1. 99.8%
     (Diego, 25. septembar 2016 21:11)

    # Link komentara

  2. Ovaj dugacki red u Novom Sadu samo govori koliko Novi sad vise nije onaj Novi Sad. To mi Novosadjni jako dobro osetimo. Uopste i ne razumem to glasanje u dijaspori. Ako si vec pobegao iz RS zasto bi uopste glasao za RS. Idi zivi tamo pa glasaj. E ne da krojis drugima sudbinu sa pristojne udaljenosti. Isto to vazi za bilo koju dijasporu.
    (Marta, 25. septembar 2016 21:01)

    # Link komentara

  3. Ti što glasaju u dijaspori neka dođu u RS da žive od bijedne crkavice u većini slučajeva od 200 do 300 evra...Puni su srpstva hiljadama kilometara udaljeni od otadžbine...Treba ih sve hitno deportovati nazad, pa neka žive od srpstva...
    (guru, 25. septembar 2016 18:03)


    na zalost, skroz si u pravu. secam se, srbija 93, lose vesti odasvuda, sve se ubrzava, nigde nicega u radnjama, leto opeklo, gorivo kod dilera sa flasama, okolo rat besni, a moj ti rodja iz germanije dosao na odmor u papucama, prica "izdrzite, sad je istorijski trenutak"... i ode na selo da pece prase, siri zastavu i peva drazine pesme na kasetofon - posedeo 10 dana pa nazad u kletu svabiju. a mi ostajte ovde da "izdrzavamo" njegove "istorijske trenutke" protkane nostalgijom i svakojakom raspistoljenoscu kad svrati u zavicaj... a takvih je gomila, zavicajno i nacionalno nauljenih preko daljinskog, cast izuzecima. begaj sto dalje odavde, da, ali nemoj da solis pamet narodu sto je ostao ovde, imaju dovoljno muke i sa svojim domacim palikucama...
     (neutralni felsh, 25. septembar 2016 19:22)

    # Link komentara

  4. Dodik je nebitan lik koji danas sutra odlazi ali ostaje RS e zato sam glasao i bas me briga za vlast bitan je narod.
    (saDunava, 25. septembar 2016 19:11)

    # Link komentara

  5. Boze na sta se pare trose...
    Ekonomska situacija na nuli , gladujemo ovde i prezivljavamo.
    Ali vazno je odrzavati izbore za koji dan cemo da slavimo nesto... dno dna. A vec smo imali jedan datum
    (333, 25. septembar 2016 19:10)

    # Link komentara

  6. Na pet biračkih mesta državljani RS, koji budu zatečeni u Srbiji u nedelju, moći će da se izjasne u Beogradu, Novom Sadu, Zrenjaninu, Subotici i Pančevu.

    Eto gde je pola stanovnika Republ'ke srpske i eto zasto je "pala" Vojvodina, naprednjacki verni glasaci!
    (dodjem ti, dodjes mi!, 25. septembar 2016 19:10)

    # Link komentara

  7. Ako se odluke Vrhovnog Suda proglasavaju preglasavanjem onda se i na referendumu vrsi preglasavanje pa i referendum ne treba postovati
    (Vecina preglasava manjinu?, 25. septembar 2016 18:54)

    # Link komentara

  8. nemate vi posla niko od vas .. da ste ustali jutros u 3 ko ja sto sam i radili do 6 navece pitao bi vas bil ko trcao da glasa i da trazi rat! srbin sam iz rep srpske radim u becu .. i mislim da taj dan ne mijenja nista bilo ovako ili onako! bitna je meni moja porodica a dal je neki dan zvanican il ne to mi je bas stalo gdje god zivio.. samo su problem ovi sto se pale na nacionalizam kao i prije 25 godina pa vidimo do cega nas dovelo ! a na kraju vjerujete tim istim ljudima "velikim srbima" koji jedino sto su uradili je DA SU OBEZBIJEDILI SEBE I SVOJE ZA VIJEKA A DA NIKAD NE MAKNU PRSTOM!!! svaki dan bijede sve vise a vi se bavite glupostima! ocete praznik a i onako niko posla nema(ko ni sam sto nisam imao dok nisam otisao) i svaki dan mu moze biti dan republike ( ko i meni sto je mogao biti) .. i ne vidim razloga da cacka se tu ista! za neke druge i za neke gluposti smo se ubijali i djecu nam i nije vam bilo dosta i da se dodje do pameti! mozda na kraju i nismo za bolje !
     (bmwf10, 25. septembar 2016 18:32)

    # Link komentara

  9. Ti što glasaju u dijaspori neka dođu u RS da žive od bijedne crkavice u većini slučajeva od 200 do 300 evra...Puni su srpstva hiljadama kilometara udaljeni od otadžbine...Treba ih sve hitno deportovati nazad, pa neka žive od srpstva...
    (guru, 25. septembar 2016 18:03)

    # Link komentara

  10. Milioni evra za organizaciju referenduma o rodjendanu RS? Ko placa to, tavaris Putin? Kako bi bilo da su te pare date za skole ili puteve?
    (Deviant, 25. septembar 2016 17:50)

    # Link komentara

  11. A na Balkanu nista novo. Ne zna se sta je gore ovi takozvani Bosnjaci sto pokusavaju da spasu nesto sto se spasti ne moze ili Srbi sto prate ovog mufljuza. Pozdrav iz Suncanog Port Dovera Kanada.
    (Dejo, 25. septembar 2016 17:48)

    # Link komentara

  12. Da sam u Austriji I ja bih glasao ovako sam ga samo platio porezom svojim.
     (objava, 25. septembar 2016 17:46)

    # Link komentara

  13. kazu redovi sve od Beča do Slovenije.
    (Veliki majstor, 25. septembar 2016 17:45)

    # Link komentara

  14. Evo sat i pol prije zatvaranja glasališta izlaznost 40ak posto, nije da je narod u RS lud za Miloradovim predstavama i ludorijama, imaju ljudi pametnijih stvari i većih briga!
    (Meister Jakob, 25. septembar 2016 17:37)

    # Link komentara

  15. Miletova generalna proba za onaj "pravi" referendum. Kakav 9. januar kakvi bakraci. Ko jos pravi referendum za neki protokolarni datum. Bosna je nefunkcionalna jer Srbi svesno opstruisu sve elemente bosanske drzavnosti, a onda tvrde kako tu nema zivota i kako nista ne funkcionise. Srbi ce opet da pokrenu lanac sukoba, jer ako sad krenu svi sa referendumima, Bosnjaci u Sandzaku, Albanci na Jugu Srbije, Madjari na severu Vojvodine, Srbi na severu Kosova, Srbi u CG, Vlasi/Rumuni na istoku... Ode sve u persun. Tu nam ni svemoguci Putin pomoci nece. Da li iko normalan veruje da ce svet dozvoliti epidemiju "pripajanja matici"? Pa pola sveta bi uslo u sukobe. Ovo je klasican srpski scenario secenja grane na kojoj sede, dok nekom ne pukne film pa ukine RS u potpunosti. Jedini koji ugrozavaju Srbe i BiH su oni sami i njihovo rukovodstvo, sve ostalo je zamajavanje naroda.
    (Izgleda da vicevi o Bosancima nisu samo sala, 25. septembar 2016 17:35)

    # Link komentara

  16. Ko kontroliše referendum? Na mjestima za glasanje članovi odbora sami zaokružuju i ubacuju listiće.Obična farsa.
    (magistar, 25. septembar 2016 17:29)

    # Link komentara

  17. bas me briga sta rade bosanci kao što ni njih ne treba da bude briga sta mi ovde radimo mi smo dva sveta shvatite to više. kome se živi u bosni nek ode tamo a ko živi u Srbiji nek zaboravi na Bosnu.
     (novisad, 25. septembar 2016 17:24)

    # Link komentara

  18. Srecno!
     (anica, 25. septembar 2016 17:05)

    # Link komentara

  19. Ovo je samo demokratski cin odbrane sopstvenog identiteta na ovom prostoru. Oni koji nisu naucili lekciju '92, treba danas da se podsete da je BiH zemlja tri naroda i svaka odluka mora biti jedinstvena. 1. marta 1992. godine odrzan je referendum bez Srba i onda su njih optuzili za pocetak rata. Shvatite! Ova zemlja moze opstati samo kao sto pise u Dejtonskom sporazumu i nikako drugacije. A tamo jasno pise koje su nadleznosti RS i gotovo.
     (BVB, 25. septembar 2016 16:56)

    # Link komentara

  20. Srbi u RS imaju pravo na referendum i slobodan zivot na pradedovskim teritorijama.Hvala zapadu na brizi ali sve vas podsecam na slucaj banjaluckih beba koje nisu dobile potreban kiseonik i tragicno su zavrsile.Gde je onda bila demokratija sa zapada.
     (Analiticar bez zaposlenja, 25. septembar 2016 16:54)

    # Link komentara

  21. Ovi bosanski srbi u inostranstvu sad glasaju ali ako dodje zbog tog glasanja nesto sto lici na devedesete niko nece doci da ratuje. Oni tad moraju da rade a usput prevedu sve rodjake kod njih. A mi iz Srbije ajde brani Bosnu. Samo nek se nadaju.
     (srce sumadije, 25. septembar 2016 16:53)

    # Link komentara

  22. Jel ima iko ovdje ko nije siguran kakav ce rezultat biti? :)) kao cekamo na rezultate... Ljudi koji birju dodika nisu bolji od njega
    (Dy Sejdic, 25. septembar 2016 16:50)

    # Link komentara

  23. Један од троје страних судија у Суду БиХ је био из Македоније у којој се као највећи државни и национални празник слави Илинден?!
     (Diego, 25. septembar 2016 16:47)

    # Link komentara

  24. Srećom muslimanski verski praznici su "pokretni" pa nikako ne mogu biti uzeti kao dani državnosti ali može recimo Bošnjačka većina na referendumu ubaciti polumesec na zastavu ili grb, svejedno.
     (BeKo, 25. septembar 2016 16:43)

    # Link komentara

  25. Uzbudjenost u redovima kojeg cine ovce koje ce se sutra vratit na poslove koji im donose 200 EUR mjesecno.
    (Kofer, 25. septembar 2016 16:41)

    # Link komentara

  26. Ljudi u Srbiji ne kontaju neke stvari. Da pojasnim...
    Nisam ja izašao na referendum zbog Dodika, boli me ćošak za njim.
    Izašao sam zbog svoje djece i svoje porodice jer smatram da RS treba da ima svoj identitet, svoje praznike, simbole, kulturu i tradiciju, koju u Sarajevu uporno pokušavaju da nam ponište i pogaze.
    Kapirate?
    (Boki, 25. septembar 2016 16:28)

    # Link komentara

  27. @Drugi Dragan
    Nedostatak demokratije i vladavina jednog čoveka (Dodika) ,kao i tvoje nezadovoljstvo se ne leči autošovinizmom već političkom borbom protiv Dodika,borbom za gradjansko društvo itd.
    Naravno da političari mešetare na ovim prpstorima,fingiraju sukobe da ne bi podnosili račune gradkanima (na kraju krajeva i rat su izazvali da bi popljačkali društvenu imovinu a ne vratili narodu) ali lagano gašenje RS i gaženje Dejtona od dana potpisovanja nije recept za rešavanje tih problema.
    (Komša, 25. septembar 2016 16:16)

    # Link komentara

  28. Darko pusti tu manjinu, većina vas podržava. Sa srećom.
    (Arsenije, 25. septembar 2016 15:49)

    # Link komentara

  29. Kad su normalni izbori u pitanju, onda ih je teško organizovati u inostranstvu, a kad neki političar spašava vlast, onda je to sve prosto ko pasulj. E, moj narode zaluđeni!
     (Duduk, 25. septembar 2016 15:31)

    # Link komentara

  30. @Mile
    E neću, ostaću ovde u Srbiji čitav život, a sad namjerno idem da glasam, baš zbog takvih kao ti, nismo ti mi krivi sto si ti nezadovoljan samim sobom
     (darko, 25. septembar 2016 15:27)

    # Link komentara

  31. Ameri nisu spasili Banja Luku kao što neko kaze. Bio je dogovor i Ameri su rekli da su Srbi postavili crvenu liniju dokle moze i šta daju kao deo dogovora.
    (Dejan, 25. septembar 2016 15:26)

    # Link komentara

  32. Cela RS ima 1.2 miliona stanovnika I pod uslovom da 50% izadje da glasa, imacemo situaciju da 600.000 ljudi, odn. deo tog broja koji je glasa ZA drzi pod tenzijom ceo region od 15 miliona ljudi. Alo ljudi saberite se I hvatajte se nekog posla, jer u proseku nemamo sta da jedemo koliko smo siromasni I manite se budalastina.
    (vilotijevic mali, 25. septembar 2016 10:30)

    О чему причаш ти? Ко кога држи под тензијом? Код нас у РС је једна обична недјеља уз то да излазимо и изјашњавамо се на једом савјетодвном референдуму. Други ту виде проблем, ми га не стварамо а још мање желимо, али да имамо право на референдум - ИМАМО!!!
     (Đenka je naš! Pantelija je opet u komšiluku..., 25. septembar 2016 15:23)

    # Link komentara

  33. na ovim prostorima, posle svakog referenduma, izbije neko sranje... a iza referenduma se kriju neuspesni politicari.
     (sasa, 25. septembar 2016 15:21)

    # Link komentara

  34. Srbi u Austriji masovno glasaju na Referendumu jer oni TAMO znaju šta je najbolje za ovu bedu OVDE.
     (Ivan, 25. septembar 2016 15:16)

    # Link komentara

  35. Zapad neće priznati poraz svoje dvadesetogodišnje vladavine nad dvoimenom državom.Ovaj potez će izazvati već isprobane i delotvorne metode pritisaka na balkanske političare a i sam narod u celini.Sada sa druge strane nije Balkanski lider sa tradicionalnim smislom za ograničavanje prava i takozvanim državnim institucijama nego ceo zapad .U tome je i poenta ovakvog poteza a istočni veliki brat se naravno neće direktno mešati jer i u njegovom dvorištu može sutra " zaigrati mečka" upravo zbog svoje ranjivosti u vidu federalnog ustrojstva.Viška vremena i vašara na Balkanu je uvek bilo i biće .
    (padjine969, 25. septembar 2016 15:08)

    # Link komentara

  36. Eto kakav smo mi narod. Nikako da se asimiliramo tamo gde smo gosti. Izlaze masovno oni koji u Srpsku odu samo jednom godisnje i ne pada im napamet da napuste Austriju, Nemacku ... Ali ce uvek svojim glasovima da zasole sudbinu onima koji su u Srpskoj 24/7.
    (Milosh, 25. septembar 2016 14:53)

    # Link komentara

  37. Ja sam mislio da će da se glasa za otcepljenje kolika se digla prašina.
     (priority #1, 25. septembar 2016 14:52)

    # Link komentara

  38. Sretno komšije od HR Herceg-Bosne!!
    (Jajce, 25. septembar 2016 14:49)

    # Link komentara

  39. Glasao si NE jer vam je Dejton pomogao (Sebima u Srpskoj)?Jer nisi za Putina?
    Čoveče kakve veze ima Putin,pa čak i Mile Dodik sa danom Republike koji slaviš već 20 godina?
    Pa baš po Dejtonu imaš pravo i na Republiku Srpsku i na zastavu i na dan republike .
    Ne samo da je dan republike u "duhu Dejtona" nego je baš po Dejtonu.
    (Komša, 25. septembar 2016 13:27)

    20 godina nisam nista slavio jer nema za šta da me pas ujede. Od prvog do prvog se krpim i opet zahvaljujem Bogu što imam i to a znam da se može imati i više, a do slavlja mi nije uopšte jer sve je ovo patka za opšte narodne mase koje se pale da nas neko napada i hoće da uništi a takvih je masa u RS-u i u BiH a i šire, koje napaljuju oni kojima je ovo stanje dobro i ne misle da ga promijene pa se svim silama trude da se ova napaćena zemlja ne približi zakonima prava sličnim onima u mrskoj nam Evropi.
    (Drugi Dragan, 25. septembar 2016 14:48)

    # Link komentara

  40. Izlaznost u dijaspori je navodno "masovna". Za to vreme u Rep. Srpskoj slabasna. Da glasanje traje 3-4 dana, mozda i prebace 50%. Dobar pokazatelj sta narod misli o Kim dzon Dodiku i referendumu.
    (Kim il Sloba, 25. septembar 2016 14:45)

    # Link komentara

  41. Ljudi stavarno se pretjeruje zivim i SA putujem po citavojo BiH. I licno ima poznanika i prijatelja u RS sve supr ljudi se bave zivotom svako nek slavi sta hoce naravo bez maltretiranja onog drugog. Hajmo realno sad se ocjepi RS sta meni treba Pasos da odem ma Jahorinu a mom kolegi pasos da ode na Bjelasnicu i RS nije sastavljene nego je iz dva djela sta kako dalje ? Moze neko objasniti... Nerazumijem ljude sto se pale na politicare
    (Edin, 25. septembar 2016 14:43)

    # Link komentara

  42. Ovim se brani i ime Republike Srbske, valjda je to jasno. Dobro izabrano vreme za referendum.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bpcg, 25. septembar 2016 13:51)

    Jesi li siguran da se brani baš ovo ime? Jer ovo "SrBske" mi ne zvuči kao da neko hoće da to brani.
    (Kepec, 25. septembar 2016 14:41)

    # Link komentara

  43. Cela RS ima 1.2 miliona stanovnika I pod uslovom da 50% izadje da glasa, imacemo situaciju da 600.000 ljudi, odn. deo tog broja koji je glasa ZA drzi pod tenzijom ceo region od 15 miliona ljudi. Alo ljudi saberite se I hvatajte se nekog posla, jer u proseku nemamo sta da jedemo koliko smo siromasni I manite se budalastina.
    (vilotijevic mali, 25. septembar 2016 10:30)

    Prvo ... region ima 22 miliona!
    Drugo ... zar ljudi nemaju pravo da odlucuju u vezi sebe na demokratski nacin!?Zasto?Zato sto neko nije u interesu ili region ugrozen ili sta znam ja!Davno je taj region ugrozen istim takvim referendumom!Zasto onda niko nije postavljao to isto pitanje!?Zato sto onda?
     (Ce Gevara?, 25. septembar 2016 14:38)

    # Link komentara

  44. A Hrvati mudro muce. Kaj tata kaze bum i mi napravili ovo? Swica je zakon 3 enditeta i jaka zemlja a ovo je magla bez dna. Neka narod odluci i to je demokracija. Demos je na grcki narod. Volia e viva la France !!!
    (Franjo, 25. septembar 2016 14:37)

    # Link komentara

  45. Molio bih sve ove sto glasaju po Srbiji danas, da se lepo vrate u motherland pa tamo zive u slozi sa Miletom i ekipom a nas ostave na miru. A ove sto glasaju po Austriji, Nemackoj i slicno, sutra ujutro lepo te drzave davposalju kuci pa neka tamo srbuju. Jedina korist od svega je sto ce Mileta postenog sutra Incko smeniti
    (Mile, 25. septembar 2016 14:30)

    # Link komentara

  46. Povod novonastaloj krizi u BiH nije nikakav referendum već uporno višegodišnje nastojanje bošnjačke političke elite da poništi identitet, simbole i samo postojanje Republike Srpske!
    Referendum je samo prirodan odgovor ili reakcija.
    (BN, 25. septembar 2016 14:23)

    # Link komentara

  47. Lijep je dan...idealno za prosetati do glasackog mjesta i zaokruziti sta vam je volja.Samo izadjite..
     (nesalomivilosmi, 25. septembar 2016 14:20)

    # Link komentara

  48. Idemooo. Puna podrska Dodiku i gradjanima Srpske!
     (cacanin, 25. septembar 2016 14:08)

    # Link komentara

  49. За ово што пише да Србија не подржава референдум, да се разумемо Вучић и његови пајтоси нису Србија.
    Србија је у оковима као и њен народ.
    (Евроталибан, 25. septembar 2016 14:05)

    # Link komentara

  50. Устало је мало и велико,припојићемо те матици Српска Републико.
    (Џејмс007Bond, 25. septembar 2016 14:05)

    # Link komentara

  51. куда и докле све ово води?
     (остоја кароја, 25. septembar 2016 14:04)

    # Link komentara

  52. Lepo. Nakon ovoga referendum za povratak Vojske Republike Srpske koja je zagarantovana Dejtonom. Samo zelimo svoja Dejtonom zagarantovana prava,nista vise,nista manje.
    (marko, 25. septembar 2016 14:04)

    # Link komentara

  53. Ovim se brani i ime Republike Srbske, valjda je to jasno. Dobro izabrano vreme za referendum.
     (bpcg, 25. septembar 2016 13:51)

    # Link komentara

  54. Interesantno. Vecina komentara je protiv referenduma i imaju brdo minusa a ono malo za podrsku sto ste propustili da cenzurisete ima brdo pluseva.
     (Bojan, 25. septembar 2016 13:49)

    # Link komentara

  55. "Srecno" da jos jednom dokazujete da ste faktor mira na Balkanu.
    (faton, 25. septembar 2016 13:45)

    # Link komentara

  56. Sta se bunite alo dodik pametan pa je steko kapital Za stare dane treba imati raZmevanje jednom se pruza prilika i nikad vise
    (Tetovac, 25. septembar 2016 13:39)

    # Link komentara

  57. Interesantno.Svi pisu o referendumu kao o necem vaznom,sto i nije.Nista on ne znaci .Sta je bitno ,da RS ne postuje odluku vrhovnog suda.Lepo su to spinovali pa kao da je najvaznije ishod referenduma a nije vec cin krsenje odluke suda o odrzavanje referenduma.Referendum je mogao i da bude,da se subota nazove nedelja,nebitno.
     (alienware, 25. septembar 2016 13:37)

    # Link komentara

  58. pa kad svi nešto glasaju, pa ajmo i mi da izjasnimo volju
    (dare slovenac, 25. septembar 2016 13:34)

    # Link komentara

  59. @ Dragan_BL
    Glasao si NE jer vam je Dejton pomogao (Sebima u Srpskoj)?Jer nisi za Putina?
    Čoveče kakve veze ima Putin,pa čak i Mile Dodik sa danom Republike koji slaviš već 20 godina?
    Pa baš po Dejtonu imaš pravo i na Republiku Srpsku i na zastavu i na dan republike .
    Ne samo da je dan republike u "duhu Dejtona" nego je baš po Dejtonu.
    (Komša, 25. septembar 2016 13:27)

    # Link komentara

  60. @Dragan_BL, zaboravio si da nije Dejton odbranio RS, vec vojska RS, narod, Hrvati i Muslimani su stali jer je NATO prestao bombardovati RS.
    Hrvati i Muslimani su dobro znali da sami nemaju mogucnosti da okupiraju RS.
    (pozdravizBeograda, 25. septembar 2016 13:09)

    # Link komentara

  61. Takozvani Bosnjaci su pravljenjm tenzija uoči referenduma, hteli da poruče, kad za ovu relativno formalnu stvar ovoliko galamimo, sta će biti ako se slučajno pomene otcepljenje. Ništa više. Čist blef.
     (Slavko Vica, 25. septembar 2016 12:58)

    # Link komentara

  62. Sirotinja i to nepismena, poruka mladima, sto dalje, sve ludak do ludaka !!!
     (Pedjoni, 25. septembar 2016 12:53)

    # Link komentara

  63. Generali Pentagona drhte od straha zbog ovog referenduma.
     (covek, 25. septembar 2016 12:52)

    # Link komentara

  64. Osecam neizmernu srecu sto cu uskoro otici odavde .
     (vankuver, 25. septembar 2016 12:50)

    # Link komentara

  65. Prenesite izjavu Ivanića da Bošnjaci nikome ne prete kako su pojedini mediji pisali! Pitajte šta većina Srba u RS misli o Dodiku,njegovoj imovini!
    (lol, 25. septembar 2016 12:49)

    # Link komentara

  66. Bio i zaokružio - NE!
    Zašto? Dejton nam je osigurao RS, Ameri spasili Banju Luku od Hrvats i armije BiH i sada treba da zaokružimo da rušimo Dajton koji je izvor našeg pravnog statusa! Stvari se rade na mudriji i pametniji način a ne ovom ujudurmom, šta mislite da nam je Putin pomogao? A kad se nešto desi mi sami i u obruču sa 3 strane, opet čačkamo mečku pa kad dobijemo po ušima ima svi da su nam opet krivi ko pre 25 godina!Sad smo opet pokazali i dokazali da smo nepredvidiv i nesiguran faktor na ovom prostoru jer su nam oči uprte u Moskvu a ne u naše susede kojim smo okruženi!
    (Dragan_BL, 25. septembar 2016 12:44)

    # Link komentara

  67. Obican cirkus i velika glupost ni zbog cega !
     (Bacanje narodnih para, 25. septembar 2016 12:41)

    # Link komentara

  68. Zanimljiva mi je činjenica da je većina običnih građana posle svih ovih godina I ratova shvatila da su izmanipulisani nacionalističkim I patriotskim bajkama svojih vođa sa sve tri strane I da su pokapirali da su sva trojica sa svojim podanicima u stvari bili kriminalne interesne grupe koje su pljačkali svoje narode. Ipak I posle svega I dalje ne prepoznaju nove vladare I njihove interesne grupe koji bi dalje da ih svađaju I dele međusobno novim patriotskim bajkama.

    Isključi tv I uključi mozak. Manite se cepanja, podela I ratovanja.
     (vilotijevije, 25. septembar 2016 12:37)

    # Link komentara

  69. Bošnjaci nikad nisu problem, oni vole državu u kojoj žive
     (!, 25. septembar 2016 12:32)

    # Link komentara

  70. (vilotijevic mali, 25. septembar 2016 10:30)

    Da li ti uopšte znaš o kojem pitanju se odlučuje/glasa na referendumu? Pod tenzijom je celi region jer Srbi u R. Srpskoj glasaju da li će slaviti 9. januar ili ne? Nema šta, pravi povod za novi rat i bombardovanje.
    (turgidson, 25. septembar 2016 12:30)

    # Link komentara

  71. Bitno je da izadjes i glasas nije bitno sta ces zaokruziti mozes i ponistiti listic najgore je ne izaci i pustiti druge da odlucuju o tebi
    (Srecno, 25. septembar 2016 12:23)

    # Link komentara

  72. Kolko frke oko trivijalne stvari. Ako to njima nesto znaci oni ce ga slaviti sa ili bez referenduma. Referendumom hoce ljudi da pokazu da imaju pravo na to kao sto ga imaju i ostali, nista vise i nista manje.
    Komsije eto mene sutra na kafu i meze da proslavimo to za sta ste glasali. Pun stomak, bistra glava, nema belaja. slozna raja, dobar zivot.
    (komsija preko puta, 25. septembar 2016 11:57)

    # Link komentara

  73. ja nisam glasao. pozvao sam tekefonom i rekao da glasa predsednik birackog odbora za mene i moju porodicu. To je jedan izuzetno vazan referendum. Ustvari nije referendum nego anketa kako rece nas predsjesnik. Ustvari nije ni vazan jer ce 11. oktobra Narodna skupatina usvojiti novi zakon kako bi se ispostovala odluka suda protiv koje je sazvan referendum. Jedino je vazno da ce biti manje u budzetu 3 miliona KM. Ali ni to nije vazno jer je neko masno zaradio na ovom dogadjaju.
     (Meraklija, 25. septembar 2016 11:55)

    # Link komentara

  74. Biće onako kako Ameri kažu .
    (Nikola, 25. septembar 2016 11:35)

    # Link komentara

  75. Nažalost,srpski narod će opet ispaštati jer ga Rusija iskorišćava za svoje interese. Dalje ruke od Srbije, R. Srpske i Balkana Vladimire Vladimiroviču.
    (trn u oku, 25. septembar 2016 11:01)

    # Link komentara

  76. Cestitam Republici Srpskoj istrajnost jedinstvo i odlucnost !!!
    (danilo, 25. septembar 2016 10:57)

    # Link komentara

  77. @Vlade

    Ljudima u RS-u, ili da budem korektan, meni, za glasanje po ovom pitanju nije potrebna nikakva sugestija. Da, Dodik je kriminalac kao i ogromna vecina politicara, tako da ovaj referendum nema veze sa njim. Ja cu danas zaokruziti "DA" kao sto cu za 7 dana Dodiku reci "NE". Republika Srpska je svetinja, prije svega zbog ljudi koji su zivote dali za nju. Srbi sa ove strane Drine malo teze zaboravljaju.
    (Banjaluka, 25. septembar 2016 10:47)

    # Link komentara

  78. Srecno i u miru.
    (Banacanin, 25. septembar 2016 10:44)

    # Link komentara

  79. Nek je sa srecom,Republiko Srpska!
    (nislija, 25. septembar 2016 10:37)

    # Link komentara

  80. Cela RS ima 1.2 miliona stanovnika I pod uslovom da 50% izadje da glasa, imacemo situaciju da 600.000 ljudi, odn. deo tog broja koji je glasa ZA drzi pod tenzijom ceo region od 15 miliona ljudi. Alo ljudi saberite se I hvatajte se nekog posla, jer u proseku nemamo sta da jedemo koliko smo siromasni I manite se budalastina.
     (vilotijevic mali, 25. septembar 2016 10:30)

    # Link komentara

  81. Guzve na glasackim mjestima u Prijedoru. Zivjela RS.
     (dokzvezda, 25. septembar 2016 10:15)

    # Link komentara

  82. U istoriji referenduma, bar kod nas, uvek su se postavljala tzv. sugestivna pitanja (u pitanju je već sadržan i odgovor), koja su, recimo, u sudskim postupcima zabranjena. Mislim da su referendumi vrhunac bezobrazluka političara, koji svojim, uglavnom lošim, idejama daju legitimitet.
     (Vlade, 25. septembar 2016 10:12)

    # Link komentara

  83. Браћо са срећом !
     (9 јануар дан РЕПУБЛИКЕ СРПСКЕ, 25. septembar 2016 10:11)

    # Link komentara

  84. Eto od koga se mogu očekivati provokacije...
     (Drug Stari, 25. septembar 2016 10:09)

    # Link komentara

  85. Sretno!
     (000, 25. septembar 2016 09:59)

    # Link komentara

  86. Izgleda da Putin ipak nije rekao njet.
     (000, 25. septembar 2016 09:59)

    # Link komentara

  87. Нека је са срећом! Биће онако како народ каже.
     (Аник, 25. septembar 2016 09:55)

    # Link komentara

  88. Gradjani zele pune dzepove
    (Tasmanijski djavo, 25. septembar 2016 09:54)

    # Link komentara

  89. Prvo su nam ukinuli obiljezja, grb i himnu, jer navodno ne odrazavaju sva tri naroda u RS. Sada su krenuli na Dan Republike. Sledece je sam naziv Republika Srpska, reci ce da ne odrazava sva tri naroda, a na kraju ce zatraziti i ukidanje skupstine RS, i tad gubimo sve steceno u dejtonu. Zato treba reci NE na vrijeme, zato cu i izaci na referendum danas. Nisam stranacki opredeljen, ali jedina stvar koja mi se ne svidja je to da vladajuca stranka referendum oznacava kao “svoj”, a to je referendum naroda a ne neke stranke.
    Volio bi da izadje nekih 80%, tj oko milion ljudi i da svi zaokruze DA. A sudeci po raspolozenju u narodu, nije nemoguce.
    Time bi narod pokazao svoju volju, pa nek onda ukidaju sta im je volja ako smiju.
     (neko, 25. septembar 2016 09:43)

    # Link komentara

  90. Srećno braćo i da sve prođe u miru.
     (uroševac, 25. septembar 2016 09:17)

    # Link komentara

  91. Medju prvim zaokruzio DA!
     (9.januar dan R.Srpske, 25. septembar 2016 09:16)

    # Link komentara

  92. Neka je sa srećom.
     (Leskovčanin, 25. septembar 2016 09:15)

    # Link komentara

  93. Sretno!
     (Nikola86, 25. septembar 2016 08:47)

    # Link komentara

  94. Nek bude na Bozic ili Jovanjdan ,i mirna Bosna !
     (cobo, 25. septembar 2016 08:44)

    # Link komentara

  95. Srećno braćo.
    (Novosađanin, 25. septembar 2016 08:42)

    # Link komentara