1. Naravno Chedomir je i ovoga puta u pravu, sve sto je rekao je susta istina, svidelo se to nekome ili ne. A to sto se pojavljuju ovakvi komentari na njegove izjave i clanke u medijima - to pre svega govori o njihovim autorima, ali govori i koliko je narod lakoveran i lako naseda na notorne lazi koje o njemu sire njegovi kriticari, ne bi li zamaskirali svoje slabosti i svoje mutne motive, vrlo cesto vrlo sumnjive motive.
    (Dacha, 16. oktobar 2017 05:32)

    # Link komentara

  2. Objavite pored ovoga odgovor Tadića, bilo bi korektno.
    (marija, 2. oktobar 2017 13:48)

    # Link komentara

  3. Cedo bio si dugo na vlasti, a nista nisi uradio da bi te narod zapamtio.
    (Dragana, 28. septembar 2017 16:08)


    Čeda je "bio na vlasti" malo više od dve godine. Ja ću ga zapamtiti po najvećoj gluposti koju je uradio za to vreme - uveo je veronauku u škole.

    Sa "izdajom" Kosova nema veze, niti je o tome bilo šta odlučivao. Kosovo su (kao i sve "srpke zemlje") izdali i prodali socijalisti i radikali, Čeda je jedino, iz duboke opozicije, govorio da to treba i javno priznati.

    O poslovima ne znam ništa konkretno, ali vidim da se lepo uklopio u ovdašnji "poslovni" ambijent. Što bi rekao Dinkić kada je branio neke svoje likove koji su nezakonito isplaćivali plate u nekoj od agencija: ako njega uhapse za to, onda treba uhapsiti pola Srbije. Ja bih hapsio, ali verovatno država nema toliko zatvora, pa prave kompromise.
    (Milan, 29. septembar 2017 08:37)

    # Link komentara

  4. Moguce da Jovanovic i Vucic nesto petljaju, prosto utanjila je ta kritika Jovanovica, prema Vucicu i to nesto govori. A to je da je Jovanovic "namiren".
    Ali, sto se tice toga kako smo se nasli ovde, ko nas je tu doveo i sta su nasi pravi problemi. Jovanovic je hiljadu posto u pravu. Nesto slicno kao sa pricom Vuka Draskovica (i on "namiren", al odlicno secira situaciju u kojoj se nalazimo, i kako smo se ovde nasli).
    A prozvani nek se zapitaju, kako je to moguce. Samo jedno malo podsecanje. Tadic je najurio Jovanovica i Zivkovica iz DS-a, a po nalogu Vojislava Kostunice (coveka koji je nakon 2000' sve vreme prao onaj olos iz 90'). A u prvi plan isturio Vuka Jeremica. A dobar deo DSovog birackog tela je po logici kojom se vodi stado, to i podrzao.
    Sada vam nije jasno gde se dedose demokratske ideje.
    (sve istina, 28. septembar 2017 19:12)

    # Link komentara

  5. Pre će Izbledeti ova naslovna strana i ove novine nego nego maršal. Taj će vladati i na aparatima.
     (senka velikog brata, 28. septembar 2017 18:29)

    # Link komentara

  6. Чеда је човек СНС-а. Ради за њих.
     (Вања, 28. septembar 2017 18:26)

    # Link komentara

  7. Rugala se serpa loncu. Svi redom imate tonu putera na glavi i zreli ste za prdekanu.
     (sladoledsmesom, 28. septembar 2017 18:16)

    # Link komentara

  8. Jovanović oštro po svom koalicionom partneru Tadiću.
    (kontesanera, 28. septembar 2017 17:33)

    # Link komentara

  9. Pa bio si i ti u tom periodu na vlasti, sto nesto nisi promenio, nego sad pametujes, ti koji si doveo do propasti ove zemlje
    (Helena, 28. septembar 2017 17:21)

    # Link komentara

  10. Bez dana radnog staža van politike čovek živi kao saudiski princ, i baš on našao da nam nešto pojašnjava.

    Čovek kome žuti i danas vraćaju kredite jer su morali da mu budu žiranti, dok mu Vučić poklanja pšenicu iz državnih rezervi, gospodin može sa svima, samo da mu život netrpi.

    Zbog takvih kao što je on smo i tu gde jesmo, umesto da kroz politiku pomogne ovom nesretnom narodu, on se obogatio.
    (MarkoNs, 28. septembar 2017 17:20)

    # Link komentara

  11. 100% tacno.
     (Gale, 28. septembar 2017 17:17)

    # Link komentara

  12. "Prati tokove novca i sve ce ti biti jasno". Samo DB je mogao da napravi ovakvog -ozenjenog sa lazima - Čedicu ( ambasadora u Šilerovoj!!! ).
    (Milos Pasic, 28. septembar 2017 17:16)

    # Link komentara

  13. sklonite ovog Čedu iz medija. Vredjate našu inteligenciju
    (IzNaroda, 28. septembar 2017 17:15)

    # Link komentara

  14. Vučića je možda direktno stvorio Tadić, ne glupošću nego jer mu je tako rečeno, ali je osnovni uslov za postojanje ovakvog obrenovićevskog režima obezbedila celokupna uslovno rečeno pobednička strana petooktobarske "revolucije", time što su posle promena pokazali da nisu ništa bolji, a da umeju da budu i gori od stare Miloševićeve garde. Discipline nisu samo malverzacije, krađa (tzv. "privatizacija"), nepotizam, nego i totalna nesposobnost u vođenju države, i spoljnjopolitički i na unutrašnjem planu. To je ključno ogadilo i njih i politiku uopšte kod ljudi koji imaju imalo poštenja i mozga, što je dovelo do toga da ovaj neznamnikakobihganazvao pokupi gomilu glasova sa moralnog i intelektualnog dna i uspostavi maltene sultanat. Jovanović je tu bio jedan od glavnih igrača, i u ogađivanju politike poštenom svetu, i u igranju uloge "opozicije" Vučićevom režimu, pa je ovo pranje ruku blago rečeno degutantno, sasvim u stilu i očekivano od nekoga kao on.
     (djuro, 28. septembar 2017 17:06)

    # Link komentara

  15. Javlja se Ceda! Prozborio koju pametnu, ali kada znaš ko je on shvataš onda i floskule kojima se služi. Čovek radi direktno za Vucica. Sve sto radi, radi u interesu SNS i za to dobija zaštitu i tapsanje po pametnoj glavici. Ceda se lepo umuvao u sistem, došao na foru do nekih firmi iako pas nije imao za šta da ga ujede, prima poslaničku platu i drobi o opoziciji čiji deo nije. Ceda omiljeni opozicionar vlasti. Pripretio bi mu Čanak možda da se nije srozao ovoliko. Inače Cedica je molio Vucketa da ga ne gura na predsednicke izbore kao kandidata jer je znao da će proći kao bos po trnju pa je Vučke morao da baci Canka pod voz. Kakva suluda situacija kada ti dolazi komšija istaknuti SNS član u mesnoj zajednici i traži ti da das potpis za cankovu kandidaturu. Jeza te uhvati, ali mora i Čanak od nečeg da živi. Poslušajte retoriku SNS o Cedi i videćete kako vešto izbegavaju da ga pominju, kao da ne postoji.
    (hahaha, 28. septembar 2017 17:04)

    # Link komentara

  16. Jovanovic i Vucic su nastali u istoj kuhinji i obojca imaju iste zadatke. Razlika je u tome sto je narod Jovanovica brzo procitao, posto on svoje namere nije ni krio, a Vucic je namazan pa narod ne razume za sta glasa.
    (bendower, 28. septembar 2017 16:40)

    # Link komentara

  17. napravio ga kroz dacica koga je prvo podigao iz pepela. dacic treba borisu svecu da pali svaki dan i da mu obezbedi praunuke..podigo ga kad ovaj verovatno nije imao ni za wc papir u prostorijama stranke. to tadicu nikad ne treba da se oprosti.
     (zon, 28. septembar 2017 16:39)

    # Link komentara

  18. А јел и ти имаш тетку у Канади?
     (Виоп, 28. septembar 2017 16:37)

    # Link komentara

  19. Nema razlike izmedju tebe i Vučića ista vam je politika - izdajnička.
    (Milan, 28. septembar 2017 16:24)

    # Link komentara

  20. Ne. Greska. Vucica, kao i sve ostale politicare, je napravio ovaj narod. Ovaj nas narod, ovakav kakav jeste je proizveo sve to.
    (besna glista, 28. septembar 2017 16:22)

    # Link komentara

  21. Po ko zna koji put potpisuiem ono sto Ceda kaze......

    Normalno je sto ga Srbi ne shvataju,nisu shvatali ni Djindjica.... ali zato im je Sloba dugo bio idol, pa onda Seselj,pa Toma, pa sad Vucic.... Ko li je sledeci?!?
     (nadja....., 28. septembar 2017 16:21)

    # Link komentara

  22. Cedo bio si dugo na vlasti, a nista nisi uradio da bi te narod zapamtio.
    (Dragana, 28. septembar 2017 16:08)

    # Link komentara

  23. Uvek se setim Radovana III i Jelenčeta dok ispituju Vilotića, kada čitam ovakve isprazne i nameštene intervjue.Parafraziram:Pitaj ga za imovinu,za imovinu ga pitaj,p...a ti .....blesava.
    (Zakon o poreklu imovine, 28. septembar 2017 15:52)

    # Link komentara

  24. Cedo ja sam bio u tvojoj stranci i tvoja negativna selekcija je dovela LDP tu gdd jeste sada.
     (Marko, 28. septembar 2017 15:49)

    # Link komentara

  25. Jovanović: Vučića napravili Tadićeva glupost i Tomini kompleksi

    Vikiliks nam jasno govori da je Vucica formalno napravio napravio Tadicev rezim preko Mikija Rakica, a da je sustinska odluka za to stigla od obavestajnih sluzbi SAD i Britanije. Ista laboratorija je napravila i Cedomira Jovanovica. Nije slucajno sto imaju istu politiku.
    (vikiliks, 28. septembar 2017 15:48)

    # Link komentara

  26. "Mudre" reči Jovanovića, on kao Pitija u antičkoj Grčkoj, sve dvosmisleno, i nedorečeno, pa kada se analizira sve što je rekao, dolazi se do zaključka da ipak ima istine. Klasično dodvoravanje svima.
    (Dimitrije, 28. septembar 2017 15:48)

    # Link komentara

  27. Iz izlaganja gospodina Jovanovića, shvatam da je status quo najunosniji, sediš u skupštini primaš platu, kritikuješ sve što valja i ne valja, pa narvno da si uvek u pravu.
    (Glorija, 28. septembar 2017 15:42)

    # Link komentara

  28. "Danas se u strankama okupljaju samo dve vrste ljudi. One su poslednja šansa društvenog taloga da se popne na hijerarhijskoj lestvici. I drugi je egzistencijalni, ako hoćeš da opstaneš, da dodeš do izražaja, ti si uslovljen strankom."

    Cedo, cedo, vidis li tu negde sebe?
    (Samo pitam, 28. septembar 2017 15:39)

    # Link komentara

  29. sve sto je rekao je 100% tacno i u pravu je,a za druge stvari necemo ovom prilikom
     (avav, 28. septembar 2017 15:39)

    # Link komentara

  30. Eeee Cedo sad pred izbore tesko ces ponovo u opoziciju
    (vlada, 28. septembar 2017 15:37)

    # Link komentara

  31. Djindjic se okrece u grobu kad te slusa!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (tralala, 28. septembar 2017 13:44)

    A i kada vidi ko se sve poziva njega, cele politicke karijere bio na 5% a slusajuci vas preletace, pomislio bi covek da je imao 90%. Uostalom, ako ti podrzavas nezavisnost Kosova, ko ti daje za pravo da se pozivas na Djindjica koji je zbog svog stava o KiM ubijen?
    (del boj, 28. septembar 2017 15:31)

    # Link komentara

  32. Kada javno priznas odakle ti tolike kolicine novca,pocecu da analiziram tvoje stavove ( cesto vrlo korektne).
    (neca, 28. septembar 2017 15:30)

    # Link komentara

  33. Treba malo jače da se glumi opozicija pred beogradske izbore, jel tako Čedo, najveća greško mojih dosadašnjih glasanja?
     (dejan, 28. septembar 2017 15:09)

    # Link komentara

  34. Politicari koji su na vlasti danas u Srbiji su dno dna a Ceda je samo jedna od brojnih pijavica koja sisa krv Srbiji. Obogatio se dok je trućao. On je za razliku od AV neuspesan politicar, kako i sam kaze - jalov.
     (trt, 28. septembar 2017 15:06)

    # Link komentara

  35. "Da nije možda zbog toga da bi učvrstio svoju vlast u trenutku kada ima više nego Nemci kad su okupirali Srbiju 1941? To nije pitanje politike."

    !?!? Na cemu je ovaj covek? Da li stvarno poredi demokratski izabranog Vucica sa oruzanom okupacijom nacista koji su streljali hiljade!??! Sramota!
    (Neko123, 28. septembar 2017 15:00)

    # Link komentara

  36. "Oni (opozicija i mediji) su mene smestili u Vučićevu zadnjicu. Misle da me tako žigošu", rekao je Jovanović.
    - Ako sam dobro shvatila ovu njegovu misao, njega to ne da ne žigoše, on kao da se time ponosi!??
    (Mica neverica, 28. septembar 2017 14:56)

    # Link komentara

  37. A ko tebe napravi?
     (Laza L, 28. septembar 2017 14:55)

    # Link komentara

  38. Cedo, Vucic, Tadic & Co., ista firma, razliciti poslovi. Firmi ide sve bolje, Srbiji sve gore.
     (Boske, 28. septembar 2017 14:51)

    # Link komentara

  39. Aleks - Tom dobricini ali i naivcini - Narodu - necemo suditi !
    (MrsiMudoje, 28. septembar 2017 14:50)

    # Link komentara

  40. Apsolutno u pravu!!
     (kakotnjak, 28. septembar 2017 14:48)

    # Link komentara

  41. Ако је Вулин добио новац, наводно, од тетке, како је Чеда постао власник фирме(Фиделинка или још неких) ако се није нелегално обогатио?
     (илт, 28. septembar 2017 14:44)

    # Link komentara

  42. Код оваког народа,још дуго,дуго,дуго ће владати браћа Вучић!!!
     (Миодраг, 28. septembar 2017 14:42)

    # Link komentara

  43. Svestan si da ti je dragom vodji kraj,pa bi da se izvuces??????
     (Bojan, 28. septembar 2017 14:31)

    # Link komentara

  44. Drugo, on jeste u koaliciji sa Vučićem i to na najopasniji način. Tu je da podriva opoziciju, da ih naziva imenima, a da Vučića nikad direktno ne napadne. Nekada elokventnom Čedi ne smetaju ni polupismeni ministri, direktori javnih preduzeća, potpuno razorene institucije.

    "Pravo u sridu", boske! Drugim rečima: Čeda je danas Vučiću ono što je Šešelj bio Miloševiću.
    (omiljeni opozicionar, 28. septembar 2017 14:30)

    # Link komentara

  45. tačno. A tebe Djindjiceva glupost i Surcinci.
     (nikola, 28. septembar 2017 14:24)

    # Link komentara

  46. Ne znam samo ko ga je podrzao nA Vracaru? Njegov poltron..
     (NemanjaBB, 28. septembar 2017 14:17)

    # Link komentara

  47. Ova zadnja rečenica je tačna. Stranka je danas način da jadnici osiromašeni i pokradeni, obezbede sebi za goli život.
    (sendvičBot2001, 28. septembar 2017 14:17)

    # Link komentara

  48. Bolje da ne potezemo ko je tebe stvorio na politickoj sceni.
    (Jasna, 28. septembar 2017 14:15)

    # Link komentara

  49. Vučića je napravio njegov rad da Srbiju dovede u red modernih država.
    (MIloš, 28. septembar 2017 13:55) # Link komentara uvek se nasmejem kad ovako nesto procitam,a kladim se da neumes ni dve stvari da nabrojis sta je to vucic u svom visedecenicjskim politickom (ne)radu uradio da bude bolje
    (bob, 28. septembar 2017 14:13)

    # Link komentara

  50. Vucic je sam po sebi miljenik Srpskog naroda
    (Anja, 28. septembar 2017 14:09)

    # Link komentara

  51. Ne znam ko je napravio Vučića ali znam da on u potpunosti sprovodi politiku LDP-a. Shvatam da je Jovanović ogorčen na Vučića pošto je uskočio u njegovu ulogu i odradio posao na koji je Čeda pretendovao.
    (out of business, 28. septembar 2017 14:09)

    # Link komentara

  52. joj, gospodine tajkun, bez i jednog radnog dana staža, stekao sve bogatstvo iz poslaničke klupe, i ti nekim da pričaš, nije da nisi u pravu, ali nemaš ti pravo nikoga da prozivaš
     (džigi, 28. septembar 2017 13:59)

    # Link komentara

  53. Sta treba da se desi, da se ljudi vise osveste i vide sta nam Vucic radi???
     (kosarkasica, 28. septembar 2017 13:57)

    # Link komentara

  54. Narod Srbije je svoje rekao na prošlim izborima i to je činjenica koja je neosporiva.
    (Aleks, 28. septembar 2017 13:56)

    # Link komentara

  55. Vučića je napravio njegov rad da Srbiju dovede u red modernih država.
    (MIloš, 28. septembar 2017 13:55)

    # Link komentara

  56. Dosta nam te je vise sa tvojom dvolicnoscu. HSX7
    (klm, 28. septembar 2017 13:51)

    # Link komentara

  57. Stiče se utisak da (recimo) Demokratska stranka i Šutanovac ne postoje. Zamislite za vreme vladavine DS-a da B92 nije objavljivala intervjue ili konferencije za štampu SNS-a.
    Eto jednostavnog odgovora za sve one koji kažu da je svejedno ko je na vlasti i da su svi isti.
    Doduše B92 nije više ta mediska kuća kao i većina drugih koja je prodata što grčkim što domaćim vlasnicima kojima je svima zajednička uređivačka politika.
    (šemsudin, 28. septembar 2017 13:46)

    # Link komentara

  58. "Danas se u strankama okupljaju samo dve vrste ljudi. One su poslednja šansa društvenog taloga da se popne na hijerarhijskoj lestvici. I drugi je egzistencijalni, ako hoćeš da opstaneš, da dodeš do izražaja, ti si uslovljen strankom. I to ne bilo kojom - i u jednom i u drugom slučaju samo onom koja je na vlasti. To me uverava da mi više nemamo stranke. One su postale kompenzacija za državu koju nemamo."

    nevezano za cedinu istoriju i ulogu u srpskoj politici u poslednjih 20ak godina, ove recenice su savrsena dijagnoza karcinoma od koga (cini se neizlecivo) boluje srpsko drustvo! e sad, ponavljam, cedina uloga u tome kako smo stigli dotle itekako zasluzuje da se preispita.
    (andreas kisser, 28. septembar 2017 13:45)

    # Link komentara

  59. Čedomire, neverovatno je koliko ti ne znaš.
     (1€ satnica srpskog shljakera, 28. septembar 2017 13:45)

    # Link komentara

  60. U najmanju ruku je nepristojno da proziva Tadića kada je s njim pravio koaliciju prošle godine. Šetkali po gradu, ispijali espresa, urbane batice... A sad da ga ovako "oplete". Drugo, on jeste u koaliciji sa Vučićem i to na najopasniji način. Tu je da podriva opoziciju, da ih naziva imenima, a da Vučića nikad direktno ne napadne. Nekada elokventnom Čedi ne smetaju ni polupismeni ministri, direktori javnih preduzeća, potpuno razorene institucije. Razlog treba tražiti u njegovom životnom standardu. Otkako je, kako kaže Rambo Amadeus, došao do slave i para, teško je odreći se toga. Za veliku porodicu i privatne školice, Akonkagve, K2, teretanice i džipove treba ozbiljno mnogo novca, a one "agro" firme u stečaju i vuku se po sudovima. Ali kad imaš dogovor sa Vođom, nema ni stečaja ni sudova, a ima kreditića od FZR-a i sl. Čeda ne voli Radulovića, jer je upravo njegov primer i opisao u vezi sa malverzacijama sa Fondom za razvoj - ima na YT...
    (boske, 28. septembar 2017 13:45)

    # Link komentara

  61. Djindjic se okrece u grobu kad te slusa!
     (tralala, 28. septembar 2017 13:44)

    # Link komentara

  62. Bavi se poslom za koji si se skolova i prestani vise da nas gusis. Znamo koje tebe napravio ali izgleda da "materijal" nije bio kvalitetan pa ispade takav i "produkt".
    (neobavezno, 28. septembar 2017 13:43)

    # Link komentara

  63. Oooovaj nasao da kaze nesto ?! Pa sva mafija zemlje preko njega ide !!!!
     (Monkey Business, 28. septembar 2017 13:42)

    # Link komentara

  64. A tvoje odgovornosti nema ni malo jel?
    (Arbeit, 28. septembar 2017 13:38)

    # Link komentara

  65. Samo ti ćuti,ti si najveća greška pok.Zorana Djundjića!
    (Mikica, 28. septembar 2017 13:31)

    # Link komentara

  66. Da ne zaboravis I Dr Krstica doctora, muzicara , mark.nestrucnjaka, pr-a,novinara koji je svojom totalnom nekompetentnoscu I bahatoscu savetovao naivnog Tadica.......
    (lorenc, 28. septembar 2017 13:29)

    # Link komentara

  67. Da li bi tako pričao da je deo vlasti?Čisto sumnjam.
    (milence, 28. septembar 2017 13:29)

    # Link komentara

  68. "Danas se u strankama okupljaju samo dve vrste ljudi. One su poslednja šansa društvenog taloga da se popne na hijerarhijskoj lestvici. I drugi je egzistencijalni".

    Podrazumeva si da si ti usao u politiku iz ideala i u medjuvremenu si na volseban nacin postao multimilioner?
    (Collins, 28. septembar 2017 13:28)

    # Link komentara

  69. Pre bih rekao Tadićevi kompleksi i Tomina glupost :)
    P.S dalji tekst nisam čitao, ovo se odnosi samo na naslov.
     (el bandido, 28. septembar 2017 13:28)

    # Link komentara

  70. Vucica niko nije napravio vec je sam svojim radom dosao tu gde jeste.
    (Darko Goranovic, 28. septembar 2017 13:21)

    # Link komentara

  71. Reče čovek koji nije glup, a i nema komplekse...
    (Ljubetelj lika i dela, 28. septembar 2017 13:20)

    # Link komentara

  72. A tebe tvoja nesposobnost koja traje vec decenijama unazad. Nikada nisi imao program kako treba, niti si imao kadrove koji bi nesto sto je mozda bilo dobro mogli da sprovedu u delo. Kad se setim samo da sam glasao za tebe. Sramota me je jer zbog svih vas narod u Srbiji ili gladuje ili sastavlja kraj sa krajem. 80%.
    (NeverSayNeverAgain, 28. septembar 2017 13:17)

    # Link komentara

  73. evo kako to ide, pogledajte. nema nigde ni jedan intervu ili članak opozicije a da to nije u nekom negativnom svetlu. ima mesta za marginalnog čedu ali jednostavno ne postoje stranke ili lideri opozicije koji kritikuju vlast.
    (grčki mediji i vučić, 28. septembar 2017 13:17)

    # Link komentara

  74. U pravu si ali ko je tebe napravio...? Necija velika glupost !!!!!!
    (Ilke, 28. septembar 2017 13:14)

    # Link komentara

  75. Ceda mi je bas cudan lik, ovako politicki. Tako uzme pa kaze neku notornu glupost, pa kaze nesto neverovatno pametno sto niko drugi na politickoj sceni ne uspe, pa opet gomilu gluposti, pa opet nesto pametno... I tako vec 20 godina.
    (dule, 28. septembar 2017 13:14)

    # Link komentara

  76. Pobedila je cedina politika od pre 10-15godina.. sada svi koji to pricaju vise nisu izdajnici i srbomrzci.. spin masinerija radi svoje. Al eto ti ironije u tenutku najvece pobede cedine politike , podrska mu je na istorijskom minimumu..
    (maus, 28. septembar 2017 13:12)

    # Link komentara

  77. Ceda uvek govori istinu i steta sto je omrazen kod naroda,zbog dugogodisnje satanizacije od strane ruske zute stampe.

    Mada je time u sam kumovao, jer ima elitisticki pristup,obraca se eliti,dok ostali ne razumeju sta prica.
    (Gogi, 28. septembar 2017 13:12)

    # Link komentara

  78. “nisam ja pravio Vucica“...Nisi, ti si samo profesionalni politicar, najunosnije zanimanje u ovoj korumpiranoj partokratiji od kvazidrzave.
     (smehotres, 28. septembar 2017 13:01)

    # Link komentara

  79. bitno je da si ti pametan!
     (sosabi, 28. septembar 2017 12:58)

    # Link komentara

  80. Da je srece pa da se opozicija malo procisti i dodju neki novi pametni ljudi. A da ti, Tadic, Canak, Sutanovac, Seselj, pa i Radulovic odete na (zasluzeno) smetliste istorije.
     (Neutralan, 28. septembar 2017 12:56)

    # Link komentara