1. Ipali smo u jaku grupu,i ide nam odlično
    "Napred Partizan"
    (Stefan Petrušić, 1. oktobar 2015 21:20)

    # Link komentara

  2. Ako bi slucajno Partizan uzeo bar 1 bod ill dao bar 1 gol bio bi uspjeh ali cisto sumnjam.jer dobio je najtezu mogucu grupu,/spanski,njemacki ,holandski predstavnik/
    (mister x, 29. avgust 2015 23:53)

    # Link komentara

  3. AZ Alkmar-Partizan 0-3
    Partizan-AZ Alkmar 3-1
    Partizan-Atletik Bilbao 0-0
    Atletik Bilbao-Partizan 1-1
    Partizan-Augsburg 5-1
    Augsburg-Partizan 0-0

    11 bodova i prolazak dalje
    (Branko, 29. avgust 2015 08:41)

    # Link komentara

  4. TOTO KO-TUNJO STVARNO SI TUNJO!I JA TEBI IZJAVLJUJEM SUCUT ZA KOSARKASKI KLUB KOJI NE POSTOJI TRI GODINE.
    (tito partija zvezdina armija, 29. avgust 2015 02:34)

    # Link komentara

  5. AZ Alkmar-Partizan 2-0
    Partizan-AZ Alkmar 1-2
    Partizan-Atletik Bilbao 0-2
    Atletik Bilbao-Partizan 5-0
    Partizan-Augsburg 0-2
    Augsburg-Partizan 5-0
    (BATE ULTRAS, 28. avgust 2015 17:55)

    C. Zvezda - Kairat 0:2
    Kairat - C. Zvezda 2:1
    (nikola, 28. avgust 2015 19:37)


    e neka si mu rekao, kad sam trazi :)
    (neutralni felsh, 28. avgust 2015 21:31)

    # Link komentara

  6. svako postovanje za partizan!da nije njega u evropi bi mislili da se u srbiji ne igra fudbal.samo hrabro pa sta bude!nismo ove god.za ls,realno!ajmo crno beli!!!
    (slobodan, 28. avgust 2015 21:26)

    # Link komentara

  7. @eee Ajde prosvetli me molim te kako u konkurenciji Bordoa, Fenera i Monaka Krasnodar nije medju najslabijima. Cak je i Augsburg od njih dosta jaci, 5 ti tim u Nemackoj u odnosu na 3 u Rusiji !!!
    (ManUtd, 28. avgust 2015 15:51)

    Управу је еее, имао сам прилике да гледам Краснодар просле године у Европи, требали су да узму свих 6 бодова из прва 2 меча али јбг нису, екипа је јака компактна са добрим странцима.
    Бордо је слабији од њих, са Монаком можда не али са Фенером би вио егал а има екипа из првог шешира којима могу да парирају па чак и да буду бољи.
    (украјинац, 28. avgust 2015 19:39)

    # Link komentara

  8. AZ Alkmar-Partizan 2-0
    Partizan-AZ Alkmar 1-2
    Partizan-Atletik Bilbao 0-2
    Atletik Bilbao-Partizan 5-0
    Partizan-Augsburg 0-2
    Augsburg-Partizan 5-0
    (BATE ULTRAS, 28. avgust 2015 17:55)

    C. Zvezda - Kairat 0:2
    Kairat - C. Zvezda 2:1
    (nikola, 28. avgust 2015 19:37)

    # Link komentara

  9. lagano
    (rex, 28. avgust 2015 19:36)

    # Link komentara

  10. @(Mile Grobar kazu sa nekim kazahstancima levatima,verovatno ih prolaze.:p
    (Lopata da te zatrpa, 28. avgust 2015 19:32)

    # Link komentara

  11. Da li je stvarno moguce toliko ispiranje mozga od strane raznih Lukica, Tonceva, Terzica. Kako je Partizan igrao 1/8 finala lige Evrope ako nikog nije pobedio. Samo te sezone u grupi Egaleo 4:0, Lacio u Rimu 2:2, Viljareal u Beogradu 1:1, Dnjepar 1:1 u BG a u gostima 1:0 Za Partizan (1/16 FINALA ), pa CSKA 1:1 u Beogradu i 0:2 i ispadanje u osmini. Koliko je to bodova? U jednoj sezoni, Pa Sahtjor pobeda Partizana, Nefci 2 neresene u grupi, (sledece sezone 2 pobede Partizana; ) pa Palermo nereseno, Totenhem, Rubin...ne moze covek sve ni da se seti...
    (Neverovatno, 28. avgust 2015 19:18)

    # Link komentara

  12. Moja sucut, zagorci.
    (Toto-ko-tunjo, 28. avgust 2015 18:55)

    # Link komentara

  13. Dovedite Slobodana Rajkovica(slobodan igrac),Lazar Rosic(slobodan)-stoperi,Bojan Jokic(Vilareal-pozajmica)-lijevi bek,Marko Devic(Rubin-pozajmica)-napadac, i uraditi sve da se dovede najbolji igrac sa domace scene Mirko Ivanic.Ako ne on onda uzeti slobodnog Djorda Lazica koji je godinama jedan od najboljih igraca Metalurga iz Donjecka i tamosnjeg prvenstva.
    (Menadzer, 28. avgust 2015 16:49)
    Hahaha zaboravio si da napises koje igrace da dovedu kao rezerve ako slucajno neki od ovih se povredi
    (CZ Sever, 28. avgust 2015 18:48)

    # Link komentara

  14. Kad vidiš grupu A, kao da igramo Intertoto
    (hhh, 28. avgust 2015 18:45)

    # Link komentara

  15. Bodova 0, petardi komada 2...
    (Saviola, 28. avgust 2015 18:44)

    # Link komentara

  16. mislim da su sve tri ekipe bolje od batea a ovi su nas oducili od fudbala pojacanja i ako dodju bice za d\abe jer nasa uprava nezna drugacije a samim time nece imati kvalitet pa bolje i da ne dolaze
    (japanac boro, 28. avgust 2015 18:38)

    # Link komentara

  17. igokejci minus dva boda uzimate u ovoj grupi.ste kupili musemu?
    (bratanac, 28. avgust 2015 18:29)

    # Link komentara

  18. AZ Alkmar-Partizan 2-0
    Partizan-AZ Alkmar 1-2
    Partizan-Atletik Bilbao 0-2
    Atletik Bilbao-Partizan 5-0
    Partizan-Augsburg 0-2
    Augsburg-Partizan 5-0
    (BATE ULTRAS, 28. avgust 2015 17:55)

    # Link komentara

  19. Ovo jos nisam video: imena sva 4 tima u grupi pocinju sa A:

    Augsburg
    AZ
    Atletik
    Autsajder
    (Tikva Fljamur, 28. avgust 2015 17:38)

    # Link komentara

  20. E sad, dunđeri iz Uprave, dovedite pojačanja!
    (Dowla, 28. avgust 2015 17:35)

    # Link komentara

  21. Partizan prolazi!!!!.....sa jedno 3 komada u mrezi na svakoj utakmici.
    (Eureka, 28. avgust 2015 17:35)

    # Link komentara

  22. az pada u humskoj, od augzburga gubimo 3-1, bilbao dobijamo u goste, pa gubimo kuci, sa azeom gramo nereseno tamo, i protiv augzburga kuci, 8 boda dovoljno za prolaz. :)))) optimista
    (aa, 28. avgust 2015 17:30)

    # Link komentara

  23. Citam komentareovih Dervisa i nemogu da se sit nasmejem. kazu Bilbao prosecan tim u Spaniji a oni igraju u ligi petice,kazu Ausburg anonimus a oni zavrsili kao peti u Bundes ligi, AZ kazu nije nista. Dovoljno da su iz Holandije. A Partizan iz Pasnjak lige Srbije koja je medju njaslabijim igama u Evropi.To su dokazali Zvezda, Cuka i Vojvodina.I uvek lazni optimizam ili strah. I tako vec godinama.Od svih grupnih faza LE samo cetiri neresene i sve ostalo porazi.A da se ne vracamo u proslost Artmedia, Ludogorec i sada BATE,Maksimalno dva boda u grupi.I nikada nisam pogresio.Da li ce Vucela i sada da obeca Zivkovicu milion po sezoni ili ce za par dana da ode iz kluba
    (Delija, 28. avgust 2015 17:28)

    # Link komentara

  24. Preteška grupa za nas, AZ i Atletik su mnogo jači od nas, za Nemce neznam.
    Dva boda ako uzmemo biće odlično, jedino je pitanje koliko će španci gristi u ovom takmičenju.
    Ako ostanemo u istom sastavu, sa užasnim levim bekom i brazilcom u sredini odbrane, a babinjo glavni kreator igre, onda nećemo ni ta dva boda uzeti. Trener je posebna priča, u najvažnijoj utakmici nije uspeo pisihološki spremiti tim, bojim se da ćemo pokupiti negativne rekorde.
    (kordunaš, 28. avgust 2015 17:24)

    # Link komentara

  25. Preteška grupa za nas, AZ i Atletik su mnogo jači od nas, za Nemce neznam.
    Dva boda ako uzmemo biće odlično, jedino je pitanje koliko će španci gristi u ovom takmičenju.
    Ako ostanemo u istom sastavu, sa užasnim levim bekom i brazilcom u sredini odbrane, a babinjo glavni kreator igre, onda nećemo ni ta dva boda uzeti. Trener je posebna priča, u najvažnijoj utakmici nije uspeo pisihološki spremiti tim, bojim se da ćemo pokupiti negativne rekorde.
    (kordunaš, 28. avgust 2015 17:24)

    # Link komentara

  26. U bilo kojoj grupi bili bismo autsajderi, svaki eventualni bod je uspeh. Jel moguće da to većina ne kapira ? Privatizacija što pre....
    (ss70, 28. avgust 2015 17:19)

    # Link komentara

  27. Dobicemo ih sve kod kuce a u goste sta bude..
    (Istina, 28. avgust 2015 17:14)

    # Link komentara

  28. @Tokyo
    Lepo ste analizirali svaki od klubova i naše mogućnosti.
    Nažalost,ta dva pojačanja koja bi morali da dovedemo ako želimo nečemu da se nadamo su pusti snovi.
    Da su nam pitrebna dva pojacanja najmanje videlo se odmah i video je svako ko iole prati fudbal.Da su hteli da ih dovedu sad bi svi pricali o Barsi a samo od paketa za tri meča koji bi bili mnooogo skuplji bi otplatili bar jedno pojačanje.
    Ali onda bi bili prejaki,imali bi previse novca i bilo bi teze objasniti slabe igre u domacem pevenstvu - samo glavobolje.
    Ovako - vezi konja gde ti gazda kaže i mirno spavaš.
    (Komša, 28. avgust 2015 17:10)

    # Link komentara

  29. Koji se spameri pojavljuju ovde....Pa i da Partizan osvoji samo jedan bod, to je doprinos koeficijentu koji se topi upravo zahvaljujuci Zvezdi i ljudima iz nje - jedne godine falsifikuju izvestaje, sledece izgube od 300 i nekog na listi, sprcavsi preko 10 miliona drzavnog novca. Covek, koji ima trunku dostojanstva ne bi se oglasavao...Medjutim, ono zabludelo dete "povidon" pise kako je u grupi sa Bayernom i ne znam kime. Jeste, ali na kukovo leto.

    Bila jeste nekad, ali bila je i SFR Jot vojna i diplomatska sila, ali je sada pokojna.
    (Labud, 28. avgust 2015 17:10)

    # Link komentara

  30. Ako je ovo "prejaka grupa", čemu žal za LŠ? Uz dva pojačanja u odbrani i jednim napadačem, verujem da imamo šansi.
    I da niko ne dođe, JA VERUJEM!
    A, musavce ćemo da zatrpamo u rupi, biće smešno.
    -grmi pesma sad sa južne strane-
    (John Doe, 28. avgust 2015 17:08)

    # Link komentara

  31. A zvezda u kojoj je grupi???

    @(Mile Grobar, 28. avgust 2015 15:16)


    Zvezda je u grupi sa: Ludogorecom, Artmedijom, Shamrock city-jem i sa Fuljamuntari.
    (QRoña, 28. avgust 2015 17:07)

    # Link komentara

  32. znači opet šest krompira?
    (slobinator, 28. avgust 2015 16:58)

    # Link komentara

  33. Sa 3 pojacanja, bodova 7-8. Sa trenutnim timom bodovaa 1-2...
    (Micko, 28. avgust 2015 16:58)

    # Link komentara

  34. Dovedite Slobodana Rajkovica(slobodan igrac),Lazar Rosic(slobodan)-stoperi,Bojan Jokic(Vilareal-pozajmica)-lijevi bek,Marko Devic(Rubin-pozajmica)-napadac, i uraditi sve da se dovede najbolji igrac sa domace scene Mirko Ivanic.Ako ne on onda uzeti slobodnog Djorda Lazica koji je godinama jedan od najboljih igraca Metalurga iz Donjecka i tamosnjeg prvenstva.
    (Menadzer, 28. avgust 2015 16:49)

    # Link komentara

  35. Cestitam Partizanu na ulasku u Ligu Evrope ali u ovoj grupi nema sta da traze (objektivno). Dobra stvar za Zvezdu je to sto ce igraci Partizana biti vise koncentrisani na evropu nego na domacu ligu, e tu je sansa Zvezde da napravi razliku do zime. Jednostavno receno ako Partizan igra u cetvrtak protiv Bilbao kod kuce ko ce jos da misli na gostovanje protiv recimo Surdulice u nedelju (za igrace je najbitnije da budu na radaru skauta a oni svakako nece biti na utakmici u Surdulici). Puno srece u evropi grobarima, napred Zvezdo u domacem prvenstvu!!!
    (Pedja dorcol, 28. avgust 2015 16:48)

    # Link komentara

  36. jaka grupa ali ne i nemoguca za prolaz...umesto sto se napusavate i napadate medjusobno, pogledajte malo bolje i izanalizirajte detaljnije. bilbao za nas prejak, iskreno, Az realan da padne ovde, tamo malo teze, isti slucaj sa Augsburgom, sigurno da su ozbiljna ekipa kad jedan Čelsi placa za tvog igraca preko 22 miliona €...ostaje nam da vidimo..a ne da se unapred pravimo pametni i napusavamo jedni druge. toliko....
    (vikinGG, 28. avgust 2015 16:47)

    # Link komentara

  37. Pobeđujemo Atletik 5-4, u pravu si.
    (VladaNS, 28. avgust 2015 16:31)

    Mozda 5-4 al u kornerima,i za to se morate potruditi :)
    (Zvornik, 28. avgust 2015 16:46)

    # Link komentara

  38. A zvezda u kojoj je grupi???(Mile Grobar, 28. avgust 2015 15:16)
    U grupi slavnih: Real, Barselona, Mancester j., Milan, Celzi, Liverpul, Notingem f., Seltik, Steaua, Inter, Juventus, Ajaks, Benfika, Porto i CRVENA ZVEZDA.

    Fino ti ova grupa izgleda samo sto su od tz zvezde ostali samo dugmici.
    (Partizan Igokea iz Zagreba, 28. avgust 2015 16:39)

    # Link komentara

  39. Parodniram i izvinite al'me intrigise u koju je grupu najSrbskiji i najBoljiji klub Crvena Zvezda?
    (Zivozder, 28. avgust 2015 16:38)

    # Link komentara

  40. Одакле појединим завидним
    (Савамала, 28. avgust 2015 16:37)

    # Link komentara

  41. Pasce i ove godine rekord,najvise golova na utakmici LE :) (Zvornik, 28. avgust 2015 16:19)

    Pobeđujemo Atletik 5-4, u pravu si.
    (VladaNS, 28. avgust 2015 16:31)

    # Link komentara

  42. Razbicemo ih....u drugom poluvremenu.
    (Kiza, 28. avgust 2015 16:23)

    # Link komentara

  43. Nema sta da traze u ovoj grupi.I ona 2 boda sa zadnjeg takmicenja su sada nedostizna.
    (Realno, 28. avgust 2015 16:21)

    # Link komentara

  44. Pasce i ove godine rekord,najvise golova na utakmici LE :)
    (Zvornik, 28. avgust 2015 16:19)

    # Link komentara

  45. Prosle godine je bilo lozenje da dobijamo dva puta Asteras, jednom Besiktas, tamo remi, i sa Totenhemom jedan remi..
    Realnost je bila 0:0 sa Totenhemom i Asterasom u Bg, sve ostalo porazi, i brukanje u Bg sa Besiktasem 0:4, i lagan poraz u Grckoj, 2:0.
    U ovoj grupi mozemo izvuci isto tako, 1, 2 boda, ne vise.Ovo su klubovi koji imaju veci budzet i jaci su i od Steaue i Bate-a.
    Samo problem sto nisu toliko atraktivni protivnici i ne verujem bas da ce biti krcat stadion, mozda jedino protiv Atletik Bilbao-a.
    (KayserSoze, 28. avgust 2015 16:16)

    # Link komentara

  46. Ja spremio kevinu musemu za papriku, nosim u lucane protiv mladosti!
    (Delioja Obrenovac, 28. avgust 2015 16:09)

    # Link komentara

  47. verovatno najlaksa grupa ove sezone, ali sta vredi, za ovaj tim partizana i az alkmar je real madrid. ocekujem maximalno 2-3 boda.
    (zadnji vezni, 28. avgust 2015 16:09)

    # Link komentara

  48. Kako vam sad jaka grupa a do pre neko dan ste pricali kako imate mocan tim sta je sad izgleda da vas je Bate vratio u realnost a posle derbija bice vam jos jasnije kakve amatere imate u ekipi, Zvezda je ove sezone za klasu bolja od vas (CZ Sever, 28. avgust
    A zasto onda zvezda nije u ligi evrope ????
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (boki, 28. avgust 2015 15:38) # Link komentara
    Zato sto je mnogo lakse doci do LE,preko kvalifikacija za LS,nego preko kvalifikacija za LE.Uostalom,videcete naredne sezone,kad krenete iz ovog takmicenja a Zvezda iz kvalifikacija za LS.Kolko je Kairat slab,videlo se juce,kad su ga 10-tak min.delila da izbaci Bordo.Vas bi demolirao,kao i slabasni Bate.
    (Istina, 28. avgust 2015 16:08)

    # Link komentara

  49. A zvezda u kojoj je grupi???
    (Mile Grobar, 28. avgust 2015 15:16)

    u grupi svetskih prvaka
    (laf, 28. avgust 2015 16:07)

    # Link komentara

  50. Herbiko sa medom ahhaha
    (Gangster, 28. avgust 2015 16:06)

    # Link komentara

  51. Ima da ih Partizan "pregazi", posebno u drugom poluvremenu.
    (Reporter, 28. avgust 2015 16:03)

    # Link komentara

  52. Odvalice vas svi pogotovo bilbao
    (bane 013, 28. avgust 2015 16:01)

    # Link komentara

  53. Jedino ako Augzburg nije slabiji od Steaue koja se raspada.. Vi ljudi ocigledno ne pratite fudbal.
    (Skajvoker, 28. avgust 2015 15:57)

    # Link komentara

  54. Идемо даље. Морамо да верујемо у себе. Партизан је по традицији и броју навијача највећи клуб у овој групи. Наредне недеље добијамо још два озбиљна појачања, тако да очекујемо још бољи Партизан у наставку сезоне. Да подсетим неупућене, Партизан је једини клуб из Србије и са простора бивше Југославије који је у 21. веку догурао до пролећног дела такмичења у европским куповима. Време је да после десетак година поново презимимо у Европи.
    (Савамала, 28. avgust 2015 15:53)

    # Link komentara

  55. Potreban je dobar levi bek, štoper i napadač. I možemo da prođemo
    (Partizan 123, 28. avgust 2015 15:52)

    # Link komentara

  56. 1 bod
    (laf, 28. avgust 2015 15:52)

    # Link komentara

  57. @eee Ajde prosvetli me molim te kako u konkurenciji Bordoa, Fenera i Monaka Krasnodar nije medju najslabijima. Cak je i Augsburg od njih dosta jaci, 5 ti tim u Nemackoj u odnosu na 3 u Rusiji !!!
    (ManUtd, 28. avgust 2015 15:51)

    # Link komentara

  58. A zvezda u kojoj je grupi???(Mile Grobar, 28. avgust 2015 15:16)
    U grupi slavnih: Real, Barselona, Mancester j., Milan, Celzi, Liverpul, Notingem f., Seltik, Steaua, Inter, Juventus, Ajaks, Benfika, Porto i CRVENA ZVEZDA.
    (Povidon, 28. avgust 2015 15:49)

    # Link komentara

  59. Biće teško, realno sve ekipe su jače od Petah Tikve.
    (bobo mk, 28. avgust 2015 15:48)

    # Link komentara

  60. Bolje cemo da prodjemo nego prošle godine gde mislim da smo uzeli bod ili cak nijedan
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Šizoid, 28. avgust 2015 15:17)

    Uzeli smo 2 boda ako te vec toliko zanima,a koliko je ,,bodova" osvojila zvezda 2007 godine?(vidim da si zvezdas pa te zato pitam)
    (kralj, 28. avgust 2015 15:47)

    # Link komentara

  61. Čestitam Partizanu na ulasku u Ligu Evrope. Sa ovim timom, nerealno je očekivati da ne budu poslednji u grupi i to će svako razuman, reći. Ovi ostali neka se lože da će proći. Pozdrav
    (sotirzvanidjubre, 28. avgust 2015 15:39)

    # Link komentara

  62. Nepobitne činjenice nakon žreba Lige Evrope u Bazelu:
    -Partizan nije u poziciji da bilo kome preti i da računa na sigurne bodove
    -lopta je okrugla i sve je moguće, jer svi danas igraju fudbal
    -ubedljivo najneatraktivnija grupa (nisu ekipe koje "mame" gledaoce), iako protivnici dolaze iz 3 od TOP5 evropskih liga (Španija, Holandija, Nemačka)
    -mentalitet nam je takav da ni sa jednom grupom ne bismo bili zadovoljni
    -Bilbao osnovan 1898 (respect!), ima samo jednog stranca (Francuza u odbrani), kod njih tradicionalno igraju samo Španci (lokal-patriotski tim), u formi su, dobili Barsu skoro 4:0; Augsburg osnovan 1907, tim im je u formiranju, loš im je start sezone (po jedna nerešena i poraz), za njih je prošle godine igrao Nikola Đurđić; AZ Alkmar igra na gol više, dosta imaju stranaca (10), jedan od njih je i naš Rajko Brežančić, nisu u formi kao ekipa i ove sezone nisu dobro startovali (2 nerešene i poraz uz -4 gol razliku)
    -crno-beli ako misle da uzmu neke bodove i da se bore za to drugo mesto moraju da ojačaju odbranu, za ostale pozicije mogu da se provuku
    (Tokyo, 28. avgust 2015 15:39)

    # Link komentara

  63. Kako vam sad jaka grupa a do pre neko dan ste pricali kako imate mocan tim sta je sad izgleda da vas je Bate vratio u realnost a posle derbija bice vam jos jasnije kakve amatere imate u ekipi, Zvezda je ove sezone za klasu bolja od vas (CZ Sever, 28. avgust
    A zasto onda zvezda nije u ligi evrope ????
    (boki, 28. avgust 2015 15:38)

    # Link komentara

  64. A u kojoj je grupi nasa Crvena Zvezda??? :)
    (nnnn, 28. avgust 2015 14:58)

    Sa Surdulicom, Jakovom i Petrovcem na Mlavi
    (Piksi, 28. avgust 2015 15:38)

    # Link komentara

  65. U slucaju da Bilbao, AZ i Augzburg imaju isti broj bodova dalje ce proci ekipe koje najubedljivije naduvaju Partizan.
    (Povidon, 28. avgust 2015 15:37)

    # Link komentara

  66. Bice za gol razliku...haha busiiii...
    (Srbija, 28. avgust 2015 15:36)

    # Link komentara

  67. Sa Surdulicom smo pokazali da mozemo da igramo ravnopravno,Steelersi iz Rakovice su nasa zelezna filijala,malo me brine Donji Srem,oni su nepoznanica,vise bih voleo da je pao Milicioner,ali ocekujem prolaz,(9-12 boda sigurica)
    (Idemo Delije napunimo sever, 28. avgust 2015 15:35)

    # Link komentara

  68. Najbitnije je da se ovo igra do Decembra i tri utakmice na JeNeA a navijači kluba koji ispadaju u sezoni kupanja nek prave putokaze ka Jagodini,Surdulici,Ivanjici...
    (Đukin brat iz Duizburga, 28. avgust 2015 15:33)

    # Link komentara

  69. Pisu ljudi, nisu mogli Bate da izbace itd itd...
    Bate je prosao na gol u gostima(2-2 ukupnoiz, porazen je ovde, kao i Steaua(dva cesta ucesnika LS) - sto Partizanu daje za pravo da mogu da tuku AZ ovde u Beogradu, kao i Auzgburg koji su slabije ekipe od Rumuna i Belorusa i nisu redovni ucesnici LS-a!
    (Kako ko, pa ja, 28. avgust 2015 15:32)

    # Link komentara

  70. veoma jaka grupa,neatraktivni rivali ali ekipe koje imaju ambiciju,bolje da je upao neki na papiru jaci rival koji nije zainteresovan za le
    borba za trece mesto sa az-om koji je realno jako los ove godine
    (mandrak, 28. avgust 2015 15:32)

    # Link komentara

  71. Alkmar je jači nego što to ljudi misle, dok je (i to odgovorno tvrdim) Atletik slabiji nego što to ljudi misle. Augsburg mi je totalna nepoznanica. Ne znam da li će Partizan proći, ali Atletik ne prolazi grupu. U to sam siguran. A i videćete u Beogradu 17.09.
    (Granota, 28. avgust 2015 15:31)

    # Link komentara

  72. Атлетик Билбао неатрактиван противник?
    Ал се разумете у фудбал свака част, па тај Атлетик Билбао је један од успешнијих шпанских клубова са 8 титула првака Шпаније и јачи је од Тотенхема и Ливерпула заједно да играју, пре три године играли финале Лиге Европе и кад су у форми могу да прегазе кога оћеш.
    (Евроталибан, 28. avgust 2015 15:31)

    # Link komentara

  73. treba nam pojačanja...najmanje 4,levi bek,dooobar zadnji vezni,dooooooobar pley i centarfor!Realno ove evropske utakmice nismo odigrali loše,jedan poraz(da igračem manje ),jedan remi i 3 pobede.Dovedite igrače još ni banku nismo potrošili...
    (dragavej, 28. avgust 2015 15:30)

    # Link komentara

  74. Po kvalitetu tu mu je i mesto, poslednja grupa, i u grupi poslednji po rangu.
    (dostavljac, 28. avgust 2015 14:41)

    Šta da se radi, tu smo gde smo. Za neke intergalaktikose je i ta poslednja grupa nedostižan san... ;)
    (Šavija Alonso, 28. avgust 2015 15:25)

    # Link komentara

  75. Group L

    Athletic Bilbao - San Mamés Stadium (2013) (53.289)
    AZ Alkmaar - AFAS Stadion (17.023)
    FC Augsburg - WWK ARENA (30.660)
    FK Partizan - Partizan Stadium (32.710)

    Atletik, AZ, Augzburg!
    AAA!
    Trostruko A rejting je najjači kreditni rejting!
    I još plus Partizan je bio klub sa najjačim koeficijentom u svom šeširu!

    Sa druge strane Partizan je bio u četvrom šeširu, izvučen je poslednji iz njega i upao je u poslednju grupu!
    Koja će simbolika odlučiti, AAA ili redosled izvlačenja :) ?
    Po kapacitetu stadiona Partizan je već na drugom mestu iza Atletika!
    (fudbalski ekspert, 28. avgust 2015 15:23)

    # Link komentara

  76. Kako vam sad jaka grupa a do pre neko dan ste pricali kako imate mocan tim sta je sad izgleda da vas je Bate vratio u realnost a posle derbija bice vam jos jasnije kakve amatere imate u ekipi, Zvezda je ove sezone za klasu bolja od vas
    (CZ Sever, 28. avgust 2015 15:22)

    # Link komentara

  77. busenje u najavi
    (kAlcokera, 28. avgust 2015 15:21)

    # Link komentara

  78. Bilbao probija cifru od 5 komada.
    (Dejan, 28. avgust 2015 15:21)

    # Link komentara

  79. Sedi Vucela sa ostalima iz "uprave" i nikako ne kapiraju ko su nam protivnici. Nikad culi za neki AZ, Bilbao i neki tamo poslednji Nemac. Posto protiv ovih lako docekujemo prolece u Evropi, pojacanja nam naravno nisu potrebna, a gubitak miliona zbog ne igranja u ligi sampiona, nadoknadice se pordajom Zivkovica.

    I Vucela sit i ovce na broju.
    (Zika Obretkovic, 28. avgust 2015 15:20)

    # Link komentara

  80. Samo molim bez prognoza ovih momaka koji nisu videli svoj klub ni u jacoj a ni u slabijoj grupi bilo kog takmicenja. Ovaj sistem svako sa svakim komsinica igra samo na turnirima i to mladjih kategorija. Prodjite bilo koga pa onda mozete komentarisati!
    (kkp, 28. avgust 2015 15:20)

    # Link komentara

  81. Partizan moze maksimalno 6-7 boda. To je ako kod kuce igra sa nekim pobedu i s ostalima remi i negde na stranu remi. Mislim da je to maksimum.
    (Pametnjakovic Mladji, 28. avgust 2015 15:19)

    # Link komentara

  82. Šta bude biće, ja ću da gledam moj Partizan još šest utakmica, pa makar sve pogubili!
    (Laki, 28. avgust 2015 15:17)

    # Link komentara

  83. grupa za postovanje iako smo realno najslabiji ovo su timovi sa kojima mozemo da analiziramo koliko smo daleko od evrope...ne bi bilo iznadjenje da uzmemo neke bodove.
    (ALL BLACK'S, 28. avgust 2015 15:17)

    # Link komentara

  84. Bolje cemo da prodjemo nego prošle godine gde mislim da smo uzeli bod ili cak nijedan
    (Šizoid, 28. avgust 2015 15:17)

    # Link komentara

  85. A zvezda u kojoj je grupi???
    (Mile Grobar, 28. avgust 2015 15:16)

    # Link komentara

  86. svi na slovo A.i svi crveno beli.ima tu necega.
    (dada, 28. avgust 2015 15:16)

    # Link komentara

  87. Teska grupa da tezu nismo mogli da dobijemo...
    (morey, 28. avgust 2015 15:16)

    # Link komentara

  88. partizan ima da bude vreca za punjenje
    (ultas lazio, 28. avgust 2015 15:14)

    # Link komentara

  89. O cemu vecina ovde pishe..? Nije atraktivno, jeste atraktivno I slichne nebuloze. Zelite atraktivno sa Barsom, Realom, pa da Partizan bude pregazen kao da ga je asteroid udario..? Sta u takvoj utakmici ima atraktivno..?? Dobra, lepa, utakmica za gledanje je ona gde su protivnici priblizne klase I void se borba na terenu, a ne gde je jedan iz druge galaksije, jer mu je budzet neogranichen, a drugi zivi od par stotina hiljada evra.
    Odlichna grupa za Partizan. Obecava da cemo videti tri sjajne utakmice u Beogradu koje ce zadovoljiti prave ljubitelje fudbala. Svi timovi su I te kako dobri, ali Partizan, ako se pojacha, moze da odigra bez straha sa bilo kojim od ovih protivnika.
    (zoran, 28. avgust 2015 15:13)

    # Link komentara

  90. Lepa grupa. Uz 2-3 dobra pojacanja mozemo dobro da se nosimo sa svima pa i da se nadamo nekom lepo rezultatu.
    (savio, 28. avgust 2015 15:11)

    # Link komentara

  91. Kakvi nerealni komentari od vas... Čuj ovo, prosječan klub Bundeslige ili Bilbao prosječan u španjolskoj Primeri. Svašta... Vi živite u nekom svom paralelnom svijetu i boli vas briga za druge. Blago vama.
    (spike, 28. avgust 2015 15:10)

    # Link komentara

  92. Lepa grupa,zanimljiva uz pojacanja moze biti i prolece.Dule Vujosevic podrska...
    (smeker, 28. avgust 2015 15:09)

    # Link komentara

  93. @Branko ti si najludji covek 100% , ekipa koja pobedi Barselonu 4:0 prosecna? , ekipa koja bude u bundesligi 5,6 anonimus?
    (ducaaa, 28. avgust 2015 15:09)

    # Link komentara

  94. 0 бодова у најави.
    (Дарко КГ, 28. avgust 2015 15:09)

    # Link komentara

  95. Loš žreb. Timovi koji su jači a nijedan osim Bilbaa atraktivan...Ako ništa drugo, onda će makar bitu lepo na gostovanju u Španiji...SREĆNO!
    (grobar do koske, 28. avgust 2015 15:08)

    # Link komentara

  96. taman je realno da uzmu 2-3 boda, maksimalno jedna pobeda. golova će dati 4-5 mada i to im je mnogo. nisam zajedljiv uopšte, i ovo što su u LE je ogroman uspeh za naš fudbal, koji je u debelom k... analu
    (bambus, 28. avgust 2015 15:08)

    # Link komentara

  97. Hahahaha , igracu da partizan zavrsava sa 0 boda :))
    (ducaaa, 28. avgust 2015 15:05)

    # Link komentara

  98. Najbolji klub u Srbiji ...Srbi bi trebali u ovom takmicenju svi da navijaju za Partizan..Ali navijaci bivseg kluba sa pecurkane mrze sve..Partizan,Vosu,Cuku...JADNICI.
    (A, 28. avgust 2015 15:05)

    # Link komentara

  99. U Evropi sa ovakvom odbranom nemamo sanse. Zivkovic i to je to. Onaj Brazilac, ni ime necu da mu pomenem, je najveci strani promasaj u poslednjih 20 godina! Bez pojacanja nista. Sredina je nepovezana, nema igraca da deli lopte, uposljava napadace. Sasa je u godinama i moze da igra jedno poluvreme. Pa bek, umesto onog Petrovica koji samo slucajno moze da da gol kao protiv Bate. Decko je izgubljen na terenu.
    (323, 28. avgust 2015 15:04)

    # Link komentara

  100. Steta sto nije grupa C, Borrusia i bratski PAOK a i Krasnodar je jedan od najslabijih timova iz 3. sesira.
    (ManUtd, 28. avgust 2015 14:39) # Link komentara

    Krasnodar jedan od najslabijih timova?? Nemas ti decko pojma...
    (eee, 28. avgust 2015 15:04)

    # Link komentara

  101. solidna grupa, ako Partizan bude imao srece i ako dovede neka pojacanja mislim da ce uspeti da uzme jedan bod kod kuce.
    (b-real, 28. avgust 2015 15:02)

    # Link komentara

  102. On na njih il' oni na njega?
    (Milos, 28. avgust 2015 15:02)

    # Link komentara

  103. sa ovim mentalitetom, da su svi bolji i jaci, necemo napredovati nikad.
    na pobjedu bre u svakoj utakmici.
    ajmo crno beli oooo
    (pg, 28. avgust 2015 15:00)

    # Link komentara

  104. A u kojoj je grupi nasa Crvena Zvezda??? :)
    (nnnn, 28. avgust 2015 14:58)

    # Link komentara

  105. Холандска,немачка и шпанска лига су доста слабије од белоруске а негде у рангу наше супер лиге па верујем да на томе базирате оптимизам ! Прошле године сте имали слабији групу и јачи тим па један бод и два гола !
    (Ноле, 28. avgust 2015 14:57)

    # Link komentara

  106. gola partizan neće dati,živi bili pa videli...
    (Belianđeo, 28. avgust 2015 14:57)

    # Link komentara

  107. kakve veze ima koja je i kakva grupa kad nas fudbal je nivoa beton lige finske
    (citalac, 28. avgust 2015 14:57)

    # Link komentara

  108. Nadam se da će dogodine partizan i zvezda zajedno igrati grupu, pa još kad bi vojvodina bilo bi extra.
    (Andrija, 28. avgust 2015 14:56)

    # Link komentara

  109. A zvezda si kim si igra?
    (Dejan, 28. avgust 2015 14:56)

    # Link komentara

  110. Mislim da posle razocarenja i ispadanja od bate borisova jna nema sanse da bude pun ni na jednoj utkamici, to je relanost. Timovi neatraktivni,ne preterano jaki i partizan ce doci do nekih mozda 4,5 boda ali ce ispasti. Sve u svemu jako ruzna grupa navijao sam da upadnemo u grupu A.
    (Marko, 28. avgust 2015 14:56)

    # Link komentara

  111. Ne razumem ljude koji komentarisu da smo dobili "najgore protivnike - neatraktivne, a jake". Slazem se da nismo dobili najatraktivnije protivnike (tipa Ajaks, Borusija, Liverpul itd) ali nismo dobili ni one koji su jaki a neatraktivni (tipa Rubin, Dnjepar, Lokomotiva itd). Po meni je grupa sasvim ok - moglo je bolje, ali je moglo i gore.
    (Stockton, 28. avgust 2015 14:54)

    # Link komentara

  112. Grupa prosek. Az u losoj formi ,Augsburg isto tako jedino Bilbao dobar protivnik.
    (aki, 28. avgust 2015 14:53)

    # Link komentara

  113. grupa je ok,partizan ce bith prvi u njoj
    (maj, 28. avgust 2015 14:52)

    # Link komentara

  114. Partizan će verovatno biti 4. u grupi, ali ako se potrudi može da uzme:
    - jedan remi
    - dva remija ili
    - jednu pobedu

    ...što bih ja smatrao uspehom, naročito ova druga dva ishoda.

    Prolaz dalje je potpuno nerealan i igrači treba da igraju bez grča, a publika bez tenzije treba da uživa u evropskim utakmicama na našem stadionu.
    (Goran, 28. avgust 2015 14:51)

    # Link komentara

  115. @Ivan
    Ja bih ti preporucio da uplatis tiket na tacan rezultat, i sve isto da popunis...
    (Kosovo je Srbija!!, 28. avgust 2015 14:49)

    # Link komentara

  116. Mi smo tu ´ladno prvi u grupi, ne vidim nikog ko bi mogao da nam stane na crtu, mozda samo Bilbao izvuce bod kod kuce, mada ne verujem. Od 16 do 18 bodova uzimamo opusteno.Napokon i mi jednom malo srece u zrebu da zakacimo. Mislim da je cetvrt finale realan domet a uz malo srece...
    (Pritisak nabijaaam, zivce kidaaam, kod doktora saljeeeem da leci mozaaaaak..., 28. avgust 2015 14:47)

    # Link komentara

  117. puno sreće partizane!!!
    (vukvuki, 28. avgust 2015 14:47)

    # Link komentara

  118. Daj boze da uzmete bod ili dva....3 gola dajtete max. Svi ovi klubovi su daleko jaci od bilo kog naseg.
    (Ljkra, 28. avgust 2015 14:44)

    # Link komentara

  119. sva tri protivnika na "A" ?
    (krsman, 28. avgust 2015 14:44)

    # Link komentara

  120. Kako teska grupa!? Analizirajte malo bolje. Pa bar 8 grupa su jace od Partizanove. Tacno je da nema atraktivnih protivnika, al protiv svakog moze da se igra i uz malo srece sve je moguce.
    (Kocha, 28. avgust 2015 14:44)

    # Link komentara

  121. ovo dortmund dobija lagano!!!
    (nogomet, 28. avgust 2015 14:44)

    # Link komentara

  122. Grobare optimizam ne napusta kao i uvek.A do sada u grupnim fazama LE samo cetiri neresene i ni jedna pobeda. za vas je braco grobari i Didelanz iz Luxemburga ekipa kaoi za sve nase klubove
    (Lucifer, 28. avgust 2015 14:43)

    # Link komentara

  123. Po kvalitetu tu mu je i mesto, poslednja grupa, i u grupi poslednji po rangu.
    (dostavljac, 28. avgust 2015 14:41)

    # Link komentara

  124. Sa kimi igra Kairat a sa kim Zvezda ? Pa ovi što poniziše Zvezdu ispadoše još u sezoni kupanja ? Bože koliko je Partizan moćan klub .
    (Decooooooooo, 28. avgust 2015 14:40)

    # Link komentara

  125. grupa je teska i lepa . Jurimo proleceeeee
    (Dare Srbin, 28. avgust 2015 14:40)

    # Link komentara

  126. Zasto ne objavite Zvezdin sreb.Zvezda na Surdulicu,Rakovicu, i Donji Srem
    (Milan, 28. avgust 2015 14:20)

    Objavljen odavno. Bayern, Fenerbakce, Real,Himki, StarsburaPartizan na Crnokosu,Konstantin ako i to bude
    (Navijac iz fotelje, 28. avgust 2015 14:39)

    # Link komentara

  127. Steta sto nije grupa C, Borrusia i bratski PAOK a i Krasnodar je jedan od najslabijih timova iz 3. sesira.
    (ManUtd, 28. avgust 2015 14:39)

    # Link komentara

  128. Osvojicemo prvo ili drugo mesto. Athletik je dobar ali tek prosečan tim u Španiji, Augsburg je nemački anonimus a AZ je slabašan tim iz lige koja nema neki renome. 12, 13 bodova do kraja.
    (Branko, 28. avgust 2015 14:38)

    # Link komentara

  129. (Djolle, 28. avgust 2015 13:56)

    Ali LE je LE, sezona kupanja je bezveze!
    (Peppino, 28. avgust 2015 14:38)

    # Link komentara

  130. od svih klubova iz ex YU dinamo bi se borio u drugoj ligi za ulazak u prvu ligu, partizan bi se borio za ostanak u drugoj, a svi ostali klubovi iz hr,sr,bih bi bili treca liga . mada smatram da vecini klubova ne bi bilo ni tu mjesta.realno gledajuci
    (nogomet, 28. avgust 2015 14:37)

    # Link komentara

  131. Ajde ovako :Stojkovic,Rukavina,Lomic,Fejsa,Nastasic,SSavic,Markovic,Ljajic,Mitrovic,Sulejmani,Jovetic...-sigurno prolece u Evropi...bar 100.000.000 € u klub zadnjih 5 godina

    Lukac,Vulicevic,Volkov,Medo,Branko Ilic,Balazic,Zivkovic,Bresanac,Cleo,Markinjos,Oumaru...siguran prolaz Bate Borisva...konsolidacija kluba i ogromne pare skedecih 3/4 g...

    Misa Tumbas je genije za uprave Partizana zadnjih 10 godina...
    Toliko potencijala a jagnece brigade iz 19 veka jos zare i pale...
    Toliko
    (bobanmkd, 28. avgust 2015 14:36)

    # Link komentara

  132. Pa koga god da su izvukli sve će izgubiti, kao i do sada... Realnost!!!
    (Kraljevački Pustolov, 28. avgust 2015 14:36)

    # Link komentara

  133. Jes. AZ Alkmaar. Partizan konacno u komsiluku. Da volim crno bele!!!!
    (mare, 28. avgust 2015 14:36)

    # Link komentara

  134. Auuu,sest utakmica,sest sigurnih poraza,samo da se ne obrukamo previse.
    (Buda Baba, 28. avgust 2015 14:35)

    # Link komentara

  135. Teška grupa! Ako uopšte i ima lakih! Sa ovakvom igrom Partizana kao do sada u kvalifikacijama za LŠ prognoziram otprilike sledeće: Partizan - Augsburg 0:0, Atletik B. - Partizan 2:0, AZ - Partizan 2:1, Partizan - AZ 1:1, Augsburg - Partizan 3:1 i Partizan - Atletik B. - 1:3! To je negde otprilike realnost Partizana u ovoj grupi sa ovim igračima!
    (Ivan, 28. avgust 2015 14:34)

    # Link komentara

  136. Ima jacih grupa nego u Ligi sampiona :) Sto se tice Partizana, vrlo nejasno da li cemo se neki put radovati ili ce kao i do sada, najveci domet biti bod kod kuce.
    (Bo, 28. avgust 2015 13:55)
    Sto se tice Partizana 100 puta ponovljena laz ne znaci da je istina, ako nemas manje od 10 godina. Partizan je u sezoni 2004/2005 igrao u osmini finala lige Evrope, ne samo da je pobedio kod kuce Egaleo sa 4:0, vec je igrao nereseno sa Laciom u Rimu 2:2 posle vodjstva od 2:0, Viljarealom 1:1, jedini poraz od Mildsboroa i to kad se Partizan vec kvalifikovao, pa je u 1/16 finala pobedio Dnjepropetrovsk sa 1:0 u gostima i igrao kod kuce 1:1, pa je tek u 1/8 finala poklekao od CSKA sa 1:1 u Beogradu i 0:2 u gostima. Tada se u grupi igrala samo po jedna utakmica a CSKA je kasnije i osvojio Ligu Evrope te godine. Tako da nije bas istina da se nismo radovali, i samo bod kod kuce. Bice ovog puta najmanje 7 bodova ako ne i 10. AZ mozemo pobediti i kod kuce i u gostima, Augsburg kuci, Atletik nereseno...
    (Neupucen, 28. avgust 2015 14:33)

    # Link komentara

  137. Dovoljno je reco da se augsburg u onakvoj ligi izborio za LE. AZ je u top 3-4 tima uvek u holandiji. A atletico bilbao bio finalista LE pre par godina i najjaca ekipa u grupi. Pa mi ako prodjemo trebali bi da slavimo ko da smo osvoji svetsko prvenstvo u fudbalu.
    (Pametnjakovic Mladji, 28. avgust 2015 14:32)

    # Link komentara

  138. za ove sto potcjenuju augsburg.taj augsburg je pobjedivao ove godine u BL dortmunda ,wolfsburga ,hamburga,gladbacha,stutgarta. ne bi se bas dalo reci da je partizan nesto boli od ovih klubova. jedino ako su u rangu bayerna.oni su ih tukli 4:0. pozdrav
    (nogomet, 28. avgust 2015 14:31)

    # Link komentara

  139. Neko u Surdulicu a neko ko vredi ide u Evropu .
    (Mile 011, 28. avgust 2015 14:31)

    # Link komentara

  140. Ovi koji su priželjkivali težu grupu i 'jače protivnike' ne kapiram? Zaboravljate na Uefa rejting i Partizan mora da uzme 5 bodova u ovoj grupi kako zna i ume, sa Borusijom, Liverpulom i Monakom to je nemoguća misija. Ovako nije da se ne može, Auzburg je prosečna bundesligaška ekipa, AZ ništa specijalno, jedino Bilbao. Sve u svemu ok grupa.
    (mare, 28. avgust 2015 14:30)

    # Link komentara

  141. ljudi, grupa je odlična. az se raspaducka ove godine, bilbao je dobar al se može i sa njima, pitanje je koliko će zapinjati a ovaj augsburg ne znam al sigurno nisu bauk. Srećno Crno Beli
    (cokli, 28. avgust 2015 14:30)

    # Link komentara

  142. Ulaskom Partizana u Ligu Evrope akrivirana je klauzula iz ugovora sa Telekomom Srbija. Sad ce na dresovima nositi reklamu za paket Telekoma pod nazivom "Nula u grupi". Imate prijatelje! :-)
    (Ramplstilckin, 28. avgust 2015 14:30)

    # Link komentara

  143. Ovi iz Zvezde 10 godina virtuelno prolaze grupe, faze, timove itd
    (are, 28. avgust 2015 14:30)

    # Link komentara

  144. Atletik Bilbao je jak ali klasičan "domaći" tim. Žilina ga je pobedila 3:2 kod kuće, a BATE je u prošlogodišnjoj Ligi šampiona jedinu pobedu od 2:1 ostvario kod kuće protiv Atletika (to su mu bila i jedina dva gola uz gol razliku 2:24). AZ Alkmar je odličan protivnik za otvorenu utakmicu i nadigravanje. Loše je počeo prvenstvo, ali ne sme da zavara. Augsburg je klasična nemačka "škola" fudbala igra snažno i brzo ali nije u klasi vrhunskih nemačkih klubova poput Bajerna, Dortmunda itd. Uz dva do tri pojačanja (u veznom redu i odbrani) moguć je i povoljan rezultat u konačnom ishodu. Pozdrav!
    (Rokatanski, 28. avgust 2015 14:27)

    # Link komentara

  145. A Zvezdina grupa gde je??? Sta je bre ovo???
    (neshapfc, 28. avgust 2015 14:27)

    # Link komentara

  146. Sama cinjenica da je prvak Srbije u cetvrtom sesiru govori dovoljno,po imenima grupa nije atraktivna ali ne treba se zavaravati. Partizan ima sanse ali samo ako se u naredna tri dana dovedu barem dva dobra igraca, mada male su sanse zbog vremena, ovi koji su divedeni, pokazali su se kao promasaj.Sta reci o Atletiku koji u 10 dana odigra 3 utakmice sa barsom uz po jednu pobedu, neresenu i poraz, Augsburg koji je prosle godine bio pravo otkrovenje u Bundesligi i uvek neugodni AZ.Samo uz pojacanja moze nesto da se uradi inace slaba vajda, meni ovaj sadasnji tim nije ni u Srbiji najaci
    (deki, 28. avgust 2015 14:26)

    # Link komentara

  147. grobari, imate srece - resive enigme.
    (Bijela, 28. avgust 2015 14:26)

    # Link komentara

  148. Zvezdasi da cujemo vase misljenje, mi uvek zeljno ocekujemo vase komentare ovde i uzivamo u vasoj MUCI dok pratite Partizan po Evropi, tri cetiri sad, pazi sada strucnjake...
    (sezona kupanja jos traje, 28. avgust 2015 14:26)

    # Link komentara

  149. Realno, male su nam šanse za dalji plasman! Ali ajde bar da uzmemo neki bod i damo neki gol! Srećno!
    (pfc zemun, 28. avgust 2015 14:25)

    # Link komentara

  150. bas mi je drago zbog ovih sto su razocarani "neatraktivnoscu" grupe. navijaci manekeni i gledaoci tudjih timova su nam najmanje potrebni.
    samo hrabro partizane, ovo si zasluzio na terenu.
    (dr feelgood, 28. avgust 2015 14:25)

    # Link komentara

  151. Neverovatno laka grupa,sada partizanovci pamet u glavu!!!
    (posao, 28. avgust 2015 13:51)

    Pretpostavljam da bi neverovatno teška bila ona grupa u kojoj su Kairat i Zvezda?
    (Svašta od vas, 28. avgust 2015 14:24)

    # Link komentara

  152. Jaka grupa, 6 utakmica ptotiv tri tima iz izuzetno jakih liga koji ipak nisu neki bauci i nepobedive ekipe i protiv kojih se moze igrati. Bilbao koji je razbio Barsu u super kupu se u kvalifikacijama zestoko mucio sa Zilinom, u Slovackoj su prokockali prednost od 2:0 i na kraju su izgbulili 3:2 pa su u Bilbao jeva minimalnim rezultatom prosli. To pokazuje da se protiv njih moze. I AZ se mucio takodje protiv Astre iz Rumunije gde je na identican nacin prokockao prednost kao i Bilbao u Slovackoj. Sto se Nemaca tice svaki njihov tim iz Bundes lige zasluzuje postovanje ali je to ekipa koja definitivno nije na nivou Bayerna, Dortmunda, Salkea, Leverkuzena, Wolfsburga. Dakle moze se sa njima igrati. Ukoliko odradimo dobar posao do kraja prelaznog roka i dovedemo 3-4 kvalitetna igraca mozemo necemu da se nadamo.
    (ja, 28. avgust 2015 14:24)

    # Link komentara

  153. Ne mozes dobiti laku grupu u LE, realno, ali ova grupa nije nista posebno samo sto je glavni problem sto smo slabi za Evropu. Bilbao sjajan, AZ slabiji nego proslih godina, a Augzburg je solidna ekipa, onaj Bobadilja mi je simpatican iz njihove ekipe. Bez pojacanja nemamo sta da trazimo, ali ne pojacanja kao Kukoc, Radja i Divac, nego redovna pojacanja..
    (Daniel91, 28. avgust 2015 14:23)

    # Link komentara

  154. Nece biti pun stadion ni na jednoj utakmici. Ni sa AB.
    (Max, 28. avgust 2015 14:23)

    # Link komentara

  155. uh , dobro je ! samo da nije Shamrock rovers
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (BATE, 28. avgust 2015 14:03)

    Ili najgore Kairat gde njih oni su ko Barsa jaki hahahahaahahah
    (opaaaaaa, 28. avgust 2015 14:23)

    # Link komentara

  156. Menii samo nisu jasni ljudi koji pišu da je grupa laka, da ćemo proći dalje itd... Da li ste vi gledali naša učešća u Evropi poslednjih 10 godina? Jeste gledali prošle godine utakmicu u Grčkoj, ili u Beogradu sa Turcima? Onako najrealnije, da smo birali ali bukvalno birali grupu u kojo želimo da budemo nebismo osvojili više od 2 boda. Čak i da smo birali sa koja ćemo 3 tima iz 4. šešira, mislim da nebismo prošli. E sad, možda me uprava iznenadi, dovede 7 dobrih igrača, pa uz Vulićevića, Živkovića, Abubakara i Brašanca naprave tim koji može da osvoji 5 bodova. (Prvo sam na ovom mestu stavio smajli, ali sam shvatio da je živa istina, pa sam izbrisao)
    (AcaNS, 28. avgust 2015 14:22)

    # Link komentara

  157. Komsije, jel vam se svidja izbor timova za koje cete da navijate ovu jesen?
    (Tozovac, 28. avgust 2015 14:21)

    # Link komentara

  158. Tesko,a nije atraktivno! LOSE po meni!
    (musa dembele, 28. avgust 2015 14:21)

    # Link komentara

  159. Sta ste svi zinuli kao neatraktivni protivnici!? Jel vi navijate za borusije, liverpule i ostale pa hocete da oni gostuju?? Ja hocu da partizan prodje, da pobedi, ne treba nama da bude razlog ko dolazi da bi punili stadion! Dobra grupa, cak sta vise moglo je puno gore. Tri dobra pojacanja i ofanzivna igra i da se ide na prolaz! Ajmo crno-beli!
    (Gojko UK, 28. avgust 2015 14:21)

    # Link komentara

  160. Znači nulica...
    (Živimo u vodu, 28. avgust 2015 14:21)

    # Link komentara

  161. Zasto ne objavite Zvezdin sreb.Zvezda na Surdulicu,Rakovicu, i Donji Srem
    (Milan, 28. avgust 2015 14:20)

    # Link komentara

  162. Isproban sistem gde Tole namesti titulu i kvalifikacije za LŠ odakle se ispadne u LE gde se osvoji nula bodova i tako svake godine za održavanje iluzije kod grobara da se kao igra Evropa. A koga briga za Šamrok, Tun, Bate i popularni paket nula u grupi.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (partizan sns telekom, 28. avgust 2015 13:58

    Potpuno si upravu...

    I vama Tole namešta drugo mesto, a vi mu vratiste i osvajiste Speedo Kup :)
    (Živković, 28. avgust 2015 14:20)

    # Link komentara

  163. sa ovim timom nula bodova i mozda jedan gol mozete da pravite kakve god hocete kalkulacije ali je tako i nikako drugacije
    (uprava napolje, 28. avgust 2015 14:20)

    # Link komentara

  164. Bordo je prosao Kairat zahvaljujuci golu u gostima koji su dali u 76. minutu. Kuci su dobili 1:0, a u Almatiju izgubili 2:1.
    (lol, 28. avgust 2015 14:20)

    # Link komentara

  165. @ Groznog

    Nemoj ti da brineš o tome ko je imao sreće i koga bi Zvezda izvukla. Vama je sve brige i probleme rešio Kairat!
    A što se tiče grupe bio sam više za neku atraktivniju. Nadao sam se Ajaxu i Seltiku ali šta sad :)
    (TIGER, 28. avgust 2015 14:19)

    # Link komentara

  166. Isproban sistem gde Tole namesti titulu i kvalifikacije za LŠ odakle se ispadne u LE gde se osvoji nula bodova i tako svake godine za održavanje iluzije kod grobara da se kao igra Evropa. A koga briga za Šamrok, Tun, Bate i popularni paket nula u grupi.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (partizan sns telekom, 28. avgust 2015 13:58) # Link komentara

    Ti pricas o namestanju panteru,uz to pominjes brukanje u Evropi. Alo dete jesi li pri zdravoj pameti da si zaboravio OFK-u ,Vozdovac, Cukaricki...ispadanje zvezde u prvom kolu. Ej prvom kolu.
    Mi cemo igrati i necemo osvojiti bod niti dati gol ali igramo.Kapiras da si ispao glup.
    (Partizan Igokea iz Zagreba, 28. avgust 2015 14:19)

    # Link komentara

  167. Poslednja izvučena kuglica, je l' vam je sada jasno kako ćete proći?
    (Svuda grmi okolo ..., 28. avgust 2015 14:19)

    # Link komentara

  168. Steta sto nismo prvi izabrani iz sesira sad bi igrali u grupi A a nije losa ni grupa Toten. And. Mon.
    (red trash, 28. avgust 2015 14:16)

    # Link komentara

  169. (partizan sns telekom, 28. avgust 2015 13:58)

    A u brate tebi baš nije dobro. Treba malo na vazduh da izađeđ, malo da provetriš glavu mnogo duva.
    (Bane, 28. avgust 2015 14:14)

    # Link komentara

  170. ali kad navijači partizana napišu za jna da je hram fudbala pa meni se plače.pa koga su bitnog dobili u tom hramu u zadnjih petnaestak godina a o poseti u tom hramu da ne pričam
    (djenka, 28. avgust 2015 14:13)

    # Link komentara

  171. Finale Partizan- Ajaks
    Ko sme.da se kladi?
    (Tihi Don, 28. avgust 2015 14:13)

    # Link komentara

  172. Kakva motivacija, sve crveno beli protivnici, Ajmo crno beli ooo
    (Goran, 28. avgust 2015 14:12)

    # Link komentara

  173. grupa je sasvim korektna...bilbao jeste odlican ali u bgu cemo biti tesko...a sa ove dve moze da se igra egal ...ali pre svega jedan dobar levi bek...i jos jedan dobar spic umesto bugarina i petrovica i eto lepe sanse da se prezimi evropa
    (sarlamantan, 28. avgust 2015 14:12)

    # Link komentara

  174. Kao i uvek kad se izvuku grupe kao mozemo,prolazimo sigurno,ove pobedjujemo kuci ovima uzimamo po bod na strani,a kad se dodje do terena onda nam sledi otreznjenje i vidimo gde smo,Kovinjalo lepo covek rekao ulozili nista,a hteli 15 miliona,za nas su prosecni evropski klubovi sila i to je nasa surova realnost.
    (Krle, 28. avgust 2015 14:10)

    # Link komentara

  175. Dalje ide, dalje ide kandidat... samo se šalim, uz malo sreće možda i date jedan gol na šest tekmi. Žiri...
    (Sale Popović, 28. avgust 2015 14:09)

    # Link komentara

  176. @grozni
    Koji smo mi srećnici, zvezda bi izvukla Kairat.
    (zik, 28. avgust 2015 14:09)

    # Link komentara

  177. Teska, dosadna, losa i neatraktivna grupa... minimalne sanse za prolaz dalje. Sve ekipe igraju tvrdo i glavni im je cilj ne primiti gol tako da ce biti dosadno i gledati..
    (borissrb, 28. avgust 2015 14:09)

    # Link komentara

  178. a mogli smo mesija u bg gledati
    (nikola, 28. avgust 2015 14:09)

    # Link komentara

  179. Pogledajte vase komentare samo? Laka grupa? Realno 2. mesto? Jaci od Augzburga i AZ? Pa nisu mogli BATE Borisov koji je ekstremno defanzivna ekipa i igra na kontre da izbace (pobedili su ih posle faula nad golmanom u 95. minutu kad je sve vec bilo reseno), a u grupi se ne zna ko je ofanzivniji, AZ ce mozda primiti 2-3 gola, ali ce im dati 4-5 zato, a o Augzburgu da ne govorimo, klasicna nemacka ekipa. Ajde malo realnosti, realnost je da je FKP ovde ubedljivo najslabiji tim u grupi, skripi na sve strane, od levog beka, oba stopera, neinteligentnih zadnjih veznih igraca, bez pravog kreativnog veznog igraca, sa Abubakarom i Zivkovicem koji su jedina prava opasnost, i bez spica (debelog Bugarina ne racunam za ozbiljnog igraca). U decembru kada zavrse kao poslednji, svi ce kukati i govoriti kako je to sramota, a iz FKP ce se pravdati kako su nas jedino oni predstavljali u Evropi. Zato lepo budite realni, svaki osvojen bod je ovde premija. Setite se samo prosle godine i Asterasa, e ovde su sve 3 ekipe daleko ozbiljnije od Asterasa.
    (dragan@spurs, 28. avgust 2015 14:08)

    # Link komentara

  180. samo da se ne ide na istok i protiv egzotičnih ekipa
    (Dado, 28. avgust 2015 14:06)

    # Link komentara

  181. znaci cetvrtkom nema fudbala
    (lalans, 28. avgust 2015 14:05)

    # Link komentara

  182. Idemo Partizani na Mamesu, ludnica ! Dovodite pojacanja bre mozemo biti drugi, sa luzerskim mentalitetom bolje da gasimo klub kao komsinica.
    (Blue Fortress, 28. avgust 2015 14:05)

    # Link komentara

  183. Deri boraniju do kraja...
    (Dušan, 28. avgust 2015 14:05)

    # Link komentara

  184. Partizan dovodi Ivanica i Ozegovica!
    (Mihajlovic, 28. avgust 2015 14:05)

    # Link komentara

  185. Da bar jednu dobijemo. Nisu atraktivni, a jaki protivnici. Ovde sansu dati mladjim igracima neka se kale (Bogosavac, Lukic...).
    (SOKI P.F.C. PRIJEDOR, 28. avgust 2015 14:04)

    # Link komentara

  186. ultra laka grupa. idemo do finala!!!!!
    (super, 28. avgust 2015 14:04)

    # Link komentara

  187. Odlicna grupa, sa svima moze da se igra. Navijao sam za onu sa Salkeom, al i ova je bombona.
    (1892, 28. avgust 2015 14:04)

    # Link komentara

  188. uh , dobro je ! samo da nije Shamrock rovers
    (BATE, 28. avgust 2015 14:03)

    # Link komentara

  189. Čuj nisu imali sreće. Pa u koju god grupu da smo ušli neće biti sreće.
    (Igor, 28. avgust 2015 14:03)

    # Link komentara

  190. Сасвим солидна група,ни превише тешка ни превише лака. ЈА ВЕРУЈЕМ!
    (Гробар заувек, 28. avgust 2015 14:03)

    # Link komentara

  191. Bezveze..niko atraktivan..a sto je najgore..svi jaki.
    (Ccc, 28. avgust 2015 14:03)

    # Link komentara

  192. Mogla je slabija grupa npr. Bazel, Celtic i npr. Mdtjiland ali mogla je i mnogo jaca. U sustini bez nekoliko pojacanja, nema sta da trazimo ni u jednoj kombinaciji.
    (estiar, 28. avgust 2015 14:02)

    # Link komentara

  193. Браћо Гробари,

    Реално, све групе су тешке за нас, да се не лажемо. Сад ћемо да правимо калкулације, где може бод где три, а тим мирује. Сад, она српска логичност, да опет неће уложито ништа а хоће десетине милиона, НЕ МОЖЕ!

    Фали штопер, десни бек, плејмејкер и шпиц. Немања Петровић је добар момак, труди се, али не иде. Не треба по њему дрвље и камење. Фабрисио је добар, али спор, зато МОРА још један штопер. Бабовић игра срцем, тата је за нашу лигу, али за Европу мора једна половина млађег Саше Илића. И напад, чисто да се појача конкуренција, али акценат на Шапоњу. Брат Божинов ће дати кад буде требало, видећете!

    Што се тимова тиче, од Атлетика само да не буду два дебакла. Људи су Барсу унаказили са 4:0. Ту би један бод био сензација, али не треба рачунати на њега. Немци као Немци, слабо су почели првенство, али, понављам, ипак су Немци. Једино Аз овде може да стрепи од нас. Да, да. Лоши су у првенству, лоши у квалификацијама. На гостовањима примају минимум по два гола...

    Вазура, са овим тимом смо реално последњи. Само МАЛО уложите, и може чудо да се деси, то треће место. Са озбиљним улагањима је друго место, а то Србину не пада на памет.

    Нека буде крцат храм фудбала!

    Живео Душко Вујошевић!
    (Славиша, 28. avgust 2015 14:02)

    # Link komentara

  194. Odlicna grupa. Znamo da nasi timovi igraju dobro protiv na papiru boljih timova, a kada dodje neki losiji tim tu je dobro ako izvuku nereseno. Mozda Partizan zavrsi cak i na prvoj poziciji!
    (k, 28. avgust 2015 14:02)

    # Link komentara

  195. Skor 0-0-6, -12
    (Pop, 28. avgust 2015 14:02)

    # Link komentara

  196. Ja ne verujem koliko su neki Grobar nerealni,a jos vise koliko su neki cigani zavidni I ljubomorni! Kao zvezda bi ovu grupu prosla?!?! Sinovi,vi predkvalifikacije niste prosli! Sedite I cutite,ne mesajte se! Idite pratite vas klub I cetrnaesto pojacanje koje danas dovodite....
    A nasa grupa,
    Ne toliko atraktivni protivnici ali svi dosta jaki! Bice mnogo tesko! Ali samo na osnovu ove grupe,I timova koji su jaki,a nisu prvaci (cak ni u prva 3-4 u svojim zemljama) mozemo da shvatimo da jednostavno nismo za LS ove sezone!
    U svakom slucaju, mi igramo jer smo na terenu zasluzili,I sta god uradili k
    ja cu da uzivam!
    Napred Partizan!!!!!!
    (Misa Tumbas, 28. avgust 2015 14:02)

    # Link komentara

  197. Odlična grupa!
    (stefan, 28. avgust 2015 14:01)

    # Link komentara

  198. Teska grupa. Bilbao pre par dana razbio Barselonu (4:0; 1:1), AZ uvek tvrd ako povede sjajno se zatvori tesko mu je dati go dok Svabe samo na ime deluju lako ali to je ekipa koja protiv Bajerna odigra nereseno pa cak i sa vise prilika na utakmici. Bice zanimljivo ako Rajkovic iz Zvezde ode u Ausburg umesto kod Jokana i bas cudna igra rudbine.
    (warning, 28. avgust 2015 14:01)

    # Link komentara

  199. Oldican zreb,uz par pojacanja mozemo do drugog mesta.Az nista posebno,Augzburg takodje,protiv Bilbaa nema sta da trazimo,mada protiv spanskih ekipa odigramo solidno.Ne zanima me nista,nek se igra na Jna i navija !!!!NAPRED PARTIZAN!!!!
    (S Y L A, 28. avgust 2015 14:00)

    # Link komentara

  200. Veoma nezanimljiva grupa, osim Bilbaa, kada se vidi koga smo mogli dobiti. Sansa za koeficijent da malo nabijemo
    (Bojan, 28. avgust 2015 14:00)

    # Link komentara

  201. Volim Partizan!
    (dm12, 28. avgust 2015 14:00)

    # Link komentara

  202. Neatraktivan žreb poprilično, šteta što se nije pala borusia, liverpul, seltik... Mi ionako dalje pa prođemo nećemo pa makar bila najlakša grupa.
    (maiden serbia, 28. avgust 2015 14:00)

    # Link komentara

  203. Najjači su bili voditelji. "Bazel namerno ispao iz LŠ jer se finale igra na njihovom stadionu, a ako hoće da igraju u finalu moraće da pričaju sa gospodinom Platinijem" :)
    Inače sam hteo grupu A ali šta da se radi ;)
    (Nedeljko Subotić-Petković, 28. avgust 2015 14:00)

    # Link komentara

  204. Партизан игра против три "домаћинска" тима. Надам се добрим 1Х квотама.
    (Кладионичар, 28. avgust 2015 14:00)

    # Link komentara

  205. Grupa koju realno mozemo proci,uz jos dva dobra igraca,odgovara nam stil igre holandskih timova,augsburg nema iskustva u evropi,a bilbao mozemo dobiti kod kuce.Ako bog da nadam se prolecu u Evropi!Napred Partizan.
    (dzeks, 28. avgust 2015 14:00)

    # Link komentara

  206. protiv bilbaa mako cemu imamo da se nadamo,ali zato protiv aza i aug bez kalkulisanja,ofanzivno,muski,i bez stezanja,i kod kuce i u gostima. jer nema sta da izgubimo. srecno crno belo!
    (ajmo crno beli, 28. avgust 2015 13:59)

    # Link komentara

  207. Imate solidan zreb, ali ako se ne pojačate 2-3 boda maksimalno
    (Batko, 28. avgust 2015 13:59)

    # Link komentara

  208. Nije moglo teže. Za Bilbao, AZ i Augzburg.
    (kale, 28. avgust 2015 13:59)

    # Link komentara

  209. Možemo dalje!!
    (bora, 28. avgust 2015 13:59)

    # Link komentara

  210. Grupa za sve utakmice izgubiti a tribine poluprazne ha ha
    (goranbl, 28. avgust 2015 13:59)

    # Link komentara

  211. navijao sam za grupu E
    (R.G., 28. avgust 2015 13:59)

    # Link komentara

  212. Kako sam se nadala dobro sam se usala....
    (Mufljuz, 28. avgust 2015 13:59)

    # Link komentara

  213. Bice ovo dobra sezona u Evropi moze sa svima jako da se igra na pobedu bice pun Hram fudbala ..,dok komsinica place !!!
    (BG $$, 28. avgust 2015 13:59)

    # Link komentara

  214. Realno je 4 mesto i mozda dva boda i to obe neresene u Beogradu.Bilbao,zemlja,Auzburg,nemci,sila u svakom smislu i AZ,tim sa kojim moze da se odigra otvoreno.
    (J.D.Aleksandar, 28. avgust 2015 13:59)

    # Link komentara

  215. Bas los zreb, da ne poverujes.

    Prvo, dobili smo ne tako atraktivna imena poput Dortmunda, Liverpula ili Napolija.

    Drugo, svi ovi timovi su svesni da ce veoma tesko osvojiti jedno od prvih mesta u svojim ligama i da ce se plasirati u LS, tako da ce sve karte baciti na LE. Bilbao ne moze sa 4-5 kvalitetnijih timova u Spaniji, AZ gleda u ledja PSV-u i Ajax-u, cak i Fejenordu, a Augsburg ne moze medju cetiri nikako. Dakle, probace sto vise u LE pa dokle doguraju.

    PS. i mnogo zalim za grupom A --- Ajaks, Fenerbahce i Seltik i tamo gde su Totenhem, Monako i Anderleht. Veliki timovi, magnet za publiku, a opet se ne daju previse u LE te ima sansi da se nesto mozda i uradi. Sta je tu je, barem igramo sa timovima iz dve od tri Top lige Evrope + jaka Holandija. Izbegosmo "istocnjake", to je bilo najvaznije. :)
    (Urke, 28. avgust 2015 13:59)

    # Link komentara

  216. Bez 4-5 kvalitetnih pojačanja. Nista
    (PFC, 28. avgust 2015 13:58)

    # Link komentara

  217. Uz malo srece, mozda mogu izvuci jedan ili max. dva iksa u Beogradu.. U ostalim mecevima 0 bodova... Dakle, na kraju 1 bod (ev.2) sa gol razlikom -9.
    (super hik, 28. avgust 2015 13:58)

    # Link komentara

  218. Isproban sistem gde Tole namesti titulu i kvalifikacije za LŠ odakle se ispadne u LE gde se osvoji nula bodova i tako svake godine za održavanje iluzije kod grobara da se kao igra Evropa. A koga briga za Šamrok, Tun, Bate i popularni paket nula u grupi.
    (partizan sns telekom, 28. avgust 2015 13:58)

    # Link komentara

  219. Dovoljno je reci da su protivnici iz spanske, holandske i nemacke lige, tj lige petice. Ako to nece stimulisati igrace da daju sve od sebe onda ne znam sta drugo ocekivati?!
    (Mirko, 28. avgust 2015 13:58)

    # Link komentara

  220. Znam ko će imati navijače u BG,pa ovi gore pobrojani klubovi,da je jedan klub ušao u LE to bi bilo ravno svetskom čudu,ovako je KAO PARTIZAN OBRUKAO SRBIJU BEZ LŠ,ZA SLUVU,ZA ČAST ZA CRNO-BELE BOJE,NAPRED PARTIZAN!!!
    (gremlin, 28. avgust 2015 13:58)

    # Link komentara

  221. Nadam se da se nećete i sad ložiti da možete proći dalje, hvala.
    (sotirzvanidjubre, 28. avgust 2015 13:58)

    # Link komentara

  222. realno, dva boda, max...
    (Brankucije, 28. avgust 2015 13:58)

    # Link komentara

  223. Pa dobro, niko preatraktivan, niko neatraktivan. Niko prejak, niko slab. Meni je ok.
    (bsbs, 28. avgust 2015 13:57)

    # Link komentara

  224. vucelic uz viski slavi i obecava18 bodova
    (cirko, 28. avgust 2015 13:57)

    # Link komentara

  225. extra 3 pobede kuci i dva neresena u goste
    (eme, 28. avgust 2015 13:57)

    # Link komentara

  226. Ovde ce nas samo Bilbao rastaviti od zivota, ovo ostalo laganini gazimo.. PARTIZAN
    (Stefan, 28. avgust 2015 13:56)

    # Link komentara

  227. Razbice nas ... :(
    (Dejan (Morpheus), 28. avgust 2015 13:56)

    # Link komentara

  228. Fantastična grupa, možemo dalje.
    (realno, 28. avgust 2015 13:56)

    # Link komentara

  229. Partizan sve na A. Nemaju šanse za prolaz.
    Pasalic i Subasic dolaze u London, lijepa prilika da se pokazu Englezima. Corluka ide u Albaniju. Hajduk bi išao na Bragu, Groningen i Marseille, moglo bi se igrati.
    (drago, 28. avgust 2015 13:56)

    # Link komentara

  230. Krivo mi je sto nismo upali u grupu gde je Dortmund i PAOK ali nema veze.Napred Partizan!!!
    (nislija, 28. avgust 2015 13:56)

    # Link komentara

  231. Dobijamo Holandanje i Nemce u Hramu, sa Spancima nereseno. Na strani gubimo od Spanaca, a protiv ove dve ekipe uzimamo po bod i sa devet bodova prolazimo dalje. Deco, volite Partizan, ne mrzite nikog. Ne budite kao ovi drugi. Pozz
    (Korlic, 28. avgust 2015 13:56)

    # Link komentara

  232. Zamolio bih b92, pošto su izlistali naše fudbalere učesnike lige šampiona,da izlistaju naše fudbalere učesnike lige evrope. Čisto da vidimo koji je to broj naših igrača u dva najjača takmičenja i kakve su im uloge u tim timovima..
    (Miloje, 28. avgust 2015 13:56)

    # Link komentara

  233. Reklo bi se nije loše ali ako odbrana bude funkcionisala kao protiv pazara,vojvodine i batea, biće nama puna mreža golova..
    Napred partizan!
    (Sharky, 28. avgust 2015 13:56)

    # Link komentara

  234. Jaki a neatraktivni protivnici....NAJGORA MOGUCA KOMBINACIJA!
    (kralj, 28. avgust 2015 13:56)

    # Link komentara

  235. LŠ je LŠ, sve drugo je bez veze...
    (Djolle, 28. avgust 2015 13:56)

    # Link komentara

  236. S Babovic nemozemo nikoga da dobijemo. Svaku tekmu igramo s destet igraca.
    (Matic, 28. avgust 2015 13:56)

    # Link komentara

  237. Izvučeni smo poslednji, iz poslednjeg šešira...
    KO SE POSLEDNJI SMEJE, NAJSLAĐE SE SMEJE!!!
    (Black Bunny, 28. avgust 2015 13:55)

    # Link komentara

  238. E, sad će sve da pršti od atraktivnih poteza... :)
    (Fuzbal, 28. avgust 2015 13:55)

    # Link komentara

  239. Pakujte kofere!
    (brukate se po evropi, 28. avgust 2015 13:55)

    # Link komentara

  240. Mislim da je Partizan dobio dobru grupuu i da se uz 2,3 pojacanja, moze daljee. Jedino bi bilo bolje da su upali u grupu gde je Marsej. Ali sta je tu je. Solidan zreb, gde mislim da se moze dalje.
    (..., 28. avgust 2015 13:55)

    # Link komentara

  241. Navijao sam da izvuku A grupu,Ajaks,Seltik i Fenerbahce.Kakve bi to tekme bile.Ali i ovako je tesko.
    (milos, 28. avgust 2015 13:55)

    # Link komentara

  242. Можда и најслбије атрактивна група, штета у групу А од Молде
    (украјинац, 28. avgust 2015 13:55)

    # Link komentara

  243. Nije lose. Atletiko je ovde prvi, a sa AZ i Ausburgom (svi na A:-) ) se moze igrati uz par pojacanja. Srecno grobari od delije!
    (Silent Bob, 28. avgust 2015 13:55)

    # Link komentara

  244. Dobra grupa.
    (sick, 28. avgust 2015 13:55)

    # Link komentara

  245. Nije toliko teska grupa, moglo je i gore. Zao mi samo sto Liverpool i Borussia Dortmund nece dolaziti u Beograd, da ljudi vide sta je klub i fudbal!
    (struja_, 28. avgust 2015 13:55)

    # Link komentara

  246. Можда и најслбије атрактивна група, штета у групу А од Молде
    (украјинац, 28. avgust 2015 13:55)

    # Link komentara

  247. Ima jacih grupa nego u Ligi sampiona :) Sto se tice Partizana, vrlo nejasno da li cemo se neki put radovati ili ce kao i do sada, najveci domet biti bod kod kuce.
    (Bo, 28. avgust 2015 13:55)

    # Link komentara

  248. Neverovatno laka grupa. Mozda cak osvojamo i jedan bod
    (Čakar, 28. avgust 2015 13:54)

    # Link komentara

  249. Idemo dalje !!!!! Ajmo crno-beli ooooooo
    (filosof, 28. avgust 2015 13:54)

    # Link komentara

  250. Ostaje zal za TOT AND MON grupom...
    (MR, 28. avgust 2015 13:54)

    # Link komentara

  251. A mogli ste bar Liverpul da izvucete da vam dodjem na onaj lavor da gledam mocne crvene... Inace boricete se AZ za trece mesto, grcevito.
    (Ljubisa livac, 28. avgust 2015 13:54)

    # Link komentara

  252. solidna grupa...mozemo dalje...ako dovedemo 10 igraca i trenera :)
    (Milan-che, 28. avgust 2015 13:54)

    # Link komentara

  253. Dajte još 3-4 dobra igrača pa da probamo da prezimimo!
    (pfk, 28. avgust 2015 13:54)

    # Link komentara

  254. Loša grupa. Jaki a neatraktivni protivnici. Posljednji ćemo biti svakako. Ali bolje je u grupi Dortmund, Liverpool, Monako biti posljednji. A i publika će uživati...
    (Firenze, 28. avgust 2015 13:53)

    # Link komentara

  255. Prolazimo laganoo
    (Bolt, 28. avgust 2015 13:53)

    # Link komentara

  256. Nije loše barem će mo da gledmo dobar fudbal.
    Bilbao koji je dobio Barsu 4-0.
    Bila bi fora kad bi ih Partizan dobio:)
    Srećno od Delija
    (Sova, 28. avgust 2015 13:53)

    # Link komentara

  257. Ako uzmemo jedan bod bice premija...
    (Jimmy, 28. avgust 2015 13:53)

    # Link komentara

  258. Bruka u najavi !
    (attomic, 28. avgust 2015 13:53)

    # Link komentara

  259. Realno nismo mogli bolje.
    (Nead, 28. avgust 2015 13:53)

    # Link komentara

  260. kapijaaa
    (rope, 28. avgust 2015 13:53)

    # Link komentara

  261. Teski, a ne toliko atraktivni protivnici. Jedna pobeda na JNA bi bila vrh. Zato u pohod na 27. titulu!
    (4444, 28. avgust 2015 13:53)

    # Link komentara

  262. Ima sanse i da se prezimi!!
    (cvrc milojka, 28. avgust 2015 13:53)

    # Link komentara

  263. koji ste vi srecnici majko moja zvezda bi izvukla i dortmund i liverpula i monaka
    (grozni, 28. avgust 2015 13:53)

    # Link komentara

  264. Super, idemo dalje!
    (Mark, 28. avgust 2015 13:53)

    # Link komentara

  265. Solidna grupa ausburg mozemo sa njima,alkmar isto bilbao apsolutni favorit bez pojacanja necemo uzeti ni bod jednostavno ne moze sa petrovicem i zivkom da se dodje do bodovoa.
    (Rooney-utd, 28. avgust 2015 13:53)

    # Link komentara

  266. Sa Az Alkmarom igram 3+
    (muki, 28. avgust 2015 13:52)

    # Link komentara

  267. Vidim Gabalu koja je izbacila Cukaricki, vidim Plzen koji je izbacio Vojvodinu, vidim Partizan ali nigde ne vidim mocni Kairat iz Almatija ???
    (antiDebil, 28. avgust 2015 13:52)

    # Link komentara

  268. realno, zadnje mjesto
    (dalmatinac, 28. avgust 2015 13:52)

    # Link komentara

  269. pa ako se pojačamo možda i uzmemo neki bod...
    (naprad grobari!, 28. avgust 2015 13:52)

    # Link komentara

  270. gol tazlika 1-11, taj jedan iz penala...
    (baby jesus, 28. avgust 2015 13:52)

    # Link komentara

  271. nezgodna grupa
    (džo, 28. avgust 2015 13:52)

    # Link komentara

  272. Idemo damje!!!
    (nada, 28. avgust 2015 13:52)

    # Link komentara

  273. Realno je 2.mesto u grupi :)
    Koji bi to bio uspeh da prodjete :)
    Napred Partizan ;)
    (Luka, 28. avgust 2015 13:52)

    # Link komentara

  274. Zanimljiv žreb, biće kvalitetnih utakmica
    (ilpadrino, 28. avgust 2015 13:52)

    # Link komentara

  275. KOJI SMOR. Svi jaci od nas, a niko ekstremno atraktivan i nijedno mesto nije neka destinacija za gostovanje...
    (vladakanidja, 28. avgust 2015 13:52)

    # Link komentara

  276. Nije loše. ..
    (Pozdrav iz HR, 28. avgust 2015 13:51)

    # Link komentara

  277. Odlična grupa!
    (Frenklin Klinton, 28. avgust 2015 13:51)

    # Link komentara

  278. Ajmo crno-beli ....... :) :) :)
    (dbc bibi, 28. avgust 2015 13:51)

    # Link komentara

  279. Neverovatno laka grupa,sada partizanovci pamet u glavu!!!
    (posao, 28. avgust 2015 13:51)

    # Link komentara

  280. cupaj travu maskiraj se, bacaj peskir spasavaj se :D
    (dr mr, 28. avgust 2015 13:51)

    # Link komentara