Od 2018. fudbalska eks-Ju liga?

Regionalni fudbalski savezi planiraju da od 2018. godine pokrenu zajedničku ligu, posle 24 godine.

AK Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. Napokon Dinamo izravno u Ligu prvaka!
    (Košarkaš, 24. jul 2016 00:26)

    # Link komentara

  2. Mi Srbi jesmo glupi da covek ne poveruje.

    Vojvodina
    OFK
    PArtizan
    Zvezda
    RAdnicki Nis
    Radnicki Kragujevac
    Bor
    Napredak

    Imamo 8 bivsih prvoligasa iz stare Jugoslavije, te umesto da ulazemo u te centre I podignemo klubove na noge, mi sve unistavamo, jer Partizan I Zvezda pokupise sve pare. Mozemo da imamo sjajnu ligu od 12 klubova, samo da umesto kriminalaca FSS vode pametni ljudi sa zeljom da naprave jak fudbal u Srbiji.
    Zajednicka liga ce potpuno unistiti I ovo malo fudbala kod nas, tu dileme nema, bas kao sto je kosarka dosla na nivo amaterizma..
    (zzzzzzz, 23. jul 2016 23:46)

    # Link komentara

  3. (Grm, 23. jul 2016 21:07)

    Jel imaš ti dokaze ili nemaš da je Partizan namestio tu utakmicu tj da li je bilo validnih dokaza kojima je Partizan mogao biti osuđen i kažnjen? Nemaš, prema tome besmisleno je nastaviti diskusiju.
    (Bjelokosti, 23. jul 2016 22:05)

    # Link komentara

  4. (Bjelokosti, 23. jul 2016 19:57)
    kakve je veze imao miljanić sa tom kako ti kažeš farsom? miljan je postao predsednik fsj tek 1992 I bio na to mestu do 2001 a potom je do smrti 2011 bio počasni predsednik.za tih 19 godina partizan je uzeo 12 titula,a zvezda 6.to dovoljno govori koliki su licemeri grobari.a šajber je I tako bio vaš zemljak,ne znam šta vam je on smetao ,a franjo recimo nije?
    (slobinator, 23. jul 2016 21:12)

    # Link komentara

  5. Nije tačno da su svi klubovi bili kažnjeni sa oduzimanjem 6 bodova, Vardar i još neki nisu. Utakmice Partizan · Železničar i Sarajevo · CZ su poništene bez ikakvih dokaza a to uključuje i snimak utakmica. Što se tiče utakmica koje su odlučivale o opstanku u ligi njih neću komentarisati jer me ne zanimaju. A licemeran može biti samo onaj ko laže i radi nešto iz koristi kao što je CZ uradila i izašla na teren. Partizan nije hteo da izađe na teren i učestvuje u toj Šajberovoj i Miljanićevoj farsi.
    (Bjelokosti, 23. jul 2016 19:57)

    Znaci opet se vracamo na ono "Svi kradu i namestaju, jedino Partizan posten" i "Ceo svet se okrenuo protiv Partizana". Ovo "Partizan nije hteo da izađe na teren i učestvuje u toj Šajberovoj i Miljanićevoj farsi." bi imalo smisla da Partizan stvarno nije namestio utakmicu, ali to jednostavno nije tacno. Znaci i oni su deo te "farse". Ako neko ne zeli da pogleda istini u oci, to je njegov problem.

    U ovom clanku je isto dobro opisana afera Sajber: [link]
    (Grm, 23. jul 2016 21:07)

    # Link komentara

  6. Cuj Cukaricki. Ispred recimo Splita koji je za njih Real. Po kojem to kriterijumu Srbija ima vise predstavnika a ima daleko slabiju ligu? Vidim ja sta je ovdje cilj, Srbi bi da vladaju ligom pa racunaju da ce Partizan i Zvezda zbog broja navijaca vladati. Sve je razlog tome sto su sada vidjeli koliko imamo jaku reprezentaciju pa bi i oni tako a nas da uniste. Samo tesko ce to ici, treba imati talenat.
    Nama ta liga ne treba, sasvim je dobra ova gdje iz 3-4 kluba idu igracu u svjetske klubove.
    (drago, 23. jul 2016 20:34)

    # Link komentara

  7. Ako niste naucili 1941. i 1991. mozda cete nauciti 2041. da bezite sto dalje od Hrvatske! Nauci istoriju da ti se ne bi ponovila!
    (Zeleni, 23. jul 2016 18:48)
    Niko ne pominje zajednicku drzavu vec fudbalsku ligu koja bi isla paralelno uz domacu kao ABA liga u kosarci.
    Siguran sam da bi to napunilo stadione koji su prazni i sigurno ne bi moglo da odmogne.Cifre koje se pominju su interesantne i ako bi pobednik odlazio direktno u LS to bi bilo odlicno za sve klubove.Nama licno bi donelo bolje sponzorske ugovore i priliku da i mi nekad prodamo nekg igraca preko poput Dinama za nekih 20 mil a ne da nam igraci odlaze za 2-3 mil.
    (Haizenberg, 23. jul 2016 20:11)

    # Link komentara

  8. (fanatik de football, 23. jul 2016 18:11)
    Rumunsku Astru si zaboravio.
    (my way, 23. jul 2016 20:06)

    # Link komentara

  9. (Grm, 23. jul 2016 14:46)

    Nije tačno da su svi klubovi bili kažnjeni sa oduzimanjem 6 bodova, Vardar i još neki nisu. Utakmice Partizan · Železničar i Sarajevo · CZ su poništene bez ikakvih dokaza a to uključuje i snimak utakmica. Što se tiče utakmica koje su odlučivale o opstanku u ligi njih neću komentarisati jer me ne zanimaju. A licemeran može biti samo onaj ko laže i radi nešto iz koristi kao što je CZ uradila i izašla na teren. Partizan nije hteo da izađe na teren i učestvuje u toj Šajberovoj i Miljanićevoj farsi.
    (Bjelokosti, 23. jul 2016 19:57)

    # Link komentara

  10. kao sto rekoh,kad se ugase ova 4 "velika" kluba tada ce fudbalu na ovim prostorima da svane
    (Fudbal je mafija, 23. jul 2016 18:37)

    ništa gluplje nisam pročitao.to je kao kad bi rekli fudbalu će da svane ako ugasimo real I barsu u španiji,juventus I Milan u italiji,bajern I borusiju u nemačkoj.to su najveći klubovi u svojim zemljama normalno je da uzimaju najviše titula.najbolje je da napravimo ligu sa javorom,bačkom I surdulicom.ne, to bi stvarno bio fudbal.stvarno ne znam ko bi mogao ovako nešto da napiše kad 99 posto srba navija za jedan od ova dva kluba,a slična situacija je I u hrvatskoj
    (slobos sa rodosa, 23. jul 2016 19:53)

    # Link komentara

  11. Partizan je u poslednjem kolu dobio Želju 4:0 kod kuće a CZ Sarajevo u gostima istim rezultatom. Šta je tu čudno što je Partizan pobedio Želju kod kuće? Zar ti nije čudno da CZ pobedi u gostima Sarajevo sa tolikom razlikom a u ponovljenoj utakmici izgubi sa 2:1? ili možda da je CZ pobedila sa 5,6 razlike i uzela titulu onda bi sve bilo ok? Licemerni ste! Sledeće godine Partizan je ušao u prvenstvo sa ·6 bodova i završio prvenstvo sa jednim bodom manje od Vardara, kada je sud Partizanu vratio bodove koje su lopovi van zelenog terena oteli, Partizan je postao šampion. PS nekoliko godina kasnije Šajber je capnuo.
    (Bjelokosti, 23. jul 2016 17:51)

    Nista nije cudno. Samo odgledajte barem deo ove emisije: [link] od 08:18

    I sto cudjenje Zvezdinom rezultatu kad smo rekli da je NAMESTENO. (kao i celo kolo)
    Nebitno da li je 4:0, 5:0 ili 6:0, kolo bi bilo ponovljeno. Svi klubovi koji su izasli na teren posle toga su to priznali tako. Znaci jedino je Partizan ispao licemeran a zna se, da je i ta utakmica bila namestena. (Pogledajte zasto su npr. sve utakmice krenule u isto vreme a jedino je Partizanova kasnila nekih 10 minuta) Da li sad vi zelite da vidite to ili ne, je vasa stvar. Partizan je samo trebao da izadje na teren, posle Zvezdinog 1:2 bi i nereseno bilo dovoljno za titulu. Tako su dobili kao sto su zasluzili.

    I na kraju, svi ostali klubovi su kaznjeni sa -6 ;)
    (Grm, 23. jul 2016 19:12)

    # Link komentara

  12. Ako niste naucili 1941. i 1991. mozda cete nauciti 2041. da bezite sto dalje od Hrvatske! Nauci istoriju da ti se ne bi ponovila!
    (Zeleni, 23. jul 2016 18:48)

    # Link komentara

  13. Dinamo ima da pregazi tu ligu. Jos ako se zbog te lige podigne tolerancija za igrace iz ex-ju drzava, ima Mamic narednih 15 godina da potpisuje sve nase igrace i da ih prodaje po svojoj tarifi. :D
    (Dule, 23. jul 2016 18:45)

    # Link komentara

  14. Imamo ABA Ligu u kosarci,i kazite mi pored Partizana i Zvezde koji je jos to Srpski klub OJACAO?
    ajde pametnjakovici

    ABA liga i ova fudbalska sto planiraju su kriminalne lige gde ce kriminalci prati svoje novce.
    tako ce biti sve dok u Hr postoji Dinamo i Hajkud,u Srb Zvezda i PArtizan itd.
    sve dokle god imamo DRZAVNE PROJEKTE fudbal ce biti tu gde jeste,mada su hrvati u odnosu na nas 1000 godina ispred,mozda ne po stadionima ali kako im igra reprezentacija mi smo za njih malta.
    kao sto rekoh,kad se ugase ova 4 "velika" kluba tada ce fudbalu na ovim prostorima da svane
    (Fudbal je mafija, 23. jul 2016 18:37)

    # Link komentara

  15. (fudbalski ekspert, 23. jul 2016 12:02)
    Ovo je tačno samo si pobrkao godine.Zvezdaši bi trebalo da potpišu peticiju da nam se vrati titula iz 1986 godine.svi znamo da je poslednje kolo bilo namešteno.jedino partizan koji je najočiglednije namestio meč protiv željezničara nije pristao da igra ponovljeni meč.naime on je svoj meč poslednjeg kola počeo sa 10-15 minuta zakašnjenja jer mu se kao bajagi opraštao valjda barjo župić.kad je svoj meč završila zvezda usledila je grobarska kanonada za nabijanje gol-razlike.o toj ujdurmi je posle pričao i bivši napadač željezničara radomir mihajlović.zvezda je proglašena za šampiona I igrala je te godine u četvrt-finalu kupa šampiona protiv reala,dok je partizan ispao u 1.kolu kupa uefa od fljamurtarija.kad su bili toliko principijelni zašto su uopšte igrali u evropi? partizan je posle titulu iz 1986,ali i 1987 koja je pošteno pripala vardaru dobio na sada nepostojećem civilnom sudu udruženog rada što se kosi sa statutom fife I uefe.stoga bi I čelni ljudi vardara trebali da traže povraćaj titule iz 1987.godine.ako se setimo kako je nepošteno partizan uzeo titulu 1976 godine ili kako ih je osvajao pod vlašću demokrata sps-a I toleta karadžića,postavlja se pitanje kada su grobari poslednji put nešto pošteno osvojili?
    (slobinator, 23. jul 2016 18:34)

    # Link komentara

  16. Sto ne bi pokrenuli isto tako ligu sa Madjarskom, Rumunijom i Bugarskom, cak bi i bolje bilo za nas. Ali ne, bitno da se udovolji Hrvatima i Slovencima koji ce opet ispasti pametniji od nas - kad im treba dodju kod nas kad nama treba ne daju.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (###, 23. jul 2016 09:15)


    Tacno tako po cetiri kluba iz Srbije, Madjarske i Bugarske to je 12 klubova i jos 6 iz Rumunije, nazvacemo je Diamond Premier League-DPL . Prvak i Viceprvak direktno u ligu sampiona, treci i cetvrti doigravanje. Od 5 zakljucno sa osmim 4 kluba u evropaligu. Podrska od strana drzava i priprednih subjekata(energetika,telekomunikacije,prodajni lanci) i napraviti dobru ligu.

    moj predlog timova:

    Srbija:Crvena zvezda, Partizan, Vojvodina i Radnički Niš
    Madjarska:Ferencváros, Újpest, Debrecen i Videoton
    Bugarska:CSKA Sofia, Levski Sofia, Ludogorets Razgrad i Lokomotiv Plovdiv
    Rumunija:Steaua București, Dinamo București, CFR Cluj, ACS Poli Timișoara, Pandurii i Universitatea Craiova

    glasanje ljudi:

    + za - protiv
    (fanatik de football, 23. jul 2016 18:11)

    # Link komentara

  17. Kakva crna zajednicka liga!Pa,kog djavola smo se razilazili ako se sad spajamo i to u fudbalu.Bilo bi po 2-3 mrtva navijaca,a da ne pricamo o razbijenim glavama i polomljenim stolicama,uz tradicionalno kamenovanje autobusa i lomljenje izloga...Gde da spakuje tu ligu uz ionako pretrpane termine u prvenstvima,kupu i Evro takmicenjima.I jos da da pobedniku mesto u LS!Pa oni ne mogu samo da spakuju kostur za pocetak kvalifikacija klubova.Pred svako leto osvane neki novi clan(Kazahstan,Gibraltar,sad Kosovo).UEFA se siri ko britansko carstvo u devetnaestom veku.A drug Kokeza je verovatno namirisao eventualni profit i korist ovde,pa sada aminuje za ovu mutant ligu..
    (ondaK kad budNem, 23. jul 2016 15:40)

    Ti zaista verujes da ce Uefa da dopusti da bude gostujucih navijaca? .. Ali,kao sto bismo odigrali utakmice da se sretnemo u nekoj rundi kvalifikacija tako bismo igrali i ove. S tim da ja nisam za ligu vec za kup takmicenje, sredom, od februara do juna. To bi bilo gledano, isplativo, podiglo bi kvalitet klubova...
    (Marko, 23. jul 2016 16:19)

    Kup sistem nikako ne bi mogao da podigne kvalitet klubova - šta bi oni dobili jednom, dve ili tri utakmice? Ne vidim logiku. Osim toga,mali broj utakmica još manji broj sponzora istih,dakle od para slaba vajda itd.
    Zna Uefa kako se prave pare,ništa se ti ne brini.
    Jedino se slažem u tome da mi je sumljivo ovo "prohodnost" u LŠ i evropska takmičenja, ali ako daju toliko para,znači da bi verovatno i omogućili to.
    (Mirko, 23. jul 2016 17:59)

    # Link komentara

  18. (Grm, 23. jul 2016 14:46)

    Partizan je u poslednjem kolu dobio Želju 4:0 kod kuće a CZ Sarajevo u gostima istim rezultatom. Šta je tu čudno što je Partizan pobedio Želju kod kuće? Zar ti nije čudno da CZ pobedi u gostima Sarajevo sa tolikom razlikom a u ponovljenoj utakmici izgubi sa 2:1? ili možda da je CZ pobedila sa 5,6 razlike i uzela titulu onda bi sve bilo ok? Licemerni ste! Sledeće godine Partizan je ušao u prvenstvo sa ·6 bodova i završio prvenstvo sa jednim bodom manje od Vardara, kada je sud Partizanu vratio bodove koje su lopovi van zelenog terena oteli, Partizan je postao šampion. PS nekoliko godina kasnije Šajber je capnuo.
    (Bjelokosti, 23. jul 2016 17:51)

    # Link komentara

  19. ovih loji su protiv.....nemoj da vas čujem za 50 god lad če zvezda ili partizan ispasti u prvu rundi protiv neka elipa iz Gibraltara ill slično...hvala
    ja sam za naravno!!!! hočemo lep fudbal u lepu atmosferu...banditi, lopovi, ludaci marš napolje...napravite "ligu kretena" pa tamo učestvujte!!
    (deki-pariz, 23. jul 2016 17:46)

    # Link komentara

  20. Nek udje u zapisnik da sam ja za. Samo nek se zabrani dolazak gostujucih navijaca kad su tekme visokog rizika. U toj ligi bi bilo vise pravde nego u ovoj srpskoj Premijer ligi.
    (Corto, 23. jul 2016 17:42)

    # Link komentara

  21. Najgluplja odluka u istoriji svetskog sporta. Prvo su nas svetski mocnici na kvarnjaka delili i pujdali jedni na druge, a sada kad im je potreban "sanitarni kordon" prema Rusiji prave nekakvu novu Zapadnobalkaniju, u kojoj ce ponovo Srbe da bacaju u jame. A da i ne pricam kakve pokolje cemo da gledamo na Maksimiru i Marakani. Ovu budalastinu treba pod hitno zveknuti u paramparcad da se vise nikad - NIKAD! - ne pojavi.

    Nema Jugoslavije. Krepala 1991. Cao i zbogom, kud koji, mili moji. Vi koji ste je razbucavali nemate pravo da nam vise krojite sudbinu. Taj voz je odavno klisnuo, vratiti se nece.
    (DEDA CVETKO, 23. jul 2016 17:29)

    # Link komentara

  22. Ne pada mi na pamet da se primam na ovu vijest,nema od toga ništa,rano je,u Srbiji premijer priznaje da su huligani iznad zakona,u Hrvatskoj neoustaštvo nikad glasnije,o čemu da pričamo onda.Ovo bi bilo dobro,ali na žalost nema od toga ništa u tako kratkom periodu,mada u daljoj budućnosti to je neminovnost,samo će veliko tržište privući potencijalne investitore u velike ex yu klubove,osim Dinama ostali klubovi su na amaterskom nivou i gracuju u finansijskim probmemima.
    (Perun, 23. jul 2016 17:20)

    # Link komentara

  23. Zvezda 19, Partizan 11, Hajduk 7, Dinamo 4.. O kakvoj velikoj četvorci govorimo? Taj Dinamo 46 godina nije prezimio u evropskim takmičenjima, a Zvezda je pre 25 bila evropski i svetski prvak!
    Dinamo Z je najvise puta bio viceprvak Jugoslavije sto jasno ukazuje na cinjenicu kako su beograski uredi imali jasnu politiku koja je glasila:Nek prvak Jugoslavije bude bilo tko samo ne Dinamo, osim ako bas ne mora!
    (Znate vi to vrlo dobro, 23. jul 2016 17:19)

    # Link komentara

  24. Zvezda 19, Partizan 11, Hajduk 7, Dinamo 4.. O kakvoj velikoj četvorci govorimo? Taj Dinamo 46 godina nije prezimio u evropskim takmičenjima, a Zvezda je pre 25 bila evropski i svetski prvak!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Milos, 23. jul 2016 11:51)

    Hajduk ima posli Zvezde najvise kupova i ukupno je po trofejima izjednacen sa Partizanom. Stime je zbrajajuci prvenstvo i kup na drugom mjestu.

    U pravu si sta se tice dinama...
    (Roko, 23. jul 2016 16:57)

    # Link komentara

  25. Ako hoćemo da spasimo fudbal u regionu, jedino rešenje. Ta liga donosi više para klubovima, bolje sponzore, jače klubove. Samo da se dogovore savezi. Jedino one koje ne interesuje sport nisu za regionalnu ligu.
    (Mjlm, 23. jul 2016 16:55)

    # Link komentara

  26. "Ovaj projekat bi podržala i UEFA pa bi šampion imao potencijalno mesto u Ligi šampiona..." Hahahahaha, kakvi amateri. Odlično se zna kakav je stav UEFA po pitanju regionalnih liga. Ovo je dobra ideja, ali za prijateljsko takmičenje.
    (Zii, 23. jul 2016 16:35)

    # Link komentara

  27. kamo lepe srece da se nije ni rasturila!?danas bi smo imali jednog u ls,jednog u kval.i 3 ili 4 u le.al dzabe kad mozga nije bilo,ne samo u sportu,vec....svi znamo.u svakom slucaju ja sam za,al za pocetak bez gostujucih navijaca.
    (epitaf, 23. jul 2016 16:34)

    # Link komentara

  28. Neće biti promene na bolje dok se ne počisti FSS i uprave klubova, privatizovati klubove ako je moguće, ako nije, onda ih prebaciti sve na amaterski nivo pa nek krenu od nule...i takmicenje mora da bude atraktivno, odnosno neizvesno ako hoćemo gledaoce i novac od marketinga...
    (rex, 23. jul 2016 16:21)

    # Link komentara

  29. Kakva crna zajednicka liga!Pa,kog djavola smo se razilazili ako se sad spajamo i to u fudbalu.Mesecno bi bilo po 2-3 mrtva navijaca,a da ne pricamo o razbijenim glavama i polomljenim stolicama,uz tradicionalno kamenovanje autobusa i lomljenje izloga.A UEFA je jos gora od nas ako to prihvati.Gde da spakuje tu ligu uz ionako pretrpane termine u prvenstvima,kupu i Evro takmicenjima.I jos da da pobedniku mesto u LS!Pa oni ne mogu samo da spakuju kostur za pocetak kvalifikacija klubova.Pred svako leto osvane neki novi clan(Kazahstan,Gibraltar,sad Kosovo).UEFA se siri ko britansko carstvo u devetnaestom veku.A drug Kokeza je verovatno namirisao eventualni profit i korist ovde,pa sada aminuje za ovu mutant ligu.Ipak je on samo replikant Toleta Karadzica.
    (ondaK kad budNem, 23. jul 2016 15:40)

    Ti zaista verujes da ce Uefa da dopusti da bude gostujucih navijaca? Naravno da nece. Ali, kao sto bismo odigrali utakmice da se sretnemo u nekoj rundi kvalifikacija tako bismo igrali i ove. S tim da ja nisam za ligu vec za kup takmicenje, sredom, od februara do juna. To bi bilo gledano, isplativo, podiglo bi kvalitet klubova...
    (Marko, 23. jul 2016 16:19)

    # Link komentara

  30. Kakva crna zajednicka liga!Pa,kog djavola smo se razilazili ako se sad spajamo i to u fudbalu.Mesecno bi bilo po 2-3 mrtva navijaca,a da ne pricamo o razbijenim glavama i polomljenim stolicama,uz tradicionalno kamenovanje autobusa i lomljenje izloga.A UEFA je jos gora od nas ako to prihvati.Gde da spakuje tu ligu uz ionako pretrpane termine u prvenstvima,kupu i Evro takmicenjima.I jos da da pobedniku mesto u LS!Pa oni ne mogu samo da spakuju kostur za pocetak kvalifikacija klubova.Pred svako leto osvane neki novi clan(Kazahstan,Gibraltar,sad Kosovo).UEFA se siri ko britansko carstvo u devetnaestom veku.A drug Kokeza je verovatno namirisao eventualni profit i korist ovde,pa sada aminuje za ovu mutant ligu.Ipak je on samo replikant Toleta Karadzica.
    (ondaK kad budNem, 23. jul 2016 15:40)

    # Link komentara

  31. ovo ce biti kompenzacija za basket..jer smo mi tu ispali bidale jer smo prihvatili, a sada ce hrvati ako prihvate
    (milos, 23. jul 2016 15:30)

    # Link komentara

  32. Bilo bi extra! Samo napred!
    (Slix, 23. jul 2016 14:51)

    # Link komentara

  33. Ahhhh ne, te 2 titule su itekako Partizanove ! Odvratni Miljan je oteo Partizanu 2 ucesca u ligi sampiona i time naneo nemerljivu stetu klubu, odvratna ciganska crnogorstina koji je 15 godina ranije zapoceo unistavanje Jugoslovenske reprezentacije tako sto je igrace birao prema boji dresa a ne prema kvalitetu !
    Sva sreca pa se ova nepravda ispravila na sudu, danas to sigurno ne bi bilo moguce.
    (antiDebil, 23. jul 2016 12:43)

    Razjasni molim te. Sve utakmice zadnjeg kola 85/86 su bile namestene. (osim Pristina-Vardar) Sumnjive utakmice su trebale da se ponove kao sto je i bilo. Samo preposteni Partizan (jedini nije namestio, jelte?) je odbio i nije izasao na teren i izgubio sluzbenim rezultatom 3:0. Ostali su odigrali svoje utakmice. UEFA sama je stala iza Sajbera koj je bio pod velikim pritiskom naravno. Ili se cela Evropa okrenula protiv Partizana samo da bi Zvezda i Vardar u te dve sezone igrali Kup Sampiona?
    (Grm, 23. jul 2016 14:46)

    # Link komentara

  34. Ja sam u životu odgledao samo 3-4 utakmice uživo ovu našu pivarsku ligu,reprezentaciju gledam redovnije.Ukoliko dodje do ovoga,odmah kupujem sezonsku kartu i Partizana i C.Zvezde.
    (Advokat svih Srba, 23. jul 2016 14:32)

    # Link komentara

  35. Bice sutke sa balijama, ustasama, milogorcima, sipcima i fyromovcima.
    (Jedva cekam, 23. jul 2016 14:15)

    # Link komentara

  36. Kratko i jasno: nema šanse da zaživi! Ni tri kola!
    (Sale, 23. jul 2016 14:07)

    # Link komentara

  37. koliko kosta benzin
    (rade, 23. jul 2016 14:05)

    # Link komentara

  38. ovaj vam je glavni u sns-u!!!
    (roko, 23. jul 2016 14:03)

    # Link komentara

  39. Ja sam za, ali po kom osnovu bi Bosna i Hercegovina imala dva predstavnika, a Slovenija jednog, kad su Olimpija i Maribor jaci od svih BiH klubova.
    (Ivan kg, 23. jul 2016 14:00)

    # Link komentara

  40. Hrvati su totalne budale ako ovo prihvate!
    (goran, 23. jul 2016 13:55)

    # Link komentara

  41. evo imam ja predlog za ime lige "Balkan INC".
    (prodavac stoke, 23. jul 2016 13:48)

    # Link komentara

  42. Sad skoro dvadeset klubova iz bivše sfrj zaradi nešto igrajući kvalifikacije, a neko i grupni dio uefa kupova. Sa zajedničkom ligom , izlaz u evropu i neku zaradu bi imali tri, četiri kluba. Tako, da osim navijačkog, ni ekonomski aspekt ovog takmičenja nema neku težinu, i verovatno nikad neće zaživeti
    (spin, 23. jul 2016 13:45)

    # Link komentara

  43. Ja bih voleo da ovo zazivi ali prvih nekoliko sezona kao kup takmicenje.
    Prve godine po specijalnim pozivnicama gledajuci tradiciju i istoriju. Od druge godine prema plasmanu u nacionalnim ligama:
    16 ucesnika 1/8 finala
    Olimpija,Maribor
    Dinamo, Hajduk, Rijeka, Osijek
    Sarajevo,Zeljeznicar
    Buducnost PG, Mladost PG
    C.Zvezda,Partizan,Vojvodina,Cukaricki
    Vardar,Skendija
    Ex YU kup pocinje poslednje nedelje februara.
    Izvlace se parovi. Igraju se 2 utakmice kao u EU kvalifikacijama. Sredom, na 7 dana. Pobednici igraju 1/4 finale, pa 1/2 finale i na kraju finale 1 utakmicu, a na pocetku se izvlace kuglice na kom stadionu se igra finale i svake godine se to menja.
    Pobednik ide direktno u LS(ako je taj klub osvajac i nacionalnog prvenstva onda drugi iz nacionalnog ide u kvalifikacije za LS).
    Finalista ide direktno u LE(ako je to pobednik nacionalnog sampionata onda ima pravo izbora da li hoce da igra kvalifikacije za LS ili direktno u LE. Ako je to tim koji je kroz nacionalni sampionat osvojio mesto koje vodi u kvalifikacije za LE, sledeci iz nacionalnog sampionata igra kvalifikacije za LE)
    Polufinalisti igraju kvalifikacije za LE(ako su to ekipe koje su bile od 2-4 mesta u nacionalnim sampionatima onda ekipe koje su u nacionalnim sampionatima bile 5. ili 6. igraju kvalifikacije za LE).
    Samo na ovaj nacin bih prihvatio. Da ekipe koje budu medju 4 u Ex YU Kupu idu direktno u LS ili LE, tj igraju kvalifikacije a da se lestvica iz nacionalnog sampionata pomera nanize na 4,5, 6. ekipu. To znaci da bi svaka od ex yu drzava imala vise klubova u kvalifikacijama, a ex yu kup bi podigao kvalitet i ojacao ekipe. Suprotno bi znacilo srozavanje nacionalnih sampionata svih ex yu liga.
    (Marko, 23. jul 2016 13:24)

    # Link komentara

  44. Kad ce Jugoslavija opet,stvarno je vec dosadno,proslo je vec 25godina,nije valjda da opet mora da prodje 50,ko ce to docekati?!?Zivi bili ba videli...Najjaci su ovi sto im sve to smeta,onda opet neki rat,pa opet ispocetka ko fliper samo ubacis novi zeton hahahahahahahahaha.....
    (LIKVOR ISCURIO, 23. jul 2016 13:20)

    # Link komentara

  45. Nista vise zajednicko sa njima ! Ja sam PROTIV te lige ! Ja sam ZA super ligu Srbije od 10 klubova i to je to !
    (VECITI DELIJA, 23. jul 2016 13:19)

    # Link komentara

  46. Neko želi još mrtvih na ovim prostorima. Zar mislite da će se ovakva liga igrati u miru? I gde će biti sedište ovakve lige?
    (Bjelokosti, 23. jul 2016 13:05)

    # Link komentara

  47. Ovi podatci nisu baš tačni, fudbal se igrao u Kraljevini Jugoslaviji ( pričamo o fudbalu ne politici) i pre ,45g Nisam bas siguran mislim dakle da je BSK bio prvak pet puta, Jugoslavija dva Gradjanski četiri, Hajduk dva,Hašk i Konkordija jedanput. Zašto se ti podatci ne iznose? Englezi se ponose svojom ligom,čega se stidimo?
    (jovanča micić, 23. jul 2016 13:01)

    # Link komentara

  48. da li je moguće da se sada neko "setio" da pravi ovu ligu kada je Evropa na ivici rata kada ne znate gde ce da se zapuca? ovo mora biti neka politička odluka.... ne vidim zdravog razuma.... stvarno nemam zelju da gledam HR klubove posle svakodevnih izjava o Srbiji... da zovite me kako god ali to je istina.... niti zelim da gledam Zvezdu i Partizan u Ligi Sampiona jer nemaju kapacitet za tako nesto, jer ih vode politicari bez znanja i zelje za fudbalom; samim tim ti klubovi sluze samo za jedno - za politicke ciljeve
    (peckanje, 23. jul 2016 12:43)

    # Link komentara

  49. Fudbalski ekspert

    Ahhhh ne, te 2 titule su itekako Partizanove ! Odvratni Miljan je oteo Partizanu 2 ucesca u ligi sampiona i time naneo nemerljivu stetu klubu, odvratna ciganska crnogorstina koji je 15 godina ranije zapoceo unistavanje Jugoslovenske reprezentacije tako sto je igrace birao prema boji dresa a ne prema kvalitetu !
    Sva sreca pa se ova nepravda ispravila na sudu, danas to sigurno ne bi bilo moguce.
    (antiDebil, 23. jul 2016 12:43)

    # Link komentara

  50. Ako se ovo ostvari ja cisto sumnjam da cemo mi i Hrvati imati isti broj timova, barem ne bi bilo tako u pocetku. Zbog jacine liga, mislim da bi Hrvatska imala 4 tima, mi i Slovenci po dva, Crna Gora, BiH i Makedonija po 1. To je ukupno 11, plus jedan tim sa pozivnicom.

    Cak i sa 4 tima ne znam koliko bi HR pristala na ligu, jer oni imaju trenutno najjacu ligu od svih ex-yu drzava, pa ce vrv oni postavljati uslove. Ali to ne znaci da ne mozemo da oformimo ligu bez HR ako vec ne bi oni pristali... Ali onda dolazi pitanje da li bi neki od timova te lige isao direktno u LS...
    (pdb, 23. jul 2016 12:35)

    # Link komentara

  51. Zaista bi voleo da se ovo desi i da zazivi ova ideja...Sadasnje lige sa prostora bivse Juge,su apsolutno dno dna,najvecim klubovima izuzev Dinama iz Zagreba komanduju navijaci i imaju veliki uticaj na politiku kluba ,dovodjenje i odvodjenje igraca i trenera!Isto zbog ovih razloga ne znam koliko je ovo izvodljivo,jer ce se pobuniti takozvani navijaci patriote koje nisu bile ni rodjenje pre 1991 godine a mi obicni navijaci koji bi voleli da uzivamo opet kao nekada ,da gledamo na Marakani Hajduk,Dinamo,Rijeku,Zelju,Sarajevo i ostale da ne nabrajam vise,da svako gostovanje bude divota za gledanje a ne danas da gostujemo u Ivanjici,Surdulici umesto da lepo idemo u Split,ljubljanu,Zagreb...
    (sasa bakero, 23. jul 2016 12:29)

    # Link komentara

  52. Jednom mi je jedan "veliki i iskusni" prodavac rekao, kako je radio za Kirby, i kako se prodaje kad čovjek neće da kupi proizvod. Tj. kako treba da ga ubjedjuje.. i jedan od načina je da kad hoće da završi razgovor i zatvori vrata, ti mu stavisš nogu izmedju, da on ne bi zatvorio vrata.. pa i ovo je jedan ot tih načina. A samo mi nije jasno kod tih svemogućih prodavaca, kako ti meni možesš nešto prodati, ako ja nemam para? NEMAM PARA! Jednostavno nemam. E tako je i u našem regionu, ljudi nemaju para! I ko će da dodje na tu utakmicu? Nacionalisti i huligani, koji će već imati obezbjedjene besplatne karte, kao i do sada.. Ali i to neće dugo potrajati. A i sam je lik rekao, Naravno da sam zapamtio cifre! Mislim, pogledajte mu facu i sve je jasno ko vodi fudbal ovdje... nikada neću da gledam tu ligu! Hvala i molim..
    (ma nemoj.., 23. jul 2016 12:28)

    # Link komentara

  53. Biće, biće.... vidi se da je Vučićev pulen! Loži naivne po receptu svog gazde...
    (Majstor Mile, 23. jul 2016 12:27)

    # Link komentara

  54. Jedini spas za domaći fudbal. Bolje da imamo 3-4 dobre ekipe plus 10-15 nikakvih, nego samo 10-15 nikakvih. A ovo nam je u fudbalu čak i neuporedivo potrebnije nego u košarci, jer bismo u košarci i bez regionalne lige imali kakvo-takvo prvenstvo, ali u fudbalu smo dno dna.
    (Mutimir Vlastimirović, 23. jul 2016 12:26)

    # Link komentara

  55. Fudbal u Srbiji je među najgorima u Evropi, a opet je među najboljima u ExYu. Mislim da je ideja sama po sebi dobra, ali prosto formiranje lige neće podići kvalitet. Kvalitetni mladi domaći igrači u kombinaciji sa iskusnijim strancima koji prave razliku i naravno stručni i iskusni treneri su preduslov uz pravno uređeno tržište gde su fudbaleri radna snaga, a ne roba. Kada se i ako se tako nešto desi, imaćemo konkurentan fudbal u maloj ili velikoj ligi svejedno.
    (ZoranJ, 23. jul 2016 12:15)

    # Link komentara

  56. Covek u sakou/odelu sumnjivog porekla (kao da je nekada bio tudji) koji se uhvatio za srpsku zastavu kaze :"Mislim da sam dobro zapamtio brojke".....
    Sta sad reci, komentarisati??????
    Nista.
    Sve je receno.
    Mordor!
    (Vojislav YUL_BGD, 23. jul 2016 12:12)

    # Link komentara

  57. Koliko dijametralno suprotnih komentara! Oni koji gledaju samo sportsku stranu i sportske motive - naravno da su ZA ovu ligu. Oni koji gledaju siru sliku i razmatraju sve politicke, nacionalisticke i druge dimenzije ove ideje - naravno da su PROTIV! Opasnost je zaista veoma velika, ali je veci problem sto neke zemlje (pre svih Hrvati i Slovenci) nisu zainteresovani za ovakvu ligu.
    (veliki strumf, 23. jul 2016 12:10)

    # Link komentara

  58. 2.5 mil EUR.... 

    Dinamo je upravo zaradio 22.5 od transfera jednog igrača u Juventus. 

    Zašto bi jedan Dinamo ZG riskirao igrače i igrao za novce koje dobiju od transfera čistačice?
    (Sky, 23. jul 2016 11:26)

    Zato,ako bi bio prvak znaci da direktno ide u Ligu prvaka ,te da ima osiguranih opet par miliona ,a ovako se muci kroz kvalifikacije...a i bili bi puniji stadioni,pogotovo derbi sa Zvezdom i Partizanom....
    (kakvih ima ja sam Zlatan, 23. jul 2016 12:10)

    # Link komentara

  59. FK Vardar je bio sampion Jugoslavije u sezoni 1986/1987!
    Naredne sezone 1987/1988 je igrao u Kupu sampiona i u prvom kolu mu je bio protivnik zvanicni sampion Evrope - FC Porto!
    U sezoni 1987/1988 sampion Jugoslavije je bila FK Crvena zvezda!
    Naredne sezone 1988/1989 u Kupu sampiona se desio antologijski sudar Titana, buducih sampiona Evrope: AC Milan ('89. i '90.) i FK Crvena zvezda ('91.)!

    Te dve titule '87. i '88. nisu Partizanove!
    Stop falsifikatu istorije!
    Titule su osvojili Vardar i Zvezda, nasi predstavnici u Kupu sampiona u sezonama koje su sledile!
    (fudbalski ekspert, 23. jul 2016 12:02)

    # Link komentara

  60. Navijač sam hajduka, veselim se pobjedama klubova bivše nam države pa tako i Zvezde i Partizana. Volio bih ponovo gledati medjusobne utakmice koje bi doprinjele kvaliteti nogometa, ali mislim da osim te činjenice to ne bi donijelo ništa više.
    Dinamo je toliko domimantan u hvatskom prvenstvu, a ista stvar bi bila i u zajedničkoj ligi. Siguran sam da pokoju utakmicu namijerno puste Hajduku samo da obuzdaju gnjev Torcide. Sve je u novcu, a oni ga imaju i viška. Tim drže jakim onoliko koliko im je dovoljno da ubjedljivo osvoje prvenstvo i da udju u grupnu fazu lige prvka, sve preko toga je nepotrebno bacanje novca i nema garancije da bi i jačim timom napravili nesto više. Grupna faza je najbolji omjer uloženo-dobiveno, u kojem oni planski balansiraju, a novca imaju i za bolji tim.
    Zelim reći da to tamičenje ne bi imalo nikakvog smisla jer nažalost nitko drugi ne bi imao nikakve šanse osvojiti ga.
    (marin, 23. jul 2016 12:02)

    # Link komentara

  61. ne
    (ne, 23. jul 2016 12:00)

    # Link komentara

  62. Prvo nas rasturili a sad oće da nas spajaju haha, da nećemo za deset godina opet da imamo i zajedničku državu?
    (akajea, 23. jul 2016 11:54)

    # Link komentara

  63. Najprije riješiti sve huligane,zabraniti im dolaske i u blizinu stadiona,kažnjavati odmah i drastično,pa tek onda razmišljati o regionalnoj ligi,zašto ne!
    (Maro, 23. jul 2016 11:54)

    # Link komentara

  64. Zvezda 19, Partizan 11, Hajduk 7, Dinamo 4.. O kakvoj velikoj četvorci govorimo? Taj Dinamo 46 godina nije prezimio u evropskim takmičenjima, a Zvezda je pre 25 bila evropski i svetski prvak!
    (Milos, 23. jul 2016 11:51)

    # Link komentara

  65. Napokon pametno nešto da se čuje,fudbal da dobije svoj kvalitet i svoju vrednost,nije to EX YU to će bit budeća YU u svojim starim među narodno priznatim granicama,Žuveli pa dočekali i videli
    (Minhen, 23. jul 2016 11:50)

    # Link komentara

  66. kokeza ujedinitelj, uvek me nasmeje ova fotografija. koga briga za ligu balkanskih mafijaša, dok mamić, terza i društvo vode fudbalske klubove nema napretka.
    (papi, 23. jul 2016 11:49)

    # Link komentara

  67. Ako je već pao dogovor ne znam šta je bitno šta o tome misli pera, žika. Videće se koliko je to pametno ili nije. Može lako da se rasformira ako je promašaj. Što se mene lično tiče, skoro svaku utakmicu ću ići na stadion, što nije pre bio slučaj.
    (mm, 23. jul 2016 11:42)

    # Link komentara

  68. Oce li biti i kup Marsala?:)
    (Rhyzm, 23. jul 2016 11:41)

    # Link komentara

  69. @Dejan CZ

    Sve stoji, ali kog velikana da gledas u julu, Valetu ili razna Zaglibja?
    (Rhyzm, 23. jul 2016 11:40)

    # Link komentara

  70. 2.5 mil EUR....

    Dinamo je upravo zaradio 22.5 od transfera jednog igrača u Juventus.

    Zašto bi jedan Dinamo ZG riskirao igrače i igrao za novce koje dobiju od transfera čistačice?
    (Sky, 23. jul 2016 11:26)

    # Link komentara

  71. Bezobrazni Srbski Nacionalisti poćinju ponovo diskriminaciju! Kosovo je bilo Konstituivni deo Jugoslavije kao druge Republike !!!

    (Albanac, 23. jul 2016 10:48)

    Kosovo nije bilo konstitutivni deo kao druge republike, nego je bilo deo Republike Srbije! Nemoj da se pravite blesavi, bili ste pokrajina u sastavu Srbije, a ne republika. Otvori kartu SFRJ pa pogledaj.
    (zlizlo, 23. jul 2016 11:21)

    # Link komentara

  72. Nece biti vecih problema oko navijaca, u to sam ubedjen. A bice mnogo zanimljivih utakmica, u svakom kolu po nekoliko i zbog toga ce stadioni biti neuporedivo puniji nego sto su sada. Samo treba da se i dalje zadrzi da se u evropi ulazi preko nase lige.
    (..., 23. jul 2016 11:20)

    # Link komentara

  73. Sad ce nama razne patriJote iz svih republika godinu dana da objasnjavaju kako ne treba igrati tu ligu, kako kosarka i fudbal nisu isto...
    (pixi10, 23. jul 2016 11:16)

    # Link komentara

  74. Ne daj Bože, opet bi bilo rata, navojači su kapisla.
    (dr Mabuse, 23. jul 2016 11:13)

    # Link komentara

  75. Ali gospoda Delije nece prihvatiti tu ligu,nemaju oni tu nikakav interes,bojkot kao i u basketu.Sramota!(Joxa, 23. jul 2016 10:08)FK Crvena Zvezda nema nameru da učestvuje u nekoj regionalnoj ligi,pogotovo ne sa klubovima iz bivše Jugoslavije.Drugo Uefa to takmičenje ne bi priznala.
    (zezox, 23. jul 2016 11:09)

    # Link komentara

  76. A Kosovo? Gde je tu Kosovo, o mudti Kokezo?!
    (DOF, 23. jul 2016 11:05)

    # Link komentara

  77. О томе причам одкада је кренула Јадрнаска лига. Нема напретка док се то не оствари.
    (dragan, 23. jul 2016 10:58)

    # Link komentara

  78. STOP !
    ABA liga je pokazala gde klubove vodi put sa tom idejom.
    Mene zanima da na Marakani gledam nekog velikana iz Evrope kroz neko od evropskih takmicenja poput LS ili LE a ne da nas koliko za 2 godine ogranice na jednog predstavnika regiona na sva ucesca u Evropi a onda zbogom fudbale.
    Neki ce reci da i ovako nije bilo prohodnosti ali nije je bilo zbog mafije u FSS...Pre treba poraditi na privatizaciji klubova a onda nece manjkati ni evropskih utakmica i omogucice povratak na stadion svih ljubitelja sporta.
    Ova liga samo ce doneti zlo,nemire natezanja izmedju saveza i na kraju kazne od UEFE sto ce cementirati propast.
    STOP ovom nakaradnom projektu i PRIVATIZACIJA po hitnom postupku.
    (Dejan CZ, 23. jul 2016 10:57)

    # Link komentara

  79. Shvatite da je fudbal prvenstveno posao.
    Jednom samsungu ili nekome trziste bilo koje samostale ex yu zemlje nista ne znaci 4-5mil ljudi. Ali trziste od 20 mil je vec nesto, vec ima interesa da se reklamira na dresu Hajduka, Zvezde ili Veleza...
    Zasto Zvezda i Partizan ne mogu proci kvalifikacije? Zato sto od 30 utakmica u ligi igraju protiv bunkera 80% vremena. Jedino protiv Vose ili Cuke je jos koliko toliko otvorena utakmica. I onda dodje neki Bordo i pretrci nas, a mi kao da igramo da igramo neki drugi sport.
    Nije bitno da li je to ex yu, ili liga sa RU i BG bitno je da je vece trziste, kvalitetnij fudbal, vise para za klubove.
    Ako ste romanticni pa vam smetaju pare u fudbalu gledajte Hajduka sa Liona ili neku drugu amatersku utakmicu i uzivajte.
    Ovako danas stvari funkcionisu!
    Na zalost.
    (shen, 23. jul 2016 10:56)

    # Link komentara

  80. Nikad necemo nauciti. Kroz celu istoriju Srbija juri da se sprijatelji sa neprijateljom, a prijatelje zanemaruje. Stalno pokusavamo da izigravamo pomiritelje, a te druge boli uvo za to samo izvlace korist od nase ludosti. Kad do rata dodje opet cemo sa hrvatima, shvabama i muslimanima da se bijemo i to najkrvavije koliko mozemo. S prijateljima ojacati veze, RS se stidimo, Makedonija kao da ne postoji i svi srbi u njoj, Milo nije Crna Gora, Grcka nam nikad sankcije nije uvodila i jedina nas podrzavala kad su svi okrenuli ledja. A mi jurimo da se pokazemo dobri hrvatima i nemcima. FUJ!
    (Stevan, 23. jul 2016 10:52)

    # Link komentara

  81. Ako cemo realno to bi podiglo kvalitet, koliko toliko popunilo stadione koji su tuzno prazni kako kod nas, tako I u Sloveniji, Hrvatskoj, Bosni.....ipak najveci problem ce biti navijaci. Fudbalski su nesto posebno. Pravice velike probleme. Zbog njih ne verujem u ovaj projekat mada sam siguran da bi svima znacio zbog kvaliteta I finansija. Ko ce u LS? Pa koliko je SFRJ davala predstavnika? Pa, samo jednog. Tu nista nije sporno. Jos tri-cetiri u LE I to je posteno. Ionako su dosad Evropu igrali samo Dinamo I Partizan. Ovako bi jos neko mogao da se dokopa Evrope.
    (Igor, 23. jul 2016 10:52)

    # Link komentara

  82. Ovi sto pisu da bi izgubili mesto za kvalifikacije u CL koje sada imamo...Haha,pa za 16g samo FKP bio dva puta a CZV nijednom.I sta se tu gubi?Kad nemozes da prodjes Bate Borisov i Ludogorec.Alo rodjaci,ko osvoji tu buducu ligu ima realne sanse da udje u 1/8 finala CL a i dalje.Ovako za sto godina ce neko proci grupu sa ex yu podrucja...Gdu su vam ambicije,vizije i zelje.Zauvek u beton ligi u svom brlogu.
    (Deda Miloje, 23. jul 2016 10:50)

    # Link komentara

  83. Kakva je to liga koja uz domaće šampionate traje od februara do maja? Koji je to format takmičenja?
    (Aleksa, 23. jul 2016 10:49)

    # Link komentara

  84. Bezobrazni Srbski Nacionalisti poćinju ponovo diskriminaciju! Kosovo je bilo Konstituivni deo Jugoslavije kao druge Republike !!!
    (Albanac, 23. jul 2016 10:48)

    # Link komentara

  85. @sm znam, i u pravu si, ali Kokeza...ej, ne treba ići dalje...
    (djurkash, 23. jul 2016 10:46)

    # Link komentara

  86. losa ideja.slabi timovi.uz zadrzavanje nacionalnih liga-cist promasaj.velika mogucnost nasilja zbog publike,a ako zabranis publiku-cemu ta liga?
    (janko, 23. jul 2016 10:46)

    # Link komentara

  87. E, a kada će privatizacija svih klubova u Srbiji?

    A kada će se privatizovati Jelen liga?

    Kada bude sve to privatizovano onda ćemo znati koliko je u stvari jaka volja i potražnja za fudbalom. Moje predviđanje je da Zvezda i Partizan neće imati sa kim da igraju.

    A razlog zbog čega nam sve propada nisu nikakve regionalne lige nego korumpiranost u klubovima u kojima se direktori ponašaju kao da im je deda to ostavio. Uzimaju roditeljima pare po minuti igranja a opstaju od naših para. E zato propada.

    Onog momenta kada sve bude privatizovano biće neka druga priča... za jedno 20 godina pošto se prvo neće moći dogovoriti pa neće ni biti takmičenja. A ne ovako da ja odvajam pare za jednog Dačića i Covica i njima plaćam kriminalne mahinacije i da od njih zavisi da li će moje dete igrati fudbal ili ne ako nemam kome da platim ili uletim u krug mafijaskih menadžera.
    (ZoranK, 23. jul 2016 10:44)

    # Link komentara

  88. Za neupucene, evo kako stvari stoje prema trenutnim sluzbenim koeficijentina UEFA: Hrvati trenutno preskocili Rumunje i sada im je liga na 15 mestu u evropi, sto donosi 2 mesta u LP...Srpska liga trenutno 28. mesto u europi. Ko sad kome jaca ligu?
    (Srki, 23. jul 2016 10:43)

    # Link komentara

  89. Ovo bi bilo mnogo dobro. Ove skandalozne namestene lige koje igramo su apsurd I postoje samo da bi se mufljuzi u upravama talili I bogatili. Neka postoji I to takmicenje kao baza za ovo.

    Iz nacionalnog prvenstva se kvalifikujes u Balkansku ligu. Prvak nacionalnog prvenstva u kvalifikacije za LS ko do sada prvak Balkanske lige direktno u LS, ostali kvalifikacije.

    Ili na primer da Partizan I Zvezda imaju garantovano mesto a da se druga dva kluba takmice na osnovu plasmana u ligi.
    (todor, 23. jul 2016 10:42)

    # Link komentara

  90. Cista glupost...rasturili Jugoslaviju a sada pokusavaju da vrate na staro. Licemerno...
    (Stanovnik, 23. jul 2016 10:42)

    # Link komentara

  91. Vidite,
    svi vi koji ovde pišete ili razmišljate kako je ovo klopka, jer će samo jedan klub ići u LŠ....Razmislite, UEFA isto radi kao i EVRO LIGA u košarci. Zatvoriće LŠ na najviše 32 kluba čak i manje. Nažalost, to bogati zahtevaju. Jedina šansa za fudbal (pre svega srpski) jeste regionalizacija... Zvezda je davno prevazišla granice i bivše SFRJ Kao prvak Evrope, Zvezda ne može biti zarobljena u "svoju prćiju" GUŠI SE! Tačno je da je trenutno Dinamo ZG favorit takve lige. Ali ja im dajem šansu samo u prvoj godini... Kapacitet koji ima Zvezda, oni nemaju... Svi sponzori bi pohrlili na Marakanu. Utakmica Zvezda-Hajduk Split...50.000, Zvezda-Dinamo 50000, Zvezda Željo 40.000... Zvezda je magnet i ovakva liga bi joj samo odgovarala.
    Ako neko razmišlja da bi ostali srpski klubovi propali, jer bi se samo razvijali klubovi učesnici takve lige, vara se! pa gde su sada u ovoj "prćiji ti klubovi? Naši klubovi, osim Zvezde, Partizana, pa i Voše, mogu samo da pariraju klubovima sa farskih ostrva, Gibraltar(tu su već šanse 50:50)
    (RedLine, 23. jul 2016 10:42)

    # Link komentara

  92. Bez tzv R.Kosovo ne priznajem ligu...pa fali nam jos jedan najljuci protivnik. Dal' su svesni koliko ce se novca trositi na obezbedjenje utakmica?! Brate, svako svojim putem, ja jesam Jugonostalgicar, ali ne po svaku cenu.
    (yappy ns, 23. jul 2016 10:42)

    # Link komentara

  93. Od tog neme nista.
    (Vlado, 23. jul 2016 10:40)

    # Link komentara

  94. Mnogo je protivnika ove ideje, tesko ce se realizovati. U Hrvatskoj imaju ideju da se igra liga bivsih austrougarskih teritorija (nema nista od toga). U Sloveniji traze da igra ceo region (Grci, Bugari, Albanci, Madjari). Uz to, tesko da Slovenija moze imati samo jednog predstavnika jer Maribor ima veci rejting od Olimpije. Konacno, ovo bi napravilo ogromnu razliku izmedju klubova koji se takmice u ovoj ligi i ostalih domacih klubova. Sama organizacija takmicenja i navijaci bice takodje ogroman problem, a glavno pitanje je sta bi bilo sa nacionalnim ligama, da li bi i koliko predstavnika davali za evro kupove.
    (veliki strumf, 23. jul 2016 10:38)

    # Link komentara

  95. vidi fotografiju!!! dal je moguće? Liči na Tominu diplomu!... evo u kom vremenu mi živimo!!!!.. Daleke 1908 doktor pravnih nauka, prvi generalni sekretar FS Kraljevine Jugoslavije i budući ministar sporta Kosta Hadži sa prijateljem Dr. Andrejevićem, osnivao je širom Srbije loptačka društva koja su posle I sv.rata prerasla u klubove...110 godina kasnije Napredna Srbija nam je izrodila čoveka koji nije išao u školu, nije trenirao fudbal i postavila ga da vodi fudbal u Srbiji. Dno dna. Sada stvarno ne može niže!
    (VUK, 23. jul 2016 10:36)

    # Link komentara

  96. Eto prilike za novi rat.
    (Mogu da pogledam, 23. jul 2016 10:35)

    # Link komentara

  97. Losa ideja. Poligon za nacionalisticko izivljavanje i politicke manipulacije.
    (deki, 23. jul 2016 10:33)

    # Link komentara

  98. Ljudi moji sta je sa vama?! Pa Dinamo, Rijeka ima da razbijaju nase klubove.
    (sah 88, 23. jul 2016 10:32)

    # Link komentara

  99. Kriminalne i politicke strukture koje su na celu klubova nece dozvoliti ovu ligu.
    (Pedja, 23. jul 2016 10:31)

    # Link komentara

  100. Sampion bi trebalo da ima.prolaz do lige sampiona,opet neka sargarepa.
    (Vladimirsky, 23. jul 2016 10:30)

    # Link komentara

  101. Ako je jaka finansijska podrska nema dileme da ce se igrati. Ko misli da je jaci od novca i kapitala vara se...
    (beker, 23. jul 2016 10:30)

    # Link komentara

  102. Ni pod razno.
    (Majstor, 23. jul 2016 10:23)

    # Link komentara

  103. imali bi jedno mesto u ligi kvalifikacijama za ligu sampiona, pa sta???
    ovako imamo svako po jedno mesto al niko ne moze da se kvalifikuje.
    ovakva liga bi ojacala klubove finansijski a naterala lopovske uprave da uloze u igrace jer se npr 4.mesto u ovoj ligi ne bi prastalo upravi.
    a bilo bi dobrih utakmica cesto.
    ovako ni jedna jedina...

    ja sa za!
    (marlon, 23. jul 2016 10:23)

    # Link komentara

  104. Teško ostvarivo HNS već objavio da klubovi iz RH neće učestvovati u ovom natjecanju.I ministrstvo obrazovanja i sporta dalo sličnu najavu.Indikativno je i to da će klubovi iz RH vjrojatno istupiti i iz ABA lige.
    (Realnost, 23. jul 2016 10:22)

    # Link komentara

  105. To se kaze " ne samo da te tuc... nego ti i usi zavrcu" ! Malo su nas razdvajali a sada ce malo da nas lepe ! Rade nam sta hoce kao sto su nakada to radili u svojim kolonijama. Nista se nije promenilo sem, malo, forma. A mi, kao Bantu, rado cemo da menjamo zlato za djindjuve
    (Europejske vrednosti, 23. jul 2016 10:21)

    # Link komentara

  106. Odlicna ideja u sportskom smislu Uefa ce to sve da hendluje bez problema,nema gostujucih navijaca osim beogradskog derbija koji je najveci tu...Da vidimo te nase velike talente da li mogu da pobede u Sarajevu,Mariboru i Mostaru bez namestanja sudija i velikih drzavnih interesa.A da vidimo i tog Pjacu dal moze da da gol na Marakani pred 50.000 nabrijanih navijaca...
    (Sumadinac, 23. jul 2016 10:19)

    # Link komentara

  107. Takva liga srpskoj kosarci nista dobro nije donela. Treba jacati nasu ligu i podsticati razvoj fudbala u nasoj zemlji, narocito u gradovima sa preko 50000 stanovnika koji bi morali da budu nosioci razvoja, sporta uopste, u Srbiji.
    (Trifke, 23. jul 2016 10:19)

    # Link komentara

  108. Да подсетим, када се правила АБА лига, Партизан није xтео против интереса српске кошарке, зна се ко је одмаx xтео да учествује. Ко сада подстиче исти лош потез у фудбалу? Звездин кадар у ФСС.
    (Aлександар, 23. jul 2016 10:19)

    # Link komentara

  109. Bice to zanimljivo da se gleda... svake utakmice bice tuče ustasa, cetnika i neonacista a i huligana...
    Pa mnogo ljudi ce gledati ; )
    (Lel :D, 23. jul 2016 10:19)

    # Link komentara

  110. a kosovo
    (axl, 23. jul 2016 10:17)

    # Link komentara

  111. Da li se sećate 1990 godine i susreta u Zg. Da li nam je potrebno sve ovo ponovo? Nije i ne treba. Bili smo u dva navrata u nekakvoj zajednici naroda. Nismo mi ni onda ni sada bili spremni za tako velike projekte. Tema tzv. Jugoslavije i suživota na ovim prostorima u zajedničkoj zemlji je propala i u krvi se raspala. Ovakva pomirenja na sportskom planu niti nam trebaju niti treba pristati na ovaj novi diktat iz EU organizacije koja se raspada po svim šavovima. Da recimo Zvezda gostuje u Splitu ili Zg je glupost veća od najvećih mogućih. Ne treba nama niti perspektivniji fudbal niti lopovske fudbalske organizacije koje ubiru sve pare, a klubovima bi dale koske uz to bi bilo razbijenih glava, možda i mrtvih. Ne ne trebaju nam takva takmičenja bez obzira na profit i možda bolji kvalitet. Mi smo se jednom podelili i dosta. Traba da budemo dobre komšije i da se svako brine o sebi, a EU naka rešava svoje nagomilane probleme tipa izbeglica, ekonomije, političkih stavova, nejedinstva. Pustite već jednom Balkan da utone u mir. Preko ovakvog takmičenja mira nema. Pa Hrvatska sada svim svojim potezima diskredituje i osporava napore Srbije. BiH svojim stavom da su samo oni žrtve i niko više dovoljno radi na mržnji. Slovenija iz prikrajka gleda šta je za nju dobro. Kosovo i Metohija nisu niti će ikada biti bilo kakva državna tvorevina jer žele da budu Albanija, a Srbija ima mnogo svojih problema tako da fudbal neće rešiti ništa nego će još više podgrejati negativnu atm. koja inače vlada.
    (Aca Znalac, 23. jul 2016 10:17)

    # Link komentara

  112. Privatizujte sport pa cete da vidite kako cemo da igramo u svim kategorijama.Regionalnom ligom unistavamo domace klubove i nista ne dobijamo a i sad dali bi jedno mesto u Ligi sampiona.Pa ovako svaka drzava ima predstavnika u kvalifikacijama i svako igra Ligu sampiona.Privatizacija i sve ce biti ok.
    (kosarkas, 23. jul 2016 10:15)

    # Link komentara

  113. U kosarci ovo ima smisla. Košarku igra mali broj zemalja, uz to ovi prostori su puni talenata za taj sport. Ono što je ključno to je novac koji je neuporedivo manji od onog u fudbalu, pa smo samim tim i konkurentni.
    Sa fudbalom je druga stvar, i sa zajedničkom ligom ne bi mogli da zadržimo talente, dakle ne bi opet mogli ovde da napreduju, a za kvalitetne strance opet ne bi mogli da imamo novca. Drugim rečima klubovi ne bi bili konkurentni u evropi. Koliko je kvalitetnih klubova na prostoru SFRJ, jako malo: Dinamo, Rijeka, Maribor. Olimpija je ispala u drugom kolu kvalifikacija a kvalitet Hajduka je baš sumnjiv. O Bosanskim, crnogorskim i makedonskim klubovima ne treba trošiti reči. Sa ovom ligom dakle dobili bi ne baš veliki broj kvalitetnih utakmica, da li da otpišemo Kragujevac, Užice, Čačak, Zrenjanin i druge gradove koje su puni potencijala zarad Skoplja, Tuzle, Mostara... NE VREDI! Ništa mnogo ne bi dobili da bi ulahili u to.
    Neko kaže BAlkanska liga, je baš ce rumuni koji imaju blizu 17 miliona stanovnika i koji imaju velike stadione, privatizovane klubove i uređeno tržište ( i da tržište je uređeno, jer da nije ne bi bio zbog dugova izbačen Rapid, zamislite da se ovde izbace zvezda ili partizan). Rumunija je imala do juče redovnog predstavnika u ligi šampiona i po dva u grupama luge evrope.Dakle nisu lidi da ulaze sa nama.
    Hrvati su uradili pametnu stvar smanjivanjem broja klubova na 10 i uspeli da ovoga trenutrka na listi UEFA za sledeću sezonu imaju dva kluba u Ligii Šampiona. Da li su i oni ludi da ulaze u SFRJ ligu? NISU!
    Ne zanosite se da će nam UEFA dati direktnog predstavnika, već izgleda da su ovi naši iz saveza dobili signal da će Liga Šampiona biti zatvorena i da će se praviti SUPERLIGA Evrope u kojoj za nas i klubove sa naših prostora neće biti mesta.
    (kimi, 23. jul 2016 10:15)

    # Link komentara

  114. Ja pitam, a zasto u nasoj sadasnjoj ligi nema nagrada od 2,5mil za prvaka drzave i svakog uceskika u njoj po 700 hilj ?, mislim da bi time automatski liga iz godine u godinu sama po sebi liga napredovala.....
    (dejan D7, 23. jul 2016 10:14)

    # Link komentara

  115. Projekat Naiva napisa: "Od 6 mogućih učesnika LŠ spašćemo na 1."
    a ja kažem: od 0 realnih učesnika spašćemo na 1 sigurnog!
    (Tata Prase, 23. jul 2016 10:12)

    # Link komentara

  116. Od ovoga nema nista.Da su ti narodi iole normalni,ne bi se tako besomucno klali.
    (Dzamburu Nkoma, 23. jul 2016 10:10)

    # Link komentara

  117. NE, NIKADA!
    Opet bi to bio sportski i polticki rat, koji bi imao nesagledive posledice.
    (Sportska prognoza, 23. jul 2016 10:09)

    # Link komentara

  118. Ovo je jedini spas za sve timove iz bivse Sfrj. Naravno podrzavam i naravno bez gostujucih navijaca. U cilju zastite bezbednosti svi ce morati da srede stadione i terene, cime cemo se opet pribliziti nekim evropskim standardima. Trenutno je kvalitet liga veoma los, stadioni su ocajni, gledalaca nema, timovi si postali inferiorni... Nadam se da ce da zazivi.
    (Konacno, 23. jul 2016 10:09)

    # Link komentara

  119. Treba da se odigra nacionalno prvenstvo, a potom kup u kome bi igrali 1. i 2. iz svake lige bivse SFRJ.
    (Sale, 23. jul 2016 10:09)

    # Link komentara

  120. Ali gospoda Delije nece prihvatiti tu ligu,nemaju oni tu nikakav interes,bojkot kao i u basketu.Sramota!
    (Joxa, 23. jul 2016 10:08)

    # Link komentara

  121. Nikada necemo nauciti lekciju. Jugoslovenska liga je jedno a liga zavadjenih "ex-Yu" republika koju iniciraju Hrvati je nesto sasvim drugo. Srbijanci, pamet u glavu.
    (Mihajlovic u sredinu, 23. jul 2016 10:07)

    # Link komentara

  122. Kao simpatizer CZ ovo govorim. Bilo bi odlično sa se održi jer bi kvazi navijači Zvezde koji dolaze na utakmicu zbog svega ostalog osim fudbala, počeli da bojkotuju tu ligu, kao što bojkotuju i ABA. Tada bi na stadion dolazili samo oni iskreniji.
    (Mishur, 23. jul 2016 10:05)

    # Link komentara

  123. A Vardar sampion?
    (macan, 23. jul 2016 10:05)

    # Link komentara

  124. Možda bi imalo smisla ako gledamo trenutnu situaciju i kvalitet ovih liga ali sa druge strane mislim da je rizik veliki, fudbal nije isto što i košarka i takve mečeve je mnogo teže obezbijeđivati. Plus sva politička nervoza, ratna prošlost, napetost, nisam siguran kako bi to prošlo.
    (Celtic, 23. jul 2016 10:03)

    # Link komentara

  125. Čista glupost.
    (Aleksandar, 23. jul 2016 10:02)

    # Link komentara

  126. Nemojte to da radite! Pa dokle vise iste greske da pravimo kao u kosarci i da rvatima i slovencima jacamo ligu!?! Posle cemo kukati kad umesto da svaka zemlja ima svog predstavnika u kvalfikacijama za ligu sampiona spadnemo na jednog predstavnika za sve 3 zemlje...
    (Ziveo Partizan i majka Srbija!, 23. jul 2016 09:14)

    Bravo! Pravo u metu. Za neku godinu bi bilo 1 predstavnik za sve zemlje ex-yu.
    Ili balkanska liga ili privatizacija.....
    (Da_Ne, 23. jul 2016 10:02)

    # Link komentara

  127. Da, bilo bi zanimljivijih utakmica... Da, bilo bi vise i novca... ALI... Ja sam protiv samo zbog tog jednog ALI... Desice se isto kao i u kosarci, nakon par godine, ako ne i odmah, ce UEFA da dozvoli jedno mesto u Ligi Sampiona i jedno u Ligi Evrope uz mozda jos 2-3 tima koji bi igrali kvalifikacije za Ligu Evrope. To mozda zvuci zanimljivo ali treba uzeti u obzir da je Dinamo Zagreb ne za jednu nego za dve klase iznad svih klubova u regionu, ukljucujuci i Crvenu Zvezdu i Partizan, dakle Dinamo bi imao osigurano ucesce u Ligi Sampiona sto bi mu donosilo jos profita i samo bi pravilo jos vecu razliku u kvalitetu, a ostali bi se zadovoljavali mrvicama i ponekom Ligom Evrope... Sada postoji neka teoretska sansa da gledamo CZ ili PFC u Ligi Sampiona, sa regionalnom ligom ne postoji ta sansa cak ni u domenu teorije!
    (sofronije, 23. jul 2016 10:01)

    # Link komentara

  128. pominje se jacanje cega? eventualno klubova koji ucestvuju - ostali sprpski klubovi bi jos vise pali u dubiozu.
    (mimz, 23. jul 2016 09:59)

    # Link komentara

  129. Najbolji su mi komentari kako će regionalna liga obezvrijediti postojeća nacionlna prvenstva. U kojem smislu? Partizan je ispao na samom početku u Europi. Zvezda nikad od raspada bivše lige nije igrala ligu prvaka. Što se tiče Hrvatske. Hrvatski klubovi su ukupno daleko uspješniji i bogatiji, a time i liga bolja. Ali koga to zanima u Hrvatskoj? Oni koji su nacionalisti na internetu neka kupe godišnje karte za HNL utakmice. Hoće, malo morgen, a svatko tko se razumije u sport zna kako klubovi samo u jakoj ligi mogu postati jači. To ne znači kako ćemo gledati na početku super nogomet i da će klubovi odjednom postati nogometni divovi u Europi jer realno trebat će vremena za popraviti izgubljeno vrijeme posljednjih 26 godina. A huligani? Zar će nam skupine drogeraša, nasilnika i šupljoglavih kriminalaca odlučivati što je dobro, a što nije dobro? Njima bi predložio neka bojkotiraju ligu.
    (Ekonomist, 23. jul 2016 09:58)

    # Link komentara

  130. Ljudi kratkog pamćenja koji samo u konfliktima vide svoj profit.
    (Liberto, 23. jul 2016 09:58)

    # Link komentara

  131. A Vardar, titula?
    (Jovan, 23. jul 2016 09:15)

    Zvanično, poništeno oduzimanje po 6 bodova kojima je Šajber kaznio neke klubove zbog poslednjeg kola prethodne sezone, tako da se nakon vraćenih oduzetih bodova titula piše Partizanu (koji je imao tih -6) a ne Vardaru (kome bodovi nisu oduzimani) ...
    (Tata Prase, 23. jul 2016 09:57)

    # Link komentara

  132. podrska!
    P.S i kao nekada, batine u Bg, Zagrebu, Splitu...ljudi su uzivali u tome
    (Alessandro NESTA #13#, 23. jul 2016 09:56)

    # Link komentara

  133. Nemojte to da radite! Pa dokle vise iste greske da pravimo kao u kosarci i da rvatima i slovencima jacamo ligu!?! Posle cemo kukati kad umesto da svaka zemlja ima svog predstavnika u kvalfikacijama za ligu sampiona spadnemo na jednog predstavnika za sve 3 zemlje...
    (Ziveo Partizan i majka Srbija!, 23. jul 2016 09:14)

    A bas bi Srbi nekom pojacali fudbalsku ligu. Otimaju se svi
    (Marko, 23. jul 2016 09:55)

    # Link komentara

  134. Naravno da bi bilo dobro i zbog nagrada, a bilo bi i gledalaca, sigurno vise nego u Superligi. Ne pricajte gluposti, Jadranska liga u kosarci je dovela do toga da Partizan, a u poslednje vreme i Zvezda naprave veoma ozbiljne rezultate u Evropi, o kojima u fudbalu mogu trenutno samo da sanjaju. Partizan u polufinalu Lige Sampiona u fudbalu kao sto je ucinio u kosarci? Zvezda u 8 najjacih u Ligi Sampiona u fudbalu?Nema sanse uz ovakve protivnike. Jedini nacin da mozda i udju u Ligu Sampiona jeste jaca liga sa dobrom finansijskom potporom.
    (Boljitak, 23. jul 2016 09:54)

    # Link komentara

  135. Kako kratkovidi su ovi ljudi pa to je neverovatno. 1991. godine kad su napustili Jugoslaviju, Slovenci i Hrvati su se kleli kako nikada više neće biti deo nekakvog NeoJug projekta a sada su upravo oni ti koji izmišljaju zajednička takmičenja u rukometu, košarci, vaterpolu, fudbalu. I svugde oni upravljaju takmičenjem. Na naš račun. Pogledajte samo gde se nalazi srpsko prvenstvo u tim sportovima a gde je bilo pre toga. Nizbrdica. Vaterpolo, košarkaško i rukometno prvenstvo kod nas praktički i da ne postoji. Amaterizam. Na drugoj strani, funkcioneri "jugo-liga" zarađuju solidan novac na naš račun jer da nema Srba ne bi bilo ni takmičenja. Danas, fudbalski klubovi iz Hrvatske, Slovenije i Srbije imaju velike šanse da kao prvaci svojih zemalja uđu u LŠ, sutra će to biti drugačija situacija jer će MOŽDA samo prvak ući u LŠ, a ovi ostali pravac Liga Evropa. Od 6 mogućih učesnika LŠ spašćemo na 1. Da ne govorimo o izgredima. Vaterpolo, košarka i fudbal nisu ista priča. Ako želite rat, slobodno napravite ovu ligu. Ako ste pametni, ignorišite je skroz ... Nema tu trećeg puta.
    (Projekat Naiva, 23. jul 2016 09:53)

    # Link komentara

  136. Bravoooooo,moze i od 2017,jos bolje !!!!
    (max%, 23. jul 2016 09:53)

    # Link komentara

  137. Direktno mesto u LS? Kaze ko? Kokeza? Jeste li proverili u UEFA? Jasno nam je i zasto niste... UEFA nece podrzati regionalna takmicenja, bice indiferentna: "igrajte ako vam se igra".
    (lolek, 23. jul 2016 09:49)

    # Link komentara

  138. Ne daj Bože ovo ikada da se desi. Za sve vas koji ste preskočili 100 godina istorije Srba i južnih Slovena da vas obavestim - istorija je pokazala da Srbi, Hrvati i ostali južni Sloveni ne mogu da prave uspešne zajedničke političke projekte, da to ne vodi ničemu osim katastrofi i da više u takve projekte ne treba ulaziti. A fudbal na Balkanu je ništa drugo do politika! Političari i kriminalci sede po upravama klubova, a navijačke tribine su glavna mesta za mobilizaciju dobrovoljaca, batinaša i ostalih izvodjaca grubih radova. Liga u vaterpolu, rukometu, pa čak i košarci zato može da prodje, ali u fudbalu nikako. Ni jedan drugi sport nema tu moć da mobiliše široke mase kao što to može fudbal. A na Balkanu je to negativna stvar! Ne u političke projekte sa Hrvatima, Crnogorcima i ostalima, saseći tu ideju u korenu dok ne bude kasno. Zašto ne bi smo pravili ligu sa Madjarima ili Bugarima? Srbi su narod bez mozga, identiteta, logike i samopoštovanja. Ko normalan može da se raduje dolasku jednog Dinama i ustaških parola njegovih navijača? Kome je to u interesu? I na kraju, zajednička liga neće rešiti glavni problem našeg fudbala, a to je uticaj politike i kriminala na klubove. To utakmice po Splitu i Zagrebu neće rešiti, ali kako većina ljudi to ne kapira, jasno je da ljudi u Srbiji nisu u stanju da identifikuju glavne probleme u našem sportu pa i društvu uopšte. I sa takvom ligom ćete i dalje imati Kokeze, Vazure i slične face po klubovima.
    (zlizlo, 23. jul 2016 09:48)

    # Link komentara

  139. Podrzavam. Nijedna liga nije toliko jaka da bi joj stetilo ovakvo takmicenje. Najsmesnije je reci da mi, Srbi, ovime jacamo slovenacku, a pogotovo hrvatsku ligu. Za slovenacku ne znam, ali hrvatska liga je u najmanju ruku istog, ako ne i veceg, kvaliteta od srpske...o reprezentacijama da ne govorim...nebo i zemlja...ko je gledao EP, gledao, ko nije, nije. U kosarci se pokazalo da je regionalna liga pun pogodak, cak i za nas, Srbe, koji smo u tom sportu dominantni u regionu. Ne vidim zasto to ne bi uspelo i u fudbalu. Pre svega, to mora da bude i politicko pitanje...puna saradnja politickih vrhova, sluzbi i policije u obuzdavanju navijaca i sprecavanju nereda...sve to moze ako se ima dobre volje.
    (Dragan, 23. jul 2016 09:47)

    # Link komentara

  140. Kaze Nele Karajlic u jednom intervijuu :navijaci Sarajeva su nas navijace Zelje uvjek zezali jer Zeljo je imao jednu a Sarajevo dvije titule pa su oni govorili da su oni za razliku od nas VISESTRUKI sampioni drzave.
    (Djordje Cvarkov, 23. jul 2016 09:47)

    # Link komentara

  141. Glupih li naroda, toliko izginulih a oni bi opet da zajedno igraju.
    (dzoni pijandura, 23. jul 2016 09:45)

    # Link komentara

  142. Podrzavam ideju.Sto se huligana tice (ma ciji bili) samo kaznenom politikom se to dovodi u red.
    (sm, 23. jul 2016 09:43)

    # Link komentara

  143. Samo miliciji dati odresene ruke i nece biti problema.
    (Kao nekad, 23. jul 2016 09:42)

    # Link komentara

  144. Djurhash: Pobogu prijatelju, zar moras politiku ugurati u sve ("ko nas vodi i k nam vodi drzavu").Neverovatno kako sami sebe saplicemo.
    (sm, 23. jul 2016 09:41)

    # Link komentara

  145. zamislite jedan zdrav mlad organizam koji je prepun parazita, i taj mladi organizam polako umire dok paraziti rastu i razvijaju se, e to vam je problem naseg fudbala, imamo sjajne talente, ali dok paraziti budu jeli, a mladi organizmi gladovali, nema napretka ni u fudbalu ni u Srbiji
    (seljadin, 23. jul 2016 09:41)

    # Link komentara

  146. Pitanje koliko je ovo u interesu naših 'najboljih' klubova !? Oni se kroz sadašnju 'Super Ligu' mogu domoći do evro-kvalifikacija,ali šta će biti u iole jačoj konkurenciji ??? Truba Dragačeva !!!

    A što se tiče konstatacija da ćemo mi 'pojačati' konkurenciju i kvalitet drugima... paaaa... smiju nam se susjedi ! I to,onako -grohotom !!!

    Nego,daj sastavljaj tu ligu,da eskiviramo 'ove' kvalifikacije za Ligu Šampiona,Ligu Evrope,InterToto Kup...

    p.s. Srbi vape za logikom !!!! Mislite o tome !!!!
    (NEGRO, 23. jul 2016 09:36)

    # Link komentara

  147. Odlicno! Utakmice izmedju domacih timova se mogu racunati za obe lige, kao sto su pametni ljudi u Evropi lepo smislili i ima vremena za sve. Ne da se kao u kosarci uniste domace lige, klubovi i time baza igraca, pa nam momke do 20 godina oderu Ukrajinci sa preko 20 razlike. Da ne govorim da pogotovo u fudbalu Zvezda i Partizan zive od ostalih iz JSL koji ih snabdevaju najboljim iz Srbije i da je ta liga iznedrila generacije talentovanih fudbalera, ukljucujuci i sampione Evrope i sveta. Strasno kad ljudi iz fudbala uce ljude iz kosarke organizaciji, ali dobro. Takodje, ako ovaj projekat propadne zbog navijaca onda je zaista fudbal najmanji problem u nasim drzavama.
    (my way, 23. jul 2016 09:36)

    # Link komentara

  148. @Ziveo Partizan i majka Srbija

    Jeste, pa hrvatska liga jača od naše, samo pogledaj Evropu zadnjih godina, imaju mnogo bolji uefa koificijent... Jedna Rijeka je ušla u LE, Dinamo igrao LŠ 6 puta, FKP 2.
    Za to vreme CZ nije igrala ništa ravno 10 godina, Voša nije ni blizu da udje u LE, Čuka ispada na startu, dok je jedino FKP igrao Evropu. Onda pogledaj ko kome jača ligu.
    (bg, 23. jul 2016 09:32)

    # Link komentara

  149. Mislim da sam dobro zapamtio brojke...omg
    (ref, 23. jul 2016 09:31)

    # Link komentara

  150. @Ziveo Partizan i majka Srbija!

    Sta mi, i kome da jacamo!?

    Pa za razliku od kosarke, mi smo sa neuporedivo losijim indeksom u fudbalu od Hrvata, a verujem i da Slovenci imaju bolju ligu od ove nase sramote i bede.
    Mi smo dno dna u fudbalu, kome cemo mi da jacamo nesto...
    (Dragan VG, 23. jul 2016 09:29)

    # Link komentara

  151. Alo bre retardi, kakva ex Yu liga kakvi bakrači, opet smišljate način da maznete malo para, a uz to upropastite i ovo malo klubova koje imamo, kao što je uradjeno u košarci, zahtevam da se po ovom pitanju narod izjasni na referendumu!
    (Nikola, 23. jul 2016 09:29)

    # Link komentara

  152. Nego mene interesuje nesto sta ako npr. Dinamo Zg bude najbolji u toj balkanskoj ligi a bude sampion i u HNL-u msm oba mu donosi kvalifikacije za LS?I jel moguce da samo prvoplasirani iz Balkanske ide u Evropu a da na primer drugi ne ide u LE makar kroz kvalifikacije.
    (Jimmy Barka, 23. jul 2016 09:27)

    # Link komentara

  153. iskreno,voleo bih da se uvede,jel bi bila mnogo jaca od trenutne superlige,znam da ce biti nereda ali to uz dobru organizaciju moze da se popravi.zamislite ligu:srbija:partizan,zvezda,vojvodina,cukaricki;hrvatska:dinamo,hajduk,ri promeni.Zamislite jeka,split;slovenija:olimpija,maribor;bih:3 predstavnika,crna gora 2 prefstavnika,makedonija 1 predstavnik ukupno to je liga od 16 ekipa koja bi bila mnogo jaca nase lige koja je ocajna
    (milos, 23. jul 2016 09:25)

    # Link komentara

  154. Sto ne od 2017?
    (Jimmy Barka, 23. jul 2016 09:24)

    # Link komentara

  155. Hteli mi to da priznamo,ili ne,u ovoj sadasnjoj ligi nema napretka.
    Lekcije nam dele po Evropi,jer nemamo kvalitet.Da bi imao kvalitet, potrebno je vreme,novac i mladost.
    Sve to smo procerdali zbog neodgovornih ljudi na funkcijama.
    Tako da je svaka liga bolja od ove.
    Nadam se da ce u regionalnoj ligi biti najvise fudbala,a bilo koja afera ce znaciti njeno ukidanje.
    (zvezdas, 23. jul 2016 09:24)

    # Link komentara

  156. Bravo za novinara koji je izvukao iz konteksta rečenicu "mislim da sam dobro zapamtio brojke"...To je cela suština, ko nas vodi i ko nam vodi državu
    (djurkash, 23. jul 2016 09:23)

    # Link komentara

  157. Ko ono ima najvise titula?
    (Eric Cantona, 23. jul 2016 09:23)

    # Link komentara

  158. Ali lik sa slike... mislim da sam dobro zapamtio brojke?!
    (Borko, 23. jul 2016 09:22)

    # Link komentara

  159. novi rat 100%
    (miki, 23. jul 2016 09:21)

    # Link komentara

  160. divno će biti.. CZ -HAJDUK u Beogradu.. Sever -ogromno platno sa Dražinim likom.. igrači Hajduka neće da igraju, policija ulazi da skine platno -lom! HAJDUK -CZ, sever Poljuda, platno sa likom Stepinca.. igrači CZ neće da igraju..i opet lom.. Nema šanse to da zaživi.
    (VUK, 23. jul 2016 09:21)

    # Link komentara

  161. Sve utakmice bez gostujućih navijača ili tenkovi po ulicama? Stvarno bi zarad kvalitete regionalnog nogometa i klubova volio da ovo uspije, ali strah me tolikog broja ljudi ispunjenih mržnjom i sitnim interesima koji bi se borili kako znaju da stvar propadne ..
    (My name is Zlatan, 23. jul 2016 09:20)

    # Link komentara

  162. Ovo takmicenje bi imalo smisla i dusu samo ako bi bila prava ex-yu liga a ne neki komercijalni projekat gdje bi se dodavale random drzave iz orkuzenja samo radi vise novca i sponzora!
    (Aki, 23. jul 2016 09:19)

    # Link komentara

  163. Odlicna prilika za Zvezdu evo kako moze direkz
    tno u Ligu sampiona.Da bude prvak
    u Eks-yu ligi sigurno ce biti lakse nego sa ludogorcem i ostalima.
    (djoker nole, 23. jul 2016 09:19)

    # Link komentara

  164. Samo ako bi u rukovodstvu bili vecinom srbi. Necu da me neki romani i lisci mantaju
    (Mare, 23. jul 2016 09:17)

    # Link komentara

  165. Slobodno pravite ligu,ali bez Zvezde.Velika greška je napravljena u košarci,rukometu i vaterpolu.Regionalne lige nisu poboljšale kvalitet sporta i klubova,nisu imale finansijski efekat,nisu povećale gledanost...Ali su zato obezvredile domaće lige,povećale broj stranaca...
    (sloga, 23. jul 2016 09:17)

    # Link komentara

  166. Sve utakmice bez gostujućih navijača ili tenkovi po ulicama? Stvarno bi zarad kvalitete regionalnog nogometa i klubova volio da ovo uspije, ali strah me tolikog broja ljudi ispunjenih mržnjom i sitnim interesima koji bi se borili kako znaju da stvar propadne ..
    (My name is Zlatan, 23. jul 2016 09:16)

    # Link komentara

  167. A sto bi mi pravili ligu sa njima? Nemamo samopostovanja kao narod, ako su oni istupili iz lige neka ih, sto bi opet igrali sa njima? Jesu li to fudbalski kvalitetne zemlje, gde bi takmicenjem sa njima i mi postali bolji? Nisu. Sto ne bi pokrenuli isto tako ligu sa Madjarskom, Rumunijom i Bugarskom, cak bi i bolje bilo za nas. Ali ne, bitno da se udovolji Hrvatima i Slovencima koji ce opet ispasti pametniji od nas - kad im treba dodju kod nas kad nama treba ne daju.
    (###, 23. jul 2016 09:15)

    # Link komentara

  168. Zvezda-Srbija-nikad Jugoslavija !!!
    (branko medakovic III, 23. jul 2016 09:15)

    # Link komentara

  169. Treba da pokrenete balkansku ligu, a ne eks-ju. sve ostalo je smešno
    (m, 23. jul 2016 09:15)

    # Link komentara

  170. A Vardar, titula?
    (Jovan, 23. jul 2016 09:15)

    # Link komentara

  171. Nemojte to da radite! Pa dokle vise iste greske da pravimo kao u kosarci i da rvatima i slovencima jacamo ligu!?! Posle cemo kukati kad umesto da svaka zemlja ima svog predstavnika u kvalfikacijama za ligu sampiona spadnemo na jednog predstavnika za sve 3 zemlje...
    (Ziveo Partizan i majka Srbija!, 23. jul 2016 09:14)

    # Link komentara

  172. Nemojte to da radite! Pa dokle vise iste greske da pravimo kao u kosarci i da rvatima i slovencima jacamo ligu!?! Posle cemo kukati kad umesto da svaka zemlja ima svog predstavnika u kvalfikacijama za ligu sampiona spadnemo na jednog predstavnika za sve 3 zemlje...
    (Ziveo Partizan i majka Srbija!, 23. jul 2016 09:13)

    # Link komentara

  173. To je ok ideja,sadasnje lige u ex Yu su beton lige. Nema tu nikakvog fudbala,sve je podredjeno organizovanom kriminalu sa tribina.
    (C i n i k, 23. jul 2016 09:12)

    # Link komentara

  174. Jedina dobra stvar u celoj prici - politika ne moze da igra ulogu, veciti ne mogu kupiti titulu niti mamic npr. tako da bi Vosa bila favorit po meni.
    (Corleone, 23. jul 2016 09:11)

    # Link komentara

  175. Tad smo svi bili jaki.Sad bi se Dinamo Z prosetao kroz takmicenje.
    (Ponosni Zemunac iz Zemuna, 23. jul 2016 09:09)

    # Link komentara

  176. Pobjedik dobija direktno mjesto u Ligu Sampiona.... sve u svemu mislim da bi ovo takmicenje znacilo puno nasim ligama... a bilo bi nenormalno `interesantnih meceva` ... nema potrebe da navodim kojih :D
    (nemanja_drach, 23. jul 2016 09:08)

    # Link komentara