1. Bey obzira na zanr, dobar film mora imati ;
    1. dobar scenario, odnosno pricu koja ima uvod ,razradu i zakljucak. Pa cak i ako vas ostavi u rebusu na kraju, to ne mora nuzno znaciti nista lose ,vec da kraj mozete zamisliti sami (pod uslovom da imate maste)
    2.Likove koje mozete dobro upoznati tokom filma , da bi mogli saosecati sa njima, i da bi vam uopste stalo kakva je njihova sudbina u prici (ja uspevam podjednako da saosecam i sa Frodom, i sa Elen Ripli , i sa Forestom Gampom i sa Elizabet Benet. ) Svako od njih ima svoju borbu , strah ili zelju kojoj stremi.
    3. Atmosferu , za koju je zaduzen reditelj, scenograf , direktor fotografije , kompozitor muzike. Ako oni uspeju da vas uvuku u svoj svet. onda je nebitno sta neki kriticar kaze.
    4. Ima toga jos ,ali malo je mesta ovde.
    Jos nesto : Kada neko kaze za epsku fantastiku da je decji zanr , time zapravo potvrdjuje koliko ne zna i koliko je zapravo on detinjast. Mitologija nije za decu. Tolkin je bio akademik i lingvista, i glavne teme njegovih prica nisu carobnjaci i zmajevi , nego jacina prijateljstva, zrtvovanje za druge, hrabrost u situaciji iz koje nema izlaza, ljubav zbog koje se odrice i vecnog zivota...
    (Rade, 24. avgust 2017 09:58)

    # Link komentara

  2. Wayne
    Bili se bas povredio njemu je takoreci smrskana podkolenica. Citao sam,predpostavljam da si to iz njegove biografije procitao...?
    (lemy L., 23. avgust 2017 12:20)

    # Link komentara

  3. (od traca do istine)Zasto?Dva su razloga- nema nemackih vojnika,trazio umesto laserskog maca smajser ili "sarac",(mg42).
    (Vecito u minusu, 23. avgust 2017 10:26)

    # Link komentara

  4. 1. nedovoljno love
    2. vec su imali ugovorenu drugu tezgu
    3. imali su termin na klinici za odvikavanje od droge i/ili alkohola

    Sto rece jedan glumac, ne mogu da se setim imena, zao mi je sto vam kvarim iluzije ali mi u stvarnosti nismo oni likovi iz filmova po kojima nas znate.
    (a stvarni razlozi su, 23. avgust 2017 09:34)

    # Link komentara

  5. Kad smo kod filmova Vil Smita, zar nije on glumio u filmu "Legenda"? Po mom misljenju odlican film. Naravno, slazem se da je Tarantino pojam.
    Sto se tice "epske fantastike", po meni je to nesto za decu do 12 godina, svako ko trazi inteligenciju u knjigama i filmovima vrlo lako ce da napravi sirok luk oko ovog zanra.
    (Jovan, 23. avgust 2017 09:32)

    # Link komentara

  6. Za ove kojima Šon Koneri nije jasan...Negde pročitah anegdotu, da mu je svojevremeno Stiv Džobs popnudio da za basnoslovnu svotu novca reklamira Epl. Šon Koneri mu je odgovorio pismom koje je otkucao na pisaćoj mašini i poslao ga običnom, zemaljskom poštom. Treba li dalje?
    (budući_bivši, 23. avgust 2017 08:49)

    # Link komentara

  7. Ako neko kaže da ne razume Gospodara prstenova, onda je u pitanju nedovoljna inteligencija da se razume, ako kaže da mu se ne sviđa u pitanje je ukus... Što neko napisa a razumao je Gorštaka hahahaha opet ispade tačna prva rečenica za njega.
    (Rikverc, 23. avgust 2017 08:38)

    # Link komentara

  8. Realno ovde je samo Vil Smit pogresio.
    (Metropola, 23. avgust 2017 08:31)

    # Link komentara

  9. lotr ima prosecnu pricu. to sto je taj svet kao i likovi kreiran do najsitnijih detalja i sto su namenjeni zrelijim i inteligentnijim citaocima koji mogu da razumeju kompleksnost celog sveta ne menja cinjenicu da ,po meni bar, sama prica nije toliko primamljiva. tako da razumem sona konerija. film lotr je naravno dosta gori od knjiga ali je i takav bolji od 95% smeca koje se snima po holivudu
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (phone, 22. avgust 2017 21:45) # Link komentara

    Тако је, и Ана Карењина је прича о жени која се убила због љубави, Одисеја је прича о неком лику који се изгубио на мору, Старац и море је о неком маторцу који је упецао рибу па му је појела ајкула, а Рама је прича о великом шупљем ваљку...само што су ти писци још то некако лепо написали, додали неке ситне детаље, и то је све. Иначе, сасвим просечне приче...а филмови наравно још гори од књига....
    (KliftonToni, 23. avgust 2017 08:30)

    # Link komentara

  10. Tolkin je celim opusom Sirmarilion i GP želeo da popuni praznine u engleskim narodnim predanjima... jednostavno to je rekao više puta kako je anglosaksonsko- germansko nasleđe bilo iseckano... pre svega ranom industrijalizacijom Engleske (on je govorio o nasleđu Engleske -germanske Engleske, ne cele Britanije, što je veoma bitno- zato je prisutan jak elemenat germanske i severno-germanske mitologije (skandinavske) ) Ceo taj opus nam daje jedan vid mita o prošlosti engleskog naroda, jer Beovulf i kanterberisjke priče u Tolkinovom mišljenju prestavljaju mrvice predanja koje je rana industrijalizacija i emancipacija uništila. Pošto volim Konerija ne bih komentarisao, ali smatram da bi bio pogrešan izbor za Gandalfa...
    (the simpsons, 23. avgust 2017 08:26)

    # Link komentara

  11. Najveci promasaj je Denzel Vašington u filmu Sedam....
    (?, 23. avgust 2017 08:09)

    # Link komentara

  12. Ovo se nikad nece desiti Nikoli Koju :)
    (Bgd, 23. avgust 2017 07:33)

    # Link komentara

  13. Јели Радоване о чему се ради у тој заврзлами од господара прстенова?
    (Драган, 23. avgust 2017 07:25)

    # Link komentara

  14. Tacnije Son Koneri se mnoooooogo vise za**bao. Naime njemu su osim 10 miliona u startu nudili i 10% svih prihoda od trilogije jer nisu ocekivali bas toliki uspeh. Filmovi su zajedno zaradili oko 4.5 milijardi tako da je Son izvisio za 450 miliona dolara. Mada opet on je za zivota sigurno zaradio isto toliko i vec ni to ne zna kako ce da potrosi sa svojih 85 godina.
    (HESOYAM, 23. avgust 2017 04:02)

    # Link komentara

  15. Ali kometari kako je koneri objasnio me rasplakase od smeha naravno. Kad je "povratak kralja" izašao film je uzeo rekord u broju ljudi u jednom kadru. Toliko kostima, organizacija, priča... Moze neko da ne voli žanr ali ne može niko da kaže da ta trilogija nije jedna od najboljih svih vremena. Inace sam odrastao na filmovima tipa elephant man I hitchcock - ovim "glupostima" da ne bude da sam fan epske fantastike. A garantujem da svi što pljujete po gospodarima svake nedelje željno čekate novu epizodu GoT-a.
    (ajde bre, 23. avgust 2017 02:53)

    # Link komentara

  16. E šteta, James Bond kao Gandalf ili kao Batman, to bi bilo štogod.
    (Бошко Сегединац, 23. avgust 2017 01:17)

    # Link komentara

  17. Mislim da bi legenda Koneri dobro odglumio Gandalfa, ali je i ovo pun pogodak.
    (Anonymous on purpose, 23. avgust 2017 00:47)

    # Link komentara

  18. menjam nick
    odmah se vidi da nisi čitao knjigu, jer da si to uradio znao bi da je film neverovatno smeće u poredjenju sa istom. na stranu efekti I fotografija, čovek je promašio poentu knjige. sto se tiče Konerija, još pred snimanje je rekao da ne želi tu ulogu, jer po njegovom mišljenju, on kao Gandalf bi se mnogo isticao, tj stavio bi u senku ostale glumce koji su bitni likovi. kad čovek pogleda ekipu I u pravu je.
    (lelemud, 23. avgust 2017 00:34)

    # Link komentara

  19. Na listi neka se doda i da je prvi Cameronov izbor za negativca (T-1000) u filmu Terminator 2 bio Billy Idol, ali se on povredio padom sa motora tada pa je drugi izbor bio Robert Patrick. Onda umesto Vina Diesela u filmu Fast and Furious prvi izbor bio je Timothy Olyphant. Pa onda Eric Stoltz u filmu Back to the future umesto Michael J. Foxa. 0nda za ulogu Hagrida u Hari Poteru prvi izbor režisera bio je Robin Williams ali JK Rowling je instistirala na glumcima sa Britanskim akcentom. John Travolta je trebalo da bude Forest Gump. Tom Cruise i Will Smith su odbili ulogu Nea u Matrixu pa je treći izbor bio Keanu Reeves. Onda Jim Carrey je trebalo da bude Jack Sparrow ali tad je već snimao film čini mi se Yes Man pa je bio zauzet a Disney kompanija nije htela da ga čeka. A Eddie Murphy je odbio još jednu ulogu, kulti Barkerov horor Candyman pa ga je odigrao Tony Todd.
    (Wayne, 23. avgust 2017 00:18)

    # Link komentara

  20. Bond > Betmen.
    (Adriano_Galliani, 22. avgust 2017 18:35)

    Betmen je 100 puta zanimljiviji i kompleksniji lik od Bonda.
    (palop, 23. avgust 2017 00:17)

    # Link komentara

  21. @Ispljuva Šon Koneri gospodare.. Knjiga koja je postavila temelje celom žanru epske fantastike i film koji je postao jedan od najvećih kultova i to zasluženo.. Čak i 90% ljudi koji generalni ne vole fantastiku vole filmove gospodar prstenova iz prostog razloga što su filmovi predobri..
    (menjam nick, 22. avgust 2017 18:39)

    Generalno ne volim epsku fantastiku, ali u tom, tj. tim filmovima nisam video ama bas nikakvu poentu. Odgledao sam ih sva tri, do kraja, cisto da ne budem jedini koji to nije gledao tada kad su svi pricali o tome. I sve sto sam uspeo da ukapiram je da se radi o nekom prstenu i nista vise. Ostatak su bili neki elfovi, dvorfovi, trolovi koji su se non stop jurili i ubijali masovno da je globalna radnja trilogije totalno izgubila smisao.

    Mozda najbolji opis gospodara prstenova je u stilu vukajlije - Ono kad ne znas da prepricas ono sto si upravo video.
    (Igor, 23. avgust 2017 00:03)

    # Link komentara

  22. Fan fekt sto bi rekli Englezi, Aragorna je trebao da glumi Nikolas Kejdz ali nije mogao zbog porodice da se preseli na Novi Zeland, jer snimanje traje vise meseci. E sad zamislite Nikolasa i njegovu ruznu facu kao Aragorna? Vigo Mortensen je odradio pos'o veka. A ovo sto je rekao Son Koneri je cista glupost. Gospodar prstenova je jedno vrh delo. Ako se malo bolje zagledate imate tu nekih super stvari. Od toga da je napravio simbiozu skandinavske mitologije(najvise zastupljena), keltske, slovenske itd. Onda kao sto masoni daruju prstenje sto je i npr Sauron radio. Ima mnogo stvari koje u implementirane u pricu. Pa sta da kazem kada pisac Igre Prestola (sto po mom misljenju nije bolje napisano) fasciniran Tolkinom i Gospodarom. Ja sam hard kor fan gospodara i ne slazem se da je glupost. Pozdrav mae govannen (sto na vilenjackom znaci moj prijatelju). :)
    (tobiramaduke97, 22. avgust 2017 23:40)

    # Link komentara

  23. Mr Bojangles. Uopste u pitanju nisu bili brkovi. Nego je Tom onda snimao seriju u kojoj je bio PI Magnum i zbog nje nije mogao da snimi Indiana Jonsa. Mislim da bi bio extra i bolji od Forda.
    (ATG, 22. avgust 2017 23:37)

    # Link komentara

  24. "Postoji razlog zašto su Tarantinovi filmovi uglavnom odlični, a filmovi Vila Smita uglavnom beznačajni." Svaka cast autoru na tekstu i posbeno na ovoj recenici. Apsolutno se slazem sa ovim! Drago mi je sto Smith nije dobio ulogu.
    (Mizza, 22. avgust 2017 22:54)

    # Link komentara

  25. (Tragikomicar, 22. avgust 2017 19:03)

    Ako ti u Tarantinovim filmovima vidiš samo nasilje onda i nemoj da ih gledaš, nisi im dorastao.
    (nikola, 22. avgust 2017 22:46)

    # Link komentara

  26. ja sam odgledao lotr i dalje ne razumem foru sa prstenovima,nema nikakvog smisla ili je to poenta da prica oko prstenova bude bezvezna...i lotr ljudi vole zbog sveta koji napravljen,svih sporednih prica....
    (kole, 22. avgust 2017 22:42)

    # Link komentara

  27. Negde sam pročitao da je Liam Nison odbio ulogu Bonda, zato što nije želeo da igra u akcionom filmu.
    (Taken, 22. avgust 2017 22:41)

    # Link komentara

  28. @ricinus, hoćeš da kažeš da je The Fresh Prince of Bel-Air bila drama? Verovatno uloga u Đangu bolje pristaje Džejmiju Foksu (nisam gledao film), ali je i Vil Smit bio šest godina glavni glumac u šaljivoj seriji i sasvim solidno bi se snašao.
    (NikolaKG80, 22. avgust 2017 22:36)

    # Link komentara

  29. tom selek bi bio odličan indijana džons. taj antiheroski foazon je već imao a i dozu humora. u magnumu je već izgradio taj lik.
    (booljašin, 22. avgust 2017 22:19)

    # Link komentara

  30. Tom Henks i Kevin Kostner odbili glavnu ulogu u "Beg iz Sousenka" :)
    (Relja, 22. avgust 2017 21:47)

    # Link komentara

  31. lotr ima prosecnu pricu. to sto je taj svet kao i likovi kreiran do najsitnijih detalja i sto su namenjeni zrelijim i inteligentnijim citaocima koji mogu da razumeju kompleksnost celog sveta ne menja cinjenicu da ,po meni bar, sama prica nije toliko primamljiva. tako da razumem sona konerija. film lotr je naravno dosta gori od knjiga ali je i takav bolji od 95% smeca koje se snima po holivudu
    (phone, 22. avgust 2017 21:45)

    # Link komentara

  32. Većinu tarantinovih filmova, izuzev Džeki Braun, Pet. priča i možda Kil Bil-a čovek treba da gleda do pola i da ugasi film...da ne gleda drugu polovinu, jer druga polovina uništi onu prvu, koja je dobra
    (vaso, 22. avgust 2017 21:37)

    # Link komentara

  33. Bravo za Konerija...Šone srbine...i meni taj glupi film ama baš nista nije jasan
    (gagi, 22. avgust 2017 21:28)

    # Link komentara

  34. sta ima ne jasno sa gospodarima prstenova??
    (gzola, 22. avgust 2017 21:09)

    # Link komentara

  35. koji lik je Brosnan: Covek koji gace nosi preko pantalona.
    hahahahahahahahha
    (sasa, 22. avgust 2017 21:01)

    # Link komentara

  36. Vil Smit je odbio u ulogu Nea u Matriksu jer nije razumeo scenario i sta treba da glumi, posle je izjavio da je Rivs to mnogo bolje uradio nego sto bi on
    (cz, 22. avgust 2017 20:57)

    # Link komentara

  37. Ispljuva Šon Koneri gospodare.. Knjiga koja je postavila temelje celom žanru epske fantastike i film koji je postao jedan od najvećih kultova i to zasluženo.. Čak i 90% ljudi koji generalni ne vole fantastiku vole filmove gospodar prstenova iz prostog razloga što su filmovi predobri..
    (menjam nick, 22. avgust 2017 18:39)

    Stvar ukusa, a o tome se ne raspravlja. Obozavam SF ali mi je ova trilogija naporna i za moj ukus prosecna.
    (mr.wolf, 22. avgust 2017 20:50)

    # Link komentara

  38. "Postoji razlog zašto su Tarantinovi filmovi uglavnom odlični, a filmovi Vila Smita uglavnom beznačajni."
    Vil Smit ima odlicnih filmova. Jedan od njih je Potera za srecom. Drugi je onaj u kom donira organe.
    (Bicu Slobodan, 22. avgust 2017 20:46)

    # Link komentara

  39. Tarantino je snimio dva i po dobra filma u karijeri.
    (Jasha, 22. avgust 2017 20:42)

    # Link komentara

  40. Tragikomicar...ti u Tarantinovim filmovima vidis samo nasilje?U Djangovoj osveti si video samo ubistva?nisi ukapirao pricu,radnju filma?samo nasilje?
    (coki, 22. avgust 2017 20:32)

    # Link komentara

  41. hvala bogu što Will Smith nije dobio ulogu djanga, Jamie Fox je razvalio u tom filmu.. "I like the way you die boy"
    (petar, 22. avgust 2017 20:20)

    # Link komentara

  42. svi su odbili sa razlogom ..svi osim vil smita koji je sarlatan glumac..
    (vito, 22. avgust 2017 20:19)

    # Link komentara

  43. Son Koneri, legenda. Gluplji film/ove nisam gledao. :-)
    (Gradjanin sveta, 22. avgust 2017 20:02)

    # Link komentara

  44. Edi Marfi legenda! Gledao sam baš skoro Isterivače duhova, i stvarno film je blago rečeno bezveze.
    (kondor, 22. avgust 2017 19:55)

    # Link komentara

  45. Možda je i bolje što su odbili. Iskreno ne mogu da zamislim Vila Smita u ulozi Djanga, komedija, ko zna kako bi on to izneo.
    (ricinus, 22. avgust 2017 19:43)

    # Link komentara

  46. "Postoji razlog zašto su Tarantinovi filmovi uglavnom odlični, a filmova Vila Smita uglavnom beznačajni"
    E,ova rečenica vam je 100% istinita!
    (EnaE, 22. avgust 2017 19:16)

    # Link komentara

  47. hm...kako li je onda Šon Koneri razumeo bljuvotine ko što su "gorštak" "zmajevo srce" il ona glupost iz 70ih kad u gaćama spasava čovečanstvo u budućnosti.
    (cojle, 22. avgust 2017 19:15)

    # Link komentara

  48. Hvala nebesima, ovako je bolje.
    (Bobby, 22. avgust 2017 19:13)

    # Link komentara

  49. Tom Selek je bio prvi (i maltene jedini) izbor za Indijanu Džonsa. Jedini problem su bili njegovi brkovi, tj. nije želeo da ih obrije. Kako se to ispostavilo kao veliki i nepremostiv problem, tu ulogu je dobio znate-već-ko.
    (Mr Bojangles, 22. avgust 2017 19:12)

    # Link komentara

  50. Gardians of Galaxy nije dobar film ni za decu u vrticu
    (mvp, 22. avgust 2017 19:12)

    # Link komentara

  51. Postoji razlog zašto su Tarantinovi filmovi uglavnom odlični-netacno, a filmova Vila Smita uglavnom beznačajni-tacno.
    Tarantino je poslednji metak opalio 97-me Jackie Brown naravno, da bi zatim u nastupu samo njemu znanih razloga poceo praviti prosecne filmove i/ili omaze njemu dragim fragmentima istorije kinematografije. Kao takve sam ih nazalost i trosio. nije pomogla ni zuta Brusova trenerka na Umi, ni david carradine, ni omaz vanishing point-u.
    (a.macallan, 22. avgust 2017 19:11)

    # Link komentara

  52. Mala dopuna: Tarantinovi filmovi nisu umetnost nego cisto ekranizovano nasilje,bez ikakve svrhe i povoda,osim da se ide niz dlaku (prikrivenom) najkrvolocnijem sloju drustva...kog izgleda ima podosta!
    (Tragikomicar, 22. avgust 2017 19:03)

    # Link komentara

  53. ja razumem Sona Konerija. I meni se to prstenje uopste ne svidja.
    (pera, 22. avgust 2017 19:00)

    # Link komentara

  54. Son Koneri objasnio.
    (cihu cihu cihu hu, 22. avgust 2017 18:55)

    # Link komentara

  55. Sto se tice Elisiuma: Eminem nije nimalo pogresio sto je odbio ulogu a Blomkamp je pogresio sto snimanje filma ipak nije preneo u Detroit. Pejsaz je isti kao u filmu. Tezak otpad.
    (Bre!, 22. avgust 2017 18:51)

    # Link komentara

  56. Ser Šon Koneri objasnio! :)))
    (Gong, 22. avgust 2017 18:49)

    # Link komentara

  57. Hvala Boguu pa je Will Smith odbio Djanga. Kakav bi to promasaj bio, ovako sa Foxom filmcina!
    (pv, 22. avgust 2017 18:42)

    # Link komentara

  58. Ispljuva Šon Koneri gospodare.. Knjiga koja je postavila temelje celom žanru epske fantastike i film koji je postao jedan od najvećih kultova i to zasluženo.. Čak i 90% ljudi koji generalni ne vole fantastiku vole filmove gospodar prstenova iz prostog razloga što su filmovi predobri..
    (menjam nick, 22. avgust 2017 18:39)

    # Link komentara

  59. a zasto ja Bata Zivojinovic odbio ulogu Darth Vadera?
    (od traca do istine, 22. avgust 2017 18:36)

    # Link komentara

  60. Koneri i Brosnan su mnogo bolji glumci od tih uloga, sve zali Brosnan za Betmenom, covek je bio Dzejms Bond u cetiri filma. Tom Kruz bi bio propast sa Bartonom.

    To sto Ameri luduju za Betmenom ne znaci da moramo i mi.

    Bond > Betmen.
    (Adriano_Galliani, 22. avgust 2017 18:35)

    # Link komentara

  61. Nikako ne mogu zamisliti Sinatru kao Prljavi Harry, nije on taj macho tip, nisu mogli naći boljeg od Clint Eastwooda!
    (Meister Jakob, 22. avgust 2017 18:27)

    # Link komentara

  62. Bravo Koneri, ni ja...
    (Rozenkranc, 22. avgust 2017 18:22)

    # Link komentara