1. @Bucko
    хтели су да очувају бих тако што су одбацили мировни план из лисабона?
     (.орг, 19. februar 2017 16:31)

    # Link komentara

  2. koliko sam ja upoznat traži se revizija presude koja je donešena 2007. godine a ne nova revizija tužbe !!!!
    (vojard, 19. februar 2017 15:23)

    # Link komentara

  3. Gosp. Izrtbegovic, bosnjacki clan Predsednistva BiH je jedini predstavnik BiH ovo drugo Ivanic, Dodik,.. to brate ZABORAVI, ti niti stite niti zastupaju interese BiH ! Poz
    (Bucko razmisljam, 19. februar 2017 13:57)

    A da li ti brate mozes da shvatis da ne postoji kolektivna krivica i da se ne mogu Srbima oduzeti politicka prava zbog zlocina pocinjenih za vreme rata? Da, logicno je i prirodno da Srbi koji zive u BiH imaju prava da se pitaju o reviziji tuzbe jer se to tice i njih. Nisu se Bosnjaci borili da sacuvaju BiH nego da naprave bosnjacku BiH, i oni su se kao i Srbi i Hrvati borili samo za svoje uske nacionalne interese, a ne za opste dobro. Nije Bakir jedini predstavnik BiH jer u toj BiH zive i drugi narodi koji IMAJU PRAVA na drugacije vidjenje politickog uredjenja i buducnosti te drzave u odnosu na Bosnjake. Ako ces Srbima, a izgleda cak i Hrvatima, da oduzmes politicko pravo da se za bilo sta pitaju u BiH, e onda ta drzava moze jedino da se raspadne. Odakle prava Bakiru i Bosnjacima da govore u ime drugih naroda u BiH i da se samo oni za sve pitaju? Ako Bakir ne zastupa i Hrvate i Srbe koji u toj drzavi zive onda on ne zastupa ni BiH jer interesi BiH nisu samo interesi Bosnjaka nego i drugih naroda u njoj. Ivanic stiti i zastupa interese Srba u BiH i na to ima sva prava. Izgleda da vi koji ste najvise protiv Republike Srpske ne mozete da shvatite da je ona deo BiH i da kroz tu RS svoje interese ostvaruje znacajan deo gradjana te drzave.
    (analiticar_amater, 19. februar 2017 14:56)

    # Link komentara

  4. @ Gospodine Bacvanin,slazem se sa Vama u potpunosti, samo sto ima jedan mali problem oko ove tuzbe. Tuzbu protiv Srbije u Hagu ne podnosi gradjanin Izetbegovic,sto bi bilo u skladu sa Vasim razmisljanjem.Tuzba se na nelegalan nacin predstavlja kao tuzba BiH protiv Srbije.Da li razumete u cemu je problem?
    (mir brate mir, 19. februar 2017 11:02)

    A da li ti brate mozes da razumes da je GENOCID u BiH izvrsen nad bosnjacima i da nije ni logicno a ni prirodno da predstavnici Srba GENOCIDNOG ENTITETA iz BiH ciji je politicki i vojni vrh "skoncao u Hagu" zbog GENOCIDA, podnosi ili podrzi podnosenje tuzbe ?
    Brate pokusaj da svatis da se ni Srbi ni Hrvati iz BiH 90-tih nisu borili da SACUVAJU BiH kao drzavu, NAPROTIV, htelu sa da je "podele izmedju sebe" tako da jedan deo BiH pripadne Srbiji a drugi deo Hrvatskoj !
    Svako Brate moze da se "pretvara" da mu nije jasno to da je jedini narod u BiH koji se vecinski borio da sacuva BiH "BOSNJACI", ne kazem da nije bilo i drugih ali ne vecinski !
    Gosp. Izrtbegovic, bosnjacki clan Predsednistva BiH je jedini predstavnik BiH ovo drugo Ivanic, Dodik,.. to brate ZABORAVI, ti niti stite niti zastupaju interese BiH ! Poz
    (Bucko razmisljam, 19. februar 2017 13:57)

    # Link komentara

  5. Problem je što taj sud nije ozbiljan i revizija će biti prihvaćena...
    (Marko, 19. februar 2017 10:57)

    Uporno mesate Medjunarodni sud pravde (ICJ), Medjunarodni krivicni sud (ICC) i Medjunarodni sud za bivsu Jugoslaviju (ICTY). To su tri razlicita suda, osnovana na razlicite nacine i mada su sva tri u Hagu nemaju veze jedan s drugim. ICJ je stara institucija, osnovan je od strane UN jos pocetkom 50-ih dok je ICTY cisto politicko telo, koje se samo sebe kompromitovalo vise puta: oslobadjanjem Gotovine, Haradinaja, Orica, Stanisica, Perisica itd. i bezdusnim maltretiranjem Seselja koga su drzali preko 10 godina u pritvoru bez presude (ovde ne govorim o krivici Seselja, vec o tretmanu). Doduse, ni ICJ nije bas bio cvecka, ako dobro pamtim oni su presudili da je nezavisnost Kosova proglasena legalno. I upravo zbog toga BiH i zeli reviziju, kako bi dobili osnovu da poniste Dejtonski sporazum i ukinu Republiku Srpsku, jer to trenutno pravno ne mogu da sprovedu mimo UN! Ta tuzba je samo pokusaj da nadju precicu. Na njihovu zalost morace da prikupe nove dokaze, jer bez toga nema ni revizije.
    (samo da kazem, 19. februar 2017 13:42)

    # Link komentara

  6. Zasto braniti nekome da ide na sud i podnese tuzbu?
    Da smo 89' probleme i nesporazume resavali na sudovima, ne bi nikome palo na pamet da sam uzme pravdu u ruke. Gde da traze ljudi pravo? Niko ne brani ni Srbiji, niti gradjanima srpske nacionalnosti da tuze druge drzave, ako su nezadovoljni desavanjima iz deedesetih.
    Shvatite, pravo se uvek trazi na sudu, uvek, nikada ne u rovovima, balvanima, jamama, i drugim mestima, uvek u sudnici!
    Zar je moguce da nismo nista naucili u zadnjih 28 godina?
    (Bacvanin, 19. februar 2017 10:25)

    Vec su isli na sud i podneli tu istu tuzbu i izgubili. Nova tuzba mora da bude stvar dogovora svih nadleznih. Zasto braniti legalnim i legitimnim predsavnicima Srba i Hrvata (koji su takodje protiv ovoga) u institucijama BiH da iskazu svoj stav kroz zakonom predvidjene procedure? Kako je vec bila podneta ista ova tuzba, i kako je sud doneo odluku koju jeste, misljenje veceg dela javnosti BiH je da je nova tuzba besmislena i kontraproduktivna. Njome se nista ne moze doboti, vec samo izgubiti vreme i novac. Jos jednom da ponovim, Bosnjaci su vec iskoristili pravo na tuzbu i izgubili.
    (analiticar_amater, 19. februar 2017 12:03)

    # Link komentara

  7. Kad ce vise ovi prestati s referendumima, tuzbama, entitetima ma idi te ba u ...…..
    (edo, 19. februar 2017 11:18)

    # Link komentara

  8. Gospodine Bacvanin,slazem se sa Vama u potpunosti, samo sto ima jedan mali problem oko ove tuzbe. Tuzbu protiv Srbije u Hagu ne podnosi gradjanin Izetbegovic,sto bi bilo u skladu sa Vasim razmisljanjem.Tuzba se na nelegalan nacin predstavlja kao tuzba BiH protiv Srbije.Da li razumete u cemu je problem?
    (mir brate mir, 19. februar 2017 11:02)

    # Link komentara

  9. Problem je što taj sud nije ozbiljan i revizija će biti prihvaćena...
    (Marko, 19. februar 2017 10:57)

    # Link komentara

  10. Zasto tuzba mora da ima osnov i bude legitimna? Za strogo kontrolisani haos, potrebna je samo dobra volja tuzioca.
    (Frank Underwood, Washingon DC, USA, 19. februar 2017 10:53)

    # Link komentara

  11. Zasto braniti nekome da ide na sud i podnese tuzbu?
    Da smo 89' probleme i nesporazume resavali na sudovima, ne bi nikome palo na pamet da sam uzme pravdu u ruke. Gde da traze ljudi pravo? Niko ne brani ni Srbiji, niti gradjanima srpske nacionalnosti da tuze druge drzave, ako su nezadovoljni desavanjima iz deedesetih.
    Shvatite, pravo se uvek trazi na sudu, uvek, nikada ne u rovovima, balvanima, jamama, i drugim mestima, uvek u sudnici!
    Zar je moguce da nismo nista naucili u zadnjih 28 godina?
    (Bacvanin, 19. februar 2017 10:25)

    # Link komentara

  12. Malo da se potpale izbori, culi se Izetbegovic i Vucic ;)
     (luksuz, 19. februar 2017 10:02)

    # Link komentara

  13. Samo se ne bi slozio s jednim. A to je njegova tvrdnja da je taj sud suvise ozbiljan da bi prihvatio tuzbu. Nista me ne bi iznenadilo. Ali nista! Svojim ocima sam gledao oslobadjanje Gotovine i Markaca. I oni sami su bili zaprepasceni oslobadjajucom presudom.
     (Klej, 19. februar 2017 09:57)

    # Link komentara

  14. A gde je sad onaj Icko, ili kako se već zove, ni ime ne želim da mu zapamtim i Ustavni Sud? Nema više BIH. Stalno su bili samo na jednoj strani i evo do čega su doveli.
     (Jovan Mitrović, 19. februar 2017 09:48)

    # Link komentara

  15. sve moze, i ova tuzba takodjer samo ako Amerika dade zeleno svjetlo.
     (aco, 19. februar 2017 09:48)

    # Link komentara

  16. pa ne znam zbog cega vi ludite...sta je problem..tuzila hrvatska srbiju..srbija hrvatsku..eto sad bih srbiju..ko ce u ex yu jos koga tuziti boga pitaj...od svega pravite problem i cirkus..a narod vam gladuje
    (stribor, 19. februar 2017 09:28)

    # Link komentara