1. Procitao sam ovaj tekst zato sto sam Zvezdas. Inace ja sam Makedonac iz Tetova.....Uovom tekstu je spomenut i moj maticni klub Teteks iz Tetova. Samo hocu da ispravim jednu gresku koja stoji kod rezultata......Rezultat na toj utakmici na koji su Tadici bili je 3:2 za Zvezdu igrana je 1980 na Marakani kad je Teteks iz Tetova bio u prvoj saveznoj ligi. Utakmica u Tetovu je bila 3;0 isto za Crvenu Zvezdu. Pozdrav iz Tetova !!! Ima nas Cigana mnogo u Tetrovu koji jos svim srcem navijamo za Zvezdu!!!
    (IVICA, 17. mart 2017 19:03)

    # Link komentara

  2. @Grobari, cutali ste za jednog kriminalca Mutavog koga je upravo sluzba instalirala da vam vodi tribinu. Pola vodja su vam bivse delije koje su promenile stranu. Ima vas po svim strankama, pa i u SNS-u, bili ste cedo i DS i SPS-a, tako da ne javljajte se. Bolje uporedite sastav Partizana iz 45-te sa sastavom reprezentacije NDH. Ko ste vi da se nekome rugate? Niste svesni sami sebe.
    (analiticar_amater, 16. mart 2017 18:55)


    Naprotiv,grobari su izvizdali minut cutanja kriminalcu i zbog toga su ih napali huligani dok ste vi cigani,vas 35.000,na komandu delija cutali kao zaliveni 30 minuta da odate pocast Dunjicu.Jedna od osnovnih delatnosti UDBE koja ima duboke korene u vasem klubu je da laze,spinuje,manipulise i obmanjuje siroke narodne mase,a ko je cedo svih rezima je mnogo puta dokazano.Ovaj danasnji prevazilazi sve prethodne jer i ne krije svoju ostrascenost i bahato guranje vecitog rezimskog kluba.Mi grobari znamo svoju istoriju kojom se ponosimo i nikada se nismo trudili da je sakrijemo ili iskrivimo,to ste radili vi bas zbog ovakvih stvari koje vas ocigledno bole.Istina je samo jedna i nikakve lazi tu ne pomazu,a vi necete biti lepsi a mi ruzniji ma koliko puta ih ponavljali.
    (Simpatizer, 17. mart 2017 18:19)

    # Link komentara

  3. Bravo! Nijedan pravi "Ciganin" neće sebe nazvati "Delija"! Bilo bi to kao da se mi Grobari nazovemo na pr. Vitezovi!
    (Grobelar, 17. mart 2017 09:40)

    # Link komentara

  4. Uz nekoga su bili Andric, Ljuba Tadic, Cola i Gagi Nikolic. Uz one druge Misa Tumba, Tegi, kum Saric, Sexy Sandra i Mile Dodik. 
    (Fred, 16. mart 2017 15:58)

    Zaboravio si Miju Aleksica, Boru Todorovica, Radeta Serbedziju, Gorcina Stojanovica, Dragana Bjelogrlica, Neleta Karajlica, Srdjana Todorovica...
    (Selektivno pamcenje, 17. mart 2017 02:05)

    # Link komentara

  5. Kao neko ko ima 40 godina Zvzdaskog staza (sa 7 god sam prvi put bio na Marakani, a kosarkase gledao u Pinkiju) jedno kratko objasnjenje oko naziva Delije. Ime je dao Arkan, po pesmi Igrale se delije nasred zemlje Srbije, sto su s pocetka nacionalistickog ludila pevali Zvezdini navijaci kada bi isli po bivsoj Jugi i tako provocirali ostale republike. Naziv Delije zapravo predstavlja simbolicki zaokret sa jugoslovenskog na srpski klub.
    Simbol smo dobili ali smo fudbal izgubili. I tako je do danas.
    (Mi smo Cigani najjaci smo najjaci, 16. mart 2017 23:51)

    # Link komentara

  6. Dileje Sever.
    (Koji Zoran?, 16. mart 2017 22:43)

    # Link komentara

  7. Zvezdaša ima toliko puno da mogu da se dijele još sa Ciganima i Delijama pa kako kome po volji.
    (Riječanin, 16. mart 2017 22:04)

    # Link komentara

  8. Ako neko može neka izvuče,prva zastava "Delije",crna ,sa crveno plavo belim slovima..
    (Marko NBG, 16. mart 2017 20:32)

    # Link komentara

  9. A sta su mutavci?koji su oni sloj drustva?
    (igor, 16. mart 2017 19:03)

    Mutavci su onaj sloj društva koji je ukrstio svoje gene sa najisfrustriranijim i najneobrazovanijim slojem društva. To je izrodilo beskrupulozno - patološki sloj društva koji je sebe samoproklamovao u elitu najbrojniju, najpametniju i naj naj naj u svakom smislu te bolesti.
    Ili u narodu poznatu kao "delije"
    (grunf, 16. mart 2017 20:07)

    # Link komentara

  10. A ko je osnovao Partizan? Ko je cinio prvu postavu? Ko im je bio pocasni predsednik i doneo crne boje?
    (Ljubisa livac, 16. mart 2017 19:45)

    # Link komentara

  11. Alo, koliko puta moram da napišem, da bi neko objavio, da se imena navijača pišu malim slovom - cigani, grobari, delije, slaninari, romantičari, građevinari... i da ciganin nije Ciganin.
    (Santovac, 16. mart 2017 19:37)

    # Link komentara

  12. Nekad cigani pa delije,danas panteri!
    Interesna grupa sever!
    (Muftija delija, 16. mart 2017 19:20)

    # Link komentara

  13. Ja sam 66 godište, Ciganin od Ferencvaroša, imam utisak da bih,da me neko pitao, sve rekao kao Vi. Ja sam ispratio 3.i dočekao 4. Zvezdinu zvezdu i sve sam upamtio. ipak s nadam, da se vrati ono lepo sportski, a da bude po Ciganski. Svaka čast.
    (Damir, 16. mart 2017 19:18)

    # Link komentara

  14. A sta su mutavci?koji su oni sloj drustva?
    (igor, 16. mart 2017 19:03)

    # Link komentara

  15. A sta su mutavci?koji su oni sloj drustva?
    (igor, 16. mart 2017 19:03)

    # Link komentara

  16. Sta ce napaceni glodari ovde??
    (Our, 16. mart 2017 19:00)

    # Link komentara

  17. Grobari, cutali ste za jednog kriminalca Mutavog koga je upravo sluzba instalirala da vam vodi tribinu. Pola vodja su vam bivse delije koje su promenile stranu. Ima vas po svim strankama, pa i u SNS-u, bili ste cedo i DS i SPS-a, tako da ne javljajte se. Bolje uporedite sastav Partizana iz 45-te sa sastavom reprezentacije NDH. Ko ste vi da se nekome rugate? Niste svesni sami sebe.
    (analiticar_amater, 16. mart 2017 18:55)

    # Link komentara

  18. nema gluplje stvari od raznih cigana, grobara i ostalih dramuserija. Ovo delije jos i ima smisla. Al se zato neko nasao uvredjen jer je ime osmislila tamo neka udba. A ko je osnovao ove klubove - sveti petar ili isto neka bratija?
    (zvonko, 16. mart 2017 18:41)

    # Link komentara

  19. @Zigzag
    Braća Radić, kao i svi pravi Hrvati su tamne puti.
    (nehuman tip, 16. mart 2017 18:35)

    # Link komentara

  20. bobekvokrilegende@ rece covek koji je klicao prosineckom hahahaha
    (panter, 16. mart 2017 18:34)

    # Link komentara

  21. U pravu je apsolutno. Od kada je Sloba ubacio Arkana da smiri navijace da ne bi uzvikivalinpare protiv njega, to vise nije isto.
    Danas su navijacke grupe, ustvari narko dileri i pod kontrolom Ruske sluzbe.
    (sasa jokic, 16. mart 2017 18:33)

    # Link komentara

  22. @Millennium..
    Potpuno si u pravu...evo jednog primera..nas Premijer na sve strane priuca o pomirenju..a na naslovnim stranama novina ko je koga ubio,sta su hrvati vikali navijacima Rijeke...Na dan ubistva premiojera na jednu nacionalnu TV,gostuje covek koji je direktno odgovoran za stradenje 16 ljudi,da se mi sazalimo nad njegovom sudbinom..DOS je za sve kriv..a svi lideri DOS-a sede u vladi tog istog premijera...Ode u Nemacku kod Angele,i pica kako mi napredujemo,a onda se svadja sa Tacijem,naravno se u reziji njih dvojice..i ovih iz EU...u noci zavrsenih izbora se rusi jedna deo grada bez ikakvog obrazlozenja...eto to je Srbija..naravno tzv navijacke grupe valjaju drogu nasoj deci i to jos u sluzbenim kolima,kad treba nesto da se zavrsi za drzavu tu su prvi,a za uzvrat senece krivicno goniti...stariji ljudima ce mazati oci sa nagradnim igrama nagrada koje nikad nece dobiti.naravno TV ne smeju da objave ovaj moj komentar..jer je u suporotnosti sa temom i nije na dnevnom redu nesto sto je ocigledno..a to je da je drzava propala...
    (Misko, 16. mart 2017 18:32)

    # Link komentara

  23. @zigazag


    I ciganin i Srbin je kod vas je uvreda zato sto ste primitivna zemlja.. Balkanski kamenjar. Vrlo jednostavno. Naravno, ima tu i ideoloskih ostataka genocidne NDH. Kod vas je sovinizan i rasizam javno, drustveno prihvatljiv, i to je zapravo tuzno. Ja se ne bih hvalio time.. Ima toga i kod nas, ali ipak u prilicno manjoj meri.
    (Vuk, 16. mart 2017 18:30)

    # Link komentara

  24. Briga me kako sebe zovete, ali Bobek, Čajkovski, Brozović, Glazer nisu ustaše. Sram vas bilo. Glazer je pre rata bio golman reprezentacije Jugoslavije i to kao golman BSK-a, pet godina branio je u ovom najboljem srpskom i beograskom klubu. Da li zaista ova balavurdija misli da bi pored živog Krcuna i oznaša, kasnije udbaša, ustaše mogle da igraju za Partizan i Jugoslaviju? A ako mislite da su svi Hrvati ustaše, onda ste bolesni. Mrzite partizane zato što su vam oslobodili Srbiju i dali šansu da imate klub.
    (Srbija u srednjem stoleću, 16. mart 2017 18:26)

    # Link komentara

  25. Barem nismo obozavaoci Franjinog lika i dela! Mi smo Srbi, a 90 % Srba voli Zvezdu, a manjina ko manjina uvek isfrustrirana! Pozdrav za sve Cigane i Delije, najjaci smo u evropi! Nisu nas uspeli slomiti svih ovih godina, a i pokusaj da se od malog kluba iz komsiluka napravi veliki je propao!
    (Speedy, 16. mart 2017 18:20)

    # Link komentara

  26. Кад ти Хрват каже да си геноцидан или Гробар да су удбашки клуб, они које основала војска, зар има потребе било шта одговорити на то?
    Да, ми смо Цигани и не стидимо се тога, ал' су '89., сви ови старији које сте набројали, дали заједничко име за све навијаче Звезде - Делије. А тај назив "Цигани" јесте уврједљив, јер су Хрвати тако називали нас Србе, па није ни чудо што су нас Гробари тако почели да називају.
    (ПГ, 16. mart 2017 18:14)

    # Link komentara

  27. "pored toga sto je udba dala ime delije,delije inace ko ne zna su bili turski konjanici...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (komsa, 16. mart 2017 13:19)"

    Tačno je značenje reči delija (turski konjanik) ali zašto je onda jedna od najpopularnih "tradicionalnih, srpskih" pesama "igrale se delije, na sred zemlje Srbije ..." u kojoj se NE peva o turskim konjanicima koji igraju po Srbiji (a jeste bilo tako, nažalost).

    Zvezda i Partizan su nekada bili veliki klubovi, sada u upravama sede ljudi sa više nego "problematičnim" dosijeom, ljudi koje srećom ne poznajem i koji mi se gade (a međusobno se druže i provode po kafanama).
    (Amater, 16. mart 2017 18:14)

    # Link komentara

  28. Drugi Sv.rat se zavrsio u maju,cini mi se,1945.CZ,taj bastion srpstva,osnovana je u MARTU 1945.Rado bih da mi neko objasni kako je u Bgd,koji su drzali partizani,kad se bez problema dobijao metak u celo ili ledja,moguce osnovati nesto sto nije u osnovi socijalisticko-komunisticko?Pa se jos zove C.Z?!Bajka za malu decu.Partizan isnovan TEK u oktobru,od strane vojske,kao pandan CSKA.I naravno da su fudbaleri koji su se "zatekli" u vojsci,svojom ili tudjom voljom zavrsili u Par.Za mene je jedini gospodski klub bio OFK,dok izvesni gospodin nije usao u njega.A Vojvodina je stara dama naseg sporta.O ulozi Arkana u smirivanju navijaca i orestanku klicanja Vuku,vec je receno.Prvi put mi je palo na um da ce Sloba pasti kad je ceo stadion Par vikao "Spasi zemlju i ...".Zato je svakoj vlasti vazno ko vodi CZ i Par.A ovi koji su u mom Par,od njih mi je muka,to su neopevane dzukele,i na tribini i u klubu.
    (Analiza, 16. mart 2017 18:12)

    # Link komentara

  29. Nevezano za ovu temu..
    Samo u malogradjanskoj zemlji kao sto je nazalost nasa,smatra se da je cigan(in) pogrdan naziv za roma i to je predmet cenzure a kad se naprimer prica o muzici,cak i u medijima,"sme" odnosno treba da se kaze ciganska muzika i to od strane najpostovanih muzicara. Pa naravno da ce tako reci,uostalom pitajte rome kako sami sebe nazivaju.
    Isti je slucaj za siptare,oni sami sebe tako ili slicno (šćiptari) zovu. U razvijenim zemljama to se zove kolokvijalni izraz a ne vredjanje.

    Inace,navijac sam Zvezde i sebe zovem zvezdasem,ne mogu sebe da nazivam ni ciganom ni delijom a drugi nek me zovu kako hoce.
    (mister No, 16. mart 2017 18:12)

    # Link komentara

  30. За необавештене,реч ,,Делије" није позајмљена из Турског језика (такозвани турцизам) већ је то стара српска реч,такозвани архаизам и значи херој,ослободилац народа.Под тим именом смо сви заједно,све групе од далеке 1989.Љуба Тадић је велики Звездаш који има углед и поштовање севера али нема потребе за оваквим изјавама.Живела Звезда,живеле Делије!
    (Kрејзи Норт, 16. mart 2017 13:37)

    И Крејзи Норт је такође стара српска реч, неуки мој пријатељу?
    (Јабучило, 16. mart 2017 18:12)

    # Link komentara

  31. Ja se dobro sećam da su ime Delije prvo sebi nadenuli navijači Partizana. Čak se na jugu pevalo "Partizan vole samo Delije..."
    A onda su se mešale službe.
    (Kole, 16. mart 2017 18:08)

    # Link komentara

  32. Razumem da je Tadić malo"teatralan"ali navijači Zvezde nikada nisu imali ime Cigani.Jedino što su navijači Partizana taj termin koristili da bi omalovažavali navijače Zvezde,a znamo šta su im ovi odgovarali,a to i danas traje.Naravno da ime navijačke grupe ne može da bude ime jednog naroda.Zato se 1987/8-e godine krenulo sa traženjem imena.Pre ujedinjenja,pod imenom Delije,bilo je na desetine manjih navijačkih grupa.Zato je na severu često dolazilo do sukoba i tuča,jer su se grupe borile za dominaciju i poštovanje.Delije su jedna od najbolje organizovanih navijačkih grupa na svetu.
    (borac, 16. mart 2017 18:03)

    # Link komentara

  33. Niste poslednji ima nas jos!Svaka Vam cast gospodine Tadic !Neka ovi kvazi navijaci pricitaju ovo i nauce nesto!Veliko Vam hvala !
    (pedja, 16. mart 2017 17:59)

    # Link komentara

  34. Uz nekoga su bili Andric, Ljuba Tadic, Cola i Gagi Nikolic. Uz one druge Misa Tumba, Tegi, kum Saric, Sexy Sandra i Mile Dodik.
    (Fred, 16. mart 2017 15:58) Aca Lukas,Ivan Ivanović,Sir Oliver,Jelena Karleuša,Ceca,sin Dragan...
    (xxx, 16. mart 2017 17:46)

    # Link komentara

  35. E da doživim jednom da B92 objavi izjave Ive Andrića, Stjepana Bobeka, Rajka Mitića, Bore Stankovića i svih ostalih o tome kako su Srbi, intelektualci, omladina navijali za Zvezdu, a kako je država silom gurala partizan kome je dovodila igrače iz Zagreba jer niko u Srbiji nije hteo za njih da igra. Da objavi izjave člana partizanove uprave kako je Bjeković kupovao sudije i prvenstva, izjave Mateusa, Dmitrovića, B. Ilića, Asprogenisa, Pajovića itd o nameštenim utakmicama partizana... Ali istina o partizanu je u Srbiji strogo zabranjena, makar o njoj pričali nobelovci i najveće legende koje je ova država imala (iz oba kluba). Od 90tih na delu je masovno ispiranje mozga navijačima, izvrtanje istorije i zaštita političkog projekta partizan.
    (Zvezda ponos Srbije, 16. mart 2017 17:45)

    # Link komentara

  36. (Uros Misic legenda Severa, 16. mart 2017 13:23)

    Da da, samo vi grobari ubeđujte sebe u to da su i jedni i drugi isti. Zato se jedino na Marakani devedesetih pevalo "spasi Srbiju i ubij se Slobodane" kad nigde drugde niste smeli reč da kažete. Zato što je Zvezdu vodila država... Za to vreme Mirko Marjanović pravi Zemunelo partizanu a grobari ga obožavaju. Pročitaj i izjavu Ive Andrića o tome kako je Zvezda donosila duh zapada i kako se na njenim utakmicama slušao vrhunski džez dok su ostali igrali još kolo. To je bolo oči vlastima i zato je stalno guran partizan kao protivteža. Nažalost u tome su i uspeli nakon devedesetih jer su konačno ubedili jednu grupu navijača da je Zvezda loša a partizan dobar. A istina je potpuno suprotna. Zvezda je uvek bila i ostala simbol slobode izražavanja, antipolitičkih parola dok se na jugu vijorile zastave Mladića i Karadžića. Jednostavno nismo isti i to vas i boli. Kao kad nadničar mrzi lekara jer ne može nikad da dostigne njegov nivo.
    (Zvezda ponos Srbije, 16. mart 2017 17:44)

    # Link komentara

  37. Pre svega sam Srbin,nikako cigan.
    (svarog, 16. mart 2017 17:43)

    # Link komentara

  38. Šoštarić, Bobek, Čajkovski, Matekalo, Brozović itd. Igrali za NDH pa za Partizan.
    (Miloš, 16. mart 2017 17:40)

    # Link komentara

  39. Pa kad mogu da navijaju za fmp, zasto onda ne mogu da se zovu delije? Mada prirodnije je gejlije!
    (kolee, 16. mart 2017 17:40)

    # Link komentara

  40. Nacionalizam je unistio nase drustvo. To se odrazilo i na stadionima. A kad se jos nacionalizam srodi sa kafanskim mentalitetom nastane otrov koji cemo leciti sledecih nekoliko decenija. Zato dzukci i dileri komanduju navijanjem al su jako smerni kad su religiozni praznici.
    Ipak, ne mogu nista nasim secanjima na Kuleta, Pizona, Srbu, Duleta, Lopova, Blekija, Boru Cvetkovica, Piksija, Deju, Mitu Mrkelu, Mileta, Robija...malo gradova u Evropi je imalo takve igrace pred sobom. Pitajte grobare, veoma su upoznati.
    (ganci, 16. mart 2017 17:34)

    # Link komentara

  41. Hvala gospodine Tadicu na iskrenosti.Velika je razlika izmedju Cigana (koje grobari postuju) i Delija koji su najmladja navijacka grupa u SFRJ I SRBIJI.Tako da za njih nemam komentar .
    (Kastro$, 16. mart 2017 17:31)

    # Link komentara

  42. Slatka polemika oko navijača Crvene Zvezde. Molim B92 da ovim povodom objavi i poglavlje Cigani, Cigani iz Tirnanićeve knjige Beograd za početnike. Nadam se da će onda mlade i mlađe generacije shvatiti kako su navijačke grupe evolvirale i da je tačno da mogu paralelno da postoje i Cigani i Delije koji vole našu Zvezdu.
    (Joda, 16. mart 2017 17:30)

    # Link komentara

  43. Tako je Zvezdaš i cigan. Naravno ne treba zameriti mlađim generacijama bitno je da vole Zvezdu
    (nenad, 16. mart 2017 17:30)

    # Link komentara

  44. Nekada Cigani pa Delije a danas Panteri.
    (Anđusizam,ludovan,živomanija, 16. mart 2017 17:28)

    # Link komentara

  45. Zbog posla koji radim i sticajem okolnosti provodio sam vreme sa ovim gospodinom. On kad kaze dobro vece treba pogledati u nebo. Za njegovog oca a vise strica je sigurno sramota sta on prica.
    (Zlatko, 16. mart 2017 17:26)

    # Link komentara

  46. Ovako stoje stvari: bilo Cigani ili Delije, Zvezda je najveci klub, najveci fudbalski brend kod nas kakva god da je.. caozdravo
    (Mare, 16. mart 2017 17:26)

    # Link komentara

  47. @Sused,prava srpska rec
    A moze i Cubura,Kalemagdan,Karaburma,sarma,boja,cevap,somun...i hiljadu drugih reci i naziva,nedami se da ih navodim.Sto se tice Zvezde,jos je Tirke pisao o njoj kao velikosrpskom timu,jos u SFRJ(ja citao u Dugi).I uvek je bio velikosrpski tim.Na prste jedne ruke mogu se nabrojati Hrvati i Bosnjaci koji su igrali za taj tim.Prema tome,Arkan,koji je proizvod UDB-e i nacional komunistickih struktura iz SKJ,dosao je kao kec na destku.Navijaci i klub,vec su bili u tim vodama.
    (Akcionar, 16. mart 2017 17:21)

    # Link komentara

  48. I ja bih se stideo da nosim ime turskih vojnih formacija.
    (Vlado, 16. mart 2017 17:16)

    # Link komentara

  49. Dugo, za vremena titoizma je bilo nemoguce pomenuti bilo sta u vezi Srbije i srpskog. Do te mere da su reci "Tamo daleko" menjane, 'tamo je Srbija" je postalo "tamo je ljubav moja".
    Onda se na Marakani zaorilo: igrale se delije, na sred zemlje Srbije!
    Zelim da objasnim odakle naziv "Delije" i da on nije pao sa neba. Tako da mladji znaju o cemu se radi. Sad, sta je radila udba itd, nemam pojma niti me interesuje a i fudbal je odavno izgubio svaki smisao.
    A za Grobare samo jedna cinjenica: kad god da je Hrvate neko pitao koga vise mrze, Zvezdu ili Partizan, odgovor je bas uvek bio - Zvezdu. Jer je srpska, srpskija. To je nepobitno ma koliko vi penili.
    (rabo, 16. mart 2017 17:15)

    # Link komentara

  50. Jako je smesno kada pojedini ostrasceni navijaci Zvezde ,ljuti zbog ovakvih tekstova i razvejavanja mitova , potezu izmisljenu tezu o osnivanju Partizana u Zagrebu.. Drugari, lazi, ma koliko puta ponovljene, nece postati istina ako ima ko da na njih ukazuje.. Osnivaci Partizana su poznati javnosti, mladi partizanski oficiri Peko Dapcevic, Mijalko Todorovic, Svetozar Vukmanovic, Ratko Vujovic.. Nikakvih tu tajni nema. Mi se ne stidimo svoje istorije. Za drugu stranu ne bih bas rekao..
    (Moebius, 16. mart 2017 17:15)

    # Link komentara

  51. Za balavurdiju, i jednu i drugu i iskompleksirane trolove. Ovaj čovek, a i drugi navijači oba kluba iz tih vremena, pripadaju eri koja je odavno prošla i koja se više neće ponoviti. Eri kada su komšije, prijatelji, a i oni koji se nikada nisu sreli, zajedno odlazili na stadion, rastajali se da bi svako otišao na svoju stranu i bodrio svoje ljubimce, a posle se sastajali i zajedno išli kući. Meni je jasno da u vašim isfrustriranim, otrovnim životima tako nešto je nepojmljivo, jer vi znate samo da pljujete i vređate, al to nije vaša krivica. Ima malo do odgoja, ima malo do sistema. Pozdrav za sve istinske navijače večitih uz želju da se vrate slavni dani naše prošlosti. I Zvezde i Partizana.
    (Millennium, 16. mart 2017 17:14)

    # Link komentara

  52. To sto sam ciganin to ne menja stvari....!
    (rbc, 16. mart 2017 17:13)

    # Link komentara

  53. alo bre lopatari jel vas neko sta pitao
    (?, 16. mart 2017 17:13)

    # Link komentara

  54. Mi smo zvezdasi, nikakvi cigani, panteri... To kako nas drugi (MALI) zovu je nebino i za nas neprihvatljivo. Delije su navijacka grupa koja je zanemarljiv deo svih zvezdasa.
    ('91, 16. mart 2017 17:10)

    # Link komentara

  55. @Aleksandar Tijana i-phone
    (Bijela, 16. mart 2017 17:05)

    # Link komentara

  56. hoce da nas posvadjaju, podele.. kao sto su oni podeljeni na zabranjene itd. Zvezda(ši) napred, ostali stoj!
    (Bijela, 16. mart 2017 17:04)

    # Link komentara

  57. alal vera Tadicu...vi ste cigani ,jer vas svi tako zovu i ne mozes da budes nekakav Delija tako sto sam sebi daš ime...ono si što si...i tu je tačka
    (mikica, 16. mart 2017 17:03)

    # Link komentara

  58. Cigani i Delije nemaju ništa zajedničko. Ni Crvena Zvezda nije isti klub otkad su Delije. Onu Zvezdu je osnovao Krcun, ovu Milošević. Sad su Delije, a to što se kite Ciganskim perjem pokazuje samo kakve "delije".
    (Đole, 16. mart 2017 17:01)

    # Link komentara

  59. Bolje Ciganin i Delija zajedno, nego Topalovici.
    (IGOR, 16. mart 2017 16:56)

    # Link komentara

  60. Nisam delija a Boga mi svetog ni cigan. Šta ste se naložili "cigani"? Valjda smo zvezdaši. A franjevci jedva dočekali da neko pametuje i pljuje po Svetinji. Kakva god da je naša je...
    (blaa, 16. mart 2017 16:53)

    # Link komentara

  61. ... Partizan vole samo delije ,
    delije iz ponosne Srbije....
    pesma sa juga iz '80 ih
    (copy, 16. mart 2017 16:52)

    # Link komentara

  62. Ciganima su nas zvali prvo Hrvati da nas uvrede pa kasnije se ovde to prenelo jer smo takav narod a Hrvati i dalje one koje mrze zovu Ciganima, i to je rasizam za koji niko ne odgovara na balkanu
    (NikolaSrb, 16. mart 2017 13:14)srbin je veca uvreda nego cigan u Hr vjeruj mi ...
    (Zigzag, 16. mart 2017 16:52)

    # Link komentara

  63. sta reci o klubu ciji je vodja navijaca bio arkan?
    (Zigzag, 16. mart 2017 16:51)

    # Link komentara

  64. niste cigani zato sto ste dobri nego zato sto ste tamni...
    (Zigzag, 16. mart 2017 16:50)

    # Link komentara

  65. Pa da, objasnite nam u zagradama ko su Džaja i Pižon...
    (Kole, 16. mart 2017 16:50)

    # Link komentara

  66. Ovo da su Delije nametnuli udbasi je ziva istina. Ne treba smetnuti s uma da su naziv Cigani dobili Zvezdasi kada su gostovali po Hrvatskoj. Oni Srbe cesto cascavaju tim imenom. Time su hteli da kazu da su Srbi dosljaci u Hrvatskoj, a ne autohton narod. I Delije i Cigani su uvredljivi nazivi. Treba smisliti nesto trece.
    (Bolna istina, 16. mart 2017 16:49)

    # Link komentara

  67. Kad potomci ravnogoraca i cetnika navija za crvenu zvezdu dogode se ovakvi slucajevi.
    (ok, 16. mart 2017 16:45)

    # Link komentara

  68. Delije, Delije, Delije smo mi, najaci smo najaci plase nas se svi. Pevalo se u Beogradu, a i na gostovanjima. Mnogo ima komentara od ljudi koji su slabo omirisali stadion.
    (BP76, 16. mart 2017 16:37)

    # Link komentara

  69. Meni se sviđa i jedan i drugi naziv i podjednako ih volim!
    (Miljan 12, 16. mart 2017 16:35)

    # Link komentara

  70. @Gerge Best, sad si na Rajku :)))
    (Filip Must Play, 16. mart 2017 16:32)

    # Link komentara

  71. prvi put sam čuo za krcuna u komentarima na internetu.
    kakav god bio taj krcun, zvezda je osnovana u beogradu, partizan u jednom drugom gradu u jugoslaviji.
    za tuđmana sam čuo mnogo ranije,
    a ko voli da istražuje,
    može da proveri kakve je dresove imao partizan pre, a kakve posle tuđmanove vladavine.
    (žarko, 16. mart 2017 16:30)

    # Link komentara

  72. Ciganin je zez koji smo napravili za Grobare, ne moze navijacka grupa da se zove po imenu koji joj je drugi dao.
    Mnogo ljudi je ucestvovalo u donosenju danasnjeg imena, kakva Udba, politika....
    Raspitajte se koliko je navijaca donelo tu odluku.
    G-din Tadic je samo poznata javna licnost koja navija za Zvezdu, ali na Severu ima mnogo ljudi zasluznih za to ko smo i sta smo, a koji nisu kriminalci niti imaju veze s tim, a koji su mnogo dali Zvezdi.
    Nema razlike, svi smo Zvezdasi, dusmani hoce da nas dele na ove i one.
    (Delija, za Grobare Ciganin!, 16. mart 2017 16:29)

    # Link komentara

  73. Ako te nije sramota da si Ciganin onda ok.
    (C i n i k, 16. mart 2017 16:25)

    # Link komentara

  74. Postujem ovakve Zvezdase...
    (Lovcenac Grobar, 16. mart 2017 16:23)

    # Link komentara

  75. Ono kad "legenda" i "avangarda" objasni da ste udbaški kriminalni klub, a vi pokušavate da odbranite neodbranjivo :)))
    (Filip Must Play, 16. mart 2017 16:23)

    # Link komentara

  76. Bravoo!
    Taj sam.
    Stari Sima Zulu, Peca panker, Ultrasi...lepe 80te...kad smo se klali sa realom, barsom, milanom, andrlehtom....

    Ovo danas sve fenseraj, udba..

    Cigan do groba, delija nikad
    (coasson, 16. mart 2017 16:22)

    # Link komentara

  77. Svejedno... Kako god da se zoves krezav si, izmanipulisan, hrabar u masi, odusevljen narko dilerima, bez buducnosti...
    (Jumko, 16. mart 2017 16:19)

    # Link komentara

  78. @andreas kisse, jeste, zato sam i napisao, zastava u bojama Srbije sa tim natpisom se prvo kod nas na jugu pojavila.
    (Filip Must Play, 16. mart 2017 16:18)

    # Link komentara

  79. A zasto bas cigani?!
    (iVar, 16. mart 2017 16:17)

    # Link komentara

  80. Uz nekoga su bili Andric, Ljuba Tadic, Cola i Gagi Nikolic. Uz one druge Misa Tumba, Tegi, kum Saric, Sexy Sandra i Mile Dodik.
    (Fred, 16. mart 2017 15:58)

    E aj zivota ti ne lupetaj. Ta potreba da glumis elitizam dovoljno govori.
    Djenka, Bogdan Diklic, Dusko Radovic...
    (Aleksandar, 16. mart 2017 16:16)

    # Link komentara

  81. ima nas jos...
    Mi smo Cigani, najjaci smo, najjaci!
    (zapad-bolja mesta, 16. mart 2017 16:14)

    # Link komentara

  82. kokarda i cetnik
    (stefko, 16. mart 2017 16:11)

    # Link komentara

  83. Bravo od jednog Grobara, ali nije problem u navijačima CZ već u medijim jer ne smeš da napišeš u komentaru "cigan" sve tobož' vređaš nekoga. Nas i dalje komotno zovu i slove sa Grobari, pa može tu da prođe i franjevci, zagorska i sl. baljezgarije ali čim napišeš "cigan" odmah ban.
    (Nbg, 16. mart 2017 16:04)

    # Link komentara

  84. 1913-1945 FK jugoslavija
    1945 Slobodan Penezic Krcun (tajna komunisticka policija) FK Crvena Zvezda
    1988 Grobari zastava "Delije" u Srpskoj trobojci
    1989 Arkan (DB) daje ime navijacima Delije (kod Grobara se vise ne pojavljuje zastava delije)
    80-e skandirali Jugoslaviji na severu..90-00 nosili zastave otpora na severu..2012-(SNS,torta,...)
    Nastavice se....
    (Al, najlepsi, 16. mart 2017 16:01)

    # Link komentara

  85. Pozdrav svim pravim Ciganima koji je imao srecu da gleda Dzaju, Kuleta, Lazarevica, Ostojica, Pavlovica, Dujkovica, Klenkovskog....
    (mlekadzija, 16. mart 2017 16:00)

    # Link komentara

  86. Naravno. Takodje sebe nikada nisam smatrao za Deliju (uzgred mnogo glupo ime za navijacku grupu),ali za Ciganina jesam. naziv Ciganin ili Ciganstura (koji su nam komsije nadenule) mi je neuporedivo drazi,em je mnogo starije. :) Cak i neki moji dobri drugari koji su Grobari kada mi se obrate sa Delija/e da me,kao,ne uvrede,ja ih ispravim. :)
    (Slobodni Klikeri, 16. mart 2017 16:00)

    # Link komentara

  87. Vi ste garavi sokak,to jest cigani.
    (povečalo, 16. mart 2017 15:59)

    # Link komentara

  88. Secam se i ja urlanja sa tribina, nisi mogao da se okrenes kolko je ljudi bilo, protiv Reala 4:2...mi smo Cigani, najjaci smo najjaci, ...eh bese nekad. Ovo sad ni na sta ne lici. Inace pozdrav i za Grobare. Inace i vas su iz iste kuhinje pravili. Nema tu neke velike razlike. Pogledajte samo u sred vaseg grba sta stoji :)
    (DejanS, 16. mart 2017 15:58)

    # Link komentara

  89. Uz nekoga su bili Andric, Ljuba Tadic, Cola i Gagi Nikolic. Uz one druge Misa Tumba, Tegi, kum Saric, Sexy Sandra i Mile Dodik.
    (Fred, 16. mart 2017 15:58)

    # Link komentara

  90. Za naziv delije pitati Crvka :))
    (Filip Must Play, 16. mart 2017 13:52)

    zar crvko nije bio protiv tog imena? iskreno pitam, bilo bi lepo da neko ko je upuceniji odgovori. inace, zanimljiv je bio taj period 1989-1991, poslednje godine zivota stare (prave) jugoslavije i velikog tumbanja na navijackoj sceni. izlazio je casopis 'tifo', koji nas je sve naprecac uveo u svet fudbalskih navijaca. u to vreme sam otprilike poceo da idem na jug, a prestao krajem 90ih. mislim da mi je poslednja utakmica bio KPK, partizan-lacio. sada mi tek ne pada na pamet da nekad (kad povremeno dodjem u srbiju) odem do stadiona... iako svog malog sina ucim srpski kroz stare partizanove navijacke pemse :-) za gospodina tadica veliki pozdrav i sve najbolje u zivotu.
    (andreas kisser, 16. mart 2017 15:57)

    # Link komentara

  91. auu, jakoo.
    (Tor, 16. mart 2017 15:57)

    # Link komentara

  92. Delija, komšija, avlija, kapija, šargija.. Ružnog li turcizma u našem jeziku!
    (Sused, prava srpska reč)
    A moze fino, Konjanik, sused, dvoriste, ograda.. Sargija bice neki turski skripavi instrument.
    (Esperanto, 16. mart 2017 15:54)

    # Link komentara

  93. To bese ono zlatno vreme do 1988 godine,tj dok se nisu ushuktali duhovi mrznje i nacionalizma do te mere da je sport polako poceo da gubi na snazi,kada su navijacki ispadi postali bitniji nego same utakmice i desavanja na terenu.I meni je tada bilo cudno iako sam bio mali,da razumem najednom tu promenu gde su sve navijacke grupe najednom ukrstile pod nazivom ''Delije'' sto je jasno govorilo da neko tu gadnu rabotu sprema i da zeli da zloupotrebi navijace.Ovi danasnji navijaci koja danas odlaze na sever treba da znaju da Crvena Zvezda nije nacionalisticki tim i da kroz svoju istoriju nikada nije ni bila,do onog vremena pred sam raspad bivse drzave.
    (Jovan Cvejic, 16. mart 2017 15:53)

    # Link komentara

  94. Ciganin sam, to ne menja stvari, ciganin je bio i moj stari
    Imao je sheset i dva leta, nije imo zene ni deteta
    A kada se zene docepao za dva sata mene je sklepao
    Pa me salje u ciganske skole da naucim zvezdine parole
    Kada umrem i ostavim telo sashite mi zvezdino odelo,
    od zastave sanduk napravite, 'mesto popa dzaju mi zovite
    (dzoni77, 16. mart 2017 15:52)

    # Link komentara

  95. Bolje i Krcun, nego Tempo, Đilas i pripadnici 32 domobraske pukovnije
    (zdravkors, 16. mart 2017 15:52)

    # Link komentara

  96. Mi smo Cigani.
    (Pipo stariji, 16. mart 2017 15:50)

    # Link komentara

  97. Rece onaj koji je navijac kluba, ciji je prvi tim na prvom derbiju brojao 6 reprezentativaca NDH. Kompleks je neunistiv! Cao zdravo!
    (Knez, 16. mart 2017 15:50)

    # Link komentara

  98. Moze to da bude turcizam. Ali svi znaju sta opisuje deliju:hrabar,odvazan,srcan,borben. E to je poenta svega. Idemoooo Deliiiijeee!
    (paca, 16. mart 2017 15:47)

    # Link komentara

  99. Uvek Cigan...
    (Dule Dabić Gluvaja, selo Gornja Suvaja, 16. mart 2017 15:47)

    # Link komentara

  100. Kao partizanovac i iskren navijac smatram da onaj deo zvezdasa koji sebe od skoro smatra "delijama", to jest turskim konjanicima treba da se odrekne tog naziva. Upravo zbog toga sto su delije turski konjanici. Ili da se vrate na naziv cigani kao i vecina starijih navijaca Zvezde ili da nadju neko trece ime. Turski naziv delija za srpskog navijaca je sramota. Vreme je da se osvestimo i vracamo srpskin nazivima.

    Takodje, ako se partizanovcima ne svidja nadimak grobari, neka ga promene u neki drugi. Nikako turski ili slican.

    Pa pogledajte prave srpske nazive nekih srpskih navijackih grupa: romanticari, carapani, meraklije... Milina za cuti.
    (Kontras, 16. mart 2017 15:45)

    # Link komentara

  101. Za promenu napisite neki tekst o Brozovicu,Glazeru,Bobeku i ostalima iz NDH koji su fakticki i bile prve "zvezde" nekadasnjeg JSD Partizan...
    Mozete deo iz memoara Franje Tudjmana i o njegovom zivotu u Beogradu i kome je i kako bio Predsednik i dao crne dresove...
    Mnogo negativnih tekstova o Zvezdi,pogotovo od strane B92...Da li to ima veze sa cenzurom, diktatom ili autocenzurom i time sto vam je Glavni urednik sportske redakcije clan Grobarskog trash romantizma?!?
    Istina boli,zar ne?!?
    Objavite mi post a ne da se stalno stite pojedini Patrick,Danilo i ostali tastatura grobari
    (Parter B, 16. mart 2017 15:44)

    # Link komentara

  102. Evo od mene kao Grobara respekt za ovog coveka. Iako sam iz drugog tabora smetala mi je ta nasa neobavestenost o znacenju nekih reci, o turcizmima u nasem jeziku (Vuku na dusu) i prihvatanju neceg novog jel se eto cini da je IN.
    (Aleksandar, 16. mart 2017 15:44)

    # Link komentara

  103. Nema boljeg imena za navijace zvezde nego cigani... to im ja godinama pricam i objasnjavam. Ne znam ko ih je tako krstio, al svaka mu cast.
    (djordjevic, 16. mart 2017 15:43)

    # Link komentara

  104. Kada su bili Cigani,bili su i navijaci.Kada su postali Delije,nastali su huligani,koje drzava vise ne moze da obuzda.Sa setom se secam nekadasnjih utakmica,navijanja i navijaca.Kada je Arkan doveden iz UDB-e,kao vodja navijaca,nestalo je svega toga.Huligani,a kasnije i dileri,stupili su na scenu.Pravi navijaci vise nisu dolazili na utakmice.Kada pogledam utakmice Barcelone,Reala,Mancestera...vidim u piblici decu,zene,starce...kod nas misaona imenica.I onda se pitamo,gde nestade fudbal u Srbiji?
    (Beli Luka, 16. mart 2017 15:43)

    # Link komentara

  105. Tako su vas nazvali svi jer ste se uvek ciganili i igrali prljavo. I dan danas to radite.
    (markos, 16. mart 2017 15:43)

    # Link komentara

  106. Ovi sto pominju Krcuna treba da se sete ko ih je 'zavio' u crno... i kako su nastali...
    (laga nica, 16. mart 2017 15:42)

    # Link komentara

  107. Ime ti je tursko, a ti ponosis se njim, sebe samog zoves ciganin!
    (Bubanj, 16. mart 2017 15:42)

    # Link komentara

  108. Cigani, naravno!!! A za grobare, pozdravio vas Tudjman!!!
    (evropljanin, 16. mart 2017 15:38)

    # Link komentara

  109. U mom razredu bilo je 31 učenika, 30 navijača Crvene Zvezde i jedan Partizana.Babo mi reko da navijam za Partizan.Vuk Drašković lektira za osmogodišnj školu.
    (miško, 16. mart 2017 15:36)

    # Link komentara

  110. Uvek ste igrali Udbal a ne Fudbal.Najlepši pogodak u srpskom Udbalu je onaj kada je Krcun pogodio drvo.
    Istine radi - dok ste bili Cigani bili ste gospoda za ovo danas (mada i mi Grobari znamo za bolje dane).
    (Komša, 16. mart 2017 15:34)

    # Link komentara

  111. Bagg, 16. mart 2017 13:47)
    Bravo šabane!
    (Demax75, 16. mart 2017 15:34)

    # Link komentara

  112. Џаба ти је то кад су ти удба и крцун основали вољени ти клуб ;) На жалост..
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (тарми.п.ф.к..ц.г, 16. mart 2017 14:53) # Link komentara

    Прво, Југославен, не користи ћирилицу, казниће те у друштву.
    Друго, ви југославени имате селективно памћење:
    Крцун, УДБА и КПЈ ништа па ни партизан нису основали. Та екипа је отела просторије, играче и навијаче постојећег друштва, Велика Југославија (некад Велика Србија 1913), и "реорганизовала" га у СД Црвена Звезда. Требало је да буде "Плава Звезда" пошто су боје СК ВЈ биле плава и бела, али је бравар рекао да мора да буде црвена. Међутим, пошто су и навијачи и играчи били Срби, дакле реакционари, одлучено је да се оснује нови револуционарни, не-српски, клуб. Наравно, ни то нису успели, јер Срби нису хтели да играју за тај тим, па су "реорганизовали" и 1.ХАШК Грађански, преселили га у Београд и назвали - ЈСД Партизан. Аболирали играче ХАШК, који су били део репрезентације усташке НДХ (списак знаш, то су ваше легенде), и натерали их да играју за нови клуб. Тако да не видим шта друго можеш да жалиш, осим вашег правног (1. ХАШК), злочиначког (НДХ) и клупскоидентитетског (Туђман) наслеђа или срамне југославенске садашњости. А ви се тиме поносите...
    (BobekVokriLegende, 16. mart 2017 15:34)

    # Link komentara

  113. Господине, Делије су све што је од Звезде и Цигана остало.
    (Циганин, 16. mart 2017 15:33)

    # Link komentara

  114. Tacno je da hrvatski navijaci sve koji dolaze iz Srbije zovu Ciganima bez razlike da li su Zvezdasi, Partizanovci, Vojvodjani... njima je to isto. Medjutim sam naziv Cigani za Zvezdine navijace su smislili Partizanovci posto je Zvezdin stadion napravljen na mestu gde se nekada nalazila ciganska mahala, tada poznata kao "ciganske rupe". Grobari su zauzvrat od Zvezdasa dobili nadimak kada su po odluci njihovog tadasnjeg predsednika Franje Tudjmana (otud se danas cesto cuje i da ih zovu "Franjevci") promenili svoje originalne crveno-plave klupske boje u crno-belu.
    (Deki RYD, 16. mart 2017 15:33)

    # Link komentara

  115. skidam kapu za tekst, ovo sa udbom i kriminalcima je istina. I gde god je ta udbaska ekipa umesala svoje prste, sve su opoganili, ne samo sport.
    zbog njih vise i ne pratim fudbal.
    ja sebe nisam nikada dozivljavao kao ciganina (navijackog), mi smo se zvali "zvezdasi" i "partizanovci".
    (pristojni ljudi, 16. mart 2017 15:33)

    # Link komentara

  116. Џаба ти је то кад су ти удба и крцун основали вољени ти клуб ;) На жалост.(тарми.п.ф.к..ц.г, 16. mart 2017 14:53)
    A ko ti je osnovao PFK ? Da nije mozda cetnicki pokret? Na tvoju zalost isto udba ali ti si neki klinac od 16 godina pa ne kapiras to.
    (borac protiv NWO, 16. mart 2017 15:32)

    # Link komentara

  117. Bitno je da znaš gde je i kako osnovan,taj jadan, klub za koji navijaš!
    (Demax75, 16. mart 2017 15:32)

    # Link komentara

  118. Zvezda(si) = Beograd !

    Svaka cast za izreceno. Delije su oni zbog kojih drzava nece da privatizuju klubove. Drzava je ta koja voli da pliva u mutnom i oni su samo njihovi saradnici.

    Kada se bude pojavio neki politicar i rekao da mu je jedan od prvih ciljeva da privatizuje sport i rastereti budzet drzave, samo za to moze da bude siguran da ce mu doneti barem 10 posto vise glasova.
    (GM, 16. mart 2017 15:31)

    # Link komentara

  119. najazad posten.zvezdas
    (nikola, 16. mart 2017 15:30)

    # Link komentara

  120. Ja zvezdaš. To delije nikad! Pacovi obični...
    (Pop, 16. mart 2017 15:29)

    # Link komentara

  121. ni sami neznate sto ste, cigan bar ima dusu vi to nemate :P
    (misko, 16. mart 2017 15:29)

    # Link komentara

  122. Web,skorojeviću tvoja "avangarda"je nastala od hrabrih partizana koje su generali silom terali da navijaju za tvoj tim, dovedeni iz svih kasarna, domobrana iz logora koji su igrali fudbal i po neki tada glupi civil. Svi ostali su navijali za Zvezdu.Hrvati su nas prozvali ciganima,jer smo srpski tim.Danas i Vama tako skandiraju u Zagrebu i Podgorica.Pravi naziv Zvezdanih navijača je ZVEZDAŠI.Jedina istina.
    (miško, 16. mart 2017 15:29)

    # Link komentara

  123. cigani ili turski vazali , sve jedno je . Vi ste dno dna .
    (zoran risović, 16. mart 2017 15:28)

    # Link komentara

  124. Џаба ти је то кад су ти удба и крцун основали вољени ти клуб ;) На жалост..
    (тарми.п.ф.к..ц.г, 16. mart 2017 14:53)

    Udba i Krcun su bili deo komunističke izvršne vlasti koja je upala u jedan beogradski klub i dala mu ime Crvena Zvezda,ista ,komunistička vlast je osnovala jedan drugi klub u Zagrebu pa isti prekomandovala u Beograd pod imenom jsdp....
    (Crvena Zvezda 1913, 16. mart 2017 15:27)

    # Link komentara

  125. Legenda
    Da l' se to vama ili nama sviđa...
    Nikada niste pevali "mi smo delije najjače smo najjače",nego "mi smo cigani natjjači smo najjači"
    (Marko NBG, 16. mart 2017 15:26)

    # Link komentara

  126. Partizanovac & Zvezdaš.
    (Čojstvo&Junaštvo, 16. mart 2017 15:26)

    # Link komentara

  127. БРАВО МАЈСТОРЕ!
    ми смо цигани, најјачи смо најјачи.
    "дс 1989." мислите о томе. поздравио вас аркан и остала багра.
    (загор, 16. mart 2017 15:25)

    # Link komentara

  128. grobadiju su u Zagrebu osnovali preživeli ustaški jurišnici koji su preko noći obukli partizanske uniforme kada su uvideli da će izgubiti rat, a da bi obmanuli druge, ali ne i sebe svom klubu dadoše ime partizan, po principu:

    "što bismo se zvali partizani, da nismo bili antifašisti",

    pa još dodaše i onaj prefiks "jugoslovenski" da bi bolje zavarali svoje NDH tragove, mnoge su tada obmanuli tako, a neki i dalje veruju u tu njihovu laž i anti-srpsku podmetačinu od kluba i navijača
    (KRIGER, 16. mart 2017 15:21)

    # Link komentara

  129. @komsa, deilja znači mladić, momak u punoj snazi, nikad nije značilo konjanik još manje turski konjanik.
    (cccc, 16. mart 2017 15:19)

    # Link komentara

  130. Sledbenici Krcuna lepse zvuci.
    (Patrick, 16. mart 2017 15:17)

    # Link komentara

  131. Samo se klinci lože na ime "Delije". To je bar jasno...
    (Meraklija, 16. mart 2017 15:17)

    # Link komentara

  132. Cigani,kao i mi Grobari,to smo što jesmo.Došao Arkan pa rekao da ste vi "Delije" a prvu zastavu mi imali.Volite što ste Delie-turcizam,a spočitavate nam "dok palme njíšu grane",starije od svih vas,pa i od mene 41 godina. videli ste stadion kad ja prestao da idem.
    (Marko NBG, 16. mart 2017 15:16)

    # Link komentara

  133. A kako tebra, Ciganin samog sebe da zoves,a ovo Tursko.
    (Duka, 16. mart 2017 15:16)

    # Link komentara

  134. Jel znate kako je Arkan postao vodja severa? Na utakmici protiv OFK-a zvezdini navijaci su pevali celu utakmicu protiv vasti. Cvetkovic i Dzajic su otisli na ribanje u DB. Rekli su im da posto ne mogu da uticu na navijace, poslace coveka da to resi. Arkan sa ekipom na severu preuzima stvari, a u velikoj opasnosti se nalazi svako ko je peva protiv vlasti. Nije SPS godinama urusavao zvezdu zato sto voli partizan, vec zato sto svasta moze da krene sa stadiona. A i Vuk Draskovic je osnovao Srpsku dobrovoljacku gardu od ludaka sa marakane. Vodje navijaca obicno i nisu navijaci. Najbolji primer je Mutavi koji je bio vodja na severu i od jednom je prestao da navija za Zvezdu i gle cuda postao vodja na jugu???? Vodje navijackih grupa su obicno dileri koji manipulisu ispranim mozgovima i u talu su sa politicarima koji su i u zvezdi i u partizanu iz ciste ljubavi. Vucelic i Terzic bi u svakoj normalnoj zemlji gulili mardelj. Potpale nesrecnike koje nema pas za sta da ujede da se mrze i pljuju, a oni trose pare tih nesrecnika koje im je dodelila drzava. I ovde mozete citati komentare istih tih nesrecnih klinaca koji balave. Sve se svodi na to da komsiji crkne krava, tudja nesreca im je draza nego svoja sreca.
    (Cika Slave, 16. mart 2017 15:15)

    # Link komentara

  135. Stari cigani su otisli...
    ali njihovi sinovi i ćerke su i dalje tu...
    i dalje najjaci..
    i dalje mastaju...
    (Ciganin, 16. mart 2017 15:12)

    # Link komentara

  136. Ciganin sam to ne menja stvari...
    (Ime i prezime, 16. mart 2017 15:07)

    # Link komentara

  137. Na Marakani od 1975. Potpisujem!
    (Gerge Best, 16. mart 2017 14:53)

    # Link komentara

  138. Џаба ти је то кад су ти удба и крцун основали вољени ти клуб ;) На жалост..
    (тарми.п.ф.к..ц.г, 16. mart 2017 14:53)

    # Link komentara

  139. bravo. i ja sam Partizanovac , nikad grobar
    (SrboCrnogorac, 16. mart 2017 14:50)

    # Link komentara

  140. Točno.
    (Croata, 16. mart 2017 14:37)

    # Link komentara

  141. Delija, komšija, avlija, kapija, šargija.. Ružnog li turcizma u našem jeziku!
    (Sused, prava srpska reč, 16. mart 2017 14:36)

    # Link komentara

  142. Svi ste vi gani ....
    (Proleter, 16. mart 2017 14:35)

    # Link komentara

  143. UDBA vam dala ime jer i jeste Udbasi.Inace,Cigani su za vas gospoda
    (1914, 16. mart 2017 14:28)

    # Link komentara

  144. Naravno da niko ko poznaje istoriju i Srbiju ne voli ime delije...to je turski izraz koji se ustalio za tih skoro 500 godina vlasti...
    (Gradjanin, 16. mart 2017 14:27)

    # Link komentara

  145. Ljubo, nisi u toku, sad ste Panteri.
    (Burek, novinar i političar, sveto trojstvo Srbije, 16. mart 2017 14:23)

    # Link komentara

  146. Eto covek lepo priznao za UDB-u, kakve veze ima. Ne mozete vi sad da se stidite Penezica, Kapicica, Rankovica, Bugarcica..... i da pored petokrake kacite slike Kalabica, Cica Draze, Djujica....... mozete vi, ali onda bi ispalo da stidite svojih korena i da ste zaboravili ko su vam djedovi bili.
    (Rogi Obrenovac, 16. mart 2017 14:11)

    # Link komentara

  147. Nazivi Cigani i Grobari su nastali kao pogrdni izrazi od strane protivničkih navijača.I normalni navijači i jednog i drugog kluba su to prihvatili u inat. Pravi Cigani i Grobari su ostali dosledni, ali ovi što su napravili Delije idu u isti koš sa Južnim frontom, Alkatrazom i ostalim kriminalcima.
    (Sale, 16. mart 2017 14:10)

    # Link komentara

  148. Ima nas jos koji smo cigani...
    (Aleksandar I, 16. mart 2017 14:07)

    # Link komentara

  149. hahaha, sad kada ste procitali tekst, svi ste cigani, sa vama uvek komedija
    (u batka kratka patka, 16. mart 2017 14:05)

    # Link komentara

  150. Divlje mačke iz predgrađa :)
    (JocaBoca, 16. mart 2017 14:05)

    # Link komentara

  151. Pričao mi jedan prijatelj koji je otišao iz Splita '91, na utakmici Hajduk - Zvezda ceo stadion viče cigani, cigani. Bilo mu je čudno što i na utakmici Hajduk - Partizan isto viču cigani, cigani. Tada je shvatio da je pojam cigani vezan za Srbe. Meni lično ne smeta, čim ti viču pogrdne reči, znači da te se boje. Zato, idemo CIGANI da zgazimo sve koji nas mrze! Za početak, neka se spremi Armani.
    (pera trta, 16. mart 2017 14:04)

    # Link komentara

  152. Cigani, nego sta! Uvek mi je bilo odvratno ime Delije. Mi smo Srbi, a ne nekakvi svirepi elitni turski konjanici. Dati ime grupi po onima koji su odsekli hiljade i hiljade srpskih glava je suludo. Delije idite u Izmir, mi Cigani ostajemo na Rajku (ne Marakani!).
    (srbin ciganin a ne turski pasa, 16. mart 2017 14:04)

    # Link komentara

  153. Bio sam i ostao Cigan
    (Sasha, 16. mart 2017 14:03)

    # Link komentara

  154. Ima nas još cigana.Mi smo cigani najači smo najači.Kada skandiraju ustanite delije sedim.I zviždim Olimpijakosu kao i svima drugima.I drago mi kad groblje izgubi.Ciganin sam pa šta.
    (srdjan, 16. mart 2017 14:03)

    # Link komentara

  155. Isuse...Gde nestadose Zvezdasi i Partizanovci?
    (Manfred, 16. mart 2017 14:02)

    # Link komentara

  156. Ja sam Zvezdas, popularni Ciganin.
    Delije su meni nepoznati ljudi sa Severne tribine sa koje sam se sklonio pre 20 godina.
    Poslednje primerke Zvezdasa-Ciganina mozete videti na kosarkaskim utakmicama Aba lige Na koje Delije ne dolaze.
    (Ivan, 16. mart 2017 13:58)

    # Link komentara

  157. Cigani i grobari i kraj!
    (santa justa, 16. mart 2017 13:58)

    # Link komentara

  158. Gesite gospodine da ce biti sve tuznije i tuznije. Sacekajte dok krene izvoz srpskih mercedesa pa cete videti.
    (Jovan, 16. mart 2017 13:54)

    # Link komentara

  159. Za naziv delije pitati Crvka :))
    (Filip Must Play, 16. mart 2017 13:52)

    # Link komentara

  160. To uzvikivanje "cigani" je nastala po gradovima u Hrvatskoj, specijalno u Splitu i ostalim Dalmatinskim gradovima. Uzvikivalo se Srbima, tj. navijacima Zvezde. A, ironicno je prihvacena od strane navijaca Crvene Zvezde kao pesma "Mi smo cigani, najaci smo najjaci." Interesantno je da se to uzvikivalo i ostalim SR klubovima po HR, s vremenom je prihvaceno i od strane ostalih navijackih zajednica u drugim republikama.
    Da bude malo zalosnije to se pocelo skandirati i po Srbiji.
    (hmmm, 16. mart 2017 13:52)

    # Link komentara

  161. (Uros Misic legenda Severa, 16. mart 2017 13:23)

    "Bal na vodi".
    (a gde su partizani?, 16. mart 2017 13:48)

    # Link komentara

  162. Navijače Zvezde su nazvali "Cigani" jer su za taj klub navijali svi pripadnici Romske populacije na prostorima bivše SFRJ.
    Čak i danas da na ovim prostorima sprovedete anketu među pripadnicima Romske nacije dobićete odgovor da njih 98% navija za Crvenu zvezdu.
    E zato su bili prozvani "Cigani" i ostali su "Cigani".
    (Bagg, 16. mart 2017 13:47)

    # Link komentara

  163. Sad ću da napišem saopštenje, moji panteri da mirno spavaju.
    (pudla, 16. mart 2017 13:47)

    # Link komentara

  164. Možda je Delije izmislio Arkan i ekipa ali Partizan je počeo sastavljen od igrača koji su bili ustaše;Bobek, Brozović, Valok, Čajkovski itd. Pogledajte slike reprezentacije NDH i Partizana, samo nekoliko različitih igrača.
    (Miloš, 16. mart 2017 13:45)

    # Link komentara

  165. Uvek bilo zvezdas-cigan, partizanovac-grobar.
    Samo idioti sebe zovu "delijama".
    (Sale, 16. mart 2017 13:45)

    # Link komentara

  166. Svaka čast na svemu napisanom. Ovaj današnji Sever je potpuno zastranio i pod uticajem vlasti što nije bio ni u vreme Miloševića.
    (Predrag, 16. mart 2017 13:42)

    # Link komentara

  167. За необавештене,реч ,,Делије" није позајмљена из Турског језика (такозвани турцизам) већ је то стара српска реч,такозвани архаизам и значи херој,ослободилац народа.Под тим именом смо сви заједно,све групе од далеке 1989.Љуба Тадић је велики Звездаш који има углед и поштовање севера али нема потребе за оваквим изјавама.Живела Звезда,живеле Делије!
    (Kрејзи Норт, 16. mart 2017 13:37)

    # Link komentara

  168. Ajmo i dalje tekstove u fazonu : kako je terzicev deda cuvao ovce na Lovcenu?, niste odavno
    (zvezda dno i sramota Srbije, 16. mart 2017 13:37)

    # Link komentara

  169. Sve covek lepo objasnio ovim napaljenim klincima sa severa i tkz "delijama",bravo!
    (44+, 16. mart 2017 13:37)

    # Link komentara

  170. delija-turski naziv za janjičara ili turskog vojnika
    ciganin-naziv za roma
    (gile, 16. mart 2017 13:36)

    # Link komentara

  171. Op prc gevenzezaj...
    (Komsija Mile, 16. mart 2017 13:35)

    # Link komentara

  172. Nisi poslednji "ciga" prijatelju...mladji sam od tebe a postao sam zvezdaš jako mali i prvi (i jedini) naziv koji prihvatam je CIGANI! Zato što JESMO CIGANI i da, najjači smo!
    (Dva točka bolja od četiri, 16. mart 2017 13:35)

    # Link komentara

  173. Nisu kumovi imena "Delije" Udba i kriminalci već sami navijači jer je bilo mnogo grupa i grupica koje je trebalo objediniti. Zato su nastale Delije. Ništa više.
    (Bio prisutan...., 16. mart 2017 13:34)

    # Link komentara

  174. Nekada davno cigani, juče delije, sada panteri...
    Juče demokrate, danas naprednjaci...vi ste stvarno cigani ludaci
    (Cane, 16. mart 2017 13:33)

    # Link komentara

  175. "Sebe i dalje zovem Ciganinom. Doduše, jednim od tužnijih samih Cigana na svetu, zato što su Cigani otišli, a Zvezda je takva kakva je i biće samo gora. Zauvek."

    U tri recenice opisana sudbina jednog velikog kluba kakav je Crvena zvezda.
    (Against modern football, 16. mart 2017 13:33)

    # Link komentara

  176. Sve tacno.Pozdrav od jos jednog poslednjeg Ciganina.
    (BgHQ, 16. mart 2017 13:33)

    # Link komentara

  177. najzad jedan pametan i posten ciganin, svaka cast...
    (goofy, 16. mart 2017 13:32)

    # Link komentara

  178. Klasicno glumacko ke**anje.
    (BP76, 16. mart 2017 13:32)

    # Link komentara

  179. saglasan
    (sasa, 16. mart 2017 13:31)

    # Link komentara

  180. Znaci, vidjeniji Delija je vidjeniji taster :D
    (olo, 16. mart 2017 13:30)

    # Link komentara

  181. Ja sam zbunjen otkud ovaj covek navija za zvezdu pa ja sam cuo da samo avangarda navija za partizai ...A Keba i slicni za zvezdu ...
    (webb, 16. mart 2017 13:30)

    # Link komentara

  182. Bravo care! To je potpuno tačno.
    Delije su produkt nepismenog, nacionalističkog vremena. Na Zvezdinim tribinama u to vreme, niko nije vredjan zbog imena i boje kože. I svuda su nam vikali "Cigani", jer nisu mogli da podnesu najbolji fudbalski tim na ovim prostorima.
    Ali, to nije uvreda, to je prava stvar!!!
    (Negativni, 16. mart 2017 13:29)

    # Link komentara

  183. tako je,ja sebe smatram ciganinom od rodjenja,delije ime nikad nisam priznavao,stara garda se seca da su postojali ultrasi i zulu woriorsi..a svi smo bili cigani
    (morgun, 16. mart 2017 13:29)

    # Link komentara

  184. Mora da se ukine ime Crvena zvezda i grb da se menja, neka se zovu Zvezda, ali zloglasnu petokraku moraju da skinu.
    Pogledajte Dinamo i Hajduk.
    Crvena zvezda je zločinački simbol crvene diktature, pod njom je ubijeno mnogo nedužnih.
    (mare, 16. mart 2017 13:29)

    # Link komentara

  185. A ova vest je izbacena od strane grobara da opljune Delije i ako je velika vecina Delija normalni ljudi a odgovarali su vam dok su rusili Slobu...
    (Istina, 16. mart 2017 13:28)

    # Link komentara

  186. sto?
    bas vam dobro pasuje turski nadimak :)
    (wer, 16. mart 2017 13:27)

    # Link komentara

  187. Delije je izmislio Arkan i svaki pravi Zvezdas se stidi tog naziva, u to sam siguran. Pozdrav za prave Zvezdase od velikog Partizanovca :)
    (Bree, 16. mart 2017 13:27)

    # Link komentara

  188. A joooo ala vas je ovaj ukakiooooo
    (Duka, 16. mart 2017 13:25)

    # Link komentara

  189. ja se isto nikad nisam nazvao Delijom, zauvek Cigan
    (Ima nas Cigana 500 miliona, 16. mart 2017 13:25)

    # Link komentara

  190. Slažem se za sve od prve do poslednje reči... Još i Crvenku moju spomene :-)
    (Mito begejac, 16. mart 2017 13:25)

    # Link komentara

  191. Gospodine Tadiću, poštovanje za tekst.
    Počeo sam da budem svestan Zvezde upravo te 79.protiv Arsenala, sa svojih 8 godina. I od tada ljubav ne jenjava, a prilično je bolna godinama unazada.
    (pedja_71, 16. mart 2017 13:24)

    # Link komentara

  192. istinite rijeci
    (nindža, 16. mart 2017 13:24)

    # Link komentara

  193. Sami o sebi.. Nema potrebe da ih neko drugi komentarise.
    (Cartman, 16. mart 2017 13:24)

    # Link komentara

  194. Kod mladjih navijaca na Severu, se stalno proteze jedan isti mit, da su Delije nekakvi reakcionari, da su drzavne institucije bile uz Partizan, a obicni Srbi za Zvezdu. Istina je za sve njih bolna, pa ne voli niko da je cuje. UDBA je osnovala Delije, i sve vodje od 1989. do danas su tesno saradjivale sa policijom i drzavnim organima. Politicari kontrolisu masu mladih preko njih. Svi vi i na Severu i na Jugu ste deo sistema. Takvi poslusnici trebaju ovoj drzavi.
    (Uros Misic legenda Severa, 16. mart 2017 13:23)

    # Link komentara

  195. Bivsa reakcija...al svaka na mestu!!!
    Grobar Ilija!
    (Ilija Cvorovic, 16. mart 2017 13:23)

    # Link komentara

  196. Pošten čovek i pravi navijač Zvezde. Takve treba da poštuju svi navijači bez obzira kom klubu pripadaju i za koga navijaju! Respekt za G-dina Tadića!
    (Dragi, 16. mart 2017 13:23)

    # Link komentara

  197. Kad su nasu skolu vodili na Velez u Mostaru, dobili smo instrukcije da navijamo za Velez, na stadionu sam slusao "Cigani Cigani" nisam razumeo sta se tu radi, ja pitam zasto to vicu, ja dobijem odgovor , pa sta su drugo nego Cigani iz Srbije i kada sam to cuo ja sam poceo da navijam vatreno za Zvezdu i ako sam pre toga navijao za Velez. -Vuk Draskovic
    (Istina, 16. mart 2017 13:23)

    # Link komentara

  198. cigani i ostali hahahahahah
    (Yarilo, 16. mart 2017 13:23)

    # Link komentara

  199. Ee,nekad je moja Crvenka igrala prvu liguu :(
    (1919, 16. mart 2017 13:20)

    # Link komentara

  200. pored toga sto je udba dala ime delije,delije inace ko ne zna su bili turski konjanici...
    (komsa, 16. mart 2017 13:19)

    # Link komentara

  201. Svaka cast za iksrenost! Mi smo cigani najjaci smo najjaci!!!
    (krem_bananica, 16. mart 2017 13:18)

    # Link komentara

  202. Skida kapu jedan veliki grobar, uz tužno saznanje da će i Partizan u rukama lešinara biti sve gori i gori.
    Hajde nekako, navijaćemo za Barsu ili real, ili ponekad Monako..
    Ali to što Srbija je sada mnogo gora nego pre 30 ili 40 godina, e to jeste tragedija.. .
    (Danilo, 16. mart 2017 13:18)

    # Link komentara

  203. To se sad kaze Romi ?
    (markoni, 16. mart 2017 13:17)

    # Link komentara

  204. Delije su samo navijacka grupa sa severa... Koji su manjina kada se pogleda ceo stadion.
    (Exe, 16. mart 2017 13:15)

    # Link komentara

  205. Tako je gospodine Tadicu, svaka cast. Kao grobar sam uvek postovao ljude poput vas, ali ste vrsta koja nestaje, a ovi drugi su, nazalost, tu.
    (Nikola, 16. mart 2017 13:15)

    # Link komentara

  206. Zvezdaš, CIGAN,nikad delija
    (zdravkors, 16. mart 2017 13:14)

    # Link komentara

  207. Ciganima su nas zvali prvo Hrvati da nas uvrede pa kasnije se ovde to prenelo jer smo takav narod a Hrvati i dalje one koje mrze zovu Ciganima, i to je rasizam za koji niko ne odgovara na balkanu
    (NikolaSrb, 16. mart 2017 13:14)

    # Link komentara

  208. Ciganima su nas zvali prvo Hrvati da nas uvrede pa kasnije se ovde to prenelo jer smo takav narod a Hrvati i dalje one koje mrze zovu Ciganima, i to je rasizam za koji niko ne odgovara na balkanu
    (NikolaSrb, 16. mart 2017 13:14)

    # Link komentara

  209. Apsolutno se slazem za to glupo ime sa kojim su objedinili stare grupe. Bili smo i ostali CIGANI najaci!
    (ganci iz bloka, 16. mart 2017 13:13)

    # Link komentara