1. Iskreno fudbal ne volim i ne vidim zazto se potencira. Mozemo imati dobru ligu da se ne krade i dase bolje radi. A odbijka, vaterpolo, kosrka dobri sportovi koje pratim, ali teba vise marketinga
    (Milan, 5. avgust 2016 12:16)

    # Link komentara

  2. ja sam ih vec zaboravio prike....da ne napisa ovaj naslov
    (goxy72, 23. jul 2016 12:55)

    # Link komentara

  3. onoliko koliko brzo zaboravimo npr. i vaterpoliste
    (igor, 21. jul 2016 15:41)

    # Link komentara

  4. Koje odbojkase?
    (zlivuk, 21. jul 2016 07:19)

    # Link komentara

  5. ...posebno zbog činjenice da ih, nažalost, neće biti na Olimpijskim igrama u Riju.

    U ovoj poslednjoj recenici je sve receno. NEMA NAS NA OLIMPIJSKIM IGRAMA!!!
    Kraj price!!
    (Milan RoF, 20. jul 2016 16:44)

    # Link komentara

  6. Čemu ovakav tekst?
    (Zii, 19. jul 2016 13:20)

    # Link komentara

  7. Neki brzo, neki nikada.
    Oni kojima se sport završava sa Zvezdom, Partizanom, Ronaldom i eventualno NBA kada se odigra tiket ili kada ne može noću da se spava - brzo.
    "Onima koji se sećamo finala 2003 (inače nezvanično najbolji i najneizvesniji odbojkaški meč ikada) sa istim tim Brazilom i koji smo 2009 bili u areni - nikada!
    (genius, 18. jul 2016 12:54)"
    ..baš tako...kad su primali medalje setila sam se fantastičnog Žareta Petrovića, Brđovića...nisu doživeli da ovo vide, a zaslužili su..plakali smo posle ranijih 5 finala..sve generacije od 1998, jedna bolja od druge! Konačno, BRAVO momci i hvala za ovu radost, jedino je ovo zlato nedostajalo! I u zdravlju da potrošite te novce što ste pošteno zaradili.
    Hvala svim našim odbojkašima, od 1998.god do danas, za ogromnu radost koju su nam donosili.
    Bravo!
    (oljka, 19. jul 2016 10:34)

    # Link komentara

  8. Ljudi odbojku nazivaju mali sport, a to je najmasovniji sport na svetu. Fudbal je tek na trećem mestu. Ovog puta su odbojkaši uzeli milionče i sigurno će im pripasti deo nagrade, pa će im lakše pasti zaborav države i prevrtljivog naroda. Šta da se radi kad su takmičenja retka, a tenis i fudbal se ne skidaju sa tv.
    (mup, 19. jul 2016 10:19)

    # Link komentara

  9. Ja nisam ni gledao.Gledacu ih sada na Olimpijadi.

    Ups!Na Olimpijadi?

    A,daaaa...
    (Smuti pa prospi, 19. jul 2016 09:27)

    # Link komentara

  10. @sladjan, 18. jul 2016 23:47

    Sve si lepo rekao. Zao mi je, ali je istina. Da jos dodam da je JEDINI sport po kome se neka zemlja moze procuti FUDBAL. Cak ni kosarka se ne prati u Evropi sem u zemljama koje imaju top reprezentacije ili kad im reprezentacija osvoji nesto, kao Francuzi, onda stave jednu vest. Inace vesti iz drugih sportova sem fudbala i tenisa ZERO.
    (Viktor, 19. jul 2016 09:10)

    # Link komentara

  11. Kada vidite da vam dete krece u skolu, lupite mu samar i utrapite mu loptu da je lupa u komsijin zid ! Bolje da vam, jednog dana donese, milionce nego da sedi kod vas nezaposlen !
    (Zaboravite mozak, razvijajte du.... !, 19. jul 2016 09:09)

    # Link komentara

  12. Cinjenica je da jako malo ljudi uopste i zna pravila u odbojci.
    Na primer pravilo rotacije. Bez tog znanja gledati odbojku je
    kao gledati fudbal bez znanja sta je ofsajd ili kosarku bez
    znanja pravila o 3 sekunde u reketu. Toliko o stvarnoj
    popularnosti odbojke u Srbiji. "Ocemo da bacimo neku odbojku
    posle skole?" ili "Ocemo kasnije na basket?" i "Ocemo na fucu
    u skolskom?". Sta zvuci realnije?

    A momcima naklon do poda! Nepopularnost odbojke kao sporta
    neumanjuje fantastican uspeh reprezentacije!

    Mediji u Srbiji pisu najvise o fudbalu i kosarci jer su to
    ubedljivo dva najpopularnija sporta ovde. I to se nece promeniti.
    (pajp, 19. jul 2016 07:33)

    # Link komentara

  13. Koje odbojkase? :)
     (Dobri milenko, 19. jul 2016 02:22)

    # Link komentara

  14. Nasi odbojkasi ne ucestvuju na OI dok BraZilci i ostali ucestvuju.
    Mi tempirali formu za ovo talmicenje, a svi ostali za OI, plus su morali da se sacuvaju od povreda zbog OI. Posrecilo nam se ove godine, ali ipak ajde da ih dizemo u nebesa?:) Da su toliko dobri kao sto mislite, zasto se onda nisu kvalifikovali za OI? Tako i nasi vaterpolisti, osvajaju EP, SP ili svetsku ligu a na OI nikada nisu osvojili zlato!
    (djole, 19. jul 2016 00:01)

    # Link komentara

  15. Mali sportovi poput vaterpola i odbojke nisu ljudima u svetu interesantni i privlacni, i tacka: Uzalud im svi uspesi kada medijski u svetu prodju 100 puta slabije od reprezentacije Islanda, Velsa ili Albanije u fudbalu. Fudbal je zakon u svetu, tu smo slabi, i (jos jedna) tacka. Vecina ljudi u Evropi je cula za uspehe Islanda i Velsa u fudbalu, a skoro niko za uspeh nasih odbojkasa. Dakle, zasto im davati pare ako to cak i ne promovise nasu zemlju u svetu (zbog slabe zainteresovaosti)?
    (sladjan, 18. jul 2016 23:47)

    # Link komentara

  16. Na žalost takav smo narod, sportovi u kojima smo najbolji (odbojka i vaterpolo) su u drugom planu, malo trenutne euforije i već sutradan ni reči o tome, a o fudbalu pošto smo najgori svaki božiji dan. Evo sada o kosarci ne može da se diše, svi su bolji selektori i više znaju od samog selektora! I ne samo to, ovih dana smo svedoci žestokog vređanja i ponižavanja selektora od strane pojedinih koji pojma nemaju ni o kosarci ni o životu! Odbojku pratim od olimpijade u Atlanti (godine mi nisu dozvolile ranije) ali osim šturih informacija oko određenog turnira, o ovom sportu nema baš ništa da se piše i čita. Bitno da se jedan čovek koji igra za svoj džep prati u stopu i da dobijamo informacije o svakom njegovom koraku pa i o satnici odlaska u toalet.
     (ama bre, 18. jul 2016 18:45)

    # Link komentara

  17. Sve dok "starleta" iz rijalitija odnese 50k€, a najbolji igrač svetske lige 40, i pritom više ljudi je čulo za nju, bespredmetno je pričati o ovome. Naravno, najveću krivicu snose savezi, ministarstvo i mediji (svi u kompletu), jer niko ne popularizuje nijedan sport. Ova zemlja je uzimala i uzimaće medalje, ali nacionalna prvenstva niko (od medija) ne prati adekvatno i onda se ljudi sete sportista od uspeha do uspeha. Evi i Nole izgubio u Vimbldonu i posle 2 dana niko ni reči, da ne spominjem sportove poput tekvondoa, karatea ili čak rukometa u kom smo osvajali sve što se moglo osvojiti.
     (XLR8R, 18. jul 2016 18:42)

    # Link komentara

  18. Volim sport, ali sam pracenje istog svela na minimum. E sad, sto bih se ja upinjala da se odusevljavam do afektivne inkontinencije nekim uspehom? Da se razumemo, sve su to pristojni i dobri momci, koji ne prave skandale kako bi paznju na sebe skrenuli na takav nacin. Dobice od drzave nacionalnu penziju, koja je nekoliko puta od prosecne plate veca, a ja, fizioterapeut po struci, sa cetvrte godine fakulteta medicinskog, sam morala da pokupim prnje i zbrisem. Nije mi se dalo cekati ni da diplomiram, zato sto vreme prolazi. Otac mi je bio na Kosovu i prosao sve tamosnje frontove koje je mogao i on nema nista, pa ni nacionalnu penziju. I ja sad trebam da budem u euforiji zbog nekog sportskog uspeha. Ma kako da ne. Da se razumemo, lepo je da se kroz sport deca sklone sa ulice i na taj nacin otrgnu od mnogih losih stvari i poroka, ali dajte ljudi, nemojmo preterivati sad. Sto se niko ne pobuni kad decu postenih srpskih generala hoce sa radnog mesta da oteraju? Sto nikome ne smeta jer su: lekari, inzinjeri, prosvetni radnici i mnogi drugi od vitalnog znacaja za drzavu i narod tretirani kao stoka? Pa nece. Daj narodu hleba i igara i ne dozvoli mu da uoci stvarne probleme i pobuni se protiv istih. E, da. Skoro da nema hleba, vec samo igara i ludila masovnog raznoraznih oblika.
    (Говорит Москва!!!, 18. jul 2016 17:24)

    # Link komentara

  19. Odbojkase ne zaboravljamo, kao ni vaterpoliste. Ipak, kao u drugde u svetu, postoje popularniji sportovi i tu se tesko menjaju stvari. Mi smo mala ivsiromasna sredina, nasi najbolji graci igraju u inostranstvu, liga nije zanimljiva, hale i tereni nisu prilagodjeni odbojci pa su i manje prsgledni...

    Zato nam kao i u vaterpolu ostaje samo reprezentacija.

    Fudbal drzi prvo mesto, za to se prvo izborio pa je tek dosao novac i to je tako. Prosto, interesantan je kao sport i za to ina razloga. Sa kosarkom je slicno.

    Malim sportovima ostaje sporedno mesto. Ipak, drzavna TV i Ministarstvo sporta mogu dosta da ucine. Jedni da popularizuju, drugi da pomognu.

    A svaki uspeh dovodi novu decu u sportske klubove. Dok ih Pokemoni na oteraju...
     (Victorinox, 18. jul 2016 17:22)

    # Link komentara

  20. Pa valjda će sad u Riju opet da zablistaju...
     (Majstor Mile, 18. jul 2016 17:07)

    # Link komentara

  21. Svi vi nezadovoljni što se odbojkašima pridaje pažnja nakon ovog uspeha, imate li neki talenat koji ne možete da ispoljite jer nemate sredstava da ga usavršavate i idete na takmičenja. Nemate? e pa onda tišina, i nemojte sa tim tužnim pričama, sažaljevajte sami sebe. A kada neki matematičar bude dobio Fildsovu medalju i kada neki lekar bude dobio Nobelovu nagradu tada i njih treba veličati i slaviti ih.
    (nz, 18. jul 2016 17:03)

    # Link komentara

  22. Ja sinoc uz tri mitosa (pivo) i dva amstela vec zaboravio.
     (Jimmy Barka, 18. jul 2016 17:02)

    # Link komentara

  23. Volim sport, ali sam pracenje istog svela na minimum. E sad, sto bih se ja upinjala da se odusevljavam do afektivne inkontinencije nekim uspehom? Da se razumemo, sve su to pristojni i dobri momci, koji ne prave skandale kako bi paznju na sebe skrenuli na takav nacin. Dobice od drzave nacionalnu penziju, koja je nekoliko puta od prosecne plate veca, a ja, fizioterapeut po struci, sa cetvrte godine fakulteta medicinskog, sam morala da pokupim prnje i zbrisem. Nije mi se dalo cekati ni da diplomiram, zato sto vreme prolazi. Otac mi je bio na Kosovu i prosao sve tamosnje frontove koje je mogao i on nema nista, pa ni nacionalnu penziju. I ja sad trebam da budem u euforiji zbog nekog sportskog uspeha. Ma kako da ne. Da se razumemo, lepo je da se kroz sport deca sklone sa ulice i na taj nacin otrgnu od mnogih losih stvari i poroka, ali dajte ljudi, nemojmo preterivati sad. Sto se niko ne pobuni kad decu postenih srpskih generala hoce sa radnog mesta da oteraju? Sto nikome ne smeta jer su: lekari, inzinjeri, prosvetni radnici i mnogi drugi od vitalnog znacaja za drzavu i narod tretirani kao stoka? Pa nece. Daj narodu hleba i igara i ne dozvoli mu da uoci stvarne probleme i pobuni se protiv istih. E, da. Skoro da nema hleba, vec samo igara i ludila masovnog raznoraznih oblika.
    (Говорит Москва!!!, 18. jul 2016 16:38)

    # Link komentara

  24. Koga?
     (only fools and horses, 18. jul 2016 16:28)

    # Link komentara

  25. Nisam ni gledao, nisam ni znao, niti me zanimaju.
     (banezi, 18. jul 2016 16:17)

    # Link komentara

  26. Sto tice jednog komentara u vezi plate pa i ja radim u privatnoj firmi i to u smenama i jos kao sezonac vec godinama !!! Pa ipak volim da gledam odbojkase !! Ps Do pre koju godinu sam igrao aktivno fudbal kad sam ga napustio zbog faksa i putovanja iako sam bio jako dobar, nisam mogao da uskladim svaki dan putovanja od 100km na faks pa i na treninge stizati izdrzo sam godinu dana tako vise se nije moglo izdrzati i batalio sam tada fudbal na 3ipo godine da bih se pre neku godinu vratio igram u nizem rangu cisto radi sebe i nekih starih drugara da im pomognem !! Ali ipak da predjem na stvar odbojku pratim od 95 kao i kosarku, Vaterpolo, rukomet, Atletiku ( dragutin topic) i naravno fudbal ! Nikad necu zaboraviti kad obojkasi nisu imali dresove za vreme sankcija pa skupili sami od svojih para i kupili od tad pa zauvek su me kupili !! znaci prva generacija koja se pratila je bila Tanaskovic, Kovac, Batez, Braca Grbic i pokojni Zare Petrovic i Brdjovic! Pa onda Druga generacija Sa Grbicima, Vujevicem, Mesterom, Mijicem, Boskano, Pa onda pokaloko ulazi u Tim mladi Ivan Miljkovic, pa tu je vec neka treca generacija posle osvajanja olimpijade ! Braca Grbic, Vujevic, Boskan, Miljkovic, Mester, Geric, Mijic, Jokanovic, Vusurovic.. koja harala svetskom odbojkom pa onda cetvrta generacija Miljkovic, Stankovic, Podrscanin, N.Kovacevic, Nikic, Janic koja je isto bila jako dobra. i sad ova peta koja mislim da moze da uzme sve u narednih pet godina Korektori: Atanasijevic, Luburic, Starovic, Dokic Srednji Blokeri: Lisinac, Podrscaninn, Stankovic, Okolic Primaci: U.Kovacevic, Nikic, Ivovic, Petric, Katic
    Tehnicari: Jovovic, Brdjovic Libera : Majstorovic, Rosic znaci pogledajte tu velesilu a ima tu jos dobrih nasih igraca !! Po meni je najbolji mec u odbojci onaj protiv brazila kad smo izgubili 3-2 kad je Ivan Grozni osvojio Tridesetak poena ako se nevaram takav mec ce se tesko ikad ponoviti !! A sto se tice tempiranja forme reprezentacija tu mala niste u pravu uvek sve reprezentacija idu punim gasom u svetskoj ligi ma koje god takmicenje bilo posle, pa koje gledao Italijane protiv nas zna o cemu pricam tolko su se borili da je to bilo strasno i kad su izgubili od nas prosto nisu imali vise volje da igraju eto kolko im je stalo da se osvoji svetska liga ili naprimer Francuzi koji su prosle godine osvojili svetsku ligu a ove godine su opet dosli ali nisu uspeli al su ipak igrali za trece mesto kao ludi a sta tek reci za Brazilce koji svake godine jure svetsku ligu !! Tako da pozdrav za Odbojkase i naravno ja nezaboravljam uspehe iako zivim u srbiji radim za malu platu troskovi sve veci ali ipak su ti sportisti koji nas uvek razvesele !
     (ja, 18. jul 2016 16:01)

    # Link komentara

  27. koje odbojkase?
     (lerma, 18. jul 2016 15:25)

    # Link komentara

  28. Lep tekst. A da vas pitam, sto vi iz redakcije malo vise ne posvecujete paznje? Ja volim odbojku da gledam i pratim, ali ovde slabo vidim vesti o njima.

    Citam B92 sport svaki dan, ali nema toliko pracenja odbojkasa. Normalno je da je Djokovic najzastupljeniji, ali sto ne smanjite vesti o fudbalu?
    (Black George, 18. jul 2016 15:24)

    # Link komentara

  29. Kod mene se na poslz pricalo celu noc o odbojci,veselo je bilo i svi su zainterosovani za dalja desavanja,svaka cast momcima,imacete paklenu podrsku kad budete u Bg igrali a mozda i sire.
     (Boyka, 18. jul 2016 15:22)

    # Link komentara

  30. mi smo skloni zaboravljanju komplet politike 90. pa mozda zato zaborwvljamo svaki sportski uspeh a onda se pitamo zasto smo i mi sami zaboravljeni od svega. tako nekako. Losi smo generalno.
     (Yammy, 18. jul 2016 15:09)

    # Link komentara

  31. Ovi momci zasluzuju veliko postovanje.Vi pricajte sta hocete
     (somi, 18. jul 2016 14:49)

    # Link komentara

  32. Nemojte da pricate u moje ime. Ja ih sigurno necu zaboraviti.
     (Petar, 18. jul 2016 14:43)

    # Link komentara

  33. Nije problem u zaboravljanju veci je u filozofiji i osudjivanju kojima smo skloni primer Saleta u kosarci smo 8 godina bunarili tukla nas svaka susa a sada zbog pojedinca nevalja ceo ti,to je veliki problem.Kada dodju na celo reprezentacija ljudi koji su ginuli za nju kao sto su Grbic i Djordjevic rezultata ima.Svaka cast jos jednom secam se koliko smo se nervirali kada su braca Grbici i ostali majstori odbojke gubili finala u svetskoj ligi!!!
    (GoranNS, 18. jul 2016 14:33)

    # Link komentara

  34. Kakve odbojkaše???
    (Grk Zorba, 18. jul 2016 14:29)

    # Link komentara

  35. Koliko je gledalaca bilo u areni u Krakovu da gleda finale Svetske lige u odbojci,a koliko je bilo gledalaca u prvom kolu Evropskog prvenstva u fudbalu u Francuskoj???Nisu samo Srbi 'nezainteresovani'.
     (svuda je tako, 18. jul 2016 14:27)

    # Link komentara

  36. Stipsu,nisam pratio,al Đokovića,uvjek,tačnije,ostali me ne zanimaju
    (drce cv prce, 18. jul 2016 14:25)

    # Link komentara

  37. saznat će mo na CNN ili N1,Glas Amerike.
    (caca, 18. jul 2016 14:22)

    # Link komentara

  38. Prvo pitajte tadića(Malog) i ostalu kamarilu,pa onda pređite na ove sadašnje,pošto vam je pitanje "navijačko",p.s prije 10tak godina vas nije bilo niđe da "otkrivate" mutne rabote,kao da su jedini SPSovci bili problem,kao i sad...
    (CIA vas plaća, 18. jul 2016 14:18)

    # Link komentara

  39. Zaboravim sta sam juce jeo! Zaboravljam obaveze, datume licne. Problemi su ti koji te teraju da zaboravljas! Sta me briga za to? Osvojili su svaka cast, ja imam svoj zivot.!
    (Dare, 18. jul 2016 14:01)

    # Link komentara

  40. Smatram da je doslo vreme da se napokon posvetimo sportovima gde najvise osvajamo medalje ili smo bar konkurentni.
    Pre svega mislim na odbojku, vaterpolo, kosarku (mozemo jos jace), tenis, atletika, sportovi na vodi itd... ili jednostavno sve osim fudbala.
    Fudbal ne, ne zato sto nemamo priliv talenata, vec zato sto je fudbal otisao u neku drugu galaksiju koja je nama totalno nepoznata i nedostizna, glavni i osnovni razlog je novac. Nasi fudbaleri ili nemaju dovoljno novca da bi svoj talenat iskoristili ili imaju previse novca pa ih fudbal i ne zanima kad napune dzepove. Dakle, fudbal ne, ostalo da i to mnogo jace!
    Kako koju medalju osvajamo iz pomenutih sportova, sve vise kapiram da smo mi zapravo prejaka nacija, da nema tog prokletog novca u toj meri, da se gleda samo kvalitet, mi bismo ladno u svim sportovima uz dozu srece imali medalje, uvek!
    (Mare, 18. jul 2016 13:52)

    # Link komentara

  41. @dilan dog Sta tebe sprecava da budes taj privatnik? Evo da ti pomognem - lenjo dupe..
    (klikbajt., 18. jul 2016 13:46)

    # Link komentara

  42. Kako mislite kad cemo ih zaborqviti osvojili su zlato to nikada necemo zaboraviti a i mladi su ima mi njih dobro jos da zapamtimo!!!
     (4k4.Dex, 18. jul 2016 13:44)

    # Link komentara

  43. Gledao sam prenos sinoć preko linka jedne Američke televizije, kimentator je znao pomalo srpski i prevodio je delove sa tajmauta onog što govori Grbić, čovek je hvalio sve u vezi naše odbojke čak je i komentarisao pokrete ruku u bloku naših tokom usporenog snimka i rekao da i njihovi odbojkaši moraju tako vežbati da bi bili odlični na mreži, sjajni momci, volim uvek uvek gledati odbojku pre fudbala...
     (zex, 18. jul 2016 13:40)

    # Link komentara

  44. Kad pocnu O.I i vidimo da ih nema tamo
    (nex, 18. jul 2016 13:36)

    # Link komentara

  45. Koga? Nikad čuo... Oo

    Nego uplatite zaostalu porezu do kraja nedelje, treba da se isplate legije stranaca iz BG fudbalskih blizanaca...
     (rex, 18. jul 2016 13:32)

    # Link komentara

  46. Do revanša sa Valetom, naravno....
     (Opet ja, 18. jul 2016 13:30)

    # Link komentara

  47. Kao i sve sto se bitnije u zivotu zaboravi!
     (x-man, 18. jul 2016 13:29)

    # Link komentara

  48. Mi smo nacija ozbiljno navučena na fudbal. Isfrustrirani smo što nemamo pojma, pa nas to kao ne zanima, ali mali uspeh bi nas raspametio... "Delije" bale o nečemu od pre 25 godina, a "grobari" o dominaciji 2000-ih. Nema nas nigde, a opet vest u kojoj neki Zvezdan kritikuje sportsko društvo dobije 500 komentara, a odbojkaši 50. Kada bi mediji više forsirali odbojku, kada bi se i više sponzora vezalo za sport, možda bismo imali veći kult u odbojci, vaterpolu, a mogli bi da opet razvijemo rukomet... U košarci je OK, ali recimo ni približno koliko je u Litvaniji gde je to zaista sport broj jedan. Dakle, prvo država treba da više i strateški podrži uspešne sportove. Drugo, mediji moraju da stanu iza toga. Treće - sponzori, a navijači bi se sami našli u tom zatvorenom krugu, jer rezultata ima.
    (gazibara, 18. jul 2016 13:27)

    # Link komentara

  49. Sve ce to AV da sredi. Nece da dozvoli da drzava ne misli na one koji uzdizu visoko zastavu Srbije. Toliko visoko da svi moraju da podignu glavu. Pa cestitao im? Odmah i to prvi!
    (ccc?, 18. jul 2016 13:26)

    # Link komentara

  50. &Danilo; ako gledas Pink, naravno da ces zaboraviti! Jer nemas cime da pamtis!!
    (Joca gomboca, 18. jul 2016 13:25)

    # Link komentara

  51. Dakle nama nema spasa, toliko smo negativni, losi, jadni. To nigde nisam video a video sam svasta. U Srbiji se sve prasta osim uspeha. No ja cu u svoje ime da kazem bravo momci igrali ste fenimenalno. Srce mi je puno i zbog Vas i zbog Saleta Djoredjevica i njegovih momaka, zbog svakog osvojenog boda za moju zemlju. Zahvalan sam Vam.
     (Covek zvani Vuk, 18. jul 2016 13:23)

    # Link komentara

  52. Neki zaboravljaju,neki ne,ali evo,da podsetim,sportisti Srbije osvojili su u 2015. godini 751 medalju na velikim međunarodnim takmičenjima (251 zlatnu, 218 srebrnih i 282 bronzane).
    Nadajmo se da ce ova 2016. biti jos bolja godina.
    Napred Srbi!
    (Mister Nice Guy, 18. jul 2016 13:22)

    # Link komentara

  53. Odbojka u Srbiji, nije među najpopularnijim sportovima, a zašto je tako ne znam, jer srpske tv prenose sve najznačajnije utakmice, imamo izuzetno kvalitetnu reprezentaciju, osvojili smo sve najprestižnije trofeje.
    Ja lično radije gledam velike odbojkaške utakmice, nego utakmicu naše fudbalske lige.
    Pamtim mnoge odbojkaške legende, a siguran sam da ću i ovu generaciju pamtiti dok sam živ.
    Za mene su oni učinili sportski podvig, jer pobediti Brazil, zemlju od 200 miliona stanovnika, u kojoj je odbojka posle fudbala najpopularniji sport mogu samo najveće svetske reprezentacije, i to samo ponekad.
    (mirko, 18. jul 2016 13:21)

    # Link komentara

  54. Ako urade nesto neverovTno i zapale internet i tviter onda cu ih pratiti ovako kad prebacuju lopte preko mreze nema potrebe. To je tako 20. vek sad su pokimuni u modi
     (wakeUpSheeple, 18. jul 2016 13:20)

    # Link komentara

  55. Jedni Francuzi kojim se potrefila generacija posle decenije i vise,su toliko ispraceni medijski u njihovoj drzavi da je to stvarno VAU! Znam,tamo zivim! A verujte mi da je fudbal,rukomet,kosarka daleko uspred odbojke. BEIN sport koja je privatna kuca,tj sportski kanali su napravili emisije,prate ih u stopu kad su na takmicenju,analize,gostovanaj,zurnalistika itd... Jednostavno treba odrzavati marketing skladno rezultatima i sport se tu dize! Toliko su nas puta nasi odbojkasi obradovali,ali stvarno mislim da su na margini reklamiranja kod nas! Po neka reklamica za VIP mrezu i to je to... Setimo se kad uzmu medalje,a opet toliko nasih igraca koji zare i pale po inostranim klubovima a valjda ih ni komsije ne znaju... Meni su oni svetske fave!!! Stvarno me ne interesuje ko je koga dobio u PAR I CZ 2:2 u PES-u na pripremama itd... I vi novinari trebate malo da podignete Vase prioritete. BRAVO PLAVI!!!
    (ARSENAL FC, 18. jul 2016 13:17)

    # Link komentara

  56. Mediji favorizuju druge sportove a zapostavljaju odbojku. Uvek se u prvi plan gura Đoković(opravdano) fudbal(naravno ne opravdano i uvek navalentno) i tek onda košarka i ostatak sportova(i oni u zavisnosti od uspeha). Nije to do nas već do vas medija. Pa neću na vest o Đokoviću pisati o odbojkašima. A dražava bi morala da ispoštuje "manje"sportove da su oni medijski ispraćeni bolje.
    (gandra šajkaš, 18. jul 2016 13:10)

    # Link komentara

  57. Sve se slazem sa ovim napisanim....2 novinara, zena iz sporta i Tegeltija sa SOS kanala su ispratila kosarkasku reprezentaciju na SP 2014 godine a kad se samo setim onih snimaka iz aviona pri povratku...Pre 2 godine nikomee nije padalo napamet da komentarise kosarkaski spisak a sada se napravila cela ujdurma zbog nekog poluigraca ,to je jedan od pokazatelja sta je Djordjevic uspeo da uradi za samo 2 godine.
    Ovim ljudima svaka cast, jos jedna zanimljivost kada se Nikola Grbic nije plasirao na OI nije dobio otkaz...
    (antiDebil, 18. jul 2016 13:07)

    # Link komentara

  58. Mnogo mi je milo zbog svih sportskih uspeha nasih reprezentativaca al iskreno, onako iz srca. Sve bi zamenila sa uspehom fudbalera. Jednostavno fudbal pa kosarka su ono sto me interesira, kao i 90% sveta. Sad bi se radovala i odlasku na europsko i svetsko prvenstvo fudbalera makar ništa ne uradili. Ma svemu samoj da se pomaknu sa mrtve tačke na kojoj stojimo godinama.
    (krista, 18. jul 2016 13:06)

    # Link komentara

  59. Ima krivice i u medijima. Mnogo volim odbojku, trudim se da ispratim sve što mogu (nisam jedini, naprotiv)ali premalo se piše.
    Gospodo,i vaša redakcija ih često zaboravlja i zapostavlja, važnije šta je mekinro čuo da conga misli o delpotru itd.
    (kecman, 18. jul 2016 13:02)

    # Link komentara

  60. koje odbojkase?
     (srba, 18. jul 2016 13:02)

    # Link komentara

  61. Sad pitaju koliko brzo cemo ih zaboraviti e pa eto neki i nece ali zaboravili su da se nisu plasirali za olimpijadu ?? Sad osvajaju titule samo za pare gde su placeni pa sta ocekivati
    (Fan, 18. jul 2016 12:58)

    # Link komentara

  62. Ja ću ih se setiti.
    (Milan, 18. jul 2016 12:57)

    # Link komentara

  63. Fino pitanje.Svaki sportski uspeh koji zraci entuzijazmom,ovde se brzo zaboravljao.Pa,ko je pratio Đokovica ili Tipsarevica dok nisu dospeli u top 10? Odbojkasi i vaterpolisti su tretirani kao ruzni pačići ove nacije..Srbija hoće uspehe u fudbalu,sportu koji je kod nas degradiran i već 25 godina vučen po blatu i čista je utopija očekivati da se to promeni.
    (Iggy, 18. jul 2016 12:56)

    # Link komentara

  64. Neki brzo, neki nikada.
    Oni kojima se sport završava sa Zvezdom, Partizanom, Ronaldom i eventualno NBA kada se odigra tiket ili kada ne može noću da se spava - brzo.
    Onima koji se sećamo finala 2003 (inače nezvanično najbolji i najneizvesniji odbojkaški meč ikada) sa istim tim Brazilom i koji smo 2009 bili u areni - nikada!
    (genius, 18. jul 2016 12:54)

    # Link komentara

  65. Ako se bavis sportom radi takmicenja, pobede, adrenalina, druzenja... bavi se sportom koji volis. Ako ti je do "medijske paznje" citaj: intervjui, paparaci, starlete i ostala sr.nja, onda se bavi fudbalom ili kosarkom. Cestitke sjajnoj ekipi i Velikom Nikoli
    (De Sisti, 18. jul 2016 12:53)

    # Link komentara

  66. Svaka cast sportistima, ali ne zive oni od naseg obozavanja i pamcenja. Svako od njih igra za novac ili sansu da taj novac negde zaradi.Jedina mala razlika zasto se nasi sportisti toliko trude je i licna satisfakcija da uspeju u zemlji u kojoj ste u startu hendikepirani. Da li ce im drzava ili privrednici pomoci? Dobro pitanje. Posto smo ( navodno) kapitalisticka zemlja i drzavi treba pokrovitelj a to su privrednici. A oni nemaju interesa. U USA postoji nesto sto se zove tax deduction, tj doniras nesto sto ti se odbije od poreza i dobijes reklamu pride. Ovde platis porez i na nagrade. To je ta razlika izmedju amatera i profesionalaca. Na zalost, ( ili na srecu gledajuci rezultate) nasi sportisti su jedini ljudi koji se bore da bi bili pohvaljeni, jer osim nekog patriotizma, niko im nista nije pruzio da bi se zato borili.Sto se naroda tice... kad ti je na pameti samo kako da prezivis, svakog cuda 3 dana dosta
    (Nesa, 18. jul 2016 12:48)

    # Link komentara

  67. Zaboraviću ih odmah jer imam ozbiljne životne probleme a vi ako žalite ove zabavljače milionere svaka vam čast na zaludnosti i poremećenom sistemu vrednosti. Žalite ove što rade važne poslove a niko ne zna ni da postoje i plaća ih bedno. Žalite ove što i nemaju posao. Žalite bolesne. A ne odbojkaše, vaterpoliste i ne znam koga!! Jel hoće da menjaju život sa bilo kim od nas iz komentara? Da li je bilo ko od nas dobio doček za uspeh kao što je borba sa zdravstvenim i životnim problemima, borba na poslu? Da li će bilo ko od nas da dobije penziju u 25-oj? Oni sve to imaju i neka se ne žale! Doći ću im na doček i pamtiću ih onda kad oni meni plate lekove i odaju priznanje za sve sa čim sam se do sad izborio. Do tad neka me zaobiđu sa izazivanjem žaljenja.
     (jadni bogati sportisti, 18. jul 2016 12:46)

    # Link komentara

  68. Koje odbojkase?
     (Herbalajzer, 18. jul 2016 12:41)

    # Link komentara

  69. @Drale
    Izgleda da je u Srbiji samo meni i tebi to jasno. To znači da nam nije mesto u zemlji gde klovnovi i gladijatori vode glavnu reč.
     (vlada, 18. jul 2016 12:40)

    # Link komentara

  70. Ne bih da kvarim euforiju, ali ozbiljne ekipe tempiraju formu za olimpijske igre i zato smo osvojili ovu svetsku ligu. Što se tiče zaborava, jednostavno odbojka nije popularan sport u toj meri da bi bila praćena. Ljudi vole košarku i fudbal i to je normalno. Ne možemo euforično pratiti nešto što nam nije toliko interesantno. To su činjenice, i nikakav trenutni uspeh odbojke, vaterpola i sličnih sportova ne može zamaskirati tu činjenicu. Takodje ne vidim potrebu da se o tome pišu neke analize i kao da se alarmira javnost. Mnogo većih problema imamo od toga što javnost ne prati odbojku u poželjnoj meri.
     (Mikeli, 18. jul 2016 12:39)

    # Link komentara

  71. Koje odbojkase? :)
    (Alchajmer, 18. jul 2016 12:39)

    # Link komentara

  72. Zašto uporno insistirate da moramo veštački da pravimo popularnost tamo gde ne postoji. Ti odbojkaši su sebe obezbedili za ceo život, dobijaće astronomske penzije već sa 30 godina i imali su i više od 5 minuta slave. I vi ih žalite?? Ajde pitajte zašto smo zaboravili na lekare koji primaju 500e i spašavaju ljude svaki dan a niko i ne misli na njih niti im hvala kaže a kamoli da im pravi doček na trgu. Profesore koji obrazuju decu za još manje para, radnike koji rade u fabrikama i sve ostale. Stalno se provlači ta tema kao jadni odbojkaši i vaterpolisti, a oni se obezbedili za ceo život i rade ono što drugi rade iz zabave. A to što ih upoređujete sa fudbalerima i košarkašima je posebna glupost. Evo ja nisam ni gledao odbojku jer me ne zanima kao i masa drugih. E zato i dobijaju manje jer manje ljudi uživa u toj zabavi. Ajde sad krenite i da kukate što su Tapijeve slike jeftinije od Pikasovih, Ceca od Madone itd. Zato što manje ljudi vidi u tome vrednost i u tome uživa! Mnogo bitnije pitanje je zašto žive kao stoka bez ikakvog priznanja oni koji nas leče i obrazuju. I mislim da smo jedina zemlja koja žali profesionalne sportiste i traži da im država daje dodatne pare. Neka ih daju bolesnoj deci, penzionerima, ljudima koji rade i onima koji čak i nemaju posao a ne ovim bogatim zabavljačima masa.

    Pitate me kad ću da ih zaboravim? Još juče jer mi nisu ni bili u mislima! U mislima mi je šta će mi danas lekar reći o dijagnozi na tešku bolest i kojim parama ću da kupujem lekove kad nemam posao! Jel sad treba da tražim doček pred skupštinom i tražim penziju u 30 jer se borim sa još težim stvarima nego odbojkaši?
     (ne brinite za njih, 18. jul 2016 12:39)

    # Link komentara

  73. Sam Miljkovic je rekao:Dobro je da su nas se mediji sjetili.Pa bolje i da pisete o nekoj osvojenoj medalji od prije 15 godina,nego da citam gdje i sa kim Mesi ljetuje.Ja sigurno dugo necu zaboraviti osvojenu svetsku ligu poslije toliko izgubljenih finala.
    (Marko, 18. jul 2016 12:38)

    # Link komentara

  74. sto pre.
     (Salence, 18. jul 2016 12:38)

    # Link komentara

  75. Vrlo brzo preko noci, nazalos.
     (Немаповлачења, 18. jul 2016 12:37)

    # Link komentara

  76. jako kratko :-(
     (pera, 18. jul 2016 12:35)

    # Link komentara

  77. Nije samo sto ih globalno prate (drugi sportovi) vec sto i kad mi izadjemo napolje onda nam se igra basket,fudbal, a ne neki tamo sport za koji ni ne znamo ko se uopste opredijeli za babljenje istim. I jos zabava svedena na minimum.
     (Beljo, 18. jul 2016 12:34)

    # Link komentara

  78. Ja zaboravio da gledam sinoc...gledao nesto drugo,ni setio se nisam a ceo dan se oatrio za finale...kakav maler,da li je moguce!
    ?
     (Rovac, 18. jul 2016 12:32)

    # Link komentara

  79. Odbojkaši su uvek bili jedna od najpozitivnijih ekipa u Srbiji. Nijednog skandala, te neće ovaj da se pridruži reprezentaciji te ovaj glumi povredu itd. Uz vaterpoliste su jedini kojim su uspesi redovni več 20 godina i samim time su u samom svetskom vrhu. Zaslužuje pažnju ali ne trebamo se siliti, realno su ostali sportovi opet popularniji i biće uvek tako. Pa i SAD ima jaku odbojku i hokej i to opet nije toliko medijsko popraćeno kao recimon njihovi košarkaši, atletičari, NFL-ovci,...
    (sefina, 18. jul 2016 12:29)

    # Link komentara

  80. U profesionalnom sportu 5 godina jeste mnogo. Da li se u Holandiji sada prica o tome kako su 3 na svetu ili kako se nisu ni plasirali na evropsko.
    Pa te 2011 su kosarkasi "podbacili", a godinu pre toga im je ukradeno finale, a dve godine ranije su bili drugi, oba uspeha totalno neocekivana, van bilo kojih prognoza.
    Ko ce da pamti srebro rukometasa na domacem terenu kada ne mogu nigde posle toga da se kvalifikuju.
    (RATM, 18. jul 2016 12:24)

    # Link komentara

  81. koga?
    (wlado, 18. jul 2016 12:23)

    # Link komentara

  82. Jedno mogu reci sigurno, mojoj generaciji '84 (a i koja god. gore-dole) je 90-tih godina odbojka bila bitna jednako koliko i fudbal i kosarka (nba u to vreme bila cak i popularnija od fudbala, prosecan poznavalac kosarke znao je sve moguce nba klubove, igrace skupljale se slicice masovno itd) i to potpisujem. Svako takmicenje reprezentacije se iscekivalo zeljno, svetsko prvenstvo se gledalo maltene kao fudbalsko. Reprezentacija se posle takmicenja docekivala svaki put je ludnica bila. Kvisko, Ivan grozni, braca Grbic... takva generacija se ne radja ponovo i mislim da je to bio glavni razlog. Svaka tekma spens i pionir krcati. I dan danas se moja generacija (i stariji) secaju finala olimpijade '96 sa po meni najjacim drim timom, secamo se '98 i mijatovog penala protiv holandije a meni licno, ubedljivo najtezi poraz - od italije u finalu odbojkaskog sp. Mi nikada jaci i spremniji, zabari (dokazano) dopingovani. Pozz
     (Corleone, 18. jul 2016 12:23)

    # Link komentara

  83. Za neupucene, od onog miliona, 40 posto ide odbojkaskom savezu, a ostalo dele igraci. Znam da ima dusebriznika koji cesto sportistima prebacuju za lovu. Evo sad, neka se okome i na savez, uzimaju skoro pola!
     (zlotrov, 18. jul 2016 12:22)

    # Link komentara

  84. tri dana bez cetvrtog
     (gile, 18. jul 2016 12:22)

    # Link komentara

  85. 2-5 dana
     (Miroslav, 18. jul 2016 12:18)

    # Link komentara

  86. Честитам им на свим успесима па и на овом. Увек их бодрим али да се не заносимо. Нико од тих репрезентација које смо победили а иду на олимпијаду није био на свом нивоу. Никог од тих сила није било брига за ово јер темпирају своју форму за ОИ. Драго је мени да смо освојили али... Нису сви били на свом нивоу...
     (Carapan, 18. jul 2016 12:18)

    # Link komentara

  87. Zaboravio sam i da ih gledam, a od jutros se i ne sećam ni ko su oni.
    (Djole, 18. jul 2016 12:17)

    # Link komentara

  88. To pricate o ovima sto su osvojili neko totalno nebitno takmicenje a nisu se plasirali na olimpijadu?
    (cilim, 18. jul 2016 12:17)

    # Link komentara

  89. Bitno da se ulaze toliko u mrtvacki fudbal..
     (Scholes, 18. jul 2016 12:14)

    # Link komentara

  90. Ово је за одбојкаше најважније такмичење,милион зелембаћа је у питању.
     (Циник, 18. jul 2016 12:14)

    # Link komentara

  91. Ove godine je 10 dana glavna sportska vest bio (ne) odlazak Bobana Marijanovića na turnir u BG/Rio.

    Vest je svaki (pokušaj)transfer(a) svakog fudbalera koji greje klupu u prosečnom EU klubu. Znamo ko su predsednici svih većih fudbalskih klubova, informacija za dnevnik je svaka skupština FK Partizana ili FK Crvene zvezde. Kada mediji ne bi toliko pričali o njima i svi oni bi pali u zaborav kao i sve drugo. Koliko dugo će odbojkaši "ostati u sećanju" zavisi sam od medija, od istih onih koji forsiraju neke druge teme, koji se bave molarnim polemikama, istih onih koji će sada da nagrnu da zovu odbojkaše u goste, u različitim emisijama a koji ih se neće sećati za 4 meseca.... eto, toliko ....
    (Peđa, 18. jul 2016 12:13)

    # Link komentara

  92. Vec su zaboravljeni. I nikada kukali nisu. Uzeli su milion dolara.Saami sebe izdrzavaju
    (navijac iz fotelje, 18. jul 2016 12:13)

    # Link komentara

  93. Slobodno igrajte za novac zasto da ne? Sport je posao kao i svaki drugi i ako postoji trziste na kojem u sportu moze da se zaradi zelim vam sav uspeh. Fraze "igramo za drzavu sa grbom u srcu" su zaista deplasirane. Problem su nekomercijalni sportovi koji bez pomoci drzave ne mogu da opstanu. Meni je dakeko veci problem sto ova drzava nema privredu od toga da li ce nas neko predstavljati u svim postojecim sportovima.
     (Mr, 18. jul 2016 12:12)

    # Link komentara

  94. Pravi Srbi to nezaboravljaju lako
    (Istok-zapad, 18. jul 2016 12:11)

    # Link komentara

  95. To sto ih zaboravimo ima i nase krivice i novinara.Novinari vise pisu o neuspjehu fudbalera nego o uspjehu odbojkasa,kosarkasa,ili vatrepolista.Drzava hoce da gradi nacionalni stadion,a najveci uspjeh u zadnji dvadeset godina odlazak na svetsko prvenstvo 2010. pa bolje te pare uloziti u ove sportove u kojima osvajmao medalje.Jednostavno fudbal je izgubio dusu,ogromne pare su ga unistile.Ali dobro tako je sve kod nas Srba,ono sto ne valja izlazi u prvi plan,a ono sto valja uvjek nam je na zadnjem mjestu.
     (rope, 18. jul 2016 12:07)

    # Link komentara

  96. Da, baš su u Srbiji sportisti zapostavljeni. Pa to su nam jedine iole svijetle tačke, ali ne treba sad uzdizati u nebesa svaku moguću medalju, ima života i mimo sporta.
     (dz, 18. jul 2016 12:07)

    # Link komentara

  97. Ja nisam ni znao da se desava to takmicenje. Ne mogu zaboraviti nesto za sto ne bih znao da mi ne naturaju na oci srpski portali.
     (Beljo, 18. jul 2016 12:06)

    # Link komentara

  98. Zasto bi se uopste odusevljavali sportovima pogotovo onim koje retko ko u svetu prati. Uverili smo se da sport ne popravlja ekonomski polozaj nase drzave. To je posao kojim se sportisti bave i na svim uspesima im cestitam ali kakve to ima veze za statusom pojedica u ovom drustvu. Mene odusevljavaju inzenjeri, lekari, zanatlije i radnici koji stvaraju novu vrednost i unapredjuju kvalitet ljudskog zivota. Sport je samo jedan od vidova masovne zabave.
     (Drale, 18. jul 2016 12:06)

    # Link komentara

  99. Miljko je na toj konferenciji uradio nešto po licu tadašnje ministarke sporta što je sada neprikladno da napišem/opišem. I šta se promenilo nakon toka? Ništaaaa... Prema tome, džaba se busamo. Odbojka i vaterpolo su sport odabranih. Ne može svaka šuša da razume te sportove. Sportski pozdrav.
     (Ime br.2, 18. jul 2016 12:05)

    # Link komentara

  100. Zaboraviće se onoliko brzo koliko ih brzo mediji zaborave. Dok mediji pišu o njima ljudi će i pričati o njima, isto je i za starlete i ostale medijske propalitete! Svu odgovornost snose mediji!
     (3fun, 18. jul 2016 12:04)

    # Link komentara

  101. Који одбојкаши? То је вест јуче, дајте нове вести. Како игрју кошаркаши пионири на балканијади?
     (Влада, 18. jul 2016 12:01)

    # Link komentara

  102. Uspeh jeste veliki jer nijedna generacija odbojkaša to do sada nije uspela, ali... Da, na žalost, postoji i to jedno ali...
    Naša reprezentacija se nije kvalifikovala za Rio i OI pa je to nama bilo jedino takmičenje za koje smo i tempirali formu, za razliku od drugih kojima je ovo samo priprema za Rio.
    Da smo i mi kojim slučajem učesnici OI, da li bi Grbić tempirao vrhunac forme sada ili za mesec dana? Možda bi i ranije generacije odbojkaša osvajale Svetsku ligu da su izostajali sa OI, svetskih i evropskih prvenstava. Radujem se naravno, ali ipak ostala je senka zbog izostanka na OI u Riu.
    (Željko, 18. jul 2016 12:01)

    # Link komentara

  103. To je jednostavno tako, odbojka i vaterpolo se po globalnoj popularnosti ne mogu takmičiti sa fudbalom i košarkom. Nema to veze sa odnosom javnosti i stanjem svijesti u Srbiji. Svugdje je tako. Znamo da nije OK, ali šta da se radi...Tako je kako je....
     (Diego Moustapfa, 18. jul 2016 11:59)

    # Link komentara

  104. Zaboraviću čim pogledam sledeći nastavak Aktuelno, na Pinku.
    (Danilo, 18. jul 2016 11:58)

    # Link komentara

  105. cim kosarkasi pocnu da igraju :p
     (marko, 18. jul 2016 11:56)

    # Link komentara

  106. Djulu Mestera? Pamticu ga zauvek.
     (realan, 18. jul 2016 11:55)

    # Link komentara

  107. Ne razumem sta treba, da se mesec dana provlace po novinama, da pisu o njihovim privatnim zivotima, devojkama, da im obilaze porodice dok nam ih kompletno ne ogadite? Ljudi ovo je samo sport, takmicenje je gotovo. Svaka cast momcima, veliki uspeh su postigli, dobice i neke nagrade od ove banana drzave valjda i to je to...
     (Pakal, 18. jul 2016 11:55)

    # Link komentara

  108. Uz duzno postovanje za vaterpoliste, odbojkaše, atleticare, i sve ostale, nije to samo do nas. Jednostavno, fudbal i kosarka su globalnl izuzetno jaki, svi ih vole i prate pa tako i mi.
    Da li to znaci da ne cenimo ostale sportiste? Ne, samo ti sportovi nisu toliko komercijalizovani kao ovq dva. Kad ste odgledali odbojkaski mec poslednji put na tvu, klupski?
    Oni ovim zasluzuju nagrade i premije kao i svi ostali i nadam se da ce ih dobiti. Ali ne trebabas mnoto pametovati
     (Neutralni posmatrac, 18. jul 2016 11:55)

    # Link komentara

  109. Moramo se odmah okrenuti Terziću, Kokezi i Čoviću i povećanju broja stranaca.
    (Divlja lepota Prokletija, 18. jul 2016 11:54)

    # Link komentara

  110. Svaka cast momcima, ali za razliku od fudbalera, odbojkase ne vode kriminalci nego sportisti.
     (Pera, 18. jul 2016 11:53)

    # Link komentara

  111. Radim kod privatnika....plata ispod proseka...dvoje male dece....žena isto kod privatnika....do 10-og u mesecu plate skoro i da nema....a računi sve veći i veći....i šta ja sada imam od ove pobede i medalje.Stvarno.Odbojkašima svaka časg kao i svim sportistima , ali oni su igrali za sebe (finansijski).Samo budala može da o ovakvim stvarima,sportskim, bude oduševljen duži period...a mi običan narod ne.Imamo isuviše svojih problema, daleko je 5 u mesecu.To je moje mišljenje.Molim minuse.A zašto je stanjke takvo ... e to pitajte političare.
     (Dilan Dog, 18. jul 2016 11:53)

    # Link komentara

  112. Nece se to promeniti ikada, na svu srecu politicara npr, "dobro je sto ovde ljudi kratko pamte"
    (Nemanja, 18. jul 2016 11:52)

    # Link komentara

  113. ne razumem, jel treba sada da pricamo o ovom zlatu svaki dan dok ne osvoje drugo? Ko ako osvoji? a da odbojkasi...a koji odbojkasi? hmm
     (zinzi, 18. jul 2016 11:51)

    # Link komentara

  114. koje odbojkase?
     (janko, 18. jul 2016 11:51)

    # Link komentara

  115. Prvomajska razbibriga odbojka? Iskulirajte! Kao i rukomet i veslanje i umetnicko klizanje...Taj rang.
     (Milan_C, 18. jul 2016 11:51)

    # Link komentara

  116. Mislim da pravi navijači nikada ne mogu da zaborave i da uvek prate rezultate i karijere sportista, odbojkaše pratim od Atlante '96, košarkaše od Atine '95, vaterpolo, rukomet, fudbal, atletiku, pa i ostale individualne sportove i "manje" bitne, jednostavno su mi svi ti sportovi ulepšali detinjstvo u tim tmurnim vremenima koja su nas snašla.
     (Mihailo, 18. jul 2016 11:51)

    # Link komentara

  117. Jujuju sta je huligana u komentarima koji se pitaju: koje odbojkase!?!?? Sve!!!!! Od Vanje, Brdjovica, Vase, Kviska...….. Do ovih danas divnih i PRISTOJNIH momaka! Nikada u Srbiji nije prolazila skromnost i pristojnost! Oni, vaterpolisti, kajakasi, strelci.......samo kad pobede: drzavni vrh je uputio cestitku! Pa im ugase klubove! A oni se slikaju sa rukama kao preosveceni i osvoje SVETSKU LIGU! I Odbojkasi i vaterpolisti! Svi oni koji su naj manje od drzave dobijali, naj vise medalja sau donosili! A fudbalsko politicka mafija vlada ovom drzavom pa su im oni naj bitniji!!!! E nama nisu!!!!
    (Jocagomboca, 18. jul 2016 11:47)

    # Link komentara

  118. Samo lud covek moze da prati raspali klupski i reprezentativni fudbal u Srbiji i da se zbog toga nervira.Ali i vi novinari cini mi se imate najvecu odgovoronost zbog toga.Hvala i kosarkasima,kosarkasicama, odbojkasima,vaterpolistima,Ivani,Novaku ,Asmiru,Ivani Maksimovic i ostalima sto daju sve od sebe da na njabolji moguci nacin reprezentuju sebe i svoju drzavu.
     (bole, 18. jul 2016 11:47)

    # Link komentara

  119. Iskreno , sve medalje kad se skupe od odbojkasa, vaterpolista, rukometasa i svih ostalih ne znaci mi kao medalja u kosarci ili fudbalu.
    (mirce, 18. jul 2016 11:46)

    # Link komentara

  120. Hmmm,pa sa jednim od najlosijih timova smo uspeli.Sreća
     (Veron, 18. jul 2016 11:46)

    # Link komentara

  121. Nazalost,ima istine u ovom tekstu. Odbojku pratim od 1995,generacije Tanaskovica,Zareta Petrovica,Brdjovica,Kovaca... Pa do ovih lavova danas! Istina,ne kao pre,odraslo se,drugi zivot i obaveze. Medjutim daleko od toga da cu ih zaboraviti,bas kao i svi pravi ljubitelji odbojke.
    (Billy Su, 18. jul 2016 11:45)

    # Link komentara

  122. Pa pravi sportisti i ljudi koji istinski vole sport, nikad nista ne zaboravljaju. Srbi, kao sto znate, zaboravljaju samo uspehe. Miljkovic je sve lepo rekao. Meni je zao sto smo takvi. Pljujemo Noleta jer se sprema za zlato u Riu, ne valja nam Sale jer ne moze se poremetiti "hemija" u timu, pljuvali smo Divca, Dzajica, Danilovica, pa i Miljkovica... Nego, jedino mladi tu mogu nesto promeniti. Pocnimo od sebe, da ovo zlato nikad ne zaboravimo, jer i neke male stvari u zivotu brzo zaboravljamo a ne bi trebalo.
    (TESLA org, 18. jul 2016 11:43)

    # Link komentara

  123. Medije zaboravljaju odbojkase a ne narod. Dobro se secam izjave naseg najboljeg odbojkasa, Miljkovica. Cak sam i ja vama pisao da im pruzite malo paznje. Kao i obicno tek ste se setili kad smo se u velikom broju bunili. Ja licno pratim svaku utakmicu nasih odbojkasa/-ica. A ne samo njihove: tu su i vaterpolisti, fudbaleri, kosarkasi/-ce, rukometasi/-ce, teniseri. Volim sport, a pogotovom utakmice nasih reprezentacija. A i nisam onaj koji ih pljuje cim izgube jednu utakmicu. Puna podraska nasim sportistima i da mi i pogotovom medije ih lepo isprate na OI.
    (Kriticar, 18. jul 2016 11:39)

    # Link komentara

  124. Koji odbojkasi?! :)))
     (Rejnald, 18. jul 2016 11:39)

    # Link komentara

  125. fudbaleri??
    (lud, 18. jul 2016 11:38)

    # Link komentara

  126. Koje odbojkase?
    (Zux, 18. jul 2016 11:36)

    # Link komentara

  127. Koliko traje medalja veslača?

    Koliko "dugo" traje zlato Ivane Spanovic.

    Sad se pravite moralne gromade.
    Je l' ovi idu na Olimpijadu?
     (nothing wrong with me, 18. jul 2016 11:36)

    # Link komentara

  128. nikad!!!!!!
     (nik, 18. jul 2016 11:35)

    # Link komentara

  129. Koje odbojkase?
    (123, 18. jul 2016 11:34)

    # Link komentara

  130. Brzo,nažalost. Bravo,momci !!!
     (nemesis, 18. jul 2016 11:34)

    # Link komentara

  131. Koga?
     (doktor, 18. jul 2016 11:33)

    # Link komentara

  132. Koje odbojkaše?
    (Nebi, 18. jul 2016 11:33)

    # Link komentara

  133. Koga?
    (NS, 18. jul 2016 11:32)

    # Link komentara

  134. Bravo redakcijo! BRAVO!! Tako treba.
     (Ime, 18. jul 2016 11:32)

    # Link komentara

  135. Koje odbojkase?
    (666, 18. jul 2016 11:28)

    # Link komentara