1. Dušane Srbine ! Greg Srbine !
    (Bananamen, 26. april 2017 15:37)

    Греже, Србине. Исто као и Кинже Конже.
     (Јабучило, 27. april 2017 10:04)

    # Link komentara

  2. Sta je to ja odem u kafanu i napravim racun 4950 i kazem zaokruzi na 4000.
     (Dzoni, 26. april 2017 19:30)

    # Link komentara

  3. Niko ne kaže da u srcu Crne gore nema Srba i Bogu hvala da ih ima. Odje ima Srba i uvjek ih je bilo ali se zna da su Ivanoviću ,Popovici, Bogdanovici, Vusurovici, Itd potiču iz Crne gore. Postoje rodoslovi Crnogorskih plemena koji dokazuju odakle je to. niko ne osporava da su Petroviću Hercegovci. Njegos je bio Crnogorski vladika tako da je logično da ga ponedje i spomenemo.
    (Dusan, 26. april 2017 17:53)

    # Link komentara

  4. Gdje pise da se konobaru mora ostaviti baksis? Ostavljate li baksis recimo radnicama u grilu, likovima u autoperionici, pumpadziji? Sta to rade konobari da su zasluzili baksis? Pola ih nema ni srednju skolu.
    (Reg, 26. april 2017 13:12)

    Ne znam kakvu skolu ti imas decko, da si bar jednom bio van Srbije znao bi da u Severnoj Americi konobari prave ispod minimalca satnicu i racuna se na tips da zarade platu tako da baksis nije obavezan ali se podrazumeva od 15% ili vise. Nego glavno je da ti imas "smart" phone a tastatura trpi sve i svasta.
    (Milosav, 26. april 2017 17:48)

    # Link komentara

  5. Nas a svetski!
    Respekt za Grega, ziva legenda od trenera i skroz kul tip!
    (Milosav, 26. april 2017 17:38)

    # Link komentara

  6. za njega je 5000 $ kao 50 din.
     (pedja, 26. april 2017 17:34)

    # Link komentara

  7. A kad je to Greg reko da je Srbin? I gde to pise u izjavi koju ste preneli?
    (senzacionalizam, 26. april 2017 17:34)

    # Link komentara

  8. "луди србин" је начин на који је он описао себе док је ишао на војну академију. коме то смета, не знам шта да му кажем.
    (загор, 26. april 2017 17:25)

    # Link komentara

  9. i ja sam iz cg pa sam crnogorac.
    ne bugar ili srbijanac!
     (gile, 26. april 2017 16:41)

    # Link komentara

  10. Da ostavio, eh. Vratit ce se po to. Ok reklama.
    (Kuca casti, 26. april 2017 16:34)

    # Link komentara

  11. Radio sam kao konobar dok sam studirao ovde u Americi.
    Baksis se mora ostaviti, zato sto je plata konobarima $2.13/satu, sto znaci da je posle poreza vasa plata (citaj "paycheck"svake dve nedelje) $0.
    Sto dalje indicira da je svakodnevni baksis = plata od koje ljudi zive i placaju racune.
    Obicaj je da je to 18-20% od visine racuna, ako je sve bilo ok sa uslugom.
    Ali posto imate svakakvih ljudi to bas i nije uvek tako.
    Ne mora da se ostavi baksis, ali ljudi kada izadju u Americi oni ocekuju od konobara da ucini to njihovo iskustvo prijatnim i bukvalno ga terete "odgovornim" za sve (npr. ako je snicla prepecena, ili ako je usluga prespora). Zato se ostavlja baksis.
    (coach BozEvic, 26. april 2017 15:51)

    # Link komentara

  12. Dušane Srbine ! Greg Srbine !
     (Bananamen, 26. april 2017 15:37)

    # Link komentara

  13. Sve to placa klub. Ne palite se...
    (Vlade, 26. april 2017 15:18)

    # Link komentara

  14. Problem sa izjavama nekih stranaca i njihovog prenošenja ovde je nepoznavanje sopstvenog srpskog jezika, a ne stranog, u ovom slučaju engleskog. "Crazy" nije lud, nego mahnit, "insane" je lud. I u srpskom jeziku je ta razlika u definisanju ponašanja izražena. Neobrazovani ili klasično "neznali" ne uočavaju te nijanse. Greg Popovich je takav mahnit na terenu, oko terena, a vidimo i u restoranima. To je njegova karakterna osobina, a veličina bakšiša iliti napojnice, pa "ima se može se"
    (deda Panta, 26. april 2017 13:45)

    Slazem se uglavnom sa tobom ali nisi ni ti mnogo recit kad nisi znao da umesto recimo klasicnog turcizma upotrebis rec luckast ili neku slicnu srpsku rec.
    (dakiliz, 26. april 2017 15:13)

    # Link komentara

  15. @Dusan
    Dule, druze, evo ja sam Crnogorac iz srca Crne Gore, ali i Srbin. Ne vidim tu nista sporno. Za svojatanje se slazem, briga njega za sve nas ovamo. A onome sto ispravlja 'hvalospJev' u 'hvalospev' samo da porucim da uzme malo knjigu u ruke - mozda nauci da se ponegdje koristi i ijekavica.
     (Lav Lazo, 26. april 2017 14:59)

    # Link komentara

  16. Najbolji mi ovi takozvani crnogorci, koji su se do pre 50 godina 98 posto izjasnjavali kao srbi, i onda im na popisu podmetnuto da svako ko se izjasni kao pravoslavac, upisano mu je da je crnogorac i tako je nastalo i ovo malo crnogoraca sto ih ima trenutno. Da nije bilo te prevare na popisu, crnogorsko pleme ne bi imalo vise od desetak hiljada ljudi. Svi pod jednu krusku.
    (Ivan, 26. april 2017 14:40)

    # Link komentara

  17. A ovi sto kazu da su Popovici iz Crne Gore, sto i jesu, i da su samim tim crnogorci, nemaju veze sa mozgom. Ja sam rodjen u CG, zivim u CG i izjasnjavam se kao srbin. Kao i moj otac, djed, pradjed... Preko 30% drzavljana CG se izjasnjavaju kao srbi, a ima ih i vise ali iz straha ne smiju da se izjasne, uglavnom zbog posla i bojazni da isti ne izgube.
     (kaokakao, 26. april 2017 14:30)

    # Link komentara

  18. ne znam sto ispljuvaste coveka sto kaze da konobarima ne treba davati baksis... razumem ja da je to "obicaj" u americi ali me samo zanima zasto je to ustaljenije kod konobara a ne kod drugih poslova... ako je nesto obicaj ne znaci da mora svima da se svidi... ja bih radije voleo da dobijem racun u kojem je vec uracunat tip i da platim koliko treba a firma medju sobom neka deli pare kako zeli...

    i u srbiji je obicaj da pijani svatovi okite pevaljku markama i evrima pa da bend podje kuci sa 10.000 evra zarade pa i za to mislim da je bezveze, plati im koliko kosta da sviraju to vece i to je to...
    (majstor, 26. april 2017 14:27)

    # Link komentara

  19. Koliko ja znam ... u Americi konobari rade za platu + baksis!

    Dobije racun i onda upises koliki baksis dajes konobaru ... obicno ide 20% od racuna .... vas racun je 815$ onda je baksis bio oko 163 primeren!

    E sad ... on moze da da i vise, njegovo pravo je ... i koliko hoce ... moze da i neda jer nije zadovoljan uslugom ...
     (Che Gevara, 26. april 2017 14:20)

    # Link komentara

  20. Zašto stalno potencirate to "ludi Srbin"? Svako ko izjavi da ima bilo kakve veze sa Srbiom pa makar i samo prosao kroz nju odmah ga svojatate i pisete hvalospjeve. Popovici su iz srca Crne Gore i sigurno nisu Srbi samim tim i preci Grega Popovića.
    (Dusan, 26. april 2017 12:50)

    Da, i ne kaže se "hvalospJev" već hvalospev!!!
    ...i to da naučiš, za sledeći put!!!
     (Sprdojle Sprdojlović, 26. april 2017 14:12)

    # Link komentara

  21. @Malagenija, a šta ćemo ako konobar nema platu nego radi samo ta bakšiš?
     (Tutankamon, 26. april 2017 14:01)

    # Link komentara

  22. Srdjan...mozes na netu da nadjes bar 4-5 videa gde kaze da je Srbin.
     (..., 26. april 2017 13:54)

    # Link komentara

  23. Luca Brasi...zna rec Srpskog,a drugo,nadji na youtube-u video koji je napravljan pre oko godinu dana,video je podrska cuvenom komentatoru Sageru koji se tada borio sa smrtnom bolescu i preminuo je,u toj video poruci Popovic mu kaze, "Sageru,voli te ludi Srbin,oporavi se pa da opet vodimo one besmislene intervjue na terenu".Ako mogu Karadjordjevici koji jedva Srpski peicaju a zive na grbaci ovog naseg naroda i bahate se sto ti smeta Popovic koji sam za sebe kaze da je Srbin?
     (..., 26. april 2017 13:52)

    # Link komentara

  24. Problem sa izjavama nekih stranaca i njihovog prenošenja ovde je nepoznavanje sopstvenog srpskog jezika, a ne stranog, u ovom slučaju engleskog. "Crazy" nije lud, nego mahnit, "insane" je lud. I u srpskom jeziku je ta razlika u definisanju ponašanja izražena. Neobrazovani ili klasično "neznali" ne uočavaju te nijanse. Greg Popovich je takav mahnit na terenu, oko terena, a vidimo i u restoranima. To je njegova karakterna osobina, a veličina bakšiša iliti napojnice, pa "ima se može se"
    (deda Panta, 26. april 2017 13:45)

    # Link komentara

  25. Ako je iz Crne Gore moze biti samo Crnogorac
     (Medjed, 26. april 2017 13:40)

    # Link komentara

  26. Ne budite naivni: covek je potpisao racun koji ide na klub i klub ce da ga plati. Baksis nije za konobara, ide na racun, konobaru ce dati kes, iz dzepa. Kada sledeci put dodje sa devojkom u taj restoran, gazda ce licno da ga primi, usluzi i vrati mu cast. Tako je to uvek bilo!
    (Malagenija, 26. april 2017 13:37)

    # Link komentara

  27. Srbin ko sto sam i ja marsovac.
    (Jovan, 26. april 2017 13:37)

    # Link komentara

  28. Gdje pise da se konobaru mora ostaviti baksis? Ostavljate li baksis recimo radnicama u grilu, likovima u autoperionici, pumpadziji? Sta to rade konobari da su zasluzili baksis? Pola ih nema ni srednju skolu.
    (Reg, 26. april 2017 13:12)
    Kako sam već napisao, neko treba da poznaje američku kulturu da bi razumeo. Kultura ostavljanja bakšiša je uvrežena. A često je za "party of six or more" (šest ili više ljudi) i obavezna i izdaje se račun sa uračunatom napojnicom od 15%. Napojnicu obično na ravne časti dele svi koji rade u smeni - svi kelneri i zaposleni iza šanka i u kuhinji. Stave sve na gomilu i podele, a šta je preko računa im se takođe izdeli na kraju platnog perioda (obično na dve sedmice). Ako je neko loš kelner, brzo ispliva na površinu i njemu se ponudi da potraži posao na drugom mestu. Amerikanci su vrlo pozitivan i solidaran narod - to je moje lično bivše kelnersko i svakojako drugo iskustvo. Napojnice se ostavljaju i na nekim drugim mestima, ali u ugostiteljstvu su uvrežene. Uglavnom se radi za minimalac i živi od napojnica. Veoma je malo tu ljudi sa "srednjom školom". Mnogo je studenata, ali i iskusnih vremešnih kelnera.
    (zambezi2, 26. april 2017 13:32)

    # Link komentara

  29. "U svakom slucaju ovakvo ponasanje nije ni lepo ni prijatno. Ovo je bahatost."
    (John Terry, 26. april 2017 12:18)

    Moj unuk bi mnogo voleo kad bi mu gosti u kafani bili ovako "bahati". I siguran sam da bi mu ovakvo ponasanje mnogo prijalo.
    (baksis, 26. april 2017 13:16)

    Pa dobro, Vas unuk voli leba bez motike. To nisam ni dovodio u pitanje. Postoji jasno definisana "pristojna" napojnica u kulturnom svetu. Ona je izmedju 10 i 15% racuna. Dakle, da je racun bio 50 000 dolara, 5000 bi bilo u redu. Posto je racun 815 dolara, 5000 dolara moze da se tumaci kao veoma vulgaran gest. Svakako ne ocekujem da Vi to razumete, ali nekoga bi svakako bila sramota da dobije tu napojnicu, jer taj novac svakako nije zaradio.
    (John Terry, 26. april 2017 13:25)

    # Link komentara

  30. @Dušan
    Ja sam iz srca Crne Gore takođe i Srbin sam. Pomiri se s tim.
     (Crnogorac, 26. april 2017 13:24)

    # Link komentara

  31. Za ove što se čude tolikom računu:

    Ako je ljubitelj vina, mogao je samo flašu nekog dobrog vina da plati toliko, bez hrane. A pored svega, sigurno nije večerao sam i sigurno nije večerao u Meku za $10.
    (Stanimir Branimir, 26. april 2017 13:24)

    # Link komentara

  32. @Dusan.... a Crnogorci su sta? Pa Njegos ti je Srbin...kako onda Popovici nisu..da nisu sa Marsa pali ?
     (Haos, 26. april 2017 13:22)

    # Link komentara

  33. Zašto stalno potencirate to "ludi Srbin"? Svako ko izjavi da ima bilo kakve veze sa Srbiom pa makar i samo prosao kroz nju odmah ga svojatate i pisete hvalospjeve. Popovici su iz srca Crne Gore i sigurno nisu Srbi samim tim i preci Grega Popovića.
    (Dusan, 26. april 2017 12:50)

    Zato sto je Greg Popovic izjavio u jednom intervjuu da je "ludi Srbin" posle jedne dobijene utakmice. Ta vest se prenela na mnogim portalima. Da si procitao znao bi. Eto zasto.
     (Djole_kg, 26. april 2017 13:20)

    # Link komentara

  34. "U svakom slucaju ovakvo ponasanje nije ni lepo ni prijatno. Ovo je bahatost."
    (John Terry, 26. april 2017 12:18)

    Moj unuk bi mnogo voleo kad bi mu gosti u kafani bili ovako "bahati". I siguran sam da bi mu ovakvo ponasanje mnogo prijalo.
    (baksis, 26. april 2017 13:16)

    # Link komentara

  35. Gdje pise da se konobaru mora ostaviti baksis? Ostavljate li baksis recimo radnicama u grilu, likovima u autoperionici, pumpadziji? Sta to rade konobari da su zasluzili baksis? Pola ih nema ni srednju skolu.
     (Reg, 26. april 2017 13:12)

    # Link komentara

  36. Neki ne znaju šta znači bahatost a upotrebljavaju je,čovek je ostavio bakšiš u visini dve plate tog konobara,nije kupio zlatan telefon ili nešto slično pa da se bahati.
     (Wtf, 26. april 2017 13:11)

    # Link komentara

  37. @Dusan

    Iz srca Crne Gore su mi preci i svi smo Srbi,tako da nemoj da mlatis praznu slamu!
     (Wtf, 26. april 2017 13:07)

    # Link komentara

  38. @Dusan

    Znaci ako je iz Crne Gore ili neke druge susedne zemlje ne moze biti Srbin?Ajde autosovinisto ne brukaj se bar toliko.
    (Stara kuka, 26. april 2017 13:07)

    # Link komentara

  39. bez obzira da li je sa ili bez napojnice, ovaj covek je smeker kakvih je malo u nba.
     (ja sam, 26. april 2017 13:05)

    # Link komentara

  40. Ne razumem kriticare "suludog trosenja" zbog ljudi "koji jedva sastavljaju kraj sa krajem"!? Pozdravljam svako trosenje, sto vise - to bolje! Samo tako se vracaju pare u opticaj. Nema vajde ako ih neko cuva na racunu i zivi skromno.
    (neko, 26. april 2017 12:57)

    # Link komentara

  41. Zašto stalno potencirate to "ludi Srbin"? Svako ko izjavi da ima bilo kakve veze sa Srbiom pa makar i samo prosao kroz nju odmah ga svojatate i pisete hvalospjeve. Popovici su iz srca Crne Gore i sigurno nisu Srbi samim tim i preci Grega Popovića.
    (Dusan, 26. april 2017 12:50)

    # Link komentara

  42. ruzno je sto sebe naziva ludim srbinom. time samo degradira svoje poreklo,a on je srbin ,koliko sam ja amerikanac.
     (vuk, 26. april 2017 12:46)

    # Link komentara

  43. Dobro po nas, svi ce se truditi da nam udovolje znajuci za nasu darezljivost :-)
     (Sloba, 26. april 2017 12:43)

    # Link komentara

  44. Ljudi moji ja se pitam sta je on jeo za 850$?
     (dzoni, 26. april 2017 12:36)

    # Link komentara

  45. Kad neko zaradjuje 50 000$ nedeljno onda to nije nista.
    (Лако је теби011, 26. april 2017 12:29)

    # Link komentara

  46. Srećom Oklahoma izgubila pa ćemo na SK gledati šesti meč Memfisa i San Antonio a ne ono silovanje dva MVP-a.
     (Kistanje,Jagodic, 26. april 2017 12:28)

    # Link komentara

  47. Pa rodjače i ako potiče iz Crne Gore, on je svakako Srbin, šta ti tu nije jasno? Svaki Crnogorac je Srbin, e sad neki to priznaju, a neki ne , iz nekog neobjašnjivog razloga. Isti smo narod, ali su nas stranci i Zapad lepo podelili.
    Pozdrav
     (Beli Vuk, 26. april 2017 12:27)

    # Link komentara

  48. covjek se sasvim normalno ponaso kako i treba ima vise neg drugi oce i da podijeli sa ostalima otkud mi znamo kolko on svaki mjesec mozda nekome i pokloni.
    u svakom slucaju dobar potez.
     (zoran, 26. april 2017 12:25)

    # Link komentara

  49. Ma nije valjda i sad je on faca daj spomenik da mu podignemo, ljudi nemaju leba da jedu dok se neki rasipaju. I ne kapiram sta je jeo za 800$, zlatni hleb?
    (bane, 26. april 2017 12:06)

    Prijatelju,izadjes sa 3 druga van ovdje u Svici u neki restoran srednje klase,vecerate,neko picence,flasa ili dvije vina i donese ti racun 400-500chf,to je sasvim normalno.
    Moras malo i van Srbije da vidis standarde i kako ljudi ZIVE.
    A Greg je vazda bio dingospo.
     (hahaha, 26. april 2017 12:25)

    # Link komentara

  50. Boca boljeg vina 500 dolara u finom restoranu. Kosta oko 100 dolara u prodavnici. Nije jeo sam to je sigurno. Steak oko 30-40 dolara. Da je njih 4 jelo predjelo, glavno jelo, dezert i vino ne vidim kako je mogao da prodje ispod 1000. Možda je bio samo sa ženom ili ljubavnicom
     (toronto, 26. april 2017 12:21)

    # Link komentara

  51. Koji Srbin?Covek ne zna rec Srpskog,ovaj samo ima Srpsko prezime i nista vise!
    (Luca Brasi, 26. april 2017 11:37)

    Sam je za sebe rekao da je "ludi srbin", zato ga tako zovu
     (bob, 26. april 2017 12:19)

    # Link komentara

  52. Čovek je naturalizovani Amerikanac druge generacije, kao i većina uostalom, od oca Srbina i majke Hrvatice, redak primerak...
    (Crazy Dog, 26. april 2017 12:19)

    # Link komentara

  53. Ne, čovek koji ima platu 30000 i ostavi baksis 5000, nije siroke ruke, nego nije normalan.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Realno, 26. april 2017 11:48)

    Slazem se da takav covek nije normalan, ali ovaj nije siroke ruke. 5000 dolara za njega je kao 50 dinara za tebe i mene. U svakom slucaju ovakvo ponasanje nije ni lepo ni prijatno. Ovo je bahatost.
    (John Terry, 26. april 2017 12:18)

    # Link komentara

  54. I ja bih ostavljao napojnicu od 5000 dolara da mi je plata 11.000.000... Ovako to mu dodje kao kada bi neki fudbaler sa platom od 110.000 u Srbiji ostavio napojnicu od 50 evra ili neko sa godisnjom platom od 11.000 ostavio 5 evra... a vecina nas sa godisnjom platom od 3000-5000 evra da ostavimo baksis od 200-300 dinara...
    (Milan, 26. april 2017 12:17)

    # Link komentara

  55. Jel se to on potpisuje sa "ch" cirilicnim slovom? Koji car, neverovatno.
    (Blok 45, 26. april 2017 12:14)

    # Link komentara

  56. @Luka brasi

    Veze nemas, pogledaj malo da li je pricao na srpskom sa Rashom Nesterovicem kada je on bio u Sparsima.Takodje o odnosu sa Paspaljem i Dudom Ivokovicem necu ni da govorim. Danas svako moze da lupeta i postavlja svakakve komentare.
    (PeraZdera, 26. april 2017 12:14)

    # Link komentara

  57. Čovek bio pre neku godinu u Podgorici sedam dana jer, je kao što je sam rekao hteo da obiđe zemlju iz koje potiče. Da li ste sigurni da je on Srbin? Nešto mi je to sumnjivo.
     (?, 26. april 2017 12:12)

    # Link komentara

  58. И ја сам једном оставио бакшиш од 5.000 динара... То је било ујесен 1993.
     (А. Петров, 26. april 2017 12:11)

    # Link komentara

  59. Ma nije valjda i sad je on faca daj spomenik da mu podignemo, ljudi nemaju leba da jedu dok se neki rasipaju. I ne kapiram sta je jeo za 800$, zlatni hleb?
     (bane, 26. april 2017 12:06)

    # Link komentara

  60. Ovo je i dobra i ne tako dobra vest. Dobra je, jer pokazuje nešto što je u "krvi" Amerikanaca - da se ostavlja bakšiš u restoranima, jer od toga mladi ljudi i žive (sama plata im je minimalac). Inače je uobičajeno ostavljati 15% bakšiš, a ako je usluga baš bila "svetska", može i 20-25%, ali to je veoma retko. Ovo što je uradio Popović je neverovatno, ali se dešava... Nije dobro što je to izašlo u medije - to Popović sigurno nije hteo, em da neko "mlati" s tom pričom, em će sad da mu se razni natovare, kao Srbi bogatom rođaku iz Amerike.
    (zambezi, 26. april 2017 12:04)

    # Link komentara

  61. Ma da mi je znati šta je jeo za 800 dolara
     (Kikinda, 26. april 2017 12:03)

    # Link komentara

  62. Dabogda imao pa nemao.
     (Milos, 26. april 2017 12:03)

    # Link komentara

  63. Ala se primilo ovo "ludi Srbin", čudo jedno.
    A čovjek je jednom prilikom samo rekao nešto u fazonu "I know I'm just a dumb Serb, but...", što bi u prevodu značilo "Znam da sam ja samo jedan glupi Srbin, ali...". Znači, riječ je o simpatičnom samoomalovažavanju i nema veze s nekakvim ponosom na neko "srpsko ludilo", na koje smo, je li, svi tako ponosni.
    (Srđan, 26. april 2017 12:02)

    # Link komentara

  64. Crazy Serbs again... :)
    (Smorena, 26. april 2017 12:01)

    # Link komentara

  65. Reklama,... svaki put kad neko ostavi veliki baksis a onda to "nekako" dodje do medija, znajte da to nije slucajnost vec namera... 5K$ za publikacijuj e jeftino
    (Mile, 26. april 2017 12:01)

    # Link komentara

  66. Siroke ruke za nase ovde uslove definitivno, mada ovaj sto vice ovde da je to kao njemu 10 din... Druze znas li ti sta sve mozes sa 5000$ tamo ? To su nekome mesecne rezije tamo, nekome ko srednjeg staleza kao ovde ljudi sa 30 000. Pitaj tog ko je dobio taj tips sta mu to znaci! Nemoj mlatiti i omalovazavati neciju darezljivost! Ostavljanje tipsa je tamo stvar kulture i kucnog vaspitanja bukvalno. To je u krvi celoj naciji i jednostavno je " sremota " ako ne ostave bar jedan $ tipsa. Da li ti, ili bilo ko drugi ovde ostavi svaki put bar 10 din kad te neko usluzi ?
    (Robin Hood, 26. april 2017 11:50)

    # Link komentara

  67. Ne, čovek koji ima platu 30000 i ostavi baksis 5000, nije siroke ruke, nego nije normalan.
     (Realno, 26. april 2017 11:48)

    # Link komentara

  68. to je krug sreće. verovatno je neki student konobar, nekom kome će ovo puno značiti ne samo kao novac več kao podstrek.
    (miki, 26. april 2017 11:43)

    # Link komentara

  69. Tako to radi veliki trener i veliki covek.Jedan je Greg!!
     (Patrik, 26. april 2017 11:39)

    # Link komentara

  70. Koji Srbin?Covek ne zna rec Srpskog,ovaj samo ima Srpsko prezime i nista vise!
    (Luca Brasi, 26. april 2017 11:37)

    # Link komentara

  71. Siroke ruke je kada neko ima platu 30 000 dinara i ostavi 5000 dinara napojnicu. Kad neko ima milione, njemu je 5000 dolara kao meni 10 dinara. Prema tome, ne palite se mnogo.
    (John Terry, 26. april 2017 11:35)

    # Link komentara