1. pa da bi sebi napunio dzepove i da bi se vama smejao u facu..eto zato
    (marina, 26. maj 2017 17:31)

    # Link komentara

  2. Super, a sto ne Murinjo? Podjednako su moguci i dostupni.
    (Gde si Koki doktore, 25. maj 2017 15:07)
    A el onog pravog ili srpskog?
    (murinja, mislim, 26. maj 2017 14:22)

    # Link komentara

  3. trla baba lan i kada se to sve uradi sto vasilijevic kaze a upravu je covek onda ce neko iz vlasti da kaze, e nemoze to tako i sta cu ja sa mojim zasluznim kadrovima, pa nema mesta vise u skupstini, ambasadama i sta ti ja znam gde vise. mora u zvezdu i partizan ili snadjite se sami za lovu onda svaka normalna prica padne u vodu
    (tisina tamo !!!!??, 26. maj 2017 07:18)

    # Link komentara

  4. @ Gde si Koki doktore.
    Ne znam sta je lose u tome da prava legenda kluba,neko ko je poznat i cenjen u svetu bude predsednik. I nije M.Pantelic,a inace ne znam ciji je kandidat,samo znam da je ostavljao srce na terenu za Zvezdu, bio na prvom mestu nego D.Stankovic,pa onda Vidic. Verovatno se navijacima Brodarca ili Partizana jako svidja ova ideja. I zasto da ne Prosinecki,koji mi je inace bio na drugom mestu,bude trener. A za kog ti navijas? Da li si zadovoljan igrom naseg tima? I nacinom pobedjivanja protivnika? I zasto ti smetaju legende kluba? C.Zvezda je oduvek igrala leprsavo.lepo,napadala,mlela je protivnike. Bilo je cuveno zvezdino prolece...A sada? Krajnje je vreme da se promeni nesto.
    (Doktor, 26. maj 2017 00:57)

    # Link komentara

  5. Novo urusavanje Zvezde,ceka se Gazprom da ih zapecati sa 5 miliona.
    (Strasne stvari, 26. maj 2017 00:36)

    # Link komentara

  6. vrhunski govor. to treba zvezdi i partizanu premda smo malo u boljoj situaciji. grobar.
    (gigaroni, 25. maj 2017 21:09)

    # Link komentara

  7. a,tačno je, sami smo krivi i nije nam prvi put u istoriji,da kao narod,dozvolimo manjima,slabijima i zlonamernima da nam nametnu,otmu,i ponize nas. 
    Zar ne?
    (Crvena Zvezda 1913, 25. maj 2017 18:03)

    Dakle, ako Vi njih ponizavate, onda je to OK, a obratno nije u redu!?
    Prijatelju, nisi ti zvezdas...ti si nesto sto ne smem da kazem, ali je slicno onom sto je trajalo od 1933-1945, pa procitaj malo istoriju i lako ces se prepoznati.
    Sportski pozdrav od bivseg navijaca BSKa, od 1945. poznatiji pod imenom Partizan(da probam tom tvojom logikom, posto je ista matrica primenjena na oba bivsa kluba i od strane istog sloja ljudi - komunista).
    (Kako ko, pa ja, 25. maj 2017 18:49)

    # Link komentara

  8. Potpisujem baš svaku reč!
    (Levi lakat, 25. maj 2017 18:34)

    # Link komentara

  9. Partizanovac sam okoreli, al coveku je svaka ko Njegoseva. Svaka cast za hrabrost da se to kaze, i svaka cast na iskrenosti. Zvezda me iskreno ne zanima, ali covek je pogodio sustinu problema srpskog sporta generalno, ne samo Zvezde . Da dodam, kao i ovaj covek, ja verujem u bolju buducnost kluba za koji navijam i nadam se da ce se naci jedan ovako pametan Partizanovac koji ce isto to da kaze sada kada smo osvojili titulu.
    (Marko, 25. maj 2017 18:23)

    # Link komentara

  10. Druze, ja jesam Zvezdas do koske i redovno se prepucavam sa partizanovcima ali ti si u nekoj gadnoj zabludi sa sve tom godinom osnivanja jednog drugog kluba! 
    Mi smo Crvena Zvezda 1945 - nismo ni FK Velika Srbija, ni kasnije FK Jugoslavija...a po najmanje da se poredimo sa vojnim klubom, koji ima potpuno drugaciju fizionomiju od nase. 
    I ne mogu oni da budu jaci od nas ni po kom osnovu, kamoli da su neka kao masinerija(a i ukoliko se ispostavi da jesu, to treba da bude nasa sramota, s' obzirom na razliku u broju navijaca, moci i velicini kluba).
    (Red Devils, old school, 25. maj 2017 13:19)

    Da,mi smo Crvena Zvezda od 45-e,kada su jugoslovenski komunisti ušli u klub i od kluba koji je postojao,promenom imena,stvorili C.Zvezdu!
    To je istina!!!
    Zapitaj se kako to da jedan klub bude osnovan i odigra utakmicu istog dana?
    Šta ti to govori?
    Neka svako zamisli da u njegovo mesto dođe neka nasilna vlast,upadne u klub i promeni mu ime i kaže -od danas ovaj klub nema nikakve veze sa prethodnim vremenom,osim što je isto mesto,teren,grad,igrači,klupske boje i ono najvažnije-navijači!!!
    Nismo mi ni Velika Srbija ni Jugoslavija ni Sportski klub 1913,mi smo Crvena Zvezda,beogradski klub koji je kroz istoriju menjao ime!
    To je činjenica koju je komunistička vlast propagandom i željom da izjednači značaj dva kluba,plasirala kao nešto o čemu nema priče i kroz decenije postalo opšte prihvaćeno!!!Grobari osporavaju ove istinite činjenice iz jednog logičnog razloga,to ih značajno,i ovako male,stavlja u još podređeniji položaj.
    O tome zašto su "jači" ne mogu,
    trajalo bi...
    a,tačno je, sami smo krivi i nije nam prvi put u istoriji,da kao narod,dozvolimo manjima,slabijima i zlonamernima da nam nametnu,otmu,i ponize nas.
    Zar ne?
    (Crvena Zvezda 1913, 25. maj 2017 18:03)

    # Link komentara

  11. Nista dodao ne bih....
    (Oz, 25. maj 2017 17:43)

    # Link komentara

  12. U centar.
    (nik sloter, 25. maj 2017 17:00)

    # Link komentara

  13. Voleo bih da zanam,da mi neko kaze ako zna,kolika je plata g.Terzicu ??I jos nesto bih voleo da znam ,ko su menadzeri svim igracima koji su registrovani u Zvezdi,od omladinaca do prvog tima ?? Mislim da tu leze svi problemi sto se tice Zvezdinog dugovanja i posrtanja,u zadnjih tridesetak godina. Nemoguce je da ne postoji ni jedan finansijski strucnjak,ni jedna finansijska institucija koja ne bi mogla da proceslja sve papire o finansijskom poslovanju Zvezde i da se nezna od kad je pocelo da se posluje sa minusom i ko je i zbog cega pravio minuse ?? Koliko su placeni igraci koji su dovodjeni,koliko su imali plate,koliki su prihodi od prodatih igraca,od ulaznica,sponzora,reklama,kolike su bile plate ljudima iz uprave,trenerima,omladinskoj fudbalskoj skoli ??? Kad to sve izadje na videlo, javno,jasno i glasno,onda moze da se prica o nekoj Zvezdinoj buducnosti.Sve ovo sad ja mlaacenje prazne slame po sistemu ; moze da bidne a ne mora da znaci.Inace,ovog samozvanog doktora treba oterati sto dalje od Zvezde i sve koji su sa njim.Naravano i ove amtere poluigrace koji su samo za radnicko sportske igre. To treba da zanima prave Zvezdase,a ne sta je radio i sta radi Partizan i kompanija
    (Pomoravac, 25. maj 2017 16:52)

    # Link komentara

  14. @pirlo
    poznajes coveka, sta?
    (pro_ser, 25. maj 2017 16:49)

    # Link komentara

  15. Simbolicnih milion evra godisnje, na vec 4,5 miliona koje imaju od Gazproma..
    (navijac, 25. maj 2017 16:40)

    # Link komentara

  16. – Današnji potpis ugovora je dokaz da je i kompanija Telekom Srbija zadovoljna dosadašnjom saradnjom sa Crvenom zvezdom. Za rukovodstvo Crvene zvezde, zaposlene, navijače i celu sportsku javnost ovo je jasna poruka da u najjačoj državnoj kompaniji imamo prijatelja i ujedno dokaz da su odnosi klupskog i državnog rukovodstva na najvišem nivou – rekao je posle potpisivanja ugovora Zvezdan Terzić.
    (Novi ugovor sa Telekomom', 25. maj 2017 16:29)

    # Link komentara

  17. @ Aleksandar Roglic - U pravu si ! A jedino što mislim a to je da ni Kangu ne treba ostaviti . Ajd , umije on u loptu nešto ali ne zna se ponašati a ponašanje je dosta bitno . Dobar ti je komentar druže . Pozdrav i nadati se boljim danima
    (VEČITI DELIJA, 25. maj 2017 16:18)

    # Link komentara

  18. Bravo Gorane, sve istina i to bolna. Svaka ti cast!!! Zvezdas sam i to veliki, kako me boli sto mi Zvezdu vode oni koji je vode. Koja sramota.
    (Djordje, 25. maj 2017 15:54)

    # Link komentara

  19. Zvezdi trebaju pare,a od ovih sto vicu dajte legendama da vode,od toga nema nista.Jer legende ne ulazu i ne donose novac.Jel Covic bio legenda Zvezde?Ne.Ali je preporodio klub i hvala mu.Takav nam treba i u FK.A ti Vasiljevicu igraj i dalje za drugu stranu kad neces da pomognes svom klubu,vec mlatis prazne price.Bio si u klubu i nista nisi uradio.Zdravo i sto dalje od Zvezde
    (krajisnik, 25. maj 2017 15:54)

    # Link komentara

  20. @bilal partizan najbolji klub u to vreme a ispadne od fljamuntarija sledece sezone
    (funfact, 25. maj 2017 15:20)


    naravno, kad su potcenili protivnika. misli su "to su neki tamo albanci-indijanci", sve dok nije bilo kasno :)
    (neutralni felsh, 25. maj 2017 15:45)

    # Link komentara

  21. Bravo, svaka ti je ka' Njegoseva!
    (Nikola, 25. maj 2017 15:43)

    # Link komentara

  22. Терзић за доживотног преседника !!!!
    (Каспер, 25. maj 2017 15:39)

    # Link komentara

  23. Seki, bata Djora i do sutra bata Ziva i to bi bilo to. Dezurni pljuvaci na platnom spisku fss-a.
    Maza moralna gromada spominje Terzu.
    (pirlo, 25. maj 2017 15:30)

    # Link komentara

  24. Svaka čast Mazo!! Rekao si ono što 80% Zvezdaša misli,a ne sme ili ne može da kaže!?
    (Dušan, 25. maj 2017 15:24)

    # Link komentara

  25. @bilal partizan najbolji klub u to vreme a ispadne od fljamuntarija sledece sezone
    (funfact, 25. maj 2017 15:20)

    # Link komentara

  26. hocemo titulu iz 1946 godine, da nam se vrati sve oteto i da se otimacima skinu 3 sudske titule!
    (mocart, 25. maj 2017 14:15)
    O kojim trima sudskim titulama govoriš? Sporne su dve i to one Šajberove od kojih je jednu dodelio vama a drugu godinu dana kasnije Vardaru. Vi ste eto tu titiulu pošteno zaradili igrajući dve nameštene utakmice u Sarajevu od kojih ste "obje dobili" 1:4 i 1:2 a FK Partizan je jedini klub u tadašnjoj ligi koji je kažnjen i to trostruko, oduzimanjem titule i minus 6 bodova za naredno prvenstvo i ne učešćem u dva ciklusa KEŠ iako je bio najbolji tim u SFRJ u to doba. Eto! Ispalo je da je jedino Partizan nameštao a svi ostali su igrali pošteno. Pa mi sada reci da li je tada Crvena zvezda zaslužila titulu i ako jeste kako to da je već naredno prvenstvo bila i iza skopskog Vardara i iza Partizana?
    (Bilal, 25. maj 2017 15:15)

    # Link komentara

  27. Da, zasto? Mogli su, poput Lukiceve i tvoje uprave, toliko da placaju Milijasa, pri tome ne osvajajuci nijednu titulu.
    (Dusan, 25. maj 2017 15:08)

    # Link komentara

  28. Maza je apsolutno u pravu. i Seki je nesto slicno izjavio. Mozda je malo diskutabilno sto je bio deo neke prosle uprave,gde su se stvarali dugovi,ali ne zaboravite da je on bio deo najuspesnije generacije crveno-belih. Citam -narucena izjava,ne zna sta prica. Kao neko ko pamti kako je igrao i kako se borio za Zvezdu na terenu,cisto sumnjam. Mislim da je neko ko voli i zeli sve najbolje Zvezdi,a njoj sa sadasnjom upravom ce samo biti gore. Dakle treba uraditi sledece,po mom skromnom misljenju.
    1-Najuriti sve iz aktuelne uprave.
    2-Dovesti za predsednika nekog jako poznatog i pravog zvezdasa.npr. Deki Stankovic,Vidic,Marko Pantelic,Belodedic,S.Stojanovic,Binic,Mrkela,Savicevic,V.Stosic,ima ih puno.
    3-Za sportsokg direktora dovesti nekog od njih.
    4-Za trenera nekog mladjeg-Lalatovica,Prosineckog.
    5-Najuriti sve strance i dovesti najvise 5 koji prave razliku. Onaj rumun Burdesku je odlican.
    6-Forsirati nase mlade igrace,dovesti povratnike.oni koji to zele i koji imaju kvalitet-F.Stojkovic,Meleg,Maras...
    (Doktor, 25. maj 2017 14:21)

    Da, Maza je apsolutno u pravu i treba slediti populizam i dovesti neku Zvezdinu legendu. Evo recimo Lukica. A moze i Maza za pomocnika. Cekaj, pa to je vec bilo. Dovesti za trenera Prosineckog? Super, a sto ne Murinjo? Podjednako su moguci i dostupni. Vrlo je zanimljivo da ti je prvi na listi Pantelic koji je licni kandidat zna se vec koga. Da pogadjam, navijas za Brodarac?
    (Gde si Koki doktore, 25. maj 2017 15:07)

    # Link komentara

  29. A gde je gospodin bio zadnjih 20 i nešto godina a sad pametuje. kritikovati može svako ali kad je trebala pomoć nije se pojavijo?? !!!!
    (Momo Brko, 25. maj 2017 14:58)

    # Link komentara

  30. Kako rece juce Ristic za zvezdu-jedne nedelje si na vrhu(obradovic i ekipa)a vec sledece na dnu(leonardo i ekipa)
    (remember, 25. maj 2017 14:51)

    # Link komentara

  31. otkud ovaj tekst na B92 sad pred kup? bas se cudim...
    (sever, 25. maj 2017 14:51)

    # Link komentara

  32. Čekamo finale kupa. Tada će se oriti: Terzo ostani! Tamo negde sa juga!
    (Mikele, 25. maj 2017 14:48)

    # Link komentara

  33. Kako te nije sramota da ti pricas o strancima? 
    Ti koji si sa Lukicem i Adzicem vodio Zvezdu i dovodio poluigrace. Redom: 
    Savio, Kadu, Mezenga, Borha, Li Adi, Evandro, Eli Babalj, Asamoa, Paseko... 
    Ne bi jednog normalnog igraca sastavio od njih. Kakav demagog
    (Palikuca, 25. maj 2017 12:05)

    Hahaha! Pa svi ti su Mesiji za ove koji su sada u Zvezdi!
    (Matrix, 25. maj 2017 14:43)

    # Link komentara

  34. pored ovakvih legendi neprijatelji nisu potrebni!!!!!!!!da neces mozda ti da igras
    (sladjan, 25. maj 2017 14:41)

    # Link komentara

  35. Kakvih 600.000 taj igrač od toga dobije možda 100.000evra. Ostalo preko menadžera završi kod Terzića, delija, tamo gde treba i slično! Tako se voli Zvezda!
    (Imay, 25. maj 2017 11:33)

    Gresis. Ovde se prica o platama fudbalera. I konkretno se misli na Kangu koji ima toliku platu. Istu ima i Leonardo iz Partizana ali on je itekako opravdava za razliku od ovog naseg. Ono sto je problem je sto stranac ako ga ne platis dva meseca pravi problem i nezainteresovan je, a ove pare ne vredi nijedan igrac koji je igrao u nasoj ligi. Oterati ih jednom za sva vremena!
    (D, 25. maj 2017 14:39)

    # Link komentara

  36. ok definitivno je vise nego sumnjiv lik,ali sto se svi bre javljaju UVEK na kraju sezone... svi bre placeni,kao boli ga dusa....
    (vericane, 25. maj 2017 14:26)

    # Link komentara

  37. Najzad neko objektivan iz moje Zvezde.Ovo sto rekao je 100%tacno,punkt.
    Sto pre ostali ovo shvate,tim bolje za Zvezdu.A ovog mesetara(ZT) najurite.
    (konacno, 25. maj 2017 14:25)

    # Link komentara

  38. Zato sto je Zvezda drzavni projekat i samim tim su u mogucnosti da placaju toliko.
    (Car Uros Prejaki, 25. maj 2017 14:24)

    # Link komentara

  39. Placa jednog stranca toliko a Terzan ih ima 8 racunajuci Mjauca iz Ofk Beograda.
    (Car Uros Prejaki, 25. maj 2017 14:24)

    # Link komentara

  40. Maza je apsolutno u pravu. i Seki je nesto slicno izjavio. Mozda je malo diskutabilno sto je bio deo neke prosle uprave,gde su se stvarali dugovi,ali ne zaboravite da je on bio deo najuspesnije generacije crveno-belih. Citam -narucena izjava,ne zna sta prica. Kao neko ko pamti kako je igrao i kako se borio za Zvezdu na terenu,cisto sumnjam. Mislim da je neko ko voli i zeli sve najbolje Zvezdi,a njoj sa sadasnjom upravom ce samo biti gore. Dakle treba uraditi sledece,po mom skromnom misljenju.
    1-Najuriti sve iz aktuelne uprave.
    2-Dovesti za predsednika nekog jako poznatog i pravog zvezdasa.npr. Deki Stankovic,Vidic,Marko Pantelic,Belodedic,S.Stojanovic,Binic,Mrkela,Savicevic,V.Stosic,ima ih puno.
    3-Za sportsokg direktora dovesti nekog od njih.
    4-Za trenera nekog mladjeg-Lalatovica,Prosineckog.
    5-Najuriti sve strance i dovesti najvise 5 koji prave razliku. Onaj rumun Burdesku je odlican.
    6-Forsirati nase mlade igrace,dovesti povratnike.oni koji to zele i koji imaju kvalitet-F.Stojkovic,Meleg,Maras...
    (Doktor, 25. maj 2017 14:21)

    # Link komentara

  41. hocemo titulu iz 1946 godine, da nam se vrati sve oteto i da se otimacima skinu 3 sudske titule!
    (mocart, 25. maj 2017 14:15)

    # Link komentara

  42. Terza napolje iz Zvezde idi...
    (terza berza, 25. maj 2017 14:15)

    # Link komentara

  43. Covic je sa klubom koji je 30-ti po budzetu u Evropi napravio klub koji je u Evropi medju Top 10, dok je Terzic od kluba koji je u Evropi medju 100 po budzetu i medju 50 po prihodima od transfera u poslednje tri godine, stvorio klub koji je trenutno 200-ti u Evropi. Trenutak kada je Covic oteran iz FK CZ je i poslednji dan zivota tog kluba i nade da ce povratiti makar delic od svoje stare slave...
    Druze, ne bih bas odvajao Covketa od ovoga sto se FK Zvezdi desava!
    (Metropola, 25. maj 2017 14:03)

    # Link komentara

  44. 80 odsto onih koji ce da se zakunu kako terzic prica istinu, kako im je fss oteo titulu i druge nebuloze, pojma nemaju ko je maza. a sklop im je takav da im ni ne pada na pamet da ga izguglaju
    (bleki, 25. maj 2017 13:52)

    # Link komentara

  45. Eeee a pre neki dan citam masu komentara zvezdasa koji kritikuju Leonardovu platu koja je navodno 500.000 evra godisnje? A sta je sad ovo,neko od vasih ima gle cuda 600.000 evra,sta kazete na to?? Koji je vas igrac kvalitetniji da zaslizuje vecu platu od Leonarda?
    (Hell, 25. maj 2017 13:30)


    leonardo se isplatio za svaki cent ulozen u njega.
    naravno, svaka cena je relativna. ako se osvoji titula onda nijedna suma nije velika: da je zvezda osvojila titulu niko od njenih ne bi spominjao tih 600.000 :)
    ali jedno je skoro izvesno: partizanov ilijev je verovatno negde upoznao nekog od boljih evropskih skauta, svideo mu se onakav relativno sirov i pritom simpatican, pa mu je prosledio neke povoljne i obecavajuce igrace po povoljnoj ceni. to su te "bombe prelaznog roka" :)
    (neutralni felsh, 25. maj 2017 13:50)

    # Link komentara

  46. Pa kakav je bio i kao fudbaler. Nula. Takav je i predsednik.
    (srdjan, 25. maj 2017 13:49)

    # Link komentara

  47. i 2091. godine pricace se o 1991.godino.Daj ljudi dosta je toga vise druga drzava,drugo vreme drugi ljudi.Treba se otrezniti vec jednom i krenuti ispocetka da se napravi konacno program kako i sta.Najvise dva tri stranca koji prave razliku,ostalo sve nase igrace ali one koje prodju pravu skolu i koje neces prodati za milijon vec ces cekati kao Mamic u Dinamu da igracu poraste cjena i sacekat ga jos jednu dve sezone.Neka cilj bude da igramo za pocetak ligu evrope ako nista grupnu fazu pa polako,a ne ovako u namjestenim prvenstvima takmicit se ko koliko ima titula koje sluze da se ispane u kvalifikacijama...Terzu terati odma
    (mile delija, 25. maj 2017 13:48)

    # Link komentara

  48. Vasilijević: Zašto Terzić plaća stranca 600.000 €?
    Ne plaćaih on. Plaćaju građani Srbije..
    (Mil@n, 25. maj 2017 13:48)

    # Link komentara

  49. E, sad tek krece zurka!
    Do sad su se svadjali sa drugima, sad ce malo izmedju sebe i kao Partizan pre dve godine - trebace im godinu i kusur da se presaberu i normalizuju, a do tada cemo svega da se naslusamo(naravno, dok oni kroz tu svadju guraju pare sebi u dzep)...
    (Kako ko, pa ja, 25. maj 2017 13:01)

    Nece, svadjanje ce trajati dok traje predizborna kampanja i dok svako bude gurao svog kandidata. Bice pregrst ovakvih prenaglasenih tekstova za neupucuene svaki dan, gde 400k postaje 600k samo zato sto to gore zvuci i ne moze lako da se proveri. Posle toga ce se "trka" zavrstiti i svi ce se vratiti u svoje rupe do sledece prilike. Daleko je Terza od idealne prilike, ali mnogi su zaboravili da je Maza sa Lukicem vec bio u klubu i probao tu svoju filozofiju sa domacim igracima Mugosom, Ignjatijevicem, Nenadicem i kompanijom, pa kad im nije uspelo upravo su oni dovodili igrace koji su najvise zaduzili Zvezdu (Evandro, Borha, Paceko..) koji su kostali mnogo vise nego ovi stranci sada. Najskuplje smo prosli kada smo imali tu jeftinu politiku, zaduzili se najvise, imali najgore rezultate i izblamirali klub za sledecih sto godina. Sto je najgore kada pogledas reakcije svi su u fazonu "jao vidi, pa to je istina". Koliko ljudi slabo pamte. Platio mu NEKO "pice" u kafani da opljuje. Ako bi bas moralo da se bira izmedju Terze i Maze ovog prvog bih izabrao u svakom trenutku.
    (lol, 25. maj 2017 13:48)

    # Link komentara

  50. jao! Pa ti si uzeo boga oca iz zvezde. ćuti molim te i ne moralisi. znamo da si naručen da daš izjavu, to se vidi iz aviona. Samo nas jedno spašava a to je sledeće: Ukidanje profesionalne lige, naši klinci, srednjoškolci, sa platom do 600 eura, da ne bi išli noću na splavove i ozdravljenje fudbala i sporta uopšte. Nijedan ovde ne vredi više.
    (devlinjo, 25. maj 2017 13:47)

    # Link komentara

  51. Čovek za kojeg je dokazano da je sa ortacima po gradskim kafanama pravio cehove od par hiljada evrana račun kluba, koji je bio u klubu kada su dovodjeni Pašeko, Evandro i Borha, čija je plata bila možda i veća od plate sadašnjih stranaca, je našao da kaže bilo šta vezano za klub. Neka prvo objasni minus od 25 miliona koji je u klubu ostao iza njegovih drugara i njega, pa neka se onda pojavi u medijima. Obraz djon.
    (I tako, 25. maj 2017 13:46)

    # Link komentara

  52. Jos ne verujem sta sam pricitao i ko je to izgovorio! Maza i Adzic dozivotno nemaju pravo rec da izgovore o Zvezdi s obzirom sta su oni radili dok su je vodili, kao i Mrkela.
    (marsal, 25. maj 2017 13:46)

    # Link komentara

  53. Partizan sampion. Tacan rezultat u subotu, 2:0 za Partizan.
    (xxx, 25. maj 2017 13:44)

    # Link komentara

  54. Sasvim je u pravu.Svima je jasno da su Božović i Terzić doveli i kurtu i murtu u klub i predstavili ih kao pojačanja a oni su nekvalitetni igrači i to se videlo u odlučunućim utaknicama, a većina njih uopšta nije ni igrala.Samo su prezadužili klub i pitanje je koliko dugujemo svim tim igračima.Prodali su Kataija na početku sezone a on jedini znao da igra fudbal.Terzića smeniti što pre jer će nas odvesti do bankrota ako to već i nije učinio.
    (Zvezdaš, 25. maj 2017 13:42)

    # Link komentara

  55. Vasilijević: Zašto Terzić plaća stranca 600.000 €?

    Zato sto je 10% od 600,000 vise nego 10% od 50,000 ...
    (iVar, 25. maj 2017 13:40)

    # Link komentara

  56. Gde su ostali Zvezdasi da kazu ono sto misle, ili samo Seki i Maza imaju petlju da kazu sto svaki navijac Zvezde oseca.
    (Zmaj od Nocaja, 25. maj 2017 13:39)

    # Link komentara

  57. Eeee a pte neki dan citam masu komentara zvezdasa koji kritikuju Leonardovu platu koja je navodno 500.000 evra godisnje? A sta je sad ovo,neko od vasih ima gle cuda 600.000 evra,sta kazete na to?? Koji je vas igrac kvalitetniji da zaslizuje vecu platu od Leonarda?
    (Hell, 25. maj 2017 13:30)

    # Link komentara

  58. oxi@ normalno kad je covke izbrisao 50 miliona duga i kupovalo se posle igraci po inostranstvu odjednom klub pred gasenjem moze da pazari i daje ogrimne novce za ovaj ovde smesan fudbal u srbiji. ugasiti ove drzavne i privatno nek terzic kupi zvezdu pa nek isplacuje igrace itd. ovde se klubovi i dalje finansiraju od pdva gradjana penzija mts i drzavnih firmi i daju se koje kakvim fudbalerima.
    (zed, 25. maj 2017 13:29)

    # Link komentara

  59. Полиција располаже документима о споразуму ОФК Београда и Хамбургера, који је у име нашег прволигаша потписао Терзић, као и потврдом о пријему новца.
    Немци су, наиме, своју обавезу испунили у два наврата, у јуну и јулу 1998. године, када су уплатили ОФК Београду 750.000, односно 350.000 марака. Новац је уплаћен на рачун „Ферајнс унд весбанк АГ Хамбург”, број 290809, а готовину је као овлашћени представник „романтичара” подигао Терзић. Тадашњи председник ОФК Београда потврду о пријему новца доставио је и немачком клубу. Новцу се ту губи траг јер није достављен на рачун ОФК Београда.
    (#MindTheGap, 25. maj 2017 13:27)

    # Link komentara

  60. U pravu je,trebao je te pare kao i tole da da kokezi i sudijama.
    (NK Kokezan, 25. maj 2017 13:25)

    # Link komentara

  61. Terzić je prava sramota i treba da ode!

    Boško Đurovski je Crvena zvezda 300% i na kvadrat!
    Po privrženosti klubu, bez premca!
    Ako ode Terzić, naša legenda Boško Đurovski će napraviti čudo, biće to preokret za sve anale Jugoslovenskog i Srpskog fudbala!
    (fudbalski ekspert, 25. maj 2017 13:24)

    # Link komentara

  62. Mislio sam da ovo u zivotu necu reci ali se plasim da eventualnom pobedom protiv Partizana u kupu ova uprava moze da dobije vetar u ledja. Kada bi znao da ce neosvajanjem kupa otici ova vladajuca garnitura i da ce u Zvezdu doci konacno prave legende kluba mislim da ne bi bilo toliko lose zrtvovati taj jedan trofej.
    (Losmi, 25. maj 2017 13:23)

    # Link komentara

  63. Dok su u Srbiji moguce svakakve kombinacije (setimo se naslova u novinama "Sta ste se rastrcali?" i "I Delije se smejale!"), u Evropi vaze standardi koji ne mogu na silu da se menjaju! 
    FK Crvena zvezda jesta oborila sve moguce rekorde prosle sezone, ali zato na jedinom validnom mestu, u Evropi deluje blago receno jadno (Kairat, Valeta, Sasuolo)! 

    FK Partizan je sa druge strane jedini kompetentan predstavnik Srbije u UEFA takmicenju i jedini klub sa autoritetom i pedigreom koji se u Evropi postuje! 
    Ne postoji ni gram sumnje da ce ceta sefa Marka Nikolica na uspesan i efikasan nacin ispuniti sve zadatke koji pred njima stoje u kvalifikacijama! 
    FK Partizan ce i ove sezone biti jedini predstavnik Srbije u grupnoj fazi Evro-kupova! 
    Klasa se ne kupuje preko noci, vec se stice tradicijom i autoritetom sto ce na tezi nacin spoznati Zvezdan Terzic.
    (fudbalski ekspert, 25. maj 2017 13:23)

    # Link komentara

  64. Mazo,današnji ambijent u domaćem fudbalu je stvorio jedan klub sredinom devedesetih i zasniva se na otimanju,nameštanju,sprege sa strankom na vlasti u kombinaciji sa,od istih,zaštićenim kriminalcima,nema fer igre,nikakve veze i ugled u svetu ti neće doneti titulu u Srbiji,ovde ima mesta samo za kvarne igrače pa takve i imamo na sceni.Mali klub nas napada sa svih strana.
    Ovo je,Mazo,borba protiv pokvarenih i ne može biti fer.
    (Crvena Zvezda 1913, 25. maj 2017 11:45)

    Druze, ja jesam Zvezdas do koske i redovno se prepucavam sa partizanovcima ali ti si u nekoj gadnoj zabludi sa sve tom godinom osnivanja jednog drugog kluba!
    Mi smo Crvena Zvezda 1945 - nismo ni FK Velika Srbija, ni kasnije FK Jugoslavija...a po najmanje da se poredimo sa vojnim klubom, koji ima potpuno drugaciju fizionomiju od nase.
    I ne mogu oni da budu jaci od nas ni po kom osnovu, kamoli da su neka kao masinerija(a i ukoliko se ispostavi da jesu, to treba da bude nasa sramota, s' obzirom na razliku u broju navijaca, moci i velicini kluba).
    (Red Devils, old school, 25. maj 2017 13:19)

    # Link komentara

  65. "Da li je normalno da igrača iz srpske lige platite 300.000 evra, a on za polusezonu odigra 15 minuta?"

    Netačan podatak. Plaćen je (za sada) svega 100.000 evra, i to sa 4 meseca zakašnjenja.
    (stara kuka koja pamti, 25. maj 2017 13:18)

    # Link komentara

  66. Pustite Zvedinu decu da igraju pa makar bili i poslednji. Volećemo ih 100 puta više ovog menadžerskog otpada.
    (Andria, 25. maj 2017 13:17)

    # Link komentara

  67. Terza Doktore, ne dozvoli da te ovi kamuflirani Partizanovci, plaćenici i zlonamernici sklone sa pravog puta. Slupaj još 10 miliona na YouTube strance, pred Zvezdanom i OFKom je svetla budućnost u Srpskoj ligi, grupa Beograd. Podrška za Terzića!
    (Stajanje Istok, 25. maj 2017 13:15)

    # Link komentara

  68. Izgubili dobijeno?!!
    Trebali ste biti 5. da nije sudija.
    (joks, 25. maj 2017 13:07)

    # Link komentara

  69. Realan čovek...
    (milan p f c, 25. maj 2017 13:07)

    # Link komentara

  70. Pocela predizborna kampanja. :)
    (lol, 25. maj 2017 13:03)

    # Link komentara

  71. E, sad tek krece zurka!
    Do sad su se svadjali sa drugima, sad ce malo izmedju sebe i kao Partizan pre dve godine - trebace im godinu i kusur da se presaberu i normalizuju, a do tada cemo svega da se naslusamo(naravno, dok oni kroz tu svadju guraju pare sebi u dzep)...
    (Kako ko, pa ja, 25. maj 2017 13:01)

    # Link komentara

  72. dzabe ti pricas prijatelju...one koje spominjes su kao virus...skoro neunistivi,a i uvijek se vracaju.
    (realan, 25. maj 2017 13:00)

    # Link komentara

  73. Hm izgleda da nije baš sve kako dr Zamena Te(r)zić kaže i da krivca treba treba tražiti u ljutice bogdana a ne u drugim klubovima i savezu.Ali mnogo je lakše prihvatiti njegove laži nego se suočiti sa istinom.
    (bachi, 25. maj 2017 12:58)

    # Link komentara

  74. Ултра Коп д.д.о. Београд је компанија за пројектовање и извођење грађевинских радова у области електроенергетике и телекомуникација.

    i onda kazu da su navijaci neobrazovani nasilnici i huligani.
    (npr., 25. maj 2017 12:57)

    # Link komentara

  75. more ne diraj nam terzu, nama grobarima je on pun pogodak..
    em ih deremo, em nas uveseljavaju cirkus-saoBstenjima
    (wer, 25. maj 2017 12:52)

    # Link komentara

  76. Covic je sa klubom koji je 30-ti po budzetu u Evropi napravio klub koji je u Evropi medju Top 10, dok je Terzic od kluba koji je u Evropi medju 100 po budzetu i medju 50 po prihodima od transfera u poslednje tri godine, stvorio klub koji je trenutno 200-ti u Evropi. Trenutak kada je Covic oteran iz FK CZ je i poslednji dan zivota tog kluba i nade da ce povratiti makar delic od svoje stare slave...
    (Oxi, 25. maj 2017 12:52)

    # Link komentara

  77. Zato sto Aca sipa iz drzavne kase, ali neco to jos dugo.
    (Vlado, 25. maj 2017 12:52)

    # Link komentara

  78. Najlakse je kritikovati i blatiti ali Maza se i nije nesto pokazao kao fudbalski radnik. Sto se tice Terzica stoji da ima istoriju koja i nije bas najsvetlija ali ljudi,pogledajte gde mi zivimo i ko am rukovodi fudbalom. Pa Terza je malo mace za Karadzica, Kokezu ili ne daj boze Vucelica. Sto se tice ekipe, tacno je da treba da bude vise Zvezdine dece ali stvaranje igraca je proces kojiu omladinskoj skoli Zvezde je i poceo dolaskom Terze. Pre njega su skolom vedrili i oblacili raznorazni kao menadzeri, deca raznih funkcionera... Nije se radilo kako treba. Tek njegovim dolaskom tu pocinje da se radi i da se dovode najtalentovanija deca.
    (Vlada, 25. maj 2017 12:48)

    # Link komentara

  79. Bravo, legendo Crvene zvezde!One Crvene zvezde za koju sam i počeo da navijam još davne 1986. One Crvene zvezde koja je bila evropski gigant, one Crvene zvezde od koja se nije plašila jednog Reala, Barse, Milana, Intera...One Crvene zvezde koja je bila prvak Evrope i sveta. One Crvene zvezde na koju smo svi bili ponosni. Sa ovom Terzićevom Zvezom ne mogu da se identifikujem niti da je volim. Ovo je neki surogat koji nažalost nosi ime mog voljenog kluba. E,sad, Zvezda je mnogima od vas naših legendi, a ima vas dosta hvala Bogu, dala puno toga. Zbog toga sa punim pravom očekujem da i vi učinite nešto za nju.Spasite nam klub,da ne prođemo kao prethodna Terzićeva igračka-OFK-a.
    (Zvezdaš since 1986., 25. maj 2017 12:47)

    # Link komentara

  80. Čim se neko drzne da kritikuje mulj i talog unutar kluba odmah skoče plaćenici panteri da ga nagrde i popljuju.
    Šta zna Vasilijević, šta zna Šekularac, šta zna Piksi? Klinci balavi od 15-20 godina više vole Zvezdu od jednog legendarnog Šekularca ili zvezdine zvezde Piksija. Čak im i Olimpijakos više nije bratski klub jer ih nije pustio u EL. Kokeza bivši funkcioner kluba, sadašnji predsednik FSS, čovek koji je od FS napravio selekciju saradnik isključivo na osnovu crveno-belih boja preko noći je postao Grobar jer im nije na silu poklonio inače nameštenu titulu koju nisu znali da osvoje.
    Nije Zvezda najveće zlo srpskog fudbala nego njeni navijači bolesno licemerni, sujetni i dvolični.
    (Nbg, 25. maj 2017 12:46)

    # Link komentara

  81. Nema tu više leba, ali voleću je do groba.
    (Delije Čikago, 25. maj 2017 12:45)

    # Link komentara

  82. Pa kupuje se mnogo fudbalera zato sto je time omoguceno da svako iz kluba vise zaradi. Kad ima puno transakcija ne moze im se uci u trag i onda moze dosta da se "mulja". Srbija ima dosta svojih fudbalera i ne treba kupovati sa strane jer praksa je pokazala da se time nista ne dobija, pogotovo sto ne moze da se ode u evropska takmicenja. Tako da je nas fudbal uvek na istom mestu.
    (sitno, 25. maj 2017 12:44)

    # Link komentara

  83. ова изјава уз све оне из "врха" са овим немуштим коментарима као да се добацујете врућим кромпиром је доказ да сте и искључиво сами себи криви, док вам је одијум у немоћи усмерен ка директном спортском ривалу. парадокс је да су вам ваши одједном Гробари, од АВ-а преко Кокезе, судијске организације, ЦИА-е и Саурона са својим оком. тотални "Радмиловац".
    (doom, 25. maj 2017 12:44)

    # Link komentara

  84. Ugradjuje se Terza , šta se čudiš ! ?
    (VEČITI DELIJA, 25. maj 2017 12:42)

    # Link komentara

  85. Niti jedan stranac trenutno u Zvezdi , sem Donalda i Kange nema kvalitet da igra prvoligaški fudbal, da dodam i nesretnog Boacija koji dade čovek 16 golova , a za klubove u ozbiljnijim ligama nije mogao da počne meč , a kamoli da postigne gol. Niko ne moze da me ubedi da naša deca nisu kvalitetnija od stranaca. Ne mogu da verujem kada gledam neku domacu utakmicu, ljudi ne znaju bukvalno da prime loptu , posalju pravovremen pas, centriraju. Toliko sporo igramo da mi ne možemo vise da dobijemo ni Bugarski Ludogorec , a kamoli neku jacu ekipu. To je ono sto boli. Jer mene kao navijaca Zbezde ne zanima Novi Pazar , Mladost,I ostale ekipe koje su igrale u bivsoj Jugoslaviji zone. Mene zanima fudbal protiv Partizana , Vojvodine,Mančestera, Bajerna,ali mi smo daleko od toga. To je ono sto boli,jer ne postoji sistem.
    (Aleksandar Roglic, 25. maj 2017 12:41)

    # Link komentara

  86. To da treba dovoditi strane igrače - treba, jer to je jedini put do finansijskog oporavka jerje domaća ponuda loša a tkozvana Zvezdina deca nedovoljno kvalitetna.Problem je koji se igrači dovode i ko ih dovodi! Sve promašaji sem Ibanjeza i Boaćija.Pazi - dovodi ih neki Raosavljević!Drugi problem loš i plašljiv trener koji svaki derbi igra kukavički na 0:0.A što se tiče turnira sa imenom Miljanića - e na njemu naša deca ne trebaju nikad da igraju jer je dotičnom za života, a posle prodatog meča protiv Panatinaikosa u polufinalu KŠ ,BIO ZABRANJEN ULAZAK U ZVEZDU ZAUVEK.
    (cika Duki, 25. maj 2017 12:37)

    # Link komentara

  87. Sve je tačno...osim da je zvezda nekad bila svetski prvak. Otkud mu to?
    (Gagi, 25. maj 2017 12:36)

    # Link komentara

  88. Ma kriv je Partizan i Kokeza! Neko ko dobija od države preko Gazproma 4,5 miliona evra godišnje, u čijoj je prvoj postavi 8 stranaca, kome se dosudi 14 penala i mnogo crvenih u korist, gde je ceo FSS crven od trenera Kokeze do čistačica kaže da mu je oduzeta titula? Lepo je Anštajn rekao za ljudsku glupost, mada je ovo više bezobrazluk.
    (Deki, 25. maj 2017 12:36)

    # Link komentara

  89. (Goran, 25. maj 2017 12:09)

    5.oktobra se dogodilo to da su bahati kvazi biznismeni, lica sa poternice i ostale mutivode poveli svoje pristalice i sa cela kluba sklonili zvezdanine legende...tako da si ti potpuno promasio poredjenje !!
    (antiDebil, 25. maj 2017 12:35)

    # Link komentara

  90. Pa zato što on uzme 200.
    (Laki, 25. maj 2017 12:32)

    # Link komentara

  91. Kako te nije sramota da ti pricas o strancima?
    Ti koji si sa Lukicem i Adzicem vodio Zvezdu i dovodio poluigrace. Redom:
    Savio, Kadu, Mezenga, Borha, Li Adi, Evandro, Eli Babalj, Asamoa, Paseko...
    Ne bi jednog normalnog igraca sastavio od njih. Kakav demagog
    (Palikuca, 25. maj 2017 12:05)

    Ovaj tvoj komentar se ne poklapa sa misljenjem vecine zvezdasa.Da je Zvezda tada imala najbolje igrace i tim i da je Tole krivac sto niste osvajali titule.
    (Zoran, 25. maj 2017 12:23)

    # Link komentara

  92. Bravo Vasiljeviću imaš poštovanje od Grobara.Dok se ne budu klubovi privatizirali,biće ovakvih primera.A svi znamo ko pere pare preko Zvezde i Partizana.Evo gledam onog našeg Todorića,čitav život živi na račun kk Partizan i kuka o besparici.Pa koliko je samo klub zaradio od prodaje,mogao bi da posluje transparentno 100 godina.
    (Rade, 25. maj 2017 12:23)

    # Link komentara

  93. А зашто не одеш код оних Вучелиних поштењачина из Нкп-а, тамо је твоје окружење, Мазо Мазо.
    (Дератизатор, 25. maj 2017 12:22)

    # Link komentara

  94. Па где си препоштени Мазо, да ниси осетио опет неку фотељу да се опет увалиш у проценте? Партизановцима дођеш ко кец на 10, али тебе то није брига, битно ја да пљујеш за свој грош, Мазо Мазо ко те не зна...
    (Дератизатор, 25. maj 2017 12:18)

    # Link komentara

  95. nije ni platila 300000 ...
    (Nišlija, 25. maj 2017 12:18)

    # Link komentara

  96. Vi te price nama servirate vec 20 godina. Svi ste vi u talu. Od fudbalskih legendi do biznismena. Svi volite Zvezdu do poslednje pare. Licni interesi su vam vazniji. Samo navijaci i to ne svi. ove placenike i dilere ne racunam. Tako da vam nista ne verujem kad kritikujete,svi ste vi isti.
    (Zlatko, 25. maj 2017 12:16)

    # Link komentara

  97. Mazo, samo nemoj ti da se javljas, ko god je bio malo pri FK CZ zna koji si grebator, benzin i rucak ti je tesko da platis - ne kazem da je Terzic cvece, ali nemas ni moralno ni bilo kakvo drugo pravo da se javljas, jer ti je Zvezda znacila taman toliko da jedes jagnje o trosku kluba. A i vi iz redakcije, ako vec cute Zvezdine zvezde i ljudi koji su stvarno dokazani Zvezdasi, ne morate da obracate paznju bas na svakog koji se pojavi u medijima.
    (mrdza, 25. maj 2017 12:16)

    # Link komentara

  98. Pa drugovi ovo je svima jasno, i Sekularac je imao slicnu izjavu pre par dana. Vecini Zvezdasa je jasno da su u oba kluba manje vise iste garniture, razliku su ovog puta napravili igraci, jer je Partizan imao za nase prilike nekoliko odlicnih igraca. Leonardo, Everton, Djurdjevic, Milenkovic, kicma jedne dobre ekipe. To sto sad Dr Zvezdan baca prasinu u oci nece zavarati nikog ko vec ionako nije bio slicnog misljenja.
    (Amaterasu, 25. maj 2017 12:15)

    # Link komentara

  99. Zato što je on od tog ugovora stavio sebi u džep bar 200000 €.
    (zliZo, 25. maj 2017 12:15)

    # Link komentara

  100. sve u svemu izgubili ste titulu ispred nosa niko vam nije kriv
    (milan, 25. maj 2017 12:15)

    # Link komentara

  101. Mislim da je Terzić najmanji problem, problem su navijači koji ga drže i koji vode klub!! Protestuju tamo nešto i šire neki transparent "Mi smo šampioni"?? Čega smo bre šampioni?? Razbili su nas u derbijima ove godine!! Đurovski im čestitao lepo titulu a oni posle skočili na njega da je čovek morao da "koriguje" čestitku!? Užas!! Mogao bih da kuckam ovde ceo dan...
    (markan, 25. maj 2017 12:14)

    # Link komentara

  102. Bas tako ,. sklanjajte Terzica , sacuvajte barem malo ugleda i dostojanstva !
    (Dragisa Sekulovic, 25. maj 2017 12:13)

    # Link komentara

  103. Sve sto je Maza napisao je apsolutno tacno od reci do reci. Jedino sto ostavlja gorak ukus u ustima cinjenica da je isto i jos gore radio Vladan Lukic a Maza bio u upravi u to vreme. Zelim da verujem da je naucio iz sopstvenih gresaka i da sad shvata sta su svi zajedno uradili u upropascavanju Crvene Zvezde.
    (Milan, 25. maj 2017 12:13)

    # Link komentara

  104. Sta se bre sekirate delije i ostali navijaci Zvezde. Znate da je Vučko bio zauzet zbog izbora i malo mu je popustila koncentracija na Zvezdu i rezultat toga je da ste u svim sportovima izvisili sa titulu. Čim se on ustoliči na novu funkciju opet ce se fokusirati na Zvezdu i SLEDECE SEZONE biće opet berba trofeja. Koliko neko treba biti licemeran pa se buniti zvog deljenja bodova a sam je to trazio. Ili se buniti na sudije koje su vas zestoko pogurale. Ej 18 penala, golovi iz auta i autogolovi Andjelka, iskljucenje Antica. Partizan je poguran na jednoj ili dve utakmice ali je na 7-8 ostecen sa jasnom namerom sudija. Secate se ofsajda na svojoj polovini i jos nekoliko nepostojecih ofsajda. Koliko nesviranih penala za Partizan. Da me pitate koji sudija da sudi derbi ne bih znao da izaberem ali da me pitate kojeg sudiju ne bih zeleo spisak je dug. Obradovic, Majo, Glodjovic, Siroki, Grujic, Bojan Nikolic pa cak i Mazic. Svi su oni grubo ostetili Partizan. Vi navedite jednog koji je ostetio vas. Da ovi iz FSS imaju mozga i morala trebali bi vas kazniti oduzimanjem licence a Terzica proterati iz srpskog fudbala pa nek ide u Crnu Goru na neku funkciju. Kojeg ste igraca izbacili ove godine. Jedini sa zeljom ali ne i sa nekim velikim znanjem je ovaj od 40 kg Plavsic. A kod nas su se ove sezone afirmisali i sebi podigli cenu Ostojic, Jankovic a Milenkovic ide za 5 miliona i plus Everton, Leonardo i Uros koji pojedinacno vredi vise od Milenkovica. Uz dobru prodaju i za njih se moze uzeti 15 mil plus 5 od Milenkovica. Vi da prodate svih 40 igraca zajedno sa svim zaposlenim i stadionom ne mozete da uzmete neki jaci novac. Poz.
    (fenomen, 25. maj 2017 12:12)

    # Link komentara

  105. Zvezdi treba da se dogodi "5. oktobar". Da se skupe legende kluba i povedu prave navijače, pa da oteraju iz kluba sve te bahate kvazi biznismene, lica sa poternica i ostale mutivode koje su potpuno upropastile klub. U te mutivode svakako spadaju i vođe Delija, jer pravi navijač CZ nikada ne bi mogao "sutradan" da postane vođa Grobara (a znamo nekoliko takvih slučajeva). Sve njih, realno, boli ona stvar za Zvezdu, nego su tu samo iz lične koristi. Pa da se konačno prebrojimo. Ima li više pravih Zvezdaša, ili ovih koji samo znaju da urlaju i prete, a sve sa ciljem da pokradu i ono malo što je od Zvezde ostalo. Sunovrat Zvezde je počeo onog trenutka kada su navijači na Severu postali važniji od svih ostalih navijača. Iz te "pećine" je izašlo sve što ne valja. Pri tom, da se razumemo, ne verujem da iko pametan misli da je ceo Sever loš. Naprotiv, većina tamo iskreno voli Zvezdu. Ali, tom njihovom ljubavlju se debelo manipuliše od strane pojedinaca, isključivo zarad lične koristi. Mislim, 'ajde više da se ne lažemo, ok?
    (Goran, 25. maj 2017 12:09)

    # Link komentara

  106. Kao članu Lukićeve Uprave rekao bih mu da ćuti , jer sam mislio da gore ne može ali je ok ovo što priča . Nije problem sama titula ali saopštenja i svađe su nešto što ne priliči Zvezdi . Kakvo god da je prvenstvo bilo treba čestitati , a za sebe zadržati i u svojoj kući raspravljati regularnost . Komšije su počele da kukaju na minus 32 , za dve godine su stigli na plus tri , više nije Premijer liga i ostale gluposti .
    Prema tome sutra je novi dan , idemo dalje , ako to ne mogu da shvate doviđenja . I normalno treba neko da im objasni kodeks ponašanja , bez obzira na mesto na tabeli .
    (agassi, 25. maj 2017 12:08)

    # Link komentara

  107. Kakva ceno-bela mašinerija kad su ovo izjave vaših legendi???
    (napadaj, 25. maj 2017 12:07)

    # Link komentara

  108. terzic potpisao za ofk
    (nikola, 25. maj 2017 12:06)

    # Link komentara

  109. Kako te nije sramota da ti pricas o strancima?
    Ti koji si sa Lukicem i Adzicem vodio Zvezdu i dovodio poluigrace. Redom:
    Savio, Kadu, Mezenga, Borha, Li Adi, Evandro, Eli Babalj, Asamoa, Paseko...
    Ne bi jednog normalnog igraca sastavio od njih. Kakav demagog
    (Palikuca, 25. maj 2017 12:05)

    # Link komentara

  110. Nije tačna tvrdnja da igrač Kanga toliko plaćen to je ne istina! Tačno je da su pojačanja iz januara malo igrala!
    Glavni krivac nije Terzić već Božović koji je te igrače tražio a Terzić je realizovao transfere! Božović je svojim neozbiljnim pristupom i lagodnim odnosom prokockao titulu i kao podneo ostavku! Terzić je smanjio dugove Zvezde na 35 možda 30 mil. a to je važnije i od titule! A on se nije mešao u sastav tima i pripremu utakmica! Terzić treba da ostane i dovesti ozbiljnog trenera npr. Stojanovića!
    (Delija N.Sad, 25. maj 2017 12:03)

    # Link komentara

  111. Pa šta ako je radio sa Lukićem i ako je bio u predhodnoj upravi. Dokle god budemo ispirali usta sa pronalaženjem sive nijanse i izvrgavanjem svega naopako loše će nam biti. On je čovek rekao istinu i pogodio u metu. Gde su Zvezdini klinci? Ako neki iole ima nekog fudbalskog znanja ne završi u prvom timu jer nema mesta od nekog iz Afrike i J. Amerike. Ode dete u neki drugi klub ili preko granice i to je to. Dosta bre više mržnje i ratovanja. Nama izgleda niko nije potreban - sami se možemo dovoljno mrzeti i potamaniti.
    (Fowler, 25. maj 2017 12:01)

    # Link komentara

  112. Kakvih 600.000 taj igrač od toga dobije možda 100.000evra. Ostalo preko menadžera završi kod Terzića, delija, tamo gde treba i slično! Tako se voli Zvezda!
    (Imay, 25. maj 2017 11:33)

    Baš tako. I u tome je najveći problem,ne samo Zvezde, već celog našeg fudbala. Kad bi igali igrači iz omladinske škole, tu onda nema provizije da se strpa u džep (ili da se da kome treba, a pri tome ne mislim na sudije, već nekoliko stepenika više). Tako se peru pare iz državnih firmi, kao sponzorišu klub, a većina tih para se vrati u partijsku kasu za sendviče i ostale potrepštine. Zemlja Srbija:(
    (bataraka, 25. maj 2017 11:55)

    # Link komentara

  113. @beli65
    Pa kakva bre mašinerija?! Šta je pogrešno rekao lik, ne ulazim u to ko je i šta je...Leonardova plata je oko pola miliona, pa i da je više, zaslužio je na
    terenu, a je l Pankov zaslužio tih 300.000 ili ovi stranci koje plaćate evo piše koliko? Nema tu mašinerije nego vidite i sami zašto ste drugi i loše igrate ali ne smete da priznate
    (Stefan, 25. maj 2017 11:55)

    # Link komentara

  114. Uprava sa Terzicem je u VD stanju vec dve godine. Nema nikakvog plana.Gomilali se igraci.Zvezdom rukovode Delije sa severa.To svi znaju. Bivse legende kluba zbog toga ne zalaze na stadion. zato niko nece da dodje da ulozi novac. da im komanduje neki vodja navijaca i da im je glava u torbi ako se ne povinuju vodjama
    (zvezdas, 25. maj 2017 11:51)

    # Link komentara

  115. Jel ovo cuveni Maza koga je Bard vratio u zvezdu ???
    Slazem se sa tobom Mazo Bardov ucenice, iako sam navijac Partizana. Koliko se secam izvesni Mouchenik je dosao iz Argentine u Srbiju da zaradjuje pare, a usput je odigrao nekih 10 utakmica...
    Jedna ispravka, nije zvezdana izgubila dobijeno vec su izgubili namesteno prvenstvo, nemoj Mazo da mesas babe i zabe !
    (antiDebil, 25. maj 2017 11:50)

    # Link komentara

  116. Rece covek koji je kao sportski direktor odbio da dovede u Zvezdu jednog Levandovskog... Nesto kao `ako nije dobar za Legiju, nije dobar ni za Zvezdu...`. Valjda da bi igrala deca iz omladinske skole...
    (coi, 25. maj 2017 11:49)

    # Link komentara

  117. krece crno-bela masinerija,zasto ovakav tekst samo dva dana pre finala kupa sem da se pokusa stvoriti negativna atmosfera medju pristalicama Zvezde,gde su tekstovi koliko partizan placa Leonarda?verovatno igra za procenat od sledeceg transfera!providni ste kao sto ste uvek bili
    (beli65, 25. maj 2017 11:42)

    Za one "realne zvezdase" koji ne razmisljaju puno da ne kazem nesto gore, svi se secamo da je Lukiceva uprava bila jos ostrija a ovaj je bio deo te uprave.I sad se on zamislite stidi saopstenja ... Sve u svemu bitka za fotelje je pocela...
    (NikolaSrb, 25. maj 2017 11:49)

    # Link komentara

  118. Pa da bi sebi uzeo neku stotinu hiljada evropa.Privatizovati klubove,jedini izlaz.Zabraniti finansiranje klubova od strane javnih preduzeća.
    (Rade, 25. maj 2017 11:48)

    # Link komentara

  119. Ko ce kome, ako nece svoj svome...
    (Djole*, 25. maj 2017 11:48)

    # Link komentara

  120. Kaze clan uprave Vladana Lukica da mi napadamo savez i saopstenja pisemo.... Kako te Mazo nije sramota?!
    (Dexim, 25. maj 2017 11:46)

    # Link komentara

  121. Bolji i precizniji opis stanja u klubu i g.Terzica jos nisam video.Podrska g.Vasiljevicu od mene kao Partizanovca.Ceo svet je kriv, samo Terza ne.Cenim sve normalne ljude iz uprave kluba i normalne navijace CZ.
    (Sale Jagodina, 25. maj 2017 11:45)

    # Link komentara

  122. Kaze clan uprave Vladana Lukica...Tacka.
    (Trance, 25. maj 2017 11:32)

    Nikola i njegove tri tačke. Pa napiši do kraja. I Prosinečki je bio trener kojeg je dovela uprava Vladana Lukića. A od njega Labud ceni nema većeg zvezdaša. I na kraju krajeva, po čemu se razlikuje Lukićeva uprava od Terzićeve? Osim po količini novca koja je ušla (a verovatno i izašla iz kluba)? Rezultati su manje više isti. Osim ako ne misliš da je prvenstvo Srbije neki uspeh ako se ne pokupe dividende nastupom u Evropi. Labud sme da se kladi da si tako zdušno branio onomad Lukića i Vesića. Manir je u pitanju.

    Ostaje da se pojave webb, nikolasrb, kosijan i ostale alter ego verzije da pljunu još jednu Zvezdinu legendu dok uzdižu svaku nakaradnu upravu.
    (Labud, 25. maj 2017 11:45)

    # Link komentara

  123. Ugled Zvezdi mogu da vrate samo njeni bivši asovi, ljudi sa bogatim biografijama i vezama u inostranstvu, znanjem i autoritetom u svetu fudbala", rekao je Vasilijević.


    Mazo,današnji ambijent u domaćem fudbalu je stvorio jedan klub sredinom devedesetih i zasniva se na otimanju,nameštanju,sprege sa strankom na vlasti u kombinaciji sa,od istih,zaštićenim kriminalcima,nema fer igre,nikakve veze i ugled u svetu ti neće doneti titulu u Srbiji,ovde ima mesta samo za kvarne igrače pa takve i imamo na sceni.Mali klub nas napada sa svih strana.
    Ovo je,Mazo,borba protiv pokvarenih i ne može biti fer.
    (Crvena Zvezda 1913, 25. maj 2017 11:45)

    # Link komentara

  124. Naravno da sva ona saopštenja i sumanute konferencije u kojima se napadaju drugi klubovi i rukovodstvo Saveza nemaju veze sa zdravom pameti i istinom. Znate li koliko bivših igrača i legendi Crvene zvezde osuđuje govor mržnje čelnika kluba, pogotovo što isti nema dodirnih tačaka sa slikom na terenu",rekao je Vasilijević.


    Kaze Vasiljevic koji je bio zamenik sportskog direktora za vreme predsednika Vladana Lukica i sada ovaj namesteni intervju treba da sluzi zarad manipulacija i da se srusi Terzic...a oni su radili i gore od Terzica...
    (Jonas, 25. maj 2017 11:44)

    # Link komentara

  125. Zato sto njemu ostaje 400 000!
    (Djordje Stanojevic, 25. maj 2017 11:43)

    # Link komentara

  126. Kaze bivsi clan uprave Vladana Lukica....Koliko licemernosti u ovom intervjuu
    (Webb, 25. maj 2017 11:42)

    # Link komentara

  127. krece crno-bela masinerija,zasto ovakav tekst samo dva dana pre finala kupa sem da se pokusa stvoriti negativna atmosfera medju pristalicama Zvezde,gde su tekstovi koliko partizan placa Leonarda?verovatno igra za procenat od sledeceg transfera!providni ste kao sto ste uvek bili
    (beli65, 25. maj 2017 11:42)

    # Link komentara

  128. Па просто, плати га 50 000€ a опере остатак.Тј стави у џеп новац од свиx нас, то тај савремени биЗнисмен...
    (Цане, 25. maj 2017 11:42)

    # Link komentara

  129. Zvezdas a ovako iskren . BRAVO LJUDINO . Svaku rec potpisujem iako prezirem "Terzicevu zvezdu" .
    (Decoooo, 25. maj 2017 11:41)

    # Link komentara

  130. Zato sto nijedan od stranaca u Zvezdi ne vredi vise od 100-200.000. Verovatno ih toliko i placaju, a razliku stavljaju u dzep. A posle izadju sa pricom koliko oni, jadni, moraju da finansijski pomazu Zvezdi i Partizanu, pa se naivni narod svadja oko gluposti, dok oni pune dzepove. I naravno da nema snage za privatizaciju Zvezde i Partizana. Kome se to isplati?!
    (Pera Magic Mitic, 25. maj 2017 11:41)

    # Link komentara

  131. Sve je istina! Terzica sto pre najuritti iz Zvezde i Srbije a huligane i navijace rasterati iz skupstine kluba dosta je bre da nam pisu saopstenja i kradu i srozavaju klub koji volimo...
    (srbin, 25. maj 2017 11:40)

    # Link komentara

  132. Zvezda je dosla dotle dokle je dosla, kada jedan Vasiljevic koji je bio deo uprave sa Lukicem, Adzicem i Vesicem... prica bilo sta.

    Ekipa koja je zaduzila klub preko 20 miliona evra, pocle cijeg odlaska je jos uvek aktuelni, isti premijer nagovestio istragu i cak jednom prilikom posle gostovanja na b92 rekao da ce rezultati istrage biti 'brzo' saopsteni.

    E sad... sto se mediji ne bave tom temom, to je pitanje koje najvise cudi.

    Na tacni se nudi nesto sto bi bilo citano, gledano, a niko ne spominje.
    (GM, 25. maj 2017 11:39)

    # Link komentara

  133. A to kaze onaj sto je bio deo uprave Vladana Lukica eto koliko besmisla u uovom narucenom intervjuu
    (Webb, 25. maj 2017 11:39)

    # Link komentara

  134. Bravo Mazo, u centar pravo! Živeli!
    (Aleksandar, 25. maj 2017 11:38)

    # Link komentara

  135. Svaka čast. Maza im je ispostavio dijagnozu za izlečenje bolesti.
    (1808, 25. maj 2017 11:38)

    # Link komentara

  136. Svaka čast! Zvezdan Terzić i njemu slični će da sahrane Zvezdu a možda i cijeli srpski fudbal. Zvezdane, ako imaš imalo časti povuci se. Pusti ljude koji se razumiju u fudbal i vole Zvezdu da je vrate gdje pripada. I povedi sve te silne strance koje si doveo; radije bi da sa Zvezdinom djecom ispadnemo iz lige nego da se manekeni šetaju po terenu a kada potrče sapliću se o svoje noge. Ti si kriv za izgubljenu titulu; ne Savez, ne Partizan, ne Marko Nikolić ili igrači Partizana. Samo ti. A ja kao rođeni Zvezdaš čestitam Partizanu na ZASLUŽENOJ tituli kad već ti to ne možeš da prevališ preko usta. A ako ostaneš i u narednoj sezoni navijaću protiv Zvezde. Prvi put u svom životu.
    (strucnjak, 25. maj 2017 11:38)

    # Link komentara

  137. Jos jedan namesteni intervju Slavise Kokeze... Ovo sve govori sportski direktor ili sta vec u vreme Vladana Lukica koji je jos bio ostriji u saopstenjima prema FSS i Partizanu...Ali narod sve zaboravlja.
    (NikolaSrb, 25. maj 2017 11:38)

    # Link komentara

  138. zato sto je smanjio dug sa 50 na 40 miliona pa mu se moze. samo bahato
    (veljo gegelj, 25. maj 2017 11:38)

    # Link komentara

  139. Ko zna koliko je Terza dobar u tim platama. Ne daje on bezveze 600 hiljada.
    (Corto, 25. maj 2017 11:37)

    # Link komentara

  140. Nece posten svet da se hvata u kolo. Setite se kako je Piksi prosao. Isto se desava i u KK Partizan. Toliko uspeha i toliko legendi a oba kluba propadaju.
    (stosone, 25. maj 2017 11:37)

    # Link komentara

  141. pravo pitanje je ko je menadžer ovim strancima i kome idu pare za njih. zašto oni imaju prednost u timu iako nemaju kvalitet.
    samo pratite tok novca i sve će vam biti jasno.
    (braća V., 25. maj 2017 11:36)

    # Link komentara

  142. Imate grešku u tekstu hteo je da kaže da je razočaran što su izgubili NAMEŠTENO prvenstvo!
    (Tolle, 25. maj 2017 11:27)

    Namesteno prvenstvo se ne moze izgubiti to je samo novi alibi na alibi pricu kako je zvezda zatvorila sve do kraja prvenstva i kako ce osvojiti "kao obilic koji ide u proslost"
    (Dexim, 25. maj 2017 11:36)

    # Link komentara

  143. Konacno, malo razuma i sa Marakane.
    (Mrgud, 25. maj 2017 11:35)

    # Link komentara

  144. cz ce proci kao ofk bgd
    (Hidetosi Nakata, 25. maj 2017 11:34)

    # Link komentara

  145. Znate li koliko bivših igrača i legendi Crvene zvezde osuđuje govor mržnje čelnika kluba, 

    kakav bre govor mrznje?! O cemu ovaj prica??
    (Alo bre, 25. maj 2017 11:34)

    # Link komentara

  146. Sad kad FK Crvena zvezda i njeni navijači opletu po pravoj legendi Crvene zvezde zarad Zvezdana i kompanije... Tako su i u košarci prodali svoju najveću legendu zarad Čovića.
    (SNSveštenici, 25. maj 2017 11:34)

    # Link komentara

  147. zato sto partizan placa 750000 brazilcu...au kakvi napadi na Terzu, ne daj se Terza!!!
    (sad im uzmite stadion vojske!!!, 25. maj 2017 11:34)

    # Link komentara

  148. Tako je Mazo!
    (Uros, 25. maj 2017 11:34)

    # Link komentara

  149. Odgovor dr.Terzića, Vasiljević tajni agent saveza, zadatak da ukalja ime Crvene Zvezde.
    (Blue Moon 355, 25. maj 2017 11:33)

    # Link komentara

  150. Kakvih 600.000 taj igrač od toga dobije možda 100.000evra. Ostalo preko menadžera završi kod Terzića, delija, tamo gde treba i slično! Tako se voli Zvezda!
    (Imay, 25. maj 2017 11:33)

    # Link komentara

  151. Pa vi ih i birate. Zasto ih ne izbacite naglavacke!
    (Pera, 25. maj 2017 11:33)

    # Link komentara

  152. Svaka cast na izjavi!!! Neko i da ima hrabrosti da kaze protiv ovih!
    (Marko, 25. maj 2017 11:33)

    # Link komentara

  153. Kaze clan uprave Vladana Lukica...Tacka.
    (Trance, 25. maj 2017 11:32)

    # Link komentara

  154. Bravo majstore, svaka na mestu.
    (Marko, 25. maj 2017 11:30)

    # Link komentara

  155. hocemo titulu iz 1946!
    (deniro, 25. maj 2017 11:28)

    # Link komentara

  156. Imate grešku u tekstu hteo je da kaže da je razočaran što su izgubili NAMEŠTENO prvenstvo!
    (Tolle, 25. maj 2017 11:27)

    # Link komentara