Pravi odgovor jednog intelektualca...
    (xxx, 27. maj 2017 00:12)

    # Link komentara

  28. Докле ћете више да помињете тог Пиксија као легенду? Тај човек никада ништа није постигао у фудбалу. Пикси је класичан примерак лузера. Боже, хвала ти што је 1990. отишао из Звезде и пустио Белодедића, Савићевића, Просинечког, Панчева, Југовића, Михајловића и Бинића да играју фудбал и освоје титулу првака Европе. Са Пиксијем је не би освојили ни да су у Звезду дошли Бобан, Мијатовић, Бокшић, Шукер и Јарни, јер тај егоиста никоме није дизвољавао да игра.
    (Марко, 27. maj 2017 00:08)

    # Link komentara

  29. Od kada mu je Džaja zavalio šamarčugu, MG iz Železnika ne spominje ni F od fudbala.
     (Lažni Šampioni, 26. maj 2017 23:35)

    # Link komentara

  30. Dete prestani da smaras, verglas tu neke izlizane fraze. Dule te naucio da mrzis, valjda je najlakse manipulisati decijim mozgom. Molim ostale da ne dirate ovo dete, tako produbljujete njegovu mrznju. 
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Cacak, 26. maj 2017 18:29) Ljubi tebe Dr Terzić takvog pametnog...
    (xxx, 26. maj 2017 21:05)

    Nije to uredu, ja pokusavam da te zastitim, da ti detinjstvo ne prodje u mrznji, a ti tako. Probaj da izguglas neke nove fraze da se ne ponavljas svaki dan, posto vec nisi u stanju da smislis nesto svoje. Hajde sad, mlekce pa u krevet, nemoj da sekiras mamu
     (Cacak, 26. maj 2017 23:25)

    # Link komentara

  31. Bilo je toliko posrtanja, gubljenja titula, gomilanja duga... i tek posle toliko godina, Cvele se javlja? Zanimljivo.
    (Slucajnost? Ne bih rek'o..., 26. maj 2017 23:16)

    # Link komentara

  32. Jahahaha, kakav lik, vergla 10-ak izlizanih fraza... Ovo je neki osnovac, ali ga verovatno deca u skoli svakodnevno maltretiraju, a ovde bi se sa svakim zakacio... Ali bas smaras. 
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Cacak, 26. maj 2017 17:49) Vidi se da si intelektualac...
    (xxx, 26. maj 2017 21:56)

    Bravooooo opet si me spustio.
    Kakav si kralj.
    Tesko da ti znas sta znaci biti intelektualac, hajde dete ne smaraj
     (Cacak, 26. maj 2017 23:11)

    # Link komentara

  33. @Cacak: Ko bre tebe nesto pita? Idi gledaj FMP...
    (xxx, 26. maj 2017 21:42)

    Idemoooo opet. Auuu kako si me spustio...
    Bravo, 3 bambija za tebe.
    Aj sad na spavanje
     (Cacak, 26. maj 2017 23:09)

    # Link komentara

  34. ne bi valjalo da covic udje u klub a razloga je bas mnogo. verovatno bi se finansijski stabilizovali ali to je sve. covic je autokrata, ne trpi ni savet ni pouku a kamoli kritiku. taman posla da se iz struke neko nesto pita, to bi bila propast. u basket se razume i ceo zivot je tu, zato i postoji rezultat, ali fudbal je nesto drugo.nama nisu potrebni predsednici ni premijeri, videlo se ove sezone da nam se ne moze ni kupiti titula. nama treba STRUKA i PLANSKI RAD, sve sem toga nas ostavlja tu gde smo a to je po mom misljenju SAMO DNO. najuriti pod broj jedan TERZICA, najuriti menadzere i njihove igrace. mnogoooooo dobre dece imamo, dovesti pod broj jedan prekaljenog trenera, i dva- tri igraca od po pola miliona, ostatak nasa deca i eto cele mudrosti. ako krenu ponovo indonezani, australijanci, kostatirikanci, kamerunci da nam dolaze sleperima i kamionima znacu da se vrti opet isto i do 2018 god ponovo necu odgledati nijednu tekmu...
    (Let's play, 26. maj 2017 23:07)

    # Link komentara

  35. Prijatelju, nije UEFA isto i FIBA. Ne moze taj lopovluk proci kod UEFE.
    (ZBBZ, 26. maj 2017 15:44)

    Nije, nije isto, UEFA a i FIFA su simboli postenja. Uvek ih vode ljudi koji se gade podmicivanja, ljduske gromade.
    (Blatter & Platini, 26. maj 2017 22:58)

    # Link komentara

  36. Ja ne mogu da verujem da neko ovde moze da kaze da je Teric prepolovio dug zvezde,malo Morgen,prepolovio ga je AV AV preko gasproma,inace to je naj stetniji ugovor po Srbiju u istoriji...i Sta mislite da Rusi daju pare?malo Morgen ponovo,to daje Srbija,narodne pare,moje I tvoje druze,bez obzira za koga navijas.Sto se covica Tice,previse je Tu "menadzera"da bi on mogao da prodje a I kosarka I fudbal Su Nebo I zemlja
    (sale, 26. maj 2017 22:37)

    # Link komentara

  37. E moj Cvele, pa njega je Dzaja izudarao onomad
    (bubanj, 26. maj 2017 22:16)

    # Link komentara

  38. Ala si pa našao rešenje.. Da, on je legenda kluba, on je Piksi Stojković... Ovo ipak nije fmp
     (Orao, 26. maj 2017 22:08)

    # Link komentara

  39. Jahahaha, kakav lik, vergla 10-ak izlizanih fraza... Ovo je neki osnovac, ali ga verovatno deca u skoli svakodnevno maltretiraju, a ovde bi se sa svakim zakacio... Ali bas smaras.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Cacak, 26. maj 2017 17:49) Vidi se da si intelektualac...
    (xxx, 26. maj 2017 21:56)

    # Link komentara

  40. (antiDebil, 26. maj 2017 18:48)

    Ti znas koliko je placen Markus Vilijams, ali nikad nisi mogao da znas koliko je placen bilo koji igrac partizana. Zasto, jel to neka tajna?
    Mi kupujemo gotove igrace a vi ste ih pravili?
    Pa vasa legenda Grbovic tvrdi da partizan nije napravio igraca od Mice Berica.
    Kako je Nikola Pekovic dosao u partizan?
    Nije ni hteo da dodje, hteo je u Hemofarm sa Lukom Pavicevic. Posto je Misko po svaku cenu hteo Pekovica u Partizanu zbog EL, napravio je ugovor bez konsultacija sa partizanom i stavio nepristojnu cifru koju Pekovic nije mogao da odbije. Kad je potpisao, Misko je odneo ugovor na potpis kod Danilovica i rekao mu ako hoces Pekovica moras da potpises. E sad ako je Pekovic koji je grobar tako dosao i toliko placen, zamisli koliko se trosilo na strance. Ali vi verujte u casove ljubavi, verujte da je arena neprofitabilna..
    Ti si jedan od onih koji misle da je prirodno da Partizan bude prvi u svemu, a ako nije, to je onda otimanje, mracne sile, teorije zavere... Prosle godine smo vas oduvali sa 30 bodova razlike i razbili u 3 derbija, taj treci ste srecno izvukli X, centar niste presli, a onda ste u Evropu stali na prvoj prepreci, ispali ste od nekih anonimusa. Ali nema to veze, nije to do vas, vama je to oteto.
    Vi ste ove godine bolji zato sto su nam otisla 3 glavna igraca, Grujic, Katai i Ibanjez i to je cela prica. Nema teorija zavere, nema mracnih sila, imamo losiji tim i to je to.
     (Cacak, 26. maj 2017 21:52)

    # Link komentara

  41. @... sta si ti AV pa si toliko ponosan, ili AV ili SNS bot, trece ne mozes da budes!
     (kolee, 26. maj 2017 21:46)

    # Link komentara

  42. @Cacak: Ko bre tebe nesto pita? Idi gledaj FMP...
     (xxx, 26. maj 2017 21:42)

    # Link komentara

  43. @macconi pa nije isto izgubiti od Arsenala i Kairata! Kvalifikujte se jednom pa onda se pokazite, niste videli zastavu uefe na utakmicama godinama!
     (kolee, 26. maj 2017 21:41)

    # Link komentara

  44. @Antidebil

    Ti si debil, bez tog anti. A Vilijams je placen 2 miliona € po sezoni, pogresno si informisan.
     (Dragan VG, 26. maj 2017 21:40)

    # Link komentara

  45. pravi čovek,nego šta. biće to jedno veliko sportsko društvo fmp.
    zamislite samo fmp u fudbalu,rukometu,odbojci...vaterpolo klub fmp. lepo zvuči :-)
     (MarcoPolo, 26. maj 2017 21:30)

    # Link komentara

  46. Čović pa da plaču i u fudbalu :-)
     (Djole, 26. maj 2017 21:29)

    # Link komentara

  47. (Bastrd, 26. maj 2017 18:50)

    ajde ti sada posto si toliko nacitan i obrazovan reci ovde kome je uskraceno pravo, na koji nacin, kako je uradjen UPPR i da li znas sta to znaci. Ajde reci ko je kukao sto mu je KK Zvezda u tom procesu otela pare, koliko i na koji nacin.
    Ajde reci sve sto znas da ne ispadnes pglu, ali rekao bih da ces ipak hoces.
    Ili pitaj Tegija da ti objasni, mozda je on akademski obrazovan i poznaje pravo na visem nivou od tebe.
    Ajde nemoj da ispadnes lemur...
     (draganO, 26. maj 2017 21:29)

    # Link komentara

  48. u fk zvezda legenda ofk beograda u kk zvezda legenda fmp-a kamo ga sve legende zvezde u fudbalu i kosarci nemoguce da niko od njih nezna da vodi klub nesto tu smrdi a smrdi da treba unistiti crvenu zvezdu nije tu kriv partizan nego neko iz vlasti ako uzmemo daje predsednik fss zvezdas predsednik sudjiske organizacije zvezdas zajednice prvoligasa zvezdas i niste sampioni i mozda osvojite kup onda tu nesto smrdi verovatno srbi treba jos vise da se podele i ponize e cije je to maslo treba sami da se zapitate
    (tisina tamo nema razmisljanja svojom glavom, 26. maj 2017 21:22)

    # Link komentara

  49. ako covke preuzme fk, zvezda nece biti duzna 40 miliona, nego u +20. samo, malo ste se zeznuli! ni roman vas ne izvuce, igracete vi jos dugo godina svoje meceve u evropi u junu mesecu!
     (maradona, 26. maj 2017 21:16)

    # Link komentara

  50. Dete prestani da smaras, verglas tu neke izlizane fraze. Dule te naucio da mrzis, valjda je najlakse manipulisati decijim mozgom. Molim ostale da ne dirate ovo dete, tako produbljujete njegovu mrznju.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Cacak, 26. maj 2017 18:29) Ljubi tebe Dr Terzić takvog pametnog...
    (xxx, 26. maj 2017 21:05)

    # Link komentara

  51. Grobari maleni samo da vas obavestim dug Zvezde je 34 miliona a ne 50 ili 60 kako vi tvrdite.A najveci dokaz za to je to sto se i sami plasite,hvata vas panika zbog toga sto cemo postati stabilan klub uskoro..Terza je zapoceo a zajedno sa Covicem ce vratiti Zvezdu na pravi put.A vi uzmite 2,5 miliona za Leonarda i 3 miliona za Djurdjevica,realno nisu to neke pare,mi smo za Grujica uzeli 6 miliona...Hvata vas strah kad pomislite na Terzica i Covica u duetu...Motka ce da radi! :D
    (Hugo, 26. maj 2017 19:52)

    Ti si u zabludi ako mislis da ste uzeli 6 miliona za Grujica. Tacno transfer jeste vredeo 6 miliona ali pitanje koliko je pripalo klubu koliko menadzeru itd..
     (Petar, 26. maj 2017 21:01)

    # Link komentara

  52. Covic je u kosarci jako dugo. Imao je svoju skolu kosarke. Uspeo je nekako da presadi identitete klubova. U fkczv nikad ne bi uspeo jer 1. uefa takve radnje ne bi dozvolila 2. mnogo vece pare su u fudbalu nego u kosarci 3. mnogo jaki kriminalci i menadzeri bi hteli da uplicu ruke u sve i svasta a da ne pricamo o politici. Samo bi privatizacija i jasno imovinsko stanje garantovalo sigurnost...
     (kile, 26. maj 2017 20:16)

    # Link komentara

  53. Nazire se FMP 3!
     (tata Rodja, 26. maj 2017 20:01)

    # Link komentara

  54. da ojadimo drzavu i poreznike jos malo malverzacijama sa stecajem... proveren kk recept
     (marki9a, 26. maj 2017 19:57)

    # Link komentara

  55. Grobari maleni samo da vas obavestim dug Zvezde je 34 miliona a ne 50 ili 60 kako vi tvrdite.A najveci dokaz za to je to sto se i sami plasite,hvata vas panika zbog toga sto cemo postati stabilan klub uskoro..Terza je zapoceo a zajedno sa Covicem ce vratiti Zvezdu na pravi put.A vi uzmite 2,5 miliona za Leonarda i 3 miliona za Djurdjevica,realno nisu to neke pare,mi smo za Grujica uzeli 6 miliona...Hvata vas strah kad pomislite na Terzica i Covica u duetu...Motka ce da radi! :D
     (Hugo, 26. maj 2017 19:52)

    # Link komentara

  56. Danas sam citao intervju onog istoricara Vuletica iz uprave Partizana. Ljudi, pa Misa Tumbas je u stvari genije.
    (lol, 26. maj 2017 16:46)

    Taj covek je profesor na pravnom fakultetu u Beogradu.
    (Genije, 26. maj 2017 17:42)

    Eto u kakvoj drzavi zivimo. Cirkus. Pa onda Misa moze da bude dekan tamo bez problema.
    (lol, 26. maj 2017 19:13)

    # Link komentara

  57. nazalost partizan je postavio standarde u domacem fudbalu...samo uci u grupe pa nek nas tamo i petardiraju...to je njihov najveci uspeh...osvojili su ovu titulu i pun stadion stadion im je bio posle sto godina....njihovo najbitnije je da budu bolji od zvezde..zauvek ce ostati mali i drugi klub u zemlji!!!
    (maconii, 26. maj 2017 19:12)

    # Link komentara

  58. Dodje Covic i izjavi " od danas fk Mala Mostanica menja ime u Crvena Zvezda Beograd, jer Maloj Mostanici niko ne moze da zabrani kako ce se zvati "... oproban recept
     (Hell, 26. maj 2017 19:04)

    # Link komentara

  59. To sto je Covic uspeo sa kosarkaskim klubom je dozvoljeno samo u ovoj banana drzavi gde se uz pomoc upravo tih drzavnih aparata brutalno rusilo pravo i zaobilazila pravila kako bi se magijom izbrisao nagomilani milionski dug...
    Nemoj o tome,molim te...
     (Bastrd, 26. maj 2017 18:50)

    # Link komentara

  60. (..., 26. maj 2017 17:32)

    Williams je pre 3 godine placen 930 000 dolara, Nastic je placen 150 000 evra a nije odigrao ni minut, Simanic je ove godine placen isto oko 150 000 evra a ne igra i ovi ostali su skupo placeni, prosle godine ste doveli 3 skupa stranca, pa ih najurili, pa doveli jos trojicu skupljih i tako funkcionisete vec godinama ! Navedi jedno ime koje je zvezda razigrala za ovih 6 godina ? Ne postoji, samo kupujete gotovo i trosite milione !
    Kosarka je neprofitabilan sport, tako da svaka Cokijeva prica o zaradi pada u vodu, naravno to vazi i za sponzore posto valjda shvatas da je nekome drzava majka a nekome maceha, negde sponzori smeju a negde ne smeju da ulazu, ili to mozda ne razumes ?
    zvezdana je svakako drzavni projekat, pa evo drzava se i upregla da dovede F4 u Beograd kako bi zvezdana nesto probala da uradi, sada ostaje da se vidi koliko ce miliona biti obezbedjeno za sledecu sezonu.
    Sto se tice fudbala, lepo si rekao Partizan 4 a zvezdana 2 titule od kada su dosle te psihopate. Da je situacija normalna i da se igra regularno Partizan bi uzeo svih 6 titula a pitanje je da li bi zvezdana uopste bila ucesnik JSL, trebali biste da igrate neku zonu, a umesto toga vi osvojiste 2 titule, to ti pokazuje svu neregularnost proteklih godina !
    (antiDebil, 26. maj 2017 18:48)

    # Link komentara

  61. Ako kažemo da nas ima nekoliko miliona koji volimo i navijamo za Zvezdu ajd onda da skupimo te pare i da našem klubu krenu bolja vremena . To su uradili navijači Borusije Dortmund . Problem je jedino što su nijemci pošteni a mi smo nešto sasvim drugo . Zato mislim da je baš problem u tom poštenju koje nemamo i ko zna dal ćemo ga ikad i imati . ��
    Komentar poslat sa mobilnog sajta m.b92.net (VEČITI DELIJA, 26. maj 2017 17:10)

    Kojih nekoliko miliona navijaca, jadni covece..? Toliko nema M.Junajted u Britaniji, a Zvezda ima nekoliko miliona na 7 miliona dusa u Srbiji. O, kako ljudi lupetaju. Sirotinja pretura po kantama, ljudi rade za 20.000, a ovaj hoce da skuplja za Terzica. !!!??? O, zemljo otvori se!!!
    (zoran, 26. maj 2017 18:47)

    # Link komentara

  62. (Istine bez, 26. maj 2017 17:22)

    Mozga bez
    (Batko, 26. maj 2017 18:43)

    # Link komentara

  63. Kakvo je sad stanje u kk CZ, baš bi bilo interesantno da gospodin Čović pređe u FK, nastranu veze sa vlašću i ostalo, sve mi se čini da SD CZ ide putem VK CZ
     (spin, 26. maj 2017 18:32)

    # Link komentara

  64.  Dule Vujosevic...
    (xxx, 26. maj 2017 17:20)

    Sto niko ne moze da zabrani FMP-u kako ce da se zove, to je nasa najveca sreca...
    (xxx, 26. maj 2017 17:17)

    Ako niko ne može da zabrani FMP-u kako će da se zove,onda jeste sreća...
    (xxx, 26. maj 2017 16:00)

    Tuga je ono sto vam je on radio u kosarci,deceniju i po... 
    (xxx, 26. maj 2017 14:56) 

    FMP, ILR a ko ste vi ustvari?
    (xxx, 26. maj 2017 15:26)

    Dete prestani da smaras, verglas tu neke izlizane fraze. Dule te naucio da mrzis, valjda je najlakse manipulisati decijim mozgom. Molim ostale da ne dirate ovo dete, tako produbljujete njegovu mrznju.
     (Cacak, 26. maj 2017 18:29)

    # Link komentara

  65. Ne pričaj to Cvele, glodari ce da dobiju napad ludila ! :-)
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (objavite, 26. maj 2017 17:38) Drekavac,idi gledaj FMP,ne dismr...
    (xxx, 26. maj 2017 18:24)

    # Link komentara

  66. Pogledas kk vidis frizider, fk ceka katanac.
    (Vlado, 26. maj 2017 18:17)

    # Link komentara

  67. Kaži Čović, i grobari beže.
    (lbobo, 26. maj 2017 17:10). Kazi Dule Vujosevic,i Drekavci kmece...
     (xxx, 26. maj 2017 18:11)

    # Link komentara

  68. Covke=Florentino Peres
     (kum, 26. maj 2017 17:58)

    # Link komentara

  69. Drago mi je da ovaj Jumko navija za partizane... iskreno! :))
     (Southpaw, 26. maj 2017 17:52)

    # Link komentara

  70. Sreca vasa je ono sto vam radi ove dve godine...... 
    (lilly alen, 26. maj 2017 15:37). Sto niko ne moze da zabrani FMP-u kako ce da se zove, to je nasa najveca sreca...
    (xxx, 26. maj 2017 17:17)

    Jahahaha, kakav lik, vergla 10-ak izlizanih fraza... Ovo je neki osnovac, ali ga verovatno deca u skoli svakodnevno maltretiraju, a ovde bi se sa svakim zakacio... Ali bas smaras.
     (Cacak, 26. maj 2017 17:49)

    # Link komentara

  71. hvala ovom čoveku jer je zauvek napravio razliku izmedju nas i ostalih.
     (laf, 26. maj 2017 17:49)

    # Link komentara

  72. Dule Vujosevic




    Dule Vujosevic




    Dule Vujosevic




    Dule Vujosevic
     (salalalala, 26. maj 2017 17:48)

    # Link komentara

  73. Fmp III
     (nik sloter, 26. maj 2017 17:47)

    # Link komentara

  74. Sustinska razlika izmedju Partizanovaca i Zvezdasa je sto se ovi prvi stide Vucelica, a ovi drugi se ponose Covicem.
     (Avangarda, 26. maj 2017 17:44)

    # Link komentara

  75. Danas sam citao intervju onog istoricara Vuletica iz uprave Partizana. Ljudi, pa Misa Tumbas je u stvari genije.
    (lol, 26. maj 2017 16:46)

    Taj covek je profesor na pravnom fakultetu u Beogradu.
     (Genije, 26. maj 2017 17:42)

    # Link komentara

  76. Ne pričaj to Cvele, glodari ce da dobiju napad ludila ! :-)
     (objavite, 26. maj 2017 17:38)

    # Link komentara

  77. Samo mu dajte milione drzavnog novca i on ce napraviti dobru ekipu hahahahahah pa to i moja baba ume.
    (Xman, 26. maj 2017 13:44)

    koji igrac je toliko skupo placen? Dzenkins se vratio jer ga niko nece, kuzmic dosao u zvezdu posle ocajne sezone, tompson koji je izbacen iz galate, i ostali igraci koji su vec u zvezdi i bili, ni jedan top igrac samo je napravljen tim i dobra selekcija za minimum novca, trebate od covica da ucite kaka se pravi tim i kako se ponasa prema sponzorima svaku utakmicu, a vi mozete da pricate idea, idea, pa onda da okrenete na drzavni projekat kao papagaji a svi znamo koliko vi drzavnih sponzora imate, a ja sam ponosan na sponzore koji nisu drzavni pa i na ideu. ne zaboravite da sa zahvalite premijeru na svemu. a u fudbalu za vreme snsa 4 titule partizan 2 zvezda, ali 1000 puta izgovoreba laz postaje istina, pa sami sebe zavaravate.
     (..., 26. maj 2017 17:32)

    # Link komentara

  78. Ako taj isti Covic kaze "Ne moze niko da zabrani FMP-u kako ce da se zove...." jasno je da je Cvetkovic mislio na FMP.
    (Istine bez, 26. maj 2017 17:22)

    # Link komentara

  79. Kompleksi su neizlecivi,vest o Zvezdi,a 90%grobarskih komentara...ostace tek komsija mali!
    (pedja, 26. maj 2017 16:45). Dule Vujosevic...
     (xxx, 26. maj 2017 17:20)

    # Link komentara

  80. Sreca vasa je ono sto vam radi ove dve godine......
    (lilly alen, 26. maj 2017 15:37). Sto niko ne moze da zabrani FMP-u kako ce da se zove, to je nasa najveca sreca...
     (xxx, 26. maj 2017 17:17)

    # Link komentara

  81. Ako kažemo da nas ima nekoliko miliona koji volimo i navijamo za Zvezdu ajd onda da skupimo te pare i da našem klubu krenu bolja vremena . To su uradili navijači Borusije Dortmund . Problem je jedino što su nijemci pošteni a mi smo nešto sasvim drugo . Zato mislim da je baš problem u tom poštenju koje nemamo i ko zna dal ćemo ga ikad i imati . ��
     (VEČITI DELIJA, 26. maj 2017 17:10)

    # Link komentara

  82. Kaži Čović, i grobari beže.
     (lbobo, 26. maj 2017 17:10)

    # Link komentara

  83. "Ide fajnal for u Beogradu i lepa prilika da Zvezda postane prvak evrope". Ovde neki još veruju u bajke, i Deda Mraza.
    (REALNO, 26. maj 2017 16:53)

    # Link komentara

  84. Danas sam citao intervju onog istoricara Vuletica iz uprave Partizana. Ljudi, pa Misa Tumbas je u stvari genije.
    (lol, 26. maj 2017 16:46)

    # Link komentara

  85. Kompleksi su neizlecivi,vest o Zvezdi,a 90%grobarskih komentara...ostace tek komsija mali!
     (pedja, 26. maj 2017 16:45)

    # Link komentara

  86. čović u naslovu vesti i sigurnih 100 franjevačkih komentara.
    Hvala ti Čovke što postojiš!!!
     (Spale, 26. maj 2017 16:44)

    # Link komentara

  87. Nije u pitanju Covic, ovaj ili onaj. Kada klubovi, pre svega Zvezda i Partizan, prestanu da budu poligoni za kombinacije sa igracima od kojih zaradu ima jedan odredjen broj ljudi tada ce moci da se govori o nekom oporavku i stvaranju sistema. Do tada, sve ce to biti presipanje iz supljeg u prazno.
     (ArtuDitu, 26. maj 2017 16:33)

    # Link komentara

  88. Da Covic stavi tacku na crno beli svet i u fudbalu.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Marko, 26. maj 2017 13:29)

    Tačku na crveno beli svet su stavili voljeni zvezdin sin Grof Božović i Marko Nikolić. Para od evrope nema ni ove godine, a pošto ispadnete odmah iz kvalifikacija zbog lošeg koeficijenta nećete ni imati kog igrača da prodate. A stranci će tražiti pare. 3 godine minimum se neće povratiti.
    (Vojkanero, 26. maj 2017 16:28)

    # Link komentara

  89. Šta kaže Andjus!?!?!?
     (darth vader sa B.Brda!!!, 26. maj 2017 16:26)

    # Link komentara

  90. Joj muke grobarske
     (Džoš Čildres & Teodosić, 26. maj 2017 16:16)

    # Link komentara

  91. Bog, Covic i Cvele u istoj recenici. Tastatua trpi sve.
     (Jak zeludac, 26. maj 2017 16:13)

    # Link komentara

  92. Ajde bre grobari dosadni ste vise, ali pre svega nerealni. Jednog grobara ne znam da je normalna osoba. 12 godina u kosarci otimate dobodite najbolje igrace, samarate sudije, likujete kad dobijete Zvezdine juniore 30-razlike. Sad odjednom smetw kad neko drugi vlada od istih tih para. 7 godina isto ste u fudbalu otimali, namestali cak I moj kum koji je igrao za Partizan vise ne prati nasu ligu nego navija za Lester. A posebno je komicno sto od pocetka play off-a cvilitr kako je Zvezdina titula kako je namesteno, da bi posle vase osvojene titule rekli rekli ,,da je CZ jedini klub koji je izgubio namestenu titulu" , sto samp govori koliko ste licemerni. spremite scenario za neuspeh, a ako dodje do uspeha onda ste vi veliki jer ste uspeli da pobedite sistem. Nismo.isti
     (perica, 26. maj 2017 16:12)

    # Link komentara

  93. pa u fudbalu ne moze fuzija, dugovi ostaju, Uefa se razlikuje od Fiba, ja ne znam o cemu vi pricate
    (bojan, 26. maj 2017 16:02)

    # Link komentara

  94. Sreca vasa je ono sto vam radi ove dve godine......
    (lilly alen, 26. maj 2017 15:37) Ako niko ne može da zabrani FMP-u kako će da se zove,onda jeste sreća...
    (xxx, 26. maj 2017 16:00)

    # Link komentara

  95. odlican. jos samo da mu obrisu dugove i imamo jos jednog stabilnog ucesnika evropskih takmicenja
     (veljo gegelj, 26. maj 2017 15:57)

    # Link komentara

  96. A, partizanovcima već nije dobro !!!
    Covic za 4 god nabio komplekse za sledecih 5 generacija
    (Batko, 26. maj 2017 15:55)

    # Link komentara

  97. "Drzava" nikada nece pustiti iz svojih ruku, fudbalske klubove! Tu pre svega mislim da Zvezdu i Partizan, jer se u fudbalu cak i kod nas okrecu abnormalno velike pare! Tako da... Drzavi nije u interesu da u klub pusti Covica (ili nekog ko zeli da klub stane na noge, jer bi se znalo na sta se trose novci)... Sto vise partijskog kadra, sto vise menadzerskih provizija... To vazi i za Partizan...
    (nemke, 26. maj 2017 15:52)

    # Link komentara

  98. Po komentarima zvezdaša se vidi da vam pamet ne traje duže do tog jutra. Taj isti Čović je bio deo tima FK CZ i upravo zbog njegovih mahinacija ste kažnjeni jednom godinom neigranja UEFA takmičenja. On je uporno pokazivao neke papire i tabele a na kraju je UEFA pronašla manjak od 2 miliona evra. Sreća pa je UEFA rigorozna i ne da da dugovi ispare preko noći. Jednostavno za uspeh su neophodni uspešni ljudi i sistem a Zvezda to trenutno ne poseduje dok Partizan opet ima kakav takav protočan sistem koji dosta curi ali i u koji se dosta uliva.
    (Shearer, 26. maj 2017 15:50)

    # Link komentara

  99. Interesantno kako neki pokusavaju da zamute vodu - kazu, na celu Partizana je Vucela, i time su "kao" anmestirali Covica...pa gospodo i drugovi, Vucela i preposteni Covke su bili partijske kolege i drugari...zaboraviste da je Covke bio i gradonacelnik Beograda, i to gle cuda, bas u vreme kad su on i Vucela bili partijski SPS drugari...idi begaj...
    (Sofronije, 26. maj 2017 15:49)

    # Link komentara

  100. Odlicno,neka ponovo dodje,pa da vas opet izbace iz Evrope kao i 2014.
    (Neko, 26. maj 2017 15:48)

    # Link komentara

  101. Prijatelju, nije UEFA isto i FIBA. Ne moze taj lopovluk proci kod UEFE.
    (ZBBZ, 26. maj 2017 15:44)

    # Link komentara

  102. Vi ste jedina osoba koja je preostala u nasoj Crvenoj Zvezdi koja misli dobro klubu. Secam se vase recenice kada ste rekli da je sam Bog poslao Covica u Zvezdu. I niste pogresili,napravio je evropsku ekipu za postovanje. Nadam se da ce neko da vas poslusa. Puno zdravlja i veliki pozdrav. Pa da opet dodjete na Marakanu da vas navijace pozdrave kako zasluzujete.
     (Zlatko, 26. maj 2017 15:43)

    # Link komentara

  103. U potpunosti se slazem da kompletna uprava mora da napusti klub.lmaliste ogromnu prednost i uspeli ste da ostanete bez titule. Nekazem da Terzic nije uspeo da smanji dug ali nema rezultate i mora da se povuce iz kluba
    Nema podnosenje ostavke skupstini nego odlazite svi sa svojih funkcija i dolaze novi ljudi . Sto tice Covica on odlicno radi u kosarci gde se to moze videti po rezultatima ali tesko mogu da zamislim da on vodi i FK jer to mu nebi dozvolili .Pokusao on je par godina ali mu nisu dali .Licno bih voleo da on bude i da se napravi poput Reala i Barselone zajedno FK i KK. Videcemo da li je to moguce ali kako stvari stoje tesko jedino se plasim da ljudi koji su bili u klub zadnjih godina da se opet ne docepaju. To bilo pogubno za klub samo novi ljudi imali ste gospodo sansu niste je iskoristili sad je vreme za nove ljude
     (Nebojsa, 26. maj 2017 15:41)

    # Link komentara

  104. Razlika je u tome sto je KK odradio fuziju a to u fudbalu ne prolazi.A i 54 miliona je vece od 16 miliona koliko je iznosio dug nekadasnje KK Crvene Zezde a sada Fmp Idea pre te fuzije.
    (Car Uros Prejaki, 26. maj 2017 13:59)

    Jel ti malo lakse sad, jesi se ispraznio ?
     (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 26. maj 2017 15:41)

    # Link komentara

  105. Fuzija u fudbalu ne prolazi.
     (Car Uros Prejaki, 26. maj 2017 15:38)

    # Link komentara

  106. Zato vama "mag" nece izbrisati a ni oprostiti dug, i - eto tuge :)
    (lilly alen, 26. maj 2017 14:46). Tuga je ono sto vam je on radio u kosarci,deceniju i po...
    (xxx, 26. maj 2017 14:56)
    Sreca vasa je ono sto vam radi ove dve godine......
    (lilly alen, 26. maj 2017 15:37)

    # Link komentara

  107. Pa on vam i jeste najveca legenda kluba. Mada bi ja iskreno voleo da "doktor" ostane tu gde jeste...to je najveci garant sledecim Partizanovim titulama.
    (pudla, 26. maj 2017 15:36)

    # Link komentara

  108. HVALA PREMIJERU ZA POMOĆ I ZA TO ŠTO NAS ČUVA I PAZI KAO SVOJE!!!
    (TEK KOMŠIJA MALI ZAUVEK, 26. maj 2017 15:31)

    # Link komentara

  109. Vidim ja ogroman strah partizanovaca od Covica. Kada se na utakmici Partizan - Javor skandira zeni predsednika rivalskog kosarkaskog kluba, onda je jasno i zasto taj strah. Covic kakav je takav, ali ne laze zvezdase. Kada je dosao 2011. godine nije nista obecao, uz konstantno ponavljanje da "pre jutra ne moze da svane", a svanulo je kosarkaskom klubu. Covic kada bi dosao, on bi i skratio i uredio ligu na 10 klubova.
     (zvezdas-rajvoSa, 26. maj 2017 15:30)

    # Link komentara

  110. Vladimir Cvetković je bio generalni sekretar FKCZ, a Dragan Džajić sportski direktor.
    Samo da upoznam neznalice i gospodu koja čita i ostavlja negativne komentare na postavljeno pitanje.
    (ZVEZDAŠ, 26. maj 2017 15:30)

    # Link komentara

  111. Dobra ideja cim se javljaju ovoliko Partizana!
    (Iha, 26. maj 2017 14:08)

    Hahahaaaa, ma cim cuju "Covic" krece udruzeni lavez... Ne bih se slozio da treba da ide bilo gde van kosarke. Sto ne znaci da Terzica treba drzati na ovom mestu.
    (Toto-ko-tunjo, 26. maj 2017 15:29)

    # Link komentara

  112. U grbu im ZVEZDA, u imenu BARI, ko su oni ustvari???
    (Jer Cvele zna najbolje, 26. maj 2017 14:49) FMP, ILR a ko ste vi ustvari?
    (xxx, 26. maj 2017 15:26)

    # Link komentara

  113. tako je...samo coki moze da sredi fk...udomio je svoj fmp na drzavne jasle, ljudi na kosovu o njemu imaju samo reci hvale, mnogi klanovi, pogotovo zemunski isto reci hvale....sve kolege politicari,posto je u svakoj vlasti bio...samo reci hvale....
     (borivoje surdilovic, 26. maj 2017 15:24)

    # Link komentara

  114. Gospodine Cvetkovicu vi licno ste u svom patriJotizmu rasprodali sve igrace Zvezde i novac dali Slobi da ima da podeli penzije u Srbiji. ...Nije iskljuceno da je Mirko Marjanovic od tog vaseg patriJotskog novca napravio Zemunelo...
    (Dragan Kojic keba, 26. maj 2017 14:41)
    Па ваше параноје немају граница! Не осуши се мастило на Терза (инкомодо) саопштењу да је Кокеза сива еминенција ФК Партизан кад ево Тебе са тврдњом да су Звездине паре завршиле у Земунелу. Нису сине! Нису звездине паре завршиле ни код Слоба ни код Мирка Марјановића него у џеповима тадашњег руководства Звезде. Погледај им мало имовинску карту па ће ти све бити јасно.
    (Runner, 26. maj 2017 15:23)

    # Link komentara

  115. fudbalski ekspert@
    samo "ultimativno"...
    pusti ti Terzica,o Covicu pricamo.On zna kako sa "magovima" i ostalima.Meni se cini da si ti partizanovac cim Covica tjeras sto dalje od Marakane,a Terzu ostavljas
     (krajisnik, 26. maj 2017 15:23)

    # Link komentara

  116. Istina je da ne mogu da se porede fudbal i kosarka, ali da se lose radi - radi se. Jedino je resenje ulagati u podmladak pa polako graditi tim .... ali jbg. niko nece da zrtvuje 4-5 sezona, nego misle da ce sa nekim osrednjim strancima na o-ruk nesto uraditi, ne ide to tako ...
    (xxx, 26. maj 2017 15:18)

    # Link komentara

  117. @Dragan Kojic keba

    ал си лупио, ево крстим се и рукама и ногама. Партизан је својим новцем направио "Телеоптик" илити Земунело, не заборави које је све играче Партизан имао до 1994. и све их је продао, од Ћирића, Мијатовића преко Ћурчића и Саве Милошевића... на крају крајева могло би се рећи да је вама сипан кеш из "зајма за Србију" са краја 80их и почетка 90их да би на крају овај и Џајић били ухапшени због чега све не. а одавно се већ зна да Човић жели да од звезде направи своју прћију што му је и АВ обећао 2012. кад је са њим истиснуо све Мишковићеве пипке и сатрапе из клуба јер је тај тада бацио око на земљиште подно Бањичког колектора.
    (doom, 26. maj 2017 15:08)

    # Link komentara

  118. Covic je i imao nameru da odradi nesto slicno u FK Crvena z., kao sto je uradio sa KK Crvena z. (1945.-2011.). Jedan je problem, u fudbalu to ne prolazi, jer je fudbal organizaciono mnogo ispred kosarke. Jedino da se potpuno ugasi klub, pa da krene novi iz opstinske lige. Napominjem, novi klub, bez istorije, bez trofeja.
    (Cinik, 26. maj 2017 14:59)

    # Link komentara

  119. Kosarka i fudbal nemaju veze jedno s drugim. U basketu i ovaj odron od Partizana da je doveo Amera centra i dobru 3. uzeo bi ligu. Basket je decija igra u odnosu na fudbal koji je mnogo kompleksniji. Covic mozda moze da pomogne , jer zna politicare, pa da jos natovare novca kao sto su uradili Vucicev brat i ostali u K.K., ali sumnjam da bilo sta drugo moze da uradi. Ne mozes da kupis 11 igraca, koliko Zvezdi sada treba, a skola je propala.
    (zoran, 26. maj 2017 14:57)

    # Link komentara

  120. Zato vama "mag" nece izbrisati a ni oprostiti dug, i - eto tuge :)
    (lilly alen, 26. maj 2017 14:46). Tuga je ono sto vam je on radio u kosarci,deceniju i po...
     (xxx, 26. maj 2017 14:56)

    # Link komentara

  121. @Ne verujem da navijaci zvezde mogu da podnesu promenu imena i u FK.
    Ali ko zna...navikli su vec.
    (Djalma, 26. maj 2017 14:23

    Reci ti meni, da li slucajno imas Partizanov dres sa Cepterovim serpama u grbu?
    (Mirko, 26. maj 2017 14:54)

    # Link komentara

  122. Koliko su samo Partizanovci iskompleksirani tuga jedna,nabio im Covke teske frustracije pa cim ga neko spomene zapene.
    (Aleksej, 26. maj 2017 14:51)

    # Link komentara

  123. U grbu im ZVEZDA, u imenu BARI, ko su oni ustvari???
    (Jer Cvele zna najbolje, 26. maj 2017 14:49)

    # Link komentara

  124. Шта се партизановци буне и чуде за фузију клубова кад су они то урадили у фудбалу много пре него звезда у кошарци, него да се покрију и ћуте,чиними се да је Телеоптик био у питању. Него све поштени !!!
    (miki, 26. maj 2017 14:49)

    # Link komentara

  125. I za Kosovo!
    (Jumko, 26. maj 2017 13:34Kako sad Kosovo jel nemas ti puno toga protiv Srbije???
    (Aleksej, 26. maj 2017 14:49)

    # Link komentara

  126. FMP 1, FMP 2 :)
     (joks, 26. maj 2017 14:48)

    # Link komentara

  127. Čović je pravi čova (nekako ide, a?) za Zvezdu. Preuzme na primer FK Čukarički, koji je bez dugova, pa mu promeni ime u FK Crvena Zvezda Beograd. Klub iz Ljuutice Bogdana ugasi - nema kluba, nema dugova. Onda dobije pare za novi projekat od države, i - eto radosti.
    (Nicky boy, 26. maj 2017 14:12)
    Zato vama "mag" nece izbrisati a ni oprostiti dug, i - eto tuge :)
    (lilly alen, 26. maj 2017 14:46)

    # Link komentara

  128. Igokea misliš? Ili neki bratski klub iz Zagreba?
    (@nabijamo komplekse mladim drekavcima, 26. maj 2017 14:46)

    # Link komentara

  129. Na stranu to sto je Covic ugasio partizan i sto se Zvezda izivljava nad njim vec par godina ali mislim da je bolje da se fokusira samo na kosarkaski klub.Ide fajnal for u Beogradu i lepa prilika da Zvezda postane prvak evrope
    (Dare_cz, 26. maj 2017 14:45)

    # Link komentara

  130. Ovo je fin pokusaj otimanja KK od Covica kao da ga premeste da pomogne FK. Ne dolazi u obzir!
     (OPREZ CIGANI, 26. maj 2017 14:45)

    # Link komentara

  131. Poštovani,

    Zanima me samo, kad je Vladimir Cvetković bio sportski direktor FKCZ?
    (ZVEZDAŠ, 26. maj 2017 14:43)

    # Link komentara

  132. Terzo reaguj ! Izgleda da i ovaj Cvele navija za Partizan.
     (secanje memorije pamcenja, 26. maj 2017 14:42)

    # Link komentara

  133. Gospodine Cvetkovicu vi licno ste u svom patriJotizmu rasprodali sve igrace Zvezde i novac dali Slobi da ima da podeli penzije u Srbiji. Tada niste brinuli sta ce biti sa Zvezdom. Nije iskljuceno da je Mirko Marjanovic od tog vaseg patriJotskog novca napravio Zemunelo. Da se razumemo ja bih bio srecan da vi dodjete umesto Terzica.A DR.COVICA nemoj neko slucajno da ''sklanja''iz Kk.C.zvezda kao da pomogne Fk pa da BRAT sedne na M.kalemegdan2 to navijaci nece dozvoliti. A ovaj vas predlog je uvod u otimanje Kk.C.Zvezda
     (Dragan Kojic keba, 26. maj 2017 14:41)

    # Link komentara

  134. Jeste da je Covic napravio napravio respektabilnu Zvezdu od koje drhti cela evropa i sto je stavio tacku na crno beli svet u Srbiji ali po meni on nije za fk.On se najbolje snalazi u kosarci i neka se skoncentrise na kosarkaski klub i da tu preusmeri svu energiju.
    (Zvezda je zivot sve drugo su sitnice, 26. maj 2017 14:38)

    # Link komentara

  135. (Srđan, 26. maj 2017 14:07)

    Kako je zvezdana uopste dosla do tog tima, kako je pokupovala sve te igrace, da nije mozda od prodaje karata i prodaje suvenira ili je mozda zvezda stvorila te igrace, dala im sansu kao mladim i sl ??
    Pricao je gosn Cvele kako je zvezdana i pre 30 godina NALAZILA pare a ne ZARADJIVALA, i kako su pare padale sa grane, robne kuce suze ronile da bi oni mogli da otmu Savicevica i Panceva od Partizana i da za milionsko obestecenje dovedu Mihajlovica, prvo su ukrali Partizanu 2 ucesca u kupu sampiona pa su posle i oteli par igraca koji su imali potpisane predugovore sa Partizanom, nesto kao slucaj Rakicevic....
    Dakle razlika izmedju ove danas zvezdane i one od pre 30 godina gotovo da ne postoji, i danas i tada su se pare nalazile na grani !
    (antiDebil, 26. maj 2017 14:37)

    # Link komentara

  136. Ako je Čović, samo svojim radom, rešio dug od l7 miliona evra- bilo bi to najpoučnije predavanje doktora Čovića na Ekonomskom- i ako je napravio od FMP-Zvezde 9.tim u EL, meni je logično da on bude premijer?Da i mi partizanovci malo ućarimo od tog čudesnog dara?
    (Danilo, 26. maj 2017 13:39)


    Pa covek vam je i ponudio sve za UPPR ali je Vujosevic odbio. Pitaj se zasto.
    (Kum, 26. maj 2017 14:35)

    # Link komentara

  137. Kako se plaše Čovića, strašno. Čović je KK stavio na noge i doveo u red. Zna se ko šta radi i za šta odgovara. Kod Partizana javašluk, pokrali ih njihove legende na čelu sa Dulom pa im Čovke kriv. Zavist i zloba.
     (laki, 26. maj 2017 14:35)

    # Link komentara

  138. E sad ce navijaci malog komsije odjednom svi da postanu pravnici I da pricaju o pecatima, pibovima, adresama....
    (Samo tiiii, 26. maj 2017 14:34)

    # Link komentara

  139. napred za Covica predsednika SD CRVENA ZVEZDA
     (srdjan, 26. maj 2017 14:33)

    # Link komentara

  140. @John Terry, 26. maj 2017 13:52
    A vama je predsednik Dr. Zvezdan Terzić.
    (Mr. Bojangles, 26. maj 2017 14:15)

    Takodje sramotno, ali nisam ga ja tamo postavio.
    (John Terry, 26. maj 2017 14:28)

    # Link komentara

  141. Čović da im dodje glave, neka drhti tek komšija mali...!
    (Muta iz Humske 1, 26. maj 2017 13:54). Niko ne moze da zabrani FMP-u kako ce da se zove!
     (nabijamo komplekse mladim drekavcima, 26. maj 2017 14:25)

    # Link komentara

  142. Čovke! Jer grobari znaju zašto!
    (Falcao, 26. maj 2017 14:24)

    # Link komentara

  143. Ne verujem da navijaci zvezde mogu da podnesu promenu imena i u FK.
    Ali ko zna...navikli su vec.
     (Djalma, 26. maj 2017 14:23)

    # Link komentara

  144. @John Terry, 26. maj 2017 13:52
    A vama je predsednik Dr. Zvezdan Terzić.
    (Mr. Bojangles, 26. maj 2017 14:15)

    # Link komentara

  145. Svakako, Cvele, al' pod jednim malim uslovom, a to je da ga pre toga imenuju za šefa nekog Koordinacionog tela gde bi on bez ikakve materijalne odgovornosti kontrolisao tokove novca sve po onoj narodnoj: "Pola pije, pola Šarcu daje." Au, što bi ste onda bili tim!
    (Bilal, 26. maj 2017 14:14)

    # Link komentara

  146. Čović je pravi čova (nekako ide, a?) za Zvezdu. Preuzme na primer FK Čukarički, koji je bez dugova, pa mu promeni ime u FK Crvena Zvezda Beograd. Klub iz Ljuutice Bogdana ugasi - nema kluba, nema dugova. Onda dobije pare za novi projekat od države, i - eto radosti.
    (Nicky boy, 26. maj 2017 14:12)

    # Link komentara

  147. tako je
     (zvezda i to crvena, 26. maj 2017 14:12)

    # Link komentara

  148. Nebojši Čovicu dati šansu jer ce Zvezdu sigurno vratiti gde joj je mesto a to je vrh evropskog fudbala.Da se ne lažemo Zvezda je uvek pripadala kremu evropskog fudbala dok je Partizan od osnivanja uvek bio epizodista u Evropi ili što bi ostrašceni a takav nisam rekli "kanta za napucavanje u Evropi".Upravo Cvele zna kako se ide na krov Evrope i sveta i treba ga poslušati.Čovic u FK Crvena Zvezda
     (janko, 26. maj 2017 14:12)

    # Link komentara

  149. Ako ništa zbog drugog onda zbog toga što je Čović deklarisani navijač Crvene zvezde i osvedočeni protivnik Partizana.Takav nam treba da stane na čelo SD Crvena zvezda.Čović ne pada na njihove suze i medijske hajke.
     (vladimir, 26. maj 2017 14:12)

    # Link komentara

  150. @Razlika je u tome sto je KK odradio fuziju a to u fudbalu ne prolazi.A i 54 miliona je vece od 16 miliona koliko je iznosio dug nekadasnje KK Crvene Zezde a sada Fmp Idea pre te fuzije.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Car Uros Prejaki, 26. maj 2017 13:59)
    opa, evo novog ministra finansija.
    (sasa, 26. maj 2017 14:09)

    # Link komentara

  151. Dobra ideja cim se javljaju ovoliko Partizana!
    (Iha, 26. maj 2017 14:08)

    # Link komentara

  152. Cvele ima najbolje namjere, ali nije to sve baš tako.

    Da ne razglabam detalje, Čović je bio u Zvezdi, pokušao da pomogne u finansijskom sektoru i mislim da nisu uspjeli čak ni da ustanove koliki je dug, a kamoli da urade nešto na njegovom smanjenju.
    U KK dugovi su uglavnom bili izmšljeni - zelenaške pozajmice raznih "uglednih biznismena i prijatelja kluba" koje su kroz kamate porasle do onih miliona, a sve sa namjerom da se jednog dana klub kupi za siću. Kad se vlast promjenila i kad im je stavljeno do znanja da od toga nema ništa, brzo su se predomislili.
    U FK stvar je sasvim drugačija. Uglavnom su pravi dugovi u pitanju, bankama i bivšim igračima. Iznos je toliki da je već samo plaćanje mjesečnih kamata ozbiljan finansijski poduhvat, a o smanjenju glavnice niko ne može ni da razmišlja.
    Naravno, ovo je samo jedna sfera problema sa Zvezdom, a ima ih mnogo (sportski nepuspjeh, slab tim, nerad omladinskih pogona, oronula infrastruktura, uticaj mafijaških grupa koje neko pogrešna naziva navijačima) i o svemu ovome mogla bi se knjiga napisati.

    Elem, nadam se da će Čović ostati u KK koji jedva nekako diše, ali ipak preživljava, a FK moraće da se pusti niz vodu.

    A Cvele, kad se već javio, mogao bi da objasni kako se ono rasprodao tim šampiona Evrope, da bi Milošević finansirao svoje ratove onomad, dok je država finansirala omiljenu igračku Mirka Marjanovića i Bore Mikelića.
    (Srđan, 26. maj 2017 14:07)

    # Link komentara

  153. Od početka se sve i radi da Čović dođe. Navijači su na njegovom platnom spisku. Nije sporno to da je čovek sposoban. Al što se poštenja tiče, Terza i on su blizanci.
     (Sir Giles, 26. maj 2017 14:05)

    # Link komentara

  154. Zasto odmah popenite kad pomenu Covica?
    Pa to je gazda FMP-a, treba da mu zahvalite jer je Zvezda ugasena, vas najveci rival ne postoji?
    Cemu onda to pljuvanje?
    Mada mene cudi ako je to sad FMP, privatni klub, zar je drzava toliko slepa da ne vidi da daje pare privatnom klubu?
    Pa ta ista drzava je ponudila i podrzala taj UPPR, izgleda da je drzava privatizovala Zvezdu?
    Otkud opet Zvezda na adresi Mali Kalemegdan 2, posle zavrsenog UPPR-a?
    Ako je opet na istoj adresi, da li je to Zvezda? Objasnite mi partizanovci.
     (NS, 26. maj 2017 14:05)

    # Link komentara

  155. Recept za uspeh, oprostiti sva dugovanja, uloziti milione u Zvezdu i kupovinu utakmica, ugasiti svu konkurenciju...
    Al' pita se tu i srce dece koja igraju za druge klubove, dugovi strancima i katastrofalni treneri kojima menadzeri kreiraju tim.
    (Zoran, 26. maj 2017 14:03)

    # Link komentara

  156. Jel se ovo crno--beli plase Covica pa kukaju i smeju se na sav glas iz nemoci? Samo pitam...
     (Djape, 26. maj 2017 14:02)

    # Link komentara

  157. Razlika je u tome sto je KK odradio fuziju a to u fudbalu ne prolazi.A i 54 miliona je vece od 16 miliona koliko je iznosio dug nekadasnje KK Crvene Zezde a sada Fmp Idea pre te fuzije.
     (Car Uros Prejaki, 26. maj 2017 13:59)

    # Link komentara

  158. Pitanje za navijace Partizana.Ko finansira Partizan, ko su mu sponzori? Da nisu mozda drzavne firme? Da li zaista mislite da u politici i zgrtanju para, neko odlucuje po tome za koga navija, ili po svom licnom interesu? Osvestite se, navijaci i jedne i druge strane, ne dajte da vas neko lozi i svadja sa drugim ljudima, dok oni iza scene prave svoje kombinacije i zgrcu pare.Koje crne emocije, uvek su se veliki igraci vodili cistim interesima ne budite naivni
     (M, 26. maj 2017 13:58)

    # Link komentara

  159. Plan sa covicem je propao onog trenutka kada je ofk ispao u drugu pa sada i u trecu ligu. terzic je mnogo mocniji covek od covica tako da ne vidim razliku izmedju ove dvojice. Sva je prilika da ce terza ostati.
     (uzmi zvezdo titulu sa manjim brojem bodova, 26. maj 2017 13:58)

    # Link komentara

  160. Ako je Čović, samo svojim radom, rešio dug od l7 miliona evra- bilo bi to najpoučnije predavanje doktora Čovića na Ekonomskom- i ako je napravio od FMP-Zvezde 9.tim u EL, meni je logično da on bude premijer? 
    Da i mi partizanovci malo ućarimo od tog čudesnog dara?
    (Danilo, 26. maj 2017 13:39)

    Sto bi da menjate premijera kad se ovom svaki cas zahvaljujete, naizmenicno, malo Vucelic, malo Pekovic, pa opet u krug.
     (NS, 26. maj 2017 13:55)

    # Link komentara

  161. Vec je bio i otisao je zbog falsifikovanja papira zbog cega je Zvezda izbacena iz UEFA takmicenja.
    (9s7p95F, 26. maj 2017 13:55)

    # Link komentara

  162. Čović da im dodje glave, neka drhti tek komšija mali...!
    (Muta iz Humske 1, 26. maj 2017 13:54)

    # Link komentara

  163. Najodgovorniji za seriju neuspeha Crvene zvezde je terzić.
    Prigrabio je svu moć sebi, o svemu se pitao, mešetario sa transferima, rasprodao je najbolje igrače (Predrag Rajković, Vukašin Jovanović, Luis Ibanjez, Marko Grujić, Aleksandar Katai, Hugo Vieira...)...

    I šta je rezultat svega toga, šta je terzićev Sportski rezultat?
    1. poniženje protiv Kairata!
    2. poniženje protiv Valete (iako su na jedvite jade prošli, da je priznat regularan gol Valete za 2-0 u prvom meču, druga bi se pesma pevala)!
    3. poniženje protiv Ludogoreca u revanšu, kada je Zvezdina mreža izrešetana na sred krcate Marakane (4 komada)!
    4. ultimativno poniženje protiv Sasuola, 0-3 u Italiji je đene-đene, ali bar 10 mrtvih šansi koje je Sasuolo promašio na Marakani su dosule so na ranu!
    5. ultimativno poniženje protiv Nikolićevog Partizana, kada je iz aviona vidljiva nedoraslost terzićevih „pulena“ u sudaru sa Leonardom!

    Što se Čovića tiče, on je svakako mnogo gori od terzića, pre svega jer mrzi fudbal!
    Ne prilazi našoj Marakani, Čoviću!
    (fudbalski ekspert, 26. maj 2017 13:53)

    # Link komentara

  164. Naravno da je pravi covek... Ako niko ne pita odakle Zvezdi pare da napravi tim... 

    Ustvari, verovatno ce da koriste istu matricu, za resavanje dugova. Proglasice bankrot, promeniti ime u Crvena Zvezda Beograd, prodati grb, ali zadrzati celu infrastrukturu. Pritom nece ispasti u beton ligu, tako da za recimo dve godine, Zvezda moze biti bez dugova, a u Super Ligi. :) I naravno. neko od ljudi van kluba, ce im pokloniti ponovo grb. :) 

    Deza Vu. :)
    (Realno, 26. maj 2017 13:40)

    Sto se nisi pitao odakle partizanu pare da pravi timove koji ce tolike godine igrati EL?
    Stipendije, casovi ljubavi, igranje za kikiriki?
    Zato sto ste svi, verovali slepo....
     (NS, 26. maj 2017 13:52)

    # Link komentara

  165. Bila bi to fatalna greska koja bi kostala gubitka KK. Covic treba da nastavi sa radom u KK a sto se tice FK neka se snalazi ko kako ume. Propast FK vezana je bas za gospodina Cvetkovica i ogromne transfere novca iz FK u SPS za potrebe tadasnje Vlade Republike Srbije.
    (Sana, 26. maj 2017 13:52)

    # Link komentara

  166. Kada bi Čović bio predsednik fkcz sa pet uzastopnih titula, već treće bi ga proglasili za „zvezdinu zvezdu“, a šeste bi promenili naziv stadiona u Nebojša „legenda severa“ Čović. Iz ugla jednog partizanovca, ime Nebojše Čovića nije vredno pomena u istoj rečenici sa Vašim gospodine Cvetkoviću.
     (Lee, 26. maj 2017 13:52)

    # Link komentara

  167. I za Kosovo!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jumko, 26. maj 2017 13:34) # Link komentara

    Brate, tebi je predsednik Milorad Vučelić, počasni predsednik bio Franjo Tuđman i ti si se našao pametan da nešto pišeš. Bravo.
    (John Terry, 26. maj 2017 13:52)

    # Link komentara

  168. skroz u pravu u vezi Covica.
    (krajisnik, 26. maj 2017 13:50)

    # Link komentara

  169. Hahahahahahahahh!! 

    Tresač je objasnio sta je uradio sa KK FMP-om!!
    (Grobar, 26. maj 2017 13:34)

    Postade Tresac poznat, do juce niko nije cuo za njega sem nas Cacana. Inace clan jedne od navijackih grupa, da li zabranjeni ili dozvoljeni, to ne znam, ima istetoviran onaj vas znak, onog lika sa lopatom. Sta mozes da ocekujes od partizanovca zadojenog mrznjom nego takvu izjavu. Potpuno nebitan igrac i za standarde KLS i navijac kluba koji je takodje postao nebitan.
     (Ca, 26. maj 2017 13:49)

    # Link komentara

  170. uprava napolje !!!!! sta ceka
    SEVER????
     (gen 90, 26. maj 2017 13:48)

    # Link komentara

  171. Hehhehehe ehhehehehehehehe legenda Covic !!
    Nego sta da pogledamo u kosarci ? Evo gledam KLS, tj ne gledam KLS posto nema gde da se gleda. KOme idu sve zasluge za danasnji izgled KLS, da nije mozda to gazda Covic ?
    Sta jos da pogledamo kod KK, cinjenica da se najveci rival ucenjuje i da mu se trener tera iz kluba inace nece dobiti sponzora !!! To da pogledamo ?
    Niko izgleda da shvati da ovogodisnja katastrofalna zvezdana ima bolji ucinak u prvenstvu nego proslogodisnja dosta manje katastrofalna zvezdana, i da problem ove godine nije u zvezdani posto su oni manje ili vise katastrofalni poslednjih 10 godina, problem je u Partizanu !!
    (antiDebil, 26. maj 2017 13:48)

    # Link komentara

  172. Jedino ako se zamrzne zvezda na 5 godina a za to vreme igra na drugoj adresi a i da im se oproste svi dugovi. Pa onda kada se odmrzne prava zvezda da nastavi gde je taj klub koji je nosio ime crvena zvezda stao. Nema veze što je pravno neregularno jednom je već prošlo. Možete da lupate minuse na istinu do mile volje isto kao vučićevi botovi što lupaju minuse na činjenice koje su bolne po njih ali tako je bilo.
     (bachi, 26. maj 2017 13:47)

    # Link komentara

  173. Ako je Čović, samo svojim radom, rešio dug od l7 miliona evra- bilo bi to najpoučnije predavanje doktora Čovića na Ekonomskom- i ako je napravio od FMP-Zvezde 9.tim u EL, meni je logično da on bude premijer?Da i mi partizanovci malo ućarimo od tog čudesnog dara?
    (Danilo, 26. maj 2017 13:39)
    Drzi se ti svekra, bice ti bolje :)
    (lilly alen, 26. maj 2017 13:47)

    # Link komentara

  174. fmp i u fudbalu.:)
     (pop, 26. maj 2017 13:46)

    # Link komentara

  175. covke kao odlican biznismen i povratak legendi kluba pantele, drulica, pjanovica, djorovica, dekija (malo teze)...ne znam ko sve ima zelju da bude tu. najbolje bi bilo svi zajedno. mislim da bi prioritet trebao da bude da su dobro situirani kako ne bi imali veliki finansijski interes ali kod nas se nazalost na ovakve funkcije dolazi nekim drugim putem. evo gde sam ako terza bude imao protivkandidata uopste. samo da se sklone ljudi sa poternice i vaskrsle komunjare.
     (dunda, 26. maj 2017 13:45)

    # Link komentara

  176. Samo mu dajte milione drzavnog novca i on ce napraviti dobru ekipu hahahahahah pa to i moja baba ume.
     (Xman, 26. maj 2017 13:44)

    # Link komentara

  177. iz pouzdanih izvora vam ovo pricam..covic prelazi u fk a na celo kk dolazi andrej vucic
    zapamtite sta sam vam rekao sad
     (bla, 26. maj 2017 13:42)

    # Link komentara

  178. Samo mu obrišite dug i dajte mu 20-30 miliona eur-a.

    Cvetković komunistički ministar.
    (dobro pamtim sve, 26. maj 2017 13:41)

    # Link komentara

  179. Duboki naklon i veliko poštovanje mome zemljaku, gospodinu i par ekselans stručnjaku. Eeeee, u njegovo i Džajino vreme Zvezda je bila ZVEZDA.
     (ZVEZDAŠ, 26. maj 2017 13:41)

    # Link komentara

  180. Naravno da je pravi covek... Ako niko ne pita odakle Zvezdi pare da napravi tim...

    Ustvari, verovatno ce da koriste istu matricu, za resavanje dugova. Proglasice bankrot, promeniti ime u Crvena Zvezda Beograd, prodati grb, ali zadrzati celu infrastrukturu. Pritom nece ispasti u beton ligu, tako da za recimo dve godine, Zvezda moze biti bez dugova, a u Super Ligi. :) I naravno. neko od ljudi van kluba, ce im pokloniti ponovo grb. :)

    Deza Vu. :)
    (Realno, 26. maj 2017 13:40)

    # Link komentara

  181. Ako je Čović, samo svojim radom, rešio dug od l7 miliona evra- bilo bi to najpoučnije predavanje doktora Čovića na Ekonomskom- i ako je napravio od FMP-Zvezde 9.tim u EL, meni je logično da on bude premijer?
    Da i mi partizanovci malo ućarimo od tog čudesnog dara?
    (Danilo, 26. maj 2017 13:39)

    # Link komentara

  182. Slažem se sa Cveletom.
     (Mjehur ubica, 26. maj 2017 13:38)

    # Link komentara

  183. Pogledajte KK FMP.
    (Aleksandrovic, 26. maj 2017 13:38)

    # Link komentara

  184. Slažem se sa Cveletom 100%
    (Ivan, 26. maj 2017 13:37)

    # Link komentara

  185. Cvele mi posteni navijaci bi tebe za predsjednika!!!
    (mikimaus, 26. maj 2017 13:34)

    # Link komentara

  186. I za Kosovo!
     (Jumko, 26. maj 2017 13:34)

    # Link komentara

  187. Hahahahahahahahh!!

    Tresač je objasnio sta je uradio sa KK FMP-om!!
    (Grobar, 26. maj 2017 13:34)

    # Link komentara

  188. To je cinjenica.

    Ali ostali bi problem placeni navijaci. Isti oni koji idu sa klubom na gostovanja u Evroligi, a to je obezbedjeno preko takmicenja koje oni bojkotuju.

    Realno jedini spas je PRIVATIZACIJA. Koja vec postoji, jer su recimo Cukaricki i Vozdovac u istom gradu kao i Zvezda, a privatni klubovi.

    Razlog sto se to ne sprovodi ne postoji. Postoje samo prazni izgovori. A istina je da se krupni igraci guraju u ozbiljne poslove na drzavnom nivou, tipa struja i putevi, a ovi sitni da mesetare po sportu i igraju se.

    Kada bi se mediji malo vise zalagali za ovo, mozda bi se nesto i desilo.
    (GM, 26. maj 2017 13:32)

    # Link komentara

  189. Hahhhahahhhahhhahaha
     (Xman, 26. maj 2017 13:31)

    # Link komentara

  190. Потпуно се слажем са Цветковићем, интелигентним спортистом и функционери. Човић је високообразован интелектуалац, човек са ПРАВИМ докторатом и бивши униветзитетски професор, потом успешан бизнисмен. При свему томе, има резулате у спорту и разуме се у спорт.
    Пуна подршка од старијих Звездаша са Запада Маракане и Улаза Ц у Пиониру!!!
     (Стара школа, 26. maj 2017 13:30)

    # Link komentara

  191. Da Covic stavi tacku na crno beli svet i u fudbalu.
     (Marko, 26. maj 2017 13:29)

    # Link komentara