Novak Đoković
  1. Insistiranje na eleganciji je poslednja slamka gubitnika - uvek bilo, uvek bice. Kad je srpska kosarka dominirala devedesetih, secam se komentara nekih francuskih novinara kako Zeljko Obradovic forsira ruznu i defanzivnu kosarku, kako je ubica tog sporta itd. Cak i kad je Mesi osvajao sve sa Barsom javljali su se neki sa komentarima tipa kako je tika-taka dosadna i ruzna. Slicna prica i sa Nadalom (a ko je gledao polufinale RG-a 2005 vrlo dobro zna kakvo je nevidjeno osvezenje Apac bio :)) i sad sa Novakom. Zapamtite jedno, ako vec volite sport: SPORT IS NOT A POPULARITY CONTEST.
    (Ambalaza Rotira, 1. avgust 2015 18:17)

    # Link komentara

  2. @jasno, dosadan si ti, kao i oni koji koriste konstantno tu frazu: "pametnom dovoljno", pre svega zbog nedostatka argumenata. Sve sto moze da uradi Federer, moze uciniti i Novak Djokovic, kao i Rafael Nadal. Pitanje je samo, da li mogu uciniti jednako ucinkovito, sto dovodi do pitanja samog talenta. Objektivno govoreci, Federer, Djokovic i Nadal jesu razliciti teniseri. Ali, cinjenica kaze, da su takodje Nadal i Djokovic slicni, ne isti. Djokovic je ofanzivniji teniser od Nadala, koji je sa druge strane u defanzivi odlican samo na sljaci. Nastase uopste nije u pravu, jer se u Federerovoj igri moze raznovrsnost videti samo protiv slabijih tenisera, kao sto su Kolsrajber, Cilic, Conga, Izner, Verdasko kao i mnogi drugi. Ta raznovrsnost nestaje u mecevima protiv Nadala i najvise Djokovica. Nestaje takodje i protiv Mareja kao i Vavrinke, ali u manjem obliku. Mnogi su kazali da je Novak Djokovic najtalentovaniji teniser do sada. Sudeci po svemu sto on moze da uradi, a moze vise od Federera, najcesce u samom pokrivanju terena i osecaju, to jeste. Da li se to Nastaseu ili nekome drugome ko je neobjektivan dopada ili ne, nevazno je. Svako ima pravo da kupi kartu i gleda one tenisere koji im najvise odgovaraju. Ali mora biti svestan cinjenicnog stanja i prihvatiti ga van licnog misljenja, odnosno zadovoljstva. I ja sam voleo vise sladoled "Snesko", izdvajao sam novac za njega, ali to ne znaci da je kvalitetniji od "King-a".
    (NS BOY, 1. avgust 2015 14:45)

    # Link komentara

  3. @Darko A Djokovic nije osvojio nista dok su ta dvojica bila tu...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jumko, 30. jul 2015 12:17)

    On je bas i osvojio sve dok su ta dvojica bila tu.
    (Blek Stena, 31. jul 2015 14:44)

    # Link komentara

  4. E pravi si Rumun.
    (tempera, 31. jul 2015 03:51)

    # Link komentara

  5. E prvai si Rumun.
    (tempera, 31. jul 2015 03:50)

    # Link komentara

  6. Ne bih se uopšte ovde bavio da li je jedan ili zanimljiviji ili ne, kad se priča o teniserima koji sva trojica imaju ukupno cca 40+ GS... Ne bih čak ni poredio kojeg bih radije gledao, jer bilo kojeg od ovih tenisera, kada bih imao priliku da gledam uživo, bez diskusije bih to učinio.
    Možda ima malo zavisti, možda nečeg drugog, ali suština je - bilo koga bih gledao, odmah. Mislim i svi komentatori ovde, a bogami i g. Nastase
    (kazu smith, 30. jul 2015 18:53)

    # Link komentara

  7. Kakve veze ima stil igre i izjava Nadala
     (igor, 30. jul 2015 18:27)

    # Link komentara

  8. Nadal je prije 4-5 godina beogradskom NIN-u izjavio da bi volio da ima talent da igra kao Federer.Pametnom dovoljno!
    (jasno, 30. jul 2015 17:52)

    # Link komentara

  9. Nadal je prije 4-5 godina beogradskom NIN-u izjavio da bi volio da ima talent da igra kao Federer.Pametnom dovoljno!
    (jasno, 30. jul 2015 17:51)

    # Link komentara

  10. Mozda tebi!
     (Scholes, 30. jul 2015 17:46)

    # Link komentara

  11. Ovaj "Nasta" je otrčao po mišljenje kod Matsa Vilandera! Možda se i druže. P.S. Nasto, prijatelju, " kočnice ti ne rade baš sve!".
    (Azer Barazoglu, 30. jul 2015 17:45)

    # Link komentara

  12. Mrrrš...
    (Stefan, 30. jul 2015 17:29)

    # Link komentara

  13. Sta su se ovi rumuni navrzli na nas ovih dana ;-)
     (boblija, 30. jul 2015 17:01)

    # Link komentara

  14. Nista lepse i zanimljivije nego kad Novakovi pasing sotovi zuje oko Federera na mrezi:-) Svakako da cenim Federera ali ne znam gde je Nastase bio kad se igrao finale Vimblija ove godine no on svakako ima pravo na svoj ukus pa je i njegova izjava u skladu sa tim. No, meni se cini da su Bolitijeri, Mekinro i Gilbert daleko objektivniji u svojim izjavama o tenisu Djokovica.
    (re, 30. jul 2015 16:52)

    # Link komentara

  15. Zujo,svaka ti cast na komentaru i analizi.Apsolutno se slazem s' tobom.NOVAK je zaista najkompletniji igrac ikada(po misljenju mnogih teniskih strucnjaka,a ne samo po mom),ali o ukusima ne vredi raspravljti-a ovde se ocito radi o ukusu a ne o strucnosti.Nastaseu svaka cast ali on ovde govori o "svidjanju",a ne o kompletnosti igraca.A sto se tice komsija-pa uvek su bili ljubomorni,procitajte izjave Simone Halep i sve ce vam biti jasno.Mogu samo da balave...
     (macacica-obavite mi komentar, 30. jul 2015 16:50)

    # Link komentara

  16. Izvini, ali ko si ti?
     (ckdldlxlxxkx, 30. jul 2015 16:37)

    # Link komentara

  17. Ljudi, covek ima 70 godina
    (gtr, 30. jul 2015 16:32)

    # Link komentara

  18. Ili mu je neko 'platio' za ovu izjavu ili je zavidan do bola. Najviše voli stil igre Federera pa Nadala! Kakva nebuloza od izjave. To je isto kao da je rekao najviše mi se sviđa Merlin Monro pa onda Tvigi ; ili najviše volim lozu pa onda koka kolu.
    Idemo dalje
    (borkes, 30. jul 2015 16:27)

    # Link komentara

  19. Ukusi su razliciti.
    Ja ne volim tu igru Federera: jak servis, pa trk na mrezu...
    Ja recimo volim da gledam kad se borba razvije i kad traje i kad za igrace nema izgubljene lopte (a to je kod Novaka i Rafe). Meni je najbolji mec finale AO 2012 Nole-Nadal = 6 sati...
    Federer uopste ne trci za loptom, svaku malo tezu loptu on samo isprati pogledom, zatrese glavom i namesti kosu iza usiju... (to li je ta 'elegancija'?)
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (gradinar, 30. jul 2015 15:09)
    Ocigledno pratis tenis zadnje 2 sezone. Federer je na vrhuncu bio neverovatno brz, sjajno se kretao i imao odlicnu defanzivu. Drugo, on nije nikakav servis-volej igrac, coveku se najveci deo igre i bazira na osnovnoj liniji samo sto je dosta ofanzivniji od Novaka i koristi i najmanju sansu da napadne. Volej igru koristi cesto kao varijaciju, jer ima perfektan osecaj za igru na mrezi.
    (Pozdrav za B92, 30. jul 2015 16:14)

    # Link komentara

  20. Ne jaše konja kome lepo stoji, nego onaj ko ga ima.
    Citiram moju pametnu babu.
    (nije ja , ja je., 30. jul 2015 16:13)

    # Link komentara

  21. Secam se Nastasea. Dobar igrac u ono vreme ali danas tesko da bi bio u top 10 tenisera. Tenis je dostigao nemoguce granice kao i sport uopste. Puno se vise trenira, medicina, tehnologija i sve je mnogo unapredjeno a o novcu da ne govorim. Ovo je postao gladijatorski sport i mnogo je zanimljiviji medijski danas nego tada. Vise ti suvi talenat ne znaci nista ako ne treniras pakleno po 5-6 sati dnevno, komore za oporavak, maseri, krvni doping. Sve je to realnost danasnjeg sporta. Sto se tice ove izjave da voli da gleda Federea ok to je njegov licni izbor, izgledaju lepo udarci na oko ali reci da on moze sve i da ga je nemoguce kopirati, jeste najobicnija navijacka izjava. Djokovic, Rafa, Marej isto mogu apsolutno sve da urade. Svakog od njih je djavolski tesko pobediti. Djokovica smatraju najkompletnijim teniserom ikada, zato sto su mu svi udarci iz ofanzive i defanzive gotovo savrseno ucinkoviti, igrac sa osnovne linije neprobojan. Od igraca do igraca se razlikuje ko ima bas najbolji neki od udaraca. Federer jeste krajnje ofanzivan igrac sa dosta rupa u igri. Nadal ga prosto razbija sa silovanjem bekenda iz onog vanzemaljskog forhenda pa je njihov mec bas dosadan za gledanje. Dok mecevi Djokovica i Federea pruza potpuno zadovoljstvo gledaocima. Tu mozete videti sve lepote teniske igre, sa mnostvom predivnih udaraca. Djokovic je tipican primer kombinacije Federera i Nadala koji je to postao zahvaljujuci njima. I bice najbolji ikada.
     (Zuja, 30. jul 2015 16:01)

    # Link komentara

  22. 170 komentara govori koliko ljudi nista ne rade u svojim zivotima ali zato sa punim pravom uzimaju svakoga u usta i govore kako nista ne znaju a oni sve i znaju ili ne smeju da imaju misljenje svoje dok oni smeju..Bolesni su vasi ti mozgovi za koji ocigledno nema leka!
    (Ajde , zdravo , moram na posao!, 30. jul 2015 15:45)

    # Link komentara

  23. Ovaj napriča nebuloze. To može biti samo njegov stav ili mišljenje. Za mene Federer nije interesantan igrač. Uvke preferiram da gledam Novaka , a Rođa mi nije bitan i ne volim njegov stil igre. Na kraju, veoma je relativno šta se kome i ko se kome sviša ili voli da gleda.
    (Mihajlo, 30. jul 2015 15:40)

    # Link komentara

  24. Toliko...iz susedne NAM zemlje...
    (joka, 30. jul 2015 15:37)

    # Link komentara

  25. nisam ocekivao od Nastasea ovako nesto obzirom da je on kao svojevremeno igrac br.1 iz istocne zemlje pa jos i komunisticke imao slican (anti)tretman kod publike. Nije problem sto misli ovako ali cudi odsustvo empatije prema Djokovicu koji je u slicnoj situaciji kao on tada.
     (majstor, 30. jul 2015 15:31)

    # Link komentara

  26. Izgleda da Rumuni danas ne znaju baš šta pričaju..Prvo onaj iz Steaue, sad ovaj...
     (Stara Škola, 30. jul 2015 15:30)

    # Link komentara

  27. Pogledajte sve fotografije kada Federer udara lopticu lice normalno bez ikakvih grimasa, kao da se slika za matursko. A onda pogledajte Novaka I Rafu, iskrivljene, izoblicene face, kao daih je neko prikacio na struju od 110V. Dokaz sa kolikom lakocom Federer igra ovaj sport.
    (@&@, 30. jul 2015 15:26)

    # Link komentara

  28. I ja vise volim da gledam Brazil nego Nemce, ali na SP Brazil je primio 7 komada. I Perica Ognjenovic bolje igra za gledanje od Barezija Pepea Neste Kanavara Humelsa Terija ali...
     (Zoran, 30. jul 2015 15:23)

    # Link komentara

  29. Na vrhuncu? Federer je prethodnih 5godina(11,12,13,14 i 2015g.) osvojio samo jedan GS(2012g.) A Ilie kaze da je na vrhuncu i da ne treba da se povuce. Svašta. Godine cine svoje, to je moje mišlenje.
     (Zoran, 30. jul 2015 15:18)

    # Link komentara

  30. O tome ko je od njih trojice najbolji u ovom trenutku ne moze da govori statistika osvojenih trofeja (br. slemova,mastersa...)zato sto im karijere jos nisu zavrsene.Federer verovatno nece mnogo promeniti svoje brojke,Nadal ,pitanje je,Novaka samo teska povreda moze spreciti da drasticno ne promeni svoju trenutnu statistiku. Ja recimo mislim da ce Novak dostici njih dvojicu u broju slemova,daleko izmaci u broju mastersa,i biti bolji u medjusobnim duelima.Inace moje misljenje nije bitno ali recimo smatram da je Nadal bolji od Federera zbog odnosa medjusobnih duela.
    Sto se tice Novaka i Federera:Federer je stekao prednost dok je Novak bio decko, kada su bili obojica mocni Novak je bio uspesniji.Sada je Federer definitivno "pao" a Novak hara.Koliko ce potreti Federerovu prednost videcemo.Ja mislim potpuno.
    Licno mislim ,sto nije bitno, da su Nadal I Djokovic bolji igraci od Federera a sto se stila tice ukusi su razliciti.Ja sam se recimo divio kako Rafa "sve stize",.Novakov tenis je pun inteligencije i taktike.Fed je "gospodin"ali Rafa i Djokovic pobedjuju.Lepota izgleda nije dovoljna za pobede u medjusobnim duelima.
    Nastase je velicina ,kao i Vilander,ali i Mekinro...Svi oni imaju svoje misljene a ja kao niko tenisu podrzavam Meka a ne ovu dvojicu.
    (dragan, 30. jul 2015 15:15)

    # Link komentara

  31. Ukusi su razliciti.
    Ja ne volim tu igru Federera: jak servis, pa trk na mrezu...
    Ja recimo volim da gledam kad se borba razvije i kad traje i kad za igrace nema izgubljene lopte (a to je kod Novaka i Rafe). Meni je najbolji mec finale AO 2012 Nole-Nadal = 6 sati...
    Federer uopste ne trci za loptom, svaku malo tezu loptu on samo isprati pogledom, zatrese glavom i namesti kosu iza usiju... (to li je ta 'elegancija'?)
     (gradinar, 30. jul 2015 15:09)

    # Link komentara

  32. budjenje, 30. jul 2015 13:30
    Nisi se ti jos probudio...
    (anica, 30. jul 2015 15:06)

    # Link komentara

  33. Мислим да и сам Ђовак, па и Надал, више воле да гледају Федекса, него репризе својих мечева...Воли Србија најбољег свих времена, РОЏЕРА ФЕДЕРЕРА...
     (peRFect, 30. jul 2015 15:00)

    # Link komentara

  34. možda je federer ingeresantniji,ali nema sumnje ko je bolji
     (ko tamo peva, 30. jul 2015 14:47)

    # Link komentara

  35. "Pederer igra kao baletan, Nole igra muski tenis. To je razlika....
    (Zurkolomac, 30. jul 2015 13:10) # Link komentara"

    Kao prvo, Nole i Federer ne mogu da se porede jer Federe igra jednorucni bekhend...Tako igraju PRAVI muskarci.

    Po tebi je verovatno Miroslav Ilic bolji pevac od Pavarotija jer je "nas".
    (noleisthebest, 30. jul 2015 14:46)

    # Link komentara

  36. Što se toliko uzbuđujete što neko više voli Federera? Njegov izbor i stvar ukusa. Neki novinar ga je pitao i on je rekao ono što misli. Treba da prihvatimo činjenicu da ma koliko Nole bio dominantan, nije voljen u svetu kkoliko i Federer, iako je preogromna zvezda i voljeniji je i poštovaniji nego što mi to zaista shvatamo (ne mrze ga ljudi, naprotiv). Ali kada je poređenje sa Federerom (pa i Nadalom u pitanju), tu je ipak u drugom planu po popularnosti i ne možemo objektivno to da posmatramo i shvatimo, jer nismo neutralni. Verovatno je to delom zbog toga što su se njih dvojica pre njega podigli u vrh svetskog tenisa i tako pridobili neutralne fanove. Nole je ipak popularniji u Aziji, što će mu se sa finansijskog aspekta itetkako isplatiti i to što mu je glavni sponzor upravo iz Azije. I prestanite da budete sujetni. Ni vi niste realni kada vređate Nadala i Federera, a smeta vam kad neko kaže da mu je draži neko od te dvojice pre Noleta (a pri tome ništa ružno ne kaže o njemu).
    (Stanimir Branimir, 30. jul 2015 14:36)

    # Link komentara

  37. Covek nije nista ruzno rekao o Novaku a ponajmanje o Nadalu,,ne budite toliki teroricari zavere Srbi...
    (Soko, 30. jul 2015 14:36)

    # Link komentara

  38. Najlakse je steci naklonost zapadnog javnog mnenja tako sto ce neko reci da Novak ne igra interesantno a da je Federerova igra umetnost. Momentalno se sticu najjeftiniji moguci poeni. Iza svega se krije mrznja prema istoku. Lendl je bio najomrazeniji igrac 80-tih godina. Zna se da Novaka vole Kinezi, jos jedan razlog da ga mrze na zapadu, a i nosi majicu Japanskog proizvodjaca a ne Americkog. Milion razloga zasto Novak nije interesantan. Dve stvari se uvek provlace: prvo, da Novak navodno nije dzentlmen. Zabasurava se Federerovo sramno odustajanje sa finala mastersa 2 sata pre finala. Deranje Mekinroa na sudiju se smatra danas istorijskim trenucima koji su obelezili Vimbldon a kada se Novak dere na samog sebe onda je Srpski primitivac. Novak je na Vimbldonu igrao izuzetno ofanzivno, sa mnogo izlazaka na mrezu, vinera, smeceva. Smecevao je i na set loptama.
    (Goran, 30. jul 2015 14:27)

    # Link komentara

  39. ako cemo tako, sta onda za wavrinku treba da kazu?? samo on da igra, wavrinka igra deset puta lepse i ubojitije od federera, kada mu je dan wavrinka ima jace udarce nego kada je federeru dan!! ali zato moze i da izgubi od pere svisnjica !!
     (i ja sam u cudu, 30. jul 2015 14:22)

    # Link komentara

  40. Ovi Rumuni nam bas zavide pa ne znaju gde biju od muke.
    (rumun, 30. jul 2015 14:14)

    # Link komentara

  41. Jao, zaljubljeni Ilija! Što ga ne zaprosiš?
     (aleksandar, 30. jul 2015 14:09)

    # Link komentara

  42. Ne mogu da verujem... Covek izneo svoje misljenje sta se njemu dopada,a ljudi bi ga pojeli zbog toga...
     (JA, 30. jul 2015 14:05)

    # Link komentara

  43. dobro da si ti interesantan...
     (baja mrzovici pljevlja, 30. jul 2015 14:02)

    # Link komentara

  44. Tenis je profesionalni sport i igra se za novac i pobedu. Nije bitno da li se tebi svidja ili nesvidja ako neko ima taktiku koja donosi rezultate. Bitno je da je Novak raznovrsniji igrac, talentovaniji i mentalno mnogo stabilniji od Svajcarca. Naravno to se mnogima pa i tebi Nastase to sto Novak pobedjuje vaseg idola i razmazenka koji place kad izgubi to nedopada. Kako ste samo aplaudirali tokom poslednjeg finala na travi kada je Rodzer osvojio set bilo vas je mucno gledati. Pa zar i kad Novak bez premca pobedjuje nemate postovanja prema ovom velikom coveku da mu se poklonite i sportski cestitate.
    (andrej, 30. jul 2015 13:58)

    # Link komentara

  45. Osvojio je više trofeja od Đokovića.
    (Đoks, 30. jul 2015 13:20)
    Osvojio je turnire manjih kategorija(58 ukupno) dok je Nole uzeo 53, ali od toga Nole 9 GS, i 23 Mastersa...Ipak NEUPOREDIVO!!! Jos da dodam 5 godina karijere pred Novakom, i to po svim prognozama bericetnije od ove do sada...
    (jerkovic, 30. jul 2015 13:57)

    # Link komentara

  46. Ја јесам Нолофил, како то неки овде иронично називају, и тиме се дичим, уопште се не стидим тога. Сваки коментар против тог човека ми је просто сувишан, свака хвала на месту.
    А у време кад су Надал и Роџер били највећи супарници, увек ми је била занимљивија борбеност Надала од 'елеганције' Федерера. Данас ми се пре чини да се један допинговао, а други био без икакве конкуренције, али то је само моје мишљење.
    За крај ћу само рећи - 4 титуле Мастерс 1000, 2 гренд слема, финале РГ, само у овој години.
     (student, 30. jul 2015 13:55)

    # Link komentara

  47. Pa i ja volim da gledam Federera, niko tako lepo ne place kad izgubi kao RF...
    (Toliko, 30. jul 2015 13:53)

    # Link komentara

  48. nekad samo bude tako, kao do sada, novak neka bude dosadan, neka igra ruzan tenis a federer neka igra leprsavo, najlepse, a neka bude i poredak na listi isti!! vise nego duplo u korist novaka!! na pravoj, race listi za london!! to je isto kao da poredite real madrid i recimo levante i kazete levante igra lepse od noge do noge ulozili su samo 10 miliona i izgubili samo 3:1 od reala, ovi igraju ruzno, samo na ronalda i to je to, a razlika na tabeli duplo u korist reala!!
     (i ja sam u cudu, 30. jul 2015 13:49)

    # Link komentara

  49. Ovaj 70-deset godišnjak vuče kompleks zvani - Čausesku.
    Kada ne zna kako da skrene pažnju na sebe, on minimizira prvog na svetu.
    Uživam u ovakvim izjavama jer "za dobrim konjem prašina se diže "
    (helena, 30. jul 2015 13:46)

    # Link komentara

  50. Baš nas zanima izjava velikog nzm ni ja kog tenisera

    Wilander je majstor za igranje i prognozu
     (Nikola Erakovic, 30. jul 2015 13:45)

    # Link komentara

  51. Ajde Srbadijo, izguglajte malo Federerove najbolje poteze da se uverite o cemu covek prica. Forhendi, bekhendi, voleji, pasinzi, improvizacije, slajsevi(bekhend i forhend), drop-sotovi, udarci kroz noge(u toku poena "iz cista mira"), udarci iza ledja... Uporedite te udarce sa Nadalovim ili Djokovicevim, pa cete shvatiti na sta misli Nastase pod raznovrsnoscu i talentom. Medjutim, sta to vredi pricati ljudima koji pre desetak godina nisu imali pojma o tenisu i kada je na ovom portalu bilo dvadesetak komentara o istom. Danas 100 komentara na najobicniju vest od onih koji prate tenis 3 godine i misle da sve znaju.
    (Pozdrav za B92, 30. jul 2015 13:42)

    # Link komentara

  52. Sada svi mrzimo ovog.Jel tako nolobotovi?Kako samo moze da dira naseg Nola?
     (Murray armija, 30. jul 2015 13:38)

    # Link komentara

  53. Novak je interesantan (u igri) ONOLIKO koliko mu je 'interesantan' njegov PROTIVNIK, Noletova igra je... pametna. Žao mi je što takva veličina (iz drage i prijateljske Rumunije) ne podržava i navija za Noleta.

    BTW, Nastase je bio zaista veliko ime u 70-im, ubedljivo najveći šoumen i šmeker generacije - uostalom ne bi JEDINI u istoriji Vimbldona dobio DOZVOLU da igra u opremi koja NIJE bela!
    (igrao je u žutoj)
    (basket majstor NS, 30. jul 2015 13:36)

    # Link komentara

  54. Nastase se izjasnio u svom provokativnom stilu. Sumnjam da duboko u sebi misli ono šta je rekao, ne bi bio Nastase. Kao igrač i posle bivši igrač pokazivao je veštinu, inteligenciju i neku selektivnu originalnost. I ovaj stav je originalan, ali ga malo ljudi shvata, pogotovo ozbiljno. Medjutim , stav mu je zgodan za polemike i to zanimljive. Od kada je Novak najbolji teniser odjednom se u svetu tenisa afirmisao pojam "elegancije" kao zamena za goli kvalitet. Hajdemo baš o tome: naime, Novak nije ništa manje elegantan, ako ne i elegantniji jer mu je na raspolaganju daleko veći broj različitih pokreta iza kojih je uvek neka ideja; elegancija se ponekada meša sa lakoćom izvodjenja poteza, tu je Federer veoma jak jer ima rafiniran osećaj za lopticu ali samo u okviru poteza koje može da izvede, talenat Federera za običan teniski potez je možda neuporediv što nije preterano bitno ; Novak može da izvede daleko više poteza od kojih neke "izvlači" atletizmom neviđenog kvaliteta koji Federeru nije uopše dostupan, on je ispod te kategorije kao što je i na rang-listi ispod, i to onoliko. U svakom slučaju, Novakova dominacija stvara teren da se pokrene Revijalni tenis, tamo bi veliki deo publike mogao da se nauživa lepotama bez kvaliteta ili osetno slabijeg u odnosu na onaj koji vlada pravim tenisom. To bi Nastase kao originalnu ideju mogao da "lansira", čak da bude i direktor te nove grane tenisa. Da se ljudi lepo odmore od Novakove dominacije pošto je ionako dosadan i skoro netalentovan
    (Gigantski patuljak, 30. jul 2015 13:34)

    # Link komentara

  55. Od velike većine ovde napisanih komentara Novak bi se postideo.
    U svakom slučaju o ukusima se ne raspravlja. To što sa Nastaseu više dopada Federerov tenis nije razlog da ga vređate.
    Žao mi je što ne umemo da budemo dostojanstveniji u obožavanju i poštovanju našeg Noleta.
    (perec, 30. jul 2015 13:33)

    # Link komentara

  56. Svako ko prati tenis malo duze od 2007/11-te ce se sloziti sa Nastaseom.
    Djokovic i Nadal su cist primer upornog rada i treniranja dok je Federer cist primer talenta (nisam btw "Roger fanatik", volim tenis kao sport i nemam "izrazitog favorita"). To vam je nesto kao Ronaldo-Messi poredjenje... Prvi je upornost i trening dok je drugi cist talenat. A da ce napadacki skoro uvek pobediti defanzivni tenis imate na primeru ovogodisnjeg finala RG-a, proslogodisnjeg polufinala USO-a, Soderling 2009 na RG-u, itd... itd... i kao jos jedan ocigledan primer imate Rafino rano ispadanje na zadnja 4 Wimbledona. Ko krene da napada i pogadja duze od jednog seta, taj sigurno dobija igrace kao sto su Nole i Rafa... i to vam je cinjenica dokazana xxx puta. Navijati je lepo i Novak to itekako zasluzuje ali... napadacki tenis > defanzivni tenis.
     (budjenje, 30. jul 2015 13:30)

    # Link komentara

  57. Rodji svaka cast- i pored toga sto ga je Nadal izbrijao i oprao i postao nocna mora za njega on nije odustao, docekao je da nadal ofali, ali onda ga je Novak nastavio da cepa. A on i dalje pokusava, koprca se, dodje na prag pruzi ruku pa ga lupe po prstimas i opet isto...
    Ipak on pokusava da se bori, da se popne na vrh--Bez obzira da li je zbog sponzora, ili da bi otezao drugima(citaj Novaku) da mu pokvari rekorde ili zbog neceg drugog-treba mu priznati upornost.
    I na kraju bice upamcen kao suvereni broj tri ovog doba,iza Novaka i Nadala.
    On je toliko bolji od Mareja da mu Marej ne moze ugroziti suvereno trece mjesto.
    (ubjedljivo treci, 30. jul 2015 13:23)

    # Link komentara

  58. Da, moguće da Đoković nije interesantan jer je najbolji i stalno pobeđuje...
    (Ibanez, 30. jul 2015 13:22)

    # Link komentara

  59. Šta je ovaj čovek uradio u životu pa da ovako priča o Đokoviću?! Ah, da...
    (Marx, 30. jul 2015 12:29)

    Osvojio je više trofeja od Đokovića.
    (Đoks, 30. jul 2015 13:20)

    # Link komentara

  60. Ja više volim da gledam tudje žene ali moram da živim sa mojom.
     (dusko, 30. jul 2015 13:17)

    # Link komentara

  61. a ko je ilie nastase ?!
     (branislav, 30. jul 2015 13:13)

    # Link komentara

  62. covek je samo rekao ono sto je ocigledno i sto 90% populacije koja prati tenis misli....
    Mada se ne bih slozio da je nadal zanimljiviji od Djokovica, meni je Nadal najdosadniji, upropascava igru, strasno monotom igrac defanziva bezanje iza osnovne linije i trcanje trcanje trcanje...

    Federer igra lepo, ostali se upinju upinju, muce i znoje.
    (slash, 30. jul 2015 13:12)

    # Link komentara

  63. Pederer igra kao baletan, Nole igra muski tenis. To je razlika....
     (Zurkolomac, 30. jul 2015 13:10)

    # Link komentara

  64. Koga briga sta misli ova nebitna rumuncina...
     (Zurkolomac, 30. jul 2015 13:09)

    # Link komentara

  65. Gde više voli da ga gleda kada gubi od Nadala ili Novaka nije rekao.
     (Nebojša, 30. jul 2015 13:01)

    # Link komentara

  66. Ali neki ovde koji pisu da je igra Nadala ravna. Pa idite gledajte neki drugi spory strucnjaci, o tenisu pojma nemate.
     (tsar, 30. jul 2015 12:59)

    # Link komentara

  67. Recept protiv Federera: samo duboko i na backhand....gotovo
     (umetnik nekad poznat kao princ, 30. jul 2015 12:58)

    # Link komentara

  68. Zasto se bunite covek nije rekao da Federer igra bolje vec drugacije,kako se njemu svidja.Nemojte mrzeti Federera,ne verujte medijima sve :)
    (Med, 30. jul 2015 12:57)

    # Link komentara

  69. Da je Novak svajcarac imao bi mnogo hvalospeva kao Rodzer. Novak je Srbin i ta cinjenica mnogima smeta.
     (Una, 30. jul 2015 12:54)

    # Link komentara

  70. Sta recinego da je pravi Rumun, nema mu pomoci.
     (Trener, 30. jul 2015 12:47)

    # Link komentara

  71. Ovi navijaci Federera izgleda svi isti kao i on,ne mogu nikako sebi priznati da je neko bolji od njega zadnjih vec 5-6 godina i ovo im je zadnja slamka-Federer je najatraktivniji,najelegantniji,blablabla...pa nikad mu to niko nije ni sporio,ali sta znaci taj njegov "elegantni" jednorucni backhand ako mu je to velika slabost koju i Nole a pogotovo Rafa forsiraju i na taj nacin ga pobjedjuju?!...a za Noleta reci da je dosadan-to je cista zavist jer nema sta drugo da mu prigovori-igra mu je najkompletnija od svih(mnogi kazu i u istoriji),na pocetku karijere je (uglavnom)gubio od Rafe i Rogera ali to mu je pomoglo da shvati gdje su mu slabosti i sta treba da popravi u svojoj igri i sa godinama je postao ovo sto je sada-kombinacija ove dvojice jer kada treba moze igrati ofanzivno kao Roger i braniti se kao Rafa,zato i jeste najbolji jer nema ni jednu manu...a ti Ilija :) idi gledaj mec Monfis-Kirgios,tu sve ima da prsti od atraktivnosti i elegancije,ako ti je to smisao tenisa i mjerilo necije vrijednosti
    (EmanuelGinobili, 30. jul 2015 12:46)

    # Link komentara

  72. Jeste, Nole se mnogo potresao sto ti vise volis da gledas Rodju i Rafu. Ne moze to da podnese nikako!
    A to da Rodja igra sve perfektno, nije tacno...najbolje se primecuje u mecevima sa Noletom, tada se svi njegovi nedostaci primete, pogotovo posle riterna! Novak ne igra defanzivan tenis, on igra tenis koji je kombinacija svega pomalo...uzivanje!
    (anica, 30. jul 2015 12:45)

    # Link komentara

  73. @(Frenklin Klinton, 30. jul 2015 11:20):

    Ne, realno nije u pravu, a to sto se tebi ta cinjenica ne svidja, kao i cinjenica da je Nole dominantno broj 1, e to je vec druga stvar...
    (Berliner, 30. jul 2015 12:39)

    # Link komentara

  74. Ovaj lupeta kao i JUMKO!
     (đeneral, 30. jul 2015 12:38)

    # Link komentara

  75. Pretpostavljam da je potrebno da se desi neki izuzetan sklop nesrećnih poremećaja u glavi da se izjavi nešto ovakvo.
    (Kapetanili, 30. jul 2015 12:33)

    # Link komentara

  76. Volim i ja da gledam Rođu, atraktivan je igra lepa na oko. Ali Nole nije ništa manje atraktivan, još je efikasniji od Rođe. Podjednako igra sa obe strane (BH i FH). Nema lepših mečeva nego Nole i Rođa. Rafina igra je ravna, top spin iz sve snage iz forhenda. Počeo da mixuje sa slajsom i trudi se na BH od kako je Nole počeo da ga dere. Servis uvek isti. Kod Noleta i Rođe ima svega, svi udarci su tu, sve vrste servisa, prava mentalna borba. Živ bio Rođo.

    Uzgred matori je prolupao. Pa pogledajte malog tutu bugarina, skinuo je Rođu čak i duple čarape nosi. Bolesno koliko ga kopira i skida i ne vredi opet, druga liga.

    P.S. na kraju godine uvek ATP daje rang listu najboljih mečeva i uvek su Noletovi mečevu u vrhu.
    (šetač, 30. jul 2015 12:32)

    # Link komentara

  77. Federerova igra se bazira 70 posto na servisu. Pametnom dosta.
     (pribil, 30. jul 2015 12:31)

    # Link komentara

  78. Šta je ovaj čovek uradio u životu pa da ovako priča o Đokoviću?! Ah, da...
     (Marx, 30. jul 2015 12:29)

    # Link komentara

  79. ko god se i malo razume u tenis zna da covek govori istinu. djokovic i nadal su veliki igraci, ali nisu imali srece jer igraju u eri federera i uvek ce biti u njegovoj senci.
    (zadnji vezni, 30. jul 2015 12:26)

    # Link komentara

  80. Logična izjava Balkanca. Pojavom Noleta ostao je u debeloj senci, sav je prozebo, usne i prsti su mu poplavili...
    (SIN LOVCA NA MEDVEDE, 30. jul 2015 12:24)

    # Link komentara

  81. Nastasr nemas ti pojma , dosadnije je gledati pederera no Djokovica Djokovic igra najlepsi i najbolji tenis i plus po tvojoj prici da niko ne kopira pederera naravno da ne jer ga slabo ko voli kao drugo ako nisi znao dimitrov kopira pederera i kao trece Djokovic je najaci i najbolji teniser u istoriji pederer mu nije ni blizu
     (Nino, 30. jul 2015 12:23)

    # Link komentara

  82. @Darko A Djokovic nije osvojio nista dok su ta dvojica bila tu...
     (Jumko, 30. jul 2015 12:17)

    # Link komentara

  83. Gaske igra slično, Tomi Has...ali nisu svi za top 10
     (dare 011, 30. jul 2015 12:16)

    # Link komentara

  84. Svako ima pravo na svoje misljenje...
     (bucika, 30. jul 2015 12:14)

    # Link komentara

  85. Ovako, čoveka ne treba pljuvati, ima pravo na svoje mišljenje I ukus. Sa njim bi se složio samo da je FedEx od početka karijere imao za protivnike sadašnjih top 4, pa I top 10. Ne, njegovi glavni rivali za dugo vremena su bili Safin, Rodik I Filipusis, koji su za dve klase ispod sadasnjih top 5, a mozda I prvih deset. Pojavom Nadala, poceo je potop Federera, tako da u medjusobnim duelima Nadal ima duplo vise pobeda, a I Djokovic ce uskoro imati I tu pozitivan skor. Uporedite danas-Federer, pa Djokovic, Nadal, Vavrinka, Nisikori, Marej, Del Potro (kada je zdrav), Ferer, Berdih, pa I Raonic, Conga, Izner.. sa Rodikom I Filipusisom, jednostavno Federer je imao veliku srecu da dugo godina ima lake protivnike koje je mleo....Zato neka ima I sto titula, bitno je u kakvim okolnostima su osvojene...I zato se ne slazem se sa doticnim u pogledu "sve je osvojio", jer vec tri godine nema osvojen GS, I svega nekoliko mastersa. Pojavom Nadala , I velike cetvorke, posebno Noleta..on odavno nije najbolji....niti ce biti...
    (igor, 30. jul 2015 12:14)

    # Link komentara

  86. Ne mogu da prezale to sto je Nole najbolji na svetu pa to ti je.
    (Bista, 30. jul 2015 12:14)

    # Link komentara

  87. Istina i to gola

    Dovoljno je da udjes u wikipediu, nadjes roger federer career statistics, tamo ima ogromna tabela slikovito napravljena sa raznim bojama gde su rezultati na GS, mastersima, WTF, DC, broj pobeda na podlogama, u sezoni, broj finala, titula, prakticno sve, i da povuces veliku liniju izmedju sezona 2007 i 2008 i onda uporedis Federerove rezultate od pocetka karijere do kraja 07 i od 08 do danas !!! Pogledaj, mnogo toga zanimljivog ces videti ! A ove price Federer elegantan, Federer gospodin, Federer ovo, Federer ono su verovatno najvece besmislice i budalastine u istoriji svetskog sporta! Ej Federer gospodin??? Sponzori te plate da u pantalonicama izadjes na finale Wimbledona da bi odigrao teniski meč i ti si gospodin ??? Velika glupost i besmislica, da li je bio gospodin kada je opsovao Mareja ? Ponasa se lepo kada sve ide kao podmazano, kada zaskripi onda i nije tako blistav i to se vidi na svakom mecu i danas i pre 8, 9 ili 10 godina, samo je pitanje da li to neko hoce da vidi !

    Sto se tice Djokovica, on je najuspesniji igrac zlatne ere tenisa i to je za sada dovoljno, a jos nije zavrsio !
    (Svete, 30. jul 2015 12:13)

    # Link komentara

  88. Svako ima pravo na svoje misljenje,covek je rekao sta je njemu interesantno,kao i svaki posmatrac i zaljubljenik u tenis sto ima svoju listu igraca koje voli vise da gleda od drugih.Samo ne znam kakva vaznost ove vesti je za novine za koga ovaj navija.Da se radi nesto o bivsoj karijeri pa razumeti ali o navijackoj ostrascenosti to je tako nebitno da bi se naslo u novinskom izvezstaju.
    (poznavalac, 30. jul 2015 12:13)

    # Link komentara

  89. nisam neki preterani fan djokovica ali cu samo reci?: bivsi rumunski teniser wtf???
    (pegla, 30. jul 2015 12:12)

    # Link komentara

  90. meni su najinteresantniji rumunski teniseri...
     (brain challenge, 30. jul 2015 12:04)

    # Link komentara

  91. Jel' ima išta interesantno i atraktivno u tenisu?
     (boda, 30. jul 2015 12:03)

    # Link komentara

  92. Novakova igra je sve samo ne dosadna. Ako vratimo film 5 godina u nazad, uvek je bio akter meca koji je proglasen za mec godine. Pa kako je onda dosadan? Jedino sto je dosadno kod Novaka je sto pobedjuje u 95% finala, a to iritira navijace njegovih protivnika.
    (sasa jokic, 30. jul 2015 12:02)

    # Link komentara

  93. Sto je vise ovakvih, to mi je draze zbog Novaka. Federer je daleko od kompletnog igraca jer mu nadobudnost sav kvalitet umanjuje. Ako gledas a ne vidis pravi kvalitet kompletne licbosti....dzabe gledas...
    (dejan, 30. jul 2015 12:01)

    # Link komentara

  94. Novak je najbolji hrvatski i srbski tenisac svih vremena :)
     (Zvone, 30. jul 2015 12:00)

    # Link komentara

  95. eto, sad znamo i to....mnogo nam je lakse i Zemlja se nije pomerila...
     (realan, 30. jul 2015 11:59)

    # Link komentara

  96. Covek ima svoje misljenje i argumentovao ga je. Nije pljuvao Nadala i Noleta nego rekao sta misli. I mi smo se gotovo svi divili Federeru dok se nije Nole pojavio, jednostavno milina ga je gledati. I ja navijam uvek za Noleta i na stranu sta mislite o Federeru, ali njega je milina gledati i nije slucajno sto ima toliko navijaca. A jedan od njih je ocigledno Nastase.
     (JimBeam, 30. jul 2015 11:58)

    # Link komentara

  97. Opa. Osvajac 2 GS (slovima DVA) kaze da je covek koji je osvojio 12 GS (slovima DVANAEST) nezanimljiv i da treba nekog da kopira. Deda idi pecaj,igraj sah...
    (Draza_Olmajti, 30. jul 2015 11:58)

    # Link komentara

  98. "momci igraju onako kako im najviše odgovara i kako misle da imaju najveću šansu za pobedu"

    I to je sve što ima da se kaže ovim povodom. Naravno, gospodin Nastase (koji je bio veliki teniser i boem, za mlađe koji ne znaju) kao i svako drugi ima pravo da navija za ovog ili onog. I ja sam uvek više voleo Medžika nego Džordana, ili danas Mesija više od Kristijana Ronalda, gledanje Zidana kako igra je najveći praznik za oči svih vremena, a prilično sam siguran da je Jugović bio najbolji igrač velike Zvezde. Sve su to pitanja ukusa. Kada jedan Nik Bolitijeri posle 60 godina karijere u prvoj nedelji Vimbldona kaže da je Novak JEDINI kompletan igrač koga je u životu video i da je sve sem njegove pobede iznenađenje, verovatno ima i onih koji se ne slažu. Pomirimo se više sa tim da Rodžer ima više pristalica i te se stvari na silu ne mogu menjati i ne treba da se menjaju. Uživajmo u tome što taj veliki igrač na svom omiljenom terenu, uz veliki pritisak medija i publike ipak dva puta gubi od našeg čoveka u finalu!
    (Mik, 30. jul 2015 11:57)

    # Link komentara

  99. Meni su smesni komentari citalaca na ovu izjavu...
     (jegood, 30. jul 2015 11:57)

    # Link komentara

  100. A meni je cak i Vulin interesantniji od tebe
     (ma ne, 30. jul 2015 11:57)

    # Link komentara

  101. Izvini, a kome si ti interesantan?
     (Boban BG, 30. jul 2015 11:56)

    # Link komentara

  102. Sto je vise kleveta i lazi Novak nam je miliiji i drazi. Nastase je tipican evropski istocnjak iz bivseg sovjetskog lagera, servilan do besvesti.
     (Bata Stojkovic, 30. jul 2015 11:53)

    # Link komentara

  103. Čovjek je rekao mišljenje većine ljubitelja tenisa,bez navijačkih strasti. Nema se šta ni dodati ni oduzeti.
    (Damir, 30. jul 2015 11:53)

    # Link komentara

  104. Matora drtina,što bi rekli pisci.
    (nikol dz. femija, 30. jul 2015 11:53)

    # Link komentara

  105. To što smatraju da Federer igra tenis života samo pokazuje da je Novak veci od "najvećeg "!
     (Boro, 30. jul 2015 11:52)

    # Link komentara

  106. ja najviše volim da gledam Federera, ali kako gubi od Đokovića!
     (ivan, 30. jul 2015 11:52)

    # Link komentara

  107. I našli ste komentatora,do mojega
     (DavorDax, 30. jul 2015 11:51)

    # Link komentara

  108. Kad neko velica Federera u odnosu na Noleta, ne svidja mi se i ne slazem se sa njim,ali mogu da razumem, ali kada daju prednost Federeru u odnosu na Nadala, to nikako ne mogu da skontam, pa medjusobni skor je 23:10 u korist Spanca. Kad je Rafa imao 18-19 ,klinac, a fed na vrhuncu, vodio je Nadal sa 6:1 u mecevima. Nikada , sem na travi(a to je jedan,do dva meca godisnje), federer nije bio u prednosti u odnosu na Rafu. Sem naseg Noleta, niko Rafi ne moze nista kad je zdrav i na svojih 90-100%.
     (kima, 30. jul 2015 11:51)

    # Link komentara

  109. @ (Test, 30. jul 2015 11:27)
    lepo ti u tekstu pise - nekadasnji #1, osvajac 58 turnira od cega 2 grend slema.
    verovatno je vise stvari o tenisu zaboravio nego sto ces ti ikada znati, i tvoje pitanje "ko je ovaj i odakle se javlja" manje govori o nastaseu, a vise o tebi.
    uprkos tvom misljenju, tenis je postojao i pre djokovica, i bilo je i ranije velikih tenisera, pa uzmi malo i procitaj o njima, edukuj se i na kraju i upristoji.
    verovatno ni za bekera ne bi znao da nije djokovicev trener.
    (mrmlj, 30. jul 2015 11:48)

    # Link komentara

  110. Iliju Nastasea nisam voleo ni kad je bio igrac (ovo sto rade danas Bagdatis,Fonjini ili Kokinakis) je malo dete za ponasanje ovog bivseg sampiona!
    A to sto voli da gleda vise Rocka,pa niko mu to nebrani,niti je to toliko vazno,posebno nama koji ne vidimo nista lose u igri naseg Novaka!
    (Branko As., 30. jul 2015 11:46)

    # Link komentara

  111. Ne prdi
    (Nemanja, 30. jul 2015 11:46)

    # Link komentara

  112. @...Svi mi koji smo iz prve pomislili da je na slici ćale Jašara Ahmedovskog.
    (dr Zoki, 30. jul 2015 11:25)

    Sada kad pogledah sliku,ahaahahahha:)
    Dao sam joj svoju sliku,jer nemadoh nista drugo...
    Jasare, legendo.
    (kimiko, 30. jul 2015 11:43)

    # Link komentara

  113. Mi Vrscani bi na ovo samo rekli"Rumunska posla", ko razume SHVATICE!!!
    (Milan, 30. jul 2015 11:42)

    # Link komentara

  114. Ovo onaj pusac from X files? Kako glup odgovor na pitanje zasto voli da gleda Federera. Zato sto moze da uradi sve! To apsolutno nema veze sa zivotom. Jel si ti gledao sta sve moze Djokovic? Masina od tenisera, kombinacija Federera i Nadala. Sa obojicom je odigrao H2H najvise u istoriji i bukvalno su izjednaceni. Dok tvog Rogera onaj Nadal bije sa vise od 10 pobeda. I to ti zanimljivo da gledas? Polako zavoleces i ti da gledas Novaka, nije daleko taj dan.
     (Ratko, 30. jul 2015 11:41)

    # Link komentara

  115. Ja vas Srbe nikako ne kontam... Jeli vi mozete i malo biti objektivni ?? Gotivim Noleta ali samo retardiran covjek moze reci da je njegov tenis lijep za oko. Niko ovde ne govori jeli ta vrsta tenisa efikasna ili ne.Federer igra najljepsi tenis uz Stefana Edberga ikad na atp turu.Njegovi pokret su magicni i vidi se da je to talenat dok Rafini i Noletovi su rad rad i rad bez puno magije.
    (Mr_Melbourne, 30. jul 2015 11:41)

    # Link komentara

  116. Niko bre da napiše da je ta famozna Federerova igra bila uglavnom protiv igrača tipa Rodio, Hjuit i Nalbandian, jbt koja konkurencija!? Opšte je poznato da teniseri igraju koliko im protivnici dozvole, pa je tako naš dragi Fedza protiv Nadala popaso desetak debakla, i otkada su se Nole i Rafa pojavili "legenda " osvojila 2-3 Gren Slema.

    Pogledajte samo konkurenciju Noletovu i u koje doba on vlada suvereno i sve će vam biti i više nego jasno. Da nije bilo onog fenomenalno Vavrinke (koji i tog Federera oducio od tenisa) u finalu Garosa, već bi Nole bio najbolji svih vremena, ali biće i ovako nemam sumnje.

    Jer, bitna je i era u kojoj je neko vladao, a Federer je vladao u eri poluigraca, dok Rafa a pogotovo Nole ima najjaču konkurenciju.
     (ovako, 30. jul 2015 11:40)

    # Link komentara

  117. Cinjenica je da niko nema takvu eleganciju i lakocu kao Rodzet, ali je cinjenica i da nikada vise nece pobediti naseg Noleta...Isto tako lepota igre Ronaldinja i Pirla je nemerljiva sa Mesijem i Ronaldom, ali poslednja dvojica drze rekorde
     (Pametan, 30. jul 2015 11:39)

    # Link komentara

  118. Nema druge odmah tražiti objašnjenje od Rumunskog ambasadora u Beogradu.
    (Klikni klik, 30. jul 2015 11:35)

    # Link komentara

  119. Kako se ljudi uzbude čim neko dira Novaka, neverovatno. Nemati lične uspehe, a pritom preterano glorifikovati tuđe uspehe je gadna kombinacija.
    (Celt, 30. jul 2015 11:35)

    # Link komentara

  120. da Novak igra defanzivno i ima u finalu Wimbledona 56 winnera. smešni su ovakvi komentari
     (mag, 30. jul 2015 11:33)

    # Link komentara

  121. E ko se sve danas nece naci da pljuje po Djokovicu. Ovaj bugarin Ilija ne bi uzeo poen tom dosadnom Djokovicu.
    (Novak car!, 30. jul 2015 11:31)

    # Link komentara

  122. Covek u jednoj recenici kaze jedno, pa u sledecoj pobije sam sebe.. "Volim da gledam ofanzivce protiv defanzivaca", a onda izjavi kako bi gledao pre Nadala nego Novaka.. Posto je, jelte, Nadal olicenje ofanzive, i u medjusobnim duelima je on taj koji vodi igru.. Svasta pricaju ove izlapele legende. Volim i ja Nadala da gledam, ali ne lupam gluposti ko maksim po diviziji..
     (znate li vi momci, 30. jul 2015 11:29)

    # Link komentara

  123. Apsolutno razumem ljude kojima je dosadno da gledaju Novaka, bilo bi i meni da ne navijam za njega, nista dosadnije nego gledati mec kome je ishod poznat.
    Novak je suvise savrsen da bi bio zanimljiv. Inace meni su zanimljivi za gledanje Franciski teniseri, Santoro je bio cudo, Lodra takodje, sad Momfils, dok rado gledam i ostalje, poput Conge i Gaskea. Mozda su tek malo manje zanimljivi Simon i Sardi. Spisku zanimljivih dodao bih harizmaticnog Bagdatisa, incidentnog Fonjinija i inatdziju i ljutka Gulbisa.
    (Dott, 30. jul 2015 11:29)

    # Link komentara

  124. Apsolutno razumem ljude kojima je dosadno da gledaju Novaka, bilo bi i meni da ne navijam za njega, nista dosadnije nego gledati mec kome je ishod poznat.
    Novak je suvise savrsen da bi bio zanimljiv. Inace meni su zanimljivi za gledanje Franciski teniseri, Santoro je bio cudo, Lodra takodje, sad Momfils, dok rado gledam i ostalje, poput Conge i Gaskea. Mozda su tek malo manje zanimljivi Simon i Sardi. Spisku zanimljivih dodao bih harizmaticnog Bagdatisa, incidentnog Fonjinija i inatdziju i ljutka Gulbisa.
    (Dott, 30. jul 2015 11:29)

    # Link komentara

  125. Pošto je on iz " EU " logično da mu je draži. Meni lično je ljepše gledati Novaka.
     (anto petricevac banjaluka, 30. jul 2015 11:28)

    # Link komentara

  126. normalno. svako normalan bi prije otisao na federerov mec nego da mec ova dva defanzivca!
     (FR 4 EVER, 30. jul 2015 11:28)

    # Link komentara

  127. Dobro čovek je pristrasan jer je očigledno navijač Federera, ali da napiše da je Federer svestran igrač... OK, Federer jeste do sada najbolji svih vremena, ali čim neko napadne Federera i otera ga u ofanzivu, ovaj se pogubi ko malo dete i to mu se slabija strana, dakle nije svestran, ima rupu :)
    (Milenko, 30. jul 2015 11:27)

    # Link komentara

  128. realno covek rekao sve
     (ofc, 30. jul 2015 11:27)

    # Link komentara

  129. Pa da.. stvarno je mnogo interesantnije gledati Rafu jel nikad ne znaš kakav će biti ishod meča, dok kod Đokovića odmah znaš da pobeđuje i da će biti prvi.
    BTW ko je bre ovaj? Odakle se više javljaju.
     (Test, 30. jul 2015 11:27)

    # Link komentara

  130. "Nastase, koji je tokom karijere osvojio (samo)DVA Gren slema i bio prvi na svetu, istakao je da je Federer atraktivniji od dvojice konkurenata, za koje kaže da mu nisu previše interesantni."

    Za pametnog dosta.Smučiste se ljudima sa ovakvim naklapanjima.Dosta bre više ,idite na more opustite glavu avgust je!
    (Pera, 30. jul 2015 11:26)

    # Link komentara

  131. Mozda voli da ga gleda ali je RF inferioran u susretima sa NĐ.
     (C i n i k, 30. jul 2015 11:25)

    # Link komentara

  132. Svi mi koji smo iz prve pomislili da je na slici ćale Jašara Ahmedovskog.
     (dr Zoki, 30. jul 2015 11:25)

    # Link komentara

  133. Federer se naosvaj'o turnira dok su mu glavni konkurenti bili razni Hjuiti i Rodici.Kad je dobio prave konkurente osvojio je vimbeldon prije tri godinem, master 1000 neznam da li je ijedan u ovih par godina.....Treba reci istinu.
    (Darko, 30. jul 2015 11:25)

    # Link komentara

  134. Naravno da volim kad Novak pobeđuje, ali slažem se sa ovim mišljenjem
     (yu, 30. jul 2015 11:24)

    # Link komentara

  135. Ma vodi ga kuci...
    (AJA, 30. jul 2015 11:24)

    # Link komentara

  136. Ovo su čiste subjektivne kategorije i tu nema polemike jer čim se dodje na teren ko igra lepše ili zanimljivije, rapsrava i argumenti gube smisao.
    Da li je lepši jednoručni ili dvoručni bekend, jeste ,kruna takvih rasprava.
    Za dokone, na plaži ili u kafiću, odlična tema da se ubije sat ili dva.
    Ostali ili vole tenis ili vole jednog igrača; a to jeste suštinska razlika o kojoj ne bih mnogo.
    (danilo, 30. jul 2015 11:24)

    # Link komentara

  137. Sta sa backhendom?!!! Raznovrsan dok mu ne bacis na backhand! Odlican igrac sa velikom manom!
    (Eeeee moj strucnjace!, 30. jul 2015 11:23)

    # Link komentara

  138. Najjace mi je kad citam sta je rekao neki lik protiv novaka, a otprilike mu nije ni do kolena...Mozda bih mogao i ja da se prijavim pa da dam misljenje...
    (Niche, 30. jul 2015 11:22)

    # Link komentara

  139. No1e izgleda opet mora da osvoji par GS i da pobedi Federera pa da zapuši usta kritičarima. Čovek se smorio koliko ih ima među teniserima, ali i van granica sporta. Ovo mi je ulepšalo dan kada je rekao da bi pre gledao Nadala od No1eta. Ali ne brinite, naći će No1e vremena i za sirotinju.
     (SRBin, 30. jul 2015 11:22)

    # Link komentara

  140. Realno,u pravu je,a to što se vama ne sviđa njegova izjava,to je druga stvar
     (Frenklin Klinton, 30. jul 2015 11:20)

    # Link komentara

  141. Ajde bre Rumun ko te sta pita,da stojis mirno kad govoris o Noletu!!!
     (Grobar ceo zivot, 30. jul 2015 11:16)

    # Link komentara

  142. Укуси су различити и о њима не треба расправљати, међутим сасвим је логично да ће неко играти онако како му одговара и како мисли да ће му таква игра омогућити победу.Наравно поштујући правила и фер плеј.Коме се неко од поменуте тројце несвиђа немора да га прати.
     (домаћин, 30. jul 2015 11:16)

    # Link komentara

  143. Živa istina...
     (dule, 30. jul 2015 11:14)

    # Link komentara

  144. Klasicna zapadnjacka propaganda. Citao sam redovno britanske portale u toku ovogodisnjeg Vimbldona. Isto tako, svi su navijali i uzdizali Federera. Kada ih neko upita "zasto", niko, ali NIKO nije mogao dati smislen odgovor. Te, Rodzer je "gracilan", te Rodzer je "gospodin", te Rodzer "najvise zasluzuje da opet trijumfuje", itd. Najdalje je u pljuvacini prema Novaku otisao Daily Mail. Ali, Djokovic im je svima zatvorio usta-na terenu!
    (Vlado Banja Luka, 30. jul 2015 11:14)

    # Link komentara

  145. Postovao sam Federera kad je dominirao, ali pravo da vam kazem toliko mi je vise preko glave idealizovanje Svajcarca kao da je bog. Federer odavno vise nije najbolji. Mnoge poznate licnosti isticu njegovu harizmu. On ima daleko manje harzime od velikana profi sporta npr Dzordana, Muhameda Alija , Maradone, Senne ili recimo u njegovom sportu ono sto je bio Agassi a sada je Djokovic . Gore navedeni imali su odredjenu dozu arogancije ali to je fanovima bilo jako zanimljivo, kad Federer to istice to poprima u potpunosti drugaciji oblik. Kontradiktoran je , hladan, hvali rivale samo onda kada ga novinari nateraju na konferenciji,uvek isti govor na ceremoniji, tesko prima poraze ali uvek na konferenciji za stampu. Njegova igra je leprsava ali odavno nije naneo bolan poraz Djokovicu od RG 2011 . I Brajant igra najlepsu kosarku ali kaze da ne moze vise da se nosi sa klincima.To Federer nikad nece reci. Covek treba biti malo iskreniji prema sebi i znati da postoje limiti
    (Nikola, 30. jul 2015 11:14)

    # Link komentara

  146. "Danas bi bilo nemoguce da budem prvi".Zato je Djokovic prvi zadnjih 3-4 godine za redom koliko god ti se ne svidjao njegov stil!!!
    (SBG43, 30. jul 2015 11:13)

    # Link komentara

  147. Tako bi isto Federer osvojio duplo manje bitnih titula da su Novak i Rafa njegovi vrsnjaci.Kada su se pojavila pomenuta dvojica i kada su stasali Federerova leprsavost se raspala kao kula od karata.Dovoljno je izracunati osvojeni broj Slemova i Mastersa da bi se dobile ove cunjenice!!!
     (Istina i to gola, 30. jul 2015 11:11)

    # Link komentara

  148. Auuuuu, kako si to smeo da izjavis?? Nolofili ce da te rastrgnu
    (nbgdeki, 30. jul 2015 11:10)

    # Link komentara

  149. Naročito ga je bilo lepo gledati dok je godinama drao boraniju sve dok se nisu pojavili Rafa i Nole, pa i Marej i Vavrinka, e onda je postao malo nervozan, nije navikao
    (Шаксон, 30. jul 2015 11:09)

    # Link komentara

  150. Nastase postaje drzavni neprijatelj br.1 zbog ove izjave
     (Filip, 30. jul 2015 11:08)

    # Link komentara

  151. Федерер је најталентованији играч на туру без сумње, један од најинтелигентнијих, можда ту има малу предност Новак. Надал је био најупорнији. Ђоковић је играо много лепше до 2009, али није имао као данас, све док није почео да игра практичније, зато он и пребацују толико лоптицу, док не буде сигуран да може да одигра ризичније, односно да је ризик од грешке мањи. Неки на то гледају као мало досадно, али циљ оправдава средство. Разлика између Федерера и Ђоковића је у томе што Федерер може да игра како игра, буде сигуран и да постиже одличне резултате, док би Ђоковићу смањило сигурност, и резултати би били мало лошији. На крају морам да кажем да је за око лепши тенис Роџера, док је Новаков на моменте леп, а на моменте монотон.
    (СрбинсонКрусо, 30. jul 2015 11:08)

    # Link komentara

  152. Stalno imam neki deja vu osecaj, iste izjave, prakticno iste reci od razlicitih igraca, interesantno! Rafa i Novak, Novak i Marej, Novak i Rafa, Novak, Novak, Novak... ali u svim izjavama se samo jedno ime ponavlja ???
    Rafa i Novak su 43 puta pobedili Federera, predpostavljam da su i njemu dosadni, vise bi voleo da se oni nikada nisu pojavili i da je do kraja karijere igrao protiv Rodika, Hewitta, Nalbandiana, Safina, Ferreroa, Ferrera.....Ne mogu trenutno da racunam ali recimo od kada je Federer postao broj 1, od 70 odigranih meceva protiv ovih igraca dobio je nekih 60 mozda i vise, protiv Djokovica i Nadala je odigrao 73 a dobio je 30 i jos na na jednom izasao u dzemperu, jako interesantno, a i od Mareja je dosta puta izgubio...gadna neka generacija !
    (Svete, 30. jul 2015 11:08)

    # Link komentara

  153. Covek je apsolutno u pravu, a sa ovim ce se sloziti ceo svet osim Španaca, Srba i Monačana.
     (Tyrion Lannister, 30. jul 2015 11:07)

    # Link komentara

  154. Cijenim sve, koji su nesto napravili u zivotu.... Al Nastase, lupetas gluposti.
    Samo pogled na atp ljestvicu i na osvojene trofeje u zadnjih 5 godina, govori ko je najbolji tenisac na svijetu.
    NOLE volimo te!!
    (Jonny-zagreb, 30. jul 2015 11:07)

    # Link komentara

  155. Puko od muke Rumun
     (sick, 30. jul 2015 11:07)

    # Link komentara

  156. pa sigurno da igra najlepsi a i dalje vrhunski tenis uprkos sto puni 34.kada on ode iz tenisa bice manje popularan sport i nadam se da se nece penzionisati dok god konkurise za titulu na mastersima i gs jer mu jos nije vreme ako se gleda po onome sto pruza.brise patos mladim igracima.samo je djokovic bolji od njega a moze i njega dobiti.doduse retko,ali moze.
    (bazan, 30. jul 2015 11:05)

    # Link komentara

  157. joj sad kad krene hejt jer je covek izrazio svoje MISLJENJE.
     (realnost, 30. jul 2015 11:05)

    # Link komentara

  158. Ma igrace do 45 kao Navratilova...I ja bih igrao radije do 45 nego da gledam onog morza kuci svaki dan.
     (Novosadjanin., 30. jul 2015 11:04)

    # Link komentara

  159. Ne bih se slozio sa rumunom. Najlepsi tenis na planeti je kada igraju Novak i Rodžer. To je zbog vrhunskog nivoa tehnike kod obojice. Rafa je vec fizicki radnik u odnosu na njih kada je pristup igri u pitanju. Nole je pravi broj jedan svidjalo se to nekome ili ne.
     (ko jel ja, 30. jul 2015 11:02)

    # Link komentara

  160. U pravu covjek. :)
     (Merenges., 30. jul 2015 11:01)

    # Link komentara

  161. Komisije udaraju kompleksi, pa to ti je. Oni ce lako da prihvate da je neki pripadnik "nobles" naroda kao Svajcarac da bude u necemu dobar, ali im je tesko da prihvate da je neki "prljavi Srbin" najbolji. Pa najbolji je, i to je fakat, i prebolite to. Svaka cast na osvojenim turnirama, ali smesno je ko se sve oglasava da komentarise nekog ko je vec do sada puno bolji od njega.
     (Bojana, 30. jul 2015 11:01)

    # Link komentara

  162. To sto je njemu interesatniji Federer od Novaka i Nadala, to je njegovo licno misljenje, ali on takodje kaze da Federer igra na vrhuncu, a nas Novak je takvog Federera pobedio dva puta za redom u finalu Vimbldona, na centralnom terenu, na travi(dakle najomiljeniji uslovi Federera). I sad treba neko da mi kaze da je Federer suvereno najbolji ikada. E pa to nije istina, on se samo nasao na pravom mestu u pravo vreme. A sto se tice ukusa, ja ne znam odakle Nastaseu da Novak igra defanzivno. Novak igra defanzivno samo kad je pod pritiskom i kad nema divoljno samopouzdanjs da napadne, a takvi mecevi nisu bas toliko cesti. Na primer protiv Federera u finalu je cak Federer bio vecim delom meca u podredjenom polozaju, i vecim delom meca je on bio taj koji se branio. Pametnom dosta
     (Aleksa, 30. jul 2015 11:00)

    # Link komentara

  163. Vama je glavna vest ko je interesantan bivsem rumunskom teniseru!?
    (Posmatrac, 30. jul 2015 10:59)

    # Link komentara

  164. Поред тога што је исхвалио Федерера (сасвим заслужено), Настасе је одао огромно признање Ђоковићу, Надалу, Мареју и Вавринки изјавом да Федерер нема разлога да се повуче сада када игра најбоље у својој каријери. Јер, упркос својој најбољој игри у каријери Федерер је од 2011.г. до сада освојио само један Грен Слем (од 19) и играо још у само два финала. У том истом периоду Новак је освојио 8 трофеја и играо у још 6 финала, Надал 5 трофеја и још 4 финала, Мареј 2 трофеја и још 3 финала а Вавринка 2 трофеја. Чак је и Чилић у последње 4 године освојио исто толико највећих трофеја као Федерер. Да су сви поменути играчи вршњаци са Федерером а не 5-6 година млађи тешко је поверовати да би Федерер икада постигао оно што јесте. Он је свакако врло успешно искористио "затишје пред буру" на тениској сцени.
    (бт, 30. jul 2015 10:58)

    # Link komentara

  165. Ma dobro nisi izjavio i da bi ti u tim godinama pobedio Noleta! Pokušava da veliča nekog, unižavajući drugog! I to čovek u godinama?! Blago rečeno, smešno!
     (srpski nikad nisi bio..., 30. jul 2015 10:58)

    # Link komentara

  166. Ko je ovaj??
    (ivke, 30. jul 2015 10:57)

    # Link komentara

  167. Fer komentari
    (Miki Bg, 30. jul 2015 10:57)

    # Link komentara

  168. Sta me briga sta ovaj rumunski matorac voli...
    (Out, 30. jul 2015 10:56)

    # Link komentara

  169. Od Novaka interesantniji Federer? Svašta. Kako može biti interesantnija "skraćena igra" - servis, plus jedan udarac na mreži - u odnosu na bukvalno sve vrste udaraca i načina igre koje poseduje Novak? Hm.
    (Dragan, 30. jul 2015 10:55)

    # Link komentara

  170. Slazem se samo da je Federer kulturniji i atraktivniji, takodje njegova karijera je za respekt a nadimak " Kralj tenisa " u skladu sa brojem trofeja i tehnikom opravdani. Ali kao Srbin volim svog najviše, Novaka. I to nije problem na to imam pravo.
     (Milan, 30. jul 2015 10:55)

    # Link komentara

  171. I ja volim da gledam djokovica.
     (pribil, 30. jul 2015 10:55)

    # Link komentara

  172. Ko je pomislio na Zerara Depardjea?
    (Guru, 30. jul 2015 10:54)

    # Link komentara

  173. Pa dobro, o ukusima se ne raspravlja, to su jos stari Grci rekli. Meni je ipak Djokovic najinteresantniji i to kada dere Federera. Ne verejum da je i Nastaseu tada Federer interesantan i raznovrstan.
    (draganz, 30. jul 2015 10:53)

    # Link komentara

  174. Da,tvoji uspesi opravdavju tvoja razmišljanja...smešno
     (Ko si ti?, 30. jul 2015 10:53)

    # Link komentara

  175. zato si ti jako interesantan sa svojim izjavama...
     (u prolazu, 30. jul 2015 10:53)

    # Link komentara

  176. Prijatelju mani se komentarisanja, ako ti je krivo sto tvoj miljenik nije prvi, ne znaci da trebas izmisljati. Ako iko moze svasta da uradi i da se prilagodi igri to je Novak.
    (zmajko, 30. jul 2015 10:52)

    # Link komentara

  177. Teška srca, moram da se složim.
    (Danilo, 30. jul 2015 10:52)

    # Link komentara

  178. tako je sve je istina sto je rekao.
     (pg maniac, 30. jul 2015 10:51)

    # Link komentara

  179. Kosati kako mozes da uporedjujes Novaka koji napravi 50 vinera na mecu i Nadala koji samo vraca do iznemoglosti.
     (komentar, 30. jul 2015 10:50)

    # Link komentara

  180. Bjorn Borg se povukao na vrhuncu, na primer. Međutim, danas su toliko velike nagrade na turnirima, da sportisti produžavaju svoj sportski vek, jer gde bi inače i u kom poslu tako dobro zarađivali? Svako ima pravo na svoje mišljenje, ali mi se čini da je ipak komšijska zavist preovladala u komentaru Nastasea. Ko zna, možda grešim? Veličuna Đokovićevih uspeha moći će da se sagleda, tek, jednog dana kad bude prestao da igra i tada ćemo se svi zapitati, da li je moguće da je sve to ostvario.
    (Degistibus non disputandum est, 30. jul 2015 10:49)

    # Link komentara

  181. Pa vodi ga kuci i gledaj koliko ti je volja,a vi nemojte vise da objavljujete izjave nebitnih ljudi!!!
    (delija, 30. jul 2015 10:48)

    # Link komentara

  182. Federer je zanimljiv ko krava na livadi
    (hm, 30. jul 2015 10:48)

    # Link komentara

  183. „Danas bi bilo nemoguće da budem prvi na svetu, kao i da imam tako uspešan period kakav sam imao“, zaključio je Nastase. Ovo je jedino u tekstu što si rekao da valja...
    (Oblivion, 30. jul 2015 10:47)

    # Link komentara

  184. Stvar ukusa. Njegovo misljenje he potpuno nebitno. Uostalom, igraci igraju tenis ne da bi bili zabavljaci, vec se takmice za titule i veliki novac. Ni Agasi nije bio nesto interesantan, o Lendlu da ne pricam. A ni Federer se ne trudi da igra lepo, vec efikasno - na nacin koji ce mu doneti rezultat.
     (veliki strumf, 30. jul 2015 10:45)

    # Link komentara

  185. da komšiji crkne krava, a?
     (skyfall, 30. jul 2015 10:44)

    # Link komentara

  186. Za gledanje treba da podje u cirkus ili na Harlem Globtrotere, mozda da podje u zabavni park i da se zabavi...

    Tenis je neciji posao, igra se zavisno od protivnika do protivnika. Federer je svoju imperiju sagradio u doba NE konkurencije, cim su se pojavili Novak, Rafa, sad i Marij nije vise to to. Moze on da napada, ali onda i gresi vise nego ikad kada mu je prekoputa neko ko zna da igra sve, a ne neki poluigraci.
    (GM, 30. jul 2015 10:44)

    # Link komentara

  187. Koga uopste zanima koga ti volis da gledas...
    (Nemanja, 30. jul 2015 10:43)

    # Link komentara

  188. potpisujem sve.
     (Da, 30. jul 2015 10:42)

    # Link komentara

  189. Cista ljubomora. Djokovic dosadan? Hahahhahaha!
    (pro, 30. jul 2015 10:41)

    # Link komentara

  190. Veoma realno sagledano!navijac sam noletov i uvek cu biti.uradio je nas nole boga fenomenalnih stvari ali je federer stvarno nesto neverovatno.
    (srbin, 30. jul 2015 10:41)

    # Link komentara

  191. pre nego što krenu hejteri da opliću sa komentarima, da prvo pročitaju ceo članak i da ispoštuju čovekovo mišljenje. Ukusi su različiti, end of story.
     (matematičar, 30. jul 2015 10:39)

    # Link komentara

  192. Što bi tekli " mudri starci " :
    Neko voli plavuše , a neko brinete ...
    Neko voli kako igra Bajern , a neko Real ili Barsu ...
    Pravila su ista za sve takmičare - a tabela sve pokazuje ( ne laže ).
    (Billy Piton - akademik, 30. jul 2015 10:39)

    # Link komentara

  193. Lepo kaze covek ,federer igra sa takvom lakocom , kao sto je dzordan nekad bio u kosarci .
    (Tony, 30. jul 2015 10:38)

    # Link komentara

  194. Covek je za postovanje sto je uradio mnogo u tenisu. No, njegov pogled u odnosu na Federera, Nadala i Djokovica je sasvim licno. Mada mislim da uvek postoji neki ljudi koji su uvredjeni zbog njegova izjava.
    (Druga strana, 30. jul 2015 10:38)

    # Link komentara

  195. vodi ga kuci ako ga toliko volis
     (mirko, 30. jul 2015 10:37)

    # Link komentara

  196. GOSPODINE

    NOVAK I RAFA PRASE TVOG FEDERERA AKO NISI ZNAO
    I PRASICE GA SVE DO PENZIJE
    (maki skand, 30. jul 2015 10:37)

    # Link komentara

  197. Koga briga šta misli?
     (Kibo, 30. jul 2015 10:37)

    # Link komentara

  198. Pa nisi ti bezveze Rumun!
    (Vrana, 30. jul 2015 10:36)

    # Link komentara

  199. Evo jos jedne izjave koja ce u roku od sat vremena ovde imati 100+ komentara
    (iggy, 30. jul 2015 10:34)

    # Link komentara

  200. O ukusima se ne raspravlja, svako ima pravo da bira. Samo što se na kraju ne računa lepota nego titule.
    (Urke, 30. jul 2015 10:33)

    # Link komentara