1. Glasajte opet za SNS i nemojte se cuditi ovakvim situacijama...
     (Mita, 17. oktobar 2017 07:31)

    # Link komentara

  2. Zao mi je sto ne mogu da postavim slike gradilista iz centra Seula, gde se u grotlu visemilionskog grada, na 10m od ulaza u metro, izmedju dve visespratnice od 30-ak spratova, zida treca tako da ukoliko ne podignes pogled prema nebu, ne mozes da kazes da se nalazis pored gradilista, i to velicine jedne od kula u bg na vodi (bez okolnog sadrzaja). Ograda je oblepljena slikama buduce zgrade, na plocniku ni trunka prasine, blata ili nedaj boze peska i gradj. materijala. Iznad ograde se vide desetak kompletno zavrsenih spratova, spremnih za useljenje a sam vrh je uredno "umotan" u zastitno platno. Izgleda kao da zgrada raste sama od sebe. Takva su SVA gradilista. Ovo sam izdvojio jer je u samom centru grada. Prodjes pored i ne primetis gradiliste ako ne iskrivis vrat. Kao da od lego kocki zidaju, bukvalno. Do pre 30 godina su bili puka sirotinja. Toliko.
     (Jovanca Micic, 17. oktobar 2017 07:23)

    # Link komentara

  3. Није видео ни он, а ни пун аутобус? Срамотан изговор.
     (Јабучило, 16. oktobar 2017 23:13)

    # Link komentara

  4. Za ove koji pricaju kako je prostor ogradjen i kako su pesaci nesavesni imam.jedno pitanje, kuda pesaci treba da idu da bi skrenuli u Makedonsku? A da napomenem da su radovi trebali da se zavrse do kraja septembra, naravno da nisu. Takodje da napomnem za one koji ne znaju da je ceo grad raskopan, pa bas se moralo u vreme dok se radi Brankov most, Ruzveltova, Slavija raskopati i taj deo. Ne krivim vozaca, niti te nesrecne pesake niti vlast - pre bih rekao splet nesrecnih okolnosti, nepaznje ucesnika ali i neodgovornosti onih koji te radove izvode.
    (marko, 16. oktobar 2017 18:03)

    Postoji Nusiceva ulica tj onaj deo iz tunela pravo gde postoje trotoari i ulazi se u Makedonsku. Ja koristim put. Jeste malo dalje ali je bezbednije. A pesaci idu tude jer im je onuda daleko kao da imaju da prepesace 5 kilometara vise a ne nekih 200 metara.
     (Miki, 16. oktobar 2017 21:25)

    # Link komentara

  5. Vozaci gradske cistoce inace voze odprilike kao i vozaci gsp-a. Ne gledaju ni kako skrecu ni kako se ukljucuju. Cast izuzecima kojih je jako malo. Skoro je i u naselju Ledine nastradala zena od oko 80 godina. Presao kamionom preko nje( nije je video ni cuo koliko je kukala). Naravno da ne vide kad ni ne gledaju gde voze a iz kabine tresti sinan i slicna sabanija pa je normalno i da ne cuju nista.
     (ludi milojko, 16. oktobar 2017 21:11)

    # Link komentara

  6. U medjuvremenu, sad cujem na TV, ne zna se uopste ni vozilo, ni ko je vozio, ni ciji je autobus?? Mozete li vi to da verujete!? U sred grada, kamera, putnika u autobusu, svedoka, pesaka, vozacaa?? Ili se pak zna ali ...
    (Sims, 16. oktobar 2017 18:44)

    # Link komentara

  7. @dusanBGD

    Sve ste vi to lepo sročili, ali vozač je dužan da ima kontrolu nad svakim krajem vozila kojim učestvuje u saobraćaju, da obraća pažnju na uslove puta i saobraćaja i prema tome usklađuje kretanje svog vozila. Njegova dužnost je da brine o bezbednosti svih učesnika u saobraćaju, uključujući i sopdtvenu. Ukoliko iz bilo kojeg razloga neki od učesnika u saobraćaju ( u ovoj situaciji pešaci) čine nešto čime ugrožavaju sopstvenu ili tuđu bezbednost, svaki učesnik u toj situaciji, pa tako i vozač autobusa, mora na vremr preduzeti sve potrbne mere da opasnost svede na najmanju moguću meru. Ovaj vozač autobusa to nije učinio i snosi punu krivicu za povređivanje pešaka, ne pružanje pomoći povređenom licu i napuštanje mesta događaja. Ja ne vidim ni jedan razlog da se vozači autobusa u javnom saobraćaju aboliraju od odgovornosti jer eto" voze ogromno vozilo kroz grad". Pretpostavlja se da je to vozilo jednako bezbedno u saobraćaju kao i bilo koji drugi učesnik u saobraćaju i da se njime bezbedno upravlja. Ako nije tako, onda ih treba zabraniti kao učesnike u saobraćaju. Svi izuzeci njihovih prava prvenstva su zakonski regulisani i po svemu ostalom moraju se pridržavati odredbi Zakona o bezbednosti saobraćaja, a ne samo zato što upravljaju vozilom koje je "jače", a usput, nije njihovo vlasništvo, bahate se i povređuju druge učesnike u saobraćaju.
     (kontroverzni penzioner, 16. oktobar 2017 18:24)

    # Link komentara

  8. Jednostavno nemas gde da pesacis po gradu. Mizerni trotoari negde jedva siroki od 50 cm su cesto su blokirani bahato parkiranim vozilima. U ovom gradu ima i nepostojecih trotoara gde pesaci moraju da izadju na ulicu kuda cesto proleti neki divljak. Na mnogo mesta je renoviranje fasade, rupa od krpljenih cevi ili vecni radovi na trotoaru. Svaka ulica ima po nekoliko parkiranih vozila sa upaljena 4 zmigavca koja usporavaju ili blokiraju saobracaj i sve to tako traje godinama i niko ne preduzima nista da popravi situaciju vec idemo iz loseg u gore. Kola, autobusa i kamiona je sve vise od kojih je bar 20% za otpad a ne za registraciju.
    (Saobracaj u Beogradu sve vise lici na Indiju, 16. oktobar 2017 18:10)

    # Link komentara

  9. Za ove koji pricaju kako je prostor ogradjen i kako su pesaci nesavesni imam.jedno pitanje, kuda pesaci treba da idu da bi skrenuli u Makedonsku? A da napomenem da su radovi trebali da se zavrse do kraja septembra, naravno da nisu. Takodje da napomnem za one koji ne znaju da je ceo grad raskopan, pa bas se moralo u vreme dok se radi Brankov most, Ruzveltova, Slavija raskopati i taj deo. Ne krivim vozaca, niti te nesrecne pesake niti vlast - pre bih rekao splet nesrecnih okolnosti, nepaznje ucesnika ali i neodgovornosti onih koji te radove izvode.
     (marko, 16. oktobar 2017 18:03)

    # Link komentara

  10. Ovakav haos sa "rekonstrukcijama" i otezavanje zivota gradjanima mogu da naprave samo ljudi koji :

    a)mrze Beograd i njegove stanovnike

    b) nemaju blage veze o vodjenju piljare, a ne ogromnog sistema kakav je grad

    C) su korupcijom i partijskim kadriranjem toliko obogaljili sve sluzbe, da se one sada medjusobno sudaraju

    Ovoliko unakaziti grad za 4 godine upravljanja njime, to je dostignuce za nevericu..Jos 5 godina ovih na grbaci i ovo ce liciti na Kandahar..
    (Vozdovac, 16. oktobar 2017 17:48)

    # Link komentara

  11. Renoviraju 3 meseca 50kvm trotoara.Drze ogradu u sred centra Beograda koja ni na sta ne lici i preti da osakati slucajne prolaznike.Gde je Vesic,gde je Mali
     (lokator, 16. oktobar 2017 17:43)

    # Link komentara

  12. Slažem se sa Dušanom. 
    Prostor ispred Doma omladine je ograđen i zvanično je tu još uvek gradilište. Pešački prelaz je privremeno ukinut i semafor isključen. 
    Sve to nije dosta, već pešaci sami pomeraju ogradu, prolaze kroz gradilište, a konstantno pretrčavaju ulicu na mestu gde više nije prelaz i pored toga što semafor za pešake ne radi. Tako se dešava da bukvalno presecaju put koloni vozila koja imaju zeleno svetlo. 
    Znam vrlo dobro šta govorim jer živim blizu. 
    Ah da, pa naravno, krivi su Vučić, Tadić, Koštunica, Milošević, a verovatno i Tito. 
    SAMO NISMO MI!!!
    (Staka Zulu, 16. oktobar 2017 17:06)

    И у том случају возач је морао да стане. По твоме, ако удариш пешака ван пешачког прелаза не мораш се заустављати, јер - шта је тражио на коловозу где му није место, сам је крив. Е, неће бити да је тако...
     (Мало више људскости, 16. oktobar 2017 17:32)

    # Link komentara

  13. Ruzveltova, ista priča!
     (Asad, 16. oktobar 2017 17:17)

    # Link komentara

  14. Svaki dan prolazim tu, već 3 meseca petljaju, asfaltiraju pa raskopavaju, pesak na sve strane, betonske ploče u delovima razbacane po trotoaru i po putu gde prolaze automobili i autobusi, autobusi ne staju, već brzo voze tim delom, pešaci su prinuđeni da idu ulicom jer je trotoar nebezbedan, a semafori ne rade, i pešački prelaz nije obeležen pa se mora pretrčavati. Ovo nikad nije bilo u Beogradu, sramota.
     (Ana, 16. oktobar 2017 17:16)

    # Link komentara

  15. Udaljio se?A kako je reagovao kada je saznao da je detetu ugruvao grudni koš, a ženi polomio nogu?
     (Miroslav, 16. oktobar 2017 17:15)

    # Link komentara

  16. Ko je kriv?!
    Vozač autobusa, ili bakica i klinka?
    Saznaće ove dve poslednje, kada još budu morale da plate kaznu za neovlašćeni ulazak na gradilište, pomeranje ograde gradilišta (jer će im i to prišiti) i na taj način izazivanje opšte opasnosti!
     (Staka Zulu, 16. oktobar 2017 17:11)

    # Link komentara

  17. Ko i na mestu gde je 26 skretala u sporednu ulicu posle Dušanovačkog mosta u smeru ka centru. Majka se detetom se našla na trotoaru, a zakačio ih je zadnji deo zglobnog autobusa. Sada tu stoji ograda koju ljudi obilaze sa pogrešne strane. Vozač niti je mogao da ih vidi, niti je kriv što ih je prikolica zakačila.

    Ljudi moraju malo više da paze.
     (Mladen, 16. oktobar 2017 17:09)

    # Link komentara

  18. Sirovina bahata!
     (Smuleco, 16. oktobar 2017 17:07)

    # Link komentara

  19. Slažem se sa Dušanom.
    Prostor ispred Doma omladine je ograđen i zvanično je tu još uvek gradilište. Pešački prelaz je privremeno ukinut i semafor isključen.
    Sve to nije dosta, već pešaci sami pomeraju ogradu, prolaze kroz gradilište, a konstantno pretrčavaju ulicu na mestu gde više nije prelaz i pored toga što semafor za pešake ne radi. Tako se dešava da bukvalno presecaju put koloni vozila koja imaju zeleno svetlo.
    Znam vrlo dobro šta govorim jer živim blizu.
    Ah da, pa naravno, krivi su Vučić, Tadić, Koštunica, Milošević, a verovatno i Tito.
    SAMO NISMO MI!!!
     (Staka Zulu, 16. oktobar 2017 17:06)

    # Link komentara

  20. Mora da je greška. I da nije "gradski autobus udario zaštitnu ogradu", nego da je ograda udarila gradski autobus.

    A vozač koji "nije video da je ograda udarila pešake", mogao je makar da stane i izađe iz autobusa da bi proverio da li ima štete na autobusu. To bi sigurno uradio da je udario u ogradu (svojim) privatnim vozilom.
    (A., 16. oktobar 2017 16:26)

    # Link komentara

  21. najvise volim ove sto bi da rascerece vozaca koji ne da nije kriv nego ni u najavi a evo i zasto. Dakle ceo taj prostor je ogradjen i ograda spustena na kolovoz jer danas kad sam prolazio krenuli su ivicnjake da stavljaju, na sve to pesacki prelaz je ukinut kao i pesacki semafor. Vama je kriv vozac!? A nisu vam krive bakutica i klinka koja da bi se nasle na tom mestu moraju da prvo pomere ogradu i da se nadju u zoni gradnje gde ne smeju da budu i gde pokusavaju da predju pesacki prelaz koji vise ne postoji koji je vidno ukinut zutom trakom vec mesec dana kao i semafor za pesake koji ne radi. Svaki dan tu vidim gomile njih koji su nazovi carevi jer uzmu i jednostavno pomere ogradu a onda kao vrhunac svega krenu da prelaze ulicu na ukinutom pesackom prelazu i jos mafijaju vozacima koji im trube...

    U velikoj vecini slucajeva su vozaci krivi istina ali u ovoj situaciji on nikako nije kriv....
    (dusanBGD, 16. oktobar 2017 16:17)

    # Link komentara

  22. Objasnjenje vam je isto kao i ono "ne curi, nego preliva".
    (Luka, 16. oktobar 2017 16:05)

    # Link komentara

  23. Zbog čega su svi koji rade u državnim službama zaštićeni kao beli medvedi?
    Evo, vozač gradskog autobusom srušio ogradu, povredio dve ženske osobe i onda nije pobegao, nego se udaljio. Pre nekoliko dana, vest da je dete u Batajnici naletelo na policijski auto, a ne da je policijski auto udario dete (jer se dete nije bacilo na auto, kao što bi se moglo zaključiti).
    Stop iskrivljenom prikazivanju stvari. Ako je neko kriv, kriv je. Čemu unapred opravdavanje od krivice? Pred zakonom bi trebalo da svi budu jednaki !!!
    (Wrong, 16. oktobar 2017 16:00)

    # Link komentara

  24. Svaki dan prolazim tuda. Ono je užas na šta liči taj deo. Niko živi ne zna kako i kada se prelazi ulica. Semafori ne rade, pešački prelazi su išarani, gradilište je bilo aktivno u početku. Sada kad su pri kraju, nema nikoga da radi. U par navrata za malo da trola pokupi pešaka koji je obilazio te iste ograde. Inače, nevezano za ovaj slučaj, ali gospoda radnici su palili roštilj na sred tog gradilišta. Morao sam taj momenat da ovekovečim slikom. I tako..IDEMO NAPRED! ŽIVEO SNS!
    (krk, 16. oktobar 2017 16:00)

    # Link komentara

  25. Iz MUP kažu da se “on jeste udaljio", ali da, koliko su razumeli, "nije pobegao jer nije video da je ograda pala na njih. "

    Како су полицајци разумели, мора да је ограда пала десетак минута након што је ударио, те није видео да је повредио људе.
     (Много сам памитан, 16. oktobar 2017 15:35)

    # Link komentara

  26. Ma sigurno nije video.. Mogli su bolju laz smisliti.
     (Milan, 16. oktobar 2017 15:28)

    # Link komentara

  27. danas sam prosao Slavijom i gradiliste je u takvom stanju da ne mozes da verujes da nema vise povredjenih do sada... stvarno ne mogu da verujem da nema ogradjenih i odredjenih trasa za pesace, potpuni haos, rupe, sahtovi, kablovi... kod doma omladine skoro isto.
    (dusan, 16. oktobar 2017 15:18)

    # Link komentara

  28. .... последица нестручног извођења радова у главном граду. Славијом се крећу пешаци, преко градилишта ...
    (Кики, 16. oktobar 2017 15:17)

    # Link komentara

  29. Uzas
     (ss, 16. oktobar 2017 15:16)

    # Link komentara