1. Ok, slazem se da Bg-u treba metro, ali ne moze to SNS da izgradi.
    (?, 17. novembar 2017 16:17)

    Zasto ne moze? To je mrva od 10.000 milijardi dolara iz Kine.
     (Dex, 17. novembar 2017 18:44)

    # Link komentara

  2. Upravo prosla Slaviju.Opsti kolaps a spic prosao, ovde niko ne radi petkom posle 18h.
    (rastereceno skroz, 17. novembar 2017 18:36)

    # Link komentara

  3. @miša
    Koliko negativnih glasova a covek rekao sve kako jeste..
    To govori koliko je sve uzalud..
    (Komentar, 17. novembar 2017 18:11)

    # Link komentara

  4. Ja ne razumem sta ljudi hoce. Da se stize za 5 min iz Bloka 45 u borcu? Pa ja stvarno ne znam. Pogledajte Pariz ili Njujork ili tako neki vec grad u svetu. Pa u Parizu bi vam za istu kilometarsku razdaljinu koju ova ruta ima trebalo sat i kusur(licno, visegodisnje iskustvo). Argument je da oni imaju metro i to mogu da prevale metroom za 15ak minuta sto je tacno, ali u ovom gradu se sa izgradnjom metroa nije krenulo na vreme i sad ne moze niko da ga magicno stvori. A da, inace u tom metrou, u spicu, nemate 2 mesta da svako gospodski zasedne, nego moze bez problema da vam se desi da pricekate sledeci jer u prvi koji naidje ne mozete da udjete. Guzve u saobracaju i u gradskom prevozu su jednostavno boljka svakog visemilionskog grada i to je cinjenica. Poboljsanjem gradskog prevoza i metroom se naravno problem moze delimicno ublaziti, ali postoji i subjektivni faktor. Ukoliko bi se na primer bar pola vozaca koji se voze sami u vozilu preko pola grada na posao, odlucilo da koristi taksi prevoz (serivisi vozila, parking, gorivo, dodjes na isto, ako ne i jeftinije taksijem) bilo bi mnogo rasterecenije. Ili, ako bi se na primer kolege malo udruzile pa skupljali jedni druge usput i delili trosak. Realno, ko nema zenu i/ili decu da razvozi po skolama, treninzima i ostalim vannastavnim aktivnostima, nema potrebu za automobilom po gradu, vec lepo na taksi.
    (asder, 17. novembar 2017 18:01)

    # Link komentara

  5. meni su non stop upadale u oči njegove konstantne gestikulacije rukama,i skidanje istovremeno istih sa upravljača (volana) dok je vozilo bilo u pokretu.
    da li će biti sankcionisan?
     (MarcoPolo, 17. novembar 2017 17:37)

    # Link komentara

  6. I još nešto, živim u Stokholmu, nemoj da mislite da ovde nema gužvi i špiceva. Grad ima metro, uredne staze za bicikliste i pouzdan javni prevoz a uz to isti broj stanovnika kao Bg. Prolazak kolima ka gradskom jezgru se dodatno naplaćuje. Opet su izjutra gužve, autobusi prepuni a u vagon metroa ponekad ne možeš da uđeš ili stojiš prilepljen uz druge. Tako da nemoj da sanjarite o gradu bez gužvi.
    (Dynamic, 17. novembar 2017 17:27)

    # Link komentara

  7. Шангајски метро је најдужи на свету. Има 558 километара. Прва линија је отворена 1993. године. Ми ни 5км не можемо да ископамо 50 година. Док се метро не изгради све ово је шминкање и не решава проблем гужви у Београду.
     (miki, 17. novembar 2017 17:18)

    # Link komentara

  8. Kasnimo za Evropom jedno 50 - 70 godina. Trend u svim metropolama je da se saobraćaj u samom gradu smanji a korišćenje javnog prevoza i bicikala promoviše. Tako da se sve radi da bi se vozačima što više otežalo i da se ne odluče da na posao idu automobilom. Kod nas se, eto, šire ulice i pospešuje se protok saobraćaja. Dakle ulice tek sad dovodimo na neki pristojan nivo koji je decenijama bio standard u Evropi i od kog oni sad prelaze na alternativna previzna sredstva. Ali to je pitanje svesti, u Skandinaviji i Holandiji je direktorima baš fazon da recimo na posao idu biciklom, za našeg nekog gedžu je to ispod časti. I tek sad razmišljamo o metrou.
    (Dynamic, 17. novembar 2017 17:08)

    # Link komentara

  9. Covek bez blama resio da nas na silu ubedi kako nam je eto zivot sa njim na celu grada mnogo lep.
     (Jeremija, 17. novembar 2017 17:06)

    # Link komentara

  10. Ако је једино решење метро, зашто се онда не ради на томе да се то што пре направи? Зар је БГ на води битнији од највећег проблема престонице? Софија има две линије метроа, и у току је изградња треће. Београд није ни прву започео.
    (микица, 17. novembar 2017 17:00)

    # Link komentara

  11. A zasto se ne proseta malo po blatu ili priceka na gradski prevoz i pokusa njime da se provoza?
    (Na_rubu_zivaca, 17. novembar 2017 16:53)

    # Link komentara

  12. od 2:03
    "gledajte me, vozim bez ruku!!"
     (dejan, 17. novembar 2017 16:53)

    # Link komentara

  13. Dodjite u ruzveltovu ulicu i parkitajte se negde? I ono malo parking mesta sto je bilo preoteli ste vozacima gradeci modernu ulicu. Napravili ste cak i biciklisticku stazu koja nigde ne vodi. Voleo bih da jednom prodjete peske ruzveltovom ulicom ali po kisi i vidite kako je trotoar uradjen, a uradjen je od slaganja onih modernih kocki na koju kad stanete poprska vas voda sve do "pojasa" (citaj nesto drugo). Razumem da se vozila proteruju iz najuzeg centra grada, ali ruzveltova i mije kovacevica ulice nisu u centru grada nego udaljene 2-3 km od centra. Umesto da rekonstrukcijom bude bolje ispalo je jos gore.
     (Aca, 17. novembar 2017 16:51)

    # Link komentara

  14. Dodjite u Zeleznik! i Zeleznik je Beograd!
     (Kayser Soze, 17. novembar 2017 16:20)

    # Link komentara

  15. @neko u svim velikim gradovima postoji spic i guzva. Ok, slazem se da Bg-u treba metro, ali ne moze to SNS da izgradi, o tome se trebalo razmisljati mnogoo preee. Ali mi smo to vreme procerdali na ratove i balkanske sukobe. Bice i toga, i samo da je ljudima malo vise para i kulture i vec bolje.
     (?, 17. novembar 2017 16:17)

    # Link komentara

  16. Gužve postoje zbog objektivnih, ali i subjektivnih razloga. Dakle, neki se mogu veoma lako otkloniti. Pitanje:

    1. Kada će se, kao što je praksa u najvećem broju zemalja, zabraniti dostava u nekom periodu dana (npr. 07 - 18h)? Kombi i kamioni prave ogromne probleme svuda jer je distribucaja uglavnom u špicevima, a naročito u, recimo, Bulevaru Kralja Aleksandra. Ovo se, naravno, odnosi i na vozila Gradske čistoće koja smeće odnose i ulice peru u, pogađate, špicevima.
    2. Kada će se, za vreme špiceva, rasporediti policajci u, evo opet recimo, Bulevaru Kralja Aleksandra, na potezu od, npr. Ždanove do Vuka? Naime, naši divni sugrađani ostave auto sa sva četiri, pa se skokne po cigarete, na kaficu, a kod Meka je najgore jer se baš tada deca izvedu na Happy Meal.Policajci bi to sprečavali u satima najvećih gužvi.
    3. Kada će se rasporediti patrolna kola policija na prilazima auto-putu, da se bahatim, opet NAŠIM sugrađanima, zabrani preticanje kolone? Ovo delom zbog sprečavanja gužvi, a najviše zbog sprečavanja frustracija i svega onog necivilizovanog što ovakvo ponašanje budi u ljudima.

    Ja mislim da bi gorenavedeno puno doprinelo. Izvesno, neko će se setiti još nečega što bi se moglo promeniti, na šta se može uticati.

    Ono što se očigledno neće promeniti je mentalitet prosečnog beogradskog vozača. No, to je čini mi se više psihološki nego saobraćajni problem.
    (miša, 17. novembar 2017 16:02)

    # Link komentara

  17. Nije gužva, samo vam se čini :-)
     (Dusan, 17. novembar 2017 15:50)

    # Link komentara

  18. Ma sve ti verujemo u nadi da cemo uskoro da ti vidimo ledja.
    (BigZ, 17. novembar 2017 15:43)

    # Link komentara

  19. Nastavlja se ubedjivanje da je crno belo, od strasne najvecih prodavaca magle u istoriji Srbije.
    (dr, 17. novembar 2017 15:42)

    # Link komentara

  20. Što su on pametan. Kreni Maleni oko 17h. Pa izmeri vreme.
     (Nele, 17. novembar 2017 15:31)

    # Link komentara

  21. Juce putovao sat od batajnice do bubanj potoka, strahota.
    (DRAGAN, 17. novembar 2017 15:31)

    # Link komentara

  22. @IgyBgd
    Ma kakva invalidska kolica, probajte sa malo vecim koferom po kisnom danu sici na stanicu. Pristup sa novoizgradjenog puta je kao u post-apokalipticnim filmovima, razbacan sljunak, armatura koja se savila, nema trotoara.
    (MisterNo, 17. novembar 2017 15:27)

    # Link komentara

  23. Da neko duze vreme nije pratio vesti ocekivao bi da je Mali jos pre 6 meseci podneo ostavku. Sto se tice nocnih radova bez obzira ne guzve i sve ne sme da ih bude nikada. I ti ljudi koji rade imaju porodicu,decu koju treba da odgajaju i vaspitavaju i treba da budu sa svojim porodicama. Da je ovaj svet kako treba radilo bi se najvise po 7 sati,4 dana u nedelji i ljudi bi od plata mogli da zive normalno i imaju vremena za porodicu i prijatelje.
     (maskica, 17. novembar 2017 15:25)

    # Link komentara

  24. Pa... NE!!!!!!
     (Ivan Bg, 17. novembar 2017 15:25)

    # Link komentara

  25. Pravi odgovor na poslednje pitanje je trebao da glasi "Jos predsednik nije razmislio da li bih ja voleo da ostanem u fotelji.."
    (Dujda, 17. novembar 2017 15:23)

    # Link komentara

  26. Kada ce da se poprave rupcage na starom mostu?
    Mislim na dve velike u skoro celoj sirini kada se penjes i kada se spustas sa mosta...
     (BokiBG, 17. novembar 2017 15:08)

    # Link komentara

  27. Slavija je katastrofalno resena sto se tice saobracaja, a sto se tice Prokopa, gospodine Mali, vas sef je pocetkom prosle godine na "otvaranju" stanice Prokop najavio do kraja 2016.kompletno prebacivanje saobracaja u tu stanicu...A ne tek 2018 ili 2019 sta ste vec rekli. Jos nesto, posto je stanica Prokop stavljena u upotrebu, probajte invalidskim kolicima da pristupite peronima i vozu koji saobraca za NS a koji je prilagodjen invalidima.
    (IgyBgd, 17. novembar 2017 15:03)

    # Link komentara

  28. Ali deset minuta smanjeno vreme prolaska za 6 meseci radova. Svetski rekord u gluposti. Jos je tada spic zavrsen.
    (Miki, 17. novembar 2017 15:02)

    # Link komentara

  29. Dakle, neverovatno!
    (Ilić, 17. novembar 2017 15:01)

    # Link komentara

  30. A što se ne provozate u pravom špicu? Oko 17h. A, da, gužva je,,,
    (neko, 17. novembar 2017 14:50)

    # Link komentara