1. Opaaaaa. Sta sam napisao malo ranije? I??? Je l' se i dalje dovodi u pitanje kvalitet engleskih klubova? Dakle u oba evrokupa u polufinalu po 2 spanska, po 1 engleski i po 1 klub iz kategorije ostali.
    (Milan, 14. april 2016 23:22)

    # Link komentara

  2. Cekajte malo, Liverpul i Junajted se takmicili koga ce Dortmund da izbaci u sledecem kolu? Sve i da jeste tako, a ako dobro pratim fudbal, Dortmund jos nije izbacio Liverpul, govorimo o drugom klubu u BL, koji ne zaostaje mnogo za Bajernom, i 5. i 7. u PL. To bi bilo kao da Totenhem izbaci Salke, i neko to koristi kao argument da je PL mnogo jaca od BL.
    (Milan, 14. april 2016 21:03)

    # Link komentara

  3. Zasto ne uradite epizodu Sa terena, tema-Koja je liga bolja-Primera ili Premijer liga uz po 2 coveka sa jedne i druge strane koji ce zastupati teoriju jedne odnosno druge lige?
    (Gorcin Stojanovic, 11. april 2016 19:55)

    # Link komentara

  4. @(Slaninar, 5. april 2016 14:33)

    Drž' se ti slanine a mani se fudbala.
    (Pedja, 9. april 2016 14:22)

    # Link komentara

  5. Dio problema engleskog fudbala, i to veliki dio, su i oni koji ga veličaju i brane. Danas je engleski fudbal smeće, engleska reprezentacija je smeće, engleski treneri su smeće, budućnost engleskog fudbala je smeće...
    (Maksum, 8. april 2016 10:43)

    # Link komentara

  6. Premijer liga je najzanimljivija jer su svi mecevi interesantni i neizvesni.Slazem se da treba vise igraca iz Engleske da igra u svojim klubovima.
    (Luton, 6. april 2016 18:36)

    # Link komentara

  7. Ovaj clanak "Spiegel"-a je totalna idiotarija.

    I gde je odgovor na pitanje iz naslova ??? Zbog toga sto imaju previse para ??? Idiotarija !!
    (Dijasporaa, 6. april 2016 18:14)

    # Link komentara

  8. Problem je sto Englezi ne znaju da igraju fudbal. Bez jakih domacih igraca nema prvoklasne lige a Engleski igraci su za nekoliko klasa losiji od Talijanskih, Spanskih ili Nemackih. Da bi to nadoknadili, imaju previse stranaca izmedju kojih ne postoji hemija. Engleski fudbal je nekada pocivao na Engleskim fudbalerima. Setimo se da je Notingem Forest 2 puta bio prvak Evrope sa iskljucivo Engleskim igracima.
    (Goran, 6. april 2016 14:32)

    # Link komentara

  9. Zasto se premijer ljiga gusi u svom bogatstvu??? Tako mi boga, ne znam.
    (outsider, 6. april 2016 12:56)

    # Link komentara

  10. Kad je Junajted poceo da pada? Kada je zanemario razvoj sopstvenih igraca. Sad se konacno vracaju tome, ali proci ce dosta vremena dok se ne pojavi generacija kao ona u kojoj su igrali Skols, Bekam, Gigs, braca Nevil, Bat.. koji su dosli iz skole Mancester Junajteda.. a mozda se nikad ni ne pojavi. U redu je kupovati igrace, ali talentovane i perspektivne mlade fudbalere, koji su da kazemo na pocetku svoje karijere, kao sto je Ferguson uradio sa Ronaldom, koji kada je dosao u Junajted odmah krenuo da izvodi kerefeke po terenu i za kaznu sedeo nekoliko utakmica na klupi, a onda je postao igrac pod Ser Aleksom.. Svi kazu da su Marsijal i Depaj greske.. Jedina greska je sto su previse placeni, a inace su obojica u top 10 talenata trenutno, pogotovo Marsijal koji se vec odlicno snasao. Ako Rasford, Mensa, Dzekson, Pereira.. stvarno budu ono sto se od njih ocekuju u narednih par godina onda ce Mancester ponovo da bude najbolji na svetu.. Okosnica Barse su igraci koji su dosli iz Barsine skole, ostala mesta se popunjavaju kupovinom igraca, ali oni koji stvarno nose igru Barse su iz njihove skole, i uvek ce igrac koji navija i voli klub za koji igra igrati bolje od onog koji je debelo placen samo da ga dovedu. A i ovo je zlatna generacija, ne vidi sa da ce Barsa imati novog Mesija ili Inijestu kad njih dvojica zavrse karijere, kao sto nemaju novog Xavija.. Oduzmite Mesija i Inijestu Barsi i imate potpuno drugi tim. Poslednji igraci igraci iz skole Reala su Kasiljas i Raul.
    (Scholes, 6. april 2016 04:33)

    # Link komentara

  11. PL je jedna velika laz,tako misle u Spaniji,tako i jeste.Trka za titulu-na 7 kola do kraja prvi u PL bezi drugom 7 bodova,a prvi u Spaniji drugom 6 bodova.Barselona ima 2 trening meca sa treceplasiranim u PL,malo im je teze islo sa Seviljom ili Viljarealom,primera radi-jedan Igalo je za 6 sezona dao manje golova u Primeri,nego za nepunu sezonu u PL,Joel Kembel je bio uzas u Viljarealu,koji je odbio da ga otkupi sa 6 mesecne pozajmice,sa druge strane u Arsenalu deluje kao tri puta bolji igrac,Deulofeu je bio uzasan u Sevilji,u Evertonu skroz druga prica, itd.Hihon poslednji na tabeli dobija Atletiko,igra nereseno sa Realom-eto koliko je los tim sa dna PRIMERE,a Aston Vili ne treba trositi reci.
    (Klark Kent, 6. april 2016 01:49)

    # Link komentara

  12. engleska liga je dosta zanimljivija od lige sampiona, a utakmicu bundeslige ne bih mogao da gledam ni da mi neko plati 50 evra po satu - ako postoji liga bez duse, to je nemacka: nasiroko omrznuti bajern, protiv gomile botova.
    p.s. liga koja je najvise propala u zadnjih 10 godina je kalco. u italiji se 90 tih igrao ubedljivo najbolji fudbal i sa najvise "duse". danas je kalco nazalost negledljiv.
    (zagor, 5. april 2016 23:02)

    # Link komentara

  13. odgovor je jednostavan, Barcelonu guraju sudie, Real i Atletiko iz madrida prejaki!
    (beoman, 5. april 2016 22:41)

    # Link komentara

  14. Kako zasto? Pa zato sto je: "Mitros on Fire! Your Defence is Terrified!"
    (KEKEY, 5. april 2016 22:25)

    # Link komentara

  15. (mrmlj, 5. april 2016 17:20)

    atlético je mnogo bolji tim od leicstera, rodjace. igrali su finale lige sampiona i zamalo pobedili real, osvojili su ligu evrope 2 puta u poslednjih nekoliko godina. lepo je sto je leicter tako jak ove godine u engleskoj, ali atleti se pokazao i na medjunarodnom nivou.
    (wiener, 5. april 2016 20:08)

    # Link komentara

  16. Engleska je jedina liga gde se igraju 2 kup takmičenja, gde nema zimske pauze ibgde se igraju 3 utakmice za 5 dana.
    (Dzhoni, 5. april 2016 10:11)

    ovo samo pokazuje koliko neko nema pojma o fudbalu. engleska je jedina liga gde se igra i za bozic, sve ostalo nije tacno. kup lige se igra i u francuskoj i u portugalu, u spaniji ne, ali se zato svako kolo kupa igra sa dve utakmice. spanci imaju pauzu i za novu godinu, portugalci i francuzi ne, ali zimske pauze tamo nema. zimska pauza ionako samo postoji tamo gde je to iz klimatskih razloga potrebno (veci deo evrope, naravno). najmanje pauza u svetu fudbala inace ima u brazilu.
    (wiener, 5. april 2016 20:02)

    # Link komentara

  17. Neka prica ko sta oce ali Premijer liga je ubedljivo najbolje fudbalsko takmicenje na planeti,bez premca je.
    (Walter White, 5. april 2016 18:46)

    # Link komentara

  18. Neka prica ko sta oce ali Premijer liga je ubedljivo najbolje fudbalsko takmicenje na planeti,bez premca je.
    (Walter White, 5. april 2016 18:46)

    # Link komentara

  19. da vrlo je zanimljiva, skoro sam pokusao da gledam neku levu utakmicu, tipa stouk i njukasl cini mi se, tako nesto, posle deset minuta otisao sam u wc da povratim, kako neko moze da gubi vreme na gledanje toga? nesto najdosadnije sto sam ikada gledao u zivotu, najduzih deset minuta ikada, onda sam shvatio zasto je tako, zato sto se igraju tiketi, to gledaju samo kladionicari, neko ko ne igra, to ne moze da gleda, jedino ako ja bas bas zaludan i nema ni jednog druga ili zenu, ili decu!! uzas od dosade! inace, generalno je fudbal najdosadniji sport za gledanje sem ako ne igraju real i barca i to jedan protiv drugog!!
    (ZAVISNIK!!, 5. april 2016 17:53)

    # Link komentara

  20. Spanski fudbal je najjaci u evropi to pokazuju rezultati klubova i reprezentacije.
    Spanci sa manje para od engleza beleze vece uspehe kao npr Sevilja...
    Reci da je englezima prioritet PL u odnosu na LS je glupost nevidjena...Celzi bi poklonio sve titule samo da se opet domogne LS, City takodje...
    Spanci bez stranaca mogu da se snadju, a englezi bez stranaca postaju slabiji od skotske lige..pa vi vidite...
    (realno, 5. april 2016 17:50)

    # Link komentara

  21. pa klasicni poludegenerici, kolonijalisti, sekspir je najbolji pisac, bitlsi su najbolji bend, kejt mos je najlepsa zena na svetu, premijer liga je najjaca, kraljica je broj 1, elton jhon je najveci **** na svetu, london je najlepsi grad, itd, u principu oni su u svemu naj naj.. tako da..
    (ZAVISNIK!!, 5. april 2016 17:45)

    # Link komentara

  22. ajde bre ljudi,na ostrvu je najlepsi fudbal moguci,kad se gleda posed lopte 50-50, a ne kad igra uefalona protiv bilo koga u spaniji 87-13
    (., 5. april 2016 17:39)

    # Link komentara

  23. premijer liga je smesna, ljudi misle da je jaka jer tamo imate 20 osrednjih timova gde svako svakog moze dobiti, nema vrhunskih ekipa, od svega navedenog, da ih arapi ne preuzese tek bi onda bili smesni, da ne govorim da ih kladionice drze u zivotu, kladionicari takodje, ajde da vidim nekog ko ne igra kladionicu da sedi i gleda stouk protiv njukasla na primer, ni f od fudbala nema, igraju ko balvani, kao muski fudbal, muski je zato sto oni u stvari ne znaju pa onda tuku, to je isto ko kada ste deca pa dodju neki operisani od sporta da igraju, sta on moze da radi nego da tuce, zato ih i svi pune cim dodje iole ozbiljnija ekipa!! najjaci su komentari da se kao istrose, jel neko zaista misli da se neko stedi na nekim utakmicama u primeri ili bundes ligi, sevila, bilbao, valensija su bolji od pola timova iz primere, da ne govorim o realu, barsi i atletiku!!
    (ZAVISNIK!!, 5. april 2016 17:37)

    # Link komentara

  24. Vecina klubova iz PL trosi vise od Atletiko Madrida, a nemaju ni priblizne rezultate kao Madridjani. Mozda je PL najzanimljivija liga, ali nije najkvalitetnija, iako premijerligasi najvise trose. Lester bi u primeri bio na sredini tabele.
    (aco, 5. april 2016 17:28)

    # Link komentara

  25. Pa dobro, ako se baštoliko guše od bogatsva, evo ja, i drugari komentatori, možemo da im olakšamo život, nek odreše kesu da se i mi malo gušimo ;)
    (JPR23, 5. april 2016 17:26)

    # Link komentara

  26. kad u primeri atletiko pre dve sezone uze titulu sa mnogo losijom igrom od one kakvu prikazuje lester ove sezone (oba tima igraju tvrdo, defanzivno, na kontre ali atletiko je igrao i prljavo povrh toga), to je bila rapsodija fudbala, milina bozija, spanska liga najbolja na svetu a kad je lester na putu da uzme titulu to je onda zato sto je premier liga slaba. licemerje, rodjaci... licemerje...
    (mrmlj, 5. april 2016 17:20)

    # Link komentara

  27. @Engleska je jedina liga gde se igraju 2 kup takmičenja, gde nema zimske pauze ibgde se igraju 3 utakmice za 5 dana.
    (Dzhoni, 5. april 2016 10:11)
    I dodao bih još, ta dva kup takmičenja se zaista igraju, a ne otaljavaju reda radi,kao u ostalim ligama, što je takođe jako bitno.Ukratko, Premiership najbolje fudbalsko takmičenje na svijetu, da ne obrazlažem sada, više manje je sve objašnjeno u prethodnim komentarima.
    (toshiba, 5. april 2016 17:18)

    # Link komentara

  28. @(Batigol, 05. april 2016 13:20) samo si zaboravio da napomenes da su njukasl i sanderlend u zoni ispadanja i da je ove sezone od njih gora jedino aston vila koja je u konkurenciji za najgori tim u premier ligi od njenog osnivanja. sad nadji utakmicu izmedju dva takva tima u spaniji, nemackoj, italiji ili, ne daj boze, francuskoj pa sedi da je gledas i placi.
    (mrmlj, 5. april 2016 17:14)

    # Link komentara

  29. Kolika je razlika u kvalitetu izmedju PL i svih ostalih liga ukljucujuci i LS pokazace Gvardiola sledece sezone, on nije navikao da ima otpor na vise od 15 utakmica u sezoni sa sve evropom, sledece godine ce to biti potpuno druga pesma ! Prvi tim u PL i to moze da bude i Lester dobija oko 135 miliona evra od tv prava a poslednji dobija oko 90. Barcelona i Real u Spaniji dobijaju oko 135, Atletiko i Valencija po 45 a poslednjih 10 timova po nekih 12 miliona ali stos je u tome da Barcelona i Real dobijaju po svojih 135 milki pa makar bili i poslednji na tabeli a Elce i Granada dobijaju po svojih 12 pa makar bili i na prva dva mesta. U PL ne postoji siromasan tim, ne mozes tek tako da otmes igraca direktnom rivalu kao u Spaniji i direktno ga oslabis i to je najbolji pokazatelj kvaliteta jedne lige. Man City da ponudi po 300 evra za Mesija i Neymara oni ne bi tamo presli posto znaju da bi bili izlomljeni kao volovi i umesto da igraju po 60 utakmica godisnje svih 90 minuta oni bi igrali nekih 40 a itekako bi bili menjani, tamo se ne sklanjaju, nema prijateljskih utakmica kao u Spaniji....!
    (antiDebil, 5. april 2016 16:59)

    # Link komentara

  30. Убаците Хетафе и Лас Палмас у Премијер лигу да видиш како ће лига бити још занимљивија
    (Евроталибан, 5. april 2016 16:43)

    # Link komentara

  31. Pristrasan komentar. Realno subota u 16, travica na kockica stadionu, igrali Njuka-Vba ili Everton-Kristal Palas nebitno. Možda nije najjača (ako ćemo tražiti brojke i statistiku da to KAO pokaže..) ali je definitivno i bez premca NAGLEDLJIVIJA i NAJZANIMLJIVIJA fudbalska liga na svetu.
    (Nikola, 5. april 2016 09:36)

    Nije pristrasan, 15:00 multi prenos Kalca nekad kad su fudbalski divovi hodali zemljom. Bez premca najbolja liga i najzanimljivija i gde su sad?
    Autor teksta ukazuje na probleme.
    (Pertinaks, 5. april 2016 16:41)

    # Link komentara

  32. Zapitajte se da li bi neki klub iz Spanske, Nemacke, Italijanske lige... Platio Loverna 20mil funti, Kerola 40miliona... Preplacivanjem prosecnih igraca ne cinite ligu jacom, vec stvarate vise prosecnih klubova... Vise prosecnih klubova, vise kandidata za titulu, zanimljivo prvenstvo... Ali u konkirenciji van granica svoje zemlje, i nisu bas uspesni... Najujednacenija, najzanimljivija, DA! Najjaca NE!
    (marko, 5. april 2016 16:35)

    # Link komentara

  33. (Dusan, Everton i Chelsea, 05. april 2016 15:40). A zasto je najbolja? Sve je ovo ok sto si napisao al' sa kvalitetom bas nikakve veze nema... Najpopularnija,najzanimljivija,najneizvesnija...Najkvalitetnija nije i to je prosto tako.
    (Milos, 5. april 2016 16:25)

    # Link komentara

  34. Za sve kriticare primere i tog las palmasa.Verujem da vecina vas nije.ni gledala utakmicu tog tima sa barsom i koliko su stopostotnih sansi oni imali.Mozda se vama ne gleda ta liga,ali ne moze se reci da su ti timovi losi.Lada gledam spanski fudbal uzivanje je svakako vece zbog lepih poteza,dok je engleski nesto interesantniji zbog napetosti i neizvesnosti.Sve ipak ima svoje.Ali ako pogledamo ls i le i gde su koji klubovi,onda je jasno cija je liga kvalitetnija,tj.gde se igra lepsi i bolji fudbal.
    (antipajser, 5. april 2016 16:18)

    # Link komentara

  35. Ma mogu Italijani da budu majstori taktike, mogu Nemci da imaju uvek pune stadione i dobru atmosferu a Spanci da imaju talente iz svojih skola... kad dodje vikend opet cu uvek gledati West Ham - Newcastle (npr.) nego bilo koju utakmicu iz ostalih liga.
    (V, 5. april 2016 16:03)

    # Link komentara

  36. ima i istine ali i gluposti u ovom tekstu. Tacno je da se u eng fudbalu sve vrti oko love i da su cifre neverovatne, ali je isto tako glupo reci da je to razlog losih rezultata u evropi. Jednostavno ako jedan Arsenal igra protiv West h. pa Evrtona pa onda protiv Olimpijakosa normalno je da postoji mogucnost za kiks. Taj Olimpijakos u prvenstvu dobija sa 30% snage i odmaranjem igraca za LS dok Arsenal za X u prvenstvu mora da se pokida. Zato u engl ima i vise povreda, veci broj rotacija u postavi, pa i manje uigranosti. Primera radi Barsa je 90% svojih utakmica u LS igrala u istom sastavu, dok je npr Siti skoro svaki mec igrao sa drugim stoperskim parom.
    (Ljkra, 5. april 2016 16:02)

    # Link komentara

  37. Jako los tekst. Mislim da bi urednik b92 morao pazljivije da prati sta se izbacuje. Vrlo malo postovanja prema Engleskoj i posebno prema engleskom fudbalu. Govorimo o ligi u kojoj je gotova svaka utakmica fudbalska predstava i gde revijalnih utakmica gotovo da nema. Da li su Englezi jedini koji dosta trose? Sigurno da nisu, a upliv velikog novca svakako nije neki novitet u Evropi i nisu ga Englezi izmislili. Problem najvecih klubova u Engleskoj je vise stvar nedostatka poverenja igracima na duze vreme. Ali upravo taj problem nam je i podario jednu od najlepsih sezona u fudbalu generalno i stvorio pricu koja ce se dugo prepricavati. A Liga Sampiona? Samo je pitanje vremena kad ce se engleski klubovi vratiti u sam vrh.
    (Milos, 5. april 2016 15:54)

    # Link komentara

  38. Ovde nedostaje glavni problem u fudbalu Koji nema puno veze sa Premijer ligom, a to je jednostavno nedostatak kvalitetnih fudbalera. Timovi u Engleskoj Koji su puni para, bacaju po 60-70 miliona u nadi d ce dobiti novog Ronalda a ustvari Benteke, Depay itd. su suvi prosek.
    Ako oduzmete Bajern, Real I Barselonu I Evropskog fudbala, kolko ostaje dobrih ofanzivnih igraca? Svega 2-3!
    Veliko pitanje ovog lete je gde ce zavrsiti 35-godisnji Ibrahimovic! Sta dalje reci. Jedan Roberto Badjo da danas ima 35 godina mogo bi da bira gde ce da igra. Kazu Milanski timovi u krizi iako imaju para, pa koga ce da kupe? Koji italijanki igrac vredi milione? Ili holandski?
    Znaci nikad vise para I nikad manje kvaliteta, to je problem. Isto bi bilo I sa Nemcima da imaju para Ko I Englezi!
    (Dvojnik, 5. april 2016 15:43)

    # Link komentara

  39. Možda nije najjaca ali je ubedljivo najpopularnija,najgledanija svako kolo po dva derbija ili više.Kod njih nema da kladionice daju na iks kvotu 1,5 ili 1,6 kao u drugim ligama,zato što se oni bore do kraja nebitno da li im trebaju ili ne bodovi.Oni su toliko popularni i gledani da prete da zasene i Ligu šampiona ako je vec i nisu zasenili, pošto je LŠ postala malo dosadna.I ta popularnost boli ostale lige a najviše Primeru kojoj je samo El klasiko ostao.Imam rodbinu u Australiji oni tamo seku vene na PL a u Aziji da ne pricam koliko su popularni.
    (KORN, 5. april 2016 13:18)

    Sve same fudbalske supersile hahaha koje su fudbalsku loptu videle prvi put pre dve godine i to iskljucivo na televizoru . Pa poslednjeplasirani tim primere ima da razbije ovaj lester na paramparcad . Mozda imaju derbije svakog vikenda ali taj celzi je izgledao kao neki tim iz afrike kada igra protiv Parizana . jeste mozda naj izjednacenija liga zato sto se kvalitet timova ovih najaci smanjio i onda su ih ovi osrednji timovi ni krivi ni duzni stigli . Liga jeste naj zanimljivija ali najjaci klub u Engleskoj nemoze vodu doneti atletiko madridu a da ne pricam o aktuelnim prvacima Evrope i Sveta . Najbolji fudbaler na svetu je milion puta vredniji od svih igraca premijer lige zajedno pa njima je najveca zvezda u ligi Aguero koji donosi vodu Mesiju da se osvezi u reprezentaciji . To sto padaju u trans ti tamo navijaci pa oni padaju u trans i kad Goku pobedi u borbi u onom crtacu .
    (gile, 5. april 2016 15:43)

    # Link komentara

  40. Odgovor na ovo pitanje mogu dati treneri i igrači i mnogi su ga već dali. Skoro je Klop preko medija poručio Gvardioli da mu tamo neće biti lako, čoveku koji je dominirao u Španiji, Nemačkoj i Ligi šampiona.

    Premier liga je ubedljivo najteža za osvajanje i za mene je tu i odgovor na pitanje koja je liga najjača. Zahtevnost domaćeg takmičenja određuje i odnos prema evropskim ligama. Vest Hem i Sautempton su namerno ispali iz Lige Evrope ove sezone. Poznato je da timovi koji igraju Ligu Evrope loše prolaze u Premier ligi i oni su odmah odustali od dodatnog opterećenja.

    Pregust raspored, broj utakmica i fizička zahtevnost igre melju igrače, pa čak ni Azar, Kosta i Fabregas više ne mogu da ponove dobru sezonu. Kao ni Silva, Aguero i Ture.

    Prosečan kvalitet fudbalera može da se poredi samo sa Španijom i Nemačkom, koje u poslednjih 10-15 godina imaju ubedljivo najbolje generacije fudbalera u istoriji.

    Konkurencija Premier ligi se sastoji iz četiri tima koji im finansijski pariraju - Barsa, Reala, Bajerna i PSŽ. Oni troše i mnogo više od "Engleza". A upravo je to argument u članku, da Engleze guši novac, koji baš i čini ova preostala četiri tima dominantnim.

    Gazde Premierligaša ostvaruju profit i bez Evropskih liga, fokus je na domaćim takmičenjima. Navijače više zanima Efej kup nego Liga šampiona. Oko nje se sprdaju s konkurentima.
    (Slauter, 5. april 2016 15:42)

    # Link komentara

  41. Zasto je najbolja? Zato sto svi klubovi iz top 6 drhte kad im u gostovanje dolazi Stoke, jer im svake godine "uzme meru". Zato sto Noric uzme tri boda Arsenalu kolo nakon sto su dobili Lester u nadoknadi vremena i priblizili se tituli. Zato sto Sunderland i Newcastle imaju pune stadione kao 17ti i 18ti na tabeli. Zato sto Lampard u dresu City-ja da gol Chelsea-u i dobije aplauz celog stadiona. Zato sto kada uleti navijac na teren igrac ga brani od obezbedjenja i da mu dres. Zato sto navijaci Aston Ville pevaju "We lose every week, we lose every weeeek, you're nothing special, we lose every week" kada gube 0-4 na svom terenu. Zato sto isti ti navijaci pevaju "We're winning away, how sh#t must you be, we're winning away" kada vode u gostima jer znaju da su losa ekipa. Zato sto svaki igrac sanja da igra u Premijer ligi.
    Zbog Arsena Wengera, Sir Alex Fergusona, Kenny Dalglisha itd.
    Zbog toga sto jedan radnik sa trake na minimalnoj plati, kroz tri godine postane heroj nacije. Zbog klinca koji da dva gola Arsenalu a onda trci kuci da radi domaci.
    I zbog finansija, jer igrati u Premijer ligi znaci zaraditi vise nego osvajanjem Lige Sampiona.

    Zbog toga sto su Englezi, igraju fudbal kao muskarci, niko ne taktizira i svi se lome, pa ko je jaci, jaci.
    Premijer liga je gledanija od bilo koje druge lige, cak i kada Chelsea i Man Utd imaju katastrofalne sezone. Jednostavno - FUDBAL.
    (Dusan, Everton i Chelsea, 5. april 2016 15:40)

    # Link komentara

  42. Pa kad titula u Premijer ligi donosi vise para od titule u LS. Ili recimo vise se isplati biti 8 nego 9 u PL nego da osvojis LE. Timovi odustaju od evro takmicenja da bi popravili mesto na tabeli jer dobijaju ogroman novac za svako mesto vise na tabeli. To je to.
    (Novosadjanin., 5. april 2016 15:31)

    # Link komentara

  43. Hvala ti Sasa na clanku ali dobro se zna da igraci premijer lige su podredjeni rasporedu u engleskoj, i zbog toga imaju problema sa formom, Engleska na poslednjim prvenstvima nemoze nista uraditi, i to vidi za divno cudo odkako su im zgusnuli raspored i otkako BARCLAYS premier liga postoji...
    (stvar principa, 5. april 2016 15:01)

    # Link komentara

  44. Englezi su fudbal izmislili. Punk rock je nastao u Engleskoj. Sve što vredi tamo je nastalo. Ligu šampiona ne gledam kada ne igraju engleski klubovi. Navijam za Englesku i za ostale ostrvske reprezentacije na prvenstvima kada ovi naši nesretnici ne učestvuju. Talijanski fudbal su uništili namešteni mečevi Kalča. U Španiji se previjaju, simuliraju i igraju na kvarno. Nemačka liga sterilna i dosadna, cvajta je čak interesantnija od Bundes lige. Ljudi umeju da prepoznaju kvalitet i tradiciju. Premier liga je mega najzanimljivije takmičenje ikada smišljeno. I idu oštro i borbeno na loptu, nema prenemaganja!
    (Slaninar, 5. april 2016 14:33)

    # Link komentara

  45. Sta uopste znaci najbolja liga? Daj da vidimo kriterijume. Da li je neizvesna Spanska liga? Kako je zanimljiva liga u kojoj je potpuni sok ako Barsa izgubi, cak i od Reala. Volim da gledam Barselonu, dominacija je nestvarna svaka im cast na sistemu. Da li Real igra dopadljiv fudbal? Ovaj zakljucak na kraju kako je Siamo la Juve blablabla je potpuno ubio ceo tekst. Italijanska liga, pa to ni Italijani ne gledaju. Pa to je valjda najomrazeniji klub u Evropi da ne govorimo o dugogodisnjem namestanju. Nemacka liga, krcati stadioni, najvernija publika sjajna atmosfera, brz fudbal i jaako uzbudljiva borba za 16 klubova. Ili svih 17. Jer se zna prvak odavno. I sad engleska liga-tacno je da u evropi skripi, tacno da je ragbi negde popularniji tacno da su mladi timovi skrajnuti u poslednje vreme. Ali ako 7 timova ucestvuje u borbi za titulu tokom veceg dela sezone o cemu pricamo?
    (Ne budite smesni, 5. april 2016 14:16)

    # Link komentara

  46. @(dejo, 5. april 2016 10:14)
    a u koliko od tih 38 meceva u ligi barsa ima iole doraslog protivnika? 2? maksimum 4, sad kad se atletiko malo umesao u pricu.
    sa druge strane, npr. siti ima po 2 utakmice sa celsijem, junajtedom, arsenalom, liverpulom, totenhemom, a od ove sezone su se u tu pricu umesali i lester i vest hem a da ne pominjemo kako su i timovi iz sredine i sa dna tabele sasvim sposobni da iscupaju bod ili sva tri.
    2/3 protivnika reala i barse skinu gace i pre nego sto izadju na teren.
    (mrmlj, 5. april 2016 14:12)

    # Link komentara

  47. @(zgontronoman, 5. april 2016 10:14)
    verovatno si mladji, pa se ne secas perioda kada su inter i milan trosili i vise nego sto danas trosi ijedan klub u evropi (naravno, kad se uzme u obzir koji su se iznosi tada obrtali a koji danas).
    svojevremeno su u napadu intera igrali ronaldo, zamorano, vijeri i rekoba, svi placeni basnoslovne sume. milan je takodje dovodio nemilice - pirlo, sevcenko, kaka, nesta itd.
    pre 10-ak godina je krenuo sunovrat serije a i onda su malo zavrnuli slavine ali to ne znaci da se nije trosilo.
    da bi bolje shvatio koliko se trosilo - jedna parma je svojevremeno dala desetine miliona za sava milosevica.
    (mrmlj, 5. april 2016 14:08)

    # Link komentara

  48. engleska liga je na prvom mesto pa 4-5 praznih mesta pa spanska,nemacka,francuska,italijanska, pa dalje redom... to sto zadnjih par godina nisu u zavrsnici lige sampiona nema nikakve veze..pa jedno vreme su se smenjivali kao prvaci evrope liverpul mancester, pa posle celzi osvojio..arsenal igrao finale sa barsom 2008 cini mi se ...a da ne pricam o kup uefa gde su osvajali liverpul, fulam igrao finale..nemaci imaju samo bajern, dortmund iskoci jednu sezonu a leverkuze je konstantan, nije ekipa za potcenit..fora je sto ja mogu da gledam kad na tv igraju norich i sunderland..a ne mogu da gledam damstad i shalke..u tome je poenta..liga zanimljiva, nema pritiska, najbolji stadioni, uslovi, navijaci u podrsci klubu najslicniji nasem mentalitetu, energicno, bogato, dobri tranferi, sto nema skart igraca..sto se vidi kultura..pa poznajem dva igraca iz premijer lige, cak planiram da i gledam jednu tekmu evertona jer mi je to omiljeni klub..mislim da ova teza ne stoji, engleska liga je kao nba u kosarci..prosto to je tako..jedno vreme su italijani bili glavni..sad su englezi..o tituli lestera cu pricati unucima kako je ceo svet navijao za njih..to je ta cistoca sporta koja je u engleskoj nekako najcistija. mozda ja gresim ali ovo je moje misljenje
    (VladaGrobar, 5. april 2016 14:01)

    # Link komentara

  49. zasto je najbolja? zato sto timovi sredine tabele pokupuju najbolje igrace iz top timova ostalih liga ne racunajjuci naravno Bajern ,Barsu, Real, Juventus i PSG. a nije lako igrati non stop derbije i uporedo LS.
    (mick, 5. april 2016 13:53)

    # Link komentara

  50. Razlog sto je to tako je da se veliki novac koji se deli u premijer ligi, u ligi sampiona samo osvajac uzima najveci deo kolaca, ostali ucesnicu uzimaji "sicu" u odnosu na ono sto pruza premijer, jer tamo 20-o plasiranom timu se dodeljuje od 20-30miliona na kraju sezone, a nagrada raste srazmerno poziciji na tabeli pa sampionu pripada preko 150miliona, i zato engleski klubovi igraju sa pola snage u ligi sampiona ili sa drugim timovima kao sto je junajted igrao odlucujuci mec u grupi, zadnjih 5-6 godina je tako, ove godine su poceli medjusobni pregovori klubova u engleskoj o istupanju iz lige sampiona upravo zbog tih razloga.
    (mare, 5. april 2016 13:52)

    # Link komentara

  51. Italijanska Serija A iz devedesetih i pocetkom 2000 je nesto najbolje sto je fudbal ikada imao, uz duzno postovanje ova Premijer liga nije ni blizu tog nivoa, i pitanje je da li ce nekada neka liga biti toliko jaka i mocna kao ta 'ludacka' Serija A... Sportski pozdrav svim ljubiteljima fudbala...
    (Mark, 5. april 2016 13:47)

    # Link komentara

  52. I dalje pqmtim gol Aguera u 93. minuti za titulu ispred Junajteda pre par godina.Koja je to ludnica bila.
    (BaltazarSerbia100, 5. april 2016 12:05)

    Radovao sam se kao dete, gotovo refleskno, kad sam video koja je to radost na tribinama, ona iz same srži ljudskog bića, čista, bnepatvorena sreća, iracionalna, ali sama bit onog što nas čini ljudima. Ekslplozija emocije! Sad, niti me je Manchester City ikad posebno interesovao, niti sam ufuran da kao ja sad nešto navijam za inistrane klubove (simpatišem Everton, Torino i Atletico već 30 godina), ali ona čista radost ne bi protresla samo mrtvog čoveka. Jedan od najlepših fudbalskih momenata kojemu sam svedočio!
    (Humanoid, 5. april 2016 13:38)

    # Link komentara

  53. Da se osnuje liga Londona bila bi interesantnija
    od Bundeslige. U Zapadnom Londonu u krugu 10 km 3 tima:Chelsea,QPR,Fulham.
    Na sjeveru Arsenal i Tottenham.West Ham se seli na Olimpijski stadion kapaciteta 54000 ljudi.
    Na jugu Crystal Palace, koji planira stadion za 40.000 gledaoca,Millwall
    i Charlton koji su posrnuli ali sa brojnim navijačima. Još Brentford,Leyton..
    (bochini, 5. april 2016 13:33)

    # Link komentara

  54. Da se igra toliko zanimljiv fudbal kako neko pominje u PL (i to osrednji timovi)...pa baš i nije. Gledao sam Newcastle vs Sunderland igrom slučaja i to zbog Mitra. Onakav fudbal...ali odgovorno tvrdim je na nivou naše lige. Koliko tu ima polu fudbalera na toj utakmici bilo je baš mučno gledati.
    Ono što je u PL izraženo jeste segmentacija ljudi koji navijaju za više klubova. Da prednjači United i Lpool, ali ne u toj meri kao u drugim zemljama gde iako postoji "lokal patriotizam" većina navija u dobroj meri za 3 kluba. Kao i ono u šta englezi su poznati, tradicija gomilu stvari odn. stvaranje kulta oko različitih sitnica.
    Kvalitet utakmica ili dinamičnost, oni koji su gledali malo bolje, zaista se i nešto danas ne razlikuju u zemljama velikih liga.
    (Batigol, 5. april 2016 13:20)

    # Link komentara

  55. Možda nije najjaca ali je ubedljivo najpopularnija,najgledanija svako kolo po dva derbija ili više.Kod njih nema da kladionice daju na iks kvotu 1,5 ili 1,6 kao u drugim ligama,zato što se oni bore do kraja nebitno da li im trebaju ili ne bodovi.Oni su toliko popularni i gledani da prete da zasene i Ligu šampiona ako je vec i nisu zasenili, pošto je LŠ postala malo dosadna.I ta popularnost boli ostale lige a najviše Primeru kojoj je samo El klasiko ostao.Imam rodbinu u Australiji oni tamo seku vene na PL a u Aziji da ne pricam koliko su popularni.
    (KORN, 5. april 2016 13:18)

    # Link komentara

  56. Apsolutno katastrofalan tekst! Samo. Premijer liga zakon! Svaka utakmica je zakon, ko god da igra! Radi se o ljubavi, strasti, energiji uz neosporan kvalitet...nije samo bitno je l' tu Mesi ili nije... A cak je i on rekao da mu je ona najzanimljivija! Kraj!
    (premijer liga zakon, 5. april 2016 13:11)

    # Link komentara

  57. Sve najgore engleskoj PL želim. Da za 2 sezone u LŠ padnu sa 4 na 3 tima i da narednih 100 godina nastave da igraju u LŠ kako sad igraju.
    (nixololo, 5. april 2016 13:11)

    # Link komentara

  58. "Od 30 najbogatijih klubova na svetu, čak 17 dolazi iz Premijer lige"

    Jedino ih to odrzava, ovako su nula.
    (Laza, 5. april 2016 13:06)

    # Link komentara

  59. Lester ce im osvojiti titulu. Ahahaha, pa taj Lester bi bio ponizen od prvih 4 ekipa Spanske, Italijanske i Nemacke lige. Lesteru svaka cast lepa prica, ali da budu sampioni hahaha... kako ne uvidjate da Premier Liga sve vise tone, jedino ih ogroman novac odrzava.
    (Daa, 5. april 2016 13:05)

    # Link komentara

  60. Dajte Radnickom iz Cokonjara 200 milki godisnje ima da udje u cetvrtfinale LS. Mnogo jaka stvar sa tim budzetom igrati solidan fudbal
    (blinkibile, 5. april 2016 13:03)

    # Link komentara

  61. Ti prijatelju nemas pojima! Lepo si iskopirao tekst i preveo sa nekog sajta.. A sve se vrti u krug! Za koju godinu imaces u polufinalu 4 kluba iz Premijer lige! I sta ces onda pisati?! Najteza, najzanimljivija i najkvalitetnija je engleska liga! I to sto Lester, daj Boze, osvaja ligu, nije zato sto je liga slaba nego sto su jaci klubovi mislili da ce lako do titule sa parama! E gledaj u narednih par godina kako ce se menjati stvari ako Lester bude sampion! Kad svi shvate da ne treba da se trose pare nepotrebno! Kad ce u nekoj drugoj ligi da se desi da neko osvoji titulu na nivou Lestera u danasnje vreme? NIKAD! Mozete samo da pisete i pricate gluposti o engleskom klubskom fudbalu! A sto se evropskih trofeja tice, naosvajali su se dovoljno! I ponovo ce sigurno!
    (Milan, 5. april 2016 12:52)

    # Link komentara

  62. Joj kako ce Liverpool da naguzi Borusiju u inat ovome, jedva cekam.
    (Diego, 5. april 2016 12:49)

    # Link komentara

  63. Da španska liga je smešno takmičenje, Real, Barsa, Sevilja, Atletiko Madrid, Atletik Bilbao,Viljareal,sve smešni klubovi:D, svi ovi klubovi van barse i reala, bi mogli da se nose sa svim timovima iz premijer lige, najjača liga je španska, a sto se evrope tice Barsa, Real i Bajern su klasa iznad svih evropskih timova
    (dzoplinger@gmail.com, 5. april 2016 12:48)

    # Link komentara

  64. zato sto premier liga ima tri tima
    (relja, 5. april 2016 12:44)

    # Link komentara

  65. Drage Svabe mozda nije najbolja,ali je sigurno zanimljivija od vase lige.Pogotovo ove sezone.
    (Marko Banja Luka, 5. april 2016 12:30)

    # Link komentara

  66. nisam nigde video pa mi nedostaje


    Brøndby samo Brøndby samo Brøndby
    (stefan, 5. april 2016 12:27)

    # Link komentara

  67. ne vidim u cemu je problem. bas je lepo sto LS uzimaju razliciti klubovi. ako englezi ne uzimaju trofej poslednjih godina, nije smak sveta, uzece ga za godinu-dve. lepo je da se takmice i da se bave sportom. na vazduhu su sve vreme sto je jako korisno za zdravlje.
    (Mr Proper, 5. april 2016 12:24)

    # Link komentara

  68. Ozbiljne gluposti...Mislim,PL nije najkvalitetnija liga u poslednje 2,3 godine,i to iskljucivo jer nema Real i Barselonu(koji su verovatno i najbogatiji klubovi na svetu)...A jeste najdinamicnija i najzanimljivija za gledanje,jer je mnogo ujednacenih timova,za razliku od Nemacke,Francuske,Italije...u Spaniji imate dva gore pomenuta kluba koju su dominantni,i Atletiko koji s' vremena na vreme pomrsi malo konce...Ovo sto Lester rado ove godine je kao da Getafe ubedljivo vodi u Primeri,Darmstad u Bundesu,Sasuolo u Italiji,sto je nemoguce...Aston Vila-Stoke moze uvek da se gleda,Las Palmas-Getafe ne
    (MWill, 5. april 2016 12:21)

    # Link komentara

  69. Gluposti, i to na kvadrat...

    Naravno da je Premijer LIGA najbolja liga. U Nemackoj, Francuskoj, Italiji, Spaniji, JEDAN JEDINI TIM je godinama dominantan, lige su apsolutno dosadne, nezanimljive, sterilne... U Engleskoj (gde utakmice premijer lige posecujem u proseku 2-3 puta mesecno) nikad se ne zna rezultat kojim ce se utakmica zavrsiti. Dok se zna da ce u 98% slucajeva Bajern pobediti, u 99% slucajeva Barselona, u 100% sluzajeva PSZ, u 110% slucajeva Juventus... I tako godinama... Ovako za nas Engleze (osim za navijace Arsenala) je fantasticno sto ce Leicester City biti prvak, i sto Premijer Ligu niko nije odbranio od 2009. godine... Mi se zabavljamo iz vikenda u vikend, a u Evropi se zabavljaju 3-4 puta godisnje, kad dodju polufinala Lige Sampiona, ostalo je jalovo, dosadno, predvidljivo, besmisleno...
    (Bobby Zamora's Left Eyebrow, 05. april 2016 09:49)

    kako pises , ja bio ubedjen da si srbin , kad ono ti si englez .
    (zlotrov, 5. april 2016 12:20)

    # Link komentara

  70. cim je lester prvi , odmah ne valja liga itd . pa desi se jednom u 20,30 god. da se poklope sve kockice i da neka ekipa opere sve timove i postane sampion , kao recimo lester . iskreno se nadam da ce biti sampion . i onda se pojave ljudi koji hoce da prave privatnu fudbalsku ligu iz razloga sto "veliki" klubovi ne mogu vise tako lako do evropskih takmicenja . u engleskoj ne znaju da trose novac , preplacuju igrace , menjaju kao carape itd . zato i jesu tu gde jesu , blizu dna . inace , premijer liga je najjaca liga na svetu , jer svako svakog moze da pobedi . iskreno , da gledam barsu i real koji svakog cepaju po 3,4,5-0 , i nemam neku zelju .
    (zlotrov, 5. april 2016 12:15)

    # Link komentara

  71. Jedan primjer koji oslikava situaciju sa Premier Ligom.U BiH, ne znam šta se dešava u Srbiji, se godinama vodi ogromna borba između kablovskih operatera oko prava na emitovanje kanala Sport Klub.Odnosno, monopola koji određeni operater ostvaruje zahvaljujući SK.Zašto je Sport Klub toliko bitan?Da li zbog Primere, košarkaške Euro Lige, NBA?Ok, i to je više nego odlično.Ali glavni adut u toj borbi za prevlast na tržištu kablovskih operatera je Premier Liga koja se takođe emituje na Sport Klubu.Svaka čast Francuzima, Talijanima, Njemcima i ostalim, ali svi od 7 do 77 žele da gledaju isključivo engleski fudbal, a ovo dođe kao ajd kad nema šta drugo pa ćemo pogledati malo npr. Inter - Fiorentina ili Werder - Eintracht.E sada, zašto je to tako neka svi sami zaključe.
    (Toni Nadal, 5. april 2016 12:12)

    # Link komentara

  72. Svaka mu je kao u Njegosa......
    (srdjoni, 5. april 2016 12:12)

    # Link komentara

  73. Zivot se odigrava u ciklusima, a tako i fudbal takodje. Kalco je ne tako davno bio kompetitivniji od same LS sa neverovatnim igracima u klubovima van velike trojke, poput Lacija, Rome, Parme...Englezi ce se vratiti, to je neminovno pa makar i na cistu "silu", kroz pare...Retko sta se ne moze " popraviti" sa milijardom funti...
    (Blue Fortress, 5. april 2016 12:11)

    # Link komentara

  74. Calco namešten od kad postoji, nameštaju kada će i penal da padne. Tu smejuriju od fudbala ne gledam godinama. Španci nameštaju 3 za 3 provereno( ko je igrao kladionicu zna da Deportivo, Almeria, Osasuna dele bodove jedni drugima, dobijao pare redovno ). Francuzi dosadniji od Poljske.
    Bundesliga odlična, vrhunski fudbal.
    Englezi najbolji, pre svega zbog fudbalske tradicije koja se vidi na svakom ćošku. Za njih je fudbal svetinja. Puni stadioni i kad si prvak i kad ispadaš nebitno koji tim je u pitanju. Primer : Lester igra drugu ligu - pun stadion, igra za titulu - pun stadion, sledeće godine ako se bude borio za opstanak biće isto pun stadion.
    Pametnom dosta.
    (Gdeživim, 5. april 2016 12:10)

    # Link komentara

  75. Zasto bi voljeli da se mi gusimo u sopstvenom novcu?
    Kakva polemika.Ali, ustvari je kriv poslovni potez premijer lige koja pravilno ulaze u sve klubove u zavisnosti od mjesta na tabeli,dok imate bajerne ,barselone,reale,psz-ove,juventuse,razne zvezdice i partizane,koje guse sopstvenu ligu i onda se pitaju sta to ima iza brda.Svaka cast premijer ligi,a nesposobni neka crknu.
    radije gledam noric -njukastl,nego juventus -napoli
    (krsto,diplomirani istoricar i prorok modernog doba, 5. april 2016 12:08)

    # Link komentara

  76. Volim i ja da gledam PL povremeno vec par sezone, od samounistenja Luzerpula. I jeste, zabavno je ali to je bukvalno "laka literatura" u odnosu na ostale lige u taktickom i tehnickom smislu.

    Mnogi su ovde pricali da sada kada PL ima mnogo vise novca od ostalih da ce sada da pregaze sve ostale, a ja pricam upravo ovo - bice sve slabiji. Igraci Lestera, posebno ovi Englezi tipa Drinkvoter i Albrajton, pa oni vec vrede 20-30 miliona. A realno. Sterling 60 miliona. Katastrofa.
    (Adriano_Galliani, 5. april 2016 12:05)

    # Link komentara

  77. I dalje pqmtim gol Aguera u 93. minuti za titulu ispred Junajteda pre par godina.Koja je to ludnica bila.
    (BaltazarSerbia100, 5. april 2016 12:05)

    # Link komentara

  78. Ono sto mi je odvratno je da gledam fudbal u kojem tim od milijardu eura tuce 5:0 tim od 30 miliona eura. I tako 25-30 kola. Jos kada krenu da broje ko je dao 50, 60, 100 golova u sezoni, neke kretenske rekorde, kao na video igricama.
    (drvobradi, 05. april 2016 10:19)

    Pa zna se ko to radi. Da si rekao njihova imena dobio bi brdo minusa :)

    Slazem se, nesto najgore u modernom fudbalu. Jos jednima sviraju penal 15 uzastopnih utakmica, bez njega odmah izgube.
    (Adriano_Galliani, 5. april 2016 12:00)

    # Link komentara

  79. Razliku izmedju italijanskog i engleskog fudbala je rekao jedan italijan: englezi uvek traze visokog jakog napadaca centrafora tj devetku klasicnu, dok italijani uvek traze desetku fantazistu fudbalera jednog poteza, zbog toga ja ne volim engleze sve na silu i snagu
    (Shevchenko, 5. april 2016 11:54)

    # Link komentara

  80. Svaka čast za tekst. Mada ni Real iz Madrida nije ništa bolji od Engleza
    (Nikola, 5. april 2016 11:54)

    # Link komentara

  81. Pa da, engleska liga je "najzanimljivija" jer su rezultati "nepredvidivi", tj. takvi cudni rezultati odgovaraju kladionicama, a zna se da su engleske kladionice najace.
    (Mastoor, 5. april 2016 11:41)

    # Link komentara

  82. Kao da je mene pitao sta ce napisati, na kraju je najbitnije nemaju dušu a stranci vlasnici samo gledaju profit, pa sramota koliko para imaju a sta su uradili, ama baš nista
    (Bojan, 5. april 2016 11:41)

    # Link komentara

  83. Mozete vi sa B92 pisati šta hocete, ali definitivno niste u pravu!!!
    Najjača liga je engleska Premijer liga!!
    I nikakve veze nemaju rezultati LS i LE sa tim!
    Klubovima je prioritet Premijer liga u odnosu na evropu!
    (Igor MU, 5. april 2016 11:41)

    # Link komentara

  84. premijer liga ima vise derbija nego ostatak evrope... bundes liga ni jedan gradski derbi, spanija jedini derbi real-barsa i atletiko zadnjih godina. italija vec ima potencijal da bude najjaca, u nekoj budnosti.
    (gzola, 5. april 2016 11:38)

    # Link komentara

  85. Postoje 4 tima kojih se Englezi plaše, a to su Barsa, Real, Bajern i (možda) PSŽ, mada je pitanje da li bi PSŽ izbacio Arsenal, ja ne verujem u to. Ali PSŽ pravi razliku zbog Ibre, zbog koje će sledeće godine praviti razliku neki drugi klub, možda i baš iz Engleske. O Barsi i Realu ne vredi pričati. Puni su para, to je jedno, a drugo je da 90% klinaca mašta da jednog dana zaigra u jednom od ta dva kluba. Pored njih, njihove lige izgledaju smešno i pravo je čudo kad ih neko dobije. Španski timovi se protiv Barse i Reala snalaze isto kao i engleski, što im ligu čini dosadnom. Bajern je Nemačka. Svi idu u Bajern, glavnom konkurentu je oduzet najbolji napadač i tako je Bajern ponovo nedodirljiv u svojoj ligi. Ali se zato Bajern i gleda samo u Ligi Šampiona. PSŽ maše kintom, mada mi nisu baš uverljivi, ali je francuska liga tek dosadna, sa PSŽ-om i gomilom amaterskih klubova. Ostaje engleska liga, sa Liverpulom, Sitijem, Čelzijem, Arsenalom i toliko dobrih igrača rasutih po celoj ligi. Ali, opet, sve te igrače Barsa ili Real samo treba da požele i imaće ih. Tu je razlika. Barsa je sa Nejmarom, Mesijem i Suarezom skoro pa tim sveta. S druge strane Bejl, Benzema, Ronaldo, druga verzija tima sveta. Otmeš Liverpulu onoga ko je tamo Bog i staviš ga pored Mesija i Nejmara i onda neko pita zašto ih se svi plaše.
    (woah, 5. april 2016 11:33)

    # Link komentara

  86. Vidim pise se o nekoj dusi i tome kako se kvalitetni timovi grade godinama. I onda menadzer Nejmara izjavi da je PSZ san svakog fudbalera.
    Fudbalski klub nastao 1970.
    Tim koji se izgradio za 3 godine.
    Amaterski tekst.
    (We Ain't Got No History, 5. april 2016 11:33)

    # Link komentara

  87. bundes liga je smesna, u rangu skotske i holandske
    (Drug Ostoja, 5. april 2016 11:30)

    # Link komentara

  88. Engleska liga jeste najzanimljivija, a uskoro ce biti ponovo najbolja, kada dodju treneri koji ce traziti igrace da im pokriju sve pozicije, a ne da se ima jedan dobar zadnji, zadnji vezni, prednji vezni i napadac. A i Barsa, Real, Bajern i PSZ imaju previse para, i svakog igraca mogu da kupe pre Engleza.
    (BojanNS, 5. april 2016 11:20)

    # Link komentara

  89. Engleski klubovi imaju tradiciju, to je ono sto pravi razliku... Ko igra zavrsnicu evropskih takmicenja je manje bitno, to valjda i treba da se menja.
    (mln, 5. april 2016 11:18)

    # Link komentara

  90. dobar tekst
    (gluvaglava, 5. april 2016 11:13)

    # Link komentara

  91. Истина.

    Ипак, није се дотакао њихове фудбалске федерације... све до спортских директора у самим клубовима. Они су криви зашто енглески фудбалери (Хендерсон, Смолинг, Керик...) личе на неке скандинавске.

    Па онда бесмислено лимитирање броја странаца које треба да уведу. Као да ће им то повратити углед, репрезентативном фудбалу. Никад нису ни имали тај углед. Нити освајали са енглеским фудбалерима.
    Квалитет пумпају онако како пумпају Мареја и сврставају у велику четворку.

    Криви јер им судије не би прошле српску трамвај лигу. Толико су лоше...

    Енглески фудбал је колоритан, нашминкан, занимљив, брз и динамичан. На терену и ван терена. Али одавно нема квалитет италијанске или немачке лиге. (шпанска је, осим 3 клуба, мало боља од кипарске)

    Ливерпул. Колико је ту медиокритета играло за последњих 15 година. Додуше, клуб је у финансијском балансу (продају најоље и за то купе 4 осредња, тако у круг).

    Арсенал. Арсен од клуба направио привредно предузеће. Тужнији су од Ливерпула.

    Јединство. АФ је последњих десет година изигравао Дулета Вујешевића.

    Челси. Пластика.

    Сити. Инстант.

    Лестер. И онда им се деси.
    (Оказаки, 5. april 2016 11:12)

    # Link komentara

  92. Eh, taj isti Hut je igrao veoma važnu ulogu u jednom drugom engleskom timu, ne tako davno, u vreme kada su ti isti engleski timovi redovno prolazili daleko dalje u ligi šampiona. Ine brinite, opet će, kao i "raspali" italijani.
    (Mahatma Gadni, 5. april 2016 11:10)

    # Link komentara

  93. Premijer liga ima dušu, da nema ne bi joj se desio Lester.
    (Pregalac, 5. april 2016 11:08)

    # Link komentara

  94. Jeste,Premier liga je najneizvesnija,a to sto je u poslednjih 20 i kusur godina jedan klub osvojio dve trecine titula to nije bitno. Evo i ove godine je zanimljivo,5-6 kola pre kraja mrtva trka za titulu,treceplasirani zaostaje samo 10 bodova za prvoplasiranim,a za opstanak je jos grcevitija borba,tri ekipe koje su zabetonirane za dno tabele i sigurno ispadaju grcevito se bore da ne budu oni bas poslednji. Nema sta,uzbudljivo i zanimljivo. A,ujednacenost je uvek odlika ne kvaliteta nego li kvaliteta,jer gde bi svet bio da smo ja i Anstajn ujednaceni.
    (mali, 5. april 2016 11:06)

    # Link komentara

  95. Pitanje je šta znači najbolja?
    Svi se slažu da je najzanimljivija, da je najgledanija to kažu brojke, ali kako odrediti da li je najbolja? Nema engleskih klubova među najboljim u evropi, to je neosporno, ali zamislite da se odigraju mečevi između pojedinih liga. Prvi sa prvim, drugi sa drugim, i tako do onih koji ispadaju. Pitanje je da li bi ioko mogao da tako parira PL.
    Uostalom, što je to bitno. Fakt je da bi većina ljudi radije gledala tu englesku ligu od bilo koje druge. I da nećete imati onaj osećaj prevarenosti kao posle izvikanog El Clasica. Na terenu 22, po imenima najvećih igrača, a gledate 90 minuta dosade, valjanja po terenu i rasprave sa sudijama.
    (only fools and horses, 5. april 2016 11:02)

    # Link komentara

  96. Moze im se
    (jeste,da!, 5. april 2016 11:02)

    # Link komentara

  97. zasto u komentarima svi pisu da je engleska trka za titulu nevidjena, a da je u nemackoj sve odluceno pre prvog kola kada lester ima 7 bodova vise od totenhema, a bajern 5 od borusije?
    (znam ljude, 5. april 2016 11:02)

    # Link komentara

  98. Barselona, Real, Bayern i PSZ jesu u ovom trenutku bolji timovi od engleskih, ali je engleska liga jača od svih ovih liga zajedno, jača je mnogo više nego što su ovi gore navedeni timovi jači od engleskih.
    (kokos, 05. april 2016 10:17)

    po kojoj logici je engleska liga jaca od spanske?
    (znam ljude, 5. april 2016 10:57)

    # Link komentara

  99. sve propadaaaaa, sportovi nisu zanimljivi kao nekad zbog novca
    (stefanbot, 5. april 2016 10:55)

    # Link komentara

  100. Evo vam primer jedna Barsa svaki mec u primeri ima posed lopte 75-80% u nogama ko osmi razred protiv treceg kad uzme loptu i ne da nikom.Drugi primer Noric da cetiri komada Liverpulu kuci ,Vest hem pobedi sve velike timove u gostima,Kristal palas nemoze da pobedi nikog kuci 7kola a u gostima pegla sve zivo takvih primera koliko oces.
    (racki, 5. april 2016 10:55)

    # Link komentara

  101. predrag sasa ozmo
    (lionac, 5. april 2016 10:54)

    # Link komentara

  102. Izvinite ali zasto mnogi misle da samo najbolji a ne i najneizvesniji fudbal donosi gledanost? Gde je draz glwdati Barsu ili Real kako sve sigurno dobijaju sa par golova razlike? U Premijer ligi se ne igra najlepsi fudbal ali sigurno najneizvesniji i mogu reci najpisteniji fudbal jer svi igraju maksimalnom snagom jer im je svaki bod vazan u Premijer ligi a sve manje im je bitna i liga sampiona a kamoli liga Evrope...
    (Alan Ford, 5. april 2016 10:53)

    # Link komentara

  103. Real i Barselona dobijaju skoro sav novac od TV prava i sponzora u Spaniji, dok se u Engleskoj novac rasporedjuje ravnopravno bez obzira na plasman i zbog toga svako moze da sastavi kakvu takvu ekipu. Zamislite da se sav novac iz Premijer lige podeli izmedju dva kluba, kupili bi celu Primeru sa sve stadionima i navijacima. Tih par klubova po Spaniji, Francuskoj i Italiji su dobri i konkurentni na racun propadanja ostalih klubova u njihovim ligama. Malo malo pa neko bankrotira. Sta briga Engleza da li su osvojili LS kada oni svaki treci dan na svom terenu zagarantovano gledaju vrhunski fudbal.
    (p, 5. april 2016 10:53)

    # Link komentara

  104. ja sam gledao samo premijer ligu godinama, a vise je ne gledam uopste. mancester, celsi, liverpul, meni ih je postalo mucenje gledati ih. iskreno, najvise uzivam gledajuci bundesligu. a ovi sto se zale da samo jedan tim postoji u spaniji, nemackoj... pa zar imate trunku sumnje da bi se barsa ili bajern prosetali do titule u engleskoj? da li mislite da bi lester imao sanse u spaniji? pa ne bi bili u top 5.

    sto se kvaliteta tice, spanska primera je ubedljivo prva. barsa, real, atletiko, viljareal, sevilja, bilbao, selta...


    u engleskoj trenutno ne postoji klub koji bi se mogao svrstati u sam krem evropskog fudbala (po trenutnom kvalitetu). svaka cast lesteru i totenhemu, ali nisu ni do kolena jednoj npr borusiji dortmund (koju nisam ni spomenuo a igraju mozda i najlepsi fudbal u evropi) ili juventusu, kao predstavniku negog, malo drugacijeg, fudbala..

    sa kraj, savet. psg- siti 1 1.70. poklon kvota.
    (znam ljude, 5. april 2016 10:52)

    # Link komentara

  105. Zato sto Totenhem u oba meca sa Borusijom ostavi najboljeg igraca, Harija Kejna,da odmara. To su Englezi.
    Uostalom svi su brzo zaboravili da je tu LS uzimao Celzi,koji je cesto dolazio do kraja,pa Liverpul(posle osvajanja igrao opet finale) i Mancesterova finala sa Barsom..
    (AHTUNG DIHTUNG, 5. april 2016 10:45)

    # Link komentara

  106. ko voli divlji zapad onda voli englesku jer tu nema igre samo nabijanja i trčanja ko bez glave. . Spanci su mila majka fudbal za oko lopta ide kao na konac.
    (Käl, 5. april 2016 10:40)

    # Link komentara

  107. pisano sa ciljem da bar pokusa da nasteti ugledu PL kao najzanimljivijem takmicenju. engleskim timovima LS i LE manje je isplativo takmicenje od PL. engleski fudbaleri ce biti sve bolji, moraju da bi se izborili sa svoje mesto pod suncem. jednostavno u ljudskoj je prirodi da pobedjujemo sve prepreke. tako ce i oni morati da postanu bolji da bi isplivali ispred stranaca.
    (dimi3ala, 5. april 2016 10:38)

    # Link komentara

  108. Cuveni Calcio iz 2000-ih je najbolja liga koju je do sada fudbal imao u istoriji....kakav je to fudbal bio ljudi moji, kakvi potezi, kakvi golovi, kakvi igraci....zavrsnice prvenstava su bile totalno neizvesne bukvalno nastane haos u poslednja dva kola i oko titule i oko borbe za opstanak...nesto neponovljivo
    Englezi su majstori propagande, marketinga...
    (realno, 5. april 2016 10:36)

    # Link komentara

  109. Premijer Liga je najzanimljivija i tacka. Zato i imaju tako jak TV ugovor. Ja znam da vise cekam vikend nego ovaj sad utorak/sredu.
    (HCP, 5. april 2016 10:34)

    # Link komentara

  110. Prvo, svaka pohvala za tekst, drugo da rezimiramo, najzanimljivija jeste, al statistika je neumoljiva, dere ih ko stigne, Od Zagreba do Ajndhovena, Volfsburga, Totenhem se bori za titulu, Dortmund ih oduva, dakle daleko od najjace, bas kao sto pise u tekstu, nista ja tu ne bi dodavao :D
    (komljen, 5. april 2016 10:33)

    # Link komentara

  111. Cak i ne znam ni koja je liga tacno u kojoj igra fk Sumadija Arandjelovac. Srpska liga nesto. Lepo vreme, vikend, oni nemaju pojma ali bleja
    (Ja, 5. april 2016 10:31)

    # Link komentara

  112. Najzanimljivija je engleska premijer liga tu se igra do poslednjeg sekunda tj.nikad se nezna ko ce pobedíti .trči se do poslednjeg atoma snage.Znači nema laži nema prevare .U evropskim takmičenjima dominiraju španski klubovi poslednje2 do 3 godine .Zato sto sn englesk klubovi istróše u domacoj ligi,stalno igraju ,puni su stadioni ,nema kalkulacija .Najbolj líga na svetu.
    (kosta, 5. april 2016 10:31)

    # Link komentara

  113. [link]

    pogledajte ovu činjenicu i sve će vam biti jasno.
    (Kujo, 5. april 2016 10:28)

    # Link komentara

  114. Odlican tekst, koji je sve pogodio! Vidim da se fanovi Premijer lige odmah bune, ali recite konkretno sta nije dobro receno. U tekstu lepo pise, najzanimljivija i najujednacenija liga, i to stoji, ali svakako ne najbolja.
    Odlicno je opisano da su sve to naduvani transferi i da se stvara privid da su ti timovi nekog vrhunskog kvaliteta, sto pokazu utakmice u Evropi.
    Reci da npr u Spaniji postoje samo 2 kluba je smesno. Ok, Las Palmas je na dnu, ali sta je sa Seviljom, Atletico Madridom, Valensijom? Oni bez problema mogu da dobiju Engleze (sto su dokazali u mnogim LE i LS mecevima).
    A najgora stvar Engleskog fudbala, koji ga je unistio, je sumanuta kupovina stranaca. Potpuno su u pravu u tekstu kada kazu da su njihovi mladi igraci potpuno u senci kupovine preskupih pojacanja, koja ne vrede te pare. Najbolji dokaz za to su strartne postave najboljih timova Engleske i rezultati reprezentacije, koji su nikakvi u poslednje vreme.
    Dakle, najzanimljivija - da, najneizvesnija - da, najgledanija - mozda (i Bundes liga je dosta gledana), liga sa najboljim marketingom -da, najbolja - svakako ne...
    (Nemanja, 5. april 2016 10:28)

    # Link komentara

  115. Pa ko pametan može da poveruje da bi ledande Lester mogao da osvoji Primeru?
    pa oni nebi mogli ni ispred Seville Villareal a Bilba i Valencie a kamoli ispred Barce Reala i Atletica. .
    hteli vi da priznate ili ne PL nije ni blizu najbolja. .
    (Kujo, 5. april 2016 10:28)

    # Link komentara

  116. God okrenes svi vole da gledaju Engleze .Skoro smo ja i drugar pokusavali da gledamo Seriu A to je bio uzas ,isto mi je i kad Spancee mrse padaju ,o Francuzima isto ne vredi raspravljati nasta to lici .Jedina liga koja je meni i mom drustvu gledljiva uz Premijer ligu je BUndes al i tamo sve cesce nalazim na neke totalno glupe meceve i na pola prebacim kanal .Volim da pogledam cak i Campionsip sa vremena na vreme .Stvarno takticki nisu bas nesto obuceni al vecina tih ekipa igra srcano i bori se do kraja ,pa makar igrali i protiv Sitija,Celsija,Mancester .To je ono sto ljubitelji fudbala vole .Evo sad sam malo pogledao El klasiko utakmica nista specijano nije bila ,pa gde je tu naboj ludnica atmosfera .Bez obzira koliko Barsa ima vise bodova tu mora da puca to je derbi .
    (Kako, 5. april 2016 10:25)

    # Link komentara

  117. Najbolja nije,najinteresantnija jeste.Dajte bilo koji engleski klub sa Atletikom npr. oduvali bi ih...
    (mister mister, 5. april 2016 10:25)

    # Link komentara

  118. znaci, i na izrazito negativan tekst o premier ligi ce njani obozavaoci reagovati pozitivno i tvrditi kako je "najboblja" "najneizvesnija", da bi radije gledali neke leve engleske timove nego klubove slicnog ranga u spaniji koji su realno bolji od njih. svaka cast.

    o neizvesnosti ipak moram nesto reci. svaka liga je neizvesna ako postoji vise nego jedan tim koji je realno moze osvojiti (citaj, sve osim nemacke lige). jednostavno je svaka utakmica vazna. ne odlucuje spansku ili portugalsku ligu samo duel izmedju najboljih, vec i utakmice protiv manjih timova koji se samo nadaju da izvuku bod od najvecih. real je pobedio barcelonu u poslednjoj utakmici, ali sta im to znaci kad su izgubili mnoge manje utakmice? i kako su te utakmice toliko dosadne kad toliko odlucujuce mogu biti?

    ne mora da znaci da je recept premier lige najbolji, a neuspesi engleskog fudbala (reprezentativnog i klupskog) na medjunarodnoj sceni sugerisu upravo suprotno.
    (wiener, 5. april 2016 10:22)

    # Link komentara

  119. Odličan tekst,ali meni je premijer liga najzanimljivija,mogu da gledam bilo koju tekmu a u Evropi samo derbija. To što ne mogu da se opasulje u Evropi me i ne zanima čak sta vise uglavnom navijamo protiv njih.
    (Harakiri, 5. april 2016 10:21)

    # Link komentara

  120. Odličan tekst, jako mi se svidja i ima poentu uglavnom za sve što kažu. Ali oni tvrde da u velikim parama koje PL neosporno ima leži problem. Pa gde su to na ovome svetu pare problem? Nemoj te da se lažemo sve se može sa parama, kakva crna duša Mia san mia, Siamo la Juve i sl... Para vrti gde burgija neće. Problem je što kratkoročno razmišljaju ti seici. MU sada bez obzira koliko propao zarađuje ogromne pare, šta ih briga što ni u LE ne mogu ništa da naprave. Ali ako ovako nastave i PL ne bude više npr ni u top 5 liga te pare ce otici za cas, niko nece davati velike sume za TV prava ako liga postane smešna. Samo neka nastave ovako obice im se o glavu...
    (maiden serbia, 5. april 2016 10:19)

    # Link komentara

  121. Autori su u jednom delu teksta odgovorili zasto je najbolja, ali su bespotrebno nastavili da zapetljavaju. Nije bre vazno sto ih nema u cetvrtfinalu LS ili gdegod :) sve vreme se u tekstu meri kvalitet prema evropskim takmicenjima, gde se nadmecu sa klubovima iz drugih zemalja, a to u praksi nije slucaj, nebitno je. Niko bre ne navija za Liverpul, Arsenal ili Lester i da mu je LS prva na umu. Ne, prva je Premier Liga, kupovi i tacka. I zato imamo bespostednu borbu u svakoj tekmi u svakom gradu, gradicu ili kvartu jednog grada ako su gradski rivali. Igra se od prve do poslednje sekunde i niko nece namestati parne kartone ili sl da bi taktizirao za sl tekmu kad gostuje favoritu. I duel prvog i poslednjeg na tabeli je neizvestan, a to je faking prajsles. I jos mnogo toga, ali samo jedno da navedem sto se cesto zaboravlja. Englezi su majstori tv prenosa! Do maksimuma umeju da iskoriste blizinu tribina terenu i pojam tradicije i ljubavi prema klubu, kao i cinjenice da su vikendi vreme za tekmu pa tek onda porodicni rucak. Ko malo pazljivije pogleda prenose, oni su maltene bez greske i gledaocu pruzaju osecaj da je tamo, da je sve blizu i intimno, jer cak pazljivo biraju koga ce prikazati u krupnom kadru na tribinama. Taj ko se pojavi govori rezultat i stanje na terenu, ne moras ni da pogledas semafor. A Spance kad gledas imas osecaj da si miljama daleko, kao i sve ostale... Neka gazde klubova gledaju da li ce njihov klub proci dalje u evro takmicenjima.
    (djaps, 5. april 2016 10:19)

    # Link komentara

  122. Volim da gledam to bezglavo jurcanje kao u PL, kao sto sam nekada voleo da gledam takticko nadmudrivanje u kalcu nedeljom u 3. Cak mi je i nemacka liga sa slabijim Bajernom tokom 90tih ili pocetkom 2000tih bila zanimljiva. Iako su to razliciti stilovi fudbala, jedna stvar im je zajednicka. Slabiji timovi su mogli da dobiju timove iz vrha tabele, ponekad i da iznenade plasmanom na tabeli. Kvalitet je bio rasporedjen na vise timova umesto skoncentrisan u 2. Gledas majstore jedne protiv drugih.
    Ono sto mi je odvratno je da gledam fudbal u kojem tim od milijardu eura tuce 5:0 tim od 30 miliona eura. I tako 25-30 kola. Jos kada krenu da broje ko je dao 50, 60, 100 golova u sezoni, neke kretenske rekorde, kao na video igricama.
    (drvobradi, 5. april 2016 10:19)

    # Link komentara

  123. U takozvanoj najjačoj ligi gde se pominju nekakvi velikani poput Liverpola i Totenhama nisu osvojili ligu 30 godina. Arsenal jednom tu i tamo kao ćorava koka. United osvajao 90% ostalo nekad Chelsea nekad City..
    (aca, 5. april 2016 10:17)

    # Link komentara

  124. Sta imaju svabe da se javljaju, njihova liga ima 4 kola manje, plus zimsku pauzu od mesec dana, znaci 2 meseca fudbala manje, dok za to vreme engleze odigraju 7,8 kola plus 2,3 kup utakmice i to onim ludackim bozicnim tempom, dok se bajern sunca u dubaiju...Molim lepo
    (realno, 5. april 2016 10:17)

    # Link komentara

  125. Barselona, Real, Bayern i PSZ jesu u ovom trenutku bolji timovi od engleskih, ali je engleska liga jača od svih ovih liga zajedno, jača je mnogo više nego što su ovi gore navedeni timovi jači od engleskih.
    (kokos, 5. april 2016 10:17)

    # Link komentara

  126. Ma Premier Liga bez premca najbolje fudbalsko takmičenje.Ako je argument Las Palmas dobio Real, onda stvarno nema šta polemisati.Real, PSG, Bayern i ostali ispadoše skup siromašnih entuzijasta koji samo bruse igrače iz vlastitog pogona, ne kupuju gotove igrače ahahahaha.Pa Carling Cup nosi veći naboj od 80% mečeva liga u ostatku Evrope, može pričati ko šta hoće ali to je jednostavno tako, džaba ove statistike! Doviđenja i prijatno!
    (@C72, 5. april 2016 10:15)

    # Link komentara

  127. Engleska nam je podarila MUĆKE! To je na prvom mestu. Milvol, Pekam, kako da ne gotivimo sve što ima veze sa njima? :)
    (Corleone, 5. april 2016 10:14)

    # Link komentara

  128. u englesku se igra 38 kola kao i spaniji
    u spaniji se igraju kupovi u dva meca
    Barca primera igra i CL
    tako da Barca igra meceve svaka 3 dana
    ko onda kaže da se u spaniji više odmara kada je to suprotno?
    (dejo, 5. april 2016 10:14)

    # Link komentara

  129. Neverovatno apsurdan tekst...

    Dakle, problem je sto neki Engleski tim trosi milione, kad vec zaradjuje milione, ali nije cudno sto recimo 3 time ovog leta daju po 100 miliona i vise na transfere igraca - Valensija, Inter, Milan... A ni ne igraju Evropu, niti u prvenstvu tako odmorni imaju ikakve sanse.

    Engleska je tradicija i kultura igranja i gledanja fudbala. To je osnova. A ne pare. Ne pobedjuje uvek najbolji i onaj ko je najvise potrosio. Zato je to sport. Nema jahanja sudije od strane igraca i trenera, valjanja po terenu, iznudjivanju penala koji izazivaju vece uzbudjenje nego neki gol, kukanja posle meceva, publike koja se samo cuje kada treba da se zvizdi Ronaldu ili Mesiju...

    Evo i Kinezi ulazu sada milione, da li to znaci da su ti igraci tamo sada medju najboljima na svetu i da bi ti klubovi mogli da pariraju nekome...
    (GM, 5. april 2016 10:14)

    # Link komentara

  130. Pristrasan komentar. Realno subota u 16, travica na kockica stadionu, igrali Njuka-Vba ili Everton-Kristal Palas nebitno. Možda nije najjača (ako ćemo tražiti brojke i statistiku da to KAO pokaže..) ali je definitivno i bez premca NAGLEDLJIVIJA i NAJZANIMLJIVIJA fudbalska liga na svetu.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nikola, 5. april 2016 09:36)

    Pa realno trebalo bi da je najzanimljivija kad se vec tolike pare ulazu i obrcu,zamisli da nasoj ligi daju te pare pa i mi bi bili najzanimljiviji.Lazem ne bi sve bi pokrali za nedelju dana a ostalo bi pojeli i popili.Ali je realno da je posedovanje kluba u PL postalo stvar nekog prestiza medju bogatima i odlican nacin za pranje novca.Iskreno mislim da je lako biti najzanimljiviji na svetu kad svaki tim u ligi moze lako da potrosi po 60-70m funti po prelaznom roku dok se u Italiji jedan Milan i Inter krpe i trose po 100m na svakih 5-6 godina,mogu samo da zamislim koliko tek trose timovi iz sredine i donjeg dela tabele.
    (zgontronoman, 5. april 2016 10:14)

    # Link komentara

  131. Smešan i tekst koji pojazuje kako neko ima puno zavisti jer je engleska liga jedino pošteno i maksimalno profesionalno fudbalsko takmičenje. Ti Nemci mogu da se jave onda kada Bayern ne bude imao 18 filijala u ligi; U podcastu ,,sa terena" je jedan od učesnika je lepi rekao kako u španiji od tv prava loreal i farsa dobijaju po milijardu, a timovi na začelju po 300 dinara; u Italiji postoji jedna ekipa koja se ponaša kao grubijan u školi, maltretira i jaše celu ligu, a preko svih lopovluka u prošlosti se lako prešlo i po svemu sudeći su nastavili po starom. Engleska je jedina liga gde se igraju 2 kup takmičenja, gde nema zimske pauze ibgde se igraju 3 utakmice za 5 dana.
    (Dzhoni, 5. april 2016 10:11)

    # Link komentara

  132. @(Bobby Zamora's Left Eyebrow, 5. april 2016 09:49)
    upravo tako.
    u proslu subotu se igrao el klasiko, sto znaci da u nedelju u primeri nije bilo apsolutno nista vredno gledanja.
    pametnom dosta.

    da stvar bude gora, liverpul - totenhem je bila kudikamo bolja i zanimljivija utakmica od el klasika, iako su sastavi u el klasiku bili znacajno spektakularniji.
    (mrmlj, 5. april 2016 10:11)

    # Link komentara

  133. Englezi su mahnit narod. oni tvrde da im je i reprezentacija najbolja na svetu i pred svako prvenstveno su prvaci a jedva grupu prodju.
    (dejo, 5. april 2016 10:10)

    # Link komentara

  134. Marketinski trik!
    (Mita, 5. april 2016 10:09)

    # Link komentara

  135. ubedljivo najjača liga na svetu, a ovi što pričaju da je španska jača, ni oni sami je ne gledaju, osim kad je el clasiko
    (aspirikuetos, 5. april 2016 10:07)

    # Link komentara

  136. Samo je fora u tome što u realu, barsi i bajernu nije došlo do smene generacija. . . . . Nadam se da će krahirati kao engleski velikani ali zbog viljareala, atletika, bilbaa i sl. Inače Majnc je bio prvak nemačke pa to nije značilo da je Nemačka liga loša
    (Profesor Doktor Magistar Kosarke, 5. april 2016 10:07)

    # Link komentara

  137. Е, кад немачки новинар прича о души...
    (Altdorf, 5. april 2016 10:06)

    # Link komentara

  138. Odlican tekst i analiza iz drugog ugla, jednostavno Englezi su dominirali jedno vreme ste uvek imali 3 ili 2 kluba u polufinalu LS, a sada je pad jer su u tranziciji i slazem se zaista previse je novca u igri!
    (Kol, 5. april 2016 10:06)

    # Link komentara

  139. svako svog konja hvali nista novo
    (darko, 5. april 2016 10:05)

    # Link komentara

  140. Drage Svabe mozda nije najbolja,ali je sigurno zanimljivija od vase lige.Pogotovo ove sezone.
    (Marko Banja Luka, 5. april 2016 10:05)

    # Link komentara

  141. Engleski klubovi mozda nemaju ni rezultate u Evropi zato sto igraju protiv Njukasla,Sandrlenda,Kristal Palasa,WBA,Stouka a u tim klubovima igraju igraci koji su igrali u prvih 11 u Valensiji,Viljarealu,Lionu,Romi,Milanu,Salkeu,Psv-u,Ajaxu,i to je poenta,previse je dobrih igraca po malim klubovima,Barsa i Real igraju protiv 3-4 kluba sa dna tabele koji su skart,o Seriji A,Bundes i francuskoj ligi da ne trosimo reci kakvi klubovi su na dnu tabele,u nivou Zvezde i Partizana.
    (bbr, 5. april 2016 10:05)

    # Link komentara

  142. Konačno da neko kaže pravu reč. Englezi su samo dobri u marketingu i sami sebi dižu cenu kroz medije. Jeste njihov fudbal otvoren i lep za gledanje i više se trči, ali Nemci su bolji u taktici i organizaciji igre. To su činjenice...
    (Kokopiko, 5. april 2016 10:05)

    # Link komentara

  143. Nemci bez razloga pljuju stare prijateljem..., ili možda ne? Prvo Bajern a, verovatno i Borusija su trenutno kvalitetniji timovi od bilo kog premijerligasa. Drugo, liga im je među najgledanijima, barem što se posete na stadionima tiče. Treće, ne kupuju igrače za basnoslovne šume, već su veoma ekonomični, i daju primer ostalima. Koliko vidim, jedini razlog leži u nezanimljivosti Bundes lige, koja je kao i francuska, kao i španska, kao i italijanska unapred odlučena izmedju maksimalno dva tima, kod njih konkretno, jednog...
    E, tu su englezi majstori, imaš minimum 4 kandidata za titulu na početku sezone, što naraste i na 6 u toku sezone, i na kraju istu osvoji tim koji nije bio tipovan ni za sredinu tabele...E, takvu ligu radije gledam nego "već odlučena" četvrtfinala lige šampiona...
    (djurkash, 5. april 2016 10:04)

    # Link komentara

  144. Zanimljivija je liga. Pozabavite se malo kako to da samo bajern uzima titule... Iskreno bajern sam sad gledao protiv Juventusa i ko zna kad opet. Možda protiv barselone ako budu igrali.

    Ne volim nemce i tačka. To je urodjeno našem narodu....
    (fadeaway dance, 5. april 2016 10:01)

    # Link komentara

  145. potpisujem sve u ovom tekstu,pogodjena sustina
    (Leicester do titule, 5. april 2016 09:57)

    # Link komentara

  146. Premier liga je najbolja. Tačka. Jedno pitanje za sve koji to ne kapiraju: šta biste pre gledali, Everton - Tottenham ili Sevilla - Espa?yol?
    (durantulaokc, 5. april 2016 09:57)

    # Link komentara

  147. ok. ali kad dođe vikend, ja opet ću opet radije da gledam sautempton - njukasl nego bilo koju utakmicu bendeslige ili primere jer me jednostavno više interesuje. u toj utakmici mogu da uživam bez obzira na kvalitet fudbala. kod malage i las palmasa ne mogu
    (đurađ, 5. april 2016 09:56)

    # Link komentara

  148. Ovako, engleska liga nije najjaca na svetu (to se vec vidi u Evropi poslednjih godina, Barca, Real, Bayern, Juve se lagano prosetaju pored engleskih timova), ali da je najzanimljivija, najuzbudljivija, najujednacenija, najdinamicnija, svakako jeste. Ja sam vec dugogodisnji veliki obozavalac Premijer lige, ja sam tzv. "die hard Liverpool fan" i mogu vam reci da ono sto pruza jedan Liverpool, ili bilo koji engleski klub u Premijer ligi, ne moze ni jedan drugi klub u bilo kojoj ligi sveta. To su takvi potezi, odbrane, situacije, taktike, pasovi, prava lepota igre, sto objasnjava gde je nastao fudbal.

    Drugo, sto se tice novca, to jeste u pravu. Arapski novac, ruski milijarderi itd polajo pocinju da unistqvaju fudbal. Oni ne gledaju buducnost fudbala, ili buducnost same engleske lige, nego samo gledaju kako ce to da utice na njih. Kao sto sam i rekao, engleska liga je sama po sebi najzanimljivija, i to sve zahvaljujuci navijacima. Oni shvataju fudbal kao deo kulture, ko i ne bi, kada je najstariji fudbalski turnir na svetu FA Kup, koji je ponikao bas u Engleskoj. Suma novca koju dobijaju engleski klubovi dolazi iskljucivo od samih navijaca, fanova i obozavaoca. Da nema njih, prazni bi stadioni bili, niko ne bi gledao TV, niko ne bi ukljucivao radio, ne bi se pricalo po pabovima.

    Trece, ovo oko Lesterela, dokazuje samo kako zelja, ljubav prema sportu, posvecenost i lepota fudbala mogu da budu iznad aprapskog i ruskog novca. Bicu najsrecniji na svetu ako sledece sezone u Ligu Sampiona izbore plasman Vest Hem, Lester i Totenhem, da malo promene evropski fudbal jer je sama LS pocela da bude dosadna sa jednim te istim timovima od osmine finala pa na nize. Ono oko Roberta Huta je cista glupost i ne zelim da komentarisem to.

    Sprotski pozdrav.
    (Daljinski, 5. april 2016 09:55)

    # Link komentara

  149. Sto se mene tice, mogu da zabrane Ligu Sampiona, jer Premijer liga + FA Cup su najjace price u fudbalu.
    (Dule, 5. april 2016 09:54)

    # Link komentara

  150. Gluplji tekst nisam skorije procitao.
    (Cartman, 5. april 2016 09:52)

    # Link komentara

  151. Gluposti, i to na kvadrat...

    Naravno da je Premijer LIGA najbolja liga. U Nemackoj, Francuskoj, Italiji, Spaniji, JEDAN JEDINI TIM je godinama dominantan, lige su apsolutno dosadne, nezanimljive, sterilne... U Engleskoj (gde utakmice premijer lige posecujem u proseku 2-3 puta mesecno) nikad se ne zna rezultat kojim ce se utakmica zavrsiti. Dok se zna da ce u 98% slucajeva Bajern pobediti, u 99% slucajeva Barselona, u 100% sluzajeva PSZ, u 110% slucajeva Juventus... I tako godinama... Ovako za nas Engleze (osim za navijace Arsenala) je fantasticno sto ce Leicester City biti prvak, i sto Premijer Ligu niko nije odbranio od 2009. godine... Mi se zabavljamo iz vikenda u vikend, a u Evropi se zabavljaju 3-4 puta godisnje, kad dodju polufinala Lige Sampiona, ostalo je jalovo, dosadno, predvidljivo, besmisleno...
    (Bobby Zamora's Left Eyebrow, 5. april 2016 09:49)

    # Link komentara

  152. Draži mi je jedan Kristal Palas nego neka tamo Barselona.
    (Peca, 5. april 2016 09:47)

    # Link komentara

  153. kakav tekst!!!
    (Rosenborg, 5. april 2016 09:47)

    # Link komentara

  154. nije najjaca liga na svetu ali je najzanimljivija... najamnje ima pauza i prekida... igrac ce uglavnom pasti ako je stvarno gurnut ili sapleten... mnogo je dinamicnije... nije ti dosadno da gledas fudbal izmedju 15. i 18. na tabeli...
    (majstor, 5. april 2016 09:46)

    # Link komentara

  155. "Premijer liga nije taktički na najvišem nivou. Igra se intenzivno, ali ’bezglavo’, bez taktike."

    Klubovi u PL trče sa jedne na drugu stranu 'kao muve bez glave', što je nama zanimljivo da gledamo, utakmica sa visokim tempom. Zato kad dođu u LŠ ili LE ne znaju šta ih je snašlo. Kad se odbrana i vezni red postave da nemaju gde da trče, kad se zalete ka golu pa im ovi 'udare kontru'.

    Verujem da i novac ima veliki udeo u motivaciji timova u evropskim takmičenjima. Jer bukvalno više zarađuju u PL nego u LŠ i LE.

    Videćete Lester sledeće sezone u LŠ. Klubovi kao što su Olimpijakos, Benfika će se poigravati sa njima...
    (elmaestro, 5. april 2016 09:45)

    # Link komentara

  156. Kakvo licemerno poredjenje... Real i Barsa toliko plivaju u novcu i apsolutno su sigurni u plasman i pozicije da je sramota pricati o engleskim klubovima kao trosadzijama. Kad ostali klubovi u evropi budu igrali 80 utakmica u sezoni, od kojih je 65 protiv timova koji zaista pokusavaju da pobede ili bar zahtevaju napor da budu pobedjeni, videli bi kako bi se oni snasli... las palmas, rayo valjekano, ajte molim vas...
    (paja, 5. april 2016 09:43)

    # Link komentara

  157. Ipak je najzanimljiviji... Ja lično mogu da gledam Norič protiv Svonsija, ali ne mogu Las Palmas-Hetafe... Sto se tice Nemačkog fudbala,jedino mi je BOBADIJA u srcu..
    (Firer, 5. april 2016 09:42)

    # Link komentara

  158. Pa kinta je u pitanju.Tv prava tacnije,sto je bolje plasiran klub,to im donosi vise kinte nego liga sampiona.
    (jacson, 5. april 2016 09:40)

    # Link komentara

  159. Odlican tekst. Simpatatizeri govore kako bi jedan Kristal Palas "pomeo" Nicu, Verder, ili Las Palmas ali stvarnost nije takva. Palas u sustini ima igrace jednakog kvaliteta kao i pomenuti klubovi, ali se cini da su jaci zbog medijskog pumpanja ili velikih iznosa transfera. Dalje u Premijer ligi je svaki mec malo finale, cak i recimo mec izmedju 10. i 11. na tabeli, jer mesto vise donosi vise novca. "Manji timovi" motivisani novcem ulozenim u njih idu i na 3 boda protiv jacih, dok se protiv Bajerna Barse Psg i Reala cuva taj bod dok ne padne prvi gol, e onda se gleda da se izbegde katastrofa. U ostalim ligama se cesto igra popularno 3 za 3 u slucaju timova sa sredine tabele, kako bi odmorili igrace i sakupili iz 2 meca sigurne bodove, izbegli borbu za opstanak. U Engleskoj toga nema. Problem je i gust raspored u periodu decembra i januara. U nemackoj i italijanskoj ligi se pravi pauza, a Spanci igraju, ali mnogo manje meceva. I onda kad prodje taj period i dodju utakmice u Evropi,i Engleze pometu u eliminacionoj fazi. Gust raspored, bespostedna borba i preplacivanje igraca su glavni krivci losih rezultata engleskih klubova u Evropi.
    (krunaAFC, 5. april 2016 09:39)

    # Link komentara

  160. vi ocigledno nikad niste gledali premijer ligu
    (savo, 5. april 2016 09:38)

    # Link komentara

  161. bravo za tekst
    (znam ljude, 5. april 2016 09:37)

    # Link komentara

  162. Pristrasan komentar. Realno subota u 16, travica na kockica stadionu, igrali Njuka-Vba ili Everton-Kristal Palas nebitno. Možda nije najjača (ako ćemo tražiti brojke i statistiku da to KAO pokaže..) ali je definitivno i bez premca NAGLEDLJIVIJA i NAJZANIMLJIVIJA fudbalska liga na svetu.
    (Nikola, 5. april 2016 09:36)

    # Link komentara

  163. Koliko vrh tekst... Dakle slažem se od reči do reči!
    (Samo kazem, 5. april 2016 09:36)

    # Link komentara

  164. Amin!
    (Micko, 5. april 2016 09:35)

    # Link komentara

  165. Konacno neko da se pozabavi engleskim fudbalom, kod nas ga svi hvala, realno je precenjen, slab kvalitet, premalo lepih poteza, sve na silu, na snagu, jedino sto je ostalo je ujednacenost ekipa. Cim naidju na nemce ili na spance tu je kraj, i to se vidi, nije sve ni u parama, moje misljenje je da bi engleska bila najjaca liga da imaju jaku reprezentaciju, tj da ima dobrih engleskih fudbalera, kao sto ima spanskih i nemackih...
    (Stojke, 5. april 2016 09:27)

    # Link komentara