1. Jedan dan proveden sa gostima -strancima su me ucinila ponosnom ! Divno ! Svi komplimenti za turisticku organizaciju Karlovaca!
    (danica blagojevic, 31. jul 2017 09:54)

# Link komentara

2. Muzejsko-turistički voz "Romantika" je prevezao bezbroj puta bicikliste do turističkih destinacija u Srbiji.
    Kao vodič biciklističkih izleta u PK"Pobeda" često sam koristio ovaj voz sa mojim brojnim prijateljima. Imamo divne uspomene sa tih putovanja. Najlepše je bilo druženje u vagon restoranu uz pesmu i priče sa raznih biciklističkih izleta.
    Udruženje ljubitelja biciklizma "Jugo cikling kampanja" je 2009 učestvovalo u organizaciji najvećeg do sada promotivnog biciklističkog putovanja "Danube by Bike". Kao deo tima koji je organizovao ovo putovanje predložio sam da se za prevoz 200 biciklista - cikloturista iz raznih delova sveta angažuje voz "Romantika". Železnice Srbije su dodale još jedan poseban vagon za prevoz bicikala i tako nam omogućile prevoz od Sremskih Karlovaca do Beograda.
    Hvala ŽS za sva divna romantična putovanja koja smo proveli u vozu "Romantika" !.
    Ovaj voz ne saobraća kao redovna linija ka Sr.Karlovcima, već kao poseban prevoz svake prve subote u mesecu ili kako se prethodno najavi na sajtu Železnica Srbije. Pozovite info centar železnice ili šalter blagajne na stanici Beograd.
    (Milan, 28. april 2017 14:19)

# Link komentara

3. Па није редовна линија, много је ово скупо у 21. велу за одржавање (није као дизелка, наточиш гориво и то је то).

Вероватно пробавају
    (Р, 25. april 2017 00:40)

# Link komentara

4. Danas sam otisao da kupim karte na zeleznicku stanicu , salter 14 . Trazio sam cetiri karte za nedelju 30 .aprila . Ljubazna gospodja mi je odgovorila da voz saobraca samo u subotu 29 .aprila i to je to. Ostao sam bez teksta , zahvalio se i otisao kuci pokisao. Pre toga sam obecao deci da idemo vozom Romantika da obidjemo Sremske Karlovce. Sve smo isplanirali i radovali se unapred. U ovoj nasoj zemlji ovako se zavrsava svako planiranje. Kriv sam.
    (Putnik, 24. april 2017 23:09)