Preteče Lestera – od Marakanaza do "ružne" Grčke

Voleli ga ili ne, ali holivudski scenariji autsajdera koji postaju heroji nikad neće izaći iz mode. Ovosezonska bajka Lester Sitija u Premijer ligi je kao stvorena za najveće filmske studije u Los Anđelesu, ali najveće iznenađenje u fudbalu u poslednjih desetak godina nije prvo čudo koji je priredio neki "otpisani".

Fox Sports
Pošaljite komentar
  1. Ima tu po meni vecih iznenadjenja...npr u Nemačkoj osim Kajzerslauterna, titule Študgarta i Volfsburga u konkurenciji Bajerna...pa Monpelje pre 4-5 godina u Francuskoj.
    Notingem je bila senzacija kada su osvojili Englesku ligu ali LŠ već i nije obzirom da su već tada bili prvi klub koji je dao milion funti za jednog igrača.
    Dakle, Lester definitivno. Ovo je nešto što se neće skoro ponoviti.
    Jedino veće iznenadjenje u evropi biće ako:

    1) Dinamo Zagreb ne osvoji titulu
    2) Olimpijakos ne osvoji titulu
    3) Zvezda ili Partizan ne osvoje titulu
    4) Seltik ili Rendžers ne osvoje titulu
    5) Bajern ne osvoji titulu
    (CJ, 12. maj 2016 19:47)

    # Link komentara

  2. Nedostaje uspeh Notingam Foresta. Ušli u Premijer ligu, postali prvaci a u narednoj sezoni osvojili KEŠ pa odbranili titulu KEŠ. Neponovljivo!
    (dusan, 11. maj 2016 09:21)

    # Link komentara

  3. @Ako ste zainteresovani za Grawe osiguranje javite mi se ovde ili na mail nesicm992@gmail.com. Najbolja i najpouzdanija osiguravajuca kuca u Srbiji sa puno zanimljivih ponuda i sirokih asortimana.Ako vi niste zainterosavani mozda znate nekog ko hoce?
    (nesicneske, 7. maj 2016 17:26)

    Daj molim te reci koliko kosta objava komentara na B92, samo posalji cenovnik. Ne treba mi cenovnik za reklame vec samo za objavu komentara.
    (mirko, 9. maj 2016 13:33)

    # Link komentara

  4. Ne bih u ovu listu stavljao Atletiko Madrid.Ipak su dokazali u ove 3 godine da su svetska klasa
    (Belgrade_boy, 7. maj 2016 22:50)

    # Link komentara

  5. Ako ste zainteresovani za Grawe osiguranje javite mi se ovde ili na mail nesicm992@gmail.com. Najbolja i najpouzdanija osiguravajuca kuca u Srbiji sa puno zanimljivih ponuda i sirokih asortimana.Ako vi niste zainterosavani mozda znate nekog ko hoce?
    (nesicneske, 7. maj 2016 17:26)

    # Link komentara

  6. @neznalica
    Argumentovano je zasto Notingem i Lester nisu ista prica. Ne treba da udju u poredjenje
    (Milan, 5. maj 2016 16:12)

    # Link komentara

  7. A rekorderi 2015/16,trebali da bankrotiraju i odu beogradsku zonu a oni osvjise titulu i srusise rekord.
    (Sale, 5. maj 2016 14:20)

    # Link komentara

  8. A Milinko i Radomir?
    Meni je i Verona sa Elkjer Larsenom u vrhu liste.
     (Oaza ovoga i onoga, 5. maj 2016 11:32)

    # Link komentara

  9. (Milan, 4. maj 2016 17:39)@

    Da bi uopšte mogli da poredimo uspeh Lestera sa onim N. Foresta, Ranijeri bi morao sledeće godine da osvoji LŠ. N. Forest je nakon titule osvojio i KŠ. To je posebno bilo teško pošto je Liverpul, tada najbolji tim na svetu, bio sa njima i u ligi i u KŠ (eliminisali su upravo Liverpul u prvom kolu KŠ te godine kada su ga osvojili). Da ne pričam o stilu fudbala koji je forsirao Klaf u odnosu na Ranijerija. N.Forest je mleo protivnike (stariji će se setiti utakmice N.Forest-Keln, milim da je bilo 3:3, u revanšu u Nemačkoj 1:0 za N.Forest).
    (Neznalica, 5. maj 2016 07:15)

    # Link komentara

  10. @Zmaj ognjeni vuk

    Izvini druze, ali ta Steaua je jos tri godine posle toga bila u vrhu evropskog fudbala, mislim da su igrali dva polufinala KES.Po tvojoj logici sad ne bi bilo iznenadjenje da Partizan uzme ligu sampiona, zato sto je igrao finale KES, cetrvtfinale KPK, ima jednu od najkvalitetnijih skola fudbala u Evropi i sta ti ja znam jos. Bio bi iznenadjenje jos kako. Tacno je da je Zvezda to uzela onda i verovatno nikad vise, kao sto verovatni nikad niko osim pet, sest klubova nece biti prvak Evrope.
     (che, 5. maj 2016 01:18)

    # Link komentara

  11. malo ste zakazali sa domacim timovima.
    Ovde svakako ima mjesta za podvig Banjaluckog Borca koji je jedini tim koji je dva puta dosao do finala kupa iz druge lige. Prvi put sedamdesetih godina kada je na putu do finala izbacio Zvezdu u Beogradu pobjedom od 4:1. U finalu je porazen od Hajduka golom iz nepostojeceg penala.
    Drugi put 1988 kada je ufinalu igrao protiv Zvezde u Beogradu i golom Lupica pobedio 1:0. Sudija Zuber je pred kraj pokusao spasiti stvar dosudivsi toliko nepostojeci penal da je i Miljenko Pantic rekao- Ovo nije bio jedanaesterac. Srecom Karalic odbranio Piksijev sut uhvativsi loptu i spasao san i podvig.
    (Macak, 5. maj 2016 00:32)

    # Link komentara

  12. 1991 nisu ucestvovali klubovi iz engleske i italije
    (ita, 4. maj 2016 17:41)

    Informiši se. Učestvovao je Napoli kao šampion, predvođen Maradonom i Milan kao branilac trofeja, predvođen Gulitom, Van Bastenom i Rajkardom.
    Suspendovan je tad bio jedino Liverpul. I navoditi Zvezdu ovde kao iznenađenje je pomalo i uvreda, bio je to veliki tim.

    Lester. Šta reći, setite se perioda oko Božića i Boxing Day-a. Svi su očekivali da će bajka da se završi i da će doći neminovni pad forme - čekao ih je tad paklen raspored. Sve su izdržali uzevši par teških skalpova i izgubili valjda jedino od Liverpula na strani. Uzeli su titulu predvođeni trenerom koga bije glas da je rođeni gubitnik koji uvek poklekne pred ciljem. Naklon do poda!
    (Dynamic, 4. maj 2016 21:59)

    # Link komentara

  13. 1991 nisu ucestvovali klubovi iz engleske i italije
    (ita, 04. maj 2016 17:41)

    Ne lupaj, te godine su učestvovali i Napoli i Milan iz Italije, samo je engleskom Liverpulu zabranjeno da učestvuje!
     (Wllaxy, 4. maj 2016 21:31)

    # Link komentara

  14. Secam se Rumuna Brke, bio je ladan ko spricer,odlican golman. Ali mislim de je prvo izvodjenje penala bila stativa.
    (Laza, 4. maj 2016 19:38)

    # Link komentara

  15. @El Diavolo antibot
    Najlepsi fudbal su igrali Cesi na tom prvenstvu. Ako je neko trebao da osvoji to su oni.
     (Vlada, 4. maj 2016 19:25)

    # Link komentara

  16. Razlike u stotinama miliona funti, to je direktno merilo kvaliteta danas? Navijači Junajteda, Intera, Milana se ne bi složili sa vama... Jedino da u Lesteru, Svonsiju i inim igraju fudbaleri sa jednom nogom... Neko napisa da i Lester odvaja 50 miliona za ekipu. Ovo je samo komentar na ulaganja, slažem se da je Lester jedno od najvećih iznenađenja u fudbalu, ali ono šta je ovog Davida odvojilo od Golijata je ozbiljan rad, selekcija igrača, vrhunsko vođenje sa klupe i mnogo sreće, novca tu ima dovoljno. Nešto malo manje iznenađenje bi bilo da je šampion Totenhem po ovom merenju novcem
     (bobo, 4. maj 2016 19:24)

    # Link komentara

  17. @ita Milan je ispao od Olimpika te godine. Verovatno nisi bio ni u planu, ili si brisao sline. A i da su igrali i Englezi, ništa se ne bi promenilo.
    (20 kinte, 4. maj 2016 19:16)

    # Link komentara

  18. Slazem se da je Lester ogromno, prijatno i jedno od najvecih iznenadjenja u fudbalu na nivou jednog sampionata!
    Ono sto mi je privuklo paznju, zaboravio sam ... , je da je Dandi postao prvak Škotske i dogurao do polufinala KEŠ-a u sezoni odmah nakon poraza od 3:0 u Nišu i ispadanja iz kupa UEFA ... !!!
    (Djorgo nislija, 4. maj 2016 19:13)

    # Link komentara

  19. Nemci su '54 igrali finale tako filovani hemijom, da su mogli još tri utakmice da odigraju..Sami učesnici su to potvrdili.
     (Dule, 4. maj 2016 19:09)

    # Link komentara

  20. sve ovo sto ste nabrojali je NISTA u odnosu na lester, najveci razlog je to sto je danas ogromna razlika u parama izmedju velikih klubava sa jedne (manchester city i united, chelsea, arsenal, liverpool) i klubova osrednjeg kvaliteta sa druge strane (lester i ostali), tu mislim na visinu transfera i plate igraca
    (svi smo mi pomalo lester, 04. maj 2016 12:31)
    Slažem se da su senzacionalni ali - 57m funti budžet Lestera u ovoj sezoni....skoro identičan budžet kao AM koji igra finale LS i ima isti broj bodova kao Barsa
     (goga, 4. maj 2016 19:07)

    # Link komentara

  21. Smorili ste vise sa Lesterom!!!
    (zikx, 4. maj 2016 18:56)

    # Link komentara

  22. Radnički Niš,1982...polufinale kupa Uefa..I utakmica Radnički- Hamburger 2:1....
    (Perko, 4. maj 2016 18:50)

    # Link komentara

  23. Niste spomenuli da je Laudrup sam izasao iz reprezentacije iz moraslnih razloga, rekavsi da ne zeli na takav nacin da igra na evropskom prvenstvu jer njegova selekcija nije izborila plasman vec Srbija.
    (Paja, 4. maj 2016 18:04)

    # Link komentara

  24. Steaua je iznenadjenje a Zvezda nije iz prostog razloga sto je Zvezda pokupovala sve najbolje igrace iz velike Jugoslavije i sire-Binica,Belodedica,Mihajlovica,Panceva,Pilsija,Savicevica, pa sa takvim timom nije iznenadjenje sto je osvojila
    (Max, 4. maj 2016 17:49)

    # Link komentara

  25. 1991 nisu ucestvovali klubovi iz engleske i italije
     (ita, 4. maj 2016 17:41)

    # Link komentara

  26. Notingem Forest nije bio siromašan klub. Jeste direktno iz II lige osvojio titulu ali je uz put kupovao odlične igrače i reprezentativce engleske ( Šilton, Frensis). Po tome je mnogo sličniji Mančester Sitiju nego Lesteru.
    Mnogo uporedivije su titule Kajzerslauterna i Verone. Ipak ono po čemu je Lester jedinstven je da se praktično isti tim godinu dana ranije borio za opstanak. Svi ostali su bili u naletu, kroz drugu ligu ili kroz solidnu prethodnu sezonu u istoj.
     (Milan, 4. maj 2016 17:39)

    # Link komentara

  27. I Obilic koji je za 2 godine preskocio 4 ranga takmicenja.
     (MWilly, 4. maj 2016 17:10)

    # Link komentara

  28. Steaua je najmanje iznenađenje na ovoj listi,manje i od CZ.1986 osvojili keš,1988 igrali polufinale i 1989 finale.
    (dux, 4. maj 2016 16:47)

    # Link komentara

  29. Fk vrbas Banjaluka (pijandure se prosetale trecom ligom)...
     (Manga, 4. maj 2016 16:41)

    # Link komentara

  30. Tuga je što Portugal 2004 nije osvojio EP imali su najaci tim još od generacije Euzebija. A i igrač kao što je Ronaldo je to zaslužio u svojoj karijeri.
     (El Diavolo antibot, 4. maj 2016 16:14)

    # Link komentara

  31. Crvena zvezda 1991?!
     (Bijela, 4. maj 2016 16:09)

    # Link komentara

  32. A gde je Zvezda '91.? Šta, to kao nije iznenađenje a Steaua jeste? Smešni ste..
    (Stara Skola, 4. maj 2016 14:53) steaua je bio komunisticki tim istocnoevropskog bloka, nikad nijedan nije nista osvojio do tada, i bio je pre zvezde, zato je iznenadjenje, a u celoj prici nedostaje notingem forest, dvostruki osvajac lige sampiona, dosao poharao i nestao, dobro ne bas nestao ali ppotonuo
    (deda mile, 4. maj 2016 16:05)

    # Link komentara

  33. Nottingham forest nije bio veliko izneneđenje kada je postao šampion. Brian Clough je već bio šampion sa Derby County-ijem mislim 1973 ili 1974 godine. U Forest-u su igrali Lloyd iz Liverpool-a koji je već bio šampion i osvajač FA Cup-a i mislim reprezentativac. Branio je Shilton jedan od najboljih golmana sveta u to vreme. Igrao je i Viv Anderson u to vreme 76/77 U-21 reprezentativac kao i Tony Woodcock (Anderson je prvi crni igrač Engleske reprezentacije). Igrao je i Martin O'neil repreyentativac Severne Irske, Archie Gemmill iz Škotske reprezentacije. Sve su to bili iskusni igrači i poznati. Mislim da je i prvi transfer od milion funti platio Nottingham za Trevor Francis-a. U Leicester-u niko nije bio ni približno takve vrednosti pre početka ove sezone.
    (Dejan, 4. maj 2016 15:54)

    # Link komentara

  34. Zvezde nema jer to nije iznenađenje.Postali smo i prvaci sveta. Iznenađenje ne bi bilo i da je Džajina generacija bila prvak Evrope.Duja,Krivi(najbolji bek na svetu)Stipe, Pavlović , Dojčinovski,Antonijevic, Filipović, Karasi,Laza,Ačimovic,Djaja.
     (misko, 4. maj 2016 15:44)

    # Link komentara

  35. @Vidoje
    Blackburn nije bio iznenadjenje jer je prethodne 2-3 sezone bio u vrhu tabele. 93 su bili #4 a sezonu kasnije #2. Vlasnik Roversa je bio Mr.Walker, mogu preci preteca sadasnjih tajkuna i " sugar dady-ja ". Obarali su rekorde u transferima u to vreme, tako da pricati o iznenadjenju ne pije vodu. Tih godina su Blackburn, Villa, Newcastle..svi bili u konkurenciji za titulu.
    (Petar, 4. maj 2016 15:19)

    # Link komentara

  36. A Blackburn Rovers?
    (Losmi, 4. maj 2016 15:16)

    # Link komentara

  37. Po cemu je Urugvaj bio otpisan protiv Brazila 1950? Jel zato sto je Marakana tada primala 200 'iljada gledalca?? Pa Urugvaj je pre Brazila bio prvak sveta u fudbalu i tesko da je zalutao u to finale 1950....
    (D_, 4. maj 2016 15:10)

    # Link komentara

  38. Prvo, drago mi je da je Lester sampion. Ali, mislim da je samo lepo ufilovana prica koja za cilj ima jos veci priliv novca za Premier ligu. Godinama su se redjali velikani koji su osvajali, najcesce Mancester J. Kanije je u pricu usao prebogati Siti. Jenostavno, bi vremenom doslo da zasicenja kod navijaca, pogotovo manjih klubova.Lester je naleteo kao porucen. Prvo ga niko nije ozbiljno shvatio, potom su veliki timovi koji su ispali iz igre za titulu, precutno gubili bodove od Lestera,a igrali puni gasom protiv Lesterovih direktnih rivala. Cak je i par puta poguran od strane sudija. Sve u svemu Premier liga ce biti jos gledanija nego ranijih godina, a TV prava kudikamo veca. Eto to je Lester.
    (sve je to ipak biznis, a ne sport, 4. maj 2016 15:03)

    # Link komentara

  39. Ceska 2004 ta generacija svi su je videli na tronu Cech,Grigera,Jankulovski,Nedved,Poborski,Rosicki,Koler,Baros ali Grcka
     (Arsenal, 4. maj 2016 15:01)

    # Link komentara

  40. A gde je Zvezda '91.? Šta, to kao nije iznenađenje a Steaua jeste? Smešni ste..
     (Stara Skola, 4. maj 2016 14:53)

    # Link komentara

  41. A zasto je Steaua iznenadjenje, a Crvena Zvezda nije? To je isti nivo takmicenja, klubovi iz slabijih liga istocne Evrope, titulu dobili na penale...sve, ali sve isto.
    (che, 4. maj 2016 13:23)

    Zato što se Steaua pojavila bukvalno ''niotkuda'',a Zvezda je pre nego što je postala prvak Evrope već igrala dva puta polufinale KEŠ-a, polufinale KPK i finale kupa UEFA. Inače, 1. liga SFRJ je bila sve osim ''slabe lige istočne Evrope''.
    (Zmaj Ognjeni Vuk, 4. maj 2016 14:46)

    # Link komentara

  42. Beri Glendening je jedan irski drkos.
    (Labud, 4. maj 2016 14:41)

    # Link komentara

  43. cuj,pobeda Nemacke najveca senzacija...dobro da niste i Brazil negde ugurali...Grcka je jedina prava senzacija,ovo drugo je samo fudbal pa cak i ovaj danas cuveni Lester sa budzetom od "samo"50ak mil funti.....
     (oz, 4. maj 2016 14:22)

    # Link komentara

  44. jedini sport u kojem je destrukcija pobjedila kreaciju!
    gdje se kabadahije,tabadjije,foliranti,simulanit...nazivaju herojima,ratnicima,velikanima...
    ZALOSNO!
     (znam po nesto, 4. maj 2016 14:04)

    # Link komentara

  45. Nottingham Forest F.C 1978.prvak engleske (jedina titula) a zatim 1978/79 i 1979/80 prvak evrope.Trenutno igra u Championship-u.To je iznenađenje svih vremena.
    (Miki, 04. maj 2016 13:02)


    Miki jedini razlog zašto to nije iznenadjenje je taj da ih je predvodio najbolji trener svih vremena Brian Clough. Jedini čovek koji je arou Keanu lupao samare
    (Tiberije, 4. maj 2016 14:04)

    # Link komentara

  46. I naravno, Notingem Forest, koji je pravio niotkuda bio 2 puta prvak evrope pocetkom 80-ih...
    (marko, 4. maj 2016 13:39)

    # Link komentara

  47. Zaboravili ste cuvenu generaciju Aberdina, pod vodjstvom Aleksa Fergusona, koja je u 3 sezone tokom 80-ih, prvo prekinula dominaciju Seltika i Rendzersa, osvojivsi titulu, a zatim su osvojili i kup pobednika kupova!
    (marko, 4. maj 2016 13:38)

    # Link komentara

  48. Svi pisu o Lesteru, a to sto je Astra Djurdjiju osvojila rumunsko prvenstvo bas vas briga?!
    (Srrrrrrdjan, 4. maj 2016 13:32)

    # Link komentara

  49. A Volfsburg Džeke i Misimovića u sezoni 2008/2009? Ispred Bajerna i ostalih najjačih njemačkih klubova?
    (Bejn, 4. maj 2016 13:30)

    # Link komentara

  50. K'lautern... 1:0 tamo... 1:0 vamo u regularnih 90... a onda magija...
     (dewitt, 4. maj 2016 13:29)

    # Link komentara

  51. A zasto je Steaua iznenadjenje, a Crvena Zvezda nije? To je isti nivo takmicenja, klubovi iz slabijih liga istocne Evrope, titulu dobili na penale...sve, ali sve isto.
     (che, 4. maj 2016 13:23)

    # Link komentara

  52. Vidoje,

    Blackburn je 94/95 bio sampion Premijer Lige. Ali, godinu ranije 93/94 je bio vice-sampion - na drugom mestu iza Man Utd.

    [link]

    Tako da tvoj komentar da "niko nije ocekivao" jednostavno ne stoji...

    Slazem se sa komentarima da je Nottingham Forest neopravdano izbacen sa ove liste, to je bilo iznenadjenje u rangu Lestera, za mene licno i mnogo vece: Nottingham Forest je dosao iz II lige, osvojio titulu prvaka UK pa potom i 2 puta za redom Kup Sampiona Evrope!! Da li ce to moci Lester u naredne 2 sezone??
    Ono sto ide u prilog "sprortskom cudu zvanom Lester" je visestruko veci novac koji se danas okrece u Premier Ligi i UEFA Ligi Sampiona,...
    (Dejan, 4. maj 2016 13:21)

    # Link komentara

  53. @expert
    Ovde je rec o fudbalskim bajkama,a ne kriminalnim.
     (Dag Kristi, 4. maj 2016 13:12)

    # Link komentara

  54. Dobro rece Danilo. Ovo sa Lesterom nije za isti koš sa ostalih 9 senzacija.
    Mozda u koš sa nesto sto bi nam priustili vanzemaljci.
     (Zoran, 4. maj 2016 13:10)

    # Link komentara

  55. Porto LŠ 2004?
     (Mutimir Vlastimirović, 4. maj 2016 13:06)

    # Link komentara

  56. A gde su Vam Derby County i Nottinghem Firest koji su pod Brain Clough osvojili Ligu a Nottingem i Kup Sampiona 2 puta zaredom. To je mnogo veće dostignuce Od svih nabrojanih
    (Tiberije, 4. maj 2016 13:03)

    # Link komentara

  57. Nottingham Forest F.C 1978.prvak engleske (jedina titula) a zatim 1978/79 i 1979/80 prvak evrope.Trenutno igra u Championship-u.
    To je iznenađenje svih vremena.
    (Miki, 4. maj 2016 13:02)

    # Link komentara

  58. Jedino evropska titula Grcke moze da se poredi sa ovim...
    (Mik, 4. maj 2016 13:02)

    # Link komentara

  59. Nista lakse Atletiku nije bilo ni 1996. pod vodjstvom Antica, sa legendarnim Milinkom Panticem na levom krilu (Hesus Hil mu je podigao spomenik posle te titule). :)
     (nikson, 4. maj 2016 12:58)

    # Link komentara

  60. Ok,lepo.A gde je Zvezda i osvajanje kupa šampiona 1991-e? ili je bilo očekivano..
    (milos g, 04. maj 2016 12:02)
    Zvezda je u vrhu evropskof fudbala bila dobrih 20ak godina pre 1991 - igrala cetvrtfinala, polufinala i finala evropskih takmicenja, ispadala u zavrsnicama cesto usled nedostatka srece, manjka koncentracije i strpljenja. Kvalitet za najvece domete je postojao i bio priznat u evropskom fudbalu. Kada vec nije uspela 79, pa ni 83, 87, 88... bilo je logicno da jednom uspe. To je uspeh daleko od slucajnog. Podvig jeste, ali Zvezda tada njje bila autsajder u evropskom fudbalu, vec medju 5-6 najjacih klubova starog kontinenta.
     (Stella, 4. maj 2016 12:58)

    # Link komentara

  61. Cudno da niste pomenuli Notingem Forest koji je napravio jedno od najvecih iznenadjenja u istoriji!? Zatim Verona je kao totalni autsajder bila prvak u Italiji 1984/1985, pa i Sampdorija kada im je trener bio Boskov, pa Monpelje pre nekoliko godina u Francuskoj...ali okej,fin tekst:)
    (EKV, 4. maj 2016 12:56)

    # Link komentara

  62. Lester je najveca senzacija svih vremena a ne poslednjih 10 godina. Ni Notingam Forest se ne moze porediti is prostog razloga - Lester se je danas takmicio protiv milijardskih korporacija tj klubova koji placaju 50+ milijona samo za jednog jedinog igraca.
    Notingam jeste uradio cudo, svaka cast, ali tada se klubovi u ligi nisu odvajali za milijarde jedni od drugih. Pa samo Manchester je sa Van Gaalom potrosio 300milijona na nove igraca (a jos mu ostali stariji koji vrede jos 3 puta vise ala Rooney, De Gea itd.) pa zavrsio tek 5.
     (Petar, 4. maj 2016 12:54)

    # Link komentara

  63. A Fk Mornar oz Bara? Svake godine je zadnji u ligi a na kraju opstane.
     (kaokakao, 4. maj 2016 12:44)

    # Link komentara

  64. Ako dozvolite, jedna ispravka i jedna dopuna ...

    Trijumf Zvezde u Kupu šampiona nije bio senzacija, već logičan sled, nešto što je trebalo da se desi i mnogo ranije, početkom sedamdesetih, sa generacijom Džaje, Karasija ...

    U tenisu je, pored mlađanog Bekera, podvig učinio Goran Ivanišević, jedini igrač koji je osvojio Vimbldon sa "vajld" kartom, čovek koji u tom trenutku nije bio ni u prvih 100 na ATP listi ...
     (Hoću 158 pluseva botova, 4. maj 2016 12:38)

    # Link komentara

  65. A gde je Obilić, koji je ušao iz druge lige i odmah osvojio titulu?
    (expert, 4. maj 2016 12:35)

    # Link komentara

  66. medu bekerom red socksima itd zaboravili ste ivanisevica koji je kao autsajder sa pozivnicom osvojio wimbeldon kao 125 igrac svijeta
     (heja heja, 4. maj 2016 12:34)

    # Link komentara

  67. Tako će zvezda da osvoji ligu sampiona
    (nenad, 4. maj 2016 12:33)

    # Link komentara

  68. i jos nesto, lester je titulu osvojio odigravsi 38 utakmica a grci su svojili odigravsi 6
    (svi smo mi pomalo lester, 4. maj 2016 12:33)

    # Link komentara

  69. pa i vojvodina je svoju drugu titulu osvoila odmah posto je usla iz druge u prvo ligu sfrj sto je bila senzacija za to vreme i tu ligu
    (samo da podsetim, 4. maj 2016 12:32)

    # Link komentara

  70. sve ovo sto ste nabrojali je NISTA u odnosu na lester, najveci razlog je to sto je danas ogromna razlika u parama izmedju velikih klubava sa jedne (manchester city i united, chelsea, arsenal, liverpool) i klubova osrednjeg kvaliteta sa druge strane (lester i ostali), tu mislim na visinu transfera i plate igraca
    (svi smo mi pomalo lester, 4. maj 2016 12:31)

    # Link komentara

  71. na albaniju kvota 300 na predostejecem Evru, kao najmanjem favoriti za osvajanje,a na lester 5000. pa vi vidite kako kladionice uce lekciju :D
     (keptn krančiz, 4. maj 2016 12:30)

    # Link komentara

  72. Već rekoše ljudi pre mene - Nottingham Forest pa onda svi ostali. Da ne ponavljam šta je magični Brian Clough uradio, imate sjajan dokumentarac o tom podvigu - I believe in miracles. Topla preporuka, ne samo za nas matore koje vata žal za mlados':)
    (Johnny, 4. maj 2016 12:27)

    # Link komentara

  73. Ništa ne može da se meri sa ovim uspehom,to što ste naveli nije bio u pitanju veliki novac,u to vreme se nije toliko ulagalo,nije smelo toliko stranaca da igra u jednom timu.Grcka i Danska su odigrale po 7 utakmica i to u današnje vreme može da se ponovi.A boriti se 38 kola u ligi u kojoj su klubovi uložili ogroman novac neki preko 400 miliona a vaš ceo tim košta kao jedan njihov odbrambeni igrac,neki su cak bili poluamateri,to je vec pravi Holivudski scenario,nemoguca misija.
    (KORN, 4. maj 2016 12:24)

    # Link komentara

  74. Fali i Obilic koji je kao i Atletiko prekinuo dominaciju!! A da, to je neka druga strana sporta...
    (Trt, 4. maj 2016 12:22)

    # Link komentara

  75. 1954. nije bio problem samo navodni ofsajd. Bilo je tu problema i oko izjednačujućeg gola Nemačke, kao i nekih priča o dopingu. Ali dobro, ako je zbog višeg dobra mora se neko i žrtvovati (obično oni slabi i beznačajni).
    (dule, 4. maj 2016 12:22)

    # Link komentara

  76. Blackburn Rovers, osvajač Premier lige 1995. godine, iako su tad imali dva strašna napadača, Alan Širer i Kris Saton neverujem da ih je iko tada na početku sezone video kao šampione
     (Vidoje, 4. maj 2016 12:21)

    # Link komentara

  77. Sjajno, sad bi mogli da napisete clanak p najvecim "kradjama" u istoriji sporta.
     (Sale, 4. maj 2016 12:19)

    # Link komentara

  78. Xaxaxa, nista od ovih stvarno velikih iznenadjenja koja ste nabrojali ne moze ni da se poredi sa Lesterom. Zato sto se ne radi o jednom mecu ili turnirskom takmicenju, vec o ligi od 40 kola, u kojoj su timovi koji vrijede milijarde. Lesterova titula je apsolutno najvece iznenadjenje u istoriji! Ne samo fudbala, vec i sporta uopste!
    (Igor Pg, 4. maj 2016 12:17)

    # Link komentara

  79. Slobodno ubacite Lester na poziciju broj 0... i tu ce ostati jos duuuuugo! Grcka je nanizala par solidnih utakmica (s cvrstom odbranom), ali celu sezonu izdrzati, to je neverovatno! p.s. Smesno je uporedjivati Atl Madrid sa Lesterom
    (Djordje P, 4. maj 2016 12:13)

    # Link komentara

  80. Ovde bi obavezno trebao da se uvrsti Nott.Forest jer su dosli iz II lige, osvojili titulu prvaka pa potom i 2x Kup Sampiona. Jako slicno sa Lesterom, jer je tim bio sastavljen od igraca za " beton ligu " - da ne pominjem da je tada skoro svaki igrac u PL bio tezak alkos.
    (Petar, 4. maj 2016 12:12)

    # Link komentara

  81. Svaka čast autoru teksta ali da propusti uspeh Srbije U21 na WC, mislim da je totalno neopravdano.
     (Kalaba, 4. maj 2016 12:12)

    # Link komentara

  82. Generalizovaću, iako to ne volim da radim, ali ovakve stvari su, prema mom skromnom mišljenju, suština sporta. Ne samo fudbala. Tako i Đoković izgubi u prvom kolu, Čilić osvoji US Open, Brazil izgubi od Nemačke 7:1 na svetskom kupu kod kuće, Kecman preko celog terena ubaci koš, a na satu 0,6 sekundi. Momenti za pamćenje, o tome se priča...
     (Joker, 4. maj 2016 12:11)

    # Link komentara

  83. Notingem forest,potom ostali.
     (pepele tvor, 4. maj 2016 12:07)

    # Link komentara

  84. Grčka je stajala na kladionici 1:500 dok je Lester išao na 1:5000; to donekle kvantitativno govori o veličini iznenađenja.
    I jedno je iznenađenje u prvenstvu Škotske a drugo je Lester?
    Lično, Lester vidim kao najveću sportsku senzaciju ikada jer nije u pitanju jedan meč, ili turnir od dve ili tri nedelje.
    Realno, Lester nije imao ni tu šansu od 1:5000. ali desi se taj neverovatni spoj svega i svačega, pa to popularno nazivamo čudom!
    (Danilo, 4. maj 2016 12:03)

    # Link komentara

  85. Ok,lepo.A gde je Zvezda i osvajanje kupa šampiona 1991-e? ili je bilo očekivano..
    (milos g, 4. maj 2016 12:02)

    # Link komentara