1. 1. Seksu.
    2. Platama.
    3. Religiji i ateizmu.
    4. Politici.

    Ja vise ni ovde ne idem na slave zato sto se i tamo prica samo o tome. Na stranu sto su to potpuno neprimerene teme za religijski obicaj, ali ne zanima me čiji je kolač tvrd a čiji je mek, čiji je vlažan a čiji je suv, čiji je crn a čiji je beo, ne zanima me koliko ljudi vlada svetom i ko je koga pokrao na izborima ili se zaposlio preko partije, ne zanima me koji su pravi vernici a koji su krivi i sta se kako radi jer se tako valja, a sto se pa para tiče, smatram da ne postoji prostačkija tema od te. Nista me takvo ne zanima, wtf, nije me zanimalo ni u srednjoj skoli pre 35 godina, pa se ni tada nisam druzio sa onima koji lupetaju gluposti o tim temama, tako da sam prestao da idem cak i na slave zbog toga. Onome ko je to smislio tamo da su te teme i zvanicno nepozeljne na poslu treba dati orden. Mada ljudi tamo i generalno ne pricaju o tim stvarima i inace. Zato sto su civilizovani. Mene covece ne zanima tvoj licni stav o svemu i svacemu, ja ti nisma prijatelj, ja samo radim sa tobom, i nauci da pricas o vremenu i temama koje je covek pomenuo, kao civilizovan covek, a ovo ostalo nabrojano, to ostavi za svoje drustvo i za sebi slicne. Ali sa nepoznatim ljudima, sto su u sustini svi na radnom mestu, ili skoro svi, ponegde, sa njima budi civilizovan i to je sve.
    (bravo, samo tako, 22. maj 2017 14:39)

    # Link komentara

  2. Takodje mi je objasnio da svaka firma ovde ima svoj kodeks ponasanja, a gotovo u svim firmama na radnom mestu, ukljucujuci i internu kantinu, ZABRANJENO je pricati o:

    1. Seksu.
    2. Platama.
    3. Religiji i ateizmu.
    4. Politici.

    Ja sam ga tada pogledao nemo. Mislim, brate, pa u Srbiji se na poslu prica ISKLJUCIVO o te cetiri teme, niko ne prica ni o cemu drugom.

    Tada sam shvatio gde je normalan svet, a gde smo mi ...
    (istok i zapad, 21. maj 2017 12:05)


    Jednostavno, sve što može dovesti do svađe ili podjela u firmi se izbjegava (plaće, religija, nacija ili politika). Seksu nije mjesto na radnom mjestu, čak ni ako u istoj sobi te firme radi par koji je u intimnoj vezi. Ako netko previše priča o svojim avanturama, čak i ako su istinite, smatraju ga hvalisavcem i labilnom osobom. Pravilo je da kada uđeš u zgradu firme, zaboravi sve ostalo iz tvog života, a naročito ove 4 stvari.
    (zg232, 22. maj 2017 00:05)

    # Link komentara

  3. Svima kojima je normalno da im neko "demokratski" uskracuje slobodu mišljenja i govora (pri tome ne mislim na vredjanje ili omalovažavanje drugih) trebalo bi strpati u odgovarajucu ustanovu...stvaranje zombi nation u pokušaju...
    (LOL, 21. maj 2017 18:50)
    Zasto takvi kao ti smatraju da je drustveno ptrihvatljivo da se vi derete sta vam padne na pamet gde vam padne na pamet i da blebecete budalastine svuda o svemu, i da svuda ispoljavate vasa emotivna stanja i slicno o cemu vi ovde ludite vec decenijama, tacnije tri decenije? Nikoga nije briga za vas, a drustvo i civilizacija impliciraju da postoje pravila i red, i takvi kao vi treba da se uklapaju u taj red i pravila ponasanja na javnom mestu, a onda idite u vase podrume pa radite sta hocete, ali u drustvu mora da se zna red. Briga mene za tebe i za sve vas takve "slobodare". vas sloboda meni je uvreda sto sa m ziv pored vas, ne sa vama, jer sa vama nikad nisam bio nitzi cu biti. Meni je uvredljivo sto uopste moram da trpim postojanje tebi slicnih koji nemaju pojma ni o cemu, ali zato imaju misljenje o svemu, od kad su vas pustili iz rupa. Prostacine jedne i divljaci. Ono je evidentno koji je nacin pravi. Vasa zemlja "slobode" koju ste napravili za ovih 30 godina od kad su vas pustili iz rupa lici na g, i u njoj ziveti to je svakodnevno ponizenje, ne zbog standarda, zbog vaseg prostaštva i nekulture, a tamo gde se zna red i gde se postuju pravila se vec zna kako je. Primitivci.
    (marš nekulturnice i poremecena licnosti, 21. maj 2017 21:25)

    # Link komentara

  4. LOL

    Ta sloboda ne moze da se zloupotrebaljava na stetu drugih i o tome se ovde radi. Znas ti to vrlo dobro, nemoguce je da si toliko ogranicen da ne razumes!
    (Ja, 21. maj 2017 20:15)

    # Link komentara

  5. Takodje mi je objasnio da svaka firma ovde ima svoj kodeks ponasanja, a gotovo u svim firmama na radnom mestu, ukljucujuci i internu kantinu, ZABRANJENO je pricati o:

    1. Seksu.
    2. Platama.
    3. Religiji i ateizmu.
    4. Politici.

    Ja sam ga tada pogledao nemo. Mislim, brate, pa u Srbiji se na poslu prica ISKLJUCIVO o te cetiri teme, niko ne prica ni o cemu drugom.

    Tada sam shvatio gde je normalan svet, a gde smo mi ...
    (istok i zapad, 21. maj 2017 12:05)

    Svima kojima je normalno da im neko "demokratski" uskraćuje slobodu mišljenja i govora (pri tome ne mislim na vredjanje ili omalovažavanje drugih) trebalo bi strpati u odgovarajuću ustanovu...stvaranje zombi nation u pokušaju...
    (LOL, 21. maj 2017 18:50)

    # Link komentara

  6. @Petar S.
    Porodica je prijavljena jer su gole fotografije dece pronađene na službenom lap topu oca, kada je isti odneo na servis.
    Bilo je preko 50 golih fotografija sačuvanih na lap topu. Otac je tvrdio da je sin uslikao oko 20 od njih. Deca su imala 8 (dečak) i 5(devojčica) godina.
    Zato je ispala frka, jer je naš gospodin prvo mislio da je skroz prigodno da čuva gole fotografije svoje dece na službenom lap topu, a iskreno ja ne poznajem ni jednu porodicu koja slika decu dok se kupaju sa 5 i 8 godina. To je kod nas običaj do neke 2-3 godine.

    Ipak, na sreću ovi zakoni se kultoroski nikako ne kose sa našim običajima, osim ako ne pokušavate da nas ubedite da je nasilje i seksualno zlostavljanje žena u Srbiji kulturolosko pitanje koje ne treba sprečiti i zakonom?
    (Lena, 21. maj 2017 18:34)

    # Link komentara

  7. Iz mnogobrojnih komentara se stice utisak da je uzalud donositi zakone jer se ionako nikada nece primeniti, samo ce se zloupotrebljavati. Uzalud zena hoce da pobegne od nasilnika i ocekuje da ce biti kaznjen, nece mu uteci i jos vise ce je maltretirati. Uzalud je traziti vece plate pa cutite, uzalud je cak i upustiti se u bilo kakvu borbu jer ste u svojim glavama vec unapred izgubili. Uzalud je skolovati se jer ionako nema posla, uzalud je zeniti se jer ionako ne mozete da prehranite porodicu itd, primera je bezbroj. Tako razmisljaju gubitnici, ocajnici, ljudi koji su izgubili veru i kukavice. Zato nam drustvo i jeste ovako porazeno, i zato nam se drzava raspada po svim savovima.
    (N, 21. maj 2017 18:33)

    # Link komentara

  8. (Petar S., 21. maj 2017 17:11)
    A koji ste to vi, i ko je tebe ovlastio da u ime svih tih "vas" budes portparol? Da li ti "vi" dozvoljavate da u toj zemlji postoji jedan poveliki deo onih koji su opredeljeni prema građanskom društvu i civilizaciji, prema modernizmu i individualzmu, a ne prema mraku vaseg kolektivizma, koji su za to da drustvo bude zivi organizam koji se menja, razvija, napreduje, sazreva a ne neka okostala struktura iz kamenog doba u kojoj je sve onako palanački večno, nepromenljivo, nešto u šta se ne sme sumnjati, jer se zna da je palanka uvek u pravu, a ostali svet ne valja. I ko si ti, ko tebe plaća da imputiraš svima koji se sa tobom ne slažu da su nekakvi izdajnici, i to plaćeni od "zlih stranaca" koji nemaju druga posla nego kad ustanu ujutru, prvo što pomisle je kako tebi da doakaju i tvoju palanku da promene. Jesi ti neki kriptofašista? Mislim, uklapaš se u tekst "večni fašizam" Umberta Eka. I? Šta imate nameru ti "vi" da radite mrskim modernistima? Da nećete možda ponovo kao pre sto godina da sprovodite "narodni odisaj"? Pa dođite. Zli modernisiti i ljubitelji individualizma i slobode vas čekaju. Već trideset godina. Zašto nje dođete već jednom? Možda je i vreme da se jednom za sva vremena reši to pitanje, da li će ova zemlja dok postoji truliti u kaljuzi vašeg kolektivizma, palančanstva, arhaizma i atavizma, ili će već jednom krenuti napred, u moderenizam, individualizam i civilizaciju.
    (čiji si ti plaćenik? ko tebe finansira?, 21. maj 2017 18:31)

    # Link komentara

  9. BMW

    Nemas pravo da uznemiravas zene koje ne pokazuju nikakvo interesovanje za tebe! Sta mislis, sve samo cekaju da ih ti pitas da ti daju?!
    (Ja, 21. maj 2017 18:15)

    # Link komentara

  10. samo liberalno

    "Kolega" nije placen da prica vulgarne viceve, posebno ne obaziruci se na cinjenicu da li to nekom smeta! Izvini molim te, ali komentari su ti toliko glupi da nemam reci!
    (Ja, 21. maj 2017 18:10)

    # Link komentara

  11. @Misel pa ti 30 godina nisi ovde o kakvoj produktivnosti ti pričaš?
    Nije ti dobro tamo da se ti vratiš malo na domaću slaninu, jaja i kajmak?
     (2+2=5, 21. maj 2017 17:51)

    # Link komentara

  12. Srbija nemora da prepisuje svaki zakon koji im izdiktiraju od zapada placene NVO.

    Asolutno jesam za zastitu nemocnih, ali ovo kako je propisano nz Zapadu, nije uvek primenljivo u svim kulturoloskim sredinama.

    Secam se, jednog primera, pre vise godina (mozda i deset) bio je slucaj kada su Emigranti iz Srbije, bili uhapseni u SAD. Slikali su svoje (malo) dete dok su ga kupali i kad su odneli da naprave slike u foto radnji, vlasnik ih je (videvsi slike) prijavio polilciji zbog pedofilije.

    Na sudjenju , secam se da su i nasi ministri (mislim da je bi Rasim Ljaljic) slali pisma sudu, i govorili da u nasoj kulturi slikanje deteta u kadi nije pedofilija.
    Pratio sam nase emisije o tome i secam se da je receno, da kod nas nije neuobicajno da roditelji (bake ideke) slikaju decu dok se kupaju (pogotovo ako su u inostranstvu pa ih salju blizoj I daljoj rodbini), ali da za razliku od nekih koji zive na zapadu mi decu NIKAD ne ljubimo ('cmokom') u usta.
    U Americi povremenu u filmovima se moze videti kako roditelj 'cmoke' malo dete u usta.

    Kod nas se to ne radi.

    Ali , ovaj slucaj je samo dokaz koliko od zapada placene NVO (za koje NIKO nije glasao) imaju uticaj na nase zakonodavstvo.
    (Petar S., 21. maj 2017 17:11)

    # Link komentara

  13. @Rhyzm
    Da, i u tom slucaju zena koja isprica vulgaran i masan vic na poslu treba i mora da bude sankcionisana isto kao i bilo ko drugi. Skroz se za to zalazem. Pogotovo ako je ostalim prisutnima, i muskarcima i zenama neprijatno da to cuju
    (Visnja, 21. maj 2017 16:51)

    # Link komentara

  14. Diktaturu upakovali u tzv. korektnost i to zovu "demokratija". Tako kontrolisan narod postaje sve luđi i luđi, ludig nasilja nikad više, agresivnih medija i napada na normalnost nikad više. Svako malo neki masakr iz nikakvog povoda. Roditeljima drugi vaspitaju djecu, vređaju roditelje i njihove vrednosti. Biće još gore.
    (kontrola uma, 21. maj 2017 16:46)

    # Link komentara

  15. Nijedan zakon vas nece zastititi ako ne umete da se sami zauzmete za sebe i naucite da se branite. Ucite decu da znaju kako da se izbore sa nasilnicima
    (antiprotivan, 21. maj 2017 16:43)

    # Link komentara

  16. Ja imam pravo da pitam koju god hocu da mi da,a njeno je da li ce da pristane ili ne.I to je sad kao seksualno uznemiravanje hahah,pa kako drugacije da pitam ?
    (BMW, 21. maj 2017 16:41)

    # Link komentara

  17. "te više supruge neće morati da trpe bahate muževe"
    A šta je s muževima koji trpe bahate supruge? Da li oni ovim zakonom nemaju pravo na zaštitu?
    Zbog čega se u javnosti non-stop forsiraju ti stereotipi kako su nasilnici uvek i isključivo muškarci?
     (Vujke, 21. maj 2017 16:41)

    # Link komentara

  18. I pricanje viceva o bosancima,romima ... je kaznjivo pa nisam jos cuo da je neko zbog toga procesuiran i kaznjen.
    (mala mo, 21. maj 2017 16:34)

    # Link komentara

  19. U Kanadi zivim vec 30 godina i podrzavam ovakav zakon. Nasa kultura je zasnovana na dominaciji i ponizavanju jer se pojedinci osecaju inferiorniji. Da bismo bili kreativni i produktivni moramo da zivimo u miroljubivoj sredini. Ovaj zakon nece promeniti nase navike ali ce polako "ocistiti" sredine u kojima radimo i zivimo (neki ce dobiti i otkaze). Sledece generacije ce vise paznje posvetiti ovoj temi i time ce Srbija postati produktivnija.
     (Misel, 21. maj 2017 16:34)

    # Link komentara

  20. A da neka "sirovina" od zene isprica "masan" vic muskim kolegama, da li bi bila prijavljena za "seksualno uznemiravanje"? Jednakost medj` polovima?!
    (Rhyzm, 21. maj 2017 16:28)

    # Link komentara

  21. Eeee od kada ja pricam dokle ce nas kapitalizam, feminizam i gay lobi dovesti......
    (Ivan, 21. maj 2017 16:24)

    # Link komentara

  22. samo liberalno

    Nemoj nikog seksualno da uznemiravas, pa nece niko moci da "zloupotrebi zakon" i da tebe jadnog i nicim izazvanog osteti, jer nije dovolno samo prijaviti, treba i dokazati, a kako ce da dokaze ako si ti cist? Trenutno se zloupotrebljava samo cinjenica da ovakav zakon ne postoji i da su ljudi prinudjeni da na radnom mestu svasta trpe u tom smislu! Jedini koji se plase ovog zakona su manijaci i prostaci...
    (Ja, 21. maj 2017 16:18)

    # Link komentara

  23. Kod nas je sve super zakonski uređeno i ove dopune su odlične, samo postoji problem neadekvatnog ponašanja nadležnih institucija. Pola žena koje su ubijene od strane svog partnera prethodno prijavi nasilje policiji i policija ne reaguje. Šta ćemo sa tim?
     (Ja, 21. maj 2017 16:06)

    # Link komentara

  24. Опет су преписивали туђе законе.
    (Мори, 21. maj 2017 15:11)

    A sta bi ti to novo i drugacije smislio, po ovom pitanju, u odnosu na te druge?
    (i sta s tim?, 21. maj 2017 15:53)

    # Link komentara

  25. ima stravicnih primera krsenja prava deteta i clanova porodice pa cinizmu na ovu temu nema mesta. svaki pokusaj da se uredi ova oblast treba pozdraviti.
    (samsung, 21. maj 2017 15:48)

    # Link komentara

  26. @Zapata
    Nisi u pravu. Ako sam ja svom prijatelju poslao, npr zajedničku sliku našeg opijanja, gde ležimo oduzeti na patosu, ujedno računam na njegovu diskreciju, jer to mi je prijatelj. Ni jedan moj prijatelj nije objavio neku moju fotku, bez moje saglasnosti. Da objavim fotku koju sam dobio samo za moje oči....pa, sam sebi bih izvadio mozak kroz nozdrve. Neko mi je poslao privatno neku fotku, znači baš to, privatno i samo za moje oči. Objavljivanje takvih dotografija i treba da bude kažnjivo. Gde se izgubilo dostojanstvo i diskrecija?
     (Nikita, 21. maj 2017 15:42)

    # Link komentara

  27. Slazem se da zakon u ovim slucajevima treba da bude strozi ali nisam siguran da ce mnogo promeniti stvari.Vecina zena koje zive sa nasilnicima su isuvise uplasene da bi ga prijavile a onaj sa strane ne zeli da se mesa i prijavljuje recimo komsiju itd.
    (deki, 21. maj 2017 14:13)


    u pravu si ali isto tako cu ga ja prijaviti samo da cujem da i jednom povisi ton ili digne ruku na nju
     (max, 21. maj 2017 15:42)

    # Link komentara

  28. Опет су преписивали туђе законе.
    (Мори, 21. maj 2017 15:11)


    jos od dusanovog zakonika koji je prepisan od rimskog carstva.. a zar je to Lose? ako je nesto dobro zasto ne bi prepisivali?
     (max, 21. maj 2017 15:41)

    # Link komentara

  29. Опет су преписивали туђе законе.
     (Мори, 21. maj 2017 15:11)

    # Link komentara

  30. Ako udaljis nasilnika iz kuce on ce se vratiti i uciniti to sto je naumeo bez obzira na posledice jer se u vecini slucajeva radi o psihopatama i ljudima koji misle da je zena njihovo vlasnistvo.
    Slazem se da zakon u ovim slucajevima treba da bude strozi ali nisam siguran da ce mnogo promeniti stvari.Vecina zena koje zive sa nasilnicima su isuvise uplasene da bi ga prijavile a onaj sa strane ne zeli da se mesa i prijavljuje recimo komsiju itd.
    (deki, 21. maj 2017 14:13)

    # Link komentara

  31. Pozdrav,
    Zivim u Svedskoj vec pedesetak godina i dugo, dugo se ponasam kako ovaj zakon propisuje. Apsolutno ga podrzavam.
    Ono sto ohrabruje u ovom slucaju je veliki broj pozitivnih komenara:)
    Ipak ima nade!
    (Sven, 21. maj 2017 14:09)

    # Link komentara

  32. Pekoni, to ne radim niti bih ikad uradio , a ako bi mi devojka to poslala, ukazao bih joj na opasnost toga sto radi, jer ja necu deliti al neki sledeci momak mozda hoce. U tome je stvar, ako me razumes. Odgovornost je na onome ko salje. Da li je druga strana moralna ili ne pa da objavi, veze nema sa pravom.
     (Zapata, 21. maj 2017 14:07)

    # Link komentara

  33. "Kolega je ispricao vic, TO JE SEKSUALNO UZNEMIRAVANJE!!!!!!!"

    Da li je neko normalan pre nego sto je donet ovaj zakon dosao do zakljucka da ovaj zakon moze da se zloupotrebi na hiljadu nacina?
    (samo liberalno, 21. maj 2017 10:45)

    Ne bih da branim ni jednu ni drugu stranu, samo da primetim da i seksualno uznemiravanje moze da se zloupotrebi kroz masan vic, odnosno da se masan vic cesto koristi kao alat za seksualno uznemiravanje. Mozda su takvi vicevi postali deo folklora, ali ne menja na stvari da ima losih ljudi koji takve stvari rade.
    (dex_4x4, 21. maj 2017 13:56)

    # Link komentara

  34. Ide se iz krajnosti u krajnost... Nikad nema zlatne sredine.
     (Miljan Vš, 21. maj 2017 13:46)

    # Link komentara

  35. Nema ništa od ovog zakona u praksi, x žena trpi jer nema gde da ode i od čega da živi. Ovo u primitivnoj sredini ne funkcioniše. Sve dok je "snajki" mesto u kući, uz decu i šporet a nema svoju imovinu i prihode, dakle zavisi, odo ovoga nema ništa.
     (CARNEX, 21. maj 2017 13:44)

    # Link komentara

  36. @Zapata A zašto ne objaviš onda javno seksi fotke svoje sadašnje djevojke ili žene? Zato što želiš da je zaštitiš i zato što je poštuješ. Pošto očigledno ima ljudi kao što si ti, kojima je normalno da dijele po internetu seksi fotke svojih bivših, treba da postoji ZAKON, koji će da zaštiti te djevojke od javnog poniženja i osuđivanja. Znači zakon je pisan baš za tebe.
    (Pekoni, 21. maj 2017 13:37)

    # Link komentara

  37. Podržavam sve od riječi do riječi i još bih dodao. Skapirajte da ove stvari nisu pisane za pristojne ljude, koji znaju granicu ukusa i dokle se može ići. Zakon je pisan za kretene koji zlostavljaju i terorišu žene, djecu, cijelu porodicu. Oni su se izvlačili baš zato što je zakon do sad bio slobodnije pisan za "normalne".
    (Laki2, 21. maj 2017 13:25)

    # Link komentara

  38. Član 182a
    (3) Polno uznemiravanje jeste svako verbalno, neverbalno ili fizičko ponašanje koje ima za cilj ili predstavlja povredu dostojanstva lica u sferi polnog života, a koje izaziva strah ili stvara neprijateljsko, ponižavajuće ili uvredljivo okruženje.
    Ok je sve to, ali ko definise sta je uvredljivo? Ono sto je uvredljivo za nekog drugog za mene nije i obrnuto. Zakon ne treba da bude toliko nejasan i ostavljen slobodnom tumacenju. I naravno niko nece pokusati da zloupotrebi ovaj zakon.
    (levro, 21. maj 2017 13:24)

    # Link komentara

  39. Vi se sprdate sa ovim jer ocigledno i nemate ozbiljne probleme u zivotu. Da je ovaj zakon postojao 1987.god ja bih svog oca prijavila i poslala u zatvor i tako spasila i sebe i ostatak porodice od sadizma i maltretiranja. I zivela bih normalniji i zdraviji zivot. Posle se svi cude kada cuju da je neki uljudan komsija ubio svoju zenu, ili pobio svoju porodicu, a na takve zatvarate usi i oci i usta kada cujete buku iz stana ili vidite modre decje noge od kaiša.
    (Neka, 21. maj 2017 13:14)

    # Link komentara

  40. Umesto da idemo ka tome da obrazujemo jedinke drustva i da imamo manje zakona, mi idemo u suprotnom smeru. Prosecan gradjanin je sve gluplji, a zakona sve više. Shvatam da su neophodni, ali sami sebi raku kopamo.
    (Ivan, 21. maj 2017 13:14)

    # Link komentara

  41. DA li to znaci da se "Parovi" i ostale perverzije ukidaju?
    (Haos Drustvo, 21. maj 2017 13:11)

    # Link komentara

  42. Ovakav zakon postoji u svim zapadnim zemljama duze vreme.
    Na primer, ako se muz vrati kasno sa pijanke, pocne da vice po kuci, zena zovne policiju i policija odmah dodje, odvede muza u zavor preko noci i sutra pred istrazne organe.
    Ako se utvrdi da je zena to iskorisitila da bi namestila muzu onda ona debelo plati kao primer sta se moze dogoditi ako dodje do zlostavljanja takvog zakona.
    To je OK u sredjenim zemljama, gde policija, sud i tuzilastvo rade svoje poslove, malte ne u harmoniji.
    Kod nas, ja ne vidim kako ce ovo zaziveti.
    Kod nas ti ubijes coveka pa godinama na slobodi cekas presudu.
    Koliko li ce se tek cekati na mnogo manje i cesto trivijalne prekrsaje koje pokriva novi zakon?
    (Marko, 21. maj 2017 13:09)

    # Link komentara

  43. @zapata
    Komplikovana tema, veliki deo te priče su prava osobe, i ko odlučuje šta se sa njihovom svojinom radi. Npr. Ako je tvoj prijatelj fotograf i poslao ti je najnoviju fotku sa putovanja da li to znači da ti možeš da je objaviš i prodaješ?
    Iskreno najveća komplikacija je što se to najčešće dešava tinejdzerima, a širenje pornografskog materijala maloletnog lica (ispod 18) je i te kako protiv zakonito.
    (M, 21. maj 2017 13:04)

    # Link komentara

  44. Naravno da su masni vicevi dozvoljenji, ali mora da se nauci razlika izmedju jednog vica i kontinuiranog zlostavljanja. To je pitanje opste kulture i neukusa.
    (da li znate?, 21. maj 2017 12:47)

    # Link komentara

  45. "Nepristojne ponude, pa čak i pričanje takozvanih masnih viceva na radnom mestu, a da se neko zbog toga oseća nelagodno, smatraće se za seksualno uznemiravanje."

    Normalno! Zašto neko mora da trpi prostačko blebetanje neke sirovine i idiota samo zato što je utripovao da ume da ispriča "dobar vic", samo je malo "mastan", a uostalom, čovek se samo "šali"?!!

    Mene samo zanima da li će ovaj zakon kačiti i srpske toaletoide (smeće što se prodaje na kioscima, a nisu novine) čije naslovne strane i sadržaj su uglavnom laži upakovane u "masni vic" na nečiji račun? (Mislim na "ološ", kao što su se nedavno složili Premjer i američki ambasador.)

    Ili će oni i dalje mirno moći da truju one 2/3 finkcionalno nepismenih Srba i šire među njima nekulturu i mržnju?
    (Lorber, 21. maj 2017 12:45)

    # Link komentara

  46. @Nokija
    Ne vidim kako bi bilo ilegalno objavljivanje slike koje ti je neko dobrovoljno poslao. Ja znam da ako posaljem nekome bilo kakvu svoju sliku (npr ortak i ja se slikamo na zurci mortus pijani, posaljemo ortaku kod kuce), druga strana moze da uradi sa tim sta god hoce, to vise nije moje vlasnistvo. Sto se njih tice, mogu da objave moju sliku na bilbordu, da otvore izlozbu, da dele flajere sa tom slikom, ja sam nemocan jer sam je dobrovoljno dao drugome u vlasinstvo. Odakle odlazi iz tudjeg vlasnistva vise nema veze samnom. Sve navedeno podjednako vazi za devojke koje salju svoje golisave slike momku.
    Mnogo drugacija i ozbiljnija stvar je slikanje/snimanje bez dozvole, i to treba zestoko da se kaznjava. Ukoliko jedan partner tajno snimi seks ili napravi tzv after sex sliku (mnogo cesce i veoma rasprostranjeno) da bi pokazivali drugima i hvalili se, to se naravno treba kaznjavati.
    (Zapata, 21. maj 2017 12:31)

    # Link komentara

  47. "Maloletna deca, nemoćne ili stare osobe, ukoliko budu na bilo koji način zlostavljane ili terane na nešto što ne žele da urade ili gledaju od strane bližih ili partnera ili drugih osoba, to sad mogu odmah da prijave policiji,..."

    Moj klinja zaista, ali zaista ne želi da uči, a ja sve svoje vreme provodim terajući ga da uči... Dakle, teram ga na nešto što ne želi da uradi, kao što piše gore... On sad treba da zove policiju, koja će kao nasilnika da me odvede iz stana?
     (Pera Kojot, 21. maj 2017 12:23)

    # Link komentara

  48. Jel to znaci da roditelji nece smeti da teraju decu ni da uce?
    (BAS NAPREDNO, 21. maj 2017 12:20)

    # Link komentara

  49. Podrška,
    da se naučimo redu.

    Još samo da sudije naučimo da poštuju zakon, a ne telefonske pozive i koverte.
    (marija, 21. maj 2017 12:19)

    # Link komentara

  50. Znači sve ovo je do sada bilo legalno?!!
    Ne znam, živim na zapadu. Samo pitam.

    Srbija mora pod hitno da odluči da li pripada zapadnoj civilizaciji ili istočnoj. I da menja zakone prema tome. Tu na zapadu 75% stvari što ti kolege u srbiji kažu, ovde na zapadu ne smeju da ti kažu, jer ih možeš tužiti. Žalosno je što je Srbija ponovo 100 godina iza zapadne evrope.
     (mate, 21. maj 2017 12:18)

    # Link komentara

  51. Polako shvatamo da zivimo u eri totalitarizma. Protiv sam vredjanja, omalozavanja, nasilja u porodici, i za maksimalno dzentlmenski sam odnos prema zenama, ali zakon ce uskoro da nam odredjuje i kako cemo da pricamo, koje poze u odnosu cemo da koristimo, sta cemo da jedemo, necemo mi vaspitati decu nego ce nam ih uzimati pre nego sto progovore...korak po korak do 1984., pod plastom neke korektnosti.

    Uskoro ce bilo kakva vrsta prilaza devojci biti oznacena kao seksualno uznemiravanje. ''Dodirnuo si joj rame tokom flerta? Fizicki kontakt bez dozvole! Sugestivno si je pogledao u oci, ne daj boze namignuo?? Znajuci sta to signalizira, to je uznemiravanje! Pitao si je ima li decka?? Znamo motiv toga! Pevao si joj pod prozorom? Uhodjenje! Pozvao si je kod sebe da gledate film??? Isto kao da si rekao 'oces da se...' znaci uznemiravanje! Krivicno delo, 5 godina zatvora!''. Nemojte se cuditi, ovako ce biti ako se nastavi.
    (Milos, 21. maj 2017 12:16)

    # Link komentara

  52. (samo liberalno, 21. maj 2017 10:45)

    Pre 20 godina sam se iselio iz Srbije i u novoj sredini sam brzo nasao posao. Brzo sam se sprijateljio s kolegama, izlazili smo na pice, zezali se ... Ljudi su bili veseli i nasmejani, a meni je to bas nedostajalo u to vreme, ali teme su uvek bile iste: moje dete, tvoje dete, moj auto, tvoj auto, gde nabaviti sediste za dete u autu, moj pas, tvoja macka, gde nabaviti korpu za prevoz psa i macke u autu ... Pa onda: kako okreciti kucu za 2 sata, kako popraviti ogradu bez cekica, sta uraditi kada struja zeza ... Pa onda: fudbal, fudbal, fudbal ... Uh! Jednog dana sam se ipak ohrabrio i za ruckom ispricao malcice "masniji" vic. Kad ono - muk! Svi su se odjednom pretvorili u Srbe, mislim sve face kao da si dosao na sahranu, prave se kao da nisu culi. Posle mi je prisao kolega, tiho saopstio da vice jeste dobar, ali da imam u vidu da takvo blebetanje nije bas najbolje po mene. Takodje mi je objasnio da svaka firma ovde ima svoj kodeks ponasanja, a gotovo u svim firmama na radnom mestu, ukljucujuci i internu kantinu, ZABRANJENO je pricati o:

    1. Seksu.
    2. Platama.
    3. Religiji i ateizmu.
    4. Politici.

    Ja sam ga tada pogledao nemo. Mislim, brate, pa u Srbiji se na poslu prica ISKLJUCIVO o te cetiri teme, niko ne prica ni o cemu drugom.

    Tada sam shvatio gde je normalan svet, a gde smo mi ...
    (istok i zapad, 21. maj 2017 12:05)

    # Link komentara

  53. Naravno prijavis policiji i oni kazu jel doslo do tuce, nije e pa dobro kad dodje zovite ponovo.
     (luud, 21. maj 2017 12:02)

    # Link komentara

  54. Nikako se ne mogu odati utisku da ovakvi i slični "zakoni" još više produbljuju ionako sve veći jaz između polova. Naravno da sam za međusobno poštovanje i razumevanje, ali rekao bih da je ovo otišlo predaleko. Forsira se priča o neprestanom sukobu između muškaraca i žena u kojem "slabiji pol" uvek izvlači deblji kraj. Sve je manje podsticajnih, afirmativnih i nadahnjujućih tekstova kojim se OBA POLA pozivaju na skladne odnose.
    Žalosno je što se ovakve stvari moraju uređivati zakonskim okvirima, umesto da postanu tendencija u našem društvu na kojoj ćemo SVI raditi, počevši od sebe samih.
    Ni muškarci ni žene od ovoga neće profitirati, obe strane su nesrećne u najavi.
    (Tokyo, 21. maj 2017 11:58)

    # Link komentara

  55. Ne mogu da shvatim da se kod nas uporno izbegava razgovor na temu objavljivanja seks snimaka ili fotografija? Kada su radjene izmene i dopune KZ-a neophodno je bilo uvesti zastitu od ovog dela koje je veoma prisutno u danasnjoj Srbiji.Ali struku to ne zanima, a zakonodavca (250 botova u klupama) jos manje.
    Koliko dece, zena, mladih devojaka pati emotivno i fizicki zato sto je neki pametnjakovic objavio snimak njihovog seksa?
    Moj predlog.
    Novcana kazna za objavljivanje fotografija koje je osoba sama poslala (devojka se slika,posalje dobrovoljno fotke decku,raskinu,on objavi) u rasponu od 50.000 do 500.000 din.
    Zatvorska kazna do 3 godine u slucaju nelegalnog snimanja (ukradeni privatni snimci iz laptopa, nasilno snimanje, snimanje krisom).
    Pa da vidimo junake koji ce ovo da rade.
    (NokiJa, 21. maj 2017 11:52)

    # Link komentara

  56. Zavisi kome si ispricao i zeli li taj to da cuje. Ako to ne mozes da pricenis pa onda i ne mozes da radis sa ljudima. Inace takav zakon postoji u svim civilizovanim zemljama - i u Rusiji da ne bude zabune.
    (Pomocni sudija, 21. maj 2017 11:44)

    # Link komentara

  57. Moji brat i snajka teraju cerkicu da jede, treba li da ih prjavim? Cuo sam, rekli su "moras da jedes, pa ces dobiti kolac".
    (Nikola, 21. maj 2017 11:43)

    # Link komentara

  58. Hoćete reći da je do sad sve to bilo legalno? Seksualno zlostavljanje u braku, kolege koje se 'šale' sa ženama kako im padne na pamet...?
    (Neno, 21. maj 2017 11:39)

    # Link komentara

  59. Ali kako nametati nešto ovako ljudima koji su još uvek u pećinskom dobu? Evo sad ćete videti u komentarima kako izgleda kad pećinskom čoveku kažeš da u pećini treba da se misli i na druge.
     (ne mogu ni da shvate a kamoli prihvate, 21. maj 2017 11:20)

    # Link komentara

  60. Mi mu dođemo kao zamorčići za nove zakone...
     (Nikola, 21. maj 2017 11:12)

    # Link komentara

  61. Mislim, slazem se sa svim, ali ovo sto se tice nasilja u partnerskim odnosima, to mi je uvek predstavljalo glupost. Jos kad se krene od onoga sto ti saopsti maticar - ne dozvolite da zakon uredjuje vas brak, uredite ga vi sami. Dakle, ako je brak ili zajednica kakvog god tipa stvar obostranog interesa, cenim da onda treba da postoji kompromis izmedju dve osobe. Ovo se pre svega odnosi na onaj deo gde ti se zakon najotvorenije mesa i u krevet, pa je jos preostalo samo da ti propisuju odredjeni broj puta nedeljno i preporucljive poze. Bar sto se mog buduceg partnera tice to cemo odmah da razjasnimo, ako to dozivljava kao bracnu obavezu ili moranje, onda ne vidim nikakvu potrebu za zajednicom. Nastavicu i dalje samostalan zivot, radije nego da glumim savrsenu zajednicu za javnost, a da bracnu monotoniju razbijam vanbracnim aktivnostima.
    (Avanturista, 21. maj 2017 11:08)

    # Link komentara

  62. "Kolega je ispricao vic, TO JE SEKSUALNO UZNEMIRAVANJE!!!!!!!"

    Da li je neko normalan pre nego sto je donet ovaj zakon dosao do zakljucka da ovaj zakon moze da se zloupotrebi na hiljadu nacina?
    (samo liberalno, 21. maj 2017 10:45)

    # Link komentara