1. Odlican tekst ali samo da dodam da je Sergio Ramos jedini igrac koji utakmice pocinje s minus jednim crvenim kartonom.
    (Komsijina Krava, 14. mart 2017 16:08)

    # Link komentara

  2. Ja sam Ramosa zavoleo one godine kad je promasio onaj penal protiv Bajerna.Ceo svet mu se smejao,a on mesec dana nakon toga u polufinalu Eura protiv Portugalije u penal seriji izvodi panenku.Covek ima srce ko planina.Sto se tice Neste i Maldinija,koje mnogi ovde pominju,pogledajte na youtubu kakve su nocne more imali od debeljka dok je ovaj igrao u Interu.
    (Ronaldo Lima, 12. mart 2017 10:01)

    # Link komentara

  3. Odlican tekst, slazem se prilicno. Ali zar nije jedan Iniesta zasluzio barem jednu zlatnu loptu pre Ramosa? Umesto Mesija ili Kristijana, barem jedne godine
     (Kontras, 11. mart 2017 22:06)

    # Link komentara

  4. Slazem se da treba uz Ronalda staviti i Ramosa ali onda koga Barsa da stavi .. jednog igraca? Mesi se nije video protiv Psga u obe utakmice, tipicno za njega, doprinos nula. Dakle, po meni Nejmar ili eventualno Suarez, Ramos i Ronaldo. I od njih za sada ubedljivo Ramos za zlatnu loptu i kraj price.
     (minikulaos, 11. mart 2017 21:10)

    # Link komentara

  5. Owen,upravo svi ti koje se nabrojao i kojih ne mozes da setis nikada nisu dobili "Zlatne lopte"nikada stoper ili golman ne dobijaju najvaznije priznanje.Uvek je ono namenjeno strelcima i uvek se vrti oko dva igraca.To je potpuno nepravedno,jer odbrana je vazna koliko i napad,tim donosi rezultat.
    (Melenci, 11. mart 2017 20:09)

    # Link komentara

  6. svaka čast Ramosu što je dao najvažnije golove zadnje dvije sezone. Ipak, on sva ta finala nije ni smio igrati s obzirom koliko kartona se njemu oprašta, pa svaku napetu utakmicu njemu se oprašta crveni karton. Pola svih tih utakmica on nije ni trebao igrati, ako ćemo biti pošteni. Nije ni Iniesta dobio nagradu, niti Xavi.. a oni su za razliku od ovog luđaka gospoda!
    (x, 11. mart 2017 19:50)

    # Link komentara

  7. nema zlatne lopte za boraniju dok CR7 igra
     (jaruga, 11. mart 2017 18:57)

    # Link komentara

  8. hvala,vam,impresivna biografija.To sto mu nalaze mane i nazivaju ga "prljavim"igracem je potpuno bezpredmetno,jer ne postoji 100% "cist"fudbaler.Ko bi ikada pomislio da ce Bejl odgurnuti protivnika i zaraditi crveni karton?Prljavo je i foliranje i padanje poput Nejmara,i tako svi od reda.Ramos moze da bude ponosan na svoja dostignuca,na izgaranju za svoju ekipu i klub.
    (Melenci, 11. mart 2017 18:38)

    # Link komentara

  9. Nesto objektivnih komentara,ostalo...barsini(od kad se pojavio mesi)navijaci...
     (hmm, 11. mart 2017 18:30)

    # Link komentara

  10. Da li ovde ima nekog ko ima vise od 30 godina? Kad su defanzivci u pitanju raspitajte se malo ko su Franko Barezi i Gaetano Sirea ( dve klase iznad svih pomenutih)
    (Stara kuka, 11. mart 2017 16:57)

    # Link komentara

  11. Najprljaviji i najpodmikliji igrac fudbala u poslednjih pola veka jos od vremena Nobi Stajlsa (Stariji ljudi ce se secati kepeca sa max 10 zuba preostalih u glavi od stalnih tuca). Obojica su namerno isli na protivnika da ga teze povrede, naravno kada igraci znaju sta ih ceka izbegavaju ga i prepustaju mu lopte, to je jedan od razloga njegove "Uspesnosti".
    (deda starca foce od stotinu ljeta, 11. mart 2017 16:48)

    # Link komentara

  12. @Mikii hahahaha kakav zakljucak. Ima veze, jer mu je nabijao komplekse iz meca u mec, i takav igrac nikad ne moze biti smatran za vrhunskog defanzivca. Za ofanzivu i golove svaka cast, ali odbrana daleko od vrhunske.
     (a, 11. mart 2017 16:47)

    # Link komentara

  13. Svaka čast Ramosu na golovima - ima osećaj , snažaj je , igra odlino glavom i tu je najbolji od svih centralnih bekova... Ali u odbrani daleko je od najboljih. Mnogo je golova Real primio zbog njegovih loših intervencija , kašnjenja u pokrivanju , kikseva , ispadanja iz igre i pogrešnih procena... Samo ga je Suarez nekoliko puta obrisao ko gumicom . A pozebne zamerke mogu mu se uputiti na grubu , čak i prljavu igru i ponašanje...
     (džigi bau, 11. mart 2017 16:36)

    # Link komentara

  14. Serhio Ramos, Val Kilmer. Ne gotivim lika. Ne ume da gubi. Sećam se El Klasika 2010. godine kada je nakon petarde šutnuo Mesija u zglob i odgurnuo Ćavija i Pujola, bez obzira što su saigrači u reprezentaciji. Da je sjajan igrač, jeste, daleko najvažniji igrač Reala u poslednjih deset godina.
    (Aleksa, 11. mart 2017 16:33)

    # Link komentara

  15. Od 18 godina u prvoj postavi Real Madrida, danas kapiten.
    (Blueblueblue, 11. mart 2017 16:05)

    # Link komentara

  16. Ja shvatam da neko voli Ramosa pa napiše ovako nešto ali ovo je smešno, pa Ramos je dao nekoliko vaznih golova u nekoliko različitih sezona te ne moze zbog toga biti igrač godine,pritom Ramos je dobar igrać ali daleko od najboljih defanzivaca u proteklih dvadesetak godina, mnogo kikseva, prljavih startova a da ne pričam da je u igri jedan na jedan ipadao smešan naspram velikih igrača svog doba,njegov primarni zadatak je odbrana a tu on ni trenutno nije najbolji na svetu pored jednog Kelinija Bonućija Varana Humelsa T.Silve,Ramos nije bolji od njih u defanzivi a da ne pričam o Nesti Lusiju Vidiću Ivanoviću Pujolu Maldiniju Canavaru.
    (Owen, 11. mart 2017 15:59)

    # Link komentara

  17. Kad je najteze i najbitnije tu je Ramos. Bog.
    (Petar, 11. mart 2017 15:36)

    # Link komentara

  18. SR4 kad je gusto nastupa...Najbolji bek vec 7,8 godina.
    (APIS, 11. mart 2017 13:31)

    Brate, link nije bek već jedno 5,6 godina. Štoper, retko ga stavljaju desno. Inače, na ovom nivou igra možda i duže, od 21,22, znači 9-10 godina.
    (f, 11. mart 2017 15:29)

    # Link komentara

  19. @Mirsad-kad o lopovluku govori navijač fašističkog kluba koji je PIŠTOLJIMA osvajao titule i otimao igrače...
    (pozdravio vas diktator Franko, 11. mart 2017 15:28)

    # Link komentara

  20. koji je macan serhio.
    (Jumko, 11. mart 2017 15:26)

    # Link komentara

  21. I ronaldinho ga poznaje.
    (Milos, 11. mart 2017 15:25)

    # Link komentara

  22. Ma sigurno,nema je Maldini,a ovaj krljač je kao zaslužuje,meni još nije jasno koji ga je kamion izvukao iz žbunja,posle Ronaldinjovog obezglavenja dotičnog nazovi igrača,i kao što je neko već rekao,da gol,a rupa u odbrani...
    (kantrimen, 11. mart 2017 15:21)

    # Link komentara

  23. Ostar, britak i kad treba i kada ne treba a uvek treba da protivniku das do znanja da tu ne prolazi. Ima srce, veliki borac. I postize golove u odlucujucim trenucima. Odlicno igra u skoku i to su golovi glavom. Izvanredan igrac. Pored svega veoma iskusan sa velikim brojem teskih utakmica u nogama.
    (ccc?, 11. mart 2017 15:20)

    # Link komentara

  24. Serhio, pozdravlja te Ronaldinjo Gauco. Ako Maldini i Nesta nisu uzeli zlatnu loptu, a obojica su pojam za Kanavara, ovaj tek ne zasluzuje.
    (a, 11. mart 2017 13:41)

    Nesumnjivo da su Maldini i Nesta bili bolji defanzivno, ali su u napadu bili ko ribe na suvom. Ramos ima taj pobednicki mentalitet i uvek bih pre birao njega za ekipu nego pomenutu dvojicu. Sto se Ronaldinja tice, ne vidim kakve on veze ima sa kontekstom ove price, sem da si iskompleksirano tele. Brazilac je trajao godinu i po dana, Ramos vec punu deceniju i tu svaka prica prestaje. Dovidjenja.
     (Mikii, 11. mart 2017 15:17)

    # Link komentara

  25. @veljko iako si napiso sustinu teksta ipak mislim da nisi u pravu jer Messi i Ronaldo nikad nece biti kao Ramos i da on ima "posebne sposobnosti" koji messi i ronaldo nemaju a koje su isto toliko rijetke koliko i messijeve i robaldove i zbog toga zasluzuje da dobije nagradu za najboljeg igraca. Npr realu bi isto bilo da ima Azara umjesto ronalda al ne bi bilo isto da ima Piqea umjesto Serhia jer je Serhio klasa za sebe.
    (A, 11. mart 2017 15:14)

    # Link komentara

  26. Za svih ovih 5 trofeja koji je osvojio Real za ovih 10 godina, sem drugih okolnosti, igracki je jedini najzasluzniji Ramos.
    (Barsa Barsa, 11. mart 2017 15:05)

    # Link komentara

  27. Na sve to mu fali jos "samo" 30 meceva da postane rekorder po broju nastupa za reprezentaciju. Trenutno je drugi iza Kasiljasa. Jednostavno legenda i tacka.
    (asdf, 11. mart 2017 15:03)

    # Link komentara

  28. dobar igrac nema sta,navijac sam reala,ali daleko je ramos stoper kao sto su bili maldini nesta zaneti ferdinand....
    (Milos, 11. mart 2017 15:02)

    # Link komentara

  29. Cudi me da niko ne napise tekst za Filipa Lama..po mome skomnom misljenu doktror fudbala a nije medijska zvezda!!!
    Ramos.odlican...skok.duel..gol...ali ja obracam paznju i na njegove duge lopte..milimetarski precizne
     (Crna mamba, 11. mart 2017 15:00)

    # Link komentara

  30. Ramos jeste vrh a to sto Maldini u svoje vreme nije dobio zlatnu loptu nema bas nista sa tim da je Ramos sada ne dobije.
    U to vreme se razmisljalo drugacije, jeste bila lova u pitanju i tada ali ne u ovolikoj meri kao danas i sramota je onih ljudi koji su tada odlucili.
    Znaci da u buducnosti nikada vise ni jedan defensivac ne uzme nista posto Maldini nije dobio...daj ljudi...ostavimo proslost.
     (Tata sine, 11. mart 2017 15:00)

    # Link komentara

  31. Iskreno da nema njega sad bi imali 2 lige sampiona manje. Covek je zasluzio bar 1 zlatnu loptu jer je bio najbolji kad je bilo najteze i najvaznije. Ove ostale izvikane zvezde da se njemu klanjaju u Realu. I meni je natipatican i prgav igrac,ali je majstor i postujem ga,pravi kapiten.
    (Rale, 11. mart 2017 14:54)

    # Link komentara

  32. Kad bi i ove godine presudio lopovima i folirantima iz Barselone .
    (Mirsad, 11. mart 2017 14:53)

    # Link komentara

  33. uvod sugerise da je fudbal i odbrana. da su sve linije tima vazne. ostatak nam govori da je ramos velik, zato sto daje doprinos u napadu.

    tim objasnjenjem, koje je skroz na mestu, se daje i odgovor na pitanje zasto se za najbolje biraju ofanzivni igraci. jednostavno, oni imaju mnogo vise vestine i kreacije, a kreacija je uvek ispred destrukcije.

    ramos jeste sjajan igrac i snazna licnost (mada tipican fudbaler), ali nikad nece biti nivo mesija, inijeste, riberija, silve, nejmara, di marije, suareza, ibre, sanceza, modrica, kutinja, grizmana, koste (iz bajerna), azara itd.

    oni jednostavno mnogo vise znaju. njegov doprinos je enorman, ali njega i nije neko uzivanje gledati. on ne kreira igru, ne asistira, ne dribla, ne resava situacije 1:1, ne zna da primi nezgodnu loptu i nastavi napred.

    on zna da motivise, skoci, udari, dobro se postavi, da gol, istraje, bori se. svaka cast!

    ali najbolji nije.

    isto kao sto to ni kanavaro nije realno bio. cak su mnogi bolji defanzivci ostali bez te nagrade. tiram i maldini mi odmah padaju na pamet. tu su i drugi, da sad ne nabrajam..
    (veljko, 11. mart 2017 14:52)

    # Link komentara

  34. Ramos daje silu golova glavom i to presudnih i svaka mu čast na tome, a koliko se obrambenih zadaća danas traži od napadača? Koliko se oni troše u svom tom pokrivanju, oduzimanju lopti, presingu? Nisu ovo vremena Pančeva i Šukera.
    (Mikula, 11. mart 2017 14:47)

    # Link komentara

  35. Stoperi daleko vise odgovornosti nose od napadaca jer je neizmjerno neuporedivno koliko se greske stopera vise placaju nego greske napadaca koji moze imati 20 bezuspjesnih driblinga, i da je to u redu, a ovi s jednim kiksom u odbrani mogu izgubiti bodove, utakmicu ili prvenstvo.

    Sergio ima srce, i to ga cini igracinom.
    (Klon, 11. mart 2017 14:43)

    # Link komentara

  36. Ma za Hatunića je on mala beba.
    (Milorad, 11. mart 2017 14:42)

    # Link komentara

  37. pravi vođa, baš kao Kasiljas prije njega, a prije Ikera Raul, Jero...to su bili veliki igrači i oni koji te motivišu kada se gubi i kada sve djeluje izgubljeno...ali naravno za njih nema zlatne lopte jer ne donose novac kao npr. Mesi ili Ronaldo...a to je danas najvažnije...pa šta ako je Kasiljas x puta izvukao Španiju i Real, pa šta ako je Raul davao odlučujuće golove, pa šta ako je Ramos odveo finale u produžetke, bitno je bilo da je Ronaldo pokazao trbušnjake...žalosno ali istinito
    (lorenzo, 11. mart 2017 14:35)

    # Link komentara

  38. ne podnosim ga ali strašan igrač.
     (прочитосамонаслов, 11. mart 2017 14:28)

    # Link komentara

  39. Real je skup fantastičnih igrača, ali za svaki njihov uspeh u poslednjih ko zna koliko godina, zaslužan je samo i isključivo ovaj igrač.
    Neviđen pobednički mentalitet i taj fudbalski iks faktor.
    (011, 11. mart 2017 14:14)

    # Link komentara

  40. Setimo se da recimo i Iniesta nema zlatnu loptu, a verovatno je najbolji vezni u fudbalu... Anri kao najbolji stranac u PL... Meni je nejasno zašto Ramos nije kandidat, već Ronaldo?
     (nik, 11. mart 2017 14:07)

    # Link komentara

  41. Jos jedan sjajan clanak gospodina Djordjevica. Duboki naklon majstorskom novinarstvu i poznavanju nogometa/fudbala.
    (Danko B., 11. mart 2017 14:04)

    # Link komentara

  42. kao prvo, da odgovorim na komentar ispod, Ramos ima najviše crvenih kartona, ali nije nimalo prljav igrač, sve kartone je dobio u duelu, nijedan nije dobio jer je bio kvaran. Ronaldu je doneo jednu zlatnu loptu, ali mu je isto tako i uzeo kad je protiv bajerna u penal seriji poslao loptu u svemir.
     (saf, 11. mart 2017 13:59)

    # Link komentara

  43. Na pocetku je bio prgav i nedostojan dresa Reala, ali ga je kapitenska traka dovela u red.

    Isto kao i od kada Pepea nema u prvoj postavi, sve deluje lakse i fudbalskije.
    (GM, 11. mart 2017 13:53)

    # Link komentara

  44. Jero posle Jera
    (Tiberije, 11. mart 2017 13:52)

    # Link komentara

  45. Ma koji Ramos Rio Ferdinand i Ledli King su legende.
     (Patrick, 11. mart 2017 13:51)

    # Link komentara

  46. Ramos je supa u odbrani . da da gol tu u tamo nije dovoljno da bude medju velikanima.
     (Katai, 11. mart 2017 13:50)

    # Link komentara

  47. Tu je i Xavi Alonso.
     (Petar, 11. mart 2017 13:50)

    # Link komentara

  48. Slažem se sa vama, ali ste malo kontradiktorni. Prvo nije sve u golovima i driblinzima. A svi govore da Ramos zasluzuje zbog toga što rijesava najvažnije utakmice, i to golovima, a ne odbranom i dobrim pokrivanjem napadača. Razmislite malo o tome. U svakom slučaju svaka mu čast, sigurno da zaslužuje priznanje za najboljeg.
     (ja sam, 11. mart 2017 13:48)

    # Link komentara

  49. Kada je jedan Paolo Maldini nema, ta nagrada nema smisla.
     (Stefan, 11. mart 2017 13:46)

    # Link komentara

  50. Bez sumnje jedan od najboljih defanzivaca u posledmjih 20 godina...ali interesantan je i detalj da ima brdo crvenih kartona.
    I po tome je poseban.
    (Futsal, 11. mart 2017 13:44)

    # Link komentara

  51. val kilmer :)
     (mm, 11. mart 2017 13:42)

    # Link komentara

  52. Serhio, pozdravlja te Ronaldinjo Gauco. Ako Maldini i Nesta nisu uzeli zlatnu loptu, a obojica su pojam za Kanavara, ovaj tek ne zasluzuje.
     (a, 11. mart 2017 13:41)

    # Link komentara

  53. Pravda za defanzivce! Svaka cast za tekst :)
     (sta ti decko radis!?, 11. mart 2017 13:38)

    # Link komentara

  54. Vrhunski igrač, ali daleko od najvećeg svih vremena. Pritom teško đubre od čoveka, što je uočljivo na terenu kako se ponaša kada njegov tim gubi. Uvek prvak, nikada šampion.
    (Leno, 11. mart 2017 13:37)

    # Link komentara

  55. Mrzim lika, ali je covek od zadnjih 18 utakmica u 13 bio strelac gola koji im je doneo pobedu ili izjednacenje - sto je za svaku pohvalu.
    (Nebitan, 11. mart 2017 13:37)

    # Link komentara

  56. Kapiten, vodja, lider, pobjednik i spasilac primadona u vidu nesposobnjakovića poznatiji kao BBC .
    (brat Silvio, 11. mart 2017 13:35)

    # Link komentara

  57. Dve su mu kod Ronalda na cuvanju..
    (MaveRIck, 11. mart 2017 13:33)

    # Link komentara

  58. SR4 kad je gusto nastupa...Najbolji bek vec 7,8 godina.
    (APIS, 11. mart 2017 13:31)

    # Link komentara

  59. Na sve ovo treba dodati da je izuzetno prgav i prljav igrac koji i pored toga sto igra za Real drzi rekord u broju dobijenih kartona. Ko zna koliko bi tih kartona bilo vise da igra za neki manji klub. Niko u istoriji la lige nema kartona koliko ih ima Serhio Ramos.
    (Milos, 11. mart 2017 13:29)

    # Link komentara

  60. Kapiten, vodja, lider, pobjednik i spasilac primadona u vidu nesposobnjakovića poznatiji kao BBC .
    (brat Silvio, 11. mart 2017 13:28)

    # Link komentara

  61. Jedno veliko BRAVO za text. Najkonstantniji defanzivac, brutalno dobar igrac, moj tata koji je preko 40 godina u fudbalu sto kao igrac sto kao funkcioner, poslednje 3. godine non-stop prica kako je Ramos zasluzio zlatnu loptu.
     (Corleone, 11. mart 2017 13:26)

    # Link komentara

  62. haahaahahah ovo napisali jer mu san nije bio miran ovih dana/noci
     (Stevan19, 11. mart 2017 13:26)

    # Link komentara

  63. Covek je stvarno legenda i jos dugo ce ubijati autobus ekipe.
     (4k4.Dex, 11. mart 2017 13:25)

    # Link komentara

  64. Velika je nepravda da ovaj covek nema osvojenu barem jednu Zlatnu loptu !!
    (Dzosep Gvardijola, 11. mart 2017 13:25)

    # Link komentara

  65. Doktor Serhio Ramos!
     (MWill, 11. mart 2017 13:24)

    # Link komentara

  66. Najvredniji igrač Reala...
     (sistem te laže, 11. mart 2017 13:23)

    # Link komentara

  67. svaka cast za text!
     (svaka cast, 11. mart 2017 13:14)

    # Link komentara