1. A Marijana?Šta voli Marijana Loti?
    (Ironije Ironikus II, 9. maj 2017 18:00)

    # Link komentara

  2. A da malo ispriča kako su 6 godina igrali prijateljske mečeve i osvajali prvenstva
     (Doca, 2. maj 2017 14:19)

    Promocija knjige bila odavno. Mada, stampa se novo, dopunjeno izdanje. Sasa Curcic i Mirkove zgode iz svlacionice u apendiksu.
    (Toto-ko-tunjo-iscekujuci-bestseler, 3. maj 2017 22:29)

    # Link komentara

  3. Ja napravila mali kurzschluss sa javljane u ova Vaša komentara, ali morala reći još jedanput ovo: MARIJANA VRATI MI MOJA PREZIME!!!
    (Lothar Matthäus, 3. maj 2017 17:12)

    # Link komentara

  4. Mateus nikada nije pobedio Zvezdu, običan kompleksaš, koji je trenirao nebitan klub kome se poštenje pod Toletovom vladavinom vraća sa kamatom.
    (dr Mabuse, 2. maj 2017 11:43)

    Bitno je da vi čitate vesti nebitnog kluba.
    Zato su vam AS i "ćelavi" streptomicin? ;)
    (Nbg, 3. maj 2017 17:01)

    # Link komentara

  5. Lotare, pozdravlja te Slavoljub Muslin i Nikola Zigic.
    (zvezdas-rajvoSa, 02. maj 2017 11:43)
    Nekada Zigic, sada Obradovic, Glodjovic Majo Vujovic.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (realno, 2. maj 2017 11:53)

    Bravo za komentar. Pogodio si srz. Zvezda je nekada bila veliki klub, sa igracima koji su pravili razliku. Sada im za bukvalno svaku pobedu treba 12-ti igrac u vidu sudije. Ima igrace koje moze prodati za tepsiju ribe i nema nikakvu infrastrukturu, koja bi predstavljala buducnost kluba. Zvezda je danas tim bez perspektive, koji ce mozda, samo mozda, i osvojiti jos koju titulu na ovakav nacin.

    Sa druge strane, Vojvodina i Partizan koji se oslanjaju na svoje skole fudbala i koje odatle crpe svoj izvor prihoda su klubovi sa perspektivom. Ukoliko dodje do normalne privatizacije, tj. ukoliko ih uzme neko ko stvarno zeli da zaradi i skoni parazite iz tih klubova, ta dva kluba ce visoko odskociti, jer umeju da zive od svog rada.

    Zvezda je vec druga prica. Bez svoje skole fudbala, sa dugom od 60 miliona evra...ovo je mozda i poslednja titula u dugo godina kojoj ce se njeni navijaci radovati. Ako uopste imaju cemu da se raduju.

    Sto se Lotara Mateusa tice, covek drzi fudbal u malom prstu i svako postovanje svemu sto je u svojoj karijeri uradio.
    (Slaninar Futog, 3. maj 2017 13:23)

    # Link komentara

  6. Na ogromnu sreću većine u Srbiji,taj film nisi gledao dok si radio u našoj zemlji a ni ovako se baš nećešpuno radovati.
    (Istina, 2. maj 2017 23:34)

    # Link komentara

  7. @Negativni: Dve pobede ima Dynamo Dresden protiv Partizana,a ne cetri. I to pocetkom sedamdesetih,kad su bill jaki kao crna zemlja,za razliku od pocetka devedesetih kad su vise bili gladni no siti...
     (xxx, 2. maj 2017 21:29)

    # Link komentara

  8. @Welcome to Serbia
    Mi smo igrali finale tog kupa koji ste vi osvojili, za razliku od vasih protivnika tipa Rendzers Dinamo Drezden,Marsej mi smo pobedjivali Nant, Verder,Man Utd i izgubili u finalu od Reala. A sto se tice titule Evrolige, pobedili smo i Huventud i Estudijantes i Kinder Bolonju i Filips Milano, najjaca 4 kluba iz dve najjace evropske lige, ali sta ima da ti objasnjavam kad ti intelekt ne kapira nista vec samo umes da mrzis Partizan vise nego da volis limeni drzavni projekat, e tu ste vi mali, mi nikad nismo bili drzavni projekat
    (Anti limenka, 2. maj 2017 14:52) # Link koment

    Taj Dinamo Drezden kome se ti smeješ, dva puta vas je olešio u evropskim kupovima. I to sve četiri pobede. A jednom su vas oprali sa 6-0.
    Trebalo bi da smeješ rezultatima svog kluba koji je za trideset godina, dva puta igrao na proleće u Evropi.
    Pokrij se ušima i pomoli se u crkvi za Dinamo Drezden.Taj tim je za Partizan - velikan!
    A dobro se sećam i Mateusovih uspeha protiv Muslina. Beše li 3-0?
    (Negativni, 2. maj 2017 21:09)

    # Link komentara

  9. @(Cutacemo jedan minut, 02. maj 2017 16:44): Za tebe je najbolje da cutis ceo vek,a ne samo jedan minut,cisto zbog bisera...
    (xxx, 02. maj 2017 19:52)

    A sta je biser od ovog sto je covek rekao?
    Izbaci uljeza!
    Zvezda ima vise titula?
    Zvezda ima vise kupova?
    Zvezda ima vise duplih kruna?
    Zvezda ima vise pobeda u derbiju?
    Zvezda ima bolju gol razliku?
    Zvezda ima veci stadion (necemo reci da vi nemate svoj stadion?
    Zvezda ima vise navijaca?
    Zvezda ima titulu prvaka Evrope?

    I kome cemo cutati jedan minut, nastavi pesmicu...
     (Kme, 2. maj 2017 20:30)

    # Link komentara

  10. I mi volimo kad ti sutis.
    (Mamer N'goj, 2. maj 2017 20:21)

    # Link komentara

  11. "Oftamolog" ti li si ??? Još imaš obraza da se javljas ???
    (Batko, 2. maj 2017 17:49). Piše se oftalmolog,nepismeni stvoru...
    (xxx, 2. maj 2017 19:59)

    # Link komentara

  12. @(Cutacemo jedan minut, 02. maj 2017 16:44): Za tebe je najbolje da cutis ceo vek,a ne samo jedan minut,cisto zbog bisera...
     (xxx, 2. maj 2017 19:52)

    # Link komentara

  13. Ako uspete da odgovorite na ova dva pitanja, onda ce polemika oko toga da li su ista takmicenja u fudnalu i kosarci danas ista takmicenja.
    (Batko, 02. maj 2017 17:38). Prvo da se ti dogovoris sam sa sobom da li je fudnal ili fudbal...
     (xxx, 2. maj 2017 19:51)

    # Link komentara

  14. On najbolje zna kako Partizan osvaja titule.
    Evo kako Partizan osvaja titule 6 unizu:
    133 5. април 2008. Партизан 1:1 (1:1) Црвена звезда
    134 5. октобар 2008. Црвена звезда 0:2 (0:0) Партизан
    135 28. фебруар 2009. Партизан 1:1 (0:1) Црвена звезда
    136 8. април 2009. Партизан 2:0 (1:0) Црвена звезда
    137 28. новембар 2009. Црвена звезда 1:2 (1:1) Партизан
    138 8. мај 2010. Партизан 1:0 (0:0) Црвена звезда
    139 23. октобар 2010. Црвена звезда 0:1 (0:1) Партизан
    140 23. април 2011. Партизан 1:0 (0:0) Црвена звезда
    141 26. новембар 2011. Црвена звезда 0:2 (0:0) Партизан
    142 5. мај 2012. Партизан 0:1 (0:0) Црвена звезда
    143 17. новембар 2012. Црвена звезда 3:2 (1:2) Партизан
    144 18. мај 2013. Партизан 1:0 (0:0) Црвена звезда
    145 2. новембар 2013. Црвена звезда 1:0 (1:0) Партизан
    146 26. април 2014. Партизан 2:1 (1:0) Црвена звезда
    147 18. октобар 2014. Партизан 1:0 (0:0) Црвена звезда
    148 25. април 2015. Црвена звезда 0:0 Партизан
    10 pobeda Partizana 3 Zvezde 3 neresene
    (Zoran, 2. maj 2017 18:23)

    # Link komentara

  15. 18@Samuraj Bebo mala,popij casu mleka, da ne bi opet sanjao Valetu i Kairat ?(AntiBot, 02. maj 2017 13:31)

    Ti još nisi bio rođen kad ste gubili od malteške Slieme i fudbalskog giganta Petržalke. Da tebi čika Samuraj bonu!
     (Samuraj, 2. maj 2017 18:15)

    # Link komentara

  16. Smisao je da vam ukazujemo na vaše gluposti i pokušamo da vas edukujemo...ali izgleda da je to nemoguća misija
    (Batko, 02. maj 2017 14:40).

    Nemoguca misija ovde je da ti ostavis pametan komentar...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (xxx, 2. maj 2017 15:07)

    "Oftamolog" ti li si ??? Još imaš obraza da se javljas ???
    (Batko, 2. maj 2017 17:49)

    # Link komentara

  17. To takmičenje koje je Partizan osvojio u košarci i dalje postoji,i zove se Euroliga,evo ti dokaz>

    1. Koji se pehar predavao za pobednika tada, a koji sada ??? Jel isti pehar ??

    2. Koji se pehar predavao za pobednika tada u fubdalu, a koji sada ??? Da li na ovom peharu u LŠ stoji ime C.Zvezde ?!


    Ako uspete da odgovorite na ova dva pitanja, onda ce polemika oko toga da li su ista takmicenja u fudnalu i kosarci danas ista takmicenja.
    (Batko, 2. maj 2017 17:38)

    # Link komentara

  18. @Welcome to Serbia: To takmičenje koje je Partizan osvojio u košarci i dalje postoji,i zove se Euroliga,evo ti dokaz>[link].
    (xxx, 02. maj 2017 14:53)

    Vise titula
    Vise kupova
    Vise duplih kruna
    Vise pobeda u derbiju
    Bolja gol razlika u derbiju
    Vise navijaca
    Veci stadion od stadiona koji nije vas
    Prvak Evrope
    Tacka
    Sta nije jasno, u cemu ste bolji?
     (Cutacemo jedan minut, 2. maj 2017 16:44)

    # Link komentara

  19. ja volim kad je gore...a ti ?
     (Kole, 2. maj 2017 16:26)

    # Link komentara

  20. Не знам да ли више воли да победи Звезду, или да изгуби од Рада :) Иначе, Партизан је ушао у Лигу шампиона у сезони 2003/2004, а то је било у периоду април 2001 - фебруар 2007 у коме Партизан није добио ниједан једини дерби. Звезда је добила четири дербија уз гол разлику 13:3. У том периоду је Партизан освојио три титуле.
    (Марко, 2. maj 2017 16:15)

    # Link komentara

  21. Zeta -Partizan, crnogorac ili srbin,dobija loptu od Kralja rukom,kreće sredinom terena uz povike, bešte djetići, do šesnaesterca i dalje do peterca i gol.Slavi se titula.
     (miško, 2. maj 2017 16:02)

    # Link komentara

  22. (Anti limenka, 2. maj 2017 14:52)

    Da, nikad niste bili državni projekat - [link]
    (NastyB, 2. maj 2017 15:59)

    # Link komentara

  23. Ma šta se stalno hvalite, te praci Svete te Evrope pa bre mi smo bili finalisti.Znate šta smo mi za Vas, niko i ništa.
     (miško, 2. maj 2017 15:50)

    # Link komentara

  24. On najbolje zna kako Partizan osvaja titule. Najbolja taktika je lopovluk.
     (miško, 2. maj 2017 15:46)

    # Link komentara

  25. Mnogi od nas to isto vole dobri nas Mateuse.Nema boljeg i lepseg osecaja.
     (Patrick, 2. maj 2017 15:29)

    # Link komentara

  26. @A zamisli da danas neki nas klub osvoji Evropu i to bez poraza do kraja... Jel znas neki nas tim koji je to uradio? 
    (xxx, 02. maj 2017 13:08) 

    To takmicenje koje ste vi osvojili nikada vise niko osvijiti nece, jer to takmicenje vise nepostoji! Jako mi takmicenje bilo, odigras tri kola i vec si u finalu! Plus bez engleza, spanaca, holandjana, italijana...
    (navijac, 02. maj 2017 14:02)

    U redu je da cinjenicama i argumentima nekom odgovoris na komentar, ali me nervira kada se pojave neupuceni likovi koji misle da je ponovljena laz 1000 puta postaje istina.
    Prvo, to isto takmicenje i dalje postoji, promenilo je naziv i sistem takmicenja, ali je pehar i zvanje pobednika ostalo isto. Znaci, pobednik je PRVAK EVROPE u fudbalu, bilo tada a i sada je.
    Drugo, da li je bilo lako ili tesko to je nesto drugo, ali, kako ti tvrdis to je bilo 3 kola, hop cup i finale. Pa zasto vi tada ne osvojiste kada je bilo tako lako. A da, vi ste igrali finale, ponosite se tim, i treba, ali zasto ne naglasite da je tada jos manje ekipa ucestvovalo.
    Trece, jeste, nisu igrali ni francuzi ni nemci, ni skoti, ni grci... ma niko.
    Ne prijatelju, nisu nastupali englezi i holandjani. Italijani su imali DVA predstavnika Napoli i Milan. Spance je predstavljao Real Madrid. Od koga su ispali ti necu reci, sam nadji, 21. vek je, imas internet, znas da ostavis komentar pa predpostavljam da znas i da izguglas. Ako se ne snadjes javi se, pusticu ti link.
     (mr.wolf, 2. maj 2017 15:24)

    # Link komentara

  27. Smisao je da vam ukazujemo na vaše gluposti i pokušamo da vas edukujemo...ali izgleda da je to nemoguća misija
    (Batko, 02. maj 2017 14:40). Nemoguca misija ovde je da ti ostavis pametan komentar...
     (xxx, 2. maj 2017 15:07)

    # Link komentara

  28. Pati sine, isplaci se, bice ti lakse. 
    Osvajanje Evro kupa za tebe je san, ti si samo mali partizan.
    (Welcome to Serbia, 02. maj 2017 14:41). Jos jedna fora sa You Tube-a...
     (xxx, 2. maj 2017 15:05)

    # Link komentara

  29. @anti limenka...Iz nekog razloga si zaboravio Bajern navesti. To se zove selektivno pamcenje. Ne razumem potrebu da se omalovazi titula prvaka Evrope al ajd, Srbija je ovo, mrznja i kompleksi su nekima usli u DNK.
     (Milan, 2. maj 2017 15:04)

    # Link komentara

  30. je t da se uspe tada, u Kupu šampiona, nego danas u Ligi prvaka. Danas su takmičenja u grupama, pa i sa dva poraza u grupi može da se prođe u sledeću fazu, gde počinje ispadanje. U grupi je sigurno da će se odigrati barem šest kola
    Tada je bila eliminacija od prvog kola, tako da je moglo da se posle jednog poraza završi takmičenje. Već nakon prvog kola, polovina od svih učesnika - klubova je završila takmičenje za tu godinu.
    Zar ne ?
     (stiven k., 2. maj 2017 15:01)

    # Link komentara

  31. Zvezda je 92 zauzela zvanicno 3. mesto u ligi sampiona. 91 je bila prva. a po koeficijentu je bila prva na svetu. Ko ne veruje neka pogleda.
     (Zagreb-Berlin, 2. maj 2017 15:01)

    # Link komentara

  32. @Welcome to Serbia: To takmičenje koje je Partizan osvojio u košarci i dalje postoji,i zove se Euroliga,evo ti dokaz>[link].
    (xxx, 2. maj 2017 14:53)

    # Link komentara

  33. @Welcome to Serbia
    Mi smo igrali finale tog kupa koji ste vi osvojili, za razliku od vasih protivnika tipa Rendzers Dinamo Drezden,Marsej mi smo pobedjivali Nant, Verder,Man Utd i izgubili u finalu od Reala. A sto se tice titule Evrolige, pobedili smo i Huventud i Estudijantes i Kinder Bolonju i Filips Milano, najjaca 4 kluba iz dve najjace evropske lige, ali sta ima da ti objasnjavam kad ti intelekt ne kapira nista vec samo umes da mrzis Partizan vise nego da volis limeni drzavni projekat, e tu ste vi mali, mi nikad nismo bili drzavni projekat
    (Anti limenka, 2. maj 2017 14:52)

    # Link komentara

  34. A zamisli da danas neki nas klub osvoji Evropu i to bez poraza do kraja... Jel znas neki nas tim koji je to uradio? 
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (xxx, 2. maj 2017 13:08) Jel na YOU tUBE-u?
    (xxx, 02. maj 2017 14:08)

    Pati sine, isplaci se, bice ti lakse.
    Osvajanje Evro kupa za tebe je san, ti si samo mali partizan.
     (Welcome to Serbia, 2. maj 2017 14:41)

    # Link komentara

  35. Ali Šika, Batko, i ovaj Mijat?
    Često se pitam koji je smisao njihovog postojanja?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Statuskan, 2. maj 2017 12:45)

    Smisao je da vam ukazujemo na vaše gluposti i pokušamo da vas edukujemo...ali izgleda da je to nemoguća misija
    (Batko, 2. maj 2017 14:40)

    # Link komentara

  36. A da malo ispriča kako su 6 godina igrali prijateljske mečeve i osvajali prvenstva
    (Doca, 02. maj 2017 14:19)

    Prvenstveno sa vama. Bili ste nam glavna musterija, onako prijateljski.
     (Vojvoda Momcilo, 2. maj 2017 14:37)

    # Link komentara

  37. @A zamisli da danas neki nas klub osvoji Evropu i to bez poraza do kraja... Jel znas neki nas tim koji je to uradio? 
    (xxx, 02. maj 2017 13:08) 

    To takmicenje koje ste vi osvojili nikada vise niko osvijiti nece, jer to takmicenje vise nepostoji! Jako mi takmicenje bilo, odigras tri kola i vec si u finalu! Plus bez engleza, spanaca, holandjana, italijana...
    (navijac, 02. maj 2017 14:02)

    Isto kao sto takmicenje koje je partizan osvojio u kosarci vise ne postoji. Toliko vas boli ta nasa titula da na sve nacine pokusavate da je osporite, cak i istoriju pokusavate da racunate posle te 91'. Ali Zvezdino ime ugravirano na pehar Lige Sampiona uvek ce predstavljati nepremostivu granicu izmedju nas i vas. Ali dobro, i vi ste ulazili medju 32 ekipe te Evrope koju smo mi osvojili. Dobro, tacno je da vi imate vise titula, kupova, duplih kruna, vise pobeda u derbiju, bolju gol razliku, veci stadion, vise navijaca... Cekaj malo, pa to smo mi, a vi i nemate svoj stadion. Kmecite koliko hocete, bili ste i ostali komsija mali...
     (Welcome to Serbia, 2. maj 2017 14:31)

    # Link komentara

  38. A da malo ispriča kako su 6 godina igrali prijateljske mečeve i osvajali prvenstva
     (Doca, 2. maj 2017 14:19)

    # Link komentara

  39. A zamisli da danas neki nas klub osvoji Evropu i to bez poraza do kraja... Jel znas neki nas tim koji je to uradio?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (xxx, 2. maj 2017 13:08) … Jel na YOU tUBE-u?
    (xxx, 2. maj 2017 14:08)

    # Link komentara

  40. Sve su to posledice radijacije iz 1991 :)
    (Mali Perica, 2. maj 2017 14:08)

    # Link komentara

  41. @A zamisli da danas neki nas klub osvoji Evropu i to bez poraza do kraja... Jel znas neki nas tim koji je to uradio?
    (xxx, 02. maj 2017 13:08)

    To takmicenje koje ste vi osvojili nikada vise niko osvijiti nece, jer to takmicenje vise nepostoji! Jako mi takmicenje bilo, odigras tri kola i vec si u finalu! Plus bez engleza, spanaca, holandjana, italijana...
     (navijac, 2. maj 2017 14:02)

    # Link komentara

  42. Nisi ti neobavesten, nego kratka pamet...
    Pa, jeste li bili prvaci 2015, ???
    A, obraz ovo-ono , nista a ?!
    (Batko, 2. maj 2017 11:59) # Link komentara

    Mene fasciniraju svi tvoji komentari,pogotovu, ovo ono, djon, obraz,Covic, Terzic i td.
    Samo udri.
    (Karaburac, 2. maj 2017 14:00)

    # Link komentara

  43. Legenda SEVERA - Lotar Mateus! Bas kao i onaj vrli Avram Grant! Ala se sipalo u Partizan tih godina... Treneri su imali vece plate tada nego citav prvi tim danas. I dalje drzava mnogo sipa, ali tada su se pare u klub unosile i lopatama. A opet smo ih lesili u derbijima.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (veliki strumf, 2. maj 2017 13:42)

    Jedina istina u tvom komentaru je ta da je Zvezda bila bolja u derbijima. Pare za Granta su dosle od lige sampiona. Takmicenja koja je Partizan igrao 2 puta u 21. veku. A koje Zvezda nije nikada igrala. Po tvojoj logici, Grof je legenda Juga. Em ga je Nikolicu tukao u gotovo svakom derbiju, em je doveo gomilu polovnjaka u klub, ispadao u prvom kolu, i sa armijom stranaca se nije kvalifikovao za Evropu. Sto je recimo Nikolicu poslo za rukom sa Kojicem, Grbicem, Volkovim, Sasom Markovicem. Izuzetno tankim igracima.

    Labudu je gotovo ispod nivoa da debatuje ovde s takvima. Suvise je lako.
    (Labud, 2. maj 2017 13:58)

    # Link komentara

  44. Znaci vi se ovde svadjate i pokusavate da utvrdite ko vise krade i namesta?
    Utvrdili smo da i jedni i drugi to rade, samo da se utvrdi ko vise?
    Kad utvrdite, javite mi, da ne zivim u neznanju. I molim vas javite mi ko je posteniji, Vucela ili Terza?
     (Welcome to Serbia, 2. maj 2017 13:57)

    # Link komentara

  45. tako je legendo, rasturamo redovno, kao i onda kad si ti bio trener Partizana...
     (nesa, 2. maj 2017 13:51)

    # Link komentara

  46. Legenda SEVERA - Lotar Mateus! Bas kao i onaj vrli Avram Grant! Ala se sipalo u Partizan tih godina... Treneri su imali vece plate tada nego citav prvi tim danas. I dalje drzava mnogo sipa, ali tada su se pare u klub unosile i lopatama. A opet smo ih lesili u derbijima.
     (veliki strumf, 2. maj 2017 13:42)

    # Link komentara

  47. A volis i da namestas tekme ;)
     (CzBg89!, 2. maj 2017 13:41)

    # Link komentara

  48. U pitanju je bila BSK Borca, taj mec mi se urezao u pamcenje. Zvezda vodi 1:0 na poluvremenu na Marakani, Borca pobedi 1:3 na kraju. Jedna od najsramotnijih utakmica ikada. Iz 1 u 2 i 3 boda koja su bila potrebna Borci da ostanu u ligi.
    (ZGWRZ2E, 2. maj 2017 13:06)

    U pravu si, jedna od najsramotnijih utakmica definitivno. A ubedljivo najsramotnija je Zeta-Partizan, takodje iz 1 u 2, utakmica gde se Crnogorci sklanjaju zadnjih pola sata. To je bila komedija...
    (Figo, 2. maj 2017 13:41)

    # Link komentara

  49. @Samuraj
    Bebo mala,popij casu mleka, da ne bi opet sanjao Valetu i Kairat 😁
    (AntiBot, 2. maj 2017 13:31)

    # Link komentara

  50. @mufti jeste, samo možemo da sanjamo da igramo i pobedimo real kući dva puta. Sa sve Sančezom i Butragenjom. A da, pa mi smo to uradili.
     (20kinte, 2. maj 2017 13:15)

    # Link komentara

  51. Ja vise volim da Partizan izgubi od bilo koga nego da Zvezda pobedi bili koga....
     (Volim zvezdu ali ne i AV, 2. maj 2017 13:15)

    # Link komentara

  52. srbin kriso Da Nikolaj je baš podržavao Hitlera, iz logora u kome je bio. Jasno mi je šta pokušavate da kažete, ali nemate dovoljno znanja i mešate nacionalizam sa šovinizmom. Pozivate se na Lenona, a zatim pričate o sistemu i etici. Jasno mi je šta je vaša krajnja namera i ona nije loša, samo ili preformulišite ili se doškolujte.
     (20kinte, 2. maj 2017 13:13)

    # Link komentara

  53. Igrao je nereseno i sa Portom, 1:1 prva utakmica u BGu. Zamisli da danas neki nas klub igra egal sa prvakom evrope..
    (navijac, 02. maj 2017 12:21)

    A zamisli da danas neki nas klub osvoji Evropu i to bez poraza do kraja... Jel znas neki nas tim koji je to uradio?
     (xxx, 2. maj 2017 13:08)

    # Link komentara

  54. "A zvezdari one godine u zadnjem kolu gubi od backe ili ne znam bežanje. I tako oni ostaju u ligi. O tome ne pričaju. Ono je bila nameštaljka decenije. Al brzo zaboravljaju.
    (neko, 2. maj 2017 12:23)"

    U pitanju je bila BSK Borca, taj mec mi se urezao u pamcenje. Zvezda vodi 1:0 na poluvremenu na Marakani, Borca pobedi 1:3 na kraju. Jedna od najsramotnijih utakmica ikada. Iz 1 u 2 i 3 boda koja su bila potrebna Borci da ostanu u ligi.
    (ZGWRZ2E, 2. maj 2017 13:06)

    # Link komentara

  55. @Bio u bariju
    Tebi nije problem jer za uvredu inteligencije potrebna je inteligencija. Drugo postoji nesto sto se zove 3 za 3 sto radi svaki klub na svetu koji bezi drugoplasiranom preko 10 bodova. Das ugrozenima 3 boda a oni ti vrate kad je tebi potrebno za plasman u neke kvalifikacije za evropu ili titulu. To su radili i zvezda i Partizan i tu nikad nisam video nista sporno. Ono sto je sporno jeste kad ti sudija da bod u derbiju golom iz ociglednog gol auta. Kad istera igraca zbog prebliskog trcanja zvezdinom igracu i svira penal zbog klizanja. Kad te sudija odrzava u igri za titulu celu polusezonu. To je to ckode. Pozdrav.
     (Yarilo, 2. maj 2017 13:05)

    # Link komentara

  56. Zasto ga niste pitali za njegovu izjavu zatvorenih Partizanovih utakmica ?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mijat Splitski bili, 2. maj 2017 11:22) # Link komentara

    Posto ga nisu pitali reci nam ti Mijate panteru Splitski.
    Verujem da si procitao knjigu.
    (Karaburac, 2. maj 2017 13:02)

    # Link komentara

  57. Je si li bez posla?
     (lion basket, 2. maj 2017 13:00)

    # Link komentara

  58. Pre nego sto pocnu pojedini da ispadaju glupi samo da napomenem da je Mateus lepo napisao kako je Partizan namerno IZGUBIO utakmicu, a ne namestio da pobedi. Ocigledno je zasto bas sada vasa pitanja upravo njemu. Pozdrav.
    (Yarilo, 02. maj 2017 11:32)
    U knjizi je napisao da su pustili Rad da pobedi, kako ne bi ispao iz lige. I da su to uradili, jer su morali da vrate uslugu iz 2001., kada su se borili za titulu i gubili protiv Rada do 80.minuta, pa se onda dogovirili. Identicno kao sa Spartakom u Subotici, par sezona pre toga.
    Tebe i slicne, sa obe strane, treba da je sramota za ovakve komentare...jadne pokusaje spinovanja. Sta si pokusao ovim, da nam objasnis kako samo Zvezda namesta? Da nije tuzno bilo bi smesno.
    Jedina razlika je sto Zvezda ima pare samo sa sudije, Partizan za ceo tim.
    A oba FK zbog ovoga ne da treba da je sramota..nego ih treba sutnuti dve lige nize. I prodati ih pod hitno, naravno.
     (Pera Magic Mitic, 2. maj 2017 12:55)

    # Link komentara

  59. Ali Šika, Batko, i ovaj Mijat?
    Često se pitam koji je smisao njihovog postojanja?
     (Statuskan, 2. maj 2017 12:45)

    # Link komentara

  60. Najžešći su mi ovi naši nacionalisti, nema ništa gore od toga da te definiše samo to što si pripadnik jedne nacije, to samo znači da nemaš nijedan drugi kvalitet pa spadneš na to da se poistovećuješ sa time kojoj naciji pripadaš.... za nacionalistu je uvek bitno ko je koje nacije... znači za njega je Mateus Nemac i tu se sve završava.... za nas koji živimo bez tereta nacionalizma na ramenima. .. svet je mnogo širi... ja ga vidim prvo kao fudbalera, trenera, etičnog radnika... neko blizak ga vidi kao oca, druga itd. a Nemac mi je na samom kraju... u pravu je bio Lenon... i još nešto nacionalisti uvek treba druga nacije da je blati i sebe predstvalja kao čistog, dobrog i pametnog u odnosu na tu drugu naciju... hoćemo li napredovati iz ove kvazitradicionalne misli ka nečem noom gde ćemo svi biti prvo ljudi, pa prijatelji, članovi porodice, muzičari, filmofili, košarkaški navijači, pekari, pravnici, ljubavnici .... i tek na samom kraju Srbi... samo se može ići ka novom... ovo gde smo zaglibili ne može da traje, jer promene su neprestane u nama a ti ljudi i dalje misle da žive u nekoj prošlosti koja je upravo prošlost i ništa više. Nacinalista najviše mrzi ovakve pripadnike njegove nacije kojem je nacija ili nebitna ili jisko na listi i koji gleda ljude kakave jesu... a ovaj čovek je pošteno radio u Partizanu i uveo dosciplinu i profesionalizam. Nacionalista će braniti Nedića i pored učestvovanja u ubijanju Kragujevačke inteligencije u 2. SR, Mladića i pored Srebrenice, Gotovinu, a pogotovo Stepinca bez obzira na Jasenovac, Čekua itd. Vladiku Nikolaja Velimirovića koji je otvoreno podržavao Hitlera... drugi narod je za njih niži i mora umreti, biti uništen, samo jer je drugačiji .. niko nije niži niti viši... svi smo isti!
     (SrbinsonKruso, 2. maj 2017 12:45)

    # Link komentara

  61. Jos samo fali Jirgen Reber i da bude "VORWERC BANDITN"
    (r i n g i s p i l, 2. maj 2017 11:59) # Link komentara
    Pricaj ti sta hoces o Reberu ali je njegov pomocnik sa Madjarima napravio cudo.
    (a tu je i srpski muvinjo, 2. maj 2017 12:33)

    # Link komentara

  62. @severnjača Imate pehar Kes-a i kupa automobila i to Tojote,hahahaha. Od te jadne prosle slave se ne zivi,sada ispadate od Valete(zvezda dno i sramota Srbije, 02. maj 2017 12:16)

    Klinac, jesi čuo za malteški klub Sliemu? Je l' znaš možda kakve veze on ima sa tvojim Partizanom?
     (Samuraj, 2. maj 2017 12:27)

    # Link komentara

  63. A da li voliš kad Rad pobedi Partizan?
     (Samuraj, 2. maj 2017 12:25)

    # Link komentara

  64. lotare srbine:)))u tom derbiju koji zvezdasi pominju,3 dana pre je FKP igrao egal sa REAL-om,ej sa sve cc karlos,ronaldo org,zidan,bekam,.....i trebalo da pobedi,danasnji panteri su tada iskoristili praznjenje i dobili,to je cela prica...inace oni to takmicenje mogu samo da sanjaju,nikad ga nisu igrali!
    (mufti, 2. maj 2017 12:23)

    # Link komentara

  65. A zvezdari one godine u zadnjem kolu gubi od backe ili ne znam bežanje. I tako oni ostaju u ligi. O tome ne pričaju. Ono je bila nameštaljka decenije. Al brzo zaboravljaju.
     (neko, 2. maj 2017 12:23)

    # Link komentara

  66. Vi imate dozivotni kompleks od Zvezde. Draze vam je kad Zvezdu pobedite nego kad osvojite titulu.
     (apolo, 2. maj 2017 12:23)

    # Link komentara

  67. @...Igrao nereseno sa Realom izgubio samo od Porta koji je bio prvak te godine.
    (sto je beker za tenis to je mateus za fudbal, 02. maj 2017 11:52)

    Igrao je nereseno i sa Portom, 1:1 prva utakmica u BGu. Zamisli da danas neki nas klub igra egal sa prvakom evrope..
     (navijac, 2. maj 2017 12:21)

    # Link komentara

  68. Bas ste se lepo ispricali sa covekom, a ako nekoga jos nesto zanima neka lepo iznajmi njegovu knjigu iz biblioteke. Bas je poucna i dosta govori o ovom drugorazrednom klubu cije navijace mozemo zvati kmecavci.
    (Skorpion, 2. maj 2017 12:20)

    # Link komentara

  69. Lotaru je vodjenje partizana jedan od najuspesnijih poslova u trenerskoj karijeri i normalno je da ga vezu lepa secanja za taj period.
    OPet, ako pogledamo njegovu celu karijeru i ponasanje, odnose prema prijateljima, porodici i javnosti, stice se utisak da je on lik koji voli da je u centru paznje.
    Pa kad se uzimate u obzir tu njegocu cuvenu izjavu, prvo razmislite logicki : svi znali,a on jedini nije znao, pa mu je neki fudbaler to rekao. Ako je to trebala biti tajna za njega, zasto bi mu to neko rekao, a ako nije , sto bi bilo i logicno, onda je slagao o izvoru te izjave.
    Obzirom da nije imao vecih trenerskih uspeha, ta mu je izjava bas dobro pala da objasni neke neuspehe koje je doizveo.
    Mozda je to sve tako i utakmica bila namestena, bez obzira u ciju korist, ali sve nekako deluje malo nelogicno i malo neozbiljno.
    Naravno , navijacima Zvezde je nejgovo pominjanje dobro doslo, da se skrenu od crnih misli, koje svakom normalnom coveku dodju, kada vidi sta se dogadja u nasem fudbalu.
    I opet se spominje Tole, a niko da spomene , koliko je vredeo tim Partizana, a koliko Zvezde u tom periodu i kakvi su finansijski rezultati ostvareni prodajom igraca, pa bi se jasno videlo na ciji je strani bio ocigledan kvalitet,a ostvareni rezultati ocigledna posledica istoga.
    Neki ljudi vole da lazu sami sebe, okrivljuju druge, tako im lakse da podnose neuspehe ne usudjujuci se da cinjenicama pogledaju u oci.
    (publikum, 2. maj 2017 12:17)

    # Link komentara

  70. @severnjača
    Imate pehar Kes-a i kupa automobila i to Tojote,hahahaha. Od te jadne prosle slave se ne zivi,sada ispadate od Valete
    (zvezda dno i sramota Srbije, 2. maj 2017 12:16)

    # Link komentara

  71. Ne zna da je Vucic preuzeo sve u drzavi i da Partizan ne moze biti sampion.
    (Neobavesten, 02. maj 2017 11:29)

    A mogao je u sezoni 2015?? Tad Vucic nije vam smetao??
     (Patrick, 2. maj 2017 12:16)

    # Link komentara

  72. Mateus nikada nije pobedio Zvezdu, običan kompleksaš, koji je trenirao nebitan klub kome se poštenje pod Toletovom vladavinom vraća sa kamatom.
    (dr Mabuse, 02. maj 2017 11:43)

    Au koliko gluposti u jednoj rečenici...
     (Bavarac, 2. maj 2017 12:15)

    # Link komentara

  73. namestene utakmice gde je partizan pobedio sa kvotama 1.12..1.15...1.35 protiv rada u gostima zna se kako se namesta i na koje kvote...
     (goxi, 2. maj 2017 12:12)

    # Link komentara

  74. Dok su Mateus i Zenga bili u srpskom fudbalu bio je deo Evrope ali ljudi su videli sistem i otisli.Nekome nisu bili dovoljno dobri.Mateus je srusio jedan Njukasl i poslao Sirera u penziju i promovisao sve ove fudbalere koji danas glume face,trenere i cinovnike u srpskom fudbalu.Igrao nereseno sa Realom izgubio samo od Porta koji je bio prvak te godine.
    (sto je beker za tenis to je mateus za fudbal, 2. maj 2017 11:52)

    slažem se sa ovim da su zvezda i partizan bili nešto dok su ih vodili mateus i zenga....ali ovo da je poslao sirera u penziju me je toliko nasmejalo, hvala ti na tome ulepsa mi dan, sirer je imao vrhunsku karijeru, bio je prvak engleske sa belkburnom, bio drugi sa njukaslom, ovojio par kupova, bio standardni reprezentativac, poraz od partizana nije nimalo uticao na njegovu karijeru.....takođe partizan nije izgubio samo od porta, nego i sve tri u gostima, porto 2:1, olimpik 3:0, real 1:0, a tri kod kuće je odigrao nerešeno...sjajan rezultat, uživao sam, pogotovo u onoj tekmi protiv reala na jna, zamalo da partizan pobedi
    (beogradski, 2. maj 2017 12:09)

    # Link komentara

  75. Lotare je l te jos probada pobeda Zvezde protiv tvoj Bajerna..?
    I meni se svidja otimacina ove titule, najsladja moguca, a vi lipsite od muke.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Šika Momšilo s' ljubavlju, 2. maj 2017 11:48) Jedino što je ovde lipsalo je tvoj intelekt...
    (xxx, 2. maj 2017 12:07)

    # Link komentara

  76. Uzece titulu u šahu.
    (Лако је теби011, 2. maj 2017 12:05)

    # Link komentara

  77. Cuo sam da Marijana navija za Zvezdu (i nece da vrati prezime) i da je to razlog zbog cega i dalje daje ovakve izjave.
    (parx, 2. maj 2017 12:04)

    # Link komentara

  78. Jos samo fali Jirgen Reber i da bude "VORWERC BANDITN"
    (r i n g i s p i l, 2. maj 2017 11:59)

    # Link komentara

  79. Pre nego sto pocnu pojedini da ispadaju glupi samo da napomenem da je Mateus lepo napisao kako je Partizan namerno IZGUBIO utakmicu, a ne namestio da pobedi. Ocigledno je zasto bas sada vasa pitanja upravo njemu. Pozdrav.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Yarilo, 2. maj 2017 11:32)

    U cemu je razlika??
    (Nikola, 2. maj 2017 11:59)

    # Link komentara

  80. Ne zna da je Vucic preuzeo sve u drzavi i da Partizan ne moze biti sampion.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Neobavesten, 2. maj 2017 11:29)

    Nisi ti neobavesten, nego kratka pamet...
    Pa, jeste li bili prvaci 2015, ???
    A, obraz ovo-ono , nista a ?!
    (Batko, 2. maj 2017 11:59)

    # Link komentara

  81. Lotare, pozdravlja te Slavoljub Muslin i Nikola Zigic.
    (zvezdas-rajvoSa, 02. maj 2017 11:43)
    Nekada Zigic, sada Obradovic, Glodjovic Majo Vujovic.
     (realno, 2. maj 2017 11:53)

    # Link komentara

  82. Dok su Mateus i Zenga bili u srpskom fudbalu bio je deo Evrope ali ljudi su videli sistem i otisli.Nekome nisu bili dovoljno dobri.Mateus je srusio jedan Njukasl i poslao Sirera u penziju i promovisao sve ove fudbalere koji danas glume face,trenere i cinovnike u srpskom fudbalu.Igrao nereseno sa Realom izgubio samo od Porta koji je bio prvak te godine.
    (sto je beker za tenis to je mateus za fudbal, 2. maj 2017 11:52)

    # Link komentara

  83. ne lici mi na intervju tipa koji je otvoreno govorioo kako je partizan igrao nasteljene utakmice.
    bar ne prvi dio intervjua.
     (timmy, 2. maj 2017 11:52)

    # Link komentara

  84. Pa bre ljudi stvarno ga preteraste sa "casovima ljubavi" prema NKP...
    Samo cekam da se javi DeAndre Jordan ili Sebastian Vettel sa izjavom "Zvezdi je poklonjen penal" :/
    (Kanga, 2. maj 2017 11:50)

    # Link komentara

  85. Lotare je l te jos probada pobeda Zvezde protiv tvoj Bajerna..?
    I meni se svidja otimacina ove titule, najsladja moguca, a vi lipsite od muke.
     (Šika Momšilo s' ljubavlju, 2. maj 2017 11:48)

    # Link komentara

  86. Kad ce novo izdanje Memoara?
     (Goran, 2. maj 2017 11:48)

    # Link komentara

  87. Zasto ga niste pitali za njegovu izjavu zatvorenih Partizanovih utakmica ?
    (Mijat Splitski bili, 02. maj 2017 11:22)

    Zato sto je Partizan izgubio u toj utakmici o kojoj govorite (tj.nije imao potrebu da igra iz sve snage), nije namestio da osvoji nesto(poput Zvezde), vec je odmarao igrace...
     (Kako ko, pa ja, 2. maj 2017 11:48)

    # Link komentara

  88. Zasto ga niste pitali za njegovu izjavu zatvorenih Partizanovih utakmica ?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mijat Splitski bili, 2. maj 2017 11:22)

    A sto bi to nas Srbe zanimalo...tudja zemlja tudji adeti
    (Refik Šabanadžović, 2. maj 2017 11:45)

    # Link komentara

  89. Mateus nikada nije pobedio Zvezdu, običan kompleksaš, koji je trenirao nebitan klub kome se poštenje pod Toletovom vladavinom vraća sa kamatom.
    (dr Mabuse, 2. maj 2017 11:43)

    # Link komentara

  90. Lotare, pozdravlja te Slavoljub Muslin i Nikola Zigic.
     (zvezdas-rajvoSa, 2. maj 2017 11:43)

    # Link komentara

  91. yarilo E AKO NIJE NANMESTIO DA POBEDI NEGO JE NAMERNO IZGUBIO TO JE NESTO DRUGO... kakav pokusaj odbrane mislim stvarno vredja inteligenciju...
     (Bio u Bariju sam platio, 2. maj 2017 11:42)

    # Link komentara

  92. A mi još više volimo pehar LŠ koji nemate niti ćete ga imati, ni ti ni Partizan!
    (severnjača, 2. maj 2017 11:40)

    # Link komentara

  93. Pre nego sto pocnu pojedini da ispadaju glupi samo da napomenem da je Mateus lepo napisao kako je Partizan namerno IZGUBIO utakmicu, a ne namestio da pobedi. Ocigledno je zasto bas sada vasa pitanja upravo njemu. Pozdrav.
    (Yarilo, 02. maj 2017 11:32)

    Pa ne znam ko je ispao glup. Rekao je da su morali da izgube nebitnoj utakmici jer je Rad prethodne sezone pustio partizan za titulu. Dokle mislite ovako sebe da lažete i spinujete?
     (partizan najnepošteniji klub univerzuma, 2. maj 2017 11:39)

    # Link komentara

  94. Dajte intervju sa Vladom Jugovićem koji je igrao za 3 od 4 polufinalista i osvojio ligu sampiona 2 puta...
     (dzo, 2. maj 2017 11:39)

    # Link komentara

  95. pa kad ti nisi uspeo nikad
     (jole, 2. maj 2017 11:35)

    # Link komentara

  96. Pa dobro. Nista lose nije rekao. Pa i Dostanic voli kad Zvezda pobedi partizan
     (CHICAGO, 2. maj 2017 11:33)

    # Link komentara

  97. Pre nego sto pocnu pojedini da ispadaju glupi samo da napomenem da je Mateus lepo napisao kako je Partizan namerno IZGUBIO utakmicu, a ne namestio da pobedi. Ocigledno je zasto bas sada vasa pitanja upravo njemu. Pozdrav.
     (Yarilo, 2. maj 2017 11:32)

    # Link komentara

  98. A jel voli kad izgubi od Rada, pa mu onda sadasnji direktor Bomba objasnjava kako su morali da igraju
     (input011, 2. maj 2017 11:31)

    # Link komentara

  99. I ja isto.
    (dule grobar, 2. maj 2017 11:30)

    # Link komentara

  100. Ne zna da je Vucic preuzeo sve u drzavi i da Partizan ne moze biti sampion.
     (Neobavesten, 2. maj 2017 11:29)

    # Link komentara

  101. Cudo ga ne pitate za one navode iz knjige o namjestenim mecevima Partizana?Bas cudno...
     (Crni bombarder, 2. maj 2017 11:29)

    # Link komentara

  102. pamtis ti i 3:0 kada si ispracen sa marakane kao i kolega aungentaler
     (kalcokera, 2. maj 2017 11:27)

    # Link komentara

  103. Mateus isti Nele Karajlic.
     (Patrick, 2. maj 2017 11:27)

    # Link komentara

  104. Zasto ga niste pitali za njegovu izjavu zatvorenih Partizanovih utakmica ?
     (Mijat Splitski bili, 2. maj 2017 11:22)

    # Link komentara

  105. Idol!
     (Lex, 2. maj 2017 11:20)

    # Link komentara