- Komentari -
  1. Dragić uzvratio poklon.
    [link]

    P.S.
    Tri poljupca hoću jaaaaa....
     (Ćorava posla, 21. septembar 2017 11:35)

    # Link komentara

  2. Ni Jordan nije srbin pa je najbolji. Ako voliš košarku na etničkoj osnovi onda je ne voliš.
     (prolaznik, 21. septembar 2017 09:27)

    # Link komentara

  3. Bravo.
     (prolaznik, 21. septembar 2017 09:21)

    # Link komentara

  4. Eto vam Dragica velikog Srbina i pravoslavca kojim.ste bili odusevljeni onomad, kako prima poklone od Hrvata.
    (Iviv, 21. septembar 2017 02:32)

    # Link komentara

  5. '85. Evroliga, Cibona - Simak
    Dražen 47 poena i nestvarnih 30 asistencija .... kažu trojkaš samo ....
     (masterkg, 20. septembar 2017 16:20)

    # Link komentara

  6. Ne razumem sve ovo oko Drazena, on je bio sjajan trojkas ali i nista vise od toga, daleko da je bio najbolji na ovim prostorima, ali eto uvek je bilo o pokojniku sve najbolje.
    (KoleCZ, 20. septembar 2017 06:46)

    Ne znaš ti Kole o košarci ništa .... imao je Dražen na evropskim utakmicama po 50, 60 poena, ali i po preko 20 asistencija, jednom čak i 30 , a ti kažeš samo dobar trojkaš .... najbolji košarkaš Evrope ikada, ko se razume u košarku i gledao ga je nema dilemu ....
     (masterkg, 20. septembar 2017 16:17)

    # Link komentara

  7. Neznam sto vi Srbi prisvajate Dražena i Gorana u Srbe, pa obojica i pokojni Drazen kao i Goran se ponosni sto su iz Hrvatske odnosno Slovenije, pa sjetite se 92 godine i demostracija u Americi Drazen je stajao medu prvima zavezan Hrvatskom trobojnicom! Isto da Hrvati kazu Dokovic je Hrvat toliko bi bilo smjesno! Pozdrav iz Livna!
    (Ivan Livno, 20. septembar 2017 16:14)

    # Link komentara

  8. Ako znamo da je nacionalnost konstrukt nastao u 19. stoljeću i da se primarno odredila s obzirom na vjeroispovijest (koja je nakon prodora Osmanlija bila vrlo promjenjiva), što bi to bila "srpska krv" i kako ju genetički/biološki razlikovati od krvi susjednih naroda? Po nekom haplotipu, genu ili? Jer prezime i ime su rezultat kulturne nadgradnje na dinamičnom Balkanu i ništa ne govore o genskom porijeklu.
    (klimatolog, 20. septembar 2017 16:04)

    # Link komentara

  9. @ Stara kuka - " Jedno je nacija , jedno je državnost (pasoš) . " Mnogi ovde nadugačko i naširoko o tome a ti sve objasnio u jednoj rečenici . Bravo majstore .Pozdrav za Anicu-zvezdašicu.
    (ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 20. septembar 2017 15:16)

    # Link komentara

  10. Toliko je glupo da govorimo o Dragiću ili čak i Draženu kao Srbima. Prosto to su deca iz mešanih brakova, toga ima i ovde u našim raznim selekcijama i pojedinačnim sportovima, ali nemamo razloga da se ponosimo njihovim uspesima za druge reprezentacije jer su to ljudi koji osecaju pripadnost drugim nacijama i to je to.

    Bogdan Bogdanović nije kriv ni za sta. Momku je natovarena obaveza da bude i plej i bek suter i skakač i da zameni Tea i Jokica i Bjelicu istovremeno. Za tako nesto treba veca pomoc saigrača.
    (Vlada, 20. septembar 2017 15:16)

    # Link komentara

  11. Nije JASNO kakva je to krv koja je srpska za razliko od drugih ? Jer ima više ertitrocita ili leukocita ? Ili je druge boje ?
    (silver, 20. septembar 2017 14:22)

    Kakva? Kosarkaska, pobednicka :) Ista ko i svaka druga. Ali znamo da vas boli sto su Srbi. Ali nisu rodjeni u Srbiji, to je tacno.
    (Stara kuka, 20. septembar 2017 15:08)

    # Link komentara

  12. Dzordan i Pipen su Crnogorci iz plemena Vasojevica. Krstenica im izgorela u pozaru
     (0909, 20. septembar 2017 14:35)

    # Link komentara

  13. el vi shvatate da je ovo svojatanje bilo jedno od uzroka u ratno ludilo? To vam ocigledno nije jasno. Vazno da se pozivate na pravoslavlje i prezime na IC a junak kome ste do nedavno klicali se preziva Seselj. Kao narod smo puni kontradiktornosti.
    (Mex, 20. septembar 2017 12:03)

    Koje svojatanje? Ko i sta svojata? Oni su Srbi po krvi ali nisu srpski drzavljani. Nisu rodjeni u Srbiji. Ali to ne znaci da ne mogu da budu Srbi.Kao i drugi. Jedno je nacija a jedno je drzavnost(pasos). Sta nije JASNO?
    (Stara kuka, 20. septembar 2017 13:32) # Link komentara

    Nije JASNO kakva je to krv koja je srpska za razliko od drugih ? Jer ima više ertitrocita ili leukocita ? Ili je druge boje ?
    (silver, 20. septembar 2017 14:22)

    # Link komentara

  14. Dragić razbije ceo turnir, a onda u finalu još doda gas, a Bogdan puni Grke na pripremnih utakmicama, a onda na takmičenju zagrli loptu i ne da je nikom, i upropasti finale jer nema srca i nije igrač za velika dela. To je glavna paralela između dobrih i prosečnih igrača.
    (kkcz, 20. septembar 2017 14:11)

    # Link komentara

  15. @Tko o cemu Srbi o krvnim zrncima...
    (hm, 20. septembar 2017 11:03)

    Boli znamo da boli. E sad da li vise boli 23 godine bez medalje ili sto su najbolji igraci Slovenije i Hrvatske Srbi, veliko je pitanje. Sta je problem sto su Srbi? Nisu rodjeni u Srbiji pa igraju za zemlju gde su nacinili prve korake. To je potpuno u redu, ali nije valjda sramota reci da su Srbi.
    Nemojte samo vi o krvnim zrncima i tim stvarma. Samo nemoj vi.
    (Stara kuka, 20. septembar 2017 13:36)

    # Link komentara

  16. Jel vi shvatate da je ovo svojatanje bilo jedno od uzroka u ratno ludilo? To vam ocigledno nije jasno. Vazno da se pozivate na pravoslavlje i prezime na IC a junak kome ste do nedavno klicali se preziva Seselj. Kao narod smo puni kontradiktornosti.
    (Mex, 20. septembar 2017 12:03)

    Koje svojatanje? Ko i sta svojata? Oni su Srbi po krvi ali nisu srpski drzavljani. Nisu rodjeni u Srbiji. Ali to ne znaci da ne mogu da budu Srbi.Kao i drugi. Jedno je nacija a jedno je drzavnost(pasos). Sta nije JASNO?
    (Stara kuka, 20. septembar 2017 13:32)

    # Link komentara

  17. Za Jordana se jos ne zna, kao i za Pipena i Brajanta, ali boli ISTINA da su Dragic i Petrovic SRBI. Sta da se radi, tako je. E sad sto nisu igrali za maticu, to je druga stvar.

    Zaboravio si samo još da napišeš da svi pravi Srbi ljube slovenačku zastavu i nose je oko vrata.
    (Dragić i Dončić, 20. septembar 2017 10:33)

    Znamo da BOLI ISTINA da su Dragic, Doncic, Petrovic...SRBI po krvi. Pa ljube slovenacku zastavu jer su tamo RODJENI. Igraju za Sloveniju odnosno Drazen je igrao za Hrvatsku jer su tamo RODJENI. Sta nije jasno? Nacija je jedno a mesto rodjenja nesto drugo.
    (Stara kuka, 20. septembar 2017 13:30)

    # Link komentara

  18. Dragic je rodjen 1986-te i za Petrovica je cuo iz medija nakon njegove smrti, i to hrvatskih i slovenackih . Srbi su duboko u zabludi jer veruju da su svi odrastali u svetu gde su Sale, Bodiroga i Stojakovic bili najveci kosarkaski idoli, to u Hrvatskoj i Sloveniji apsolutno nije bilo dozvoljeno...
    (Oxi, 20. septembar 2017 13:06)

    # Link komentara

  19. @kondor
    "Patetika"
    Nije patetika nego splet čudnih okolnosti - ona je htela da pokloni dres Šariću ali je on nestao posle utakmice sa Rusima (po rečima njegovog tate).
    (Ćć, 20. septembar 2017 12:41)

    # Link komentara

  20. Jel vi shvatate da je ovo svojatanje bilo jedno od uzroka u ratno ludilo? To vam ocigledno nije jasno. Vazno da se pozivate na pravoslavlje i prezime na IC a junak kome ste do nedavno klicali se preziva Seselj. Kao narod smo puni kontradiktornosti.
    (Mex, 20. septembar 2017 12:03)

    # Link komentara

  21. Tko o cemu Srbi o krvnim zrncima...
    (hm, 20. septembar 2017 11:03)

    # Link komentara

  22. U ocima mu se sve vidi, to sto se neki hvataju za Dzordanovu Loznicu i smeta im Gogova brada, govori mnogo o boli koju budi surova istina...no, sve je to normalno.
    (anica, 20. septembar 2017 10:35)

    # Link komentara

  23. Da, kao i Michael Jordan, momak čije je poreklo iz okoline Loznice. Bila bi to strašna trojka
    (Trener, 19. septembar 2017 22:49)

    O чему ти причаш? Драгић не крије да је Србин и изађе да прими медаљу са,православним крстом. Петровићи су Срби на куб. Дражен се изјашњавао као Србин. Кад је кренуо распад земље приграбио је хрватску заставу, баш као Стојко Вранковић или Дарио Шарић. Да ли је то овај или онај утицај остаје за полемику, али то што би неко можда и да заборави своје порекло не мора и нас да тера у заборав.
     (Aлександар, 20. septembar 2017 10:34)

    # Link komentara

  24. Za Jordana se jos ne zna, kao i za Pipena i Brajanta, ali boli ISTINA da su Dragic i Petrovic SRBI. Sta da se radi, tako je. E sad sto nisu igrali za maticu, to je druga stvar.

    Zaboravio si samo još da napišeš da svi pravi Srbi ljube slovenačku zastavu i nose je oko vrata.
    (Dragić i Dončić, 20. septembar 2017 10:33)

    # Link komentara

  25. Ljudi kako mozete da postujete i da lepo govorite o ovom coveku?pa on se stidi sto je srbin i da onako odigra finale i da pravi face kao da igra protiv najveceg dusmana strasno
    (Ivana, 20. septembar 2017 10:30)

    # Link komentara

  26. Koje komplekse imaju ovi srbi sto ne zele.da budu srbi strasno
    (Zli ljudi, 20. septembar 2017 10:28)

    # Link komentara

  27. Ne znam, sada ce mnogi da me nalupaju ali ja Drazena nisam voleo, laka mu zemlja . Od Dude je trazio on ili JA , da ne igra Sale Djordjevic, prestao je da razgovara sa Divcem a bili su veliki prijatelji i na kraju znamo kako je zavrsio. Njegova pojava i Ace brata, me nervirala. Oni helikopteri kada daju trojku, nacin radovanja...Klimanje glavom posle trojke je malo dete u ponasanju. A bio je veliki igrac..
    (cc, 20. septembar 2017 07:46)

    E hvala Bogu da se neko saglasi sa mnom! Isto tvrdim u potpunosti. Iako sam tad bio klinac, sećam se kakva je ljigavština bio i on i njegov brat! Psovao Divca koji je bacio hrvatsku zastavu koju mu je neki ustaški potomak utrapio u Buenos Airesu, ucenjivao i vređao Srbe i Srpske košarkaše na svakom koraku. Dobar igrač je bio, ali baš zbog takvog karaktera, nije bio omiljen čak ni među "svojima". O bratu da i ne pričam. Em umišljen, em neznalica. Kako takav čovek toliko dugo uspeva da radi kao trener, to mi nije jasno. Ali neka, braćo Hrvati, samo Vi njega vrtite na relaciji Cibona - Zadar - Reprezentacija, zasigurno nikad ništa nećete osvojiti.
    (Jay, 20. septembar 2017 10:17)

    # Link komentara

  28. Baš me interesuje da li bi Draženova majka poklonila Draženov dres Bogdanu Bogdanoviću da je odigrao u finalu poput Dragića i okitio se se zlatom?
    (šetač, 19. septembar 2017 22:27)

    Mislim da nema relevantnog odgovora na ovo pitanje.
    Jednostavno Bogdan, finale i dobra igra ne idu zajedno.
     (bobo mk, 20. septembar 2017 08:57)

    # Link komentara

  29. Veliki kosarkas srpskog porekla dobio dres jos jednog velikana srpskog porekla. Steta je sto nisu zaigrali u nasim bojama nikada.
    (maks, 19. septembar 2017 22:22) # Link komentara

    Da, kao i Michael Jordan, momak čije je poreklo iz okoline Loznice. Bila bi to strašna trojka
    (Trener, 19. septembar 2017 22:49)

    Za Jordana se jos ne zna, kao i za Pipena i Brajanta, ali boli ISTINA da su Dragic i Petrovic SRBI. Sta da se radi, tako je. E sad sto nisu igrali za maticu, to je druga stvar.
    (Stara kuka, 20. septembar 2017 08:49)

    # Link komentara

  30. Ne znam, sada ce mnogi da me nalupaju ali ja Drazena nisam voleo, laka mu zemlja . Od Dude je trazio on ili JA , da ne igra Sale Djordjevic, prestao je da razgovara sa Divcem a bili su veliki prijatelji i na kraju znamo kako je zavrsio. Njegova pojava i Ace brata, me nervirala. Oni helikopteri kada daju trojku, nacin radovanja...Klimanje glavom posle trojke je malo dete u ponasanju. A bio je veliki igrac..
    (cc, 20. septembar 2017 07:46)

    # Link komentara

  31. Ne razumem sve ovo oko Drazena, on je bio sjajan trojkas ali i nista vise od toga, daleko da je bio najbolji na ovim prostorima, ali eto uvek je bilo o pokojniku sve najbolje.
     (KoleCZ, 20. septembar 2017 06:46)

    # Link komentara

  32. @msl
    Ajd da bude tako, medjutim kako moze da ti bude neko idol, kad ga nikad ni nisi imo mogucnost da gledas konkretno? Dragic 86. godiste. Ni u osnovnu nije kreno kako treba kad se desila tragicna nesreca Drazena, a on kaze bijo mu idol. Moze biti, medjutim malo teze ti je neko idol iz price.
     (mihajlo, 20. septembar 2017 01:08)

    # Link komentara

  33. Baš me interesuje da li bi Draženova majka poklonila Draženov dres Bogdanu Bogdanoviću da je odigrao u finalu poput Dragića i okitio se se zlatom?
    (šetač, 19. septembar 2017 22:27)

    evo da ti ja odgovorim... Ne bi...

    Dragicu je Drazen kosarkasi idol.. i zato mu je Drazenova majka poklonila dres...
     (msl..., 19. septembar 2017 23:54)

    # Link komentara

  34. Zamislite da je umesto Srbije protiv Slovenije u finalu igrala Hrvatska i da je Slovenija pobedila i sad polse toga neko iz porodice Radivoja Koraća nosi na poklon Goranu Dragiću dres sa Žućkovim brojem koji je nosio i njegovim imenom na leđima? Ja to ne mogu da zamislim! Koje veze ima Hrvatska košarka sa Goranom Dragićem te mora mama nažalost pokojnog Dražena Petrovića da lično nosi dres sa njegovim brojem i poklanja ga slovenačkom košarkašu? I to baš nakon pobede protiv Srbije?
    (Hm, 19. septembar 2017 23:45)

    # Link komentara

  35. Dobio je dres samo zato što su pobedili srbiju. Kompleksi su čudo.
    (markedjani, 19. septembar 2017 23:03)

    Ne, dobio je dres, zati što je odigrao vrhunski..
     (Som, 19. septembar 2017 23:37)

    # Link komentara

  36. Dragić se sjeća svih Draženovih tekmi, jer je imao tada 3,5 godine.
     (grobar, 19. septembar 2017 23:34)

    # Link komentara

  37. Patetika!
    (kondor, 19. septembar 2017 23:08)

    # Link komentara

  38. Dobio je dres samo zato što su pobedili srbiju. Kompleksi su čudo.
     (markedjani, 19. septembar 2017 23:03)

    # Link komentara

  39. Kanda dobar decko... samo treba da se obrije.
    (Nema na čemu, 19. septembar 2017 23:00)

    # Link komentara

  40. Veliki kosarkas srpskog porekla dobio dres jos jednog velikana srpskog porekla. Steta je sto nisu zaigrali u nasim bojama nikada.
    (maks, 19. septembar 2017 22:22) # Link komentara

    Da, kao i Michael Jordan, momak čije je poreklo iz okoline Loznice. Bila bi to strašna trojka
    (Trener, 19. septembar 2017 22:49)

    # Link komentara

  41. U mojim bojama Drazen je zaigrao.
    (Djuro Pucar Stari, 19. septembar 2017 22:32)

    # Link komentara

  42. Baš me interesuje da li bi Draženova majka poklonila Draženov dres Bogdanu Bogdanoviću da je odigrao u finalu poput Dragića i okitio se se zlatom?
     (šetač, 19. septembar 2017 22:27)

    # Link komentara

  43. Veliki kosarkas srpskog porekla dobio dres jos jednog velikana srpskog porekla. Steta je sto nisu zaigrali u nasim bojama nikada.
    (maks, 19. septembar 2017 22:22)

    # Link komentara

  44. Momak je ljudina. Odusevio me nacin na koji je igrao u finalu, pristup mecu, kako se ponasa. Bravo Gorane!
    (anica, 19. septembar 2017 21:59)

    # Link komentara