1. Čuj, ološ. To je bre smišljeno napravljeno zlo, u jednom trenutku uzurpirano od gospodara da razboljeva neuk i siromašan narod, što je mnogo gore od ološa.
     (Cupara, 19. maj 2017 06:55)

    # Link komentara

  2. Tesko je izraziti se o tom nazovi dnevnom listu a ne upotrebiti najruznije i najpogrdnije reci. Sta god se od tog reklo jeste apsolutno zasluzeno. Taj nazovi list je dno novinarske profesije. U pravnoj drzavi tako nesto uopste ne bi moglo da postoji jer bi od silnih tuzbi i kazni zbog lazi i kleveta njegovo funkcionisanje bilo onemoguceno. Na zalost ovde ne samo da nastavlja da postoji vec nastavlja da uspesno truje javni prostor svakog dana ponovo pokazujuci da dna nema... List koji citam sa maskom na nosu da bih sprecio smrad, a citam samo da bih se uverio dokle ljudska glupost i pokvarenost mohu ici. Zemlja koja ima ovakav nazovi list i pritom sa tirazom koji on ima ne moze se nadati boljim danima. Na zalost...
    (Dna nema s Informerom, 19. maj 2017 06:01)

    # Link komentara

  3. Taj stub srpskog novinarstva pre par godina na naslovnoj strani 'ladno objavi slike porno zvezde u akciji,tvrdeci da je to delo nove predsednice susedne zemlje.E,sad,ovaj Skot koji hoce da ga zovu Skat nije nikakva cvecka,ali ovog puta je rekao istinu.Ali,zanima me zasto ministar mora da brani jedno takvo tabloidno smece?Pa to je kao da branis Parove sa Hepi tv!
    (analiza, 19. maj 2017 01:16)

    # Link komentara

  4. Informer, jednostavno katastrofa. Amere ne volim zbog njihove spoljne politike, ali Informer i njen vlasnik...da ne pišem jer neće biti objavljeno.
    (Deki, 19. maj 2017 01:01)

    # Link komentara

  5. Nemoguće je reći bilo šta o informeru i biti nepristojan, osim ako ga hvališ
    (Erdevicki, 19. maj 2017 00:08)

    # Link komentara

  6. Čekajte, a šta je tu prostački? Pa ambasador, koga su svi kod nas hvalili kako dobro zna srpski jezik, samo se koristio rečnikom premijera i budućeg predsednika Srbije. Hoćete da kažete da premijer Vučić ima prostački rečnik? E, to je uvreda, a ne ono što je rekao ambasador Skot.
    (Dragi, 19. maj 2017 00:05)

    # Link komentara

  7. Pozdravljam izjavu ambasadora Skota, iako nije baš diplomatska. Informer je đubre novima, ko zna od koga sve finansirana (možda i od Rusa), a to što Dačić brani Informer je još jedna sramota srpske vlade.
    (LALE, 18. maj 2017 23:58)

    # Link komentara

  8. Tramp je to isto rekao za CNN i nije se izvinjavao.
    (nova politika, 18. maj 2017 23:57)

    # Link komentara

  9. Ovde postoji (bar) jedna veoma apsurdna pojava: trebalo je da ambasador strane zemlje kaže istinu o "Informeru" da bi to odjeknulo među ovim reliktima devedesetih koji, kao u ružnom snu, vladaju nama i dalje. Zar ljudi iole pismeni i dovoljno širokih shvatanja nisu mogli da sastave peticiju za sklanjanje tog (i ne samo tog) đubreta sa medijske scene, koje umesto jevtine i lake zabave, čemu tabloidi u normalnom svetu služe, generiše i usmerava nezadvoljsto ljudi prema van, prema okruženju, ili prema opoziciji režimu?
    (Srboljub, 18. maj 2017 23:17)

    # Link komentara

  10. (Bilja, 18. maj 2017 20:46)

    A zašto da se izvini što je navodno vređao ili što je za to koristio citat premijera/predsednika.
    (Bane, 18. maj 2017 23:10)

    # Link komentara

  11. Sutra u Informeru neke izmišljene prljavštine o Skotu...
    Klasika...
    Strani plaćenik i tako to....
     (Može biti samo je*an, 18. maj 2017 23:08)

    # Link komentara

  12. kad sam u srbiji i kupujem nesto na trafici, dajem ljudima jos 10 dinara i molim ih da ne uzmu informer, nego neke druge novine! vecina me oduva, ali sam neke uspeo da nagovorim! znam da se ne finansiraju od prodaje, ali molim vas, ko god je u mogucnosti neka proba isto to sa ljudima koji citaju to smece! ako spasemo par hiljada ljudi od trovanja velika je stvar!
     (sir oliver, 18. maj 2017 23:04)

    # Link komentara

  13. Da li je moguce da MSP I.Dacic ne poznaje Becku konvenciju o diplomatskim privilegijama i imunitetim? Da li ova drzava ima Javnog tuzioca i zasto on ili ona ne raguje i ne postupi u skladu sa Krivicnim zakonikom RS - zastita ugleda strane drzave i njenih predstavnika, kada Informer, Kurir, Alo---pogrdnim, ruznim recim nazivaju strane drzavnike.Na to su duzni da postupe po sluzbenoj duznosti. Sramota me je ovog naseg primitivizma i prostakluka, Sada mi i Politika ekspres iz 90-tih izgleda pristojno
    (beska konvencija, 18. maj 2017 22:39)

    # Link komentara

  14. Joj, sve se tresu gaće američkom ambasadoru...udarila sila na njega...alo šabani, pa mojne da izvadi sliku sa Mišom bananom, ili sliku iz Geneve gde su A., T., mojne tebra da se sutra izvinjavamo....
     (Bojan, 18. maj 2017 22:22)

    # Link komentara

  15. Ambasador je koristio vokabular našeg premijera,tako da ako je i rekao za Informer da je OLOŠ,ništa uvredljivo nije rekao!Jer,recnik A.VUČIĆA je daleko eksplicitniji kada govori o nama,srbima iz Srbije!?
     (pedja, 18. maj 2017 22:15)

    # Link komentara

  16. Mogu svi zajedno da nastupe kod džerija.
    (a i vi sa njima, 18. maj 2017 22:08)

    # Link komentara

  17. Pa i ološ ima prava na slobode, pa bio on informer ili hustler.
    (Narod protiv Larija Flinta, 18. maj 2017 22:06)

    # Link komentara

  18. Ima li kraja ponizavanju Dacica!Da li je to put do mesta premijera?
     (dragan, 18. maj 2017 21:35)

    # Link komentara

  19. Dačić bi kao ministar morao da razlikuje novinare od lažova.
    (Varonika, 18. maj 2017 21:30)

    # Link komentara

  20. Osecam da ce njegov odgovor biti "LOL sue me".
     (Amaterasu, 18. maj 2017 21:30)

    # Link komentara

  21. Ajde sad, posvadjajte nas opet sa svima redom. Procitajte malo naslovne strane tog trovackog lista i pogledajte kako se oni ophode prema drugima. Ova kritika i reci ambasadora SAD su u najmanju ruku zasluzene. Mislim da bi gradjani trebali da povrate peticijom i tuzbom protiv trovacke prakse dnevnog lista Informer i konstantnog pljuvanja, demonizacije, pozivanja na rat i stvaranje sveopste kulture primitivizma. Ma 'ajte, molim vas. I ti Dacicu, vidi se koga stitis i ko je na cijoj strani. Uzas.
    (gone, 18. maj 2017 21:26)

    # Link komentara

  22. Da li je Dacic reagovao kada je Informer politicare iz opozicije nazivao raznim pogrdnim nazivima i to velikim slovima na sred naslovne strane?
    Ne nije. Informer je rezimski list i naravno da ce Dacic i kompanija da skacu da ga brane.
    A sto se tice komentara novinarke Informera na temu slobodnih medija vi ste toliko slobodni da mozete sta hocete da radite. Da ste u pravnoj drzavi do sad bi bili ugaseni a Vucicevic u zatvoru.
    (Citizen X, 18. maj 2017 21:25)

    # Link komentara

  23. Ne pratim toliko politiku i cak ne znam kojim je povodom ovo izjavio ambasador SAD ali covek je apsolutno i potpuno u pravu. Ujutru u autobusu kad rastvore novine, pitam se kako niko od citaoca ne dobije epi napad od onih sizofrenih naslova, slika i tekstova.
    Najavili su milion drzavnih udara od kako je SNS na vlasti, pisali su potpuno izmisljene vesti (npr. kako je fantastican bio koncert Billy Idol-a na Kalemegdanu pre koju godinu, a koncert bio pomeren zbog nevremena), prete politickim neistomisljenicima i onda kad neko kaze da je to ogavno i da je olos (sto je izraz koji se gospodin Vucic ne libi da upotrebljava za one koji mu nisu po meri i nikom se ne izvini zbog uvrede) odmah se zahteva izvinjenje. Iskreno se nadam da gospodin Skat to nece uraditi.
    (Sara, 18. maj 2017 21:23)

    # Link komentara

  24. "advokatski tim Informera tužiti nadležnim sudovima u Srbiji i SAD"

    1. Bilo čiji ambasador se ne može tužiti sudu u Srbiji (preciznije, ničiji ambasador se ne može tužiti u državi u kojoj je ambasador)
    2. Baš me zanima po kom bi ga osnovu tužili u SAD, a pogotovo kom sudu

    "bez ikakvog razloga i ničim izazvan prostački izvređao"

    Samo je citirao Vučića...

    "Niko nema prava da se tako odnosi prema medijima"

    Tačno. Samo što Informer nije medij.

    "Dačić je dodao da "to neće proći tek tako" i da će ministarstvo "svakako reagovati ovim povodom". "
    Evo tresu se od straha...
    Svakako da možete da ga proglasite personom non grata. Ali je opštepoznato da to ne smete...
    Najviše što smete je da isterate ambasadore ex-yu republika (kao kada su priznali Kosovo). Dalje (i više) od toga još niste dogurali.
    (John, 18. maj 2017 21:23)

    # Link komentara

  25. Bravo gospodine ambasadore samo oštro protiv trovača
    (Winter is Comming, 18. maj 2017 21:21)

    # Link komentara

  26. Istina boli, o jea...
    (Neko iz mase, 18. maj 2017 21:21)

    # Link komentara

  27. Samo pogledajte ko se pobunio i sve vam je jasno ko su nazadne strane u Srbiji. Dalje od toga vam ne treba.
    A sto se tice "prostackog vredjanja" Vucicevic sme nekome nesto da kaze? Znamo mi u Srbiji ko je zaista olos, gospodine Skat, a to vi sigurno niste.
    (Gradjanin, 18. maj 2017 21:19)

    # Link komentara

  28. Skote care! Rekao si ono sto svaki normalan gradjanin ove zemlje misli.
    (joca trta, 18. maj 2017 21:19)

    # Link komentara

  29. Pa premijer države, sadašnji predsednik, SVOJE GRAĐANE zove ološem. Msm šta je problem, ne kontam !!!…!!
    (prolupala mi veš mašina, 18. maj 2017 21:03)

    # Link komentara

  30. Pa jel covek rekao neku neistinu?
    (stefan, 18. maj 2017 21:02)

    # Link komentara

  31. Je li ovo sala? Informer trazi izvinjenje? Pa ovo je fantasticno!
    (Milica, 18. maj 2017 21:02)

    # Link komentara

  32. Slazem se, ne smemo da dozvolimo da neko vredja nase medije. Saradnja sa drugim drzavama je sve bolja i stabilnija, ali ovakve stvari ne smemo dozvoljavati.
    (Otas, 18. maj 2017 20:48)

    # Link komentara

  33. Strasno sta sebi jedan ambasador dozvoli.Nedopustivo ponasanje.Izvinjenje nego sta.
    (Bilja, 18. maj 2017 20:46)

    # Link komentara

  34. Vučićević i novinar?!
    To ne ide, jedno s drugim!
    (kondor, 18. maj 2017 20:42)

    # Link komentara

  35. Nažalost svaka reč Skota je na mestu. Čitao sam Informer tokom izborne kampanje za predsednika, i bio sam zgrožen količinom izmišljotina i subjektivnosti. Skot ne bi trebalo da se izvini.
    (alo, 18. maj 2017 20:41)

    # Link komentara

  36. Nisam mislio da ću ovo ikada reći, podrška ambasadoru Amerike Kajlu Skotu protiv trenutno najvećeg smeća, šunda, jada i bede od novina Informer.
    (boris, 18. maj 2017 20:40)

    # Link komentara

  37. A to sto Informer pise je primereno? A ko ce da se izvini gradjanima sto takve novine uopste i postoje?
    (Muki81, 18. maj 2017 20:40)

    # Link komentara

  38. Gosn SKAT.Ni slucajno nemojte da se izvinite.Definitivno se oglasite i recite da vas tuze,a svom sefu u Beloj kući,predlozite da odnose sa Srbijom svede na minimum,ukljucujući i AiR Srbiju.Takodje,izdajte saopstenje da se Americkim gradjanima,ne preporucuje poseta Srbiji.
    P.S.Pamet u Glavu kome saljete pozivnice za Dan Nezavisnosti,ako vasa ambasada uopste bude pravila prijem za Ovdasnje politicare.
    (bgd, 18. maj 2017 20:31)

    # Link komentara

  39. i tako... pocelo padanje.
    (jesen stize, 18. maj 2017 20:31)

    # Link komentara

  40. Nečuveno je da se šef diplomatije stao u odbranu jednog tabloida kojeg je ambasador najveće svetske sile kobajagi uvredio!
    A urednik Informera gos'n Dragan Vučićević izgleda nije dobro informisan, koja ironija i paradoks, ambasador ima imunitet, ne može da ga tužiš.
    (Aca Silni, 18. maj 2017 20:29)

    # Link komentara

  41. Najgore novine svih vremena!Takav list ne postoji ni u S.Koreji!Sram te bilo Dacicu!
     (dragan, 18. maj 2017 20:23)

    # Link komentara

  42. Pa on ( Skot )je citirao premijera! Ako je to tacno ne vidim da je problem u njemu ima covek pravo da citira Vucica. A o Dacicevom i Vulinovom poltronstvu ne treba trositi reci... Da li bi ovako reagovali da je Ruski ambasador govorio o recimo listu Danas? To su dvostruki standardi gospodo i zato ne mozete traziti od zapadnih politicara da oni ne primenjuju dvostruke standarde kada smo mi u pitanju...
     (milos, 18. maj 2017 20:22)

    # Link komentara

  43. Jao što bi voleo da vidim to sudjene pred američkim sudom.
     (lee, 18. maj 2017 20:19)

    # Link komentara

  44. apsolutno podrzavam taj stav ali pod jednim velikim uslovom. Isto treba da se odnosi i prema bivsem ministru Gasicu za koga se uveliko pise da ce se vratiti na velika vrata. mislim nemojte biti dvolicni.
    p.s. ja isto to licno mislim o informeru ali ja nisam niti politicar a ni ambasador
    (samo realno, 18. maj 2017 20:18)

    # Link komentara

  45. Gospodin ambasador je u pravu, a nasi "politicari", ako nameravaju da ulaze u diplomatske sukobe zbog jednog Vucicevica, ne zasluzuju ni da ciste WC-e u skupstini.
    (besna glista, 18. maj 2017 20:18)

    # Link komentara

  46. kajl drz se....kakv informer...rezimski tabloid...njihov advokat ne bi na sudu dobio ni spor oko prelaska na crveno....pesaka....oderi ih junacki.
     (borivoje surdilovic, 18. maj 2017 20:17)

    # Link komentara

  47. "Neprihvatljiv odnos prema medijima"??????? A kada ti isti "mediji" lincuju svakog ko se usprotivi politici AV onda je to OK?????
    (Srbistanka, 18. maj 2017 20:15)

    # Link komentara

  48. Skot je u pravu.
     (dragan, 18. maj 2017 20:14)

    # Link komentara

  49. Majke ti, ovo je ko Jazavac pred sudom, ministar ino poslova staje u obranu tabloida kojeg je jedan ambasador "uvrijedio", pa to ni Kočić ni Nušić ne bi mogli smisliti!
    A inače kad već urednik, vlasnik Informera ili šta je već ne zna šta je diplomatski imunitet mogao mu je to ministar spolnih poslova objasniti, ne možete ga tužiti niti uhapsiti osim ako mu američki State Department, odnosno predsjednik Trump ne ukine imunitet, u što čisto sumnjam da će napraviti.
    (Meister Jakob, 18. maj 2017 20:02)

    # Link komentara

  50. ...miljacka zbacila masku, dosta mu je lepog ponasanja...
    ...voleo bih da advokati oderu vucicevica pre nego sto mu objasne sta je imunitet...
    ...samo da to posle ne placaju gradjani srbije odlukom predsednika/premijera...
    (kraja, 18. maj 2017 20:02)

    # Link komentara

  51. Kako ga je Skot unistio
     (marko, 18. maj 2017 19:59)

    # Link komentara

  52. Kolinda je trebala tuziti Informer zbog porno fotografija preko cele naslovne stranice.Ono je najveci skandal bio sto se novinarstva tice.
     (Boba, 18. maj 2017 19:59)

    # Link komentara

  53. Jedan od svakodnevnih primera koji pokazuju da su staljinisti posle 27 g apsolutne vlasti pretvorili našu zemlju u LAZU LAZAREVICA.
    (katica, 18. maj 2017 19:57)

    # Link komentara

  54. Da li je zabranjeno da neko kaže svoje mišljenje o nekim novinama?
    Po meni nije a Društvo novinara Srbije treba zbog onih pravih i poštenih novinara da se odredi ko sve u ovoj zemlji sme da se nazove novinarom.
    Takodje treba da se odrede kazne za iznošenje neistina i blaćenje ljudi bez ikakvog dokaza, objavljivanje neproverenih i netačnih informacija, namerno izazivanje panike i straha kod ljudi.
    Takodje treba da se napravi razlika izmedju novinara koji nepristrasno iznose svoje mišljenje i onih koji praktično rade propagandnu kampanju ili za EU ili za Rusiju ili za vlast ili za opoziciju. Oni treba da se nazovu makretinškom službom onih za koje rade i da se javno objave koliko su novca dobili za takvo izveštavanje, bilo na crno, bilo kroz donacije, bilo kroz plaćene oglase.
    Ukoliko se ugase Novosti na medijskom nebu Srbije praktično ostaju samo tabloidi - čast izuzecima.
    (Dejan P., 18. maj 2017 19:56)

    # Link komentara

  55. Eto rekao i Amerikanac jednom istinu!
    (Dragoslav, 18. maj 2017 19:56)

    # Link komentara

  56. Informer trazi izvinjenje? Pa ovo je kao da Cicolina da trazi da joj se zastiti nevinost. Kako Vas nije sramota, ako vas vlasnik i glavni i odgovorni urednik uopste zna sta je to? U uzglavlju vam stoji da ste nezavisne novine, ali za poslednjih 27 godina u Srbiji nije postojala zavisnija i ostrascenija novina od vas. Politika za vreme Milosevica je za vas primer objektivnog novinarstva. Stavili ste se, zarad licnih privilegija, na uslugu jednom rezimu i coveku koji ga personifikuje. Zarad toga, gazite vec pune cetiri godine svakog onog ko mu zasmeta ili mu predstavlja potencijalnog politickog protivnika. Blatite ljude i njihove porodice na najbrutalniji nacin, koristite na naslovnim stranama najprizemniji recnik, isprali ste mozak slabije obrazovanom delu stanovnistva, sto vam je i bio cilj. Njegov opstanak na vlasti shvatili ste kao borbu na zivot i smrt. I sada trazite izvinjenje ambasadora Skota, samo zato sto vas je, bez diplomatskog uvijanja, nazvao pravim imenom. Gadi mi se americka spoljna politika, ali moram da priznam da je ovaj covek za sve vas Gospodin i to sa velikim G.
    (Profesor Univerziteta u Beogradu, 18. maj 2017 19:56)

    # Link komentara

  57. Samo tuzi, pa da i na sudu dokazu da ste olos. Ako ne u srpskom sudu, onda bar u SAD i Strazburu
    (para lele, 18. maj 2017 19:55)

    # Link komentara

  58. Podrska Ambasadoru!

    Informer je rusko djubre koje treba zatvoriti zbog sirenja laznih vesti i uznemiravanja javnosti!!
    (moskva 1001, 18. maj 2017 19:55)

    # Link komentara

  59. Pa on je samo citirao Vucica, kao sto je i rekao...
    (Xnorma, 18. maj 2017 19:54)

    # Link komentara

  60. Bravo za Skota
     (kjygn, 18. maj 2017 19:53)

    # Link komentara

  61. teške je i ružne reči uputio ambasador, ali još će teže biti vucicevicu da dokaže da nije ono što svi znamo da jeste.
     (bane sine, 18. maj 2017 19:52)

    # Link komentara

  62. U pravu ste...nema šta strani ambasador da proziva medije.
    Sa druge strane - Informer nije nikakav medij već bolesno, žuto, stranačko smeće bez trunke etike ili morala tako da...
    (Bojan, 18. maj 2017 19:50)

    # Link komentara

  63. Puna stoprocentna podrska njegovoj ekselenciji Gospodinu Ambasadoru!
    (Srbin iz Srbije, 18. maj 2017 19:50)

    # Link komentara

  64. Nije pogresio,ne ulazeci u to da li je kao diplomata trebao to da uradi.
    (Kosta, 18. maj 2017 19:47)

    # Link komentara

  65. Ne razumem zašzto se tzv.medij Informer ljuti.Šta je kazao ambasador netačno.Informer nije prava novina.Po meni sve što je kazano tačno je kazano.
    (Jagodinac, 18. maj 2017 19:46)

    # Link komentara

  66. Vucicevic trazi da mu se neko izvine?
    (Smehotres, 18. maj 2017 19:46)

    # Link komentara

  67. Izgleda da je Kajl Skot jedini politicar u Srbiji koji jasnoizrazava moje stavove o tabloidima!
    (Stefan, 18. maj 2017 19:45)

    # Link komentara

  68. Ne daj se, Skote, Srbine!
    (Dr Who, 18. maj 2017 19:45)

    # Link komentara