Mladi u Srbiji protiv EU, u NATO ni sa Rusima

Beograd -- Stariji građani dvotrećinski podržavaju evrointegracije, ali je zato većina mlađih za prekid puta ka EU, pokazuje istraživanje Instituta za evropske poslove.

Izvor: Beta
Pošaljite komentar
  1. Radim u zemlji EU eto cisto i to da vas obavestim.
    trenutno odmaram.
    Ljudi iz Srbije su putovali,radili,ziveli u Evropi mnogo pre nego sto se unija stvorila,i pre je zapadna Evropa bila naprednija od Istocne, do nekle.
    npr u naoruzanju su bili prvi.
    ljudi,mnogo mesate babe i zabe :) EU nije drzava,EU nije 1 nacija.skapirajte to,tamo ima mnogo drazva,mnogo nacija,biti protiv EU ne znaci biti protiv tih drzava.
    ali kome objasnjavam?
    pa oni koji "podrzavaju" EU su umisljeni da posto vec podrzavaju Uniju oni su kao pametniji od onih koji se protive,masa ljudi tamo su protiv Unije,i vi ste kao pametniji od njih?
    (Demokratija pre svega, 29. jul 2016 15:31)

    # Link komentara

  2. (Beograd, 28. jul 2016 19:59)

    Ево имам и ја нешто да изјавим за дневник.
    Слика класичног Србина испраног мозга:
    1.Обожава Европску унију - Мисли да га неко тамо чека да му поклони посао и најновији Ауди на лепе очи, не схвата да је Европа постојала пре Европске уније.
    2.Обожава САД - OMG, LOL, WTF, btw to je totalno cool.
    3.Мрзи Русе - Украли нам НИС, нису ми никад помогли, чуо на слободарским медијима типа Си-Ен-Ен и Би-Би-Си како су Руси агресори који тероришу планету.
    4.Турци - Гади се турске музике која није ништа гора од смећа које се са запада гура преко разних телевизија и радио станица, али то је запад јелте.
    5.Мрзи Србију - Гади се сам себе што је рођен као Србин, жали што се не зове Вашингтон.
    6.Обожава НАТО - Мисли да је НАТО одбрамбени савез који ће га бранити од Стаљина и КГБ-а који ће доћи да украду Телеком, подржава бомбардовање сопствене земље.
    7.Косово је Албанија - Шта ме брига нека је, битно само да не узму моју собу у којој ја куцам на најновијем Ајфону и играм игрице помоћу најновијег Виндовс програма.
    (Евроталибан, 29. jul 2016 14:02)

    # Link komentara

  3. @Razlaz:

    Ja sam isto napustio Srbiju. I zbog toga mi je prilicno zao, jer sam pre odlaska radio tamo punih 10 godina. Pokusao sam da napravim nesto, da svoje znanje, vestine i ideje pretocim u uspesan posao, softversku kompaniju koja bi uposlila mnoge vrsne inzenjere, izvozila usluge strancima, radila stvari koje se itekako isplative! Od samog pocetka sam nailazio na prepreke. Recenice koje pocinju sa: ko si ti da ..., ne mozes ti to ...., nisi ti iznad drzave i zakona, ne mozes ti da platis isto coveka s doktoratom i gimazijom (mogu ako rade isti posso itekako!), meni je ispod casti da ..., nemas ti gazda kvalifikacije za to ..., kako di smeo (nekom autoritetu) da kaxes to, vadi ruke iz dzepova kad pricas sa mnom, a gde sam tu ja ..., i ona najiritantnija koja mi gadja ceo nervnsistem: KAD BI SVI TAKO RADILI propala bi drzava! Pa onda idiotski doprinosi za PIO u mesecima kada nemas prihode ... Taj PIO je zreo za fantomke iz Savamale! Danas zivim daleko od svoje zemlje, firma je mala ali fokusurana na deo trzista koji nije zanimljiv velikim igracima, imam tim od 30 motovisanih i lepo placenih ljudi sa kojima delim sav profit jer meni ne treba vise para od njih. Dece nemam, nemam kome sve to da ostavim, svoj novac ulazem u firmu a deo trosim na putovanja i sport, ne pada mi na pamet da kupujem idiotske aute i kucerine! Ali mi jeste zao sto to nisam uspeo u svojoj zemlji!
    (Emigrant, 29. jul 2016 11:26)

    # Link komentara

  4. Zamena teza i banalizovanje stvari od velike vecine komentatora.Mladi su za evropske vrednosti,ali su svesni da ce uvek biti gradjani drugog reda i da cemo sluziti da birokratija iz Brisela/Berlina trenira strogocu, posto su na geopolitickoj mapi pigmej u odnosu na Rusiju,SAD i ostale ekonomije u ekspanziji.Druga stvar je zasto "vole" Rusiju,a ta ljubav se ogleda u tome sto se niko u Srbiji neoseca vojno ugrozenim od njih,vise je to podrska zbog (ne)pravde koju smo osetili na svojoj kozi(citaj NATO).Cela zapadna ekonomija je nastala i hrani se krvlju "malih naroda tj. kolonija".(sad su in teroristicke drzave). Rusija je uzela i dalje drzi samo slabije naseljeni deo planete koji im bode oci zbog resursa.Tako da ako vec moras da budes gradjanin drugog reda,onda bolje da ti je prebivaliste u zemljama prvog(nekako se lakse progutaju "sr*nja koja nam plasiraju politicke elite sa 2k eura,nego sa 200E)
    (Neko iz Banata, 29. jul 2016 10:53)

    # Link komentara

  5. @Pedja
    Dete drago da ti malko stariji objasne. Ti koji su matori pa ne znaju o cemu se radi i slepo veruju TV-u, su generacija rodjena 60-ih i 70-ih koja dobro zna kako je izgledao zivot pre budjenja srpskog nacionalizma a kako posle i stosta su sveta videli. Oni su zapravo sruslili Milosevica. Bio sam u oko 20 zemalja (bez ex SFRJ) ukljucujuci Rusiju. Danasnja omladina koja je konzervativna i netolerantna, je odrasla u potpuno iscasenom sistemu vrednosti u uslovima teske materijalne, ali pre svega duhovne bede. Od inostranstva su videli Ohrid na ekskurziji i Bijeljinu u poseti rodjacima. Naravoucenije nisi ti kriv sto nisi (do)ziveo bolje vec sto se ne trudis da otvoris taj zavtoreni i zatrovani um.
    Bio sam nedavno na dve svadbe. Koja regresija u odnosu na period pre 15 godina. Od prve do poslednje pesme ljuti narodnjaci. Onaj dresh najgori. Od Semse Suljakovic (to se slusa u Beogradu!?!?), do ovih novih, ja ne znam ni koja je to vrsta muzike. Jadni tekstovi, zavijanje kao na hadziluku u Meki. Devojkama samo sipka fali, sve od jedne iz Pinka iskocile, sve na platformama sa stiklama. I sve padaju u trans od najgore muzike. Jadni mi ako nam je to buducnost.
    (Block, 29. jul 2016 10:07)

    # Link komentara

  6. Slika klasicnog srbina ispranog mozga : 
    1. Mrzim Evropu - vozim evropski auto 
    2. Mrzim Amere - kuca poruku sa Iphona ili Windows racunara, pusi americke cigare i ode na Hollywood-ski blockbuster. 
    3. Volim Ruse - nista rusko u kuci nema 
    4. Mrzim Turke - slusa Cecu, gleda Turske serije i ide na more 
    5. Mrzim Srbiju, svi kradu - ode u EU da radi 
    6. Mrzi NATO - ne kapira da je okuzen sa NATO i da Rus nece da ga brani i da bi morao da preleti NATO zemlje da stigne d'ovde 
    7. Kosovo je Srbija - prodao sve albancima, dosao u Beograd i vice Kosovo je srce Srbije a tamo vise i da nema srba 

    I tako...nista novo.
    (Beograd, 28. jul 2016 19:59)


    bravo!
     (neutralni felsh, 29. jul 2016 09:30)

    # Link komentara

  7. Posto vidim da se mladi pljuju kao da smo nepismeni pa necemo u Eu,evo ja sam zavrsio fakultet Univerziteta u Beogradu(jedan od najtezih necu imenovati koji jer necu da se ovo premesti na to kako je koji fax los ili ostalo). ja sam protiv eu, jer samo dovoljno pismen da izmedju redova procitam da nas oni ne zele, jer su oni nama vec uradili za sta im trebamo (radimo u njihovim fabrikama za platu kao kinezi, firme ne otvaramo jer smo nekonkurentni jer nas rodjena drzava cini takvim, jer nam otima ono sto nisu uspeli u 2 svetska rata na bojistu, jer i dalje zivim kod roditelja jer mi je ugovor o radu takozvani privremeni i povremni poslovi gde zbog gluposti dobijem otkaz, isto mi je devojka na tom ugovoru i dobice ozkaz cim zatrudni A TAKO BI VOLEO NASLEDNIKE), a takodje se i secam kako sam sedeo u smrdljivom podrumu dok su nas PRIJATELJI posipali osiromasenim uranijom..
    JEL VAM SADA JASNO ZASTO SMO ZPROTIV EU.
     (karadjordje, 29. jul 2016 06:30)

    # Link komentara

  8. Ja sam protiv EU znaci ja sam neobavesten jeli ?

    ne,samo nisam neobavesten niti glup,konzervativan,zaostao.

    da se razumemo za Uniju sam ali ne pod komandom vasingtona i nekih drugih pojedinaca,da se jos jednom razumemo,EU vodi ratove sirom sveta, da se pita obican narod do tih ratova nikad nebi doslo.
    da li moram jos da pisem? mogu,samo iskljucivo ako komentar bude odobren.
    neka mi neko javi.pa da nastavim sa argumentima zbog cega je ovakva Unija losa
    a mozda i ne treba da objasnjavam,ljudi sami mogu da vide.
    (Demokratija pre svega, 29. jul 2016 03:54)

    # Link komentara

  9. Od ovih mladi verovato 95 % bi ako iima mogucnosti otislo da radi u nekoj clanici EU i SAD dok bi se retko ko opredelio da ide da potrazi srecu i da radi u Rusiji,Kini....
    (bb, 29. jul 2016 03:40)

    # Link komentara

  10. Posle 8 godina provedenih u inostranstvu vratio sam se u Srbiju i ostao zapanjen stepenom neobrazovanosti i neinformisanosti mlade populacije. Odrastao sam 90tih i tad su mladi bili zaludjeni svim i svačim ali su bar imali neko mišljenje, pogresno ili ne ali su ga imali. Ova omladina danas je jedno opšte sivilo, osobe bez karaktera i ličnosti, bez svog mišljenja, totalno lišeni sposobnosti da misle svojom glavom.

    Pa mladi su zaglupljeni bolonjskim sistemom skolovanja, rijalitijima, zapadnim vrednostima i ostalim glupostima za ispiranje mozga koje su stigle iz EU i SAD.
    (goran, 29. jul 2016 00:02)

    # Link komentara

  11. Same clanice EU beze iz te organizacije a mi bi po svaku cenu unutra.
    Da je tamo sve tako bajno odavno bi Svajcarci, Norvezani i njima slicni postali punopravni clanovi.
    U samoj EU postoje tri vrste clanica, bogati sever, prezaduzeni jug i gologuzi istok. Jug a posebno istok se ne pitaju ama bas za nista. Istocne clanice su tu samo zbog pakosenja Rusima, raznovrsnije i lakse prostitucije.
    Od svih proizvoda koje imaju istocne zemlje na trzistima severnih clanica mozete naci samo odredjenu stampu iz tih zemalja, prostitutke i male prodavnice konzervirane hrane iz otadjbine.
    (strogo poverljivo, 28. jul 2016 23:54)

    # Link komentara

  12. @nocna mora
    " U Slobinoj SR vama je bilo ok. Ne znam kojoj grupaciji pripadate. Odoste pre dvadesetak godina i ostadoste tamo. Kako smo radili, za koju platu, "

    Vise ok nego u Djindjicevoj, Tadcevoj i Vucicevoj pljackaskoj Srbiji ! Kod Slobe je bar bila plata a sada grebanje o roditeljske penzije ! Kod Slobe smo radili, a sada placamo porez !
    Vi sigurno parazitirate u Javnom sektoru, i slazem se, vama je bolje jer su meni povecani svi porezi, na pr. na imovinu za 500% !!
    (More i nocu i danju, 28. jul 2016 23:53)

    # Link komentara

  13. @Razlaz: Pošteno. Još kad bi svi tvog profila postupili isto tako, možda bi nam u Srbiji konačno krenulo. Pozdravio bih te na tvom i jeziku tvoje dece, ali ne znamo koji je to. Uzdravlje!
     (Milisav, 28. jul 2016 23:51)

    # Link komentara

  14. ja sam 85.godiste i dovoljno sam procitao. Svi vi koji se kunete u SFRJ, komunizam, majku Rusiju, znajte da se najbolje zivelo i zemlja imala najvece stope rasta, kada je bila bliza amerikancima, narocito 50,60,70ih godina XX veka. Ja mozda jesam "klinac", i ne uklapam se ove mlade protiv eu, ali znam da mislim. Postoje mnogi dokazi da je upravo KGB agentura rasturila SFRJ.
     (asomacum, 28. jul 2016 23:45)

    # Link komentara

  15. Meni je potpuno SVEJEDNO.
    Prekjuče sam napunila 60 godina, deca su mi uveliko u EU, unuci se tamo rodili, a kad su ovi ovde došli na vlast postalo mi je jasno da ta ekipa Srbiju NIKAD neće uvesti u EU.
    Ova vlast je eklatantan primer kako se deklarativnim zalaganjem za nešto postiže suprotan cilj.
    (iskreno, da iskrenije ne može biti, 28. jul 2016 19:35)

    Baba od 60 na kometarima...
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (uzas, 28. jul 2016 21:07)

    Ma ne samo što sam na komentarima, nego komentarišem s LENOVO YOGA 3 Pro. Rodjendanski poklon. Bruka! :)))
    (iskreno, da iskrenije ne može biti, 28. jul 2016 23:43)

    # Link komentara

  16. Mladi nisu protiv EU, vec su vecina digli ruke od iste, jer znamo da nece da nas prime, ne zele nas, nismo im potrebni.Ovi sto pisu da nam EU uvodi gejeve, urusavaju porodicu treba da znaju da je gejeva uvek bilo, i bice ih, a porodicu sami urusavamo, zato sto smo uglavnom zatucan i primitivan narod.A sto se tice Rusije, ne mogu da se nacidim kako im se neki ljudi dive, velicaju Putina, a oni samo gledaju svoje interese, nikakve ekonomske boljitke necemo da imamo od njih, jer su i sami u ne bas sjajnoj situaciji.Vecina velica Rusiju, pljuje zapad, a masta da ode u taj isti zapad, da radi i zivi zivot dostojan normalnog coveka.Izgleda da i mi sami ne znamo sta hocemo...
     (Dobrica, 28. jul 2016 23:39)

    # Link komentara

  17. A ovi koji hoce da idu iz zemlje, neka idu, tamo ce sigurno da im bude bolje. Ostace oni najaci i spremni da se bore za Srbiju.
    (Rodoljub, 28. jul 2016 21:50)

    Nisam nešto primetio da ovi "najači" u Srbiji (piše se najjači, inače) nama u dijaspori šalju neke pare da preživimo na tom surovom i bezdušnom Zapadu, uglavnom milijarde i milijarde evra svake godine sa Zapada idu ka Srbiji da sirotinja ima šta da obuče, jede i pije. Dan prestanka slanja doznaka u Srbiju je dan raspada ekonomije Srbije, a slažem se potpuno sa konceptom koji predlažeš - ko hoće da ide, neka ide, ko hoće da ostane, neka ostane.

    Meni je srpska prosečna plata pocket money i ne pada mi na pamet da se vraćam.
    (Dobronamernik, 28. jul 2016 23:31)

    # Link komentara

  18. Ovi mladi danas bi bili presrećni da im je sada Milošević lider! Kako svako vreme nosi neka svoja ubeđenja? Mi smo ginuli da ga se otarasimo a oni bi ga garant slavili!
     (Džoni, 28. jul 2016 23:22)

    # Link komentara

  19. većinski motiv pristalica EU. kakve vrednosti, vladavina prava, kakvi bakrači. nije ih briga za ovu državu, iako se ovamo nešto prenemažu.
    (misko, 28. jul 2016 20:00)

    Srbija je tokom prethodnih decenija postala toliko naporna, užasavajuća i depresivna zemlja da je najmanje što može da učini za 30% do 50% svoje populacije - pronalazak modaliteta da ti ljudi odu iz Srbije i ne vrate se. Ako je Srbija dozvolila Sloveniji, Hrvatskoj, BiH, CG, Makedoniji i Kosovu da se otcepe, zašto ne dozvoljava Srbima da se otcepe? Ljudi u Srbiji još ne traže ni teritoriju, ni državu, ni pare... ništa, samo da idu i priključe se višemilionskoj dijaspori, pa neka rusofili onda prave Veliku Srbiju, savez sa Rusijom i Kazahstanom, diktatorski-totalitarni sistem i šta god im padne na pamet - srećno!

    Zar nije pošteno?

    Meni je, na primer, najsrećniji dan u životu kad sam napustio Srbiju. Deca mi ne pričaju srpski i biću sahranjen u domovini, ne Srbiji, jer domovina je tamo gde mi je lepo...
    (Razlaz, 28. jul 2016 22:57)

    # Link komentara

  20. Ja nisam za EU, ali zato sto planiram da zavrsim u Norveskoj, a vi radite sta 'ocete i srecno. :)
    (Ejpril, 28. jul 2016 22:54)

    # Link komentara

  21. "Najbolji vid borbe protiv rusofilije je slanje mladih u Rusiju". Apsolutno tacno. Izolovani gradjani Srbije nemaju pojma koliko se ustvari razlikuju od prosecnog gradjanina Rusije. Ne znam kakvi su ljudi u Rusiji, ali ovi sto zive na Zapadu su uzasni i nikada ih ne bi pozeleo za svog komsiju, a jednog pored moram da trpim. Zatvorenost i nepoznavanje stvari stvaraju ovakva razmisljanja
    (vladaNS, 28. jul 2016 18:58)

    Nisi ti nikada bio na zapadu.
    (AHA, 28. jul 2016 22:53)

    # Link komentara

  22. Strasno sta je Ruska agentura u Srbiji uradila uz pomoc placenih politicara i MEDIJA.
     (Realnost, 28. jul 2016 22:52)

    # Link komentara

  23. U EU dobro zive oni koji su i prije bili zapadna evropa, osim Spanjolske i Italije kojima je sada puno losije nego prije.Grcka takodjer.Mi u Hrvatskoj takodje losije zivimo otkada smo u EU.Jedino je mogucnost mladih da ode u inozemstvo za njih same bolje, ali drzava zbog toga propada.Sada mene zanima kako vi koji ste bombardirani od tog istog NATO-a zelite u taj isti NATO, i koji je razlog.Strah od Rusije? Vidim da mnogi komentiraju kako pametni zele u EU.Nije tocno, mladi pametni zele u EU jer zele bobjeci iz Srbije!!
    (Banjac, 28. jul 2016 17:01)
    Gluposti, kao zbog EU živimo lošije. Živi se lošeije jer je vlast konstantno krala i uništavala zemlju a to se nakon ulaska u EU znatno usporilo.
    (Srki, 28. jul 2016 22:42)

    # Link komentara

  24. U maju,malo posle izbora,su objavljena istraživanje neke od evropskih agencija,po kojima je oko 45% bilo za ulazak u EU.Šta se promenilo za ovo vreme ili su ova istraživanja netačna?Na žalost narod u Srbiji,Francuskoj,Grčkoj...nema pravo da odlučuje o tako važnim stvarima kao što je da li poržavaju politiku Brisela.Jedino je Britanija smogla snage da ispoštuje demokratiju i volju naroda.A posle Brexita mislim da će moćnici sve uraditi da se on(referendum o izlasku iz EU)opet ne ponovi.
     (tegusigalpa, 28. jul 2016 22:33)

    # Link komentara

  25. Ja sam protiv EU iz samo 1 razloga: EU nas ne želi, prema tome nikad nas neće primiti. Samo gubimo vreme na integracije.
    (Vožd, 28. jul 2016 22:23)

    # Link komentara

  26. Mladi ne pamte glad...
    (dokolicar, 28. jul 2016 22:20)

    # Link komentara

  27. Recimo Hrvatska scena je u neku ruku prosperirala Univerzitet u Rijeci je dobio superracunar u vrednosti od 7 miliona eura novac donirala EU, institut Rudjer Boskovic mikroskop od milion evra.
    (Stefan, 28. jul 2016 17:49)

    Mogao bi i ti umesto sto kukas da lepo napravis software za BOINC (ako znas sta je) i izadjes na RTS1 ili RTS2 da pricas zbog cega je vazno da se ljudi prikljuce tom projektu pa da vidis kako se nauka u Srbiji oporavlja. Najlakse je kukati.
    (Rusofil koji je ziveo u Rusiji, 28. jul 2016 22:19)

    # Link komentara

  28. Srbija mala Rusija na Balkanu vezije nas ono Vizantisko plavo a to je naše najveće blago.
    (PALITREX, 28. jul 2016 21:59)

    # Link komentara

  29. Omladina koja je glasala tako kako je glasala (ako je to validno) nije za osuđivanje.
    (mockingbird, 28. jul 2016 17:24)

    Mladi da nisu glasali Vucic bi izbio na 80% ako je verovati svim istrazivanjima koja su radjena. Eto, Vucica najvise podrzavaju matoriji pro-Zadapnjaci.
    (asdfghjkl, 28. jul 2016 21:58)

    # Link komentara

  30. Kada je posle Brexita objavljeno da su mladi većinom glasali za ostanak,a stariji za izlazak iz unije,od ovdašnjih komentatora smo mogli da čujemo kako je isto i kod nas i kako nas matorci sprečavaju da uživamo u svetloj(eu)budućnosti.Čak je bilo i predloga da se penzionerima ukine pravo glasa.Sad po ovom istraživanju se vidi da stvari ne stoje baš tako.Možda će sada predlagati da se ukine pravo glasa mlađima od 30 godina.Naravno daleko je Srbija po nivou demokratije od Britanije.Britanci su izabrali da sačuvaju nezavisnost,a ako će ih to koštati nekoliko milijardi funti,šta da se radi.Ipak sloboda nema cenu i dugoročno će se isplatiti,pa i u novcu.
     (albion, 28. jul 2016 21:55)

    # Link komentara

  31. Hahaha koja smejurija, kao mladi nisu dovoljno upoznati sa tekovinama EU. A ovde 99% posto medija je pro eu i nato. 15 godina kampanje za NATO i EU, i nisu mogli da ubede ljude za EU raj.
    A ovi koji hoce da idu iz zemlje, neka idu, tamo ce sigurno da im bude bolje. Ostace oni najaci i spremni da se bore za Srbiju.
    (Rodoljub, 28. jul 2016 21:50)

    # Link komentara

  32. To su generacije odgajene na turbo folku,rjaliti programima,vecina nigde putovala!Jedino im ostaje truli nacionalizam!
     (dragan, 28. jul 2016 21:49)

    # Link komentara

  33. Kako se sagledavaju EU i Zapadne vrednosti?
    Pa evo ovako:

    1) obavezna privatizacija (kod nas PLJAČKA svega, vidimo to na svakom koraku, svaki dan)
    2) obaveza da Srbija prihvati promenu svojih granica kao uslov za EU (samo se to zvanično zove "uspostavljanje odnosa")
    3) stotine hiljada proteranih i sa Kosova i iz Hrvatske, a EU te narode posle nagrađuje
    4) gej parada kao vrhunska evropska vrednost! Zašto nam EU nameće reklamiranje te vrste seksualne sklonosti?
    5) nameće nam se i članstvo u Nato (na kraju puta). Jel treba da uđemo u društvo najvećih ubica današnjice i izazivača svih savremenih ratova?

    EU ima puno toga dobrog, ali je nekako ovo iskočilo u prvi plan... Ljudi to osećaju kao nepravdu. Zato su protiv.
    (sempervivum, 28. jul 2016 21:48)

    # Link komentara

  34. A sto ovi u komentarima naglasavaju "zavrsio sam drzavni fakultet"? Koji drzavni? U KG? Znam da nema veze sa anketom ali cisto pitam
     (verujem.ne verujem, 28. jul 2016 21:44)

    # Link komentara

  35. Javne ličnosti,intelektualci,političari i ostali bi trebalo da prestanu da govore o EU ili evropskim vrednostima,jer u to spada veoma širok pozitivnih i negativnih stvari.U evropske vrednosti spadaju demokratija i ljudska prava,ali spadaju i fašizam i komunizam.Adekvatna reč je EU standardi i većina evropskih zvaničnika koristi tu reč.Kada govorimo o EU standardima mislimo na standarde u demokratiji,ljudskim pravima,slobodi medija,slobodnom tržištu,pravima radnika,ekologiji...u zemljama zapadne Evrope,dok je na istoku potpuno drugačija situacija.Primeri nam govore da te standarde možemo dostići i bez članstva,ali možemo biti daleko od njih i ako postanemo članica.To mladi u Srbiji prepoznaju,za razliku od starijih,koji se uglavnom informišu preko nacionalnih medija,u kojima ne postoji realan prikaz stanja,jer su pod kontrolom vlasti,a koja je pod kontrolom Brisela.Ove rezultati nisu neočekivani,jer mladi su uvek bili buntovni,protiv režima(sistema),više glasaju za opoziciju,dok su stariji suprotno od toga,pogotovo u Srbiji,gde su po običaju uz vlast,bez obzira o kojoj partiji i ideologiji je reč.Ne može se reći da se Srbi po tome razlikuju od ostlih Evropljana.Brexit bi se ponovio u Francuskoj,Danskoj,Grčkoj,Austiji i mnogim drugim zemljama unije,samo što tamošnje vladajuće nomenklature nemaju nameru da raspisuju referendume.Nezadovoljstvo administracijom u Briselu je ogromno i konstantno se povećava,što se vidi i po izbornim rezultatima,gde evroskeptici ostvaruju istorijske rezultate,čak i u Nemačkoj,koja jedina profitira od ovakve unije.
     (demokratija nema alternativu, 28. jul 2016 21:43)

    # Link komentara

  36. Sve zavisi od uslovljavanja.Ko se prostire ispred bogatih, sluzit ce za brisanje nogu.
    (komsija, 28. jul 2016 21:39)

    # Link komentara

  37. Problematika evrointegracija u Srbiji je postala iluzorna. EU nove članice prima one godine tokom koje izglasava šestogodišnji budžet. To teorijski može biti 2020. (nema šanse da za nešto više od 3 godine Srbija otvori i zatvori sva poglavlja uz rešene probleme Kosova i Brexita). Optimistično je i realno očekivati da Srbija pristupi EU 2026. a onda će svaka članica odlučivati o zabrani na slobodno zapošljavanje građana Srbije - za očekivati je da većina članica definiše zabranu maksimalne dužine od 7 godina. To je, dakle, 2033. godina - sadašnji 18ogodišnjaci će u tom trenutku imati 35 godina. U goroj varijanti će se EU reformisati po formuli EU=evrozona=NATO=ko zna šta još, pa će Srbiji biti potrebno još nekoliko godina za ispunjenje novouspostavljenih standarda - ako se uopšte i odluči za to.

    Državljani Srbije koji hoće u EU ne smeju da čekaju Srbiju - predak rođen na teritoriji Austrougarske uz učenje mađarskog, predak koji se izjasnio kao Bugarin, brak sa državljaninom/kom Italije, Portugalije, Španije, Bugarske ili X godina plaćanja poreza u Nemačkoj uz još neke raspoložive opcije.

    Državljani Srbije koji neće u EU treba da se zavale u fotelju i uživaju uz ladno pivo ili vruću kafu.

    Podrška evrointegracijama u Srbiji će vremenom padati, jer će ljubitelji EU odlaziti u EU dok ljubitelji Rusije neće ni u približnom broju odlaziti u Rusiju. Za očekivati je da će u roku od par godina ukupno pola miliona državljana Srbije uzeti bugarsko ili mađarsko državljanstvo.
    (Evrofanatik, 28. jul 2016 21:34)

    # Link komentara

  38. Pa ovo je zanimljivo... Mladi su 90-tih godina bili napredniji deo društva, a ispada da su sada najnazadniji... Neće biti...
    Sada su stariji za EU. Da li su baš? Ili su oni podanici velikog vođe koji je rekao da je evropski put pravi put, kao što je i Sloba 90-tih imao svoj put koji su sledili stariji...
    Iskreno ću reći - bio sam za EU svim srcem, ali više nisam siguran.
    (gradinar, 28. jul 2016 21:25)

    # Link komentara

  39. @(Englez
    Vi se stvarno pravite Englez? U Slobinoj SR vama je bilo ok. Ne znam kojoj grupaciji pripadate. Odoste pre dvadesetak godina i ostadoste tamo. Kako smo radili, za koju platu, koliko i za koga ne mogu da vam kažem jer se i danas bojim. Ako bih napisala sve o tom vremenu trebalo bi mi mnogo prostora a Boga mi i hrabrosti. I na kraju ona već izvikana- Ko je preživeo to vreme ni pakao mu neće teško pasti.
    (noćna mora, 28. jul 2016 21:22)

    # Link komentara

  40. Jel vi shvatate da su jedno materijalne vrednosti i keš a drugo neke uzvišenije i duhovne vrednosti. Da EU je bogatija i imaju bolji život ali objektivno ama baš ništa ne nude u vrednosnom smislu - gejeve, feminizam, sekte, raznorazne budalaštine, to su njihove vrednosti..a da su američki porltroni to je već jasno. Imamo prilike i da vidimo kako se sada snalaze sa muslimanima - nikakao to je sistem u raspadu. Nasuprot tome Rusija jeste ekonomski slabija ali još uvek kako tako baštini neke tradicionalne vrednosti - porodica, pravoslavlje, vojska, tu je i Putin sa jasnom vizijom, čvrstom rukom i konkretnim akcijama - naravno da će u takvim okolnostima mladi opredeljivati za Rusiju, ne znam šta je tu sporno - ako se na sve to doda kontinuitet EU plitike prema nama u smislu Kosova, ucena, raznih pritisaka i nebuloza, onda je sve jasnije...
    (Srbin123, 28. jul 2016 21:12)

    # Link komentara

  41. "Mladi ispitanici iz ruralnih naselja", njih trista komata bruto. Pa oni se još vesele uz gusle.
    (Vlada, 28. jul 2016 21:10)

    # Link komentara

  42. Mladi su protiv ulaska u EU, ali svi hoce da pobegnu u neki zemlju Unije. Neka mi neko objasni ovaj paradoks.
     (Lazar, 28. jul 2016 21:08)

    # Link komentara

  43. Baba od 60 na kometarima...
     (uzas, 28. jul 2016 21:07)

    # Link komentara

  44. Svima koji kazu da je najbolji lek protiv rusofilije odlazak u Rusiju mogu iz licnog iskustva da kazem da u namanju ruku nisu u pravu. Mene licno su jedva ubedili da odem u posetu u Moskvu jer sam kako sam tamo shvatio imao puno pogresnih predrasuda o Rusiji. U Moskvu sam se tesko resio da odem a jos teze resio da se vratim jer sam se zaljubio i u grad i ljude i zemlju. Tek sam tamo shvatio koliko pogresnih predrasuda sam imao i koliko je jaka antiruska propaganda u zapadnim i nasim medijima. Svima iskreno preporucujem da odu i da se sami uvere u ovo sto sam napisao
    (DrHouse, 28. jul 2016 19:34)

    U Moskvi sam minimum dva puta godišnje! Pokušaj da živiš i radiš tamo, pa ću te onda pitati!! Jesi li video BOMŽ-ove? Jesi li primetio koliko su bahati gde god da uđeš? Ujutro, leti, po klupama i parkovima spavaju odvaljeni od alkohola, a noću se ne može spavati od dreke tih istih pijandura. Panduri kada vide strane tablice, isključe te iz saobraćaja, pa odvedu u stanicu, a onda im tamo daješ dolare! Tamo, a ne na licu mesta! A sela su tek priča za sebe, ali sve to je teško opisati. Naravno, nije sve crno, volim i ja Rusiju više nego zapad, ali jeste najbolji lek protiv rusofilije odlazak u Rusiju. Ti si video verovatno centar grada, kulturno-istorijska mesta, metro koji je savršenstvo, javni prevoz u kom nema išaranih i iskidanih vozila, ali daleko je sve od onog savršenstva koje imaju rusofili u svojoj glavi, a da pri tom nikad nisu tamo bili. Naravno, kada se tamo ode iz Srbije, onda se vidi kako funkcioniše ozbiljna zemlja. Ipak, nisu oni savršeni, koliko smo mi dno dna!
     (Tata spalio Đenku, 28. jul 2016 21:07)

    # Link komentara

  45. Zalosno ako je tako. Najbolje u uniju sa afrikom, msm tu su nam prve komsije
     (ludjak, 28. jul 2016 21:07)

    # Link komentara

  46. Profesorka Turajlic mi je bila jedan od najboljih profesora na ETF, no u ovom slucaju je apsolutno pogresna: "...O pravim vrednostima EU, o značaju normi... nikada niko u ovoj zemlji nije ozbiljno razgovarao. Ne samo ova vlada, nego ni jedna jedina vlada", kazala je ona...." - Govorili o tome ili ne EU norme/regulative/birokratija... su najcrnji deo te tvorevine, najopasniji deo nje. Gde god i kad god neizabrane birokrate sakupe toliku moc da diktiraju svaki aspekt zivota stotinama miliona - tu je neprihvatljiva diktatura, opresija i zlo.
    Portugal, Nemacka, Grcka,... NISU iste drzave sa istim gradjanima u istoj situaciji (da ne pominjem kandidata Srbiju). Neki mogu i zele ovo ili ono neki ne. Osnovne ljudske i ekonomske razlike se ne mogu prepeglati voljom i moci nekog birokrate.
    Jos gore, principi EU koji bi mogli biti vezno tkivo i stvarna vrednost EU zbog gorepomenutih birokrata su postali perverzna mutacija onih od kojih su iznikli.
    Za ili protiv EU? Protiv ove EU koja je trenutno zazivela jer je neljudska u osnovama a narocito normama. EU koja bi ponudila 1 stranu zajednickih principa i SLOBODU drzavama i gradjanima da biraju svoje detaljne norme, zivot, ekonomiju,... koje su za njihov slucaj najbolje, da. Al' kako izgleda, to malo sutra-tirani pa i birokrate tirani ne ostavljaju svoj posed na miru, nikad.
    (dusanmal, 28. jul 2016 21:07)

    # Link komentara

  47. Ма глупости, не верујем уопште оваквим истраживањима, а нарочито да је 2/3 старијих грађана за ЕУ. Ако је већина младих против ЕУ, један разлог више да тамо не улазимо јер су они ти о чијој се судбини ради.
     (Зоран, 28. jul 2016 21:02)

    # Link komentara

  48. Vidim , redovi mladih ispred ruske ambasade.
    ---…--
    Na ovaj sarkazam mogu samo reci da redova nema jer za Rusiju ne trebaju vize.
    (xyz koordinata, 28. jul 2016 19:05)

    Mislio je na radne vize...
    (Neko iz mase, 28. jul 2016 19:30)

    4 leta DNEVNO za Moskvu i nazad, pa vi racunajte koliko to ljudi ide tamo...
    (Hulk, 28. jul 2016 21:00)

    # Link komentara

  49. Svajcarski model mi se najvise dopada, ali sam svestan i nase geografske pozicije pa je tesko biti kao Svajcarska, ali ne i nemoguce. Pametno jagnje 2 majke sisa. (glas razuma, 28. jul 2016 16:43)

    Ti nisi normalan, hteo bi da Srbija bude kao Svajcaska? E Perice, Perice, kako ti to zamisljas zivot? Pa znas li ti sta je sve potrebno jednoj zemlji, da bude kao Svajcarska, a ti se uhvatio za geografski polozaj, najnebitniju stvar od svega?!? Ovo je tipican stav kolektivne sizofrenije, "svidja mi se Svajcarska" a u stavovima prezirem sve sto je Evropsko. Pa gde je ta Svajcarska, covece?!? Na Antarktiku ili bas u ovde ludacki omrazenoj Evropi???
    (Gde ja zivim...., 28. jul 2016 21:00)

    # Link komentara

  50. @Obrazovana omladina a Boga mi i ona malo manje obrazovana spremna da uradi nešto sa svojim životom kad već ovde nisu mogli odavno su otišli. Omladina koja je glasala tako kako je glasala (ako je to validno) nije za osuđivanje. Potpuno su neobavešteni. Zaslepljeni nacionalističkim, 'sportsko- fudbalskim pričama' i željom da žive dobro a ne rade ništa ili skoro ništa. Svakog dana dobijaju dnevnu dozu rijalitija i sportsko- fanatičnih događaja. Tu je kraj.
    Sve i da uđemo u EU, nekada, nisam sigurna da će populacija koja stiže i koja treba da izgradi društvo reda, rada, zakona i mira moći da to i uradi.
    (mockingbird, 28. jul 2016 17:24)

    Gospodjo, mogu samo da se potpisem ispod Vaseg komentara.

    Bosko
    (Duboki naklon, 28. jul 2016 20:54)

    # Link komentara

  51. Posle 8 godina provedenih u inostranstvu vratio sam se u Srbiju i ostao zapanjen stepenom neobrazovanosti i neinformisanosti mlade populacije. Odrastao sam 90tih i tad su mladi bili zaludjeni svim i svačim ali su bar imali neko mišljenje, pogresno ili ne ali su ga imali. Ova omladina danas je jedno opšte sivilo, osobe bez karaktera i ličnosti, bez svog mišljenja, totalno lišeni sposobnosti da misle svojom glavom.
    (mare, 28. jul 2016 19:35)

    Bravo za komentar! Te mlade osobe koje pominješ, sutra treba da vode ovu zemlju, a nema među njima sposobnih za to! Sistem to namerno radi.. Šta da očekujemo od prosvete koju Verbić vodi ili vlasti u kojoj je Vučić alfa i omega? Zaglupili su omladinu, uništili svaku nadu. Pariotizmu se "elita" podsmeva i karakteriše ga kao primitivizam. Vidiš i u ovom tekstu da se forsira kako su protiv EU mladi iz ruralnih sredina i koji imaju srednje obrazovanje! Bilo kako bilo, najgore je to što se rešenje problema čeka da padne sa neba u vidu ili ulaska u EU, ili nekakve unije sa Rusijom, a rešenje je samo u promeni sistema, rušenju partijaštva i oduzimanju nelegalno stečene imovine politikantima koji su ojadili ovu jadnu zemlju, a zatim i slanje tih istih na zatvorske kazne od 20 godina teške robije.
     (Tata spalio Đenku, 28. jul 2016 20:54)

    # Link komentara

  52. treba biti SMART i uci u EU. a posle toga u NATO (kao hrvatska, albanija 2009!)pogledajte danas madjarsku, cesku, slovacku, poljsku? da li bi se sami ikada toliko razvili? NIKADA!! sve to strane investicije tamo, oni vise primaju € nego placaju, cute i boli ih uvo.. mi da smo 2000 priznali kosovo (za sta ja 100% nisam!) mi bi 20x bili razvijeniji. a ovako nasi politicari vode duge razgovore sa eu o clanstvu, sa rusijom i kinom imamo nikad bolje odnose, a nas narod zivi najbednije u celoj evropi!! pa dokle ovako?
    ne tvrdim da ce ako sutra kao hrvatska udjemo u eu sve biti super, ali svake godine bolje i bolje pa onda da pricamo gde smo. znaci sve videti na dugi termin!!
    (sale, 28. jul 2016 20:53)

    # Link komentara

  53. Mladi su glupi i buntovni po prirodi.
     (VukPa, 28. jul 2016 20:49)

    # Link komentara

  54. Mladima nije mesto u EU njima je najbolje u kaficima i na splavovima. U EU se radi i ako si obrazovan zaradi.
    (DEDA, 28. jul 2016 20:48)

    # Link komentara

  55. Mladi neće u EU a da im daš izbor gde bi radije živeli u Rusiji ili nekoj od zemalja Zapadne Evrope ili Americi 99% njih bi odabralo zapad. Vidim svima je san da voze Ladu i da nose "made in Rusia" garderobu i telefone.
    (djoka, 28. jul 2016 19:30)

    Da, vecina bi odabrala zapad jer im svi mediji i javne licnosti koje zive na visokoj nozi o tudjem(stranom i drzavnom) trosku tako sugerisu. A pritom pojma nemaju sta znaci zivot na zapadu jer nikada tamo nisu radili i nisu se tamo borili za opstanak. Ako gledas na zivot iskljucivo kroz materijalno, da li to znaci da bi radije zeleo da su ti roditelji Bil Gejts i Hilari Klinton jer su prebogati i mogu da ti obezbede pare, posao, garderobu i kola koja nisu lada? Ili svoje roditelje volis bez obzira na materijalni polozaj u drustvu? Na zapadu nema ljubavi prema bliznjima. Najblizi rodjaci se nekada niti cuju niti vide godinama. U pitaju je skup pojedinaca koji ne komuniciraju. Svako zivi svoj zivot, a to je sasvim nenormalno stanje. Uostalom, ako mislis da je sve u parama, a an zapadu nisu svi bogati vec samo oko 5-10% stanovnika, zapitaj se sta je sa onih 90-95%? Kako oni zive? Da li za njih vaze stereotipi iz Holivuda?
    (Dzaba bilo konja vranih, 28. jul 2016 20:47)

    # Link komentara

  56. Preporucio bih svakom ko moze da ode npr u Vijetnam da vidi kako izgleda sjajna drzava sa sjajnim ljudima. Vijetnam konstantno ide napred i to ne samo zbog stranog kapitala... Ljudi su nesto sto je njihova snaga. Vredni i nasmejani, svaki dan se radi ne znate kad je nedelja. Mladi ljudi svako vece sede u parku i "love" strance da pricaju sa njima i vezbaju jezik, ne cekaju da im roditelji plate skolu engleskog... Plate su trenutno kao kod nas, ali je sve jeftinije i verujem da su oni na dobrom putu... Poenta cele moje price da te ni jedan strani kapital ne moze pokrenuti ako su ljudi mrzovoljni i letargicni jer moraju da nose pelene na poslu...
     (Mr M, 28. jul 2016 20:46)

    # Link komentara

  57. Slažem se sa komentarima da mladi rusofili u Srbiji nemaju predstavu o tome kakav je život u Rusiji. Razlog je taj što su Rusi izolovani od ostatka sveta i što informacije odatle ne stižu tako lako. Isto tako, EU je jedna birokratska organizacija koja vodi očajnu politiku. Pogledajte samo situaciju sa migrantima i ekonomsku krizu. Ako bi Srbija ušla u EU, prošla bi kao Grčka. Nisam ni za EU, a ni za Rusiju. Neutralnost bi bila najbolje rešenje, mada je nemoguće.
    (Aleksandar, 28. jul 2016 20:41)

    # Link komentara

  58. Rezultati tacni,аli pitanja lose postavljena.Treba razlikovati politicku EU i ekonomsku EU.Kad pitate mlade da li su za EU mnogi ce odgovoriti ne.Ako ih pitate te iste da li su za ekonomsku EU min.80% istih recice da.Ne svidja im se politika a vole ekonomiju EU.Sa Rusijom je obrnut slucaj.
    (Mavro)Vasi politicari pricaju da su za Srbiji u EU a u vasim anketama gradjana Srbiji je na vrhu ili blizu vrha kao neprijatelj.I sta cemo sad?
     (Vecito u minusu, 28. jul 2016 20:41)

    # Link komentara

  59. hvala Bogu pa odrasta jedna normalnija generacija nego sto je bila moja 60-70te iako smo ziveli u daleko boljim uslovima !
     (dostamijesvega, 28. jul 2016 20:36)

    # Link komentara

  60. Sta je evrotalibani, sad imamo novu mantru, jeste, mladi su protiv EU, ali to je samo zato sto su neobrazovani, glupi i ko zna sta jos... I vi da nas ucite demokratiji... Svako ko ne deli vase misljenje je u najmanju ruku neobrazovan, a oni ekstremniji medju vama bi nas sve do jednog poslali u Sibir. Jedina vrednost EU koja je vama sveta je EVRO, i sva prica je u tome. Nesposobni da napravite bilo sta sami, zivite u nadi da ce ulazak u EU nesto promeniti po tom planu. E pa nece.
    (Dugo putovanje u Jevropu, 28. jul 2016 20:35)

    # Link komentara

  61. @Ja bih najvise voleo da sutra udjemo u EU samo da mogu bez problema da odem u istu i ostanem tamo.
    (Jedva cekam, 28. jul 2016 19:31)

    Zato nece ni da nas puste u EU! Znaju da kad bi pustili Makedoniju, Albaniju, Srbiju, Bosnu, da bi se pola balkana preselilo tamo. Uostalom to je jedan od razloga zbog koga su britanci glasali za bregzit...
     (navijac, 28. jul 2016 20:32)

    # Link komentara

  62. Mladi koji Su obrazovani vec Su u EU. otisli za poslom ostali Su naravno oni koji nemaju ni pasos a ni zelju da napuste ovu beznadezno zaglibljenu zemlju sto aktuelnom rezimu odgovara
     (Faza, 28. jul 2016 20:31)

    # Link komentara

  63. Mozemo da budemo Norveska. Oni imaju naftu, a mi imamo zemlju koja nam propada. Glupi smo
    (Stavanger No, 28. jul 2016 20:30)

    # Link komentara

  64. Puno govori o Srbiji, na zalost
    (Mik, 28. jul 2016 20:29)

    # Link komentara

  65. Bravo mladi! Nama generaciji 70-ih zivot prodje cekajuci ulazak u EU i neko bolje sutra. Zaludeli su nas sa laznim obecanjima o lagodnom zivotu, zaposlenju,velikim platama, standardima u EU. A svake godine je sve losije, plate manje, cene vise, porezi,nameti,troskovi... Ne dajte mladi da vam zivot i mladost prodju kao nama u "cekanju Godoa"! Jedan je zivot!!!
    (goran, 28. jul 2016 20:24)

    # Link komentara

  66. Eto ti sad, a do juce mladi kukali na stare da im nedaju u Evropu.
     (Glas Srbije, 28. jul 2016 20:22)

    # Link komentara

  67. Draga Sonja, nase drustvo je daleko od zdravog, u svim segmentima...Medjutim, ono sto je cinjenica je, da je mentalitet kao i sama ususkanost srpskog drustva, dovelo do toga da nase drustvo voli da zivi neopravdano "ususkano", tako da su nam puni kafici, splavovi, mladih ljudi i ljudi svih godista i to od jutra do mraka...Pa sta svi mi hocemo???Da zivimo kao svajcarci a da glumimo holivud kao najveci siromasi.Pa sta rade ti ljudi, otkud tolika sredstva za bancenje skoro svaki drugi dan???Jel su svi zaposleni, kada su tako elegantno opusteni u svojim zivotima.Zemlja je u svim segmentima u rasulu, tajkunsko-lopovski-liberalni-kapitalisticki lobi u Srbiji ne odgovaraju zakoni EU i zato se sa reformama tako sporo pomeramo.Zemlja je u robovlasnickom statusu globalnih sila koje su je okupirale i diktiraju status i zivot svih nas u ovoj napacenoj zemlji, kao i domaci tajkuni zajedno sa multinacionalnim korporacijama.Rumunija i Bugarska kada su usle u EU, one su prihvatile zakone EU, ali u njihovim zemljama je i dalje visoka nezaposlenost, kriminal, siromastvo...Pogledajte Svajcarsku, Island, Norvesku i sve ce vam biti jasno...A sto se tice Rusije, ona ima ogromnu vojnu, industrijsku, poljoprivrednu moc, kao i prirodne resurse koji im omogucavaju da zive kako oni hoce...Ja sam mlad covek sa fakultetskom diplomom, jos uvek nemam posao i pitanje je sta ce biti sa nasom omladinom koja se vec rasipa po svetu.
    (Protoss, 28. jul 2016 20:22)

    # Link komentara

  68. e kad uzmem patrijotskog leba "tonus" pa namazem patriJotizmom, odozgore poredjam red fasizma red nacionalizma pa red komunizma a onda na to nalijem evropske vrednosti rastvorene u votki, dobijem taman ono sto i treba - nista sto moze da nama licno poboljsa kvalitet zivota. Nama treba normalna drzava u kojoj se zna red i postoji odgovornost. Dok to ne budemo imali, dzaba nam sve.
     (ja, 28. jul 2016 20:21)

    # Link komentara

  69. ja sam pre za to da mi na sledecim izboima izaberemo neke koji ce od srbije napravii takvu drzavu da ce eu zeleti da nam se pridruzi. Moze to. imamo dobru poziciju, dovoljno resursa i pametne ljude. Ali imamo i sns na grbaci...
     (ja, 28. jul 2016 20:12)

    # Link komentara

  70. Vi što ste protiv EU malo obiđete istu, malo proučite propise koji tamo vladaju,malo se zapitajte da ti propisi uvode red u vašu državu, da više nema pljačke naroda ili ste navikli da vas kao do sad pustoše a deca da vam ginu po ratovima.A mladi nek počnu za početak malo da rade eno fizičkog posla na pretek, osim što kafenisu, pucaju selfije i ne silaze sa vajbera i drugih društvenih mreža.
    (NIKOLA, 28. jul 2016 20:08)

    # Link komentara

  71. @vasdorteo

    Da, redovi su i ispred ruske ambasade za radnu vizu. I u Rusiji radi veliki broj naših ljudi i solidno su plaćeni. Srbi su najcenjeniji građevinari na tom tržištu - ako žele kvalitetno sagrađen objekat bilo koje veličine, Rusi zovu Srbe.

    Zašto srpski građevinari idu u Rusiju da rade? Pored toga što su cenjeni kao dobri stručnjaci, inženjeri, arhitekte i zanatlije, otišli su u Rusiju jer im je neko preoteo srpsko tržište.

    U Srbiji, građevinska industrija čini čak 30% industrije. Ali uprkos tome što imamo veoma kvalitetne ljude u građevinarstvu, sve poslove u gradnji puteva, mostova, pa i većine zgrada dobijaju firme iz EU - uglavnom austrijske, a naše firme mogu eventualno da budu podizvođači za neki sitniš. Jer prva stvar koju je EU uradila u Srbiji, uz svesrdnu pomoć G17 bilo je uništenje srpskih banaka. Sada EU banke kreditiraju gradnju u Srbiji i poslove dodeljuju stranim građevinskim firmama, a vi, srpski građevinari crknite od gladi. To su blagodati koje nam donosi EU.
    (dragutin, 28. jul 2016 20:03)

    # Link komentara

  72. Ja bih najvise voleo da sutra udjemo u EU samo da mogu bez problema da odem u istu i ostanem tamo.
    (Jedva cekam, 28. jul 2016 19:31)

    većinski motiv pristalica EU. kakve vrednosti, vladavina prava, kakvi bakrači. nije ih briga za ovu državu, iako se ovamo nešto prenemažu.
    (misko, 28. jul 2016 20:00)

    # Link komentara

  73. Hahaha,o Boze kakvih komentara. Moderna Srbija optuzuje onu krezubu da je kocnicar Vucicevih evrointegracija, a upravo ta, rijaliti, grand i sex&city populacija (u trendu), predstavlja kamen temeljac pogubne evrofanaticne politike u reziji dosmanlijskih evroradikala sa primesama Dacica i Julina. Toliko su postali isti a da nisu toga svesni, pa se bez blama podjednako otimaju o Zoranovu viziju ( Zorane, izvini)

    Gastos i Sanja Marinkovic imaju altrnativu! Ne u EU, ziveo rokenrol!
    (mirko j., 28. jul 2016 19:59)

    # Link komentara

  74. Slika klasicnog srbina ispranog mozga :
    1. Mrzim Evropu - vozim evropski auto
    2. Mrzim Amere - kuca poruku sa Iphona ili Windows racunara, pusi americke cigare i ode na Hollywood-ski blockbuster.
    3. Volim Ruse - nista rusko u kuci nema
    4. Mrzim Turke - slusa Cecu, gleda Turske serije i ide na more
    5. Mrzim Srbiju, svi kradu - ode u EU da radi
    6. Mrzi NATO - ne kapira da je okuzen sa NATO i da Rus nece da ga brani i da bi morao da preleti NATO zemlje da stigne d'ovde
    7. Kosovo je Srbija - prodao sve albancima, dosao u Beograd i vice Kosovo je srce Srbije a tamo vise i da nema srba

    I tako...nista novo.
    (Beograd, 28. jul 2016 19:59)

    # Link komentara

  75. delta: Gde da bežimo? U inostranstvu samo nas čekaju da im dodjemo i da nam daju posao koji hoćemo. To je više komentar tipa ne valja parlamentarizam u Srbiji. Uvedite monarhiju ili Kosovo je srce Srbije. U kom filmu ljudi ovde žive pa misle da se tamo dolazi do posla lako i živi se lepo, a posebno ovo drugo?!
     (Krilni posmatrac, 28. jul 2016 19:58)

    # Link komentara

  76. Zato premijer i vlast i ne smeju da organizuju referendum. A i sto se tice obavestenosti i neobavestenosti, stariji niti gde putuju,niti su mnogi bili u EU, ali samo gledaju RTS,Pink i ostale medijske trovace, bas kao sto su i njihovi rositelji radili dok su podrzavali komuniste i Milosevica. Dalje od tog tv ekrana ne vide, a toboz su za EU zbog "buducnosti nase dece". A ta pametna deca vide da EU nema buducnost, a pogotovo da Srbija nema buducnost u EU.
    (Pedja, 28. jul 2016 19:57)

    # Link komentara

  77. Stara je izreka "Na mladima svet ostaje". Pustimo ih da ga oni izgrade kako zele, mi smo svoje godine slupali na EU.
    (Neco, 28. jul 2016 19:53)

    # Link komentara

  78. Svi u ovom tekstu potenciraju kako su mladi mahom protiv EU jer su neobavesteni. Naprotiv, mladi su danas odlicno obavesteni, koriste moderne komunikacione tehnologije,putuju, gledaju. Zato su i protiv EU. Ja sam do 2007.kad sam prvi put isao u EU bio veliki eurofanatik. Ali kad sam u centru Budimpeste video stotine beskucnika koji spavaju na trotoarima, kad sam doziveo demonstracije gladnih u Poljskoj, video sam da ta EU nije neka zemlja dembelija kako nam je prikazano u medijima, vec da se tamo losije zivi. Prosle godine u Budvi,klupice su bile pune mladih Italijana koji su zbog besparice na njima provodili vreme uz limenku piva ili soka. Za vise nisu imali, dok su klubovi i kafici bili puni nase omladine. Celo moje drustvo je to primetilo. Stariji su neobavesteni i zato misle da je u EU neki raj na zemlji, zatucani su kao nekad njihovi roditelji u komunizmu. Neka ostave izbor o boljoj buducnosti mladima, a ne oni da nam ga namecu zbog nekih svojih propalih snova.
    (Zoran, 28. jul 2016 19:52)

    # Link komentara

  79. Mislim da su naši političari (kojima su puna usta EU) iskompromitovali tu ideju i to je problem.Dalje,tačno je da sami moramo mnogo toga da uradimo da bi došli u obzir da se pridružimo EU ,ali i gospoda iz Brisela bi mogla da pomognu - doživljavamo pritiske koji se tiču nekih nacionalnih interesa ali onih pritisaka koje bi gradjani podržali nema - malo nešto oko 24 privatizacije i pojeo vuk magarca.
    Nama treba država koja je servis gradjana a ne gradjani koji su sluge države.Tu pomoći.
    A to što dobijaju stranke koje su za EU nema veze- glada se zbog radnog mesta,da Miškoviću crkne krava,da dobiju naši a ne njihovi...srpska posla.
    (Komša, 28. jul 2016 19:51)

    # Link komentara

  80. Mene cudi da velika vecina komentatora ne poznaje sama svoj narod. Srbi su pobedili na Kosovskom boju a bili pod Turcima 500 godina, nisu ratovali 90-tih, pobedili NATO itd, itd sve ovo je dokaz isfrustriranog I nesigurnog naroda koji svoje misljenje menja koliko I danasnja politicka elita. Zato imate Cedu izdajnika ciju politicku platformu uspesno provodi SNS Vucica I svi ga obozavaju jer se stvorilo misljenje da je Vucic Patriota a Ceda izdajnik, I tako dalje ti paradoksi odrazavaju se na mlade koji su I normalni koliko smo mi iskomplikovali njihove zivote. Jedina nam je uteha da ostatak sveta ide dole jer kako da objasnjavas danas da svi mrze jedni druge, nikada svet nije bio toliko podeljen kao danas zato nam se svima lose lose pise.
    (bivsi, 28. jul 2016 19:46)

    # Link komentara

  81. kud ces bolje ankete od komentara ovde. naravno ako izuzmemo botove, njima je u opisu radnog mesta da podrzavaju put velikog vodje. ali lako ih je prepoznati.
     (buva u travi, crv u glavi, 28. jul 2016 19:42)

    # Link komentara

  82. I ovakvi rezultati su lazirani.
    (Vjera&Nada, 28. jul 2016 19:38)

    # Link komentara

  83. A mnogi predlazu da glasacima preko 60godina treba uskratiti pravo izlaska na izbore. Ta rijaliti populacija je stub evropske Srbije kojoj teze gospoda Vucic, Dacic i Vulin,lideri petooktobarske revolucije i sledbenici Zoranove vizije.

    Dosovac ne veruee, eldepeovac koma.
    (Savo Guzina, 28. jul 2016 19:37)

    # Link komentara

  84. A sto niste pitali mlade gde zele da se skoluju, rade (i budu poreski obveznici) i zasnuju porodicu? Praksa pokazuje da se svi opredeljuju za stare bogate clanice EU i NATO od Nemacke, Kanade, Amerike do Australije. Toliko o bratskim ljubavima, Rusiji, Kosovu i svemu ostalom.
    (Dutch, 28. jul 2016 19:36)

    # Link komentara

  85. Meni je potpuno SVEJEDNO.
    Prekjuče sam napunila 60 godina, deca su mi uveliko u EU, unuci se tamo rodili, a kad su ovi ovde došli na vlast postalo mi je jasno da ta ekipa Srbiju NIKAD neće uvesti u EU.
    Ova vlast je eklatantan primer kako se deklarativnim zalaganjem za nešto postiže suprotan cilj.
    (iskreno, da iskrenije ne može biti, 28. jul 2016 19:35)

    # Link komentara

  86. Posle 8 godina provedenih u inostranstvu vratio sam se u Srbiju i ostao zapanjen stepenom neobrazovanosti i neinformisanosti mlade populacije. Odrastao sam 90tih i tad su mladi bili zaludjeni svim i svačim ali su bar imali neko mišljenje, pogresno ili ne ali su ga imali. Ova omladina danas je jedno opšte sivilo, osobe bez karaktera i ličnosti, bez svog mišljenja, totalno lišeni sposobnosti da misle svojom glavom.
     (mare, 28. jul 2016 19:35)

    # Link komentara

  87. Svima koji kazu da je najbolji lek protiv rusofilije odlazak u Rusiju mogu iz licnog iskustva da kazem da u namanju ruku nisu u pravu. Mene licno su jedva ubedili da odem u posetu u Moskvu jer sam kako sam tamo shvatio imao puno pogresnih predrasuda o Rusiji. U Moskvu sam se tesko resio da odem a jos teze resio da se vratim jer sam se zaljubio i u grad i ljude i zemlju. Tek sam tamo shvatio koliko pogresnih predrasuda sam imao i koliko je jaka antiruska propaganda u zapadnim i nasim medijima. Svima iskreno preporucujem da odu i da se sami uvere u ovo sto sam napisao
     (DrHouse, 28. jul 2016 19:34)

    # Link komentara

  88. Ja bih najvise voleo da sutra udjemo u EU samo da mogu bez problema da odem u istu i ostanem tamo.
    (Jedva cekam, 28. jul 2016 19:31)

    # Link komentara

  89. Ni Rusi ni NATO
    (Kaurin, 28. jul 2016 19:31)

    # Link komentara

  90. Vidim , redovi mladih ispred ruske ambasade.
    ---…--
    Na ovaj sarkazam mogu samo reci da redova nema jer za Rusiju ne trebaju vize.
    (xyz koordinata, 28. jul 2016 19:05)

    Mislio je na radne vize...
    (Neko iz mase, 28. jul 2016 19:30)

    # Link komentara

  91. Mladi neće u EU a da im daš izbor gde bi radije živeli u Rusiji ili nekoj od zemalja Zapadne Evrope ili Americi 99% njih bi odabralo zapad. Vidim svima je san da voze Ladu i da nose "made in Rusia" garderobu i telefone.
     (djoka, 28. jul 2016 19:30)

    # Link komentara

  92. To su ovi što slušaju turbo i pijanče uz "stihove"? Vršnjaci koji su iole vredeli već su napolju.
     (aleksandar, 28. jul 2016 19:29)

    # Link komentara

  93. Извините, али ово истраживање је научно погрешно и не треба га узети као значајно. Ако потражите информације о организацији која га је спровела, видећете да се ради о јаком сукобу интереса, што се може видети и из сугестивних питања која испитивачи постављају.
    Ко је компетентан да оцени шта грађани знају о евро интеграцијама? Да ли је потребно да знају економске детаље, или су историјски и геополитички већ довољан услов за дисквалификацију интеграција? Грађанима нико не треба да говори о лицемерју поводом тих европских вредности, то се не може сакрити, нити им је потребно говорити да се у тој ЕУ данас баштини дивљање фашиста, да ЕУ прекраја границе у складу са својим интересима.
    Сваки Србин добро зна да смо сами себи увек највећи пријатељи и да нам нико неће помоћи осим нас самих и да нам не требају никакви (чврсти) савези. Идеологија братства и јединства нас је већ готово коштала опстанка, зар чемо понављати исте грешке? Поштуј себе да би те и други поштовали.
    (Ненад, 28. jul 2016 19:28)

    # Link komentara

  94. Ko je protiv bre protiv bre breeeeee. Kad bi ovi sto su protiv pogledali malo geografsku kartu i pokusali da prihvate da je EU svuda oko nas i da je sasvim logicno da i mi budemo njen deo. Nije Rusija oko nas ljudi, vec EU, koja btw mladima pruza mnogo vise nego Rusija. Pozz iz Berlina
    (Frenki Beleven, 28. jul 2016 19:28)

    # Link komentara

  95. Kaze se da su mladi buducnost svake
    nacije!
    Nasi mladi su protiv ulaska u EU!
    Mladi su protiv NATOa!!
    Vole Rusiju,jer nikada nije ugrozila ovu nesrećnu zemlju!
    Zakljucak je da Srbija ima buducnost!!! Bravo mladi,vama niko nije isprao mozak kao ovim zagrizenim evropejcima!!!
     (Pedja, 28. jul 2016 19:28)

    # Link komentara

  96. Kao mlada osoba koja je također bila skeptična po pitanju EU, danas kažem da nam je u ovih par godina EU donijela samo dobro.
    (Mladi iz HRV, 28. jul 2016 19:28)

    # Link komentara

  97. Drug Mrgud sanja Rusiju svake noci.
     (Joca S, 28. jul 2016 19:28)

    # Link komentara

  98. @(Banjac,
    A da li ste razmislili zašto mladi žele da pobegnu iz SR u 'omraženu' EU? Osim toga loše ste informisani, u SR je veliki postotak građana protiv ulaska u NATO.
    (garfild, 28. jul 2016 19:27)

    # Link komentara

  99. "Mladi ispitanici iz ruralnih naselja..." Gde nađoste uopšte i zivot u ruralnim naseljima...
    (Perica, 28. jul 2016 19:27)

    # Link komentara

  100. Ja cekao od svog detinjstva tu EZ pa EU i sve bice sa sledecim izborima. Ajd daj jos jednu sansu. Cekako, cekao i kad video da narod sve gluplji biva ja se spakovo i otisao. A ti Srbijo ostaj gde jesi mefju sljivama i svinjama.
    (komentraktor, 28. jul 2016 19:25)

    # Link komentara

  101. tuzno je gledati kako se glupost siri
     (boban, 28. jul 2016 19:25)

    # Link komentara

  102. ovo je fenomen, tj. prvi put u istoriji čovečanstva da su mladi konzervativniji i zatucaniji od starih
    (V, 28. jul 2016 18:15)

    Zapravo, to se događa stalno. To je konzervativizam samo ako se posmatra iz perspektive mladosti današnjih starijih.

    Mladi uvek traže način da budu suprotno od svojih roditelja. Njima je uvek dosadno i ofucano ono u šta njihovi starci veruju. Oni imaju svoju pamet i ispod časti im je da prihvataju pamet starije generacije, makar to bilo i dobro. U tehnici postoji izraz "Not Invented Here" - to je pojava da jedna organizacija koja se bavi nekim razvojem vrlo teško ili nikako ne prihvata inovacije koje dolaze izvan nje. U smeni generacija verovatno važi nešto slično, samo u odnosu na generaciju od koje se emancipuje.

    Zato nijedna promena ne uspeva ako ne preživi više od jedne generacije, a da bi to mogla mora da izmišlja sebe iznova svaki put kao novu i da se pravi da ne poznaje nekadašnju sebe.
    (sale, 28. jul 2016 19:24)

    # Link komentara

  103. Poslednja recenica je kljucna ,,polovina ispitanika ima osnovno i srednje obrazovanje" a ostali nemaju ni toliko.
     (natan, 28. jul 2016 19:24)

    # Link komentara

  104. Konačno jedan realan članak
     (Vragolan, 28. jul 2016 19:21)

    # Link komentara

  105. sreca nasa ucemo u eu odmah posle turske,znaci nikada :)
    (milan, 28. jul 2016 19:19)

    # Link komentara

  106. Znaci da je insistiranje na evropskom putu nelegalno i nelgitimno.
    (sistem te laze, 28. jul 2016 19:19)

    # Link komentara

  107. jel to znaci da ja nisam mlad?!?
     (dule, 28. jul 2016 19:17)

    # Link komentara

  108. Prva stvar koju sam video je ko je napravio anketu. Nikad cuo, ali iz aviona se vidi da je "konzument grantova". U skladu sa tim i rezultati ovog "istrazivanja" su irelevantni. Maksimalan broj do kojeg "dobacuju" pristalice EU je 35-40% u SVIM starosnim kategorijama...

    Ja sam inzenjer, covek koji radi u EU firmi, prezirem rijalitije, cajke, mladost proveo na "Akademiji", proputovao svet i najvaznije...MISLIM SVOJOM GLAVOM!

    NIKADA (ovakva) EU! (o NATO ne bih ni trosio reci, tu je vec lobotomija u pitanju)
    (Stanojko, 28. jul 2016 19:16)

    # Link komentara

  109. Imam 28 godina, završio sam državni fakultet i radim u uspesnoj domacoj privatnoj kompaniji za dobru platu. Putujem vise puta mesečno i na istok i na zapad te smatram da sam kompetentan da kažem pozitivne i negativne strane i Rusije i EU. Potrebna je ekonomska saradnja i sa jednima i sa drugima, ali ne po cenu poniženja kojima smo svaki dan izloženi. Spprazumom o stabilizaciji i pridruživanju mi možemo da trgujemo bez carine sa državama EU (+CEFTA), a sa druge strane imamo saradnju i slobodnu trgovinu sa Rusijom, Belorusijom i Kazahstanom. Ovo nema nijedna zemlja u okruzenju i ovo je pozicija koju treba drzati i iz nje profitirati sto duze...
    Mladi su ogorceni na EU zemlje zbog silnih poniženja prethodnih godina, Kosova, uslova i predsulova itd... Takodje, da li treba teziti EU gde se velica fasizam i srbofobija kod naših zapadnih suseda bez osude najvećih zemalja unije? Sa druge strane mladi o Rusiji ne znaju ništa niti su je posetili, ali zbog tradicionalno prijateljskih odnosa i medjusobnog mira tokom istorije prihvataju je kao zaštitnicu. NATO ne bih komentarisao, ko ima amneziju neka se seti svih poginulih civila koji su stradali, zato sto tadasnji predsednik Srbije nije odgovarao tadasnjim celnicima EU i SAD. To ne sme da se zaboravi!
    (Mladi covek, 28. jul 2016 19:15)

    # Link komentara

  110. @(Ratko, 2
    Da li stvarno mislite da se mladi mogu obavestiti preko društvenih mreža o ozbiljnim stvarima u životu? Ja ih istina ne koristim, ali da li znate čemu uglavnom one služe? Za izlazak iz EU u Engleskoj glasali samo stari, neobrazovani Englezi i nacionalisti. Istina Englezi u većini i jesi nacionalisti i uvek bili. Nešto kao Rusi. A što se tiče Rumunije i Bugarske, pa zemlje koje su dugo živele u diktatorskim i totalitarnim režimima ne mogu preko noći postati Nemačka ili Holandija. Dug je put do toga, ovi su ga prošli još početkom XX veka. Što se tiče Grčke, tamo je podela na siromašne i veoma bogate velika jer su se ovi prvi sve više bogatili na račun naroda i trpali pare u svoje džepove koji nije bio njima namenjen.
    (png, 28. jul 2016 19:15)

    # Link komentara

  111. Često idem u Rusiju. Poslom. Taj narod je prijateljski prema nama. Drugo, sve bolje žive, a pri tome ne maštaju o životu u EU. Jednostavno, okrenuli su se sebi i zato postižu rezultate. Onda, kada su samo maštali o EU, kao za vreme Jeljcina, tada su živeli grozno. Zato što su samo maštali. Sada, verujte, rade punom parom i žive!
     (Dokror S, 28. jul 2016 19:13)

    # Link komentara

  112. Završio sam državni fakultet. Bio sam poslim i turistički u većini zemalja EU. Nemam ništa protiv EU kao takve. Porodičan sam čovek, imam decu i svakako im ne želim loše već samo dobro. Apolitičan sam u smislu stranačkog opredeljenja. Medijslšja scena u Srbiji me užasava. Analitičari EU poltroni, ruski poltroni, rijalitiji, folkeri, starlete...Apsolutno sam protiv članstva Srbije u EU kao i protiv nastavka procesa pridruživanja. Nisam za Rusiju. Putin me interesuje kao lanjski sneg. Ovakva pitanja se ne rešavaju anketama, već referendumom. Možda ne dozvole referendum o EU, ali moraće o promeni Ustava, a tu sledi jedno veliko NE brisanju ustavne preambule o KiM. Mladi su snaga Srbije. Bravo omladino, ima za nas nade!
     (Slaven, 28. jul 2016 19:13)

    # Link komentara

  113. Evrotalibani, evo ja ću da vam objasnim kako je moguće da neko bude protiv EU i da istovremeno želi da ode da živi u zapadnu Evropu (ne u EU, jer niko ne hrli u Rumuniju, Bugarsku, Litvaniju itd).
    Zato što neće da žive u koloniji.
    A vi što ste za EU, vi bi radije živeli u Bugarskoj nego u Švajcarskoj?
    (objasnjenje, 28. jul 2016 19:12)

    # Link komentara

  114. Da se ne lažemo. Svi mi želimo da Srbija uđe u EU samo iz jednog jedinog razloga, a to je da nam pasoš postane evropski pa da možemo lakse da odemo da radimo u nekok drugoj zemlji.

    Svi znamo da u Srbiji kao celini neće biti bolje za jos 20-30 godina. Biki u Eu ili ne.

    Ne može neka zemlja koja je sistematski propadala 30 godina, da se oporavi i dostigne visok kvalitet zivota za 5-6.

    Sad vas pitam da li vi imate jos 20-30 godina da cekate da bi MOŽDA bilo dobro u Srbiji?
    Ja nemam. Uspeo sam trudom i sticajem srecnih okolnosti po mene da steknem drzavljanstvo jedne EU zemlje stoga čim se ukaže prilika odoh. Preporučuje svima ko može da to isto uradi ako ne zbog vas, onda zbog vase dece. Isplatice vam se da odete cak i na 5-6 god, da zaradite pare pa ppkrenete neki posao u Srbiji.
     (petar, 28. jul 2016 19:09)

    # Link komentara

  115. Mi trazimo nove mlade
     (R2D2, 28. jul 2016 19:08)

    # Link komentara

  116. Zajebi EU i Rusiju prvo mi sami sebe moramo da sredimo!
     (,,,, 28. jul 2016 19:07)

    # Link komentara

  117. Ne znam za anketu ali ja znam da 80% ljudi iz mog okruzenja jeste za EU i priznanje Kosova dok prema NATO- u su ravnodusni. Elem ko forsira Rusiju nike mi jasno kad obican svet misli drukcije?
    (komentraktor, 28. jul 2016 19:07)

    # Link komentara

  118. Vidim , redovi mladih ispred ruske ambasade.
    ---…--
    Na ovaj sarkazam mogu samo reci da redova nema jer za Rusiju ne trebaju vize.
    (xyz koordinata, 28. jul 2016 19:05)

    # Link komentara

  119. Mladi bi uz Rusiju a 99% njih nikada nije bilo u Rusiji. Slusaju romantizovane bajke a nemaju pojma kako Rusija izgleda i kakav je tamo život.
     (Srba, 28. jul 2016 19:04)

    # Link komentara

  120. Ne zaluđujte se da su mladi ljudi u Srbiji neobavešteni i glupi zato što ne žele da Srbija uđe u EU. Naprotiv, veoma su pametni i dobro su obavešteni, i jasno im je kakva je prevara Evropska Unija. Krezuba Srbija je za ulazak u EU, lepa i pametna je protiv toga.

    Kad smo kod neobaveštenosti: već 16 godina nas neko uvodi u EU, a još se nije pojavila nijedna ekonomska studija koja bi dala osnovano predviđanje koliko bi Srbiju koštalo članstvo u EU, i šta bismo konkretno dobili članstvom u EU, a u čemu bismo bili na gubitku. Jedina studija do sada pojavila se na sajtu NSPM i bavi se ekonomskim posledicama dosadašnjeg pridruživanja Srbije EU. Ta studija jasno pokazuje da je pridruživanje Srbije EU do sada bilo ekonomski štetnije od epidemije crne kuge.
    (drmatoriks, 28. jul 2016 19:03)

    # Link komentara

  121. "članstvo u NATO više podržavaju žene, Vojvođani i stariji od 60 godina"

    dokaz da zene ne treba da se mesaju u politiku, da u Vojvodini sve manje ima Srba, i da su stari ljudi masovno oboleli od Alchajmera
     (kora od pite, 28. jul 2016 19:03)

    # Link komentara

  122. A najsmesniji su ovi koji pricaju o nekakvim Eu "vrednostima"? Koje su to "vrednosti"? Podrzavanje albanskih nacosa na Kosovu? Pustanje hrvatskih, bosnjackih i albanskih zlocinaca na slobodu i saradnja sa njima? Licemerno podrzavanje Vucica jer potpisuje sve u vezi legalizacije Kosova iako unistava Srbiju i pravi od nje privatni feud? Ili mozda su to one "vrednosti" koje vidjamo po kompanijama iz EU koje su pootvarale fabrike po Srbiji i tretiraju zaposlene kao robove? Nema tu nikakvih "EU vrednosti" niti bilo kakve zapadnjacke moralne superiornosti.
    (W., 28. jul 2016 19:03)

    # Link komentara

  123. Euroljupci na aparatima,lazirano jeste,još više je narod protiv EU,i stari i mladi.
    (milan, 28. jul 2016 19:03)

    # Link komentara

  124. Sto kaze dragan torbica, tacno su svi mladi ...
     (Grenpiz, 28. jul 2016 19:02)

    # Link komentara

  125. @ Ratko

    Nema ovo nikakve veze za Engleskom. Tamo su madi (koji svi od reda drze mobili u rukama) glasali za EU dok su stariji, nezaposleni i migranti iz zemalja van EU bili protiv.
    EU u ovom trenutku isprobava model globalizacije koji ce globalno zaziveti tek za 20-30 godina i madi to jako dobro shavataju i prihvataju. E sad sta se desava sa Srbijom to je drugo pitanje
    (cica glisa, 28. jul 2016 19:00)

    # Link komentara

  126. Ko je bre protiv bre, jedva cekam da mogu slobodno da se krecem i zavrsavam poslove, svasta protiv ccc...

    Imam 27 godina fakultet sam otvorio biro necekam da mi padne s neba sve ali zaista EU otvara mnogo vise vrata nego izolovanost i rusija u kojoj moja industrija nema sta da trazi
    (Dalibor, 28. jul 2016 19:00)

    # Link komentara

  127. "Najbolji vid borbe protiv rusofilije je slanje mladih u Rusiju". Apsolutno tacno. Izolovani gradjani Srbije nemaju pojma koliko se ustvari razlikuju od prosecnog gradjanina Rusije. Ne znam kakvi su ljudi u Rusiji, ali ovi sto zive na Zapadu su uzasni i nikada ih ne bi pozeleo za svog komsiju, a jednog pored moram da trpim. Zatvorenost i nepoznavanje stvari stvaraju ovakva razmisljanja
     (vladaNS, 28. jul 2016 18:58)

    # Link komentara

  128. Stariji ljudi u vecini nisu za EU, ali se pogresno zakljucuje jer su uglavnom stariji uticali na rezultate izbora.
    Plate treba da su vece ali to mozemo i bez Evropske Unije, uz kvalitetne politicare ukoliko ih budemo imali. Generalno Srbija je protiv ulaska u Evropsku Uniju sto ce se videti na referendumu. Potrebno je ojacati ekonomiju i to zavisi od nas a ne od drugih naroda.
    (Ana, 28. jul 2016 18:57)

    # Link komentara

  129. Želite u EU a Hrvate smatrate neprijateljima? Ovo nema veze sa logikom! Izgleda da se pranje mozga nastavlja sa katastrofalnim posljedicama po Srbiju.
    (Mavro, 28. jul 2016 18:54)

    # Link komentara

  130. U EU je visok standard, visi nego u Rusiji, bar u starim clanicama. To me znaci da cemo imati standard kao stare clanice, ako udjemo u EU. NATO i EU su nam naneli veliku nepravdu, za razliku od Rusije. Zbog toga i postoji ovakvo raspolozenje. EU nas primorava da uvozimo njihove subvencionisane proizvode. Nismo im konkurentni i necemo imati koristi od njih, osim ako ne odemo u Nemacku, Belgiju, Holandiju da radimo.
     (aco, 28. jul 2016 18:53)

    # Link komentara

  131. Ispade, da su stariji prolupali. Kako posle ovakvih dogadjaja mogu jos, da razmisljaju na taj nacin. Neverovatno !
     (borislav, 28. jul 2016 18:53)

    # Link komentara

  132. Ranije su mladi bili protiv komunizma, totalitarizma, a danas je Putin novi trend. Samo prifil ljudi koji su cvrsto za Rusiju je jako diskutabilan. Obicno su to nacionalisti, neretko agresivni mladi ljudi slabijeg obrazovanja.
     (Kinaski, 28. jul 2016 18:53)

    # Link komentara

  133. Mladi kako kazete su isuvise mladi da bi se secali kako to izgleda kad popijes batine i dobijes po nosu kad se busas u grudi. Mladi takodje previse vise na proruskim sumnjivim sajtovima i jos su naivni da prepoznaju spinovanje.
    I tako to ide dok i oni ne dobiju po nosu ako tako nastave. I onda ce opet biti stariji krivi kao sto su i nama bili krivi sto su stvarali Jugoslaviju.
    Pozdrav iz Kanade. Busajte se koliko hocete, vise ne mozete da uticete na zivote mene i moje porodice. Mnogo je lakse citati ovakve vesti iz daljine. Srbijo, jadna li si kakve te godine tek ocekuju. Sve sto se desava ide po zasluzi, prepoznali mi to ili ne.
    (Dejan, 28. jul 2016 18:53)

    # Link komentara

  134. Pa naravno da su protiv EU, ne moz se pece rakija, ne moz se kolje prase, ne moz se bije zena i dete nekaznjeno...
     (Dejan Krkic, 28. jul 2016 18:52)

    # Link komentara

  135. Najbolji lek protiv rusofilije je odlazak u Rusiju. Treba mlade sto vise slati u Rusiju.
    (Stari, 28. jul 2016.)

    Nesto besmislenije nisam procitao odavno. Ko god ode u Rusiju i malo provede vreme u drustvu Rusa, ima sve sanse da dozivi bratsku ljubav. A svakako ce slusati sustinski isti jezik i iste tradicionalne vrednosti i ljubav prema sopstvenom narodu i drzavi. Sve ono sto u EU ne postoji. Idealan narod ne postoji, ali nama najblizi su bas Rusi. Isto kao sto su Nemcima Austrijanci i Svajcarci.

    Inace, samo slep ne vidi da ce se danasnja EU rasformirati. A formirace se nova organizacija na relaciji Pariz, Rim, Berlin i Moskva. Tu ce i svi Srbi sebe rado videti.
    (mir svima, 28. jul 2016 18:52)

    # Link komentara

  136. Imam 26 godina, dosta sam proputovao i apsolutno podrzavam ulazak Srbije u EU. Primetno je da ljudi koji putuju su vise za EU, za razliku od ovih sto ne putuju i podrzavaju Rusiju. Nato nikako naravno.
     (Blake, 28. jul 2016 18:51)

    # Link komentara

  137. Da, da klasika... Rusija, Kosovo, ludilo... A onda na šljaku u neku od NATO zemalja, bez blama.
    (debeo, 28. jul 2016 18:50)

    # Link komentara

  138. Управо супротно, из мог искуства за ЕУ су мање образовани а горди, они који финансијски добро стоје, комунисти који су волели Тита и Слобу сада су за ЕУ и воле Вучића, такође и атеисти, нецрквени људи отуђени од српства, мисле да смо најгори народ на свету. То је профил евросрбина!
    (Данијел, 28. jul 2016 18:49)

    # Link komentara

  139. Dosta bre više spinovanja. Osnovno, i jedino, treba da budemo za svoju zemlju. To što nas i naši i tuđi vodaju i vozaju, taj problem treba da rešavamo.
    Ako malo čitate istoriju, pogledajte šta je Srbija uradila od 1902. do 1911. Od jedne izolovane, oronule i prezadužene zemlje došli smo do tačke kada nismo imali ni dinara duga. I sve to jednim prostim domaćinskim odnosom prema sopstvenoj zemlji i sopstvenom narodu.
     (Laki, 28. jul 2016 18:49)

    # Link komentara

  140. Ulazimo u EU čim uhapsimo i isporučimo Ratka Mladića...posle toga neće biti novih uslova! Meni je sve posle ovoga toliko ogadilo
    EU, da sam od pristalice postao veliki protivnik. Ako budemo ikada pitani-hvala,ne-hvala! Nismo društvo...
    (Žoao mi je, 28. jul 2016 18:48)

    # Link komentara

  141. Zatrovano nacionalizmom i laznim patriotizmom. Klinci rodjeni posle '95, ni ne znaju sta je rat ni ne secaju se bombardovanja. Kunu se u Mladic i Karadzica. Gade mi se.
    P.S. Imam 25 godina.
    (Android 17, 28. jul 2016 18:46)

    # Link komentara

  142. 92% nije bilo u Rusiji? Odakle onda tolika ljubav prema Rujama. Ah da, popovi sve znaju
    (Antisha, 28. jul 2016 18:45)

    # Link komentara

  143. Ajde da I ja koju kazem, I to iz komsiskog dvorista (UK). Kada sam bio u Slobinoj Srbiji, bilo mi ok. Kada sam postao TATA, uplasio sam se kako cu detetu da kupim cokoladu, pa sam igrom slucaja dosao u UK I evo I dalje se pitam kako cu da platim detetu skolovanje.

    Pre 30 god kod nas se zivelo mnogo losije nego u EU,ali nije ni EU ono sto je nekada bila. Mnogo toga se promenilo, sve se losije zivi. Da recicete a kako mi zivimo u Srbiji, ali .....

    EU je imala glavni cilj da se NATO priblizi Rusima, a to se postizalo tako sto su se davale pare recimo Poljacima ili Baltickim drzavam da narod glasa za EU ideje. E sada se vise nema para da se daje recimo Ukrajincima da bi narod vikao zivela EU.

    Licno mislim da svaki covek treba da zivi zivot kakav najbolje ume I zna. I u Srbiji deca jedu cokoladu i zive. Zato su te ankete glupost.

    Glupo je pricati kakav je zivot u tudjini jer je to licni izbor.

    Svaka generacija ima pravo da bira koju ce muziku da slusa I sta ce oblaci, da skoluje decu kako misli da treba.

    Jedino sto ja vidim je da su ljudi u Srbiji RAZMAZENI. Da mozete da vidite kako 100 000 ljudi u roku od 30 minuta napusta vozove I trci na svoja radna mesta I to svaki radni dan......bez bozira na poreklo, rasu, starost,.....Kapitalizam je surov
    (Englez, 28. jul 2016 18:45)

    # Link komentara

  144. Tako mladi , a vec stari licemeri ;)
    (Sale123, 28. jul 2016 18:42)

    # Link komentara

  145. Da, to je tačno. Ja imam 32 godine i družim se sa dosta njih koji su spod 30. I svi do jednog imaju negativno mišljenje o EU bez obzita da li imaju fakultrete ili ne. Ja takođe imama negativan stav prema tome da se integrišemo u EU jer se već 15godina idemo tim putem i stanje je gore nego za vreme Miloševića. Eu je OK institucija ali oni koji su je zastupali su bili sve samo ne zastupnici njihovih principa a to su red, rad, disciplina, tolerancija, vladavina prava... To im je samo bila maska da bi se obogatili, dokopali fondova i javnog sektora.
    (Aron, 28. jul 2016 16:35)

    Sve dok ne shvatimo da je problem u nama i da to "idemo ka eu" ustvari uopste ne idemo nama nece biti bolje a ni eu necemo videti.
    mnogo smo sujetni, prazni smo ko balon, a busamo se u grudi.
     (idemo dalje, 28. jul 2016 18:38)

    # Link komentara

  146. Znate sta, 25 godina cekam neko kolektivno nacionalno-drzavno ozdravljenje i oporavak. I ako se nadje neka nezrela neobrazovana decurlija da sad prekine sve ovo, lepo ima da izvrsim samoubistvo...
    (Ojha, 28. jul 2016 18:32)

    # Link komentara

  147. Vidim , redovi mladih ispred ruske ambasade.
     (vasdorteo, 28. jul 2016 18:31)

    # Link komentara

  148. ovo je fenomen, tj. prvi put u istoriji čovečanstva da su mladi konzervativniji i zatucaniji od starih
    (V, 28. jul 2016 18:15)

    # Link komentara

  149. Ove ankete su čista glupost i ne odražavaju pravo stanje. Da je tako onda bi svi hrlili u Rusiju da žive a ne u EU ili USA.Dakle, manje licemerja, jer svi Srbi hrle na Zapad, ne u Rusiju, a u anketama su, tobož protiv Zapada, Nato-a, EU....smejurija od nacije. Srbi nikad nisu znali šta će u životu, povodljivi,podanici, zatucani duhovno i svakojako, neobrazovani itd...naravno, pametni i obrazovani beže odavde glavom bez obzira. Srbija je daleko od savremenog modernog sveta, uvek protiv napretka i reformi, a oni koji su pametni i koji su mogli davno su pobegli odavde.
    (veder, 28. jul 2016 18:14)

    # Link komentara

  150. U zemlji u kojoj mladi odrastaju u kaficima uz Turbo Folk, gledajuci Pink i citajuci Informer nikada ne ce biti bolje. Nije ni cudo sto su takvi pretezno za Rusiju i ekstremisticke stranke.
    (miki5, 28. jul 2016 18:12)

    # Link komentara

  151. Ne bih bas rekao da je tako. Apsolutno ne poznajem nikoga ko voli Ruse a ne voli Evropu.
    Kada bih pitao 100 ljudi iz svog okruzenja, bar 80 bi rekli DA Evropi i NE Rusiji.
    Verujem da je ovo placeno istrazivanje upravo onih kojima odgovaraju ovakvi procenti.
     (Beogradjanin, 28. jul 2016 18:10)

    # Link komentara

  152. Већ 16 година на изборима побеђује проевропска опција, не разумем зашто се буните.
    (Евроталибан, 28. jul 2016 18:05)

    # Link komentara

  153. Ogromna većina mladih Srba misli da je ono što zavijaju domaće "pevačice" muzika, da su likovi kao što su Arkan, Ćenta, Ljuba Zemunac ili danas Gastoz ili Zmaj od Šipova, ustvari, kul tipovi, 99% njih nije mrdnulo dalje od svog sela, niti nogom kročilo dalje od Beograda.
    A što je najgore, 90% tih koji su "protiv" Evrope jedva čeka da završi neku školu i da zapali momentalno u tu omraženu Evropu.
    Mentalno stanje našeg naroda je, nažalost, poražavajuće. A kad pogledaš programe domaćih televizija to i ne čudi...
    (NastyB, 28. jul 2016 18:03)

    # Link komentara

  154. Snovi o tamo nekim zemljama dok nas za našu zabole ....
     (Hajzenberg četvrti, 28. jul 2016 18:03)

    # Link komentara

  155. Ovo nije uopšte neobično. Nas kao da ubeđuju sve vreme da treba da budemo zadovoljni ako radimo za fabričkom trakom po ceo dan, dok kolega pored nas zbog slabije prostate nosi pelene. I sve se to dešava na tzv 'Evropskom putu' koji za dve godine postaje punoletan ( putujemo od 2000.)
    (Justice 4 all i Pivo za sve, 28. jul 2016 18:02)

    # Link komentara

  156. Protoss@ 28.jul 2016 16:35

    "...Svaka nacija svoje probleme resava u okviru samog njenog drustva i institucija jer to je nesto sto je potpuno normalno za drustvo koje je iole svesno sta to znaci."

    Slazem se,ali..... je l' mislite da je nase drustvo "iole svesno sta to znaci"? Mislite da spadamo u normalna drustva i da nam institucije dobro funkcionisu?!?
    Ja ne mislim.

    Zato nam EU nalaze (kao da smo maloletni ili maloumni) da neke stvari popravimo da bi mogle normalno da rade...(sudstvo, zdravstvo, skolstvo......)

    Sta tu nije jasno?
     (Sonja, 28. jul 2016 18:01)

    # Link komentara

  157. Ne sekorajte se. Mladi su ovde velika manjina.... Omatorio narod u pm.
    (cojans, 28. jul 2016 18:01)

    # Link komentara

  158. protiv eu, ali zato ocajnicki vizu za rad u eu, a da ne pricamo o zelenom kartonu za mrsku USA!
    (eufob, 28. jul 2016 18:01)

    # Link komentara

  159. evo i mog komentara
    Ti mladi su protiv da srbija udje u EU ,ali da mogu istog trenutka bi otisli tamo da rade i to najgore poslove
    ovamo pricate pricu sta ce nam eu ne treba nam ni novac ni nista ,tera se srpski inat a onda odu samo zbog novca ...mladi su trulez
     (ss, 28. jul 2016 17:59)

    # Link komentara

  160. Kgb propaganda je cudo ...
    (Stru, 28. jul 2016 17:56)

    # Link komentara

  161. lazirano, kao i sve u serbistanu. kako to da godisnje 30000 ljudi napusti zemlju, nikada se ne spominje da odlaze u rusiju, vec zapadnu evropu i ameriku.
    (roxi, 28. jul 2016 17:51)

    # Link komentara

  162. Tuzna je cinjenica koliki broj ljudi je protiv EU, evo ja studiram na jednom tehncikom fakultetu i malo motrim naucnu scenu u Srbiji i u Evropi. Razlog zasto motrim naucnu scenu je taj zato sto ja verujem da samo drustvo posveceno naucnom i tehnickom napredku moze da napeduje u ekonomskom smislu. U Srbiji je otprilike ovakva situacija vrcinu toga sto imamo mozemo da zahvalimo EU i njenim fondovima. A ta sredstva su omogucila da neki mladi i skolovani ljudi ostanu u ovoj zemlji. Iskreno smatram da bi jos veci broj mladih ljudi ostao u ovoj zemlji kad bi nam ti fondovi za nauku i razvoj bili pristupacniji. Recimo Hrvatska scena je u neku ruku prosperirala Univerzitet u Rijeci je dobio superracunar u vrednosti od 7 miliona eura novac donirala EU, institut Rudjer Boskovic mikroskop od milion evra. Ja iskereno napredak u nasem drustvu uopste ne ocekujem od politicara. Nego bas od ljudih iz nauke i tehnike nije slucajnost da su najrazvijenije zemlje bas one koje imaju najbolju naucnu infrastrukturu. Zato smatram da je u interesu Srbije da omoguci tim ljudima sto vecu mogucnost za napredak i finansiranje. Iskreno ja mislim da svo protivljenje EU ne dolazi iz neke racionalne perspektive nego iz inata kojeg bi ja opisao kao nepismenost. I samo jos da odgovorim jedan komentator je rekao zasto Srbija treba u NATO kad su je bombardovali, pa i na Japan su bacene dve atomske bombe pa se one posle priklonio Americi mislim jedan Japan sta moze Srbija sa svih strana okruzena NATO zemljama.
    (Stefan, 28. jul 2016 17:49)

    # Link komentara

  163. kako ni sa rusima?? kako kad smo svi za ruse mi mladi nema.ko nije za ruse
     (djeneral leni, 28. jul 2016 17:43)

    # Link komentara

  164. Nista mi nije jasno.., vec 4 godine na izborima evropska opcija osvaja oko 90% glasova, oko 60% podrzava otcepljenje Srbije od Kosova , na putu smo da legalizujemo gej brakove, a protiv smo EU!? Ko je bre ovde lud???
    (Ispran mozak, 28. jul 2016 17:42)

    # Link komentara

  165. Ma vi srbi izgubili ste kompas zivota ne znate sta cete sa zivotom
    (FatonVaroshi, 28. jul 2016 17:39)

    # Link komentara

  166. Haha 92% nisu bili nikad u Rusiji ali zato znaju da Krim treba priznati...
    E živote...
     (., 28. jul 2016 17:34)

    # Link komentara

  167. Mladi su jako dobro informisani. Zahvaljujuci drustvenim mrezama i online igricama komuniciraju sa vrsljacima iz celog sveta. Hrvati zive gore od kako su u EU. Rumuni i Bugari se ne mogu pohvaliti da im je bolje. Grci? Vidimo sta se sa njima desava. Starija populacija podrzava evropski put Srbije zato sto Vucic kaze da tako treba. Prica o EU je jedna velika prevara, Englezi su to prvi shvatili.
    (Ratko, 28. jul 2016 17:34)

    # Link komentara

  168. @Deks 28.jul 2016.16:59

    Citam 3-4 puta,i mislim da je greska u pisanju....

    Kapiram,jedni misle da je SNS za EU,pa glasaju za njih, a drugi misle da je SNS za Rusiju,i zbog toga glasaju takodje za njih....

    Kako im to uspeva? Mislim SNS-u....
     (Jasna, 28. jul 2016 17:33)

    # Link komentara

  169. Zivela majka Rusija
     (RS, 28. jul 2016 17:33)

    # Link komentara

  170. Realno i nije iznenadjenje. Sta ocekivati od generacija koje su odrasle uz turbo folk, gledajuci Pink i Palmu.
    (Vlada Rus, 28. jul 2016 17:32)

    # Link komentara

  171. Umesto da podrzavaju mladi,podrzavaju stari.U Srbiji je sve kontra.
    (KONTRA BASS, 28. jul 2016 17:32)

    # Link komentara

  172. Sti bi rekli prijatelji Romi, sine 90% idemo na more a 100% necemo
     (Plavi, 28. jul 2016 17:30)

    # Link komentara

  173. Dok su na vlast razni fifcirici i budaletine sa lažnim diplomama pravim srbima biće sve gore i gore.
     (Zeka, 28. jul 2016 17:27)

    # Link komentara

  174. Odavno sam razočaran u EU zbog činjenice da žmuri i toleriše postojanje kriminalizovane, korumpirane, diktatorske države u srcu Evrope. Vremenom sam shvatio da ih ovde interesuju jedino resursi, sirovine, tržište i jeftina radna snaga a šta se dešava sa gradjanima Srbije za EU uopšte nije bitno. Kakva bi to bila organizacija ako bi u svoje članstvo primila banana republiku poput nas.
    (Au EU, 28. jul 2016 17:04)

    A šta ti prijatelju očekuješ od EU, pa nije to čarobnjak koji će jednim udarcem čarobnim štapićem, ćiribu-čiriba riješiti sve srspke probleme!
    Diktaturu, kriminalitet i korupciju si morate sami riješiti a EU je tu spremna pomoći, kao što i izdašno pomaže razvoj svojih novih i nerazvijenih članica, ali da se pridržavaju pravila, i da je sve zakonito i transparentno.
    Naravno da neće davati milijarde da si svi od predsjednika i premijera na dole uzmo svoj dio kolača a onda ostane 25% za projekt za koji je novac bio namijenjen, primjer je Bugarska a mislim da smo i mi dobili neku packu.
    Ajde da je Vučić sad prvi put izabran pa bi mogli reći, ajme kakvog smo to premijera dobili, ali vi ga znate već 20 godina i 'ladno je dobio 50%. I nemojte mi mantrati da nema boljih, imate Radulovića i Đilasa, pa ni Pajtić i Tadić nisu loši, siguran sam da bi oni bili u stanju skupiti kvalitetne i relativno nekompromitirane ljude, a i pod njihovom vlaćšu živjeli osjetno bolje, samo pola Srbije koja sad kuka nije izašla na izbore!
    (Meister Jakob, 28. jul 2016 17:26)

    # Link komentara

  175. Obrazovana omladina a Boga mi i ona malo manje obrazovana spremna da uradi nešto sa svojim životom kad već ovde nisu mogli odavno su otišli. Omladina koja je glasala tako kako je glasala (ako je to validno) nije za osuđivanje. Potpuno su neobavešteni. Zaslepljeni nacionalističkim, 'sportsko- fudbalskim pričama' i željom da žive dobro a ne rade ništa ili skoro ništa. Svakog dana dobijaju dnevnu dozu rijalitija i sportsko- fanatičnih događaja. Tu je kraj.
    Sve i da uđemo u EU, nekada, nisam sigurna da će populacija koja stiže i koja treba da izgradi društvo reda, rada, zakona i mira moći da to i uradi.
    (mockingbird, 28. jul 2016 17:24)

    # Link komentara

  176. Rezultati su potpuno šizofreni. Nema nama spasa, pertlaćemo kablove za 200e mesečno, a i manje.
     (Domaćin, 28. jul 2016 17:23)

    # Link komentara

  177. Pola ovih ce svakako zavrsiti u zemljama EU.
     (milan, 28. jul 2016 17:22)

    # Link komentara

  178. Sta ucini slom obrazovnog sistema i rast uz farmu, starlete i kulturu devedesetih :D

    Stariji ljudi jos i imaju nekakve veze sa zivotom, mladi koji jos nisu napustili Srbiju i sve sto znaju o svetu im je debelo cenzurisano i dato na kasicicu. Pisem ovo iz Dalmacije, bukvalno svake godine kad odem su im gradovi (i manji i veci) duplo cistiji, lepsi i sredjeniji nego prethodne, svi sposobni ljudi profitiraju samo su neradnici ogorceni sto moraju da rade za hleb ali oni su u manjini.
    Ali neka, mi cemo da budemo pametni i drzacemo se Rusije jer tako odlucuju seseljevci iz Cortanovaca bez vode za pice, gromobrana i rupama na putu u kojima komotno mogu da pecaju, oni znaju da EU ne valja, procitali u Vecernjim Novostima i na sajtu Vaseljenske pravoverne organizacije za blizu saradnju sa cavstvenim i ponajvise bogougodnim podrucjem severnoistocnog Sibira brace Rusa
     (:D, 28. jul 2016 17:20)

    # Link komentara

  179. Oni koji su za EU su otisli u istu,ovi sto su protiv su snaga SRS,SNS,imaju drzavni posao a oni koji nemaju hrane ih tata,mama,deda,baka i rodjak iz EU.
    (ferbl, 28. jul 2016 16:34)
    E pa vidi, suprug i ja nismo za EU, za NATO jos manje. Radimo, hranimo se sami i zivimo sami. Fakultetski smo obrazovani i sasvim normalno zivimo. Istina pazimo na svaki dinar koji zaradimo ali sebi mozemo dosta toga da priustimo. Roditelji su nam zivi i njima pomognemo kad treba. Nismo clanovi ni jedne partije a ni simpatizeri SNS - a.
     (IJA, 28. jul 2016 17:19)

    # Link komentara

  180. Ko to preko ovakvih istraživanja želi da nas ubedi da smo intelektualno retardirani???
    (alfa, 28. jul 2016 17:14)

    # Link komentara

  181. " već 15godina idemo tim putem i stanje je gore nego za vreme Miloševića."

    Posto imas 32 godine, znaci da si imao 16 kada je Sloba pao. Veruj mi, koliko god sada bilo lose, ovo nije ni blizu kako je bilo pod Milosevicem. Jedino sto je bilo bolje je sto smo bili 16 godina mladji.
    (T, 28. jul 2016 17:13)

    # Link komentara

  182. Zato što oni mladi koji su za EU - već su otišli u EU. Ostali su oni drugi.
     (BoKi, 28. jul 2016 17:13)

    # Link komentara

  183. @Laza

    Evo ja sam vredan, obrazovan, nadam se i sposoban, prezirem estradu, rijalitije i slično i protiv sam EU. Isto sam i protiv robovanja Rusiji ili bilo kakvih saveza u kojima bismo služili za potkusurivanje. Ono čemu ja težim je nemoguće, jer smo od nekada ozbiljne države, postali banana.
     (Car, 28. jul 2016 17:10)

    # Link komentara

  184. Svi rusofilicari bi da voze Lade, setaju ruske telefone i ruske patike, naravno da slusaju rusku muziku i gledaju ruske filmove...
     (Staljinova deca, 28. jul 2016 17:08)

    # Link komentara

  185. Vecina pametnih ljudi vec je napustila Srbiju, tako da rezultati ne cude.
     (Llewellyn, 28. jul 2016 17:07)

    # Link komentara

  186. Glavni nalaz ovog istrazivanja je da mladi vide sta su prednosti i mane EU, dok stariji gledaju Dnevnik u 19.30 i progutaju sve sto im se servira. Ova Srbijanka Turajlic izjavljuje kako su " mnogi neupuceni misleci da je to kasica-prasica i da treba da prepoznamo vrednosti EU" ??? Da li to treba EU da nas uci pravim vrednostima? Kada bih pisao primere, ne bi moglo da stane. Mi i trebamo finansijsku uniju, dosta nam je vise da se borimo za nekakve i necije ideale.
     (BVB, 28. jul 2016 17:05)

    # Link komentara

  187. Odavno sam razočaran u EU zbog činjenice da žmuri i toleriše postojanje kriminalizovane, korumpirane, diktatorske države u srcu Evrope. Vremenom sam shvatio da ih ovde interesuju jedino resursi, sirovine, tržište i jeftina radna snaga a šta se dešava sa gradjanima Srbije za EU uopšte nije bitno. Od same EU bi me više razočarala samo odluka o prijemu Srbije. Kakva bi to bila organizacija ako bi u svoje članstvo primila banana republiku poput nas.
    (Au EU, 28. jul 2016 17:04)

    # Link komentara

  188. Srbiju vode bahati mediokriteti,za njih sa druge strane većinski glasaju mediokriteti,tako da je Srbija u kandžama mediokriteta,to jeste u živom blatu.Surova istina objavili,ne objavili komentar.
    (Perun, 28. jul 2016 17:02)

    # Link komentara

  189. U EU dobro zive oni koji su i prije bili zapadna evropa, osim Spanjolske i Italije kojima je sada puno losije nego prije.Grcka takodjer.Mi u Hrvatskoj takodje losije zivimo otkada smo u EU.Jedino je mogucnost mladih da ode u inozemstvo za njih same bolje, ali drzava zbog toga propada.Sada mene zanima kako vi koji ste bombardirani od tog istog NATO-a zelite u taj isti NATO, i koji je razlog.Strah od Rusije? Vidim da mnogi komentiraju kako pametni zele u EU.Nije tocno, mladi pametni zele u EU jer zele bobjeci iz Srbije!!
    (Banjac, 28. jul 2016 17:01)

    # Link komentara

  190. Na mladima ostaje ova zemlja, a mladi nikad agresivniji i radikalniji. Nisu oni krivi, zbunjeni su, a atmosfera u Srbiji uzasavajuca na skoro svim poljima.
    (Djordje P, 28. jul 2016 16:59)

    # Link komentara

  191. Koliko je narod obrazovan svedoci cinjenica da vecina percipira SNS kao stranku koja najvise propagira EU, dok vecina percipira SNS kao stranku koja najvise propagira integraciju s Rusijom. Da, istu stranku, nije greska u pisanju vec samo dokaz haoticnosti ne samo na politickoj sceni, vec pre svega u narodu kao izvoru svega toga.
    (Dex, 28. jul 2016 16:59)

    # Link komentara

  192. Mladi su za Kubu, Severnu Koreju, Tunguziju...u svakoj normalnoj zemlji mladi su za progres, izuzetak je Srbistan...
     (Ziveo volodja, 28. jul 2016 16:58)

    # Link komentara

  193. Nema šta da se čudimo, pa neko je doveo ove na vlast, duhovi iz 90ih imaju 2/3 parlamenta!
    (Sava Centar, 28. jul 2016 16:58)

    # Link komentara

  194. Možda bi valjalo sprovesti anketu možemo li,i kako, sa samima sobom. Posle mogu eu,nato i slične trice...
    (Aleksa ž, 28. jul 2016 16:56)

    # Link komentara

  195. Pa kad su razna đubrad od 2004-te kao i sadašnje đubre ukaljali i obesmislili Đinđićev evropski put Srbije. A što se tiče mladih oni SVI gledaju da pobegnu iz Srbije, ne u Rusiju koju toliko respektuju, nego upravo u tu "šugavu" Evropu. Nisam stručan ali mislim da je očigledna kolektivna šizofrenija u pitanju.
     (vlada adamobvic ub, 28. jul 2016 16:55)

    # Link komentara

  196. Jadan i potpuno sludjen narod. Rusija? Nadrealno. Danas 5 miliona Srba zivi u rasejanju u Eu i Usa,a ti 'njihovi'rusi su inace prvi na svetskoj listi trazilaca azila za Eu i Usa,ne mogu ni Sirijci da ih ugroze na I mestu. Nenormalno je stvarno. Ruski tip drustva je diktatura 1 coveka,jad i beda za obican narod a svila i kadifa za vladajucu kastu oko tog jednog diktatora. U Rusiji nema opozicije,ili su pobijeni ili su pobegli na zapad. Kad bolje razmislim,problem je ovde u ovom nepismenom narodu. To je ceo problem. To sto se nama desava,ne moze da se desi nijednom narodu na zapadu pa cak ni zapadno od Drine,samo ovde. Imamo 96% naroda sa osnovnom i srednjom skolom,to je katastrofalan podatak ali i razlog za takav stav.
     (C i n i k, 28. jul 2016 16:53)

    # Link komentara

  197. Više od polovine smatra da je ekonomski bolje u Rusiji nego u EU? Pa što onda 99% mladih ode u eu a ne u Rusiju?
    Nema nama budućnosti.
     (zvezdarac, 28. jul 2016 16:52)

    # Link komentara

  198. Mladji su oduvek imali zdraviji pogled na svet, tek tamo posle pedesete šezdesete počinju da veruju u velike laži tipa da će ulaskom u EU prosečna plata biti 2k eura da će imati bolje puteve da neće biti korupcije i sl.
    (Darko, 28. jul 2016 16:52)

    # Link komentara

  199. Miloševičeva generacija odrasla u rezervatu. Ti će nam kasnije sagraditi i bunkere na granicama (gde god one bile) po uzoru na komšiju Envera.
     (oki, 28. jul 2016 16:51)

    # Link komentara

  200. 1/3 nije bila u EU. Zalosno, tuzno, zabrinjavajuce, jer bar 80% nije bilo ne zato sto nece, vec ne moze. Strasno koliko nam dobro ide. Sa druge strane ti isti ljudi imaju samo informacije koje im serviraju mediji t.j. njegovo velicanstvo A.V. i na osnovu toga, bez ikakvog licnog iskustva , glasaju i zastupaju kao neko misljenje. Dodje mu isti kao i da raspravljaju o kvantnoj fizici.
     (glisa cica, 28. jul 2016 16:44)

    # Link komentara

  201. Zato sto pametni samo odlaze a generacije malih poltrona sazrevaju.
     (Misionar, 28. jul 2016 16:44)

    # Link komentara

  202. Neznam ko je pravio ova istrazivanja, ali u njih cisto sumnjam prosto neverujem. Starija populacija i populacija u zivotnom dobu 50 tak godina tek ce reagovati dodje li do privatizacije EPS a kako najavljuju, pa kad krene placanje EU cena struje pitacu ih da li su za EU. Licno pripadam ovoj populaciji 55+ i protiv sam EU na svaki nacin. Svajcarski model mi se najvise dopada, ali sam svestan i nase geografske pozicije pa je tesko biti kao Svajcarska, ali ne i nemoguce. Pametno jagnje 2 majke sisa.
     (glas razuma, 28. jul 2016 16:43)

    # Link komentara

  203. ja bih po ovom istraživanju rekao da smo mi jedan šizofren narod. Političari nam rade šta god im padne na pamet.
    (malisa, 28. jul 2016 16:41)

    # Link komentara

  204. Koji mladi, mene niko nije pitao! Ne verujem ja ovom istraživanju, i ne želim da verujem da su mladi za Rusiju, a ne za Evropu!
    (true_SERB, 28. jul 2016 16:40)

    # Link komentara

  205. Sasvim normalno, pa svi imalo pametni i sposobni su otisli odavde, te je ovaj procenat zatucanih sasvim realan. Nasa dijaspora najvise zivi u SAD, Austriji, Kanadi, Australiji, Nemackoj, ne u Rusiji i taj podatak se nece dugo promeniti, a sta poludebilna deca misle u Srbiji je samo odraz Srbije, a ne EU ili Rusije.
    (Abraxas, 28. jul 2016 16:39)

    # Link komentara

  206. Pricate kao da ste pitali bukvalno svakog gradjana Srbije.
     (Razum, 28. jul 2016 16:39)

    # Link komentara

  207. Ma daj kako smo vam mi neprijatelji molim? Politika je neprijateljska i manji dio imbecila na obje strane. Meni i vecini koje poznam Srbi su prijatelji i najjaci domacini. Pozzz svima.
    (quaresma, 28. jul 2016 16:36)

    # Link komentara

  208. jedino je cudno kako neko ko dovodi teoririste iz gvantamo beja na cuvanje u srbiju,neko ko potpise da nato ima dozvolu da radi u srbiji sta hoce...moze da se smatra za nekog ko je na strani rusije...sns je novi ldp
    (kole, 28. jul 2016 16:36)

    # Link komentara

  209. to je sasvim logicno, ljudi zele proces prikljucivanja (evolucija) ali ne i samo prikljucenje.
     (Mondo, 28. jul 2016 16:36)

    # Link komentara

  210. Srbija i gradjani su potpuno izgubljeni.Ni sami ne znamo kuda idemo, jer smo kao nacija unutar naseg drustva potpuno izgubili kompas.Srpsko drustvo misli da ce mu resavati probleme Rusija, EU, ili neko treci...Ne, jer mi kao drzava prema svetu pristupamo kao bogalj, koji trazi od sveta da mu resi sve probleme.Kada shvatimo da se bolesniku moze pomoci samo ako on prihvati da se menja ili da prihvati stvarnost, da je bolestan, tada ce realnost i samo drustvo poceti da se menja i tako ce ih ceniti i drugi...Svaka nacija svoje probleme resava u okviru samog njenog drustva i institucija, jer to je nesto sto je potpuno normalno za drustvo koje je iole svesno sta to znaci.
    (Protoss, 28. jul 2016 16:35)

    # Link komentara

  211. Da, to je tačno. Ja imam 32 godine i družim se sa dosta njih koji su spod 30. I svi do jednog imaju negativno mišljenje o EU bez obzita da li imaju fakultrete ili ne. Ja takođe imama negativan stav prema tome da se integrišemo u EU jer se već 15godina idemo tim putem i stanje je gore nego za vreme Miloševića. Eu je OK institucija ali oni koji su je zastupali su bili sve samo ne zastupnici njihovih principa a to su red, rad, disciplina, tolerancija, vladavina prava... To im je samo bila maska da bi se obogatili, dokopali fondova i javnog sektora.
    (Aron, 28. jul 2016 16:35)

    # Link komentara

  212. Oni koji su za EU su otisli u istu,ovi sto su protiv su snaga SRS,SNS,imaju drzavni posao a oni koji nemaju hrane ih tata,mama,deda,baka i rodjak iz EU.
    (ferbl, 28. jul 2016 16:34)

    # Link komentara

  213. Zasto sam imao tu srecu da se rodim u ovoj zemlji beznadezne gluposti?
    (Djole, 28. jul 2016 16:34)

    # Link komentara

  214. Moj otac je verovao Titu, pa Slobi, pa sad EU. A moj zivot za to vreme ni na sta ne lici.
     (Lav, 28. jul 2016 16:34)

    # Link komentara

  215. Porazavajuce... za to nam tako i jeste
     (Loznicki vuk, 28. jul 2016 16:32)

    # Link komentara

  216. Potpuno jasno i logično. Sposobni, vredni i obrazovani mladi su za EU. Estradni, nepismeni, partijski i kriminalni "mladi" su za nastavak opšteg raspada. Trend odlaska pametnih će se nastaviti, a polusvet će nastaviti da nas "vodi" u budućnost.

    Nema nade za ovakvu Srbiju.
    (Laza, 28. jul 2016 16:31)

    # Link komentara

  217. "Trećina građana nije bila ni u jednoj zemlji EU, a u Rusiji nikada nije bilo 92 dsto građana Srbije. Prema oceni 49 odsto anketiranih Srbija treba da prizna Krim kao deo Rusije."

    Najbolji lek protiv rusofilije je odlazak u Rusiju. Treba mlade sto vise slati u Rusiju.
    (Stari, 28. jul 2016 16:26)

    # Link komentara

  218. Nema nama spasa sa ovakvim "mozgovima" i ovakvim stavovima....ko može neka beži dok može
    (delta, 28. jul 2016 16:21)

    # Link komentara