- Komentari -
  1. Kosarka nikad ne moze biti gledana kao fudbal, jer nikada ne moze biti atraktivna za gledanje kao fudbal. U kosarci se sve dogadja na dohvat ruke, da li je bio faul ili ne to tesko moze da vidi i sudija, a kamoli gledalac na terenu, tako da sve postaje dosta relativizovano, a to gledaoci itekako osecaju. Takodje, zbog mnostva faulova, igra postaje iscepkana i to takodje nije previse atraktivno za gledanje.
    (Djole, 25. septembar 2017 11:18)

    # Link komentara

  2. Delujes vrlo bistro i bas si pravi strucnjak. Srbija je drzava " saka jada" u odnosu na druge u Evropi i po velicini i po finansijskim mogucnostima. Koliko se odvaja za sport, recimo, u jednoj Nemackoj a koliko u Srniji? Mize li se uopate porediti? Ne moze ali po sportskim rezultatima to se ne bi reklo. Prema tome, nisu svi strucni za sve a ubdruge razloge da ne ulazimo.
    (neobavezno, 24. septembar 2017 17:29)

    Sa Nemackom apsolutno ne mozemo da se poredimo u sportu i sportskim rezultatima. Oni su drugi univerzum za nas i definicija sportske nacije. Nemerljivo. Za svaku nasu kosarkasku, vaterpolo i odbojka medalju oni imaju deset drugih sto ekipnih sto individualnih.

    Poenta cele price je da je kod nas fudbal na kriminalnom i katastrofalnom nivou ali je i dalje gledaniji i trazeniji od kosarke. I trece je da budzet naseg saveza nije 2.5 miliona, to doticni laze kao pas.
    (Mokar, 24. septembar 2017 22:43)

    # Link komentara

  3. Fudbal je vise od sporta,on ne ulazi u konkurenciju.
    (čenopelepi, 24. septembar 2017 22:25)

    # Link komentara

  4. (MikiP, 24. septembar 2017 19:51)

    Ne nisam mislio da je Litvanija zemlja košarke zato što je fudbal lošiji nego zato što su oni išli dotle svojoj privrženosti košarci da su potpuno zanemarili fudbal. Broj gledalaca koje imaju na prvenstvima je fascinantan. Što se mene tiče ja bih naš fudbal dao kome god, samo da se državne pare ne slivaju u njega, ali veruj mi dobar deo ljudi bi prodao sve medalje iz ostalih sportova za jednu titulu u fudbalu. To je stvar percepcije ljudi. Ima nas zaluđenika, ali ne toliko koliko ovih u fudbalu. Sve je stvar percepcije ljudi. Mada može da se kaže i ovako. Košarku volimo, ali za fudbalom patimo. Uostalom sve je individualno. Ja volim košarku, a gledam sve ostalo. Neko voli fudbal, a gleda sve ostalo. Ono iza čega stojim i tvrdim je da, ne možemo da volimo košarku i da se prema njoj ophodimo kao prema devetoj rupi. Prosto mora da se pokaže neka briga.
    (Gde ja živim, 24. septembar 2017 21:43)

    # Link komentara

  5. Istina, 24. septembar 2017 16:27)

    Meni i dalje nije jasno šta je Radmanović uzeo u obzir kad je rekao da nismo zemlja košarke a vidim ni komentatorima nije baš najjasnije, ako gledamo popularnost, onda ni jedna zemlja nije zemlja košarke, jer košarka nigde nije najpopularniji sport prosto zato što favorizuje visoke ljude, fudbal i svi ostali sportovi koji nemaju takvih ograničenja uvek će dominirati, a ako je mislio na nerazvijenost klubova, tačno je i da po tome nismo zemlja košarke. Mada ostajem pri svojoj tvrdnji da je košarka kod nas, iako manje popularna od fudbala iz gore navedenih razloga, ipak daleko više popularna nego u 90% zemalja sveta, te na osnovu toga, dakle relativno govoreći, se ipak možemo nazvati zemljom košarke
    (gold medalist, 24. septembar 2017 17:34

    Sa ovom tvojom konstatacijom se slazem.
    (Istina, 24. septembar 2017 20:10)

    # Link komentara

  6. @ gde ja zivim

    Ti polazis od pretpostavke da moze da postoji SAMO JEDNA zemlja kosarke, fudbala,....
    Ok, Litvanija jeste zemlja kosarke ali je to i Srbija. U cemu je problem?
    Znaci zato sto je Litvanski fudbal gori od naseg, automatski su oni vise zemlja kosarke nego mi?
    Interesantno razmisljanje.
    Kazes opalo je interesovanje posle otkaza igraca. Pre bih rekao da su opala ocekivanja. Nisam ocekivao finale ali sam uredno gledao utakmice. I nase i ostalih ekipa. Ovde se kosarka prati i kad ne igra Srbija. U finalu EP 2005 arena je bila puna a igrali su Nemacka i Grcka.
    (MikiP, 24. septembar 2017 19:51)

    # Link komentara

  7. Pa ni u Americi po popularnosti kosarka ne moze ni da pridje onom njihovom fudbalu
    (turbo, 24. septembar 2017 18:53)

    # Link komentara

  8. (MikiP, 24. septembar 2017 17:03)

    Ајде овако. Србија јесте земља кошарке и спорта уопште ако узмемо у обзир величину, број становника, и улагања. Међутим, хајде да се вратимо пар недеља уназад. Када су почели откази, почело је да пада и интересовање, а све је кулминирало са Теодосићем. Мислим да је те вечери 90% нашег аудиторијума отписало екипу и селектора и све. Значи једна од главних компоненти популарности спорта, навијачи, не верују. Опет кажем, за мене је кошарка бр. 1 и гледао сам екипу и 2006. када смо вероватно имали најслабији састав (квалитет и некако, али хемија и искуство скоро 0) у историји. Е сад замисли да неко у Литванији каже „Е нема ништа, идемо само да се боримо, па шта буде“. Мислим да се не би лепо провео. Литванија је земља у којој је фудбал практично сведен на ниво аматеризма зарад кошарке. Да би једна земља била успешна мора да има традицију, резултате и услове. Прва 2 имамо, али имамо и вероватно најгору домаћу лигу у Европи. У целој Србији имаш 3 клуба који имају услове достојне спорта. Кошаркаши мањих клубова се баве пољопривредом и једу у кафани. То нису услови и ја се свима њима дивим што нису баталили досад. Све центре смо погасили, посета ван дербија трагикомична. Мора све да се подигне на много већи ниво зарад будућности. И што је најважније није све у парама.

    Америку не мораш ни да узимаш у обзир јер имају довољно пара и организације да могу да буду земља било чега.
    (Gde ja živim, 24. septembar 2017 18:04)

    # Link komentara

  9. Tacno tako Vlado.
    (Uros Djurdjevic Prejaki #32, 24. septembar 2017 17:58)

    # Link komentara

  10. A budimo realni. Srbi obožavaju fudbal, sticajem okolnosti smo kanta u tom sportu pa se svi pravimo da nam nije omiljen, ali isto tako svi znamo da jeste.
    Košarka je na jakom drugom, ali ipak drugom mestu.
    E sad, to što smo, ne znam, izgleda urođeno talentovani za taj sport pa smo stalno u vrhu sigurno doprinosi toj, na neki način, zabludi da smo "zemlja košarke". Moglo bi se reći i da jesmo (zbog konstantni uspeha), ali i nismo (jer ipak nije najomiljeniji sport)
    (Powerslave, 24. septembar 2017 17:41)
    Свака генерализација води ка непрецизности... ја волим баскет највише па можда фудбал, али зависи која лига или такмичење се гледа у оба спорта. Мада кад погледам овако, да ме неко не схвати погрешно, мислим да се на селу више готиви фудбал, а у градовима и варошима кошарка...ето и од мене генерализације.
    (СрбинсонКрусо, 24. septembar 2017 17:52)

    # Link komentara

  11. "Potpuno je u pravu. Svi sportovi gube korak za fudbalom. Pogledajte samo EP u Turskoj-u polufinalu poluprazno gledaliste" - Sava



    govorimo o kosarci u Srbiji a ti pricas o Turskoj, inace misim da je besmisleno govoriti o Turcima i njihovoj ljubavi prema bilo kom sportu, njima sport uglavnom sluzi da ispolje nacionalizam
    (crp, 24. septembar 2017 17:49)

    # Link komentara

  12. A budimo realni. Srbi obožavaju fudbal, sticajem okolnosti smo kanta u tom sportu pa se svi pravimo da nam nije omiljen, ali isto tako svi znamo da jeste.
    Košarka je na jakom drugom, ali ipak drugom mestu.
    E sad, to što smo, ne znam, izgleda urođeno talentovani za taj sport pa smo stalno u vrhu sigurno doprinosi toj, na neki način, zabludi da smo "zemlja košarke". Moglo bi se reći i da jesmo (zbog konstantni uspeha), ali i nismo (jer ipak nije najomiljeniji sport)
    (Powerslave, 24. septembar 2017 17:41)

    # Link komentara

  13. Istina, 24. septembar 2017 16:27)

    Meni i dalje nije jasno šta je Radmanović uzeo u obzir kad je rekao da nismo zemlja košarke a vidim ni komentatorima nije baš najjasnije, ako gledamo popularnost, onda ni jedna zemlja nije zemlja košarke, jer košarka nigde nije najpopularniji sport prosto zato što favorizuje visoke ljude, fudbal i svi ostali sportovi koji nemaju takvih ograničenja uvek će dominirati, a ako je mislio na nerazvijenost klubova, tačno je i da po tome nismo zemlja košarke. Mada ostajem pri svojoj tvrdnji da je košarka kod nas, iako manje popularna od fudbala iz gore navedenih razloga, ipak daleko više popularna nego u 90% zemalja sveta, te na osnovu toga, dakle relativno govoreći, se ipak možemo nazvati zemljom košarke
    (gold medalist, 24. septembar 2017 17:34)

    # Link komentara

  14. Delujes vrlo bistro i bas si pravi strucnjak. Srbija je drzava " saka jada" u odnosu na druge u Evropi i po velicini i po finansijskim mogucnostima. Koliko se odvaja za sport, recimo, u jednoj Nemackoj a koliko u Srniji? Mize li se uopate porediti? Ne moze ali po sportskim rezultatima to se ne bi reklo. Prema tome, nisu svi strucni za sve a ubdruge razloge da ne ulazimo.
    (neobavezno, 24. septembar 2017 17:29)

    # Link komentara

  15. @istina
    Dakle ovako, posto je fudbal planetarno najpopularniji sport, zemlja kosarke ne postoji?
    Zanimljivo razmisljanje. Po tvojoj logici, i Engleska i Moldavija su zemlje fudbala i Brazil i Togo..... U stvari sve zemlje su zemlje fudbala. Poenta je u tome sto uzimas u obzir samo i iskljucivo aspekt popularnosti. Potpuno prenebregavas ostvarene rezultate, broj poznatih fudbalera koji je neka zemlja dala, ucesca na velikim takmicenjima,....
    (Mirk, 24. septembar 2017 17:24)

    # Link komentara

  16. budzet ks Italije 41 mil e, Francuske 39, Turske preko 50 a Srbie 2.5. To rece Danilovic i zahvaljuje se drzavj na velikoj pomoci savezu. Budzet fmpa je veci nego svih nasih
    reprezentativnih selekcija. Da nije grobarskog entuzijazma kosarka na ovim prostorima ne bi ni postojaka.
    (radio, 24. septembar 2017 17:19)

    # Link komentara

  17. Sad ti možeš na miru da jedeš banane...
    (Bankar, 24. septembar 2017 17:10)

    # Link komentara

  18. Ako iz bilo kakvog poredjenja iskljucimo USA, voleo bih da cujem ko je zemlja kosarke, kad vec Srbija nije?
    Ljudi u Srbiji vole kosarku. Postoji posebna strast kada igra nasa reprezentacija. Nikad se ne slavi kao kad oni pobede.
    Kosarkaske vesti imaju najvise komentara na portalima. Utakmice Zvezde i Partizana su najgledanije vec godinama i u evropi i u ABA ligi. Litvanija, koju mnogi spominju, jeste zemlja kosarke, to nije sporno. Sporno je sto se ona proglasava takvom na osnovu jednog jedinog zlata na EP 2003 a Srbija, koja je osvojila 5 zlata od 1995 do 2002, je pod znakom pitanja?!!
    (MikiP, 24. septembar 2017 17:03)

    # Link komentara

  19. Fudbal je ubedljivo najpolularniji i najinetresantniji sport kod nas,svidjalo se to nekima ili ne.Izmedju bilo koje kosarkaske utakmice nase prve KLS lige ili cak Aba lige,ako ne igraju Zvezda ili partizan i neke zonske ili seoske utakmice u fudbalu,ogromna vecina bi otisla na fudbal.Mnogo vise sala i termina se iznajmljuje za fudbal nego kosarku.
    (Istina, 24. septembar 2017 16:27)

    Pre svega nije tacno kao i tvrdnja bivseg reprezentativca. Posto sam iz BG, dovoljno je na prolece i leti pogledati terene po gradu. Na nekim terenima poput Spanulisa se gubi samo jednom dnevno. Tesko da ces izbrojati vise ljudi na Marakani (bez severa jer je rec o pristojnim ljudima) nego u Pioniru na ABA ligi. To tek vazi za partizan. A vazilo bi i za svaki drugi grad da imaju ABA tim.
    Volimo mi i fudbal i odbojku i rukomet i vaterpolo ali kosarka je nekako uvek imala posebno mesto medju sportovima.
    (Terenac, 24. septembar 2017 16:53)

    # Link komentara

  20. Dejan je u pravu.Za razliku od nas Litvanci žive za košarku.
    Kod nas neka euforija postoji kada se održava neko takmičenje,kada klubovi naprave neki uspeh ali fudbal se gleda i kada je nikakav (a češće je nikakav nego pristojan).Nažalost.
    (Komša, 24. septembar 2017 16:38)

    # Link komentara

  21. Potpuno je u pravu. Svi sportovi gube korak za fudbalom. Pogledajte samo EP u Turskoj-u polufinalu poluprazno gledaliste, citam gornji prsten tribina u sali pozpuno prazan. Dakle, pricamo o polufinalu! A zamislite samo polufinale EP u fudbalu, gde god da se igra i ko god da igra-ne bi mogla igla da padne.
    Da ne pričam o odbojci, rukometu...pa vaterpolo hoce da izbace iz olimpijskih sportova.
    Konacno, pogledajte samo koliko novca je u opticaju u fudbalu, a koliko u kosarci. Jedan dobar Premijerligas opusteno potrosi nekoliko stotina miliona evra u prelaznom roku. Za te pare moze da se kupi cela Evroliga.
    (Sava, 24. septembar 2017 16:33)

    # Link komentara

  22. Fudbal jeste broj jedan, košarka jeste broj dva. I to jeste ok. Tenis je jak dok Novak igra, uz veliko poštovanje ostalim teniserima. I vaterpolo, samo jer smo jaki-svaka čast momcima. Kao i odbojka. Fudbal je realno i logično prvi jer je potrebno minimum uslova i zato što svaki blok i svako selo ima tim a to je nukleus. Za fudbal možeš biti kao Mesi-169 cm i 65 kg i da opet budeš vrh. Samo u fudbalu. Gotovo nevažna konstitucija, dal si kao Mesi, Inzagi, Ronaldo, visok kao Zlatan, krupan kao Maradona..a ljudi se identifikuju. Pa svi su nekad igrali negde fudbal. Košarka realno i zasluženo druga. Mislim i u većini zemalja. Divan sport .
    (Galeb south, 24. septembar 2017 16:28)

    # Link komentara

  23. Ne znam kako je tako pesimisticki zakljucio da nismo zemlja kosarke, gde god da odem kosevi su uvek puni, cak i zimi po hladnoci i mraku, ljudi prate NBA, Zvezdu, Partizan, odmah iza su evropska takmicenja, u osnovnoj i srednjoj smo podjednako igrali kosarku i fudbal, u srednjoj se kosarka i ocenjivala neke osnovne stvari.. Jedino mozda sto nema nekog razradjenog sistema da se proberu talenti, ako je na to mislio..
    (gold medalist, 24. septembar 2017 16:03

    Nije mislio na nikakav sistem,vec je covek objektivno sagledao stvari.Koliko se neko trudio da predstavi Srbiju zemljom kosarke,to nikada nece biti jer je ona zemlja fudbala.Moze kosarka da osvaja bezbroj medalja,osvajaju ih i vaterpolisti,pa ne mozemo da kazemo da smo zemlja vaterpola.Fudbal je ubedljivo najpolularniji i najinetresantniji sport kod nas,svidjalo se to nekima ili ne.Izmedju bilo koje kosarkaske utakmice nase prve KLS lige ili cak Aba lige,ako ne igraju Zvezda ili partizan i neke zonske ili seoske utakmice u fudbalu,ogromna vecina bi otisla na fudbal.Mnogo vise sala i termina se iznajmljuje za fudbal nego kosarku.
    (Istina, 24. septembar 2017 16:27)

    # Link komentara

  24. Šta je Radmanović netačno "opleo"? Teo ima ugovor 1+1, i 32 godine, pa očekivaće se da odmah ima značajan učinak. Ali, pitanje je kako će se uklopiti u 82 utakmice u sezoni, fizički jače protivnike, način treninga itd. Takvo prilagođavanje očekuje i Bogdanovića, ali on ima 23 godine i ugovor na 3 godine. Čak celu ovu sezonu je dovoljno da blesne samo na svakoj 3. utakmici pa da Kingsi i dalje računaju na njega 2019. Još što u NBA uvek ima mesta za spot-up šutere, na povratne lopte ili protrčavanja kroz blokove uvek može da ubode 6-12 poena sigurno.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sloba, 24. septembar 2017 16:12)

    Teo ima 30 godina a bogdanovic 25...
    (bla, 24. septembar 2017 16:27)

    # Link komentara

  25. @ oni koji slabije kapiraju: Vlada je mislio najviše na organizaciju, ulaganja i podršku države, zna on dobro da Srbija ima mnogo zaluđenika koji svoj posao obavljaju skoro volonterski, ali isto je i u ostalim sportovima koji nam donose medalje.
    (ja, 24. septembar 2017 16:24)

    # Link komentara

  26. Dovoljno je da pogledamo posecenost utakmica. Kosarka se mnogo vise gleda i u Spaniji, Turskoj, Grckoj, posebno Litvaniji. Ne znam ni zasto je spominjao Rusiju, ne secam se kad sam poslednji put gledao utakmicu sa punim tribinama u toj zemlji.
    (jasdf, 24. septembar 2017 16:24)

    # Link komentara

  27. Ajde sad svi paljba po Radmanu. Covek je sve tacno rekao. Mi smo kao, samo KAO zemlja kosarke. Ali su sve hale prazne, niko ne gleda kosarku, samo zvezdu ili partizan. Kad se igra evropsko ili scetsko prvenstvo u fudbalu cela zemlja prati, ima milion tv emisija. A mi nikad i ne ucestvujemo. Da se nekad slucajno plasiramo, sve staje kad igramo. Tako da batalite te lazne price. Mi smo sticajem okolnosti talentovani za kosarku. Medju najtalentovanijima. I potpuno netalentovani za fudbal. Ali ce fudbal za nas narod uvek biti broj jedan. Nije ni cudo. Kakav smo narod takva je i zemlja.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (*, 24. septembar 2017 14:26)

    pa prijatelju fudbal je u skoro celom svetu mnogo popularniji od kosarke,sta sad smo mi kao los narod sto vise volimo fudbal?
    Mi smo zemlja kosarke jer nam je to najtrofejniji sport,a verujem da bi vecina volela da smo u fudbalu prvaci sveta pre nego u kosarci.
    (miso, 24. septembar 2017 16:23)

    # Link komentara

  28. Dakle, Amerika nije zemlja košarke zato što je iza Američkog fudbala i bejzbola po popularnosti???
    Ne, Srbija jeste zemlja košarke - još kako, a tako će izgleda i da ostane!!!
    (M, 24. septembar 2017 16:23)

    # Link komentara

  29. @Dejan
    Upravo tako. Litvanija je jedina zemlja u Evropi u kojoj je košarka popularnija od fudbala, nažalost, a daleko je lepši sport po meni.
    (., 24. septembar 2017 16:16)

    # Link komentara

  30. Slazem se,Srbija nije kosarkaska zemlja.Klubovi nam se gase iz godine u godinu.Imamo jedan izbiljan klub u zemlji!Jel to zemlja kosarke?
    (BaltazarSerbia, 24. septembar 2017 16:14)

    # Link komentara

  31. (maki, 24. septembar 2017 14:18) Šta je Radmanović netačno "opleo"? Teo ima ugovor 1+1, i 32 godine, pa očekivaće se da odmah ima značajan učinak. Ali, pitanje je kako će se uklopiti u 82 utakmice u sezoni, fizički jače protivnike, način treninga itd. Takvo prilagođavanje očekuje i Bogdanovića, ali on ima 23 godine i ugovor na 3 godine. Čak celu ovu sezonu je dovoljno da blesne samo na svakoj 3. utakmici pa da Kingsi i dalje računaju na njega 2019. Još što u NBA uvek ima mesta za spot-up šutere, na povratne lopte ili protrčavanja kroz blokove uvek može da ubode 6-12 poena sigurno.
    (Sloba, 24. septembar 2017 16:12)

    # Link komentara

  32. @xin zhao: dobio si plus zbog imena... tek sam onda citao komentat... :DDD
    svi su heroji dobri, samo je ksin zao...
    (lal, 24. septembar 2017 16:08)

    # Link komentara

  33. Ne znam kako je tako pesimisticki zakljucio da nismo zemlja kosarke, gde god da odem kosevi su uvek puni, cak i zimi po hladnoci i mraku, ljudi prate NBA, Zvezdu, Partizan, odmah iza su evropska takmicenja, u osnovnoj i srednjoj smo podjednako igrali kosarku i fudbal, u srednjoj se kosarka i ocenjivala neke osnovne stvari.. Jedino mozda sto nema nekog razradjenog sistema da se proberu talenti, ako je na to mislio..
    (gold medalist, 24. septembar 2017 16:03)

    # Link komentara

  34. Srbija jeste zemlja košarke, po trofejima, proizvodnji igrača, kontinuitetu uspeha...
    Fudbal?
    Uopšte nema argumenata da smo fudbalska zemlja. Stadioni su prazni, tamo idu klinci organizovani u navijačke čopore da se malo isprazne kroz povremene tuče. Menadžeri pokupe talentovane klince i rano ih odvedu napolje. To što mnogi nemaju pametnija posla pa gledaju strane fudbalske lige na TV-u ne govori da smo MI fudbalska zemlja...
    (sempervivum, 24. septembar 2017 16:02)

    # Link komentara

  35. Vlado je uz Milicica bio jedan od najvecih evropskih talenata ali ... Sretno legendo.
    (3x3, 24. septembar 2017 16:02)

    # Link komentara

  36. Aman ljudi, nije on opleo po našoj reprezentaciji, već po strategiji razvoja košarke, ulaganju u istu, medijskoj pokrivenosti, ali i interesovanju publike. Treba nekad pročitati tekst do kraja.
    (Darth Wader, 24. septembar 2017 15:57)

    # Link komentara

  37. Radmanović je bio vrhunski igrač sa fizičkim predispozicijama koje ni jedan naš igrač nije imao. Luda glava ga je koštala da ne uradi ništa u karijeri.
    (Knjiga o Milutinu, 24. septembar 2017 14:29)

    Verovatno si ti zaradio miljarde pa sada ti je dosasno i nasao si vremena da lupas po tastaturi...sta sve covek nece procitati od "ostvarenih" ljudi
    Nisam nikada Radmana preterano gotivio (narocito nakon 2002. i afere "banana") ali za coveka koji je odigrao 12 sezona u NBA, preko 700 utakmica, postigao skoro 6000pts i zaradio preko 40mil $ reci da nista nije uradio u karijeri je stvarno smesto (da ne upotrebim neku tezu rec)...
    (Joe, 24. septembar 2017 15:50)

    # Link komentara

  38. U Evropi prava zemlja kosarke je Litvanija.Tamo puno vise dece trenira kosarku nego fudbal,puno vise ljudi dolazi na kosarkaske utakmice.Mi pratimo samo Zvezdu ili Partizan u evroligi i derbije,te reprezentaciju,ali daleko smo od Litvanije u tom pogledu.Tamo i neki peti klub po kvaliteti ima prosek oko 4000 hiljade ljudi na domacim utakmicama.
    (Dejan, 24. septembar 2017 15:50)

    # Link komentara

  39. Dok si bio u reprezentaciji nisi nista postigao svojom krivicom i nemas prava nista da komentarises
    (Slash, 24. septembar 2017 15:48)

    # Link komentara

  40. Naravno da nije, dok god roditelji budu morali da izdvoje dve, dve i po hiljade dinara da bi mogli da pošalju dete na košarkaški trening u salu u kojoj nema grejanja i nema dovoljno lopti za sve neće biti zemlja košarke. Zamislite samo koliko se baza potencijalnih sportista smanjuje činjenicom da mogu da treniraju ne oni koji hoće i žele nego oni koji imaju novca da to plate. Školski sport ne postoji, nekadašnje sportske sekcije takođe. Manje više tako je sa svim sportovima u Srbiji tako da onaj koji uspe pre svega treba da zahvali roditeljima što su mogli to da isprate.
    (Džoni, 24. septembar 2017 15:47)

    # Link komentara

  41. Smešno je poredjenje fudbala sa košarkom ili bilo kojom drugom igrom sa loptom. Fudbal je neuporedivo teža i komplikovanija igra, sto, pre svega, potiče iz činjenice da se igra nogama.
    Kod svih drugih slortova igra se rukama a noge služe jedino za kretnju.
    Za košarku je recimo dovoljno da imaš
    visinu i sa nešto motorike si vec igrac. U fudbalu nije tako jednostavno.
    (Sin lovca na medvede, 24. septembar 2017 15:46)

    # Link komentara

  42. Slovenija je osvojila prvo mesto na FIBA takmičenju zato što je plasmanom u osmine finala bila jedina zemlja koja je podržala sve FIBA-ine mere i korake. Osim toga, deo taktike i predviđenih scenarija igre curili su iz naše reprezentacije do trenera Slovenije jer su deo igrača i trener rođeni u Beogradu pa je prijateljstvo nadjačalo patriotizam. Isto se to događalo i 1991. pa i kasnije pa eto i danas....
    (Sveta, 24. septembar 2017 15:44)

    # Link komentara

  43. Написах већ једном приликом: никада нисам видео да - ако изузмемо места где нам је ениграција заиста масовна - фанови из наше кошаркашке Србије буду у већини на неком важном такмичењу. Не долазе у великим групама из Србије као што су, рецимо, Словенци дошли у огромном броју на финале у Турску. Вечито се вадимо на недостатак пара, а са друге стране се чудимо како скоро свака породица из године у годину троши поприличне паре на летовање. То је питање приоритета, али остаје истина да велика већина Срба ни не помишља да уместо у Грчку/Турску/Хрватску/Црну Гору оде да прати кошаркашку репрезентацију на великом такмичењу. Није нам толико баш стало до кошарке. Нисмо баш толико кошаркашка земља, какве су Словенија, Пољска, Литванија и друге државе које свуда прати знатан број навијача.

    А питање је и откуд та опсесија фудбалом за који смо неталентовани, уместо за кошарком за коју јесмо надарени. По мени, то је чисто наша малограђанска жеља да будемо прихваћени: фудбал се у највећем делу света сматра спортом број један, па хајде да будемо на силу део тог света, и ми ћемо највише пратити фудбал. Од којег никада нисмо добили ништа. Али опет, да немамо ту покондиреност, не бисмо били овде где смо, већ у много бољој ситуацији.
    (Иван, 24. septembar 2017 15:44)

    # Link komentara

  44. Auu bre Vlado pa ti si u najboljem slucaju bio prosecan igrac u NBA pa I u nasoj repki..tako da opletes po ovim momcima koji su srce ostavili na terenu je vise nego bezobrazno.. 
    (maki, 24. septembar 2017 14:18) 

    Samo mi napisi u kom delu je opleo po momcima, ako si uopste citao txt
    (NebaCar, 24. septembar 2017 15:42)

    # Link komentara

  45. Po uspesima jeste ali ako pogledam košarkaške terene koje kad sam ja bio mladji uvek bili puni i igralo se po ceo dan a sad zvrje po ceo dan prazni nešto mi ne izgleda na zemlju košarke.
    (nikola, 24. septembar 2017 15:41)

    # Link komentara

  46. Svaka ti je na mestu, ne znam samo da l nama treba ozbiljan pristup kosarci i reprezentaciji kad ovako ocigledno odlicno prolazimo i to vec vise od 20 godina... Svaka cast za karijeru
    (Lovernj, 24. septembar 2017 15:41)

    # Link komentara

  47. Ok. Svakako smo više zemlja košarke nego onog drugog, popularnijeg sporta
    (brkovi, 24. septembar 2017 15:40)

    # Link komentara

  48. A koja zemlje jeste? NBA je manje popularan od NFL, to je cinjenica. Fudbal ima primat u vecini zemalja sveta, osim npr Indije gde je to kriket ili sta vec ili ragbi na Novom Zelandu i Fidziju. A i ako nismo zemlja kosarke, imamo daleko bolje kosarkase nego fudbalere...
    (Zlatna arena, 24. septembar 2017 15:39)

    # Link komentara

  49. Za mene je fudbal dugo bio br.1 ali vremenom lepota kosarke i drama koju taj sport moze da priredi me potpuno osvojila. Moj drugar koji je dugo bio fubaler danas sa vecom strasti prica o kosarci nego o fubalu.
    (Lazni Mile, 24. septembar 2017 15:39)

    # Link komentara

  50. Auu bre Vlado pa ti si u najboljem slucaju bio prosecan igrac u NBA pa I u nasoj repki..tako da opletes po ovim momcima koji su srce ostavili na terenu je vise nego bezobrazno..
    (maki, 24. septembar 2017 14:18)
    Radmanović je bio vrhunski igrac i koji si ti to članak pročitao kada kažeš da je tako "opleo" po nasim reprezentativcima? Kako ih je to "opleo", sta je ti rekao za njih? Ajde ti pročitaj vest jos jednom pa se onda javi.
    (analiticar_amater, 24. septembar 2017 15:32)

    # Link komentara

  51. @kapetan Mickey*Ako je Radmanovic nebitan lik i ima smesnu facu koga je Pesic stavio na svoje mesto, u cemu si ti bitan i kakva je tvoja faca? Njemu je njegova faca donela desetine miliona dolara!
    (Kapetan kuka, 24. septembar 2017 15:21)

    # Link komentara

  52. Ako je neko mogao da zamisli apgrejdovanog Stojakovica to bi bio Radmanovic. Samo sto za razliku od Pedje, Radmanu kroz glavu duva promaja 24/7.
    (nista o nicemu, 24. septembar 2017 15:20)

    # Link komentara

  53. Srbija jeste košarkaška zemlja, kao što je i odbojkaška i vaterpolska.To nema veze sa tim, što je fudbal najpopularinji, jer kako se kaže, to je najvažnija sporedna stvar na svetu.Jednostavno preodređeni smo za košarku, vaterpolo, odbojku, i samo treba malo više ulagati u te sportove.
    (kondor, 24. septembar 2017 15:18)

    # Link komentara

  54. potpuno je netačno da srbija nije košarkaška zemlja,a ostalo je ok.kada su ranije partizan,a sada zvezda igrali evro-ligu tražila se karta vise za svaku utakmicu,dok su fudbalski stadioni zvrjali prazni.ni reprenzetacija nije mogla da ga napuni .izuzetak je recimo ovogodišnji meč zvezde I krasnodara,ali već protiv batea je bilo samo 30.000.nadam se samo da će marakana biti puna protiv arsenala I gruzije kad budemo slavili plasman na sp,a za arenu pretpostavljam da će biti dupke puna na svakoj zvezdinoj utakmici evro-lige
    (slobinator, 24. septembar 2017 15:17)

    # Link komentara

  55. Po tradiciji i po trenutnim rezultatima smo u vrhu svetske kosarke. Fudbal je kod nas sport br. 1, pa kosarka. U odnosu na SAD, sve evropske drzave deluju kao nizerazredne. Litvancima je kosarka sport broj 1, ali nemaju vrhunske rezultate, ponekad bljesnu. To je mozda jedina drzava u svetu gde je kosarka sport br. 1.
    (aco, 24. septembar 2017 15:16)

    # Link komentara

  56. ... taj Radmanović, jel to prvi muž one lepe Kilibarde?
    (Čvarkov, 24. septembar 2017 15:15)

    # Link komentara

  57. Strucnjak za banane!!!
    (zeljko, 24. septembar 2017 15:15)

    # Link komentara

  58. @pedja p...jednu zemlju koja ima bolje rezultate od Srbije. Prijatelju ako ne svojatamo medalje Jugoslavije za koju su igrali i igraci drugih republika mi jesmo sila u kosarci ali ni priblizno onome sto je bila Jugoslavija.
    (Realno, 24. septembar 2017 15:15)

    # Link komentara

  59. Auu bre Vlado pa ti si u najboljem slucaju bio prosecan igrac u NBA pa I u nasoj repki..tako da opletes po ovim momcima koji su srce ostavili na terenu je vise nego bezobrazno.. 
    (maki, 24. septembar 2017 14:18) 

    Nista lose nije rekao. Naprotiv.
    (Bugarski grafolog, 24. septembar 2017 15:15)

    # Link komentara

  60. Pisu neki da ga je luda glava kostala bolje karijere. Decko je samo izrazito neinteligentan, nije lud
    (NbgDeki, 24. septembar 2017 15:09)

    # Link komentara

  61. (*, 24. septembar 2017 14:26)

    Sale su prazne iz jednog jedinog razloga. Od ranog doba te uče svi kako u zemlji postoje samo dva kluba Zvezda ili Partizan. Slabo razvijen lokalni patriotizam jer svi hoće da navijaju za one koji osvajaju trofeje. A tu su i mediji koji samo furaju priče Zvezde i Partizana. Što se tiče onog zašto su sale prazne i to je očigledno. Nivo košarke koji možeš da gledaš u Srbiji je malo je reći žalostan. Da u Srbiji postoji recimo 4-5 klubova koji su ravnopravni dobio bi i punije tribine. Nije to nikakva nukearna fizika.
    (Bane, 24. septembar 2017 15:09)

    # Link komentara

  62. Radmanovićev je u NBA ligi prvo nastupao za Sijetl Supersonikse (Seattle SuperSonics) gde je tada takođe igrao,i to odlično,naš Predrag Drobnjak,rame uz rame sa tada neprikosnovenim Rej Alenom.
    Inače,u pogledu odnosa fudbala i košarke,Radmanović je u pravu.To nije ništa novo,i verovatno se neće ni promeniti u dogledno vreme.
    Ali nije samo u Evropi košarka u drugom planu.
    U SAD koje su bez sumnje broj jedan košarkaška nacija u svetu od kada se igra ova igra,košarka nije broj jedan sport,nije čak ni broj dva.
    Po svim kriterijumima broj jedan sport u SAD je bejzbol,pa zatim američki fudbal,pa tek onda košarka,ona oličena u NBA ligi.
    To je jednostavno tako.
    Problem je što se u Srbiji nerazumno daje prioritet fudbalu u odnosu na košarku od strane države,a što već decenijama ne donosi rezultate.
    Košarka je apsolutno najbolji brend Srbije,već odavno.I Srbija dugoročno posmatrano nema niti može imati nešto što će je u svetu bolje predstavljati od košarke i sporta generalno.
    Zbog toga sport i košarka posebno,treba da imaju prvorazredni status i prioritet kao oblast od posebnog interesa za državu.
    (Raca, 24. septembar 2017 15:05)

    # Link komentara

  63. Велики потенцијал,ништа дао за Звезду и репку,памтим једну екстра рампу Рађи,земљак Дангубић му наследник,има одраз...и ништа.Не слажем се с њим ,Србија воли и кошарку и перспективу...
    (Миодраг, 24. septembar 2017 15:03)

    # Link komentara

  64. gde ste ovoga iskopali?
    (Macciavelli SO, 24. septembar 2017 14:57)

    # Link komentara

  65. Nisu sve hale prazne, već su prazni i stadioni, prazni su svi sportski objekti, mislim na publiku. Koliko toliko situaciju vade derbiji, međunarodne utakmice, ali tako je u svakom sportu. Vaterpolo, košarka, fudbal, odbojka... Na utakmice dolaze ili samo huligani, ili najuža rodbina i eventualno zagriženi zaljubljenici u taj sport. Zašto je to tako? Pa ima mnogo faktora: ekonomska situacija, kriminal u sportu, politika u sportu....Ono što je bitnije da u svakom kvartu ima (ili bi trebalo da ima) košarkaški, odbojkaški, fudbalski teren, da se nastavnici fizičkog vaspitanja motivišu da više rade sa decom, da budu, kao nekad, skauti za klubove... Ali i da država pomogne roditeljima u plaćanju članarina klubovima, opreme, priprema... Za svaki sport je bitna "kritična masa" koja stvara kvalitet. Moraš da imaš određeni broj takmičara koji će konkurencijom iznedriti najbolje. To je uvek tako. Ne možeš da imaš samo jednog, i od njega očekivati najbolje rezultate. Protiv koga da se takmiči, u državi, gde da stiče iskustvo? To je nemoguće, nebitno o kom sportu se govori. Ovi mravojedi što bulazne o tome da li smo ili nismo košarkaška ili neka druga država, ne bih mnogo, nek ispadaju glupi u društvu, to ih, očigleno, pali. Bitno je da vratimo neki raniji sistem masovnog bavljenja sportom, jer to je em zdravo, em daje rezultate, em promoviše Srbiju u najboljem svetlu
    (Zlatko Todorović, 24. septembar 2017 14:56)

    # Link komentara

  66. dovoljno je reci ili ono sto je sam rekao da nista ne radi? ima para, milione i nista ne radi? to ne ispunjava coveka. ubice sam sebe jer je to zivot bez cilja. obicice svet, putovace i za 5, 6 godina, gde da ide i sta da radi? na mars? nema to veze sa zivotom a tako je razmisljao i kao igrac i nista iza sebe nije ostavio. osim para..a onda opet u krug na pocetak mog komentara...
    (323, 24. septembar 2017 14:56)

    # Link komentara

  67. Mi sada kao Srbija pobedjujemo na juniorskim prvenstvima ali nijedan iz te generacije ne dobija sansu u klubovima.Nama je u FMP-u najbolji igrac Filip Covic(nista pezorativno)ali gde su ti momci iz sampionskih juniorskih timova.Ti klinci treba sto pre da zapale odatle kao nekada Jaric,Radmanovic,Stojakovic,Jokic.
    (Sale, 24. septembar 2017 14:56)

    # Link komentara

  68. Srbija i te kako jeste zemlja kosarke. Od 1970.god i osvajanja titule svetskog prvaka Jugoslavije, gde je Srbija dala svoje igrace pa sve do sada 57 godina u kontinuitetu se osvajaju medalje, takodje srpski igraci u raznim klubovim Evrope, NBA, srpski treneri su doneli ogroman broj titula. Radmanovicu, navedi mi barem jednu zemlju koja ima vece rezultate od Srba. Nemoj se muciti, nema je.
    (Pedja P, 24. septembar 2017 14:26)

    Ja sam '72. god. i nemam 55 godina ....
    (masterkg, 24. septembar 2017 14:55)

    # Link komentara

  69. On nasao da objasnjava ko smo mi ...pitaj Sasu Djordjevica da ti objasni..posto ti ta droga mozak pojela..zao mi ovog coveka...nije mu lako.
    (Dorcolac, 24. septembar 2017 14:51)

    # Link komentara

  70. Postoji zemlja košarke u Evropi - Litvanija. Tamo je košarka religija i daleko je popularnija od fudbala...
    I Srbija jeste zemlja košarke, ali ne u toj meri. Kod nas je fudbal broj 1, ali košarka ide odmah posle.
    (Koji Zoran?, 24. septembar 2017 14:50)

    # Link komentara

  71. Dovoljno je to što ni jedna utakmica sa EP nije išla na RTS HD kanalu da bi znali gde nam je košarka, ali zato kvalifikacije u fudbalu jesu.
    (Neko, 24. septembar 2017 14:48)

    # Link komentara

  72. Fudbal tehnicki laksi sport?Hahahahaahahahahahahahahah koji noob
    (rajcica, 24. septembar 2017 14:47)

    # Link komentara

  73. Mogli bi da procitate vest pre nego sto uzmete da komentarisete. Videcete da onda mogu da se napisu mnogo smisleniji komentari...
    (Xin Zhao, 24. septembar 2017 14:42)

    # Link komentara

  74. Fudbal je svet za sebe, u pravu je.
    (scholes, 24. septembar 2017 14:35)

    # Link komentara

  75. Srbija i te kako jeste zemlja kosarke. Od 1970.god i osvajanja titule svetskog prvaka Jugoslavije, gde je Srbija dala svoje igrace pa sve do sada 57 godina u kontinuitetu se osvajaju medalje, takodje srpski igraci u raznim klubovim Evrope, NBA, srpski treneri su doneli ogroman broj titula. Radmanovicu, navedi mi barem jednu zemlju koja ima vece rezultate od Srba. Nemoj se muciti, nema je.
    (Pedja P, 24. septembar 2017 14:26)

    Jer si ti uopšte pročitao šta čovek kaže? U pravu je.. Dok se ne ulaže kao u fudbalu nije košarkaška..
    (HanSolo, 24. septembar 2017 14:34)

    # Link komentara

  76. Pa dobro, lepo je rekao to sto je hteo, fudbal je skoro svuda u svetu broj 1, osim u Indiji, Pakistanu, Kanadi, Americi i na Antarktiku.
    Međutim, nama sumnje koji sport je trofejniji u našoj zemlji, tu fudbal nije ni u prvih 5 i to među kolektivnim sportovima.
    Košarka je sport u kojem ćemo, siguran sam, i ubuduće uzimati medalje.

    Što se Radmana tiče, bio je kvalitetan igrač dok je igrao, nikad se nije previše eksponirao u medijima, ostaje žal što nije više dao reprezentaciji, mogao je da bude legendaran srpski igrač a ovako to sigurno nije. Pamtiće se samo njegova epizoda sa bananama.

    Sve najbolje mu želim.
    (Fei Li, 24. septembar 2017 14:33)

    # Link komentara

  77. Ova faca na donjoj slici sve govori. Potpuno nebitan lik koga je Peshic stavio tamo gde mu je mesto.
    (kapetan Mickey, 24. septembar 2017 14:33)

    # Link komentara

  78. Auu bre Vlado pa ti si u najboljem slucaju bio prosecan igrac u NBA pa I u nasoj repki..tako da opletes po ovim momcima koji su srce ostavili na terenu je vise nego bezobrazno..
    (maki, 24. septembar 2017 14:18)

    Radmanović je bio vrhunski igrač sa fizičkim predispozicijama koje ni jedan naš igrač nije imao. Luda glava ga je koštala da ne uradi ništa u karijeri.
    (Knjiga o Milutinu, 24. septembar 2017 14:29)

    # Link komentara

  79. Normalno da Srbija nije košarkaška zemlja. To je samo fraza koja se servira ovom napaćenom narodu da bi mu se stvorila neka iluzija veličine, pošto smo u svim ostalim sferama života inferiorni u odnosu na većinu evrope a ovde još koliko toliko stojimo dobro.
    (., 24. septembar 2017 14:28)

    # Link komentara

  80. vins karter radmanovic. steta sto nije malo pametniji, inace velika i snazna atleta
    (mr o, 24. septembar 2017 14:27)

    # Link komentara

  81. hteo sam da napljujem kad sam procitao naslov....ali onda sam procitao ceo clanak...realno covek sve kaze !
    (Monkey Business, 24. septembar 2017 14:27)

    # Link komentara

  82. Ajde sad svi paljba po Radmanu. Covek je sve tacno rekao. Mi smo kao, samo KAO zemlja kosarke. Ali su sve hale prazne, niko ne gleda kosarku, samo zvezdu ili partizan. Kad se igra evropsko ili scetsko prvenstvo u fudbalu cela zemlja prati, ima milion tv emisija. A mi nikad i ne ucestvujemo. Da se nekad slucajno plasiramo, sve staje kad igramo. Tako da batalite te lazne price. Mi smo sticajem okolnosti talentovani za kosarku. Medju najtalentovanijima. I potpuno netalentovani za fudbal. Ali ce fudbal za nas narod uvek biti broj jedan. Nije ni cudo. Kakav smo narod takva je i zemlja.
    (*, 24. septembar 2017 14:26)

    # Link komentara

  83. Srbija i te kako jeste zemlja kosarke. Od 1970.god i osvajanja titule svetskog prvaka Jugoslavije, gde je Srbija dala svoje igrace pa sve do sada 57 godina u kontinuitetu se osvajaju medalje, takodje srpski igraci u raznim klubovim Evrope, NBA, srpski treneri su doneli ogroman broj titula. Radmanovicu, navedi mi barem jednu zemlju koja ima vece rezultate od Srba. Nemoj se muciti, nema je.
    (Pedja P, 24. septembar 2017 14:26)

    # Link komentara

  84. Cudi me da Nije izabrao fudbal jer je tehnicki laksi sport..
    (krle, 24. septembar 2017 14:25)

    # Link komentara

  85. Vrati mi se ti da ne budem sama....
    (Marija, 24. septembar 2017 14:25)

    # Link komentara

  86. Moram priznati, mudro zbori Radmanović. Ja sam mišljenja da je Litvanija više zemlja košarke od nas. Za mene je to sport broj 1, ali za veliki broj ljudi nije. Dalje, od ljubavi se ne živi. Moramo mnogo više da ulažemo jer ne možemo doveka da se šlepamo na talenat i inat. Žao mi je što ovaj tip nije postao mnogo bolji nego što je bio. Imao je predispozicije, ali ne i glavu za tako nešto.
    (Gde ja živim, 24. septembar 2017 14:24)

    # Link komentara

  87. U pravu je za neke stvari. naše ulaganje u košarku, u mladje kategorije, ne postoji, previse je stihijski, bez plana. KSS se samo hvali uspesima, neuspehe ne broji. A zbog neulaganja, neopravdi, vremenom ćemo postati drugorazredna zemlja u kosarci. Kod nas prezime roditelja odredjuje kvalitet, unapred, kod mladjih kategorija.... Nije dobro to.
    (pv, 24. septembar 2017 14:23)

    # Link komentara

  88. Sta li lupa...
    (mr.M, 24. septembar 2017 14:22)

    # Link komentara

  89. Auu bre Vlado pa ti si u najboljem slucaju bio prosecan igrac u NBA pa I u nasoj repki..tako da opletes po ovim momcima koji su srce ostavili na terenu je vise nego bezobrazno..
    (maki, 24. septembar 2017 14:18)

    # Link komentara

  90. Ne, nije. Rumunija je
    (tex, 24. septembar 2017 14:16)

    # Link komentara

  91. Onaj Maksim Lavrov je radio u nekom restoranu u Voronježu
    (Alessandro NESTA#13#, 24. septembar 2017 14:15)

    # Link komentara