1. sad ce fk da vam udje u ligu sampiona pa ce vam donirati koji milion ha ha ha ha
     (ds, 26. maj 2017 12:57)

    # Link komentara

  2. Кк Кукавци
    (Nighthawk, 26. maj 2017 00:40)

    # Link komentara

  3. Prvo ste pokupili sve sto je dobro u Srbiji pa onda kazete evo vam pomoc? Pa vasa rezervna klupa je jaca od nase prve petorke, nikad se nije dedilo da jedan tim iz Srbije toliko bude jaci od drugih timova, nikad, toliko vasem postenju...
    (sremac, 25. maj 2017 13:02)

    A zar niste vi to radili? Kupovali sve što može da se kupi i sve što vredi? Zaboravio si šta ste radili?

    Kako to da je Zvezdina druga petorka jača od partizanove prve? Zar Novica Veličković nije ubica? Zar on nije najbolji igrač na svetu (a igra u partizanu)?

    Nikad se nije desilo????? A od 2002 do 2013? A 2010? A 2011?

    Vi uopšte nemate loš tim. Bolji vam je tim od prošlogodišnjeg. Očigledno je da ne znate da ga upotrebite.
    (jel ti bar veruješ u to što ai napisao, 25. maj 2017 13:56)


    Da,da,da, pricajte nam malo o tome, pa vi sa Pesicem i Rakocevicem na celu nas niste pobediliimali ste bas jak tim. Vasa ekipa tad i nasa sad se ne mogu da porede, deca i igraci koji nisu nivoa renome kluba i nivoa kosarke igraju za nas. Nije Velickovic ceo tim, sta je sa ostalih 10... Jednostavno ste sve najbolje pokupovali po Srbiji iako ste za kosarkaske prilike bili u ogromnim dugovima negde oko 12 miliona evra.
    (sremac, 25. maj 2017 22:45)

    # Link komentara

  4. I , da se to desi jos decenijama nas nemozete stici po osvojenim trofejima.Mozemo da odmatamo 10 g .Opet ce mo biti svemir za vas.Eto toliko smo bolji od vas.
    (Laki@, 25. maj 2017 18:35)
    zbog vaseg ponasanja ste i dosli ovde gde jeste tj. da ste sada daleko iza nas u svakom pogledu,ali vi i dalje mislite da ste nekakva tzv.institucija a niste ni svesni da vec u naredne 4 godine dominacije mozemo da vas prestignemo sa trofejima jer trenutno imate 4 titule vise,4 kupa i 3 aba lige tako da nije to daleko kao sto ste umislili a niste svesni da vas vec 5 godina nema nigde
     (beli65, 25. maj 2017 21:57)

    # Link komentara

  5. Drzava pomaze Partizan i Zvezdu i mora to da nastavi cak i da poveca i stavi kosarku isped fudbala samo je pitanje vremena kada ce u evropi biti zatvorena evro liga. Partizan mora da pocme ozbiljno kao zvezda budite iskreni grobari Partizan je miljama iza zvezde u organizaciji. Evroliga ce u buducnosti biti zatvorena kao nba 28-32 kluba i zasto nebi imali 2 kluba u njoj.
    (saeKn, 25. maj 2017 19:21)

    # Link komentara

  6. I , da se to desi jos decenijama nas nemozete stici po osvojenim trofejima.Mozemo da odmatamo 10 g .Opet ce mo biti svemir za vas.Eto toliko smo bolji od vas.
     (Laki@, 25. maj 2017 18:35)

    # Link komentara

  7. Kako ispade smesan sa komentarom, evo mene blam umesto tebe
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Batko, 25. maj 2017 16:15). I mene od tvojih ''bisera''...
    (xxx, 25. maj 2017 17:11)

    # Link komentara

  8. nema mesta panici,dobice budzet oko 500 hilj cisto da se takmice i ne ugase..tako je Zvezda funkcionisala citavu deceniju
     (sasa, 25. maj 2017 17:07)

    # Link komentara

  9. moze Pekmen koje milionce da prebaci na racun
     (0909, 25. maj 2017 17:00)

    # Link komentara

  10. @pajo To sto gledas pink nije bas za hvalu...
     (Mirjana, 25. maj 2017 16:57)

    # Link komentara

  11. @ srdjan
    I već sl godine šta ? Umesto da se pitaš gde su pare od Bogdanovica ( sam ga pominješ ) . Za koliko je prodat ? Daj bar za jednog igrača da saznamo kako je došao, pod kojim uslovima i isto kako je otišao iz KKP .
    Znam da te to ne interesuje , što bi , lakše je da veruješ da tebi to neko namerno radi .
    Ako si dip ing kako kažeš, razmisli i sam proceni šta je to što je dovelo do kanala .
    Pa realno svake god ste prodavali bar 2 ili 3 igrača pod ugovorom, i gde je novac ?
    Dok ne odgovoriš sebi na to pitanje, smatracu da si kupio diplomu. Ugledaj se na bolje ljude iz Vaše bogate i slavne istorije . Ima ih stvarno dosta .
     (pusti Jsd jedi kuvano, 25. maj 2017 16:41)

    # Link komentara

  12. To sto je neko fakultetski obrazovan i ne gleda pink ne znaci da je u pravu i da sve zna. Evo ja nisam doktor i gledam pink i sto Sad.....
     (pajo, 25. maj 2017 16:34)

    # Link komentara

  13. Dijagnosticar", Nis
    (Sasa, 25. maj 2017 14:23)

    Kako ispade smesan sa komentarom, evo mene blam umesto tebe
     (Batko, 25. maj 2017 16:15)

    # Link komentara

  14. Ko vam je kriv kada pravite lose poslovne poteze,dovodite skupe strance koji nemaju kvalitet,igrate slaba takmicenja,navijaci ne placaju ulaznice....a da ovo je upuceno velikom vodji da vam opet sipa nase pare iz budzeta ove jadne i siromasne zemlje.i zvezda je tako pre 10 godina pa je igrala sa omladincima i sami se hvalite da ste nas tukli sa po 40 razlike pa gospodo avangardo budite bar jednom u zivotu muskarci.
    (Katanac, 25. maj 2017 15:56)

    Dovodimo stvarno skupe strance - Robinsona i Gordona posle teskih povreda, Vrapca i Karahodzica, pa na kraju ni nijh nismo mogli da placamo. Pa Dinamik ima skuplje strance od Partizana.
    (Mnogo skupi stranci, 25. maj 2017 16:08)

    # Link komentara

  15. Ko vam je kriv kada pravite lose poslovne poteze,dovodite skupe strance koji nemaju kvalitet,igrate slaba takmicenja,navijaci ne placaju ulaznice....a da ovo je upuceno velikom vodji da vam opet sipa nase pare iz budzeta ove jadne i siromasne zemlje.i zvezda je tako pre 10 godina pa je igrala sa omladincima i sami se hvalite da ste nas tukli sa po 40 razlike pa gospodo avangardo budite bar jednom u zivotu muskarci.
    (Katanac, 25. maj 2017 15:56)

    # Link komentara

  16. Da pozajmim katanac?
     (Quincy Miller - Železnik, 25. maj 2017 15:48)

    # Link komentara

  17. Jedva cekam da vidim katanac na tim vratima ...
     (eric cantona, 25. maj 2017 15:48)

    # Link komentara

  18. Na zalost ne verujem da ce doci do toga ali bila bi to najlepsa vest decenije
    (antiJSD, 25. maj 2017 15:45)

    # Link komentara

  19. Srdjan, 25. maj 2017 10:18)
    Још један насилно испран мозак од стране Д.Вујошевића !
    Па дал` је могуће да верујеш у ово што си написао ?!
    (BBRS, 25. maj 2017 11:46)
    Imam dovoljno godina,a i znanja,da bi mi neko isprao mozak.Pa čak i Dule.
    I da, verujem u sve napisano. Reci mi šta sam pogrešio? Da je Vučić dolazio oko ponoći na UO FKCZV??Pred leto 2012-te KKCZV je pokušavala da skupi novac kako bi zadržali Karija Pešića na klupi ali im je slabo išlo.Nekoliko nedelja kasnije u klub ulazi brat prvog potpredsednika tek imenovane Vlade,i za čudo situacija se popravlja iz korena.Kari je odmah isplaćen ali nije hteo da ostane jer se već dogovorio sa Nemcima.Ali je odmah nadjen novac za preskupog Rakočevića i još brdo skupih igrača!Te godine Zvezda nije bila prva jer ih je unakazio Bogdanović. Shvativši da nije dovoljno samo ubaciti pare u Zvezdu, već sledeće godine je ukinuto finansiranje PArtizana.
    Ne sporim ja da su Dodik, Dačić, Marjanović i masa drugih petljala oko Partizana (na moju žalost) ali niko nikada nije išao ovako djonom kao Vučić. Pa u vreme "vladavine" naših je doveden GAzprom sa rekordnim ugovorom. I naravno da je Gazprom ruski ali pare Zvezdi je davao Kravčenko, odnosno, NIS!! A to je skoro 50% naša firma.Vučić potvrdio!Imaš intervju sa Vesićem iz 2016-te godine u kome izjavljuje da je u njegovo vreme ušlo u KKCZV 24 miliona za 4 godine!?ZA privatne sponzore sada se malo raspitaj ako si stvarno BBRS!Nejasno??Dipl ing sam i ne gledam Pink,StB..
    (Srdjan, 25. maj 2017 15:41)

    # Link komentara

  20. Gasprom nije drzavna firma, ali zato EPS jeste. Zamisli kad firma koja ima monopol i nema nijedan razlog da bude nekom sponzor, nadje se na dresu Partizana.
    (NS, 25. maj 2017 13:33)

    Prilikom dolaska Gasprom-a glavni čovek za pregovore bio ministar Škundrić, inače veliki zvezdaš i tada član UO FKCZ.
    Možda je slučajnost, ali procrentualno 1% da je slučajno.
    (s t v, 25. maj 2017 15:37)

    # Link komentara

  21. Ljudi moji, da li je moguće da postoji neko kome je mozak ovoliko ispran. Šta vam je uradio Vujošević to nije normalno. Gasprom NIJE državna firma. Oni su generalni sponzori Lige Šampiona. Da li znaš da je Gasprom generalni sponzor Salkea 04? Po tvom mišljenju srpska državna firma sponzoriše nemačkog prvoligaša.... I dalje ne mogu da poverujem šta sam pročitao...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NoName, 25. maj 2017 14:33) # Link komentara

    NIS-Gasprom koji sponzorise zvezdu je 49% u vlasnistvu srpske drzave, a 99% svog profita ostvaruje zahvaljujuci prikrivenom monopolu koji im je obezbedila kostunicina vlada i besomucnom ispumpavanju domacih rezervi nafte, koje cak ni za vreme sankcija devedesetih nisu u toj meri eksploatisane...
    (roto kos je srce srbije, 25. maj 2017 15:35)

    # Link komentara

  22. @car Uros Prejaki
    Za ove ne znam , ali za tebe sam siguran da jedeš sendvič svakog dana .
    Odmori , pojedi nešto "na kašiku " vezace ti se creva. Od doručka kucas .
     (pusti Jsd jedi kuvano, 25. maj 2017 15:23)

    # Link komentara

  23. Sta se sekirate, kao sto je vas tegi proglasio institucijom, tako ce i igokeudinamik.
    (marsal, 25. maj 2017 15:17)

    # Link komentara

  24. Ljudi moji, da li je moguće da postoji neko kome je mozak ovoliko ispran. Šta vam je uradio Vujošević to nije normalno. Gasprom NIJE državna firma. Oni su generalni sponzori Lige Šampiona. Da li znaš da je Gasprom generalni sponzor Salkea 04? Po tvom mišljenju srpska državna firma sponzoriše nemačkog prvoligaša.... I dalje ne mogu da poverujem šta sam pročitao...
    (NoName, 25. maj 2017 14:33)

    Sto se onda Terza zahvaljuje Vucicu na novom ugovoru sa Gaspromom ako on nema nista sa time? Citat:
    "Obavili smo razgovore sa Gaspromom i najavili su nam reviziju ugovora. Očekujem da početkom juna potpišemo novi ugovor. Da se produži za dve godine i da se podigne iznos. Hvala i za to premijeru Republike Srbije, Aleksandru Vučiću".
     (Definicija licemerja, 25. maj 2017 15:02)

    # Link komentara

  25. Uvek isti scenario:

    Prvo ide kukanje i plakanje iz partizana da će da se ugase

    Drugo, Vučić uleće sa državnim parama u partizan i spašava stvar

    Treće, partizan izdaje zahvalnicu Vučiću koja počinje sa "dragi i voljeni premijeru-predsedniče Vučiću..."

    Četvrto, kreće priča partizanovaca da oni nisu državni projekat i da su opozicija

    KRAJNJE JE VREME DA SE PARTIZAN VRATI U SVOJ RODNI GRAD ZAGREB JER TAMO ĆE IMATI MNOGO BOLJI STATUS
    (Nikola Novi Beograd, 25. maj 2017 14:42)

    Na osnovu tvoje "inteligencije" i krajnje glupog i neobrazovanog komentara, voleo bi i ja tebe da posaljem u rodno mesto.
    (Ant, 25. maj 2017 14:53)

    # Link komentara

  26. Nolan Smith je onom trojkom u polufinalu stavio katanac Partizanu,  
    (paksi, 25. maj 2017 13:16)  

    Wanderson a kasnije i Defrel i Politano u fudbalu su golovima u kvalifikacijama za LS i LE stavili katanac Zvezdi u fudbalu.Panteri,uzalud se rugate situaciji KK Partizan kad se vas fudbalski nalazi u slicnoj poziciji.Rugao se lonac loncu...Znas i sam kako ide dalje.
    (Car Uros Prejaki, 25. maj 2017 14:36)

    Tako je. Ja bih ti rekao koji je igrac Zaglembija ili kako vec, stavio katanac na FK Partizan, ali nisam cuo ni za jednog.
    Ali ko jos pamti kvalifikante i ucesnike, pamte se pobednici ispisani zlatnim slovima na peharu LS.
     (NS, 25. maj 2017 14:52)

    # Link komentara

  27. Grobar sam ali ovo je stvarno previse. Pa ko vama uopste radi taj marketing. Sta ti ljudi uopste rade?? Toliko godina ste bili prvaci jadrana, Evro liga, final 4, najvise publike na utkamicama regionalne lige i opet nikom niste atraktivni za reklamu. Kako? Ne sjecam se kad ste zadnji put na dresu imali sponzora a da nije bila drzavna firma. Da nije njih davno bi propali
     (Toda, 25. maj 2017 14:49)

    # Link komentara

  28. Preuzeti Zvezdin recept,fuzija pa da nakacimo ime IDEA na dres.A daa,Idea finansira samo hrvatske klubove...Moja greska.
    (Car Uros Prejaki, 25. maj 2017 14:32)

    Tako je, a FK Zvezda je ruski klub zbog Gasproma. Da li si to ti sine Patrice, ti si briljirao sa ovakvim komentarima?
    Za jedan klub u Srbiji se prica da je osnovan u Zagrebu, a boje na dresu im je dao predsednik Franjo Tudjman licno.
    Nije bas pametno navijacima komsije malog da pominju Hrvatsku.
    Da li je istina da si se vratio iz Amerike u Zagreb i sve milione koje si zaradio ulozices u tvoj voljeni klub?
     (NS, 25. maj 2017 14:46)

    # Link komentara

  29. Uvek isti scenario:

    Prvo ide kukanje i plakanje iz partizana da će da se ugase

    Drugo, Vučić uleće sa državnim parama u partizan i spašava stvar

    Treće, partizan izdaje zahvalnicu Vučiću koja počinje sa "dragi i voljeni premijeru-predsedniče Vučiću..."

    Četvrto, kreće priča partizanovaca da oni nisu državni projekat i da su opozicija

    KRAJNJE JE VREME DA SE PARTIZAN VRATI U SVOJ RODNI GRAD ZAGREB JER TAMO ĆE IMATI MNOGO BOLJI STATUS
    (Nikola Novi Beograd, 25. maj 2017 14:42)

    # Link komentara

  30. stranci, a i vecina domacih igraca u Partizanu zaradjuje za mesec dana koliko obican smrtnik u Srbiji nema sanse da zaradi ni za godinu dana. da li je to u redu? sponzorisu ih drzavne firme koje ako posluju sa dobitkom onda bi taj dobitak valjda trebali da vrate drzavi (narodu) jer kada posluju sa gubitkom onda ih spasavamo iz budzeta. da li je to u redu? ja mislim da to nista nije u redu.
    zahvaliti se lepo svim strancima i svim domacim profesionalcima, neka legende kluba na zalasku karijere dodju na sezonu-dve da na taj nacin vrati delic onoga sto su dobili zahvaljujuci Partizanu plus ubaciti talentovane igrace iz juniorske ekipe, zahvaliti se trenerima koji rade za 10-20 hiljada evra mesecno i dovesti mladog trenera zeljnog dokazivanja.
    imate armiju navijaca, neka kupuju dresove, majice, rekvizite i sezonske karte po realnoj ceni pa cete zaraditi a ako vam to nije dovoljno i zelite profesionalce u ekipi nadjite privatne firme koji ce to finansirati. eventualno nesto od grada Beograda jer je gradu u interesu da se igraju medjunarodne utakmice u Beogradu ali NIKAKO NI DINAR iz budzeta i od drzavnih firmi!!!!!! drzava treba da finansira amaterski sport, nikako i nikada profesionalni!!!!!
    ista prica i za Zvezdu!
    (chubby checker, 25. maj 2017 14:40)

    # Link komentara

  31. Auu koliko Rsb botova kad se pomene KK Partizan.Provalili da samo na toj temi mogu da se slade plusevima.Ali ironija je to sto se oni rugaju KK Partizan a njihov mali fudbalski klub je u slicnoj situaciji.Vanderson,Politano i Defrel ih doveli na prag katanca.
     (Car Uros Prejaki, 25. maj 2017 14:39)

    # Link komentara

  32. Nolan Smith je onom trojkom u polufinalu stavio katanac Partizanu, 
    (paksi, 25. maj 2017 13:16) 

    Wanderson a kasnije i Defrel i Politano u fudbalu su golovima u kvalifikacijama za LS i LE stavili katanac Zvezdi u fudbalu.Panteri,uzalud se rugate situaciji KK Partizan kad se vas fudbalski nalazi u slicnoj poziciji.Rugao se lonac loncu...Znas i sam kako ide dalje.
     (Car Uros Prejaki, 25. maj 2017 14:36)

    # Link komentara

  33. Gasprom nije drzavna firma, ali zato EPS jeste. Zamisli kad firma koja ima monopol i nema nijedan razlog da bude nekom sponzor, nadje se na dresu Partizana. 
    (NS, 25. maj 2017 13:33) 

    Licemeru, sam Vucic se nasmejao na tu lonstataciju nekog novinara da Gasprom nije drzavna firma. Bukvalno je rekao da je vlast napravila dogovor sa Gaspromom da sponzorise Zvezdu. Evo sad je istakao ugovor Zvezdi sa Gaspromom i Terzic je najavio da se nada novom vecem ugovoru sa Gaspromom na cemu zahvaljuje premijeru Vucicu.
    (Licemeri na kub, 25. maj 2017 14:24)

    Ljudi moji, da li je moguće da postoji neko kome je mozak ovoliko ispran. Šta vam je uradio Vujošević to nije normalno. Gasprom NIJE državna firma. Oni su generalni sponzori Lige Šampiona. Da li znaš da je Gasprom generalni sponzor Salkea 04? Po tvom mišljenju srpska državna firma sponzoriše nemačkog prvoligaša.... I dalje ne mogu da poverujem šta sam pročitao...
     (NoName, 25. maj 2017 14:33)

    # Link komentara

  34. Preuzeti Zvezdin recept,fuzija pa da nakacimo ime IDEA na dres.A daa,Idea finansira samo hrvatske klubove...Moja greska.
     (Car Uros Prejaki, 25. maj 2017 14:32)

    # Link komentara

  35. Gasprom nije drzavna firma, ali zato EPS jeste. Zamisli kad firma koja ima monopol i nema nijedan razlog da bude nekom sponzor, nadje se na dresu Partizana.
    (NS, 25. maj 2017 13:33)

    Licemeru, sam Vucic se nasmejao na tu lonstataciju nekog novinara da Gasprom nije drzavna firma. Bukvalno je rekao da je vlast napravila dogovor sa Gaspromom da sponzorise Zvezdu. Evo sad je istakao ugovor Zvezdi sa Gaspromom i Terzic je najavio da se nada novom vecem ugovoru sa Gaspromom na cemu zahvaljuje premijeru Vucicu.
     (Licemeri na kub, 25. maj 2017 14:24)

    # Link komentara

  36. A, sta mislite da se vas dvojica dogovorite da li ste ili niste drzani projekat ?!!!
    Ovako skačete jedan drugom u usta...mislim figurativno....a mozda i nije?!
    (Batko, 25. maj 2017 13:40)

    Kako ti umes da prepoznas situaciju. Mora da ti je neko vec skakao u usta...mislim figurativno....a mozda i ne ?!

    "Dijagnosticar", Nis
    (Sasa, 25. maj 2017 14:23)

    # Link komentara

  37. a navijaci tog istog kluba prozivaju nekog drugog `drzavni projekat` itd... ??? A vi kako te ???
    (Vazda Pobro, 25. maj 2017 14:10)

    Razlika je u tome sto Zvezda dobija 10 puta vece pare od Partizana, a da nemora da moli. Partizanu su nametnute SNS uprave koje imaju zadatak da sto vise ponize Partizan moljakanjem i hvalama Vucicu.
     (Razlika, 25. maj 2017 14:20)

    # Link komentara

  38. FK Partizan januar 2017 godine: Ako ne platimo necemo dobiti licencu za Evropu.. par dana kasnije vijest iz FK Partizan: Hvala Aleksandru Vucicu ... Onda stize iz KK Partizan zahvalnica Vucicu ( on nas je spasio )... prije mjesec dana Partizan `cudom` zauzima prvo mjesto na tabeli posle niza od 30354 pobjeda u fudbalu, kad eto ti vijest: Hvala A.Vucicu ... par dana kasnije eto i vijesti da se `finale kupa` igra na stadionu Partizana... E sad kad citam ovu vijest iz KK Partizan logicno je da za koji dan bude obavjestenje: Hvala A. Vucicu sto nam je obezbijedio sve moguce drzavne sponzore ... i tako u nedogled... a navijaci tog istog kluba prozivaju nekog drugog `drzavni projekat` itd... ??? A vi kako te ???
    (Vazda Pobro, 25. maj 2017 14:10)

    # Link komentara

  39. Nesto ne vidim komentare: ugasite i jedne i druge.
    (aca, 25. maj 2017 14:05)

    # Link komentara

  40. Interesantno: kad se potpišeš "partizan sramota srbije" to ide a kad napošeš "zvezda sramota srbije" to ne ide.
    (Todorić Idea u stečaju, 25. maj 2017 13:58)

    # Link komentara

  41. Prvo ste pokupili sve sto je dobro u Srbiji pa onda kazete evo vam pomoc? Pa vasa rezervna klupa je jaca od nase prve petorke, nikad se nije dedilo da jedan tim iz Srbije toliko bude jaci od drugih timova, nikad, toliko vasem postenju...
    (sremac, 25. maj 2017 13:02)

    A zar niste vi to radili? Kupovali sve što može da se kupi i sve što vredi? Zaboravio si šta ste radili?

    Kako to da je Zvezdina druga petorka jača od partizanove prve? Zar Novica Veličković nije ubica? Zar on nije najbolji igrač na svetu (a igra u partizanu)?

    Nikad se nije desilo????? A od 2002 do 2013? A 2010? A 2011?

    Vi uopšte nemate loš tim. Bolji vam je tim od prošlogodišnjeg. Očigledno je da ne znate da ga upotrebite.
    (jel ti bar veruješ u to što ai napisao, 25. maj 2017 13:56)

    # Link komentara

  42. Nolan Smith je onom trojkom u polufinalu stavio katanac Partizanu,
    (paksi, 25. maj 2017 13:16)

    Mada i onaj lom pehara KLSa, je simbolično demonstrirao lom ovog malog kluba.

    Todoriću, nemoj da se brineš tu je premijer da vam pokloni još nekog sponzora, pošto vam ova tri malo
    (mi smo gospoda za vas, 25. maj 2017 13:50)

    # Link komentara

  43. kad ste nam uzimali tomasevica,vujanica,luku bogdanovica onda je sve bilo posteno...Treba svi da se radi posteno i transparentno
    (ica, 25. maj 2017 13:50)

    # Link komentara

  44. Duletova cuvena izjava "Igranje pred 20 hiljada ljudi u Areni se ne isplati...na gubitku smo..." Valjda je mislio da CZ nikada nece napuniti Arenu...E onda kada se otkrilo da igranje pred 20 hiljada ljudi donosi 50 hiljada evra profita, trebalo je da se zapitaju navijaci Partizana...
     (Novosadjanin., 25. maj 2017 13:50)

    # Link komentara

  45. Panteri moraju da shvate za sva vremena da je Partizan drzavni klub i da drzava mora da brine o njemu.
    FMP je privatni klub i drzava ne sme da se mesa u to.
    Kod nas je to obrnuto.
    (Karaburac, 25. maj 2017 12:56)

    A evo panteri se ubise da objasne kako smo mi drzavni projekat!!
    (Grobar, 25. maj 2017 08:21)

    A, sta mislite da se vas dvojica dogovorite da li ste ili niste drzani projekat ?!!!
    Ovako skačete jedan drugom u usta...mislim figurativno....a mozda i nije?!
    (Batko, 25. maj 2017 13:40)

    # Link komentara

  46. I ta sponzorstva su NIS-u i Telekomu nametnuta da moraju da psonzorisu Partizan. U normalnim okolnostima ne bi ih placali ni dinar, a nadam se da ni nece, Onda neka se Vujosevic vrati u svoj Partizan, pa neka ga vodi iz ljubavi, a ne da prica demagogije. Pljuvao je svakog igraca koji bi trazio svoje pare, ali je odmah po odlasku trazio da on primi svoje.
    (Pedja, 25. maj 2017 13:40)

    # Link komentara

  47. Ako svi vi zapevate "Premijeru, premijeru, ti nam vracas veru" mozda dobijete 1m drzavnih para pa progledate... Valja probati, u fudbalu vam uspelo.
     (milan010, 25. maj 2017 13:38)

    # Link komentara

  48. A zasto Zvezdi drzava daje onolike pare u fudbalu? Cime su opravdali 10-godisnja sponzorstva Gasproma? Kad prestane drzava njih da sponzorise 10 puta vise nego FK Partizan, onda neka prestane i KK Partizan da sponzorise. Drzava daje mnogo vise para Zvezdi, nego Partizanu. Zasto???
    (Licemeri iz Zeleznika, 25. maj 2017 12:07)

    Gasprom nije drzavna firma, ali zato EPS jeste. Zamisli kad firma koja ima monopol i nema nijedan razlog da bude nekom sponzor, nadje se na dresu Partizana.
     (NS, 25. maj 2017 13:33)

    # Link komentara

  49. DI SU NOVCI gospodo iz Partizana, DI SU NOVCI od 14 godina igranja u EVROLIGI. Podnesite već jednom račun. Ah da, to su bili časovi ljubavi.
    (Goran BGD, 25. maj 2017 13:30)

    # Link komentara

  50. Pa odakle dug, za Partizan se uvek igralo iz ljubavi? Evo pitajte predsednika Pekovica, kako je zbog sice odabrao Partizan. Hteo covek sa Lukom Pavicevicem u Hemofarm, a Misko ga ubedio, posto je hteo da Pekovic igra EL, tako sto je napravio ugovor bez znanja partizana i stavio 'sicu' koja ne moze da se odbije. Kad je Pekovic pristao, odneo je Danilovicu da potpise ako ga zeli u Partizanu. E sad ako je Pekovic igrao za tu 'sicu', zamislite za koliko su stranci igrali. To su ti casovi ljubavi, a Arena nije profitabilna kaze Dulo. Zato sto ste svi verovali slepo...
     (NS, 25. maj 2017 13:26)

    # Link komentara

  51. Nolan Smith je onom trojkom u polufinalu stavio katanac Partizanu,
    (paksi, 25. maj 2017 13:16)

    # Link komentara

  52. Pita covek cime su opravdana desetogodisnja sponzorstva Gasproma? 1. Titulom sampiona Evrope 2. Crvena zvezda 4 polufinala KES, 3. Četiri miliona navijaca, 4. Ime kluba je brend u celom svetu …
    Jel vam treba jos...
     (Srbija je rodila Zvezdu, 25. maj 2017 13:15)

    # Link komentara

  53. Pored toga sto napolju pada kisa,moram da dodam i to da navijam za partizan 40 godina...Mi avangardjani smo jedini ljudi na svetu koji prate kosarku 40 godina,niko drugi toliko ne prati kosarku,niko se ne razume bolje od nas,samo mi znamo sta je kosarka...a zasto ? Pa zato sto pratimo 40 godina a napolju pada kisa! :)
    (Prosecan grobar(40 godina), 25. maj 2017 13:09)

    # Link komentara

  54. Ako drzavi ne treba INSTITUCIJA i ako se dezava pravi luda, lagano mozemo da i igramo neku amatersku ligu...ja nemam nista protiv. NIKAKO srozavanja, i brukanje sa fuzijama i covicicima raznim. Partizan ce uvek biti Partizan makar i u zonskoj ligi. A svi cemo znati ko nas je tamo doveo!!!
    (Milos, 25. maj 2017 11:18)

    Treba nam "institucija" zato ste de brukali sa fuzijom IGOKEA Partizai, i mi znamo ko nas je ugasio i sta sad?
     (*, 25. maj 2017 13:08)

    # Link komentara

  55. Kad ce te pare vise?
    (Dejan Musli, 25. maj 2017 13:07)

    # Link komentara

  56. Opet prosite ? Pa dokle vise? Dokle ta patetika ?
    (Nemke, 25. maj 2017 13:04)

    # Link komentara

  57. Opet prosite ? Pa dokle vise? Dokle ta patetika ?
    (Nemke, 25. maj 2017 13:04)

    # Link komentara

  58. (partizan sramota Srbije, 25. maj 2017 11:41)

    Pa što igrači Zvezde nisu primili plate 10 meseci? Onoliki uspesi u EL, 16 pobeda , svaka pobeda 40 000 evra, sponzor su Idea, Aerodorm Beograd, Lasta, MTS, Aik banka i još njih 15 pored. Kako to da toliki uspesi a FMP u minusu? Pa zato gospodo iz istih razloga zbog kojih je i Partizan bio tokom igranja evrolige, a nije imao ovoliko sponzora. Dok je doktor na čelu zvezde , dinar nećete videti od AV.
    (Šta uradi Marko Nikoliću!, 25. maj 2017 13:03)

    # Link komentara

  59. Zasto imas problem sa navijacima FMP-a? Kako se zove navijac Igokee? Gde su pare od 15 godina dominacije? Zasto vas Vucic spasava u fudbalu da igrate Evropu, a mi smo imali suspenziju? Zasto u kosarci imate tri drzavna sponzora a mi jednog? Zasto nasim igracima kasne plate sest meseci, a vasim ne? Je l' i dalje potrebno objasniti ili i slep vidi?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (UltraBG, 25. maj 2017 12:01) # Link komentara

    Prvo ste pokupili sve sto je dobro u Srbiji pa onda kazete evo vam pomoc? Pa vasa rezervna klupa je jaca od nase prve petorke, nikad se nije dedilo da jedan tim iz Srbije toliko bude jaci od drugih timova, nikad, toliko vasem postenju...
    (sremac, 25. maj 2017 13:02)

    # Link komentara

  60. Panteri moraju da shvate za sva vremena da je Partizan drzavni klub i da drzava mora da brine o njemu.
    FMP je privatni klub i drzava ne sme da se mesa u to.
    Kod nas je to obrnuto.
     (Karaburac, 25. maj 2017 12:56)

    # Link komentara

  61. Kazu da je Pekovic opet dao Sandri Afriki 30 000 evra,ko kaze da para nema ? Samo ih trazite od Sandre
    (Delija Momak, 25. maj 2017 12:56)

    # Link komentara

  62. Мислим да је најбоље погледати истини у очи. Има ту доста и ваше кривице. Мислили сте да сте само ви Богом дани да играте кошарку. Сваке године Евролига, чак понеки фајнал-фор и опет у минусу!? Нешто је ту чудно. Само Вас молим, без захваљивања премијеру-председнику и без икаквих фузионисања. Ваши навијачи се много разликују од других. Размажени су. Они никада не би прихватили, као неки, да навијају за неки клуб, за који не знају ни чији је, ни како се зове, ни одакле је. Ако треба - играјте и пету лигу, али као КК Партизан.
    (bata, 25. maj 2017 08:29)

    A pre par dana si skakao i navijao za fener - fener koji je napravio fuziju sa ulkerom.Vi partizanovci se nicega ne stidite
    (Guduric sa 9 metara, 25. maj 2017 12:53)

    # Link komentara

  63. Dobar vam je sajt. Kulturan, pismen, učtiv, nema vređanja, nema mržnje... Vi ste zaista kao televizija dostigli najviši evropski nivo.
    (B92, kuća za primer, 25. maj 2017 12:51)

    # Link komentara

  64. @Batko
    Što sam porastao porastao sam i ja sve te titule odlično pamtim a bio sam veliki i kada smo bili prvaci Evrope.Koliko si ti bio veliki kad ste vi bili prvaci Evrope i Sveta u fudbalu,kad se za to uhvatite kao pijan plota i kada pričate o titulama dok se košarka igrala na šljaci onda vama ne treba History channel.
    (Marko NBG, 25. maj 2017 12:50)

    # Link komentara

  65. Ovi sto su davno zakatanceni i zamrznuti prizivaju tu sudbinu drugima, osladilo im se. Ipak ostace razocarani.
    (Grobx, 25. maj 2017 12:49)

    # Link komentara

  66. katanac,a kljuc baciti u dunav !!!
    (paksi, 25. maj 2017 12:48)

    # Link komentara

  67. Dobro pamtim sve Mali Alek grobar je...
     (DedaMiloje, 25. maj 2017 12:44)

    # Link komentara

  68. koliko je miliona evra progutala ova aždaje sa sedam glava (cz,fmp,bgd,diva,telekom,todorić,idea) da bi za 15 godina osvojila deveto mesto?
    (zvezda sramota srbije, 25. maj 2017 12:44)

    # Link komentara

  69. pocele limenke da zveckaju... 
    (hmm...., 25. maj 2017 10:34) 

    Ne, to zvecka katanac...
     (DedaMiloje, 25. maj 2017 12:41)

    # Link komentara

  70. (Pera, 25. maj 2017 11:29)

    Na tvoju veliku žalost i žalost tvojih sektaša ovo je ZVEZDA...
     (DedaMiloje, 25. maj 2017 12:39)

    # Link komentara

  71. Isti...KK/FK Narikače
    (Zvezda ooooooooo, 25. maj 2017 12:39)

    # Link komentara

  72. Nista..Kljuc u bravu i gotovo.
     (srb, 25. maj 2017 12:38)

    # Link komentara

  73. Todoricu, gde si bio i Sta si radio?Partizan je već trebao biti stabilan Evroligas.
    (Djed Milutin, 25. maj 2017 12:33)

    # Link komentara

  74. A evo panteri se ubise da objasne kako smo mi drzavni projekat!!
    (Grobar, 25. maj 2017 08:21)

    Nema potrebe mi ništa da objašnjavamo, sve piše u tekstu.
    (Beca, 25. maj 2017 12:27)

    # Link komentara

  75. (partizan sramota Srbije, 25. maj 2017 11:41)

    znaci sad odjednom partizan ima I komercijalnu banku. dokle vise izmisljate?
    pitas gde je zvezdi aerodrom kao sponzor. odes na zvezdin sajt I vidis da tamo medju sponzorima pise aerodrom beograd. stoji tamo vec nekoliko godina medju sponzorima
    [link]
     (onako, 25. maj 2017 12:24)

    # Link komentara

  76. Ako drzavi ne treba INSTITUCIJA i ako se dezava pravi luda, lagano mozemo da i igramo neku amatersku ligu...ja nemam nista protiv. NIKAKO srozavanja, i brukanje sa fuzijama i covicicima raznim. Partizan ce uvek biti Partizan makar i u zonskoj ligi. A svi cemo znati ko nas je tamo doveo!!!
    (Milos, 25. maj 2017 11:18)
    Фазон је у томе Милоше што се ти ништа не питаш.
    Почни лагано да смишљаш песме о Динамику јер ти партизан ускоро мења име и адресу !!!
    (BBRS, 25. maj 2017 12:24)

    # Link komentara

  77. ista prica, isto sve , svake godine ali potpuno sve isto!!!!
     (kiler, 25. maj 2017 12:24)

    # Link komentara

  78. Tvoje su fraze, kamikaze
    ja stvarno ne znam u kom si fazonu
    praviš se Toša, priča ti je loša
    nailaziš na tampon zonu...
    (koma, 25. maj 2017 12:21)

    # Link komentara

  79. Pita li neko druge klubove u Srbiji da li su pred gasenjem?
     (slanina, 25. maj 2017 12:18)

    # Link komentara

  80. Mogu ja da zaključam?
    (kostolomac, 25. maj 2017 12:13)

    # Link komentara

  81. Почели су да кукају. Сваке пут иста прича...
     (човек с' кичмом, 25. maj 2017 12:11)

    # Link komentara

  82. A zasto Zvezdi drzava daje onolike pare u fudbalu? Cime su opravdali 10-godisnja sponzorstva Gasproma? Kad prestane drzava njih da sponzorise 10 puta vise nego FK Partizan, onda neka prestane i KK Partizan da sponzorise. Drzava daje mnogo vise para Zvezdi, nego Partizanu. Zasto???
     (Licemeri iz Zeleznika, 25. maj 2017 12:07)

    # Link komentara

  83. (Srdjan, 25. maj 2017 10:18)
    Још један насилно испран мозак од стране Д.Вујошевића !
    Па дал` је могуће да верујеш у ово што си написао ?!
    (BBRS, 25. maj 2017 11:46)

    Citam i ne mogu da verujem!
     (UltraBG, 25. maj 2017 12:03)

    # Link komentara

  84. Узимали се радницима и њиховој деци из уста да би стигли Звезду по титулама. Где су вам приватници да спонзоришу ту институцију.
    (мики, 25. maj 2017 08:56)

    Od cega se finansirala Zvezda? Od parking servisa beogradskog i drzavnih firmi?
     (Pljuvanje nebuloza, 25. maj 2017 12:01)

    # Link komentara

  85. A evo panteri se ubise da objasne kako smo mi drzavni projekat!!
    (Grobar, 25. maj 2017 08:21)

    Zasto imas problem sa navijacima FMP-a? Kako se zove navijac Igokee? Gde su pare od 15 godina dominacije? Zasto vas Vucic spasava u fudbalu da igrate Evropu, a mi smo imali suspenziju? Zasto u kosarci imate tri drzavna sponzora a mi jednog? Zasto nasim igracima kasne plate sest meseci, a vasim ne? Je l' i dalje potrebno objasniti ili i slep vidi?
     (UltraBG, 25. maj 2017 12:01)

    # Link komentara

  86. Pošto Partizan mts nis telekom eps nije drzavni projekat molim upravu ovoga kluba da objasni kako se finansira , kolika su dugovanja i koliko im novca treba da bi nas dostojno predstavljali u Ligi šampiona?! Hvala!
     (Djura mutavi, 25. maj 2017 12:00)

    # Link komentara

  87. Kosarka, vaterpolo, odbojka rukomet i ostali manji sportovi se ne mogu isfinansirati bez pomoci drzave. Ako drzavi treba samo jedan klub, neka igraju sami sa sobom ubuduce.
     (Realno, 25. maj 2017 11:59)

    # Link komentara

  88. Katanac bre ...
     (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 25. maj 2017 11:58)

    # Link komentara

  89. zvek zvek zvek zvek
    (Katanče, 25. maj 2017 11:56)

    # Link komentara

  90. законом бих забранио да државне фирме могу да буду спонзори професионалних клубова. могу да дају паре у промовисање и спонзорисање спорта, али искључиво школског и аматерског. професионални клубови нека јуре приватне спонзоре. све друго је на ивици сиве зоне, прања пара, сукоба интереса, пљачке буџета...
    звезда и партизан од државе имају хале, стадионе и инфраструктуру и то у елитним деловима београда. мало ли је? ја бих им чак и ту дао рок од 10 година за хале, а 20 година за стадионе. нека направе своје или откупе постојеће, али да више не могу да користе државне. кукамо (звезда) што немамо А лиценцу, а немамо ни своју халу. има ли још која екипа у ЕЛ да нема своју халу?
    кад сте такви гиганти, институције, зналци, махери, нека вас спонзоришу адидас, шевролет, ролс-ројс, боинг, тесла, мајкрософт... сјашите са државне сисе. државна сиса је за нејач, здравство, просвету, културу; а ви сте по сопственим речима громаде профи спорта. па какве сте то громате, када леба сами не можете да зарадите?
    (загор, 25. maj 2017 11:55)

    # Link komentara

  91. GASI TO!!!
    (Muta iz Humske 1, 25. maj 2017 11:55)

    # Link komentara

  92. Pa sta ste vi onda ?! Firma za pravljenje gubitaka ?!
    (Batko, 25. maj 2017 09:30)

    Da, kao i vi (kako god se zvali). Koji to klub u Evropi pravi profit osim Mege? A i Mega ne pravi sebi profit već jednoj individui.

    Labud ne razume tu logiku profita. Da li ćeš pitati istu stvar i za žensku košarku, atletiku, vaterpolo i ostale sportove. Jedino je fudbal samoodrživ, osim kada je CZ u pitanju, ona ipak mora da se dotira.

    Svaki klub živi od sponzora i karata. Jasno je da ovde zbog sirotinje ne mogu karte da se naplaćuju osim za takmičenja poput EL. Ali čak i s tim parama ne može da se preživi. Bar tako kažu i iz CZ i iz FKP.
    (Labud, 25. maj 2017 11:54)

    # Link komentara

  93. Partizan nema sponzore jer sve diktira vodja. Prvo zabrani da nas bilo ko sponzorise ( pogotovo privatni koje casti inspekcijama ako se usude da rade na svoju ruku), dovede nas do stanja bankrota a onda baca mrvice glumeci spasioca i hraneci sujetu izjavama zahvalnosti iz Partizana. Kosarka je bankrot sport i zavisi od sponzora. Zasto NIS i MTS ne bi sponzorisali Partizan? Malo navijača? Sumnjam.
    Kako KKCZV Beograd ima privatne spomzore? Lako kada ima vlast iza sebe. Procvat Zvezde je poceo leta 2012te. A pre toga je Zvezda imala isto para kao Partizan. Vesic je izjavio da je u njegove 4 godine uslo 24 miliona eura u klub. Kako to da Covic nije bio toliki mag dok SNS nije preuzeo apsolutnu vlast?
    Ovo je vase vreme ali zbog države. Vas sponzorisu i banke i Amss i telekom i poste srbije... i Idea... i svi privatnici kojima treba podrska drzave.
    I naravno da bi nas AV najraduje ugasio ali nas trpi zbog glasova kako bi ostao na vlasti koju ne želi, kako cesto govori.
    U kojoj zemlji glavni covek drzave dolazi u fudbalski klub u ponoc kako bi ih spasavao?
    (Srdjan, 25. maj 2017 10:18)
    Још један насилно испран мозак од стране Д.Вујошевића !
    Па дал` је могуће да верујеш у ово што си написао ?!
    (BBRS, 25. maj 2017 11:46)

    # Link komentara

  94. Bolje biti Pekovicev klub koji je pravi sportista nego znate vi čiji!!
     (Tata sine, 25. maj 2017 11:46)

    # Link komentara

  95. Kako vas samo više nije sramota?? Dobijate 900k od NIS-a, 700k od MTS-a, 300k od Aerodroma i 200k od Komercijalne banke, a Zvezda kao prvak svega i najbolji predstavnik u Evroligi u poslednjih 20 godine ima samo MTS sa 700k! Zvezdini igrači su ove godine dobili DVE od 12 plata! 10 meseci igraju bez dinara! U partizanu plate ne kasne nijedan jedini dan iako nema nikakvu zaradu niti rezultate! Dokle više guranje partizana koji dobija 3 puta više od svih srpskih klubova zajedno bez ikakvih rezultata?! Da Zvezda igra bez para a da partizan dovodi Hečera, Robinsona, Gordona, reprezentativca Birčevića, prošle godine ŠEST stranaca...! Gde je škola? Gde su rezultati?

    Fudbalskom klubu je ove godine obrisan poreski dug i uplaćeno direktno iz budžeta 1,2 miliona van sponzorstva, a za Zvezdu niko nije prstom mrdnuo da bi igrala Evropu iako je dugovala 3 puta manju sumu.

    Dosta više! Ili neka kao Zvezda žive od karata, rezultata i neka traže privatne sponzore ili neka se ugase! Toliko se para gura u partizan da je to neverovatno! Gde je Zvezdi NIS? Gde je Aerodrom? Da li shvatate da je prošle godine država platila partizanu čarter do Skoplja dok je Zvezda spavala po aerodroromima kao predstavnik Srbije u EL? 15 godina su samo gledali kome da otmu igrača i unište srpske klubove a sad i bez ikakvih rezultata dobijaju 3 puta više od Zvezde??
     (partizan sramota Srbije, 25. maj 2017 11:41)

    # Link komentara

  96. Košarka nije profitabilna,ali to ne znači da ne moraš da se potrudiš da imaš neke rezultate da zaradiš neki dinar ili ne daj Bože neki evro, nego čekaj da od nekog država uzme i da Todoriću. Kada Partizan dobije novac i potroši da niko ne zna gde i kako onda bar izveštaj o poslovanju.To se troši kao da je Alaj Bogova slama.
     (miško, 25. maj 2017 11:30)

    # Link komentara

  97. Posto ce sad prepucavanja i razne gluposti da se pisu ovde. Evo realno ono sto sam pricao i pre 10 godina.
    Danilovic je lose vodio Partizan. Nije iskoristio potencijal u trenutku kada je mogao. Pricao sam i pre fr 2010, Kecmanoce trojke,taj tim,svi su pricali kako punimo arenu i kako su najbolji navijaci. Imali su potencijal da privuku vrhunskog sponzora, koga zanima i regionalno trziste (zastupljenost u ABA ligi, najgledaniji tim) i evropsko (na f4 izgubili na jednu loptu, svi pricali o navijacima koji su pola sata pevali pesmu), Kecmaniva trojka je bila 3. Na ESPN americkom kao najdogadjaj godine u sportu. I nista. Oslanjali se na ono sto su imali. Nisu gledali napred. Sad smo tu gde jesmo, nadam se da cemo isplivati iz ove situacije. Ukoliko padne fuzija, ja ne navijam vise za taj klub jer to nece biti Partizan. Kao sto ovo nije Zvezda. Kada sam cuo da se gasi kk Zvezda nisam se radovao jer je bilo zalosno. Sta se sve desavalo posle i ponasanje Covica i sve oko toga, zgadili su mi zvezdu. Nisam ljubitelj bio, ali nisam zeleo propast.
    Nisu bitne zakulisne radnje (kojih je bilo), Partizan je sam kriv za ovo stanje
     (Pera, 25. maj 2017 11:29)

    # Link komentara

  98. Srdjan_ Kazes da je u KKCZ za 4 godine uslo 24 miliona evra, i da su KK Partizan i KKCZ imali iste budzete? OK. AKO je tako bilo, odgovori na par pitanja. 1. Ako je KKCZ imala toliki novac ZASTO nije placala igrace i trenere (koji su vec na polu sezoni odlazili iz kluba), ZASTO nije placala porez, ZASTO joj je racun bio u blokadi od 2004 do 2012 godine i OTKUD dug od 18 milona evra? 2. Ako su klubovi imali iste budzete zasto je KK Partizan uvek otimao najbolje igrace KKCZ? Da li su ti igraci u KK Partizan igrali za manji novac ili za semenke i kikiriki? 3. Otkud znas da su KKCZ i KK Partizan imali iste budzete, kad KK Partizan NIKAD nije podneo svoj finasnijski izvestaj? Je li to to rekao DULO Madjija, ili si i ti bio na casovima ljubavi?
    (srkiboy, 25. maj 2017 11:28)

    # Link komentara

  99. Bolje da krenemo od nule,nego da budemo nečiji privatni klub koji će posle opet biti na dnu kao ofk u fudbalu,tako da samo se vi nadajte :)
    (ada, 25. maj 2017 11:01)

    Već ste nečiji klub, privatni, i to Pekovićev, samo što je to tebi teško da shvatiš. Da, vi ste formalisti, bitno da niste menjali pib itd... de facto ste Pekovićev klub, a i on diže ruke od vas, a de jure još uvek to niste.
     (ferdinand, 25. maj 2017 11:28)

    # Link komentara

  100. Ako taj Dinamik ima kintu neka dodje u Partizan.
    Fransiza (fmp-zvezda) ne dolazi u obzir makar se ugasili.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Karaburac, 25. maj 2017 08:30)
    И ја као Звездаш исто мислим. Угаси се !!!
    (BBRS, 25. maj 2017 11:27)

    # Link komentara

  101. gasi JSD uljeza! hocemo titulu iz 1946!
    (deniro, 25. maj 2017 11:26)

    # Link komentara

  102. Zvezda je svojim rezultatima zaradila bar 10 miliona € a Partizan ni jedan.Šta na to kažete.Državi PDV bar 2 miliona € a Vučić to prosledi neradnicima crno-belim i neznalicama. Stvarno nema smisla.Vučiću dolaze izbori redovni ili vanredni,od mene nema više obezbeđenih šest +šest, cela familija.Nema oproštaj za ove krađe u sportu.Toleta za PREMIJERA.
     (miško, 25. maj 2017 11:21)

    # Link komentara

  103. Nije problem, pokriće Dogus od dela "za reprezentaciju" al moraju navijačke zurle-nema bubnjevi.
    (Hoxha, 25. maj 2017 11:20)

    # Link komentara

  104. Dati podjednak iznos SD CZ i SD Partizan, a ne da Partizan vecito mora da moli!
     (Xnam, 25. maj 2017 11:19)

    # Link komentara

  105. Ako drzavi ne treba INSTITUCIJA i ako se dezava pravi luda, lagano mozemo da i igramo neku amatersku ligu...ja nemam nista protiv. NIKAKO srozavanja, i brukanje sa fuzijama i covicicima raznim. Partizan ce uvek biti Partizan makar i u zonskoj ligi. A svi cemo znati ko nas je tamo doveo!!!
    (Milos, 25. maj 2017 11:18)

    # Link komentara

  106. Sve sto dolazi iz Hrvatske ima svog Todorica.
     (nista o nicemu, 25. maj 2017 11:18)

    # Link komentara

  107. Kuc kuc
     (Mijat Splitski bili, 25. maj 2017 11:17)

    # Link komentara

  108. Vec pocela kuknjava za pare....voleo bih i vi i svi ostali da stavite vec jednom te kljuceve u brave
     (diskretni heroj, 25. maj 2017 11:13)

    # Link komentara

  109. Vujosevic opet rovari, ali se uopste ne plasim, jer ce veliki mag Todoric ponovo da pronadje novog pisca zahvalnica i spase Partizan...
    (Yossarian, 25. maj 2017 11:13)

    # Link komentara

  110. ОВА КК ИГОКЕА ПОСТАЛА БАШ ДИНАМИЧНА КАО И ЊЕН ТОДОРИЋ!
    (BBRS, 25. maj 2017 11:12)

    # Link komentara

  111. Neverovatno da im drzava dozvoli da Saric preko Pekovica izdrzava taj klub
    i to im nije dosta...

    Imali ukupno 15 igraca u rotaciji pre ovih otpustanja, a vecina stranci.
    Bice da je budzet bio 850k evra, a samo od drzave 2 miliona.
    Gde je kusur... od kusura mogla Mega ili Fmp da odigraju sezonu, dve.
    (GM, 25. maj 2017 11:09)

    # Link komentara

  112. pocele limenke da zveckaju...
    (hmm...., 25. maj 2017 10:34)

    To se cuje katanac
     (*, 25. maj 2017 11:07)

    # Link komentara

  113. Pa i u zvezdi nisu primili plate 10 meseci tako da i oni gomilaju dugove, i kod njih će opet katanac.
    (Vojkanero, 25. maj 2017 08:27)hahaahhahahha
    (Aleksej, 25. maj 2017 11:06)

    # Link komentara

  114. Predugo ste i trajali. Ugasite se najzad,igrace se kosarka i bez vas
    (dragan, 25. maj 2017 11:03)

    # Link komentara

  115. Kako se finansira Crvena zvezda ? Sta njoj daje Hrvatska,ne kapiram.
     (BurazengijaPFC, 25. maj 2017 11:02)

    # Link komentara

  116. @crni_redstar istina da vecina Srba navija za zvezdu, ali samo u fudbalu, jer u kosarci zvezda ne postoji, u zamrzivacu je. Samo zeleznik, samo fmp
    Komentar poslat sa mobilnog sajta m.b92.net (brzi, 25. maj 2017 08:51)

    БАШ ДА ВИДИМ ХОЋЕШ ЛИ ТАКО ПРИЧАТИ ЗА ПАРТИЗАН КАД ПОСТАНЕТЕ ДИНАМИК !!!
    (BBRS, 25. maj 2017 11:01)

    # Link komentara

  117. Bolje da krenemo od nule,nego da budemo nečiji privatni klub koji će posle opet biti na dnu kao ofk u fudbalu,tako da samo se vi nadajte :)
    (ada, 25. maj 2017 11:01)

    # Link komentara

  118. Drzava sada daje da bi Partizan vratio porez.Zna Vucic da mu od tih 1.700.000 ide bar 65% opet u drzavnu kasu.Dok se Partizan pljacka u fudbalu na angro poslednjih 10 godina od te iste drzave onda je ok,a kada treba da se pomogne onda to mora da se razglasi.Kaze Vucic ja sam dao 1,2 miliona Partizanu ! A sto neko ne kaze koliko su opljackali iz tog istog Partizana !
     (BurazengijaPFC, 25. maj 2017 11:00)

    # Link komentara

  119. @srđan
    kako u koji , pa u JSD . Pitaj Đanija ko ulazi i to pred derbi , pošto Vam derbi sad glavna činjenica , posle 70 i kusur god . Možeš i Maga da pitaš za Dodika i Borisa , nije to odavno bilo . Licemerno kao i uvek , selektivno pamćenje .
    (smogovac iz Humske, 25. maj 2017 10:55)

    # Link komentara

  120. a kukate kako je neko drzavni projekat pa ko vas finansira.....sami ste krivi gospodo ako dodje do tog kljuca
     (nesa, 25. maj 2017 10:54)

    # Link komentara

  121. pa gospodine gde su pare od tih silnih igraca od 13 titula za redom od deset sezona u evroligi od dva fajnal fora gde su.....da nije mozda covic uzeo!!!
     (nesa, 25. maj 2017 10:53)

    # Link komentara

  122. Neka ugasi svetlo ko zadnji izadje
    (Dzudza, 25. maj 2017 10:51)

    # Link komentara

  123. @Novica
    ti zaboravljas da vec 6 godina niste uzeli kup,vec 5 godina ne igrate EL,vec 4 godine niste prvaci ABA lige,vec 3 godine necete ako Bog da biti prvaci Srbije,a da pobedili ste nas pre neki dan u nebitnoj utakmici
     (beli65, 25. maj 2017 10:51)

    # Link komentara

  124. Konacno trenutak istine. Dakle ipak vas finansira drzava preko svojih javnih preduzeca (to jest gradjani -i oni koji navijaju i oni koji ne navijaju za vas).Naravno ista je stvar i sa Zvezdom. Samo vam zameram sto to niste rekli dok vam je Dule govorio suprotno!!!A sto se tice Pekovica - pa zar vam nije jasno da su mu motivi slicni kao svojevremeno Divcu -LICNI.
    (O RUCK, 25. maj 2017 10:46)

    # Link komentara

  125. Gasenje bivseg evropskog Sampiona ?

    Ako je KOŠARKA NEISPLATIV SPORT I NE TREBA SRBIJI zasto da treniramo?
     (Junior, 25. maj 2017 10:46)

    # Link komentara

  126. Partizan nema sponzore jer sve diktira vodja.
    (Srdjan, 25. maj 2017 10:18)

    Ja ne verujem šta čovek napisa ?!!! Moze li nenormalnije od ovoga ?!
    MTS, NIS, Aerodrom... 2 miliona eura....pa ko vam je to dao ?!
    Nosili gajbice pa zaradili sami ?!

    NIJE BOLEST SVE STO BOLI
    (Batko, 25. maj 2017 10:46)

    # Link komentara

  127. Ne kljuc u bravu...katanac!!!!!!!!!
    (Oz, 25. maj 2017 10:46)

    # Link komentara

  128. Sada će "trash romantizam" da Vam objasni kako ovo nisu Državne pare i sponzori , kako su oni protiv vlasti i kako su avangarda i "jadni" sami protiv svih . Crno bela hobotnica grabi dečji dodatak , penzije , socijalna davanja i još objašnjava da ovo što čitamo ne znači to .
    Zgrada Vlade za Vučelu , Šoštara i ovog "Zid plača" , pomole se , zakukaju i eto rešenja recimo za Klobučara .
    A Vi dragi građani lečite decu sms porukama a JSD samo ovog proleća 10mil evra od Vlade Srbije za razne sekcije . Koji to klub nema nijednog privatnog sponzora , makar neki prijatelj kluba , bivši igrač ili grupa navijača , bilo šta ?
    "Partizane plati me" navijači su zato na svakoj mogućoj vesti , drže se moralna predavanja , upire prstom , žigoše . Čast pojedinim navijačima .
    (nemi posmatrač, 25. maj 2017 10:43)

    # Link komentara

  129. @ Zvezda
    13 godina apsolutne dominacije,al' nećemo da sitničarimo.
    Uživajte,pozdrav AVe!
    (Marko NBG, 25. maj 2017 10:27)

    Ma nemoj da sitničariš, pridruzi se drugarima na History chanel-u i uživajte !
    Živ bio, veliki poras`o !!!
    (Batko, 25. maj 2017 10:42)

    # Link komentara

  130. Kreće kuknjava, ugasite se više kad je mogla Jugoplastika koji je veći klub od Partizana možete i vi. Dosta više naših para u bunar.
    (Miljan, 25. maj 2017 09:23)

    a nase pare ne idu u zvezdu???? licemeri jedni...
     (hmm...., 25. maj 2017 10:37)

    # Link komentara

  131. Toliko puta ste prizivali katanac, pa evo vam ga sad!
    (., 25. maj 2017 10:37)

    # Link komentara

  132. I treba kljuc u bravu.Od devedesetih ste na jaslama drzave. Niko nista nije uradio kada ste bili najbolji da dovedete sponzora. Muzli ste drzavu.Kada je drzava zavrnula slavinu javio se Vujosevic. Sada kada ne predstavljate ama bas nista niko nece da dodje da sponzorise.I zasto opet kuknjava da drzava pomaze
    (Delija, 25. maj 2017 09:34)

    a vama drzava nije oprostila dugove preko noci...licemeri jedni. Oba kluba zavise od drzave.
     (hmm...., 25. maj 2017 10:35)

    # Link komentara

  133. pocele limenke da zveckaju...
     (hmm...., 25. maj 2017 10:34)

    # Link komentara

  134. ЈЕЛ СЕ ТО НЕКОМ КАТАНАЦ СМЕШИ?!
    Е БАШ МИ ЈЕ ДРАГО!!!
    (BBRS, 25. maj 2017 10:28)

    # Link komentara

  135. Ovde se pise o odrzivom razvoju kuba koji se takmici pod imenom Crvena Zvezda.
    Da zanemarimo oprost i regulisanje dugova sumnjivim i spornim UPPR-om,takmicenjem drugog kluba pod tim navedenim imenom, imate i izjavu premijera koji je jasno naglasio da nisu uprave klubova obezbedile sponzore vec drzava.
    Ja ne vidim nikakvu razliku izmedju drzavnog sponzora i sponzora koga je obezbedila drava (ucenila ili ucinila uslugu u znatno vecoj protivvrednosti).
    Uostalom podaci o budzetima koji su javni jasno to pokazuju.
    Jedan klub je doveden u ovakvu situaciju jer je i sa duplo manjim budzetom uspevao da nadmasi onog drugog, kao god se taj drugi zvao i pod kojim imenom se takmicio. To nije bilo dovoljno, pa je sada razlika u budzetima trostruko veca, a obzirom na neke fiksne troskove koji oba kluba imaju, igracki budzeti su u jos vecoj disproporciji.
    Nije jedan projekat odrziv, nego je maksimalno , za nasu uslove, podrzan od strane drzave, a psoel raspleta u fudbalu ocekujem i drasticnije razlike.
    To je sto se tice uloge drzave u uspehu ili neuspehu klubova.
    Ostaje cinjenica da je rukovodstvo Partizana nesupesno i u onom delu u kome je bilo moguce i nesto vise uciniti i da se znatno slabije snalaze u ovom mulju.
    A drigi se u tom mulju snalaze mnogo bolje, ali prvenstveno iz razloga sto oni taj mulj iprave, bez njih bi taj mulj bio daleko plici
    (publikum, 25. maj 2017 10:28)

    # Link komentara

  136. I to da se kljuc baci da se katanac vise nikad ne otovori.
     (panco, 25. maj 2017 10:27)

    # Link komentara

  137. @ Zvezda
    13 godina apsolutne dominacije,al' nećemo da sitničarimo.
    Uživajte,pozdrav AVe!
    (Marko NBG, 25. maj 2017 10:27)

    # Link komentara

  138. Ovo je jedini klub na svetu koji prosi od navijača najvećeg rivala. I žive oni tako godinama bez blama.
     (Povidon, 25. maj 2017 10:24)

    # Link komentara

  139. @ nus produkt ljubavi i strasti
    Hatde lepo pročitaj imena košarkaša koje si nabrojao pa mi navedi makar jednog iz te generacije da je bio bolji od njih a da je igrao recimo u Zvezdi ili bilo kom drugom srpskom klubu pošto je dobar deo navedenih igralo i u SFRJ,pa i tu teško da je bilo boljih.I kasnije generacije isto,kaži jednog igrača koji je zaslužio a nije igrao u reprezentaciji.
    Evo Sale je sad selektor,partizanovac,koliko ima bivših ili sadašnjih igrača Partizana u reprezentaciji (nemoj Birčević i Majstorović,prvo su igrali za reprezentaciju pa za Partizan).On recimo obožava Štimca,koji realno nije kvalitet igrački al' je ljudina i svak mu čast i treba da bude u reprezentaciji,ali ne može 12 takvih.Eto Tea ja lično smatram nekvalitetnim čovekom,al' je igračina.
    (Marko NBG, 25. maj 2017 10:23)

    # Link komentara

  140. Ova ekipa na celu Partizan mora da ode.Drzava da oprosti dug za poreze kao sto je to uradila i Zvezdi.A onda na zdravim nogama graditi sampionski tim.Top 9 kopleksasi nek igraju ovu tursko-spansku ligu
    (South will rise again, 25. maj 2017 09:46)
    Ne ide bas to tako. Prvo napravis plan, pa poverioci prihvate plan, pa napravis fuziju sa timom a pravno mu iznajmis grb na vise godina. Onda svake godine prikazujes i prihode i rashode a drzava ti oprosti KAMATE na porez.I na kraju, ostane ti jedan drzavni sponzor od 700k evra, od 3sponzora sa ukupno 2miliona evra. A ostalo zaradis sam..
    Vremena gde vam je drzava sipala izmedju 5-7mil godisnje su prosla. Nema vise ni Stanisica da Danilovic trci kod njega kad god zafali novac ili hoce da dovede nekog igraca bez para. Nema vise igranja iz ljubavi za "stipendije" i isplata na ruke a na priznanici ni pecata ni potpisa. I nema vise te trenerske ljubavi od 30k evra mesecno, a isti trener preuzme "bez ljubavi" reprezentaciju za 40k godisnje!
    (nele, 25. maj 2017 10:20)

    # Link komentara

  141. Partizan nema sponzore jer sve diktira vodja. Prvo zabrani da nas bilo ko sponzorise ( pogotovo privatni koje casti inspekcijama ako se usude da rade na svoju ruku), dovede nas do stanja bankrota a onda baca mrvice glumeci spasioca i hraneci sujetu izjavama zahvalnosti iz Partizana. Kosarka je bankrot sport i zavisi od sponzora. Zasto NIS i MTS ne bi sponzorisali Partizan? Malo navijača? Sumnjam.
    Kako KKCZV Beograd ima privatne spomzore? Lako kada ima vlast iza sebe. Procvat Zvezde je poceo leta 2012te. A pre toga je Zvezda imala isto para kao Partizan. Vesic je izjavio da je u njegove 4 godine uslo 24 miliona eura u klub. Kako to da Covic nije bio toliki mag dok SNS nije preuzeo apsolutnu vlast?
    Ovo je vase vreme ali zbog države. Vas sponzorisu i banke i Amss i telekom i poste srbije... i Idea... i svi privatnici kojima treba podrska drzave.
    I naravno da bi nas AV najraduje ugasio ali nas trpi zbog glasova kako bi ostao na vlasti koju ne želi, kako cesto govori.
    U kojoj zemlji glavni covek drzave dolazi u fudbalski klub u ponoc kako bi ih spasavao?
    (Srdjan, 25. maj 2017 10:18)

    # Link komentara

  142. Kljuc je vec u bravi...samo ga treba okrenuti dva puta.
     (uputstvo za koriscenje, 25. maj 2017 10:11)

    # Link komentara

  143. idi u penziju, pa da dodje neko ko ce dovesti sponsore.
     (mrgud, 25. maj 2017 10:08)

    # Link komentara

  144. Gasi svetlo i zaključavaj!
    (Enrico Pallazzo, 25. maj 2017 10:07)

    # Link komentara

  145. Vučić je veoma namazan lik, veliki je Zvezdaš ali ne sme da dozvoli da bude previše dominantna i svim silama pomaže u funkcionisanju Partizana zbog glasačkog tela a ovi iz Partizana to znaju i obilato koriste. Za vreme Mirka Marijanovića i kasnije Tadića i Dačića Zvezda im nije bila bitna ali je ovaj znatno mudriji i lukaviji od njih i zna šta radi.
     (Džoni, 25. maj 2017 10:07)

    # Link komentara

  146. Mozda je resenje privatizacija? Tolike firme odose u privatizaciju,jedino Rts,Partizan i Cz ne?
     (C i n i k, 25. maj 2017 10:05)

    # Link komentara

  147. Zanji neka ugasi svetlo. Je li a lepo bilo 11 godina apsolutne dominacije, niko nije mogao bre da vam prismrdi, pobedjivali ste sve bez konkurencije a sta je sad odjednom bilo? Kako je uopste moguce da takav klub koji je vladao preko decenije odjednom nema para???
     (Zvezda, 25. maj 2017 10:00)

    # Link komentara

  148. Ako vec pricamo o zvezdi niti imaju nekog uspeha u evropi niti ce prodati nekog igraca ,jedini pravi potez im je bio trovanje u Nisu I to je to realno
    (bgd, 25. maj 2017 10:00)

    # Link komentara

  149. A šta Zvezda je profitabilna da se ne lažemo ni Fener ne može da vrati uloženo u tim a kamoli Zvezda.
    Jednostavno evro košarka je takva da nema profita kao u fudbalu, i zavisi od države ili privatnih sponzora koji dolaze na mig od ovih sa vlasti. I Partizan nekad i sad Zvezda funkvionišu tako što se sipaju pare šakom i kapom
     (mare, 25. maj 2017 09:57)

    # Link komentara

  150. Inače Peković nije bio šest meseci u klubu, toliko o tome. A voleo bih da nam stave ključ u bravu, pa ispočetka, taman da očistimo klub od raznih Todorića, Šilobada...mi smo već postigli ono što limenke mogu samo da sanjaju, prvaci evrope i 4x igrali F4.
     (čovek iz senke, 25. maj 2017 09:56)

    # Link komentara

  151. U sponzorskom pulu KK Partizan izmedju ostalih: NIS, MTS, Aerodrom Beograd, Lasta...
    Ovo je cista ucena drzave..
     (kako vas nije sramota, 25. maj 2017 09:53)

    # Link komentara

  152. Ne razumem,Partizan imao drzavu 5-6 godina iza sebe,imao DV,i vi to ne iskoristite,nesposobni ste,iako o Čoviću nemam mnogo toga lepog,priznajem da je on bog za sve vas sto se tice biznisa!!!
     (zombi, 25. maj 2017 09:49)

    # Link komentara

  153. Ova ekipa na celu Partizan mora da ode.Drzava da oprosti dug za poreze kao sto je to uradila i Zvezdi.A onda na zdravim nogama graditi sampionski tim.Top 9 kopleksasi nek igraju ovu tursko-spansku ligu
    (South will rise again, 25. maj 2017 09:46)

    # Link komentara

  154. Bolje katanac i secanje na slavnu istoriju nego sramotna promena imena klubova iz predgradja.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Reality, 25. maj 2017 08:41)

    Pa sta onda radis na ovom sajtu....idi lepo na [link] i sećaj se
    (Batko, 25. maj 2017 09:25)
    @
    O kom sećanju pričamo ti si izgleda zaboravio prošlu nedelju [link].
    (Novica, 25. maj 2017 09:46)

    # Link komentara

  155. Ovako kao objektivni ljubitelj košarke smatram da je ovo prilika da se naša košarka oporavi. Ako se ukine partizan, onda bi u reprezentaciji mogli da igraju i drugi igrači. Kad se samo setim da je stalno moralo da bude u reprezentaciji igrača partizana. Djorđević, Danilović, Rebrača, Divac, Paspalj, Berić pa tako dalje. Ne znam kako to niko nije primetio. Ovo je velika šansa!
     (nusprodukt ljubavi i strasti, 25. maj 2017 09:45)

    # Link komentara

  156. Bolje katanac i secanje na slavnu istoriju nego sramotna promena imena klubova iz predgradja.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Reality, 25. maj 2017 08:41)

    Slazem se. KATANAC
    (Tintilic, 25. maj 2017 09:45)

    # Link komentara

  157. Neka vam pomognu Koki i Tole.
     (*, 25. maj 2017 09:42)

    # Link komentara

  158. Svi znamo da od toga nema nista..
    Ista prica svake godine
    (Petar, 25. maj 2017 09:42)

    # Link komentara

  159. @bata

    neznanje nije olaksavajuca okolnost u zivotu!
     (Kris-Kros, 25. maj 2017 09:40)

    # Link komentara

  160. vidim 90 posto komentara od navijaca limenki?!Kao prvo zvezdi su skidali koseve,ako se secate!Dajte,dajte samo jedan primer poslovnog uspeha,kakoko ste se izvukli!Dolaskom av!Jel jasno!Zato ne vredjajte moj Partizan,pominjanjem njegovog imena uz kosarkasku institucijuPartizan!Duleta vidim jos sanjate,polako...vratice se on,cim ovi odu sa vlasti!
     (dure, 25. maj 2017 09:38)

    # Link komentara

  161. Slede tri faze :
    1. Kukanje kako se nema para
    2. Kukanje kako država neće da pomogne
    3. Hvala Vučiću
    (Delija Fontana, 25. maj 2017 09:37)

    # Link komentara

  162. I treba kljuc u bravu.Od devedesetih ste na jaslama drzave. Niko nista nije uradio kada ste bili najbolji da dovedete sponzora. Muzli ste drzavu.Kada je drzava zavrnula slavinu javio se Vujosevic. Sada kada ne predstavljate ama bas nista niko nece da dodje da sponzorise.I zasto opet kuknjava da drzava pomaze
    (Delija, 25. maj 2017 09:34)

    # Link komentara

  163. KOsarka , sem u NBA, nigde nije profitabilan sport, uvek je nekom na teretu. Da li su to fudbalski klubovi,kao Real i Barsa, privatno zezanje, kao PAO i OLY i Cedevita, ili drzave,grada,...
    Naravno daje u Srbiji bez sponzora je nemoguce postizati rezultate na kakve smo navikli.
    Kao drustvo, treba da odlucimo, ili rezulatte hocemo ili necemo, pa kad se odlucimo, onda ce se valjda naci i resenje.
    Kako je sport jedan od nasih imidza, pretpostavljam da bi odluka bila da se vrhunska kosarka pomaze vise.
    Drzava treba da se prearuna, koliko moze da ona odvoji, koliko moze da iscedi iz sponzora, bilo drzavnih, bilo privatnih ( tkzv. reket ili placanje nekih pogodnosti, kao sto je to vec sada slucaj).
    E onda te pare ,koliko ih ima da pravicno rasporedi.
    Kada klubovi saznaju koliko im drzava moze ovako ili onako pomoci, onda obracunaju svoje ostale prihode i sitne spoznora i akzu, sa ovim parama mozemo se takciti za ove rezultate. I onda sve bude jasno.
    Ovako za nek je bilo i previse , pomagani direktno i na raznorazne nacine, paarama, zmurenjem na zakonske odrdbe, oprastanjem dugova ili kaznenim kamatama...
    To tako ne ide.
    Mozemo da ugasimo i Partizan, kad se vec Zvezda ugasila, nebitno sada ko je i koliko kriv za to, pa da nam ostanu privatni klubovi, pa kako nam bude.
    (Publika, 25. maj 2017 09:33)

    # Link komentara

  164. hours of love - Pa Kkp je sportski klub u deo sportdkog udruženja. Prema tome, nije firma za pravljenje profita.
    (Labud, 25. maj 2017 09:19)

    Pa sta ste vi onda ?! Firma za pravljenje gubitaka ?!
    (Batko, 25. maj 2017 09:30)

    # Link komentara

  165. a gde je tu ljubav??? sarmice??? kakve pare,kakvi sponzori!? pa vi ne dobijate nista od drzave...
    (pera detlic, 25. maj 2017 09:29)

    # Link komentara

  166. A čime vi to zaslužujete da imate državne sponzore, samo se krade i iznosi a dovodite karahodziće i koprivice za šaku semenki...
     (želja, 25. maj 2017 09:29)

    # Link komentara

  167. Bolje katanac i secanje na slavnu istoriju nego sramotna promena imena klubova iz predgradja.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Reality, 25. maj 2017 08:41)

    Pa sta onda radis na ovom sajtu....idi lepo na [link] i sećaj se
    (Batko, 25. maj 2017 09:25)

    # Link komentara

  168. A evo panteri se ubise da objasne kako smo mi drzavni projekat!!
    (Grobar, 25. maj 2017 08:21)

    Pa jel cujes da kuka da mu drzava opet da para kako bi mogli da opstanete znaci skoro ceo budzet vam daje drzava ako to nije drzavni projekat ne znam sta je..
     (petarczv, 25. maj 2017 09:25)

    # Link komentara

  169. Ne razumem komentare tipa: KATANAC. I za Srbiju i za Beograd dobro je da ima dva velika kluba, to je privilegija kojom ne može da se pohvali mnogo gradova u Evropi. Jaka i zdrava konkurencija rađa kvalitet i samo sa konkurencijom može da se napreduje. Ja kao grobar priznajem da ne bi imalo smisla ako CZ ne bi postojala, isto kao što bi i Zvezda bila na gubitku ako bi se Partizan ugasio. Ali sportska društva u Srbiji, ovako kao što su sada ustrojena, ne mogu više da opstaju u surovim uslovima tržišne ekonomije, već moraju da se privatizuju. Država ne treba više direktno finansijski da pomaže. Zato pod hitno mora da se pristupi privatizaciji.
    (Nicky boy, 25. maj 2017 09:25)

    # Link komentara

  170. Zar institucija??
    p.s. koja bi to fuzija po redu bila?
    (nosi fenjer,navija za fener, 25. maj 2017 09:24)

    # Link komentara

  171. U fudbalu 1.2 miliona € kad je zatrebalo plus spinzori, u košarci žive od NIS i Telekoma...i vi avangardna institucija?
    (Dragan BL, 25. maj 2017 09:23)

    # Link komentara

  172. Sad ce to Alek da resi trebaju mu i crno beli glasaci.
     (Radonja, 25. maj 2017 09:23)

    # Link komentara

  173. Kreće kuknjava, ugasite se više kad je mogla Jugoplastika koji je veći klub od Partizana možete i vi. Dosta više naših para u bunar.
     (Miljan, 25. maj 2017 09:23)

    # Link komentara

  174. hours of love - Pa Kkp je sportski klub u deo sportdkog udruženja. Prema tome, nije firma za pravljenje profita. A uspesi su relativni. Recimo deveti u Evropi nije bilo smatrano nekim uspehom kada je Partizan igrao EL. A sada je to izgleda oličenje uspeha.
     (Labud, 25. maj 2017 09:19)

    # Link komentara

  175. Todoriću DOKLE VIŠE DIREKTORISANJA.Odavno si ispunio uslove za penziju.
    (misko, 25. maj 2017 09:17)

    # Link komentara

  176. E sad se vidi osnovna razlika izmedju Partizana i CZV.Dok Zvezda ima odrziv plan razvoja i oslanja se na izgradjeni sistem,privatne sponzore i jednog jedinog drzavnog sponzora (koji ne ispunjava obaveze u potunosti) sa druge strane imate Partizan koji svake godine ucenjuje, prijeti zatvaranjem i cija uprava kuka na sav glas nebi li obezbijedili sebi sredstva za pojacanja i izmirenja d(r)ugova...
    Ucesce u EL je ustvari maskiralo vase probleme,nesposobnost,lopovluk i neodgovornost.Sada kada nje nema svi problemi izlaze na vidjelo i da nema AV koji mora da vam nalazi drzavne sponzore nebi li smirio vase zalopoljke bili bi osudjeni na katanac.Vas klub me izuzetno podseca na SFRJ.Po istom principu ste funkcionisali.Spolja gladac unutra jadac...Uostalom i dalje ste JSD,gle ironije...
    Moj predlog vam je da smijenite upravu ili da natjerate Pekovica da se posveti klubu umesto sto je cas u USA,cas na Zlatiboru,pa se ponekad seti da je direktor KK...Koliko god ga mrzjeli ugledajte se malo na Covica!Ako to ne uradite tesko vam se pise....
     (Sen Zil, 25. maj 2017 09:16)

    # Link komentara

  177. sta uradi NOLANE SMITE
    (paksi, 25. maj 2017 09:15)

    # Link komentara

  178. gle kakva moralisanja od strane 'navijaca' koji su preko noci dobili prekomandu u zeleznik, a vernost klubu ostavili negde u prasini sopstvene visegodisnje nemoci?

    ok, imate slobinog majstora sive zone koji kako tako upumpava pristojan kesh, igrate sasvim dobru kosarku, opustite se i uzivajte a manite se nas, jer je svako poredjenje prilicno neumesno...

    i niko nije bogom dan da igra dobar basket ili fudbal, jedino ulozena kinta igra, tako da je privatizacija jedino resenje, ste se vidi na vasem ponosnom 'rename' primeru
    (wer, 25. maj 2017 09:14)

    # Link komentara

  179. Evo meni kao Grobaru ste dosadili više sa tom finansijskom situacijam.Ajde Todoriću sikter iz kluba,jer si ti jedan od največih krivaca za ovakvo stanje u klubu i da mi krenemo lepo od početka.A Peković neka ode na Zlatibor,pokazao se da je obična marioneta politički nastavljena.
     (Rade, 25. maj 2017 09:09)

    # Link komentara

  180. trazite od zoca.a da, nece da da.
    ljubav prema partizanu je sarena laza, kad treba lova da se daje nista
    (kalcokera, 25. maj 2017 09:08)

    # Link komentara

  181. samo kuknjava partizanovci ....
     (Srpska Crna Gora, 25. maj 2017 09:07)

    # Link komentara

  182. A da skinite se vise ovom narodu sa grbace! Ako ne mozete da se sami finansirate - ugasite se ili neka vas neko kupi. Prosite vec godinama - drzava sipa i sakom i kapom, navijaci i bivsi igraci pomazu, ali dzabe kad ste rupa bez dna. Imate predsednika sa jacim finansijama od drzave - covek prima milione a vise se i ne seca kad je odigrao zadnji mec. Kad vec moze da se hvali i postavlja fotke kako pevacice i trubace cascava sa po par hiljada evra - neka se otvori malo i za klub, a ne da vas mi izdrzavamo od nase sirotinje. Do juce Toletovi partizanovci vredjali, pljuvali po Vucicu i njegovoj porodici, danas klecite pred njim na kolenima za pare! Kakvi ste vi licemeri, to zemaljska kugla ne pamti!
     (veliki strumf, 25. maj 2017 09:06)

    # Link komentara

  183. Toša "meridijan"!!!
    (gremlin, 25. maj 2017 09:06)

    # Link komentara

  184. Svakom zlu dodje kraj! Katanac!
     (Neša Bravar, 25. maj 2017 09:06)

    # Link komentara

  185. Privatizacija dobos koga briga za Todorica nek radi neki posten posao.
     (Bekrija, 25. maj 2017 09:05)

    # Link komentara

  186. Pa odkud sad to,pa zar nije bilo samo oterajte Vujosevica i sve ce se srediti? E sad ste dosli na penal Duletu kad vas blokira.
     (Bajo 021, 25. maj 2017 09:04)

    # Link komentara

  187. Znači, opet kreće kuknjava po istom scenariju, a posle bude sve bude OK!
    (Milisav, 25. maj 2017 09:03)

    # Link komentara

  188. Поред онолико легенди , и десетина милиона еура у кaријерама таман нека се угасимо !! Баш много воле партизан...Али на папиру!
     (Taрми пфк, 25. maj 2017 09:02)

    # Link komentara

  189. Nije Igokea nego Dinamik! :-)
     (who's next?, 25. maj 2017 09:01)

    # Link komentara

  190. Već kreće kmečanje za sledeću sezonu
     (Mali, 25. maj 2017 09:00)

    # Link komentara

  191. Pozajmićemo od Zvezde. Oni su u finansijskom plusu od zarade u EL, prodaji dresova, dobrovoljnoj donaciji iz zemlje i inostranstva, prodaji igrača, prodaji ulaznica duhovima u Kombank areni, prihodu iz Excel tabela itd....
    (verujem kabadahiji iz železnika, 25. maj 2017 09:00)

    # Link komentara

  192. Vec je pocelo kukanje...Nema se para a dovode se bivsi i sadasnji reprezentativci, amerikanci...Napravite nekog igraca za promenu!
     (Novosadjanin., 25. maj 2017 08:58)

    # Link komentara

  193. @A evo panteri se ubise da objasne kako smo mi drzavni projekat!!
    (Grobar, 25. maj 2017 08:21)

    Pa nego šta ste?

    - prodatih igrača NULA
    - pare od Evroligice NULA
    - ulaznice godinama poklanjate vođama
    - od države 3x više nego Zvezda

    Ali naravno, ti si od onih kojima može da se priča bilo šta. Svojim očima odavno ne verujete
     (crno-bela ovčica, 25. maj 2017 08:58)

    # Link komentara

  194. Ne brinite sada ce plasljivi vodja da vam upumpa nase drzavne pare.
    (Opet maltret, 25. maj 2017 08:57)

    # Link komentara

  195. Samo presipanje iz šupljeg u prazno...svi klubovi - hitna privatizacija, stop trošenju budžetakih sredstava kroz tzv "sponozorske ugovore"?? Mada znam da od toga nema ništa jer su oba 2 naša najveća kluba ustvari samo jos 2 javna preduzeca za finasiranje stranačkih kadrova...
    (Vlada Tod, 25. maj 2017 08:57)

    # Link komentara

  196. Ugastite se vec jednom, slusamo istu pricu vec 20 godina.
     (wc3, 25. maj 2017 08:57)

    # Link komentara

  197. Молим те размажене навијаче како неко овде рече , да ми кажу колико су година имали у називу само Партизан. Клуб који је увек имао додатак у имену што је нормално али немојте онада неком другом да то спочитавате. А Тоша што кука па нема више оно за време М.Марјановића "спонзор шампиона пул"па све те фирме углавном пропале. Узимали се радницима и њиховој деци из уста да би стигли Звезду по титулама. Где су вам приватници да спонзоришу ту институцију.
     (мики, 25. maj 2017 08:56)

    # Link komentara

  198. Sramota je čitati da su klubovi kao Partizan i Zvezda dovedeno do ovakve situacije!
    (evroskeptik, 25. maj 2017 08:55)

    # Link komentara

  199. Ko si bre ti Todoricu da pretis da ces da stavis kljuc u bravu?Ti koji ceo zivot zivis od partizana nemas prava da nikom pretis.Najveci si demagog srpskog sporta zabio si noz u ledja Duletu,pljujes Grbovica,neces fuziju sa Dinamikom gde bi Partizzan resio svoje probleme,Obradovic hoce da kupi Partizan niko ga nije pozvao isto je hteo i Pekovic.Tosi naprednjaku je samo bitna njegova fotelja,plata koju bi trebalo da obezbedi preko drzavnih sponzzora i velikog vodje, hoce da ugasi najvecu svetinju srpskog kosarkaskog sporta zbog jadnih 5 miliona evra ako jee i od Tose mnogo je.
    (srdjan, 25. maj 2017 08:55)

    # Link komentara

  200. kako takva institucija sa toliko i takvim navijačima moze da se ugasi?
     (gile, 25. maj 2017 08:54)

    # Link komentara

  201. Imaju 3 drzavna sponzora i malo im je !!!
    To naviklo godinama...

    Alo bre, finansijski izvestaj !
    Da vidimo uspehe preduzeca, ako ne radi kako treba, ZATVARAJ !
     (hours of love, 25. maj 2017 08:53)

    # Link komentara

  202. A to sto ste nesposobni da nadjete sponzora sta cemo s vama? Samo placete, a od vaseg mesetarenja klub samo tone. Volim Partizan vise od bilo cega, ali se tako ne radi u jednoj instituciji. Zivite od plakanja kako se nema a od cega onda zivite tako lepo kao zaposleni u klubu koji tone?
     (slash, 25. maj 2017 08:51)

    # Link komentara

  203. Evo jedne lepe vesti za iskompleksirane navijace kluba iz predgradja, cast izuzecima!
     (djraki, 25. maj 2017 08:51)

    # Link komentara

  204. @crni_redstar istina da vecina Srba navija za zvezdu, ali samo u fudbalu, jer u kosarci zvezda ne postoji, u zamrzivacu je. Samo zeleznik, samo fmp
     (brzi, 25. maj 2017 08:51)

    # Link komentara

  205. Mozda je i vreme... 4 ili 5 godina ni jednog igraca nismo napravili... Marinkovic je kao bio talenat na nivou Bogdanovica, ne moze 5 poena po utakmici da ima u proseku... Sto bi Grbovic rekao svaka cast Vrapcu na borbenosti, ali Partizan mora da ima tim koji se bori da bude prvak Evrope ili stvara da to bude. Sve ostalo je nebitno...
    (C_Barkley, 25. maj 2017 08:50)

    # Link komentara

  206. Duletova skola. Krenimo na vreme sa pritiscima. Dignimo dzevu i evo para. Sto Nikola ne da neki $. ima i previse. Neka pomogne klubu koji voli i ciji je predsednik.
     (dex, 25. maj 2017 08:49)

    # Link komentara

  207. Sponzori treba da ostanu, ali samo ako imaju jasnu ekonomsku računicu.
    Ne zato sto neko treba nešto da pokloni...
    Mislim da se bliži radosno vreme kada će sportska udruženja biti samo to na amaterskom nivou ili biti privatna privredna društva na profesionalnom nivou.
    Barem se nadam.
    U međuvremenu bih doneo zakon po kome bi bilo strogo zabranjeno svim pravnim subjektima sa iole malo državnog/društvenog/našeg vlasništva da daju pare sportskim klubovima.
    (partizanovac, 25. maj 2017 08:49)

    # Link komentara

  208. Ne da Vucic na vas, sledece godine 3 sponzora!
     (CzBg89!, 25. maj 2017 08:49)

    # Link komentara

  209. I katanac obavezno!
    (Van Damme, 25. maj 2017 08:49)

    # Link komentara

  210. Za razliku od bilo kog drugog kluba u Evropi
     (skoba, 25. maj 2017 08:47)

    # Link komentara

  211. smanjite plate i novac od prodaje igrača stavljajte u klupsku kasu a ne u džepove i eto rešenja...vrlo jednostavno...
     (sale, 25. maj 2017 08:47)

    # Link komentara

  212. Povratak kuknjave, najnoviji film u reziji KK Partizan! Ne propustite!
     (kaokakao, 25. maj 2017 08:45)

    # Link komentara

  213. Opet krece kukanje!
    (Nenad, 25. maj 2017 08:45)

    # Link komentara

  214. Ljudi ja krenuo na posao jutros kad prodje lavina partizanovaca, sumanuto trci ko u filmu "Ko to tamo peva"...pitam sta je...kazu Delije otele opet pehar...sofer busa pravio pauzu da putnici dodju sebi od smeha...
     (Dejan CZ, 25. maj 2017 08:44)

    # Link komentara

  215. A sad stize Supermen/Premijer/Predsednik kao spasilac da pomogne svoje mezimce KK Partizan nis mts hvalapremijeru i onda ce Pekmen Hvala Premijeru.
     (Trance, 25. maj 2017 08:44)

    # Link komentara

  216. To si Todoriću sam kriv uz Danilovića, isto kao i Lukić i slični u FKCZ. Nedomaćinsko poslovanje, dugoročni plan po fazonu: Tu je država, tu su Tadić i Dačić i biće keša od državnih firmi još 50 godina, naše je samo da dovodimo igrače jer mi smo institucija. Vrhunskih igrača je prošlo kroz KKP a koštali solidno, to se dovodilo bez ikakve finansijke podloge nego sve unapred, pokriće država... zato nemojte da kukate, sami ste napravili minus i umesto da ga rešavate vi se bavite 5 godina demagogijom da vas drugi urušavaju ukoliko ne dobijate od države isto novca kao i ranije! Lepo je to objasnio Duda Ivković pre par dana, nemojte zamajavati svoje navijače i zavađati narod samo da bi prikrili svoju nesposobnost...
    (Zlatko, 25. maj 2017 08:42)

    # Link komentara

  217. VK u blokadi 54 miliona, a koriste Banjicu besplatno već 30 godina. Dajte im još neki bazen, da imaju za ženski klub i sinhrono plivanje.
    (tito partija - crno bela armija, 25. maj 2017 08:42)

    # Link komentara

  218. standardna patetika...
     (zvezda i to crvena, 25. maj 2017 08:42)

    # Link komentara

  219. Bolje katanac i secanje na slavnu istoriju nego sramotna promena imena klubova iz predgradja.
     (Reality, 25. maj 2017 08:41)

    # Link komentara

  220. More, na dobos i vi i (moja) Zvezda i svi ostali. Svi vi mozete da opstanete, samo da ne kradete. Neka vam dodje vlasnik, kapitalista, pa ce vas brzo organizovati SVE!
    (Vladimir, 25. maj 2017 08:40)

    # Link komentara

  221. Nista Dinamik, ako treba neka akcija da se prikupe sredstva, vrlo rado cu pomoći.
     (Lord, 25. maj 2017 08:39)

    # Link komentara

  222. Ucite Covicu i Delije kako se dobijaju pare za klub, a vi cutite dok zvezdinim igracima se duguje pare..
     (Trance, 25. maj 2017 08:36)

    # Link komentara

  223. Čekaj malo, najgledaniji ste tim! A da, besplatne karte.
    (krastavac, 25. maj 2017 08:35)

    # Link komentara

  224. Niko Dinamik Igokei ne moze zabraniti kako ce da se zove...
     (Dejan CZ, 25. maj 2017 08:35)

    # Link komentara

  225. Dace vam Vucic kao u fudbalu da budete sampioni.Prevaricete vi drzavu i poreske obveznike opet.E moj Vucicu.....Umesto da zvezdasi uzmu 5-6 titula za redom tebe namagarcili slobini komunisti...
     (zoki, 25. maj 2017 08:35)

    # Link komentara

  226. Na leto ponovo ce biti kada mali Alek upumpa nove drzavne sponzore bice "hvala premijeru" repriza ...
     (777, 25. maj 2017 08:34)

    # Link komentara

  227. Ovako sa strane posmatrajuci deluje da Nikola Pekovic ne zna nista o vodjenju kluba, sto sam i pretpostavljao. Verovatno su ga tu stavili ocekujuci da ce on da ulozi svoj novac ali njemu su planovi ocigledno bili drugaciji. Ako je smenjena uprava a i dalje se zavisi od istih sponzora postavlja se logicno pitanje zasto ste ih smenili i sta je to ta druga uprava novo donela. Da ne pricam da su i na sportskom planu pravljeni veliki autokosevi, od pogresne procene kojem se carstvu prikloniti Fibinom ili Evrokupovskom, jeftinim pristankom na ucene iz KSS, losim igrackim kadrom, nikakvom omladinskom skolom...kljuc u bravu je logican sled dogadjaja, sem ako Misko Raznatovic ne odluci da kupi ime Partizana, pa malo UPPR, pa malo Mega, pa se vrati neki privatni klub Partizan iz S. Mitrovice. Sablon kako se to radi postoji, samo ga treba prepisati, a tvorca ovog modela predloziti za Nobelovu nagradu za ekonomiju...sivu!
    (Lazarus, 25. maj 2017 08:34)

    # Link komentara

  228. Što ne pomognu bivše legende? Mogu da daju krv na primer. E, šou sa vama.
    (najkvirc, 25. maj 2017 08:34)

    # Link komentara

  229. srećan put !!!
    (shilya, 25. maj 2017 08:33)

    # Link komentara

  230. treba da se zatvori ili da se privatizuje, promeni ime u kk grobari npr. i skine zvezda sa grba! Pa ko nece da navija za komunjarski klub da ima opciju, a ko hoce nek navija za CZ!
    (premijer liga, 25. maj 2017 08:33)

    # Link komentara

  231. Pa kk czv je i grb prodala pa šta???
     (Neroji,a Terza ,promašio,svlačionicu, 25. maj 2017 08:32)

    # Link komentara

  232. niko dinamiku ne moze da zabrani kako ce da se zove!!
    (ispirach mozga, 25. maj 2017 08:17)
    Reče navijač kk roto koš-a....ahahah…ahah a
     (Neroji,a Terza ,promašio,svlačionicu, 25. maj 2017 08:32)

    # Link komentara

  233. NIS je privatna firma nek sipaju gde hoće.... Telekom već...
     (reziel, 25. maj 2017 08:32)

    # Link komentara

  234. Katanac bre, zakljucavaj ! Pravite zgrade za radni i pošteni svet na tom mestu.
    Samo jedan klub može da ima drzavne sponzore radi marketinga po svetu i to je Crvena Zvezda. Predlažem da ih Zvezda kupi i prenese trofeje kod sebe u muzej u odeljak za trofeje koji je osvojio njen razvojni tim.
    (Teniser, 25. maj 2017 08:32)

    # Link komentara

  235. Predosecam na leto bice serija saopstenja "Hvala premijeru"
     (777, 25. maj 2017 08:31)

    # Link komentara

  236. Ovako. Veliki sam navijac Partizana. Verovatno sto puta veci od Todorica, jer ja nikada ne bih terao Duleta iz Partizana.

    Sad kuka, za sta? Zasto nas neko da finansira, sponzorise?! Pa nadjite vi iz kluba sponzore, ne moraju to da budu drzavne firme. Zakonom bih zabranio da drzava na bilo koji nacin pomaze klubove. Tako da, ako nam je katanac sudbina, onda katanac, idemo u beton ligu i krecemo iz pocetka.

    Zvezdu uopste necu ni da komentarisem. Oni su igru mahinacije i prevare doveli do savrsenstva. Covek ih ladno ubedi da i dalje navijaju za isti klub kao pre deset godina...ali to govori o navijacima, a ne o Covicu.
    (Che, 25. maj 2017 08:31)

    # Link komentara

  237. Kad stigne Dule za koji dan po pare, uzeće vam i stadion.
    (epcot, 25. maj 2017 08:31)

    # Link komentara

  238. Ako taj Dinamik ima kintu neka dodje u Partizan.
    Fransiza (fmp-zvezda) ne dolazi u obzir makar se ugasili.
     (Karaburac, 25. maj 2017 08:30)

    # Link komentara

  239. pa napravite pare a ne da prosite, tako i ja mogu da budem direktor kluba
     (zox, 25. maj 2017 08:30)

    # Link komentara

  240. Koji je ovo put da ste na "ivici opstanka" pre par meseci Todoric rece da zar par godina dug ce nestati?!
     (Exe, 25. maj 2017 08:30)

    # Link komentara

  241. Fuzija sa nekim dug ce biti oprosten,tj.izbrisan i bice posle toga bar 10-ak miliona budzet godisnje...Tako je vec bilo u nasoj kosarki!
     (Neroji,a Terza ,promašio,svlačionicu, 25. maj 2017 08:30)

    # Link komentara

  242. Klasičan režimski klub. Pitajte Deju Radonjića, pa ćete čuti kako izgleda raditi u nemogućim uslovima...
     (Di Vujoušn, 25. maj 2017 08:29)

    # Link komentara

  243. Sledeće nedelje eto Šoštara.
    (pera trta, 25. maj 2017 08:29)

    # Link komentara

  244. Мислим да је најбоље погледати истини у очи. Има ту доста и ваше кривице. Мислили сте да сте само ви Богом дани да играте кошарку. Сваке године Евролига, чак понеки фајнал-фор и опет у минусу!? Нешто је ту чудно. Само Вас молим, без захваљивања премијеру-председнику и без икаквих фузионисања. Ваши навијачи се много разликују од других. Размажени су. Они никада не би прихватили, као неки, да навијају за неки клуб, за који не знају ни чији је, ни како се зове, ни одакле је. Ако треба - играјте и пету лигу, али као КК Партизан.
    (bata, 25. maj 2017 08:29)

    # Link komentara

  245. samo kukaju! ugasite se ionako srbi navijaju za Zvezdu.
     (crni_redstar, 25. maj 2017 08:28)

    # Link komentara

  246. Biće sve u redu, predsednik će pomoći. Sa našim parama.
    (KaleBrdo, 25. maj 2017 08:28)

    # Link komentara

  247. Pa i u zvezdi nisu primili plate 10 meseci tako da i oni gomilaju dugove, i kod njih će opet katanac.
     (Vojkanero, 25. maj 2017 08:27)

    # Link komentara

  248. Iste vesti ali potpuno iste su bile i prosle i pretprosle godine ovo je klasicno reketiranje vlasti... I sada ce ponovo ovaj da se javi kao spasilac pa ce ovi da se zahvaljuju premijeru.Sve se vec zna..
     (NikolaSrb, 25. maj 2017 08:27)

    # Link komentara

  249. Ne sekiraj te se Vucic ce sve da ispegla , kao sto je uradio u fudbalu ....
    (Nebojsa, 25. maj 2017 08:27)

    # Link komentara

  250. Vucko na potezu si
    (sta im uradi Nebojsa, 25. maj 2017 08:26)

    # Link komentara

  251. A ti ako nisi sposoban, prepusti mesto nekome ko jeste.
    (pfcpanta, 25. maj 2017 08:23)

    # Link komentara

  252. Sad ce opet mali alek da upumpava nase drzavne pare u mali klub iz zagreba.
    (NK Kokezan, 25. maj 2017 08:23)

    # Link komentara

  253. Uleteće av sa našim parama, samo bez nervoze...
     (puno zdravlja, 25. maj 2017 08:23)

    # Link komentara

  254. Zakljucavaj to!
    (Alaska rules, 25. maj 2017 08:22)

    # Link komentara

  255. Sve što ovaj demantuje, to se ostvari.
    (ko ovome veruje, 25. maj 2017 08:22)

    # Link komentara

  256. Za pare koje dajem za usluge tih firmi bih zamolio, preklinjem i proklinjem, da se ne daje ni jedna para. Neka se samoizdržavaju pa kolko im bude.
    (Bili Piton, 25. maj 2017 08:22)

    # Link komentara

  257. A evo panteri se ubise da objasne kako smo mi drzavni projekat!!
    (Grobar, 25. maj 2017 08:21)

    # Link komentara

  258. niko dinamiku ne moze da zabrani kako ce da se zove!!
     (ispirach mozga, 25. maj 2017 08:17)

    # Link komentara