1. Ja sam isto tako usvojeno dete sa podrucja Kosova. Usvojena sam u Srbiju. Rodjena sam 1995 god i tek sam pré 5 god saznala istinu. Jos uvek nemam hrabrosti da sa svojim usvojiteljima pricam o tome jer sam cula da sam ukradena,sad odakle tacno ne znam,a u isto vreme bih volela d'à upoznam bioloske roditelje mozda bracu ili sestre.
    (Danica, 4. septembar 2018 02:16)

    # Link komentara

  2. Znači, imaš problem sa nečim što se zove funkcionalna pismenost.. Dakle, niko ovde ne dovodi u pitanje istinitost priče čoveka koji je izgubio, pa našao brata, hvala Bogu.
    (Voždovac, 8. novembar 2017 20:59) # Link komentara
    evo ja dovodim u pitanje istinitost ove price, nikakvog dokaza nema za to sto prica, rekla kazala, ne znam na osnovu cega bi ovu pricu smatrao istinitom
    (asteroid, 16. novembar 2017 09:35)

    # Link komentara

  3. Znaci covek pronasao svog brata i dokazano dnk testom da je to njegov brat koga su na rodjenju proglasili mrtvim i preduzeli korake da se to sakrije i moroni optuzuju Sputnjik za propagandu. Ok.
    (Moler, 8. novembar 2017 20:14) # Link komentara
    to on kaze, zasto bih ja njemu verovao na rec? mozda je sve izmisljeno od reci do reci iz ko zna kakvih razloga. kakve dokaze imamo da je to "dokazano dnk testom"? nikakve osim njegove price.
    (crni sin, 16. novembar 2017 09:30)

    # Link komentara

  4. Kako neki ljudi mirno spavaju? Mene grize savest što sam nekog popreko pogledao pre 10 god, kako li ljudi umešani u ovo funkcionišu na svakodnevnoj bazi, ili je iz njih odstranjen moralni kompas pa rade na autopilotu
    (Interstellar, 8. novembar 2017 21:08)

    # Link komentara

  5. Znaci covek pronasao svog brata i dokazano dnk testom da je to njegov brat koga su na rodjenju proglasili mrtvim i preduzeli korake da se to sakrije i moroni optuzuju Sputnjik za propagandu. Ok.
    (Moler, 8. novembar 2017 20:14

    Znači, imaš problem sa nečim što se zove funkcionalna pismenost.. Dakle, niko ovde ne dovodi u pitanje istinitost priče čoveka koji je izgubio, pa našao brata, hvala Bogu. Dovode se u pitanje motivi medija koji na osnovu toga i još nekoliko slučajeva manipuluše nesrećom ljudi i konstruiše , tj. podmeće suludu teoriju po kojoj su Albanci kupovali decu da bi demografski naštetili Srbima. Što svakome ko hoće da razmišlja trezveno zvuči kao nešto što je van zdrave pameti.. Ali, Sputnjik i računa na takve , na ljude kojima emocije mute rasuđivanje i koji na osnovu takvog rasuđivanja gaje stereotipe i mržnju prema drugim narodima. A mržnja ubija, znaš.
    (Voždovac, 8. novembar 2017 20:59)

    # Link komentara

  6. Znaci covek pronasao svog brata i dokazano dnk testom da je to njegov brat koga su na rodjenju proglasili mrtvim i preduzeli korake da se to sakrije i moroni optuzuju Sputnjik za propagandu. Ok.
    (Moler, 8. novembar 2017 20:14)

    # Link komentara

  7. Jocagomboca @
    Zato sam ja od zene dobio zadatak da cuvam malenu da je ne zamene,na zalost kod nas tate nisu smeli ni blizu porodjanog odela ,zato neko jos misle da bebe donosi roda.
    (cobo, 8. novembar 2017 19:49)

    # Link komentara

  8. Ja vam mogu samo reci da ja svoga brata koji je rodjen u Pozarevcu 1970.god.i nikada ga nisam video a proslo je 47 godina. mada je rodjen ziv i zdrav te umesto brata otac nam je doneo gumumenu lutku kada je dosao sa majkom kuci jer su lekari rekli da dete nije zivo.Majku su pitali koliko ima dece pre porodjaja te kada je ona rekla dvoje rekli su joj dovoljno je.Ni jedna bolnica ne sahranje decu ukoliko se desi smtrni slucaj.Daje se porodici da to ona ucini.Pokusavao sam i putem televizije da dodjem do istine ali nisam uspeo.Sve sto znam ispicala mi je moja majka dok je bila ziva.
    Znam samo da brat brata nadje i posle 40 i vise godina te se nadam da ce i mene i moju sestru da obraduje dobra vest.
    Za slucajeve kradje dece treba takve likove odmah streljati na licu mesta ili ih obesiti na prag kuce za primer da se tako nesto nikada vise ne ponovi.
    (Cedo, 8. novembar 2017 19:44)

    # Link komentara

  9. Slažem se da tzv.sputnjiku ne treba ništa verovati, ali u ovom slučaju taj sputnik krivi medjunarodnu zajednicu za vođenje specijalnog rata protiv Srbije, a da imaju malo skrupula okrivili bi zlotvore koji su to organizovali. Kako kaže stara izreka sličan se sličnom raduje.
    (Andrija, 8. novembar 2017 19:17)

    # Link komentara

  10. O ovome se u mojoj porodici priča još od 1980-te, jer sam ja trebao da budem prodat, rođen sam 20 dana ranije, ali zdrav i prav. Sve je bilo u redu, a kad je došla druga smena, mojoj majki je rečeno da sam u jako teskom stanju i da se ne nada mnogo. Ono sto ta sestra nije znala je da sam mojoj majki (u prvoj smeni) već bio pokazan, samo par sati ranije i da je ona videla da nemam apsolutno nikakvih problema. Pored toga, bila zdravstveni radnik pa je zvala neke svoje kolege i tako, ja sam odjednom čudesno "ozdravio"... Strašno šta se radilo. A kakva sila stoji iza svega toga najbolje se vidi po tome da ni Strazbur ne može da natera državu da se istraga makar pomeri sa mrtve tačke.
    (Danilo, 8. novembar 2017 18:27)

    # Link komentara

  11. Sve drzava kriva. Ne zeli da resi vec pokriva i asistra u uzasu.
    (SB, 8. novembar 2017 18:04)

    # Link komentara

  12. Ako je nešto gore od ubistva, ovo je.
    Zanemiš.

    Nije bitno ko je kupovao otete bebe,
    osnovno pitanje je - zašto država ćuti???
    Šta je razlog?
    Gde će vam duša?
    (marija, 8. novembar 2017 18:04)

    # Link komentara

  13. Samo da dam primer kako to izgleda u jednoj od zemalja EU ( nije ni bitno koja)...oba deteta su mi se rodila u inostranstvu i ja i supruga smo drzavljani Srbije...
    Ja kao otac sam uz neku simbolicnu nadokandu ( postoji u cenovniku) prisustvao porodjaju...
    Posle porodjaja dete ide u susednu prostoriju gde ga mere, operu, upisu u rodne knjige ja potpisujem takodje itd...oni insistiraju da ja sve vreme idem sa sestrom i daju mi marker u ruke da svojerucno napisem detetu na butini rodni broj...tada mi je to delovalo grozno i nisam hteo da pisem po detetu ali su insistirali....
    Sledeca stvar se placa ali nije preskupo, privatna soba za majku i dete sa kupatilom i dete se ni na minut ne odvaja od majke....
    Mada koliko treba da je bolestan ceo sistem pa da se planira ili dozvoli planska kradja dece...ako nema zavere na nivou drzave cela banda se lako pohvata..
    (paja patak, 8. novembar 2017 17:25)

    # Link komentara

  14. Fake News!
    (balkancaffe, 8. novembar 2017 16:19)

    # Link komentara

  15. Ovom temom bavila se emisija Ključ na RTS-u pre 10 godina, od tada često razmišljam da li je ovo najveći zločin koji može neko da priredi porodicama. I mislim da je najveći. Užas.
    (Jovana, 8. novembar 2017 16:19)

    # Link komentara

  16. Osim sto smo ubili nekoliko svojih vladara,nemilosrdno se klali od '41.do '45.,pa smo posle svojom krvlju natapali Gole i slicne otoke,a pre toga smo od batina ubili junaka iz I sv. rata,vojvodu Petra Bojovica,postreljali nekoliko destina hiljada svojih gradjana....mi smo,takodje,prodavali svoju decu.
    PRODAVALI smo svoju decu za PARE.
    WTF,Gospode,sta nije u redu!?!
    (Boki, 8. novembar 2017 16:14)

    # Link komentara

  17. Samo lud moze da veruje tekstu koji objavi Sputnik. Nisu dzabe u Britaniji i jos nekim zemljama EU i SAD zamrznuta sretstva Ruskih "medijskih agencija".
    (Milan, 8. novembar 2017 16:13)

    # Link komentara

  18. gojko sisa, 8. novembar 2017 11:34

    Ma jeste, samo u Srbiji, mi smo najgori, blablabla...
    [link]
    (Marija, 8. novembar 2017 16:11)

    # Link komentara

  19. A gde je slika?
    (Kole, 8. novembar 2017 15:59)

    # Link komentara

  20. Moja majka se porodila 1983 i beba je umrla na porođaju,mislim da je nije nikad ni videla sahranjena je u kovčegu koji nije ni otvaran već je samo spušten u zemlju,ja se posle ovih tekstova pitam da li je ta beba živa kada vidim šta se dešavalo svih tih godina.
    (Smez, 8. novembar 2017 15:43)

    # Link komentara

  21. Sputnjik postao kao serije "Zona Sumraka" !
    (Kastri, 8. novembar 2017 10:33)

    Nije postao, nego je od početka to bio. Ne postoji prava reč za to šta je taj " medij" . Barem ne pristojna. Uglavnom , odražavaju politiku svoje države : Truj, zavađaj ljude, širi mržnju među susednim narodima, vrši primitivnu propagsndu.. Da li su pokrenuli nekad neku dobrotvornu, društveno odgovornu akciju , poput B92 ? Naravno da ne. To nije njihova uloga.


    Žao mi je ljudi koji su na ovaj način gubili članove svoje porodice. Čovek će u svom bolu i beznađu poverovati u sve, pa i da su nam siromašni Albanci , sa velikim brojem dece , masovno krali decu u sklopu neke monstruozne akcije " smanjenja nataliteta u Srbiji".. Zaista tužno. Ljudi koji su odgovorni, moraju pred lice pravde, makar i 50 godina posle. Država mora da se pozabavi tim, ne da zabija glavu u pesak.
    (Vozdovac, 8. novembar 2017 15:02)

    # Link komentara

  22. @milica; ja sam se porodila 1979. pre mene godinu dana se porodila moja jetrva, ispricala mi je da su joj bebu zamenili u porodilistu i vec tada je bilo prica koje su me uplasile! Na srecu, primetila je da beba nije njena i sve je bilo u redu ali sam bila uplasena i nisam htela da se porodim u tom gradu vec u susednom gde smo imali "vezu" , nazalost mnogi roditelji nisu je imali i nisu znali za takve strasne slucajeve! Tresem se od tuge, besa, bespomocnosti!!!
    (Jocagomboca, 8. novembar 2017 13:57)

    # Link komentara

  23. Kakve besmislice!
    (jelena, 8. novembar 2017 13:36)

    # Link komentara

  24. Ako se ovo dokaze kao istina svima koji su umesani dozivotna robija i oduzimanje sve stecene imovine.
    (Tales, 8. novembar 2017 12:33)

    # Link komentara

  25. Čitam i ne verujem
    (dejan, 8. novembar 2017 12:26)

    # Link komentara

  26. I kao čovek i kao majka NE MOGU ovo ni da čitam. Sva učesnike i saučesnike obog strašnog čina na doživotnu robiju zbog greha, bola i patnje koji su prouzrokovali nevinim žrtvama. Porodici koja došla do svog sina i brata poštovanje za divovsku borbu i istrajnost. Nadam se da će već dokazanom ljubavlju i upornošću uspeti da prevaziđu sve moguće prepreke uspostavljanju odnosa sa "novim" članom porodice. Svako dobro vam želim!
    (Mirta, 8. novembar 2017 11:43)

    # Link komentara

  27. Srbijanska posla...pa to mogu samo srbi da urade i niko više.
    Sve što nam se dešava - dešava nam se sa razlogom.Sa ovakvim narodom u budućnosti se nemamu čemu dobrom nadati.
    Preko 50 000 svake godine pobegne u inostranstvo, 35 - 40 000 nas više umre nego što nas se rodi....a najbolji su odavno pobegli.
    (gojko sisa, 8. novembar 2017 11:34)

    # Link komentara

  28. Ako ne smrtna kazna, onda barem tih 40 godina zatvora koliko zakon omogućava za sve umešane.

    Šta treba, da idemo po porodilištima sa pištoljima i da pretimo da im slučajno ne pada na pamet da nam ukradu dete?

    Unosan je to biznis, siguran sam. Ali ne postoji jeziviji. Čak mi prodaja droge deluje ko mala maca nasprem ovoga!
    Koji nivo bezdušnosti!
    (Marko, 8. novembar 2017 11:29)

    # Link komentara

  29. Kosovci imaju dece za izvoz. Sputnjikova propaganda
    (Litvanija SCG, 8. novembar 2017 11:18)

    # Link komentara

  30. Koji monstrum moras da budes pa da zbog para uradis sledece...

    1. Unistis zivote porodica
    2. Pretvoris nevinoj deci zivot u laz
    3. Oduzmes sopstvenom narodu njegovo potomstvo, svom narodu koji izumire, ti jos mu decu oduzimas i dajes strancima.
    4. Pogazis ne samo Hipokratovu vec i sve ljudske i moralne zakone.

    ?
    (Marko, 8. novembar 2017 11:18)

    # Link komentara

  31. Ne mogu ni da zamislim kako je toj porodici a posebno majci kojoj oduzmu bebu,to je najneznije i najdragocenije bice na svetu..Treba najstrozije kazniti zlocince koji to rade
    (uplasena mama, 8. novembar 2017 11:18)

    # Link komentara

  32. Istraga, pa da se obajave imena lica koja su odgovorna za prodaju dece.
    (Cavani, 8. novembar 2017 11:09)

    # Link komentara

  33. Ne fantazirajte! Bas su Albanci pored onoike svoje dece kupovali srpsku decu. Deca su prodavana bogatim zemljama za velike pare.
    A Sputnjik objavljue lazne price i opet nas navodi na rat kao sto je to radio posle Titove smrti. Jer jedan rat ogranicenog intenziteta u Evropi je Rusiji kao kec na desetku.
    Njihov covek Vulin na tome svesrdno rati objasnjavajuci da cemo da ratujemo. Samo da ne zaboravimo - to bi za Srbiju bio poslednji rat. Posle tog rata nece nas vise biti.
    (tesko onom kog Rusija brani, 8. novembar 2017 11:03)

    # Link komentara

  34. Krv mi se sledila. Pa monstrumi o kojima citamo u zapadnoj stampi su nevinasca u odnosu na ove nase.
    (nele, 8. novembar 2017 11:00)

    # Link komentara

  35. Strasno. Tuziti drzavu i sve odgovorne i u Strazburu uzeti ogromne novce za ovo. Organizovati se sa ostalim porodicama i izvesti pred lice pravde sve u lancu.
    (Magyar Szo, 8. novembar 2017 10:56)

    # Link komentara

  36. Sputnjik postao kao serije "Zona Sumraka" !
    (Kastri, 8. novembar 2017 10:33)

    # Link komentara

  37. U svakom slucaju smo bebe MI PRODAVALI SRBI nisu ih prodavali Albanci ili Afrikanci.
    (Jedna od najgorih nacija Evrope smo bili,jesmo i ostacemo zauvek, 8. novembar 2017 10:29)

    # Link komentara

  38. Alal vam vera! Zar i vi da objavite ovakve besmislice? Da se deca kradu i da se prodaju - to nažalost znamo da se dešava. Al da se time Kosovo vodi rat protiv Srbije, natalitetom?! Pa da je Kosovo tako organizovana država - jer i u kriminalnim aktivnostima treba jaka organizacija, jel - mi bismo do sad stigli u planetu Mars!
    (Dardan Gashi, 8. novembar 2017 10:29)

    # Link komentara

  39. Ово је кривично дело теже од убиства. Отмица, крађа детета, продаја, фалсификовање документације, ужас. Ово је за смртну казну.
    (puch, 8. novembar 2017 10:25)

    # Link komentara

  40. Ej 10 hiljada beba...
    Pa to je jedan manji grad.
    (Slobica, 8. novembar 2017 10:20)

    # Link komentara

  41. Nisu Albanci krivi već mi. Definitivno smo najgori narod. Za pare bi prodali sve.
    (markeđani, 8. novembar 2017 10:14)

    # Link komentara

  42. Mojoj mami su 79 isto tako rekli da su obe bebe umrle...nema nikakve papire nista sto ukazuje da je porodjaj bio ,a ni grobnog mesta nista..bebe su rodjene zdrave nikad ih nije videla..i dan danas se pitam da li su moja braca ziva i ako jesu gde su..
    (milica, 8. novembar 2017 10:11)

    # Link komentara

  43. ...i nastavice da se desava dok odgovorni za to ne budu bili iz resetaka, oduzeta im imovina (ili bar deo) i njihovi najblizi ziveli sa neopisivom sramotom.

    Ne treba nama niko. Sami smo sebi najveci neprijatelji.
    (vampir, 8. novembar 2017 10:10)

    # Link komentara

  44. Rodila sam kćeru Betaniji u Novom Sadu. Sve je teklo besprekorno, lako, uredno je zaplakala i čula sam kako joj tepaju dok je spremaju. Onda je nisam dobila dva podoja, jednom je razlog navodno gušenje zbog pupčane vrpce oko vrata, drugi put problemi sa srcem. Posebna intervencija načelnice prema meni je sve promenila. Dete je odmah stiglo, bez ikakvih problema, sisala je kao velika. Posle tri godine je pedijatar tražio karton rođenčeta i kada sam mu spomenula probleme u početku, rekao je da to nije istina, jer je imala ocenu 10/10, dakle, idealno na rođenju i na izlasku iz bolnice. Shvatila sam da sam zadržala dete zahvaljujući načelnici.
    (Rajna Bogdanović, 8. novembar 2017 10:09)

    # Link komentara

  45. Ne trebaju nama neprijatelji mi smo sami sebi dovoljni.Dno dna moralnog posrnuca za koje niko nikad nije odgovarao.
    (RUMBLE, 8. novembar 2017 10:01)

    # Link komentara

  46. Kakvi su to bolesnici.... Pa ovo je strasno...Prodati bebu????? Najgore od svega je to sto je drzava upletena. BOLESNICI!!!
    (Strasno, 8. novembar 2017 09:57)

    # Link komentara

  47. Neverovatno!! Albanci krivi i za nestanak beba 60-tih i 70-tih po bolnicama u Srbiji !??

    Ovo drustvo je ozbiljno bolesno ako cita i veruje ovakvim tekstovima.
    (Hmmm, 8. novembar 2017 09:55)

    # Link komentara

  48. Ovo je najtuznija prica naseg naroda. Sta smo mi sebi uradili. Malo je smrtna kazna za pocinioce ovih dela. Od prvog do poslednjeg. Ocigledno je ovo radjeno uz saglasnost "drzave".
    (Ivan, 8. novembar 2017 09:47)

    # Link komentara

  49. Zamislite da citav zivot trazite nekog za koga znate da je ziv i nikad ga ne pronadjete. To je bukvalno znacenje nemanja mira i slobode od sopstvenih misli.
    (Sousakuryoku, 8. novembar 2017 09:45)

    # Link komentara