NS: Pucnjava na Štrandu, ranjena jedna osoba

Novi Sad -- Na novosadskoj plaži "Štrand" oko 14 sati došlo je do pucnjave u kojoj je jedan mladić ranjen, rečeno je Tanjugu u Policijskoj upravi Novi Sad.

Izvor: Beta, Tanjug
Pošaljite komentar
  1. Nisu Novosadjanima nikada smetali dodjosi do 90-tih, jer su svi sa raznih strana dolazili ali se lako integrisali u sredinu, prihvatali kulturne norma i brzo se prilagodili.
    Tokom 90-tih se grad prakticno duplirao u naredne skoro tri decenije sto je za posledicu imalo invaziju raznih ljudi sa bitno drugacijim vrednostima i ponasanjem koje su nametnuli u NS-u i cak poceli agresivno da menjaju kulturni identitet grada, u cemu su i uspeli i zato imamo ovakve masovne pojave kriminaliteta, neljudskosti, bahatosti, zato su idoli kriminalci, mladi samo gledaju kako ce se nabildovati i istetvirati, biti opasni i bahati a to namecu silom i drugima i zato je Novi Sad izgubljen grad.
    (Ice, 27. jun 2016 13:50)

    # Link komentara

  2. Naravno da je bio mirnji pre 20-30 godina kada je bio duplo manji i površinski i sa stanovništvom. Veći grad - više kriminala. Rasprava o dođošima i starosedeocima je pogrešna i nikako se ne može generalizovati, pogotovo ne u ovom slučaju.Novi Sad nije, i ne može biti isti grad kao što je to bio nekada, on se menja, raste i nažalost poprima sve "bolesti" velikih gradova ali i urušenog sistema vrednosti kakav je kod nas slučaj.
    (pravda za dođoše, 27. jun 2016 10:40)

    # Link komentara

  3. Da bio je mirniji Novi Sad zato sto je bio u SFRJ
    pa su ovi revolverasi zavrsavali u zatvoru sa dobrim batinama ili na "privremeni" rad u Dojcland.

    Kao sto kaze covek dole mi smo Filipini Meksiko Evrope zadnjih 25 godina
    (Zoks, 27. jun 2016 08:46)

    # Link komentara

  4. Dodjosi ili ne - ne znam. Ali imam jedno pitanje - zasto NIKO ne sme da kazni "Daru Bubamaru" kad parkira na trotoaru kod katedrale? Trulo je drustvo. Gledao sam svojim ocima kad pandur u Cirpanovoj dobija samar od "momka" u dzipu.
    (Kiza-Klisa, 27. jun 2016 08:21)

    # Link komentara

  5. Ne znam ko je tamo "dođoš", "nađoš" ili kako već, ali mi je prosto žalosno videti mudrovanja ljudi koji pišu "neznam", "nemogu" ili, još gore, one koji brkaju "hvaliti" i "faliti", te pišu "licumuri", a ovde prosipaju neke "mudrosti"...
    O, Gospode, prvo naučite maternji jezik, pa onda srbujte.
    (ZaphodBeeblebrox, 27. jun 2016 07:44)

    # Link komentara

  6. ovaj štrand ko kopakabana, a novi sad ima arhitekturu kao neka favela u rio de janeiru. volem 90e stil.
    (papi, 27. jun 2016 01:52)

    # Link komentara

  7. живим у новом саду 8год. и комшиница спрат ниже свих ових година после ручка истреса стољњак кроз прозор чистокрвна новосађанка за све су јој криви дођоши.
    (2+2=5, 26. jun 2016 21:13)


    Da jeste, mrve - utoka, to je potpuno isto. Di ćeš boljeg pokazatelja koliko su ljudi bezobrazni i kako pravdaju svoj primitivizam od ovog komentara.
    (Komifo, 27. jun 2016 01:35)

    # Link komentara

  8. Problem je prihvatanje neotesanih i raspusenih kao prolazna nepogoda.
    Jednom za baceni papir zuti karton, drugi put za pljuvanje 10000RSD, treci put za bilo sta, deportacija u rodno mesto ili zatvor i debela novcana kazna za domoroca.
    (vaspitan, 26. jun 2016 21:50)

    # Link komentara

  9. Ne razumem tu priču "dođoši i ne-dođoši" ni u Beogradu, ni u Novom Sadu. U 21. veku - u Evropi - suštinsko pitanje je pitanje zakona i Ustava. Da li se državljanin Srbije može preseliti iz Surdulice, Subotice, Užica, Vladičinog hana, Majdanpeka, Kragujevca ili Niša u Beograd ili Novi Sad? Ukoliko ima ugovor o zakupu/kupovini nekretnine, ličnu kartu, priznanicu o uplaćenoj taksi, a nema poternicu - ceo posao se formalno, pravno i praktično obavlja za 2 do 4 minuta u lokalnoj stanici policije.

    Što je bitno što će neko pokušati, u 99% slučajeva motivisan ličnom frustracijom, nekoga da uvredi na osnovu mesta rođenja, boje očiju, visine, težine ili nacionalne, političke, verske, seksualne, rasne ili neke druge pripadnosti? Pas laje, vetar nosi. Nekome je nepisana plemenska nacističko-šovinistička regulativa krda kom misli da pripada najvažnija stvar na svetu. Nekome je bila najvažnija dok je bio klinac, pa nije više kad je odrastao i sazreo. Neko se od kratkih nogu opismenio i civilizovao i nikada pet para nije davao na te budalaštine.

    Zašto mi, i dođoši i ne-dođoši, tako patološki ne želimo pravnu državu? Pravna država rešava i pucnjave i oružje i pljuvanje na ulici i bacanje smeća van kontejnera i nelegalnu imigraciju i galamu i pretnje i vandalizam i korupciju i neregularno parkiranje i sve ostalo što nas muči.

    Bila je jednom Novosadska racija 1942. i nikada više neće biti. Neće nas niko nikada više po bilo kom osnovu deliti na ispravne i neispravne.
    (BG u krštenici, NS u srcu, 26. jun 2016 21:21)

    # Link komentara

  10. живим у новом саду 8год. и комшиница спрат ниже свих ових година после ручка истреса стољњак кроз прозор чистокрвна новосађанка за све су јој криви дођоши.
    (2+2=5, 26. jun 2016 21:13)

    # Link komentara

  11. Najveci olosi i hulugani u NS nisu nikakvi dodjosi vec "domaci" lokalni. Taman posla da stoji komentar....
    (Dragon, 26. jun 2016 21:13)

    # Link komentara

  12. Pad zivotnog standarda, drustvenih vrednosti, sistema, starlete, kriminalci, "navijaci", splavovi, estrada, politicari, bezakonje, siromastvo, nekada je to vazilo za Filipine, Tajland, Meksiko...a sada smo postali deo tog drustva skoro 25 godina.Sada smo mi Tajland, Filipini, Meksiko za Evropu i svet...Sve je jeftino i tuzno.A nekada smo bili ponos mnogima...u mnogim segmentima.
    (Protoss, 26. jun 2016 21:07)

    # Link komentara

  13. Samo jedna? uf, dobro je....
    (dvebajage, 26. jun 2016 20:54)

    # Link komentara

  14. To nema veze ko je ko, dal dođoš ili novosađanin, to ima veze sa kućnim vaspitanjem, jel oni roditelji koji puste deci da rade šta hoće najćešće završe ovako. Imam prijatelje i dođoše i novosađane, pa ima od svega pomalo. Oni roditelji koji su izgubili kontrolu na njima tj nisu ih vaspitali kako treba završe ovako. Ne završe skolu, puše, piju, pa upadnu u loše društvo itd.
    (Prcreca, 26. jun 2016 20:53)

    # Link komentara

  15. Pomirite se sa tim dok su nam na vlasti najveci kriminalci i olos zadnjih 20 godina. Lepo bi ja tom dripcu po kratkom postupku dao 20 godina zatvora i tako svakom, pa da vidimo hoce li opet neko slicno pokusati. Ako ni tako ne ide, onda uvesti smrtnu kaznu, zvuci surovo ali ja mislim da bi to bilo jedino resenje
    (vepar, 26. jun 2016 20:48)

    # Link komentara

  16. Povodom ove price o dodjosima.

    Svi najbolji ljudi koje znam su dodjosi, bosanci, crnogorci, hercegovci.

    Svi probisveti u okolini su mi vojvodjani ili rodjeni novosadjani.

    Pa se vi zapitajte.
    (gari, 26. jun 2016 20:47)

    # Link komentara

  17. Novi Sad postao ludnica
    (Golub Dzukela, 26. jun 2016 20:34)

    # Link komentara

  18. Kakvi dodjosi , kakvi bakraci . Pogledajte samo Detelinaru , leglo kriminala , tamo su se sinovi i unuci radnika iz pobede , novkabela , albusa ... 4-5 generacija Novosadjana.
    (shone, 26. jun 2016 20:26)

    # Link komentara

  19. Ja sam "dodjos(ka)", i apsolutno nikad jedan papir nisam bacila van kante otkad sam u NS, i volim taj grad puno. Elem, najneprijatnije stvari sam dozivela od tih, takozvanih autohtonih novosadjana. Skoro, decko koji je prišao mojim drugaricama i meni, sa kojim smo pristojno popricale ali ga posle zamolile, najpristojnije, da nas ostavi da se malo same druzimo, je naprasno poceo da nas vredja, govori kako smo mi najgore, kako smo dodjosi koji treba da se vrate odakle su dosli itd. Interesantno je sto nismo bili odvratni dodjosi dok je mislio da ima sansu kod neke od nas. Pored toga, skoro na strandu kad sam bila napravila se cela grupa nekih tinejdzera, svi u standardnom stilu devedesetih, i to je pola sata bilo neko guranje, neka guzva, neke pretnje tucom itd. A ta deca su bila kraj osnovne eventualno pocetak srednje, te vrv nisu bili dodjosi. Toliko. Najlakse je okriviti druge nego pogledati malo u svoje dvoriste.
    (mladaosoba, 26. jun 2016 20:05)

    # Link komentara

  20. Koliko znam vas vrli, napredni gradonacelnik je rodjeni novosadjanin...
    (Duke, 26. jun 2016 20:03)

    # Link komentara

  21. U vreme kada je NS bio mirna i sigurna mala varoš takvi su bili i svi drugi gradovi u SFRJ. Sada je došlo neko drugo vreme u kojem je zbog sirotinje, nemaštine i nesigurnosti čovek čoveku postao vuk - i tako je svuda pa i u NS. Tako da se ostavite dođoša i nađoša, vukova ima i među jednima i među drugima. Oni kad "posluju" jedni sa drugima na to ne obraćaju pažnju.
    (kl, 26. jun 2016 20:02)

    # Link komentara

  22. Ima nesto sto ne valja sa nama. Neverovatno izrazen plemenski lokal sovinizam. Mog pradedu su celog zivota zvali "backi" u Sremu, iako se njegov otac doselio iz backe topole. Zamislite iz jednog dela Vojvodine u drugi, i on je "dodjos". A to je bilo pre 150 godina. Tako i danas, drugi nam smetaju, uzimaju nase poslove, sram ih bilo imaju svoj naglasak i slusaju svoju muziku. Sram ih bilo.
    Dok je NS bio u okviru carstva, Bec i budimpesta nam nisu davali da se razvijemo. Danas nam to "ne da" Beograd. Uvek je neko drugi kriv, a neces da vidis da je problem u tebi licno.Koga god da sam u zivotu sreo u Srbiji da radi naporno i posteno, sam je sredio svoj zivot. Ljudi su iz nicega uspeli, dok lenja vecina ceka da im neko pomogne. A kad se dese ovakve stvari, onda su drugi krivi, dodjosi, madjari, stranke na vlasti. Ne ljudi, mi smo krivi.
    Sutradan u grad treba da izadje 50 hiljada ljudi i protestvuje protiv nesigurnosti, trazi smenu policijskih rukovodioca(bas me briga iz kojih su stranaka) i hitno da se uhapse kriminalci.
    Ali mi to necemo uraditi, nego cemo se vaditi te toplo je, te sunce te kisa, duva vetar, moram na strand , itd.
    Mi smo krivi za nasu losu sudbinu, ne trazimo visoki profesionalizam politicara, i nismo nulto tolerantni na greske i gluposti kod drugih i kod sebe. E kad takvi budemo, onda nam nece drugi smetati, i sve ce biti mnogo bolje.
    (iz srpske vojvodine, 400 godina tradicije, 26. jun 2016 20:02)

    # Link komentara

  23. da povratis od idiota nadjosa i dodjosa, neko kao zna ko su doticni idioti, neverujem da ima ko stariji u mom kraju, dodjisa jedva al zato vecina nadjoske dece smrce duva i cuga uspput harajuci trafike, ovi sa naselja 90% nisu dodjosi a sibaju se i ubijjaju sa ovima sa grbavice takodje ovdasnjim, najvwce zlo od cega sve pocinje je droga koja se odomacila u gradu, zlo nevidjeno
    (brasa, 26. jun 2016 19:54)

    # Link komentara

  24. Dokle vise o dodjosima, o brdjanima koji su se 90-ih spasavali iz Zagreba, Splita, Rijeke, Osijeka, Sarajeva i ostalih zabiti i pobegli u metropolu pa sad pokusavaju da svoju nazadnu kulturu i neobrazovanost nametnu ovdasnjim starosedeocima tako sto ce im oduzeti njihovu istoriju i traziti da se po NS redom postavljaju spomenici Tesli, Milankovicu, Andricu i drugim "zemljacima".
    Neko je i ovde napisao da su u NS svi dodjosi, dosli posle svetskih ratova u dva navrata pa onda 90-ih. NS je pre 1. sv. rata imao oko 20 hiljada stanovnika i od tada su Nemci i Madjari odlazili, Srbi dolazili i sad smo tu gde smo tako da manite se tih prica.
    Jos nesto, i mi Vojvodjani i oni koji su dosli u NS smo svojevremeno bili granicari u AU i puno toga imamo zajednickog pa mi ni zbog toga nikako u glavu ne ide odakle ta netrpeljivost.
    Ja sam iz NS i grad se potpuno promenio u odnosu na ono pre 25 godina ali se nesto dramaticno desilo sa ljudima u poslednjih 5-6 godina. Ne umem da vidim razlog za to ali je to tako i svako ko je iz ovog grada ce isto da kaze. Svake nedelje je neko izboden ili upucan a ovo danas na Strandu ce obeleziti samo ovaj vikend.
    (rotten, 26. jun 2016 19:48)

    # Link komentara

  25. Zato ja ne idem na bazene,strand,Adu..to je sve leglo revolverasa,razbojnika...
    (Struja neuspesni brejkdenser, 26. jun 2016 19:43)

    # Link komentara

  26. E ovo je merilo da li vlast radi dobro ili ne a ne srbovanje i mržnja ka drugima.
    Država je najveći neprijatelj naroda.
    U normalnoj državi ne možeš kupiti oružje za 100eur.
    Dakle, kriva je država za ovo na štrandu tj trenutna vlast i bivša vlast.
    Za posedovanje oružja 10godina, ranjavanje 10god i stvar je rešena za godinu dana ako vlast to hoće.
    Država je najveći neprijatelj naroda.
    (idi begaj, 26. jun 2016 19:29)

    # Link komentara

  27. domacim srbima bi i nikola tesla bio licka seljacina, tako da jednom dodjos uvek dodjos, mozes biti dobar i pametan koliko hoces ali to nikad arijevcima nece biti dosta. hahah koja smo mi beda od zemlje.
    (labu, 26. jun 2016 19:27)

    # Link komentara

  28. Za sve ove nobles lalose, obozavaoce lepe varosi, Cvarkove i slicne:Citajuci ove komentare, i uverivsi se po ko zna koji put u neunistivu glupost ovog naroda, smatram da je najbolje posteno vratiti vasu lepu varos Madjarima, Ujvidek opet da bude..Ne brinite, Orban ce zavesti red...A Srbija je svoju lekciju naucila, nece se vise nikada baviti oslobadjanjem robova, Sloveni su navikli da uzdu, i samo im ona odgovara...
    (aman vise, 26. jun 2016 17:52)

    Srbija nekoga oslobodila od robova? Bas zanimljivo, kako nije sebe uspela prvo, kada je bila pod turskom vlascu do pocetka XIX veka, a neki delovi su se oslobodili tek pocetkom XX veka posle Balkanskih ratova 1912!!! A vidim i uzrecica ti je ostala aman.
    (ta nemojte kasti, 26. jun 2016 19:25)

    # Link komentara

  29. Novi Sad,sasvim siguran grad...čestitam građanima ovog grada....dali SiguraN glaS...
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (vojvodjanin, 26. jun 2016 19:04)

    Sta ti lupetas sad, pa bas svih ovih godina su bile demokrate na vlasti i ovakve stvari su se desavle, naprednjaci su tek pre neki dan preuzeli vlast. Odmah da se razumemo nisam ni za demokrate, a ni za naprednjake.
    (vule, 26. jun 2016 19:21)

    # Link komentara

  30. Zanimljivi su mi ovi ljudi koji su borci za prava svega i svacega i samoprozvani levicari, ali samo kad to nije u njihovom okruzenju i kad nema veze sa njima.U tom slucaju postaju nacisti, i ”dodjose” tretiraju kao sto je Hitler tretirao Jevreje.Malo licemerno, zar ne ?
    Gospodo, sto bi Djordje Cvarkov jednom rekao : ”Svi smo mi odnekuda dosli. ”
    (Salebgd, 26. jun 2016 19:19)

    # Link komentara

  31. Srbi zalosni ste. Samo se delite. Pola NSa nije iz NS. Pola Berlina nije iz grada i sve tako. Srbi nisu Srbi. Nesposobni ljudi krive neke sto su se bolje od njih snasli i nazivaju ih strancima. A cude se rasizmu u evropi kada sami odu. Shvatite da Sloga Spasava !!!
    (Srbinmusliman, 26. jun 2016 19:17)

    # Link komentara

  32. Divlji sever....taj Novi Sad.
    (PapaIgor, 26. jun 2016 19:11)

    # Link komentara

  33. I posle svega Nesa iz Beograda je i dalje ministar! Dokle? Cime je on zasluzio svoju funkciju osim sto je simpatican Velikom Vodji?
    (Mihailo, 26. jun 2016 19:08)

    # Link komentara

  34. Novi Sad,sasvim siguran grad...čestitam građanima ovog grada....dali SiguraN glaS...
    (vojvodjanin, 26. jun 2016 19:04)

    # Link komentara

  35. Da objasnim kako se postaje nas. Mozes po automatizmu istog momenta cim krocis ako dodjes dobre volje. I ovdasnji je dodjos ako je los. Ja sam mesan kao i vecina, nema tu ja sam taj i taj, od tih i tih, ja sam bolji zato sto sam te i te nacije (jel tako patriJoti). Svi smo u istim g.....a pa se tako i ponasajte.
    (vojvodjanin kao posledni mohikanac, 26. jun 2016 19:01)

    # Link komentara

  36. @Dragan
    Kao što sam pisao ti onda NISI "dođoš" jer živiš i radiš pošteno i nenamećeš svoja pravila (dži-ba, ja tebi ti meni rođo itd) u za tebe novoj sredini. A ta generalizacija je nažalost svuda (crnogorci u BG, hercegovci u ZG, bosanci u SLO, Turci u Berlinu, Arapi u Goteborgu itd)
    (Srbin starosedeoc, 26. jun 2016 19:00)

    # Link komentara

  37. Strasno je sto se desilo, a jos mi je strasnije sto se za sve lose krive dodjosi. Dosao sam pocetkom 90-ih u NS kao dete, smatram da sam veoma uzoran gradjanin, zavrsio sam fakultet, zaposlio se bez veze, formirao porodicu, pozdravljav komsije... Samo ne znam kako da ne budem vise DODJOS, tj. da ne nosim sa sobom negativni kontekst te reci? Ako neko od tih pljuvaca smatra da je kompetentan da resi moj problem, neka kaze kako???
    (dragan, 26. jun 2016 18:03)

    Zao mi je ako se osecas kao stranac, ako si tacno opisao sebe i svoju porodicu, ne mozes reci da nisi dobro prihvacen u Vojvodini. Ja sam iz Vojvodine i imam mnogo prijatelja "dodjosa", posteni i fini ljudi!

    E sad, i ja neke zovem dodjosi, a to su oni sto pljuju po ulici, urlaju kad pricaju, svaka druga recenica im je "dodjes mi, dodjem ti", kad cekas u redu u banci ili posti, prepoznaces ih po gumenoj faci dok se postavljaju ispred svih i foliraju ludu Lelu, ako im kazes da to nije u redu, jer svi cekamo, odmah skrenu na rasizam i "izigravanje finih Vojvodjana"!!

    Eto, mislim da bilo gde u svetu odes, ako si vaspitan, niko te nece krivo pogledati, ako nevaspitano primenjujes svoje navike odakle si dosao, naravno da izazivas nezadovoljstvo!

    I dosta vise sa Vojvodjanima-folirantima, cinjenica je da je zivot u Vojvodini bio pristojan, kao sto je cinjenica da je sad postao divlji zapad, jer se veliki i mali kriminalci osecaju zasticeno, nema ko da im dodje glave!
    (toliko!, 26. jun 2016 19:00)

    # Link komentara

  38. Za ovakve stvari je kriva DRZAVA (birokratski aparat da mi ne skacu u oci), kao iza nasilje prema najblizima, mobing u skoli i na poslu. Porez se na razlicite nacine placa da ovih stvari ne bi bilo. Ali se kod nas te pare drpaju, a narod ostavi da se samoorganizuje.
    Kao neko sa "granice" Sumadije i zapadne Srbije jesam primetila mentalitetske razlike, samo sto sam ja to resavala jedan na jedan, sa razlicitim uspehom. Ko se seca one price o "kvalitetnim" i "nekvalitetnim" Srbima iz 90 spinovana od drustva koje i sada vlada. Postoje ljudi koji nemaju socijalne antene da shvate da kad se presele negde, ne mogu da nose bas sve obicaje rodnog kraja, ali i oni drugi koji kad cuju drugi dijalekt svog jezika pohisterisu. Ovo je vise sukob ruralnog i urbanog, i lenja i neodgovorna i nadasve korumpirana drzava. Sta traze narko dileri naoruzani na plazi?
    (Filmofil, 26. jun 2016 18:58)

    # Link komentara

  39. Revolverasi u kupacim gacama.
    Zamisli koliki debil treba da budes pa da krenes naoruzan na plazu.
    A drzava se bavi politicarenjem i idiotskim strancarenjem dok su teska kriminalna dela u stalnom porastu. Nema cak ni diskusije o poostravanju krivicnog zakona, nema ni u nagovestaju izgradnje novih zatvora. Najtezi kriminalci, kao po pravilu, i po nekoliko godina "cekaju" da se oslobodi neko mesto da bi otisli u zatvor. Jadni smo i neozbiljni. Nema ovde ni "d" od drzave.
    (Srrrrrrrdjan, 26. jun 2016 18:58)

    # Link komentara

  40. Meni je ovaj Strand smesan. Svi udju do kolena ili hrabriji do struka i onda stoje i gledaju se. Bas zanimljivo "kuoanje".
    (duke, 26. jun 2016 18:58)

    # Link komentara

  41. Neko rece kako je NS miran grad? Vidim...
    (kole, 26. jun 2016 18:56)

    # Link komentara

  42. Ovo moze samo da se resi nutlom tolerancijom na nasilje i nasilnike ! Ali za to je potrebna drzava a mi drzava nismo , vec organizovani kriminal !!
    (James, 26. jun 2016 18:52)

    # Link komentara

  43. Ја сам мало северноје од НС-а, али опет близу, и у НС-у сам студирао...И могу вам свима рећи да никакви дођоши или домаћи лалоши нису криви, нити су нам јужњаци криви...Значи, криво је Српско друштво у глобалу, и углавном српске телевизије које преко ријалити програма рекламирају, штите и промовишу криминално понашање разних криминалаца...И ето, јуче идем тако после-подне улицама и водим мог златног ретривера да се окупа у оближњем језеру., и тако ходам и престижем два ,,клинца,, и обојица имају бар 18 година...А овај већи као иде у теретану, има тетоважу на листу од десне ноге,и тетоважу узнад зглоба шаке леве руке, наочаре и сребрну кајлу, и понаша се као прави пробисвет...И тако док сам их обишао, и само 5м се одаљио испред њих, кад чујем ,,пљас,,.,И ја се окренем да видим шта се дешава- кад је оно тај силеџија са тетоважом ударио овом мањег из чиста мира...И ја их замрачио погледом и ћутим, а овај тетовирани се одмах смирио, јер се препао од мене...

    И шта сад мислите да је овај мањи следећи пут понесе нож и кад никог не буде било- да избоде тог што га малтретира...И КО је сад ту крив што је овај тетовиран насилан? И ко је крив том малом што не зна да реши проблем, или да пријави проблем неком старијем ко ће знати да реши проблем.

    ЗНАЧИ, НАШЕ СРПСКО ДРУШТВО У ГЛОБАЛУ ЈЕ КРИВО...И ТО САМО ЈЕР ЈЕ НЕСПОСОБНО, ИЛИ НЕЋЕ ДА РЕШИ ПРОБЛЕМЕ.
    (Џејмс 007Bond, 26. jun 2016 18:51)

    # Link komentara

  44. @Nev
    To je moje 60+ iskustvo sa došljacima. Ima ih dobrih i loših ko i svih drugih ali nepoverljivi prema domaćim Madjarima (izgleda iskustva sa "drugima" iz postojbine).
    (Sto južnije to tužnije, 26. jun 2016 18:47)

    # Link komentara

  45. Sećam se devedesetih kad su došli-mom prijatelju u tek kupljen novi stan se uselio.Milicija nije htela da se meša.U marketima dug red pred kasom oni mrtvi ladni sve pređu,u domu zdravlja isto čak i bez knjižice,ne plaćaju participaciju.Uopšte njihova deca nisu želela da se druže sa nama.Nekad sam se (do88)ponosio svoji gradom,danas bljak.
    (dragan, 26. jun 2016 18:34)

    # Link komentara

  46. Kao rodjeni Novosadjanin,

    ne znam koji su komentari besmisleniji, oni koji po automatizmu optuzuju ljude koji su dosli da zive sa nama (mnoge je muka naterala) ili oni koji pisu idite nazad Madjarima.

    Za prve, Novi Sad je tradicionalno bio grad otvoren prema svima, zbog toga smo i razvili multi-kulturalno drustvo. Ljudi koji su dosli sa strane su puno pomogli Novom Sadu. Svi oni koji pricaju od dodjosima u stvari nisu usvojili tradiciju grada i predaka i pitanje je da li se mogu zvati pravi Novosadjani.

    Sa druge strane, oni koji pricaju o idite nazad u Madjarsku ne znaju istoriji i ne razumeju da bez Vojvodine danas, verovatno, ne bi bilo srpske knjizvenvosti i kulture. a pitanje je da li bi nam i crkva postojala. U doba kad je juzni deo Srbije bio pod Turskom okupacijom, Vojvodina je jedina bila mesto gde su Srbi mogli normalnije da zive. Ti isti Srbi iz Vojvodine su bili jedina brana nase kulture.

    I posle su nam drugi krivi.
    (Petar, 26. jun 2016 18:30)

    # Link komentara

  47. Hahaah, znaci dodju na plazu i prave gluposti. Majko rodjena koje seljacine. To samo kad nas ima.

    Sugradjani, metal detektor na ulazu?
    (Nikola, 26. jun 2016 18:30)

    # Link komentara

  48. Tako je za sve lose u NS krivi dodjosi i naprednjaci klasicna laloska prica. Bio je nekad najmirniji grad u vreme SFRJ kad je drzaca bila takva i svi gradovi su takvi bili. Danasnji klinci i mladi ljudi nisu rasli ko pre uz igranje na dvoristu, gledanje Branka kockice i muzickog tobogana nego gledajuci i obazavaju ono sto im se danas servira u medijima kao moderno (kriminalci, reality show, nasilni filmovi i video igrice). Lalosi iz NS-a veciti lenjivci kukali su na izbeglice kako nskon nekoliko godina su resili skoro svi svoju egzistenciju
    (vele, 26. jun 2016 18:29)

    # Link komentara

  49. Prvo, koji bolesni umovi mogu da vitlaju pistoljima po strandu i to nedeljom kada je tamo na stotine maloletne dece, porodica sa bebama ? Ubijajte se po vasim stanovima, a ne na Strandu. Drugo, slazem se sa komentarima da je Strand upropasten i da je postao vasar i seljana, povevsi od lezaljki na pesku koje vec pokrivaju 70% peska, preko mesanja muzika iz svih kafica, jos kad sam pre neki dan seo u kafic i pocela ziva muzika, neki lik i klavijatute, naravno polu-narodnjaci, moje razocarenje je bilo potpuno. Ja sam 1972. godiste i siguran sam da su svi ljudi koji su stariji od mene, ali i oni malo mladji razocarani izgledom Stranda u odnosu sta je nekad bio. Kao slag na tortu je dosla i ova pucnjava. Novi Sad je dodirmuo dno. Ili mozda nije ?
    (ZoranT, 26. jun 2016 18:23)

    # Link komentara

  50. Pa i u toj Švedskoj, o kojoj kolega piše, kriminal, nasilje i tuga dolazi im s juga. Naravno ni tamo nisu svi s juga krivi ali zatvor pa "šut karta" i zabrana ulaska je jedini način kako se takvih pojedinaca zauvek otarasiti
    (Sto južnije to tužnije, 26. jun 2016 18:11)

    # Link komentara

  51. Da li bi se u Nemackoj tako ponadali?
    (vojvodjanin kao posledni mohikanac, 26. jun 2016 17:04)

    Bi oni, još kako, al' im ni Nemačka ni Nemci ne bi dozvolili da se tako ponašaju. Stoke ima na svim meridijanima i paralelama, krivi su oni što ih trpe i što im se sklanjaju.
    (Aleksandar, 26. jun 2016 18:10)

    # Link komentara

  52. Debilana skoro svuda oko nas.Cast izuzecima,dobroodrzivim dinosaurusima.Po ponašanju kao narod smo na nivou Bugara,Rumuna,Albanaca,itd.;što je sve naravno posledica degradacije svega što imalo vredi i bumerang ratova,bezvlasca i kriminala i svesno nametanje prostakluka,divljastva i anarhije radi zaglupljivanja naroda i nacija na ovim prostorima sve radi svodjenja istih na puko preživljavanje zbog neograničene moći političkih vladara u zemlji i inostranstvu
    (blablabla, 26. jun 2016 18:08)

    # Link komentara

  53. "Ne bih ni ja bez dokaza i razloga napadao takozvane dođoše, a pogotovu nije lepo nego čak opasno i kažnjivo generalizovati zločin jednog idi*ta na celu grupu novih nam sugrađana. Samo bih želeo da pojasnim pojam "dođoš". Za "starosedeoce" (koji su isto dosli ali pre 200-350 godina) dođoši su svi koji su došli a nameću svoju "kulturu i običaje " bez obzira da li su došli u periodu 1918 - 1923 ili 1945-1949 ili 90tih pogotovu 1995 i 1999. Dobro nam došli brđani , ali ne nameći te se jer niste kolonizatori a ovo nije vaša kolonija. Jednom ste sje*ali suživot sa drugima u svojoj postojbini a sada se učite od nas kako izgleda suživot u Vojvodini.
    (Srbin starosedeoc iz Vojvodine, 26. jun 2016 17:19) "
    Sa jedne strane pozivate na toleranciju a sa druge osudjujete dodjose kao nekog koji su "sje*ali" suzivot? STVARNO?!?!
    Kao drugo poznajem dosta Novosadjana "starosedilaca" koji su problematicniji nego "dodjosi" ali eto nekome bodu oci oni sa drugim naglaskom. To se gospodo zove rasizam sve to generalisanje.
    Najsmesniji su mi ovi koji kritikuju sadasnju vlast jer jelte to se nije desavalo tokom vlasti prethodnika?
    Moramo svi da se pomirimo sa cinjenicom da ce stoka biti stoka nezavisno ko je odakle (iskreno po cemu se onaj koji se busa u prsa svojom vrednoscu a vozi sanke po centru grada razlikuje od "bosancerosa").
    Umesto da se shvati da imamo propalo drustvo vecina ili po politickoj liniji komentarisu ili iskazuju svoje rasisticke ideje "vrednoce" po rodjenju.
    (Nev, 26. jun 2016 18:06)

    # Link komentara

  54. U Srbiji treba invenstirati u Domove zdravlja, zatvore i psihijatrijske ustanove.
    (miki, 26. jun 2016 18:04)

    # Link komentara

  55. Strasno je sto se desilo, a jos mi je strasnije sto se za sve lose krive dodjosi. Dosao sam pocetkom 90-ih u NS kao dete, smatram da sam veoma uzoran gradjanin, zavrsio sam fakultet, zaposlio se bez veze, formirao porodicu, pozdravljav komsije... Samo ne znam kako da ne budem vise DODJOS, tj. da ne nosim sa sobom negativni kontekst te reci? Ako neko od tih pljuvaca smatra da je kompetentan da resi moj problem, neka kaze kako???
    (dragan, 26. jun 2016 18:03)

    # Link komentara

  56. Svi vi koji se zgrazate nad ovim i nostalgicno se osvrcete na vreme kad je NS bio miran i mnogo manji grad, treba da znate da je postao drugi ili treci po velicini grad u Srbiji i da ne moze da izbegne trendove koji nisu samo kod nas nego su globalne prirode. Lepo vam rece covek koji zivi u Svedskoj, toga ima koliko hoces u raznim oblicima. To nije opravdanje bilo kakvog nasilja nego konstatacija da zivimo u vremenu gde ovakvi obracuni postaju uobicajeni. Na zalost. Ne treba stvarati dalje podele i okrivljavati 'dodjose'. To tek ne doprinosi boljoj atmosferi u gradu.
    (Sa strane, 26. jun 2016 17:56)

    # Link komentara

  57. Za sve ove nobles lalose, obozavaoce lepe varosi, Cvarkove i slicne:Citajuci ove komentare, i uverivsi se po ko zna koji put u neunistivu glupost ovog naroda, smatram da je najbolje posteno vratiti vasu lepu varos Madjarima, Ujvidek opet da bude..Ne brinite, Orban ce zavesti red...A Srbija je svoju lekciju naucila, nece se vise nikada baviti oslobadjanjem robova, Sloveni su navikli da uzdu, i samo im ona odgovara...
    (aman vise, 26. jun 2016 17:52)

    # Link komentara

  58. Nego vi volite da zivite u svom diznilendu zabluda, i ko papagaji ponavljate o nekakvim dodjosima, i Balasevicevoj lepoj varosi, koja je realna koliko i razglednica s pocetka XX veka...
    (cicko, 26. jun 2016 16:57)

    Ma važi. Tako su se svi sladili 'novosadskim primitivizmom' kad su unisteni oni automobili hrvatske reprezentacije, pa na kraju ispalo da su sve u pitanju deca surčinskih zaštićenih svedoka i sličnih 'na studiranju' u Novom Sadu. 80% nasilnog kriminala u NS-u je delo Crnogoraca, Bosanaca i raznih oslobodilaca bele tehnike iz Hrvatske.
    (Nemanja, 26. jun 2016 17:51)

    # Link komentara

  59. Strašno je ovo što se dešava u poslednje vreme u gradu pa sad evo i na plaži. Nismo mi toliko nasilja imali, uvezli smo ga kanda!
    (sremica, 26. jun 2016 17:51)

    # Link komentara

  60. Ej sve je to besno danas,pre neki dan Nemacki ADAC isto kao nas AMSS, savetuje njihove gradjanje da vode racuna kada putuju nasim putevima ka MKD dalje prema moru,da ima organizovane grupe lopova prerusenih u AMSS koje nude "pomoc"od kojih ti odmor presedne,zar to mi moramo od Nemaca da cujemo sta radi nasa policija,sud pravi AMSS bande haraju putevima ko gusari,pucnjava na javnim mestima nema bre ko da te zastiti,nema pravne drzave a lideri smo u regionu,da ali jedino ako smo sami u tom regionu.Zao mi je NS grad moje mladosti ,eh 70 tih grad je bio ispred vremena sada neznam valjda idu bolji dani.
    (roki, 26. jun 2016 17:49)

    # Link komentara

  61. opa vesele devedesete
    (sale, 26. jun 2016 17:48)

    # Link komentara

  62. @ Nada Savić Apsolutno ste u pravo sa vašim komentarom gosp.Savić. A meni je to bilo jasno još od rušenja zidina na Petrovaradinskoj Tvrđavi,da ovo nije više naš Novi Sad nego da njime nažalost upravljaju dođoši,koji su izrazito nasilni i bezobzirni.
    (steva, 26. jun 2016 17:45)

    # Link komentara

  63. Deca se malo igrala pa umesto vodenog poneli prave pistolje...Prosto mi je neprijatno koliko smo fin i kulturan narod...
    (Dragan, 26. jun 2016 17:39)

    # Link komentara

  64. Nemaš jeda, sad će to ministar sa plagiranom diplomom sve da reši, napredno jel'te.
    Prosto da te bude sramota koliko nam dobro ide.
    (Jovan, 26. jun 2016 17:35)

    # Link komentara

  65. Pucach pod hitno u Parove da udje i Milomiru i starletama da isprica svoju pricu!
    (floro flores, 26. jun 2016 17:31)

    # Link komentara

  66. NS se totalno promenio dolaskom svega i svacega iz juzne srbije, republike srpske, crne gore...
    (ghgjgjjgfj, 26. jun 2016 17:30)

    # Link komentara

  67. Ovakve stvari se nažalost dešavaju u svim zemljama nije samo kod nas.
    Kod mene u Švedskoj prošlog leta nekoliko puta bacali ručne bombe .
    I naravno isto pucnjave celo vreme evo nedavno lik pucao na policiju i oni ga upucali.
    (Poseidon, 26. jun 2016 17:25)

    # Link komentara

  68. Strasno sta uradise od novog sada..
    . Bese nekada evropa Beograd i za jug srbije sad se kolju i ubijaju. Bivsi Beogradjanin, trenutni auslander...
    (beclija, 26. jun 2016 17:23)

    # Link komentara

  69. Ne bih ni ja bez dokaza i razloga napadao takozvane dođoše, a pogotovu nije lepo nego čak opasno i kažnjivo generalizovati zločin jednog idi*ta na celu grupu novih nam sugrađana. Samo bih želeo da pojasnim pojam "dođoš". Za "starosedeoce" (koji su isto dosli ali pre 200-350 godina) dođoši su svi koji su došli a nameću svoju "kulturu i običaje " bez obzira da li su došli u periodu 1918 - 1923 ili 1945-1949 ili 90tih pogotovu 1995 i 1999. Dobro nam došli brđani , ali ne nameći te se jer niste kolonizatori a ovo nije vaša kolonija. Jednom ste sje*ali suživot sa drugima u svojoj postojbini a sada se učite od nas kako izgleda suživot u Vojvodini.
    (Srbin starosedeoc iz Vojvodine, 26. jun 2016 17:19)

    # Link komentara

  70. kakvi kriminalci!? to su sitne ribe koje pistoljima mlate da bi stekli status u sada vec propalom drustvu sa bednim vrednostima, a pravi kriminalci sede u foteljama i najveca su gospoda u Srbiji. sami smo ih doveli tamo gde jesu!
    (krang, 26. jun 2016 17:15)

    # Link komentara

  71. Навијачки обрачун је у питању.Докле више да се убијамо?!
    (Крејзи Норт, 26. jun 2016 17:12)

    # Link komentara

  72. I posle se neko cudi i zgrazava kad nas u svetu predstavljaju divljacima...
    (Kirito, 26. jun 2016 17:10)

    # Link komentara

  73. Verovatno su se posvađali oko toga ko će prvi da se tušira...
    (Ovnovi, 26. jun 2016 17:09)

    # Link komentara

  74. Kako se ličnost formira do šeste godine, čišćenje će potrajati.
    (ii, 26. jun 2016 17:09)

    # Link komentara

  75. srbima je uvek neko drugi kriv, pa tako i novosadjanima izbeglice.
    (paradadox, 26. jun 2016 17:07)

    # Link komentara

  76. Sve ste upropastili a posle smo vam mi lokalci krivi. Mi smo sovinisti, a od svakakvih nas ima, a ne vi? Vid sta radite. Beogradjäni, svasta ste näm istovarili ovde. Zelenilo, dodjoska firma, naravno, upropastila Dunavski park jer pazite sad! Nisu bili u stänju pr labudova da sacuvàju na ogranicenom prostoru. Sada su Stränd upropastili lokali zvrje prazni a oni pootvarali nove medju kupacima. Zbog nekoliko kretena koje mrzi da se prosetaju u ladovinu trpi cela plaza. I jedno ozbiljno pitanje, posto menjate cega god se dohvatite zasto niste isli u sredinu koja vam se dopada? Zasto ste dolazili u sredinu koju mrzite? Da li bi se u Nemackoj tako ponadali?
    (vojvodjanin kao posledni mohikanac, 26. jun 2016 17:04)

    # Link komentara

  77. @AS Ne budi glup, kakve veze ima ko je odakle? Pa i ti si dodjos ako pogledamo od vremena austro-ugara. Prestanite sa tim dodjos. Iritirate narod jer je to jedna velika glupost. Sta nosis iz kuce je vazno a ne gde je ta kuca.
    (Carapan, 26. jun 2016 17:00)

    # Link komentara

  78. Od kad dodjose ovi dodjosi NS naprasno postao izuzetno opasan grad za zivot. Bas se pitam zasto
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Mcgregor, 26. jun 2016 15:23)

    # Link komentara hahaha, samo se ti zanosi da su opet nekakvi dodjosi urnisali tvoju lepu varos, a ne kriminogeno drustvo novih bogatasa, sponzorusa i narko klanova...Cisto sumnjam da su ti istetovirani majmuni dosli odnekud, bice da su tvoji sugradjani, rodjeni tu...Nego vi volite da zivite u svom diznilendu zabluda, i ko papagaji ponavljate o nekakvim dodjosima, i Balasevicevoj lepoj varosi, koja je realna koliko i razglednica s pocetka XX veka...
    (cicko, 26. jun 2016 16:57)

    # Link komentara

  79. Da se kladimo da su i ovaj put domaci? Isto kao oni koji su prebili momka iz Veternika ili oni iz Odzaka? Stalno pisete da su dodjosi za sve krivi, a u 90% slucajeva niste u pravu.
    (Realno, 26. jun 2016 16:55)

    # Link komentara

  80. Ma da.... dodjosi su krivi za sve a Novosadjani sve neki fin, kulturan i miran svet. Koga lazete?
    (Boki, 26. jun 2016 16:53)

    # Link komentara

  81. Ти ћеш мени да газиш сенку на песку.. .
    (то је тај ниво, 26. jun 2016 16:51)

    # Link komentara

  82. Bitno je da je platio ulaznicu, a to sto je mogao 2 mitraljeza da unese i pobije pola plaze o tome niko ne razmislja.
    (dejan, 26. jun 2016 16:51)

    # Link komentara

  83. Juče popodne sam bio sa porodicom na štrandu, i situacija je ovakva: Gotovo da nema površine koju nije zaposeo neki kafedžija; to važi i za peščani deo koji je ranije bivao slobodan - prostreš peškir i uživaš. Dakle, ide se ka tome da ako želiš da si pored reke moraš plaćati piće i sedeti u ležaljki. Neprimerena muzika trešti i meša se. Plastična ambalaža svuda, i na suvom i u vodi. Kontejnera ima, ali su naravno prepunjeni. Na svakom koraku neka "zanimacija" za decu - kao da dete na može da se igra sa loptom, nego mora da u kavezu okskače vezan za lastiš (naravno, detetu je to privlačno pa mu objašnajvaš da ne može stalno i da nema smisla...). Sve u svemu - vašar i mamipara koji nije dostojan provincijalne palanke.
    Ovo od danas je samo logična posledica stanja.
    (Nick, 26. jun 2016 16:50)

    # Link komentara

  84. Штранд је на жалост постао сељана пар екселанс.
    (детос, 26. jun 2016 16:50)

    # Link komentara

  85. Stajling 90-ih:kajla od pola kile,"tetka" zadenuta za kupace i pravac plaza.....
    (RacQ, 26. jun 2016 16:49)

    # Link komentara

  86. Čvrsta ruka! Red, rad, disciplina! Ali kad dogori do nokata. Nepismena, neuka, prosta,,, nafurana,, ..omladina. Sredite,, stvar,, kao Margaret Tačer, huligane, navijače..
    (Mame mi, 26. jun 2016 16:48)

    # Link komentara

  87. Puna plaža kontraverznih kupača.
    (Milan, 26. jun 2016 16:47)

    # Link komentara

  88. Ima finog i normalnog naroda koji su došli, ali većina nije. Tako da i njihova deca nastavljaju i ugledaju se na roditelje. Oni treba da poprime ovdašnju kulturu, oni uporno guraju svoju. Jeste da smo svi isti narod, ali ipak ima razlika. Mnogi bi voleli da se svi dođoši vrate, više se i ne ćuti o tome.
    (AS, 26. jun 2016 16:42)

    # Link komentara

  89. Brajton Beach u Njujorku oaza mira za strand , sa sve pijanim rusima , portorikancima , drogiranim crncima , jevrejima , ukrajincima i ostalim mirnim stadom .
    (Madjija, 26. jun 2016 16:40)

    # Link komentara

  90. u sred bela dana...ovo ni devedesetih nije bilo.
    (Che, 26. jun 2016 16:40)

    # Link komentara

  91. A na deset metara od tih tuševa je dečije igralište.
    Svaka čast nazadnjacima na uništavanju Štranda otvaranjem kafića od kojih ne može da se prođe plažom. Glupava muzika koja trešti i meša se sa 5 različitih strana.
    (rool, 26. jun 2016 16:36)

    # Link komentara

  92. Svašta se doselilo u NS, narkomana i budala verovatno najviše po m2 u Srbiji...
    (Novikorisnik, 26. jun 2016 16:34)

    # Link komentara

  93. @Mcgregor
    Ma da "dodjosi" su za sve krivi. A nije politika, korupcija, kriminal i sve ono sto dolazi sa vrha.
    (uvek neko drugi, 26. jun 2016 16:33)

    # Link komentara

  94. Posvađali se oko mekike posle partije tenisa glavom!
    (fk picigen, 26. jun 2016 16:33)

    # Link komentara

  95. Svakodnevni obracuni bandi kao u prijateljskoj nam Kolumbiji.Naprednjaci su nas ponovo vratili njihov omiljeni period zivota,ljute 90-e.To je ambijent u kome se najbolje snalaze.
    (Sundjer Bob, 26. jun 2016 16:24)

    # Link komentara

  96. Mole se svi kupaci da obavezno ponesu pancir i automat na kupanje
    (kimbo, 26. jun 2016 16:23)

    # Link komentara

  97. Posvađali se oko skripti sa fakulteta...
    (021, 26. jun 2016 16:23)

    # Link komentara

  98. Strasno!

    Kako ga policija nije uhvatila? Zar sluze samo da kaznjavaju sirotinju u saobracaju?

    Najstrozije kazniti pocinioca !
    (Carli, 26. jun 2016 16:20)

    # Link komentara

  99. Kako je samo uspeo da stavi pištolj u kupaće gaće?
    (Ns, 26. jun 2016 16:16)

    # Link komentara

  100. ovo botovi koji tvrde da je NS bio miran nakon 2000-ih su verovatno intelektualci koliko i predsednik drzave.

    elem, NS je grad sa najvecem stopom kriminala per capita u Srbiji sve ove godine.
    (marina caseres, 26. jun 2016 16:16)

    # Link komentara

  101. Ovako nesto se moglo i ocekivati s obzirom sta je "gradsko zelenilo" uradilo sa plazom...rasprodali su celu plazu "dodjoskom olosu" ...na plazi vise nema mesta za odmor...negativna energija kruzi nekadasnjom oazom mira...nabildovani nadr*ani majmuni se sire po plazi i cekaju da ih neko pogleda kako ne treba pa da odmah reaguju na njima svojstven nacin... koristim svaki slobodan momenat da odem na plazu i uzivam u njenoj lepoti...konacno su dodjosi uspeli da s*ebu i to malo sto nam je ostalo tako da sam juce odlucila da posle 40 godina ne krocim na strand dok se nesto radikalno ne promeni...do tad cu da uzivam na nekim divljim plazama...narocito posle ovog slucaja...eto toliko od mene
    (Nada Savic, 26. jun 2016 16:14)

    # Link komentara

  102. ovo više nije moj Novi Sad,ovde sada ima najmanje novosadjana, više ne prepoznajem ovaj grad
    (lala, 26. jun 2016 16:14)

    # Link komentara

  103. ma koja budala puca na ovoj vrućini?
    (ovan cz, 26. jun 2016 16:09)

    # Link komentara

  104. Vratite mi moju lepu varoš , mater vam.
    (Mila, 26. jun 2016 16:07)

    # Link komentara

  105. neko s peskirom neko s pistoljem ... . !
    (uros, 26. jun 2016 16:06)

    # Link komentara

  106. Rano detinjstvo sam proveo 100 metara od Štranda, daleke 1968 do 1973, zgrada A6 u Fruškogorskoj. Sećam se reke ljudi koja veselo ide na na kupanje svako popodne, među njima i ja i moj sada već pokojni otac...nasmejani, bez nervoze, bez psovanja...ne sećam se da je iko bio ćelav a da je stariji od 5 godina, da je iko bio istetoviran. Niko nije galamio, drao se, nakaradno ponašao...Sećam se ponekog policajca u svetlo plavoj uniformi i lakoj košulji kratkih rukava - pištoljčić u beloj, maloj futroli, kao ukras. Nikada nered, nikada tuča. Visoko drveće i hladovina, kratak red ljudi koji pristojno čekaju tuš, a mi klinci ležimo u vrelom pesku i jedemo sladoled - potpuno bezbrižni. Sve mi se to sada čini kao san ili kao nešto iz prošlog života.
    (Petar, 26. jun 2016 16:05)

    # Link komentara

  107. Ozbiljan lik na kupanju
    (Sreten Ćićo Srećković, 26. jun 2016 16:04)

    # Link komentara

  108. Zverinjak. Juce sam bio sa detetom, pa to ko da su preselili CZ na plazu. Nabildovano, istetovirano, besno.... Oni jadni spasioci ne smeju ni da zucnu tim tipovima. A muzika se mesa iz tri razlicita kafica i takmice se ko ce glasnije. Da se namakne sto vise love makar se ljudi i poubijali. Vasar al na kvadrat. Tuga u sta su nam pretvorili plazu.
    (Liman, 26. jun 2016 16:04)

    # Link komentara

  109. Znaci neko je svesno i namerno poneo pistolj na plazu. Kakav mentalni sklop.
    (Blaza, 26. jun 2016 16:02)

    # Link komentara

  110. Ovaj NS kao BG '90-ih.
    (drone, 26. jun 2016 15:57)

    # Link komentara

  111. I ovaj verovatno slavi Djokovica hicima iz kalasnjikoca. To je taj mentalni sklop.
    (CarloNS, 26. jun 2016 15:55)

    # Link komentara

  112. Dal' je realno? Koja indijanstina.
    (Ćovek iz senke, 26. jun 2016 15:55)

    # Link komentara

  113. Najsigurnije je kupanje u kupatilu.
    (nele, 26. jun 2016 15:55)

    # Link komentara

  114. A nekad' N.S. bejase miran grad......
    (Ko bi rek'o cuda da se dese, 26. jun 2016 15:54)

    # Link komentara

  115. Uzdam se u policiju, brzo će oni naći napadače -_-
    (CJ, 26. jun 2016 15:53)

    # Link komentara

  116. Pogledajte samo kakvi kafici su se na Strandu otvorili u poslednjih godinu do dve, i odma ce vam biti jasno kakav sloj drustva se tu okuplja, tako da ja zaista ne razumem zasto se iznenadjujete??
    (Mladen B., 26. jun 2016 15:52)

    # Link komentara

  117. Svi naoruzani...
    (nbgdeki, 26. jun 2016 15:52)

    # Link komentara

  118. I onda vodi decu na štrand.
    (Picard, 26. jun 2016 15:51)

    # Link komentara

  119. Sve neki nalozeni krimosi...
    (sta to uradi Guduriću Marko, 26. jun 2016 15:50)

    # Link komentara

  120. Na plazu nikako bez kreme za suncanje i pancira
    (majkemi, 26. jun 2016 15:46)

    # Link komentara

  121. U moje vreme se ovakve stvari na strandu nisu mogle ni zamisliti.
    Super nam ide.
    (geneve, 26. jun 2016 15:45)

    # Link komentara

  122. Verovatno su od ranije poznati policiji
    (laki lucciano, 26. jun 2016 15:45)

    # Link komentara

  123. Okrsaj kod ok tuša.
    (AAA, 26. jun 2016 15:44)

    # Link komentara

  124. Rano popodne? posle rucka odes na kupanje i na turu pucacine
    (menjajmo nesto, 26. jun 2016 15:32)

    # Link komentara

  125. Stoka.
    (Katzenjager, 26. jun 2016 15:28)

    # Link komentara

  126. Ovako je bilo devedesetih, posle je bio jedan period Novog Sada kakav je bio nekad, mirnog i cistog, a sad opet devedesete!
    (Neoplanta, 26. jun 2016 15:28)

    # Link komentara

  127. bravo,bravo, nedelja, porodice s decom okolo...
    ako nisu od ranije poznati policiji i sudstvu, onda su verovatno neki intelektualci
    (raikkonen, 26. jun 2016 15:26)

    # Link komentara

  128. Od kad dodjose ovi dodjosi NS naprasno postao izuzetno opasan grad za zivot. Bas se pitam zasto
    (Mcgregor, 26. jun 2016 15:23)

    # Link komentara

  129. Napredno!!!
    (Nikola, 26. jun 2016 15:22)

    # Link komentara