Mesi bez trofeja, Čileu Kopa Amerika!

Fudbaleri Čilea po prvi put u istoriji osvojili su titulu na Kopa Amerika pobedom nad Argentinom posle boljeg izvođenja penala.

ĐN Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. @neutralni felsh

    Radomire, ti li si ?
    (100%, 05. jul 2015 19:51)


    ne, radomir mi daje minuse ;-)
     (neutralni felsh, 6. jul 2015 02:58)

    # Link komentara

  2. Emmm, Galijani, kakvi bre Maldivi te spopadose....
    (Djordje, 6. jul 2015 00:55)

    # Link komentara

  3. Mesi je osvojio vise trofeja nego Maradona, Pele i zuba Ronaldo zajedno.
    (ajde, 5. jul 2015 21:12)

    Nije u pitanju koliko, nego kojih...
    (Luka, 5. jul 2015 21:46)

    # Link komentara

  4. Mesi je osvojio vise trofeja nego Maradona, Pele i zuba Ronaldo zajedno.
     (ajde, 5. jul 2015 21:12)

    # Link komentara

  5. @neutralni felsh

    Radomire, ti li si ?
    (100%, 5. jul 2015 19:51)

    # Link komentara

  6. Galijani,trk kod čika doce i to brzo,još ima nade da se spasis.
     (MiLaN, 5. jul 2015 19:03)

    # Link komentara

  7. @neutralni felsh“ svakom sledecom ekspertizom samo utabavas zemlju iznad izumrle fudbalske relevantnosti..."

    Au, da li stvarno ovo napisao...(Milan, 05. jul 2015 15:04)

    Tastina praznine.
     (Vuk, 5. jul 2015 18:52)

    # Link komentara

  8. Veliki i mali!

    [link]
    (Express, 5. jul 2015 17:48)

    # Link komentara

  9. kakav messi, kakvi bakraci, cile je imao u svojim redovima dinamovca. to je prevagnulo.
    (sioux, 5. jul 2015 17:20)

    # Link komentara

  10. Sto toliko spominjete Mesija? Pa nije on sam igrao... Ne znam po cemu je on kriv sto Iguain ne moze dati gol sa pola metra
    (hahahah, 05. jul 2015 15:25)

    Da je Argentina pobedila, bilo bi zbog Mesija. Tako je to kada imas superstara u ekipi i to imamo sada Mesija kojeg oslovljavaju sa "najboljim ikad". E pa onda mora da postoji neka ravnoteza, ako hoce da bude najbolji ikada, sinoc je bila odlicna prilika za to. Imam utisak da ovo postaje kao sa Dzerardom, cekala se titula Premijer Lige ne zbog Liverpula vec da bi Stiven dobio legitimitet kao njihov "najbolji igrac ikada". A to se, kao sto znam, nije dogodilo, direktno njegovom greskom. Biti "najbolji ikada" je prilicno ambiciozna stvar. Zato i navijam za Kristijana Ronalda, on ne boluje od toga, niti ga iko smatra za to.
     (Adriano_Galliani, 5. jul 2015 16:44)

    # Link komentara

  11. Vatra,bes,suze...Tacniji naziv za to je kokain!
    (Vidji, 05. jul 2015 15:56)

    Ako nista drugo, kokain mu je unistio karijeru, bez njega bi bio jos bolji igrac, ako je to uopste moguce. Ali El Pibe je dao dva gola Engleskoj u 1/4 finalu, dva Belgiji u 1/2 finalu, asistencija za pobednicki gol u finalu.. Ko jos pamti kokain? Moram da priznam da mi je posebno drago zbog Engleza, Maldivi i ostalo.. Hvala Bogu, i mi smo ratovali i svi znamo da je mnogo bolje to resavati na sportskim borilistima nego na linijama fronta. Dijego je taj veliki osvetnik Argentine i kokain je bio jedan od nacina "da iskulira". Pa coveka su proglasili za Boga, a Dijego je covek iz naroda, jednostavan po svojoj prirodi... I nije mu bilo lako da se nosi sa takvim stvarima. Otuda i ta potreba za auto-destrukcijom. Ima Kusturica i film o njemu, sve je tu receno.. Kakav Mesi, Ronaldo, Azar, Di Maria ili ko vec.. Malo je danas takvih fudbalera, jedan od retkih je Zlatan Ibrahimovic, ovo ostalo bezveze.
     (Adriano_Galliani, 5. jul 2015 16:39)

    # Link komentara

  12. Neverovatno je koliko Mesi ima dusmana u Srbiji. Mesi dobija petu Zlatnu loptu u januaru, a vi crknite! :)
    (Sab, 5. jul 2015 09:54)

    Dete, znaš ti dobro da su te silne lopte, kao uostalom i veštački rivalitet Kristine i Gdesija samo marketing korumpirane UEFE. Pamtićemo golove i rivalstvo ovog dvojca, ali i jedan i drugi ipak ostaju u drugom redu fudbalskih veličina. Možda nije pravedno prema njima što će karijere okončati bez reprezentativnih uspeha, ali razlika je u tome što su oni najveći znali da stvar reše sami kad timu nije išlo.
    (Šavija Alonso, 5. jul 2015 16:18)

    # Link komentara

  13. (neutralni felsh, 05. jul 2015 06:48)Da, vatra, bes, suze, sve emocije, sve to nedostaje jednom malom. Sve ono sto njemu fali imao je Futre u pobedi Porta nad Bajernom, Strahan u pobedi Aberdina nad Realom ( necu da ti kazem ko je bio na klupi Aberdina), Maradona protiv engleza 1986, Magat u pobedi Hamburgera protiv, cini mi se Liverpula, 1982-3. Pogledaj Piksijevu prvu utakmicu protiv Milana 1988. Siguran sam da ces shvatiti koji je koji je naredni level posle nenormalnog talenta. Puno pozdrava, Zoki.
    (zoki, 05. jul 2015 15:11). Vatra,bes,suze...Tacniji naziv za to je kokain!
    (Vidji, 5. jul 2015 15:56)

    # Link komentara

  14. Jedan je Diego...
     (BK, 5. jul 2015 15:41)

    # Link komentara

  15. ...Дакле, најбољи клуб осваја ЛШ, најбољи играч осваја СП, то је барем јасно.
    (adriano_galliani, 05. jul 2015 13:09) Jasno je samo da si ti ogorcen zbog stanja tvog omiljenog kluba i da mrzis Barselonu i Mesija zbog godina izivljavanja nad tvojom omiljenim klubom.Tvoja najveca radost i satisfakcija ove godine je to sto Mesi nije osvojio neko finale?Zapitaj se malo...Najbolja reprezentacija osvaja prvenstvo a ne najbolji igrac.Isto je i sa LS,sa prvenstvom neke zemlje i sa bilo kojim takmicenjem.Fudbal je timska igra(danas mnogo vise nego ranije),jedan igrac ne moze sam da dobije ozbiljne timove a Cile sa ovim pit bulovima to svakako jeste.Cile je juce bio bolji od Argentine i zasluzeno osvojio takmicenje.To se nije desilo zato sto je Sancez bolji igrac od Mesija vec zato sto je Cile bio bolji od Argentine(doduse penali su uvek lutrija ali je Cile svejedno bio bolji tim).Po meni,Martino nije dovoljno dobar trener,igra sa dva defanzivna veznjaka(Maskerano i Bilja) ne funkcionise osim ako je cilj da se tim odbrani.Maskerano nije presao centar,kreativnost mu je u minusu(zato i ne moze da se izbori za mesto pored Busketsa),Bilja ima pregled igre za nijansu bolji od mene,Cileu nije bilo tesko da ih nadigra.Veza izmedju odbrane i Mesija,Aguera i Di Marije(koji kao da je od stakla) u Argentini ne postoji.
    (Vidji, 5. jul 2015 15:31)

    # Link komentara

  16. Sto toliko spominjete Mesija? Pa nije on sam igrao... Ne znam po cemu je on kriv sto Iguain ne moze dati gol sa pola metra
    (hahahah, 5. jul 2015 15:25)

    # Link komentara

  17. Argentina nije Mesi.
     (SS, 5. jul 2015 15:14)

    # Link komentara

  18. (neutralni felsh, 05. jul 2015 06:48)

    Da, vatra, bes, suze, sve emocije, sve to nedostaje jednom malom. Sve ono sto njemu fali imao je Futre u pobedi Porta nad Bajernom, Strahan u pobedi Aberdina nad Realom ( necu da ti kazem ko je bio na klupi Aberdina), Maradona protiv engleza 1986, Magat u pobedi Hamburgera protiv, cini mi se Liverpula, 1982-3. Pogledaj Piksijevu prvu utakmicu protiv Milana 1988. Siguran sam da ces shvatiti koji je koji je naredni level posle nenormalnog talenta. Puno pozdrava, Zoki.
     (zoki, 5. jul 2015 15:11)

    # Link komentara

  19. @neutralni felsh
    “ svakom sledecom ekspertizom samo utabavas zemlju iznad izumrle fudbalske relevantnosti..."

    Au, da li stvarno ovo napisao...
     (Milan, 5. jul 2015 15:04)

    # Link komentara

  20. Zao mi je Messija,ocigledno da Argentinci ocekuju da on sam prodje pola igraca i postigne gol i donese titulu,to je prosto nemoguce,ne moze jedan covjek da uradi sve,mora citava ekipa da igra.... (iskreno, 05. jul 2015 00:57)

    Može sinko, može. Upravo to je radio najveći ikada... (only fools and horses, 05. jul 2015 07:01)

    VAISTINU !
     (zoki, 5. jul 2015 14:53)

    # Link komentara

  21. Sumnjam i da si bio pametan, da bi zaglupeo
    (Stefan, 5. jul 2015 14:27)

    # Link komentara

  22. Imam ja 26 godina i pratim fudbal od vremena romaria, ronalda, rivalda, pa ronaldinjo itd.. Ono sto je Messi uradio, radi i radice niko drugi nije ..
    Ne tvrdim samo ja da je najbolji ikada, a i ko slusa mene, ja sam samo obicni covek u svetu fudbala, nego veliki broj igraca, bivsih igraca, trenera ciji je posao fudbal, su rekli da je Messi najbolji.. Ako neko hoce da zna listu imena tih, neka pise, objavicu u sledeci komentar
    (Stefan, 5. jul 2015 14:13)

    # Link komentara

  23. Neverovatno je koliko Mesi ima dusmana u Srbiji. Mesi dobija petu Zlatnu loptu u januaru, a vi crknite! :)
    (Sab, 5. jul 2015 09:54)

    Dzaba mu i 10 kada nema onaj najvazniji trofej. A te zlatne lopte kolika su prevara videlo se i 2014 kada je totalno nezasluzeno osvojio nagradu za najboljeg igraca, nesto slicno kao i Ronaldo 2013-te.
    (Maradona, 5. jul 2015 13:23)

    # Link komentara

  24. A kakve veze ovaj poraz ima sa kvalitetom Mesija? I dokle vise poredjenja igraca iz razlicitih era fudbala. Ako cemo tako da gledamo Pele je zaista bio najbolji jer je poceo da igra kada nije bilo kartona a kada su uvedeni igraca si prakticno morao da ubijes da bi dobio crveni. Svi ti fudbaleri koje navodite su sjajni fudbaleri i svako je bio najbolji u jednom trenutku. Mnogo kockica mora da se poklopi da bi bio svetski prvak. Ne branim Mesija, cak mi i nije omiljen igrac ali dosta sa pljuvanjem glupo je..
    (Uvek Zvezda, 5. jul 2015 13:15)

    # Link komentara

  25. Nisam siguran da je ovaj dole galijani pravi galikani. Pravog se sećam sa blica, pisao je ćirilicom uvek i bio je prilično inteligentan momak, nevezano za Barselonu
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Beleg, 5. jul 2015 12:57)

    Заглупео сам у међувремену, шта да ти кажем?
    (adriano_galliani, 5. jul 2015 13:14)

    # Link komentara

  26. "Sad ispada kao da je Higuain igrao svih 120 minuta i promasio 3 ciste sanse, ajde sad malo razuma, on nije jedini promasio penal i nije ni igrao ceo mec ali posto deca ne mogu da prihvate da im je Messi opet izgubio moraju da svale svu krivicu na Higuain-a. "

    Браво! Исто као и за пенал против Лација. Јесте, промашио га је али је пре тога дао ДВА гола. Једноставно људи навијају ЗА МЕСИЈА, не за Аргентину или УЕФАлону већ за МЕСИЈА, то је као доказ да су они паметни јер Меси ово-оно, а онај Кристијано само шутира пенале хех.
    (adriano_galliani, 5. jul 2015 13:11)

    # Link komentara

  27. Samo da podsetim neke komentatore... Maradona NIJE osvojio Ligu sampiona. Ronaldo Nazario NIJE osvojio Ligu sampiona. Takmicenje koje se igra SVAKE sezone.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Tyrael, 5. jul 2015 12:23)

    Али су зато освојили такмичење које се игра сваке четири и то са својом репрезентацијом. Шта би теби било драже, да Бане Ивановић освоји ЛШ или СП са Србијом? ЛШ је битно такмичење ЗА КЛУБОВЕ, СП ЗА ИГРАЧЕ. Дакле, најбољи клуб осваја ЛШ, најбољи играч осваја СП, то је барем јасно.
    (adriano_galliani, 5. jul 2015 13:09)

    # Link komentara

  28. "da da da.... ali ti si svoj autoritet u viziji fudbala definitivno sahranio onda kad si kao najvece stare asove nabrojio, citiram: "zidan, ronaldinjo, kaka i figo"


    Фелш пријатељу, нисам од тебе очекивао да будеш такав буквалиста, у том коментару сам набројао само неке добре играче, нисам имао претензије ка некаквом аналитичком дискурсу и хируршкој прецисности. Мада, Фиго и Кака мени јесу у 25 најбољих свих времена (Фиго ми је бољи од Кристијана Роналда нпр). Ево, сада сам се сетио да Месија упоређујем са Креспом и Клаудиом Лопезом, мање буквалности, више духа :)
    (adriano_galliani, 5. jul 2015 13:07)

    # Link komentara

  29. Mesi ima 3 puta bolje saigrace od MAradone? Kako je onda Argentina na SPu 1986 godine postigla 14 golova (Maradona je dao 5) dok je Argentina 2014 godine postigla 7 golova (Mesi dao 4)?
    (ooo, 5. jul 2015 11:10)

    Тако што је Марадона много бољи играч од Месија, ту је барем ствар јасна. Пола екипе чува Марадону, друга половина се брани од других десет Аргентинаца. Па човек је предриблао седам Енглеза и дао гол!
    (adriano_galliani, 5. jul 2015 13:02)

    # Link komentara

  30. Higuain je Argentinu kostao svjetskog i kontinentalnog naslova. Jednostavno ima losu glavu, ko Cilic u tenisu. Prepadne se u velikim utakmicama, a nije ni kalibar.
    (drago, 5. jul 2015 12:59)

    # Link komentara

  31. Nisam siguran da je ovaj dole galijani pravi galikani. Pravog se sećam sa blica, pisao je ćirilicom uvek i bio je prilično inteligentan momak, nevezano za Barselonu
     (Beleg, 5. jul 2015 12:57)

    # Link komentara

  32. Kada je Maradona igrao, imao je daleko slabiji tim, tada je bio u napadu dobar Kanidja, a golman mislim da se zvao Goikocea. Ostatak tima je mogao biti bilo ko posto su svi bili prosecni. Sa tako slabim timom Maradona je harao, nisu ga mogli zaustaviti.
    (Pedja, 05. jul 2015 01:25)

    Kanidja nije igrao 86 a ni Goikocea. Ali igrali su Pasarela, Valdano, Rudjeri, Burucaga, Batista (ova trojica i 90 sa Kanidjom). Daleko je to od slabog tima sinko.
     (Srbenda, 5. jul 2015 12:50)

    # Link komentara

  33. To što je Mesi Stefanu dokazao da je najbolji nikako ne znači da je i meni najbolji. Po toj logici svi ljudi bi navijali za jedan klub i jednog igrača.
     (mrki, 5. jul 2015 12:34)

    # Link komentara

  34. Uff kako me nerviraju ovi sto slade dusu sa neuspehom Mesija.. On je najveci i najbolji ikada, dokazao je to milion puta..
    (Stefan, 05. jul 2015 01:45)
    A ti verovatno nemas vise od 18 godina pa se ne secas ni originalnog Ronalda, a kamoli Maradone, Pelea, Euzebija, Platinija...
    (iggy, 5. jul 2015 12:27)

    # Link komentara

  35. Samo da podsetim neke komentatore... Maradona NIJE osvojio Ligu sampiona. Ronaldo Nazario NIJE osvojio Ligu sampiona. Takmicenje koje se igra SVAKE sezone.
     (Tyrael, 5. jul 2015 12:23)

    # Link komentara

  36. Sad ispada kao da je Higuain igrao svih 120 minuta i promasio 3 ciste sanse, ajde sad malo razuma, on nije jedini promasio penal i nije ni igrao ceo mec ali posto deca ne mogu da prihvate da im je Messi opet izgubio moraju da svale svu krivicu na Higuain-a.
    Ako Higuain koji je usao u 75 minutu nije dao gol sta onda mogu da kazu Aguero i Messi ?
    A da je kojim slucajem Higuain dao gol posle asistencije Lavezzi-a da li to po vama znaci da je Messi najzasluzniji za to i da je on najbolji igrac ikada ako bi Higuain dao gol ?
    Strasno...
    (Napoli, 5. jul 2015 11:58)

    # Link komentara

  37. Higuain je Argentinu kostao svjetskog i kontinentalnog naslova. Jednostavno ima losu glavu, ko Cilic u tenisu. Prepadne se u velikim utakmicama, a nije ni kalibar.
    (drago, 5. jul 2015 11:56)

    # Link komentara

  38. Zao mi je Messija,ocigledno da Argentinci ocekuju da on sam prodje pola igraca i postigne gol i donese titulu,to je prosto nemoguce,ne moze jedan covjek da uradi sve,mora citava ekipa da igra....(iskreno, 05. jul 2015 00:57)Može sinko, može. Upravo to je radio najveći ikada...
    (only fools and horses, 05. jul 2015 07:01)...Nekada sinko,nekada je moglo.Danas kroz ove pit bulove ne moze niko sam da prodje.
    (Dzekson Martinez, 5. jul 2015 11:51)

    # Link komentara

  39. Da je messi pravi covek on bi ko Ibra/Zidan/Ronaldo na silu dao gol ako treba ali on se i dalje ponasa kao dete kad nema Xavi-ja. Moze sve u Barsi ali istina se vidi ovde, nece nikad biti kao Maradona.
    (Ratatata, 5. jul 2015 11:50)

    # Link komentara

  40. Nema Ćavija i Inijeste!!!!!
     (dejanddddd, 5. jul 2015 11:48)

    # Link komentara

  41. Citam vec danima kako je Srbija dobila ovaj Cile sa 3:0. E da vam kazem nesto, nije to bio ovaj Cile. U Cileu su jako zahvalni Srbiji na tom porazu, posto su posle poraza oterali Borgija i doveli Sampaolija koji je napravio od reprezentacije ovo sto je napravio, a vi placite za Mihom, slobodno.
    (JD, 5. jul 2015 11:47)

    # Link komentara

  42. Pricajte vi sta hocete, Argentina nije osvojila turnir jos od 1993 godine i kako stoje stvari nece jos par a pogledajte koji su sve igraci prosli kroz prvi tim, zadnji trofej je bas bio Copa Amerika ali tada su imali Batistutu.
    (LOL, 5. jul 2015 11:47)

    # Link komentara

  43. Jes' da nema veze sa ovom vescu, ali negde sam morao ovo da podelim [link]
    (mare, 5. jul 2015 11:46)

    # Link komentara

  44. Ima puno kvalitetnih fudbalera koji sa reprezentacijom ne mogu nista da osvoje a imaju potencijal za to (kao Bejl).
    (Ssv, 5. jul 2015 11:41)

    # Link komentara

  45. Никада ми неће бити јасно зашто фудбалери који не умеју да шутирају пенале, увек узимају лопту у руке. Игуаин је ове сезоне упропастио Напуљ јер је промашио 4 пенала у првенству и 2 у Лигу Европе. Зашто узимаш лопту човече када силујеш над голом увек? То је као својевремено Инзаги. Увек он пуца пенале а дечко умало да падне док трчи да изведе пенал.
    (veerghoen, 5. jul 2015 11:23)

    # Link komentara

  46. a sta treba messi jos napravit? u sudackoj nadoknadi sprint preko pola terena i uz to prode 2-3 igraca i iz niceg napravi situaciju 4 argentinca na 2 cileanca i doda i ode sve u 3pm... sta je on treba dodat lavezziu i onda se teleportirat na mjesto higuaina?
    (jaje, 5. jul 2015 11:19)

    # Link komentara

  47. Opet se videlo da Mesi nije i ne moze da bude najbolji svih vremena. Osim za Uefu kojoj on sluzi kao marketing i za veliki broj Mesi fanova koji ne zele da vide istinu.
    Mesi zavisi od tima. A lider, i pogotovo najbolji svih vremena mora da povuce tim, da tim zavisi od njega. Da kad on igra vrhunski i njegov tim zaigra vrhunski, a ne obratno.
    Mesijevi fanovi cesto ovde kazu da mi koji kazemo da Mesi nije najbolji ikada, smo mrzitelji Mesija. Ne, vecina nas voli Mesija kao igraca, ali shvatamo istinu.
    Najbolji svih vremena su vodili svoj tim, pravili razliku na terenu, bili najbolji kad je najteze. To su Ronaldo Zuba, Ronaldinjo, pa i Maradona.
     (Kontras, 5. jul 2015 11:17)

    # Link komentara

  48. Ha, izgleda da je tipično za reprezentativce Argentine da kad u jednoj utakmici ponize rivala sa šest datih golova u sledećoj ne mogu ni jedn gol da poastignu. Već viđeno na SP 2006.
    (mladen, 5. jul 2015 11:13)

    # Link komentara

  49. @Adriano_Galliani

    Mesi ima 3 puta bolje saigrace od MAradone? Kako je onda Argentina na SPu 1986 godine postigla 14 golova (Maradona je dao 5) dok je Argentina 2014 godine postigla 7 golova (Mesi dao 4)?
    (ooo, 5. jul 2015 11:10)

    # Link komentara

  50. (Bojan R, 5. jul 2015 10:01)

    Kako je onda Portugal bez Ronalda pobedio Argentinu i Italiju u zadnja 3-4 meseca ako imaju slabu reprezentaciju? Pa Ronaldo ne moze nista ni protiv Gane i USA iako Portugal ima puno jacu reprezentaciju od njih
    (lol, 5. jul 2015 11:07)

    # Link komentara

  51. dobro bre Galijani, sta poredis fudbal kad je igrao Maradona i sadasnji.. Zar si toliko slep da vidis kako se cuva Messi?? Znaci klubovi odnosno timovi imaju posebne treninge i taktike kako zaustaviti i spreciti Mesija.. Zasto? Zato sto covek neprestano 10 godina i vise igra na najvisem nivou i najbolji je.. Dok je Maradona blistao povremeno, a i fudbal u to vreme i sada razlika nebo i zemja.. Primer, svaki dodir sa loptom sinoc Mesija, je bio faul od igraca Chilea.. iako uspe da predribla i projde jednog, odma sledeci ga faulira ili vuce za dres i ovaj pada.. A taktika nikakva u Argentini, srednji red ne postoji i sta moze Mesi sam??? Namestio je kljucn akciju i pas u zadnjim sekundama, kada se resava utakmica, ali onaj pacijent Iguain...
    Sram da te bude sto osporavas najboljeg i najveceg fudbalera ikada..
    (oxi, 5. jul 2015 11:03)

    # Link komentara

  52. opet Galijani i njegovi kompleksi? gde je Milan,koji je njihov najbolji igrac,jesu li u evropi sada,LS,LE,na kom su mestu zavrsili sezonu,koji trofej su uzeli? Kompleksi su neizlecivi što se tebe tice.
     (MiLaN, 5. jul 2015 11:02)

    # Link komentara

  53. Argentina je postigla 10 golova sve ukupno. Mesi je imao 5 asistencija, 1 gol i 1 gol je Argentina postigla nakon što je Mesi prošao 3 igrača ali mu nije upisana ni asistencija iako je jasno da je Mesi najzasluzniji za taj gol. Znači 7 od 10 golova. Za sta služe ostali igrači Argentine? Pa ne može messi uvek sve sam....
    (hmmm, 5. jul 2015 11:02)

    # Link komentara

  54. Ceo Ulcinj klice Cileu.Red je bio.
     (ULCINJ Srpski grad, 5. jul 2015 10:57)

    # Link komentara

  55. ja se radujem pobede chille a sto se tice ovi navijaca messi razumem sto su razocareni samo jedno nemogu da ukapiram nji ako argentin dobije nema veze ko daje gol oni pricaju videli ste messi kako igrao nimalo nemaju pohvale drugi igraci iako drugi da gol messi je tu pohvalan a ako argentina gubi ona navijaci messija kazu nema on skim da pa ako na druge tekne dobio on utakmicu sam kako kazu njegovi fanboy zasto onda ne kazu messi igrao lose i izgubila argentina pa kazu nema skim da igra stvarno zalosno za takve navijace jel oni nit su navijace barse nit argentine nego licno messija
    (rainca@hotmail.com, 5. jul 2015 10:46)

    # Link komentara

  56. Da li je realno da postoje ljudi koji se raduju tudjem neuspehu...99% ljudi koji ovde pisu "vamos chile" su "fanovi" Ronalda a ta njihova radost samo dokazuje da pate od teskog kompleksa...opustite se ljudi :-)
     (fanatik, 5. jul 2015 10:45)

    # Link komentara

  57. Mene su stvorili Overbo, Kujpers i njihovi nalogodavci. Mesi je simbol svega sto ne valja u danasnjem fudbalu. Demolira Paragvaj ili Ovijedo ali u finalu - nista. Sta je uradio u finalu LS? Nista, vise je uradio sudija koji nije svirao cist penal Juveu kada je Alves divljacki rvao sa Pogbom. Leo je najbolji igrac na svetu ove godine bez sumnje ali tvrdim da bi imao barem upola manje trofeja da nije tih "okolnosti". Takodje, starim asovima nije ni blizu. Nema karakter, nije zabavan, industrijski proizvod. Slican Maradoni ali sve ono sto je Maradonu cinilo Maradonom Mesi nema. Kristijano Ronaldo je za njega car. 2012. je broj golova bio najvazniji, e pa vazi. Onda je Kiki najbolji! Ziveli hahaa
    (Adriano_Galliani, 05. jul 2015 10:09)

    da da da.... ali ti si svoj autoritet u viziji fudbala definitivno sahranio onda kad si kao najvece stare asove nabrojio, citiram: "zidan, ronaldinjo, kaka i figo". (ok zinedin i roni, ali gde se usudi da ovu dvojicu stavis u isti pasus s njims a kamoli naspram njih. ali oni su ti valjda primer full personality-ja hahaha ;)
    ne treba dalje: svakom sledecom ekspertizom samo utabavas zemlju iznad izumrle fudbalske relevantnosti.
    mada ovim biserom da je "juve pokraden u finalu" (inace su kao skroz razbili barsu pa ih sudija cakir omeo da je dokosure haha) bukvalno si je kremirao... ja bi plako, a tebi jos i do "ziveli" - svasta ;)
     (neutralni felsh, 5. jul 2015 10:38)

    # Link komentara

  58. Od Aguera uvek nesto ocekujem a na kraju ispadne da niti igra odbranu niti se vidi u napadu. Onda udje Iguain, i tu znas da nema nista za videti.
    @iskreno
    Ocekuju ovako nesto. [link]
    (drvobradi, 5. jul 2015 10:31)

    # Link komentara

  59. Galijani sta mi nabtajas tu Osasunu, Grtafe i slicno?? Ne govorim o C. Ronaldu..
    Govorim ti o coveku koji ima najvise golova postignuto u Spanskom prvenstvu, najvise golova u Barceloni, najvise golova u LS, najboljem asistentu itd.. Ako vec gledamo koliko gola je dao klubovima, onda Atletiko i real madrid su prvi, pa Valensija, Sevilja u Spaniji..
    Ako gledamo u Evropi, Man utd dva put u finalu, arsenalu 4 komada, leverkuzenu 5, Milanu i sam znas..
    Cekam na tvoj odgovor
    (Stefan, 5. jul 2015 10:26)

    # Link komentara

  60. Messi ima vanserijski talenat, ali lider tima nije. Prosle godine na SP u finalu kako je Argentina igrala grubo, izuzev starta Neuera, tukli su Nemce a u produzecima su ubili boga u Schweinsteigeru, a decko, lider tima u finalu, vodio je ekipu do titule, ne Goetze i Schuerrle vec Basti..pogledajte snimak finala, zadnjih 15 minuta da znate o cemu pricam...e to je lider i primer kako se vodi tim napred i cini sve da se izbegnu penali na sta je Argentina isla..Messi to jednostavno nema, talenat da, ali tad i sad, on lider nije a u najboljim je godinama. Maradona je sam osvojio SP 1986, sam samcijat je vodio tim, ne znam da li je nekad jedan igrac tako dominirao u timu koji je osvojio SP i to je neosporno, danas verovatno nemoguce u brzom fizickom fudbalu..Zidane je nesto slicno radio i Matthaeus...ali pogledajte npr Bastiana finale 2014 kako vodi ekipu u produzecima sa onakvim batinama od Argentinaca, lik je dao zivot za titulu..Messi to jednostavno nema, taj IT, nesto sto imaju lideri tipa Michael Jordan, talenat plus liderstvo i odgovornost
    (dottore, 5. jul 2015 10:17)

    # Link komentara

  61. Gde su komentari nema Ronalda niko da pogura? Ni on nije osvojio nijedan trofej, stim da je Messi bio najbolji igrač na SP.Zao me je izgubljenog finala, takav šampion SP zaslužuje.
    (Nikola Erakovic, 05. jul 2015 01:29)

    Bas je Mesi bio najbolji igrac na SPu haha :) Svi su se smejali kada je dobio taj trofej, bukvalno "politicka odluka" (citaj - sponzori, marketing agencije itd). Di Maria i Maskerano su bili najbolji 2014. u Argentini.
     (Adriano_Galliani, 5. jul 2015 10:16)

    # Link komentara

  62. Mesi zavisi od tima. A od maradone je zavisio svaki tim. To je krucijalna razlika. El pibe je bio neponovljiv.
     (pribil, 5. jul 2015 10:14)

    # Link komentara

  63. Pa messi netreba trofea, i ovako ga gadjaju sa zlatnim loptama ili prosl svetsko prvenstvo za njabolji igrac na turniru.
     (toma diploma, 5. jul 2015 10:14)

    # Link komentara

  64. Uff kako me nerviraju ovi sto slade dusu sa neuspehom Mesija.. On je najveci i najbolji ikada, dokazao je to milion puta..
    (Stefan, 05. jul 2015 01:45)

    Dzaba mu hiljadu golova protiv Osasune, Hetafea, Selte i ostalih spanskih sela, finale SP - nista, Copa America - nista. Ima tri puta bolje saigrace od Dijega ali ne moze da pobedi u finalu. Zato sto je Dijego pobednik a Mesi luzer. Dijego sam pobedi Englesku, bori se i rukama i nogama. I onda zasto je u Argentini Maradona Bog a Mesi samo "odlican igrac", pa stvarno?!
     (Adriano_Galliani, 5. jul 2015 10:13)

    # Link komentara

  65. I posle neko kaze kao Mesi neki igrac. Nista nije osvojio sa Argentinom. Kada je Maradona igrao, imao je daleko slabiji tim, tada je bio u napadu dobar Kanidja, a golman mislim da se zvao Goikocea. Ostatak tima je mogao biti bilo ko posto su svi bili prosecni. Sa tako slabim timom Maradona je harao, nisu ga mogli zaustaviti. A Mesi pored toliko dobrih igraca nije u stanju nista da uradi. Sto neko rece dobar je samo u malim utakmicama.
    (Pedja, 05. jul 2015 01:25)


    "golman mislim da se zvao goikochea" jao jao i ti nasao da ocenjujes zlatnu arfentinu sa kraja osamdesetih? maradonina i kanidjina argentina je bila sve samo ne slaba. ali sto ja da ti to pricam. nadji sam na netu, danas je to lako. "ima jedan sajt mislim da se zove vikipedija" ;)
     (neutralni felsh, 5. jul 2015 10:11)

    # Link komentara

  66. P.S. Koji je problem ovom liku koji sebe naziva "Adriano Galiani"??? Čovek je žešći frik zaista, opterećen je Leom Messijem i Barselonom a kako vidim i reprezentacijom Argentine da je to jednostavno STRAŠNO ljudi moji!! Lik ladno dežura 24 časa ovde i piše nebuloze na račun Barselone, Messija i Argentine!!! Veliki je kompleksaš!!!
    (Ivan, 05. jul 2015 01:54)

    Mene su stvorili Overbo, Kujpers i njihovi nalogodavci. Mesi je simbol svega sto ne valja u danasnjem fudbalu. Demolira Paragvaj ili Ovijedo ali u finalu - nista. Sta je uradio u finalu LS? Nista, vise je uradio sudija koji nije svirao cist penal Juveu kada je Alves divljacki rvao sa Pogbom. Leo je najbolji igrac na svetu ove godine bez sumnje ali tvrdim da bi imao barem upola manje trofeja da nije tih "okolnosti". Takodje, starim asovima nije ni blizu. Nema karakter, nije zabavan, industrijski proizvod. Slican Maradoni ali sve ono sto je Maradonu cinilo Maradonom Mesi nema. Kristijano Ronaldo je za njega car. 2012. je broj golova bio najvazniji, e pa vazi. Onda je Kiki najbolji! Ziveli hahaa
     (Adriano_Galliani, 5. jul 2015 10:09)

    # Link komentara

  67. Ako rezultati i osvojeni trofeji NISU JEDINO MERILO NECIJEG VANSERIJSKOG KVALITETA POGOTOVO U KOLEKTIVNOM SPORTU ONDA SE slazem sa ljubiteljima GDESSIJA da je najbolji u istoriji.
    GDESSI JE ZAISTA NAJBOLJI IGRAC U ISTORIJI , FIFIN I UEFIN MARKETINSKI IGRAC NAJVISE PRODATIH DRESOVA ---…-- MALOJ DECI!
    (dejan, 5. jul 2015 10:09)

    # Link komentara

  68. mesi je nesporno vrhunski igrac, ali nije igrac koji moze sam niti igrac o kojem nesto moze da ovisi. Di Marija je predvodnik ove generacije Argentine, i kad on ne igra, ne igraju ni oni. Svi tu nesto pisu kako "Messi nema s kim" a pogledajte im imena igraca, pa oni su posle Spanije sigurno drugi po snazi (svaka cast svabama, ali njihov uspeh je timski, ne jakih pojedinaca).
    a to sto je on navikao da u Barci svi igraju samo za njega, pa da mu svi daju SAVRSENE povratne, da mu svi asistiraju, da mu odvlace protivnicke igrace...je jbg, opet je to do njega. Maradona nije imao nikoga, morao je sve sam,pa je uspevao. upravo zbog ovakvih stvari, trenutno vise cenim jednog Ozila, Oskara,Di Mariju a da ne spominjem Ronalda ili Zlatana, koji su igraci koji cine razliku. ne nuzno bolji tehnicari od Mesija, to nije niko, ali su bolji igraci i igraci koji bi bilo kojem timu doneli borbe za titule.
    iako i taj nesrecni Penaldo nema uspeha u reprezentaciji, razlika je sto on u timu nema 2 solidna igraca, a mesi ima 10 vrhunskih.
    (Bojan R, 5. jul 2015 10:01)

    # Link komentara

  69. I posle neko kaze kao Mesi neki igrac. Nista nije osvojio sa Argentinom. Kada je Maradona igrao, imao je daleko slabiji tim, tada je bio u napadu dobar Kanidja, a golman mislim da se zvao Goikocea. Ostatak tima je mogao biti bilo ko posto su svi bili prosecni. Sa tako slabim timom Maradona je harao, nisu ga mogli zaustaviti. A Mesi pored toliko dobrih igraca nije u stanju nista da uradi. Sto neko rece dobar je samo u malim utakmicama.
    (Pedja, 05. jul 2015 01:25)

    Kad su Maradonu i Kanidju "sklonili" sa SP Argentina je imala najjači tim u istoriji fudbala sa: Maradonom, Kaniđom, Batistutom, Simeoneom, Redondom, Sensinijem, Ortegom...
     (Jaa, 5. jul 2015 09:58)

    # Link komentara

  70. Neverovatno je koliko Mesi ima dusmana u Srbiji. Mesi dobija petu Zlatnu loptu u januaru, a vi crknite! :)
     (Sab, 5. jul 2015 09:54)

    # Link komentara

  71. ja sam mislio da je ono sa xavijem i iniestom bilo neverovatno glupo, a onda sam procitao kako neko cestita chileu na pobedi, drazi su mu od argentine, her argentina igra grubo. mislim, jel ljudi koji ovde ostavljaju komentare uopste gledaju fudbal?
    (wiener, 5. jul 2015 09:50)

    # Link komentara

  72. Zasluzena pobjeda Chilea. Argentina je pomalo tanka u sredini terena, ali danas je i napad stekao, ali krivim trenera. Sramota je kako je Argentina odigrala finale. Ja bi sa Dybalom i Bobadillom (Palacios, Icardi rezerve), Enzom Perezom,Scarionom i Pereyrom (Salvio, Lamela) dobio ovaj Chile.
    (Komsijina Krava, 5. jul 2015 09:48)

    # Link komentara

  73. "Da im nije Maradone,ovi luzeri nikad nista ne bi osvojili! Jos jedno svetiliste da mu naprave!
    (Floro Flores, 5. jul 2015 00:52)"
    Pobratime, davne `78. titulu prvaka sveta im je doneo legendarni Mario Kempes, al`kako da ti objasnim ono sto ne razumes?
    (Lucky Luke, 5. jul 2015 09:43)

    # Link komentara

  74. Muka mi je od ovis sto cekaju neuspeh Argentine i da okrive Messija, omalovaze. Kao da nikad nije odigrao veliku utakmicu dobro, glupost. I sinoc je bio ubedljivo najbolji u Argentini, stvorio par 100% sansi i jedini dao gol iz penala za Argentinu.
    Aguouero je nula od igraca, Di Marija ni do kolena Sanchezu...
    Koji Xavi i Injesta fale..pa sad Mesi igra na poziciji playa.
    Jel ste Messi mrsci gledali tekmu, koliko je faula napravljeno na Messiju i koliko od toga povlacenjem za dres i obaranjem, a on covek sve to izdrzi bez reci prigovora, Kristina bi na to urlala i mlatila rukama ko sumanuta..
    Kad messi veze na sebe tri igraca i izbaci ih iz igre ostali saigraci to treba da koriste..u Repki Arg. nema ko to da uradi ..eto sto je u pitanju, ovaj Cile bi Kristini i Portugalu da bar 5 komada ladno, mogo prljavo igraju...Ali cestitam im titulu...
    (b.bolens, 5. jul 2015 09:38)

    # Link komentara

  75. Jbg Messi tebe bas zajebavaju ovi iz Argentine ti se pokidas a oni dodaju golmanu na penale...Legenda si pa makar nista sa Argentinom vise ne osvojio! :)
    (#Bata_Djoka, 5. jul 2015 01:12)

    Legenda neosporno ali vođa nikad! Kad optužujete druge igrače da ga opstruiraju, malo razmislite o tome šta to govori o samom Messiju. Nije to nesrećni Portugal pa da baš nema s kim da igra.
    (VladaNS, 5. jul 2015 09:32)

    # Link komentara

  76. Neizmerno sam srecan zbog Cilea. Zasluzili su ovu titulu, sudeci po borbenosti i odanosti nacionalnom grbu. Cestitam im.
    Nisam vise ljubitelj Brazila i Argentine u fudbalu, jer su oni sve, samo ne vise timovi pobednickog mentaliteta. Po nebrojani put ponavljam da bi nasi reprezentativci trebalo da se ugledaju na cileance i cast koju osecaju igrajuci za sopstveni tim i grb svoje zemlje.
    (NS BOY, 5. jul 2015 09:26)

    # Link komentara

  77. Sto se tice one sanse u poslednjem napadu prve produzetaka,realno,iz maltene mrtvog ugla i uz cinjenicu da je jedva zakacio lotu,ne zasluzuje Iguain kritike,ali za penal definitivno.Sto se vatas penala kada ne znas da izvodis,a penal je izveo toliko panicno,realno u pitanju je igrac sa ogromnim gubitnickim mentalitetom,koji ne moze da podnese pritisak,zato u velikim utakmicama promasi iste one sanse koje daje u malim utakmica.Dobar igrac,sto govori broj golova i u Realu i Napoli,ali veliki gubitnik,sad nek mu se smeje ceo svet kad se vata penala.
    (grof Monte Kristo, 5. jul 2015 09:26)

    # Link komentara

  78. bez Di Marie nema golova, shvatite to ljudi, on je kljucni igrac Argentine..
     (sinisa, 5. jul 2015 09:24)

    # Link komentara

  79. Баш ми је драго због Чилеа, поготово кад иx видим овако скоцане црвено-плаво-беле, као Орлови. Још победа над Аргентином, најиритантнијом репрезентацијом у историји фудбала, вечити фолери и грубијани. А за Месија има времена, Олимпијада је догодине, ето шансе.
     (Дарко КГ, 5. jul 2015 09:23)

    # Link komentara

  80. Mi smo isti ovaj Cile pre 2 godine rutinsku dobili sa 3:1...a gde su oni a gde smo mi?!
     (Boki, 5. jul 2015 09:14)

    # Link komentara

  81. moze biti da je bilo sudijskih gresaka,ali ovakva srcanost Cilea zasluzuje sve pohvale i ovaj trijumf.Aleksis je vodja,koji ide samo napred,nosi svoj tim.Sve cestitke Cileu!
    (Melenci, 5. jul 2015 09:03)

    # Link komentara

  82. Đe je Lessi?Đe je taj kvazi najbolji igrač svih vremena?
    (texo, 5. jul 2015 09:02)

    # Link komentara

  83. Ovaj Higuain uvek mora sve da upropasti!Po meni tragičar meča,a imao je par stopostotnih šansi za gol.Sve čestitke Čileu,ipak je ovo njihova prva titula.
     (Vamos Argentina, 5. jul 2015 08:58)

    # Link komentara

  84. Problem Argentine je taj što Messi u reprezentaciji ne može da igra na istoj poziciji kao u Barseloni. Barselona ima nekoliko plejmejkera, Argentina nijednog. Ako Argentina u napadu već ima Teveza, Aguera i Di Mariu ne može si dopustiti luksuz da i Messija stave u napad. Pa neće im valjda Maskerano organizovati igru? Argentina ako želi rezultat mora Messija staviti u ulogu Maradone. Neka Messi organizuje napad. Ima on i dribling i pas i pregled igre. Ako mu ne promene poziciju u repreznetaciji, nikada neće ništa napraviti sa ovim saigračima. Čile je zasluženo prvak Kopa Amerike. Posle svega što su prikazali ove i prošle godine, oni su trenutno van konkurencije na svom kontinentu.
    (Lili, 5. jul 2015 08:56)

    # Link komentara

  85. Aleksi Sancez nam donosi titulu premijer lige,ove sezone,samo da čika Venger pazari jednog špica dobrog ,a pazariće I nazad jednog ,pa da sve pogazimooo,napred Arsenal
     (lala, 5. jul 2015 08:56)

    # Link komentara

  86. Konačno ekipa v srpska trobojka uzela pehar. Pozdrav od Bitola.
     (Vejaždin, 5. jul 2015 08:44)

    # Link komentara

  87. namlati se Mesi trofeja sa Argentinom ko Ronaldo s Portugalom! (musa dembele, 05. jul 2015 01:12)
    Nije nego k'o Leokaprijo s'oskarima!
     (Strucnjak u ovoj oblasti, 5. jul 2015 08:42)

    # Link komentara

  88. Pobeda drvoseca. Juznoamericki fudbal je mrtav.
     (Josarian, 5. jul 2015 08:40)

    # Link komentara

  89. Messi k'o Leonardo Di Caprio, nikad trofej - nikad oskar :-).
    (Nagatomi, 5. jul 2015 08:38)

    # Link komentara

  90. E moj Mesi,kaze se:na muci se poznaju junaci...E kad je muka tebe burazengijo nema nigde manji si od zrna mahovog.E zato ti nikad neces biti Maradona!!!Imas 2 titule sa Argentinom kao junior,ali nema veze mlad si bice od tebe nesto za neku godinu xa xa xa!!!!
     (zile, 5. jul 2015 08:38)

    # Link komentara

  91. Jel video neko Gdessija na terenu?Dobar je Lessi,al nije u drustvu Ronalda,Zidana,Ronaldinja.Nema svetski kup,a cak ni kopa ameriku ne moze da osvoji.Lako je mlatiti u barsi.
    (brufen_od_400, 5. jul 2015 08:32)

    # Link komentara

  92. Jesi Mesi najbolji fudbaler na planeti ali ako mislis da mogu sutra da te uprede sa Maradonom moras da osvajas trofeje sa Argentinom
    (Nebojsa, 5. jul 2015 08:30)

    # Link komentara

  93. Mesi je beskoristan igrac za Argentinu.
    (Zarko, 5. jul 2015 08:24)

    # Link komentara

  94. Sve su prilike da Mesi završava karijeru "samo" sa olimpijskim zlatom.
     (Corleone, 5. jul 2015 08:12)

    # Link komentara

  95. argentina isto gubi ovo finale ko i proslo samo zbog napada u fin sp-a oba puta bez teveza laveci u skoro pa ocajnoj formi iguain nula
     (Gazimestan, 5. jul 2015 07:49)

    # Link komentara

  96. za zadnji napad je kriv Laveci,slazem se da je Tavez bolji od Iguiana cini mi se da Mesi sastavlja tim iako je najbolji igrac to mu nije posao,verujem i da atmosfera u ekipi nije nesto pa kad se sve skupi nije ni cudo sto nista nisu osvojili
     (bratic, 5. jul 2015 07:48)

    # Link komentara

  97. vidim da jos ima glupaka koji tvrde da messi ne moze bez vavija i inieste. smesno.
    (wiener, 5. jul 2015 07:13)

    # Link komentara

  98. TOOOOOO
     (ja, 5. jul 2015 07:10)

    # Link komentara

  99. Zao mi je Messija,ocigledno da Argentinci ocekuju da on sam prodje pola igraca i postigne gol i donese titulu,to je prosto nemoguce,ne moze jedan covjek da uradi sve,mora citava ekipa da igra....
    (iskreno, 05. jul 2015 00:57)

    Može sinko, može. Upravo to je radio najveći ikada...
     (only fools and horses, 5. jul 2015 07:01)

    # Link komentara

  100. Nisu uspeli da osvoje mundijal p.godine ali su obećali svom narodu da ce osvojiti Kup Juzne A.i ispunili obećanja Svaka im cast! Chileeeee chileee
    (stranac, 5. jul 2015 06:56)

    # Link komentara

  101. Evo ih ovi messi i barca botovi, svi su krivi sem njega. SP play off-0 goloova, copa-1 gol iz penala. Igrač koji jedino ume da igra u barcinom sistemu...
    (Dzhoni, 5. jul 2015 06:53)

    # Link komentara

  102. Srce, strast, mu.a, ono sto je imao Dzerard 2005 u Istambulu, to je nedostajalo jednom malom veceras.
    (sreca pa su tu Granade i Malage, pa ce da im da 100 gola, pa ce da bude najbolji na svetu, 05. jul 2015 00:57)


    to je pokazao tu i nigde vise. dzerard inace spada u igrace kojima strast vise smeta nego sto pomaze, jer brzo gubi samopouzdanje i pocne lose da se krece na sredini.
    mesi jeste zakazao sinoc, ali ne zbog "manjka strasti" (on je introvertni tip igraca, ne mozes strast da trazis od takvih - takvima treba tecna igra svoje ekipe i sigurnost iza ledja) nego zbog manjka podrske za duple pasove. kao da su se svi uplasili da ih chine ne pobije. a martino da ne primi gol, kao da je to tolika katastrofa. enrike je preporodio barsu tako sto je ekipu naucio da se ne boji primljenog gola: povuku se na momente, mozda prime jedan ali verovatno zabibere tri. martino kad se povuce treba im tri minuta da se bekovi i vezni rese da ponesu loptu, svi cekaju mesija umesto da se skapiraju za prodor.
    malaga? drug, ako vec ne pratis dovoljno, nemoj da se izbacujes molim te. malaga ima jedni od najkompaktnijih odbrana u evropi. na poziciji su odlicni, oni vrlo retko primaju golove na sablon. jedino sto kubure u veznom redu, pa im se to sveti jer cesto prime gol iz povratnih sansi. ali im je tesko dati gol iz prosecne timske akcije, ili na prvi udar, koji je mesijevo najjace oruzje.
     (neutralni felsh, 5. jul 2015 06:48)

    # Link komentara

  103. Mesi NIKADA nece biti najveci,jer MARADONA je jedan.
     (nik sloter, 5. jul 2015 06:40)

    # Link komentara

  104. martino me je razocarao. ocigledno je da nije dovoljno razmisljao o "kecu iz rukava" za finale, o nekom igracu koji ce da unese faktor iznenadjenja, prodrma ekipu i pomogne mesiju u partnerstvu, jer se i ocekivalo da ce da ga cileanci stiskaju pre kontakta s loptim pa ce da gubi energiju za "susret sa pasom". tipovao sam na teveza, naravno, jer bi time dobio jos jednog mesija u ekipi. igauin tesko igra bez dva brza sitna igraca iza, kao mesi i tevez, vidi se da je suvi spic.
    martino je izveo preoprezan sastav, plaseci se kontri, a sa namerom da igra ziher. to mu se osvetilo, videlo se kad su i inace djavoljski borbeni i kompaktni cileanci na pocetku drugog skontali da argentina tiho ceka produzetke, da nema pun zamah u napadu: onda su smanjili nervozu. to je resilo utakmicu - jer domaci skoro uvek bolje igraju penale. poenta: ako vec imas jacu ekipu, moras vise da rizikujes, da ne strepis suvise od poraza jer te to vezuje tokom igre i ohrabri protivnika. to karlo ni murinjo nikad nece skontati, a gvardiola je zaboravio.
    i opet glavni utisak proslih sezona: alexis sanchez - pravi fudbalski smeker! barsa ga je jeftino ispustila, jos tad sam pricao, ali ukapirace i oni ove sezone, kad neko iz trojke upadne u krizu forme a drugi bude povredjen. pedro jeste odlican, ali ne moze da krpi dve takve rupe.
     (neutralni felsh, 5. jul 2015 06:30)

    # Link komentara

  105. Najbolji igrac svih vremena .. hahahahha .. Osvoji sine svetsko i copa america pa cu onda mozda da te priznam .. pozdrav od Zvenedina Dindana ,Zube (Ronalda) i ostalih pravih fudbalera !

    Nema ni moj .. od MesiTa xD
     (kögel TIR., 5. jul 2015 05:16)

    # Link komentara

  106. A je l' bilo 26:0? Kakve je sve budalastine covek ovde mogao da procita od sportskih analfabeta posle polufinala. Sada im 100% nista nije jasno. Dunsteri.
     (Milan, 5. jul 2015 04:22)

    # Link komentara

  107. Martino upropastio Argentinu ko gospodin Morz Brazil.
    (Bez Taveza ne moze, 5. jul 2015 04:21)

    # Link komentara

  108. a medel sto blista u reprezentaciju kao pod doping,a u inter se ne sastavlja....
     (The, 5. jul 2015 04:10)

    # Link komentara

  109. (musa dembele, 05. jul 2015 01:12)
    bravo care!!!!!!!!
     (ZAN ZAK KLEMON, 5. jul 2015 03:33)

    # Link komentara

  110. Kako ovaj stoper Iguain prasi ovu loptu, u stilu Serhija Ramosa!!!!
    Ups..... neko mi rece da je napadac
     (ZAN ZAK KLEMON, 5. jul 2015 03:31)

    # Link komentara

  111. Iguain pogodio 36 red publike na tribinama!!!!!
     (ZAN ZAK KLEMON, 5. jul 2015 03:23)

    # Link komentara

  112. ime, boja dresa i nacionalnost, jedine 3 razlike izmedju Gonzala Iguaina i Nemanje Kojica
     (vitez Koja, 5. jul 2015 03:20)

    # Link komentara

  113. Iguain bi bio dobar za americki fudbal da suta loptu za pretvaranje posle tac dauna
     (ZAN ZAK KLEMON, 5. jul 2015 03:20)

    # Link komentara

  114. samo pogledam pravopis ovih sto pljuju Mesija i odmah mi je sve jasno...Iguain prevara, Pastore naravno lezeran, Di Marija se povredio, Tevez nije igrao, Bilja u dresu Argentine kao kad bi kod nas igrao Katai ili Luka, inace gotovo isti sastav Cilea dobili smo 3:1 pre 3 godine, sa sve Ignjovskim, Radovanovicem, Djuricicem...
     (ja, 5. jul 2015 03:19)

    # Link komentara

  115. Zasluzeno! :)
     (beograd_moskva, 5. jul 2015 03:15)

    # Link komentara

  116. Falio im di marija videlo se iz aviona, a i u pravu je isti kad je reko nemaju klasičnu devetku, aguero, igvain, perez panjevi. Fali im možda i maradona, nije mesi kalibar koji će uzme loptu izdribla ceo tim i da go sad je to postalo i očigledno. Žao mi argentine imaju najpoznatije igrače na svetu i ukupno mogu dva tima sastave al et ne da im se, izgleda mesi šljaka samo u barsi moraće se pomire sa tim.w6
    (Nirvana, 5. jul 2015 03:08)

    # Link komentara

  117. Ovo je prvi trofej koji je osvojio Cile na takmicenju Copa America (inace, ovo takmicenje je najstarije nacionalno takmicenje na svetu, prvo je odrzano 1916. god. i osvajac titule je bio Urugvaj). Argentina do sada ima 14 titula (poslednji put 1993. godine). Nemojte zameriti sto sam ovo napisao, ali cisto da bih vam pokusao da docaram sta je ova titula znacila domacinu. Probajte sada da zamislite Santiago (koji ima oko 6 miliona stanovnika) u ovim trenucima (ovde je 22h), kako slavi ova titula na juznoamericki nacin! Ovde je karneval, a tek je pocelo... Zasluzeno ili ne, o tome ce se jos pricati, ali da su tokom celog prvenstva igraci domace selekcije dali sve od sebe, tu nema sta da se prigovori. Odrzali su lekciju o tome kako se bori za svoju zemlju. Zato kapa dole, svaka cast i sve cestitke sampionima!!!
    Veliki pozdrav iz Santiaga!!!
    (Express, 5. jul 2015 02:53)

    # Link komentara

  118. Mesi luzer. Nema kvalitet da predvodi svoj tim do pobede, nije lider na terenu.
     (jablan, 5. jul 2015 02:49)

    # Link komentara

  119. Je li realno da neki "pajseri" zameraju nesto Mesiju?! Momak igra sezonu do jula meseca, vukao je klub do tri trofeja, postigao preko 50 golova, imao bezbroj asistencija. Stigao do finala kupa Amerike.
     (nevera, 5. jul 2015 02:40)

    # Link komentara

  120. Viva Chile mierda CTM!
    (Marko, 5. jul 2015 02:39)

    # Link komentara

  121. @Najbolji svih vremena A sto je Mesi kriv sto Iguain promasi sa pola metra nakon Mesijeve sjajne akcije, sto spuca penal nakon sto je Mesi pogodio? Ne moze Mesi i da brani i da asistira i daje golove. I saigraci moraju da rade nesto. Nije Mesi kriv sto Banega dodaje loptu golmanunu ruke. Moze on nikad da ne osvoji nista sa gaucosima, covek je sa klubom osvojio sve sto moze da se osvoji, pobedjivao najbolje timove, sa repkom je igrao finala velikih takmicenja, postigao na stotine golova. Isto kao sto ti njemu zameras nedostatak trofeja sa Argentinom, moze se drugim velikim igracima zameriti mnogo manji uspeh od Mesijevog na klupskom nivou.
     (realno, 5. jul 2015 02:38)

    # Link komentara

  122. Volim kad uefalonci placu, sta da se radi...Ovrebo me nacinio zavidnim,zlim covekom.
     (Blue Fortress, 5. jul 2015 02:38)

    # Link komentara

  123. @tuzlak Gde su bili Xavi i Injesta u Barseloni ove sezone? Xavi na klupi, Injesta pola sezone povredjen. Mesi gazio i osvojio sve. Koliko asistencija imaju Xavi i Injesta zajedno? Tri puta manje od Mesija! Po tvojoj logici Xavi i Injesta su na poslednjem svetskom pukli jer nije bilo Mesija da ih pogura. Realno oni su dobri, sjajni igraci, ali Mesiju nisu ni do kolena.
     (fudbal, 5. jul 2015 02:34)

    # Link komentara

  124. Najbolji su ovi panteri, kad Argentina pobedi onda je samo messi zasluzan a kada izgubi onda su svi krivi sem mesija. Komedija.
    (pazipanter, 5. jul 2015 02:24)

    # Link komentara

  125. lupajte minuse koliko hoćete,ali maradona je za mesija doktor fudbala.možda ovi današnji klinci I nisu gledali velikog dijega pa ne znaju kakva je zver bio.odmah proguglajte,nađite snimke I uverićete se da sam u pravu.
    (slobinator, 5. jul 2015 02:20)

    # Link komentara

  126. @superheroj_Gailius_sa_planete_NEPTUNas
    "ovaj cile bi nas dobio 24:0"
    Bolje popi lekić pa na spavanje.Dok je Miha bio selektor pobedili smo isti ovaj Čile sa 3:0 na neutralnom terenu.Tek se sada vidi šta su značili Miha, Antara, Boškov...
    To su bili selektori i trenerčine, a ne ex trener Javora iz Ivanjice.Da nam Argentici sada daju Mesija, opet bi smo bili zadnji u našoj grupi...
    (Demius, 5. jul 2015 02:16)

    # Link komentara

  127. Uh sto volim,samo zbog zeta. :-)
     (Dag Kristi, 5. jul 2015 02:10)

    # Link komentara

  128. za ove sto prozivaju ronalda ili mesija
    stvarno su obojica genijalci savrseni igraci najbolji u svom vremenu
    ali ocekivati da oni sami u svojim reprezentacijama donose trofeje je smesno.
    fudbal je doista timski sport gde 11 igraca zajedno sa trenerom donose rezultat
    portugal i argentina to nemaju niti ce u skorije vreme imati. to ne umanjuje njihovu genijalnost.
     (krle, 5. jul 2015 02:05)

    # Link komentara

  129. Uh kad napišu Messi bez trofeja pa dođe mi da nekog ujedem, ne čini samo Leo reprezentaciju, kada bi i drugi malo mrdnuli mozda bi i imali šansu za titulu. Dovoljno je bilo samo pogledati penale, čisto rasulo u Argentinskoj reprezentaciji. Glavu gore Leo,mogu samo da te mrze pošto ti niko parirati ne može...
    (Idemooooo, 05. jul 2015 01:04)

    Da ali baš taj stav je loš - Mesi je najbolji ostali ga sputavaju. Tako im stvara pritisak, iz pritiska idu greške, a njih prate kritike. Ako je najbolji mora i od ostalih da pravi bolje igrače, kako na terenu tako i van njega.
     (Uki, 5. jul 2015 02:03)

    # Link komentara

  130. PenaLdovim navijacima je najvaznija statistika i golovi,a ostali segmenti igre ih ne zanimaju.
    (simke, 5. jul 2015 01:59)

    # Link komentara

  131. Zasluzena titula prvi put u istoriji Chileanaca! Finale ne moze da se dobije defanzivnom igrom, pokazalo se jos jednom! Argentina ja ima vrhunske napadace ne moze da igra defanzivno i ceka kontranapade! Velika greska trenera! Cile igrao kao i uvek ofanzivno, bez obzira koga ima ka protivnika.Svi koji govore da su imali pomoc sudija, treba da budu realni.Cile je najefikasnija ekipa na ovom turniru, ekipa koja je imala uvek veci posed lopte od svakog protivnika, npr protiv Urugvaja je taj posed bio 80%:20%. Crveni karton koji je dobi igrac Perua bio je sasvim zasluzen i bio je direktan crveni, ne drugi zuti.Jednostavno u svim aspektima su pokazali najvise.Brazil tuga, Kolumbija razocarenje,Argentina losa taktika trenera.Ovo sto igraju Chileanci je moderan fudbal, brzo,agresivno,ofanzivno i sa dosta trcanja...Velike zasluge ima trener Sampaoli, koji ce sigurno imati veliku karijeru.Inace Chileanci su imali najnizu selekciju u proseku ali to niko nije iskoristio.Jednostavn ovo prvenstvo su dobili srcem i velikom zeljom da osvoje nesto...
    (zagor, 5. jul 2015 01:58)

    # Link komentara

  132. Messi, Aguero, Di Maria, Higuain, Tevez, Lavezzi, Pastore, Mascherano, Zabaleta...
    Pazite kad u toj ekipi nema mesta za igrace kao sto su Garay, Banega, Guzman, Lamela
    Na papiru u evrima
    Argentina: 530 miliona Chile: 170 miliona
    Mesijeva cena je zabelezila pad od neverovatnih 50 miliona evra, pre prvenstva vredeo je na trzistu kao ceo Cile!!!
    6 utakmica-jedan gol-iz penala, imao je par asistencija ali nekako, ceo utisak je mrsav.
    Kraj sezone - 11 utakmica vise i 4 gola manje od CR7
    utakmice / golovi
    Messi 67/60
    C.Ron 56/64
    Sto se tice Balon d or, za sad je 1:0 za Ronalda. To priznanje se ne osvaja trofejima, nego golovima, jer da je drugacije danas bi dobitnici tog priznanja bili Iniesta,Sneijder,Ribery i Neuer a ne da Mesi i Ronaldo imaju 7.
    (pali andjeo, 5. jul 2015 01:57)

    # Link komentara

  133. Čile je zasluženo pobedio (iako u finalu malčice i na sreću nakon penal-lutrije) i osvojio Coppa America pred svojom publikom i to po prvi put u istoriji, a Argentini ostaje neka naredna prilika da im ova sjajna generacija uzme neki veliki trofej, koliko već naredne godine se igra Coppa America Centenario u SAD! Čileanci su zaista snažan tim, kompaktan i veoma veoma borben i srčan!

    P.S. Koji je problem ovom liku koji sebe naziva "Adriano Galiani"??? Čovek je žešći frik zaista, opterećen je Leom Messijem i Barselonom a kako vidim i reprezentacijom Argentine da je to jednostavno STRAŠNO ljudi moji!! Lik ladno dežura 24 časa ovde i piše nebuloze na račun Barselone, Messija i Argentine!!! Veliki je kompleksaš!!!
    (Ivan, 5. jul 2015 01:54)

    # Link komentara

  134. Nema Ćavija i Inieste oni su ustvari najbolji, ne Mesi to je istina.
     (dejanddddd, 5. jul 2015 01:49)

    # Link komentara

  135. bravo tuzlak veliki si znalac fudbala Inace kod tebe sto ima novo
    (fcb, 5. jul 2015 01:46)

    # Link komentara

  136. Uff kako me nerviraju ovi sto slade dusu sa neuspehom Mesija.. On je najveci i najbolji ikada, dokazao je to milion puta..
    (Stefan, 5. jul 2015 01:45)

    # Link komentara

  137. Ne mogu da verujem da igra Argentine zavisi ne od Mesija nego od Di Marije.Po drugi put se to pokazalo kao kljucno.Zadnja sansa za Mesija je sledece svetsko prvenstvo,ako to ne osvoji nikad ne moze stati u red velikana poput Pelea,Maradone,Bekenbauera i ostalih.
    (xxx, 5. jul 2015 01:40)

    # Link komentara

  138. Valjda ce imati sanse Argentina, sledece god na drugi Kopa Amerika.
    (Messi, 5. jul 2015 01:39)

    # Link komentara

  139. hahahahah sto mi je milo em dragooo..idemooooo cileeee!!!!!!!puta messi!
     (pg maniac, 5. jul 2015 01:36)

    # Link komentara

  140. Ja mislim da trenutno ronaldo i onaj sto se potpisuje ovde galijani su najsrecniji momci na Svetu..
    (Stefan, 5. jul 2015 01:35)

    # Link komentara

  141. ali kakav je samo doktor sancez , celu tekmu sparta na sve strane i za kraj fenoomenalan penal
     (Dzoni, 5. jul 2015 01:32)

    # Link komentara

  142. Gde su komentari nema Ronalda niko da pogura? Ni on nije osvojio nijedan trofej, stim da je Messi bio najbolji igrač na SP.Zao me je izgubljenog finala, takav šampion SP zaslužuje.
     (Nikola Erakovic, 5. jul 2015 01:29)

    # Link komentara

  143. Brondby je svetinja

    Samo Brondby Brondby Brondby Brondby

    Samo Brondby Brondby Brondby Brondby

    Samo Brondby Brondby Brondby Brondby
    (Brondby, 5. jul 2015 01:29)

    # Link komentara

  144. I sta je bilo sad ? Alexis 10 puta bolji od Messija i kompanije, Argentina imala srece realan rezultat 3 : 0 za Chile ali penali dokazuju ko je bolji !
    (Arsenal, 5. jul 2015 01:27)

    # Link komentara

  145. Bravo Čile!Žao mi je Mesija,ali on je već osvojio LŠ,a Vidal nije.Sada je obrnuto ;)
     (Petar, 5. jul 2015 01:26)

    # Link komentara

  146. When Messi dies, his Argentina teammates should bury him, so they can let him down one more time. Tako uglavnom glase komentari na stranim medijima Mislim strasno Messi nije odigrao najbolje, ali broj faulova i broj igraca na njemu (uvek 3-4) i opet ubedljivo najbolji na terenu njegovi saigraci nemogu 2 pasa da sastve strasno. Tata M. ocajan trener ovaj Higuain ih je vec kostao svetskog prvenstva i za Napoli je promasio odlucujuci penal za Ligu sampiona ove sezone i on mu daje da igra i da sutira penal, a tevez sedi na klupi. Nemoze Messi kad igra playmakera nema ko da da gol (aguero i Higuain ocajni), kad igra spica nema ko da mu da pass.
    (Rooney, 5. jul 2015 01:26)

    # Link komentara

  147. GRANDE CHILEEE…EE ,SVETI CILEANCI,VOLIM VASSS…SS ,BLAGOSLOVEN NAROD I IGRACI,OSTAVILI SU SRCE NA TERENU,BRAVOOO…OO JORGE SAMPOALI USO U LEGENDU U CHILEUUUUU,CHILE TE AMOOO…OO !!!
    (Jorge Sampaoli, 5. jul 2015 01:25)

    # Link komentara

  148. I posle neko kaze kao Mesi neki igrac. Nista nije osvojio sa Argentinom. Kada je Maradona igrao, imao je daleko slabiji tim, tada je bio u napadu dobar Kanidja, a golman mislim da se zvao Goikocea. Ostatak tima je mogao biti bilo ko posto su svi bili prosecni. Sa tako slabim timom Maradona je harao, nisu ga mogli zaustaviti. A Mesi pored toliko dobrih igraca nije u stanju nista da uradi. Sto neko rece dobar je samo u malim utakmicama.
    (Pedja, 5. jul 2015 01:25)

    # Link komentara

  149. Mesi izabran za najboljeg igraca turnira...
    (Milan, 5. jul 2015 01:24)

    # Link komentara

  150. ovaj cile bi nas dobio 24:0
    (superheroj_Gailius_sa_planete_NEPTUNas, 05. jul 2015 01:11)
    Sto bas 24:0
    (Шта год да је први смо!!! sem seniorski fudbal, 5. jul 2015 01:24)

    # Link komentara

  151. (najbolji, al' zamalo, 5. jul 2015 01:01)

    A konkurent mu je ko, Portugalac koliko taj tek ima uspeha sa reprezentacijom. Pa nemože sam čovek da igra pobogu.
    (Bane, 5. jul 2015 01:24)

    # Link komentara

  152. На Месију онај исти израз лица главне звезде тима која зна да се камера практично неће одвајати од ње, толико пута виђен. У фазону, не могу да плачем, зато ћу да стојим и буљим депресивно уз повремене гестикулације усмерене према никоме, а све је заправо уперено управо теби камермане (иако све гледам само тебе не) и публици свјаколикој која ме гледа.
    Браво за Чиле!
    (my way, 5. jul 2015 01:22)

    # Link komentara

  153. Citam komentare tipa Mesi je igrac za male utakmice...ljudi,vama treba zabraniti komentarisanje.tacka.
     (dadad, 5. jul 2015 01:21)

    # Link komentara

  154. Svaka čast. Zasluženo.
    (js, 5. jul 2015 01:18)

    # Link komentara

  155. Gdje su sad oni napaljeni klinci i fudbalske neznalice koji godinama smaraju kako je Mesi najbolji ikada, kako je kralj, kako ga obozavaju... Mesi je jedan prosjecan fudbaler koji je imao srecu da igra u klubu koji ima puno para i kojeg guraju UEFA mocnici. Zato se i naosvajao titula. Cim su titule zavisile samo od njega, zavrsilo se sada ovako u Cileu ili sl prosle godine u Brazilu.
    (Vlado Banja Luka, 5. jul 2015 01:15)

    # Link komentara

  156. namlati se Mesi trofeja sa Argentinom ko Ronaldo s Portugalom!
    (musa dembele, 5. jul 2015 01:12)

    # Link komentara

  157. Jbg Messi tebe bas zajebavaju ovi iz Argentine ti se pokidas a oni dodaju golmanu na penale...Legenda si pa makar nista sa Argentinom vise ne osvojio! :)
    (#Bata_Djoka, 5. jul 2015 01:12)

    # Link komentara

  158. ovaj cile bi nas dobio 24:0
     (superheroj_Gailius_sa_planete_NEPTUNas, 5. jul 2015 01:11)

    # Link komentara

  159. Nema Xavi-ja i Inieste da poguraju "najboljeg ikad" ....samo mi je zao Urugvaja, naletise na Chile prije vremena...
    (tuzlak, 5. jul 2015 01:11)

    # Link komentara

  160. No Tevez no party
    (..., 5. jul 2015 01:10)

    # Link komentara

  161. Bravo za Cileance tako se igra za svoju zemlju! Grande Vidal, Forza Juventus!!!
     (ALE #10!, 5. jul 2015 01:09)

    # Link komentara

  162. Koja prevara je ovaj Higuain...
     (jejzimir, 5. jul 2015 01:08)

    # Link komentara

  163. Koliko trofeja je osvojio Messi sa nacionalnim timom?
    (Najbolji svih vremena?!, 5. jul 2015 01:06)

    # Link komentara

  164. Iguain je upropastio Napoli, a sad i Argentinu. Ocajan igrac. Za njega je Tevez izmislio fudbal. Zao mi je Mesija.
     (Sab, 5. jul 2015 01:05)

    # Link komentara

  165. Zasluzeno..
     (freality, 5. jul 2015 01:05)

    # Link komentara

  166. Која је срамота више Арена спорт. Да нико не преноси бар финале него буђава аренаспорт.
    Иначе Хигуаин најгори фудбалер кога сам гледао.
    Честитке Чилеу и Алексис Санчезу.
     (Ајмо Ноле!!!!, 5. jul 2015 01:05)

    # Link komentara

  167. Uh kad napišu Messi bez trofeja pa dođe mi da nekog ujedem, ne čini samo Leo reprezentaciju, kada bi i drugi malo mrdnuli mozda bi i imali šansu za titulu. Dovoljno je bilo samo pogledati penale, čisto rasulo u Argentinskoj reprezentaciji. Glavu gore Leo,mogu samo da te mrze pošto ti niko parirati ne može...
     (Idemooooo, 5. jul 2015 01:04)

    # Link komentara

  168. Potpuno zasluženo, borili su se, bez simuliranja a Argentina nije bila na nivou, nisam mislio da im Di Maria toliko znači bez obzira na njegov kvalitet...
     (Gargamel, 5. jul 2015 01:04)

    # Link komentara

  169. Slepac ubaca panjinu iguaina umesto teveza zbog toga su i izgubili
     (nadaZR, 5. jul 2015 01:02)

    # Link komentara

  170. Samo treba jedna ozbiljna ekipa i Messi se ne vidi dok Aguero izgleda kao da prvi put igra fudbal...A ljudi pricali kako je Argentina trebala da pobedi jednu Nemacku smesno!
    (Haha, 5. jul 2015 01:02)

    # Link komentara

  171. Toliko o Mesiju van Barselone...
    (najbolji, al' zamalo, 5. jul 2015 01:01)

    # Link komentara

  172. Tako je breeee....
     (ivan pg, 5. jul 2015 01:01)

    # Link komentara

  173. Po koji zna koji put se dokazalo da je Messi igrac za male utakmice,isto tako je bilo i na SP protiv Nemacke i u finalu LS,dokle god bude Messi igrao za Argentinu ona nece nista osvojiti.
    (don, 5. jul 2015 01:00)

    # Link komentara

  174. Novak ne moze osvojiti Rolan Garos,a Messi ne moze osvojiti pehar sa Argentinom...Kad nece onda stvarno nece....Stalno im je na dohvat ruke,finale,ali nista...Messi prosle godine finale Mundijala,i evo sad finale Copa Ameike,ali neda se,to je sport.
    (sinki, 5. jul 2015 01:00)

    # Link komentara

  175. Iguain... Majstor za ragbi... Zakopao ih na SP, sad opet.
    (JPR23, 5. jul 2015 01:00)

    # Link komentara

  176. No Xavi and Iniesta - no trophies
    (*C* *J*, 5. jul 2015 01:00)

    # Link komentara

  177. Cile prljaviji ali bolji. Zasluzeno pred svojom publikom. To je fudbal. Mesi nije odigrao na nivou finala. Odlican je igrac ali je danas zakazao. Cekao se njegov potez, magija. Veliko je breme bilo na njegovim plecima, kako u finalu svetskog prvenstva tako i sada na Kopa Amerika. Odrasatao sam gledajuci Dijega Armanda, taj je znao da sam povede ceo tim i da zablista kada je naj vaznije. Pritisak argentinske reprezentacije njemu je pomagao, cini se da Mesiju odmaze. Steta.
    (zlatiborac, 5. jul 2015 01:00)

    # Link komentara

  178. Cile je pokazao da je srce najbitnije u fudbalu.
    (Marko, 5. jul 2015 00:59)

    # Link komentara

  179. Svaka cast Areni sto je prenosila turnir. Samo udri po sport klubu.
     (Suede, 5. jul 2015 00:58)

    # Link komentara

  180. Mozda su nezasluzeno stigli do finala, ali su ovu utakmicu odigrali vrlo dobro. Bravo Arturito, svaka cast Alexis, smekerski potez!
     (bianconero95, 5. jul 2015 00:58)

    # Link komentara

  181. Higuain je sramota za reprezentaciju Argentine. Igrac koji ih je upropastio i na svetskom prvenstvu protiv Nemacke kada je promasio 1na1 protiv Nojera a sada promasuje penal, pa to treba proterati iz reprezentacije. Martino 0 od trenera izbacuje aguera ubacuje higuaina pa covece imas teveza koji ce sigurno da da penal, izbacuje isto pastorea koji je siguran za izvodjenje penala. Pa Messi igra sa operisani ljudi totalno, Roho drugi put za redom promasuje penal
     (kk, 5. jul 2015 00:58)

    # Link komentara

  182. Mesiju svaka cast. Sam je vukao ovaj tim. Iako je dao samo jedan gol u finalu se vidio njegov doprinos. Sam je stvorio sansu za kraj regularnog dijela. Daleko od toga da su mu saigraci losi ali nesto ne stima.Jednostavno mu nije sudjeno da osvoji trofej sa Argentinom i vjerovatno to nikada nece ni uraditi sto ne umanjuje njegovu velicinu!
     (buki, 5. jul 2015 00:58)

    # Link komentara

  183. Higuain pokazao si koja si.. Mesi mnogo si veliki, iako ste igubili
     (DM12, 5. jul 2015 00:58)

    # Link komentara

  184. ovaj iguain... prosle godine u finalu masi 1na1,veceras jedan od poslednjih napada(ono je morao da pogodi)... pre nego sto su poceli penali molio sam se da on ne sutira...ko da sam znao...pored gromade teveza on igra...breee
     (tico, 5. jul 2015 00:57)

    # Link komentara

  185. Higuain unistio i Napoli i Argentinu ove godine
    (oll, 5. jul 2015 00:57)

    # Link komentara

  186. Srce, strast, mu.a, ono sto je imao Dzerard 2005 u Istambulu, to je nedostajalo jednom malom veceras.
    (sreca pa su tu Granade i Malage, pa ce da im da 100 gola, pa ce da bude najbolji na svetu, 5. jul 2015 00:57)

    # Link komentara

  187. Grande Chile!
     (Volim Juventus!, 5. jul 2015 00:57)

    # Link komentara

  188. Nikad kao Dijego veliki hteli vi to da priznate ili ne
     (luka, 5. jul 2015 00:57)

    # Link komentara

  189. Zao mi je Messija,ocigledno da Argentinci ocekuju da on sam prodje pola igraca i postigne gol i donese titulu,to je prosto nemoguce,ne moze jedan covjek da uradi sve,mora citava ekipa da igra....Za 120 minuta,niko od saigraca nije dobacio loptu Messiju.
    (iskreno, 5. jul 2015 00:57)

    # Link komentara

  190. Kakva je Iguain zabluda od igraca. Prvo je u poslednjim sekundama regularnog toka promasio sa pola metra nepromasivo, a zatim je penal sutnuo na tribine. Polurekreativac. Ubaciti njega u tim umesto Aguera pre Teveza - e pa drago mi je sto Argentina nije uzela. Mesi neocekivano slab svih 120 minuta, pa opet je kreirao tu sansu Iguainu, i jedini je pogodio sa penala. Krivo mi je za njega, ali kada Argentincima igra Iguain pre Teveza, i jos sutira penal - e pa ako im je. A kod penala, obojica golmana su toliko leteli u stranu da je samo lagano trebalo sutnuti po sredini gola, i to je bila sigurica. Razumem da prvi izvodjac ne sutne tako, ajde ni drugi, ali ovi ostali sto vide kako se golmani ponasaju, a da ne umeju to da iskoriste...
    (veliki strumf, 5. jul 2015 00:56)

    # Link komentara

  191. Super je Messi, 1 gol iz penala za celu kopu.
     (Aca, 5. jul 2015 00:56)

    # Link komentara

  192. mesi je prevara
     (car, 5. jul 2015 00:56)

    # Link komentara

  193. Cile je toliko iritanta ekipa.Domacinsko sudjenje i gruba igra.A sto se Argentine tice,nemaju oni ponos kao Maradonina generacija.Genreacija iz Meksika je ginala za Argentinu i Malvina,a ovi se nakupili para ko vaske pa su zaboravili odakle su dosli.
    (PAOK, 5. jul 2015 00:55)

    # Link komentara

  194. Tata Martino je najveci krivac.. bas me cudi i kako je Argentina dosla do finala..
    Pusta higuaina umesto Teveza, nekog Bigliu umesto Banegu.. Taktika, nikakva.. nada se i oslanja na cudo i magiju Messija..
    Finale potpuno zasluzeno osvojio Cile, iako ih sudije progurale do finala..
    (stefan, 5. jul 2015 00:55)

    # Link komentara

  195. Alexis 100 bolji od Mesija,Aguera i ostalih hahahahha Viva Chileeeeleele Messi se nije video sva sreca pa mu dali slobodnjake da izvodi hahaha
    (LOL, 5. jul 2015 00:55)

    # Link komentara

  196. Dva finali i oba trofeja Mesiju oduzima Iguain. Koji polu-proizvod.
     (Stefan, 5. jul 2015 00:55)

    # Link komentara

  197. Medel igrac utakmice.
    (niki, 5. jul 2015 00:55)

    # Link komentara

  198. Saaaančeeeeez
     (paja464, 5. jul 2015 00:53)

    # Link komentara

  199. Dobro je da i Mesi omasi neki trofej ove godine!Vamos CR
     (OgnjenCR, 5. jul 2015 00:53)

    # Link komentara

  200. Alexiiiiisssssssss
    (Gunners, 5. jul 2015 00:53)

    # Link komentara

  201. Leo Gdessi. Da Ronaldo ima ovakve saigrače u reprezentaciji....
     (paja464, 5. jul 2015 00:53)

    # Link komentara

  202. Da im nije Maradone,ovi luzeri nikad nista ne bi osvojili! Jos jedno svetiliste da mu naprave!
    (Floro Flores, 5. jul 2015 00:52)

    # Link komentara

  203. I da ne osvoji nista do kraja karijere, on je najbolji ikada!

    P.S. Svaka cast Cileu!
     (očigledno, 5. jul 2015 00:52)

    # Link komentara

  204. Bravooooo Cile! Hahaha! Ziveli!!!! Mesi PATIIII!
     (Adriano_Galliani, 5. jul 2015 00:52)

    # Link komentara

  205. Kad je docek ispred skupstine? :D
     (Deda Tripko, 5. jul 2015 00:51)

    # Link komentara