1. Banjaluka
    CLE bez LeBrona je i dalje jak tim, to sto su par puta izgubili bez njega nusta Cinjenica je da su u timu Kajri Irving, Kevin Lav, J.R. Smit (koji ce mozda da se uozbilji ove sezone), Deron Vilijams, Derik Vilijams, Kajl Korver, Ricard Dzeferson, Tristan Tompson... Jak tim, zar ne?
     (Jaran, 31. mart 2017 12:10)

    # Link komentara

  2. Najjaci su ovi komentari tipa to je doping ,divljacka kosarka ,ne igra se odbrana.Ne bre gospodo,Tamis vs Konstantin,to je kosarka bre.
     (ghost dog, 31. mart 2017 04:58)

    # Link komentara

  3. Ko god da pokusa da uporedjuje Ajversona sa VEstbrukom nek se seti da je taj Ajverson odveo svoju ekipu do finala Nba lige .I to sa saigracima koji su bili na nivou ovih koji sad ima Vestbruk ako ne i gori .Bas me zanima sta se Oklahoma da uradi .
    (Ej, 30. mart 2017 23:13)

    # Link komentara

  4. Jaran, nisi razumio kontekst petnaest godina, nisam govorio da treba gledati minuli rad unazad da bi nekome dao MVP ove sezone, govorim o kosarkaskoj inteligenciji i uticaju na igru, ti pricas o uticaju na igru Rasela, pa sta je onda Klivlend bez LBJ, pogledaj utakmice u ovoj sezoni kad nije igrao! Ali na stranu on, prije bih uzeo u tim i Lenarda nego Rasela, jer sam misljenja da je korisniji za tim nego Rasel! A Raselu kapa dole za tripl dablove, nece me iznenaditi ako bude MVP.
     (Banjaluka, 30. mart 2017 21:54)

    # Link komentara

  5. (Mex, 30. mart 2017 12:01)

    Upravo ono što objašnjavam svakome ko se razume u košarku, ali malo je takvih... Potpisujem svaku reč koju si napisao.
    (NastyB, 30. mart 2017 21:47)

    # Link komentara

  6. Banjaluka
    Samo sto mi poredimo igre iz ove sezone, ne poslednjih petnaest godina. Gleda se ko je bolji/uspesniji u sezoni, ne u karijeri... Ali ako vec hoces da smaras, 2002-2017: Alen Ajverson, Kevin Garnet, Dzejson Kid, Dirk Novicki, Sekil O'Nil, Dvejn Vejd... svi oni spadaju u TOP5 igraca na svojim pozicijama. Ima tu jos par njih, ali ovi su dobar primer...
    Tvoj prvi komentar, niko se ne ljuti na to tvoje spominjanje MVP nagrade (ne znam zasto to spominjes sada uopste, niko ti to nije rekao), citaj svoju poslednju recenicu. "Kosarka je ipak 5 na 5.", a ko to igra sa Raselom u timu? Cela sezona je 1 na 5 jer mu je jedan igrac u timu prosecan, a ostatak tima je nivo ABA Lige... Ali verovatno bi imali vise pobeda da manje sutira lik, treba razigrati sjajne igrace poput Abrinesa, Gibsona, Kantera, Singlera i Oladipa (sarkazam). OKC bez Rasela je NAJGORI TIM.
     (Jaran, 30. mart 2017 21:26)

    # Link komentara

  7. vince karter, upravo tako svaki igrac je bio dobar u svom vremenu slazem se, zato i gledam kosarkaski mozak i to stavljam na broj 1! Danasnja kosarka i kosarka 80 ih se ne moze porediti upravo zbog te "hemije" i fizicke spreme, neko je napisao kako se danas ne igraju odbrane u NBA sto je meni smijesno, naravno da se igraju odbrane, samo imate toliko dobrih sutera da je dzaba odbrana kad Tomson, Kari, Irving, Djurent, Lilard, Harden, Rasel itd zabijaju trojke sa 8, 9 metara, da ne govorim o kosevima iz reketa, toliko je dobrih sutera da ne mozete braniti kos, odatle toliko poena. Sta su nam uradili na svjetskom i OI, i ne samo nama. Pogledajte samo razliku sada izmedju Amera i ostatka svijeta, moze li neko njih dobiti u narednih 50 godina? Ne moze i nece, jer su toliko otprilike ispred ostatka svijeta. Objektivno.
     (Banjaluka, 30. mart 2017 21:12)

    # Link komentara

  8. [link]

    Ok statistika. Sta mozemo zakljuciti iz statistike? Nisam nasao za playoff, uporedjivao playoff po stranicama, pa je malo zamorno. Hm,hm, nepostoji? Tesko je uporedjivati razliclite epohe zbog mnogih pravila koja su se menjala. Sto zbog same igre sto zbog novca.

    Realan problem danasnje NBA je sut za tri poena. Samo raste broj pokusaja sad je na 27? Sut za tri poena od 35% daje bolji rezultat nego 50% za dva poena. Ostaje pitanje kako su igraci sredinom 80 tih uspevali da daju vise koseva sa nekih 5 bacanja vise postignutih, bez nekog velikog doprinosa za tri poena, 1 do 2 u proseku po utakmici. Da li su bili bolji igraci ili se igrala drugacija kosarka? Hm,hm.. Da li postoji odbrana za sut za tri poena? Ili se centar postavi praveci 50% faul ili je neko 50% sam na sutu. Ne postoji.

    Neresiv i najveci problem je broj klubova. Kuknjava za SP 48klubova? Ne verujem da postoji neko hrabar da kaze da je ovo neizdrziv broj klubova, da je maksimum 24. Mozda je i na Orl- Fila puna hala, marketing je cudo, Lavar Bol ce to pokusati maksimalno da iskoristi.

    Stav da je ovo ikada najbolja liga , nikad nista nije trebalo da se menja. Dobice za nekih 10 godina ligu koju zasluzuju.
    (Beogradjanin, 30. mart 2017 19:54)

    # Link komentara

  9. Alex Ferguson:"pele,maradona i messi su igraci istih kvaliteta,svaki veliki igrac bi bio veliki u bilo kojoj eri u bilo kojoj ligi". Shaq na pitanje kako bi se snasao protiv Bill Russela:"To nije fer poredjenje,mi smo ucili od tih starijih igraca,a oni nisu imali danasnju tehnologiju,u istom vremenu bili bismo na istom".E sad ja pitam vas,jel treba da verujemo Sir Alex Fergusonu i Shaqu ili komentatorima tipa "NastyB". Phil Jackson: " Najveci atleta koga sam trenirao je Denis Rodman". Ron Artest:"Jordana je bilo teze cuvati nego Lebrona i Brajanta". Lebron James: "Larry Bird je jedan od tri najveca ikada" Medjutim domaci komentatori zele da nam objasne kako igra napreduje i kako je Dario Saric bolji od Birda i kako Bird ne bi napredovao u danasnje vreme nego bi vozio biciklu.
    (vince carter, 30. mart 2017 19:38)

    # Link komentara

  10. Ja nisam rekao da Rasel ili Harden ili Lenard ne zasluzuju MVP, neka dobiju nemam nista protiv, ali ljudi porediti nekog u zadnjih 15 godina sa LBJ koji je toliko konstantan, da 15 godina, pa on je rame uz rame sa Dzordanom, jedini igrac uz njih je jos Brajant to su ljudi koji su nedodirljivi koji imaju titule koji su pisali istoriju, vidjeli ste sta je prethodne dve sezone radio Kari sa trojkama, ali porediti bilo koga danas, sa Dzejmsom u konstantnosti, sirini igre, korisnosti itd. moze samo kosarkaska neznalica! Ne mogu svi biti najbolji, samo vrhunski!
     (Banjaluka, 30. mart 2017 18:20)

    # Link komentara

  11. hleba i igara.
    cirkus doping liga samo pare. to sto dobiju finale OI sa 40 razlike je meni nebitno. to su roboti. nije to kosarka.
     (zokss, 30. mart 2017 18:06)

    # Link komentara

  12. Ovo čak i ja na igrici ne mogu tek tako
     (Znači Haoos (čisto onako komentar), 30. mart 2017 17:10)

    # Link komentara

  13. pa i ja bi iz tolko pokusaja dao koseva
    svaka cast momku ali to je solo igra skoro a ne timski
    razlika u evropi bi ga trener odma na klupu smestio iz za ne timske igre
    to je razlika prosto zasto i zbog cega tamo vise daju koseva i mnogo tripldablova i ostalno
    (krivistojko, 30. mart 2017 08:44)

    Prestanite da uporedjujete NBA i Evropske lige aman,smesni ste!!! Najbolji igraci iz Evrolige poput Bjelice, Bobija i ostalih su neprimetni u NBA i imaju slab procenat suta. Kako je to moguce da su imali dobar procenat suta u Evroligi sa "jakom odbranom", a los procenat u NBA sa "slabom odbranom"? Kada bi u Evropi postojali ovako dobri igraci poput Vestbruka, normalno je da bi ih trener pustio da daju 50 poena i donesu pobedu timu. Taj Vestbruk bi bez problema kada god pozeli davao 50 poena reprezentaciji Srbije!
    (djole, 30. mart 2017 16:15)

    # Link komentara

  14. Ovde bre retko ko gleda NBA zato i pisu sve i svasta za Rasela. Sa takvima zaista nema sta da se komunicira.
     (Daa, 30. mart 2017 15:48)

    # Link komentara

  15. Bravo za clanak. Postici tripl dabl prosecno je poduhvat i prosto ne razumem kako neko moze naci bilo kakvu manu. Rasel je one man team, svi ostali u Tanderima samo pomazu i bice im cast da kazu da su igrali u istom timu. Jedna ispravka, Oskar Robertson je u sezoni 1961/62. igrao u Sinsinati Rojalsima, sadasnjim Kingsima, a u Bakse je presao krajem 60-tih kad se upario sa Dzabarom. Kakav dvojac!
    (Matori61, 30. mart 2017 15:30)

    # Link komentara

  16. Zver!!!!!
     (Kolecz, 30. mart 2017 15:25)

    # Link komentara

  17. Da, sta hoce?
    (Jovan, 30. mart 2017 15:19)

    # Link komentara

  18. Svima koji ga pljuju jer uzima mnogo suteva... bilo vam je lepo kad su Kobe i Iverson uzimali i vise suteva. ALi oni su legende a Westbrook je divljak.
    (zzzz, 30. mart 2017 15:03)

    # Link komentara

  19. Pa kad uzme 30+ suteva po utakmici normalno da ce imati ovakve brojke. Kandidat je za MVP-ja po mom misljenju i niko ne bi trebao da osporava ovo sto on radi. Jer on je sad jedini igrac u svom timu koji zna da igra. Pogledajte oko njega nema nijedan bolji igrac. Ali ne mozete reci da je najbolji zato sto ima najveci broj izgubljenih lopti i 43% uspesnosti suteva.... Ali je zato najveca atleta. Njegova fizicka sprema je nenormalna. Odigrao je skoro sve utakmice sa 40+ min.
     (Gejmer, 30. mart 2017 14:55)

    # Link komentara

  20. @PA dajte

    Upravo tako. Od početka sezone ima odlične skakače - Kantera i Adamsa, a sada i Gibsona. I pored toga juri svaki defanzivni skok. Neprirodna igra i ako bude MVP, to će biti znak da je prava košarka postala ista ona koju ja igram na 2K kada sa plejom jurim tripl-dabl.
     (Car, 30. mart 2017 14:31)

    # Link komentara

  21. MVP nagrada se dodeljuje posle prvog kola plej offa a gotovo je sigurno da se tu susrecu Hjuston i Oklahoma i ta serija po svemu sudeci ce i odluciti ko ce biti MVP.
    (Buki, 30. mart 2017 14:29)

    # Link komentara

  22. Pavle S., ti nemas pojma u kosarci.
    Pa jedan Ajzeja Tomas uzem 5-6 skokova po mecu. Plej se nalazi na toj poziciji i kad uhvati loptu onda bude u najprirodnijoj poziciji da organizuje napad za tim.
    Ras se samo vise trudi u nekim segmentima nego prosle godine.
    Sta cemo sa Hardenovim skokovima? Tip ne igra odbranu i mrzi ga da se odvoji od zemlje, a pun skokova. Jedan od razloga zasto pune Hjuston je jer on sam bude na skoku u defanzivi.
    Uz Rasa je uvijek jos neko drugi.
     (Kralj Beljo, 30. mart 2017 14:29)

    # Link komentara

  23. Pavle S, baratas samo statistikom a ne vodis se cinjenicom da su 2 glavna skakaca ekipe godinama unazad napustila klub a to su Durent i Ibaka, naravno da ce imati manji broj skokove svih ovih sezona jer su i ova 2 imali veliki broj skokova pa plus jos centar a onda Rasel! I sta je lose u tome da se gradi njemu skok? Jel najbolji igrac ekipe, jel nevjerovatan atleta? Lebronu se ne gradi kos svih ovih godina? Nije bas da igra sa Dzordanom, Hauardom, Dramondom pa da ima nekog dominantnog centra skakaca pa da mu se sklanjaju ali stoji cinjenica da nekad grade kos da bi Wbrk uhvatio loptu a i da sam Wbrk posle sita nekog igraca ide agresivno ka kosu da pokupi taj defanzivni skok ostavljajuci svog igraca ali kad imas tako dominantnog igraca moras prihvatiti sve njegove nedostatke i probati sa ostatkom ekipe da ih pokrpis a da istaknes njegove kvalitete da bi taj igrac a i sam tim dostigao svoj potencijal... Znas li koliko Amere zabole za pricu da mu saigraci grade kos? Oni samo vide da on ima TD sezonu, da prisustvuju necem sto je vidjeno jos samo 1 u istoriji Nba lige a koliko nevjerovatnih igraca je proslo tom ligom...
     (Miki28, 30. mart 2017 14:13)

    # Link komentara

  24. Oklahoma je gubila 20 azlike od orlanda i to je mvp?On cele sezone igra na pogresan nacin,a ispada kao neki heroj.Projektovana im je pozicija cetiri na zapadu na pocetku sezone,tako da saigrace ima,samo bira da ih ne koristi.A kad sam procitao ovde u komentarima da igra bolju odbranu od hardena zamalo da padnem sa stolice.Da li je moguce da neko tako lupeta,samo na osnovu njihove reputacije?Igraci koje vestbruk cuva ove sezone prosecno imaju 74% otvotenih suteva.74%?!Uz tomasa iz bostona najgori igrac defanzivno ove sezone
    (lll, 30. mart 2017 14:03)

    # Link komentara

  25. protiv orlanda i jos su ih jedva pobedili.
    (as, 30. mart 2017 13:59)

    # Link komentara

  26. Sto bi rekao LBJ... Jedno je najkorisniji igrac, a drugo igrac sa najboljom sezonom.

    Ako si koristan nisi 6-7 na zapadu, tako da je Harden sigurno iz ugla definicije reci MVP u prednosti za istoimeni trofej.
    Da Russ ima najbolju sezonu, ima.
    (GM, 30. mart 2017 13:50)

    # Link komentara

  27. Vise dosadni su sa tim Vestbrukom ,nema ekipa a OKlahoma ima Gibsona ,Adamsa i Kantera pod kosem ,po tome su u top 3 ekipe na Zapadu zajedno sa Sparsima i KLipersima .Pored njega mu igra Oladipo ,Mekdermotu koji je sjajan suter ne dobije ni 10 minuta .NIsu oni nimalo slaba ekipa nego su tako bazirali igru .Nije sa ovo nikakv vanzemlajski uspeh ,jer su bivsi igraci i analiticari prognozirali da ce biti 4,5 na Zapadu na kraju .NJima fali rezervni plej al ko ce uopste da se javi za taj posao pored Vestbruka i jedna napadacki orjentisana trojka da budu izuzetna ekipa .I da ti njegovi tripl dablovi pa pre neko vece on pravi tripl dabl protiv Hjuston koji ih sve vreme razbija 20 razlike ,a u poslednjoj cetvrtini Kanter vraca ekipu i smanjuje rzliku na 9 ,pritom Vestbruk pogadja dve vezane trojke a onda ispuca jos par nerzonskih suteva i pogubi koju loptu .Pogledajte koliko je lopti gubio po utakmici Dzon Stokton za svojih 19 sezona imao prosek od 2,8 ,pa Vol ,Pol ljudi koji su cisti plejmejkeri a ovaj zna bez roblema da izgubi i po 10 lopti,a sinoc 7 .MIslim proci ce u plej of al oni nemaju sanse ni protiv jedne ekipe sa Zapad sve utakmice od ekipa sipred njih su gubili sa ogromsnom razlikom sem protiv Klipersa gde su odigrali dobro i to kad nije bilo POla .Moze on da ima tripl dabl do sutra ,al ni taj Oskar Robertrson jije dobio mvp nagradu jer mu ekipa nije bila u vrhu .Pritom oklahoma je terenutno po skoru 10ekipa lige .
    (PA dajte, 30. mart 2017 13:36)

    # Link komentara

  28. "NastyB" pa ne znam dal su vise zatucani ti sto tvrde da je sve nekad bili bolji ili ti i takvi sto kazu da bi neki nasi timovi dobili peleov brazil,dakle vremenski portal postoji,znaci ti bi danasnje igrace sa modernim treninzima i nacinom rada poslao u proslost da objasne onima kako se igra brzo...a pele,wilt i ostali u danasnje vreme ne bi napredovali? Da se ne ponavljam da su mnogi igraci objasnjavali neke stvari kao veterani u novim erama..jordan,maldini itd..a kamoli da su rodjeni nesto kasnije i igrali danas. Sta mislite da li bi Karl Lewis danas bio brzi od samog sebe iz 80tih? Da bio bi jer bi imao bolje uslove a tako i svi ostali,magic johnson i larry bird ne bi mogli da igraju danas,fizicki napredniji a sa njihovim iq i skilsom a jokic,saric,dragic,thomas mogu! Zamolio bih vas da prestanete da povrsno razmisljate.
    (vince carter, 30. mart 2017 13:35)

    # Link komentara

  29. Ja molim sve ove sto pricaju da gubi lopte kao lud, da je sebican, da igra samo za sebe, sve ih sada lepo molim da odgledaju barem jedan mec oklahome. Kao prvo moze se reci da igra sam, tim bi mu bio ravan bruklinu da on nije u njemu, i vi svi sada hocete da se on oslanja celu utakmicu na svoje saigrace. Uz duzno postovanje jesu oni svi profesionalci i super kosarkasi ali da se westbrook oslanja mnogo vise na njih, gotovo sam siguran da bi oklahoma bila daleko od plej ofa, bas bas daleko. Zato umesto sto uvek morate da hejtujete nekoga, upalite tv pogledajte utakmicu oklahome i budite srećni sto imate priliku da gledate NBA dok se stvara jedan od rekorda koji ce mozda cak i citav vek stajati neoboren. Nije to mala stvar. A za lebrona i kavaija ima vremena, ne brinite.
     (NY knicks, 30. mart 2017 13:27)

    # Link komentara

  30. Jeste strasan igrac ali...:
    1 POENI - Sto se poena tice procenat mu je takav da bi i ostatak tima za njegove pokusaje dao toliko.
    2 SKOKOVI - Primer kako u Americi prave senzaciju...Ima istu minutazu kao prosle sezone. Broj ofanzivnih skokova mu je isti ko prosle sezone, a broj defanzivnih se povecao sa 6 na 8.9. Znaci, za skoro 3. To je jedini razlog zbog koga ove sezone obara sve rekorde po TD. Za coveka koji vec igra 6-7 sezona sa jednim prosekom(sa malim rastom)nema drugog nacina da mu se poveca broj skokova za toliko, osim ako mu saigraci namerno to ne omoguce.Naravno ofanzivne nemaju mogucnosti, zato im je broj isti, dok defanzivne mu pustaju. Ko se razume u kosarku, znace o cemu pricam.
    (Pavle S., 30. mart 2017 13:13)

    # Link komentara

  31. Ma ne Teo je zakon!!!!!!
     (Predrag, 30. mart 2017 13:03)

    # Link komentara

  32. Vestbruk igra kao divljak jer tako mora. U timu ima 2 prosečna igrača, ostalo je krš. Da ima krštene saigrače igrao bi i on timski. Ne vredi Oklahomi da igra timski sve i da preslikaju taktiku San Antonija, prosto nemaju kvalitetne pojedince koji bi to sproveli. Bolje da daju loptu Vestbruku.. nekad uspe, nekad ne.
    I Džejms bi igrao kao divljak da ima malo lošiji tim.. mada kad pogledam trenutnu situaciju u Klivlendu, možda je vreme da počne i on tako
     (itgsrhcs, 30. mart 2017 12:47)

    # Link komentara

  33. Ne grijesite ljudi dusu,nisam njegov fan ali covjek je STROJ,pa sta je sve pogadjao,ono kucanje na 73-58.

    A ovaj Orlando smijesna ekipa,14 razlike na 3-4 min do kraja su prosuli.
    Prije par noci sa Wasingtonom cijelu tekmu vode 10-15 razlike,i tri minute do kraja 10 razlike imaju i poraz.
    Kad vidim ovog Furnieja ili kako se vec zove muka mi.

    Westbrook MVP definitivno.
     (sarajevo.ba, 30. mart 2017 12:38)

    # Link komentara

  34. ljudi oni imaju ogromnu bazu igraca i normalno je da mogu iz tolikog broja potencijalnih igraca da naprave vrhunske igrace...poredjenje SAD sa bilo kojom reprezentacijom je besmisleno...ali Evropa vs SAD bi bilo vrlo zanimljivo gledati i ravnopravno u neku ruku...ovako mozemo samo da se borimo za drugo mesto sa ostatkom sveta. p.s. i protiv hjustona je dobro odigrao...ali roketsi su imali impozantan procenat suta.
     (pera peric, 30. mart 2017 12:38)

    # Link komentara

  35. stat pader vs ispod 0.500 timova.
     (stevan, 30. mart 2017 12:20)

    # Link komentara

  36. Samo vidite usage rate i to da samo čeka skok i sve će vam biti jasno. Što se tiče poena, svaka mu čast. Ali da neprirodnom igrom dolazi do TD, to je činjenica.
     (Car, 30. mart 2017 12:19)

    # Link komentara

  37. Sve postujem momak je sila, jesu ovi podaci nadrealni, ali da me neko ubijedi da je bolji i korisniji od LBJ ne moze! Kosarka je timska igra, krece plej of jos malo, vidjecemo stvarno u junu ko je najkorisniji igrac na svijetu, mada GSW sa Djurentom( ako se vrati) mislim da je prejak za ostale. U svakom slucaju, u svom timu bih uvijek prije uzeo LBJ, nego Hardena, Rasela i ostale. Kosarka je ipak 5 na 5.
    (Banjaluka, 30. mart 2017 08:28)

    Pored toga sto u proseku ima 5 poena vise od Lebrona, ima i 2 asistencije vise (skoro 11 po mecu) i 2 skoka vise. Cak mu je indeks korisnosti jaci za 5. Automatski pada u vodu tvoja prica o timskoj igri. Dakle po svim mogucim parametrima Rasel je ove sezone bolji kosarkas od Lebrona.
    (Komsija Mile, 30. mart 2017 12:06)

    # Link komentara

  38. Sve postujem momak je sila, jesu ovi podaci nadrealni, ali da me neko ubijedi da je bolji i korisniji od LBJ ne moze! Kosarka je timska igra, krece plej of jos malo, vidjecemo stvarno u junu ko je najkorisniji igrac na svijetu, mada GSW sa Djurentom( ako se vrati) mislim da je prejak za ostale. U svakom slucaju, u svom timu bih uvijek prije uzeo LBJ, nego Hardena, Rasela i ostale. Kosarka je ipak 5 na 5.
    (Banjaluka, 30. mart 2017 08:28)

    Pored toga sto u proseku ima 5 poena vise od Lebrona, ima i 2 asistencije vise (skoro 11 po mecu) i 2 skoka vise. Cak mu je indeks korisnosti jaci za 5. Automatski pada u vodu tvoja prica o timskoj igri. Dakle po svim mogucim parametrima Rasel je ove sezone bolji kosarkas od Lebrona.
    (Komsija Mile, 30. mart 2017 12:05)

    # Link komentara

  39. Ovaj se ne bi video u vreme MJ. Ovo je danas run and gun kosarka. U vreme MJ se igrala tvrda odbrana i prosek poena je bio oko 85 po timu. Danas je oko 125 po timu. Pametnom dosta. 90te godine su najbolje godine svih vremena i tada je sve bilo najlepse
    (Dalabu, 30. mart 2017 09:04)

    Netacno, ali onako skroz netacno. Prosek poena u 2016/17 je 105.5 a 1992/93 je bio 105.3 i kako godine idu na nize tako je prosek sve veci pa je 1988/89 prosek preko 109 poena a polovinom 80i je iznosio preko 110 poena po utakmici. Najmanji prosek je bio 98/99 sa 91 poenom sto je bila skracena sezona zbog strajka i tranzicioni period izmedju Cikago Buls dinastije i LA Lejkers dinastije.

    Danasnji napad je toliko neverovatan da bunker odbrana mu ne moze nista. Ne mozes usporiti igru kada igrac u napadu izbaci loptu munjevitom brzinom preko ruke odbrambenog igraca ili dvojice i pogodi kos. Odbrana danas se svodi na presing da igrac sutne i promasi, kao i uvek retko kada se desi da neko presece akciju inteligencijom a ono da svi stanu u zonu i cuvaju da protivinik ne bi sutirao trojku je cist poklon od tri poena danas.

    Danasnji kosarkasi su neverovatni i ne moze jedan kosarkas iz 90ih a kamoli 80ih da im parira. MJ je bio prototip igraca sa pocetka 2000ih a igrao je deset godina ranije zato je bio najbolji u svoje vreme jer niko nije igrao kao on. A danas igraci igraju da mnogo vecem nivou od MJa, jednostavno to je tako igra napreduje i ovo je pinakl.
    (Mex, 30. mart 2017 12:01)

    # Link komentara

  40. Koliko je dao protiv Golden Stejta prosle nedelje i preproslu noc sa Hjustonom, sto tad nije bilo dame i gospodo...
     (Bosko, 30. mart 2017 11:52)

    # Link komentara

  41. I onda se mi ložimo kako imamo dobre igrače ... Ameri mogu da sastave 5 reprezentacija i sa svakom od njih da pobede bilo koju zemlju...
     (prosečni pop, 30. mart 2017 11:39)

    # Link komentara

  42. @Dag Krist, ti sto pljuju ne razumeju NBA filozofiju i zato cemo uvek biti iza njih. Ne postoji niti jedna selekcija koja moze da se suprotstavi Sjedinjenim Drzavama i pobedi. Ako su nekada gubili, gubili su nesrecno ili jednostavno nisu slali najbolji tim. A i drali su nas evropljane sa drugim timom godinama unazad. Tako da sto deca pisu, vetar nosi. Rasel Vestbruk je monstruozan igrac i za mene jedan od omiljenih. Normalno Jokic pa on. Svaka cast i Dzejmsu Hardenu, ali ipak malo vise zasluzuje MVP nagradu ovaj monstrum. Oklahomu je uspeo izvuci iz rupe. Bili su porazeni, gubili sa vise od 20 razlike cini mi se.
    (NS BOY, 30. mart 2017 11:28)

    # Link komentara

  43. Nema ništa gore od omalovažavanja nečijeg truda. Ne znam koliki IQ treba imati pa ne shvatiti da svaki sport evoluira i da priče "ovo nije košarka", "ovo nema veze sa košarkom" su samo priče zatucanih, oglavljenih ljudi (oglav je ono što konje sprečava da gleda sa strane, nego samo pravo). Smem sad da potpišem da sadašnji Netsi bi lagano otresli Boston Oskara Robertsona. O, da, Oskar i ekipa su bolji igrači, ALI IGRA JE DANAS MNOGO BRŽA I FLUIDNIJA. Čak bi i naši kilosteri fudbaleri lagano pregazili Peleov Brazil ne zato što su bolji, nego što je igra brža i dinamičnija. Dođavola, na OI su ti "divljaci košarke, ne-timski igrači" bez Džejmsa, Dejvisa, Vestbruka, Karija, Lenarda, Grifina, Pola, Vola, Hardena...da ne nabrajam dalje, lagano popeglali sve što im se našlo na putu, a naša "timska igra i čvrsta odbrana" je popila 40-ak razlike. I tu prestaje svaka priča o tome kako se igra u NBA. Jednostavno, MNOOOGOOO bolje nego bilo gde u svetu, a rezultati to govore sasvim jasno.
    A što se Vestbruka tiče, bez njega ova Oklahoma ne bi ni prdnula blizu plejofa. Divlja? Možda i uzima polovinu šuteva, ali uporedite njegov učinak sa učinkom ostatka tima i biće jasno sve. Svako ko prati i POZNAJE košarku, jednostavno, mora da mu se divi. Biti 6. na zapadu sa jednim iole ozbiljnim saigračem (Oladipo) i gomilom drvoseča je čudesan učinak. Zbog toga, od mene, samo duboki naklon.
    (NastyB, 30. mart 2017 11:28)

    # Link komentara

  44. Нигде не пишете колико је потрошио и изгубио лопти, силеџија и забава за напаљене клинце, превара века од играча. Цео Евролигашки тим не потроши оволико лопти у току једне утакмице. Гледа само себе да испуни трипл дабл.
    (Vaskadegama, 30. mart 2017 08:43)

    Izgubio je 7 lopti sto za toliko vremena provedeno u igri i nije mnogo ako pogledamo da je sinoc najlorisniji igrac orlanda imao samo dve izgubljenje lopte manje ali i skoro 30p manje kao i duplo manje skokova i ass...
     (petarczv, 30. mart 2017 11:23)

    # Link komentara

  45. Evo ovih sto pisu bajke o Vestbruku,a pre par dana pljuvali decka koji je uzeo 40 suteva,i postigao 70 poena.
    (Dag Kristi, 30. mart 2017 09:28)u revijalnoj utakmici gdje su svi navijali za njega
    (Rocky Balboa, 30. mart 2017 11:23)

    # Link komentara

  46. Niko ne spori da je on vrhunski igrač i da može da ima monstruozne partije poput ove. Ali to nije nikakav pokazatelj da je najbolji. U koju god ekipu da ga stavite, sa takvom igrom ne može da bude šampion. Ova partija je ekstremno produktivna, ali većina njegovih igara nisu. I način na koji igra, jer on ne razigrava ekipu, hoće sve sam. Takve partije mogu da dođu protiv Dalasa, Orlanda i sličnih ekipa. Druga je priča kada se sretnu sa GS, Klivlendom ili San Antoniom. Niko ne može da me ubedi da Hjuston ima ne znam koliko jači roster od Oklahome.

    Kad se setim koliko je Stiven Adams bio produktivan prošle sezone, bio je jedan od ključnih igrača u plejofu, sada je potpuno zanemaren. Oladipo je potpuno zanemaren, iako sa skromnim brojem lopti ostvaruje fantastinu produktivnost. Dobro je poznato koliko se i najbolji šuteri i igrači ohlade i ispadnu iz ritma kada nemaju lopti, i dobiju priliku za šut na svakih nekoliko minuta. Ako dovedeš MekDermota, onda moraš da imaš akcije za njegove šuteve, jer on je to. Zna da šutira i ništa više. Ali ako mu daješ vruće krompire da šutne preko 3 ruke u poslednjim sekundama napada, onda imaš problem. Oklahoma ne eksploatiše kvalitete igrača koje ima. Dok Hjuston čini upravo suprotno. Napravili su sistem igre i doveli igrače koji funkcionišu savršeno u tom sitemu, nema tu zvezda osim Hardena, bez kojeg bi se ceo sistem raspao.
    (brm, 30. mart 2017 11:23)

    # Link komentara

  47. Nestvaran ucinak...a covek za razliku od leflopa ne odmara svaku 2-3 utakmicu...
     (petarczv, 30. mart 2017 11:20)

    # Link komentara

  48. Sto se mene tice Vestbruk je odavno presisao Ajversona za najboljeg atletskog pleja.
    (drax, 30. mart 2017 11:11)

    # Link komentara

  49. Ovo je nadrealna statistika (57 poena i tripl-dabl?!)!!! Kapa dole, majstore, makar i 40 šuteva uzeo da tvoj tim pobedi. Kako je svojoj ekipi doneo pobede u poslednja 2 meča, to je za anale!!!
     (Cockneeey, 30. mart 2017 11:03)

    # Link komentara

  50. Једини играчи који имају двоцифрен учинак у екипи поред Расела су Таж Гибсон, Енес Кантер и Виктор Оладипо са 11, 14.6 и 16.3 ппг, рекспективно. Расел јесте потрошач, али има апсолутно лимитиран тим и ово што ради ове сезоне је спектакуларно. Питање је колико би било који други плеј у лиги могао овако да повуче тим ка плејофу. Дубоко поштовање за Расела.
    (Алекса, 30. mart 2017 10:59)

    # Link komentara

  51. "I onda dodju na oi i pobede vice sampiona 40 razlike" dokle ce te vise porediti reprezentaciju USA sa ligama,kakve to veze ima,amerika je fakticki kontinent i to puna afro amerikanaca sa ogromnim novcem i sredstvima,sto spaniju nisu dobili 40 razlike,cak jedva i u finalima sa najjacim timom,zato sto spanci imaju i klupu za razliku od nas,ja bas ne bih smeo da se kladim da bi ameri dobili recimo tim iz najboljih dana braca gasol,nowitzki,parker,pedja,bodiroga,navaro,jasikevicius itd..ekipu koja bi imala klupu,sigurne sutere,protok lopte..jer to je timska igra,nikakve fizikalije sto je godinama sa parkerom,ginobilijem,dankanom dokazivao san antonio.
    (vince carter, 30. mart 2017 10:56)

    # Link komentara

  52. Jeste, al ukljucujuci produzetke.
     (Tbra, 30. mart 2017 10:55)

    # Link komentara

  53. Ne znam sta je cudno, covek je sutnuo 40 puta... Pa trebalo je da ubaci 70 poena.
     (IQ85, 30. mart 2017 10:55)

    # Link komentara

  54. Koji su smaraci ovi likovi sto pricaju o izgubljenim loptama... Pa NBA tim gubi po 15-ak lopti po mecu, Ras kada je u igri izgubi oko 5, a covjek sve radi u timu.
    Na kraju dodjes do tih 15-ak izgubljenih lopti, samo sto Ras pokusava neke ubitacne asistencije,i kiksa. Da loptu drzi manje i manje bi lopti gubio.
    Neki plej je ne drzi ni upola kao Ras, pa ima tek loptu manje izgubljenu i nikom nista.
     (Kralj Beljo, 30. mart 2017 10:44)

    # Link komentara

  55. Dame i gospodo, procenat šuta RW: 42,5 za 2 i 33,6 za 3.

    Dame i gospodo, procenat šuta celog tima OKC: 50,65 za 2 i 32,7 za tri.

    Dame i gopsodo, RW izgubi 5,4 lopti za utakmicu u 2016/17. Inače u karijeri 3,9. Michael Jordan je recimo imao prosek cele karijere od 2,7.

    Ako se izuzme RW u procentu za 2, OKC je još i bolji. Ovom prilikom niko da spomene tihe radnike tipa Enesa Kantera, recimo. Čovek iz utakmice u utakmicu donosi sigurne poene (skoro 15 po utakmici za 21,5 minut na terenu uz procenat od skoro 56) a igra na kašičicu. RW siluje, uvek je to radio i nikada na taj način neće steći poštovanje. Odličan igrač, neverovatne energije, ali samo toliko.

    Potpuno razumem KD i (ostvarenu) želju da ode što dalje od košarkaškog silovatelja.
    (Lopta je samo MOJA, 30. mart 2017 10:31)

    # Link komentara

  56. Na početku 4. četvrtine sam otišao na spavanje,
    znam da je pre neki dan sam nadoknadio zaostatak Dalasu od -13 za par minuta, ali kao nema šanse da uradi nešto slično ponovo...

    Od početka poslednje četvrtine on je imao 26 poena 5 skokova 5 asistencija i nijednu izgubljenu loptu!

    Ali svejedno opet će "stručnjaci" da objašnjavaju kako treba da se igra košarka...
    (NNN, 30. mart 2017 10:24)

    # Link komentara

  57. Rasel Vestbruk je puno sebican kad je u pitanju tripl dabl, jel pobedio Goldena svaki put, jel pobedio San Antonio takodje?
    (Bojan, 30. mart 2017 10:21)

    # Link komentara

  58. Sve veliki poznavaoci kosarke... Prepucavanja da li je Rasel najbolji igrac ove sezone ili LeBron? Smesno.... Ubedljivo najbolji, najkorisniji, najkonstantniji i za tim najproduktivniji igrac ove sezone je Kavaj Lenard!!!
     (nyk, 30. mart 2017 10:16)

    # Link komentara

  59. Svaka cast, ali kad pogledam statistiku, kada bi malo manje sutirao, tim bi verovatno imao bolje rezultate.
    (sasa jokic, 30. mart 2017 10:15)

    # Link komentara

  60. NBA komercijalni cirkus od lige koji pokušava da održi popularnost nebitnim statističkim parametrima koje sami montiraju.
    (Trener, 30. mart 2017 08:32)

    Jeste, užas loša košarka... A onda dođu na OI i SP sa trećim timom i pregaze vicešampiona sa 40 razlike...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Tolle, 30. mart 2017 09:16)

    Jeste, videli smo svi kako su Spaniju stalno pobedjivali sa 40p razlike. Sve utakmice bile na jednu loptu. Jednom ih spasao Kobe, drugi put Durant. A to sto su prosecnu Srbiju sa prosecnim igracima pobedjivali 40p razlike, to nije nikakvo merilo. Gubili su oni od Grcke, od nas, Argentine kada su evropske reprezentacije imale dobre igrace, timsku igru. Danas kada je priliv americkih kosarkasa preko bare, degradirao evropsku kosarku,spanci ostarili, nemate iole ozbiljnu reprezentaciju da im stane na crtu.
    (adam, 30. mart 2017 10:13)

    # Link komentara

  61. Dag Kristi, jel ti ozbiljno poredis partije Westbruka i Bukera? Majstore, ovih 57 uz TD je postignuto u mecu gdje je njegova ekipa gubila ali je Ras pogodio sut za produzetak i donio u tom produzetku pobjedu svojoj ekipi, kao prije 2 noci od 16 poena ekipe dao 14 i nadoknadio velik minus uz sut za pobjedu i to sve uz TD! Mali Buker je dao 70 poena, nevjerovatno dostignuce ali tim gubio cijeli mec i namjerno faulirali i zaustavljali igru da bi imali sto vise posjeda i da bi Buker dao sto vise poena ala Wilt... Ne umanjujem dostignuce Bukera jer 70 poena je 70 poena i samo je nekoliko igraca dalo taj broj ali i ti nemoj nipodostavati ucinak Westbruka i uopste njegovu legendarnu sezonu
     (Miki28, 30. mart 2017 10:10)

    # Link komentara

  62. Dalabu
    Vidi se da si gledao NBA 90-ih kada si napisao da je tada prosek poena po ekipi bio 85..... Smesno je i odgovoriti ti na ovu odvalu, vec se sam potrudi da ponovo pogledqs taj izvor iz kojeg si i ovo iskopao. A tek je jadno omalovazavanje necijeg uspeha na osnovu kosarke iz neke druge ere.
     (Fox, 30. mart 2017 10:09)

    # Link komentara

  63. platio bih samo njega da gledam
    (keza, 30. mart 2017 10:06)

    # Link komentara

  64. Abri?es...Sabonis...Singler.....wtf?
     (luther, 30. mart 2017 10:06)

    # Link komentara

  65. Pa ti majstore da igras sa klincima kosarke ispred zgrade ne bi imao ove brojke a ne u najjacoj ligi! Presmijesan komentar... Decko forsira ali naravno da ce on kad ne ide sve kako treba a ne Abrinjes ili Roberson! TD prosjek u sezoni, pa to je nevjerovatan napor... Za mene definitivno MVP!
     (Miki28, 30. mart 2017 10:00)

    # Link komentara

  66. Najjaci ali ujedno i najgluplji su komentari koji pocinju sa "Postujem ucinak Rasela, ali...." Pa sta covek treba da uradi??? Da ima 80 poena uz 90%iz igre i jedno 27 asistencija da bi bilo bez tog ali....Ti isti balave kada Jokic ima 6/18 i kada ima 13 skokova.
     (Novosadjanin., 30. mart 2017 10:00)

    # Link komentara

  67. Nba pratim od sredine osamdesetih,ovo vise nema smisla.Ljudi igraju 48 minuta i ne oznoje se.Doping,steroidi.....
    (anđusizam ludovan živomanija, 30. mart 2017 09:25)

    Kao prvo koga je jos sredinom 80-tih interesovao nba pored onakve jugoslovenske lige ? Drugo, nisu li u ton periodu igrali vise nego danas, bas je juce bila neka kuknjava o tome ? Trece, pocetkom 60tih je Wilt Chamberlain imao prosek u sezoni 48,5 minuta...
    (antiDebil, 30. mart 2017 09:58)

    # Link komentara

  68. kad vidim da se danasnji igraci porede sa najvecim legendama NBA pripadne mi muka !!! uporedjivati sadasnji nivo igre sa onim od pre 10 godina pa na dole je jednostavno greh !! sada se igra skoro bez odbrana i svaka utakmica lici na revijalnu ! dovoljno je samo pogledati broj poena po utakmici sada i nekada gde se retko kada dolazilo do 100 poena na utakmici a posebno na istoku gde se uvek igrala granitna odbrana !! ovo sad je sve sou za gledaoce i nista vise ! ne kazem da nema sada sjajnih igraca ali uporedjivati ih sa legendama je besmisleno !!!
     (igor, 30. mart 2017 09:57)

    # Link komentara

  69. NBA komercijalni cirkus od lige koji pokušava da održi popularnost nebitnim statističkim parametrima koje sami montiraju.
    (Trener, 30. mart 2017 08:32)

    Jeste, užas loša košarka... A onda dođu na OI i SP sa trećim timom i pregaze vicešampiona sa 40 razlike...
    (Tolle, 30. mart 2017 09:16)

    ... i naravno svi uspešno prođu doping test na OI.
    (Ah da oni se ne testiraju, 30. mart 2017 09:55)

    # Link komentara

  70. NBA 90% je bio mnogo tvrdji, pre je bio dozvoljen hand -
    checking u odbrani pa kad te na perimetru uhvati ajde se ti nadavaj koševa, danas bi Džordan davao 50+.
    Generalno NBA 90s je bio mnogo bolji, na primer centri su bili mnogo bolji, postojala su prava rivalstva, publika je bila bolja prednost domaćeg terena je značio.
    Dozvoljavala se muška igra.
    Plej -of parovi su dobijani izvlačenjem, to je era Majka Džordana, igrači su ulazili u ligu zreliji nije bilo klinčariji, treneri 90s i danaa je nebo i zemlja...
     (bgd, 30. mart 2017 09:50)

    # Link komentara

  71. Evo ovih sto pisu bajke o Vestbruku,a pre par dana pljuvali decka koji je uzeo 40 suteva,i postigao 70 poena.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dag Kristi, 30. mart 2017 09:28)

    Kristi Daze, u pravu su. Ono za Bookera je bio cirkus, jer je zabio sve u blow out utakmici u kojoj nisu bili ni blizu, saigraci mu svi dodavali i islo se na njega. Boston nije previse jako branio jer su vodili 20 razlike cijelo vrijeme.
    Russ je povukao ekipu do pobjede sam, zabio za produzetak, imao triple double. Ove sezone Russ je najbolji asistent lige. Harden ima vise malko, ali njegove asistencije su mahom dodavanja za otvorene suteve, takav je koncept igre Houstona, trazi se otvoren saigrac. Russove su mahom nakon prodora asisti za lake poene Adamsa ili Kantera, drugacije je. Svaki dan i ja se razmisljam ko je MVP, postoji slucaj i za Leonarda i za Hardena, ali Russ je vjerovatno zasluzio najvise. Lebron je cetvrti u poretku, ali niko ne spori da je i dalje najbolji kosarkas na planeti, ali nema potrebe toliko da zapinje u regularnom dijelu
    (zec, 30. mart 2017 09:50)

    # Link komentara

  72. diablo
    Da se danas nesto desi pa svi pocnu da igraju kao 90-ih, pa valjda bi se svi prilagodili? :D
    Vestbruk je jedan od retkih koji bi mogao da igra u toj eri, mogao bi i Dzon Vol. Igraci koji imaju taj bezobrazluk (kao Ras i Dzon) mogu protiv svakog da igraju. Problem je sto ih danas ima svega par takvih...
     (Jaran, 30. mart 2017 09:48)

    # Link komentara

  73. Ok, 57 poena na 40 suteva. Sinoc sam cuo statistiku da je KD za 10 god u NBA samo 2 puta uzimao vise od 20 suteva u proseku u toku sezone. Jednom ove- 20.8 i jos jednom 20.6. Svih ostalih sezona je imao manje od 20 suteva po utakmici. Nista, samo to sam hteo.
    (Serbianwonder13, 30. mart 2017 09:42)

    # Link komentara

  74. Zao mi je sto par godina uzastopno postavljaju Hardena u konkurenciju sa tom njegovom diskutabilnom odbranom. Westbrook igra odbranu dosta bolje, i ako si mist valieuble player, onda igras ko zmaj na obe strane terena, kraj price. Manite se vise tih statistickih paramatera u napadu, glesajte ko je koliko sasuo poena na njima i bice jasna razlika
    (Nigde veze, 30. mart 2017 09:42)

    # Link komentara

  75. I dodje jedan Gurovic koji ima petlju da kaze kako je tripl-dabl smesan u NBA.
    Pa majstore sto se ti nisi naljutio i otisao tamo da pravis takvu statistiku.
    Nije to sto je on rekao "petlja ili slucajnost" nego "glupost" da tako nesto izjavis. Pozdrav ljubitelji kosarke :)
    (MajstorVlado, 30. mart 2017 09:41)

    # Link komentara

  76. NBA je otisla u pogresnom smeru. Gubeci na popularnosti, oni su pokusali da naprave rijaliti ili bar neku verziju holivudskog superheroja (vise njih).
    Koji spasava naciju, planetu, tj. resava utakmice. Sam.

    Sve je to usiljeno i neprirodno najblaze receno. I ne moze dugo da traje. Publika, pa i americka, ce se zasititi ovakvih kvazi zvezda.

    Sinoc gledam Hjuston i GS. Tako su nekada izgledale All Star utakmice. Niko ne igra odbranu. Svi rastereceni i nasmejani.
    Da li je to nepostovanje onih koji su platili ulaznicu? Ne, naprotiv, njima se ugadja.

    Kakva je buducnost ove igre u Americi i da li ce Evropa slediti i ovaj trend?
    (Zlato, 30. mart 2017 09:37)

    # Link komentara

  77. Jack Rassel Terrier
    (Serdjo, 30. mart 2017 09:32)

    # Link komentara

  78. Vaskadegama
    "Rasov 38. tripl-dabl učinak u sezoni bio je dovoljan da se nadoknadi minus od 21 poena protiv Medžika u Orlandu 114:106, a ujedno i da OKC i zvanično obezbedi mesto u plej-ofu najjače lige sveta."
     (Jaran, 30. mart 2017 09:32)

    # Link komentara

  79. Neverovatno je koliko igra a da se ne povredi, a bilo bi ga zanimljivo spojiti sa Jokicem u istoj ekipi.
    (Oxi, 30. mart 2017 09:29)

    # Link komentara

  80. Evo ovih sto pisu bajke o Vestbruku,a pre par dana pljuvali decka koji je uzeo 40 suteva,i postigao 70 poena.
     (Dag Kristi, 30. mart 2017 09:28)

    # Link komentara

  81. Nba pratim od sredine osamdesetih,ovo vise nema smisla.Ljudi igraju 48 minuta i ne oznoje se.Doping,steroidi.....
     (anđusizam ludovan živomanija, 30. mart 2017 09:25)

    # Link komentara

  82. Ne mogu dvojica biti prvi, Westbrook može biti samo drugi.
    (Rush, 30. mart 2017 09:20)

    # Link komentara

  83. NBA komercijalni cirkus od lige koji pokušava da održi popularnost nebitnim statističkim parametrima koje sami montiraju.
    (Trener, 30. mart 2017 08:32)

    Jeste, užas loša košarka... A onda dođu na OI i SP sa trećim timom i pregaze vicešampiona sa 40 razlike...
     (Tolle, 30. mart 2017 09:16)

    # Link komentara

  84. da se igraju odbrane kao pre 15ak godina niko ne bi imao preko 30p jer protiv ovakvih odbrana bi I milko bjelica napunio 30komada....
    nemojmo se zajebavati, pogledajte koji kosarkasi su 80tih I 90tih imali 30+ poena, sada svaka krshina od igraca moze to da ubaci....
    nba je postao zabava za narodne mase....
     (diablo, 30. mart 2017 09:15)

    # Link komentara

  85. evo izaxivam krivog stojka posto je on jordan licno u petsto evra nek objavi snimak gdje na kosu iza zgrade pogadja 21 od 40 suteva. dajem mu i polaganja al trojke mora da puca 20 puta. sam na terenu. upali kameru snimaj okaci na yt i od mene ti je crvenka
     (mostarac, 30. mart 2017 09:15)

    # Link komentara

  86. lakvig
    Od mrznje prema Raselu si preterao sa lupetanjem. To sve sto si rekao vazi za tvog Hardena a ne za Rasa! Harden igra u garbage time-u a ne Ras. pogledaj prosek minuta po mecu Rasela i njega pa ces videti a i utakmice nisi gledao kada takve lazi odvaljujes. Covek je bezbroj utakmica resio ove godine svojim kosevima u zadnjem napadu. Sinoc izborio produzetak trojkom u poslednjem napadu. Harden ima takve sutere oko sebe i takvu spoljnu liniju kao nijedna ekipa u NBA i tu su njegove asistencije, na pogodjene trojke saigraca. Westbruk prodje nekoliko igraca i ima sjajne asistencije. Ali to tebi kao njegovom mrzitelju nece nikad biti jasno kao i mnogima ovde. Da li ce dobiti MVP nagradu, ne znam ali zasluzuje svaku pohvalu i postovanje za sve sto je uradio ove godine. Da mogu i ostali uradili bi, ali prosto ne mogu, tako da ta prica o tome je smesna. Lenard ne moze biti MVP jer nema ni pola takve brojke niti ovakav uticaj na ekipu kao Westbruk. A i ta fama oko njegovih procenata ne pije vodu, pogledajte sinoc samo Lenarda protiv GS-a pa i bezbroj utakmica ove godine, procenat suta smesan.
     (NBA crazy, 30. mart 2017 09:14)

    # Link komentara

  87. covjek sutira preko 50 ( pedeset ) posto iz igra. Trojke oko 38-9 posto. I dodje frajer ladno i kaze: " ma neeeee, ne valja. puno lik sutira. "

    Pa majstore da ostatak okc ove sezone ima i blizu 50 posto suta bili bi uvjerljivo prvi u ligi.

    Zanima me samo dal neko to ko izvali pogledao utaknicu ikada !

    Spavas li mirno Robertsone Oskare !?
     (mostarac, 30. mart 2017 09:11)

    # Link komentara

  88. Sa ovakvim timom on ide u plejof i to na zapadu. Lenard je ove sezone dobar, ali je generalno iza Rasa i Hardena. Kao sto neko rece kosarka je timska igra, pa naravno da jeste, ali sta da se radi kad ti je tim ocajan. Ne bi Ras silovao loptu da ima jos 1 ili 2 dobra igraca u timu. Nije on Brajant. Pogledajte dok je igrao sa Djurentom.
    (tommyldo, 30. mart 2017 09:10)

    # Link komentara

  89. Naravno da je košarka timski sport,ali je ovdje očito mnogi ne gledaju,pa čovjeka da nema OKC je tim u rangu Sacramenta,koja je to sila da sam vraća minus 20 sa lakoćom,pa nije OKC kao Lakersi sa Brayantom posljednjih sezona,tavore na dnu a Kobe po 30+ uzetih šuteva,apsolutno MVP dame i gospodo.
    (Rocky Balboa, 30. mart 2017 09:10)

    # Link komentara

  90. Vestrbruče Rase, kliču ti mase!
     (Alex, 30. mart 2017 09:08)

    # Link komentara

  91. Cuj ovoga Lebron nije timski igrac hahahahahaha majstore pa koji nba ti gledas?
    (bulbasor, 30. mart 2017 09:06)

    # Link komentara

  92. Ovaj se ne bi video u vreme MJ. Ovo je danas run and gun kosarka. U vreme MJ se igrala tvrda odbrana i prosek poena je bio oko 85 po timu. Danas je oko 125 po timu. Pametnom dosta. 90te godine su najbolje godine svih vremena i tada je sve bilo najlepse
     (Dalabu, 30. mart 2017 09:04)

    # Link komentara

  93. Jedan i jedini, koji je to kralj, kako igra, rusi sve rekorde!
     (Goran na aparatima!, 30. mart 2017 08:56)

    # Link komentara

  94. On uzima najviše šuteva u ligi
    (23.7) i gubi (5.5) lopti u proseku.
    Nije čudna ova brojka. Ali on nije šampionski igrač ti solisti nikad ne mogu da urade ništa sami, košarka je timska igra. Ni Džordan nije mogao sam pa je u ekipi imao par ol-star igrača i dobrih saigrača. Lebron je uzeo titulu sa Majamijem sa Vejdom i Bošom, Rej Alenom, sad ima Irvinga, Lava, ima i Deron Vilijamsa, i Korvera, JR Smita.
     (mare, 30. mart 2017 08:54)

    # Link komentara

  95. Klivlend jednostavno mora da ga dovede sledeće sezone ako hoće da budu iole konkurenti Durentovom GSW.Sreća pa Cavse da ove godine KD kuburi sa povredama pa možemo da se nadamo zanimljivom finalu, ali sledeće godine ovakav GSW jednostavno nema konkurenciju.Ako LBJ hoće još neku titulu do kraja blistave karijere mora da se radi totalni remont bato.
    (bravo majstore, 30. mart 2017 08:51)

    # Link komentara

  96. Jer samo on sutira?
    (Sale, 30. mart 2017 08:47)

    # Link komentara

  97. pa i ja bi iz tolko pokusaja dao koseva
    svaka cast momku ali to je solo igra skoro a ne timski
    razlika u evropi bi ga trener odma na klupu smestio iz za ne timske igre
    to je razlika prosto zasto i zbog cega tamo vise daju koseva i mnogo tripldablova i ostalno
     (krivistojko, 30. mart 2017 08:44)

    # Link komentara

  98. Oklahoma uzima u proseku 88 šuteva, a Vestbruk 40 je uzeo-
    15/25 za dva, 6/15 za tri.
    Lik je teški privatnik, igra za sebe, ovo za asistencije ne znači ništa jer je u NBA je sve asistencija.
     (mare, 30. mart 2017 08:43)

    # Link komentara

  99. Нигде не пишете колико је потрошио и изгубио лопти, силеџија и забава за напаљене клинце, превара века од играча. Цео Евролигашки тим не потроши оволико лопти у току једне утакмице. Гледа само себе да испуни трипл дабл.
    (Vaskadegama, 30. mart 2017 08:43)

    # Link komentara

  100. @Sve postujem momak je sila, jesu ovi podaci nadrealni, ali da me neko ubijedi da je bolji i korisniji od LBJ ne moze! Kosarka je timska igra, krece plej of jos malo, vidjecemo stvarno u junu ko je najkorisniji igrac na svijetu, mada GSW sa Djurentom( ako se vrati) mislim da je prejak za ostale. U svakom slucaju, u svom timu bih uvijek prije uzeo LBJ, nego Hardena, Rasela i ostale. Kosarka je ipak 5 na 5.
    (Banjaluka, 30. mart 2017 08:28)

    Burazeru i ja volim LBJ, ali ovo sto pricas nema veze. LBJ je sve samo ne timski igrac, previse siluje... Timski igrac je igrac tipa Ajzea Tomas, Kris Pol i slicni, ne kazem da je Vestbruk manje sebican, isti su, ali ove cifre koje pravi Vest su neverovatne i bice zlocin ako on ne uzme MVP...
     (Jeri smo tako u mo gucnosti, 30. mart 2017 08:41)

    # Link komentara

  101. Banjaluka
    Smarate celu sezonu sa timskom igrom, a kakav tim to ima OKC??? Covek je sam dovukao ekipu na ovu poziciju, bez nekog dobrog saigraca. Pre pocetka sezone su se svi slozili da ce biti MVP ako zavrsi sezonu sa TD brojkama, a danas toliko ga ljudi pljuje...
     (Jaran, 30. mart 2017 08:39)

    # Link komentara

  102. Realno ako ima dobre procente ko na ovoj utakmici onda je opravdano, mada ima prosek od deset skokova i deset asistencija, ne moze da se kaze da igra sam
    (Djordje, 30. mart 2017 08:38)

    # Link komentara

  103. Zasluženi MVP
    Bravo matori, trebao si još prošle godine da uzmeš ali evo ga sada
    (Ajverson, 30. mart 2017 08:36)

    # Link komentara

  104. On bi kod našeg DR grejao klupu jer je naduvan i njegov tim neće biti sampion.
    (Trener, 30. mart 2017 08:33)

    # Link komentara

  105. Kakva je ovaj čovek zver, svaka mu čast ako ne uzima ništa:D, sve ima, ulaz, šut, asistencija, skok, brz je ko munja, čak igra nekad pomalo i na niskom postu ko centar:D
    (Djordje, 30. mart 2017 08:33)

    # Link komentara

  106. NBA komercijalni cirkus od lige koji pokušava da održi popularnost nebitnim statističkim parametrima koje sami montiraju.
    (Trener, 30. mart 2017 08:32)

    # Link komentara

  107. Nije bitno dal je ovaj covek sebican ili nije,ovakvo srce i zelju za pobedom u svakoj utakmici verovatno nema niko,pa on imam osecaj da i na treningu zeli da razbije i pobedi svakog!Pitanje je samo koliko dugo moze da istraje u svemu ovome,ko zna koliko se trosi i koliko je to naporno i kakve posledice ima da ostavi ovakav stil igre na njemu.
    (Dzejsi Kerol, 30. mart 2017 08:32)

    # Link komentara

  108. Moze se reci da trosi lopte al brate treba imati mu*a za ovakve partije.
    (esco, 30. mart 2017 08:32)

    # Link komentara

  109. Simpatizujem Cavse i LBJ naravno, ali sta radi ovaj covek da li je bre vise realno?
    MVP!
     (Vi ste torcida!, 30. mart 2017 08:31)

    # Link komentara

  110. ovo nije kosarka, ovo je silovanje, na stranu sto je STRASAN kosarkas, veze ovo sa kosarkom nema!!
    (NIKI, 30. mart 2017 08:30)

    # Link komentara

  111. Odlican pokazatelj u sta se pretvara nba liga. Na kraju ce stvarno biti mvp, a ne Lenard ili, na kraju krajeva, Harden koji je 'napravio' mnogo bolju ekipu... ok, odigrao je sada utakmicu i konacno imao preko 50%suta, ali svaku drugu utakmicu trazi od trenera da igra cak i kad je resena utakmica, udje pa juri skokove, svojim centrima uzima lopte pod kosem, probija na silu da bi nekako izbacio loptu za asistenciju i nervira se kad neko promasi posle toga... sve u svemu, dobar igrac, ali daleko daleko od mvp-a
     (lakivg, 30. mart 2017 08:29)

    # Link komentara

  112. Sve postujem momak je sila, jesu ovi podaci nadrealni, ali da me neko ubijedi da je bolji i korisniji od LBJ ne moze! Kosarka je timska igra, krece plej of jos malo, vidjecemo stvarno u junu ko je najkorisniji igrac na svijetu, mada GSW sa Djurentom( ako se vrati) mislim da je prejak za ostale. U svakom slucaju, u svom timu bih uvijek prije uzeo LBJ, nego Hardena, Rasela i ostale. Kosarka je ipak 5 na 5.
     (Banjaluka, 30. mart 2017 08:28)

    # Link komentara

  113. Zver,jednostavno zver,voleli ga ili ne on je MVP ove sezone,on je razbijac,lik koji vuce sam svoj tim,kazete sutira,pa sutira i Dzejms u svojoj ekipi,sutirao je i Kazins u SAC sutira i Kari sada kad nema Durenta,svi oni sutiraju ali niko nema brojke kao on,a brojke kazu da je prosek tripl-dabl i vuce OKC do petog mesta (sa kakvim timom) i borbu sa Jutom koju realno mogu da izbace,a posle je sve moguce. Napred Rase,zveri!
     (samo kazem, 30. mart 2017 08:26)

    # Link komentara

  114. MVP!!!
     (NBA crazy, 30. mart 2017 08:24)

    # Link komentara