1. @politicki amater

    " Uostalom sve te zemlje su ovu golgotu koju mi sada prolazimo prošle još početkom dvadesetog veka"

    stvarno amater...

    Bas golgota dok su uzimali tudje dijamante, zlato, gvozdje, uzimali pamuk i svilu, drvo, ugalj i ko zna sta sve jos po americi, indiji, aziji i africi, trgovali ospijumom, ubijali na milione afrikanaca i azijskih naroda tempom kojim mi ovde trosimo toalet papir.

    Golgota je npr nase putesestvije preko Albanije u I sv ratu i lecenje vojske na Krfu gde su se ti o kojima pises mislili da li da puste sve nase vojnike da pomru pre nego sto su poslali pomoc a koju su nam pustili tek kada su uvideli da bi mogli da odradimo pritisak sa juzne strane fronta u njuihovu korist. Golgota je gubitak trecine populacije Srbije u I sv ratu a ne muzenje Indije, Afrike i ostalih od tih koji bi nama da propovedaju vrednosti. Sta su oni znali sem da ubijaju na veliko.

    Njihova istinska golgota nastupa sada kada nema vise otvorenog kolonijalizma po Americi, Africi i Aziji pa pokusavaju da kroz EU na finjaka proguraju varijaciju da smo u svemu ravnopravni sem u platama, radnim mestima i biranju vrha EU...Time stvaraju masovne migracije i dolaze do savremenih robova u drustvima koje porodicne vrednosti i srednje klase ljudi ili ne postoje ili su na izmaku.

    Kapitalisticka industrijska bajka imala je svoj krah na pocetku dvadesetog veka koji je doveo do revolucija i naravno imace opet krah pitanje je samo kada i gde ce prvo poceti.
    (DPolitika, 24. april 2017 20:04)

    # Link komentara

  2. Moram da se ponovim po hiljaditi put. EU se jednostavno neće raspasti. Verovatno je da i neće ostati u ovakvom obliku i sastavu kakav je sada jer se i ranije menjala i bivala ustrojena ne uvek na 100% istim principima i vrednostima. Bila je EC, ECC, EU. Kao i sve i Evropa ima svoj razvojni put i menja se shodno prilikama u svetu, političkim, finansijskim, nacionalnim. Ali jednostavno neće nestati. To što su Britanci izašli iz EU za veliki broj mladih i obrazovanih ljudi je ktastrofa. Verujem da će potražiti neko bolje mesto za život. Ali videćemo i kako će se to završiti. Ne sumnjam da nas sada vodeće zemlje EU vide kao potencijalni izvor jeftine radne snage. Ali kad je osnovana o tome nije bilo ni reči. Uostalom sve te zemlje su ovu golgotu koju mi sada prolazimo prošle još početkom dvadesetog veka, kada je nastala prva industrijska revolucija i ogroman broj ljudi ostao bez posla. Umirali su na ulicama velikih gradova. Od naroda sa takvim iskustvom ne možete očekivati bilo kakvo saosećanje osim uzajamnog interesa. Možda smo mi u težem položaju jer mnogo kasnimo a i opterećeni smo nerešenim geopolitičkim problemima. Stara dama Evropa će nastaviti da postoji još dugo.
    (politički amater, 24. april 2017 16:33)

    # Link komentara

  3. Lafe, u FRA ode ona u drugi krug, u SRB Šešelj ispod 5%, o čemu pričaš ti?
    (Bachi, 24. april 2017 15:21)
    Pa prica o tome da oni tek sad imaju Seselja,doduse u suknji,a mi smo se naseg nagledali ima evo 30 godina.Jos bitnije je da je nama Seseljev najbolji ucenik premijer/predsednik,tako da nismo mnogo odmakli od tog razmisljanja.Ako mislis da je u Srbiji Seseljeva politika porazena,grdno se varas.
    (mix, 24. april 2017 16:13)

    # Link komentara

  4. @Nije u pitanju gospođa i njena sreća. U pitanju je on i njegov rezon. Predsednik jedne tako ozbiljne zemlje sa takvim rezonom,...nisam siguran da će dobra Francuskoj doneti.
    (RRajko, 24. april 2017 12:32)
    Da je ostavio dugogodisnju suprugu sa kojom ima dvoje dece i ozenio 30 godina mladju devojku imao bi normalan rezon?
    (Jasdf, 24. april 2017 16:05)

    # Link komentara

  5. Dao ostavku na mesto ministra pa se kandidovao za predsednika?Zar nije mogao da se kandiduje sa mesta ministra,mislim,lakše bi mu bilo.
     (Magnum, 24. april 2017 15:42)

    # Link komentara

  6. Razumite Srbi, Francuzi vole EU. To sto kod nas vecina ljudi fatalisticki razmislja da je bolje da se EU raspadne pa sta bilo, to ne znaci da tako rezonuju drugi.(dusan, 24. april 2017 12:59)Pa zašto su pre nekoliko godina na referendumu glasali protiv novog ustava EU?Kasnije se od tog ustava odustalo jer su i Holanđani glasali protiv.U Francuskoj je veća podrška za izlazak iz EU nego što je to u Britaniji.Samo što nema političke volje da se raspiše referendum.U Srbiji je podrška za EU nešto ispod 50%,a u parlamentu evroskpetici imaju oko 15% poslanika.Na izborima se ne glasa za ili protiv EU.Najbolji primer je Britanija,koja je par meseci pre referenduma imala izbore na kojima su ubedljivu većinu osvojili evrounijati.
     (manikir, 24. april 2017 15:35)

    # Link komentara

  7. vidim, vecina komentatora zali ako Makron bude pobedio.Vise bi voleli promene u vidu Le Pen.Le Pen je francuski Seselj.Za razliku od Srbistana, Francuska jos uvek nije toliko nisko pala.Seselj a ni njegovi ucenici kod njih ne prolaze. Za sad.(tamo vamo, 24. april 2017 10:22)#

    ........

    Lafe, u FRA ode ona u drugi krug, u SRB Šešelj ispod 5%, o čemu pričaš ti?
    (Bachi, 24. april 2017 15:21)

    # Link komentara

  8. Covek unistio zivot porodici sa troje dece i sad se jos hvali na sva usta. Nista bolje taj nece uraditi ni za Francusku naciju.
    (strina, 24. april 2017 09:24) Covek od 15 godina unistio? Nije on bio covek on je bio dete i nista on nije mogao da unisti. Ja zaista sebe smatram za feministkinju i potpuno mi je normalno da starije zene budu sa mladjim muskarcima, ali kada je profesor (bilo muski bilo zenski) sa ucenikom/ucenicom od 15 godina (iako su kao fora poceli da budu zajedno kada je napunio 18) mislim da se radi pre svega o krivicnom delu a pomalo i o patologiji s obzirom na to da je zenu sa troje dece privkao decak.
    (Poyy, 24. april 2017 15:19)

    # Link komentara

  9. Ne radi se uopšte da li je za EU ili protiv,kaže većina nas da je ovo marioneta nečija i da ovo nije videlo da bude predsednik.Ovi francuzi prolupali skroz.
     (sasho, 24. april 2017 14:31)

    # Link komentara

  10. Macron je pre svega jedan razuman politicar, i to je ono sto je potrebno francuskoj i evropi. A i zgodan frajer.
    (ok, 24. april 2017 14:27)

    # Link komentara

  11. Ovaj gospodin izbacuje otrcane fraze bez ikakvog objasnjenja i programa, i ljudi se pecaju. Haos.
     (v, 24. april 2017 14:21)

    # Link komentara

  12. Desnica? O cemu ljudi vi pricate? Le Pen svojim programom oslikava ono sto je u politickom spektrumu levica. Ima prilicno socijalnu politiku sa podvucenim nacionalnim interesima. Nacionalna bezbednost, suverenitet drzave u fiskalnoj i bezbedonosnoj politici te samostalnija spoljna politika nije desnica. To su karakteristike normalne drzave.To sto ustimovani mediji dirigovani od ko zna koga ne znaci da je to istina. Svakog ko se ne slaze sa njihovim propagiranim stavovima pokusavaju da deskredituju sa "fasista" etiketom. Problem koji oni imaju sa migrantima i sa muslimanima je realan problem a ne izmisljotina nekog ostrascenog naciste. Makron, koji ce nastaviti politiku Merkelove pod jakim uticaje USA ce samo izazvati pojavu prave desnice za par godina i formiranje paravojnih neonacistickih organizacija unutar Francuske. Dalje degradiranje srednje klase i multietnicka zajednica su recept za krvave sukobe koji ce neminovno uslediti ako se nista ne promeni (a nece).
    Ako EU drasticno ne promeni svoju organizaciju za par godina je kraj. Pratite samo Dojce banku i italijansku Monte dei paschi.
    (nenad, 24. april 2017 14:12)

    # Link komentara

  13. #cekajte, molim
    Bravo za komentar! Onaj Putin izmenja sto kikbokserki, gimnastičarki, olimpijskih vrtačica kolutova i svi ga doživljavaju kao nadčoveka neocenjive moralne i mentalne snage a ovde se ja bih rekla stvarno radi o velikoj i pravoj ljubavi kad se muškarac ženi ženom starijom 24 godine. On sada ima 39 a ona 63 godine i ne razvodi se od nje, to govori da se u najmanju ruku radi o vrlo skrupuloznom čoveku. E baš to nedostaje populistima kao ljudima, oni su najčešće beskrupulozni, i to im se ogleda i na privatnom planu, čim im žena malo dosadi oni je zamene mladjim modelom. A o širem društvenom planu, kako tek na njemu pokazuju beskrupuloznost i kakve tek to ima posledice i da se ne govori.
    (mdj, 24. april 2017 14:08)

    # Link komentara

  14. Jos jedan u nizu bezlicnih evropskih social komunistickih politicara,demagoga i prodavaca magle.
    Ne bih vam dao pedalj Kalifornije i njenog liberalno kapitalistickog sistema za celu vasu socijalisticku Evropsku uniju.NIKADA !!!!
    (Laki, 24. april 2017 14:08)

    # Link komentara

  15. Razumite Srbi, Francuzi vole EU. To sto kod nas vecina ljudi fatalisticki razmislja da je bolje da se EU raspadne pa sta bilo, to ne znaci da tako rezonuju drugi. Koliko god prosecan Srbin zeleo da EU propadne, to se nece desiti. Mnogo vise prednosti nego mana nudi. Ljudi hoce da predstave da ce Francuska nestati ovako. Islamizacija, bla bla. Francuska ima 20% imigranata. Nisu tacne brojke od 40, 50%. Imaju jednu od najprpgresivnijih soc. drzava, visok standard, skoro "zelenu" energetiku, odlicno skolstvo i zdravstvo. Ponovite mi, sto bi onda izlazili iz EU?

    A desnicarski kandidati su pobedili i u Britaniji i SAD, pa vidim kako im je dobro.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (dusan, 24. april 2017 12:59)

    Zapravo ovo sve sto pises je potpuni komon sens i ne znam ko to poredi Srbiju i Englesku ili Francusku. Covece, ceo KONCEPT EU je smisljen tako da se drzave poput Engleske i Francuske okoriscavaju o jeftinu radnu snagu, prirodne resurse i ostale benefite manjih i siromsnijih drzava, NARAVNO da nije ista racunica Francuzima da li ce biti u EU, u odnosu na Srbiju. Svasta.
    (Sabre, 24. april 2017 13:59)

    # Link komentara

  16. Zanimljivi su komentari tipa da nije Francuska ko Srbija pa da pobede nazadne desničarske snage..? a ne vide razliku od 2% koja može lako da se istopi u drugom krugu.. Tako su se smejali "nazadnom" Trampu u USA.. Sad se vidi ko je zapravo nazadan i prevazidjen.
    (Zoran, 24. april 2017 13:55)

    # Link komentara

  17. Nije u pitanju gospođa i njena sreća. U pitanju je on i njegov rezon. Predsednik jedne tako ozbiljne zemlje sa takvim rezonom,...nisam siguran da će dobra Francuskoj doneti.
    (RRajko, 24. april 2017 12:32)

    Mogao bi ti i @ strina da malo razmislite pre nego sto osudite. Macron je imao petnaest godina kada je gospdja usla u njegov zivot. Roditelji su mu cak i skolu promenili da bi ga udaljili od nje. Ali ljubav je bila jaca. Za mene je to ipak jedan znak velike emotivne stabilnosti. Ne traje njihova avantura "od juce". Ali su vama verovatno tipovi kao Tramp, Klinton pa i Putin verovatno "moralniji"!
    (Cekajte, molim, 24. april 2017 13:34)

    # Link komentara

  18. Ovde je naravno svima jako krivo kad god ne pobedi neki kandidat koji bi da unisti EU. Da li razmisljate, kakva bi kriza izbila u Srbiji ako bi se EU raspala? Kod nas jos nisu prosle svetke ekonomske krize od pre 9 godina; kriza koja bi nastala raspadom EU bi unistila Srbiju mnogo vise nego zemlje bivse EU.
    (T, 24. april 2017 13:18)

    # Link komentara

  19. @ tamo vamo

    pre ce le penova u francuskoj nego seselj ovde , tamo su ljudi spremniji da uzmu stvar u svoje ruke a mi se ovde nadamo da samo treba da izaberemo velikog vodju , on ce dovesti kapitaliste , parolom " dodjite , mi smo zemlja jeftine radne snage" a kapitalisti ce nam dati novce i mi cemo ziveti kap bubreg u loju .
     (rosonero, 24. april 2017 13:17)

    # Link komentara

  20. Razumite Srbi, Francuzi vole EU. To sto kod nas vecina ljudi fatalisticki razmislja da je bolje da se EU raspadne pa sta bilo, to ne znaci da tako rezonuju drugi. Koliko god prosecan Srbin zeleo da EU propadne, to se nece desiti. Mnogo vise prednosti nego mana nudi. Ljudi hoce da predstave da ce Francuska nestati ovako. Islamizacija, bla bla. Francuska ima 20% imigranata. Nisu tacne brojke od 40, 50%. Imaju jednu od najprpgresivnijih soc. drzava, visok standard, skoro "zelenu" energetiku, odlicno skolstvo i zdravstvo. Ponovite mi, sto bi onda izlazili iz EU?

    A desnicarski kandidati su pobedili i u Britaniji i SAD, pa vidim kako im je dobro.
     (dusan, 24. april 2017 12:59)

    # Link komentara

  21. U pravu si. Šta je to 20 i kusur procenata? E živote!
    (proći će, proći, 24. april 2017 11:23)

    Komunisti su takodje sedamdesetih godina proslog veka dolazili na pedsednickom i parlamentarnim izborima do skoro 22% glasova, pa gde su danas?
    (ahm, 24. april 2017 12:53)

    # Link komentara

  22. Pa polako ljudi moji ...Da li ce da osvoji Francusku cemo videti 7 maja.I Le penova ima sanse ...zar ne ?
    (sima, 24. april 2017 09:45)

    Nema ni teorijske!
    (FrancoSrb, 24. april 2017 12:41)

    # Link komentara

  23. (dado, 24. april 2017 12:08)

    Ja sam glasao za Melansona ali sam znao da ce tesko uci u drugi krug. Prosto zato sto se narod boji posledica. ne mogu se tako "preko noci" nacionalizovati sve banke, osiguranja i ostali finansujski kapital. Zamisao jeste dobra, ali u danasnjem kontekstu je nemoguce sprovesti u delo. Sto mi se sbidja to je ekoloski program i kraj pete republike i uvodjenje referanduma za kljucna nacionalna pitanja. (sto je program i Le Pen-ove).
    Ipak sukob sa Le Pen-ovom u drugom krugu bi bio katastrofa.
    Sad cemo Makron-a . Videcemo sta ce da uradi. Centristi nisu bili na vlasti od Ziskar d'Estan-a.
    (Paris, 24. april 2017 12:34)

    # Link komentara

  24. Covek unistio zivot porodici sa troje dece i sad se jos hvali na sva usta. Nista bolje taj nece uraditi ni za Francusku naciju.
    (strina, 24. april 2017 09:24)
    Ne bih se složila. Da je gospođa bila srećna i zadovoljna u braku, ne bi on tu mogao ništa da "uništi". Tako to ide nažalost, a sad, ko je za to kriv, verovatno oboje bivših supružnika.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (L, 24. april 2017 11:40)
    Nije u pitanju gospođa i njena sreća. U pitanju je on i njegov rezon. Predsednik jedne tako ozbiljne zemlje sa takvim rezonom,...nisam siguran da će dobra Francuskoj doneti.
    (RRajko, 24. april 2017 12:32)

    # Link komentara

  25. malo je sumnjivo to da desnica istovremeno ne odgovara politici EU i da ne može da dobije izbore nigde u Evropi, a da se tvrdi da su svi ti izbori potpuno regularni
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (deki, 24. april 2017 11:34)

    Glupost i svemir su bezgranicni (i srpsko tumacenje realnosti takodje).

    Ne dobijaju izbore ZATO STO IH VECINA GRADJANA NECE. Nece latentne fasiste na vlasti koji bi za ih vrate u 19-vek. Nece ratove izmedju drzava. Nece izolaciju i dogme (zemlja je ravna ploca).
    Hoce slobodu, putovanja, saradnju sa ostalim evropskim narodima.

    Hocemo to i mi Srbi, samo na jasu oni koji su kapital stekli 90-tih, i i dalje nas guraju u blato, potpomognuti od nekih interestnih centara sa istoka koji ih podrzavaju zbog svojih interesa.
    (kiza, 24. april 2017 12:17)

    # Link komentara

  26. @ (tamo vamo, 24. april 2017 10:22)

    Za tvoju informaciju Le Pen je dobila 5 puta vise glasova u Francuskoj, nego Seselj u Srbiji...
     (Butragenjo, 24. april 2017 12:14)

    # Link komentara

  27. klasicni main stream kandidat. volio bih da je onaj pravi socijalisticki kandidat Melachon prosao - mediji ga zovu " ekstremna lijevica", a u stvari je to prava lijevica.
    globalisti su odavno provalili foru da se moraju maskirati u lijevicare - liberale da bi neutralisali prave lijevicare jer su oni opasni, poput Corbina u UK, ili Bernia Sandersa, najboljeg US kandidata ikada...
    Oni upravo navode nezadovoljne ka desnici koju je lako diskreditovati kao " necivilizacijsku".
    evo odlicnog primjera Francuske, da ste imali kandidata " anti- establishment" pobjedio bi na izborima.
    ovako gradjani antiglobalisti nece moci progutati sulude desnicarske ideje le penove i neoconci ce ponovo pobjediti i eto novih ratova i teroristickih napada...
     (dado, 24. april 2017 12:08)

    # Link komentara

  28. Evropska unija je jadna zajednica kada drhti nad jednim izborima.Eu treba da cine ljudi i njihova volja za zajednicom,a ne politicari!
    P.s jos je jadnije sta smo mi za takvu zajednicu dali,i jos dajemo za ovu kulu od karata,koji svaki politicki povetarac moze da urusi!
    (Monte Cristo, 24. april 2017 12:06)

    # Link komentara

  29. "Mene licno bas briga kojoj struji pripada, oni se ionako programa nikad ne drze, vazno mi je da bude osoba koja ima princip, karakter, energiju."

    Zbog ovakvog iskrenog komentara nam i ide kako nam ide. Previse biramo srcem a ne koristimo glavu, i zbog toga Vucic. I kad ode Vucic doci ce Vucic. I pre njega je bio Vucic i tako ce doveka.
    (celt, 24. april 2017 12:01)

    # Link komentara

  30. @deki - Smešna izjava. Većina evropskih partija desnice su proevropske uključujući i partiju Angele Merkel.
    (Deks, 24. april 2017 12:01)

    # Link komentara

  31. Radulovic je osvojio 1 a Ljubisa 10 procenata zato sto se kod nas uvek deset puta vise ljudi zeza nego sto radi.
     (Judge, 24. april 2017 11:54)

    # Link komentara

  32. Zgodan, baš zgodan.
     (neko tamo, 24. april 2017 11:52)

    # Link komentara

  33. Pokret en marche je pokret centra u srbiji najslicniji sa pokretom DJB sase radulovica. Na predsednickim izborima radule dobio 1% a u francuskoj covek osvoji najvise glasova. Zbog toga su oni francuska a mi srbistan i to se skoro nece promeniti. Jednostavno srbi imaju veliku sklonost da sve rade na svoju stetu i to nepogresivo na svakim izborima potvrdjuju.
    (en marche, 24. april 2017 09:47)

    A mozda je samo Radulovic poprilicno nesposoban lik. Nije dovoljno da samo pripadas centru da bi mu neko dao glas. Mene licno bas briga kojoj struji pripada, oni se ionako programa nikad ne drze, vazno mi je da bude osoba koja ima princip, karakter, energiju. Iz Radulovica zraci samo jedno .... nista. Covek koji izadje na izbore i osvoji 1% ne moze za to da krivi bilo koga osim sebe. Eno Beli je osvojio 10% bez ikakvog programa, pod potpuno istim uslovima. A Beli cak i nije nesto kreativan lik, cak i humor mu je prosecan, samo se ponasao kao da ga bas briga za formalnosti i to je bilo dovoljno. Ako nemas dovoljno motiva da nesto promenis neces to ni promeniti. Iz Radulovica se taj motiv ne vidi. Kazem to kao neko ko ne glasa ni za koga odavno i ne pripada nijednoj struji. Ej 1%! Pa da je osvojio bar 20% pa da ima na nesto da se zali. Srbi nisu dovoljno edukovani za njegovu politiku? Pa dobro, nek se kandiduje na Islandu. Ili nek nadje nacin da dopre do tih i takvih Srba, jer njima treba da bude predsednik, a ne predsednik ekonomskog zaveza Danske.
    (eto, 24. april 2017 11:46)

    # Link komentara

  34. @igor

    Taj koji kod nas ima 300e, u francuskoj ima 1300-1500. 3000 je nedostizno za vecinu u fr.
    (Sima, 24. april 2017 11:43)

    # Link komentara

  35. Covek unistio zivot porodici sa troje dece i sad se jos hvali na sva usta. Nista bolje taj nece uraditi ni za Francusku naciju.
    (strina, 24. april 2017 09:24)
    Ne bih se složila. Da je gospođa bila srećna i zadovoljna u braku, ne bi on tu mogao ništa da "uništi". Tako to ide nažalost, a sad, ko je za to kriv, verovatno oboje bivših supružnika.
     (L, 24. april 2017 11:40)

    # Link komentara

  36. malo je sumnjivo to da desnica istovremeno ne odgovara politici EU i da ne može da dobije izbore nigde u Evropi, a da se tvrdi da su svi ti izbori potpuno regularni
     (deki, 24. april 2017 11:34)

    # Link komentara

  37. Ima li smo i mi Socijalistu predsednika, bankara, neko se uci na tudjim greskama a neko na svojima...

    "Predvidjam" da ce se svi problemi u Francuskoj resiti izborom ovakvog kandidata za predsednika...

    Uostalom i svi nasi problemi su reseni nakon izbora predsednika svi zivimo bolje sve cveta...
    (DPolitika, 24. april 2017 11:30)

    # Link komentara

  38. Seselj a ni njegovi ucenici kod njih ne prolaze. Za sad.
    (tamo vamo, 24. april 2017 10:22)

    U pravu si. Šta je to 20 i kusur procenata? E živote!
     (proći će, proći, 24. april 2017 11:23)

    # Link komentara

  39. Hoćemo i mi bar jednog ovakvog, a ne ižvakane političare koji su tu već 30 godina...
    (autosovinista koji od nacionalista pravi auto za dz, 24. april 2017 11:17)

    # Link komentara

  40. (demokrata, 24. april 2017 10:18)

    Pa nije baš tako. Ovo se smatra za jednu on najprljavijih kampanja u francuskoj istoriji. Ne samo da su retroaktivno oduzeli Le Pen politički imunitet zbog tvitova, već su pokušali da je za to pošalju u zatvor. A tu je i pitanje od pola miliona francuskih glasača koji će moći da glasaju dva puta zbog "kopijuterske greške". Naravno vlasti su izjavile kako neće doći do bilo kakve provere sistema dok se ne završe izbori.

    E moj naivac ne znaš ti šta su velike igre.
    (SpyBot, 24. april 2017 11:16)

    # Link komentara

  41. Sigurno buduci Francuski predsednik, prema anketama koje su bile 100 pos.tacne za prvi krug, bice skoro 60-30 za Macrona u drugom. Bravo za Francuze, ekstremna desnica ce doziveti tezak poraz. Smesni su mi ovde ljudi koji kao sazaljevaju Francuze, a imaju platu 300 evra, a Francuzi 3000. Takodje, Makrona porediti sa Vucicem je nebulozno. Oni veze nemaju, jer Makron prica normalno, ne dere se, nije dictator, ima obrazovan kadar, nije I premijer I predsednik, ne kupuje glasove. Konacno uvek je zastupao istu opciju, nije ranije bio desnicar. To sto nas predsednik-premijer je deklarativno za Evropu, a sprovodi unutrusnju puzajucu diktaturu, to je druga prica..Francuska je stara demokratija I velika zemlja, izlazi 80 posto da glasa, a ne 55 posto, I siguran sam da nece dozvoliti da im ultradesnicari unistavaju zemlju, kao sto je Seselj, I njegov učenik sada, to čine.
    (igor, 24. april 2017 11:16)

    # Link komentara

  42. @strina
    A jaoj, koliko naivan srednjovekovni komentar -"uništio porodicu" - ljudi nisu roboti, odrasti malo...pa kod nas je svaki drugi par razveden,to je sasvim normalno i tako treba da bude.
     (djole, 24. april 2017 11:16)

    # Link komentara

  43. Nije se njemu podsmevao establišment on JESTE establišment. Doveo ga Oland koji je trenutno toliko nepopularan da ga ni leprozni ne bi dotakli. Izigrava centristu. I tu je i tamo je, nit smrdi nit miriše, kad treba da bude mek, on je mek, kad mu se kaže da bude tvrd on je tvrd. Gleda samo da pokupi glasove sa svih strana političkog spektra.
    Makron je savršena lutkarska predstava. Kad narod počne da primećuje konce, biće kasno.
    (SpyBot, 24. april 2017 11:06)

    # Link komentara

  44. koliko ima strucnjaka u srbiji koji znaju sta je najbolje za francusku,strasno,sto se zamaraju blesavi francuzi sa izborima dovoljno je da im srbi postave novog predsednka za njihovo dobro
    (goran, 24. april 2017 11:02)

    # Link komentara

  45. On vodi Francusku u potpunu islamizaciju i ozbiljno ugrozava evropsku civilizaciju i nacin zivota,a sa kim je ozenjen nije toliko bitno.
    (dejan, 24. april 2017 10:22)

    Znaci to je ono sto mi srbi zelimo , etnicko ciscenje muslimana i svih obojenih rasa u FR ako Le Pen pobedi. Zatvaranje dzamija i granica. Izolacija potpuna.
    (332, 24. april 2017 10:52)

    # Link komentara

  46. Pa i VUcic ti je pokret centra, genije. Danas su svi pokreti centra i Radulovic i DS i DSS i SPS ti je danas pokret centra.
    (RX, 24. april 2017 10:33)

    # Link komentara

  47. @strina
    Nije on nikome unistio zivota,to troje dece je odavno odraslo i otislo od kuce.
    Jedno je i starije od njega, al sve to nema veze s ovom temom...
     (danko, 24. april 2017 10:26)

    # Link komentara

  48. On vodi Francusku u potpunu islamizaciju i ozbiljno ugrozava evropsku civilizaciju i nacin zivota,a sa kim je ozenjen nije toliko bitno.
    (dejan, 24. april 2017 10:22)

    # Link komentara

  49. vidim, vecina komentatora zali ako Makron bude pobedio.
    Vise bi voleli promene u vidu Le Pen.
    Le Pen je francuski Seselj.
    Za razliku od Srbistana, Francuska jos uvek nije toliko nisko pala.
    Seselj a ni njegovi ucenici kod njih ne prolaze. Za sad.
    (tamo vamo, 24. april 2017 10:22)

    # Link komentara

  50. znači i ovi su pukli...možda tako treba
     (ciro, 24. april 2017 10:18)

    # Link komentara

  51. U Francuskoj isto vece objavljeni konacni rezultati.Nema ponavljanja izbora nav birackim mestima.Nemapritisaka,ucenjivanja,kradje, batinanja.Nema deljenja toalet papira, besplatnih lekarskih pregleda.Kod nas za konacne rezultate dve nedelje.To je demokratija.Ljudi veruju u izborni proces .Ne gadi im se politika i zato ovolika izlaznost
    (demokrata, 24. april 2017 10:18)

    # Link komentara

  52. Na osnovu teksta, čovek je pomalo egzibicionista. Da li je takav predsednik potreban Francuskoj u ovom trenutku?
     (Srbenda, 24. april 2017 10:16)

    # Link komentara

  53. Vidim da ce sa ovim Francuska nastaviti put kao sa prethodnim.Moje saucesce
     (Nord, 24. april 2017 09:58)

    # Link komentara

  54. Pokret en marche je pokret centra u srbiji najslicniji sa pokretom DJB sase radulovica. Na predsednickim izborima radule dobio 1% a u francuskoj covek osvoji najvise glasova. Zbog toga su oni francuska a mi srbistan i to se skoro nece promeniti. Jednostavno srbi imaju veliku sklonost da sve rade na svoju stetu i to nepogresivo na svakim izborima potvrdjuju.
     (en marche, 24. april 2017 09:47)

    # Link komentara

  55. Pa polako ljudi moji ...Da li ce da osvoji Francusku cemo videti 7 maja.I Le penova ima sanse ...zar ne ?
    (sima, 24. april 2017 09:45)

    # Link komentara

  56. ok, i sta kad osvoji Francusku, na koji nacin ce je promeniti da Francuzima bude bolje? neokon pricica za malu decu
    (self, 24. april 2017 09:42)

    # Link komentara

  57. Vučić samo francuska škola :D
     (Maka@, 24. april 2017 09:37)

    # Link komentara

  58. Ako je ovaj primer na koji treba da se drugi ugledaju onda smo kao ljudi pali na jako niske grane. Covek unistio zivot porodici sa troje dece i sad se jos hvali na sva usta. Nista bolje taj nece uraditi ni za Francusku naciju.
    (strina, 24. april 2017 09:24)

    # Link komentara