Drugi krug za Makrona i Le Pen, rezultat "tesan"

Pariz -- U drugi krug predsedničkih izbora u Francuskoj ulaze nezavisni centristički kandidat Emanuel Makron i kandidatkinja krajnje desnice Marin Le Pen.

Izvor: B92, Tanjug
Pošaljite komentar
  1. @(stormwatch, 24. april 2017 13:57)
    Tuzno je da postoje ljudi koji i dalje misle, da je bolje da zavisimo od nekoga (USA, Rusija, Nemacka, u ovom slucaju Francuska...), nego da se okrenemo sami sebi i da zavisimo iskljucivo od naseg rada (sto ce se tesko desiti)... Prosto, kada zavisis od nekoga, primoran si da "igras" kako ti taj neko "svira"!
    - Jos Tuznije je to sto, neki ljudi u Srbiji misle, da znaju bolje od nekih gradjana Francuske, sta je bolje za njih...
    (nemke, 25. april 2017 10:29)

    # Link komentara

  2. Zanimljivo. Svak je glasao za svog kandidata, jer su zbog 2. kruga sa Le Pain nanjusili sansu za osvajanje apsolutne vlast sa samo 20% glasova. Paradoksalno da ona kao najdesnija jedina nije imala/mogla imati takav plan.
    (50,1% je pobjeda., 25. april 2017 01:16)

    # Link komentara

  3. @(Mare, 23. april 2017 21:12)

    Jeste, prosečnog Francuza baš brine šta neko od političara misli o nekom tamo Kosovu, Šumskoj i drugim balkanskim čarkama...
    (Aleksandar, 24. april 2017 15:20)

    # Link komentara

  4. Sramota je videti Srbiju koja je toliko ogrezla u ekstremnu desnicu, ali i šta drugo očekivati od zavedene dece koja u životu nisu ništa drugo videla osim Srbije niti iskusila bilo kakav drugi sistem osim miloševićeve i šešeljeve politike, koja nije ništa drugo nego najekstremnija desnica, bez obzira kako ju zvali. Budite zadovoljni sa Makronom, jer je on normalan, sposoban i obrazovan MLAD čovek, dok bi izbor Le Pen koji NE SME da se dogodi, bio bi prvenstveno jako loš za Srbiju. Tužno je da u jednoj zemlji kao što je Srbija, zemlji koja zavisi od imigracije, i koja bi bez para od stanovništva iz inostranstva i investicija sa istog tog zapada total propala u roku od dve nedelje, karikature kao Le Pen imaju toliku podršku. Ali to je sve ruska škola u kojoj su diktatori tipa Putina, Asada, Kim-a i njima sličnih jedini pravi izbor, dok su glasovi razuma budale i takozvani "izdajnici". Rusija samo koristi svoje pozicije da uslovljava i uništava Srbiju, dok su pravi prijatelji Srbije ipak na zapadu, bez obzira šta vam naslednici najcrnjeg fašizma i nacizma govore suprotno i lažu vas. Patrijotizam Marin Le Pen znači samo jedno, predaja francuske Putinu u ruke - a to je za Evropu NEDOPUSTIVO!
    (stormwatch, 24. april 2017 13:57)

    # Link komentara

  5. Mairon, 23. april 2017 22:28)

    Kakva crna diskreditacija, pa mi znamo Lepenove od ranije i veoma dobro pamtim izjave i stavove. To što je neko oko ekstremne desničarske ideologije vezao mašnicu ili metio kravatu ga ne čini bliže centru ili manje naci.
    (b-e-n-z-i-n, tako se ne piše reč voda, 24. april 2017 07:28)

    # Link komentara

  6. Kako ce sad strani plaćenik Marin le pen da objasni svom sponzoru što je izgubio?

    Kako će se sad na oči Putinu?
    (Jipi, 24. april 2017 07:17)

    # Link komentara

  7. Nemi posmatraču, pa da su po ugledu na srbiju 12 stranaka zajedno izašle sa jednim kandidatom rezultat bi bio STABILAN!
    (s.nikolić , austrija, 24. april 2017 07:14)

    # Link komentara

  8. @ (Gde ja živim, 23. april 2017 20:51)

    Kod nas je neizlaženje na izbore rezultat političke nekulture i nepismenosti. Ali i ovolika izlaznost kod Francuza nije pozitivna stvar, jer je reč o nedemokratskom zalaženju države u lična prava i slobode. Naime, izlazak na predsedničke izbore u Francuskoj nije pravo, već obaveza. Ko ne izađe na izbore ne može da izvadi lična dokumenta i plaća kaznu...
    (ja, 24. april 2017 06:57)

    # Link komentara

  9. Samo rusi imaju dozivotnog liliputina
    (Darko, 24. april 2017 06:51)

    # Link komentara

  10. Da pobedi Le Pen treba još dosta terorizma...
    (s, 24. april 2017 00:58)

    # Link komentara

  11. Eh, svasta, kakvi su ovo izbori.. cak cetiri kandidata imaju tesan broj bodova, niko ni blizu pobede u prvom krugu. Kako oni ocekuju Evropsku stabilnu perspektivu i rast BDP-a sa takvim rezultatima, ccc.
    (Sabre, 24. april 2017 00:56)

    # Link komentara

  12. Dragi moji sugradjani srbi, molim vas objasnite mi zasto podrzavate ljude tipa , Le Pen, Tramp, i njima slicnim? Imamo utisak da ste vecina. Mada svi moji prijatelji srbi su veoma slicni meni. Pa mi je tesko da povjerujem da je vecina srba na strani ovakvih mracnih umova. Kako je moguce da je narod koji je dao ogroman doprinos u 1. i 2. Svetkom ratu, danas podrzava fasiste. Hvala unapred.
    (west, 24. april 2017 00:54)

    # Link komentara

  13. Nenade, u UK ima oko 2% islamske populacije ako te neko pita. Prestanite verovati svemu za šta se uhvate ultra desničari, kako niko ne piše o ubistvima koja se u SAD-u dešavaju svaki dan?
    (Hipokriti, 24. april 2017 00:42)

    # Link komentara

  14. Francuska je, pokazalo se ovim izborima, jedna veoma nestabilna zemlja ! Niko nije pobedio sa 55%, u prvom krugu ?! Mislim da treba da se zabrinu, jer to je pokazatelj izuzetne nestabilnosti, kako bi to neki u Srbiji rekli...
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Nemi posmatrač, 23. april 2017 23:15)

    Samo François Mitterrand je pobedjivao u prvom krugu, posle njega sve je islo u drugom krugu.
    (Igor, 23. april 2017 23:56)

    # Link komentara

  15. Pobeda Marin Le Pen bi bila stetna za nas i sve male zemlje koje zavise od velikih igraca u Evropi, jer bi zatvorila vrata Francuske za emigraciju, a to nikako po nas nije dobro. Medjutim, cak ni njena pobeda nije tolika katastrofa za Francusku, sama po sebi, jer to je demokratska zemlja sa visokim evropskim tradicijama, koje nece tek tako pasti u vodu. Le Pen je najavila da ce raspisati referendum o izlasku iz EU, ali niko ne moze da tvrdi unapred da bi taj referendum prosao. Ja na primer mislim da ne bi, bez obzira ko god da pobedi na izborima. Moje su prognoze da Le Penova ne bi zurila da izadje iz EU, jer pozicija Francuske nije ista kao i pozicija Britanije, koja nikad nije ni tezila da bude u EU, nego se uvek nesto drzala po strani. Program Le Penove je manje kolonijalan i secesionisticki nego onaj britanske desnice, tako da se njene pobede ne treba bas toliko ni bojati. Dosad je njena kampanja bila poprilicno usmerena na to da kritikuje Merkelovu i njenu politiku, pa to na kraju mozda i ne bi bilo lose kao protivteza. U svakom slucaju, za nas je bolji Makron, racionalno gledano, ali s druge strane, Le Pen bi oslabila hegemoniju Nemacke, sto takodje nije lose.
    (Goxy, 23. april 2017 23:54)

    # Link komentara

  16. Ovo se vec desilo u austriji prvi krug desnica drugi krug svi zajedno pa pobedio navodno nezavisni kandidat
    (Silja, 23. april 2017 23:48)

    # Link komentara

  17. Ne razumem nas srbe , podrzavamo Marin Le Pen a od njene politike smo se napatili kod nas. A cekaj.. pa mi smo za takve i glasali. Ex radikale.
    (333, 23. april 2017 23:48)

    # Link komentara

  18. U Francuskoj stalno teroristički napadi, koji su izazvani spoljnom politikom. Le Pen bi to mogla promeniti. Možda bi izazvala potrese u EU, čak dovela do raspada. Ali ta eu ima dvostruke aršine, naročito prema našoj zemlji. 5 zemalja nije priznalo Kosovo, a Brisel se ponaša kao da su jedinstveni u tome. Svakako ako su oni u problemu, možda nama siđu sa grbače. Jednostavno ne bih ih žalio zbog njihovih poteza poslednjih decenija. Bitno se oni ujedinjuju, dok su na Balkanu podržavali razjedinjavanje. Dok jednom ne smrkne, drugom ne svane!
    (Nebitan, 23. april 2017 23:35)

    # Link komentara

  19. Rusi,Putin,EU,evro o cemu vi ljudi pricate. I poredite sa Srbijom?? Ko je bio u Parizu zna sta je goruci problem Francuske. Bukvalno ne mozete da se krecete po 30% grada bez opasnosti da budete napadnuti od migranata svih sorti. Taksi nece da vas vozi u te delove grada. Zamislite da ne smete da predjete na Novi Beograd ili Karaburmu.
    Isto je i u Stokholmu, mozda cak i gore. Engleski i Nemacki gradovi su vrlo blizu toga. Brisel? Katastrofa.
    Merkel i Holand politika , koju ce Makron nastaviti. Propadanje Evrope kojoj svi vi hrlite. Propadanje za obicne ljude koji ne mogu da biraju u kom ce kraju ziveti,koji moraju da koriste gradski prevoz i da setaju ulicom.
    Prosetajte se uicom Gavrila Principa posle 21h i oseticete samo 1% onoga sto je tamo.
    Ista politika Makrona znaci isti ratovi , iste posledice. A "fasizam" dolazi, kao prirodna posledica nasilnog mesanja populacija. Ako ne sa Le Pen 2017, onda za koju godinu spontano. Zivi bili pa videli
    (Nenad, 23. april 2017 23:34)

    # Link komentara

  20. Makron je kandidat kontinuiteta sa trenutnom politikom Francuske elite. Radi se tipičnom produktu sistema, iako ne dolazi iz jedne od dve tradicionalne partije. Ipak, bio je Olandov ministar ekononije a radio je i bankarskom sektoru.
    Sa njegovom (verovatnom) pobedom neće se ništa promeniti u Francuskoj, koja će imati jednog slabog i bezličnog predsednika ne mnogo drugačijeg od Olanda.
    (Mairon, 23. april 2017 23:32)

    # Link komentara

  21. Necerovatno je koliko u Srbiji ima skrivenih strucnjaka za francusku politiku.
    (Nesa, 23. april 2017 23:25)

    # Link komentara

  22. Macron bese onaj sto je skoro izjavio da treba bombardovati Sirijsku armiju? Lak izbor,samo napred Le Pen.
    (PROAssad, 23. april 2017 23:17)

    # Link komentara

  23. Francuska je, pokazalo se ovim izborima, jedna veoma nestabilna zemlja ! Niko nije pobedio sa 55%, u prvom krugu ?! Mislim da treba da se zabrinu, jer to je pokazatelj izuzetne nestabilnosti, kako bi to neki u Srbiji rekli...
    (Nemi posmatrač, 23. april 2017 23:15)

    # Link komentara

  24. Klasika, u prvom krugu glas desnici, da se prkosi strancima/muslimanima, a onda u drugom bunar.
    (sasa jokic, 23. april 2017 23:13)

    # Link komentara

  25. Svi vi koji hvalite francusku demokratiju javite se posle drugog kruga, posto ce u medjuvremenu bukvalno svi ostali kandidati da se udruze protiv MLP. I to ne zato sto je ona ekstremista nego zato sto ne odgovara ujka Semu. U Francuskoj vec decenijama nema sanse da pobedi niko ko nije po volji Vasingtona. Ako je to demokratija, onda u redu. (Orvel, 23. april 2017 22:16)

    Druskane, mozes li mi dati jedan normalan, zdravorazumski razlog, zasto bi francuski narod, politicari i drzava morali da rade tako kako odgovara "Ujka Semu"? Zasto ne bi mogli sami i slobodno da biraju tako kako njima odgovara, a ne Vasingtonu? I koja je to fora sa nasim narodom pa je vecina podrzala tvoj komentar? Sta to Ujka Sem radi, pritisne par dugmadi, i onda ljudi kao programirani vecinom zaokruze "podobne" kandidate, ili sta?
    (DE, 23. april 2017 23:13)

    # Link komentara

  26. Sine, kada jedna migrantska nacija, kao što je naša, navija za krajnje desničarskog kandidata...
    (akros, 23. april 2017 23:10)

    # Link komentara

  27. Užasavajuća je ovdašnja fascinacija desnicom, nadao se da će ljudi par meseci po Trampovom uzletu malo izbistriti rezone; ne znam kojom/kakvom to psihopatologijom zaključujemo da će nama biti bolje, ako Francuzima bude gore.
    (Srboljub, 23. april 2017 23:08)

    # Link komentara

  28. (Komsijina Krava, 23. april 2017 22:45)

    Makron je na meti kriticara sa desnice jer je osudio francusku kolonijalnu politiku, a Le Penova brani kolonijalizam tvrdnjom da je to ustvari bilo sirenje civilizacije u zaostalu Afriku, znaci sta pricas ti, ko tu podrzava kolonijalizam onda, Makron??
    (Kolonije, 23. april 2017 23:07)

    # Link komentara

  29. Zivim u Italiji i ovaj Makron me jezivo podseca na Rencija, koji je na isti nacin isplivao, mlad, ambiciozan, pun obecanja, a posle se ispostavilo da je jedan mehur od sapuna!

    Citala sam intervjue Le Pen, koliko god se svi trudili da je predstave kao opasnost po sve i svasta, morala sam da se slozim sa vecinom izgovorenog, globalizacija je pogubno delovala na skoro sve zemlje Evrope, koje gube svoj identitet i siromasi gradjane!

    Sto se imigracije tice i tu ima pravo, za razliku od "populiste" Merkel (da, nije Le Pen populista, vec Merkelica), jedna stvar je kontrolisana imigracija, a sasvim druga haoticno naseljavanje pola planete u Evropu!

    Trece, Evropa kakva postoji, sluzi samo Nemackoj, naustrb drugih naroda, u slucaju da se nastavi ovako, ni ne treba da postoji!
    (Olga, 23. april 2017 23:07)

    # Link komentara

  30. 80% je izašlo da glasa.Mislite o tome bre patriote.
    (strad, 23. april 2017 23:06)

    # Link komentara

  31. Meni su najbolji ovi sto komentarisu izlaznost kod nas i u FR.Kao kod nas mala izlaznost od 55%.Biracki spisak nije uredjivan od 2000 i prema njemu pravo glasa ima 6.750 000.Prema popisu iz 2011 u Srbiji je bilo 7 186 000.Od toga 1 350 000 mladjih od 18.To kad se odbije od ukupnog broja stanovnika dodje se do cifre od 5 800 000 sa pravog glasa.Plus imate izmedju 350-400k ljudi koji rade u inostranstvu(ja ih znam berem 5+)dolaze ovde 2-3 godisnje dodje se do cifre od max 5.5 mil.koji su fizicki prisutni u Srbiji a imaju pravo glasa.I onda kad izadje 3.8 mil dodje se do cifre od 70% izlaznosti.To je nedavno izjavio na na Tv neki analiticar govoreci o izlaznosti.Treba urediti biracki spisak.Red bi bio vec jednom posto 20 godima nista tu nije radjeno.
    (nikola, 23. april 2017 23:06)

    # Link komentara

  32. Vidim da vecina srba uopste ne zna sta je desnica, ubedjeni su da je to SNS., SRS... Srbija nema desnicu, ona zivi u levom excentru. Ovi uopste nisu desnica, samo su se proglasili desnicom da bi je blatili.
    (pozdrav, 23. april 2017 22:08)

    Mislim da ljudi ovde dosta često mešaju liberalizam i levicu, mada ne mogu tačno da razumem kako prava levica može biti u službi globalnog kapitalizma i imperijalizma, osim ako se neki nisu samoproglasili levicom da bi je blatili.

    Istina je zapravo da ovde od 8. sednice prave ideologija uopšte i ne postoji. Svako ko je bio na čelu države (socijalista, social-demokrata, desni-centar, nacionalista) je samo koristio ideologiju za lično bogaćenje. Tako da mislim da nije bitno da li je neko nominalno levičar ili desničar, bitno je da je proglašen za "ekstremistu" što znači da je protiv globalizma. Bitno je da predstavi jasne korake koje treba povući u toj borbi, jer ako to ne predstavi onda je poipulista; i, najvažnije, bitno je da održi obećanje i povede ljude u tu borbu, dakle da ne bude kukavica.

    Mislim doduše da grešite oko nepostojanja desne antiglobalne opcije u Srbiji, jer Boško Obradović je poprilčno usklađen sa tom retorikom i, po mom mišljenju, je trenutno najbolji opozicionar u skupštini. Međutim, on je dobio samo 2.3%...
    (hidra, 23. april 2017 23:05)

    # Link komentara

  33. Pre svega, odlicna izlaznost I cinjenica da su 4 kandidata dobila od 19 do 23 posto glasova sto pokazuje kakvu demokratsku svest ima francuski narod za razliku od naseg.Medjutim, cinjenica da su kandidati I levice I desnice, I umereni I ekstremni dobili dve trecine glasova I da takve snage rastu I u Nemackoj I u Holandiji, govori da je mnogo toga loseg u Evropi I da mnogo toga mora da se menja
    (deki, 23. april 2017 22:59)

    # Link komentara

  34. LaPen može da bude kao Tramp
    (mare, 23. april 2017 22:56)

    # Link komentara

  35. Moguće je da je Melanšon izgubio na izborima zbog svog pozitivnog stava prema migrantima. Inače je imao dobar program. Biće interesantno u drugom krugu.
    (Aleksandar, 23. april 2017 22:55)

    # Link komentara

  36. Samo da primetim:
    -Francuska ima, po popisu stanovništva iz 2016.godine, preko 66 miliona stanovnika, što znači da ih je sa pravom glasa blizu 60 miliona...
    -Na ove izbore, izašlo je ~70% birača, što je impozantnih oko 40 miliona!
    -Birališta su zatvorena u 20 sati, sad je 22 sata, a već sat vremena se zna ko ide u drugi krug izbora (biće održani 7.maja)...
    -Prosto mi je nezamislivo da u Srbiji, sa ~3,6 miliona izašlih na izbore, treba da prođe TRI DANA, dok se dođe do pouzdanih izbornih rezultata...
    (Hokus - Pokus, 23. april 2017 22:01) # Link komentara

    Apsolutno netacno!!!
    Kod nas se znao pobednik bar nekoliko nedelja pre izbora...
    (Monarhista, 23. april 2017 22:52)

    # Link komentara

  37. Macron je globalist sto je otprilike novi naziv za neokolonijalizam.
    (Komsijina Krava, 23. april 2017 22:45)

    # Link komentara

  38. Šta, niko nije pobedio u prvom krugu?
    Nema džakova sa listićima?
    Pojma nemaju ovi Francuzi.
    Vučić da ih nauči demokratiji.
    (marija, 23. april 2017 22:42)

    # Link komentara

  39. 54 - 46 za Makrona u 2. krugu.
    Nisam stigao da stavim kes u Meridijan al ako moze sad za 2. idem da stavim, sigurna zarada.
    (Stfn, 23. april 2017 22:38)

    # Link komentara

  40. @Vidim da mnogi ovde vec proglasavaju sigurnu pobedu Makrona u drugom krugu.Polako,daleko je 7.maj,u 2 nedelje moze svasta da se desi.Na primer,dovoljan je jedan veliki teroristicki napad i Le Pen glatko pobedjuje.Napred Le Penova!
    (Oliver, 23. april 2017 21:57)

    Neverovatno dokle seze patologija srBsko-ruskih fasista: da prizeljkuju jos jedan teroristicki napad da bi njihova mezimica-ljubimica pobedila! "Nazalost", u Francuskoj je malo teze nastelovati izborne rezultate kao npr u azijatskoj despotiji rusiji, drugi krug izbora u Francuskoj bice jos jedna gromoglasna samarcina celavom patuljku po sred njuske, kao onomad u Holandiji ili nesto ranije u Austriji, a na sveopsti uzas njegovih fasistickih obozavatelja u nasoj nesrecnoj Srbijici! SMRT FASIZMU!
    (Srbin iz Srbije, 23. april 2017 22:37)

    # Link komentara

  41. Tamo je bilo kao kod nas 11 kandidata pa su se svi lepo suceljavali u debati ali ovde to necete videti. Toliko smo slobodna zemlja...
    (Stfn, 23. april 2017 22:36)

    # Link komentara

  42. Bravo! Le Pen, Srbija je uz tebe! Idemo do pobede!!!
    (mate, 23. april 2017 22:34)

    # Link komentara

  43. (pozdrav, 23. april 2017 22:08)

    Poptuno se slažem. Toliko je neznanja u vezi sa tim terminima, ali činjenica je da su se granice između levice, desnice i centra pomutile. Desnica se pomera ka centru a centar ka desnici.
    U Srbiji prave građanske desnice nije bilo od Drugog svetskog rata, možda sa izuzetkom Koštuničinog DSS-a.

    Što se Le Penove tiče, epitet ekstremne desnice koje joj mediji lepe je klasična diskreditacija. Ako se pažljivije pogleda njen program tu ima daleko više elemenata levičarske politike, ali radi se o post-modernoj ideološkoj mešavini.
    (Mairon, 23. april 2017 22:28)

    # Link komentara

  44. @oliver
    "Na primer,dovoljan je jedan veliki teroristicki napad i Le Pen glatko pobedjuje.Napred Le Penova!"

    U ovom komentaru se ogleda sva zloba naših jadnika koji navijaju za Putina, Trampa i ostale pošasti svetske politike. Na žalost defetista koji prizivaju velike terorističke napade, Francuzi su narod koji se vekovima borio i nastavlja da se bori za svoju demokratiju. Izlaznost je 77,3%, procena za drugi krug je 62% za Makrona. A vi samo možete da plačete što velikih terorističkih napada neće biti, bednici.
    (Markon, 23. april 2017 22:27)

    # Link komentara

  45. Izdaja. Covek nema ni godinu dana partiju (ucestovao je u prodaji Alstoma kao ministar ekonomije Amerima mada je Simens dao bolju ponudu - samo je toliko bio ministar, da napravi stetu, kao nas Krstic), dolazi na vlast samo da bi "oslobodio" trgovinu, umanjio socijalna davanja i rasprodao drzavnu imovinu. Za njega su glasali socijalisti dok njihov kandidat nije osvoijo ni 7% te je on sam rekao da je "izdaja". Apsolutno su svi skocili da preporuce glasacima da NE glasaju za Marinu, sto ce i biti. Smrdi na tesku namestaljku sve to.

    Ali... Kad se prasina od izbora slegne, pocece prepucavanje desnice i levice koje su nestale posle 40 godina "duela", pa kad krene nezadovoljstvo i terorizam (oni koji bacaju bombe tek sada imaju razloga to da cine jer sto je veca kriza, vise kapitalisti zaradjuju), bice zurka. Naravno, mediji ce da pisu samo o sreci i zadovoljstvu i napretku, ali predsednik koji ce doci za 5 godina ce da bude teski mazohista kad vidi u sta se upleo, ako ne bude opet neki kandidat podrzan od strane jedne grupacije koja vlada, a teska manjina su.
    (Sima, 23. april 2017 22:25)

    # Link komentara

  46. @Oliver

    A ti priželjkuješ i teroristički napad u Francuskoj ako treba, samo da tvoja favoritkinja pobedi? Nema šta, pravo i odurno lice srpskih nacionalista. Ali nema šanse, sa njenim porazom 7.maja desni (i svaki drugi) populizam zauvek umire u Evropi.
    En Marche! Liberalna Evropa napred!
    (WTA, 23. april 2017 22:23)

    # Link komentara

  47. Francuska je kolevka demokratije u kojoj svest vecine ljudi nije plemenska niti je zarazena socijalnacionalizmom.Zato se nece desiti da tamo u drugom krugu pobede snage koje bi podelile francusko drustvo, a time i uzdrmale temelje danasnje Evrope.Zanimljivo je koliko pristalica Mari Le Pen ima kod nas, pogotovo nakon pravog pakla kroz koji nas je devedesetih provela upravo slicna politika.
    Le Pen, Severna Koreja,Asadova diktatura, Putinov apsolutizam,Iran... to su svetionici slobode i spoljnopoliticke uzdanice nasih "patriota". Zato smo i doziveli nacionalnu katastrofu, jer nam se antipamet vec vise od cetvrt veka gura u prve redove odbrane nacionalnih interesa. Kad ovde vecina shvati da je Srbija, kao i Francuska stara evropska drzava i da nam je buducnost u evropskoj, a ne azijskoj zajednici drzava, tek tada ce se steci uslovi da izadjemo iz zacaranog kruga poraza, bede i neizvesnosti.
    (Zemun grad SPO, 23. april 2017 22:20)

    # Link komentara

  48. @Hokus - Pokus nije bas tako. ako si pratio izborne noci vec nakon 2-3 h, od zatvaranja biralista, se videlo ko ce imati najvise poslanika ili procenata. jedina nepoznanica su bile partije koje su se kretale oko cenzusa.
    (milutin stojkov, 23. april 2017 22:18)

    # Link komentara

  49. Bravo za Makrona, vec mu je najvaljena podrska od strane ostalih kandidata koji su zauzeli trece, cetvrto i peto mesto, te moze racunati na jos na koko 40 posto glasova, a Lepenova ne moze da dobaci vise do 30 posto i nema na koga vise da racuna u drugom krugu. Evro je veceras doziveo snazan skok i ojjacao na svetskim berzama, Francuzi su ipak stari evropski narod koji nece dozvoliti da im pobedi prodaja magle tipa Tramp u Americi, ili bivsi radikali kod nas. Glasa vecina dakle 80 posto, a ne 55, pa 40 ili 20 posto kao u Novom Sadu na ponovljenim izborima. Cestitke kandidatu centra Makrona, cija pobeda u drugom krugu je sigurna, i veliki samar ekstremistima, pa i ovima kod nas, a koji uvek rade za vlast..Srbijo uci se i glasaj za nezavisnog kandidata, a ne kvazipatrijote ili kvazikomuniste!!
    (milan, 23. april 2017 22:18)

    # Link komentara

  50. Jednostavno citajuci ovo sa izborima u Francuskoj cinjenicu u vezi izlaznosti "od minimum 70% glasaca" a drzava ima 67 miliona stanovnika i prosecnu platu od 2000+ eura naspram Srbije gde je izlaznost 55% glasaca i prosecnu platu od jedva 200 eura dodje coveku u Srbiji da uzme francuski recnik i da zbrise odavde na vreme prvom prilikom,vozom,avionom,autom i da se vise ne vraca vise za Srbiju ikada..
    (Nesa, 23. april 2017 22:18)

    # Link komentara

  51. Svi vi koji hvalite francusku demokratiju javite se posle drugog kruga, posto ce u medjuvremenu bukvalno svi ostali kandidati da se udruze protiv MLP. I to ne zato sto je ona ekstremista nego zato sto ne odgovara ujka Semu. U Francuskoj vec decenijama nema sanse da pobedi niko ko nije po volji Vasingtona. Ako je to demokratija, onda u redu.
    (Orvel, 23. april 2017 22:16)

    # Link komentara

  52. Kad pogledate prva četiri kandidata vidite da su Francuzi pokazali da žele promene. Prema istraživanja javnog mnjenja Makron će pobediti u drugom krugu, dakle pobediće status quo. Sve me ovo tako podseća na naše izbore. Tako je to kad očajnički želiš promene ali narod ne može da se dogovori koje tačno i onda se samo nastavi ista politika.
    (Ana, 23. april 2017 22:11)

    # Link komentara

  53. Ajde malo zdravog razuma. Kako vec godinama levica ne moze da resi nagomilane probleme, ljudi ce da biraju ili desnicu ili novi rat. Setite se Titine YU, mi smo izabrali rat


    Evropa nema demokratiju jer EU vode ljudi koje niko ne zna i nismo ih birali. Da li je iko od vas gledao izbore u EU, ja jesam i bili su kao da se bira predcednik opstine Han Pesak.

    Desnica ce zavladati, to razum kaze.
    (Lord, 23. april 2017 22:08)

    # Link komentara

  54. Vidim da vecina srba uopste ne zna sta je desnica, ubedjeni su da je to SNS., SRS... Srbija nema desnicu, ona zivi u levom excentru. Ovi uopste nisu desnica, samo su se proglasili desnicom da bi je blatili.
    (pozdrav, 23. april 2017 22:08)

    # Link komentara

  55. @Greg Crnilovic

    Ajmo sada da nesto naucimo. I u Srbiji je drugi krug OBAVEZAN ako neki kandidat ne osvoji u prvom krugu 50%+1 glas. Tako je i u Francuskoj. U Srbiji sada nije bilo drugog kruga jer je jedan kandidat u prvom krugu osvojio 50%+1 glas (tacnije osvojio je 55%). I u Francuskoj ne bi bilo drugog kruga da je sada neko u prvom krugu osvojio 50%+1 glas ili vise.
    (cokoladni simpanza, 23. april 2017 22:02)

    # Link komentara

  56. Видим доста људи пита како је могуће да се знају резултати избора, а ствар је релативно проста. Избори у Француској у мањим местима се завршавају у 19 сати, и наравно да кад је мање бирачко место да ем се раније заврши, ем се брѕо преброји. А са обзиром да у свим регионима има пуно малих места, и да се основано претпоставити да су на толиком узорку широком а малом распоређене територијално равноправно све политичке опције, није нереално претпоставити коначне резултате избора, посебно из разлога јер је ово систем који је већ дуготрајан. Дакле остају само велики градови у којима су избори до 20 сати, и то је тај други део резултата који ће се бројати сигурно до 24 сата. Нису ни јапанци баш на дугме, па нису ни Французи.
    (marko, 23. april 2017 22:02)

    # Link komentara

  57. Samo da primetim:
    -Francuska ima, po popisu stanovništva iz 2016.godine, preko 66 miliona stanovnika, što znači da ih je sa pravom glasa blizu 60 miliona...
    -Na ove izbore, izašlo je ~70% birača, što je impozantnih oko 40 miliona!
    -Birališta su zatvorena u 20 sati, sad je 22 sata, a već sat vremena se zna ko ide u drugi krug izbora (biće održani 7.maja)...
    -Prosto mi je nezamislivo da u Srbiji, sa ~3,6 miliona izašlih na izbore, treba da prođe TRI DANA, dok se dođe do pouzdanih izbornih rezultata...
    (Hokus - Pokus, 23. april 2017 22:01)

    # Link komentara

  58. Bolje bi bilo da su prošli Fijon i Melanšon tad bi makar bilo nekog konkretnog izbora. Ovako će biti izbor između statusa quo i krajnje desnice. No dobro, Francuzi su ti koji odlučuju, njihova država -njihov izbor, mi samo možemo da se nadamo da će onaj koji dođe na vlast biti blagonaklon prema Srbiji.
    (Jexa, 23. april 2017 22:01)

    # Link komentara

  59. "Nezadovoljni, uglavnom mladi i ogorčeni ljudi, okupili su se na trgu Bastilja, gde je suzavcem pokušala da ih rastera policija."

    U francuskoj izašli ljudi da se bune što je L. pen ušla i drugi krug. ej!

    šta reći, koju posluku porati...?
    (griz i jaja, 23. april 2017 22:00)

    # Link komentara

  60. E,Srbijo medju sljivama gledaj i uci se kako se bira...ako mozes jos da pamtis posto si mnogo stara.Ustvari,vazno je da ove godine sljiva dobro rodi...
    (Srbin, 23. april 2017 21:58)

    # Link komentara

  61. Vidim da mnogi ovde vec proglasavaju sigurnu pobedu Makrona u drugom krugu.Polako,daleko je 7.maj,u 2 nedelje moze svasta da se desi.Na primer,dovoljan je jedan veliki teroristicki napad i Le Pen glatko pobedjuje.Napred Le Penova!
    (Oliver, 23. april 2017 21:57)

    # Link komentara

  62. mozda sad le pen i ne pobedi,sto nije tako ni strasno,ali za pet godina na ovaj nacin eu nece sigurno biti u boljem stanju,a marine ce da pobedi sigurno..e,sad,koliko ce to biti dobro ili ne,hm,,,zivi bili pa videli;)
    (oui,oui, 23. april 2017 21:55)

    # Link komentara

  63. Xa,xa,xa! Pa vi rusofili ste bre najveći gubitnici. Prvo ste se radovali kad je pobedio Tramp a evo čovek već četiri meseca na vlasti i ne ukida sankcije Rusiji, šalje trupe u Litvu i Poljsku. Onda ste navijali da pobedi onaj ludak u Holandiji, on ne pobedi. Tad rekoste: videćete gospodo, pobedjuje Le Penova u Francuskoj, Putinova pulenka, kad ono opet ništa. Opet znači nije prošao Putinov kandidat, nema ništa od propasti Evropske unije, šmrc. A da, sad se sećam slično je bilo i u Austriji, zapenili Putinovi siročići, pobediće opet neki ludak koga sponzoriše najmoćniji čovek na svetu, čitaj Putin. Taj ludak opet ne pobedi. I treba Putin da skida svojoj vojsci plate i daje pare od nafte ovim ludacima po Evropi, ja se radujem i kod nas kad se ovim našim vojnim licima i debeovcima skidaju plate i penzije a ti u Rusiji su od iste fele. Zato Putinovi siročići, na zdravlje! Xa,xa,xa!
    (mdj, 23. april 2017 21:54)

    # Link komentara

  64. Jedino kod nas i u Severnoj Koreji se izbori resavaju u prvom krugu. Dok god je tako nece nam biti bolje.
    (Aleksandar, 23. april 2017 21:53)

    # Link komentara

  65. svaka cast francuzima oni misle za drzavu izlaze na izbore.oni imaju fer izbore .svi kandidati ima podjednako zastupljen na tv.izlaznost preko 80/:.
    (petar cosic, 23. april 2017 21:52)

    # Link komentara

  66. blago vama koji se nadate da desnica pobedi... Sad kontam rezultate i izlaznost od pre par nedelja u Srbiji.. Vama je jednostavno lakse pljuvati, deliti, kriviti globaliste,, strance, Amerikance, Evropu, ove one, bilo koje..Super je sto ce uvek biti neko ko je kriv a vi naravno nikada... Zasto bi sustinski preuzeli odgovornost kada je uvek tu neko koga mozete okriviti... Blago vama i drzavi Srbiji sa vama
    (zvizdac, 23. april 2017 21:51)

    # Link komentara

  67. MLP, cak i da bude izabrana u drugom krugu, imala bi zavezane ruke. U Francuskoj Skupstina donosi sve zakone, a tu ona ima samo dva mesta. Njena pobeda bi samo destabilizovala Francusku.
    (City Girl, 23. april 2017 21:24)
    Predsednik ima odredjena prava i moze da zaustavi odredjene zakone koje skupstina donosi. Uostalom, u tom slucaju ce se raspisati vandredni parlamentarni.
    (Oportunista, 23. april 2017 21:49)

    # Link komentara

  68. Uvek ti ruralni glasaju za desnicu. Cudo jedno.
    (rog, 23. april 2017 21:47)

    # Link komentara

  69. Nisu mi jasni. Godinama kukaju na politiku koju vode socijalisti i opet biraju socijalistu.
    (Nenad-EU, 23. april 2017 21:47)

    # Link komentara

  70. Veceras je nakon pobede Makrona, evro ojacao u odnosu na franak, npr. skoro 1,5 posto. Evropa se vraca sebi i gradjanskoj demokratiji, Lepen nema sansi u drugom krugu, moze izvuci jos 5-6 posto, dok su svi drugi kandidati koji su dobil malo manje od LE Pen su vec pozvali da se glasa za Makrona, koji moze da racuna na skoro jos 30 posto novih glasaca drugih kandidata. Dakle, ocekuje se ubedljiva pobeda Makrona, nazalost srpkih ultracesnicara ili Trampa, Fracuska je glasala i izglasace ubedljivu pobedu kandidata centra, nesto nalik Sasi Jankovicu kod nas, ali u Francuskoj glasa 80 posto, a ne 55 posto, pa se ne moze dogoditi da pobediti bilo levi ili desni demagog.
    (dejan, 23. april 2017 21:46)

    # Link komentara

  71. To ko je za sta u izbornoj kampanji,nema blage veze sa onim ko je za sta,kad izbori prodju.Najbolji primer je Tramp,nije proslo ni pola godine,a on odustao od 90% svojih obecanja.Pa ni Putin,koji ima apsolutnu vlast,se ne drzi kao pijan plota,svojih obecanja.Ipak mnogo mocniji ljudi stoje iza tih figurica predsednika i premijera u bilo kojoj zemlji na svetu.
    (Milan Nis, 23. april 2017 21:45)

    # Link komentara

  72. Za manje od sat vremena se zna ko će u drugio krug. Kod nas se ni nakon 3 nedelje ne znaju tačni procenti i rezultati.
    (Zoki, 23. april 2017 21:41)

    # Link komentara

  73. Makron pobeđuje u drugom krugu kao od šale. Ovo čak neće biti ni blizu, pre par nedelja je bilo projektovano istraživanje za njih dvoje u 2.krugu, 62:38 za Makrona, jer Le Pen van njenih glasača jednostavno nema ko da podrži. Levica, socijaldemokrate i desni centar će biti za Makrona.
    (WTA, 23. april 2017 21:40)

    # Link komentara

  74. Labudov favorit nije prošao. Ali ipak je vesnik socijalističke revolucije koja sledi. Ili to ili neofeudalizam.
    (Labud, 23. april 2017 21:39)

    # Link komentara

  75. Ovi sto navijaju za Le Pen trebalo bi da znaju da to Srbiji i slicnim malim zemljama,nikako ne ide prilog.Nemacka i druge velike i jake zemlje bi se brzo snasle imaju oni alternativu uvek,nama ne bi bilo spasa.
    (Mix, 23. april 2017 21:38)

    # Link komentara

  76. (Makron, 23. april 2017 20:24)

    Točno, politika nepopularnog Hollandea u novom pakiranju. Istovremeno svi su željni promjena no svejedno Macron prolazi. Hmm..

    Ako se nastavi po starom za 4-5 godina ćemo imati i gore od Le Penke tako da se protivnici "populista" nebi trebali previše radovati.
    (Vitez, 23. april 2017 21:37)

    # Link komentara

  77. Prava je milina gledati rezultate izbora u Francuskoj, jer nedvosmisleno pokazuju da je u pitanju zemlja stabilne demoktratije i republikanskih vrednosti. Glasovi u prvom krugu su rasporedjeni duz citavog politickog spektra, s tim da je jasno da ce se u drugom krugu formirati sirok front oko Makrona. A nikako ne treba zaboraviti ni da je izlaznost bila preko 70%. Treba im cestitati na politickoj zrelosti i gradjanskoj odgovornosti.
    (Matoro Zakeralo, 23. april 2017 21:36)

    # Link komentara

  78. Francuska je upravo spasila i Evropu i €. Drugi krug glasanja ce biti cista formalnost.
    (Paris calling, 23. april 2017 21:34)

    # Link komentara

  79. Ako neko može da objasni kako je moguće prebrojati glasove za 5 minuta.
    (Zbunjen, 23. april 2017 20:27)

    U normalnim drzavama to moze. Tamo nema dzakova sa listićima koji putuju do Rik nedelju dana, nema podmetanja blanko listića za popunjene, nema biračkih mesta bez kontrole, nema proizvoljnog tumačenja izbornog zakona...
    Sve se radi elektronski, dakle brojanje na biračkom mestu odmah u računar pa upload...i tako to.
    (Bager, 23. april 2017 21:33)

    # Link komentara

  80. Макрон ће победити, најгора варијанта за Србију! ?
    (Никола, 23. april 2017 21:30)

    # Link komentara

  81. Francuzi ako zele da se vrate normalnom zivotu i stabilizaciji drzave moraju izabrati nekoga ko ce znati da se bori za nacionalne ciljeve. Makron to svakakp nije.
    (Vladimir, 23. april 2017 21:25)

    # Link komentara

  82. MLP, cak i da bude izabrana u drugom krugu, imala bi zavezane ruke. U Francuskoj Skupstina donosi sve zakone, a tu ona ima samo dva mesta. Njena pobeda bi samo destabilizovala Francusku.
    (City Girl, 23. april 2017 21:24)

    # Link komentara

  83. Kako da se niko od opozicije ili šetača ne seti da postavi zahtev svih zahteva za promenu izbornog sistema u Srbiji: obavezan drugi krug za dva prvoplasirana kandidata iz prvog kruga?!
    (Greg Crnilovic, 23. april 2017 21:20)

    # Link komentara

  84. Ovo su izbori, a ne ovaj cirkus kod nas gde se slavi pobeda na par birackih mesta. IZASLO 80 POSTO!!!Ne 55 posto, u Francuskoj odlucuje 80 posto, jer ih zanima sudbina Francuske, a ne kao ovde 35 posto boli uvo, a jedva prezivaljavaju. Inace, prema svima anketama, jos pre izbora ovo je ocekivan rezultat, i kandidat centra, Makron, dakle najnormalnije opcije, ni desnice, ni levice ce dobiti ubedljivo u drugom krugu, otprilike oko 60 prema 30 posto u donosu na Lepenovu. Vec veceras su gotovu svi drugi predsednicki kandidati dali podrsku Makronu, te Lepenova nema sanse, sto mi je drago, jer Francuzi nisu ludi da im pobedi Francuski Seselj. I levica i desnica su dozivele debakl, partija centra preuzima Francusku, Makron, nalik kome je Sasa Jankovic u Srbiji. Zao mi je patriJota, Rusofila i Trampovaca, ali Evropa jos uvek ima snage da se izbori sa jeftinim komunistima ili desnicarima...
    (igor, 23. april 2017 21:19)

    # Link komentara

  85. Drugi krug je vrlo razlicit i moze se razviti po slicnom principu kao Avganistanski drugi krug pre par godina: Macron ima bolju startnu poziciju (2x19% stare strukture 3,4 mesto ce se otprilike jednako rasporediti; petih 6% od Socijaliste verovatno ide Macronu->pobeda) no kao i u Avganistanu a i u SAD - potencijalni gubitnik ima sansu da podpiri podrsku. U sva tri slucaja osoba koja mora da podpiri podrsku ima znanja i karizme da to ucini. U Avganistanu i SAD to je bilo kljucno i uspesno za potencijalne gubitnike. U Francuskoj se ne bi kladio, ovo ce biti na frakcije procenata.
    (dusanmal, 23. april 2017 21:15)

    # Link komentara

  86. Levicar Melanson je za izlazak iz EU, protiv nezavisnosti Kosova, za nezavisnu Republiku Srpsku, Fijon je za ukidanje sankcija Rusiji, protiv EU. Tako da ce drugi krug biti zanimljiv za koga ce se glasaci ova dva kandidata odluciti.
    (Mare, 23. april 2017 21:12)

    # Link komentara

  87. @Zbunjen
    Na osnovu uzoraka sa glasačkih mjesta.
    (bb, 23. april 2017 21:11)

    # Link komentara

  88. Ako neko može da objasni kako je moguće prebrojati glasove za 5 minuta.
    (Zbunjen, 23. april 2017 20:27)

    Ne broje sve glasove, nego samo uzorak, jedan mali deo listica. Statisticki, ako u Francuskoj ima 50 miliona glasaca, dovoljan je uzorak od 10 hiljada ljudi. Ako je uzorak reprezentativan, tj uzet tako da ne favorizuje nijednog kandidata, ocekivana greska je manja od 1%. Naravno da za zvanican rezultat moraju da sve prebroje, ali preliminarni rezultati se dobiju za par minuta, jer im treba samo samo tih 10 hiljada listica iz cele zemlje, na primer po desetak slucajno izvucenih iz kutije sa hiljadu birackih mesta. Tih desetak izbroje na svakom od tih hiljadu birackih mesta za 15 sekundi cim se zatvore biralista, jave u centralu u Parizu, oni saberu glasove i za manje od 5 minuta dobiju rezultat. Isto se radi i kod nas, samo malo vise amaterski, pa im treba sat-dva, a i uzorci cesto nisu reprezentativni, pa se greske vece nego sto treba.
    (Q, 23. april 2017 21:11)

    # Link komentara

  89. Макрон је наставак досадашње француске политике, агресивне, русофобске, пронатовске и неолибералне.
    (Данијел, 23. april 2017 21:09)

    # Link komentara

  90. Nadam se da ce Francuska biti prva zemlja koja ce povuci priznanje Kosova. Le Penova pobedjuje.
    (Popaj, 23. april 2017 21:09)

    # Link komentara

  91. Ljudi glasaju za nove nezavisne kandidate i nadaju se promenama. U Srbiji se decenijama vrte jedni te isti.
    (Milan Indjija, 23. april 2017 20:54)

    # Link komentara

  92. Makron je put za dalje propadanje Francuske!! Neće dugo biti na vlasti.
    (Dušan, 23. april 2017 20:51)

    # Link komentara

  93. U Francuskoj izlaznost do 17h oko 70%, a kod nas?

    E Srbijo moja međ šljivama, daleko si ti od normalnog sveta.
    (Gde ja živim, 23. april 2017 20:51)

    # Link komentara

  94. klasika , opet su ziheraski izabrali da se zavale u svoje foteljice i cekaju da im kapitalisti obezbede dobro placen posao i ugodan zivot , nacekace se , ali dolazak marin le pen je neizbezan , pre ili kasnije.
    (rosonero, 23. april 2017 20:49)

    # Link komentara

  95. Ajmo Marince,ceo normalan svet je uz tebe!!
    (Monarhista, 23. april 2017 20:46)

    # Link komentara

  96. Le Penova ne moze racunati ni na jedan glas od ovih Melansonovih 20%, posto su totalno suprotnih ideologija kako oni tako i glasaci. To ce prevagnuti. Melanson je radikalni socijalist koji zagovara primanje imigranata i stvaranje multikulti Francuske, znaci nema teorijske sanse da njegov glasac glasa za Le Penovu.
    (Makron, 23. april 2017 20:24)

    Da, ali imaj u vidu i da Melanson i Le Penova imaju sličnu socijalnu politiku i oboje su evroskeptici. Sve zavisi od toga na osnovu čega su birači glasali. Verujem da će doći do podele glasova. U svakom slučaju biće zanimljivo pratiti drugi krug.
    (Maja, 23. april 2017 20:44)

    # Link komentara

  97. ko tu koga podrzava...jel ima sanse ova Le penova.?
    (bojan, 23. april 2017 20:19)

    Nema sansi,dobacit ce u drugom krugu oko 35% , max 40% ali nema sanse da dobije.
    (sarajevo.xxxx, 23. april 2017 20:44)

    # Link komentara

  98. Dakle, Makron ce biti novi predsednik Francuske...
    (koca, 23. april 2017 20:39)

    # Link komentara

  99. Macron najveci gubitnik, sta god da se desi.
    I ako pobedi u drugom krugu, pobedice glasovima koji nisu "za" nego "protiv". Posle 3 meseca podrska ce mu pasti na 25% maksimum, a vrlo brzo posle toga i na 20%.
    I na kraju ce se provesti kao njegov tutor Hollande. Najgori predsednik u istoriji, sa podrskom ispod 20%.
    (Andrea, 23. april 2017 20:39)

    # Link komentara

  100. Što otprilike znači da je Le penova novi predsednik Francuske a EU je samim tim zvanično gotova. U izvornom obliku.
    (1€ satnica srpskih radnika, 23. april 2017 20:38)

    # Link komentara

  101. E ovo su izbori dame i gospodo.
    (Je, 23. april 2017 20:36)

    # Link komentara

  102. Melanšon pretiče Fijona...
    (Mikula, 23. april 2017 20:35)

    # Link komentara

  103. ovo je već poraz za le pen-ovku kojoj su sve ankete i istraživanja davali prednost tj. najavu njene pobede.
    idemo Macron, porazi tu francusku trump-icu!
    (Vel Santic, 23. april 2017 20:35)

    # Link komentara

  104. Francuzima je dosadila prazna politika socijalista i desnog centra pa ce svakako izabrati promene koje su neophodne u francuskoj,a pogotovo odlucnije protiv islamista,kao i vracanje inveticija u zemlju i otvaranje novih radnih mesta.
    (Deda Nole, 23. april 2017 20:34)

    # Link komentara

  105. Ovde cetiri kandidata u 5% i nikakvih problema nema. Da je kod nas ovakva situacija izbio bi gradjanski rat.
    (sah 88, 23. april 2017 20:33)

    # Link komentara

  106. Drugi kandidati levice su zajedno dobili vise glasova od drugih desnicara, a to su ljudi koji nikada ne bi glasali za ultra-nacionalistu poput Le Penove.

    To znaci da u drugom krugu nece biti mnogo pitanja oko toga ko pobedjuje. Francuska je izabrala Evropu.
    (Vojvodina, 23. april 2017 20:33)

    # Link komentara

  107. Le Pen do pobede!
    (DG, 23. april 2017 20:32)

    # Link komentara

  108. Napred lepenova do pobede! Jedina sansa za Francusku da se spase ako uopste vise i ima sanse...
    (Pedja, 23. april 2017 20:29)

    # Link komentara

  109. E ovo znaci demokratija i sloboda medija, mema nikog preko 25%.
    (Mile, 23. april 2017 20:28)

    # Link komentara

  110. tužno je da zemlja pored melenšona izabere ovo dvoje... čoveka mejnstrim mediji (čitaj kapitalistički) zovu radikalnim/ekstremnim ne predstavljajući program ne bi li izazvali negativnu konotaciju, a lik je za očuvanje prirode, podizanje minimalca i pravedniju distribuciju bogatstva
    ako je to radikalno onda najbolje da svi koji smo donjih 99% damo eliti sve što imamo ne bi li se zadovoljili već nekako
    (jacques, 23. april 2017 20:28)

    # Link komentara

  111. Ako neko može da objasni kako je moguće prebrojati glasove za 5 minuta.
    (Zbunjen, 23. april 2017 20:27)

    # Link komentara

  112. Nema nista od promena nazalost.Francuzi su izabrali establisment.Le Pen je morala da dobije 30 posto da bi imala neke sanse u drugom krugu.Ovako ce se svi okupiti oko Makrona a ona mozda pokupi veci deo glasaca desnice ali to je to.Ocekujem 60-40 posto za Makrona u drugom krugu.Mediji su zestoko protiv nje i opet ce je zaustaviti kao njenog oca 2002.Samo sto je on dobio u drugom krugu 18 posto a ona ce duplo vise sto opet nije dovoljno za pobedu.
    (kont, 23. april 2017 20:25)

    # Link komentara

  113. Samo Le Pen da izgubi!
    (SM, 23. april 2017 20:24)

    # Link komentara

  114. Le Penova ne moze racunati ni na jedan glas od ovih Melansonovih 20%, posto su totalno suprotnih ideologija kako oni tako i glasaci. To ce prevagnuti. Melanson je radikalni socijalist koji zagovara primanje imigranata i stvaranje multikulti Francuske, znaci nema teorijske sanse da njegov glasac glasa za Le Penovu.
    (Makron, 23. april 2017 20:24)

    # Link komentara

  115. Sta ti jezapad....brze stizu rezultati,glasanja iz Francuske nego kod Nas....
    (Kiza, 23. april 2017 20:22)

    # Link komentara

  116. drugi krug kao u americi hilari protiv trampa, samo su polovi obrnuti
    (perkele, 23. april 2017 20:19)

    # Link komentara

  117. ko tu koga podrzava...jel ima sanse ova Le penova.?
    (bojan, 23. april 2017 20:19)

    # Link komentara

  118. Ocekivano.
    (Vili, 23. april 2017 20:13)

    # Link komentara

  119. Znači makron dobija...
    (miki, 23. april 2017 20:09)

    # Link komentara