1. Kako nema, kad god ima nesto da se vidi stadioni su puni ... koncert neki tako nesto.
    (Jovan, 16. decembar 2015 10:31)

    # Link komentara

  2. Da li je iko pomenuo i da li će iko da se seti jedine istine:NEĆE NAROD DA GLEDA NAMEŠTENE UTAKMICE !!!
    (Lamine, 7. decembar 2015 08:24)

    # Link komentara

  3. covjek kad procita pojedine komentare i bolje sto nema navijaca ,nek dolaze normalni ljudi,,,,sad malo ozbiljnije,,,,prvo kvalitet fudbala,,,nece niko da gleda neciji bunker ili previjanje nepotrebno gostujucih igraca,,ljudi platili kartu za utakmicu ne za neciju predstavu idemo u goste svi u sesnaestercu pa bice valjda nula nula,,,drugo nece niko na utakmicu s djetetom ili sam a prije toga nezna hoceli se vratiti citav s utakmice a ide da se zabavi odmori vidi s prijateljima ,a posteno navija za svoj klub,,,stadioni kao da se igra po krompiru samo nis subotica,,trece nemogu navijaci voditi politiku kluba ko igra gdje mu je pozicija,kad se igra..a to cemo sve rijesiti kada dodje neko s lovom pa kaze ovo je moje igramo po mojim pravilima hocu da vratim ulozeno jos da se zaradi i kaze svi placaju ulaznice povlastenih nema igraci potpisu glumci na film a vi postena borba nema previjanja na terenuborba do zadnje sekunde...i jos mnogo toga ali da bi se to desilo mora mnogo vode proteci prvo kodnas nisu rijeseni imovinski poslovi ciji su stadioni grada opstine vojske ili svi kazu moje uz sumljiv neciji potpis svojatanja,,,a najvaznija stvar nekadu fudbalu se uzivalo za fudbal se zivilo a svi su se postovali jer sutra kad bi sve proslo isli bi zajedno svi na posao,,,a danas sve izopaceno pa i ljudi,,,a u ovome imadosta prstica i fss zasto njih ne prozvati
    (dejan, 5. decembar 2015 12:46)

    # Link komentara

  4. ZASTO NEMA NAVIJACA NA STADIONA? PA ZATO STO NEMAMO STADIONE !!!
    (dobar decko, 2. decembar 2015 20:57)

    # Link komentara

  5. (Rokatanski, 1. decembar 2015 01:25)

    Namestanje ili prepustanje bodova dodje isto, desava se u Engleskoj, Spaniji, Itaiiji i Nemackoj i skoro svakoj ligi na svetu pred kraj prvenstva u poslednjim kolima gde klub koji nema imperativ rezultata prepusta bodove onom klubu kome gori pod nogama. Samo cu pomenuti kraj primere prosle sezone barselona deportivo. pogledati nebulozne kvote koje se tada stavljaju u kladionicama govore sve. Tako da to nije razlog odlaska ljudi sa stadiona vec je razlog sto se sa odlaskom Jugoslavije ugasila i ta jaka liga, jedino sto je ostalo od rivaliteta je partizan i zvezda i tu imamo uvek puno ljudi na stadionu.
    (Marko, 1. decembar 2015 23:33)

    # Link komentara

  6. Kakvo imamo političko i sportsko rukovodstvo,toliko imamo i publike.A stvar je jednostavna: Zašto se stadioni ne POKRIJU ! da ih ne kvasi kiša i zima ?Kad to urade,stadioni će biti puni,kao i kase klubova.Stvar je jednostavna,za ne ?
    (E U, 1. decembar 2015 20:29)

    # Link komentara

  7. Nisam stvarno mogao da dođem na stadion. U isto vreme su davali Farmu na tv-u. Mislim ko je video u to doba da bude utakmica. Što sportske događaje ne stave posle ponoći pa da možemo ko ljudi da odemo da gledamo?
    (realista, 1. decembar 2015 15:19)

    # Link komentara

  8. Kao što je neko rekao u komentarima,tamo su uglavnom navijači iz unutrašnjosti.Ja kada sam upisao fakultet i došao u BG išao sam na nekoliko utakmica i onda mi je to postalo neinteresantno,okrenuo sam se završavanju fakulteta i odlasku iz Srbije.Jer kada plaćaš stan i studiraš i radiš,nemaš vremena za sebe a kamoli za fudbal.I tako ja nisam završio fakultet ali sam otišao na zapad tako da sam se rešio egzistencijalne bede koja vlada Srbijom.I ovde me fudbal ne interesuje uopšte,okrenut sam zarađivanju para i sticanju kakvog-takvog imretka i sigurne budućnosti.
    (Marko, 1. decembar 2015 15:08)

    # Link komentara

  9. Ljudi bi dolazili da gledaju fudbal, a posto toga nema u ponudi, nema ni navijaca... na terenu je samo gomila nevaspitanih decaka, vodjenih od strane trenera koji na svakom mecu jure rezultet 0:0, pa neka gleda ko voli.
    (Razvan, 1. decembar 2015 14:08)

    # Link komentara

  10. Bolje je pitanje, zasto ih ima i to malo?
    (Rhyzm, 1. decembar 2015 13:47)

    # Link komentara

  11. Pogledajte ponovo Insajder o navijacima pa cete dobiti odgovor.
    (kaboom, 1. decembar 2015 13:22)

    # Link komentara

  12. Srpski stadioni su laž.

    Istraživanja iz belog sveta pokazuju da se posećenost uvek poveća sa novim i savremenim stadionom...

    Daću samo 2 primera Juventus i Gent.
     (Rumunj, 1. decembar 2015 11:42)

    # Link komentara

  13. Koliko vrede građani, toliko vredi i fudbal. Koliko vredi bilo šta u našoj zemlji, navlas isto vredi i fudbal. Neko reče da bi ovo u bivšoj državi bila treća liga? Mi (građani), u bivšoj državi ne bi bili ni opštinska. Naprosto, svi smo skupa postali pi**e i ovo nam je mera.
    (Darkstar, 1. decembar 2015 11:10)

    # Link komentara

  14. Fudbal nam je los, stadioni su rupe, tereni su njive, u upravama su sumnjivi biznismeni, marketing ne postoji. Ali jedna stvar grobari, pa vas klub u nasoj ligi ne moze vise nikog lako da dobije. Damo vam 3 komada a mogli smo jos koji, imamo 21 bod vise i vi opet pricate o nekim terojima zavere i da ste bolji!
    (Observer, 1. decembar 2015 10:03)

    # Link komentara

  15. Stop dominaciji Komunistickih klubova! STOP!
    (NN, 1. decembar 2015 10:02)

    # Link komentara

  16. Reci cu samo jedan razlog od mnostva drugih. Dok god bude bila zastava tipa pravda za Urosa i slicno mene marakana nece videti.
     (neko iz gomile, 1. decembar 2015 09:49)

    # Link komentara

  17. GLUPO PITANJE
    (nn, 1. decembar 2015 09:41)

    # Link komentara

  18. Zašto nema navijača? U novijoj istoriji ili?
     (Eto, 1. decembar 2015 09:34)

    # Link komentara

  19. Зато што су бахати зато су и сами...
     (1703, 1. decembar 2015 09:32)

    # Link komentara

  20. Najverovatnije zato sto nema sta da se vidi na tim utakmicama..Uz to ljudi imaju druge probleme koji su vaznije od samog sporta koji nista ne donosi osim samo malo zabave.
    (Covek u prolazu, 1. decembar 2015 09:27)

    # Link komentara

  21. "Sada kada Zvezda igra najbolji fudbal u poslednjoj deceniji...*

    Videli smo protiv Kairata tu demonstraciju sile....
    (+++, 1. decembar 2015 09:21)

    # Link komentara

  22. na stadionima nema publike zato što su ljudi ispred Tv...gledaju Đokovića.
     (VUK, 1. decembar 2015 09:09)

    # Link komentara

  23. Odgovor na ovo pitanje dobićete ako pročitate komentare ispod ovog teksta. Kao prvo ovi što pišu o Bogdanovu,Kimiju i narkomanima i kriminalcima očigledno da nisu nikada bili na stadionu,jer da jesu videli bi da i na tom severu ima porodica sa decom,starijih ljdi...o zapadu i istoku i da ne govorim. Ovaj što kaze da nema para jer radi ne znam ni ja koliko sati za sitne pare ...pa druže karta košta od 100 do 300,400 dinara,znači mesečno ti trebaju dve karte. Pitanje za njega je da li puši jer po tome trebao bi se odreći i cigareta jer je karta za utakmice u rangu paklice cigareta. Ako se odreknemo tih malih zadovoljstava u šta ćemo se pretvoriti,u robove. Svi komentari su nabijeni nekom negativnom energijiom,te Vučić, te nameštanja utakmica,huligani,loši tereni...a u stavri to su izgovori jer ih mrzi da se cimaju do stadiona po lošem vremenu. Nije najbolji,daleko od toga ali je naš i zato bi trebalo svi da gledamo naš fudbal uživo.
    (Goran, 1. decembar 2015 08:46)

    # Link komentara

  24. Šta da gledaju?
    (Dia, 1. decembar 2015 08:45)

    # Link komentara

  25. Kad bi Tole oso mozda bi neko doso
     (Eric Cantona, 1. decembar 2015 08:16)

    # Link komentara

  26. A šta da gledaju? Unapred rešene mečeve? Pa sve se zna i pre nego što počne tzv. prvenstvo.
    Još kad čovek vidi kakve su sve menadžersko mafijaške kreature okupirale klubove, budemu muka.
    Interesantnija je engleska konferencija od ove nakaradne farse od "takmičenja".
    (..., 1. decembar 2015 08:03)

    # Link komentara

  27. ...zato što je naš fudbal sve samo ne fudbal, leglo mafije i korupcije, od fudbala ni tragova, beton liga, eto zato
     (Svedok s'lica mesta, 1. decembar 2015 07:31)

    # Link komentara

  28. Beton liga..
    (mininova, 1. decembar 2015 07:24)

    # Link komentara

  29. ZATO ŚTO JE NAMEŚTENO!
     (miloš, 1. decembar 2015 07:07)

    # Link komentara

  30. isao bih na zvezdu, nego me faks zeza
     (stefankv, 1. decembar 2015 07:03)

    # Link komentara

  31. A zasto bas Grujic uvek na slici? Slucajno, a?
    (Ohoho, 1. decembar 2015 07:01)

    # Link komentara

  32. Zato sto da bi imao za leba moras da radis kao konj 14 sati dnevno a onda treba da odes na stadion das im pare da gledas mamine i tatine sinove kako igraju balet i tako srecan sto se utakmica napokon zavrsila na izlazu sa stadiona dobijes palicu u glavu.
    (Miki, 1. decembar 2015 06:40)

    # Link komentara

  33. Глупо питање!
     (Василије, 1. decembar 2015 06:10)

    # Link komentara

  34. Zato što imam strah da povedem bratiće (7-10god.) sa obeležjima kluba a da će neko barem doći da smara.
    DB treba prvo da se reši svojim "radnika", da ih pusti niz vodu a ostale nasilne lude će sistem adekvatnim zatvorskim kaznama (da u jednoj sezoni bide osuđeno na više godišnju kaznu njih samo 200tinjak odmah bi videli rezultate). Tada će se građanska priča vratiti na stadione.
    Uzgred veliki ljubitelj/poštovalac/navijač JSD Partizan.
    "mrzim sebe, volim Partizan"
     (thetrashhero, 1. decembar 2015 05:49)

    # Link komentara

  35. Zato sto svi navijate za Zvezdu i Partizan
    (Uzice, 1. decembar 2015 04:17)

    # Link komentara

  36. Naravno da nema gledalaca, zasto?
    Pogledajmo u kolikim gradovima po broju stanovnistva se igra nas 'najbolji' fudbal danas. Bez uvrede navijaca Lucana 5.000 stnovnika,Ivanjica 11.500,Surdulica 11.400,G Milanovac 24.000, Jagodina,i.t.d. Cukaricki,Vozdovac ranije igrali medjuopstinsku ligu,...
    Nema na zalost proseka kao u bivsoj
    Yugi 30.000-40.000 i vise gledalaca, igralo se u
    Beogradu, Sarajevu, Zagrebu, Skoplju,Podgorici tada Titogradu, Ljubljani, dramaticne utakmice u "manjim" gradovima kao sto su Split, Nis, N.Sad, Mostar, Rijeka, Pristina, Osijek, Baja Luka,...
    Nas fudbal je spao na jedno povece selo zvanom Srbija. Pogledajte u kakvim i kolikim se gradovima igra najbolja liga Spanije, Nemacke,Engleske,...
    (SomborAC, 1. decembar 2015 04:04)

    # Link komentara

  37. Ja ne gledam Borca jer igra noćne utakmice. Nema razloga da se mrznem na tribinama, nema nikakve dodatne aktivnosti osim te utakmice i prodaje semenki.
    (todos, 1. decembar 2015 04:04)

    # Link komentara

  38. Pa mi na nasa dva najveca stadiona nemamo ni parking da se gledaoci parkiraju kolima a stadioni su isti kao kad su ih napravili pre 70 godina a o kvalitetu fudbala ne treba trositi reci....vise od 2/3 utakmica namesteno lagano....ko normalan da dodje i da gleda to !!
    (Kalabrez, 1. decembar 2015 03:44)

    # Link komentara

  39. Ovo je prva polusezona u poslednjih 30 godina da ja ne pratim ni rezultate, a kamoli da odem na stadion. Bruku koju uporno nazivate ligom niko više ne gleda. Dosta je i bilo.
    (Kwisatz Haderach, 1. decembar 2015 03:31)

    # Link komentara

  40. Da grobari , zvezda osvaja jer je sve namesteno , kako vas nije sramota , bozinov i kompanija loptu ne znaju da sutnu...
    (dosta vise, 30. novembar 2015 18:25)

    Da naši ne znaju, to je sasvim tačno i niko to ne spori. Ali složićemo se da ne znaju ni Falkao, Katai i vaša kompanija, pa opet - padaju rekordi?
    (Šavija Alonso, 1. decembar 2015 03:26)

    # Link komentara

  41. Zato sto ovi sa najdubljeg stadiona imaju 46 pobeda u nizu, a kad predju preko granicnog prelaza, sledi patosiranje od bilo koga, kao naprimer od kluba sa kineske granice koji se takmici u kazahstanskoj ligi.

    Pozdrav od navijaca koji ceka evropsko prolece 2016, a vi se i dalje lozite na Groficu i Surdulicu. :D Mesec jul ce biti bolan, ako vam SNS-Vodja uopste obezbedi licencu. xD
    (KAiRATe SILA, treniram KAiRATe!, 30. novembar 2015 15:46)

    Decko, nema vas hiljadu na armijskom pasnjaku... Moj drug bio na istoku i kaze da je cuo jednog sto je prdnuo na jugu.
     (UltrasBgCz, 1. decembar 2015 02:43)

    # Link komentara

  42. Zato sto necu da delim prostor sa ultra desnicarski orejntisanima zato sto necu da delim prostor sa kriminalcima zato sto necu da se smrzavam i stojim na kisi jer nema adekvatnih stadiona zato sto necu da gledam antifudbal zato sto necu da gledam namestaljke zato sto necu da sedim na polomljenim stolicama kojih i mozda nema zato sto necu da gledam fudbal na njivama.. itd

    ETO ZATOOOO!!!
     (kögel TIR., 1. decembar 2015 02:37)

    # Link komentara

  43. A zašto nema Fudbala na našim stadionima???
    (vlada, 1. decembar 2015 02:18)

    # Link komentara

  44. Ma ajde bre,svi pričate koješta zvezda ima ne znam koju pobedu u sezoni,vi ne dolazite,štaro nasilje,idite na istok i zapad,ne znam kad je izbilo nasilje tamo..svi bi da ulazite džabe na utakmice,samo da ne plati kartu..mentalitet!
    (Posmatrač, 1. decembar 2015 02:13)

    # Link komentara

  45. postovani gospodine,obracam ti se kako ti kazes kao huligan{jedan sam od bivsih vodja navijaca i kluba koji se ugasio fk proleter iz zrenjanina}samo jedan u nizu.Klub se nije ugasio zbog huligana i nastadion nije dolazilo par stotina ljudi zbog nas nego zbog takvih kao sto si ti filozofa i ljudi koji su samo gledali sopstveni interes.Raznim uredbama ste mogli da sacuvate i nasu ligu i mlade igrace i kult reprezentacije ali ste svesno sve pustili niz vodu zarad profita i licnih interesa nekolicine pojedinaca.JEDINA STVAR KOJU STE TREBALI DA URADITE JE DA ZABRANITE ODLAZAK IGRACA KOJI NISU ODRADILI BAR JEDAN PROF. UGOVOR ZA PRVI TIM OD RECIMO 4god ili starost 0d 25g,ili ako im se dozvoli raniji odlazak treninig kompezacijane ne moze da bude 3% plati se vise i ulozi u omladinsku selekciju i pravis novog igraca pa nema nas 300miliona da svake god izbacimo ceo tim talenata.Da zadrzite mlade igrace dolazili bi ljudi da ih gledaju a ne propale fudbalere od 35g koji se jedva krecu po terenu i ceo zivot statirali pored aut linije,da li mislite da ce neko njih da sponzorise i da baca pare nema vise niko para nabacanje JEDINI SPAS JE PRIVATIZACIJA AKO JA DAM MILION JA CU VODITI RACUNA GDE SE TO TROSI I ULAZE TO JE JEDII SPAS SRPSKOG FUDBALA KO RAZUME SHVATICE
    (hambi, 1. decembar 2015 02:01)

    # Link komentara

  46. Волео биx да ми неко већ једном појасни термин " унутрашњост "који господа из главног нам града често користи.Јесте ли ви спољашност за остатак земље?Ако сте спољашност,како то да сте у Србији?
    (Нишлија - Мераклија, 1. decembar 2015 01:53)

    # Link komentara

  47. jaka liga. dobra
     (aca, 1. decembar 2015 01:42)

    # Link komentara

  48. Možda prekasno za komentar, ali... Kada je 1986. Šajber poništio poslednje 34.kolo u kome su svi lažirali (kome je trebalo, samo dve utakmice nisu bile "nameštene", a Hajduk-Dinamo V. nisu kažnjeni, jer se igralo za prvog strelca lige) čuo sam jedan zanimljiv komentar iz Engleske. Taj komentar je bio otprilike sledeći: "Kada bi navijač u poslednjem redu na stadionu, u četvrtoj engleskoj ligi (tada je to bio najniži profesionalni rang u Engleskoj) samo posumnjao da je njegov klub lažirao utakmicu, bila bi srušena vekovna tradicija engleskog fudbala, a uskoro na stadionima ne bi bili ni rođaci fudbalera koji se takmiče." Tada mi to nije bilo sasvim jasno. Sada, posle mnogo godina, jedino ne mogu da shvatim one koji idu na utakmice. Na međunarodne još i nekako, a na domaće nikako. Inače sam redovno pratio Partizan i Crvenu zvezdu, koji su svakog vikenda naizmenično igrali u Beogradu a ponekad i OFK Beograd, Rad i Galeniku, pa čak i tadašnju Srpsku ligu i Beogradsku zonu. Pozdrav!
    (Rokatanski, 1. decembar 2015 01:25)

    # Link komentara

  49. A KOGA da gledam majketi. Od malena navijam za vosu i NE PRIZNAJEM kup koji smo kupili.... Shta josh sve ne priznajem zakljuchite sam. Ma koja bre ljudi moji JELEN SUPER LIGA shta je tu super majketi? Aj majketi? Jedna super stvar, samo jedna. Evo ne mora ni stvar neka mi navedete jesnu super odeju FS SRBIJE
    (cojans, 1. decembar 2015 01:19)

    # Link komentara

  50. Evo ovako, dolazim iz hr i navijač sam dinama,ali popratim tu i tamo i vaš nogomet.
    1. Stvar su nesposobne uprave klubova i financijski loša situacija. Evo npr.zvezda proda supertalenta rajkovića za neku siću u izrael. Pa zadnja zamjena dinama se ne prodaje u izrael već ga mamić za bolju lovu utrapi u njemačku makar. Onda dovedete Ibaneza koji nije imao mjesta u dinamu i taj vam bude super pojačanje tu. Dinamo mi npr. za Živkovića dobio 15+ milijuna eura kao što će za pjacu ili roga dobiti.
    2. stvar koja mi nije jasna je ta da vi imate 16 klubova u ligi. Pa jedna škotska,švicarska,austrija i danska nemaju toliko klubova u ligi, a kud i kamo su bogatije zemlje. Mi smo ligu smanjili na 10 i stvarno je napetije nego ikad.
    3. Stadioni su nam u najmanju ruku loši kao i naši.
    4. Huligani na tribinama.
    5. Kod vas na očigled suci navlače za zvezdu i partizan, ima toga i kod nas ali čini mi se u manjoj mjeri.

    Toliko od mene. lijep pozdrav
    (ZGB, 1. decembar 2015 01:17)

    # Link komentara

  51. zato što ne puštaju lavove na igralište i ne bacaju hleb publici.
    (buda, 1. decembar 2015 00:59)

    # Link komentara

  52. zbog toleta i ostalih grobara koji celu deceniju namestaju prvenstva
    (milan, 1. decembar 2015 00:26)

    # Link komentara

  53. Niti su to utakmice, niti su to timovi za navijanje. Sve namesteno. Vise volim gledati decu na okolnim terenima, jer vise iskenosti i zara imaju od mnogih prvotimaca.
    (Gradjanin Z, 1. decembar 2015 00:22)

    # Link komentara

  54. Zato sto jednima smeta sto stalno igraju u vecernjem terminu,a onda kad im dosadasnji clan uprave Kokeza stavi da igraju od 13h onda im ne odgovara sto je stavio da igraju od 13 sati.Nikad im ugoditi.
    (Ljubinko Pantic, 1. decembar 2015 00:10)

    # Link komentara

  55. Ivana Bogdanova za marketing menadžera!
    (Kristijan, 30. novembar 2015 23:47)

    # Link komentara

  56. Odakle ljudima pare..a pride sto sve narkomani i kriminalci dolaze na stadione!!!
     (krcun, 30. novembar 2015 23:26)

    # Link komentara

  57. Dok imamo raznorazne Bogdanove i Kimije ništa od publike.
     (Meraklija, 30. novembar 2015 23:10)

    # Link komentara

  58. Zato sto je POLITIKA odavno usla u klubove, a menadzeri prodali sve igrace bud zasto.
    (zvezdas, 30. novembar 2015 23:02)

    # Link komentara

  59. Oterali su Duleta Vujosevica i doveli Vucelica!!! Zato ja ne idem na utakmice!!!
    (Pobesneli Maks, 30. novembar 2015 23:00)

    # Link komentara

  60. U Beogradu na utakmicama zvezde i partizana 70% navijača je iz unutrašnjosti Srbije, ima ih i iz Bosne i Crne Gore. Kod mene u kraju nikoga ne zanima domaci fudbal, uglavnom se gledaju lige petice.
     (kimi, 30. novembar 2015 23:00)

    # Link komentara

  61. Zato što se komunisti bore za titulu 19 od 20 sezona.
    (Zemun_grad, 30. novembar 2015 22:56)

    # Link komentara

  62. Kad bude bilo normalnih uslova publika ce doci. Prvo treba srediti stadione, pa sve ostalo.
     (slix, 30. novembar 2015 22:35)

    # Link komentara

  63. Zato sto si u Srbiji ili zvezdas ili partizanovac jer ako si bilo sta drugo osudjen si da podrzavas klub koji nikad nece uzeti titulu osim ako ga ne vodi Arkan.I tako vise od 20 godina.Ja sam redovan na Lagatoru I u srpskoj I u PLS.Zbog Lazica, Bozica., Divca I ostalih...
     (DusanLO, 30. novembar 2015 22:31)

    # Link komentara

  64. niko ne zivi za fudbal jer niko nema para da (pre)zivi..

    i svako i dalje zeli da zivi posle utakmice a ne da ga navijaci lise zivota...tu mislim na one sto sto zive od dilovanja po stadionima i od stipendija sto im uprave daju...
     (Ivica Toronto, 30. novembar 2015 22:29)

    # Link komentara

  65. Ja dosao u NS, jedva nadjoh dresove Vosine sebi i sinu na pijaci pa kad htedoh na tekmu na Vozdovac, odgovorise me, kazu prebice vas tamo u tim dresovima... Eto zasto.
    (Amer, 30. novembar 2015 22:27)

    # Link komentara

  66. Zbog huligana.
    (amsterdam, 30. novembar 2015 22:21)

    # Link komentara

  67. Sta da gledaju i za koga?
     (ziggy, 30. novembar 2015 22:15)

    # Link komentara

  68. zasto kada je svima zakonom zabranjeno da igraju nereseno daleko bilo da pobede drzavni projekat ?
     (srbin, 30. novembar 2015 22:11)

    # Link komentara

  69. Navijaci ne idu na stadione iskljucivo zbog toga sto nemaju sta da gledaju. Kad je Antic vodio reprezentaciju stadioni su bili puni kad nastupa reprezentacija jer je imalo sta da se vidi.
     (Dejan Kostic, 30. novembar 2015 21:59)

    # Link komentara

  70. to sto zvezda igra najbolji fudbal u deceniji, ne znaci da igra dobro. kad fudbal postane ono sto je bio u sfrj, vratice se i navijaci, a i huligani.
     (antibiotik, 30. novembar 2015 21:56)

    # Link komentara

  71. Idite ljudi na stadione, udelite deci, dzipovi mnogo trose, splavovi su skupi a i plavuse ! Tesko je igracima, dok ne docekaju posao u inostranstvu, moraju da prezive !
    (Ako nema gledalaca od cega se finansiraju ?, 30. novembar 2015 21:51)

    # Link komentara

  72. Ko jos zeli da gleda 'fudbal'? Bolje ostati kuci i gledati FUDBAL na TV-u: Serie A,Primera,Premier liga,bundesliga pa cak i liga 1,zasto da ne,za 1200 dinara mesecno odgledam 50 utakmica fudbala,a za istih tih 1200 na stadionu odgledam skup panjeva.? Pa sta je bolje?
    (bane sapcanin, 30. novembar 2015 21:45)

    # Link komentara

  73. A sta da gledam?
     (Zoran, 30. novembar 2015 21:34)

    # Link komentara

  74. Ne idem jer neću da gledam vezare koje bi svaki stabilan drugoligaš iz SFRJ pregazio kao plitak potok. Tu posebno mislim na blizance iz BG. Njih bi npr. Iskra iz Bugojna vozala, sve bi varničilo po terenu.
     (Pero, 30. novembar 2015 21:22)

    # Link komentara

  75. Radim 12 sati, tako 4 dana od 6 pa u krug.... Mesecno odradim mnimum 228 sati, prosecno 240, maximalno.... Za to sam placen 21600 dinara. Voleo bih ja otici na utakmicu ali nema se para za luksuz. Srbija je postala toliko bedna da nam je i cokolada luksuz..a ne odlazak na utalmice, u biooskop, pozoriste.....
     (Somborac, 30. novembar 2015 21:16)

    # Link komentara

  76. Kako nema. Idem na svaku.
     (southpaw, 30. novembar 2015 21:08)

    # Link komentara

  77. "Sada kada Zvezda igra najbolji fudbal u poslednjoj deceniji...*
    Ma vazi...igra ali uz pomoc Kokeze i Premijera.
    (Johnny Hockey, 30. novembar 2015 21:07)

    # Link komentara

  78. Кад. почну. да играју фудбал, биће и навијача.
     (Нишлија, 30. novembar 2015 21:05)

    # Link komentara

  79. Pa Vucic sastavlja tabelu, kome treba takav fudbal gde zvezda mora da bude prva.
    (Predrag Marjanovic, 30. novembar 2015 21:03)

    # Link komentara

  80. Kad naše prvenstvo postane takmičarsko, možda i dođu...
    (mz, 30. novembar 2015 20:54)

    # Link komentara

  81. Koga jos interesuje domaci fudbal. Koliko mora da vam zivot bude bedan da bi vreme trosili po srpskim stadionima.
     (dragan, 30. novembar 2015 20:39)

    # Link komentara

  82. A koga da gleda? Dilbere sa dve leve noge koji vise leze i vise se slikaju nego sto igraju? Ukinuo bih ja sport u ovoj zemlji jer samo trose pare a nista ne zaradjuju. Bolje da drzava ulaze u nesto drugo nego u ove nakaze.
    (mikic, 30. novembar 2015 20:33)

    # Link komentara

  83. Ovo treba da bude retoricko pitanje..
     (Scholes, 30. novembar 2015 20:33)

    # Link komentara

  84. Zato sto je liga neregularna, a samim tim i nezanimljiva jer se sve unapred zna...
    (realno, 30. novembar 2015 20:30)

    # Link komentara

  85. Bravo za tekst. Isti problem imamo i mi u Hrvatskoj.
     (tadijazg, 30. novembar 2015 20:29)

    # Link komentara

  86. Koga da gledam manekene? Kada fudbal oživi eto vam i publike.
     (srb, 30. novembar 2015 20:29)

    # Link komentara

  87. Evo sada Partizan u januaru prodaje Zivkovica. I o cemu odna pricamo? Necu da idem da gledam nikad utakmice vise.
    (Alex, 30. novembar 2015 20:28)

    # Link komentara

  88. Zbog toga što je Zvezda klasa i dominira našom ligom, ljudima nije zanimljivo. :-))))
    (PakhanCZV -21, 30. novembar 2015 20:26)

    # Link komentara

  89. Nema mesta za navijače, očeve sa decom, porodične ljude...zauzeli stadione i uprave klubova huligani i nepismeni polusvet.
     (Naopak, 30. novembar 2015 20:22)

    # Link komentara

  90. [link]/

    Evo vam link HNL-a i rasporeda gledatelja po utakmicama.

    Moje misljenje je da nogomet na ovim prostorima razara kriminal i neusporedivo losija infrastruktura u usporedbi sa nama usporedivim ligama kao sto je Austrijska i Svicarska ili Ceska. Mi u Hrvatskoj imamo probleme sa tipovima poput Mamica koji namjestaju ali imamo i pozitivne price poput Rijeke u koju se investirao veliki novac i koja postize vrlo dobre rezultate i koja je osvjezila ligu u zadnjih nekoliko godina. Mislim da su sve drzave iz bivse Yugoslavije trebale uciniti puno vise na zblizavanju ljudi i unistavanju huliganizma kako bi se stvorili preduvjeti za zajednicku ligu. Ako se moglo u kosarci u kojoj je bilo problema na pocetku zasto se ne moze tako i sa nogometom. Nogomet je biznis i problem je sto se ovdje tako to ne gleda nego se gleda kroz politiku i nacionalizam. Pogledajte ABA ligu i situaciju u kojoj Zvezda skine Real. Pazi prvaka Europe. Partizan zavrsi na final 4 2010g. A da ne govorim ona dva finala prvo izmedju Cibone i PArtizana pa Cedevite i Partizana nekoliko godina kasnije sa preko 20 000 ljudi. Uvjeren sam da se pristupi profesionalno ovom projektu da bi kroz deset godina prvaci i doprvaci Yugo lige igrali cetvrtfinala Lige prvaka i polufinala Europa lige. Ali dogoditi ce se to samo za 20 godina
    (Croatia, 30. novembar 2015 20:20)

    # Link komentara

  91. Prepolovili broj bodova,prepolovili i broj navijaca :) Pa ne moze ista cena hleba a duplo manji hleb!
    (ChalgarVarna, 30. novembar 2015 20:13)

    # Link komentara

  92. ko ce da gleda kupljeno prvenstvo
     (miki, 30. novembar 2015 20:01)

    # Link komentara

  93. Nikada vise necu doci na stadion!!
     (pqk, 30. novembar 2015 19:52)

    # Link komentara

  94. Dok imamo terene u katastrofalnom stanju necemo imati veliki broj navijacima na stadionima manite se reflektora gospodo iz FSS pomognite klubovima da poboljsaju svoje terene ovo lici na njive
    (Nebojsa, 30. novembar 2015 19:50)

    # Link komentara

  95. Cene karata u celoj ligi ne zasluzuju cenu vecu od 50 dinara po mecu... Eventualno 100 istok,zapad!!!
    (Predator, 30. novembar 2015 19:46)

    # Link komentara

  96. Ajde dosta sa pricama o namestanju, ako je vec sve namesteno i vi to znate igrajte kladionicu. Ako volite klub za koji navijate ili prosto fudbal isli bi da ga gledate po bilo kom vremenu. Pa milion puta sam isao na gostovanja sa parama za kartu i 200 dinara za pojesti. Nije problem u fudbalu vec u vama... Nista lepse kad odem na selu i odgledam utakmicu 6. lige...
     (Ivancica, 30. novembar 2015 19:40)

    # Link komentara

  97. ZATO STO NEMA FUDBALA.
     (Mirko, 30. novembar 2015 19:32)

    # Link komentara

  98. Zato što nemamo ni za 'leba BRE!
     (Miloš, 30. novembar 2015 19:32)

    # Link komentara

  99. Dajte ljudi nemojte da se zezamo. Pročitah ovde bezbroj gluposti, svi nešto pametuju a niko da ubode suštinu a suština je da nikog ovde zapravo i ne zanima da se zaigra ozbiljan fudbal. Jer kada bi se jednom uveo red, svi ovi lešinari oko klubova, sumnjivi tipovi sa mrljama u svojim dosijeima i fudbalski menadžeri, svi oni ostali bi bez velike zarade. Pa ko je onda lud da sebi izbija pare iz džepa. Ovde to nije od juče problem. Pogledajte samo na šta nam država liči i recite mi na čemu gradite tu neku iluziju da fudbal u Srbiji moze ikad da se mrdne iz ovog mulja. Najviše me nerviraju ovi novinari koji pišu ovakve tekstove, pa želim da ih pitam zašto zatvaraju oči pred realnošću i pokušavaju da nam predstave neko idilično stanje našeg klupskog fudbala. Zvezda igra najbolji fudbal zadnjih 10 godina? Pa kako to da zavešiše evropsku sezonu prvi od svih evropskih klubova? Borac i Čukarički razdvojili večite? To što su oni trenutno između Zvezde i Partizana na tabeli više je zasluga nekih drugih ljudi nego ta dva kluba zejedno. Vojvodina igra fantastično? Pitajte njihove navijače kako im se sviđa ta "fantastična" igra i ne igraju sa mladim snagama zato što baš hoće već što su primorani. Jedino je od svega tačno da Partizan pruža dobre partije u evropi ali malo je to svetla da otera ovaj mrak nad našim fudbalom. U Srbiji je neko najbolji samo zato što su ovi ostali mnogo lošiji. A zašto Partizanu koji u evropi igra odlično nikako ne ide u JSL to je već za posebnu analizu.
    (o čemu vi pričate!?, 30. novembar 2015 19:27)

    # Link komentara

  100. Zbog Vučelića, Čovića, Terzića...
     (tomy, 30. novembar 2015 19:26)

    # Link komentara

  101. Sve sve i da se proguta ocajan fudbal i 0-0 na svakom drugom mecu. Pa cak i huligani. Ali infrastruktura je katastrofa. Da se kladimo da bi bilo mnogo vise ljudi na eventualnom novom, modernom stadionu bilo kog kluba. Pa samo ona mala tribina, nova pokrivena, prelepa tribina Cukarickog je veoma cesto puna na skoro svakom mecu.

    Ceo stadion Metalca je kostao samo 3 miliona evra, a prelep je i funkcionalan. Za nase prilike idealan i ja bi to postavio kao nesto sto mora svaki klub da uradi najmanje ako hoce da igra. Radnicki Nis dobio od drzave 15 miliona evra za stadion i sta je uradio, nista. Nove stolice i satro popravljene tribine, klasicno muljanje, sve ostalo isto i nema ni para nema ni stadiona. Ruglo. Srusiti sve i postaviti uslov da samo sa novim stadionima moze da se igra. Pa nek igraju 4 kluba cele sezone, ali da se to postuje.

    I jednostavno zabraniti timovima kakvi su Rad, OFK Beograd, BSK i slicni dok ne sagrade nove stadione igranje u eliti i to je to. Metalac moze, Vozdovac moze, Novi Pazar moze, ali da pokrije ostale tribine krovom, pa cak i onaj mali stadionu u Surdulici izgleda veoma lepo i funkcionalno, ali isto da nadje nacin da pokrije sve tribine i to je to.

    To su cetiri, dodati jos recimo Slobodu jer imaju dobar stadion, usloviti ih da pokriju sve tribine i naci tako 7-8 klubova i postaviti standarde. Pa da vidis kako ce se svi snaci.
    (Corleone, 30. novembar 2015 19:26)

    # Link komentara

  102. Stvar je prosta. Zvezda vise nema ni novca a ni potrebe da placa dolazak navijaca iz cele Srbije. Grobara nema jos od pokazivanja pravog lica nove uprave tj. od kraja prelaznog roka i poklanjanja bodova u SL. Ostali su na svom nivou.
    (translucent, 30. novembar 2015 19:25)

    # Link komentara

  103. padala kisa
     (a, 30. novembar 2015 19:25)

    # Link komentara

  104. Stvar je prosta. Zvezda vise nema ni novca a ni potrebe da placa dolazak navijaca iz cele Srbije. Grobara nema jos od pokazivanja pravog lica nove uprave tj. od kraja prelaznog roka i poklanjanja bodova u PSL. Ostali su na svom nivou.
    (translucent, 30. novembar 2015 19:25)

    # Link komentara

  105. Nema fudbala na srpskim stadionima. Drugo, igrači se smenjuju kao na traci, taman se navikneš na tim do decembra, na proleće istrče neki novi. Ali, najgore je što je prvenstvo potpuno neregularno.
     (pile, 30. novembar 2015 19:25)

    # Link komentara

  106. Ja sam stari Partizanovac i idem cesto na JNA ali me jako nervira nebriga Uprave o navijacima.Nemamo natkrivenu strehu a to ima vecina stadiona u Srbiji.Pa zar treba da kisnem? A desilo se jednom da su mi i kisobran uzeli i na kraju vratili.Stalno pricaju o Teleoptiku,vestackoj travi za mladjea nas nikada niko nije spomenuo..VAZNO JE DA ONI SEDE U LOZAMA I DA NE KISNU...
    (sasa, 30. novembar 2015 19:19)

    # Link komentara

  107. Dokle god fudbal budu vodili raznorazne Kokeze, Terzici,Vucelici. Varuze i ko zna koliko ih jejos i dokle god ne privatizuju sve klubove situacija ce biti sve gora i gora znaci kad izbace mafijase i njima slicne mozda i nesto bude u suprotnom cao.
    (sale, 30. novembar 2015 19:18)

    # Link komentara

  108. Zato što ne veruju u regularnost lige. Ali čim se igra Evropa rapidno skače gledanost iako su karte neuporedivo skuplje, jer veruju da je bar tu sve pošteno. Videćete protiv Augzburga doćiće bar 20 hiljada. Znači samo regularnost.
     (Korto, 30. novembar 2015 19:12)

    # Link komentara

  109. Nema se para, i vremena je sve manje !!!!
    (Rade021, 30. novembar 2015 19:10)

    # Link komentara

  110. Zato što svi znamo kako je Partizan osvajao titule svih ovih godina, a isto tako znamo i kako je Zvezda porušila rekorde sa "čudesnim" timovima Stojanovića i Božovića. Ubirate plodove svog "rada", blizanci, a još vam je sad i dobro kako će vam biti!
    (Phuq, 30. novembar 2015 19:09)

    # Link komentara

  111. Шта да гледају кад је пре почетка првенства одлучено ко осваја титулу. Наравно одлучио је онај који се пита за све сфере овог друштва и ове земље, наравно одлучио је сам и једногласно. (Бобан, 30. novembar 2015 15:45)

    Podseti me ko je sampion zadnjih 8 godina?
     (Pravo pitanje, 30. novembar 2015 19:04)

    # Link komentara

  112. Grobari nista pametno samo spominju zvezdu zbig svojih kompleksa...
     (NikolaSrb, 30. novembar 2015 19:00)

    # Link komentara

  113. Koj fudbal i koje fudbalere na kojim stadionima? Stadioni oronuli i propali a fudbaleri beze brze bolje. Nemas nacina zapamtiti ko igra u ekipi pre nego sto pobegnu ...
    (Komsija, 30. novembar 2015 18:48)

    # Link komentara

  114. Zato sto je unapred poznato da nastavljanje niza u VSL nema alternativu.
     (Alexa, 30. novembar 2015 18:46)

    # Link komentara

  115. Zato sto nema sta da se vidi ba terenu.
     (Nikola, 30. novembar 2015 18:43)

    # Link komentara

  116. Bio sam na istoku,odmah do severa,kada je onaj jadnicak Misic gurao baklju u usta onom nesrecnom policajcu, od tada ne idem na Zvezdine utakmice i necu u skorije vreme. Svako iole normalan ce tri puta razmisliti pre nego sto krene na stadion. Sta treba da zbog nekih naduvanih kukavica dobije po ledjima ili ne daj Boze nesto gore. A on ( Misic) junacina, kad je iza njega deset navijaca, a kad policajac izvadi pistolj,bezanija nazad. I ostali oko njega,kad je sislo pedeset pripadnika zandarmerije,svi povlacenje,pola severne trebine prazno,pa gde je to srce junacko??? Lako je tuci jednog coveka, i to dok nisu videli da ima pistolj. I jos kad cujem da 15 000 ljudi trazi pravdu za takve kukavice,muka me uhvati.Pa da je pravde u ovoj drzavi taj nesrecnik bi dobio najmanje 20 god robije. I sad se cudimo zasto nema posete na stadionima... pa nece je biti dugo dugo.
     (ja sam gledao Zvezdu '80-ih, 30. novembar 2015 18:40)

    # Link komentara

  117. Odavno je ljudima preselo da gledaju lopovluk Titovih blizanaca.Drugo,70 godina ucite ljude da postoje samo dva kluba tako da ljudi umesto da idu na stadione i hale u svojim gradovima i navijaju za svoje klubove,kao sto se to radi u celom svetu,oni sede u kladionicama i gledaju na TV tudje klubove-Zvezdu i Partizan...
    (1914, 30. novembar 2015 18:38)

    # Link komentara

  118. Čemu ova fotografija, kad na Zvezdinim utakmicama jedino i ima navijača i to u velikom broju? Namerno?
     (Crossroads, 30. novembar 2015 18:34)

    # Link komentara

  119. Pogrešno je napisano da navijači izdaju domaći fudbal.
    Domaći fudbal je izdao navijače.
    Loš kvalitet, nameštaljke...
    Za koga i za čega tu ima da se navija?
     (Gavrilo, 30. novembar 2015 18:34)

    # Link komentara

  120. Ma gde su bre pare? Milioni se zaradili na prodaji igraca a milioni se i duguju? Pa koliko je to ukradenih miliona?!
    Dok se dodje do marketinga...
     (navijač semenkar, 30. novembar 2015 18:31)

    # Link komentara

  121. Pa ko normalan prati ovo, ja sam prestao i preko tv da pratim a ne na stadionu!
     (Kol, 30. novembar 2015 18:31)

    # Link komentara

  122. Na Zvezdinim ima gledalaca.Ko će gledati nameštanja JSD.
     (nini, 30. novembar 2015 18:31)

    # Link komentara

  123. Sto prodaju najboljee igracee,svakog dobrog igraca su prodali,mozda bi ti talenti,i dan danas borili za svoj klub,i mozda bi bili,i u ligi sampiona,i igrali najboljee za svoj klub… Jedina greska je to sto se svodi na C.Zvezdu i partizan,a gde su ostali??? I jos jednoo stadioni imamo samo dva stadiona ono tipa Marakana i JNAa ostali?
     (ivan, 30. novembar 2015 18:27)

    # Link komentara

  124. Dodjite u Ruski Krstur uvek je pun stadion.
     (vlado, 30. novembar 2015 18:27)

    # Link komentara

  125. Zato sto su klubovi i fudbal slika i prilika ove banana drzavice ! Udruzeni kriminal i politika , srestvo za pranje para i brzu zaradu ! O kvalitetu fudbala ne zelim da trosim reci.. mizerija i jad ! O placenim kriminalcima na tribinama necu da trosim reci ! O regularnosti prvenstva...mislim da smo svi videli i ove godine koliko je regularno .. Da je srece da ukinu ligu da taj jad vise ne postoji ! Posrnulom srpskom fudbalu kao i celokupnom drustvu treba gvozdena metla !
    (Kiborg, 30. novembar 2015 18:26)

    # Link komentara

  126. Iznos blokade FK Zvezde iznosi 151,619,294.10 din na danasnji dan. Poptpuno isti iznos je bio I u petak. U medjuvremenu CZ je odigrala utakmicu kod kuce. Pratimo i dalje da vidimo da li ce prihod sa blagajne uplatiti na racun, kao sto je to zakonom propisano, ili ce ponovo utajiti porez i pare umesto na racun firme strpati u dzep!!
    (navijac, 30. novembar 2015 18:26)

    # Link komentara

  127. Pokusacu sto jednostavnije sa malo reci da objasnim.
    Samo da naznacim da SVAKO ko misli da je samo fudbal problem fudbala je lud!

    1.kakva drzava takav fudbal .. pogledajte okolo svuda i tacno ce se videti da sto je normalnija i bogatija drzava ,i fudbal je takav
    2.cela ova drzava pa i ona stara je vaspitana da navija za BLIZANCE ,pa sada imamo totalni apsurd koji samo u Srbiji vazi a to je da 90% ljudi navija za blizance a ostali za lokalne klubove
    3.oba blizanca imaju svoje filijale (necu da imenujem nije to poenta) ,shodno tome ko god se usudi da bude samostalan ,ili ce imati torturu od strane sudija ili zbog ostalih namestenih tekmi nece imati sanse ni da opstane u ligi ,a upravi te filijalice i propadaju i gase se na ustrb blizanaca
    4.totalna anti-propaganda domaceg fudbala u medijima .. imamo TV stanicu koju moze pratiti 20% drzave a i onda se samo blizanci prenose .. nema reklama itd a sa druge strane na TV mozemo gledati uzivo cak i like kao sto su Ukrajinska Ruska Austijska!!!??? WTF?? ali zato ne mozemo NASU da gledamo
    5.pa nekako kada se sve ovo uzme u obzir dobijate los standard ljudi,ljudima nije ni docega ,nemaju para za kartu ,nemaju volje da gledaju fudbal , ne zele da gledaju namesteno prvenstvo + sto 90% klubova i NEMA navijace pa shodno tome nema ni ko da ih gleda...

    ps o vlasnistvu stadiona i da ne pricamo .. skroz druga tema ali ima veze

    Meni nije jasno na osnovu cega se cudite sto nema publike??!
    (kimi, 30. novembar 2015 18:26)

    # Link komentara

  128. Ima gledalaca na evropskim utakmicama Vose i Partizana.Ovu namstaljku od domace lige niko nije lud da gleda osim par hiljada na severnoj tribini jednog naseg stadiona,posto im je prosek jedna utakmica po sezoni u Evropi. (Sale, 30. novembar 2015 17:19)

    Znamo da patis zbog -21...
     (Dzony, 30. novembar 2015 18:26)

    # Link komentara

  129. I na ovoj vesti lazna alibi propaganda crno belih botova...
     (Strasno, 30. novembar 2015 18:25)

    # Link komentara

  130. Da grobari , zvezda osvaja jer je sve namesteno , kako vas nije sramota , bozinov i kompanija loptu ne znaju da sutnu...
     (dosta vise, 30. novembar 2015 18:25)

    # Link komentara

  131. Шта да гледају кад је пре почетка првенства одлучено ко осваја титулу. Наравно одлучио је онај који се пита за све сфере овог друштва и ове земље, наравно одлучио је сам и једногласно. (Бобан, 30. novembar 2015 15:45)

    Idi isplaci se bice ti lakse...
     (Ajde, 30. novembar 2015 18:23)

    # Link komentara

  132. Jel mozete vi nesto normalno da napisete, a ne samo opsta mesta. Zato sto fudbal igraju i vode diletanti! Zato nema publike. Cak i pametan lopov zna da se lakse i vise krade tamo gde ima sta da se ukrade
    (Mare, 30. novembar 2015 18:22)

    # Link komentara

  133. Fudbal je mrtav...ziveo FUDBAL!!!
     (Dr. Haos, 30. novembar 2015 18:22)

    # Link komentara

  134. Никад српски стадиони нису били пуни, осим кад се играо дерби, чак ни у СФРЈ ,на дербијима са Хајдуком и Динамом Маракана није била пуна. Суштинска разлика између тог доба и садашњег времена је у томе што је онда постојао такмичарски дух, а данас нам руководства Звезде и Партизана доносе вести колико играча успевају да продају. Па уместо резултата на семафору, клубовима је важније колико су пара зарадили, а то морате признати није баш добар повод да се дође на стадион!
    (Де ли је Север, 30. novembar 2015 18:21)

    # Link komentara

  135. Na kojim stadionima? Pogledajte na šta liče ti naši "stadioni"... Druga stvar, Srbi nikad nisu čuli za reči marketing i imidž. To nije problem samo u fudbalu, već u svim sferama života i biznisa u Srbiji...
    (Zii, 30. novembar 2015 18:14)

    # Link komentara

  136. Pa vi novinari ne znate ko je Kokeza?
    (lale44, 30. novembar 2015 18:14)

    # Link komentara

  137. Hoćete publiku na stadionu, ukinite privilegije Zvezdi i Partizanu, da drugi mogu da osvoje titulu. Recimo Čukarički kada bi osvojio titulu dobio bi i bazu navijača ali ne bitno je da se ova dva monstruma tuku ko ima više titula. I da se vrati publika na stadion što se tiče ta dva kluba na ostalim neće dolaziti niko.
    (Navijač, 30. novembar 2015 18:14)

    # Link komentara

  138. Najbolji fudbal je na Marakani!
     (podgorica, 30. novembar 2015 18:10)

    # Link komentara

  139. Posle toliko incidenata, tuča,sumnjivih rezultata...neko se pita što nema navijača na stadionima? Pa i ti koji dođu, uglavnom, nisu navijači nego dokoličari koji su došli na stadion da nekog pretuku i slično. Mada mislim da postoji još jadan razlog-ljudi se svakodnevno bore za egzistenciju i nemaju ni vremena ni volje da idu na utakmice.Sve dobro što se tiče fudbala imaju na TV, kablovskoj...Liga prvaka,liga Evrope,Premijer liga,Primera...koga još zanima domaća liga?
    (despot, 30. novembar 2015 18:10)

    # Link komentara

  140. Zato sto treba covek da bude ozbiljan mazohista da dâ pare, da provede dva sata na nekoj ruini od stadiona i da gleda ove nazovi fudbalere koji igraju najdosadniji fudbal u Evropi...
     (Qur, 30. novembar 2015 18:06)

    # Link komentara

  141. Nikad nisam bila na nekoj utakmici zbog nasilja. To je moj razlog
     (Pfff, 30. novembar 2015 18:03)

    # Link komentara

  142. Pa,molim vas.... Kako da ima kada je "drzavni udar" ovih dana?
    (Vlado_KV, 30. novembar 2015 18:03)

    # Link komentara

  143. konkretno za nis, skupa karta. pogotovo deru kad dolaze zvezda i partizan. iz principa ne idem.
     (spale, 30. novembar 2015 18:02)

    # Link komentara

  144. Gledalaca nema zato sto u ovoj propaloj zemlji se nema ni za hleba. Radis kao konj,nema subota,pa nema ni nedelja slobodna po neki put... Boris se da zaradis za zivot i prehranis porodicu,stedis bukvalno na svemu,odrices se svega,nema mesta za razonodu,utakmice i ostale uzitke... To vi napisite! Kada budu ljudi bezbrizni,situirani i kada mogu da se opuste bez problema,tada ce biti i gledalaca na stadionima,do tada,borba za prezivljavanje je preca od fudbala na ovim prostorima.
    (James Bond, 30. novembar 2015 18:01)

    # Link komentara

  145. 1. Zato sto srpski fudbal vode politicari i kriminalci.
    2. Zato sto je svaka druga utakmica namestena.
    3. Zato sto u klubovima igraju menadzerski igraci sa 3 leve noge.
    4. Zato sto je kvalitet fudbala katastrofalno los.
    5... Zar treba vise nabrajati???
     (velijak, 30. novembar 2015 17:58)

    # Link komentara

  146. Privatizacija je jedino resenje...dok privatni kapital ne udje u domaci fudbal uskoro ni to malo gledalaca nece biti na stadionima...

    Ja se ne secam kada sam poslednji put bio na utakmici a na stadione idem samo kada su koncerti (Metallica,AC/DC)
     (diskretni heroj, 30. novembar 2015 17:57)

    # Link komentara

  147. Zbog kriminala
    (nikola vajsmiler, 30. novembar 2015 17:51)

    # Link komentara

  148. Ko ima mozga ZNA ko nema njemu dva!!!!
    (Dr Arsla, 30. novembar 2015 17:51)

    # Link komentara

  149. nema fudbala...nema navijaca
     (alex, 30. novembar 2015 17:45)

    # Link komentara

  150. Zato sto ste vi samo internet i fejsbuk mafija
    (idemo cigani sreda kup, 30. novembar 2015 17:44)

    # Link komentara

  151. Ko voli da gleda dosadne utakmice, prosek postignutih golova nam je među najnižim u evropi, pritom ekipe nemaju nikakvu organizaciju igre a o atraktivnosti da i ne pričamo, pa dodajte na to mafiju iz uprave i bande pod zaštitom države na tribinama. Samo se još osnovci lože na naše “velikane “ a ni njih ne smeš da pošalješ na stadion koliko su bezbedni. Ja sam iz Beograda i nazovi sam Zvezdin navijač (volim klub, ali mi je muka od uprave i načina na koji igraju zadnjih 10 godina, a ni prethodnih 10 nije bilo dobro). Kakav je to fudbal kad najbolja ekipa prvenstva stvara 3-5 poluprikika po utakmici? Nase ekipe nikad nije krasila realizacija čak ni u zlatno doba, ali su bar stvarali šanse. Kad bi najurili bande iz uprava i tribina i napravili neizvesno prvenstvo išao bih ga gledam svaku utakmicu pod uslovom da imaju koncept igre pa makar bili poslednji na tabeli. Za našu ligu i 12 ekipa je mnogo, svi veći gradovi po jedan klub a beograd dva, da prikazu odlozeni snimak derbija kola plus skraceni pregled lige, da im izjednače budzete pa nek najsposobniji osvajaju. Pa bi za 10 godina imali ekipe u završnici evro kupova. Trenutnim stanjem svaki nazovi uspeh je kontra produktivan jer stvara privid da bande rade za dobrobit fudbala, a stvarno zaslužni se tretiraju kao najgori škart.
     (rex, 30. novembar 2015 17:42)

    # Link komentara

  152. Zadnju utakmicu koju sam gledao je bio derbi još kada se Savićević vratio u Zvezdu. Zareko sam se da stadion od tada neće da me vidi do nekih srećnijih vremena. To vreme na žalost još nije došlo. Inače na tom derbiju su samo bacili suzavac na sever i otvorili kapije i pustili pse na nas. Eto toliko o poseti.
     (DedaMiloje, 30. novembar 2015 17:40)

    # Link komentara

  153. Sve komentari navijaca partizana koji misle da znaju sta je moral.
     (zivcan_neki_lik, 30. novembar 2015 17:40)

    # Link komentara

  154. Samo Hajduk Split 😄😄😄
    (Ante, 30. novembar 2015 17:39)

    # Link komentara

  155. jel ovo retoricko pitanje?
     (bikkojisedi, 30. novembar 2015 17:38)

    # Link komentara

  156. ne idem od kada se trazila pravda za urosa... istini za volju zeleli smo isto... ali za mene je pravda vesanje na terazijama...
     (lal, 30. novembar 2015 17:35)

    # Link komentara

  157. Na rukometu u Pozegi ih uvek ima. Kvalitet i srce.
     (X Rax, 30. novembar 2015 17:34)

    # Link komentara

  158. narod nema posla deca nemaju hleba,skole,droge nasilja i kriminala kolko hoces,pa koga ondah treba da zanima fudbal......
     (papiga, 30. novembar 2015 17:33)

    # Link komentara

  159. zato što nismo mazohisti?
     (kj, 30. novembar 2015 17:33)

    # Link komentara

  160. Ne razumem se u sport. Isao sam na utakmice jer sam voleo da se druzim, jedem suncokret i na kraju zelja da pobedi klub iz mesta kog sam. Vremenom, shvatio sam da se prvo ne osecam bezbedno, drugo sto nisam voleo da vidim druge koji su dolazili na te iste utakmice (huligani), politika! Ne znam sta treba da se desi da se vrati na te iste utakmice? Sada radije odem sa tim istim drustvom, jedem suncokret i uzivamo na nekoj reci i mirnom mestu.
     (wv, 30. novembar 2015 17:33)

    # Link komentara

  161. bojim se da je i ovo dobro kako ce biti
     (baja mrzovici pljevlja, 30. novembar 2015 17:31)

    # Link komentara

  162. 1. Zato sto su utakmice namestene u 85% slucajeve,
    2. Zato sto nisam iz Bg i sto je sve namesteno da uglavnom klubovi iz Bg (mislim na CZ i Partizan) dobijaju najvise love. Nema takmicarskog duha.
    3. Huligani... Da vodim dete da slusaju psovke nekih narkodilera? Neka hvala
    4. Sve u svemu, sve je podredjeno da odredjene grupe zarade, narkodileri, menadzeri, itd itd. Za razliku od zapada gde je sve podredjeno gledaocima, ovde navijaci nisu ni bitni, tako da ne zna zasto se kuka za njima.
    (Tex, 30. novembar 2015 17:27)

    # Link komentara

  163. Mozda zato sto je prvenstvo namesteno?
    (Sta mislis?, 30. novembar 2015 17:26)

    # Link komentara

  164. Zato što se igra najgora liga u istoriji fudbala, gde se prvak zna od prvog sudijskog zvižduka, i zato što to znaju svi fudbaleri, sve sudije, funkcioneri, navijači. Čak se ni oni ne raduju, ili je to očigledno usiljeno, jedino ih raduje silovanje Partizana, ali se svojim "uspesima" raduju još manje nego onoj zadnjoj tituli koju je čekala Kanada, Grdelica, New York, Malo Crniće...
    (Živomir Savić, 30. novembar 2015 17:24)

    # Link komentara

  165. Huligani i stadioni u stanju raspada su dva glavna razloga.
    (Bgd, 30. novembar 2015 17:22)

    # Link komentara

  166. Tamo gde se vrti kriminal,droga i sponzoruše tu normalan čovek nema sta tražiti. .
     (mix, 30. novembar 2015 17:21)

    # Link komentara

  167. Ima gledalaca na evropskim utakmicama Vose i Partizana.Ovu namstaljku od domace lige niko nije lud da gleda osim par hiljada na severnoj tribini jednog naseg stadiona,posto im je prosek jedna utakmica po sezoni u Evropi.
    (Sale, 30. novembar 2015 17:19)

    # Link komentara

  168. Umesto sto pokusavate da odgonetnete zasto nema navijaca, dovoljno je da odete na dve, tri utakmice domaceg prvenstva i sve ce vam biti jasno. Jos ako se s vremena na vreme osvrnete na to ko je u upravi klubova i ko predstavlja navijace i siri "moral" na stadionu, bice vam jos jasnije. Razloga za nedolazak je previse, a malo za dolazak. Slavna proslost i poneki talentovan klinac i tu je kraj. Takvi isto ubrzo odu, cesto ne odigraju ni sezonu, tako da u sustini ostaje samo prvi razlog. Eto, i to bez pominjanja idile u kojoj zivimo...
     (covek, a ne broj, 30. novembar 2015 17:18)

    # Link komentara

  169. Kad budem mogao da odem na stadion a da ne pokisnem i da popijem pivo na stadionu, e onda cu mozda i ici.
    Drzava glupom uredbom zabranila prodaju alkohola na stadionam i u halama, a na zapadu je to jedan od glavnih prihoda na utakmici pored naravno prodaje karata..
    (dfg, 30. novembar 2015 17:16)

    # Link komentara

  170. Fudbal je sport koji izumire,jos jedino ga mafija drzi u zivotu i prodaje igrace po skoro milijardu €.
    Sto vise prodaju,vise para operu,dok im jednom svima ne bude sudilo u USA.
     (cobo, 30. novembar 2015 17:16)

    # Link komentara

  171. Važno je da diletant hoće da gradi nacionalni stadion.. Bolje da ga ne diram, on je "najugroženiji u državi" Ugrožena vrsta "dramoser"!
     (Bombardan, 30. novembar 2015 17:13)

    # Link komentara

  172. Ja bih postavio kontra pitanje: Zasto nema fudbala na srpskim stadionima?

    Jer kad bude fudbala, bice i navijaca.

    Ljudi koji zele da gledaju lose serije, sa neuverljivim glumcima i nesposobnim reziserima, jednostavno prebace na RTS.
     (Dudinka, 30. novembar 2015 17:12)

    # Link komentara

  173. Pitajte Toleta?
    (Gojko, 30. novembar 2015 17:12)

    # Link komentara

  174. Prvi problem je nepostovanja domaceg.To se u Srbiji oslikava na svakom koraku, Srbi radije jedu uvoznu hranu, piju uvozno pivo, radije ce otputovati u inostranstvo itd.To se naravno odrazava i na fudbal, koji je takav kakav je, nije ni bolji niti gori od nas samih. Ali mi zelimo da se osecamo iznad toga, da se osecamo drugacijima od vecine,smatramo sebe drugacijima,indentifikujemo se radije sa tudjim fudbalom.Evropskim.Cinjenica za ovu tezu je gostovanje Partizana u Holandiji gde je bilo vise publike nego u Beogradu,kada Partizan igra u JSLu.
    Naravno da je potrebno promeniti Srpski fudbal da bi se doslo do uzajamnog poverenja.
    Ako je vlada zaista spremna da ulozi 150 miliona u nas fudbal(nacionalni stadion), onda ce to biti velika greska.Stadion donosi samo troskove!
    Gde uloziti novac? Novac treba uloziti direktno u fudbal, tako sto bi se sa 150 miliona finansirala nasa super liga narednih 10 godina. Svake godine po 15 miliona, koji bi bili podeljeni klubovima, tako da sampion uzme 5, a ostali podele 10. To za Beogradske klubove ne bi bilo dovoljno, pa bi oni i dalje srecu trazili u Evropi, ali bi manji klubovi u unutrasnjosti sa tim parama procvetali, liga bi znatno podigla kvalitet, prvenstvo bi brzo dobilo trazen rejting.Ovom politikom,vlade Srbije bi mogla i da promovise neku od svojih kompanija, kao sto je Er Srbija.
    Sad cete naravno svi da nalupate minuse i time pokazete kako vam do domaceg nije stalo i sve sto znate da kazete je Premijer liga.
    (rema, 30. novembar 2015 17:09)

    # Link komentara

  175. Volim kosarku i uvek kad mogu pratim je bilo kuci preko tv.a ili uzivo. A fudbal, odem na 30 utakmica ali vise zbog drugara, druzenja zezanja nego da gledam folitante po terenu koji su svi glumci. Fudbal kao sport je dno.
     (Lionac, 30. novembar 2015 17:09)

    # Link komentara

  176. Zato što je Kokeza učinio prvenstvo nezanimljivim.
     (Alek, 30. novembar 2015 17:08)

    # Link komentara

  177. Zašto izdajemo srpske klubove...?
    Zato što od njihovih igara nema više LEBA!
    Sve je propalo!
     (Pa sad vi vidite, 30. novembar 2015 17:07)

    # Link komentara

  178. Vosa bi mogla da izjednaci sve tribine, zatim da ih pokrije kao centralnu i na krov stavi reflektore, da sredi wc sektor, loze na istoku i zapadu. Zgradu na jugu su srusili, sto je fijasko, bila je i trebala da ostane neki zastitni znak, jer se svi stadioni danas svode na istu felu, pa malo neki unikat nije na odmet. Da kapacitet bude od 20 - 25 hiljada. Prvo moras da napravis pravi stadion koji ce UEFA blagosloviti sa nekom od zvezdica. Tek tada znas da si u igri, do tada taj stadion i klub su amateri. Zatim potpise 5-ogodisnje ugovore sa pumom za dresove i NIS - om, cije je srediste u NS. Skola im je dobra generalno, prodaja korektna, problem su im ambicije. Moraju sebi da postave ciljeve - borba za titulu i kup svake sezone, odnosno prioritet svake sezone bar jedan od ta dva takmicenja, ako nema titule, otkazi i novi ljudi. Drugo, redovno igranje evropskih grupnih takmicenja sa ciljem zarade za pocetak, jer nam je drzava preslaba da bi se takmicili za titulu trenutno. Svaki prolazak u nokaut fazu je uspeh, a ne igranje grupe neuspeh i snose se sankcije. Treba da ostane u drzavnom vlasnistvu, jer Bajern, Real i Barsa tri poslednja osvajaca Lige Sampiona nisu privatni klubovi, ali leti se cim nema ostvarenih ciljeva. Nema tu tate i mame, nisu to nicije igracke, mozda i jesu, ali posle igracke nema placke. Trece, nista od toga jer ce prva veca zarada da se razgrne, pa nece biti za plate, vec ce biti promocija za prodaju u inostranstvo.
    (karsij, 30. novembar 2015 17:05)

    # Link komentara

  179. na marakani zapad 400,500 din, a sedista kao u blato da sednes!
     (asasas, 30. novembar 2015 17:05)

    # Link komentara

  180. nemam nista protiv fudbala kao sport, ali previse je para u tom sportu, previseee
     (argh, 30. novembar 2015 17:05)

    # Link komentara

  181. kao i svaki drugi kompleksni problem, i ovaj ima nekoliko uzroka i posledica.
    1. konfliktni kriminogeni agresivni pavijani, koji se usudjuju da sebe nazivaju vatrenim navijacima. godinama tetoseni od raznih uprava, posredno su ucinili medvedju uslugu svojim klubovima, rasteravsi normalne navijace. nabrojte mi mazohistu koji ce da izvede porodicu na utakmicu medju budale s kapuljacama?
    2. mala siromasna liga, slika i prilika drzave, uz to previse polarizovana na 2 velika kluba, eventualno 3. kad zvezda dodje u radnicki nis, vise ljudi navija za zvezdu.
    3. mali lokalni klubovi sa kojima gradjani ne mogu da se solidarisu. objektivno, sve su to drugoligasi i treceligasi koji su posle raspada stare juge dobili svojih 5 minuta "slave". derbi jagodina-napredak? pusti me bolje da umrem. koji veci sponzor ce tu da ulozi pare?
    4. klubovi godinama udavljeni u korupciji, zasto ljudi da idu i pune dzepove nekom u upravi koji mu proda omiljenog igraca cim trava ozeleni?
    5. opsta apatija u drustvu, ljudi su umorni i od realnosti i od obecanja.
    6. globalizacija: rastu novi klinci koji prvo navijaju za barsu real bajern united, pa onda za cz ili partizan, pa tek onda za svoj lokalni klub.
    sve u svemu, svi faktori se prozimaju medjusobno. los fudbal je stoga posledica, isto koliko i uzrok svemu tome.
    resenje: pod hitno raditi na velikoj ex-sfrj ligi, sa prve dve "savezne lige". samo tu ce hteti da dodju jaci sponzori i tv prava, na stare jake derbije. da bi to uspelo, treba pacifizovati pavijane koji mesaju klub i naciju. mante se stubova srpstva i slicnih komendija, gledajte fudbal!
    p.s. suprotno opstem misljenju, privatizacija nije resenje, cela afrika je privatizovana, pa? da li cu za neki deltin klub da navijam? nema sanse!
     (neutralni felsh, 30. novembar 2015 17:05)

    # Link komentara

  182. Huligani su na severu/jugu i ako volis svoj klub, uvek mozes otici na istok ili zapad tako da po meni huligani nisu uzrok nedolska ljudi (oni su problem neceg drugog u ovoj zemlji). Problemi su razni. Losa infrastruktura, mnogi ljudi iz unutrasnjosti nisu u situaciji da daju po 4-5 000 svakog vikenda, los fudbal, vecina klubova gotovo da nema navijaca, Tole Karadzic, favorizovanje vecitih...PRIVATIZACIJA STO PRE
     (Mare, 30. novembar 2015 17:04)

    # Link komentara

  183. Niko nece da gleda bruku srpskog fudbala!!!
    (Messi is so sesi, 30. novembar 2015 17:03)

    # Link komentara

  184. zato sto nam je fudbal dosadan! a na sve to jos treba da razmisljam ko ce glavu da mi razbije od onih velikih navijaca...
     (stefan, 30. novembar 2015 17:00)

    # Link komentara

  185. Зашто нема навијача на српским стадионима?
    Зато што нема фудбала на српским стадионима....
    (Navijac, 30. novembar 2015 16:58)

    # Link komentara

  186. ljudi i sta cemo sad tako da komentarisemo u nedogled reci su jedno a dela drugo,zato u sledecem kolu svi idite na stadione svojih klubova I podrzite ih u njihovoj borbi
     (rastko, 30. novembar 2015 16:57)

    # Link komentara

  187. Zato sto su ljudi u srbiji siromasni,i imaju puno precih problema nego da gledaju odavno propali srpski fudbal.a i pored toga napuni se stadion kad dodje jaka utakmica sa jakim klubom.recimo letos steaua.
    (Slobodan, 30. novembar 2015 16:56)

    # Link komentara

  188. koga da gledaju ti navijaci? sta je problem reci da je nasa liga:
    a) amaterska, da igraci igraju za po 300e mesecno, da ih isteruju iz stanova i sl... svakom igracu bi se vise isplatilo da bude vodoinstalater ili bastovan na kamp nou nego da igra fudbal u nasoj ligi.
    b) kriminogena, gde su finansijeri, vlasnici i menadzeri ljudi sa poternica, bivsi robijasi, kumovi ljudi sa vlasti, abolirani i sl.
    c) namestena, jer se svake godine pre pocetka prvenstva zna i ko ce da bude sampion i ko ce da ispadne.

    dodajte na sve ovo cernobiljsku infrastrukturu i africku bedu u zemlji i bice vam sve jasno.
     (mister m., 30. novembar 2015 16:55)

    # Link komentara

  189. 1. zna se ko ce biti prvi i drugi, znaci smor.
    2. utakmice sa ostalim klubovima namestene, znaci smor.
    3. 500 huligana koji uvek mogu da vas prebiju, znaci smor.
    4. bezlicni fudbaleri, koji ionako odu posle jedne sezone, znaci smor.
    5. fudbal se igra za clanove uprave, menadzere i vodje navijaca, i njihov procenat, znaci smor.
    6. u evropi nista ne mogu da urade, znaci smor.
    7. politicari u upravi, znaci smor.

    To mu dodje to...
     (garfild, 30. novembar 2015 16:55)

    # Link komentara

  190. Zato što je ovo najsramnija polusezona u istoriji srpskog, pa i jugoslovenskog fudbala. Trebalo je i delijama da na kraju to shvate.
    (Danilo, 30. novembar 2015 16:53)

    # Link komentara

  191. Gledaju Bundes i Primeru u kladionicama!
     (Oliver Nedeljković, 30. novembar 2015 16:53)

    # Link komentara

  192. Zato sto nema ni fudbala!
     (Pametnjakovic Mladji, 30. novembar 2015 16:53)

    # Link komentara

  193. Zato što nam je fudbal kvalitetan
     (Hej Hej, 30. novembar 2015 16:52)

    # Link komentara

  194. pa kad ne znaju da igraju nece niko da ih gleda,vrlo jednostavno...
     (aleksandar, 30. novembar 2015 16:52)

    # Link komentara

  195. al kad Zemun igra... gledajte i ucite!
     (dewitt, 30. novembar 2015 16:49)

    # Link komentara

  196. Kod Partizana nema zato sto su uzasni ove sezone, a kod Zvezde zato sto je padala kisa. Sta vi biste kao isli po onoj kisetini?!
     (ckdldlxlxxkx, 30. novembar 2015 16:46)

    # Link komentara

  197. A šta to ima da se vidi? Premijer liga gde dominira tim koga je šutnuo u prvom kolu kvalifikacija tamo nekakav Kairat...
     (Pijana veverica, 30. novembar 2015 16:46)

    # Link komentara

  198. Kako da igrace i klubove prihvati lokalna sredina kada nam svakodnevno punite glavu zvezdom i partizanom. Pa ajde da su stvarno najbolji pa da budu primer,a oni samo imaju 100x veci budzet od ostalih jer su drzavni
    (nislija, 30. novembar 2015 16:44)

    # Link komentara

  199. Zato što je fudbal mrtvački kao i ova propala zemlja
     (Pingvin sa južnog pola, 30. novembar 2015 16:41)

    # Link komentara

  200. (marrssa, 30. novembar 2015 16:06)

    Evo daću ti odovor na suštinu tvog posta. Ti si prijatelju iz NS ideš da gledaš tim iz BG. U Evropi je tako nešto ne zamislivo, i niko nije blesav da recimo uzmem primer Liverpula ide da gleda Mančester i obratno odma ušeta bar na gorivo. Što se tiče cene karata pa nisu ni tamo baš jeftina jer da jesu ne bi se Englezi bunili. Zašto ne bi recimo navijao za tim iz tvog grada prosto nema rezultata jer sve pokupili timovi iz BG i naravno da će svi da navijaju za njih. Jednostano svi hoće da navijaju za pobednike i posle kukako kako im je sve skupo e pa sam si to izrežirao.
    (Bane, 30. novembar 2015 16:39)

    # Link komentara

  201. Zato što je Grof učinio prvenstvo nezanimljivim.
    (Grobarko, da li ti je hladno ovih dana?, 30. novembar 2015 16:39)

    # Link komentara

  202. U Nemackoj su razmatrali da produze pauzu izmedju dva poluvremena za jos pet minuta, izracunali ljudi da bi im to donelo dodatni prihod od pola milijarde evra za prodato pivo i kobasice. E sad ja da vas pitam zasto kod nas huliganu godinama mogu da budu jaci od drzave, u svakoj jacoj ligi potpuno je normalno popiti pivo na stadionu, kod nas ne moze ni van stadiona, ispastaju normalni jer drzava ne zna ili nece da sprovodi zakon. Ja sam grobar, do pre dve godine redovno bio prisutan na jugu od tada ne zelim da me neko za moje pare tretira kao stoku, od Slavije te vec gledaju kao krimosa i policija i narod jer to sto ti ides na utakmicu te odmah tako kvalifikuje. Zena, dete i covek kad budu mogli da dodju normalno, da se parkiraju, da na poluvremenu kupe pivo, sok, sendvic za dete... i da se sa glavama na ramenima vrate kuci tad ce i da dodju, a do tada nema ni mene, necu da me neko pravi budalom. PS. Pozdrav svim normalnim navijacima svih klubova.
     (zzzz, 30. novembar 2015 16:39)

    # Link komentara

  203. Kada bi se napravili fudbalski stadioni bez atletskih staza i pokriveni to bi bio ugodjaj i bilo bi daleko vise gledalaca, za sada kod nas 95% su atletski otkriveni stadioni.
     (clark, 30. novembar 2015 16:37)

    # Link komentara

  204. Sada kada Zvezda igra najbolji fudbal u poslednjoj deceniji...* Onda dodju Borati, i vrate ih u realnost kukuruz lige. (voochicu... pametnice, 30. novembar 2015 15:46)

    Vi ste kao visestruki uzastopni prvaci ispali od konobara iz irskog paba, ali ne, tad je sve bilo regularno, liga nikad jaca, a tribine ispunjene jer se igrao atomski fudbal!
     (exe, 30. novembar 2015 16:36)

    # Link komentara

  205. Zato sto nema fudbala.
     (Davor, 30. novembar 2015 16:36)

    # Link komentara

  206. Svi pricate gluposti, ajmo malo realnosti. Ko ce da dodje po kisi na stadion koji nema krova i da kisne, i jos da gleda valjanje po barama. Ne mogu da vjerujem da niko nece da pokrene inicijativu da se na svim stadionima igra na vjestackoj travi po najvisim standardima. Kako da igraju kad na svaki centimetar dzomba..... O stadionima da ne govorim...
     (xxx, 30. novembar 2015 16:31)

    # Link komentara

  207. Utakmica odigrana u nedelju u Valjevu,Mladost Dracic-Divci, kolubarska okruzna liga,5 rang takmicenja je posmatralo oko 300 ljudi!
     (Burazer, 30. novembar 2015 16:27)

    # Link komentara

  208. "Sada kada Zvezda igra najbolji fudbal u poslednjoj deceniji...* Onda dodju Borati, i vrate ih u realnost kukuruz lige. (voochicu... pametnice, 30. novembar 2015 15:46)

    A onda dodje Zvezda partizanu i vrati ih u realnost.
     (3:1, 30. novembar 2015 16:25)

    # Link komentara

  209. Ja neidem na sportska desavanja evo vec desetak godina(10 godina)....Zato sto je u nas sport vec poodavno usla mafija(kriminalci ) i necu da im dam ni dinara.....Tacka.
    (Goran, 30. novembar 2015 16:24)

    # Link komentara

  210. Navijaca nema iz vise razloga. Prvi i osnovni je ekonomske prirode. Narod nema para. "Zlatnih" osamdesetih karta za tri utakmice mesecno za oca i dva sina se nije osecala na kucnom budzetu, a danas 3000 mesecno za fudbal tesko da narod masovno moze da izdvoji.
    Drugo, kad god se padne sa konja na magarca (bivsa SFRJ liga na Superligu Srbije, Hrvatske, Bosne...) ljudi izgube interesovanje. Lakse nam je da lamentiramo nad "zlatnom" fudbalskom prosloscu nego da podrzimo nove mlade talente uzivo (a ima ih!)
    Trece, pre 30 godina bila je jedna "Evro Gol" emisija od 15 minuta na TV-u, a danas 20 utakmica svakog vikenda iz Engleske, Nemacke, Spanije, Italije. Narod sedi kuci, gleda (i navija!) za Real, Bajern, Mancester, Barselonu, ili i ono malo para sto ima spiska po kladionicama na te iste "najvece evropske klubove".
    Cetvrto, huliganizam se ne suzbija, a i price o (ne)regularnosti ne doprinose bas da se narod vrati na stadione...
    I na kraju, gde da se vrati??? Nasi stadioni, od prvog do poslednjeg su ruine, nema krova, nema bezbednosti, nema dodatnih elemenata. Umesto da drzava dozvoli privatizaciju klubova, i da dodeli klubovima zemljiste, da novi vlasnici izgrade stadione, moderne objekte, sa jos mnogo drugih pratecih objekata i aktivnosti, gde onda covek moze da odvede celu porodicu, u sigurnosti, kao jedan dnevni izlazak, mi jos uvek zivimo u ubedjenju da je fudbal samo zabava za muski svet...
    Sve to kad se skupi na gomilu, odgovor je jasan sam po sebi...
    (Mikelandjelo Arandjelovic Bastovan, 30. novembar 2015 16:21)

    # Link komentara

  211. @kairate sila.... Ok , u pravu si za Karat, mada nisi objektivan, izguglaj videces da je to skroz druga ekipa u odnosu na ovu, ali, ponavljam, nema opravdanja i ako je kairat za nas u tom trenutku bio dve klase iznad nas. Ali, hajde sada kazi realno, u sezoni 2009/2010 ste zavrsili prvenstvo bez poraza, i verovatno je to bilo zasluzeno, posteno, na znanje, a ovo sada je namesteno i prevara ? Jel tako ? A u istoj toj sezoni ste ispali od Samroka, eeeeej ekipe koja nije profesionalna, ljudi koji igraju tamo rade drugi posao, treniraju 3 (tri) puta nedeljno. Eeeeej TRI puta, pa kajrat je za njih Barsa licno, ako nista drugo profesionalan klub su, a ja se kladim da ce taj kajrat sledece sezone da igra LE i dace bog da se padnete sa njima u grupi. Tako ste se puvali isa Apoelom, pa vas stize kazna iste ekipe.... Ali, oprastam ti, ti si navijac kluba koji je do sada za 70 godina prezimio 5 (PET) puya u Evropi.
    (borat, 30. novembar 2015 16:21)

    # Link komentara

  212. Prvo - svi vide da je liga nameštena, konkretno ove sezone se od početka znalo da Zvezda mora da bude šampion. Drugo - previše ljudi u Srbiji navija za dva najjača kluba, što automatski uskračuje podršku lokalnim klubovima, te liga gubi zanimljivost. Na kraju - previše je ljudi sa sumnjivim interesima umešano u celu priču. (milan, 30. novembar 2015 15:56)

    Aha znaci znalo se pa vi sad odjednom ne dolazite na stadion jel, a reci nam zasto niste dolazili prosle sezone kada sre bili prvaci? Objasni nam molim te?
     (Kosjan, 30. novembar 2015 16:21)

    # Link komentara

  213. Zato sto dolazeci na stadion dajem alibi balvanima u upravama da nastave bjesomucnu kradju onoga sto ja volim.
     (dfk, 30. novembar 2015 16:19)

    # Link komentara

  214. Zato sto se razultat zna unapred navijali oni il' ne navijali. To je strasno dokle ta namestanja idu. Moj klinac trenirao jedno vreme fudbal, sa 7,8 godina igrao neke turnire i graske lige, ja ga vodala na utakmice i frapiral se kad sam cula da se na vec tom nivou namestaju utakmice, laziraju godista dece da bi mogla da igraju sa mladjim godistima, a o pojedinim roditeljima i njihovom "ucescu" na utakmicama bolje i da ne govorim.
    (Donglai Pei, 30. novembar 2015 16:19)

    # Link komentara

  215. Cuj zasto nema. Pa zbog (ne)kvaliteta fudbala. Upalim TV i svaka mi ue skoro utakmica bolja od jelen superlige.
    (Vito, 30. novembar 2015 16:18)

    # Link komentara

  216. Zato sto je ljudima prvo na pameti kako preziveti sutrasnji dan,jer je drzava takva kakva jeste,da je prezivljavanje surova realnost.Narod je pun problema i briga nije mu do utakmica i do stadiona.A dosta je i namestanja i malverzacija u sportu inace.Ovde se ne zna ko je ciji igrac,ko je ciji menadzer,u kom je klubu igrac ( kome je prodat a da i on ne zna).Jedino sto se zna u ovoj drzavi je da politicari i razne stranke kolo vode.I da su rasireni u svim oblastima i sferama.Samo privatizacija moze da pomogne ovom napacenom srpskom sportu.A do nje nikada nece doci zbog tih istih stranaka,jer su onda na cistom gubitku!!!
    (Garfild, 30. novembar 2015 16:18)

    # Link komentara

  217. 1. Kvalitet fudbala je uzasan a efikasnost jos gora. Pre par godina je nasa liga bila najneefikasnija u Evropi, dok su najefikasnije bile lige Andore, Estonije i Velsa... bolje truba fudbal i 5:3 nego truba fudbal i 1:0. Moze covek i da razume da slabiji tim igra bunker protiv Partizana ili Zvezde, ali kad se sastanu 2 tima slicne snage i oba tima igraju bunker, e to je vec posebna prica.
    2. "Stadioni" su u jos gorem stanju nego fudbal, vecina nema ni wc
    3. Kao navijac Partizana, moje vidjenje praznog JNA: nema poente. Kad si u drugoj ligi tezis da udjes u prvu, kad si u prvoj, tezis da budes prvak, kad si prvak tezis da napravis znacajan rezultat u Evropi... Partizan osvojio koliko vec titula za redom pa u Evropi ne moze nista, da je igrao 3-4 puta LS, mozda prosao grupu jednom ili napravio u LE znacajan uspeh (znam, zvuci kao naucna fantastika) videli bi i posetu. Isto tako, navijaci Zvezde se loze da navijanj vrate svoj klub na tron, ali kad bi osvojili 2-3 titule za redom a usput stalno ispadali od Katakstanaca/Azerbejdzanaca/koga god, videli bi kolko bi bila puna Marakana.
    (Čoveče!, 30. novembar 2015 16:17)

    # Link komentara

  218. Slobodan 032, 30. novembar 2015 16:09

    Bravo legendo, nasmijao si me pravo, a i pitanje je na mjestu...Pozzz
    (Ivan, 30. novembar 2015 16:17)

    # Link komentara

  219. zato sto su stadioni rupcage najobicnije..
     (travian, 30. novembar 2015 16:16)

    # Link komentara

  220. Nikada nije ni bilo navijaca, barem mi mladji ne pamtimo. Jedino su Zvezdine utakmice malo posecenije, ostalo nista. A razloga je verujem mnogo, od lose infrastrukture, do nemastine. Retko ko danas ima dovoljno novca da pruzi sebi sve sto pozeli, zato ljudi moraju da odbacuju neke stvari od kojih nemaju mnogo koristi. A manji klubovi imaju problem i sa malom bazom navijaca.
    Sto se tice tvrdnji Partizanovih navijaca da je prvenstvo namesteno, pitanje za njih, zasto nisu dolazili prethodnih godina kad su bili prvi? I kako to da je Zvezda imala minimum 20 000 navijaca po utakmici u vreme kada smo znali da ne mozemo da osvojimo titulu? Ja od kako pratim fudbal, Partizanovci su ili bojkotovali upravu ili se delili medjusobno, ne znam da li su imali dve mirne sezone u poslednjih 15 godina. Dodju jedino na derbi, cak ni u Evropi na vecini utakmica nisu punili stadion. To je istina, hteo to neko da prihvati ili ne. Mada tu ima i do toga da su oni uvek vise voleli kosarku, a Zvezdini fudbal.
    (jones, 30. novembar 2015 16:16)

    # Link komentara

  221. A zasto nema fudbala u srpskom fudbalu
     (Eric Cantona, 30. novembar 2015 16:16)

    # Link komentara

  222. Ako nema publike zato sto je namesteno, onda vam je jasno zasto nema publike vec deset godina.
     (groBARI, 30. novembar 2015 16:14)

    # Link komentara

  223. Hvala ti Tole!
     (dasa, 30. novembar 2015 16:13)

    # Link komentara

  224. Kada procitam da je glavni uzrok zasto nema navijaca-huliganizam,svaka se dlaka na meni najezi.Slazem se,postoji problem sa huliganima ali da su nam stadioni prazni najvise zbog toga je neistina.Pa utakmice gdje ima
    najvise nereda,sukoba navijaca,paljenja baklji i sl.su verovali ili ne kod nas najposecenije a to su veciti derbi i gostovanje istih tih vecitih rivala u Novom Pazaru,Novom sadu i Nisu.Pre ce biti da nasem prosecnom coveku nije zanimljivo da ide po kisi,vetru,snegu pa i jakom suncu da plati 200-500din da bi gledali(bez uvrede) nase fudbalere iz Surdulice,Jagodine,Karaburme,Ivanjice,Subotice,Lucana... kako se muce na svom(vecinom ocajnom) terenu da protivniku daju jedan gol i onda bunker,valjanje po terenu,simuliranje,odugovlacenje i sl.a kada te iste ekipe igraju u gostima,samo obrnuta situacija.Kada na sve ovo dodate odlazak najboljih fudbalera u 18,19 god,katastrofalan marketing klubova,mogucnost pracenja najboljih liga i najboljih ekipa na svetu na svakom koraku...eto zasto imamo tako malo gledalaca na nasim stadionima.
     (Danko, 30. novembar 2015 16:12)

    # Link komentara

  225. A zašto nema stadiona u srpskom fudbalu.
     (Slobodan 032, 30. novembar 2015 16:09)

    # Link komentara

  226. kada budu svirali penal za Javor protiv Zvezde u 90-oj minuti ,dolazice pravi navijaci
    (miroslav, 30. novembar 2015 16:08)

    # Link komentara

  227. Sve su nabrojali vas novinar I njegovi sagovornici ali nisu pomenuli najvazniji i daleko najvazniji razlog odsustva navijaca sa nasih stadiona. A to je jasna svest navijaca (ovde ne mislim na navijace sa kopova jer oni su delom placeni a delom izmanipulisani) da nas Fudbal vode kriminalizovani lauding - jednostavno receno niko vise ne zeli da bude budala koga svako moze da vuce za nos
    (Dragan ivanovic, 30. novembar 2015 16:08)

    # Link komentara

  228. navijaca nema na stadionima jer klubovi koji igraju ligu nemaju navijace.kako to da gde god gostuje Zvezda,stadion je pun ili skoro ispunjen!?zato sto navijaci Zvezde dodju na utakmicu i napune ga...prosao sam sva sela i sve gradove po nasoj zemlji a i dobar deo evrope sa svojim klubom.ne pusim,preskocim kafanu vikendom,preskocim i letovanje ali idem da bodrim svoj klub...poslednje pravo navijacko gostovanje u Srbiji je bilo u Kragujevcu jos ksd je Drulic igrao za nas.to je dozivljaj,kad svi navijaju protiv tebe i zele skalp...ali od tada je proslo 15 godina...da se u subotu na marakani igralo u normalnom terminu,nas bi opet bilo 10000 ili da se igralo u nedelju u 13h.subota je u ovoj banana drzavi radni dan jbg...
    (jug navija za Zvezdu, 30. novembar 2015 16:08)

    # Link komentara

  229. nema se para pod 1 , a pod 2 sta da gledas
     (mare, 30. novembar 2015 16:07)

    # Link komentara

  230. A sta da gledaju???
    Ko jos ovaj cirkus naziva fudbalom???
     (MadMax, 30. novembar 2015 16:07)

    # Link komentara

  231. Svi na JNA 10. decembra!
    (Grobar, 30. novembar 2015 16:07)

    # Link komentara

  232. braco, meni se po ovakvoj zimi ne stoji 2 sata. Zima je ipak jedan od razloga
    (Kosjerac, 30. novembar 2015 16:06)

    # Link komentara

  233. Volim samo Estudiantes de la plata i Atletiko Nacional iz Medellina
    (Srbin, 30. novembar 2015 16:06)

    # Link komentara

  234. Nema navijaca iz Beograda a kamoli nas iz blize i dalje okoline.Utakmice su namestene, prvenstvo neregularno, stadioni oronuli i ono najvaznije karte su skupe za nase uslove.Da "gospoda" iz saveza odredi simbolicne cene karata, pakete za porodice....mozda bi i dosli.Evo dacu vam primer nas iz NS-a.Dva drugara da dodju na derbi treba im 2000 dinara za karte, 2500 dinara za gorivo, pojesti jesto i popiti bar jos 1000, putarine... i eto nas na 50 eura.Za Evropu je to smesno a za nas umetnost doci i do Beograda.Mozda bi sve to i zrtvovali da je prvenstvo regularno i fudbal dobar a ovako, sedimo u lokalima i cela zabava nas izadje 1000 dinara.Pozdrav svim ljubiteljima nekog naseg starog fudbala a ovaj necemo jos dugo pratiti.....
     (marrssa, 30. novembar 2015 16:06)

    # Link komentara

  235. Jer je kvalitet fudbala izuzetno los, sumnjivi tipovi upravljaju nasim fudbalom, huligani su glavni na stadionu i narod nema para. Eto, to je to...
     (Srbijanac, 30. novembar 2015 16:05)

    # Link komentara

  236. Na 7 utakmica 19 kola prisustvovalo je oko 7 hiljada navijaca. Od toga mec Crvena zvezda - Vozdovac je pratilo nesto vise od 4000.
    (Mikoli, 30. novembar 2015 15:46) # Link komentara

    Zvezda-Vozdovac, posmatraca 1200,prodato 146 ulaznica. Aj brisi.
    (Dusan, 30. novembar 2015 16:04)

    # Link komentara

  237. Juče nas je bilo 1O.OOO protiv Alborga često i 2Ohiljada idemo ZUTO PLAVI

    Samo Brondby Brondby Brondby Brondby

    Samo Brondby Brondby Brondby

    Samo Brondby Brondby Brondby

    Samo Brondby Brondby Brondby

    Samo Brondby Brondby Brondby
    (Brondby, 30. novembar 2015 16:03)

    # Link komentara

  238. Loš kvalitet fudbala, nameštene utakmkce, loša infrastruktura, dovoljno razloga.
    (Meraklija sa sezonskom kartom, 30. novembar 2015 16:03)

    # Link komentara

  239. Ja licno ne gledam zato sto je niskokvalitetno, namesteno i sluzi kao marketing mladih igraca (robe) menadzerima.
    (ja, 30. novembar 2015 16:02)

    # Link komentara

  240. Pitate se zašto nema navijača? Kada bude bolja ekonomska situacija u državi, kada prosečna plata ne bude bila 200 evra, kada se bude poštovao zakon i primenjivati kazne za prekršen zakon.Kako od 200 evra odvojiti da kupiš nečiji dres, šal kluba za koga navijas?Tako i klubovi zaradjuju na kartama, prihodima.Onda klub dovodi bolje igrače, jel vam još nešto nije jasno, koliko je ljudi u Srbiji depresivno i gladno, a još da im se i fudbal gleda, postoje, još mnoge stvari, mogao bih pisati do sutra.Suština cele situacije je slab fubal i loša ekonomska situacija u zemlji.
     (Drakula, 30. novembar 2015 16:02)

    # Link komentara

  241. Posto nema sta da se napise u prilog zasto bi se islo na stadion ostalo je da se pise zbog cega se sve ne bi islo na stadion,logicno nema sta.
     (idi begaj, 30. novembar 2015 16:00)

    # Link komentara

  242. Postoji nekoliko razloga zbog kojih stadioni zvrje prazni. Beograd je prezasićen događajima, realnost je da osim FKCZ i FKP ostali iz glavnog grada ne zaslužuju da igraju JSL. Svaka čast igračima OFK, Čukaričkog,Rada ili Voždovca, ali njih nema ko da gleda. Oni se trude, neki imaju uslove, neki redovne plate i dobro funkcionišu ali 300 do 500 gledalaca po utakmica je amaterski nivo. Iako dobro igraju u evropi grobari su totalno podbacili, retko kad prebace ozbiljnu cifru. Drugo, prilazi objektima i sami objekti su ogledalo društva, blato i kaljuga, bez krova publika mokra kao miš, teško da je to profesionalizam. Bezbednost i nasilje imaju ulogu, ali to se reševa ako je država ozbiljna, naša očito to nije. Mada i ljudi su razmaženi, pre neki dan gledam meče engleske lige, da nema 20-ak hiljada ljudi na stadionu ta utakmica ne bi bila interesantnija od utakmice domaće lige...ko voli dolaziće i dalje ko ne neće,bez prave privatizacije i prestanka mešanja kriminalnih likova i političara nema napretak...
    (na celom svetu samo Crvena Zvezda, 30. novembar 2015 16:00)

    # Link komentara

  243. Gresite, u svim sferama zivota u Srbiji nikad nije bilo bolje, pa tako ni u fudbalu. Nikad zanimljivije prvenstvo, nikad vise navijaca, nikad manje namestenih meceva, nikad bolji rezultati reprezentacije. Sve je odlicno, samo mi to ne vidimo... Mene kao visedecinijskog navijaca Zvezde je sramota mog kluba. Kad pogledam ko nam vodi klub, kako obaramo rekorde sa ovim krsom od tima, kako nam se svi sklanjaju, kako nam drzava i politika upumpavaju novac, kad citam sramne izjave nazovi trenera, kad izadjemo u Evropu nikad nista, jad i cemer. Do pre tri godine, nisam propustio mec. Sada i ne pomisljam da gledam rezirane predstave za napaljene klince na severu. Bruka sta su nam napravili od kluba...
    (Ivan, 30. novembar 2015 15:59)

    # Link komentara

  244. Bio juce da gledam Rapid-Altach, 16400 ljudi. Zene, dece, babe, dede. Mirno. Lepo. Bio kod sipke, i oni svi fini momci.

    Zato.
     (Undertake, 30. novembar 2015 15:58)

    # Link komentara

  245. Ugasite Zvezdu i Partizan i osnovati FC National boje crno-crvena i napraviti stadion kapaciteta 100.000 gledalaca.Odvojiti 200 miliona za igrače pa da vidite..
    (AcA, 30. novembar 2015 15:58)

    # Link komentara

  246. "Sada kada Zvezda igra najbolji fudbal u poslednjoj deceniji...*
    Onda dodju Borati, i vrate ih u realnost kukuruz lige.
    (voochicu... pametnice, 30. novembar 2015 15:46)

    Vi ste kao visestruki uzastopni prvaci ispali od konobara iz irskog paba, ali ne, tad je sve bilo regularno, liga nikad jaca, a tribine ispunjene jer se igrao atomski fudbal!
     (ww, 30. novembar 2015 15:58)

    # Link komentara

  247. Srpski fudbal PROPO.
     (heheh, 30. novembar 2015 15:58)

    # Link komentara

  248. Na 7 utakmica 19 kola bilo je 7000 navijaca od toga racunajte 3000 na Partizanovom.mecu u Subotici?!
    1000 na Rajku to mu dodje 4000 i na preostalih 5 utakmica ukupno 3000 ...
     (Partizan u inat svima.!, 30. novembar 2015 15:57)

    # Link komentara

  249. zato sto je losa infrastruktura.Nemam gde da se parkiram,ne mogu karte da kupim online,sedista su prljava i nije pokrivena tribina ,nego pada kisa i siba vetar,a teren je oranica.
     (willy, 30. novembar 2015 15:57)

    # Link komentara

  250. Bio sam na dve utakmice Radničkog u Nišu prošle godine, osećao sam se kao nevin u ludnici. Nije to za čoveka.
     (milan, 30. novembar 2015 15:57)

    # Link komentara

  251. Prvo - svi vide da je liga nameštena, konkretno ove sezone se od početka znalo da Zvezda mora da bude šampion.
    Drugo - previše ljudi u Srbiji navija za dva najjača kluba, što automatski uskračuje podršku lokalnim klubovima, te liga gubi zanimljivost.
    Na kraju - previše je ljudi sa sumnjivim interesima umešano u celu priču.
    (milan, 30. novembar 2015 15:56)

    # Link komentara

  252. Sada kada Zvezda igra najbolji fudbal u poslednjoj deceniji...* 
    Onda dodju Borati, i vrate ih u realnost kukuruz lige.
    (voochicu... pametnice, 30. novembar 2015 15:46)

    Da, to je poenta teksta.

    Isprani mozgovi ste i jedni i drugi
     (Valjevska podvala, 30. novembar 2015 15:54)

    # Link komentara

  253. Kad pogledam recimo Bundes ligu i vidim roditelje kako uživaju sa decom gledajući utakmicu, pritom ljudi odmore dušu na stadionu od posla i obaveza. Kod nas na stadionima polugola deca sa fantomkama predstavljaju navijače, decu ni lud ne bih poveo na stadion od silnih petardi i sok bombi, a o rasulu i kriminalu u savezu, nesprovodjenju zakona i nekaznjavanju buligana, forsiranja BG klubova, generalnom pristupu fudbalera reprezentaciji itd ne bih trošio vreme.
     (Jole, 30. novembar 2015 15:54)

    # Link komentara

  254. Zato sto narod vise nije lud da gleda namestene meceve.
     (bojan, 30. novembar 2015 15:53)

    # Link komentara

  255. Kad se jos pre pocetka znalo da Partizan mora da vrati zvezdi kad je umesto nje igrao kvalifikacije za LS.
     (racky, 30. novembar 2015 15:53)

    # Link komentara

  256. Veoma kvalitetan fudbal, dobra infrastruktura, a i nema namestanja...
     (Der Genius, 30. novembar 2015 15:51)

    # Link komentara

  257. Nekolio puta sam pisao. Živeo sam za vikend kada me je otac vodio na utakmucu. Kada Zvezda nije igrala u Beogradu znali smo da odemo kod komšija. Zašto, jer smo voleli fudbal. Ali to su bila neka druga vremena. Imam klinca sada već tinejdžera, koga mi nije palo napamet da vodim na utakmicu. Tribine regutni centar mafije, oko tribina nasilje i nindža kornjače, da se uplašiš. Kao da ulazim u konc logor a ne na stadion. Navijačke pesme, blagi užas od tesktova. Sam stadion, bezbednosni rizik, od rupa i prljavštine ne možeš a da ti se ne smuči. I muka mi je kada se igrači "zahvaljuju predivnoj publici". Sada kada s poželim, odem na YouTube i pogledam stare utakmice i čujem poznati stari dobri huk Marakane.
    (šetač, 30. novembar 2015 15:51)

    # Link komentara

  258. Prvi razlog je sto je kvalitet fudbala ocajan.
    Drugi sto je infrastrukutura u jako losem stanju kad padne kise niko nece gotovo da dodje na stadion.
    Treci sto su cene karata za evropske fudbalske meceve preskupi.
    (mikiNgd, 30. novembar 2015 15:51)

    # Link komentara

  259. Нека карта за фудбалску утакмицу стоји 200 динара. Ако Перица живи у граду, где може да се види са пријатељима у кафићу, позоришту, биоскопу, на концерту, у парку, или играјући било који спорт, да ли је Перица довољно блесав да списка 200 динара и два сата времена на тако нешто.
    (кабуум, 30. novembar 2015 15:50)

    # Link komentara

  260. Da su uslovi na nasim stadionima kao u Engleskoj ne bih isao na stadion po ovoj hladnoci, a da uz to jos gledam da li ce neko da me pogodi bakljom ili kamenom u glavu gledajuci los fudbal na raspalim stadionima, nema sanse...

    Realno, ovo nije uopste lose. Bolje je za decu da idu u skolu, citaju knjige ili se druze igrajuci fudbal, rekreativno, izmedju sebe nego da vise na stadionima gde nista dobro ne mogu da ucine za svoj zivot.
    (xxx, 30. novembar 2015 15:50)

    # Link komentara

  261. Mozda kvalitet i namestene utakmice, mozda.
     (pfc, 30. novembar 2015 15:50)

    # Link komentara

  262. za to sto nema kvalitetnog fudbala.U bivsoh drzavi ovo bi bila treca liga
     (baja mrzovici pljevlja, 30. novembar 2015 15:49)

    # Link komentara

  263. Idem na Zvezdine utakmice stalno,mahom da se bude 2 sata na vazduhu I podrzi klub..ali svaki put svestan da ce igra uglavnom biti slaba,mucenje,dakle bez energije I motiva...I to traje godinama..kvalitet je zrtva menadzera,muljanja i na silu forsiranja igraca..toga ima I danas I kod Zvezde i Partzana..posebna je prica I velika istina da klubovi generalno imaju ocajan marketing I nisu u stanju da motivisu publiku da dodje u vecem broju,podrzi klub,te da se ostvari I nesto prihoda od ulaznica...makar da se troskovi organziacije meca pokriju
    (jovan vukadinovic, 30. novembar 2015 15:49)

    # Link komentara

  264. "...igra najbolji fudbal u poslednjih 10 godina..." Zakleo bih se da sam ovo već negde čuo
     (DiFrancesco, 30. novembar 2015 15:49)

    # Link komentara

  265. Koga da gledaju i sta ? Kvalitet katstrofa, regularnost za visegodisnje robije od beton lige pa do tzv.super lige...
     (El greco..., 30. novembar 2015 15:46)

    # Link komentara

  266. "Sada kada Zvezda igra najbolji fudbal u poslednjoj deceniji...*
    Onda dodju Borati, i vrate ih u realnost kukuruz lige.
     (voochicu... pametnice, 30. novembar 2015 15:46)

    # Link komentara

  267. Na 7 utakmica 19 kola prisustvovalo je oko 7 hiljada navijaca. Od toga mec Crvena zvezda - Vozdovac je pratilo nesto vise od 4000.
    (Mikoli, 30. novembar 2015 15:46)

    # Link komentara

  268. Komedije se gledaju u pozoristu. Mozda zato.
     (dimitrije, 30. novembar 2015 15:46)

    # Link komentara

  269. Zato sto ovi sa najdubljeg stadiona imaju 46 pobeda u nizu, a kad predju preko granicnog prelaza, sledi patosiranje od bilo koga, kao naprimer od kluba sa kineske granice koji se takmici u kazahstanskoj ligi.

    Pozdrav od navijaca koji ceka evropsko prolece 2016, a vi se i dalje lozite na Groficu i Surdulicu. :D Mesec jul ce biti bolan, ako vam SNS-Vodja uopste obezbedi licencu. xD
    (KAiRATe SILA, treniram KAiRATe!, 30. novembar 2015 15:46)

    # Link komentara

  270. Pa zašto bi bilo ko gubio vreme na nešto što je namešteno.....
     (Drakenzen, 30. novembar 2015 15:46)

    # Link komentara

  271. Шта да гледају кад је пре почетка првенства одлучено ко осваја титулу. Наравно одлучио је онај који се пита за све сфере овог друштва и ове земље, наравно одлучио је сам и једногласно.
    (Бобан, 30. novembar 2015 15:45)

    # Link komentara

  272. KAIRAT IGRA FUDBAL
     (superheroj_Gailius_sa_planete_NEPTUNas, 30. novembar 2015 15:45)

    # Link komentara

  273. Najkrace moguce. Nikom nije zanimljivo da gleda namesteno prvenstvo. Zasto bih otisao na utakmicu, ako cu svesno znati da ce nrp. Zvezdi svirati penal, ako ne vodi 20 minuta pred kraj, ili Partizanu produziti utakmicu dok ne da gol. Dok god se takve stvari ne promene mene stadion videti nece, a bio sam redovan od svoje desete godine.
    (che, 30. novembar 2015 15:44)

    # Link komentara

  274. Dobar tekst. U danasnje vreme, marketing je uzasno vazna oblast. Ja bih za moj Partizan radio taj posao, nek mi daju dovoljno samo da prezivim. Ali ja nisam plavusa sa sumnjivim moralom..
     (kek, 30. novembar 2015 15:44)

    # Link komentara

  275. Zasto nema fudbala na srpskim stadionima?!
     (Magarac, 30. novembar 2015 15:42)

    # Link komentara