1. Vidim da mnogi ne znaju tacno funkcionisanje probne dozvole. NE MORA VOZITI NEKOG PORED ONAJ KOJI IMA 18 I VISE GODINA!To pravilo ce vaziti dok ne napuni 18. Aman ljudi
    (broj21, 3. novembar 2017 13:19)

    # Link komentara

  2. Pa naravno da nece ukinuti, ako zaboravis da ih upalis, cista lova u dzepu policajca a ne drzave a veze s`vezom nema, pogotovo u gradu.

    @Nemojte ni slučajno da ukinete budalaštinu kojom se farovi drže upaljenim preko celog dana.
    (Zeko Peko, 20. oktobar 2017 20:20)

    # Link komentara

  3. A da se mi vratimo na konje i kocije hahahaha
    (Uh, 18. oktobar 2017 20:07)

    # Link komentara

  4. Opet će policajci na terenu imati najviše koristi. Sa 500 ili jednom crvenom se svaki prekršaj izlečiti i zaboraviti. Korupcija je najveći neprijatelj u Srbiji.
     (Banderaš, 18. oktobar 2017 19:02)

    # Link komentara

  5. zakon ce vaziti za obicne gradjane,odavno je poznato da politicari,ministri,estradne zvezde,pevaci i pevacice,starlete s naduvanim grudima ne placaju nikakve kazne...citam da na autoputevima za dva dana kaznjeno 7820 vozaca a na ibarskoj magistrali i drugim losim putevima ljudi svaki dan ginu,npr u novom pazaru vise pogine ljudi u saobracajnoj nesreci za nedelju dana nego u holandiji za godinu...ljudi bahato voze u naselja novog pazara ogranicenje 50 oni guraju 100km/h treba u postaviti u citavoj srbiji po gradovima kamere u centru grada na ulaz i izlaz grada itd napraviti sistem da jednako funkcionise u celoj zemlji pa tek onda kaznjavati a ne kao sada na autoput ljudi voze 140 a ogranicenje 120 vi kaznite a u naselja 50 a ljudi voze 100 se ne kaznjavaju zato sto nema kamera...evo kaznili ste 7820 vozaca mozete da kupite dosta kamera i da postavite pocevsi od tutina,preko novog pazara,raske kraljeva cacka dole preko vranja,nisa,itd...pozz
    (adje, 18. oktobar 2017 18:47)

    # Link komentara

  6. i opet isti krse i zakon i norme sirotinja ce da placa i dalje nema te muda da ustavite aotobuse koji voze 60 ljudi i jure i preko 120km na sat kroz naselja
    (vesko, 18. oktobar 2017 18:46)

    # Link komentara

  7. (@ Ko ima pravo da izmeri visinu deteta?Mislite o tome...) Muka mi je od ovih dušebrižnika koji brinu o tome da li policajac ima prava da mu izmeri dete, ali ne razmišlja o tome da mu na taj način direktno ugrožava život... Da ne biste slučajno zabranili i lekarima da vam mere dete.
    (samo da kazem..., 18. oktobar 2017 18:46)

    # Link komentara

  8. Bravo za vas , prvaci sveta ste , narocito za zakon probne dozvole , jedva skupis novac i odvojis vreme da polozis , a zatim zoves tatu koji zivi 100km od tebe da dodje i vozi se sa tobom do apoteke po lekove !!! Bolesno !!! Niko nema vremena da ide sa nekim 2 godine i vozika se tamo amo , gde ste taj zakon videli ???
    (Ivan, 18. oktobar 2017 17:29)

    # Link komentara

  9. Samo se donose zakoni koji koštaju građane Srbije i to po brzom postupku,a promena zakona godinama najavljivana o registraciji vozila ne po kubikaži već po godinama starosti vozila,nikako da ugleda svetlost dana
     (slikar, 18. oktobar 2017 17:21)

    # Link komentara

  10. Ovo je šminka! Opametite se...uvedite zakon kao u Velikoj Britaniji i stari i predlog novog! To funkcioniše...tamo bi srbe vozače odmah strpali u zatvor ili ludnicu...toliko...
     (darko silni, 18. oktobar 2017 16:55)

    # Link komentara

  11. Ovo je šminka! Opametite se...uvedite zakon kao u Velikoj Britaniji i stari i predlog novog! To funkcioniše...tamo bi srbe vozače odmah strpali u zatvor ili ludnicu...toliko...
     (darko silni, 18. oktobar 2017 16:54)

    # Link komentara

  12. Podržavam da sva deca u automobilu budu propisno vezana i u dečijim sedištima ako se radi o mladjoj deci.
    Pitanje je: kako će se utvrditi koliko je dete visoko? Ko ima pravo da izmeri visinu deteta?
    Mislite o tome ... kad pišete zakone
    Još jednom.. podržavam pojačavanje bezbednosti dece u saobraćaju!!!
    (doca, 18. oktobar 2017 16:53)

    # Link komentara

  13. Zakon mora da važi za sve. Dotle, džaba ste krečili....
    (Radivoje Rokvić, 18. oktobar 2017 16:10)

    # Link komentara

  14. Juce sam popio malo pivo 0.33 i otisao kuci. Zaustavila me saobracajna policija i naduvao sa 0.21. Jasno je cemu zakon sluzi, da uzmu pare od gomile vozaca sa jednom casicom. Izgleda ih mnogo zuljalo sto su ljudi pili jednu casicu a prolazili nekaznjeno !
    Razlika izmedju 0.2 i 0.3 je mizerna sto se tice stanja vozaca.
    (Pedja, 18. oktobar 2017 14:25)

    Da je pameti, pa da granica bude 0. Ako vozis - ne pijes. Cao, zdravo.
    (Mile, 18. oktobar 2017 16:01)

    # Link komentara

  15. @Pera, 18. oktobar 2017 08:16)

    Bravo Pero. Ja to vidim kao najiritantniju pojavu u nasem saobracaju. A desava se svuda po gradu. Najfrapantniji primer je skretanje iz Bulevara u Kneza Milosa kod Skupstine. Svi mi koji cekamo i po 10 minuta smo stoka, posto je uvek neki baja pametan koji zaobidje celu kolonu. A policije nema na vidiku da ih zaustavi kod Pionirskog parka. U stvari, zauzeti su preko puta, naplacujuci kazne zbunjenim ljudima iz unutrasnjosti koji su iz Kneza Milosa skrenuli u Bulevar. Ova situacija pokazuje sav apsurd nase drzave, a posebno saobracajne policije.
    (Marko, 18. oktobar 2017 15:19)

    # Link komentara

  16. Nemojte ni slučajno da ukinete budalaštinu kojom se farovi drže upaljenim preko celog dana.
    (mr čović i dr terzić, 18. oktobar 2017 14:56)

    # Link komentara

  17. Juce sam popio malo pivo 0.33 i otisao kuci. Zaustavila me saobracajna policija i naduvao sa 0.21. Jasno je cemu zakon sluzi, da uzmu pare od gomile vozaca sa jednom casicom. Izgleda ih mnogo zuljalo sto su ljudi pili jednu casicu a prolazili nekaznjeno !
    Razlika izmedju 0.2 i 0.3 je mizerna sto se tice stanja vozaca.
    (Pedja, 18. oktobar 2017 14:25)

    # Link komentara

  18. Требало би да повећају казне за вожњу зауставном траком а не да смањују исту. Плус да се класификује као насилничка вожња.
     (шоне, 18. oktobar 2017 14:14)

    # Link komentara

  19. A kad će u zakon da se ubaci da nema veze ko su ti mama i tata? Zbog takvih ljudi ginu u Srbiji a ne zato što se nisu vezali ili su pretekli traktor.
    (Nemojte tako, 18. oktobar 2017 14:12)

    # Link komentara

  20. E baš zato hoću da kupim motor - nema pojaseva, nema vezivanja, nema alkohola, nema suvozača, nema telefona, nema cigarete, nema žute trake, nema dečijeg sedišta, nema problema sa parkiranjem... Jedino što kod Srbalja koji ne gledaju ni levo ni desno, ponekad nema ni ruke, noge ili glave... Rešenje je u VELIKOM motoru, sa jakom sirenom i još jačim izduvom, pa vi donosite zakone koje hoćete. A vi što kukumavčite i pozivate na nekakvu bunu na dahije - pa mi se nismo bunili ni kad su nam otimali poslove, državu, Kosmet, plate, ušteđevine... šta god; sigurno nećemo ni za jedan zakon o saobraćaju, taman da ruke po tom zakonu seku. Tak'i smo mi Srbi :) tupavi.

    P.S. oženiš se sa 18 godina, glasaš za koga god hoćeš, možeš u inostranstvo, kazino, možeš da snimiš porno film, mogu u rat da te pošalju - ali NE MOŽEŠ sam da voziš auto. Bravooooo! Treba sve mlađe od 40 godina da pozatvaramo u obdanište, dok ne porastu. Napravili ste generacije idiota. Nit' obaveza nit' odgovornosti. Ljubi ih majka...
    (Tja..., 18. oktobar 2017 14:02)

    # Link komentara

  21. U Nemačkoj je kazna za nevezivanje pojasa 30 evra, u Finskoj 60 evra, u Srbiji 10000 dinara? Ne zanima ovu vlast bezbednost u saobraćaju (inače putevi ne bi bili ovakvi) nego da se što više novca namakne u kasu. Što je država bednija to su kazne veće...
    (Dragan, 18. oktobar 2017 08:37)

    Pa ako vežeš pojas neće moći da ti izmaknu ni dinar. Šta me briga da li je kazna 10000 dinara ili evra, vežem se i ne brinem.
     (digao ruke, 18. oktobar 2017 13:59)

    # Link komentara

  22. Decija sedista nisu problem,cak sta vise i bez ovog zakona ja sam od prvog dana kad sam dobio dete ga vozio u sedistu i tu zaista ne vidim problem ali vidim u tome da ako sednem u taksi sa detetom gde je sediste za dete,ako udjem u autobus sa detetom opet pitam gde je sediste za dete,gde je tu bezbednost mog deteta??! I jos nesto bih napomenuo,mozda nema mnogo slucajeva ali sigurno da ih ima,kako bezbedno prevoziti u kolima 3,4 deteta koja pripadaju ovoj kategoriji???
     (Dacha, 18. oktobar 2017 13:56)

    # Link komentara

  23. Bolje bi im bilo da su uveli i za one koji tek polazu a i za vozace sa dozvolama test inteligencije sa donjom granicom 75 i zestoke testove kod psihijatara.
    (IgyBgd, 18. oktobar 2017 13:49)

    # Link komentara

  24. Izmena ZOBS-a već 6-7 put u poslednjih 10 godina potpuno je besmislena (izmene, dopune, aneksi), ali pozabavimo se delom oko prevoza dece.
    Država menja propise, da li će biti odloženog dejstva od 1-2 godine da se roditelji pripreme za nove namete, jer su sedišta i sada obavezna, pa ispada da moraju ponovo kupovati sedište, npr. imam dete od 7 godina koje koristi booster, koji sada mogu baciti, a kupljen pre godinu dana, sve po zakonu?
    Država može organizovati zamenu neadekvatnih sedišta adekvatnim, kada već menja zakon svako malo, ili otkupiti neadekvatna sedišta od roditelja, kada ih zakonom proglašava neispravnim, a dozvolila je uvoz i slobodan promet istim. Do tada ja nemam izbora nego da vozim dete onako kako je do danas smatrano bezbednim, pa ako bude stani pani, kumi, moli, kukaj saobraćajca... Ako se moje dete vozi javnim prevozom "bezbedno" je dok stoji ili sedi u sedištu bez ikakvog pojasa, ali za roditelja nije dovoljan ni pojas ni vazdusni jastuci, njemu propisati obaveznu astronautsku opremu ako je uvozi kum Mika.
    (Cirkus sa majmunima, 18. oktobar 2017 13:37)

    # Link komentara

  25. Ponovo bih skrenuo pažnju na opasan predlog da se prekoračenje do 30km/h kažnjava samo novčanom kaznom od 10000 dinara.
    Tako se zapravo kažnjavaju ljudi koji prekorače možda 5 km/h dozvoljenu brzinu a onima koji prekorače više od 20 km/h se smanjuje kazna.
    Najčešća su ta prekoračenja od par kilometara i ljudi ih obično čine nesvesno,iz nehata,na mestima gde je teško voziti "tačno" (prometne saobraćajnice).
    Očigledna je želja da se od tih ljudi "zagrabi više" po cenu bezbednosti.
    Druga je priča gledanje na samo prekoračenje - nije isto prekoračiti brzinu 5 km/h vozeći se Bulevarom Vojvode Mišića,pored hotela Jugoslavije i prekoračiti brzinu za toliko u nekoj poprečnoj ulici na Vračaru,Dušanovcu ili bilo kojem kraju grada gde dete neko može da ti istrči iza nekih parkiranoh kola a da predhodno nisi mogao da ga vidiš.
    Nije nevažno uopšte.Pogledajte ulice po krajevima Beograda vikendom i praznicima - ladno prže 70 kao po selima uz Ibarsku gde saobraćajci prolaue jednom mesečno.
    Svaki od tih rizikuje samo 10000 din (5 ako plati za nedelju dana) - dok nekog ne ubije ili obogalji.Kad to uradi kasno je.
    (Komša, 18. oktobar 2017 13:32)

    # Link komentara

  26. Važno da se za nevezan pojas diže kazna čime se, tuđi, život ne ugrožava, ali zato nigde pomena o nesipavnoj signalizaciji na vozilima. Niti da se povećaju kazne niti da se sporvede akcija...
    (Vozač, 18. oktobar 2017 08:25)
    Ugrozavas moj zivot nevezanim pojasom. Zbog nevezanog pojasa ce neki lekar biti zauzet zbrinjavanjem tebe jer si bio lenji mangup, a meni kome u tom momentu mozda bude neophoda taj lekar nece pomoci. Time si ugrozio moj zivot. Takodje, ja necu da placam tvoje lecenje zbog nevezanog pojasa. Ako se slazete da se uvede da sve posledice nastale usled nevezanog pojasa snosite sami, kao i sve troskove onda se slazem da ne morate da se vezujete nikad. To je klasican primer prirodne selekcije.
    (zzz, 18. oktobar 2017 13:17)

    # Link komentara

  27. Roditelji da nose izvod rođenih za decu da policija zna koliko dete ima godina a policija metar da izmeri visinu deteta da utvrdi da li dete odgovara za određeno sedište. Lakše je povećeti važnost probne vozačke dozvole na dve godine nego osmisliti pravu i efikasnu obuku kandidata u auto školama. Auto školama su uvedeni svakojaki nameti, računari i ostale gluposti a ja sam dobio za nekih 800€ nespremnog vozača s kojim moram da vozim narednih godinu dana. Što se tiče alkohola prema policijskim izveštajima svega do 15% vozača učestvuje u saobr. nezgodama pod dejstvom alkohola u raznim koncentracijama dok njih 85% treznih čine grške i bahato se ponašaju. O putevima da i ne govorim jer mi i dalje nije jasno ko je Upravljač puta kako stoji u zakonu i ko je taj koji je odgovoran kad se nešto desi usled udarnih rupa, nedostatka signalizacije i sl. O tehničkim pregledima, tahografima, vremenima vožnje i raznim atestima i reatestima da ne govorim. Sve u svemu imam još puno toga da pišem o nedostatku zakona ali badava, sve se svodi na punjenju budžeta kaznama. Okanoviću, Božoviću, Vujaniću i ostalim kreatorima zakona kako u Agenciji tako i van nje zabraniti dalje učešće u kreiranju zakona jer smo njihovim radom 2010 godine dobili loš zakon koji sada menjamo a ništa posebno nećemo dobiti ni sada osim većih kazni tako da uopšte neću biti bezbedniji ako moram za pojas da platim 10000 umesto dosadašnjih 5000 dinara.
    (goxy, 18. oktobar 2017 12:44)

    # Link komentara

  28. Izmene odredbi Zakona o bezbednosti saobraćaja vezane za preticanje preko pune linije (bilo kojeg motornog vozila i prevoznog sredstva) i vožnju zaustavnom trakom su veoma opasne, a često i pogibeljne, tim pre što se u Srbiji malo koristi svetlosna signalizacija na vozilu. A i kad je neko koristi događa se da je koristi pogrešno pa su mnogi učesnici u saobraćaju "oguglali" na nju. Preticanje (i obilaženje) preko pune linije postaće jako opasno i po pešake. O preticanju (i obilaženju) preko pune linije svaki vozač koji je "prešao" više od 500.000 km mogao bi napisati roman.

    Za nasilničku vožnju trebalo bi doneti najstrožije zakonske odredbe, koje bi vodile, u propisanim uslovima, i do oduzimanja vozila. Silom zakona treba se boriti protiv svake vrste nasilničkog ponašanja, pa i protiv nasilničke vožnje, ukoliko želimo sačuvati živote nedužnih ljudi, pa i nasilnika.

    I za vožnju u alkoholisanom stanju, sa količinom alkohola u krvi većom od DESETOSTRUKE(!) dozvoljene količine, trebalo bi doneti zakonske odredbe o oduzimanju vozila.

    "Ne brže od života!"
     (Tihomir, 18. oktobar 2017 12:43)

    # Link komentara

  29. I sadasnji zakon,kao i 10 verzija pre toga su dobre. Problem je uvek isti,svi ga znamo samo oni koji kontolisu nase zivote ga ignosiru. Nepostovanje zakona,selektivna primena i nepostojanje pravne drzave su osnova problema. Privatna drzava i jos privatnije sudstvo koje ste sami izabrali na kraju kostaju zivota (u saobracaju ,kod nestrucnih lekara, itd).Stepen divljastva i necivilizacije je enorman, zivim kod Tasmajdana, cim izadjem vidim par prekrsaja u roku od minut vremena. Policije nigde. Tuzno je sto je uopste potrebna policija da bi se neko ponasao normalno i umereno. Divlji narod bez svesti i buducnosti dostojne iole normalno coveka.
    (Petar, 18. oktobar 2017 12:15)

    # Link komentara

  30. "Preciznije određivanje nasilničke vožnje, u koju će spadati preticanje preko pune linije ..."
    Prevrsili ste svaku meru - kad ne znate sta da radite, vi usvajate novi zakon o saobracaju I udri po vozacima. Prvo dozvoljeno preticanje preko pune linije odredjenih kategorija, a drugih kategorija spada u nasilnicku voznju ... I onda ce biti ubedjivanja u koju kategoriju spada preticano vozilo!!! Taman kada se ljudi naviknu na tu vasu ingenioznost onda ce u Madjarskoj ili Makedoniji uraditi istu stvar i zaglaviti debelu kaznu! O promilima da i ne govorim - kada je neko ucinio nesrecu sa 0,5 promila? Svi koji su zgresili teske nesrece u alkoholisanom stanju imali su preko 1 promil alkohola u krvi! (inace u Engleskoj i Irskoj dozvoljena granica je 0,8 promila). Sta je sa nepotrebnim svetlima danju i leti? Veca kazna za nevezivanje pojasa nego za upotrebu mobilnog telefona (pojas je samo licna stvar a mobilni ugrozava sve u saobracaju). Gospodo, preterali ste iz sve snage - ljudi ne mogu da savladaju sve te vase promene ovako cesto. Dobro ne pocnete da streljate ljude koji naprave nekakav prekrsaj.
    (dvorska_luda, 18. oktobar 2017 12:01)

    # Link komentara

  31. A hoće li se konačno zabraniti saobraćaj motokultivatora ima u Beogradu?
     (bv, 18. oktobar 2017 11:53)

    # Link komentara

  32. Prvo su trebali da rese ogranicenja u pojedinim delovima grada, pa da onda odredjuju kazne. Recimo, na Mostu preko Ade bi trebalo da bude ogranicenje minimum 80km/h, a ne 50km/h. Slicno nesto moze i da se uradi kod Sajma, a ne da im to bude glavno mesto za uzimanje para. Slazem se da treba uvesti vece kazen za prekoracenja, ali 'ajmo malo realnosti. Ovo za decija sedista necu ni da komentarisem, posto je po meni to uvedeno iskljucivo za uzimanje para. Ja kao stric treba da imam sediste kad prevozim bratanca, a taksista ne mora da ima. U principu, dok prvo ne izbace iz saobracaja motokultivatore i slicna vozila, sva ova pravila su mi krajnje smesna.
     (Ivan, 18. oktobar 2017 11:48)

    # Link komentara

  33. Ne slazem se da se lepo zivi i bas sve lepo radi kod nas ali ovde stvarno ne vidim prostora za kritike. Neko je lepo jos napisao i vidim mnogi podrzali.
    Zasto bi smanjili novcane kazne za saobracajne prekrsaje kad su oni najcesce zadesne traume u kojima se gubi ZIVOT kako svoji, tako i tudji.
    Zasto imas potrebu da prodjes na crveno? Tvojih pola minuta ili mozda flasa piva znace više nego zivot jednog coveka i cele porodice?
    Tesko ti je da vezes pojas? Pa to je radi tvoje sigurnosti. Imas drugih nacina da sebi oduzmes zivot a ne smetas slucajnim prolaznicima. Sto bi se oni traumirali da vide tebe kako prolazis kroz sajbnu i pri tome pravis zastoj u saobracaju dok te sakupe i izvrse uvidjaj?
    To sve kosta i utice na druge, pa ili vozi kako je predvidjeno ili budi frajer i plati. Ja bih jos povecao kazne i oduzimao cesce dozvole.
     (Brzi, 18. oktobar 2017 11:10)

    # Link komentara

  34. Nek uvedu probnu na2 godine ali onda nek spuste granicu za polaganje na 16 godina starosti.
    (Logika, 18. oktobar 2017 10:52)

    # Link komentara

  35. do 135cm obavezno homologovano sediste, preko 4 godine "MOZE" sediste. Dete od 4 godine ima 105-110cm. 

    oce neko da mi objasni ovo za decija sedista detaljnije?
    (perax, 18. oktobar 2017 08:50

    Neznam šta je ne jasno.. Svako dete izpod 135cm u stolici,da li ima 3 ili 10g.. Ako je dete veliko za svoje godine i preko 4 može u sedište..
    Prosto ko pasulj..
     (HanSolo, 18. oktobar 2017 10:31)

    # Link komentara

  36. Novim predlogom predvidjeno je da za prekoračenje od 30km/h vozač bude kažnjen 10000 din (polovina ako plati u roku od 8 dana).
    Po važećem to se odnosi na prekoračenja od 20 km/h i kazna je 6000 din (3000).
    Praktočno su častili one koji namerno prekoračuju brzinu ali će oni koji je prekorače iz nehata ( 1,2,3 km/h) platiti ceh plaćajući veće kazne.
    Umesto da se prekoračenja do 10 km/h kažnjavaju blaže izgleda da su u njima našli dodatan izvor prihoda jer se najčešće čine.
    (Komša, 18. oktobar 2017 09:54)

    # Link komentara

  37. Kao i u svakoj banana državi zakoni se menjaju svake godine. To samo pokazuje potpuno odsustvo bilo kakve ideje i odgovornosti. Džaba zakon kada se svaki drugi prekršaj plati sa hiljadu ili dve dinara direktno na ruke i to je činjenica. Ono što je za svaku osudu je ideja o smanjenu kazni za prekoračenje brzine u naseljenom mestu. Veoma je dobro poznato da je šansa za preživljavanje i izbegavanje teških telesnih povreda mnogo manja pri brzini od 60 km/h u odnosu na 50 km/h, a o 70 ili 80 da i ne govorimo. Ako se ovo zaista sprovede, treba očekivati značajno veći broj saobraćajnih nesreća sa smrtnim ishodom i telesnim povredama, tako da nas za koju godinu ponovo čeka promena zakona. Svaka povreda nije samo problem za povređenog koji ne može da radi, trpi bolove, može ostati potpuni ili delimični invalid i sl. već je problem i za celo društvo i zdravstveni sistem. Ne treba zaboraviti da se zdravstveni sistem u Srbiji bukvalno raspada, za koju godinu neće imati ko da leči ljude i to bukvalno, pa vi sada vidite kakve sve posledice može prouzrokovati ovakva neodgovorna promena zakona u smislu veće tolerancije na prekoračenja brzine, a dobro je poznato da je prekoračenje brzine glavni uzročnik saobraćajnih nesreća i to daleko ispred svih ostalih uzroka. Ovde očigledno nema dovoljno pameti da se sredi i ono što bi eventualno moglo da se sredi, već se sistematski degradira zbog neodgovornosti, nestručnosti, korumpiranosti, nerada i sveopšteg javašluka.
    (Shariff, 18. oktobar 2017 09:47)

    # Link komentara

  38. Ovaj zakon o saobracaju menja se na svakih mesec dana.A nikakvi rezultati samo se puni budzet ljudi i dalje svakog dana ginu.Mora da se promeni mentalitet ljudi kakvi zakoni kakvi bakraci.Polaganje kao da se polaze za spejs satl i sta se time dobija,nista.Sta kao ovi su sada bolji vozaci od onih pre?Bolji vozac se postaje kada taj sto je polozio dobije dozvolu i sam krene da vozi a ne da mu neko drobi nad glavom sest meseci.Ako je neko bahat moze on da ima probnu dozvolu i 100 godina to takvima ne dopire do mozga.I zbog takvih nadrljali smo svi mi.Uhapsi ga oduzmi mu dozvolu i cao a ne novi zakoni kako kome prdne.
     (Back in Black, 18. oktobar 2017 09:47)

    # Link komentara

  39. Ovo za probnu je iživljavanje. Može, ali 6 meseci da traje zabrana noću i van zemlje. Ja auto od prvog dana vozim jer mi treba, a ne od besa. A posao mi je taka da nekad u 3 ujutro idem na posao, a vraćam se oko 1 kad zapne. Za ograničenje takođe, voziti 10% sporije od kolone provocira druge da nebezbedno pretiču. Bolje drastična kazna za prekoračenje brzine, nego 10% sporije. A alkohol već jednom stavite na 0.
     (Mladen, 18. oktobar 2017 09:46)

    # Link komentara

  40. Opet Srbi i problem sa vezivanjem pojaseva! Zbog cega vas nekolicina misli da ste pametniji od nekoliko milijardi ljudi na planeti koji vezuju pojaseve? Nebeski narod ili sta?
     (Dragan, 18. oktobar 2017 09:37)

    # Link komentara

  41. zašto promena zakona? zašto novi zakon?! valjda je dovoljno promeniti I dopuniti članove, a ne odmah novi zakon. svake godine novi zakoni...
     (Ekonomista, 18. oktobar 2017 09:36)

    # Link komentara

  42. A koja je poenta probne dozvole na dve godine? i ovih godinu dana je smesno ..verovatno posle 2 godine moze da se vozi i tenk
     (Dorcolac, 18. oktobar 2017 09:36)

    # Link komentara

  43. Parkinga nema nigde ili je jako skup ulice sve raskopane sa ili bez razloga guzva gde god da kreneš ukradu mi 2h života u čekanju po BG ulicama rupe i kolotrazi po putu, registracija auta starog 15 god vrednosti 3000€ 100000 dinara najskuplje gorivo u regionu i tu nema izmena zakona i uvodje je reda ali da se kazne povećavaju to se usvaja pod hitno.
    Slažem se da zakon mora biti oštriji ali budala je budala i nikakav zakon ne utiče na 2% budala a ispaštaju normalni vozači koji naprave grešku i košta ih 10000 -40000 dinara
    Ovi što pišu zakone pretežno imaju vozača i plavu rotaciju pa i ne znaju kako je na putu.
    (jovan, 18. oktobar 2017 09:31)

    # Link komentara

  44. Nigde se ne spominje vožnja sklepanih vozila bez farova, kočnica, atesta, tehničkog pregleda, registracije i osiguranja.
    (Aleksa, 18. oktobar 2017 09:23)

    # Link komentara

  45. Kakva nam je vozacka nekultura u zemlji, trebalo bi uvesti rigorozne kazne, ali neke kazne odredjivati u iznosima "od do" po platnim mogucnostima. Sta je nekome sa novim besnim BMW recimo da da 5000 din za prekoracenje brzine?! Vozaci sa "besnim" automobilima cesto voze kao kamikaze i ugrozavaju sve oko sebe. S druge strane, ako je nekome puno da da 10000 din za nevezan pojas recimo, pa neka ga veze i eto resenja i ustede novca.
     (alfonso, 18. oktobar 2017 09:23)

    # Link komentara

  46. Ovo sa probnim dozvolama je protiv ustavno,čak i Imbecilno. Imaćete čoveka koji teoretski upravlja avionom a moraće da ima nekog levog smetala. Znam iz najbliže okoline nekoliko njih koji imaju dozvolu a nikad nisu vozili i oni će moći biti pokriće za početnike. Neko i sa 18 je već čovek koji može samostalno da odlučuje. Može da ima porodicu a neće moći godinama da zarađuje ako želi da živi od vožnje.
    Drugo vožnja u žutoj gde idu autobusi, šta ako treba da stanem na stanicu da bi neko izašao iz kola? Pa valjda imam pravo da onda stanem.
    Alkohol,samo je trebalo pooštriti zakon za one koji imaju više od 0,5 promila. Nisu problem pravili ljudi koji popiju čašu alkohola nego pijani. Ponovo kažnjavate pošten svet.
    Vožnja sa upaljenim svetlima tokom vožnje ,opasno po pešake u gradu, zato se u većini zemalja EU i promenio zakon.
    Stalo im je do para a ne do bezbednosti. Zato što ne kažnjavate bahate i one koji krše zakon, nego pooštravate zakon za obe koji su ga se pridržavali.
    (Prave idiote od poštenih ljudi, 18. oktobar 2017 09:22)

    # Link komentara

  47. Ma tako je, samo udrite po dzepu, za pojas 10000 pa zar ne mislite i da je onih 5000 bilo mnogo za prosecnog gradjanina
    (kimbo, 18. oktobar 2017 08:20)

    Ne znam šta je problem sa pojasevima? Kako mogu da te uhvate za pojas? Prvo što uradiš u autu je vezivanje pojasa. Možda je bio problem u početku, ali danas svaki normalan vozač ima stečenu "mahinalnu" naviku da odmah vuče pojas...uopšte se ne razmišlja o tome. Ako nemaš vezan pojas treba da te rebnu 100.000, jer to samo govori o tvom bezobrazluku.
     (U fudbalu je rešenje, 18. oktobar 2017 09:20)

    # Link komentara

  48. Haha, znaci, moze preko pune, moze jurenje, ali ako ne vezes pojas...
    Napravili su zakon koji iskljucivo sluzi da policija nista ne radi i da klepaju ljude. Policija ima patrolu gde ja zivim bukvalno na cosku gde i da hoces ne mozes da napravis prekrsaj, niti imaju pregled. Zasto? Pa blizu coska ima puno firmi i lokala, i tu je veliki promet onih koji poslovno dolaze, da istovare nesto, da utovare nesto, i posto je tim vozacima to ko zna koja po redu stanica, obicno ne vezuju pojas odmah pri ulasku u vozilo, nego krenu, pa dok krecu vezuju se. E do tog coska ne stignu da se vezu, a tu ih ceka nasa policija, da zastiti gradjane od bahatog vezivanja pojasa.
    To sto su u krugu od sto metara kriticna raskrsnica, kruzni tok i dve skole - ne, to njih ne zanima. Onaj zabijeni cosak, da lupaju kazne za pojas, to je pos'o.
    Debilana ide dotle da su me na tom cosku zaustavili da duvam - u 4 popodne. Bilo je perioda kad sam bio mladji i svakodnevno pio dosta, ali u 4 popodne ni u jednoj fazi svog zivota ne bih naduvao...
    (Nindza, 18. oktobar 2017 09:15)

    # Link komentara

  49. Eh, za pojas treba i 50.000 kazna, ali to budalama nista ne znaci.
    Njima je glupo i pravilo "deca u dečje sedište."
    A za mobilni u kolima 500.000 kazna treba da bude, jer ugrozavaju sve oko sebe. Ali dzabe priča.
    Naravno da klinci treba da smalaksaju nije ovo GTA, treba na pet godina probne table i stariji vozac u kolima propisati.
    E ali svi vi sto volite ludo i brzo... devesdete... geto...
     (deda Stanoje, 18. oktobar 2017 09:12)

    # Link komentara

  50. Ovakve napredne gluposti zaista retko ko može da smisli a gluplji će da ih usvoji. Dete od 135cm, ej kao na ulazu u akva park se mere. Pojas 10000rsd(cirka 83 evra), pa ni u Švici nije toliko. A kako je nasilnika vožnja do sada bila definisana? Što se tiče alkohola slažem se sa kaznama za težu alkoholisanost, ali donja granica je trebala da se vrati na 0,5,a ovo sa 0,2 mi liči na pljačku u najavi.
     (shommy, 18. oktobar 2017 09:12)

    # Link komentara

  51. Многи наши возачи возе једном руком, док је у другој мобилни телефон, чиме доводе у велику опасност друге учеснике у саобраћају. Сматрам да санкције према овим неодговорним возачима треба да буду много веће него до сада, јер се није у нашем народу случајно "родило" да је боље спречити него лечити.
    Можда би било добро да се потпуно забрани употребу мобилног телефона током вожње.
    (Јеврем, 18. oktobar 2017 09:11)

    # Link komentara

  52. Ovo za decija sedista nisam razumeo.Do sad je bilo do 4 godine.Svoju decu vezem sigurnosnim pojasevima jer imaju 7.Jel ovo znaci da opet moramo kupovati sedista? Sa dva sedista nazad auto je neupotrebljiv nazad osim za prevoz dece koje inace vozimo 2x mesecno
     (bojan, 18. oktobar 2017 09:10)

    # Link komentara

  53. Али најбитнији закон остаје и даље на снази:
    Једна чрвена пандуру, и..... :)
    (Branko Von Beca, 18. oktobar 2017 09:08)

    # Link komentara

  54. Na koliko je povecana osnovna kazna? Ono cime se bavite, pa jel ima posla i sta cemo sad, jel znate koliko je to poena?
    (MilicijaTreniraStrogocu, 18. oktobar 2017 09:07)

    # Link komentara

  55. Bojkot svega, kola na parking, pa peške ili biciklom jedno mesec-dva. Pa kada malom Aleku prestane da se puni budzet od akciza za gorivo, od bus plus derikoza, od saobracajnih kazni, pa kad krene da kuka i jauce, da vidite kako ce kazne da se smanje, benzin da pojeftini, prevoz da se smanji.... Ali mi Srbi nismo sposobni na tako nesto, zato zivimo tako kako zivimo, stihijski.
     (A. Kolčak, 18. oktobar 2017 09:07)

    # Link komentara

  56. Pogledajte koliko je samo u poslednjih pola godine ljudi poginulo u zaustavnoj traci, a novi zakon predviđa smanjenje kazne za vožnju u istoj.
    Šta podrazumeva obavezno homologovano sedište za decu? Da li uz sedište mora da se poseduje i poseban papir o homologenizaciji? Hoće li vozači biti dužni da plaćaju homologo...to ili će proizvođač i uvoznih svakako garantovati za to sedište? Jel se to proverava na tehničkom!? ili će policajac da zaviruje po sedištu i traži sertifikat?
    (ns, 18. oktobar 2017 09:06)

    # Link komentara

  57. Sviđa mi se. Dosta pijanih vozača!
     (Miloš, 18. oktobar 2017 08:57)

    # Link komentara

  58. Vlada Srbije: Trudimo se da i ovo malo naroda sto je ostalo oteramo, naravno u eu, zarad boljeg zivota.
     (djordje, 18. oktobar 2017 08:54)

    # Link komentara

  59. Cekajte, do nedavno ste nam bombardovali vestima sa autoputeva gde je pocelo sa merenjem srednje brzine.
    Po vasem tekstu, znaci to ne ulazi u sklopu novog zakona i mozemo da u slucaju dobijanja kazne za pomenuto, oborimo na sudu?
     (Merenje srednje brzine, 18. oktobar 2017 08:53)

    # Link komentara

  60. Vozaci u Beogradu su uglavnom bahati i ne postuju najosnovnija pravila saobracaja, ni kada su u pitanju pesaci ni bilo sta drugo, vozacke dozvole se i dalje kupuju, voze velikom brzinom i misle da ako si pesak treba da se bacis u stranu da bi "On" ili "Ona" prosli, kao sta mi smetas. Ovo nema nikakvog smisla i nece poboljsati bas nista. Pozdrav savesnim vozacima!
     (Ivan S., 18. oktobar 2017 08:51)

    # Link komentara

  61. Za preko 2 promoila alkohola u krvi 30-60 dana zatvora.Voznja u takvom stanju trebalo bi da se preimenuje u pokusaj ubistva iz nehata!
     (Adam, 18. oktobar 2017 08:51)

    # Link komentara

  62. do 135cm obavezno homologovano sediste, preko 4 godine "MOZE" sediste. Dete od 4 godine ima 105-110cm.

    oce neko da mi objasni ovo za decija sedista detaljnije?
    (perax, 18. oktobar 2017 08:50)

    # Link komentara

  63. Ništa od svega toga ako policija ne vrši stalnu kontrolu svega i svačega, od parkiranja na pešačkom prelazu, u žutoj traci, istovara robe kad god im padne napamet, pa onda redom do prosipanja peska, hartije, buđavih i prljavih autobusa i kamiona itd itd
    (Crna ovca, 18. oktobar 2017 08:49)

    # Link komentara

  64. Udri samo po sirotinji.
     (xx, 18. oktobar 2017 08:47)

    # Link komentara

  65. Eto ohrabrenje bahatim vozačima koji na NBG voze zaustavnom kao da je njihova. Umesto da se to tretira kao najstroža kazna oni odabranom društvu olakšavaju. Sa druge strane vide da im se ne sliva dovoljno novca u budžet od 0.3 za alkogol pa je najbolje udariti po džepu one koji prave najmanje prekršaje. U ovoj zemlji sve ide pogrešnom logikom!
     (bananamen, 18. oktobar 2017 08:47)

    # Link komentara

  66. kada se taj zakon bude odnosio i na policajce koji su takodje ucesnici u saobraćaju, onda možemo da pričamo o istom. do sada se samo selektivno primenjivao na običan narod.
     (rosulica, 18. oktobar 2017 08:46)

    # Link komentara

  67. Meni kao početniku su veći problem rupe po putevima nego svi ovi zakoni. Obraćam pažnju više na rupe nego na znakove...
     (Borba, 18. oktobar 2017 08:44)

    # Link komentara

  68. Zašto ne uvedete da ako izazovete sudar pod dejstvom alkohola ili droge ili divljačkom vožnjom bude tretirano kao ubistvo i da kazne budu od minimum 15 godina?
    (Proka, 18. oktobar 2017 08:42)

    # Link komentara

  69. Zategnes jedno popustis drugo I opet ne dobijes nista.
    (Milos, 18. oktobar 2017 08:42)

    # Link komentara

  70. Kojoj budali je palo na pamet da istovremeno na nekim mestima na Ibarskoj magistrali da zabrani preticanje preko pune linije a da pri tom ne zabrani saobraćaj zaprežnim vozilima, traktorima sa i bez prikolice, građevinskim mašinama i teškim kamionima koji usporavaju saobraćaj?
    (Glas razuma, 18. oktobar 2017 08:42)

    # Link komentara

  71. Sve u svemu udarace vise po dzepu
    (aleksandae veliki, 18. oktobar 2017 08:41)

    # Link komentara

  72. Dozvoljeno preticanje preko pune linije: sve nabrojano, plus policijski automobil koji "mili" gde je puna linija.
     (drebr, 18. oktobar 2017 08:40)

    # Link komentara

  73. Пробна возачка дозвола је бесмислена глупост. Продужење трајања пробне возачке тотални идиотизам.
    (Зоран Грујић, 18. oktobar 2017 08:38)

    # Link komentara

  74. Deluje korektno. Videcemo da li ce zakon da se sprovodi u praksi.
     (Ivan, 18. oktobar 2017 08:38)

    # Link komentara

  75. Obratite pažnju: "Preciznije određivanje nasilničke vožnje..."
    Takav vid ispoljavanja UMOBOLNOSTI može se videti SVAKE VEČERI u mom kraju; kamere na semaforima JEDNOSTAVNO NE MOGU DA PRECIZNO ODREDE NI TIP (skupog, naravno) AUTOMOBILA ILI MOTOCIKLA A KAMOLI BROJ REGISTARSKIH TABLICA! Potpuno ista situacija je na nekih 200m od zgrade stožera tzv. saobraćajne policije, samo što čimbeništvo te postrojbe nema pojma o tome.
    Eto, to vam je vaša preciznost. Ona zavisi od platežne sposobnosti osobe koja se bavi nasilničkom vožnjom ili političke podobnosti. Ako su ti uslovi zadovoljeni, BEŠČAŠĆE tzv. "službenih lica" je BESPLATNO, GRATIS.
    (sturmmann, 18. oktobar 2017 08:38)

    # Link komentara

  76. U Nemačkoj je kazna za nevezivanje pojasa 30 evra, u Finskoj 60 evra, u Srbiji 10000 dinara? Ne zanima ovu vlast bezbednost u saobraćaju (inače putevi ne bi bili ovakvi) nego da se što više novca namakne u kasu. Što je država bednija to su kazne veće...
    (Dragan, 18. oktobar 2017 08:37)

    # Link komentara

  77. Ja ovo ništa ne razumem! Svake godine oni nešto menjaju taj zakon. A trebalo bi da ti isti mislioci, akademci ,političari, pametnjakovići obuču radna odela i naprave pregledne raskrsnice , osvetle pešacke prelaze a na magistralnim i putevima kroz sela samo je potreban trotoar i ograda gde bi pešaci mogli nesmetano da se kreću. Ne! Ipak njima je lakše da sede i smišljaju kako da vozače i pešake kazne zbog lošeg stanja na putevima.
     (Nis, 18. oktobar 2017 08:37)

    # Link komentara

  78. Za voznju u alkoholisanom stanju poostriti maksimalno, ali i uvesti dodatne celodnevne kontrole kako vikendima tako i radnim danima
    (djordje delic, 18. oktobar 2017 08:34)

    # Link komentara

  79. U USA dozvola za 3 dana a kod nas te probaju 2 godine. Mora da posle možeš voziti šatl. A alkohol ispod 0,2 možeš da imaš ako jedeš suve šljive. Ili stavite nešto razumno 0,5-0,8 ili nulta tolerancija! Jer čovek ispod promila nije ni pijan ni nesposoban da svesno vozi a ako smo baš toliki moralisti ni tih 0,2 mu ne znači jer već je jednim pivom preko tako da je bolje da zna da ni ne počinje nego da ga kazne na 0,3.
     (Marko Niš, 18. oktobar 2017 08:33)

    # Link komentara

  80. zamisljam kako u kafani dogovaraju sta i kako...mislim da se ljudi iz struke nisu pitali nista...kao i u svim drugim oblastima....dobro jesu strucni al megatrend struka....i bk....
     (borivoje surdilovic, 18. oktobar 2017 08:31)

    # Link komentara

  81. Svaki dan neki novi zakon o saobraćaju. Ja stvarno ne znam sta je ovo.
     (Dexy, 18. oktobar 2017 08:30)

    # Link komentara

  82. Hoće li novi zakon važiti za sve ili kao i dosad samo za običnu raju ?
     (Debeli Sava, 18. oktobar 2017 08:29)

    # Link komentara

  83. Probna dve godine??? Oni nisu normalni majke mi!
    (zemska, 18. oktobar 2017 08:27)

    # Link komentara

  84. Zakon lepo i potaman izmenjen za burzuje, iz celog clanka bodu oci manja kazna za prekoracenje u naselju, voznja zaustavnom trakom i preticanje preko pune linije.
    (Goran, 18. oktobar 2017 08:27)

    # Link komentara

  85. Važno da se za nevezan pojas diže kazna čime se, tuđi, život ne ugrožava, ali zato nigde pomena o nesipavnoj signalizaciji na vozilima. Niti da se povećaju kazne niti da se sporvede akcija...
    (Vozač, 18. oktobar 2017 08:25)

    # Link komentara

  86. Molim Vas sredite ili regulišite problem sa vozilima koja imaju ugrađena lažna ksenon kineska svetla koji zaslepljuju sve živo što im ide u susret. Misle da su posebni kad na svoje ljubimce (muškost) ugrade ksenone i to kineske, užas. Ta svetla nemaju nikakve ateste, nisu usmerena, čak i za vlasnika koji ih je ugradio su nebezbedna uz to ako im je do izgleda čak ni ne liče na ksenon u savremenim vozilima.
     (boris, 18. oktobar 2017 08:25)

    # Link komentara

  87. Preciznije određivanje nasilničke vožnje, u koju će spadati preticanje preko pune linije, prelasci preko crvenih semafora, prekoračenja brzina - preko 90 kilometara na sat u naselju i 100 van naselja. 

    Trebalo je obrnuto, manja tolerancija za nasilnicku voznju u naselju, gde nasilnicka voznja ide na +40, a van naselja +20.
    Apsurd.
     (pojma nemam, 18. oktobar 2017 08:23)

    # Link komentara

  88. Жао ми је што примећујем да све чешће имате овакве грешке...

    Влада може у четвртак да усвоји предлог закона, никако закон, закон усваја скупштина!
    (Иги, 18. oktobar 2017 08:23)

    # Link komentara

  89. ukinite sve poreze, a ove kazne povecajte za jos 10 puta. Nagradite rad i zaposljavanje a zaradjujte i punite budzet od onih koji ugrizavaju zivote u saobracaju.
    Zaradu ostvarujemo svojim radom i znanjem i drzava nam tu nije nista ili vrlo malo je pomogla (Vecini privatnika i zaposlenim). Nemojte nam zakidati zaradu porezima i nametima...ali zato ako me mrzi da platim taxi da me vozi kada sam pijan, uzmi mi dusu. Ako zurim pa "letim" kroz naselje iz bilo kod razloga, uzmi sto vise pa neka sledeci put krenem na vreme
     (nesa, 18. oktobar 2017 08:23)

    # Link komentara

  90. A o registraciji?
     (nemanja, 18. oktobar 2017 08:23)

    # Link komentara

  91. Ma tako je, samo udrite po dzepu, za pojas 10000 pa zar ne mislite i da je onih 5000 bilo mnogo za prosecnog gradjanina
    (kimbo, 18. oktobar 2017 08:20)

    # Link komentara

  92. Zabranite da vozimo kola tako je najbolje .A onda da vidimo kako da napunite budzet jer svi ste pametni da zneznate stacete sa sobom,Kad ce nesto u ovoj drzavi ici nasto u koris gradjana npr. da pojeftini gorivo da se smanje registracije itd..samo deri i lupaj kazne
    (pero, 18. oktobar 2017 08:20)

    # Link komentara

  93. Odlično! Da li to važi jednako za sve ili su neki i dalje jednakiji?
     (Puniša, 18. oktobar 2017 08:19)

    # Link komentara

  94. Ne podržavam vožnju pod uticajem alkohola ali ovo sa smanjenjem granice sa 0,3 na 0,2 je čisto urađeno za uzimanje para! Razlika između ovih vrednosti je toliko mala i njihov uticaj na psihofizičke sposobnosti vozača je neprimetan, ali sa budžet itekako! A oni koji se zalažu za 0,0 promila voleo bih da pojedu malo slatkog voća i da posle par minuta dunu u aparat...
    Ja sam pre za pooštravanje onih koji upravljaju vozilom sa više od 0,7 promila i to drastično!
    Ali sve je ne bitno dokle god se zakon bude primenjivao selektivno!
     (Bozza, 18. oktobar 2017 08:17)

    # Link komentara

  95. A kako se zove ona voznja kada cekas, recimo na iskljucenju za Dusanovac na autoputu..cekas po 5 min onih par desetina metara, a onda se pojavi baja koji obidje celu kolonu i nabije se ispred prvog koji se iskljucuje??? Kako se to ponasanje naziva po zakonu? Voleo bih da se donese podzakon da mi, iz kolone imamo svo pravo da izadjemo iz svojih vozila i takvom smradu olupamo ceo auto..kao i onima koji obidju citavu kolonubka semaforu, preko pune linije, normalno, voze kontra smerom po stotinu metara BEZ ikakve grize savesti, uvali se ispred prvog i odeeeeee..a mi svi ostali muuuuuuuuuu..e tu da vidim policiju na delu!
     (Pera, 18. oktobar 2017 08:16)

    # Link komentara

  96. Ne usvaja vlada zakon. Parlament odlučuje o zakonima. Vlada može samo da ga pošalje u parlament na glasanje.
    (zmau, 18. oktobar 2017 08:15)

    # Link komentara

  97. Aktuelna kazna za vožnju zaustavnom trakom na auto putu je 15 dana zatvora. Nije baš realno ni lako sprovodljivo, bolje imati manju kaznu ali je strogo ispoštovati.
     (ranko, 18. oktobar 2017 08:14)

    # Link komentara

  98. A bolju kontrolu izduvnih gasova na tehnickom pregledu niko ne pominje. Davimo se u gasovima bahatih trovaca koji za 10€ mita prolaze tehnicki pregled.
    (Ivan, 18. oktobar 2017 08:12)

    # Link komentara

  99. Pojas 10 000? Dete do 135cm u sedistu?

    Derikozeeeee.

    Ah da, veće plate pa veće i kazne
    (Trebalo, 18. oktobar 2017 08:07)

    # Link komentara

  100. 10000 za pojas,sitnica
     (pazi da ne odem, 18. oktobar 2017 08:06)

    # Link komentara

  101. Svaki je bio dobar zakon,samo sto se nije primenjivao.. nego jedna crvena i super.
     (Tihi, 18. oktobar 2017 08:05)

    # Link komentara

  102. dve godine probna :D
    pa vi niste nornalni.
     (dragan, 18. oktobar 2017 08:04)

    # Link komentara