1. Nije penal. Nastavio je akciju pa kad je video da ne moze pao i pokusao da odglumi. Bilo je kontakta, ali za penal nije. Dobra odluka sudije
    (mile, 26. april 2017 11:39)

    # Link komentara

  2. Kao suza čist ...
     (zet, 26. april 2017 09:28)

    # Link komentara

  3. Naravno da je bio ...
     (Rasha, 25. april 2017 22:45)

    # Link komentara

  4. Sad ovaj kao bolje zna od sudije.Neka onda prekine karijeru i ode medju sudije.
     (Patrick, 25. april 2017 15:57)

    # Link komentara

  5. Mazic ne bi dozvolio gol sa obe ruke, zato je Vujovic postavljen.
    (nista o nicemu, 25. april 2017 15:17). A gol iz gol-auta?
     (xxx, 25. april 2017 15:47)

    # Link komentara

  6. Ti i dalje ne kapiras da je Majo Vujovic bas iz tog razloga postavljen za sudiju. Mazic sebi ne zeli vise da kalja ime. I kako moze Partizan da ostavi ili skloni Mazica?
    (Jesse James, 25. april 2017 12:22)

    Mazic ne bi dozvolio gol sa obe ruke, zato je Vujovic postavljen.
     (nista o nicemu, 25. april 2017 15:17)

    # Link komentara

  7. Pa kako penal kad te nije mogao da sruši. Da li se sećaš kako je Brašanca protiv Ausburga onaj držao i vukao sve vreme, ali šutirao je i ........ko je onda kriv? Sudija? E pa ne može i šut, pa ako promašim onda daj penal.
    (view, 25. april 2017 14:53)

    # Link komentara

  8. Pa i lopta je bila u autu pola metra, pa nikom nista...iako je taj derbi imao mnogo veci znacaj od ove utakmice - i jos milion primera na skoro svim utakmicama domace lige, ne znam cemu toliko cudjenje i komentarisanje!?
    Znamo sta se desava u nasem fudbalu i dok god stajemo na jednu, a branimo drugu stranu, sve ce se vrteti u krug, samo ce se uloge menjati! Ali ko je spreman da sece Partizan i Zvezdu zarad fudbala danas!?
    (Kako drugacije, 25. april 2017 14:48)

    # Link komentara

  9. Jasno mi je da si ti ne vaspitan!
    (Milan, 25. april 2017 13:57). A meni je jasno da si nepismen...
     (xxx, 25. april 2017 14:21)

    # Link komentara

  10. hahahaha pa za ovo ni barsa ne bi dobila penal... da li je moguce da neko misli da ovo moze biti penal...
     (Krkut, 25. april 2017 14:16)

    # Link komentara

  11. Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (xxx, 25. april 2017 12:50) # Link komentara


    Jasno mi je da si ti ne vaspitan!
    (Milan, 25. april 2017 13:57)

    # Link komentara

  12. sve se na snimku vidi
     (nesa, 25. april 2017 13:24)

    # Link komentara

  13. pade vojvodina jedini otpor beogradskim blizancima....a mogli ste unjeti kaos u prvenstvu kao rijeka u Hr....sad cete zauvijek biti zvezdina lutkica...
     (Zigzag, 25. april 2017 13:19)

    # Link komentara

  14. Ovi iz vojvodine stalno kukaju a ne mogu da pobede ni javor....i tako godinama unazad a protiv zvezde gube snagu posle 60 minuta igre....
    (Smesno, 25. april 2017 13:10)

    # Link komentara

  15. OK.Ako ti tako kazes.
    (Milan, 25. april 2017 11:56). Nesto ti nije jasno?
     (xxx, 25. april 2017 12:50)

    # Link komentara

  16. Kako te nije sramota prema bivšem klubu tako bezobrazno da se ponašaš?
     (ja, 25. april 2017 12:44)

    # Link komentara

  17. Jel iko tvrdio da se to nije desilo? Ne, sudijska greska. Da ste ostavili Mazica ne bi se to desilo, ali stigla vas je karma.
    (nista o nicemu, 25. april 2017 11:30)

    Ti i dalje ne kapiras da je Majo Vujovic bas iz tog razloga postavljen za sudiju. Mazic sebi ne zeli vise da kalja ime. I kako moze Partizan da ostavi ili skloni Mazica?
    (Jesse James, 25. april 2017 12:22)

    # Link komentara

  18. Jel iko tvrdio da se to nije desilo? Ne, sudijska greska. Da ste ostavili Mazica ne bi se to desilo, ali stigla vas je karma.
    (nista o nicemu, 25. april 2017 11:30). I vas je u derbiju...
     (xxx, 25. april 2017 12:04)

    # Link komentara

  19. Trujić nije pao, već je uputio udarac i penala tu nema. Isto kao i Brašanac protiv Augsburga. Klasično neiskustvo napadača. Mrđa bi tu pao kao rafalom pokošen.
    (arigo, 25. april 2017 12:04)

    # Link komentara

  20. Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (xxx, 25. april 2017 11:03) # Link komentara


    OK.Ako ti tako kazes.
    (Milan, 25. april 2017 11:56)

    # Link komentara

  21. Zvezda je zo,a Voša mali klub koji se umori protiv zvezde u 46 min pa onda zeli da pobedi Partizan da bi dobili malo premija od ljubimice! Mozete samo da mrzite Partizan! Pokazao vam je ko je ko na terenu!
    (Vuk, 25. april 2017 11:35)

    # Link komentara

  22. Nema veze sto je ovo penal. Daj bolje da se prica zasto je sudija svirao penal za Zvezdu protiv Napretka. U Partiznau su naucili kad povlacis igraca u kaznenom da to nije penal, sto je i praksa protiv Vojvodine pokazala, pa se bune kako se svira to za Zvezdu. I daj da se prica o tome kako je neko mozda iz Vojvodine rekao da ce pustiti Zvezdu, iako niti smo videli ko je rekao, niti mozemo po glasu da znamo uopste.
    (Pedja, 25. april 2017 11:35)

    # Link komentara

  23. Nije to penal. Sakom po licu nije ni faul. Nije ni Bris Taton juren, sam je skocio. To je sve avangarda, ne razumemo mi to.
    (nista o nicemu, 25. april 2017 09:16)

    Zaboravio si da dodas da gol aut nije kada lopta izadje 30cm napolje...
    (Jesse James, 25. april 2017 11:15)

    Jel iko tvrdio da se to nije desilo? Ne, sudijska greska. Da ste ostavili Mazica ne bi se to desilo, ali stigla vas je karma.
     (nista o nicemu, 25. april 2017 11:30)

    # Link komentara

  24. I da je bio penal, na štetu Vojvodine (to je takođe i na štetu Partizana, jer je svaka nepravda zajednička šteta) - i za to je kriva Zvezda, odnosno njeni patroni, isti ljudi koji su nam oteli državu oteli su nam i sport, ti isti upravljaju i Zvezdom i Partizanom sa različitim namerama, ali su ih upropastili podjednako.
    Kako onda da očekujemo bezgrešnost od sudija koji su možda pod najvećim pritiskom, i u opravdanom strahu. Zar nije naša građanska obaveza da ih sve oslobodimo straha, ali kako da druge oslobodimo straha kad smo sami kukavice....
    (wolf stepanovič, 25. april 2017 11:20)

    # Link komentara

  25. Nije to penal. Sakom po licu nije ni faul. Nije ni Bris Taton juren, sam je skocio. To je sve avangarda, ne razumemo mi to.
    (nista o nicemu, 25. april 2017 09:16)

    Zaboravio si da dodas da gol aut nije kada lopta izadje 30cm napolje...
    (Jesse James, 25. april 2017 11:15)

    # Link komentara

  26. To su avangardjani,mi smo zbog istog starta dobili crveni u prvom minutu protiv kairata zbog cega smo i ispali...ali za avamgardu vaze druga pravila ocigledno
    (Delija Momak, 25. april 2017 11:02). Niste samo zbog toga ispali od Kairata. Neka ti momak Delija objasni zasto...
     (xxx, 25. april 2017 11:15)

    # Link komentara

  27. Mrzim blizance, posebno Zvezdu (ali i Partizan ne zaostaje), ali ovo nema veze sa penalom. Razlog prost. I napadac Vojvodine je vukao protivnika koliko i protivnik njega. (Meraklija, 25. april 2017 09:18)

    Molim ? Igrac Vojvodine trci kao lud ne bi li ostao sam jedan na jedan sa golmanom i još će da vuče igrača partizana sa sobom ? Da nije hteo i kući da ga vodi ? Šta nije u redu sa vama ? Penal i crveni.Luki Pavicevicu je razbijen i nos protiv kairata ali opet je dobio crveni u PRVOM minutu ,crveni zbog kog smo i ispali od njih.
     (Delija Momak, 25. april 2017 11:06)

    # Link komentara

  28. Ovako nesto niste imali prilike nikada da procitate od bilo kog navijaca Zvezde ...
    (Bosko Divljak zvani Bubamara, 25. april 2017 10:28)

    Jesi li siguran?
     (xxx, 25. april 2017 11:05)

    # Link komentara

  29. Ma ajde dečko, nemoj da si smešan. Pa protiv blizanaca se ovakvi penali sude samo u julu, eventualno prva nedelja avgusta.
    (dule, 25. april 2017 11:05)

    # Link komentara

  30. Mrzim blizance, posebno Zvezdu (ali i Partizan ne zaostaje), ali ovo nema veze sa penalom. Razlog prost. I napadac Vojvodine je vukao protivnika koliko i protivnik njega. (Meraklija, 25. april 2017 09:18)
    Ништа се не секирај, само сва срећа па си небитан као и твој ФК.
    (BBRS, 25. april 2017 11:03)

    # Link komentara

  31. @dex @Milan: Ko je najbolji u Srbiji videlo se je u derbiju. Jedino merilo. Patite...
     (xxx, 25. april 2017 11:03)

    # Link komentara

  32. To su avangardjani,mi smo zbog istog starta dobili crveni u prvom minutu protiv kairata zbog cega smo i ispali...ali za avamgardu vaze druga pravila ocigledno
     (Delija Momak, 25. april 2017 11:02)

    # Link komentara

  33. Bilo je obostrane borbe i stvarno je Trujic povucen, ali onaj samar na pocetku duela pre bilo kakvog povlacenja je zanemario.
    (publikum, 25. april 2017 11:01)

    # Link komentara

  34. Neka si im reko.
     (Delija Momak, 25. april 2017 11:00)

    # Link komentara

  35. Manite se fudbala preusmeriti novac u privredu. Predstavljamo publiku nekolicini koja obrće milione dok mi da prosečnom platom ili bez zaposlenja gubimo živce zbog nameštenih utakmica.
     (Djole, 25. april 2017 10:59)

    # Link komentara

  36. Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (xxx, 25. april 2017 10:19) # Link komentara


    Da kad ti ne odgovara onda ne moze tako?
    (Milan, 25. april 2017 10:53)

    # Link komentara

  37. Vukao si i ti njega i zbog toga nije dosudjen penal. Da ga nisi povukao za dres penal bi bio cist kao suza. Tako se sudi u Evropi
    (Miki, 25. april 2017 09:20)
    posto vidim da svi grobari nesto komentarisu da je bilo obostrano povlacenje, jedno prosto pitanje za njih,zasto bi Trujic koji je ispred Vulicevica u gol sansi blizi golu povlacio ili vukao za dres istog
     (uzmi Zvezdo titulu sa istim brojem bodova, 25. april 2017 10:53)

    # Link komentara

  38. strasno je dokle doseze navijacka zaslepljenost. Samo potpuno slep I potpuno zaslepljen navijackim ludilom moze da kaze da ovo nije penal. Nazalost navijacka zaslepnjenost nema granice.
     (miki, 25. april 2017 10:50)

    # Link komentara

  39. Mrzim blizance, posebno Zvezdu (ali i Partizan ne zaostaje), ali ovo nema veze sa penalom. Razlog prost. I napadac Vojvodine je vukao protivnika koliko i protivnik njega. (Meraklija, 25. april 2017 09:18) 
    ajde ti strucnjak objasni zasto bi napadac koji je blizi golu vukao odbrambenog igraca koji je iza njega
     (uzmi Zvezdo titulu sa istim brojem bodova, 25. april 2017 10:49)

    # Link komentara

  40. @xxx

    To jednostavno nije tacno! Nije bila dvocifrena prednost, vec je tada Zvezda smanjila na 3 boda.
    A ne vidim zasto je moj komentar glup? Ja sam te pitao da li znaci da je Barselona najbolja iako Real bude prvak? Ili ako jedna utakmica odredjuje ko je bolji, da li je Kristal Palas najbolji u Engleskoj?
    Evo jos jednog pitanja, pobedili ste nas jedini u regularnom delu ABA lige, da li to znaci da ste vi najbolji (opet)?
     (dex, 25. april 2017 10:48)

    # Link komentara

  41. Ne blefiraj Trujicu.Trebao je i Planic da dobije crveni karton a i PingPong u vecitom pa nisu.
    (Patrick, 25. april 2017 10:39)
    tipicno za partizanovce, nikad ne diskutuju direktno o temi vec odmah spinovanje o necem drugom
     (uzmi Zvezdo titulu sa istim brojem bodova, 25. april 2017 10:46)

    # Link komentara

  42. Sada će Vučela i Iliev da napišu da si ti, u stvari, igrač Zvezde i da si ovo namerno izjavio da bi doveo u pitanje poštenje najpoštenijeg tima u Univerzumu!
     (Samuraj, 25. april 2017 10:46)

    # Link komentara

  43. ...i tako, posle tri dana pantercici progledase na oba oka i videse penal. Zvezdana Vosa se udade za bogatasa i ziveli su dugo, dugo srecni i zaljubljeni.
     (Lala, 25. april 2017 10:41)

    # Link komentara

  44. Trener podneo ostavku iz moralnih razloga dan uoci utakmice sa Partizanom a onda posle utakmice Partizan pusta snimak gde im kao neko iz Vojvodine preti da ce pustiti Zvezdu...meni ovo lici na izuzetnu saradnju uprava Vojvodine i Partizana u kojoj Veselinovic nije zeleo da ucestvuje.(Trifke, 25. april 2017 09:36)

    To sam ja rekao još onog dana. Dobro osmišljen plan, ali zamalo! Pogledajte samo razmenu igrača i trenera dva kluba u poslednjih par godina!
     (Samuraj, 25. april 2017 10:41)

    # Link komentara

  45. Ne blefiraj Trujicu.Trebao je i Planic da dobije crveni karton a i PingPong u vecitom pa nisu.
     (Patrick, 25. april 2017 10:39)

    # Link komentara

  46. Сви знамо да је био пенал, али шта ћеш !
    (BBRS, 25. april 2017 10:38)

    # Link komentara

  47. Mrzim blizance, posebno Zvezdu (ali i Partizan ne zaostaje), ali ovo nema veze sa penalom. Razlog prost. I napadac Vojvodine je vukao protivnika koliko i protivnik njega. (Meraklija, 25. april 2017 09:18) 

    Jel vi to pokusavate nas da naterate da ne verujemo svojim ocima?? Ti si crno-beli a ne Meraklija ostavljao si slicne komentare i ranije zato ne izmisljaj...(Nikola, 25. april 2017 09:41)

    Crno-beli i Meraklije su jedno te isto! O tome se u Nišu odavno ne polemiše više!
     (Samuraj, 25. april 2017 10:38)

    # Link komentara

  48. Vukao si i ti njega i zbog toga nije dosudjen penal. Da ga nisi povukao za dres penal bi bio cist kao suza. Tako se sudi u Evropi
    (Miki, 25. april 2017 09:20)

    Gde ga je povukao za dres??? Gde???
     (Komedija, 25. april 2017 10:36)

    # Link komentara

  49. Svasta sam citao ali da neko u ovoj situaciji da kazu kako je Trujic vukao Vulicevica moze samo najgori bot..
     (Komedija, 25. april 2017 10:36)

    # Link komentara

  50. evo ja sam Partizanovac i bio sam na stadionu i svi su prokomentarisali da je mozda bio penal..sad kad vidim snimak slazem se da jeste bio..sve se sada pretvorilo da je svaka odluka sporna..i kad god se nesto ne svira to znaci da je kradja i da je lopovluk..pocelo je ozb da me nervira sve ovo...neka zvezda osvoji titulu ako tako treba ...derbi je sve pokazao..samo se nadam da ce biti finale kupa ove god opet zvezda partizan da vas opet pobedimo u derbiju i da shvatitie da smo bolji ..a vama eto titula, ionako cemo narednih par god opet mi biti sampioni jer imamo konacno bazu i okosnicu tima i konacno trenera i sportskog direktora po zelji nas navijaca partizana..(dovla_do, 25. april 2017 09:49)

    Imate okosnicu tima?! Samo Odbojkaš i Leonardo odskaču u ovoj našoj ligi, ostalo suvi prosek! A ovaj drugi deo da imate upravu po želji vas "navijača".... A šta da ti čovek kaže? Koliko bi vas tek bilo na stadionu kada ne biste imali takvu upravu?
     (Samuraj, 25. april 2017 10:35)

    # Link komentara

  51. Vukao si i ti njega i zbog toga nije dosudjen penal. Da ga nisi povukao za dres penal bi bio cist kao suza. Tako se sudi u Evropi
    (Miki, 25. april 2017 09:20)

    Mrzim blizance, posebno Zvezdu (ali i Partizan ne zaostaje), ali ovo nema veze sa penalom. Razlog prost. I napadac Vojvodine je vukao protivnika koliko i protivnik njega.
    (Meraklija, 25. april 2017 09:18)


    Neverovtno sta citam...pa ovo je smesno nigde nema da Trujic nekog vuce i slicno..Ali jos oni stavljaju pluseve na ovakve komentare...pa nema tu pomoci.
     (Neverovatno, 25. april 2017 10:34)

    # Link komentara

  52. Vukao si i ti njega i zbog toga nije dosudjen penal. Da ga nisi povukao za dres penal bi bio cist kao suza. Tako se sudi u Evropi
    (Miki, 25. april 2017 09:20)

    Reci mi sekundu u klipu gde Trujic vuce Vulicevica za dres...
     (Klip, 25. april 2017 10:32)

    # Link komentara

  53. Mrzim blizance, posebno Zvezdu (ali i Partizan ne zaostaje), ali ovo nema veze sa penalom. Razlog prost. I napadac Vojvodine je vukao protivnika koliko i protivnik njega. (Meraklija, 25. april 2017 09:18)

    Mene ovo uopšte ne začuđuje! Vi ste odavno jedna te ista navijačka grupa, samo oblačite majice Radničkog ili Plačizana, u zavisnosti od potrebe! Smešni ste do bola! I, naravno, "fudbalski stručnjaci" ste! Ovo uopšte NIJE bio prekršaj!
     (Samuraj, 25. april 2017 10:29)

    # Link komentara

  54. da je bio penal,a nije,ko garantuje da bi ga dali? Inace,ko je najbolji u Srbiji videlo se je u derbiju.
    (xxx, 25. april 2017 09:54)

    Ovako nesto niste imali prilike nikada da procitate od bilo kog navijaca Zvezde ...
     (Bosko Divljak zvani Bubamara, 25. april 2017 10:28)

    # Link komentara

  55. Penal i crveni karton za Vulićevića !
















    I
     (Saške, 25. april 2017 10:24)

    # Link komentara

  56. Пенал чист, али када се сетим шта нам све нису свирали ове и претходних сезона, а другима су свирали и много смешније ствари од овога, уопште ми их није жао
     (црна овца друштва, 25. april 2017 10:24)

    # Link komentara

  57. @dex: Ne moze,tada je bila druga situacija,Partizan je imao dvocifrenu prednost. Za ostalo sto si naveo je notorna glupost. Ko je najbolji u Srbiji videlo se je u derbiju. Pati...
     (xxx, 25. april 2017 10:19)

    # Link komentara

  58. Vulićević je jednostavno loš, veliki problem u ovom timu Partizana i to je evidentno odavno, naročito kada na red dođe Evropa.

    Serija njegovih grešaka je počela onom u ključnom meču na JNA protiv Steaue u kvalifikacijama za Ligu šampiona, kada je glavom direktno namestio loptu protivniku na volej.
    Samo taj suludi potez je mogao da košta Partizan jeseni u Evropi i zarade od 7m€, da nije bilo fenomenalnog Darka Brašanca koji je iznudio crveni karton i Andrije Živkovića koji je obavio egzekuciju nad Steauom.

    Na gostovanju u Bilbau, reakcija Vulićevića, desnog beka u akciji kod gola koji je bio ključan za ishod utakmice, je ispod svih kriterijuma koje profesionalni fudbal zahteva!
    Dakle, Abubakar Umaru je upravo izjednačio na 1:1, Partizan je imao rezultat za proleće u Evropi.
    Poziciono postavljanje i taktička svesnost Vulićevića ne priliči ni amaterima koji šutiraju fudbal oko zgrade. ([link]), ([link])
    On je kao desni bek morao da spreči da se nađe u poziciji u kojoj mu igrač ulazi iza leđa i nesmetano namešta drugi gol Injakiju Vilijamsu!

    Ovo sa Trujićem je očigledan prekršaj za penal i označava poslednji alarm za šefa Marka Nikolića da konačno pronađe desnog beka sposobnog za vrhunski profesionalni fudbal.
    Vulićević slobodno može da ide u Vojvodinu.
    (fudbalski ekspert, 25. april 2017 10:10)

    # Link komentara

  59. Školski primer kaznenog udarca sa jedanaest metara.
    Ali u našoj ligi sudije nisu u stanju da vide ni loptu koja izađe u gol-aut. O ofsajdima, faulovima oko šesnaesterca koji se sviraju Zvezdi i Partizanu, žutim i crvenim kartonima, neki drugi put!
     (Savatiye, 25. april 2017 10:06)

    # Link komentara

  60. @xxx

    Zamolio bih te da mi kazes, da li se tvoja tvrdnja moze primeniti i na sezonu od pre nekoliko godina, kada je Zvezda pobedila 4:1 u derbiju, a Partizan zavrsio sezonu kao prvak??? Da li to znaci da je Kristal Palas najbolji tim u Engleskoj npr??? Da li to znaci da je Barselona najbolji tim u Spaniji, iako Real osvoji prvenstvo?
     (dex, 25. april 2017 10:04)

    # Link komentara

  61. ja sam slaninar al ovaj trujic samo gleda da padne.brate jak si ko bik,mozes dvojicu da nosis na ledjima ko decu,i ti kad biras da ides u go ili da padnes uvek biras padanje pri prvom smesnom dodiru,umesto da ga odremplujes.zato ti i ne sviraju i ocigledne faulove,pa i u toj situaciji da si vise isao da das gol morao bi jace i ociglednije da te vuce,ovako ti si se usredsredio na dodir njegovih ruku a ne da savladas golmana,postao si bleda senka igraca koji nas je vodio letos kroz evropu.
    (ns boy, 25. april 2017 10:02)

    # Link komentara

  62. Trujic je ustvari vukao Vulicevica, znaci penal za Partizan.
     (Grobar Vucelin, 25. april 2017 10:00)

    # Link komentara

  63. mnogo gledate zvezdanaesterce koji se vama sviraju,pa onda mislite da je to pravi penal,nije,penali za vas su unikatni.
     (petar, 25. april 2017 09:59)

    # Link komentara

  64. I da je bio penal,a nije,ko garantuje da bi ga dali? Inace,ko je najbolji u Srbiji videlo se je u derbiju.
     (xxx, 25. april 2017 09:54)

    # Link komentara

  65. Mrzim blizance, posebno Zvezdu (ali i Partizan ne zaostaje), ali ovo nema veze sa penalom. Razlog prost. I napadac Vojvodine je vukao protivnika koliko i protivnik njega.
    (Meraklija, 25. april 2017 09:18)

    "vukao koliko i protiv njega" ahaahaha Vidi se da si Vucelin sendvicar
     (Kosjan, 25. april 2017 09:51)

    # Link komentara

  66. Mrzim blizance, posebno Zvezdu (ali i Partizan ne zaostaje), ali ovo nema veze sa penalom. Razlog prost. I napadac Vojvodine je vukao protivnika koliko i protivnik njega.
    (Meraklija, 25. april 2017 09:18)

    Gde ga je vukao? Kad ? Gde??? Kako vas nije sramota da ovako izmisljate bre??
     (Kosjan, 25. april 2017 09:50)

    # Link komentara

  67. Kao suza, da je ovo bilo protiv Zvezde i da nisu svirali penal vec bi bilo 10 tekstova o tome kako zasto i naravno 100 komentara uvek neugodno rasplakanih tastatura...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jeri smo tako u mo gucnosti, 25. april 2017 09:21)

    Reče još jedna uplakana tastatura...
    (Vitez Lukic od Lamburginija, 25. april 2017 09:49)

    # Link komentara

  68. evo ja sam Partizanovac i bio sam na stadionu i svi su prokomentarisali da je mozda bio penal..sad kad vidim snimak slazem se da jeste bio..sve se sada pretvorilo da je svaka odluka sporna..i kad god se nesto ne svira to znaci da je kradja i da je lopovluk..pocelo je ozb da me nervira sve ovo...neka zvezda osvoji titulu ako tako treba ...derbi je sve pokazao..samo se nadam da ce biti finale kupa ove god opet zvezda partizan da vas opet pobedimo u derbiju i da shvatitie da smo bolji ..a vama eto titula, ionako cemo narednih par god opet mi biti sampioni jer imamo konacno bazu i okosnicu tima i konacno trenera i sportskog direktora po zelji nas navijaca partizana..
     (dovla_do, 25. april 2017 09:49)

    # Link komentara

  69. Fudbaleri ne znaju šta je poštenje.
     (Mrki, 25. april 2017 09:48)

    # Link komentara

  70. Mrzim blizance, posebno Zvezdu (ali i Partizan ne zaostaje), ali ovo nema veze sa penalom. Razlog prost. I napadac Vojvodine je vukao protivnika koliko i protivnik njega.
    (Meraklija, 25. april 2017 09:18)

    Da pre cu tebi fejk Meraklijo da verujem nego svojim ocima...
     (lol, 25. april 2017 09:46)

    # Link komentara

  71. Ma nije bre Vulicevic tebe gurao nego je Trujic vukao Vulicevica znate Trujic je napred pa on vuce Vulicevica jer je u gol sansi?! Pa hahaha i komentari su cista komedija..
     (lol, 25. april 2017 09:44)

    # Link komentara

  72. Ma Zvezda krade i namesta Partizan je fer uvek bio. Cist penal nad Trujicem i nepostojeci penal nad Ostijicem protiv Radnickog iz Nisa gde Ostojic drzi ruku protivnickog igraca i simulira da ga ovaj vuce.
     (Milos, 25. april 2017 09:43)

    # Link komentara

  73. Cekajte jel ovi partizaovci kada kazu da je Trujic vukao Vulicevica pitam dal vi stvarno mislite sa takvim lazima da cete braniti svoj klub??Ne vidite koliko ispadate smesni...
     (Matori, 25. april 2017 09:43)

    # Link komentara

  74. Mrzim blizance, posebno Zvezdu (ali i Partizan ne zaostaje), ali ovo nema veze sa penalom. Razlog prost. I napadac Vojvodine je vukao protivnika koliko i protivnik njega.
    (Meraklija, 25. april 2017 09:18)

    Jel vi to pokusavate nas da naterate da ne verujemo svojim ocima?? Ti si crno-beli a ne Meraklija ostavljao si slicne komentare i ranije zato ne izmisljaj...
     (Nikola, 25. april 2017 09:41)

    # Link komentara

  75. Zvezdana Vosa.
    E moji slaninari i vi ste mi neki tim
    gospodske tradicije. A obican klubic provincijskih manira.
     (Lala, 25. april 2017 09:40)

    # Link komentara

  76. Vukao si i ti njega i zbog toga nije dosudjen penal. Da ga nisi povukao za dres penal bi bio cist kao suza. Tako se sudi u Evropi
    (Miki, 25. april 2017 09:)

    Mrzim blizance, posebno Zvezdu (ali i Partizan ne zaostaje), ali ovo nema veze sa penalom. Razlog prost. I napadac Vojvodine je vukao protivnika koliko i protivnik njega.
    (Meraklija, 25. april 2017 09:18)

    Kakvi spin komentari . ...jel ukusan sendvic deco??
     (NikolaSrb, 25. april 2017 09:39)

    # Link komentara

  77. Protiv Zvezde i noge može da ti polome, penal nećeš dobiti. A da si protiv Partizana pao, pa da nešto pričamo.
    (Deki, 25. april 2017 09:38)

    # Link komentara

  78. Cist penal k'o suza. Vuce ga za ruku u sesnajtercu i to nije bilo obostrano drzanje. Vosa ostecena
     (Fedja, 25. april 2017 09:37)

    # Link komentara

  79. Ma daj, ovo tati svom ne bih sudio, kakav crni penal.
     (za B93, 25. april 2017 09:37)

    # Link komentara

  80. Trujic okrenut licem prema lopti, prima je na grudi i ulazi u sesnaesterac dok ga Partizanov stoper drzi i vuce rukama. Neki ovde kazu da je simulirao, a neki da je i on vukao, ja im kazem pogledajte snimak jos jednom, ili vise puta posto znam da vam je tesko da prihvatite istinu. Sa druge strane, jednostavno se pravite ludi, ako ovo nije penal nije bio penal ni za Zvezdu protiv Napredka kada je stoper Krusevljana na slican nacin oborio Ruiza, pa tako cete na sav glas pricati kako samo komsije otimaju...
    (chupavi, 25. april 2017 09:36)

    # Link komentara

  81. Trener podneo ostavku iz moralnih razloga dan uoci utakmice sa Partizanom a onda posle utakmice Partizan pusta snimak gde im kao neko iz Vojvodine preti da ce pustiti Zvezdu...meni ovo lici na izuzetnu saradnju uprava Vojvodine i Partizana u kojoj Veselinovic nije zeleo da ucestvuje.
     (Trifke, 25. april 2017 09:36)

    # Link komentara

  82. "Vojvodina je vece pred derbi ostala bez trenera Aleksandra Veselinovica koji je iz moralnih razloga podneo ostavku"-da li to znaci da je dobio nemoralnu ponudu od znamo vec koga
     (uzmi Zvezdo titulu sa istim brojem bodova, 25. april 2017 09:31)

    # Link komentara

  83. Pa dobro i Mazić je covek ni on nije nepogresiv. I Leonardo je namerno dao for rukom ali nije dobio zuti karton. Sta sad
    (mirko, 25. april 2017 09:31)

    # Link komentara

  84. Penal ko kuća. Nadmeni internacionalac verovatno misli da je penal isključivo kada igrač padne. Može i sto puta biti internacionalac ali kada blizanci igraju protiv nekog on ima dobro poznate navike tipičnog srpskog sudije. Da je obrnuto bilo pazi da ne bi svirao.
    (slaninar zapad, 25. april 2017 09:28)

    # Link komentara

  85. Jeste penal, lepo se vidi povlačenje. Šta ćemo, i najbolji greše.
    (magag, 25. april 2017 09:27)

    # Link komentara

  86. Skolski primer penala. I ne, Trujic nije dao izjavu posle tri dana nego odmah posle utakmice.
    (qqlele, 25. april 2017 09:25)

    # Link komentara

  87. A mora decko, ne napadajte ga.
     (Kg, 25. april 2017 09:23)

    # Link komentara

  88. Penal i crveni karton.
     (bobo mk, 25. april 2017 09:22)

    # Link komentara

  89. Ahahahaha koja komedija od igraca
     (Cojko, 25. april 2017 09:21)

    # Link komentara

  90. Vojvodina bas zeli titulu zvezdi vise nego oni sami. Kad mora nesretni Trujic da daje ovakve izjave i to posle tri dana.
    (Duka, 25. april 2017 09:21)

    # Link komentara

  91. Kao suza, da je ovo bilo protiv Zvezde i da nisu svirali penal vec bi bilo 10 tekstova o tome kako zasto i naravno 100 komentara uvek neugodno rasplakanih tastatura...
     (Jeri smo tako u mo gucnosti, 25. april 2017 09:21)

    # Link komentara

  92. Vukao si i ti njega i zbog toga nije dosudjen penal. Da ga nisi povukao za dres penal bi bio cist kao suza. Tako se sudi u Evropi
    (Miki, 25. april 2017 09:20)

    # Link komentara

  93. Mrzim blizance, posebno Zvezdu (ali i Partizan ne zaostaje), ali ovo nema veze sa penalom. Razlog prost. I napadac Vojvodine je vukao protivnika koliko i protivnik njega.
    (Meraklija, 25. april 2017 09:18)

    # Link komentara

  94. Nije to penal. Sakom po licu nije ni faul. Nije ni Bris Taton juren, sam je skocio. To je sve avangarda, ne razumemo mi to.
     (nista o nicemu, 25. april 2017 09:16)

    # Link komentara

  95. Pre ce biti tvoja simulacija nego penal!!
    (Grobar, 25. april 2017 09:14)

    # Link komentara