1. Što znaci najteži?
    Ako je mislio na kolicinu profesionalnih sportaša koji se bave nekim sportom, onda svakako spada u tu grupu(nogomet, odbojka, badminton, itd su najbrojniji)
    Akoje mislio na zahtjevnost onda nije ni blizu. Mjerenja se rade po utrošku kisika u kratkom vremenu,. Na zadnjim OI i gotovo svim prijašnjim ovo su 4 najteža sporta... Boks,Badminton,Vaterpolo i hokej. Sportovi sa nevjerovatnim ubrzanjima. Primjer...teniski meč traje 3 sata i aktivno se igra oko 25 minuta. Sve ovo je lako provjeriti, lp
    (pepo, 23. maj 2016 11:22)

    # Link komentara

  2. Ha ha jedem bananu pod suncobranom,curice mi nose ručnik i vode,pauziram od drugih pauza svakih par minuta i ako počne kišica odmah završavam da se ne prehladim
    Da to je stvarno najteži sport
    (Banana, 20. maj 2016 20:14)

    # Link komentara

  3. Ako Ti je tenis pre težak sport a Ti onda pređi na biciklizam!
    (Čivijaš, 19. maj 2016 13:21)

    # Link komentara

  4. @Giovanni

    Nemojte polemisati sa trolovima jer je besmisleno.
    Oni u svojim komentarima ne izražavaju svoje mišljenje, već pišu po zadatku. Ovde ne mislim na benigne šaljivdžije, koji su nekada nazivani trolovima, već na plaćene spin-trolove.

    Uzdravlje!
    (Dylan Dog, 19. maj 2016 12:24)

    # Link komentara

  5. Giovanni

    ahahaha bez-bol palica!
    wow, DD, tepanje momcovi... XD
    (Bg, 19. maj 2016 09:14)

    # Link komentara

  6. Kada sam bio mlad, pre tridesetak godina svi smi igrali fudbal. Mesta je bilo samo za najbolje. Ko nije igrao fudbal išao je na basket a ko nije imao mesta ni na basketi igrao je tenis. I u ono vreme to nije bilo pristupačno. Do dobre opreme nije bilo jednostavno doći, terena je bilo malo, bili su loši i imi se nije igralo. Danas je situacija drugačija, mogu da kažem da je ubedljivo najzahtevniji sport. Mnoooogo novca je potrebo da bi se postalo top 100 igrač, porodica mnigo mora da se žrtvije a rezultat je neizvestan. Lako je Gulbisu ako pukne na tenisu tata mu ostavlja firmu. Induvidualan je sport, nema pomoć prijatelja. Treba ti mnogo veštine da se savladaju svi elementi igre, naporno je fizički i treba ti jaaaka mentalna snaga. A treba imati herca u situaciji kada ti jedan servis rešava mnogo pitanja. Nadam se da tenis neće biti upropašten zbog prokletog novca i kladionica kao fudbal i basket.
    (šetač, 19. maj 2016 08:24)

    # Link komentara

  7. @ Bg, 18. maj 2016 23:15
    Lepo ti je DD objasnio ali tebi dok udje u glavu izgleda treba bezbol palica.
    (Giovanni, 19. maj 2016 03:12)

    # Link komentara

  8. Dylan Dog

    wow zemljače, naporan si, opusti se i uživaj malko za promenu...
    da, smaraju trolovi, ali u zadnje vreme me smarate i vi koji mislite da ste stručni samo zato što napišete roman, 10 tomova, o nekom meču ili teniseru.
    Pomilsio bi neko kako je prava šteta što niste treneri nekom iz top 10, umesto što komentarišete na b92.. hihihi... pozzz
    (Bg, 18. maj 2016 23:15)

    # Link komentara

  9. Ovaj portal se lagano pretvara u festival trolova i ostalih štetočina.

    Gospodo Moderatori, na Vama je odgovornost. Nije slučajno da Vam trolovi prvi ostavljaju komentare na svaku vest, da pišu stvari suprotne zdravom razumu i logici, da vređaju i nipodaštavaju i sportiste i ostale komentatore.

    U 50 komentara, tek se na prstima jedne ruke mogu nabrojati smisleni komentari o tenisu kao sportu, iz kojih se nešto pametno može zaključiti.
    Ograničavanjem broja karaktera po komentaru počeli ste da favorizujete navijačke komentare u par redova i otvorili vrata trolovima. Dok se nisu pojavili Novak, Jelena i Ana - ovde je komentarisala tek nekolicina ljudi koji su bar imali poštovanja prema drugima.
    Ovo danas ne liči ni na šta.

    Komentari od par reči: "Plati porez...", "Šta ti znaš...", "Zna se..." itd. su postali uobičajeni. Sve se svodi na neafirmativno komentarisanje vesti o Novaku i kontra-komentare. O samom tenisu tek negde poneko nešto napiše.

    Moderatori, radi se o portalu koji VI moderirate. Kao što gore napisah, odgovornost je pre svega na Vama!
    Molim da ovo objavite.

    Uzdravlje!
    (Dylan Dog, 18. maj 2016 20:20)

    # Link komentara

  10. U zivotu nema nista najteze,tesko nego jer hoces ili neces da uspes pa bilo to sport,astronaut,naucnik svugde trazi se neka vrsta odricanja zarad uspeha..
    (Prakticar, 18. maj 2016 19:21)

    # Link komentara

  11. tenis je frustrirajuci sport..trazi milimetarsku preciznost..sate ..godine treninga .
    znoja..odricanja kao ni jedan drugi sport trazi velika novcana izdavanja i ja kraju igras sport bez fizickog kontakta a ponekad im dodje da reketom izlupa protivnika.. ..linijskog sudiju a ne moze..frustracija zar ne..
     (mikele, 18. maj 2016 18:07)

    # Link komentara

  12. Imao bi Berdih neki GS dosad i masters ali psiha mu nije dozvaljava da u tom cilju uspe.
    (no name, 18. maj 2016 17:59)

    # Link komentara

  13. Tenis je pored Fudbala najplaceniji sport ali sa time nosi posledice i rizik od povrede do bolesti. I to sve radi slave,trofeja i novca koji je svakako najbitnije kod svakog coveka danasnjeg.
    (rekrativni sportista, 18. maj 2016 17:55)

    # Link komentara

  14. Neka se malo bavi skijanjem ,plivanjem ,atletikom i gimnastikom,boksom,pa će zaključiti koju je budalaštinu izvalio.Tenis jeste zahtijevniji sport, ali najteži sigurno nije.
    (sportista, 18. maj 2016 17:46)

    # Link komentara

  15. Neka se malo bavi skijanjem ,plivanjem ,atletikom i gimnastikom pa će zaključiti koju je budalaštinu izvalio,boksom.On jeste zahtijevniji sport, ali najteži sigurno nije.
    (sportista, 18. maj 2016 17:45)

    # Link komentara

  16. Sve je tačno, najteži sport je tenis! Svaki mišić radi! A i glava, nemaš na koga drugog da se osloniš osim na sebe samoga!
     (rale010, 18. maj 2016 16:34)

    # Link komentara

  17. Berdih je ocigledno operisan od svih ostalih sportova. Probaj da odigras 15min rekreativne rukometne utakmice pa ce ti biti jasno kakvu si glupost izvalio.
     (Carolija, 18. maj 2016 16:31)

    # Link komentara

  18. ne lupetaj. sport bez kontakta ne moze biti najtezi. plus ne pretrcite ni blizu koliko fudbaleri. povrede jako retke. kretanje pravolinijsko 95% vremena. pauza posle 2 gema. smesno.
    (golubar, 18. maj 2016 12:38)

    Finansijski mozda i jeste najtezi.Fizicki ni blizu najtezem svakako.
    (bazan, 18. maj 2016 14:46)

    # Link komentara

  19. Izgleda da vecina komentatora ne shvata koliko je bitna psiha u tenisu.. Pa da ti se stegne ruka makar stoti dio, ako bi se to moglo izracunati, izgubio si. Zato je potrebna tolika tisina i koncentracija.. Npr u stonom tenisu u publici ne smiju biti ljudi u bijelim majicama, isto je muk i tisina i isto se brisu na svakih par poena. Svako bi reko da je prelak sport al taj sport moze da se trenira i po 10 sati i da je svaki sat znacajan, pa ko vise trenira bolji je. Sportski pozdrav
    (Krug, 18. maj 2016 14:26)

    # Link komentara

  20. di to najteži?! a kamena s ramena i hrkljuša!
     (VUK, 18. maj 2016 14:23)

    # Link komentara

  21. hahaha najteži sport. očigledno si samo taj sport trenirao dečko. npr probaj alpsko skijanje, treniras 11 meseci na minusu i na nadmorskim visinama koje cepaju srce, na dve noge po ledu preko 100km/h za 100.000 manju zaradu od tenisa a toliko puta veće ulognje.
    (ledenjak, 18. maj 2016 12:51)

    Misliš na smučkanje ?
    A koliko zemalja na svetu se bavi tim sportom, ima li 10, da nisi ti Kostelić tj susjed ?
    Drumski biciklizam je ubedljivo najgadniji i naj''''baniji sport na svetu, i americki fudbal je dosta problematican mislim ljudi se udaraju glavama kao bivoli, hokej takodje, ali biciklizam....samo kaciga, bez sundjera, zastite, kostobrana i ostalog pa kada Kanćelara padne pri 80km/h i polomi 2 prljenja, ustane i nastavi da vrti jos 50 km do cilja, to ti je bato izuzetno gadan sport !
    Slažem se, i smučkanje nije naivno, mada tu imas one koji voze brze discipline i ove koji voze tehnicke, pa su ovi sa brzim u neuporedivo vecoj opasnosti da se povrede i recimo pre vremena zavrse sezonu, tako da mi je to malo nelogicno, bavis se istim sportom ali je ovaj u daleko vecoj opasnosti !
    Od svih tih sportova jedino je tenis trenutno na vrhuncu snage i popularnosti....
    (antiDebil, 18. maj 2016 14:23)

    # Link komentara

  22. Da se ja pitam - ukinuo bi pauze izmedju gemova (samo 5 minuta posle svakog seta), dao bih im 5-6 loptica i sami da ih kupe a ne da se muče klinci a prvenstveno ne bih dozvolio da vrište tokom poena.
    (Rzbrzotrz, 18. maj 2016 14:18)

    # Link komentara

  23. Nije mi jasno kako odrastao covek moze tako nesto da lupi, pa ostane ziv.

    Babe i zabe se ne porede, davno smo to naucili. Nije ni automobilizam lak, bogami ni vaterpolo ili maraton, a o dizanju tegova da i ne govorimo.

    Koji je onda najtezi? Zna Berdih...
    (Otac Namimije, 18. maj 2016 14:00)

    # Link komentara

  24. Nisi tako pricao kad je Cilic osvojio US Open, rekao si da je to kako i da ces i ti osvojiti.
    Puno je frustruran sto nije.
    Zanimljivo da je nevjerovatno konstatniji od Marina jer je u glavi jaci (osim kad igraju medjusobno) ali ima manje i titula i Slamova. Cudno.
    Za Slam mi je jasno, jer on nikad nece moci igrati kao Marin tada, ili protiv Murray-iha i Nadala 2009. Jednostavno njegov maksimum nije ni blizu Marinovom
    (drago, 18. maj 2016 13:51)

    # Link komentara

  25. Nisi tako pricao kad je Cilic osvojio US Open, rekao si da je to kako i da ces i ti osvojiti.
    Puno je frustruran sto nije.
    Zanimljivo da je nevjerovatno konstatniji od Marina jer je u glavi jaci (osim kad igraju medjusobno) ali ima manje i titula i Slamova. Cudno.
    Za Slam mi je jasno, jer on nikad nece moci igrati kao Marin tada, ili protiv Murray-iha i Nadala 2009. Jednostavno njegov maksimum nije ni blizu Marinovom
    (drago, 18. maj 2016 13:51)

    # Link komentara

  26. Nisi tako pricao kad je Cilic osvojio US Open, rekao si da je to kako i da ces i ti osvojiti.
    Puno je frustruran sto nije.
    Zanimljivo da je nevjerovatno konstatniji od Marina jer je u glavi jaci (osim kad igraju medjusobno) ali ima manje i titula i Slamova. Cudno.
    Za Slam mi je jasno, jer on nikad nece moci igrati kao Marin tada, ili protiv Murray-iha i Nadala 2009. Jednostavno njegov maksimum nije ni blizu Marinovom
    (drago, 18. maj 2016 13:50)

    # Link komentara

  27. To kažeš jer se ne baviš sportom.
     (Mrki, 18. maj 2016 13:50)

    # Link komentara

  28. Možda zaradim gomilu minuseva, ali moram da napišem da je po meni tenis jedan od najlakših sportova. Toliko pauza između poena nema nigde, a kamoli toliko pomoćnog osoblja. Berdih piše o odricanju zbog vrhunskih dometa - tako je vala u svakom sportu bilo i biće uvek, ništa tu tenis nije zahtevniji.
    (Marko NS, 18. maj 2016 13:49)

    # Link komentara

  29. cus najtezi sport bez kontakta. Ne kazem da tenis nije tezak sport, ali to je potpuno nebulozna izjava.
     (Logen, 18. maj 2016 13:46)

    # Link komentara

  30. “Tenis je najteži sport, i to ubedljivo."

    svaki ciga svoga konja hvali.
    (mrmlj, 18. maj 2016 13:43)

    # Link komentara

  31. dobar momak,voleo bih da osvoji nar jedan Gs pod uslovom da Novak nije u finalu.Zasluzuje to svakako dobar je igrac.Velika je steta sto nema Del potra bas nedostaje tenisu a godine prolaze.Hteli da priznamo ili ne tenis sada ima veoma kvalitetnu top 10druzinu a ima i u prvih 50top ten igraca samo ttrba vremena.Djokovic,Nadal,Federer,Mary,Vavrinka,Ferer,Conga,Simon,Nisikori,Raonic,Del potro,Berdih. ima ih jos naravno ali kada se dobro pogledaju imena vidi se jedna fantasticna generacija koju mogu da ospore jedino navijaci Federera a ti navijaci su iz srbije.
     (zex, 18. maj 2016 13:28)

    # Link komentara

  32. Najtezi sport? :D uglavmom se bave burzuji, a i kao da se drugi ne zrtvuju... Dodaju im flasice, peskire, drze suncobran, mora biti tisina..
    (kao da je bitno, 18. maj 2016 13:28)

    # Link komentara

  33. Tomas je bio `najverniji` pratilac onoga sto se nekad zvala `velika cetvorka`,jer je godinama bio peti teniser sveta.
    Prvi masters(mislim i jedini) je osvojio realativno mlad i svi su mu predvidjali sjajnu karijeru.
    Ali,u pravu je.
    Ima tu nesrecu da igra u eri ovih momaka,koji i dalje pisu istoriju.
    Na njegovu zalost,nece se skoro zaustaviti.
    RF,RN I NDJ imaju 42GS titule(za sada),to je nesto sto se verovatno nikada nece ponoviti.
    Ispada(statisticki) da su ih za period od 10,5 godina osvojili sve,a kada tu dodamo oko 80 mastersa,jasno je da su ostalim igracima preostale samo mrvice.
    Da,Vavrinka(2),Delpo,Cilic su srecnici,a Endi je posebna klasa za sebe,jer uz dva GS,OI ima i 12 mastersa,sto ga podize za stepenik vise.
    Igraci kao sto su Berdih,Conga,Ferer...su uspevali makar da ugrabe po neki masters,ali i to tesko.
    Slaba konkurencija neki kazu,a ne kazu kad je to bila bolja i jaca!
    (Mare,NS, 18. maj 2016 13:14)

    # Link komentara

  34. Otpustio trenera posle poraza 6-0 6-0, ma on ti je kriv sigurno
     (doctor whoo, 18. maj 2016 13:14)

    # Link komentara

  35. Mlak si ti u glavi.
    Zadovoljis se cetvrtfinalom i cao. Kakav crni GS.
    (anica, 18. maj 2016 13:11)

    # Link komentara

  36. Berdih niti smrdi nit' mirise, kao da je zadovoljan sto je uopste profesionalac, nikad nije nikog iznenadio...
     (Bre, 18. maj 2016 13:10)

    # Link komentara

  37. A da Berdih proba da istrci maraton,bude u ringu sa Tajsonom(inace boks je proglasen za najtezi fizicki sport),ili da se oproba u vaterpolu gde ti se na ledja navali neka sila od 100kg,davi te,ometa,ti plivas ajos moras dati gol! Ne sporim tenis kao tezak fizicki sport.Dosta je tu treninga,cele godine se igra,ali da je najtezi nije.Malo su teniseri razmazeni.Zamisli da se njima zvizdi kao na kosarci.Zadnje sekunde,ti moras dati slobodno bacanje,e to je petlja.A oni ce cimaju kad neko podrigne.
    (Sizifov kamen, 18. maj 2016 13:08)

    # Link komentara

  38. Sport u kome nema svetskog prvenstva, igra se nekakav kup svake godine, nema ko ga nije osvajao. Nema fizičkog kontakta, nema timskog duha, nego ako te tata iskešira možeš da se takmičiš. Rekvizit košta 200 evra. Kilavci svakakvi učestvuju i pobeđuju, smeta im svaka sitnica dok igraju. Zanimljiv je samo babama u engleskoj.
    (Žižar, 18. maj 2016 12:58)

    # Link komentara

  39. Super je lik Berdih ali ne znam da li je cuo za vaterpolo? Ceska nema cime da se pohvali...
     (Vlada, 18. maj 2016 12:56)

    # Link komentara

  40. Tri velikana u istoj generaciji, ali jedan "dominira" jer ostala dvojica vise nisu velikani! Cao.
     (Jumko, 18. maj 2016 12:54)

    # Link komentara

  41. Tacno sve , od a do š !
     (sasa, 18. maj 2016 12:53)

    # Link komentara

  42. Koja deca skolu ne zavrse? Ja takvog ne znam! Lol
     (Jumko, 18. maj 2016 12:52)

    # Link komentara

  43. hahaha najteži sport. očigledno si samo taj sport trenirao dečko. npr probaj alpsko skijanje, treniras 11 meseci na minusu i na nadmorskim visinama koje cepaju srce, na dve noge po ledu preko 100km/h za 100.000 manju zaradu od tenisa a toliko puta veće ulognje.
     (ledenjak, 18. maj 2016 12:51)

    # Link komentara

  44. Hm, meni iz njegove izjave, tj. njenog prvog dijela, bas zvuci kao da jeste frustriran.
    (Marky Mark, 18. maj 2016 12:46)

    # Link komentara

  45. Stvarno mrzim Djokovica, ali ako cemo realno, ovo jeste najjaca era, ne samo u tenisu, nego u sportu uopste. I srecni smo kao nacija sto imamo najboljeg tenisera svih vremena. Ali to ne znaci da svi treba da budemo Nolebotovi i da slepo navijamo za njega, mozemo da navijamo za koga hocemo.
    (Jumko, 18. maj 2016 12:46)

    # Link komentara

  46. mogao je ceh više,ali glava je slaba... sve sve,ali dva puta 6.0 i to od Gofana koji ruku na srce nije prejak igrač...
     (sheva7, 18. maj 2016 12:42)

    # Link komentara

  47. Kako ide biciklO?
    (potterhead, 18. maj 2016 12:42)

    # Link komentara

  48. AHHAAAHAHAHAAHAAHHAHAHHAHAHAH !!!
    (petrovic, 18. maj 2016 12:41)

    # Link komentara

  49. Teža je vožnja bicikla, Gofan zna zašto :D
    (Milan, 18. maj 2016 12:39)

    # Link komentara

  50. ne lupetaj. sport bez kontakta ne moze biti najtezi. plus ne pretrcite ni blizu koliko fudbaleri. povrede jako retke. kretanje pravolinijsko 95% vremena. pauza posle 2 gema. smesno.
    (golubar, 18. maj 2016 12:38)

    # Link komentara

  51. kaze teniser
     (mile, 18. maj 2016 12:36)

    # Link komentara

  52. Šta bi Mesi i Ronaldo dali da im posle svakih pretrčanih 20-ak metara neko od skupljača lopte donese do ruke peškirić, da im drže suncobran dok ispijaju sokiće, da NIKO IZ PUBLIKE NE SME DA SE ZAKAŠLJE dok oni izvode slobodnjak, da prekinu meč kad počne kišica da prska, da se svađaju sa sudijom, da ga guraju ako im se ne sviđa odluka, da traže lekara ako počnu da gube, da traže snimak ako ne veruju aut sudijama...
    (ZLOBEX, 18. maj 2016 12:36)

    # Link komentara

  53. Koja izjava, potpisujem sve. Kraljina Berdih!
     (Aha, 18. maj 2016 12:32)

    # Link komentara

  54. strasno je tesko osvojit gs, zato je osvojio cilic i wawrinka, u federerovo vrijeme sve je osvajo federer eventualno nadal roland garros a ova novakova vladavina je toliko strasna da mu cilic uzme gs
    (tina, 18. maj 2016 12:26)

    # Link komentara

  55. Ne verujem da ce se nasi "drugari"Jumko,Dr Rodik,i ostali sloziti sa Berdihom da je ovo najveca konkurencija ikada u tenisu,ipak su oni "bolji"poznavaoci tenisa od njega...
     (Struki, 18. maj 2016 12:25)

    # Link komentara

  56. Nije mi jasno kako je sebi dozvolio da izgubi sa 6-0,6-0 i to od Gofana...To nikako ne mogu da shvatim,pa nije on 150 igrac na svijetu nego clan top 10 vec dugi niz godina.
    (Sinisa, 18. maj 2016 12:25)

    # Link komentara