1. @Jesse U Mesijevoj igri nema lepog pasa??? Nema lepote??? Ma idi gledaj bocanje.
     (stvarno, 6. jul 2015 16:44)

    # Link komentara

  2. Nisam pratio ceo turnir, gledao sam samo polufinala i finale i po tim utakmicama mogu da kazem da je Mesi bio najbolji na terenu.To sto nije hteo da primi nagradu verovatno ima veze sa onim sto su mu uradili na svetskom, kada je i sam Mesi izjavljivao da nije u najboljoj formi, dodelivsi mu titulu najboljeg igraca pa su ga javnost i mediji razapeli posle utakmice nije on kriv nego su krivi oni koji su mu tu nagradu dali.
    (maratonac, 6. jul 2015 16:09)

    # Link komentara

  3. Da Messi nije igrao proslo SP, Argentina grupu ne bi prosla, a finale bi sanjali. Shvatite, FUDBAL JE KOLEKTIVNI, TIMSKI SPORT.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Tyrael, 6. jul 2015 13:08)

    Аргентина би са У-17 прошла групу у којој су још Иран, Нигерија и Босна и Херцеговина.
    (adriano_galliani, 6. jul 2015 15:48)

    # Link komentara

  4. Ko god je gledao utakmice CA zna da je on bio daleko najbolji igrac turnira. Sve ono sto je radio u svakoj utakmici je i vise nego dovoljno za tu titulu.
    Uz sve to je i statisticki najbolji igrac turnira. Kompletirao je najvise uspjesnih driblinga, najvise tacnih dodavanja, imao daleko najvise kreiranih sansi za saigrace. Uz sve to je na svakoj utakmici vezao protivnicke igrace u cvor po nekoliko puta. I u finalu je napravio potez kojim je Argentina trebala uzeti naslov da je Higuain bio samo malo prisebniji.
    (rrrrr, 6. jul 2015 14:42)

    # Link komentara

  5. (neutralni felsh, 6. jul 2015 12:15)

    Verujem da ti je poznata ona "Forma je prolazna, klasa je vecna"? O tome se radi, mogu (mozda i jesu) Messi, CR, Drogba, Bale, James biti bolji u svim tehnickim i atletskim aspektima od "tih starijih" kako ih nazivas, ali ja tu ne vidim nista, nema lepog pasa, nema timske igre, lepote, umetnosti... Niko ti ne prodaje pricu, jednostavno smatram da fudbal unistavaju njegovi predstavnici, time sto celokupnu medijsku paznju skrecu na dva igraca i prave od njih Disney junake za decu. Bukvalno ih tako posmatram, ne mogu da ih shvatim ozbiljno, a tebi ako je draze da gledas Busquets-a, Mascherano-a i Lahm-a na DMF od Vieira, Scholes (CMF), Roy Keane, nemamo o cemu da pricamo. Samo se potajno nadam da ce se pojaviti neka ekipa, koja ce da nas podseti na staru Parma-u, Leeds United, Arsenal, ali prvo se treba pobuniti, a to malo teze ide danas.
    (JessePinkmanPFC, 6. jul 2015 13:57)

    # Link komentara

  6. Uvek se najezim kad vidim ovakve komentare: "ovaj fudbal i fudbal u vreme platinija su nebo i zemlja",dokle vise sa tom povrsnoscu,gde bre moze tako da se porede stvari,pa jeste razlika ali samo u slucaju teleportacije kad bi poslali neku danasnju ekipu na putovanje kroz vreme,ona bi razbila neku tadasnju jer su mnogo vise fizicki spremniji,verovatno i na dopingu kao i vecina sportista ali posto je putovanje kroz vreme nemoguce,mozete jedino da zamislite da je mesi rodjen 1960te kao maradona,on ne bi imao ni trunke fizicke spreme kao danas,a utakmice u to vreme su uglavnom bile kao na kopa amerika,mnogo grublje sa ostrim sudijskim kriterijumom,pogledajte koliko su ubili pelea na sp 66te,morao je samo sa jednom nogom u funkciji da igra utakmicu,a isti taj pele,maradona,platini se ne bi razlikovali od danasnjih igraca u ovo vreme,jer bi trenirali u istim uslovima!! p.s mesijeve asistencije u barsi nisu samo plod njegove genijalnosti,oni su toliko uigrani,da znaju gde se ko krece,gde ce on poslati loptu,a on gde ce se oni ubaciti,a veza mu omugucava da lopta bude stalno u njegovom posedu!!
    (vince carter, 6. jul 2015 13:36)

    # Link komentara

  7. No Xavi no Iniesta no trophy.
     (coa, 6. jul 2015 13:17)

    # Link komentara

  8. Messi ne igra napadaca u reprezentaciji! I u Barseloni je ove (prosle) sezone igrao desno krilo i plejmejkera. Dosta licemerstva u komentarima. Polufinale Svetskog prvenstva 1998, Francuska-Hrvatska. Zidan (koji jeste legenda i sigurno top 10 svih vremena) neprimetan, Tiram (odbrambeni) daje dva gola i Francuzi idu u finale. Da Tiram nije postigao ta dva gola, Zidan ne bi kasnije igrao finale i sa 2 gola doneo Francuzima zlato. Da Messi nije igrao proslo SP, Argentina grupu ne bi prosla, a finale bi sanjali. Shvatite, FUDBAL JE KOLEKTIVNI, TIMSKI SPORT.
     (Tyrael, 6. jul 2015 13:08)

    # Link komentara

  9. Nije tacno da mi koji navijamo za Real to pricamo o Mesiju, bar ne ja, mislim da Mesi igra podjednako u Argentini kao i u Realu, ali ne mozes suditi o nekom igracu na osnovu toga sta uradi u reprezentaciji jer tu je trenutak inspiracije, jednom u 4 godine se odigrava turnir, odigrao je Mesi dosta dobro ali nije imao srece kao ni na svetskom, ali je za razliku od svetskog odigrao bolje, da se razumemo ja Barselonu ne volim ali Mesija nikad necu mrzeti jer i ja sam bio fudbaler i kladim se da svi poznavaoci fudbala dele misljenje sa mnom da je Mesi najbolji u onome sto radi, niko ne dribla na nacin na koji on to radi, niko nema takav pregled igre niko nema takve asistencie, jednostavno je covek najbolji, samo oni koji ga mrze ce reci drugacije ali i oni misle sto i ostali samo ne mogu to da priznaju, zamislite da se u reprezentaciji igra tokom cele godine, zar mislite da Mesi ne bi mogao da osvoji sve, ponavljam ne mozes da ocenjujes igraca na osnovu reprezentacije, jer to je kratak period i mnogo toga treba da se poklopi da bi se osvojio turnir, evo jedan video o Mesiju u reprezentaciji pa procenite samo da li igra lose pozdrav sim dobrim ljudima [link]
    (zidan, 6. jul 2015 13:01)

    # Link komentara

  10. Maradona sigurno nije igrao u "super-jakom" timu. Dobar je bio Napoli, ali ni blizu danasnjim timovima poput Reala, Bajerna, gde nema slabog igraca. Ali ima primera, Zidan, Ronaldinho, Kaka' (nije bio glavni igrac 2002. ali je igrao).. Je l' znas koji velikan ima sve trofeje osim SP? Johan Krojf. I evo, danas ga niko ne navodi kao jednog od najboljih fudbalera u istoriji, a on je to (kao i Mesi) i vise nego sigurno. Krojf je osvajao Zlatne Lopte, KES, titule ali je izgubio dva finala SP.
    (Adriano_Galliani, 06. jul 2015 11:43)

    tako te volim, kad realno zboris! ali dzaba, cim se spomene barselona tebi udje voda u usi i sledi adio cortexu, napadnu te teske temperature. dotle da cak i mene navedes da ti kazem i ponesto sto zapravo ne mislim. tantum je zarazna kategorija, mada kad uhvati obe strane vise nije toliko ni bitno ko je poceo.
    krojf nije samo jedan od najboljih igraca u istoriji nego se pokazao i kao pravi fudbalski mislilac i revolucionar. to mu daje jednu dimenziju vise.
    ali bez mondijala ne moze. to je kruna karijere i zaista je "tacka na i" - pretendent za simbolicku i katarzicnu titulu "najbolji svih vremena" mora da ima mondijal. da li je to toliko bitno? naravno da nije: ali tim peharom se ucutkaju zli jezici. cak i oni najuporniji, poput tebe ;)
    mnogo bih voleo da malisa osvoji mondijal. treba mu ta kruna a mislim da je to zasluzio kao izuzetan igrac koji je naucio da se idealno podredi ekipi - to je najteze uraditi, to ce svaki igrac da prizna ako je fer. cudi me da ljudi toliko ne vide koliko je za tri godine sazreo, a na onakav talenat! sto je najveselije: cini mi se da je ono najbolje u igri (to nisu golovi, oni su "samo" vrh strele) tek pred njim. samo da ga ne skrlja neka budala ko maradonu i zubu.
     (neutralni felsh, 6. jul 2015 12:52)

    # Link komentara

  11. @nikola Argentinu da pogura sudija? Da nije bilo sudija Cile ne bi prosao grupu.
     (ajde, 6. jul 2015 12:52)

    # Link komentara

  12. I Mesiju se izgleda smucilo koliko ga sponzori i UEFA/FIFA mocnici forsiraju. Svakom normalnom ljubitelju fudbala je jasno da Mesi nije nikakav kralj i bog fudbala, vec samo jedan kvalitetan fudbaler i nista vise od toga...
    (Владо Бања Лука, 05. jul 2015 23:18)
    Objasni ti to Boatengu :-) Ako on uzme loptu na centru,nanize 5 igraca i postigne gol(npr. finale kupa Spanije ove sezone ili onaj El Klasiko u LS),to veze sa Uefom nema.Ako je godinama igrac koji postize najvise golova i u isto vreme ima najvise asistencija,kreiranih sansi i nakvise driblinga(to nikada niko pre njega nije uspeo da spoji),to opet veze sa marketingom nema.To su ti suve cinjenice a ne stvar ukusa i misljenja.Argentina nije najbolja reprezentacija na svetu(nije ni daleko od toga,ipak su igrali dve vezana finala) ali Mesi svakako jeste najbolji igrac.Ova Argentina ima dosta mana,trener,manjak kreativnih igraca u sredini(ne mozes igrati ofanzivno sa Maskeranom i Biljom u vezi),Di Marija od stakla koji nikako da vrati igru iz Reala,Iguain koji i kucu promasi...Trenutno jeste najbolji sigurno,da li je bolji od Pelea,Maradone,Krojfa i ostalih,to po meni niko ne moze da zna,takve svari ne mogu da se uporede.
    (Milos, 6. jul 2015 12:41)

    # Link komentara

  13. Ti si pravi fan, jedino se kaze "Visca Barca", posto su katalonci :)
    (Adriano_Galliani, 06. jul 2015 11:48)


    ne mora da znaci, mozda je fan iz neke italijanske fan-klub podruznice? visca milan i grande barca - fan klubovi pobratimi ;)
     (neutralni felsh, 6. jul 2015 12:25)

    # Link komentara

  14. Klaudio Bravo.Meksikanci su na jednoj utakmici dali Cileu 3 gola, pored toga na ostalih 5 primio je samo jedan.1 gol su primili u nokaut fazi+odbranio penal.Realno, Bravu je trebala da ode, ili nekom drugom iz Cilea, Sancez, mozda Vidal, ali ipak je Bravo bio najzasluzniji.Nesto slicno kao na svetskom kad su bukvalno mogli da daju svima iz Nemacke a oni dali Mesiju.Sponzori-marketing.Bravo je odbranio barem 5 gol sansi na turniru, preko 50 suteva su imali protivnici ka njegovom golu...
    (pali andjeo, 06. jul 2015 01:33) imao je 17 odbrana tacno.Dva golmana na turniru su imala vise odbrana od njega.Nego je fazon,bilo ko samo da nije Mesi.A u stvari,to je toliko nebitno da nema ni potrebe raspravljati se.Mnogo Mesi ima od toga sto je igrac turnira,mnogo se on zaradovao kada je dobio tu nagradu i mnogo od nje ima koristi...
    (Vidji, 6. jul 2015 12:16)

    # Link komentara

  15. P.S. Vreme Zidana, Pirla i ostale gospode je proslo (jedino se jos Sasa Ilic drzi :D), a patuljak i Kristina nikada nece biti na tom nivou. Against modern football.
    (JessePinkmanPFC, 06. jul 2015 01:09)


    razmisljanje ti je na zalost na nivou bas tog lika iz serije cije ime koristis:
    kazes against modern fudbal? lepo se vidi da onaj stari nisi ni gledao. mozda jutjub ovo ono ali da si redovno pratio prenose liga iz kola u kolo, turnire i bas te igrace koje spominjes, cisto sumnjam... tupricu nam prodaj na nekoj drugoj pijaci.
    ajde mi reci zasto mesi nije na nivou zidana i pogorovo pirla? zato sto danas vise pratimo mesija direktno pa se ponekad vidi i kad mu ponekad ne ide. zidana i pirla si gledao na insertima ili utakmice sa mondijala, kladim se u sta hoces.
    jer svako ko ih je pratio kao vi danas mesija, reci ce ti da je mesi u globalu bolji po doprinosu za tim.
    uostalom, zidan je l bolji igrac (individualno) nego pirlo. nego ste vi klinci razradili taktiku pa velicate starije majstore napamet, kao vi imate neki jak rezon, "postujete legende". jok, vi ne znate igre i karujere tih igraca kao sto ja ne znam krojfovu ili euzebijevu. zidan zidan, a niko da spomene rivalda, pravog rasnog majstora, dosta slicnog igraca sa zidanom iz mladjih dana kad se agresivnije kretao. jel nema zlatnu loptu mozda? mondijal? pirlo pirlo, sad deca otkrila pirla posle juveove nove renesanse pa ko papagaji. on je svije odigrao u milanu, ovo sad je isto ko debeli ronaldinjo da igra. brrr napao sam na legende? ;) ne nego ih tretiram kriticki. osim gerarda, on je sasa ilic sa kondicijom i jacim sutem a vi ga poredite sa skolsom i zidanom, majstorom.
    2. zasto je mesi manje gospodin igrac od njih. jel udario nekad nekog igraca u finalu? dobio direktan crveni? ulazio u rasprave? manite se pubertetskih hejtova, odrastite i postanite sportska javnost.
    mesi ti je patuljak? a ti si obozavalac jana kolera ili jankera i kraucha? o tugo jesenja u dane letnije ;)
     (neutralni felsh, 6. jul 2015 12:15)

    # Link komentara

  16. (stefan, 5. jul 2015 23:26)pa provalio da ga zezaju sa tim nagradama,zato je odbio.da,od napadaca se ocekuje da postize golove.argentina je izgubila jer najbolji igrac na turniru nije mogao gol da postigne.problem je sto nije bilo adekvatnog sudije da pogura argentinu,posle on odlicno igra ali je bitno da prvo sudija pomogne kod prvog gola.
    (nikola, 06. jul 2015 10:19). Napadaci u Argentini su Aguero,Iguain i Tevez.Mesi je kreator igre i kao takav ima najvise napravljenih sansi,najvise asistencija,najvise driblinga i 80% golova su posledica niegovih akcija.
    (Vidji, 6. jul 2015 11:58)

    # Link komentara

  17. Ko je najbolji strelac u HISTORIJI Primere? (Messi)? Ko je najbolji asistent u HISTORIJI Primere (Messi)? I ovo sve dokazuje ko je najbolji, naravno, MESSI.


    FORÇA BARCA.
    GRANDE MESSI.
    (no1, 06. jul 2015 10:06)

    U pravu si potpuno, imas moju podrsku. Ali, posto je Kristijano Ronaldo bolji strelac ove sezone (sa kojom asistencijom manje) onda je, znaci, Kristijano najbolji ove sezone. Ti si makar iskren, to isto su pricali fanovi Mesija kada bi on postizao vise golova od Ronalda i hvala ti na tome. Ti si pravi fan, jedino se kaze "Visca Barca", posto su katalonci :)
     (Adriano_Galliani, 6. jul 2015 11:48)

    # Link komentara

  18. To sto oni imaju jedan trofej sa svetskog ne moze ih uciniti boljim od Mesija. Jer opet niti imaju ligu sampiona, znaci nisu bili u stanju da osvoje takmicenje koje se igra svake sezone, a igrali su u super jakim timovima.
    (realno, 06. jul 2015 10:43)

    Maradona sigurno nije igrao u "super-jakom" timu. Dobar je bio Napoli, ali ni blizu danasnjim timovima poput Reala, Bajerna, gde nema slabog igraca. Ali ima primera, Zidan, Ronaldinho, Kaka' (nije bio glavni igrac 2002. ali je igrao).. Je l' znas koji velikan ima sve trofeje osim SP? Johan Krojf. I evo, danas ga niko ne navodi kao jednog od najboljih fudbalera u istoriji, a on je to (kao i Mesi) i vise nego sigurno. Krojf je osvajao Zlatne Lopte, KES, titule ali je izgubio dva finala SP.
     (Adriano_Galliani, 6. jul 2015 11:43)

    # Link komentara

  19. Jer znate kako pojedini ljubitelji fudbala uporedjuju penalda i Mesija, uglavnom su to deca koja navijaju za Real, primer Mesi odigra kao sto je odigrao ovo prvenstvo, driblao po pet igraca, asistirao, nosio tim, i onda penaldo odigra protiv Jermenije da 3 gola iz peterca i on je najbolji na svetu : D
     (Kimi, 6. jul 2015 11:20)

    # Link komentara

  20. to je pravi messi...taj u argentini...ne u
    barsi...tj ocajan messi....tu se vidi koliko je
    zapravo prosecan igrac..
    (henk mudi, 6. jul 2015 01:04)

    Nojer i Bajern like this! buaaaaahahahaha
    (vlajzinjo, 6. jul 2015 11:16)

    # Link komentara

  21. Za razliku od ronalda koji uzme zlatnu loptu 2013 godine iako zna da je nije zaslužio i da je namještena
    (mmmmm, 6. jul 2015 11:13)

    # Link komentara

  22. Dal je neko primetio Kristijan Kueva u najboljem timu, a pre godinu dve bio blizu da predje u Zvezdu. Zli menadzer hteo da nam uvali skart opet...
    (pilot drona, 06. jul 2015 10:15)

    Tako je druze, a tadasnja uprava je rekla da on nije dovoljno dobar za Zvezdu. E sad, tu dolazimo do problema u srpskom fudbalu, jer ti ljudi se i dalje bave fudbalom!!
     (LEsa, 6. jul 2015 11:09)

    # Link komentara

  23. Nisam Mesijev fan ali sam gledao kup sa drugarom koji voli Mesija i moram biti realan, u par utakmica sto je Mesi radio na terenu nije radio ni u Barseloni, bukvalno igra sam, saigraci su mu panjevi, kad Mesi igra svi igraju, kad Mesi stane kao sto se desilo u finalu svi staju, ako Mesi ne povuce loptu, sansa se nece stvoriti, sramota kakvi igraci a toliko ne znanja, Aguero je najgori igrac na prvenstvu posle Iguaina... Realno i vise nego zasluzio nagradu. Jedini kome bi dao posle Mesija je Sancez ali samo zbog finala.
     (Sale, 6. jul 2015 11:06)

    # Link komentara

  24. Bio je igrac utakmice 4 puta, neverovatne prodore je pravio, adistirao, kreirao napade, sve radio perfektno i molim vas ne glupirajte se sa pojedinim komentarima, Mesi je tata ovo sporta.
     (Jura, 6. jul 2015 10:57)

    # Link komentara

  25. Ko je gledao prvenstvo zna da je najbolji, onima kojima godinama nabija komplekse(navijacima malog Reala) i da je postigao 50 golova oni bi rekli da nije zasluzio. Ma tek ce da vas gazi u primeri.
     (Hamsik, 6. jul 2015 10:53)

    # Link komentara

  26. @henk mudi Mesi je ocajam igrac? Ono iz Barse se ne broji? Objasni ekspertu. Covek je najbolji strelac i asistent, ako se spremas da potegnes onu demagosku "Cavi i Injesta" onda da znas da je Mesi u poslednje tri sezone imao tri puta vise asistencija nego oni dvojica zajedno. Je li ono sto smo videli da Mesi lomi po 5 igraca na putu do gola fatamorgana? I na ovom prvenstvu je igrao sjajno, svako ko ima oci i razumevanje igre to vidi. Stvorio najvise sansi saigracima, podredio se timu.
     (ajde, 6. jul 2015 10:51)

    # Link komentara

  27. Zasto je to uradio kad je covek najbolje odigrao, 1000 driblinga napravio, 1000 kreiranih sansi 100 puta namestao igracima golove, pa ne igra on spica da mora da postize golove, u Arg igra mnogo povucenije nego u Barseloni ne znam da li je ovaj Tata normalan...
     (Vlada, 6. jul 2015 10:49)

    # Link komentara

  28. @Mirko Ronaldo ne uzima ni evropsko, ni svetsko, ne moze ni grupu da prodje, da bi se kvalifiovao svaki put igra baraz, jer ga u grupi pobedjuje Azerbejdzan, ali je neuspeh kad Mesi igra finale.
     (ali, 6. jul 2015 10:47)

    # Link komentara

  29. @bbz Nije Cavija i Injeste vecinom bilo ni ove sezone, pa je Mesi nosio Barsu do tri trofeja. Ne pametujte mnogo, nije Mesi neko kome saigrac treba da donese loptu na pet metara od gola, nego covek koji stvori ubedljivo najvise prilika za pogodak. Ovo je isti onaj Mesi sto je ove sezone igrao najbolji fudbal na svetu, osvojio sve sto se moze osvojiti, poraz u jednom mecu nista ne menja. I dalje je ubedljivo najbolji. I realno je smesno stavljati poredjenje smotanog Milera i Mesija sve i da Miler pet titula sa svetskog ima, uozbiljite se.
     (fudbal, 6. jul 2015 10:46)

    # Link komentara

  30. Najbolji si care bio, nisi ti kriv sto nemas s kim sa igras, namestas lopte na tanjir ni to ne znaju da iskoriste.
     (Gari, 6. jul 2015 10:44)

    # Link komentara

  31. @pikado A igrati finale svetskog i Kopa Amerike je neuspeh? I znak da Mesi nije dobar u reprezentaciji? Mesi je kriv sto saigraci ne mogu da pogode zicer iz sanse koju im on stvori? Potpuno se zrtvovao za tim, igrao za njih, bio ubedljivo najbolji igrac Argentine! Zalosno je sto saigraci ne koriste to sto imaju ovakvog Mesija, podredjenog timu. Njegov status i genijalnost mu niko ne moze oduzeti. Jednostavno on je licno na polju karijere uradio mnogo vise od svih velikana koje pominjete, ima mnogo vise trofeja, kojima je on dao licni pecat. To sto oni imaju jedan trofej sa svetskog ne moze ih uciniti boljim od Mesija. Jer opet niti imaju ligu sampiona, znaci nisu bili u stanju da osvoje takmicenje koje se igra svake sezone, a igrali su u super jakim timovima.
     (realno, 6. jul 2015 10:43)

    # Link komentara

  32. Poenta je da njegov tim nije najbolji, on moze da bude najbolji svugde ovako i da uvek dobije nagradu neku ali njegovim zemljacima to nije ni bitno a takodje ni Cileancima koji su najbolji tim.

    Ovo vise znaci njegovim fanovima nego fanovima njegove zemlje, znaci nastavite da kupujete njegove majce i ne zaboravite da ga pratite na twitteru itd...
    (LOL, 6. jul 2015 10:38)

    # Link komentara

  33. @NS BOY A Cile je zasluzio trofej? Sramnim izbavinjem Kavanija? Sramnim sudjenjem sve do finala kojim su uspeli da ogade sebe svakom normalnom ljubitelju sporta. Pa i u finalu Medel je za start nad Mesijem trebao da dobije tri crvena kartona. Mesi je trofej odbio zato sto verovatno misli da ga nije zasluzio. Njegovo pravo. Nevoljno je uzeo i onaj na svetskom. Meni je prosto smesno sto se pravi fama oko Mesijevog "neuspeha" na ovom turniru za koji pola ljubitelja fudbala do skoro nije ni znalo. Covek je najbolji iz godine u godinu, vec skoro deceniju muci najbolje svetske timove. Uradio je u fudbalu vise nego svi ti igraci pominjete, i me niko ne moze ubediti da je bitnije osvojiti taj jedan trofej na svetksom ili Kupu Amerike, umesto osvajanja velikih trofeja sa klubom svake godine.
     (Luka, 6. jul 2015 10:38)

    # Link komentara

  34. jos nesto da kazem. ali pre svega hvala moderatoru ako mi pusti i ovaj i prethodni komentar: jer mislim da nam je diskusija ovde vrlo zanimljiva pa bih voleo da i moji drugari cuju moj doprinos.
    vi sto tvrdite da titulu najboljeg igraca turnira treba da ponede samo igrac pobednickog tima - vi napadate samu ideju timske igre kao sto je fudbal. to moze u tenisu, ali u fudbalu - NE!
    mesi jeste bio najbolji igrac turnira, i sad i na mondijalu. tu postoje jasni parametri: broj driblinga, tacnih pasova, asistencija, predasistencija i konacno opsti utisak o njegovoj igri. jel mesi nezasluzeno najbolji igrac turnira, sme li neko to da kaze? da li je poraz u finalu tolika katastrofa i otezavajuca okolnost? svasta!
    ziri ne interesuje da li je taj igrac sa ekipom osvojio turnir. za to se dodeljuje EKIPNA NAGRADA za osvajaca tuenira!
    INDIVIDUALNA NAGRADA JE ZA IGRACA. a nagrada ZA NAJBOLJEG STRELCA IDE NAJBOLJEM STRELCU. ne brkajte pojmove!
    a za najbolje igrace na svojim pozicijama bira se IDEALNI TIM TURNIRA, i tek tu su svi najbolji igraci skroz ispostovani. takve liste javnost mozda ne ceni dovoljno, ali igracima vrlo znaci. to su lepi detalji u svakoj karijeri, zato se bira i idealni tim kola u ligi, zatim tim meseca, tim sezone, tim turnira.
    ali najbolji igrac turnira ne mora da bude igrac iz ekipe osvajaca! zasto bi? mozda su svi u ekipi bili statisticki malo iznad proseka (u cileu svi osim sanceza i vidala) ali je timski duh i zajednicki napor osvojio titulu. najbolji igrac je ovde igrao u finalu, i nista gore nije odigrao nego ijedan najbolji iz ekipe rivala koji je osvojio turnir.
    mesi vam nije najbolji igrac turnira? da li ste gledali utakmice ili pricate iz hejta? ne brukajte se!
    bruka, danasnja suvise velika fudbalska javnost je jednog majstora naterala da ne primi zasluzenu nagradu. neka joj je na cast! a sutra ce ti isti za nekog novog mesija pricati da ne moze da primirise ovom mesuju, isto kao sad za maradonu. a i njega biste ljagali kad bi danas zaigrao, nasli bi mu neku manu.
     (neutralni felsh, 6. jul 2015 10:31)

    # Link komentara

  35. (stefan, 5. jul 2015 23:26)
    pa provalio da ga zezaju sa tim nagradama,zato je odbio.da,od napadaca se ocekuje da postize golove.argentina je izgubila jer najbolji igrac na turniru nije mogao gol da postigne.problem je sto nije bilo adekvatnog sudije da pogura argentinu,posle on odlicno igra ali je bitno da prvo sudija pomogne kod prvog gola.
    (nikola, 6. jul 2015 10:19)

    # Link komentara

  36. Dal je neko primetio Kristijan Kueva u najboljem timu, a pre godinu dve bio blizu da predje u Zvezdu. Zli menadzer hteo da nam uvali skart opet...
     (pilot drona, 6. jul 2015 10:15)

    # Link komentara

  37. Messi nije kao ronaldo. Messi misli na svoju ekipu, igra timski, ronaldo zeli samo da daje golove. Ko je najbolji strelac u HISTORIJI Primere? (Messi)? Ko je najbolji asistent u HISTORIJI Primere (Messi)? I ovo sve dokazuje ko je najbolji, naravno, MESSI.


    FORÇA BARCA.
    GRANDE MESSI.
     (no1, 6. jul 2015 10:06)

    # Link komentara

  38. izvinjenje svima,napisao sam za staru formaciju chilea 353?ako mi je,cesto sam se smejao(smejao,ne podsmevao!)kad se neko nekad prevari pa pobrka cifre.sad nek se drugi malo smeju meni.
    hteo sam da napisem 343,ali moderni telefoni su vrlo zahvalni za greske u kucanju.
    to jeste prevazidjena formacija,iz doba verovanja da je posao krila da ne mrdaju mnogo od aut linije pa su ih treneri vremenom izgurali na sam centar,u liniji sa dva unutrasnja pretezno defanzivna vezna.bilo je to lepo za tranzicuju po boku,ali problem se javljao sa dosta sporoj i trapavoj sredini previse dubinski odsecenoj od desetke ispred,ali tada se islo vise na duge lopte pa je nekako drzalo vodu.sve do totalnog fudbala i razvoja visenamenskih igraca koji su uzrokovali fleksibilne postavke i kratke lopte a bekovi su postali i krila i centarhalfovi zbog evolucije ranog udvajanja u odbrani.efekat je da su samo slabiji timovi gurali tu formaciju,ali sada u bunker stilu,cak i 531 ali i to sve manje:422 je zavladao svuda.
    sve do bjelsinog chilea 2010...343 ali je bekove gurnuo kao bocne stopere a krila nisu bila krila nego staticni vezni bez mnogo trcanja,samo kao podrska za dupli pas:za tri sekunde je lopta prelazila iz defanzive u napad uz prelepe trouglove pravih latinosa,lepota!
    ali nista ne bi posle.nesto je a ko nego pep posle petljao ali bez uspeha, npr.alves kao krilo sa kosom putanjom ka sredini a mesi skroz levo da vuce ka zastavi,ali nije uspevalo.sve do enrikea jesenas sa psg-om na kampnou:za udzbenike.taj duel je bio prekretnica, videlo se da ce opet da haraju:skoro sve barsine brze kontre i pobede potom bile su posledica kontri iz te hrabre 353 formacije ali sad u defanzivi.e zato je barsa vise od kluba,jer uvek prvi usvoje novine,vec 30 godina je tako.zato vec koliko vladaju fudbalom,to je posledica duha.a enrike,iako teska sirovima, pokazao je svima da je dobar trener samo onaj koji ne robuje svojim navikama.mnogi treneri su to zaboravili a eno ih po jakim klubovima a nista ne postizu.
     (neutralni felsh, 6. jul 2015 09:50)

    # Link komentara

  39. Nisam želeo da ostavim komentar, ali kada sam pročitao pojedine morao sam.Ne ulazim u priču da li je trebao da bude proglašen za najboljeg ili ne ali Mesi je najbolji igrač sveta već 7-8 godina ko to nevidi nije igrao fudbal nikad u životu.Mnogo bolji od ovih što se pominju a i nekih velikih zvezda što su igrali ranije.Današnji fudbal i onaj iz vremena Platinija su nebo i zemlja!!!Pogledajte broj prekrsaja nad njim na zavrsenom turniru i sve će vam biti jasno!?
    (Čačanin, 6. jul 2015 09:48)

    # Link komentara

  40. Messi je proglasen najboljim igracem proslog SP jer je na pet utakmica bio igrac utakmice. Prve cetri utakmice i zadnja utakmica. Messi je proglasen za najboljeg igraca Copa Amerike jer je na cetri utakmice proglasen najboljim igracem prve dve i zadnje dve utakmice. A vi koji to suprotno tvrdite, videcemo se u avgustu. Messi je imati odmor do 5 avgusta. Bice na pocetku u Rosario gde ce zavrsiti Tetovazu na desnoj ruci.
    (EuroNix, 6. jul 2015 09:42)

    # Link komentara

  41. Messi je najbolji zato sto je najbolji u svim aspektima igre, a ne zato sto daje golove. To sa golovima ste pomesali onog drugog, koji bezuspesno pokusava da se priblizi Messiju. Kako na ovom prvenstvu da postize golove, kad je ispred sebe uvek imao najmanje dva igraca Argentine? Primer kod gola Pastorea protiv Paragvaja. Kad je Messi proigrao Pastorea, ispred njega je bio Pastore a jos vise napred u spicu bio Aguero. Kod sanse Argentine u zadnjem minutu u finalu. Ispred njega bio Lavezi a desno u spicu bio Iguain. Greska Argentine je zato sto nisu osvezili tim. Dybala i Vietto na primer. Oslanjanu se se vec vise od pet godina na jedne te iste igrace. Aguero (koji je previse povredjen), Iguaina (koji zicere promasuje i imao ocajnu sezonu iza sebe). Di Marija je posebna prica. Od deset solo prodora. Osam izgleda ovako: prodje dva igraca a kod treceg izubi loptu. Deveti slucaj prodje dva igraca i uspi da se oslobodi lopte. Deseti slucaj je, prodje dva igraca i kod trece povredi misic. U onoj utakmici na SP kad je postigao gol, promasio je sve sto se promasiti moze, sve pasove je odigrao pogresno. Dao je gol nakon sto mu je Messi sa centra doneo loptu u peterac.Njegovi centarsutevi su losiji od centarsuteva Danija Alvesa. Bez Messija Argentina sa ovim igracima i trenerima nece nikad grupu proci na prvenstvima. Na ovom prvenstvu je opet bio najbolji
    (EuroNix, 6. jul 2015 09:32)

    # Link komentara

  42. Tankredi Palmeri je ozbiljan novinar kao što je Saša-Baron Koenov Bruno ozbiljan modni kritičar.
    (PFC, 6. jul 2015 09:11)

    # Link komentara

  43. samo iz argentine ima 2,3 igraca koji su bolje odigrali kopa. tako isto i na svetskom, svi iz nemacke su pre zasluzili taj epitet. ne gleda se tu cela sezona vec samo turnir...
     (mick, 6. jul 2015 08:58)

    # Link komentara

  44. Tesko je ostati objektivan kada je Mesi u pitanju, ali ne i nemoguce. Mesi nije zasluzio titulu najboljeg igraca svetskog prvenstva, a primio je. Bio je to reklamni potez. Da li je zasluzio titulu najboljeg igraca juzne amerike na ovom takmicenju, nisam u potpunosti upucen. Ali, mogu da kazem da verujem u odluku organizatora i da je Mesi trebalo da obuzda sopstveni ego i prihvati nagradu istoga trena kao profesionalac. Dalje, Mesi nije iznad drugih igraca, kao ni Ronaldo i ne bi smeli na ovakav nacin da se ponasaju, jer niko nije iznad fudbala, sporta. Ipak, potrebno je to pojasniti danasnjim fudbalskim zvezdama, koje zatvaraju oci pred postovanjem. Moze se govoriti i o Martinu i njegovoj izjavi, koji je kazao da je Argentina zasluzila vise trofej odnosno pobedu. Ne, trofej zasluzuje samo onaj ko na kraju slavi, ne onaj ko misli da je bolje igrao i ko misli da je bolji samim tim.
    (NS BOY, 6. jul 2015 08:30)

    # Link komentara

  45. Ovu je vise i zasluzio od one bruke na svetskom prvenstvu, kad se covek prenerazio kad su rekli njegovo ime. Cak i on sam nije mogao da veruje. Nije bio los, ali je daleko ispod svog nivoa bio, a Nemci su unistavali sve redom i da jedan od njih ne bude najbolji fudbaler SP-a je sramota. Bilo kako bilo nije zasluzio ni ovo ni ono, i nekako mi je cudnoi da se naljutio posle onog stto je bilo na SP-u, ili je namesteno da je dobio, ili je bezobrazan.
    (Jah, 05. jul 2015 23:20)
    Znaci trebalo je tim Nemacke da proglase za najboljeg igraca???
    (Vidji, 6. jul 2015 08:14)

    # Link komentara

  46. A da li se omalovažava pehar ? i pobednik prvenstva ,ako se proglasi za najboljeg neko ko nije uspeo da osvoji prvo mesto? Možda je najbolji igrač(u folkloru,diskoteci), ali najbolji fudbaler nekog prvenstva može biti samo najbolji fudbaler ekipe koja je pobedila na prvenstvu. Inače je taj turnir besmislen..Messi kao veliki fudbaler zna to najbolje.. zato i neće da uzme nešto što nije osvojio i što mu ne pripada.. kao ni titula najboljeg svih vremena.. neko ko ne podigne pehar ? prvaka sveta,pehar ? prvaka svog kontinenta, ne može biti najveći u istoriji .. zamislite da se proglasi teniser za najboljeg svih vremena koji nije uzeo Wimbldon ili nijedan GS!!!to ne biva!
     (VUK, 6. jul 2015 08:04)

    # Link komentara

  47. Nije mi samo jasno kako ovu nagradu ne dobije igrac iz pobednicke ekipe, pa to je i fora na turnirima, da dobije igrac iz ekipe koja osvoji.. Ja sam samo u fudbalu video da Mesi i kada ne osvoji daju mu ovu nagradu. U NBA je samo jednom u istoriji MVP bio igrac koji nije osvojio finale... MVP-em turnira se proglasava ne onaj ko je najbolji igrad, nego onaj ko je najvise pomogao i donosio prevagu u bitnim trenucima za svoj tim sve do finala.
    (Gost, 6. jul 2015 08:00)

    # Link komentara

  48. Miler je igrao izvanredno, imao asistencije, driblinge, golove, ali ni on nije bio. Samo Mesija guraju. I sada isto, opet njemu daju, a covek nista nije uradio. I valjda i njega bila sramota vise.
    (Pedja, 05. jul 2015 23:59). I na Svetskom i sada je imao najvise driblinga,kreiranih sansi,u vrhu po asistencija i postignutim golovima...i na ovom takmicenju je ucestvovao u min pola golova svohe ekipe...nijedan pojedinac nije bolji od njega.
    (Vidji, 6. jul 2015 07:39)

    # Link komentara

  49. Naravno...na svetskom je dobio nezasluženo nagradu,zašto bi to uradio ponovo..odličan i pametan igrač,ali u reprezentaciji..to je to...
    (pikado, 6. jul 2015 07:22)

    # Link komentara

  50. @veliki strumf

    Koliko puta smo imali priliku da budemo svedoci da bas "najjaci i najbolji" tim ne osvaja prvo mesto? Previse puta cini mi se. Ali svaki put postoji veliko stado koje bleji da ce se bas to desiti, a kad se ne desi stadu se odjednom oduzme moc govora. Prepoznajes li se?
    (Zmaj, 6. jul 2015 06:38)

    # Link komentara

  51. ti sto dodeljuju te nagrade pojma nemaju, kao na sveckom, bilo je bar deset njih koji su se boljim pokazali al eto, kako pojma nemaju bili su u fazonu u cant get wrong ako odaberes mesija, jer za druge i nisu culi, a pritom slepi kod ociju
     (rex, 6. jul 2015 06:30)

    # Link komentara

  52. Mesi nikada nece da bude svetski prvak nema on taj smek i kvalitet,u timu argentine nema cavija i inijeste i to je to,a sto se tice nagrada to je normalno da iza takvih likova stoji velika masinerija za pravljenje para(SPONZORI) gde se njegovo ime zloupotrebljava u privatne svrhe(kRIMINAL)za laku lovu,tu je dobar on i sponzori,to se lepo videlo na SP u brazilu gde nije bio najbolji igrac a ipak mocna masinerija(SPONZORI) su mu dali nagradu koju je on kiselo primio,a ovde je bar bio posten i rekao dosta je bilo njesra i tu ga cenim sto je postao realan i odbio ono sto nije zasluzio,i zasto nisu dali nagradu igracu koji je to zasluzio???nego ako nece on nece niko,ODVRATNO sta se radi!trebao je i na SP da odbije ali lova,lova,i samo lova....
    (bbz, 6. jul 2015 05:48)

    # Link komentara

  53. El Pibe d'Oro
    (Los merengies, 6. jul 2015 05:40)

    # Link komentara

  54. Uzmi, sta te briga. I Obama je uzeo Nobelovu za mir. Uzmi, to Ronaldo nikada nece moci da uzme ;-)
    (zoki, 5. jul 2015 23:33)

    ---…--
    U pravu si Ronaldo to nikad nece moci uzeti.
    Ronaldo je Portugalac a Portugalija ne igra Kup Amerike.
    (Mirko, 6. jul 2015 03:39)

    # Link komentara

  55. (ZzZ, 05. jul 2015 23:03)

    A na SPu je kao bio bolji pa je tu primio nagradu? Sto i tu nije odbio nagradu?
    Mali licemer...
     (Jedan iz mase, 6. jul 2015 01:59)

    # Link komentara

  56. Sta ima veze koliko je golova ili asistencija postigao??? Sta ima veze?? zar su to kljucne stvari, da bi se odredio najbolji? Ne secam se nesto da je Kanavaro bio najbolji strelac ili asistent, pa osvojio individualnu nagradu zlatnu loptu pre nekih desetak godina..
    Vi sto se lozite na golove i asistencije ste tipicni fanovi onog zalizanog, kome su golovi i licna statistika bitniji od timskog uspeha..

    (stefan, 5. jul 2015 23:26)
    -----

    A sta da se gleda za napadaca/ofanzivnog veznog? Ne vjerujem da je korpulentni Messi igrao u odbrani.
    Niti branim niti osudjujem Messija, ali budimo realni, za njega se gledaju asistencije i golovi.
    (N, 6. jul 2015 01:50)

    # Link komentara

  57. On bi dobio tu nagradu i da nije igrao na Kopa Amerika.
    (Djolle666, 6. jul 2015 01:38)

    # Link komentara

  58. Klaudio Bravo.
    Meksikanci su na jednoj utakmici dali Cileu 3 gola, pored toga na ostalih 5 primio je samo jedan.
    1 gol su primili u nokaut fazi+odbranio penal.
    Realno, Bravu je trebala da ode, ili nekom drugom iz Cilea, Sancez, mozda Vidal, ali ipak je Bravo bio najzasluzniji.
    Nesto slicno kao na svetskom kad su bukvalno mogli da daju svima iz Nemacke a oni dali Mesiju.
    Sponzori-marketing.

    Bravo je odbranio barem 5 gol sansi na turniru, preko 50 suteva su imali protivnici ka njegovom golu...
    (pali andjeo, 6. jul 2015 01:33)

    # Link komentara

  59. PLATI POREZ!

    P.S. Vreme Zidana, Pirla i ostale gospode je proslo (jedino se jos Sasa Ilic drzi :D), a patuljak i Kristina nikada nece biti na tom nivou. Against modern football.
    (JessePinkmanPFC, 6. jul 2015 01:09)

    # Link komentara

  60. Prokletstvo Maradonine ruke iz 1986. ce pasti tacno na tridesetogodisnjicu, dakle 2016. godine. Da, vec sledece godine se igra novi Kopa Amerika, iz razloga sto se slavi stogodisnjica ovog takmicenja, i videcete da ce titulu na stogodisnjicu osvojiti bas Argentina. Turnir se igra na neutralnom terenu, u SAD-u, a Argentina bez sumnje ima najbolji i najmocniji tim, i tamo im nece biti ravnih.
    (veliki strumf, 06. jul 2015 00:03)


    da! ali mozda bi bilo dobro da im dodje martinov drugar bjelsa kao trener. sve njegove ekipe igraju prelep otvoreni fudbal. njegov chile je sa dosta paradoksalno "tesnijom" formacijom na 3-5-3 i sa slicnom ekipom igrao mnogo lepsi fudbal na pretproslom mundijalu nego sad ovaj pomalo grbavi sampaolijev. ali eto: lakse je pokazati se na kopi nego na mondijalima, narocito kad si domacin...
    mada ne verujem da ce bjelsa sad da zapostavi klupsku karijeru sad kad se taman uhodao. mislio sam da ce real da proba da ga angazuje (bas zbog njegovog leprsavog stila sa slobodnim krilima i bekovima koji se cesto ubacuju da glume krila) ali oni su zacudo uposlili beniteza koji im po stilu lezi ko kapelo, ziheraske sah partije. mada, mozda ih je bas bjelsa iskulirao. i ja bih na njegovom mestu: mnogo su neozbiljni, zalecu se i kupuju cesto bez rezona - a pritom traze uspeh preko noci. ma adios, muchachos ;)
     (neutralni felsh, 6. jul 2015 01:08)

    # Link komentara

  61. to je pravi messi...taj u argentini...ne u barsi...tj ocajan messi....tu se vidi koliko je zapravo prosecan igrac..
     (henk mudi, 6. jul 2015 01:04)

    # Link komentara

  62. Dzaba mu sve nagrade i medalje kad ih samo dobija jer ga forsiraju zbog marketinga, osvoji trofej ako mozes za svoju zemlju posteno.Kao sto neko rece Argentina nije uzela nista od 1993, i Messi nema srce kao Batistuta, a o Maradoni da ni ne pocinjem...
    (Haha, 6. jul 2015 00:45)

    # Link komentara

  63. Najbolji igrac na SP je onaj koji ima najvise nagrada "igrac utakmice" (ili na engleskom, skracenica MOTM = Man of the Match) tokom jednog SP 2014.
    Mesi je na SP 2014, 4. puta bio igrac utakmice (protiv BIH, Irana, Nigerije i Svajcarske). Tu nagradu je zapravo Mesi dobio, a ne za najboljeg igraca u finalu SP 2014, kako neki misle.
    Inace, igrac utakmice u finalu SP 2014 je bio, logicno, Mario Gece. Mesi je najvise puta bio MOTM na SP 2014. Niko nije imao vise od njega ili bio jednak s njim po tom broju.
    Dakle, logicno je da osoba koja tokom jednog SP (2014) dobije najvise puta zvanje MOTM bude proglasena za najboljeg fudbalera na SP 2014.
    Dakle, MOTM na SP 2014:
    1. mesto: Mesi [4 puta]
    2. mesto: dele K.Navas, A.Roben, H.Rodrigez sa [3 puta] osvojenog zvanja MOTM.
    I tako dalje...
    Gece je 2 puta bio MOTM (protiv Gane u grupi i protiv ARG u finalu).
    Zakljucak, Leo Mesi je najbolji igrac na SP 2014.
    Da li vam je sada jasnije? Naravno, ako mi ne verujete, uvek mozete proveriti, imate internet, pa navalite u istazivanje.
    Srecno
    (Covek sa stavom, 6. jul 2015 00:36)

    # Link komentara

  64. Sta ima veze koliko je golova ili asistencija postigao??? Sta ima veze?? zar su to kljucne stvari, da bi se odredio najbolji? Ne secam se nesto da je Kanavaro bio najbolji strelac ili asistent, pa osvojio individualnu nagradu zlatnu loptu pre nekih desetak godina..
    Vi sto se lozite na golove i asistencije ste tipicni fanovi onog zalizanog, kome su golovi i licna statistika bitniji od timskog uspeha.
    (stefan, 5. jul 2015 23:26)

    Šta ti pričaš, jao... Nego šta je bitno za INDIVIDUALNU nagradu ako ne upravo ti golovi i asistencije? A Kanavara možeš ubaciti u kontekst kad Mesi bude igrao u odbrani, a ne ovako babe i žabe... Uostalom, šta imam da ti pričam kad je bolno očigledno da si slep kod očiju kad je Mesi u pitanju kao i od mržnje prema Ronaldu.
    (ticroo, 6. jul 2015 00:35)

    # Link komentara

  65. Arturo Vidal je bez premca najbolji igrac ovog turnira.
     (Dante, 6. jul 2015 00:32)

    # Link komentara

  66. neko pominje bruku na svetskom prvenstvu??? covek sam odveo onu polu sklepanu ekipu argentine, dimaria povredjen, aguero na nivou forme amatera na svetskom prvenstvu i stigose do finala i realno argentina je imala zrelije prilike da pobedi u tom mecu ali ne moze covek da utice na to da indijanci ne mogu zgradu da pogode!! nije najbolji igrac prvenstva igrac koji je samo bio najbolji u finalu, a i u finalu je bio najbolji!!! aj cao!!
    (budite odlucni, 5. jul 2015 23:54)

    A koje su to sanse imali. Osim one Iguina posle gresek Krosa,
    Argentina nista nije pokazala. Sa druge strane Nemci takodje onu jednu sansu kada je neko pogodio stativu posle kornera.
    Tvrda utakmica bez imalo sansi, gde je taj jedan gol odlucio.
    (ivannn, 6. jul 2015 00:29)

    # Link komentara

  67. Nije je ni zasluzio.
     (Hala Madrid, 6. jul 2015 00:25)

    # Link komentara

  68. Pa kad je i njemu jasno da sponzori sve namestaju.
     (Trener, 6. jul 2015 00:12)

    # Link komentara

  69. Lepo od njega,zna da ne zasluzuje.
    (Aleksandar, 6. jul 2015 00:08)

    # Link komentara

  70. Pametno... Ali sada ce opet da ga omalazavaju sto nije uzeo... Svetu se ne moze ugoditi..
     (milan, 6. jul 2015 00:04)

    # Link komentara

  71. Prokletstvo Maradonine ruke iz 1986. ce pasti tacno na tridesetogodisnjicu, dakle 2016. godine. Da, vec sledece godine se igra novi Kopa Amerika, iz razloga sto se slavi stogodisnjica ovog takmicenja, i videcete da ce titulu na stogodisnjicu osvojiti bas Argentina. Turnir se igra na neutralnom terenu, u SAD-u, a Argentina bez sumnje ima najbolji i najmocniji tim, i tamo im nece biti ravnih.
    (veliki strumf, 6. jul 2015 00:03)

    # Link komentara

  72. Coveku se smucilo sve.Vredjanja,prozivke,sutiranje u stomak.Citao sam da su mu i bratu pretili.Tamo kao da se vodio rat.
    Tacno znam da mu je dosta svega i misli se u sebi...ma dzaba vam i taj pehar indijanci...
    (zvezdas, 6. jul 2015 00:02)

    # Link komentara

  73. dokle vise forsiraju tu dvojicu,mesi ne bi dao 15 golova za sezonu u premier ligi
    (car 98, 6. jul 2015 00:01)

    # Link komentara

  74. Nisam fan Mesija, ali ovim je konačno napravio pravi potez. FIFA ga je več jednom obrukala nagradom na SP gde je potpuno podbacio, umalo i prošle sezone zlatnom loptom kad realno nije bio ni u pet najboljih, i prosto nije hteo ni smeo to opet sebi da dozvoli, jer će i ovako reprezentativni debakli i skandali sa porezom baciti mrlju na njegovu fantastičnu karijeru. Bravo, Mesi.
    (Šavija Alonso, 5. jul 2015 23:59)

    # Link komentara

  75. Na SP je zaista bilo smesno kada su proglasili Mesija za najboljeg igraca. Nojer je bio najupecatljivija figura SP, ali samo zato sto je golman nije proglasen za najboljeg. Miler je igrao izvanredno, imao asistencije, driblinge, golove, ali ni on nije bio. Samo Mesija guraju. I sada isto, opet njemu daju, a covek nista nije uradio. I valjda i njega bila sramota vise.
    (Pedja, 5. jul 2015 23:59)

    # Link komentara

  76. Ako se vodimo takvom logikom, zasto onda ja nisam dobio taj trofej... Ne omalovazavam nikog, decko je super, ali stvarno na ovom takmicenju nije nista pokazao
     (The Boss, 5. jul 2015 23:57)

    # Link komentara

  77. Bravo,dao covek 1 gol na prvenstvu,iz penala,u grupi i treba da bude najbolji igrac. Pa gospodo,ne vredjajte nam inteligenciju,jeste Mesi fenomenalan,al ne mozete nagradu davati po automatizmu i na ime.
    (ZzZ, 05. jul 2015 23:03)
    Kakvom bre automatizmu, kakav jedan gol..jel si ti gledao meceve argentine uopste?? Covek se igra sa svima..
     (Marko, 5. jul 2015 23:56)

    # Link komentara

  78. evo ih odmah ovi sa 1 gol i to iz penala, a to sto je ponizio Paragvaj tako da izgledaju kao San Marino i sto pola njih igra kao da je igrica a ne fudbalski zivot to nema veze...mogu da mislim sta bi bilo sa Iguainom da je reprezentativac Kolumbije i da onako sramno odigra i onako bezobrazno sutne penal
     (ja, 5. jul 2015 23:54)

    # Link komentara

  79. neko pominje bruku na svetskom prvenstvu??? covek sam odveo onu polu sklepanu ekipu argentine, dimaria povredjen, aguero na nivou forme amatera na svetskom prvenstvu i stigose do finala i realno argentina je imala zrelije prilike da pobedi u tom mecu ali ne moze covek da utice na to da indijanci ne mogu zgradu da pogode!! nije najbolji igrac prvenstva igrac koji je samo bio najbolji u finalu, a i u finalu je bio najbolji!!! aj cao!!
     (budite odlucni, 5. jul 2015 23:54)

    # Link komentara

  80. I njega je već sramota od unapred nameštenih i dodeljenih titula i trofeja. Malo jači igrač od proseka a vi ga nazivate "vanzamaljcem". Poverovaću u tako nešto čim toliko trofeja osvoji u bilo kom drugom timu osim Barse. Kakav sponzorski tim stoji iza njega govore mnoge stvari, silne zlatne lopte (i zaslužene a bogami i one druge), titula za najboljeg igrača SP a nije bio ni u prvih 10, i još su i film o njemu snimili a onaj jadni RTS i takvu glupost emitovao. FARSA.
     (Djordje NS, 5. jul 2015 23:49)

    # Link komentara

  81. Zašto Leo?Zaista je bio najbolji.Neko će misliti da nije najbolji samo zato što je dao jedan gol,ali pogledajte koliko je imao asistencija,uspešnih pasova,driblinga,...To ga čini najboljim.Može bilo ko da priča šta hoće,ali jedan je Lionel Mesi.Grande Leo.
     (Petar, 5. jul 2015 23:48)

    # Link komentara

  82. Jos jedan dokaz koliko je normalan ovaj covek. Kapa dole majstore zato te I gotivim za razliku od Ronalda. Mada dasam na tvom mestu prihvatio bih pehar I dao ga po svom misljenju Iigracu za kog verujem da je najvise zasluzio posto vec organizatori to nisu hteli :)
    (max, 5. jul 2015 23:45)

    # Link komentara

  83. Jedan je CR7.
    Ovaj gospodin "Dobrica" mi ide na zivce. Glumi nevinasce.
     (kkp, 5. jul 2015 23:44)

    # Link komentara

  84. Nikada neće nadmašiti Maradonu
     (tuvaluu, 5. jul 2015 23:39)

    # Link komentara

  85. Odlican pocezak sezone na otvaranju evropske odisje

    Brondby 9-O Juvenus idemo ka grupama LE

    Samo Brondby

    Samo Brondby

    Samo Brondby

    Samo Brondby

    Samo Brondby

    Samo Brondby

    Samo Brondby

    Samo Brondby

    Samo Brondby

    Samo Brondby

    Samo Brondby

    Samo Brondby

    Samo Brondby
    (Brondby, 5. jul 2015 23:38)

    # Link komentara

  86. Uzmi, sta te briga. I Obama je uzeo Nobelovu za mir. Uzmi, to Ronaldo nikada nece moci da uzme ;-)
    (zoki, 5. jul 2015 23:33)

    # Link komentara

  87. Ki malo dite.
     (miro split, 5. jul 2015 23:30)

    # Link komentara

  88. Bravo,dao covek 1 gol na prvenstvu,iz penala,u grupi i treba da bude najbolji igrac. Pa gospodo,ne vredjajte nam inteligenciju,jeste Mesi fenomenalan,al ne mozete nagradu davati po automatizmu i na ime.
    (ZzZ, 5. jul 2015 23:03)

    Tacno se vidi da nisi odgledao nijednu utakmicu argentine. Nije sve u statistici odgledaj malo sta messi uradi na terenu koliko igraca izbaci driblingom, koliko asistencija da saigracima, koliko igraca njega cuva, koliko je faulova napravjeno nad njim itd itd. Pogotovo ta statistika sa 1 golom pada u vodu posto na ovom Copa je igrao mnogo vise kao playmaker na sredini nego kao spic
    (src, 5. jul 2015 23:28)

    # Link komentara

  89. Sta ima veze koliko je golova ili asistencija postigao??? Sta ima veze?? zar su to kljucne stvari, da bi se odredio najbolji? Ne secam se nesto da je Kanavaro bio najbolji strelac ili asistent, pa osvojio individualnu nagradu zlatnu loptu pre nekih desetak godina..
    Vi sto se lozite na golove i asistencije ste tipicni fanovi onog zalizanog, kome su golovi i licna statistika bitniji od timskog uspeha..

    Messi, bravo, pokazao si karakter ovim.. Iskreno mi je veoma zao sto nisi uspeo da osvojis zlato, ali ima vremena, bice i toga.. Sve najbolje ti zelim!
    (stefan, 5. jul 2015 23:26)

    # Link komentara

  90. Bravo,dao covek 1 gol na prvenstvu,iz penala,u grupi i treba da bude najbolji igrac. Pa gospodo,ne vredjajte nam inteligenciju,jeste Mesi fenomenalan,al ne mozete nagradu davati po automatizmu i na ime.
    (ZzZ, 05. jul 2015 23:03)

    Ne gleda se ucinak kroz golove ;)
     (Tyrion Lannister, 5. jul 2015 23:22)

    # Link komentara

  91. A.Sanchez
    (Bare, 5. jul 2015 23:21)

    # Link komentara

  92. Da li je realno da mu opet daju titulu za najboljeg igraca, a nije realno ni u prvih 5???
     (bojan, 5. jul 2015 23:20)

    # Link komentara

  93. Decko neces ti nikad biti kao Maradona, na spavanje!!
    (Manekini,splavari, tatu majstor, 5. jul 2015 23:20)

    # Link komentara

  94. Ovu je vise i zasluzio od one bruke na svetskom prvenstvu, kad se covek prenerazio kad su rekli njegovo ime. Cak i on sam nije mogao da veruje. Nije bio los, ali je daleko ispod svog nivoa bio, a Nemci su unistavali sve redom i da jedan od njih ne bude najbolji fudbaler SP-a je sramota. Bilo kako bilo nije zasluzio ni ovo ni ono, i nekako mi je cudnoi da se naljutio posle onog stto je bilo na SP-u, ili je namesteno da je dobio, ili je bezobrazan.
    (Jah, 5. jul 2015 23:20)

    # Link komentara

  95. Koliko je taj fudbalski svet pun mulja...sta se sve radi za pare. Verovatno sponzori guraju da Mesi mora da bude uvek naj igrac prvenstva. Ne sporim da nije najbolji na svetu, ali ne mozete na osnovu igre u Barsi da mu dajete zlatne lopte na svakom mogucem prvenstvu reprezentacija...
    (Mandarina, 5. jul 2015 23:20)

    # Link komentara

  96. I Mesiju se izgleda smucilo koliko ga sponzori i UEFA/FIFA mocnici forsiraju. Svakom normalnom ljubitelju fudbala je jasno da Mesi nije nikakav kralj i bog fudbala, vec samo jedan kvalitetan fudbaler i nista vise od toga...
    (Владо Бања Лука, 5. jul 2015 23:18)

    # Link komentara

  97. Svaka cast Mesiju na prikazanoj igri, realno je vukao svoju ekipu. Ali isto ta je realno da je Vidal najbolji igrac turnira bez premca. Ocekivao sam vise od Alexisa i Aguera, ali ocigledno je da su preunorni, ipak su cele sezone vukli, ove godine, trome Arsenala i Sitija.
     (Cordel, 5. jul 2015 23:18)

    # Link komentara

  98. Jedan od najvecih igraca ikada. To se ne postaje samo igrom vec i ponasanjem. Ovaj gest dokazuje njegovu velicinu. Stici ce trofeji sa reprezentacijom kad tad. U klupskom fudbalu je vec postigao najvise
     (Srb, 5. jul 2015 23:17)

    # Link komentara

  99. zzz??
    a ko je to po tebi bio bolji od Messija? Guerero samo zato sto je dao 4 gola?
    mani se ljubomore i mrznje prema Messiju. Covek predje 3 igraca kao iz sale i baci mutavom Higuainu a ovaj masi prazan gol u 90 min za zlato i treba da sw krivi Messi za to?
     (oko, 5. jul 2015 23:16)

    # Link komentara

  100. Hehehe kako ga samo fifa i uefa gadjaju tim zlatnim loptama, ne moze decko da se odbrani. :)
    Treba da pocnu da mu dele pre pocetka prvenstava :)
    Da se ne lazemo, zalizani je svaku nagradu zaradio posteno.. gine za tu statistiku ali busi mreze i ne moze rec da mu se kaze za to.
    (Markic, 5. jul 2015 23:16)

    # Link komentara

  101. @zzz od kad se broje golovi za tu nagradu?
    (zoo, 5. jul 2015 23:15)

    # Link komentara

  102. messi je je imao 5 asistencija i gomilu stvorenih sansi za gol ali nije in kriv sto ima panjeve u timu i nemoze sa iskoriste sanse
     (nadaZR, 5. jul 2015 23:15)

    # Link komentara

  103. Mesi kao i Penaldo izvikani igraci, a ustvari obican prosek, dodjite u Zvezdu pa budite tako dobri fudbaleri, ako ste vec toliki majstori, kao sto niste.
    (QRoña, 5. jul 2015 23:14)

    # Link komentara

  104. Pa zar treba da bude najbolji onaj koji daje golove a ne onaj koji igra najbolje? zasto smatras Maradonu boljim kada je Messi vec odavno dao vise golova od njega za Argentinu?
     (aca, 5. jul 2015 23:14)

    # Link komentara

  105. Prosle godine stvarno nije zasluzio da bude najbolji igrac SP. Po meni bi MVP uvek trebao da bude igrac iz pobednicke ekipe, tj. ekipe osvajaca. Mozda nema direktne veze sa ovom temom, ali nimalo mi nije logican odabir najboljih igraca u kosarci pre nego sto pocnu najvaznije utakmice u plej ofu. Npr. Nikola Jokic MVP, a Mega u sredini tabele. U NBA je proglasavaju najboljeg igraca pre najbitnijeg dela sezone, plej ofa...
     (v8engine, 5. jul 2015 23:12)

    # Link komentara

  106. Maradonina bozja ruka je proklestvo za Argentinu jer od tada nikad nista nisu osvojili poraz u finalu od nemacke 1990 i 2014.. te tri finala copa sve porazi
     (dejo, 5. jul 2015 23:12)

    # Link komentara

  107. Decko neces ti nikad biti kao Maradona, na spavanje!!
    (Manekini,splavari, tatu majstor, 5. jul 2015 23:11)

    # Link komentara

  108. Nema vise mesta za sve nagrade
     (oko, 5. jul 2015 23:09)

    # Link komentara

  109. ko da mu je potrebna ,i ovako je naj brate haha
     (amper weed, 5. jul 2015 23:06)

    # Link komentara

  110. Bravo,dao covek 1 gol na prvenstvu,iz penala,u grupi i treba da bude najbolji igrac. Pa gospodo,ne vredjajte nam inteligenciju,jeste Mesi fenomenalan,al ne mozete nagradu davati po automatizmu i na ime.
    (ZzZ, 5. jul 2015 23:03)

    # Link komentara