1. Do sada je važilo pravilo,dva pravnika-tri mišljenja,a sada jedan pravnik (bez radnog iskustva)tri mišljenja.Jedno kao poslanik,drugo kao Premijer i treće kao Predsednik.
    (milomir.dv, 25. jul 2017 10:49)

    # Link komentara

  2. Gospodin predsednik nije objasnio koje to benefite bi imali od resavanja ovog problema u trenutnim okolnostima. Pregovori sa Albancima teku vec dugo i koliko vidim svode se na to da mi ispunjavamo njihove zahteve a ono dogovoreno u nasu korist (zajednica opstina) se ne ispunjava i nikom nista. Mozda je neobavesten da je prosirenje EU zamrznuto u narednih 10g a posle toga i ako zele da nas prime da bi nam potekla cokolada i marmelada, pitanje da li ce biti EU i kakva i u kom obliku i kakvo ce biti stanje u okruzenju. Mozda je bolje da se ovim pitanjem bave neke mudre glave u buducnosti kad i ako se okolnosti promene bar malo u nasu korist.
    (sta fali zamrznutom konfliktu ako je alternativa gora?, 25. jul 2017 09:09)

    # Link komentara

  3. Bolje sada resiti jer kako vreme odmice bicemo u sve tezoj situaciji.
    (Milance, 24. jul 2017 22:57)

    # Link komentara

  4. Srbija treba nastaviti da stiti svoje nacionalne i drzavne interese i saradjuje sa svim svetskim silama.
    (zla barbika, 24. jul 2017 22:56)

    # Link komentara

  5. Nadam se da ce se uskoro naci resenje, koje god ono bilo i da ce samim tim nasa deca ziveti mirnije u buducnosti.
    (Bane, 24. jul 2017 22:56)

    # Link komentara

  6. Moramo jednom da resimo problem Kosova.
    (Joka, 24. jul 2017 22:08)

    # Link komentara

  7. Napokon neko da ukapira da moramo da budemo dobro sa SADom, ako zelimo napred.
    (Marko, 24. jul 2017 22:06)

    # Link komentara

  8. Vucic je daleko ispred politicke konkurencije, zato sto gleda dugorocno i sto zeli da iza sebe nasoj deci ostavi drzavu na zdravim nogama i koja ce biti sve cenjenija.
    (Golub 50, 24. jul 2017 21:59)

    # Link komentara

  9. Slazem se...preko je potrebno resiti pojedina pitanja, Albance niko ne sprecava da rade sta hoce u njihovoj drzavi. Kosovo je deo srpske teriorije.
    (Momir, 24. jul 2017 21:54)

    # Link komentara

  10. Odgovor na komentar Srpske idile: U pravu si kada kažeš da su livade onog čije su i ovce (pojam državine još od rimskog prava), ali onda dodaj da to važi i za Republiku Srpsku i sve će biti logično i pravično !!
    (Državina, 24. jul 2017 21:33)

    # Link komentara

  11. Doslo je vreme teskih odluka.
    (Nikola, 24. jul 2017 21:11)

    # Link komentara

  12. @
    ..a bolji jer jasno nesto nudi, jasno objasnjava..i ovo objasnjava.
    Samo steta sto je desnicar jer ta ideologija odbija obrazovanije ljude..a ti ljudi nam trebaju za napredak

    G-dine Zorane, on jedino nudi m..a za bubrege. Valjda zbog toga odbija obrazovane ljude i sve sa zdravim razumom. Njemu ne bih verovao ni da mi kaze da je trava zelena, samo zato sto me beskonacno pre toga ubedjivao da je plava, a da ja u stvari ne vidim.
    (Avanturista, 24. jul 2017 20:41)

    # Link komentara

  13. Ljudi zamajavaju vas glupostima dok oni obrcu takvu lovu od kriminala u sivoj zoni zvana Kosovo i severno Kosovo da to nije normalno. Nemate pojma koliko para tamo prodje i ode u svacije dzepove.

    Danasnja Srbija je jedna vestacka, nedefinisana tvorevina bez kontinuiteta i cilja. Nju su napravili deca komunista koji su vam zamazali oci zastavom sa krunom, himnom boze pravde, obaveznom cirilicom, vaskrsenjem cetnistva i vaskrsenjem vizantijske pravoslavne crkve da bi oni sebe predstavili kao tradicionalne velike Srbe a u stvari su post komunisti koji rade po sistemu mafijasko-kartelskog pljackanja svog naroda. Upravljaju javinim dobrom kao da im je tata ostavio (namerna metafora) i raspolazu nasim parama.

    Mi smo ovce klasicne i ocigledno volimo da nas sisaju ko vampiri jer prosto upadamo u trans cim nam igraju na bolesne emocije tipa "ugrozen si, idi ubij svog komsiju pre nego sto on tebe ubije", itd. Sve u svemu mi i dalje glasamo za njih i onda tako dodjemo do price sta sa Kosovom sa kog su oni pobegli tako sto su rasprodali imovinu pa onda hteli da je vrate oruzijem.

    Sto pre se ratosiljamo ovakve Srbije i od nje napravimo neko zdravo tkivo za zdravom vizijom i ciljem to ce nam pre biti bolje. Ali tako nesto ne ocekujem da ce se desiti za manje od 40 godina u buducnosti jer u narodu je problem a ne u politicarima.
    (Vez, 24. jul 2017 20:23)

    # Link komentara

  14. Mislim da vas to vaš predsjednik polako priprema na to da cete priznat Kosovo u narednim godinama...
    (Gaso, 24. jul 2017 20:17)

    # Link komentara

  15. Sve relevantne faktore ukljuciti od crkve do akademije nauka i napraviti jedinstvenu platformu za KiM koje Srbija treba da se drzi jer jedino tako mozemo zastititi interes Srbije.
    (Lidija, 24. jul 2017 20:10)

    # Link komentara

  16. Kosovo nije neresiv problem, samo je potreban cvrst stav, volja za dijalogom i sirok konsenzus u Srbiji.
    (Lav, 24. jul 2017 19:57)

    # Link komentara

  17. Srbija treba nastaviti da stiti svoje nacionalne i drzavne interese. Jasno je da ne bezi od problema, ne baca ih pod tepih vec je odlucna da se nadje resenje.
    (Kaja, 24. jul 2017 19:35)

    # Link komentara

  18. Mozemo racunati na povratak Kosova kao i Madjari na povratak Vojvodine. Onog cije su ovce njegova je i livada.
    Ali zato su se na ovoj temi neki, ukljucujuci i SPC patriotski obogatili, a neki sendvica najeli.
    (srpska idila, 24. jul 2017 19:34)

    # Link komentara

  19. Za sve one koji misle da smo Kosovo izgubili povlacenjem drzave '99... Mala informacija sa terena.

    Od 1999 do 2013 na severu Kosova su bez vecih problema funkcionisale dosta institucija drzave Srbije. Vojska ne, ali skolstvo, zdravstvo, lokalna samouprava, platni promet itd. Pazite, ne srpske institucije (u smislu da u njima rade Srbi), vec institucije drzave Srbije (kao u Nisu, Beogradu, Subotici, bilo gde). Tek prihvatanjem Briselskih sporazuma od strane premijera Dacica i PPV Vucica, te institucije se gase.

    Cudno je, a i zalosno, da vecina ljudi u Srbiji ovo ne zna (racunajuci tu cak i predsednika SANU), pa ih to ne sprecava da iznova ponavljaju tu netacnu pricu o povlacenju '99. Pitam se samo zasto se toliko insistira na tome.
    (BOTinator, 24. jul 2017 19:30)

    # Link komentara

  20. Simpaticni su mi ovoliki komentatori protiv Vucica. A nikako da shvatite...Vucic je bolji i od Jankovica, a da ne pricam od ostalih...a bolji jer jasno nesto nudi, jasno objasnjava..i ovo objasnjava.
    Samo steta sto je desnicar jer ta ideologija odbija obrazovanije ljude..a ti ljudi nam trebaju za napredak
    (zoran, 24. jul 2017 19:18)

    # Link komentara

  21. Srbija realno sagledava situaciju, dok Albanci moraju da uvaze cinjenicu da su Kosovo i Metohija Srbija.
    (Mrki, 24. jul 2017 19:07)

    # Link komentara

  22. Ne razumem u čemu je naš problem sa mitovima. Kosovski mit je simbol bezkompromisne borbe za slobodu. Kreiran od strne naroda u doba ropstva sa ciljem pokretanja borbe za oslobođenje. U njemu i ne mora sve da bude istina. Slične mitove imaju i drugi narodi. Recimo Grci imaju veoma sličan mit o Termopilskom klancu i borbi trista Spartanaca na čelu sa Leonidom protiv milion Persijanaca. Teško da bilo ko na svetu može da potvri da je ovo istina, ali smisao mita je, ne da bude istinit, već da veliča borbu protiv napadača, borbu za oslobođenje. Šta bi trebalo da bude suočavanje sa mitom? Da kažemo Vuk Branković nije izdajnik (što i nije bio), da Jug Bogdan nije imamo devet sinova.... Pa šta? Da li to utiče na činjenicu da je naša zemlja napadnuta, od strane više moćnih zemalja sa jednim ciljem: Oduzimanje dela teritorije. I problem je nekima što se još bezobrazno drznula da se brani. Deo teritorije je okupiran. Kao takav je de fakto izvan naše kontrole, ali ni to nije ništa novo. Svaka okupacija je uvek realnost. Ali ne priznavanje ovoga ne znači ne prihvatanje realnosti već borbu za promenu te i takve realnosti. I vlast srpske države je ne Kosovu bila veoma realna do 1999, ali su se Albanci borili i podnosili žrtve sa ciljem da ovo promene. Niko od agresorskih zemalja nije tada rekao: Realno, Srbija ima de jure i de fakto vlast nad Kosovom..... Ako već pokušavamo da imamo državu dajte da to bude ozbilno.
    PS. A šta je to što ćemo dobiti za uzvrat? A šta ako toga ne bude? Šta tad?
    (Mitoman, 24. jul 2017 19:07)

    # Link komentara

  23. Gluposti. Zasto aktuelizovati problem kad imas slabe karte? Vucko...kad budu bolje karte tad talasaj, a sad malo pauziraj i posveti se jacanju srbije, u svim oblastima, a u prvom redu u oblasti obrazovanja. Na kraju krajeva, da smo u svojoj istoriji imali obrazovanu politicku elitu, nikad ne bismo imali probleme kao sto je kosovo.
    (Sislo, 24. jul 2017 17:51)

    # Link komentara

  24. Coveceeee ukrao si nam 20 godina zivota, mi smo svi bili racionalni i normalni dok si ti bljuvao i trovao mlade ljude i slao ih da ginu, i sad ti nama solis pamet a igrao si kolo kad su ubili Djindjica tvoji. Ima samo jedan mali problem, ti si sad na nivou na kom smo mi bili pre 20 godina, i dalje si slep, a svet je otisao dalje, sve cega se ti dohvatis PROPADNE.
     (MarkoM, 24. jul 2017 17:19)

    # Link komentara

  25. Da budemo realni, Kosovo se samo moze vratiti silom ili istim putem kako su ga albosi oteli a to je da Srbi postanu vecinsko stanovnistvo. E sad je problem u tome sto je srbima u Srbiji toliko stalo do povratka Kosova koliko je do toga stalo amerima, busamo se u prsa kako smo veliki srbi i patriote i kako bi se borili za Kosovo ali nam je prece popuniti kafane i kafice narokati se najesti i napiti a to isto Kosovo nam je uvek bilo zadnji prioritet, samo pricamo o tome a niko ne preduzima nikakve akcije.
    (Yes how no, 24. jul 2017 17:12)

    # Link komentara

  26. Potpuno je nenormalno i neodgovorno rešavati kosovsko pitanje odvojeno od pitanja Republike Srpske.
     (Vladimir II, 24. jul 2017 17:02)

    # Link komentara

  27. A, Đinđić je proglašen izdajnikom sa zapada, a on je po pitanju Kosova imao racionalna rešenja. Danas, Vučić izlazi sa filozofskim iskazima u čijoj osnovi je predaja Kosova. I, to, verovatno, vrlo jeftina.
     (Dele, 24. jul 2017 16:24)

    # Link komentara

  28. Nisam bot, nisam iz te price. Nisam veliki pristalica ove vlasti. Ali, ajde da budemo realni, za ovo treba imati petlju i ovaj potez potpuni podrzavam. Necemo videti evropsku uniju, dok ne odustanemo od Kosova, da budemo realni.
    (mediatore, 24. jul 2017 15:38)

    # Link komentara

  29. Sve je ovo lose I tesko za realizaciju. Problem je sto su nasi ljudi siromasni, vecina zivi na granici bede I jedino svetlo sto im je ostalo to je neko (imaginarno) vezivanje za proslost, tradiciju, inat, ponos. Znaci izmedju (tuzne) realnosti I imaginacije (mita o velicini i bitnosti) biras ono lepo, bar sve dotle dok se realnost ne popravi. A najgore je sto se ona nece popraviti dok ne izadjemo iz mitova. I tako u krug.

    Sto se mene tice Kosovo je izgubljeno, ne samo 1999. vec onda kada smo ga vecinski napustili pod Arsenijem Carnojevicem. Zato smo dobili Vojvodinu. Meni puna kapa. Ali obicnim ljudima takvo objasnjenje nije dovoljno, vecina mora da oseti neku korist za sebe I decu od konacnog resenja kosovskog pitanja. Ovako ako im kazes, tuzna sadasnjost ce vam ostati u rukama, a uzimam vam I to malo ponosa (makar iracionalnog), odgovor ce biti negativan. Naprosto Kosovo je emotivni problem I nikavim objasnjavanjima u prazno se to nece promeniti. Dakle moramo da dobijemo garancije za manastire I uopste srpsku manjinu na Kosovu, ubrzan prijem u EU (da prestane Hrvatska sa besmislenim ucenjivanjima) I momentalni I izdasan pristup pretpristupnim fondovima EU.
    Jedan koji je hteo da sredi pitanje Kosova je to platio glavom. Nece to tako lako/ikako proci bez nekog jasnog I velikog benefita za Srbiju.
    (Block, 24. jul 2017 15:32)

    # Link komentara

  30. Jos pre godinu dana sam rekao da ce ovako biti.Rekao sam da ce se kandidovati(iako je poricao to),a razlog za kandidaturu je vrlo jednostavan,ne zeli biti premijer,jer ta funkcija donosi ogromnu odgovornost,a on vrlo dobro zna sta se ocekuje u buducnosti od premijera.Ocekuje se ulazak u NATO,ocekuje se priznanje Kosova,i to ce se dogoditi,ali je on iskusno pobegao sa te funkcije kako ne bi bio zapisan u istoriji kao politicar koji je priznao Kosovo.
    (Radek, 24. jul 2017 15:10)

    # Link komentara

  31. Jel mi to povedosmo sa 6:0?
    (jr, 24. jul 2017 15:08)

    # Link komentara

  32. Ma, prijatelju, dobio si većinu na izborima i radi šta ti je volja. Ulaziš u istoriju.
    (Marlon, 24. jul 2017 14:57)

    # Link komentara

  33. Ne moze se reci za priblem u politici '' koji ce iskljuciti sukob kao opciju '', jer iako niko ne zeli vise ratove i sukobe, on mora da postoji kao poslednja opcija, ona koju niko ne zeli, jer samo ona garantuje da vas druga strana nece namagarciti. S obzirom da apsolutno svaka drzava u svetu ima sukobe kao opciju ne vidim problem da i nama to bude opcija, jer druga strana mora znati za posledice ugrozavanja nasih interesa. Niko ne spori pravo albanaca da zive, da se razvijaju, zivot sa njima je itekako moguc, ali nas pravni osnov je 1244, do koga smo dosli nasom krvlju, i u okviru koga sve pocinje i zavrsava. Radite na povratku srba dole,na povecavanju standarda i nataliteta, lecenju bolesnih...General Bojovic je 1912 prvi put sa vojskom usao na KiM od pada pot turke, na medaljama za hrabrost je pisalo 'osveceno Kosovo'..Kao sto kaze dobar aforizam: Mi znamo da pametniji popusta, ali ovo nije situacija za popustanje...
     (gepard, 24. jul 2017 14:51)

    # Link komentara

  34. To što Vučić radi je ok...polako nas priprema za ono što znamo još od '99. Ali šta je predlog? To ne znamo...ako je ideja da se Albancima da sve - to je loše. Ako je mudar - tražiće sever Kosova za nas i eks-teritorijalnost za crkvu (koju možda i neće dobiti, ali ne košta ga ništa da traži). Ako samo da ono što nam je uzeto i prizna Kosovo - onda će biti upamćen kao loš, jako loš - pored Miloševića koji je najveće zlo koje se ikada desilo ovom narodu u istoriji..a i on bio deo tog zla kao ministar informisanja...Budi mudar Vučiću i pametni ljudi će te razumeti...ona tvrda struja iz tvoje bivše stranke nikad neće - ali oni su realno nebitni jer ih nema više od 3%. Ako ovo što napisah budeš tražio - i uslovio ulazak u EU time (a ja bez toga ne bih ni ulazio u pregovore) - bićeš upamćen kao najveći političar posle Đinđića kojeg je ovaj narod ikada imao (ali posle Đinđića, nikako ne možeš biti ispred njega - jer si se tako sistematično trudio da ga uništiš sa svojim tadašnjim mentorom). No ako ovo uspeš - ja ću ti priznati najveće delo za ovaj narod i učiti svoju decu da si veliki političar....srećno ti bilo, pa da vidimo dokle ćeš stići
    (Komentator, 24. jul 2017 14:49)

    # Link komentara

  35. Covek i te kako dobro i realno prica. Prica kako vecina i misli. Samo sto jedini moze i sme da kaze. Puna podrska!
    (Nina, 24. jul 2017 14:31)

    # Link komentara

  36. Ccc...
    Aj zamislite samo da je, recimo 2010. godina i da Tadic ili neko id tadasnjih zvanicnika izjavi ovako nesto. Pa goreo bio Beograd u roku od sat vremena. Jos uvek secam kako su krali patike na proslom skupu za Kosovo koji su organizovali. Zasto Vucic salje voz sa natpisom"Kosovo je Srbija" a prica o realnosti??? Albanci treba pored Klintonovig spomenika i jedan Vucicu da dignu jer je on taj koji je zavrsio sve.
     (bvb, 24. jul 2017 14:19)

    # Link komentara

  37. Dosledan ideji zbog koje je ušao u politiku.
     (Рајко, 24. jul 2017 14:17)

    # Link komentara

  38. Priznaj i gotivo, 20 su godina vec nezavisni ...
    (Rile, 24. jul 2017 14:15)

    # Link komentara

  39. Косово је грдно судилиште.
     (Бгд, 24. jul 2017 14:10)

    # Link komentara

  40. Pre čitanja komentara dajem moj komentar: Ovoga puta je Vučić u pravu! Slažem se sa njegovim mišljenjem, treba otpočeti dijalog za priznanje Kosova ali ne žuriti. Izvući maksimum za srbe na Kosovu i za samu Srbiju.
    Zamislite tu tragediju da nam kažu od danas je Kosovo u Srbiji ali uz sve nadležnosti koje im po istavu pripadaju: dva miliona albanaca na glasanju bi osvojilo veći u skupštini Srbije, zamislite taj scenario.
    Podrška predsedniku Vučiću.
     (Vladan, 24. jul 2017 14:06)

    # Link komentara

  41. Sta cemo imati od priznanja? Odmah ce svima vece plate? Ulazak u EU odma? Do boljeg zivota nema precice, tako necemo ni priznanjem nista dobiti. Takav smo narod zato tako i zivimo. Mi trebamo srediti sami sebe. Ovu pricu sto nam prodaju koriste jer nismo slozni. Ako nasednemo ovi evropejci ce prvi skrenuti kad budemo ispusili lulu. Zavrnuce nas samo tako. Uostalom ankete govore sve, Srbi nisu su za EU.
     (dormeo, 24. jul 2017 14:00)

    # Link komentara

  42. Potpuno se slažem sa osobom koja je napisala da bi najbolje bilo široka Konfederacija i sve što ide uz nju. Čovek je dao detalje. Tako je.
    (Stojan, 24. jul 2017 13:55)

    # Link komentara

  43. Pa ljudi, dijalog je razgovarati o svemu a ne predati se od problema. Cemu razgovor ako vec unapred se predati? Nije stvar da se pravi junastvo u dijalogu vec u dobrobit naroda sada i potomstvo.
    (vreme, 24. jul 2017 08:40)

    Za ovih 27 godina kod Vucica nista nije bilo slucajno vec namerno i to sto ti vidis da ce biti na dobrobit narodasada i potomstvo ja ne vidim bas tako. Vucic gleda samo svoje interese i on zeli da iz ovoga izvuce interes da eventualno dobije Nobelovu nagradu na njegovo ime i prezime a ne na ime naroda Srbije. Nista ja njemu ne verujem jer cemu odjednom ova prica kada je mnogo toga vec uradio i potpisao Briselskim sporazumima.
    (paor, 24. jul 2017 13:49)

    # Link komentara

  44. Dragi moji kad govorimo o Kosovu i Metohiji trebalo bi se zapitati zasto smo za tada veće novce prodavali svoja imanja i kuce na Kosovu i Metohiji i kupovali po Srbiji...Jos tada 70-80 tih godina smo nasim delima prodali nasu Svetu Zemlju....Ovo sada je samo farsa...
    (Shakal, 24. jul 2017 13:42)

    # Link komentara

  45. Kao što mislim dugi niz godina.
    Daće ga.
     (Cosinus, 24. jul 2017 13:37)

    # Link komentara

  46. Ostavi se više fraza!!I nemoj k'o Boga te molim,ti da ga rešavaš!
    Mi smo kao generacija,pokazali totalnu nesposobnost,da korisno rešimo bilo koje pitanje!
    Zato ostavi to nekim budućim,ako Bog da,mnogo sposobnijim i pametnijim generacijama,pa neka ga rešavaju!
    Sve što si ti (mi) rešavao,više nije srpsko!?
     (Dušan, 24. jul 2017 13:37)

    # Link komentara

  47. Samo me zanima koji je rok da "Zavrsis posao" kao S.Mesic
    (Petar S., 24. jul 2017 11:16)

    Pored pomenutih listi treba dodati i Kostunicu koji je doneo Ustav koji trenutno predstavlja jedinu formalnu unutrasnju prepreku Vucicevim planovima (ali su promene istog vec najavljene).
    Dakle, nevezano za KiM, ja zaista ne vidim nijedan stvarni uspeh Vuciceve vladavine. U pregovorima oko KiM smo samo davali, strane investicije su, uglavnom, lose i za Srbiju (subsidije) i za radnike, zemljiste se daje strancima za budzasto, cak i fabrike koje su dobro radile ulaze u probleme otkako su na celo dovedeni SNS kadrovi. Sve ovo vreme ja ocekujem neko cudo, nadam se u njegovu neospornu inteligenciju, medjutim osim spinovanja i obecanja nista zaista pozitivno se ne desava. Sve je ociglednije da ce se nastaviti "rasprodaja bola" i odrzavanje (uz enormno bogacenje) na vlasti vladajuce ekipe, sve dok Srbija ne postane Crna Gora, a Vucic postane Djukanovicev klon. Medjutim, Crna Gora ima obalu, mafiju i turizam i samo ih je 500000, a kako ce Srbija da prehrani svoje stanovnistvo?!!
    DA budem jasan, vecina alternativa Vucicu su jos smesnije, tako da mi i u principu biramo izmedju losih opcija i to Vucic jako dobro zna. Ali on jeste vece razoracaranje od Tadica (iako sam mislio da je to nemoguce)
    (pregovarac prvog reda, 24. jul 2017 13:33)

    # Link komentara

  48. Da bi se došlo do održivog mira i razvoja ne samo na prostoru Srbije, već i na prostoru Balkana pa i Evrope u širem i užem smislu, Kosovo i Metohija kao problem mora biti rešeno. Potrebno je nastaviti i razvijati dalji dijalog sa Albancima i pokušati da se od Kosova napravi teritorija sa posebnim statusom,koja će moći da ima sopstveni sistem zasnovan na vladavini prava i specijalnim vezama sa Srbijom i Albanijom. Ta teritorija nije zrela da postane nezavisna država, a nije je moguće ni mirno integrisati ili reintegrisati ni u jednu od postojećih država - ni u Albaniju, ni u Srbiju. Zato je potrebno omogućiti poseban status za tu teritoriju,koji bi bio garantovan sporazumima i EU. Ta teritorijalna autonomija omogućila bi zaštitu interesa svog stanovništva na KiM, ali i nacionalnih interesa Srbije i Albanije. Sve je plod kompromisa baziranog na dogovorima za koje bi garant bile najveće sile i naravno EU,kao zajednica naroda u koju bi i mi svi trebali u neku ruku biti integrisani. Ratni sukobi se moraju izbeći po svaku cenu, jer nije moguće na silu najveću etničku zajednicu na tom prostoru naterati da živi u Srbiji, ali takođe bi morali biti na isti način uvaženi i interesi Srba. Pobeda je jedino moguća ako svi izgubimo, a onda na ravnopravnim osnovama gradimo zajedničku budućnost, na šta smo osuđeni samim geografskim položajem.
    (bezbednosni konsultant, 24. jul 2017 13:31)

    # Link komentara

  49. Ne podnosim Vučića, ali sasvim je u pravu. Ali na njegovom mestu bih insistirao da i oni priznaju da su Krim i Dombas ruski, pošto su na isti način stekli "nezavisnost".
    Samo što politika ne funkcioniše ovako. Nije dolazio Đulijani tek tako i doveo ih na vlast a da Kosovo ne bude priznato u narednih godinu-dve. Problem je Vučiću što zna da čim bude predao Kosovo krenuće da ga ruše zbog totalitarizma koji ne prolazi u EU.
    A nije jedini koji to koči. Zamislite samo mogućnost da kupuješ u Evropi bilo šta bez carina i dažbi?? Pa, pola monopolista koji plaćaju stranke bi se poubijalo! Ko bi kupovao NIKE patike ovde za 18000 kad može, na primer, da naruči iz Nemačke ili Mađarske za 30 evra i plati samo poštarinu? Ili majice u buticima koje su po 6-7 hiljada, a preko E-bay ih imaš za 10-ak evrića bez carine, PDV-a i drugih otimačina! Pa, srpski ekonomski sistem bi (na sreću) propao istog trenutka. E, ZBOG TOGA mi nećemo nikada u EU, zbog "finansijskih moćnika" koji na monopolu mažnjavaju lovu i plaćaju ove glupandere da lupaju na televizijama, a Kosovo i druge gluposti su stvari koje samo zamajavaju suštinu. I uspešno to rade masi otupeloj i ispijenog mozga.
    (Neverni Toma, 24. jul 2017 13:30)

    # Link komentara

  50. Vidim da ovde mnogi pominju referendum, a i sam Vučić verovatno na to misli kada kaže "dijalog sa narodom". Prvo kako bi izgledalo pitanje na referendumu? Svi dosadašnji referendumi su imali sugestivna pitanja na koja prost narod nije mogao da odgovori sa NE. Pre bombardovanja je pitanje na referendumu bilo: "Da li ste za mešanje stranih sila u unutrašnje stvari Jugoslavije?" Pa hajde ti odgovori sa DA. Da je pitanje bilo formulisano tipa: "Da li ste za učešće međunarodnih faktora u rešavanju kososvske krize?" verovatno ne bi bilo ni bombardovanja ni ovoga sada. Vučiću pojasni šta hoćeš od nas, šta je poenta ovog autosrskog teksta i koje je pitanje.
    (mokičeli, 24. jul 2017 13:30)

    # Link komentara

  51. Ma pusti to Kosovo, nego sta ces sa Karlobagom, Karlovcem, Ogulinom i Viroviticom!?

    Nije ti bila dobra Juga gde su skoro svi Srbi ziveli u jednoj drzavi, pa si nas sa svojim vojvodom-mentorom doveo do "duvara".

    Sada zakidas penzije, smanjujes plate, produzavas radni staz, zaduzujes drzavu (10. milijardi evra), radnicima kupujes pelene i cvileci citiras DJindjica koga si nazivao izdajnikom jos pre 15. godina kada je to isto govorio!

    Mnogo smo jadni sa tobom na celu!
    (Yugocinik, 24. jul 2017 13:28)

    # Link komentara

  52. Unutrašnji dijalog o Kosovu - da. Dijalog sa Vučićem - nikako. Zašto? Zato što bi taj dijalog bio samo podela odgovornosti sa narodom za katastrofalne posledice njegove politike devedesetih. Ako bi pristali na dijalog sa Vučićem onda ne vidim razlog da Mira Marković bude ministarka pravosuđa, Šešelj da bude ministar prosvete a Ratko Mladić nečelnik generalštaba.
    (dijalog je zamka za naivne, 24. jul 2017 13:25)

    # Link komentara

  53. Milošević nije dao Kosovo, Đinđić nije, Koštunica nikada, Tadić nikako. Vučić je koliko se sećam konstantno bio protiv ovih "izdajnika". A sada vidimo ko će Kosovo stvarno dati. Lično nikad nisam verovao da će se Kosovo ikada na bilo koji način vratiti Srbiji . Pa ipak ovo bi bila čista izdaja. I na kraju treba da ga slavimo što je "rešio" to pitanje? Ako tako misli, ZAŠTO NIJE RANIJE rekao.
    Sećam se šta je sve govorio kao radikal.
    Ima nešto patološko u njegovom ponašanju. Verujem da nisam prvi koji je to zapazio. I to nikako nije dobro.
    Ako misli da ovo sprovede u delo, neka raspiše REFERENDUM. Pa ako građani tako misle onda da to bude njihova a ne njegova volja.
     (ocekivana izdaja, 24. jul 2017 13:23)

    # Link komentara

  54. Da li iko normalan misli da je njemu do rešavanja ovog pitanja. Obećao je zapadu da će priznati Kosovo ako ga puste da vlada Srbijom i sad oni hoće da ispuni obećano. Mislio je da se provuče Briselskim sporazumom ali gazda traži i formalno priznanje da se Rusi ne bi pozivali na Kosovo. Plus on je već priznao Kosovo a sad bi da se opere nekim dijalogom tipa "debata na javnom servisu" koje je vodio svih ovih godina. Majstore, zakucao si mesto u istoriji.
     (zoran987, 24. jul 2017 13:20)

    # Link komentara

  55. sta je Cedomir Jovanovic govorio pre mnogo godina"NEMOJ DA GUBIMO VREME" Pitanje Kosova je nazalost reseno jos pre bombardovanja Srbije.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (gradjanin, 24. jul 2017 09:55)

    Samo si jedno zaboravio da taj isti Ceda Jovanovi nije nikada dobio na izborima za tu politiku vecinu glasova.
    (glasaci, 24. jul 2017 12:55)

    # Link komentara

  56. Budimo realni, Kosovo nije srce Srbije. Samostalna je država. (nema ironije, samo realnog pogleda.)

    Imajmo m**** pa prihvatimo to i počnimo da gradimo dobre veze sa Albancima.

    U sukobu niko ne profitira...osim onih koji bi trebalo da budu u zatvoru.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Marko, 24. jul 2017 09:58)

    Budimo realniji Kipar je od sredine 70tih podeljen, a realno je tako stanje i danas.
    (realisticnije, 24. jul 2017 12:50)

    # Link komentara

  57. Jel neko definisao nase ciljeve na Kosovu? Npr. ovi sto ga "ne daju", sta oni zapravo zele? Da li imaju resenje za to sto ce Albanci ciniti 25% Skupstine Srbije, sto ce nekad biti u vladi i imati ministre? Sto ce mozda albanski biti jezik manjina i uciti se u skolama? Sto ce zvanicna istorija koju cemo uciti decu morati da uzme u obzir i albanske stavove? Sto je natalitet albanaca puno veci od naseg? Imate li odgovore ili samo puko lupetanje "kosovo je srbija"?
    Sto se mene tice, taj scenario je katastrofalan za Srbiju, nama treba samo sever Kosova, dogovor za enklave i imovinu drzave Srbije na Kosovu.
    (Kiza, 24. jul 2017 12:47)

    # Link komentara

  58. dosao konobar da naplati ceh,za podrsku ovih 5 godina
    (branislav, 24. jul 2017 12:43)

    # Link komentara

  59. Srbija nije u obavezi da prizna nezavisno Kosovo, ali i po rezoluciji 1244 Srbija nema nikakve drzavne ingirencije na Kosovo. Srbija treba da podrzi sve opsti razvoj na Kosovu, ne samo radi srba vec i i drugih, jer ima veliki ekonomski interes. Srbija treba da potpise nekakv mirovni sporazum sa Kosovom, to je moguce i po rezoluciji UN 1244, da se medjusobno sardjuju u svim poljima i da ne prave smetnje u u cljanjenju u medjunarodnim organizacijama. Ne treba zaboraviti ni odluku medjunarodnog suda u Hagu od 2013, da Kosovo imalo legitimno pravo da proglasi nezavisnost. Koju odluku, vlasti na Kosovu vrlo malo su koristili.
    (dejvid, 24. jul 2017 12:28)

    # Link komentara

  60. Konfederacija Severnog Kosova (sa vecinskim srpskim stanovnistvom) sa ostatkom vecinskog Albanskog Kosova. Podela vlasti u Skupstini 50%-50%. Priznanje (takvog) Kosova. Dvojezicnost u ustavu. Autonomija i vezivanje svih srpskih Manastira za konfederalni srpski deo. Mogucnost uspostavljanja specijalnih veza sa Albanijom i sa Srbijom. Svako u svom delu uredjuje pravosudje, skolstvo, policiju, itd (nesto kao u BIH)
    To bi bio polugubitak i poluspas Kosova. Kako ko gleda ...
    (leva cokula na desnoj nozi, 24. jul 2017 12:23)

    # Link komentara

  61. Zar nije Vučić na polaganju zakletve za predsednika rekao da Kosovo mora ostati srpsko?
     (Henri Chinasky, 24. jul 2017 12:16)

    # Link komentara

  62. Srbija je Kosovo dobila kao ratni plen za zelenim stolom
     (goran, 24. jul 2017 10:55) # Link komentara
    Ti ocigledno nemas pojma sta znaci dobiti nesto za zelenim stolom, zar ne? Srbija je vodila krvav rat u kome je osvojila kontrolu nad Kosovom I Metohijom proteravsi Turke,a za zelenim stolom su npr Hrvati I Makedonci dobili granice svoje zemlje
    (misa, 24. jul 2017 12:11)

    # Link komentara

  63. Jedino sto me od svega ovoga zanima je A STA TO KONKRETNO ZNACI?

    Ostalo su fraze
    (mmmmmmmmmmmmm, 24. jul 2017 11:51)

    # Link komentara

  64. Ja iskreno mislim da je Srbija mogla situaciju sa Kosovom riješiti mirnom reintegracijom u svoj sastav, sa eventualnim ustupcima šta se tiče stupnja autonomije, ali opet u sastavu Srbije... da je samo mudrije izabrala saveznika. Da se Srbija priklonila SAD-u sigurno bi prošla bolje. Jednostavno od forsiranja bratske, jednostrane ljubavi sa Rusima očito je da nema koristi.

    Ponavljam mislim da Srbija ako prizna Kosovo radi grešku. Nitko Srbiji ne garantira uopće da će ući u EU, kamoli datum. Jedini kome odgovara ovaj smjer , priznavanje Kosova su Rusi, jer time opravdavaju situaciju na Krimu. I iskreno mislim da nije problem u Kosovu, već kad službena politika Srbije daje izjave tipa "Nećemo birati između Rusije i EU" , "Srbija nikad neće uvoditi sankcije Rusiji" i slično, a službena politika EU je dijametralno suprotna tim izjavama.
     (leptirica, 24. jul 2017 11:46)

    # Link komentara

  65. Tesko da ce AV da se odrekne Kosova, ne zbog Kosova ili EU/USA vec zbog sebe. Kosovo je jedna karta koju svaki politicar koristi kad mu trebaju glasovi ili samopromocija itd, a realnost gradjani ove zemlje vec znaju, a to je da postoji drzavna granica, carina, policija, pasosi odnosno licne karte kada se ulazi u 'nase' Kosovo. 'Samo malo rejting da podignem sebi pa cu tu pricu o Kosovu da zaturim negde kao i do sad sto sam radio'
    (Dragan, 24. jul 2017 11:30)

    # Link komentara

  66. Kosovo je izgubljeno 1912. i 1913. godine kada nismo iskoristili priliku koju smo imali tokom Balkanskih ratova. Ovo danas je samo privođenje kraju mrcvarenja koje traje više od jednog veka. Sami smo krivi.
    (Mihailo, 24. jul 2017 11:21)

    # Link komentara

  67. Ne razumem sve ove komentare! Jeste li vi negde procitali da sad treba da priznamo kosovo i da to Vucic trazi? Nisam ja ni bot ni Vucicev poklonik, jer ideja o resavanju Kosovskog problema nije njegova vec Cankova i Cedina. Ali:
    Nemoramo da priznamo Kosovo kao druzavu, dovoljno je da izgradimo dobrosusedske odnose!!!!! To hoce Evropa. Papir o priznaju netreba, ali da ih nekocimo za sport, za Unesko za ovo za ono. Jendostavno kakav odnos su imale BDR i DDR!!! Pa jednog lepog dana kad budemo kao BDR onda ce hteti sa nama, Ako nebudemo, onda nismo. Ne resavamo mi problem za uvek, vec na zaredni par desetina godina. Da nam deca rastu normalno i a se razvijamo, ako je moguce.
    (Petar Veliki, 24. jul 2017 11:20)

    # Link komentara

  68. Priznati Kosovo i omoguciti mladima koji su ostali u Srbiji da zive normalno i da doprinose svojoj drzavi, umesto da robuju mitovima zbog kojih mladi i odlazr iz drzave i nece da se vrate ni kao turisti.
     (Forteek, 24. jul 2017 11:20)

    # Link komentara

  69. Vucicu, za TO nisi dobio mandat

    Sa TOM pricom CEDOMIRA JOVANOVICA od pre 20 godina, bi na izborima prosao kao sto I ON (C.J) prolazi.

    Srbija INSISTIRA, svih ovih godina,
    da se Zapad drzi SVOJIH PREUZETIH OBAVEZA
    (a koliko smo puta od njih culi da se od Srbje trazi isto?)

    + A to je postovanje Rezolucije SBUNa 1244
    KOJU SU SAMI DONELI
    (A koji se poziva ne GHesinski document koji zabranjuje menjanje granica RATO u Evropi),

    + Nalaz Badinterove komiije
    (da Republicke granice postaju spoljne),
    KOJU SU SAMI DONELI,.itd.
    TO je vazilo za Sloveniju, Hrvatsku, Bosnu, Crnu Goru.,
    VAZICE I ZA SRBIJU.
    Cak je kako si ga TI NAZIVAO "Izdajnik" Dr. Zoran Djindjic u svom poslednjem Interju povezao pitanja KiM sa pitanjem Republike Srpske.
    I nema tu nikakvog zabijanja glave u pesak. Ima samo VESTOG PREGOVARANJA. Da ti pregovaras, i da ispunjavas SVE dogovoreno, druga strana ne ispuni SISTA vazno, a stranci kazu nema veze pregovarajte dalje, ...TO nije pregovaranje.
    TAKO je I SECEROVSKI mogao da pregovara.

    Vucicu, Slobodan Milosevic je izdejstvovao:
    1. Dejtonski sporazum (sa Republikom Srpskom)
    i
    2.REZOLUCIJU 1244 (koja reafirmise nas suverenitet)
    I TO POD BOMBAMA
    A ti ces Kosovo predati tek tako!

    Ne zamenjuj teze, Vucicu, Kosovo nije "izgubljeno odavno" (iako su greske cinjene), vec ako ode - TI SI GA DAO

    Ako je Djindjic Izdajnik, Milosevic kriminalac, sta si ti onda?

    Ovo je izdaja u najav
    Samo me zanima koji je rok da "Zavrsis posao" kao S.Mesic
    (Petar S., 24. jul 2017 11:16)

    # Link komentara

  70. Ljudi to je nezavisna država i tačka,a ovi što pričaju da je to bilo srpsko pa to je tragikomično neznanje.
     (Saki, 24. jul 2017 11:13)

    # Link komentara

  71. Ako se uzme u obzir ko odlucuje o svemu u svetu, redosled koraka je jasan. Otklon od Rusije i podrska Amerike, resenje Kosova, EU/NATO. Kao CG pametno... polako.
     (ko jel ja, 24. jul 2017 11:10)

    # Link komentara

  72. Najbolja metafora za Kosovo je deo sopstvenog tela koji boluje od gangrene: koliko god ti je zao u ovom trenutku da se odreknes, svi ostali ishodi su mnogo gori.

    A podsetio bih ljude da posed teritorije u danasjem svetu nije toliko kljucan kao pre 100, 200 godina (pogledajte Dansku, Svajcarsku, Luksemburg, Singapur...iz komsiluka Sloveniju...)
     (danny boy, 24. jul 2017 11:06)

    # Link komentara

  73. Da rezimiramo: kad si u opoziciji, onda pravis barikade a predsednika proglasavag ustasom i rusis gradove... A kad dodjes na vlast, onda stavis naocare i vodis dijalog. Ta startna pozicija je potpuno nenormalna, da ljudi koji su odgovorni za destruktivnu politiku, za raspad zemlje i unistavanje gradjana sada sede kao moralne gromade. I drugo, atmosfera u drustvu je danas stalno ratna: Sasa Jankovic je "ubica", Jeremioeva zena je najveci narko bos, planiraju se atentati, jure se spijuni... U Skupstini glavnu rec vode Martinovic i Risticevic. Sto se mene tice, mozes da povuces te ljude, iskreno se izvinis gradjankama i gradjanima Srbije za politiku 90ih i za nasilje koje si ako ne sprovodio onda podrzavao i opravdavao, vratis nam kakvo-takvo ekonomsko i ljudsko dostojanstvo, prekines medijsku kretenizaciju i sikaniranje, i onda moze da pocne taj dijalog. A sve drugo su prazne price. Veliki pozdrav od jednog gradjanina.
    (zimzeleni, 24. jul 2017 11:05)

    # Link komentara

  74. A zašto tek sad da budemo realni ?
    A zašto baš ti koji si se celog života borio protiv te realnosti da je prizivaš ?
    (gvardijan, 24. jul 2017 11:00)

    # Link komentara

  75. Uobičajena samopromocija, prepuna fraza, u kojoj nije rečeno ništa, samo su na veliku gomilu nabacane "mudrosti", koje nemaju značaja i ne nose odgovornost...
    Od "velikog" vođe ništa novo, ništa bitno, i ništa upotrebljivo...
    (magarac sa velikim.... repom, 24. jul 2017 10:59)

    # Link komentara

  76. Ko si ti da govoris u moje ime?Nisi ona dicna proslost,krvava srpska istorija,herojstvo i cast kojom se divimo.Nisi ni vernik,ni casni vojskovodja,ni govornik,nisi Arsenije Carnojevic,Dusan Silni,Nikola Tesla,nisi ni deo gvozdenog puka,ni Obilic,ni Crni Djordje,ni Obrenovic.Ni Srbija ni Kosmet nisu tvoj privezak oko kljuca da ga samo skines i zaboravis.Ja se Kosmeta odreci necu,Kosmet je u mojoj dusi i mom srcu,pa makar umrli od gladi svi izdajnici kao ti.Moja porodica,moje cerke i sinovi,nikada ga se necemo odreci.
    (Miki, 24. jul 2017 07:50)

    Sjajno!
    Molim te napisi koje napore ulazes za postizanje tog cilja ili se sve zavrsava na praznim recima kao i kod svih drugih?

    Ta krvava proslost koju pominjes,najvecim delom je fikcija,posto o Kosovskom Boju,najvise se zna iz narodnih pesama,a koliko su one pouzdane,to je tek za posebnu raspravu.
    Ne Kosovo nije niciji privezak,a pogotovo nije nas,posto smo ga ne tako mudrom decenijskom politikom,uspeli da izgubimo.
    Srecom,doslo je vreme da vise ne moze da se osvaja vlast praznim pricama o odbrani tog dela zemlje,tako da je vreme da se suocimo sa realnoscu.
    (Simsir, 24. jul 2017 10:57)

    # Link komentara

  77. Kosovo je mitologizovano u politicke svrhe i sada je tesko objasniti narodu da ga se moramo odreci. Neuporediv je bio gubitak Vojvodine za Madjare pa niko u Madjarskoj nije zbog toga proglasen za izdajnika. Kada smi uzimali Vojvodinu u to vreme dvadeset puta razvijeniju od Srbije sa najguscom zeleznickom mrezom u Evropi,kanalima za navodnjavanje,ribnjacima,putevima,skolama i bolnicama dok vecina Srba nije znala ni sta je WC nije se niko obazirao na Madjare jer najvaznije je bilo da smo mi vecinski narod u pokrajini. Sada su Albanci vecina odlucili su da nece sa nama i molim lepo ili cemo se pomiriti sa njihovom voljom ili rat. Kakve glave ,pesak,popovi i vracare. Ponovo se politizuje Kosovo zarad licne politicke promocije.
    (Siniša, 24. jul 2017 10:56)

    # Link komentara

  78. Srbija je Kosovo dobila kao ratni plen za zelenim stolom.Imali ste 100 godina da od nje napravite prosperitetnu sredinu.Niste hteli,mogli žao nam je.Pored toga ste hapsili njihovo rukovodstvo (Vlasi,Rugova) sad uživajte u vašoj rukotvorini.Može Kosovo u Srbiji ali onda Albanac da bude predsednik države ili skupštine.
     (goran, 24. jul 2017 10:55)

    # Link komentara

  79. Opet okreces temu naustrb sustine koju uvek samo blago oceses. Objasnjavas nam da je dijalog potreban i nuzan. Pa svako normalno bice u Srbiji zna da su dijalog i otvoreni razgovori jedini nacin za pronalazenje odrzivog resenja. Dakle - dijalog i razgovori "pod obavezno"! Ali, pre toga, prvo u samoj Srbiji treba kreirati uslove za otpocinjanje razgovora. Sta to znaci? Pa to je sloboda medija, sloboda stampe, sloboda televizije, sloboda izrazavanja, sloboda iznosenja misljenja ... Dakle, potrebno je "odnegovati" i "procistiti" bolesne medije (informer, pink, rts, ...) i bolesnu Skupstinu a za to su potrebne najmanje 2-3 godine. U situaciji slobodnih medija svako ce moci slobodno da iznese svoje misljenje i svoj stav bez da bude pogresno interpertiran, prokuzen i osudjen za veleizdaju srpskih interesa, da ga proglase za sorosevog placenika, itd itd. U prevodu - sve ono sto si zatrovao u ovih 5-6 godina treba prvo dekontaminirati. Nema bez toga srpsko-srpskih razgovora. To je valjda vise nego jasno?!
    Zapad ti je tolerisao preko svake mere bas sa ciljem da se dodje do ove situacije. Sada ces morati sam da pokusas corbu koju si skuvao. Nece ti biti prva kapitulacija u zivotu. Navik'o si ti vec na to. Jedino mi je sto to uvek ide na nasu stetu.
    (srrrrrrrrrdjan, 24. jul 2017 10:54)

    # Link komentara

  80. Unutrasnji dijalog sa narodom? Pa narod ima najvise predstavnike u narodnoj Skupstini u kojoj vi i vasi klakeri brutalno ne dozvoljavate nerodnim poslanicima da otvore usta? O kakvom se "dijalogu" usudjujete da govorite, vi koji ste ukinuli svaku mogucnost dijaloga i uveli nasilni monolog u kome vi govorite sami sebe pitate i odgovarate? Ovu ste corbu zakuvali potpisima i "usmenim dogovorima" u Briselu. Tu corbu cete ovoga puta sami da kusate. kao pripadnik srpskog naroda nemam nameru sa vama da vodim nikakav dijalog ni na jednu mogucu temu. Ako hocete istinski dijalog sa narodom onda jedino sto mozete da uradite jeste da raspisete referendum.
    (Jovan, 24. jul 2017 10:53)

    # Link komentara

  81. Sto pre resiti pitanje Kosmeta. Podrska.
    (Danijela, 24. jul 2017 10:53)

    # Link komentara

  82. Pa i bilo je vreme…kuvao si corbu 90-tih sa svojim guruom Seseljem I idolom Zlobom a sad je doslo vreme da se ta corba I posrce. Ako. I jeste posteno da ti budes taj koji ce reci neobavestenom narodu da je Kosovo druga drzava. Kosovo jeste izgubljeno I ne sada I ne juce, izgubljeno je ono jos delanjem I nedelanjem srpskih komunista a Zlobina garnitura sa podrskom vas radikalskih podrepasa je udarila poslednji esker u kovceg zvani Kosovo. Ja razumem, politika je to, volis da uvijes u oblande, ali prekini da trujes narod , da smo uvazeni u svetu, da imamo progres, bla, bla…niti nas ko zarezuje, niti smo nesto vazni, niti imamo neki napredak. Gledaj ako mozes da se resis tog balasta oko nogu drzave Srbije, jer ako se ne otresemo danas Kosova, onda ce nasa deca da gledaju iz dijaspore kako se teritorija Srbije, mrcvari I smanjuje deo po deo sledecih 50-tak godina. Ako sad shvatimo da smo u g..nima do guse, mozda I napravimo neke temelje za nov pocetak, a onda za 50-tak godina, ko zna…mozda se na Kosovo I vrati srpski zivalj. Nista nije vecno, pa ni danasnja bedna situacija, samo ako pametno I razumno okrenemo novi list.
    (Zoran Simic, 24. jul 2017 10:47)

    # Link komentara

  83. Narod, bar onaj deo koji misli svojom glavom, ne zabija glavu u pesak, nego stvari naziva pravim imenom. Kada je prosle godine 5.oktobra cak i Marko Djuric u trenutku izliva iskrenosti stvari nazvao pravim imenom i zahtev kosovske strane u vezi Telekoma nazvao ultimatumom, vi ste rekli da to nije ultimatum nego da su to razgovori. I, sta danas imamo? Imamo to da sam silom bio primoran da uzmem karticu MTS-a, a da niti ko moze da me dobije, niti ja koga mogu da dobijem. Pravim ogromne troskove jer mobilne pozivam preko fiksnog, a uz sve i dalje niko ne moze da me dobije na mobilni. A svi znamo da ce to tako ici do maja 2018-te kada cemo svi morati da uzmemo 047, a u medjuvremenu cemo kad pozivamo sa fiksnog nekog u C.Srbiji morati da umesto nule pozivamo +381 jer ce Kosovo imati svoj pozivni +383. Isto nas ceka i u vezi EPS-a, a odskora je valjda vec svima jasno i po pitanju zdravstva i prosvete. Jedino sto se to zasad ne zove integracija, nego "transformacija".

    Da li Vam ovo sto ja pisem lici kao zabijanje glave u pesak?
    (Bob Rock, 24. jul 2017 10:46)

    # Link komentara

  84. Napokon da neko ozbiljno krene na rešavanje problema Kosova.
    (Fića, 24. jul 2017 10:42)

    # Link komentara

  85. Veliko bravo, svaka cast Predsednice!
    (oko, 24. jul 2017 10:39)

    # Link komentara

  86. Mogu da kazem da se kao nekadasnji clan LDP-a i sadanji simpatizer pokreta Sase Jankovica, u potpunosti slazem sa Vučićom. Svaka cast i samo napred, jer bar 80% gradjana misli kao vi.
    (goran, 24. jul 2017 10:07)

    # Link komentara

  87. Mnogo pre Vucica datira problem KIM.
    (Ceca, 24. jul 2017 10:01)

    # Link komentara

  88. Nezgodna tema, ali mora i to da se završi istoriski su pravljene velike greške a neke i u skorijoj to mislim kad je Dobrica Ćosić pokrenuo moguća rešenja isti gosp. Vučić ga je dočekao na nož ali i to nije problem čovek se promenio i sad potpuno drugačije vidi realnost što je njegovo pravo a i pravo većine koju on predstavlja, medjutim mi srbi sa KiM-a a posebno južno od Ibra imamo problem upravo sa ljudima koje je on postavioo na čelu privremenih organa i na čelu upravnih okruga. To su sve osobe koje su prodale imovinu i nažalost tim osobama se više veruje od ljudi koji nisu prodali ni pola metra, zato imamo problem u budućim razgovorima o nama ako se ovako nastavi razgovaraće i dogovaraće se neko ko je već jednom nogom u centralnoj Srbiji.
    (slobodan, 24. jul 2017 10:01)

    # Link komentara

  89. Ne mogu da verujem, slazem se sa predsednikom. Dajte ljudi da presecemo i krenemo malo. Pitam vas, sta biste sada radeli sa Kosovom u sastvu Srbije ? Dobili bi njavecu opozicionu stranku koja bi kada tada dala premijera Albanca. Da li to zelite ?
     (mr.wolf, 24. jul 2017 10:00)

    # Link komentara

  90. Da su nasi casni preci "resavali" pitanje Kosova i drugih potlacenih teritorija pod Osmanlijama na nacin na koji to sada predlaze Nas Voljeni Predsednik , danas bismo ziveli u beogradskom pasaluku (kad malo bolje razmislim, upravo tu i zivimo), dahije bi nam i dan-danas ubirale harac ((kad malo bolje razmislim, upravo to sada i rade), zulumcari bi se vozili nasim putevima (kad malo bolje razmislim, upravo tu se o vozikaju), decu bi nam i dalje odvodili u janicare (kad malo bolje razmislim, ode pola Sandzaka u Irak i Siriju, i to dobrovoljno), a pravo prve bracne moci propadalo bi kabadahijama (kad malo bolje razmislim, to pravo imaju i sada).

    Naravoucenije: na brdovitoj zemlji na Zapadnom Balkanu, tur ti je uvek u zivom pesku, bez obzira da li ti je glava u pesku ili van njega.
    (DEDA CVETKO, 24. jul 2017 09:59)

    # Link komentara

  91. Budimo realni, Kosovo nije srce Srbije. Samostalna je država. (nema ironije, samo realnog pogleda.)

    Imajmo m**** pa prihvatimo to i počnimo da gradimo dobre veze sa Albancima.

    U sukobu niko ne profitira...osim onih koji bi trebalo da budu u zatvoru.
     (Marko, 24. jul 2017 09:58)

    # Link komentara

  92. šetač....nije ga zapad naterao da proda Kosovo nego je on to sam uradio jos devedesetih sa Slobom,Seseljem,Tomom,Vulinom,Majom,Dacicem....nije zapad uveo sankcije Srbima na Kosovu,Hrvatskoj,Bih nego Sloba,Seselj i ovi danasnji.Nije zapad pokrao stednju i izneo milijarde iz zemlje nego svi gore pomenuti,i nije zapad delio u sred bombardovanja vile i stanove po Beogradu izmedju sebe nego su to radili upravo gore pomenuti,Tomi stan od 140 kvadrata,Vucicu od 170kvadrata,Sloba uzeo vilu koju je Mira prodala pre pola godine za 3-4 miliona evra,Seselj,Maja...
     (coki, 24. jul 2017 09:57)

    # Link komentara

  93. sta je Cedomir Jovanovic govorio pre mnogo godina"NEMOJ DA GUBIMO VREME" Pitanje Kosova je nazalost reseno jos pre bombardovanja Srbije.
     (gradjanin, 24. jul 2017 09:55)

    # Link komentara

  94. vidi se da 89% ovde ni ne cita a ni ne razume. dijalog znaci da ce se pricati o tome pa onda o reakciji mozda odluciti. znaci ne odlucuje on nego narod ce
     (boban, 24. jul 2017 09:54)

    # Link komentara

  95. Potomatvu moramo stvoriti uslove da zive bez ikakvog pritiska.
    (Nesa, 24. jul 2017 09:52)

    # Link komentara

  96. Sine nemoj ti Izrael da uzimas u usta, Izrael je drzava, Srbija je.... pa ne znam ni kako to sebi da objasnim a ne drugima... Da li si ti bre covece svestan koliko mojih drugara koji su sada i ranim 30-im ili kasnim 20-im godinama je napustilo zemlju i uzelo pasose drugih drzava zbog politike u Srbiji?!? Od 30 ljudi koliko nas je bilo u razredu 25 vec zivi u inostranstvu, a ovih 5 ceka da ode... i svi ti mladi ljudi osnivaju porodice i radjaju decu tamo preko sto znaci vratice se NIKADA!!! Pa ti i dalje pricaj kako ce za dve godine da bude bolje...
     (DuleS, 24. jul 2017 09:51)

    # Link komentara

  97. Ja sam 1991.-e imao 30 godina i bio protiv rata - ti Vučiću nisi, nego si pozivao na rat ! Ja nisam hteo da učestvujem u ratu, ali su me mobilisali i poslali,- nisam odbio i time sam i u sopstvenim očima postao "upitan" ! Ti Vučiću si se bavio samo propagandom , baš kao i danas - samo obrnutom . Pri tom ste ti i bratija oko tebe vrlo bogati a ja siromašan ! Samo još da ja i ostali danas pokrijemo tvoju savest koju ionako nemaš, baš kao ni morala ni poštenja , jer da je tako svi vi koji ste makar i jednu reč rekli "za" rat , morali ste nestati sa političke scene !
    (sojer, 24. jul 2017 09:49)

    # Link komentara

  98. eno u nedeljniku ima objasnjeno kako je to Irska resila sa svojim severnim delom. Mislim da bi to bilo idealno resenje..
     (Marko, 24. jul 2017 09:48)

    # Link komentara

  99. Zabijanje glave u pesak koštalo nas je lepog života i mirne budućnosti.
    (psiholoskinja, 24. jul 2017 09:46)

    # Link komentara

  100. Sad nam je prilika da resimo problem Kosova i ako je propustimo ko zna sta ce biti ubuduce!Zna to i Vucic i zato i hoce da iskoristi jacanje Srbije da bi dobio sto povoljnije resenje za Srbe na KIM
    (dex, 24. jul 2017 09:46)

    # Link komentara

  101. Realnost je da svako vracanje kosova Srbiji vraca problem buducim generacijama, ma koliko ja zeleo da kosovo bude u sastavu Srbije. mi sa tom teritorijom dobijamo preko 2 miliona albanaca i dobijamo najjacu opozicionu partiju gde ce albanci pored albanije odlucivati i u Srbiji.
    (Dario, 24. jul 2017 09:41)

    # Link komentara

  102. Bravo predsednice! Priznati Kosovo odmah i uci u EU i NATO. Dosovci nisu imali hrabrosti, lagali su 12 godina gradjane da je ' Kosovo Srbija'. Nas narod je dosta propatio zbog nekoliko hiljada Srba sa Kosova, onih iz Krajine i BiH, ne misleci na sebe. Vecina clanova i simpatizera SNS-a, narocito penzionera razmislja kao predsednik i zelimo u EU zarad buducnosti nase dece. Ovo je drzavničko razmisljanje, puna podrska predsedniku Vucicu.
    (penzioner, 24. jul 2017 09:40)

    # Link komentara

  103. @Car je go : nažalost, nijedno od datih analogija ne pije vodu. Indija i pakistan nemaju spor u vezi priznanja, već u vezi granica ( Kašmira), i nema Indija problem sa Pakistanom, nego Pakistan sa Indijom. Izrael ima problem jednog grada sa Palestincima ( Jerusalima), i spreman je priznati nezavisnost Palestine ako Palestinci pristanu da je Jerusalim prestonica Izraela. Kiparski Grci su sami na referendumu odbili ponovno ujedinjenje sa kiparskim Turcima, ali i dan danas vode pregovore. I u kopnenoj Kini i na Tajvanu žive Kinezi, pa to nije pitanje zemalja, nego pitanje priznatih vlada ( i Peking i Tajvan sebe zovu Kineskom republikom). To je bilo isto i sa Nemcima dok se nisu ujedinili. Ako se upoređuje, jedino poređenje se može vršiti sa Kiprom, ali nasuprot Kipra, kosovski Albanci ne žele da budu deo Srbije.
    (Radoznao, 24. jul 2017 09:33)

    # Link komentara

  104. Nista se ne sme ostavljati narednim generacijama.. Boricemo se da se sve resi.
    (Djoka, 24. jul 2017 09:32)

    # Link komentara

  105. Što se pre suočimo sa problemom i prihvatimo realno i moguce ,pozelji i potrebno .. resicemo taj problem ,izbeci sukob
    (Bane, 24. jul 2017 09:28)

    # Link komentara

  106. Mogu po prvi put reći da sam potpuno u pravu sa vučićom. Svaka čast i samo napred, jer ogromna većina građana misli kao vi.
     (Aleksandar Veliki, 24. jul 2017 09:28)

    # Link komentara

  107. Nemoze jedan covek da odlucuje o vaznim pitanjima nego to se ide na referendum pa narod odluci!
    (Nikola, 24. jul 2017 09:26)

    # Link komentara

  108. Pitanje kosova je vrlo skatljivo i tu mora da se pazi....i najiskusniji politicari zaziru od te teme a problem se samo povecava. Ako ga ne resimo danas osade za sutra i tako do veka a problem sve veci veci. Kljuc uspeha je dijalog ali i Albanci moraju da pokazu malo vise interesovanja. Nece biti lako.
    (LOGAN, 24. jul 2017 09:22)

    # Link komentara

  109. Gadna tema, ne bih mu bio u koži.
    (patrijota sa misijom, 24. jul 2017 09:21)

    # Link komentara

  110. Dragi moji, CAR JE GO!!! Ostavimo za trenutak temu Kosova po strani i pogledajmo tu "realnost" u kojoj se krcka Srbija. Nijedna institucija drzave ne funkcionise. Postoji privid ali je to samo privid. Formalno imamo i sud i polociju i poresku upravu i Centre za socijalna rad i ambasade i ... Realno imamo radne logore sirom Srbije. I to radne logore, fobrim delom, placene nasim novcem! Rezultat, ko god ima ispod 40 godina, a moze da hoda, otisao bi iz zemlje. Ovaj demagog ce dovesti do toga da ce "realnost" biti da nema nicega u nasledje. Niti ce imati ko da nesto nasledi niti ce biti necega za nasledje!!! Poslednji je trenutak da se kormilo usmeri ka ocuvanju nacije. Da se vrati smisao zivotu u Srbiji, da se zanovi stanovnistvo, vaspitaju deca... u suprotnom nema Srbije. Nama je danas visak prostora u centrLnoj Srbiji i svakim danom je taj visak veci. Ako se kao nacija zanovimo, pitanje Kosova treba ostaviti toj zanovljenoj naciji. Ako se ne zanovimo...
    (Tatko na botovi, 24. jul 2017 09:20)

    # Link komentara

  111. Konacno nesto oko cega se svi slazu i oko cega smo jednistveni, bravo! SNS, DS, SDS,SDP, LDP,SPO, SPS,JUL,NS, DJB,pokret Sase Jankovica.., svi se slazu da treba priznati Kosovo i raditi na normalizaciji odnosa dve drzave. Svaka cast Vucicu sto je doveo do ujedinjenja bar 90% gradjana.
    (bane, 24. jul 2017 09:20)

    # Link komentara

  112. @djuro 24.jul 2017.8:13

    Ne misle svi kao vi, srecom....
    Procitajte pazljivo sve komentare, pa cete videti da bar polovina stanovnika Srbije misli da je ta prica sa Kosovom davno zavrsena, i da samo treba staviti tacku...

    Setite se, od 1945. sve republike su davale pare za" nerazvijeno" Kosovo, a to nije bilo dovoljno da ih odvrati od namere da se otcepe...Da ih odvrati od povremenih surovih i jezivih stvari koje su cinili kosovskim Srbima da bi ubrzali njihovo iseljavanje....

    Vi kao da sve to ne znate?
     (twins..., 24. jul 2017 09:19)

    # Link komentara

  113. Juce saljes voz na KiM sa natpisom Kosovo je Srbija na 100 svetskih jezika... a danas pricas o 'novoj realnosti'?!?!?
    O toj 'novoj realnosti' Hasim Taci prica vec 10 godina.
    Oduvek sam govorio da Vucicu treba da dignu spomenik u sred Pristine, ne manji od jarbola od 200m. Vise je ucinio za nezavisno Kosovo od Klintona, Busa, Tacija i Hardinaja ZAJEDNO!!!
    (Kale brdo, 24. jul 2017 09:19)

    # Link komentara

  114. Ti si sam pre 5 godina, kada si vodio kampanju posle koje si dosao na vlast u jednoj emisiji rekao da za Srbiju vidis svetlo na kraju tunela i Kosovo u Srbiji. Predsednice, mi nismo skoro bili u ovakvom mraku!
     (DEMOS, 24. jul 2017 09:18)

    # Link komentara

  115. Izgleda da se zaba dovoljno raskuvala, kada je nas vodja usvojio recnik zapada - "Realnost".
    (BV, 24. jul 2017 09:17)

    # Link komentara

  116. Posteno
    Reci narode sta zelis ?

    Moja prognoza: 66% Srba nece Tacija za ministra odbrane Srbije.

    Uradi Vucicu kako narod se izjasni. Referendum !!!
    (rade, 24. jul 2017 09:15)

    # Link komentara

  117. Desavalo se da neki narod u sukobu sa drugim narodom izgubi zemlju.
    I to dosta zemlje.
    Na primer,
    Paragvaj je izgubio skoro polovinu svoje teritorije u ratu sa Brazilom.
    I sta ce ljudi shvatili su.
    Meksiko je izgubio takodje veliki deo svoje teritorije u ratu sa SAD.
    I oni su shvatili da nikad nece vratiti tu zemlju.
    Izgubili su i mnogi drugi narodi deo zemlje u ratu sa drugim narodima,
    Nemci,
    Poljaci,
    Svedjani.......

    Ali nikada se nije desilo da se udruzi koalicija mocnih zemalja, da bi uzela nekoj drugoj zemlji njenu teritoriju, koja je stvarno njena bila, stotinama godina.
    Osim Indoneziji( i jos mozda nekom), pola jednog malog i nebitnog ostrva, KOJE JE UZGRED ZAUZELA, PRE OKO POLA VEKA.
    ALI CAK NI INDONEZIJA DANAS NE BI VRATILA TU POLOVINU OSTRVA, JER JE TADA BILA U EKONOMSKOM HAOSU.

    Hoces Vucicu da se odreknemo nase vekovne zemlje, NASE ZEMLJE, radi toga sto smo sada u polozaju u kakvom smo.
    Pa da su nam preci bili takvi, nijedan Srbin ne bi ostao posle Turaka.


    Ako imas svoju zemlju, svoj plac, hajde da ti dodje neki Albanac i naseli se na tvoju zemlju i sutra je proglasi svojom.
    Bi li pristao?
    (PROPAO NA SVIM DRZAVNIM,DOKTORIRAO NA PRIVATNOM,MINISTAR, 24. jul 2017 09:15)

    # Link komentara

  118. trebalo ga je priznati 91god kad i hrvatsku sloveniju i ostale republike... makar ga treba priznati sada. Da skinemo jedan veliki problem sa ledja da se bavimo sami sobom... Ali mi ne zelimo da uredjujemo nasu srbiju a kamoli neko kosovo na kojem zivi minoran broj srba i dva miliona albanaca...mi samo volimo
    da pricamo o rusiji americi kosovo nato kina...a dvoriste nam je u haosu i niko nece da menja nista... Ja sam pre 2 godine uspeo da odem za nemacku i nije mi zao ,jedino mi je zao ljudi koji hoce ali ne mogu zbog pasosa papira... pljujete ovog Vucica ali je covek bar realno sagledao probleme i bar nesto pokusava da menja na bolje...kako se god kome svidjalo ili ne Srbija nije niti ce u skorije vreme imati boljeg od vucica
     (android, 24. jul 2017 09:13)

    # Link komentara

  119. Poenta je u tome da se ovi zalazu da se to pitanje resi. Ne ostavljaju status quo kao neki prethodni.
    (2905, 24. jul 2017 09:12)

    # Link komentara

  120. Koja je razlika između onoga što ste sami dali ili prodali (pod pritiskom ili bez pritiska) i onoga što su oteli (silom ili pod pritiskom)? Razlika je ogromna. Ruski car je prodao Aljasku Amerikancima (cena nije važna) i time se zauvek odrekao Aljaske i oduzeo pravo svojim potomcima da na primer za 99 godina povrate Aljasku u sastav Rusije. Prodato je prodato i više nikada neće biti tvoje ma kako se promenile okolnosti u budućnosti. Kosovo i Metohija ne pripada samo nama, ono pripada našim precima kao što pripada i našim potomcima. Šta će biti upisano o našoj generaciji u istoriji Srba koja je duga najmanje 7525 godina? Da li će nam Albanci dozvoliti da Kosovski boj vodimo na Kosovo Polju, kada dođe vreme za to, ili ćemo boj voditi ispod zidina Kalemegdana?
    (Branko, 24. jul 2017 09:10)

    # Link komentara

  121. Ponekad imam utisak da je većina komentara izašla iz jedne iste štamparske prese.
    Ali, što se tiče Vučića i njegovog poziva na dijalog, teško da više ima prostora da Srbija napravi više ustupaka oko Kosova osim da ga prizna, što, naravno, ne bi promenilo realno stanje na terenu.
    Oni koji govore u prilog tome nikad ne navode nikakve argumente niti šta (i kako) bi se promenilo nakon tog priznanja.
    S tim u vezi je i da nema nijedne države koja je priznala unilateralnu secesiju svoje teritorije, čime bi i formalno pravno pogazila svoj suverenitet.
    Ali s obzirom da je suverenitet luksuz koji Srbija (ali i mnoge znatno moćnije zemlje) ne može sebi da priušti, gubitak suvereniteta dođe kao neka dosadna poštapalica većini građana koji su zauzeti preživljavanjem i zatrpani medijskim smicalicama.

    Gotovo niko u stručnoj javnosti nije stavio Kosovo u širi kontekst, već se ta tema koristi u mnogo prizemnije svrhe.

    Što se samog teksta tiče, radi se o gomili uopštenih fraza ispražnjenih bilo kakve sadržine. Vučić ne predlaže nikakva konkretna rešenja već samo ponavlja raniju retoriku o Kosovu kao "kamenu oko vrata" i da će tobože skidanje tog kamena doneti magično rešenje svih problema.
    (Mairon, 24. jul 2017 09:10)

    # Link komentara

  122. Podrska Predsedniku! Vreme je da se resi pitanje Kosova, a ne da to prenosimo na sledecu generaciju.
    (Pera, 24. jul 2017 09:10)

    # Link komentara

  123. Priznati Kosovo bez odlaganja.Uci u EU i NATO. i povesti ovu jadnu zemlju u bolje sutra.Ako do sad niko nije imao hrabrosti za tako nesto budi ti predsednice.Narod Srbije ne moze vise da cami samo zarad interesa nekoliko hiljada Srba na Kosovu.Dosta smo zrtava podneli zbog Srba iz kraine BIH. Kosova a da na sebe nismo gledali.Vsljda je dosta.
     (srce sumadije, 24. jul 2017 09:06)

    # Link komentara

  124. Ako se reši ovog pitanja i uvede Srbiju u EU istorija će ga zabeležiti kao najvećeg srpskog vođu. Svestan je toga pa će to i napraviti. Kako i po koju cenu , .we will see...
    (misija, 24. jul 2017 09:05)

    # Link komentara

  125. Dva puta je pokusavao da bude gradonacelnik i da mu se slika nadje u starom dvoru.Onda je posebno naglaseno da je on PRVI potpredsednik vlade.kada je postao predsednik vise niko nije bio PRVI potpredsednik. Sada je postao predsednik Srbije. Ali gotovo sam siguran puca i Naobelovu nagradu za mir sa Tacijem. Uskoro ce poceti ispiranje mozga gradjanima Srbije da je za Srbiju dobro da prizna Kosovo
    (Srbenda, 24. jul 2017 09:05)

    # Link komentara

  126. Pitam se stalno kako bi bilo ako bi se nekim čudom vratilo Kosovo u okrilje mama Srbije.
    I,onda budu izbori, i izađu svi Albanci ujedinjeni za neku njihovu stranku; da li to znači da bi onda sastav poslanika bio sasvim drugačiji u Skupštini? Da li to znači da bi Albanci, ako ne dobili te izbore, ušli u velikom broju u Skupštinu, i čak možda bili u Vladi Srbije.
    Ja se ovo ne šalim, niti želim da bude smešno; ima li iko da mi odgovori šta bi bilo kad bi bilo??
    Hvala unapred!
    (Vanja Petrović, 24. jul 2017 08:45)

    Neće vm niko odogvoriti, nego će vam lupati minuse i uzvikivati da je Kosovo srce Srbije. Problem je u emotivnim donošenjem odluka, pa zatim krivimo ceo svet jer radimo za 300e.
    (MiM, 24. jul 2017 09:04)

    # Link komentara

  127. Budimo realni.Beše jedna zemlja.Zvala se Srbija.
     (Zoran Simić, 24. jul 2017 09:04)

    # Link komentara

  128. Samo dijalogom i mirnim putem mozemo da postignemo svoje ciljeve na Kosovu.
    (AS, 24. jul 2017 09:04)

    # Link komentara

  129. Konačno je neko rešio da kaže istinu i hvala Vučiću zbog toga. Što pre shvatimo da je Kosovo izgubljeno, pre ćemo krenuti napred. Većina članova i simpatizera SNS-a razmišlja slično kao i naš predsednik. Ovo je državničko razmišljanje, a oni koji su dozvolili da se Kosovo dobije nezavisnost treba da odgovaraju. Svi mi dobro znamo ko je bio na vlasti u vreme kada je Kosovo postalo nezavisno i javna je tajna da su milijarde eura otišle u privatne džepove ne bi li Kosovo postalo država. Podrška predsedniku
    (Marko Naprednjak, 24. jul 2017 09:03)

    # Link komentara

  130. Meni se cini kako Vucko sjece granu na kojoj sjedi. Cijelu karijeru gradi na nacionalizmu , sve ostale delove je tesko kiksao . Plate niske narod vec gubi zivce, onaj deo koji ga podrzava zato sto kao cini sve suprotno od demokrata ,sada ce dobiti teski samar. Da li je ovo kraj Aleksandra Vucica?
    (nadamo se, 24. jul 2017 09:03)

    # Link komentara

  131. Došlo je vreme da se sve reši mirnim putem.
    (AKI, 24. jul 2017 09:03)

    # Link komentara

  132. Najveci pobednik na politickoj sceni, bez sumnje je Cedomir Jovanovic i LDP! On je sve ovo pricao od 2005, borio se za nezavisnost Kosova, legalizaciju gej brakova, Evropu bez alternative, priznavanje genocida u Srebrenici, hapsenje srpskih generala.., i sta je epilog? LDP spao na 1% podrske, maltene se stranka ugasila a Vucic sa politikom LDP-a na 55%.
    (ko je ovde lud, 24. jul 2017 09:01)

    # Link komentara

  133. Nasi potomci treba mirno da zive.
    (Ana, 24. jul 2017 09:00)

    # Link komentara

  134. Naravno da treba resiti taj problem i ne ostavljati ga nasoj deci.
    (Maki, 24. jul 2017 08:58)

    # Link komentara

  135. Mudri, premudri Predsednice. Sve sa velikim zakasnjenjem otkrivas: prvo Maks Vebera, potom EU(autorski tekst u Danasu gde kazes da smo prespavali pad berlinskog zida) i sada potrebu o unutrasnjem dijalogu ( nismo razumeli albansku potrebu). Elem, moj Predsednice tvoje UCENJE i naknadna pamet u politici nas SKUPO KOSTA. Ti i tvoji radikali ste drzali Milosevica na vlast i dobrano doprineli njegovom ucvrscenju. Borba protiv Eu i Kosova odnosno borba protiv "domacih izdajnika i stranih placenika" te je "proslavila". Da nismo narod pileceg mozga i kratkog pamcenja ne bi imao prilike da pises ovakve nebuloze. Pisca Ćosica i predsednika Akademije nauka Medakovica ste (Seselj, Toma, Ti) na krst razapinjali zbog predloga da se Kosovo podeli. Tada, tih ddvedesetih vise ste verovali istoricarima Ekmecicu, Kresticu... To je bila prilika (podela Kosova) da se delom poprave sve gluposti koje smo na Kosovu pocinili od 1912. Danas, jedan od najzasluznijih sto smo izgubili sve na Kosovu hoces unutrasnji dijalog. Ti si poslednji koji na to imas pravo. Posle povratka iz posete Americi dirrktno i to pismeno trazis unutrasnji dijalog. Jel' to odradjivanje domaceg zadatka? Ne peres li to bografiju Predsednice?
    (Milutin, 24. jul 2017 08:58)

    # Link komentara

  136. Ajde Lideru, kome uvaljuješ vruć krompir za ovu odluku – Brnabićki, Dačiću ili Vulinu? Ne brini, znamo mi da ti nikad ne bi isprljao ruke.
    (Riki Lugonjic, 24. jul 2017 08:57)

    # Link komentara

  137. Ne tako davno je Ceda bio izdajnik zbog ovoga.Sta se to promenilo?Ovaj covek je za Cedinu politiku sada dobio apsolutnu podrsku.Mi smo stvarno nebeski narod
     (SRB, 24. jul 2017 08:56)

    # Link komentara

  138. Pa priznaj Kosovo, šta zavijaš u oblande
    (Vladimir, 24. jul 2017 08:55)

    # Link komentara

  139. Nezavisno od ovih koji diskutuju sa pozicija volim ili mrzim Vucica, smatram da od naseg nastojanja da ne "zabijamo glavu u pesak," i da trazimo kompromis, nema nista. Srbi kompromis sa Albancima traze vise stotina godina. Nase nastojanje da izgradimo suzivot shvatili su kao slabost, iskoristili momenat da nas "navuku" i ostvare ono sto su oduvek zeleli i sto je bio cilj njihovih nacionalnih teznji, odnosno, da zauzmu prostor i proteraju sve one koji ne pripadaju albanskom korpusu. Ako neko ne veruje, neka pigleda demografsku mapu juznog Balkana. Prema tome, Albanci nece pristajati na bilo kakav kompromis?! Zar to nije jasno ako se pogleda sta su sve "ispunili" iz Briselskog sporazuma?! Albanci imaju neverovatnu moc pretvaranja, manipulacija i intriga. Naprosto, naivni smo za njih. Ne znam da li je gospodin Vucic toga svestan?
     (Mladen Mladenovic, 24. jul 2017 08:54)

    # Link komentara

  140. Srbija mora da prihvati realnost da je Kosovo nezavisna država i da, kao takva, može čak i da proglasi i ujedinjenje sa svojim susedima. Ako Srbija nastavi sa tvrdoglavim odbijanjem da je Kosovo nezavisno, Kosovo to može i prestati da bude. Ujedinjenjem Kosova sa Srbijom, oni mogu tražiti, kao autonomna pokrajina, isto što i Vojvodina, recimo. Imaće svoj parlament i dalje, a imaće poslanike i u republičkom parlamentu. Pa da vidim ko će da napravi Vladu bez njih. PUPS je mala beba u odnosu na ono što oni mogu da zatraže kao koalicioni partneri. Da ne pričam da su nerazvijeni, te da će od Beograda tražiti pomoć, kredite, investicije.

    Odluku da se Kosovo, u slučaju neuspeha pregovora sa Srbijom, ujedini sa svojom bivšom državom, već su pozdravile Sjedinjene Američke Države, dok zemlje Evropske Unije traže da se u tom slučaju datum prijema Srbije u EU odloži do daljnjeg, u očekivanju novog talasa azilanata. Kina i Rusija se, u znak podrške Srbiji, spremaju da na stave veto na rezoluciju Saveta Bezbednosti UN kojim se ova kosovska inicijativa pozdravlja.
    (ispran mozak, 24. jul 2017 08:54)

    # Link komentara

  141. Kakva pacifisticka i pametna politika naseg predsednika, ostaje tuga sto u ranoj mladosti nije ova strana njegove licnosti dosla do izrazaja. Neko ko je celu ovu drzavu i narod pretvorio u izbeglice i posvadjao sa istom tom EU danas poziva na dijalog i priznavanje cinjenica. Svaka cast na doslednoj politici i istrajnosti.
    (biće bolje, 24. jul 2017 08:53)

    # Link komentara

  142. Stvarno zanimljiv čovjek. Nije mi jasno odakle mu tolika inspiracija? Nakon toliko popuštanja, zarad svog ugleda pred zapadnim diplomatama, sada prodaje priču da on tu ništa nije kriv i da narod treba da oladi. Pa nažalost, da malo znaš sabirati 2 i 2, kao što to nisi znao pred izbore u americi, došao bi do rezultata da će neke druge zemlje zamijeniti tvoje zapadnjake, pokušaj pogoditi koje 2, valjda možeš bar to ... Ako uspiješ da sabereš koliko je, bolje ti je da počneš da braniš to Kosovo, jer će tada i postajati šanse da se nešto povrati, tvojim tempom će se zaboraviti da je ikada bilo srpsko ...
    (Ognjen Mamic, 24. jul 2017 08:53)

    # Link komentara

  143. Noj ne zabija glavu u pesak zbog straha. Mit iz crtaca. To radi zbog jaja u vec napravljenoj rupi. Genije.
    A ispricao je pricu, umesto da da direktan odgovor. Po milioniti put izbegava pitanje.
    Svi znamo da je Kosovo izgubljeno. Pocevs od granice (granicni prelaz), pa do licnih karti, itd.
     (NoName, 24. jul 2017 08:53)

    # Link komentara

  144. Tekst pravog drzavnika,ne zabijajmo glavu u pesak vec pogledajmo svakog u oci i resavajmo teska pitanja.
    (Ivan, 24. jul 2017 08:53)

    # Link komentara

  145. -Zašto Kina ne prelomi preko kolena (što bi vođa rekao: u jednoj generaciji) problem Tajvana. Sto puta je jača od Tajvana a o uticaju koji ima u svetu da ne govorimo;
    - Zašto Kipar ne reši u jednoj generaciji problem sa Turcima;
    - Zašto Izrael ne reši u jednoj generaciji problem sa Arapima,
    - Zašto Indija ne reši u jednoj generaciji problem sa Pakistanom...
    Samo skorojevići žele sve:sad, odmah...isto važi i za narode i za njihove vođe, naročito one koji kalkulišu još jedan mandat pa bi hteli sve preko kolena i zadnjih 6 meseci udare po marketingu...
    Kosovo neka stoji i čeka novi svetski potres, a do tada samo mudro i polako, našim neprijateljima odgovara da se problem odmah reši i da na osnovu faktičkog stanja dobiju bilo šta, dok su im još saveznici relativno jaki.
    (Car je go, 24. jul 2017 08:52)

    # Link komentara

  146. Биће да имамо више нојева, бар два: један за Косово, а други, онај већи, је за Савамалу (читај: за Србију).
     (+SAVO, 24. jul 2017 08:50)

    # Link komentara

  147. Cutanjem se ne postize nista...mora da se razgovara o problemu....ako se sada resi problem jednom za svagda to ce mogo znaciti buducim pokolenjima....a opet ako im taj problem ostavimo on ce se ustostruciti i pitanje je da li ce onda imati resenja.
    (Lik, 24. jul 2017 08:48)

    # Link komentara

  148. Otarasi se Kosova, uvedi nas u NATO i Evropu - I imaš moj glas dok sam živ !!!
     (Džinovski Patuljak, 24. jul 2017 08:48)

    # Link komentara

  149. HMMMM...kad je pre 15 godina Đinđić pričao da bukvalno prodamo deo Kosova za milijarde i momentalni prijem u EU ovaj isti ga je nazivao domaćim izdajnikom.

    Kada je Čeda pre 10 godina pričao bukvalno isto što sad priča a vala i radi spojenoprsti, spojenoprsti ga je nazivao stranim plaćenikom.

    Kapiram ja da ljudi mogu da promene razmišljanja,shvatanja i orjentacije, al ne baš toliko.

    Vučiću ti si nešto najgore što je Srbe zadesilo još od Kosovskog boja, a veruj mi, konkurencija nije ni malo laka.

    Ali dokle god skoro 50% stanovništva bojkotuje izbore, dovodeći tebe i tvoje stručnjake na vlast, cenim da bolje i nismo zaslužili.

    Tebi verujem ko i onom "majke mi, oće izađem na televizor".
    (cojle, 24. jul 2017 08:47)

    # Link komentara

  150. Pitam se stalno kako bi bilo ako bi se nekim čudom vratilo Kosovo u okrilje mama Srbije.
    I,onda budu izbori, i izađu svi Albanci ujedinjeni za neku njihovu stranku; da li to znači da bi onda sastav poslanika bio sasvim drugačiji u Skupštini? Da li to znači da bi Albanci, ako ne dobili te izbore, ušli u velikom broju u Skupštinu, i čak možda bili u Vladi Srbije.
    Ja se ovo ne šalim, niti želim da bude smešno; ima li iko da mi odgovori šta bi bilo kad bi bilo??
    Hvala unapred!
    (Vanja Petrović, 24. jul 2017 08:45)

    # Link komentara

  151. Pa ljudi, dijalog je razgovarati o svemu a ne predati se od problema. Cemu razgovor ako vec unapred se predati? Nije stvar da se pravi junastvo u dijalogu vec u dobrobit naroda sada i potomstvo.
    (vreme, 24. jul 2017 08:40)

    # Link komentara

  152. @Zašto je Kina tolike godine ostavila Makao i Hong Kong i sad ih povratila.
    Zašto žurirti.Zbog EU?Je li ovo izdaja?Problem treba zamrznuti kao i Kipar i dr.a ne tobože rešiti tj.predati i potpisati i nikad više povratiti.Pozdrav patriotama,Gelić Nedeljko,Novi Sad
    (nedeljko, 24. jul 2017 07:37)

    Nedeljko, Kina je "tolike godine ostavila" Hong Kong zato sto je sa Britanijom imala UGOVOR na 100 godina, kad je istekao - Britanija je Hong Kong uredno vratila Kini, slicno je bilo i za Makao. Procitaj i informisi se pre nego sto komentarises.

    Srbija nije Kina, nema ugovor za Kosovo kao sto su imali oni za Hong Kong, pa da "zamrzavamo" i da "cekamo". Srbija nije tehnolosko-industrijsko-ekonomska i demografska VELESILA kao sto je Kina da moze da se cenjka i pogadja sa svetom, Srbija je majusna bedna drzavica sa narodom u izumiranju koji se osipa sirom planete, moleci za parce hleba i za miran zivot. TI ZAMRZNI SVOJU DECU NA 1000 GODINA AKO HOCES, ali ostaloj Srpskoj deci trebaju BUDUCNOST SLOBODA I MIR, PRIZNAJTE TO PROKLETO KOSOVO MOMENTALNO, skinite nam jaram s vrata, daj da udjemo u NATO i EU i da zivimo kao normalni ljudi, dosta je bilo vise udaranja glavom o zid!
    (Srbin iz Srbije, 24. jul 2017 08:39)

    # Link komentara

  153. mogli ste ga priznati ranije,
    bez mrtvih i raseljenih
    dogovoriti maksimalna prava sa Srbe
    ..mogli ste i Hrvatsku
    bez rata i proterivanja Srba
    sa jos većim pravima za Srbe
    ...
    mogli ste mogli ste mogli ste
    ...
    ali vas to ionako nije zanimalo
    vama je bilo samo bitno da ložite narod da bi lakše bili na vlasti
    ...
    a narod, ko ovce
    (jadni zbunjeni botovi, 24. jul 2017 08:38)

    # Link komentara

  154. Predsednik se realno bori sa svim problemima. Oni na zalost nisu laki
    (Joe, 24. jul 2017 08:38)

    # Link komentara

  155. Prvo si bio deo vlasti koja je izazvala rat na Kosovu i sa celim svetom (iz rata si izasao btw sa novim stanom kod Arene) pa si na kraju u ovoj vlasti potpisao ono sto Borko Stefanović nije hteo. Ajde da ne zabijamo glavu u pesak, slazem se.
    (Martin, 24. jul 2017 08:37)

    # Link komentara

  156. Kome se zuri? To pitanje je staro par stotina godina.Zurba ide jedino na ruku Albancima koji sada imaju znacajniju medjunarodnu podrsku te je logicno da se njima zuri da uhvate dobar talas ,nejasno je sto bi mi zurili da Albanci uhvate dobar talas ,posto mi gubimo u svakom slucaju. Ako je to u stvari cena za nesto drugo (EU) ,onda to tako i treba predstaviti a ne mitovi ,prizrenska liga ,tandara mandara price....
     (aaa, 24. jul 2017 08:37)

    # Link komentara

  157. Vucic je podrzan od Zapada da bi podrzao/izdejstvovao nezavisnost Kosova. To je njegova misija, dato mu je sve, da bude apsolutni vladar za uzvrat da resi pitanje nezavisnog kosova. To je jedna jedina tema za koju se Zapad zanima u vezi sa Srbijom- Nezavisno Kosovo i konacno je doveden covek koji ce to da resi
     (nemanja, 24. jul 2017 08:32)

    # Link komentara

  158. Slazem se sa predsednikom u potpunosti.
    (Mirko, 24. jul 2017 08:32)

    # Link komentara

  159. Ниси се позивао на унутрашњи дијалог кад си потписао бриселски споразум, а сад желиш да поделиш одговорност за лошу политику позивајући се на народ.
    (Горан, 24. jul 2017 08:32)

    # Link komentara

  160. Svakako da se mora raditi na resavanju i ovog problema.
    (Nikola, 24. jul 2017 08:31)

    # Link komentara

  161. Kompromis je znak slabosti!
    (Petar, 24. jul 2017 08:30)

    # Link komentara

  162. Neverovatan lik. Pa Čeda Jovanović je bar 15 godina ispred njega...
    (xyz, 24. jul 2017 08:28)

    # Link komentara

  163. Cutanjem se nista ne moze postici.
    (Uros, 24. jul 2017 08:26)

    # Link komentara

  164. Човек који никад ником није изсшао на дијалог сад тражи дијалог са народом. Досад је испуњавао све услове запада али ово не сме. Тражи народ да може да се сакрије иза њега. Истовремено, Јадранка се пита чему драма. Сјајно уигран комад.
    (почело је, 24. jul 2017 08:26)

    # Link komentara

  165. Parada kica, sunda i demagogije se nastavlja. Sada bi "unutrasnji dijalog" nakon spoljasnjeg monologa.
    (Boki lovac na botove, 24. jul 2017 08:24)

    # Link komentara

  166. ......da razumemo snagu i zelje Albanaca .U tome i jeste problem jer Srbi nemaju ni snagu ni zelju a rezultat se vidi .
     (cobo, 24. jul 2017 08:23)

    # Link komentara

  167. Da te covek ne poznaje mozda bi i zaplakao. Kakav tekst, od ovog moze da se rikne...
    (pera, 24. jul 2017 08:23)

    # Link komentara

  168. Možda priznavanje tkzv kosova nama predstavlja naj lakše rešenje. Medjutim bi mi kao nacija izgubili zadnje zrno poštovanja u svetu. Teško jeste, ali ne smemo ilegalno bombardovanje naše zemlje, i nezakonito otimanje naše zemlje da legitimišemo. Činjenica je, da nam je ilegalno oteta zemlja. Sad, strpivo da čekamo bolja vremena...
    (Vetingendjanin, 24. jul 2017 08:23)

    # Link komentara

  169. Mogli su KiM da priznaju i ovi pre tebe, samo pod daleko boljim uslovima po Srbe, samo da nisi poturao klipove "braneci" srpstvo.
    Drago mi je sto se tocak istorije okrenuo, pa ti, jedan od "protivnika" ces biti upravo onaj koji je Kosovo priznao. I ostaces po tome zabelezen u istoriji. A tvoji botovi, navijaci, clanovi stranke su najveca ljaga i zasluzuju upravo ovakvu bananu od drzave, kojoj uslove diktiraju trecerazredni cinovnici USA, RF i EU. Povrh svega mi je drago da je tvojim navijacima i huliganima premijer i zena i LGBT pripadnica. Karma.
    (Vlada, 24. jul 2017 08:20)

    # Link komentara

  170. Pocelo je!
    Lik koji se najvise drao 'Kosovo je srce Srbije',
    MORA da izvrsi zadatak zbog kojeg su mu strane sile dopustile da dodje na vlast i ostane na njoj.
    Ok.
    (Kum Sima, 24. jul 2017 08:18)

    # Link komentara

  171. kosovo nije srpsko skoro dve decenije i pitanje da li ce ikad biti. Ali mozemo da se izborimo za neki vid nezavisnosti Republike Srpske. Ako predamo Kosovo bezuslovno onda je to pocetak kraja Srbije.
     (Leemoon, 24. jul 2017 08:17)

    # Link komentara

  172. Sve dok Srbija, kroz neki pisani, zvanican dokument, ne prizna Kosovo, ono nije izgubljeno!!!
     (A, 24. jul 2017 08:16)

    # Link komentara

  173. "Budimo realni, ne zabijajmo glavu ko noj"
    E pa "noju", pošto stvar oko Kosova odavno rešena na nekoj drugoj adresi, da te priputamo šta je bilo s Hercegovačkom i "kompletnim idiotima"?
    Jel se oni još ne vide od tog peska gde je noj gurnuo glavu?
     (Laki (je malo nervozan), 24. jul 2017 08:14)

    # Link komentara

  174. Malo mi je nejasno da posle svega neko ko je statisticki svemoguc ,neko ko ima malte ne plebiscitarnu podrsku ,sada trazi podrsku druge(ih) strana.Sta mislis zasto su ti "zuti" dali vlast?Mislus da oni nisu znali da placaju "investitore" da dolaze? Da druze ,dali su ti vlast na srebrnoj tacni,nesto slicno kao sto bi hteo sada ti da se izvuces. kad si dosao do zida....
     (aaa, 24. jul 2017 08:14)

    # Link komentara

  175. "Vreme je da Srbija radi, razmišlja i dobija, pobeđuje bez sukoba. I ja sam ubeđen da smo, već danas u stanju da to uradimo" kaže Vučić. Uostalom zamislite šta bi moglo da bude, dodaje on.

    Da, da, videli smo svi, a da li si i ti to isto video i razumeo, ili si video nesto sasvim drugo, kada ti je onomad priredjen "svecani" kosovski docek za crkveni voz koji si poslao ka Kosovu. Dakle kosovari su ti tom prilikom uputili jasnu poruku da ti ne pada na pamet da se za******as sa takvim avanturama, a ti se i nakon toga pravis blesav i naivan kao francuska sobarica, a pravices se i dalje sve dok te ne zviznu preko nosa, ali tada ce biti kasno za naknadnu pamet.
    (Francuski kalambur, 24. jul 2017 08:13)

    # Link komentara

  176. Dijalog danas je pogresan zato sto Albanci znaju da ce ako dogovora ne bude, dobiti sta zele. I to je tako vec 25 godina. Da li je to zato sto je srpsko rukovodstvo bilo bandoglavo, nerazumno, ili previse ponosno da svoj interes stavi ispred interesa zapada, ili zato sto je neko drugi lopov i kriminalac, ili sto je Srbija precutni saveznik Rusije, ili nesto cetvrto, sve jedno je. Vazno je da znamo da je dogovor, tj "dogovor", danas nesto najnepovoljnije za Srbiju, i da za nekakav konacni sporazum treba cekati trenutak kada ce imati bar ravnopravan tretman. Da li ce to biti zato sto ce se Srbija prisljamciti Amerikancima, zato sto ce vojskom, sama ili sa Rusijom, Kinom, Marsovcima, oterati NATO s Kosova ili bilo kako drugacije - tek, bez ravnopravnog tretmana neki konacni pregovori su ludilo. I to zna svako ko se u Srbiji bavi politikom.
    S druge strane, Vucic izgleda priprema teren za upravo te konacne "pregovore". Da li je naivan, obrlacen, glup - moje misljenje je da nije ni jedno od toga nego da je naucio skolu kod Djukanovica i da je shvatio (tacno, rekao bih) da je dugogodisnja stabilna vladavina ovde moguca samo ako se stavis u sluzbu SAD i EU (Nemacke). Oni zele da zaokruze i zavrse svoj projekat nezavisnog Kosova, on hoce da vlada - zna se sta treba da ucini. To I ne svrbi ga to sto tako - mozda - radi direktno protiv interesa i dobrobiti svoje zemlje. I ovaj sramotan tekst je samo jos jedan korak u tom smeru. Na nama je da mu to ne dozvolimo.
    (djuro, 24. jul 2017 08:13)

    # Link komentara

  177. E doživeo sam da i do njega čujem nešto pametno.
     (Жељко, 24. jul 2017 08:12)

    # Link komentara

  178. hvala bogu konacno da neko potegne to pitanje da nas vrati u realnost mada bi mi vise voleli da ostanemo u nasoj fatamorgani samo da ostanemo u nasoj letargiji i da ne moramo da se uznemiravamo realnoscu dok se sve vise od nje udaljavamo a time i od ostalog sveta BRAVO za potez da budemo bar malo normalniji a ko misli drugacije neka samo svojim licnim primerom radi kako misli ne uvlaceci druge za svoje ideje toliko od mene.
    (vladimirnbgd, 24. jul 2017 08:11)

    # Link komentara

  179. Vucic je 1999. dok je bio ministar informisanja u vladi M.Marjanovica govorio kako je Srbija sila koja ce zaustaviti NATO. Danas isti taj Vucic kaze da je Srbija 1999. bila slaba. Onda je hteo da brani Kosova a danas ne. Njegove izjave su pune nejasnoca i kontradiktornosti. On nema politiku vec samo trenutni interes.
     (Beli, 24. jul 2017 08:09)

    # Link komentara

  180. Srpski nacionalni interes na KiM su pre svega Srbi koji dole žive i gradjani Srbije u Srbiji, ljudi.
    Priznavanje KiM može biti rešenje uz uslov široke autonomije Srba na KiM kroz stvaranje ZSO.
    Time bi se poboljšao život Srbima koji žive dole i gradjanima Srbije.
    (Gavrilo, 24. jul 2017 08:09)

    # Link komentara

  181. Kakav paradox, sve ono što je govorio Cedonir Chadda pre više od decenije, tako će izgleda i biti.
    Priznanje realnosti tj. tkz države kosova,
    a zatim će biti još jedna realnost, okruženi smo nato snagama, realnost je da priznamo realnost i uđemo u nato.

    Ispašće da smo izgubili još jednu deceniju, da je Cheda Chadda bio u pravu i ko poslednji izađe neka ugasi svetlo.
    (chedda, 24. jul 2017 08:07)

    # Link komentara

  182. Pa covek je upravo u ovim godinama progledao i shvatio ono sto DS prica 20 godina, za sta se Canak zalaze, LDP isto, Sasa Jankovic i mnogi drugi koje je on nazivao stranim placenicima dok mu je zelja bila da Srbija vlada svim zemljama i narodima u okolini. Za 20 godina ce verovatno uvideti i da Srbija treba da udje u EU i otarasi se komunisticke nemani sa istoka.
     (Xman, 24. jul 2017 08:07)

    # Link komentara

  183. "Još od 1878. godine, od stvaranja takozvane Prizrenske lige, mi Srbi nismo želeli da budemo dovoljno odgovorni da razumemo snagu i želje Albanaca" kaže predsednik Srbije.

    Slazem se u potpunosti. Nejasno je koje konkretno odricanje AV preporucuje?
    (Bojan Janković, 24. jul 2017 08:07)

    # Link komentara

  184. Hladna glava i vrelo srce pronalaze puteve tamo gde ih nema, racionalno razmišljajući kako ostvariti željeno. Obrnuto, mislim, ne vodi daleko.
     (Nenad G, 24. jul 2017 08:05)

    # Link komentara

  185. Sad kad krene komentatorska paljba po Vučiću sa svih strana...
    A bar nenacionalistička opozicija (tj. još neko osim Čanka) mogla bi da prizna da je unutrašnji dijalog o Kosovu hrabar i potreban potez. Naravno, sam izraz je eufemizam, radi se o senzibilizaciji javnosti za de fakto priznanje Kosova.
    Ja to svakako smatram hrabrim i neophodnim za bilo kakvo razmišljanje o modernizaciji društva. Samo, plašim se da je ipak prerano. Potrebno bi bilo prvo eliminisati primitivni romantično-nacionalistički pogled na nacionalnu prošlost, odreći se bizarne i besmislene prekomjerne ljubavi prema Rusiji i realnije progovoriti o ratovima devedesetih godina.
    Ovako, ako preskoči te korake, a krene u priču o Kosovu, mogao bi da izgori. A bila bi šteta, jer su mu namjere dobre...
    (Oksident, 24. jul 2017 08:05)

    # Link komentara

  186. Esi mi dobar ?
    Stisli te za ..da , pa moras da priznas nezavisno kosovo i odreknes se celokupne Srpske istorije ?

    Svi smo svesni da je kosovo izgubljeno 1999. ali problem je sto nezavisnost kosova ne moze da se prizna zbog nase celokupne istorije...porekla...predaka. Nije to obicno parce zemlje, bez apsolutno ikakvog znacaja, pa da mozemo tek tako da ga se odreknemo.
    Ti i tvoji kumovi , niste znali da devedesetih dozvolite amerikancima i NATO da sagrade vojnu bazu, pa kada su nas 1999. prevaspitali i kada smo im onda "dozvolili" da sagrade , onda je vec postalo kasno misliti na buducnost.

    Ovako, dospeli smo to tu gde je smo. "Hvala" vam , svim politicarima , na tome.
    (Hoces Iskreno ?!, 24. jul 2017 08:04)

    # Link komentara

  187. "Nije današnja Srbija kužna kao što je bila, nije Srbija slaba kao sto je bila 1999, 2004. i 2008. godine"

    Da li u svemu mora da se pomene kako je Srbija bila loša za vreme DS? Jadno, prejadno. Kakve veze to ima sa Kosovom?
     (Zemunac, 24. jul 2017 08:03)

    # Link komentara

  188. Nisam bot, ni ljubitelj sendvica sa parizerom, ali ovo je ipak dobro razmisljanje...Ne treba bezati od realnosti.
     (Realno, 24. jul 2017 08:00)

    # Link komentara

  189. Ko se bude resio Kosova,uveo zemlju u NATO i EU imaće moj glas do kraja života. Da li to bio Vučić ili bilo ko drugi taj koji to uradi je onaj za koga ću glasati.
     (....., 24. jul 2017 08:00)

    # Link komentara

  190. Pa, vreme je bilo da priznas konacni cilj na koje nas pripremate vec duze vreme - priznanje Kosova. Verujem da je vecini, kao i meni, dosadilo dvadesetogodisnjo blebetanje u prazno o Kosovu, pa sam totalno ravnodusan. S druge strane, znamo da nemamo sanse. Jednostavno, nemamo podrsku stranih (jacih) zemalja kao sto je oni imaju i tu je kraj price.
     (Sergio, 24. jul 2017 08:00)

    # Link komentara

  191. Pocinje priprema za priznavanje Kosova,sto je i bilo krajnje vreme da se ucini.
    Kosovo nije nase,ma sta mi pricali.Izgubljeno je u ratu,kao sto je i vraceno u nekom od prethodnih.To je jedan veoma los prostor,na kome nikada nece biti prosperiteta,ma ko da bude na njemu.
    Srbija i Jugoslavija su ulagali u taj prostor 50 godina i opet nije postignuto gotovo nista,osim sto su i srbi i albanci ziveli od novca koji se presipao iz drugih republika.

    Da i nama uopste treba Kosovo?
    Svakako da nam treba,posto je jedno od najbogatijih nalazista lignita na svetu,a ima i svih drugih ruda,koje su veoma bitne za ekonomiju nase drzave,a ne treba zaboraviti na povrsinu koju ta pokrajina zauzima.
    Sa druge strane,Kosovo nam ni najmanje ne treba,posto na njemu zivi oko 2 miliona albanaca,koji nisu ,niti bi ikada mogli biti deo nase drzave.Da nekim slucajem jesu,imali bi najvise glasova u parlamentu i pitali bi se za sve,posto su daleko slozniji od nas.

    Mnogi zaboravljaju koliko nas Kosovo kosta,a kosta nas mnogo.
    Zvanicno ,cifra ide do 600 miliona.Nezvanicno,mnogo vise od toga.
    Srbija placa dugove Kosova,finasira narod koji je ostao dole,do te mere da bukvalno niko nista ne radi,a gotovo svi se bave svercom i razlicitim kriminalnim radnjama,posto normalnih poslova i nema.
    Najvise u celoj prici profitira SPC,koja se oseca mnogo vaznom,zbog mutljavina sa zemljistem koje im drzava prepisuje,posto ta zemljista albanci ne smeju da diraju jer im Zapad to ne dozvoljava.
    (Mirko Pantic, 24. jul 2017 07:58)

    # Link komentara

  192. Pmflet, ako unapred osudjujes one koji imaju drugacije misljenje i hoces unutrasnji razgovor samomsa istomisljenicima, onda je se takav tekst zove pamflet.

    Ne moze se voleti Srbija rako sto je pode!is rodjacima, kumovima, politickim partnerima, laznim doktorima, keramicarima i ostaloj bratiji na upravljanje i onda napises srceparajuci tekst kako potomcima neces da ostavis Kosovo.

    Posle vucica, potomcima nece ostati nista, samo robovska radna mesta.

    Vucicu, batali to, nisi ti nikakv srpski vodja ni vizionar, nine dovoljno da ti poltroni pune glavu time, da bi to zaista i bio.
    (Samo kazem, 24. jul 2017 07:55)

    # Link komentara

  193. Rešenje Kosovskog statusa je bolje ostaviti nekim narednim pametnijim, nadam se, generacijama. U svakom slučaju bolje nego Ti da ga resavas.
     (Ma ja samo onako ..., 24. jul 2017 07:55)

    # Link komentara

  194. Zar nije sve reseno rezolucijom 1244??
    (Hmbert, 24. jul 2017 07:54)

    # Link komentara

  195. Gospodine vi ste na vlasti 6 godina. Ovo je priča o vama.
    (Vojkanero, 24. jul 2017 07:54)

    # Link komentara

  196. E da nas nije izginulo toliko mnogo u tim ratovim u kojima smo branili nista ili ratovali iz inata narocito u poslednjih nekoliko decenija danas bi nas bilo duplo vise i glas bi nam se mnogo dalje cuo. Ovako smo osudjeni na kompromise po principu od dva zla biramo manje zlo, ali bolje i to nego vecno tavorenje. Covece, posmatram druge zemlje, verujete li da je ostao jos mali broj africkih i kos manji broj azijskih zemalja koje su u losijoj situaciji nego mi, pa vec 20 godina tapkamo u mestu... Sve za sta se dohvatite u zemlji pokazuje koliko smo ocajni. Ljudi su demotivisani, omadjijani skoro do te mere da ne razmisljaju vise o buducnosti. Crna hronika je glavna vest svakog dana, em nas drugi "biju" em ubijamo sami sebe, pa se pitam gde ovo vodi?
     (Aussie, 24. jul 2017 07:54)

    # Link komentara

  197. e bravo!konačno da kaze ko čovek da ga mora otpisati.priprema terena,lagana.
     (car core, 24. jul 2017 07:52)

    # Link komentara

  198. Podela Kosova je jedino pravicno resenje a priznanje je izdaja..
     (oos, 24. jul 2017 07:51)

    # Link komentara

  199. Ko si ti da govoris u moje ime?Nisi ona dicna proslost,krvava srpska istorija,herojstvo i cast kojom se divimo.Nisi ni vernik,ni casni vojskovodja,ni govornik,nisi Arsenije Carnojevic,Dusan Silni,Nikola Tesla,nisi ni deo gvozdenog puka,ni Obilic,ni Crni Djordje,ni Obrenovic.Ni Srbija ni Kosmet nisu tvoj privezak oko kljuca da ga samo skines i zaboravis.Ja se Kosmeta odreci necu,Kosmet je u mojoj dusi i mom srcu,pa makar umrli od gladi svi izdajnici kao ti.Moja porodica,moje cerke i sinovi,nikada ga se necemo odreci.
    (Miki, 24. jul 2017 07:50)

    # Link komentara

  200. Opozicija u Srbiji mora da vodi otvoren dijalog sa vlašću oko KiM.
    Da se otvore sve karte pred gradjanima.
    Pitanja KiM ne sme da bude politicko sredstvo u borbi za vlast i protiv vlasti, za prikupljanje političkih poena a na štetu gradjana.
    (Gavrilo, 24. jul 2017 07:48)

    # Link komentara

  201. Pa da, bolje da ga priznamo mi, nego da taj teret ostavimo potomcima. I dosta vise sa tom preambulom pa mnogi ustavi je I nemaju.
    (Andrej, 24. jul 2017 07:45)

    # Link komentara

  202. Kada si slab, pričaš, na staješ i pokušavaš da se predstaviš bitnim i jakim. Kada si jak, ćutiš i radiš i odradiš sve što je potrebno, bez dizanja prašine, jer se u tišini bolje radi, više dobiješ kada ne privlačiš pažnju nesmotrenim izjavama i potezima. Onaj kič ikona voz mi je bio jasan znak da smo preslabi, pa nam je trebao neki način da bace pogled na nas. Izjava 5:0 za nas bio je jasan znak da je 5:0 u stvari za njih...
    (;), 24. jul 2017 07:44)

    # Link komentara

  203. A sta cemo sa svim jadnim ljudima koje si nazivao izdajnicima na putu do ovoga? Jel bar imaju prava da tebe nazovu isto?
    (nego kako, 24. jul 2017 07:44)

    # Link komentara

  204. Da je kojim slučajem opozicija, zapalio bi Beograd zbog Kosova, a sada ne bi da glumi noja!
     (ADVOKAT, 24. jul 2017 07:44)

    # Link komentara

  205. Stvarno ga preterasmo mi kao narod, jel mora ovaj covek sa resava sve sto mi ne smemo?
     (Ilija Dukić, 24. jul 2017 07:42)

    # Link komentara

  206. "Vučić: Vreme je da prestanemo da zabijamo glavu kao noj"
    EUREKA! Bilo je samo pitanje KADA CE! Godinama se priprema KAKO ce i evo doslo vreme. Ajde, gukni golube ....
    ps pa to ti je misija. znali smo od samog pocetka.
    (de_javu, 24. jul 2017 07:41)

    # Link komentara

  207. Kako ne bi znao odgovor kad je bio među jurišnicima, naravno ne na terenu (za to se šalju tuđa deca), koji su stvarali veliku srbiju
     (dr NS, 24. jul 2017 07:39)

    # Link komentara

  208. Izostavice Kosovo iz ustava, polako priprema teren za to.
     (Gogy 76, 24. jul 2017 07:38)

    # Link komentara

  209. Bolje to ostaviti za kasnije nego sad rešavati odnosno predati Kosovo.
    To je vrlo pogrešno gospodine Vučiću.
    Zašto je Kina tolike godine ostavila Makao i Hong Kong i sad ih povratila.
    Zašto žurirti.Zbog EU?Je li ovo izdaja?Problem treba zamrznuti kao i Kipar i dr.a ne tobože rešiti tj.predati i potpisati i nikad više povratiti.Pozdrav patriotama,Gelić Nedeljko,Novi Sad
    (nedeljko, 24. jul 2017 07:37)

    # Link komentara

  210. Vazi mudar si uvek bio put "spasa" je pred nama... SOLD!!!
     (drago, 24. jul 2017 07:36)

    # Link komentara

  211. Sve u ovom izlaganju izneseno je korektno. Ostaje samo da se vidi kako ce taj javni dijalog da izgleada.
    (Marko, 24. jul 2017 07:36)

    # Link komentara

  212. Rešiti! I to sto pre ali snazno i jasno sa svim paketima koji se nude u ostalim oblastima.
    Drugim recima....dobro... ali bas dobro prodati momenat!
    Tu je "stari" bio maher!
    Videcemo!
    (RoMi, 24. jul 2017 07:34)

    # Link komentara

  213. Pa Vucic je bio u vlasti i kad je Kosovo na silu otcepljeno uz tolike zrtve ? Ne razumem sto onda nije pricao ovako nesto..
     (Milos, 24. jul 2017 07:33)

    # Link komentara

  214. Ipak cemo ga ostaviti potomcima, mesijo nas.
     (Mind, 24. jul 2017 07:31)

    # Link komentara

  215. hm..da, vreme je, dati mesta slobodi i časti, vreme je da ustanemo i kažemo lopovima dosta..dosta ste nas krali i uništavali..dosta..dosta..ako,Boga znate...da bi naša deca živela kada im vreme dođe za život..malo je reči..
     (carinium72, 24. jul 2017 07:30)

    # Link komentara

  216. Sve je lepo rekao, ali je jednu stvar zaboravio. Da objasni sta ce biti sa narodom Srpskim na KiM. Cije cemo zakone da postujemo tzv.Kosovske ili Srpske?
    (Zeljko, 24. jul 2017 07:27)

    # Link komentara

  217. covek lepo objasnio... juče govorio jedno, danas drugo... zar tako nije bio bas njegov slogan protiv tadića pre par godina?
     (ledenjak, 24. jul 2017 07:24)

    # Link komentara

  218. Znamo i mi i ti da je jedino realno rešenje u današnjem svetu i današnjoj poziciji Srbije, da se Kosovo prizna uz što čvršće garancije i što bolja rešenja za srpsku manjinu i srpske kulturne spomenike, i konačno krene dalje. To ne znaju samo ljudi potpuno ispranog mozga i oni koji iz demagoških ili psihijatrijiskih razloga odbijaju da vide realnost. Da smo to kolektivno shvatili pre petnaest godina, mogli smo možda i da zadržimo sever Kosova, danas to više nije realno, i što dalje odlažemo taj čin i nadamo se u čuda, bez obzira što su i Albanci, isto kao mi najveći vlastiti neprijatelji, to ćemo manje dobiti.
     (EU Citizen, 24. jul 2017 07:24)

    # Link komentara

  219. kako on zna šta mi hoćemo. referendum i gotovo. ne želim nešto što smo izgubili pre dvadeset godina
     (Fan a ne fen, 24. jul 2017 07:23)

    # Link komentara

  220. Pocelo je kuvanje žabe...Srbi, spremite se za lagano priznavanje Kosova uz garantovanu kulturnu autonomiju za srpsku nacionalnu manjinu...prvo ide promena ustava zbog stvaranja institucionalnog okvira, a onda ubedjivanje da se mora prihvatiti realnost zbog buducnosti Srbije...na kraju ce vecina aplaudirati vodjinoj mudrosti koja je obezbedila mir, stabilnost i bolji zivot koji ce svi gradjani osetiti za najdalje dve godine...
     (branimir, 24. jul 2017 07:23)

    # Link komentara

  221. 100% po prvi put podrzavam Vucica! ZA pregovore, bas kao sto je Peres podrzao pregovore sa Palestincima - dakle izraelski model. To znaci da mi uradimo sledece: Albancima (Palestincima) ponudimo miran suzivot gde bi oni bili pod nadzorom srpske sluzbe bezbednosti, a u slucaju da oni nama ubiju 14 zeteoca, mi uletimo tenkovima u prvo selo, spalimo teroriste i njihove kuce, a EU i Amerika da na to cute. Moze, takav model mi se svidja i Vucic je u pravu. Drugi model je da nam Amerika, Spanija, Francuska i Britanija objasne kako se one razracunavaju sa separatisickim pokrajinama i da nama pomognu da mi primenimo daj demokratsko zapadnjacki model (znate svi kako su to oni resili - Kao Sloba devedesetih samo brutalnije). Za sve sto vam nije jasno setite se Vucicevih govora dok nije bio demokrata i naprednjak. Isti je to covek, i ja ga zbog toga podrzavam.
    (Podrzavam!, 24. jul 2017 07:23)

    # Link komentara

  222. Lepo zvuči, za doba jedne okupacije.
    (rejder nacija, 24. jul 2017 07:22)

    # Link komentara

  223. Hoho, počelo je, ide promena Ustava i konačno od velikosrbina transformers u čoveka koji će ispuniti sve što zapad od njega očekuje uključujući i predaji Kosova.
    (šetač, 24. jul 2017 07:22)

    # Link komentara

  224. ma nek ide kosovo u tri lepe....
     (realno, 24. jul 2017 07:21)

    # Link komentara

  225. Na koji nacin se ostvaruje dijalog sa gradjanima? Isti oni su, dajuci vam 55 % glasova na predsed.izborima, izabrali vasu politiku prema KiM, kao sastavnom delu RS. Ovo mi lici na pocetak vaseg okretanja od te politike, posto je to jedini deo koji kod vas nije doziveo transformaciju.Ukoliko su moje pretpostavke tacne, jedini nacin je da raspisete referendum o statusu KiM i tako dobijemo odgovor gradjana.
    (Nekokozna, 24. jul 2017 07:21)

    # Link komentara

  226. Srbija, na zalost, jeste kuzna. A bice takva sve dok se isti ljudi vrte u politici vec cetvrt veka. Bice kuzna dok se ne otvore arhive DB, dok se ne ispita poreklo imovine i privatizacije. Onako posteno, a ne pozorisno. Bice kuzna dok se u njoj postavlja Gasic za direktora, i ne samo on - lista je poduza.
    (Posteno i haos je bolji, 24. jul 2017 07:20)

    # Link komentara

  227. sam si pravio probleme, sam si napravio svoju karijeru na mrznji i razaranju i sad ces morati sam da preuzmes odgovornost za to i da SAM uradis sve sto si obecao amerikancima dok si dolazio na vlast. ostaces upamcen u istoriji kao covek koji je predao kosovo 1999 i priznao ga 2017 zbog svoje politicke karijere. nema dijaloga sa tobom i nema podele odgovornosti za najveci poraz drzave posle 15 veka. sam ima da pojedes corbu koju si napravio
     (john mcclane, 24. jul 2017 07:19)

    # Link komentara

  228. Bla, bla, truć. Kosovo smo izgubili a naš car je go.
    (Sax, 24. jul 2017 07:18)

    # Link komentara

  229. Kuvanje zabe iznutra i kupovina vremena spolja.
    (Rista, 24. jul 2017 07:17)

    # Link komentara

  230. Da. Vreme je da priznamo Kosovo i tu pricu zavrsimo za sva vremena. Sve druge opcije su smesne.
    (besna glista, 24. jul 2017 07:10)

    # Link komentara