1. Dokle više ovi samozvani novinari da izvlače reči iz konteksta.
    (hana, 1. decembar 2015 18:19)

    # Link komentara

  2. Izbore, dajte izbore, pod hitno!
    (Olga, 1. decembar 2015 12:31)

    # Link komentara

  3. Ta prica moze da prodje eventualno na botovskoj razini, ja mu ne verujem apsolutno nista. Ako je mislio svoju vlast da utvrdi na ovaj nacin onda se dobrano zeznuo. Osim toga nikakvi se dokazi nisu pokazali, nego, kao i uvek, NEKO je nesto radio, jest, malo sutra! Mala moja, al' je paranoja.
    (Aster Blistok, 1. decembar 2015 11:45)

    # Link komentara

  4. Pa skloni onda robokapove sa ulica, trazi mi vozacku a gurnuo mi cev u nozdrvu
    (ApsolutnoSvoj, 1. decembar 2015 11:21)

    # Link komentara

  5. Ma kakav udar,nema ni reci o tome kad je Premijer to negirao!
    (sasko, 1. decembar 2015 11:11)

    # Link komentara

  6. Joj, kako cete vi naprednjaci da letite sa vlasti, niste ni svesni. A jos manje ste svesni kako ce to zestok pad da bude. Vama je ovo super, igrate se igrice imaginarnih neprijatelja, a narod tone sve dublje. Nisu hteli da izadju na izbore, a kad izadju to je kraj vladavine SRS, SNS, kako god sebe nazivate. A izacice, jer im vredjate inteligenciju iz dana u dan, i pokazujete da ma koliko su zutaci bili losi, vi ste sto puta gori.
    (che, 1. decembar 2015 11:09)

    # Link komentara

  7. kad ce izbori to ti nama reci
     (garavi, 1. decembar 2015 11:02)

    # Link komentara

  8. Pretenciozan naslov, ali je cilj bio destabilizacija države
    (Goga, 1. decembar 2015 08:58)

    Ciji cilj, mozes li mi to objasniti? Evo slusam te.
    Hoces da ti kazem sta je bio cilj. Jedini cilj Vucica i Vucicevica je bio da se Premijer predstavi kao zrtva, koja zeli dobro Srbiji, ali mu neke zle sile to dopustaju. Te zle sile ne postoje, izmisljene su...razumes? Ili verujes svemu sto ova dvojica izmisle. Premijer ne zna gde udara. Tri godine je na vlasti, a nista za drzavu nije uradio. Zaduzio nas je kao niko do sad. NIjednu fabriku nisu otvorili. Nijedan most napravili, nista, veliko nista. E to je jedini rezultat ove vlasti. A kad nemas rezultate onda izmislis neprijatelja protiv koga ces se kao boriti, da bi javnosti skrenuo paznju sa mnogo bitnije stvari, a to je puko prezivljavanje. Nadam se da sam ti objasnio, a ako nisam sta da ti radim.
    (che, 1. decembar 2015 11:01)

    # Link komentara

  9. Svako ko danas misli da moze da izvede drzavni udar, laze i sebe i druge!
    (mare, 1. decembar 2015 11:00)

    # Link komentara

  10. A joj kako je Vucic ovom izjavom ponizio Vucicevica. :)
    (Ivan, 1. decembar 2015 10:45)

    # Link komentara

  11. Dokle vise izmišljanja,pustite čoveka da radi ono što mu je povereno da radi.
    (Rade, 1. decembar 2015 10:41)

    # Link komentara

  12. Pošto nije bilo državnog udara očekujem od institucija ove države da ispitaju ko je i zbog čega fabrikovao laži o državnom udaru, i preko javnih medija širio paniku među građanima. Takođe očekujem objašnjenje zbog čega su uniformisana lica u fantomkama bila prisutna na konferenciji za štampu ministra unutrašnjih poslova, što se nije dešavalo ni za vreme bombardovanja Srbje kada smo bili u ratu. Ukoliko na ova pitanja ne odgovore onda će svakom biti jasno da iza cele ove ujdurme stoji vlast na čelu sa Vučićem, sve zarad očuvanja ugroženog im rejtinga.
    (antibot, 1. decembar 2015 10:41)

    # Link komentara

  13. Ovo je pokusaj da se poljulja poverenje gradjana u SNS. Samo sto oni koji su je plasirali su zaboravili jednu cinjenicu, da SNS svoju politiku sprovodi kroz naporan rad, zalaganje, odgovornost i pre svega istinu, a ne kroz price koje nemaju nikakve veze sa istinom.
    (MFS, 1. decembar 2015 10:40)

    # Link komentara

  14. Bio je to sam jos jedan u nizu bezuspesnih pokusaja da se destabilizuje Vlada. Ne treba davati tome toliko paznje
    (sangrefira, 1. decembar 2015 10:36)

    # Link komentara

  15. U nedostatku adekvatne opozicije najbitnije je naći način da su stvore pukotine unutar vlade.
    (AKI, 1. decembar 2015 10:36)

    # Link komentara

  16. :D Da je neko ocekivao da ce Kurir postati glasilo slobode i istrazivackog novinarastva, a da ce ostali mediji pomoci naprednjacima da ih ugrobare. Svaka cast novinari, dobicete po lopatu od Vuleta da iskopate sebi rake, a preCednik ce vam odrzati pocasni govor. Zovite me da placem i polazem cvece kada vas izbrisu sa medijske scene, nemojte slucajno da se borite.
    (nikudveceras.com, 1. decembar 2015 10:34)

    # Link komentara

  17. Drzavnog udara ne moze biti jer je ova vlada napravila vrlo zavidne rezultate i stabilnija je od svih prethodnih. Optuzbe na racun premijera, su, u stvari, pokusaj da se ukalja sav njegov trud i zalaganje za svoju zemlju.
    (Ekolog, 1. decembar 2015 10:27)

    # Link komentara

  18. Kurir vredja zdrav razum svakog normalnog coveka... Bio bih najsrecniji kada taj list ne bio postojao...
    (milan, 1. decembar 2015 09:30)

    Potpuno se slažem i Kuriru pridodajem Nacional i TV Pink. Samo zaluđuju i truju narod.
    (antibot, 1. decembar 2015 10:27)

    # Link komentara

  19. Potezi koji se povlače,ne bi li urušili vlast,mislim da daju kontra efekat.Građani su jedinstveni u podršci aktuelnim merama i radu vlade.
    (Anja, 1. decembar 2015 10:14)

    # Link komentara

  20. Premijer politički brani Srbiju, Srbija mora da fizički zaštiti premijera.
    (Goran, 1. decembar 2015 10:08)

    # Link komentara

  21. Kurir vredja zdrav razum svakog normalnog coveka... Bio bih najsrecniji kada taj list ne bio postojao...
    (milan, 1. decembar 2015 09:30)

    # Link komentara

  22. Nisam tajkun, ali bih sa takvim zadovoljstvom gledao padanje ove polupismene, zatucane i nestručne vlasti... Molim BIA i MUP da me pažljivo prate jer sam najstrašnije PROTIV ove vlasti koja je uvreda za moju zemlju. Ah, da.. Drage "botine", očigledno moja zemlja, nije isto što i vaša. U mojoj zemlji demokratija podrazumeva ostavke i za lupetanja i za nestručnost, a oni koji žele drugačiju vlast, nisu narodni neprijatelji, nego politički protivnici.
    (fizičar, 1. decembar 2015 09:30)

    # Link komentara

  23. Sramni napadi od strane Kurira moraju prestati. Drzava mora da reaguje...
    (maja, 1. decembar 2015 09:29)

    # Link komentara

  24. Nije drzavni udar , ali je ozbiljno narusavanje institucija. Jaka Srbija nekome smeta...

    (igor, 1. decembar 2015 09:29)

    # Link komentara

  25. Drzava mora da odgovori na smisljene napade na institucije, kako god se ti napadi zvali...

    (igor, 1. decembar 2015 09:29)

    # Link komentara

  26. Posteni ljudi ce uvek biti na meti kriminalaca... Napad je najjaca odbrana...
    (martina, 1. decembar 2015 09:28)

    # Link komentara

  27. Vlasnici medija ne smeju da vode licne ratove, pogotovo ne lazima i obmanama...

    (joca, 1. decembar 2015 09:28)

    # Link komentara

  28. Čim krenemo malo napred nekom to izgleda ne odgovara i čini mi se da bi neke velike interesne grupe više volele da vlada beznađe u našoj zemlji.
    (popa, 1. decembar 2015 09:23)

    # Link komentara

  29. Da bi došlo do bilo kakvog državnog udara, a pogotovo da bi takav udar bio uspešan, on mora da ima ogromnu podršku građana, što je trenutno nemoguće u Srbiji. Zna se da narod podržava sadašnju Vladu i to je najbitnije.
    (Stefan29, 1. decembar 2015 09:23)

    # Link komentara

  30. Mnogima smeta sto Srbija svakim danom jaca.
    (Obrad, 1. decembar 2015 09:21)

    # Link komentara

  31. Nije bez razloga dobio toliku podrsku naroda. Ozbiljan i inteligentan politicar sa jasnim stavom.
    (Brana, 1. decembar 2015 09:20)

    # Link komentara

  32. Prosto mi je neverovatno da se silna energija troši na urušavanje nekoga ko se izistinski trudi da konačno i mi budemo zemlja kakva treba da budemo kao i sve ostale, da napredujemo, da se i kod nas bolje živi..Zašto imaju potrebu da se zadovoljavaju malim stvarima, da samo na svoj dzep gledaju, da za dobrobit svih ne mare.. Da li ih je vreme u kojem su živeli toliko zaslepilo da i dan danas ne mogu da otmu tom slepilu i da shvate da su ta davna vremena prošla, da je neophodno menjati se i da je nacionlani interes interes svakog građana!
    (Andrea, 1. decembar 2015 09:20)

    # Link komentara

  33. Ne znam koliki IQ ima osoba koja je mogla pomisliti da će na ovakav način poljuljati bilo šta u Srbiji!
    (fan, 1. decembar 2015 09:09)

    # Link komentara

  34. Možda i postoje neke nesuglasice unutar SNS, ali to je njihova stvar i sami će je i rešavati na Skupštini stranke. Lično očekujem neke promene, a za državu je najvažnije da krupnim koracima grabi napred!
    (Uroš, 1. decembar 2015 09:02)

    # Link komentara

  35. Najvažnije je da je država stabilna i da je Vlada u punom kapacitetu!
    (Kolja, 1. decembar 2015 09:00)

    # Link komentara

  36. Pretenciozan naslov, ali je cilj bio destabilizacija države
    (Goga, 1. decembar 2015 08:58)

    # Link komentara

  37. Neki ljudi bi želeli da bude državnog udara jer im je to jedina prilika da dođu na vlast.
    (Nenad, 1. decembar 2015 08:58)

    # Link komentara

  38. e ovaj covek stvarno ima stav! svaka cast!
    (ninko, 1. decembar 2015 08:54)

    # Link komentara

  39. Ovim napadom su svakako pokusali da uruse Vladu, ali to im nije uspelo, nece im ni uspeti.
    (Dana, 1. decembar 2015 08:50)

    # Link komentara

  40. Definitivno neko pokušava da uruši vladu ,to nije od juče i to traje.
    (simeon, 1. decembar 2015 08:49)

    # Link komentara

  41. Država, to sam ja.
     (Luj XIV, 1. decembar 2015 08:46)

    # Link komentara

  42. Posle ovoga sam potpuno siguran - moj glas nećete dobiti.
     (mister no, 1. decembar 2015 08:45)

    # Link komentara

  43. Drzavni udar je ipak preteska rec, ali pokusaji blacenja ove vlade su i vise nego ocigledni.
    (Mladen, 1. decembar 2015 08:44)

    # Link komentara

  44. Nije to pokušaj državnog udara nego pokušaj blaćenja Vučićevog imena.Srećom građani znaju ko je u pravu i ko radi za Srbiju.
    (mica, 1. decembar 2015 08:40)

    # Link komentara

  45. Je l' ste se izigrali deco drzavnog udara?

    Neka deco, samo se Vi igrajte...
    (Dzamburu 'n Koma, 1. decembar 2015 08:30)

    # Link komentara

  46. Da je Vucicevic rekao da ce biti smak sveta da li bi svi poverovali. A kad kaze drzavni udar e onda svi veruju. Pustimo sta pricaju novinari i gledajmo ono sto se stvarno desava. A to je otvoreni pregovori o ulasku u evopu. To vise niko ni ne spominje
    (Janko, 1. decembar 2015 08:28)

    # Link komentara

  47. Nešto se dešavalo. Državni udar verovatno jeste prejaka reč, ali nečega je bilo. U svakom slučaju, dobro je da je i ova ujdurma prošla.
    (Kriki, 1. decembar 2015 08:23)

    # Link komentara

  48. Objasnio covek!
    (Bokica, 1. decembar 2015 08:21)

    # Link komentara

  49. I cemu onda onaj cirkus od pre neki dan????????
    (sddeda, 1. decembar 2015 07:57)

    # Link komentara

  50. Upornost i rad su nesto što bi svi u Srbiji trebalo da usvoje kao primarno,jer jedino tako možemo da prosperiramo. Sve ostalo su prazne priče.
    (Ana, 1. decembar 2015 07:57)

    # Link komentara

  51. Sve ovo sto se desava u drzavi je remek delo pojedinih zapadnih zemalja koje mesaju svoje prste tu gde im nije mesto!
    (Dejana, 1. decembar 2015 07:51)

    # Link komentara

  52. Nije bilo drzavnog udara? Znaci Stefanovic, Gasic i Vulin samo uznemiravaju javnost?
    (aca, 1. decembar 2015 07:47)

    # Link komentara

  53. Pokusaji urusavanja Vlade Srbije su osujeceni, jer Srbija i njeni gradjani ne zele da se vracaju na staro i nemocno gledaju kako ih tajkuni i razni kriminalci pljackaju.
    (Vojin, 1. decembar 2015 07:46)

    # Link komentara

  54. Pa sad jel bio državni udar ili nije ?
    (Sreten Žujkić, penzioner, 1. decembar 2015 07:41)

    # Link komentara

  55. Postoje odredjeni krugovi koji zele da destabilisu Srbiju.Ucinili su veoma veliku gresku , jer ovo nije vise ona labilna Srbija koju su svi udarali i gazili.
    (TRIGON-TIM, 1. decembar 2015 07:39)

    # Link komentara

  56. Da bi se stvorila nestabilnost drzave i srusila vlada, drzavni udar je izmisljen.
    (gorica, 1. decembar 2015 07:38)

    # Link komentara

  57. Kod nas u Srbiji je uobicajno da ljudi preuvelicavaju stvari a nista drugacije nije ni sa medijskim kucama !!!
    (mile, 1. decembar 2015 07:37)

    # Link komentara

  58. Nisi ugrozen i nema drzavnog udara, a ludilo traje vec 7-8 dana?! Pravo ludilo, polu-vanredno stanje i sizofrene reakcije. I na kraju - nista! Kome su potrebne ovakve situacije i kome su namenjene? Narodu - koji je vec sludjen od svojih muka, besposlice i nemastine?! I nema sada vadjenja na opoziciju , jer su u kreiranju ludila ucestvovali tvoji ljudi i tvoji mediji. Niko drugi! Nesposobni ste od prvog do poslednjeg, eto zasto se stalno stvaraju krizne situacije. O kakvim rezultatima pricas, pa vec si 4 godine na vlasti a u zemlji je sve gore i gore. Iz dana u dan. Secam se samo kako ste "cerecili" Djilasa/Djitlera po medijima, besomucno, divlje i bezobrazno. I na kraju nijedna optuzba, nijedan dokaz! A sada, zbog dva novinska clanka opste ludilo! Jadni ste vi i jadna je drzava koja pada u trans zbog Pinka, Kurira i Informera. To je poruka ovog Vaseg ludila!!!
    (srrrrrdjan, 1. decembar 2015 07:34)

    # Link komentara

  59. Radikali, odmorite nas bar jedan dan, molim vas. To bi bilo sjajno!
    (ivan, 1. decembar 2015 07:34)

    # Link komentara

  60. Čekaj pa kako Dragan J. Vučićević koji je kako AV kaže normalan novinar i pristojan čovek govori neistine? Vučiću hoće li on odgovarati za izazivanje nemira i laganja? A da, on je tvoj, dakle NEĆE!
     (Nenad, 1. decembar 2015 07:10)

    # Link komentara

  61. Vlada odlicno obavlja svoje duznosti,samo oni kojima to ne odgovara pokusavaju da je sruse.
    (Dragan, 1. decembar 2015 07:09)

    # Link komentara

  62. Mogu reci samo da mi pije vodu ono sto je rekao o subvencijama za poljoprivredu. Gledam onaj protest poljoprivrednika pre neki dan i vidim sve nove traktore. Glanc nove. Mada me plasi cinjenica da dodju stranci da obradjuju nasu zemlju ali pitam se da li je moguce da su nasi poljoprivrednici zaista takvi da uzimaju subvencije a da ne obradjuju svoju zemlju. Poznajuci svoj narod znam da se jede hleb bez motike kad god se moze
     (Ana, 1. decembar 2015 07:07)

    # Link komentara

  63. Najjače je bilo kad je rekao da će obići svaki WC u školama.
    (gfgh, 1. decembar 2015 07:03)

    # Link komentara

  64. vucic pokusava da smiri tenzije koje su pojedinci podigli...ne ide nam u prilog da se svadjamo izmedju sebe jedan smo narod.
    (marko, 1. decembar 2015 07:02)

    # Link komentara

  65. Ne mogu da verujem cime se sluze i koliko je narod slep i glup!
    (Mik, 1. decembar 2015 06:59)

    # Link komentara

  66. Kako ono reče? Da ga citiram: " Dragan J. Vučićević je normalan novinar i pristojan čovek! " Bože me sačuvaj !
     (Nenad, 1. decembar 2015 06:57)

    # Link komentara

  67. Синоћ је ртс оборио апсолутну већину гледаности - две беле лађе,једна репризна и једна директна заредом.
    (jeremija, 1. decembar 2015 06:51)

    # Link komentara

  68. Rekao čovek realno iskreno i otvoreno sta i kako je bilo...nema šta da se zameri
    (Zoran Jovanović, 1. decembar 2015 06:43)

    # Link komentara

  69. Hocemo napred da podignemo peivredu da mozemo da radimo da budemo zaposleni i da sa tim i bolje zivimo i to ne samo mi sad nego i nasa deca.Da nikada ne dodju u situaciju u koju smo mi pre dve godine dosli.
    (gavrancic, 1. decembar 2015 06:41)

    # Link komentara

  70. Uvek i u svakoj drzavi ima onih koji bi da naprave haos i promene nesto u svoju korist ali to nije moguce, jer pravda pobedjuje.
    (bela cokolada sa krispijem, 1. decembar 2015 06:40)

    # Link komentara

  71. Aleksandar Vucic ima veliku podrsku naroda!
    (Minja, 1. decembar 2015 06:39)

    # Link komentara

  72. Mnogi bi da se vrati stari sistem da bi mogli da peljese ovu zemlju.
    (kos lepi, 1. decembar 2015 06:39)

    # Link komentara

  73. Srbija je krenula put naprerka i mnogima je to na smetnji i kako ce se to oktareisati sve zavisi ko napise tekst u novinama.Ne moze se pobiti i cinjenica da mnogima Vucic smeta.
    (Milan, 1. decembar 2015 06:17)

    # Link komentara

  74. Dobro nije bilo drzavnog udara? Zasto ste dozvolili da se podigne onolika panika na osnovu jednog clanka u Kuriru? Podigli su je upravo Vasi ministri,Predsednik Republike i Vama naklonjena TV. Mogli ste da prekinete tu ludnicu. Ovako ste dopustili da citava Vlada ispadne luda,a ni Vi bas juce niste dobro izgledali....Uzbnili ste citavu naciju bez problema...
     (milan teodosic, 1. decembar 2015 05:40)

    # Link komentara

  75. procitah dobar deo smislenih komentara,sve su to ljudi koji razumeju,koji misle,ciji mozgovi nisu isprani...vecina,usudio bih se reci,ali ovde,na ovom portalu,koji nikako ne moze biti reprezent neukog naroda.Taj narod,okupljen znacajno vise no obicno,bludi oko prodavnice u selu,cucla flasu piva i beskrajno debatuje,vidno zabrinut za zivot i sudbinu Spasioca,prepricavajuci,pomalo stihijski,i kurir,i farmu i informer,kristijana,za koga bi neko neupucen pomislio da je visoka politicka licnost,taj narod sve to zvace,preziva i guta,to je jedino vazno,On to dobro zna,zna da je taj narod vecina kad se glasa i dok je tako bice On Spasioc.A tome se ne nazire kraj...
     (cnn, 1. decembar 2015 05:22)

    # Link komentara

  76. I ja sam Beogradjanin, rodjeni. Ma kako te nije sramota da kažeš da je Beograd čistiji, osvetljeniji ili nesto drugo. Rupa na sve strane, zelenilo se nemilice krči, nijedan kapitalni projekat, noću ne smeš nigde da ideš. A deficit manji, jeste, jer si otpustio hiljade ljudi iz Beograd puta, Ade Ciganlije, Zelenila, Sekretarijata... a to niko ne piše! A niko ne piše ni o zaposljavanju članova Sns u gradu i to masovnog! Video sam kako prethodna vlast Ds "krade" i mislio sam da ne može gore ali vi ste neverovatni!
     (Pavle, 1. decembar 2015 05:05)

    # Link komentara

  77. Svaka cast spasiocu iz snezne oluje!
    (Marko Petric, 1. decembar 2015 03:31)

    # Link komentara

  78. pa vasi iz snsa su rekli da se sprema drzavni udar. na kog se sada zaliti.
     (sasa, 1. decembar 2015 03:30)

    # Link komentara

  79. Mogu samo da pričaju i maštaju o državnom udaru, rušenju Vlade, Vučića ili koga već od toga neće biti ništa s' obzirom da njega ma koliko bio napadan narod podržava. Ova Vlada na čelu sa Vučićem ima rezultate i to je jedino bitno.
    (Samantino, 1. decembar 2015 03:21)

    # Link komentara

  80. A godine jedu skakavci....
    (Ik, 1. decembar 2015 03:20)

    # Link komentara

  81. Sveopsti politicki cirkus
    (St, 1. decembar 2015 03:16)

    # Link komentara

  82. Slažem se da nema ni snage ni volje. Odustali svi odavno. Samo se čeka da neko isključi svetlo.
    (Volje i snage nema, 1. decembar 2015 03:15)

    # Link komentara

  83. Zasto, ali zasto svaki put mora da kaze kako je bio najbolji student na Pravnom...? To vec izlazi van granica dobrog ukusa.
    (Zoki, 1. decembar 2015 03:06)

    # Link komentara

  84. Ove afere su lažirane kako bi narušile ugled vlade, bacile u senku ono što se radi, a građanima plasirane laži. Ali svaka istina se sazna, tako da im ni ovaj pokušaj nije uspeo.
    (Mira, 1. decembar 2015 03:01)

    # Link komentara

  85. Медији су тако пренели, нема никаквог државног удара, али да неко хоће да наруши углед владе, оспори сваки њен труд и рад, убрза изборе и грађанима унесе немир, тога има.
    (Ганац, 1. decembar 2015 02:43)

    # Link komentara

  86. @SADASAMJA
    Postovana gospodjo,meni je drago sto vi i neki ljudi u vasem okruzenju radite,i imate kakvu takvu sigurnost.Ali vecina ne radi.Ja radim za 250 eura u pekari,moj brat od strica student generacije Arhitektonskog fakulteta ne radi vec tri godine,jedna drugarica takodje izuzetan student sa mnostvom nagrada na takmicenjima ne radi,i planira da ide u Svicu da cisti,dok iz klase njih dvoje deca mama i tata sa velikim rokom studiranja i svim sesticama uveliko imaju poslice.Ima i oko mene nekih da rade za 200 ekija,ali vecina nema leba da jede,izdrzava ih npr. baba ili deda penzioner.Ako je ponekom dobro,a vecini nije, najsvetija ljudska duznost je uvideti da smo u gadnom problemu.No valja pricati da je blagostanje,a znamo propadamo,i da nam deca gladuju,da te dusa zaboli.Polupismeni ljudi ministri,masa njih zaposleno preko partije, bez osnovnih uslova,penzioneri rove po kontejnerima,ljudi skacu sa zgrada, nemaju nahraniti decu.Pogled moj u mom okruzenju je ubitacno jasan ,na moju zalost veliku.Da mi je samo zapaliti odavde,ovde nema ni postenih vlasti ni ljudske petlje za drugacije.
     (jakov, 1. decembar 2015 01:30)

    # Link komentara

  87. Gde su vam akcije svi su na slobodi!!!!
     (max%, 1. decembar 2015 01:23)

    # Link komentara

  88. Potrebno je samo mediji da se malo spuste na zemlju, pre svega mislim na kurir i informer, oni su smislili ove gluposti zarad licnog rejtinga uz podrsku opozicije.
    (kristina, 1. decembar 2015 01:23)

    # Link komentara

  89. Potpuno se slazem sa nekim komentarima a nisam bot. Potpisujem ,skupite 51% pa nesto pricajte. Sve zajedno da vas istresu iz gaca i necete imati 40% sa sve korumpiranim SPS-om...O cemu mi ovde pricamo o sacici koja moze da uzme vlasat, evo kazem vam ne moze, jer mi opet dajemo glas Vucicu i kome se ovde ne svidja siroko vam lepa kuca. Zapad jedva ceka nas, obozavaju nas... Meni je Rusija bliza a ne volim zapad, to jedino zameram Vucicu, sto zeli da sedi na dve stolice. Treba se prikloniti Rusiji koja zari i pali.
    (Ivana, 1. decembar 2015 01:17)

    # Link komentara

  90. Drzavni udar nije drzavni udar. Izbeglice ne nisu izbeglice. Evropa je, ne nije evropa. Ameraika ma ni amerika. Rusija ma ni rusija. Alfa toksin ma koji toksin. Stanovi nema stanova. Lichna karta nema lichne karte. Ja ne kontam ali stvarno ne kontam .....
    (cojans, 1. decembar 2015 01:07)

    # Link komentara

  91. TV program u sledećim par dana:
    Vučić, Farma, Indijska serija, Vučić, Parovi, Turska serija, Siniša Mali, Veliki brat, Vučić, Španska serija, izbacivanje Farma, prenos skupštine, pregled dana Parovi, Stefanović, Vesti, Farma, Vučić, Izbacivanje Farma, Parovi, Vučić, Toma Nikolić, Farma, Informer na tv Pink, Vučić.
    (Beogradjanin, 1. decembar 2015 01:02)

    # Link komentara

  92. Meni je Vucic skroz o-kej... Ozbiljan i predan covek.
    (junajted, 1. decembar 2015 00:53)

    # Link komentara

  93. Државног удара није било.
    Удар на џепове опљачканих грађана се наставља.
     (Goran Ivanković Gorki, 1. decembar 2015 00:52)

    # Link komentara

  94. I posle kažu:"Nema slobode medija"
    (Samba, 1. decembar 2015 00:45)

    # Link komentara

  95. Kad bi ovaj radio koliko brblja, mozda bi i bilo nekih pozitivnih rezultata.
    (Trla baba lan, 1. decembar 2015 00:41)

    # Link komentara

  96. Klasicno spinovanje javnosti.
    (1977, 1. decembar 2015 00:36)

    # Link komentara

  97. danas je poslednji dan u novembru.
    prosvetari nisu dobili onu milostinju od 7000 dinara,koja je trebalo da legne krajem novembra.
    hvala puno! obećanje nije održano!
     (Platon i ja,drugara dva..., 1. decembar 2015 00:34)

    # Link komentara

  98. Cuvajmo se braco Srbi dolara , krvav je to novac , nijedna zemlja sa njim nije izvela decu na pravi put ... Ovakvi pokusaji izazivanja nelagodnosti u nasoj zemlji nece proci ni ubuduce , ali ipak shvatite da pojedine sile zele Srbiju iz 90ih ...
    (Sreten, 1. decembar 2015 00:34)

    # Link komentara

  99. sto je toliko ljudi besno na vucica, nije valjda tih par procenata tolika razlika, i sta bi vi ocekivali da neko drugi izvede da je na njegovom mestu, kakvu magiju
    (rex, 1. decembar 2015 00:33)

    # Link komentara

  100. Uvek će postojati neko ko želi da sruši vlast, ali bitno je da idemo napred i da ne obraćamo pažnju na nebitne stvari
    (koole, 1. decembar 2015 00:27)

    # Link komentara

  101. (MilanPK, 30. novembar 2015 22:28)
    Da krenemo odpocetka. Navedi mi ijednu investiciju koja se ostvarila u Srbiji za poslednjih 3 godine a da nisu pozajmice, tj krediti od Arapa? Da pitamo za slucaj kradenih glasova? Jer je neko pitao za Tomine diplome i imovinu njegove supruge?
    Nigde nisam video kako posluje Zelezara i koliko je drzava para unela u istu firmu? Isto pitanje i za AirSerbia. Kao dobitak milion eud ali nisu platili aerodromske takse aerodromu NT i nisu prijavili pozajmicu drzave, koja je otpisana, u iznosu od stotinak miliona.
    BGD na vodi. Das za dzabe najbolje parce zemlje u Beogradu i o da trazis 30% od prodatih stanovai to u narednih 30 godina. Navedimi jedan most, skolu,bolnicu koja je otvorena za poslednjih 3godine. wImam jos sto kasti na ko to ove vlasti ali jok jer bi mogao da pisem do sutra.
    Za koga bi glasao sutra, za bilo koga drugog sem za njega. Pogledajte sta je Goran Jesic napravio sa opstinom Indjija, 80% najuspesnijih firmi u Srbiji je revistrovano u Indjiji. Moze da prodje i Dragan Markovic ali mnogo kopa oci njegovo kumstvo i ekstremno bogacenje za vreme rata.
     (nt, 1. decembar 2015 00:20)

    # Link komentara

  102. ja nisam bot, niti sam clan neke partije. ne mogu da razumem ovaj narod, niko nevalja. gosp. vucic daje maximum od sebe da dovede ovu zemlju u red. kako vas nije sramota da ga stalno blatite. sad povecava plate i penzije, samo zahvaljujuci njemu otvara se poglavlje u eu, grade se putevi, otvaraju fabrike, napokon postoji mogucnost i lecenja dece u inostranstvu.mozda je ministar gasic keramicar, ali odlicno radi svoj posao, gosp. vucin, cak nije ni osetio da mu je bezbednost ugrozena, zbog svoje zauzetosti saznao je to verovatno iz stampe. ko ovakvom coveku hoce da nanese zlo? kriminalci, su hvala bogu iza resetki, ko? zar on ima neprijatelja u zemlji, dok ga sa vani svi hvale i podrzavaju. nikada srbije nije imala ovoliko sanse da napreduje, manite se ljudi, radite i gledajte svoja posla. sve ce doci na svoje mesto sa ovim covekom na celu. Ziveo AV
    (roxi, 1. decembar 2015 00:20)

    # Link komentara

  103. Ја сам преспавао премијерову емисију и није ми жао.
     (banetu, 1. decembar 2015 00:16)

    # Link komentara

  104. Presmesno je cime se sluze ogorceni nocinarcici da bi ukaljali obraz Vucicu. Dokle god on ima ogromnu podršku naroda, ali ne aferama i lažima, vec svojim radom i zalaganjem, nema ni u od urušavanja države.
    (Coka, 1. decembar 2015 00:15)

    # Link komentara

  105. Ali mi se osećamo.
     (Pokojni Toza, 1. decembar 2015 00:15)

    # Link komentara

  106. Vučić ima podršku naroda koji ga je birao. Zato ga ne može niko oboriti.
    (Vb, 1. decembar 2015 00:14)

    # Link komentara

  107. Ljudi al za koga glasati na sledecim izborima kad svaki novi koji dodje na vlast ojadi nas na svaki moguci nacin...
     (idza, 1. decembar 2015 00:12)

    # Link komentara

  108. Ma kakav je ovo cirkus?
    (Aleksandar, 1. decembar 2015 00:11)

    # Link komentara

  109. Opozicija prvenstveno Ds je ljubomorna na vladu i premijera. Ovakve rezultate, za sve godine njihove vladavine oni nisu imali.
    (keder, 1. decembar 2015 00:09)

    # Link komentara

  110. Ovo je bilo neugodno i za gledanje, i za slusanje, od prve do poslednje sekunde. Nema se sta izdvojiti, od svega se kosa dize na glavi. Mozda, ipak, nesto sto je promaklo nezapazeno: Kinezi dolaze u Smederevo, jer je u njihovoj zemlji to zabranjena, prljava tehnologija. Vucic, mrtav hladan: "Sta me briga, to su njihovi problemi, vazno je da dodju"?!? Pa kad se za koju godinu ispostavi da su posledice bombardovanja bile mala maca...
     (biti normalan, 1. decembar 2015 00:08)

    # Link komentara

  111. Da li je Vucic svestan da njega svojim ponasanjem ne rusi CIA, vec Vucicevic i Mitrovic. Od onog sinoc na Pinku mi se povracalo.
     (as, 1. decembar 2015 00:04)

    # Link komentara

  112. I tako je mali Aleksandar opet završio dan spašavajući nas, našu otadžbinu i celu planetu..
    (rajko mitić, 1. decembar 2015 00:03)

    # Link komentara

  113. Heheh spanska serija..
    (Gradjanin opasnih namera, 1. decembar 2015 00:03)

    # Link komentara

  114. ma kakav drzavni udar, samo izmisljaju ne bi li sirili paniku
    (nikola, 1. decembar 2015 00:01)

    # Link komentara

  115. Vucicu ne trebaju cirkusi,jer je vec na vlasti! Za razliku od nekih koji mastaju da se opet popnu na tron Srbije.
    (Josephine7, 1. decembar 2015 00:01)

    # Link komentara

  116. Nadam se da ce narod pametnije glasati sledeci put! Ne znam da li ste smesniji ili jadniji.
    (Sanja, 1. decembar 2015 00:01)

    # Link komentara

  117. ...drzavni udar je obicna glupost koju je neko izmislio...strasno
    (ikii, 1. decembar 2015 00:01)

    # Link komentara

  118. Nešto se veliko sprema, kao i uvek, i sad je vreme iščekivanja. Naravno da priče o "državnom udaru" i sl. ne piju vodu, ali moralo se pokušati sa nečim. Pažljivo je praćena reakcija, narod se više iznervirao nego zabrinuo, i sad ajde da se to lepo što pre zaboravi. Osnove političkog manipulisanja i spinovanja, samo me kopka šta se to skriva iza ove fatamorgane
     (Niko i ništa, 1. decembar 2015 00:00)

    # Link komentara

  119. Коридор 10,крак ауто-пута према Цариброду/Димитровграду ,заобилази Сићевачку клисуру,не пролази кроз њу.На радост мештана села Сићева а на жалост премијера.
    (zauma, 1. decembar 2015 00:00)

    # Link komentara

  120. Naravno da se covek ne boji,kad ga lazno optuzuju,i pokusavaju da mu smeste nesto sa cim nema nikakve veze.
    (Ivana Mila, 30. novembar 2015 23:59)

    # Link komentara

  121. ...neki ljudi jednostavno provode vreme smisljajuci kako da isceniraju i obmanu javnost sa nekim glupostima
    (ikii, 30. novembar 2015 23:59)

    # Link komentara

  122. Neko se bas nameracio od tajkuna da urusi vladu, kakav drzavni udar, to je samo paravan za ono sto se ocigledno sprema
    (Becarusa, 30. novembar 2015 23:59)

    # Link komentara

  123. Mnogi iz sebi poznatih razloga , gubljenja pojedinih beneficija i dobiti koje su imali u prethodnom periodiu zele povratak na staro.Srbija im to nece dozvoliti.
    (Cipelica1, 30. novembar 2015 23:58)

    # Link komentara

  124. Ne bih želeo da analiziram, spekulišem itd. Medjutim pre neki dan je kadar vladajuće stranke nabrojavao strane investicije koje su privukli i kompanije koje su došle od kada su oni na vlasti. Prva na listi je bila jedna velika globalna kompanija, čija je kancelarija zvanično otvorena od strane tadašnjeg predsednika Borisa Tadića februara 2012 godine, znači 3 meseca pre izbora. Pametnom dosta.
     (Mr.XYZ, 30. novembar 2015 23:56)

    # Link komentara

  125. Svako normalan bi video da je to samo jedna izmisljena afera da bi imali o cemu usta da ispiraju....totalna laz...
    (ikii, 30. novembar 2015 23:56)

    # Link komentara

  126. Iako se svojski trudim da se zaštitim od medijskog trovanja, ipak mi je u poslednjih 10ak dana bespovratno sprzeno makar pola mozga... D.J.V-u zelim da narednih 100 godina provede na Golom Otoku, a ostali po zasluzi... Taman sam pomislio da nemamo vise kud vise da se zakopavamo, ali vidim da cemo jos malo prokopati do Kine...
    (Marko, 30. novembar 2015 23:55)

    # Link komentara

  127. Vucicu, legendo ne daj se....sigurno si nesto dobro namirisao cim se ovolika hajka digla na tebe!!! Samo napred
    (jovo, 30. novembar 2015 23:53)

    # Link komentara

  128. Država je jača od kriminalaca. I kriminalci ne vode državu, i neće je ni voditi, nego pošteni ljudi.
    (Realan1, 30. novembar 2015 23:53)

    # Link komentara

  129. Vidim da je vaša demokratska novina puna komentara protiv premijera i onih kojima se ismeva njegov rad pa isama država Srbija.Pitam se koju to temokratiju zastupate.No to ću ostaviti ekspertima da razreše. Kažem da u realnom životu kojim se ja krećem vidim novo zapošljene i to mlade ljude oko sebe,nije im neka velika plata,ali nije ni moja ,koji sada već mogu da uzmu karticu u banci i da planiraju porodicu.Sve druge velike stvari neću da pominjem,meni je kao majci ovo dovoljno ako to neko ne razume ili ne vidi problem je u njemu.
    (SADASAMJA, 30. novembar 2015 23:52)

    # Link komentara

  130. Vucica i Vladu na sve nacine pokusavaju da uruse kriminalci i tajkuni preko svih medija, jer su valjda shvatili da za njih ovde vise nema mesta. Konacno se stvari u Srbiji znatno poravljaju, krimosi iz veselih devedesetih su proslost. Svi bi nesto ovih dana da ruse kredibilitet premijera...demokrate, mediji, kriminalci!!! Ali ne da im se.......
    (Moma, 30. novembar 2015 23:52)

    # Link komentara

  131. Vucicevic danima vice na tv Pinku ,,Vucicu ubice te do petka,, prodje petak Vucic ziv. Posle toga ,, Vucicu ne idi u Kinu, budala si ako odes u Kinu,, Vucic otisao u Kinu i vratio se, opet nista. Danima se prica o drzavnom udaru i kako je premijer najugrozeniji u Srbiji. Pojavi se on i kaze da nema drzavnog udara i da se ne oseca ugrozeno. Ne znam da li da se smejem ili da placem.
    (Jole, 30. novembar 2015 23:51)

    # Link komentara

  132. Previše je čudnih stvari kada je u pitanju premijer Srbije i krajnje je vreme da se to reši
    (vladan, 30. novembar 2015 23:51)

    # Link komentara

  133. Bravo premijeru! Samo istraj do kraja!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (jolly roger, 30. novembar 2015 22:30)

    - zbog cega bravo???
    - sta da istera do kraja???
    Daj botu budi malo konkretniji jer ovo ni vodja ne moze da shvati sta si hteo da kazes. Nemoj da te pogleda preko onih naocara pa da ti se smrzne ruka dok pises ovakav komentar.
    (kondure, 30. novembar 2015 23:51)

    # Link komentara

  134. Vi se baš lepo zabavljate na račun ovog jadnog naroda, jel' da?

    Ako, ako, pojačajte tempo - nećete još dugo!

    Izbori!
    (kad su cvetale tikve, 30. novembar 2015 23:50)

    # Link komentara

  135. Prizeljkivanja i pokusaji da se vrate stari dani pljacki u Srbiji su propali.
    (Ilija, 30. novembar 2015 23:50)

    # Link komentara

  136. Lepo je to premijer rekao da Beograd na vodi dovodi do otvaranja radnih mesta u celoj Srbiji. E bas to hoce ova klika iz DS da urusi i onemoci da se u FAPu prave avionske komponente. Nema drzavnog udara ali je sad trebalo da se pojave investitori i kosmicke industrije i time omoguce da se izvoz malina poveca dva puta i time bi se izjednacili sa drugim proizvodjacima juneceg mesa iz regiona . Sve to treba da 2015 rezultira povecenjem penzija za 2% sto nije nikad bio slucaj kad su zuti bili na vlasti jer je zelezara radila sa jednom visokom peci a sada rade dve . Treba strpljenja a to nije lako jer predsednik ne ide u restoran i ako ide ide malo skoro nista
     (Botkica Botic, 30. novembar 2015 23:49)

    # Link komentara

  137. Svi znamo sta je drzavni udar, preziveli smo ih nekoliko i ucili o njima iz istorije u osnovnoj skoli.Ozde zaista nema elemenata drzavnog udara.Cak ni male destabilizacije.Vise se dize prasina po medijima nego sto se ista dogadja.
    (vaske, 30. novembar 2015 23:48)

    # Link komentara

  138. Dobro dok možemo samo da se šalimo na račun državnog udara.Da se dogodio stvarno, bilo bi svima prpa!
    (Sara S:-), 30. novembar 2015 23:47)

    # Link komentara

  139. Propali su pokusaji da se destabilizuje vlast u Srbiji.
    (Radenko, 30. novembar 2015 23:47)

    # Link komentara

  140. Otvaranje poglavlja 32 i 35 je priznaje Srbiji da je na pravom putu
    (zoki, 30. novembar 2015 23:47)

    # Link komentara

  141. Da nesto smrdi, smrdi. Samo imam utisak da premijer ne zeli da uznemirava javnost pa daje odmerene komentare.
    (sale, 30. novembar 2015 23:45)

    # Link komentara

  142. Човече божији,једини твој противник и твојиx лопужа из странке је народ!жалосно је само што ће тај народ опет на изборима бити преварен па ће гласати против тебе а не за неког.тако сте и дошли на власт,народ је гласао против тадића.па јеног јединог у животу нисам срео који је за тебе лепу реч рекао.о којиx 50% ти причаш?окупио си око себе партијско запошљену армију са којом мислиш да држиш власт!
    (СР, 30. novembar 2015 23:45)

    # Link komentara

  143. Covece dosadan si, nesposoban, govoris neistine, muljas, petljas, a prosecan glasac ti ima 8 zuba u glavi + botovi. Stalno neki izmisljeni medijski napadi na njega, a on non stop na tv-u. Opasnost, drzavni udar, kosovo, air srbija, bg na vodi... red tenzije, red lazi i tako pravimo sendvice da to narod guta, kad vec nemaju sta da jedu.
     (anti bot br. 58, 30. novembar 2015 23:45)

    # Link komentara

  144. brate smorio si više sa tim svojim hvalospevom.Kosa mi se diže na glavi kad vidim tebe i te tvoje sljampare.Molim te ne pojavljuj se jedno vreme,najbolje je da te neko vreme nevidjamo.Idi negde otputuj uzmi iz državne kase slobodno smo se brate skloni dobiću šećer od tebe.
     (djordje, 30. novembar 2015 23:45)

    # Link komentara

  145. Problem je taj sto svi koji fabrikuju afere i iznose lazi o premijeru stvaraju losu sliku u celom svetu o drzavi srbiji, a to jeste urusavanje vlade i njenog ugleda, a mi u stvari totalno suprotno, belezimo uspeh veci nego ikad, i na spoljnopolitickom planu i ekonomskom... Shvatam da im je cilj da sve dobro stave u drugi plan, jer im ne odgovara uspeh i premijera i napredak drzave jer su navikli na bahatost i javasluk, a toga je sve manje...
    (jasmina, 30. novembar 2015 23:44)

    # Link komentara

  146. Niti ima drzavnog udara,niti je bezbednost premijera ugrozena. Covek samo radi svoj posao i to na najbolji moguci nacin!!!
    (gitarista, 30. novembar 2015 23:42)

    # Link komentara

  147. Наравно да су све ово измишљотине и да нема никаквог државног удара. Подршка нашем премијеру!
    (БелиОрао, 30. novembar 2015 23:42)

    # Link komentara

  148. Hteli bi rušitelji da destabilizuju državu koju je iz pepela podigao ogroman trud i rad .
    (Dfinisanost, 30. novembar 2015 23:42)

    # Link komentara

  149. Nušić je bio bolji
    (neverni, 30. novembar 2015 23:41)

    # Link komentara

  150. cinjenica je da bi oni koji su godinama cerupali Srbiju bili zadovoljni svojim ucinkom,jer ovakve stvari oni prezentuju i oni su skloni njima,nije im rad bio jaca strana ali su zato na aferama apsolvirali.U ovom trenutku imamo veliki srecu sto je Vucic jak,hrabar i voljan da nastavi dalje svoj rad.
    (Novak, 30. novembar 2015 23:40)

    # Link komentara

  151. Ovo nije drzavni udar, vec udar na inteligenciju naroda.
    (Jasnovid, 30. novembar 2015 23:40)

    # Link komentara

  152. pokusavati mogu ali nemogu da uspeju,jer ova vlada cini sve sto je dobro za ovaj narod i drzavu..
    (boris mazibrada, 30. novembar 2015 23:39)

    # Link komentara

  153. Neki su imali u vidu da razore ovu vlast ali plan im se izjalovio i jos uvek svasta rade a to je opozicija i Rodic
    (Posejdon, 30. novembar 2015 23:38)

    # Link komentara

  154. Pokusali su da nam uruse Vladu, ali nije to bas bilo dobro procenjeno sa njihove strane... Drzava pokazala da je drzava!
    (Ancheta, 30. novembar 2015 23:37)

    # Link komentara

  155. Ja se osecam u Srbiji ugrozeno od kad sam se rodio, ali nikad ko sad.
     (dobar djak, 30. novembar 2015 23:36)

    # Link komentara

  156. o boze, sto dopadoste meni a ne vladi moga neprijatelja... smejao bih se i pomalo tesio mog neprijatelja da ne zasluzuje takvu vlast... ovako ste mi kamen oko vrata u hladnoj, uzburkanoj vodi....
     (qq, 30. novembar 2015 23:36)

    # Link komentara

  157. Svih ovih dana nisam komentarisao, prosto nisam mogao da verujem sta rade. Plus transfer blama zbog njih.
    Ali sad moram. Zato sto je ovo toliko jadno i bedno, cak mislim da je i botovima neprijatno... Ovako stoje stvari:
    - Cela prica je iskonstruisana od strane vlasti,
    - Odradjena je krajnje amaterski, mislim da je i Vucic toga svestan, pa namerno spusta loptu,
    - "Rat" Kurira i Informera, za koje svi znamo za koga rade, je nesto najgrotesknije sto sam video,
    - Ko god da planira drzavni udar, bilo gde u svetu, ne bi to radio preko likova kao sto je ovaj mucenik Kornica,
    - Sa Vucicevicem su totalno zeznuli, lik je ludji nego sto su ocekivali,
    - Predstava sa pripadnicima policije pod punom ratnom opremom, na konferenciji za stampu Stefanovica je isto bio autogol, mnogo bre providno,
    - Smehotresijada koja je juce trajala ceo dan na Pinku, a ciju histeriju nije ispratio cak ni RTS, bila je totalni promasaj.
    I mogao bih jos svasta da nabrojim. Ali, bilo je jasno Vucicu, na osnovu realcije drugih medija a i 90% Srbije, da su se mnoooogo zaigrali, a cilj totalno promasili.
    Samo jedno ne znam na kraju, cija je bila ideja. Vuciceva, "marketing politikologa" ili nekog treceg, tek-pored ovakvih njihovih poteza, opozicija nista ne mora da radi... Nek cekaju izbore kojih ce biti na prolece, ako SNS-u uopste ostane dosadasnja podrska glasaca, u sta vec sumnjam.
    Kako god, bar sam se smejao za vikend koliko nisam dugo, gledaju ovaj Teatar apsurda...
     (Sasa, 30. novembar 2015 23:35)

    # Link komentara

  158. Nista ne moze spreciti dalje napredovanje Srbije ka evropskom putu, niti premijera Vucica da sprovede sve reforme do kraja!!!! Bravoooo Vucicuuu
    (nikicalala, 30. novembar 2015 23:35)

    # Link komentara

  159. Koi crni državni udar ,ma umorni smo o toga, 25 godina smo u Srbiji imali non stop neka sr. ocu bre na pecanje .
     (borac, 30. novembar 2015 23:35)

    # Link komentara

  160. A dok je Kurir radio za tebe i najstrašnije pljuvao po tvojim političkim protivnicima onda su ti bili dobri...Treba ukinitu sudove, tužilaštva, advokate...i kupiti poligrafe i šta kaže poligraf to je to, to je presuda...Nekima koji lupateju gluposti o poligrafu, a završili su pravni fakultet treba oduzeti diplomu, jer znaju da poligrafsko testiranje nije dokaz na sudu, a uporno o poligrafu govore kao ,,najvažnijem dokaznom predmetu''. Da okrenemo stvari i da je DS na vlasti da li bi Vučić išao na poligraf? Pa ne bi, naravno...ceo ovaj cirkus vodi sns, oni non-stop zamajavaju nardo budalaštinama preko svojih klovnova, Vučićevića, Mitrovića i ekipe...Inače, Vučićev metod je da on glumi dobricu, a da svi oko njega vode hajku protiv neistomišljenika, pogledajte samo šta pišu i govore njegovi mediji, pogledajte samo šta sns piskara u saopštenjima...sve je to napreDNO...
    (Odlazite, sns prevaranti, 30. novembar 2015 23:31)

    # Link komentara

  161. Malo je ovde zatvora koliko bi trebalo da ih bude, malo se ovde cita knjiga koliko se citaju kurir i informer, malo je ovde pameti koliko ima gluposti, malo je ovde postenih koliko ima lopova i na kraju, malo se ovde koristi mozak jer je najlakse citati i gledati laka stiva, suditi iz procitanih tabloidskih naslova, pljuvati sve i svakoga bez razloga, zaviditi drugima a ne raditi na sebi itd itd ps. tajkune u tvorza
     (Zika Boljevci, 30. novembar 2015 23:31)

    # Link komentara

  162. За више од сат времена, колико је трајала емисија, Вучић ништа ново није рекао. На почетку, наравно, прича о свеопштем напретку и просперитету, као и увек. Друга тема - државни удар. Сви режимски медији, скоро сви министри, армија ботова итд. причају о државном удару, затим се појави њихов вођа и демантује их у секунди. Сад треба питати Д.Ј. Вучићевића ко то измишља афере, кад је он измислио целу причу о државном удару. Једини смисао целе приче је да се две недеље не размишља о беди и катастрофалној издајничкој и поданичкој политици ове владе.
    (antiglobalista, 30. novembar 2015 23:24)

    # Link komentara

  163. "Vučić je kazao da je Srbija jedina stabilna zemlja u okruženju i da će ostati stabilna i sigurna, a da to nekim zemljama smeta."
    A što su možda Hrvatska, Mađarska, Bugarska, Rumunjska nestabilne? po kojim to kriterijima, a sve članice EU i NATO-a.
    Ali to su sve izjave za domaću javnost.
     (mario, 30. novembar 2015 23:24)

    # Link komentara

  164. Ubedjena sam da brod kojim plovi Srbija, a koji za kormilara ima premijera Vucica ide dobrim pravcem koji i na dalje trebamo slediti.
    (SofijaS, 30. novembar 2015 23:23)

    # Link komentara

  165. Premijer je uspeo za kratko vreme da vrati ugled i postovanje zemlje, postajemo ozbiljna i uredjena drzava, izgleda da mnogima koji su se bogatili na racun ove zemlje to jako smeta.
    (Eleonora, 30. novembar 2015 23:22)

    # Link komentara

  166. Realno gledano, da bi neko pokusao da ga srusi mora da bude pametniji i pravedniji od Vucica i da narod bude uz njega. Takvog na politickoj sceni nema ni blizu, tako da nista od toga.
    (Ezio, 30. novembar 2015 23:20)

    # Link komentara

  167. Odoh ja u Džibuti, nema leba ovde.
    (Wutra, 30. novembar 2015 23:18)

    # Link komentara

  168. Naravno da nece biti drzavnog udara! Ova vlada zna sta radi!
    (saki, 30. novembar 2015 23:16)

    # Link komentara

  169. Ja verujem Vucicu kad kaze da se ne oseca ugrozeno. To je kristalno jasno. Narod je taj koji se oseca ugrozenim. Taj osecaj traje odavno i sve je intenzivniji.
    (Nikodije IV, 30. novembar 2015 23:16)

    # Link komentara

  170. Premijer je rekao da su sintagmu "državni udar" sročili novinari i da on misli da nisu u pravu.
    (Ivan, 30. novembar 2015 23:15)

    # Link komentara

  171. Svako ko se boji poligrafa boji se i istine. Premijer nema cega da se boji, posto za raziku od onih koji ga optuzuju, nije umesan u protivpravne delatnosti.
    (Markec 78, 30. novembar 2015 23:14)

    # Link komentara

  172. Svaku reč treba odmeriti i tek onda iskazati.Olako "prosuti" nešto neprovereno može izazvati razne posledice.
    (Milosija, 30. novembar 2015 23:12)

    # Link komentara

  173. Vučiću, rezultati tvog rada su vidljivi i obzirom na geopolitičku situaciju oni su i više nego zadovoljavajući... Lično ti zameram Vučićevića, Informer, botove i medijsku kampanju koja mnogo iritira i koja kod normalnog naroda anulira sve one dobre stvari koje je ova Vlada uradila za narod i državu... Na internetu su komentari botova odavno prepoznatljivi, a komentari svih ostalih su usmereni protiv tebe, što znači da u populaciji koja koristi Internet, a nije deo plaćene armije komentatora, tvoj rejting je ispod 10%... Dozvoliš li Vučićeviću da te i dalje "brani" rejting u narodu će ti biti poput onog kojeg imaš na društvenim mrežama...
    (Milos Nejaki, 30. novembar 2015 23:12)

    # Link komentara

  174. Vucic je meta onih koji zele da Srbiju ponovo naprave zemljom tajkuna i kriminalaca, onih kojima ne odgovara jaka i stabilna Srbija.
    (Marijeta, 30. novembar 2015 23:11)

    # Link komentara

  175. Apsolutno podržavam stav da se o ovome prekine svaka diskusija i da se nastavi sa radom kao da se ništa nije desilo. Nadležni organi su tu da rade svoj deo posla pa ih treba pustiti da to odrade u miru.
    (Buntovnik DM, 30. novembar 2015 23:10)

    # Link komentara

  176. Sad tvrdi da nije bilo udara i da se oseca bezdedno kad je video da su svi slobodni mediji u Srbiji iskulirali onaj jucerasnji cirkus. Samo Zeljkova seljovizija imala vanredni program sa dramaticnim spicama, kao da je poceo rat.
     (Ardbeg, 30. novembar 2015 23:10)

    # Link komentara

  177. MOgu samo da izmisljaju afere i pokusavaju da sruse vladu. Kriminalcima i tajkunima ne treba vlada koja se bori protiv istih.
    (Vasa, 30. novembar 2015 23:09)

    # Link komentara

  178. Kakav drzavni udar, to su ciste gluposti..
    (gaga, 30. novembar 2015 23:09)

    # Link komentara

  179. Podrška Premijeru iako je izjavio da nema državnog udara. On je svakako zaslužio da ga zaštite državni organi.
    (nina, 30. novembar 2015 22:28) Rekao je da plate nikada nisu bile vece. Meni je smanjio platu(opet ja sam valjda deo tog drzavnog sektora).Nemam jednog jedinog prijatelja koji radi kod privatnika i kojem je plata ove godine povecana.Na cije plate je on onda mislio?Kolika je plata zene koja moze sebi da priusti da slavu proslavlja u Hajatu? 1000 eura? Nece biti. Mozda sam ja demagog,mozda sam glupi vatrogasac,ali stoji i da je veceras Vucic slagao jedno 50 puta a da nije ni trepnuo!
    (Vidji, 30. novembar 2015 23:07)

    # Link komentara

  180. Kad se kritikuje Vucic to je drzavni udar,ali taj isti gospodin je zaboravio sta je govorio 2003 pre ubistva premijera Djindjica,kad se toliko bori da niko ne blati njegov lik i delo zasto je to radio DJilsu i to uz mnogo gore i teze reci.Odgovor se sam namece zato sto zna da su i pokojni DJindjic i Djilas za njega gospoda i da nikada nece biti njima ni do kolena.
    (Secanja, 30. novembar 2015 23:06)

    # Link komentara

  181. Oni kojima smeta premijer i koji su protiv sadasnje vlasti, plasiraju ovakve izjave i neuspesno pokusavaju da uruse Vladu Srbije.
    (Markezzzz, 30. novembar 2015 23:05)

    # Link komentara

  182. Hoce li odgovarati Vucicevic za sirenje panike putem medija?
    (Nece naravno, 30. novembar 2015 23:04)

    # Link komentara

  183. Nije bilo državnog udara ali je bilo organizovanog napada na premijera i pokušaj obaranja njegovog kredibiliteta
    (Lakic, 30. novembar 2015 23:04)

    # Link komentara

  184. Kakav je ovo Čovek! Svaka čast, kapa dole, svaka čast za svaki potez, za svaku reč, za entuzijazam, za veru, za rad, za red... Svaka čast za hrabrost i za svaku donetu odluku i za način na koji se bori za nas... Ma za sve...
    (Milana, 30. novembar 2015 23:03)

    # Link komentara

  185. Gašić: Vučić najugroženiji, vojska će ga sačuvati
    Premijer Aleksandar Vučić je prema procenama bezbednosnih službi najugroženija ličnost, a Vojska Srbije je apsolutno spremna da ga sačuva, kaže Bratislav Gašić.

    LJUDI JEL VI MISLITE DA SMO BLESAVI???…?? '
    (DOKLE VIŠE, 30. novembar 2015 23:03)

    # Link komentara

  186. nisam glasao za Vas.ali to nema nikave veza da sam oponent Vašeg rada.
    i te kako sve pratim iako sam jedinka koja osim što je posvećana svom poslu,
    radujem se svakom novom radnom mestu,svakoj novoj investiciji i to je prevashodni zadatka Vašeg rada i ljudi oko Vas.
    ovo juče nisam nisam gledao ni slušao jer me dnevno političke gluposti neinteresuju.
    danas sam obilazeći firme sa kojima radim naišao na zaprepašćenje našeg običnog poslovnog naroda''da li si gledao ono juče na Pinku i na šta ono liči''
    ''ne nisam gledao''
    njihov odgovor je''ono su mu smestili oni koji su ga i doveli na Pink''
    a to su g.Vučićević i g.Željko Mitrović
    do kada više ta pinkovska debeovska blamaža nacije.
    ne ćini li Vam se da su upravo njih dvojca opsanost za Vas i da je u njima podla pozadina jučerašnjeg ludila kojem se čude i nepismeni.
    (miroslav, 30. novembar 2015 23:02)

    # Link komentara

  187. Postoje bezuspesni pokusaji kriminalaca da destabilizuju Vladu koja vodi odgovornu politiku i vodi drzavu na pravi put, za razliku od prethodnika!
    (ninacurafina, 30. novembar 2015 23:02)

    # Link komentara

  188. Izdvojio bih samo jednu u nizu stvari koje je A.V. veceras rekao a zbog koje bi u svakoj normalnoj drzavi snosio posledice...
    On je veceras izneo informacije o tome sta je onaj lik, Kornic, sto ga je tuzio, rekao na ispitivanju u policiji, tipa odmah je vikao kako nece na poligraf...da li se seca dana i meseca ili ne i tome slicno...
    Pitanje - Odakle njemu te informacije???? Zar on nije tuzena strana u tom postupku (ne ulazim u to o kakvom postupku je rec)??? Dakle njemu su prosledjene informacije kao tuzenom o tome sta je lik koji je ovde tuzilac rekao na ispitivanju u policiji. Ej, pa jel to nekome ovde noramlno? A puna mu usta pravne drzave...
    Naravno botovi mogu slobodno po minusima... 3 2 1....
    (Srdjan, 30. novembar 2015 23:00)

    # Link komentara

  189. Sada bi prebalo da prestanu sa lažima da je Zorana ta koja urušava SNS.
    (Direktno, 30. novembar 2015 23:00)

    # Link komentara

  190. kakva god da je definicija napada na premijera i vladu jasno je da iza svega stoji zla namera, od koje Srbija nema koristi, naprotiv...
    (joca, 30. novembar 2015 22:58)

    # Link komentara

  191. Slazem se da nije drzavni udar, medjutim radi se o ozbiljnom narusavanju ugleda Srbije. Vreme je da drzava pokaze da je jaca od kriminalaca...
    (Mirko, 30. novembar 2015 22:55)

    # Link komentara

  192. Kada citam ove komentare podrske Vucicu uvek se setim Bele ladje jafa Sojic gostuj u emisiji, a Spic i druzina sa pumpe salju poruke podrske :) Sojicu care, Sojicu kralju... Defunitivno je bolje i bolje sr zivi, nego u Severnoj Koreji.
     (djivac, 30. novembar 2015 22:45)

    # Link komentara

  193. "Govorim o marifetlucima vrha DS-a, Bogićevića, Rodića i Bjelopetrovića"

    Šta su to 'marifetluci'"? Ako postoji sumnja da su gore pomenuti prekršili zakon, zašto nisu privedeni, pozvani na razgovor, šta god?
    Prvo dizanje panike o državnom udaru, pa dizanje uzbune o ugroženosti premijera, pa poligrafsko testiranje. wtf?
    (dejan, 30. novembar 2015 22:42)

    # Link komentara

  194. To je neko lupio drzavni udar i sad svi drzavni udar pa drzavni udar.
    (Miroslav Maki, 30. novembar 2015 22:41)

    # Link komentara

  195. Botovske novine poput 'kurira' pokusavaju da uruse ugled premijera i vlade, jad i cemer !
    (Rasa, 30. novembar 2015 22:40)

    # Link komentara

  196. A ne mogu više, majke mi.
    Daj, stavite neko upozorenje pre nego puštate njega na tv...stvarno mi nije dobro više....
     (Pedu, 30. novembar 2015 22:39)

    # Link komentara

  197. -- da li vas Amerika ruši?
    -- Kirbi je moj dobar poznanik.

    i tako se završio odgovor o famoznom rušenju. ni da ni ne, ništa. novinarka krenu na duga pitanja sa sličnim odgovorima. mlako insistiranje na odgovorima i agresivno ništa.
    (tako nekako, 30. novembar 2015 22:39)

    # Link komentara

  198. Ako ste maksimalno posveceni svom radu, ako se svakodnevno zalazete za bolji zivot u Srbiji, cene vas u svetu, voli vas i podrzava preko 50% gradjana Srbije... onda nemate razloga za bilo kakav strah.
    (tajno moja, 30. novembar 2015 22:38)

    # Link komentara

  199. Realna situacija u zemlji,dosta problema i kad neko hoce da ih popravi,ne daju mu,znaci stvarno smo sljam od ljudi
    (Magdalena, 30. novembar 2015 22:38)

    # Link komentara

  200. Prema srpskim, pravoslavnim običajima, žena na glavi treba da nosi maramu ali ne i hidzab! Dovoljno bi bila da je Maja pokrila glavu s maramom!
     (Milan, 30. novembar 2015 22:38)

    # Link komentara

  201. Važno je da se očuva mir i stabilnost, i da se nastave ekonomske reforme. A premijer za svaki slučaj neka dobije dodatno obezbeđenje. Da ne rizikujemo.
    (Nedeljko, 30. novembar 2015 22:36)

    # Link komentara

  202. Državni udar nije kad se vlast promeni izborima! Takođe, no državni udar nije kada se potencira na nečemu što vlast briše tragove!
     (Milan, 30. novembar 2015 22:36)

    # Link komentara

  203. jedanipo sat priče....prazne..
    (Pera Ložač, 30. novembar 2015 22:35)

    # Link komentara

  204. Kakva farsa u poslednjih nedelju dana. Pocelo je, naravno, ratom Kurira i Informera, pa sada ovaj državni udar. Ja se zaista brinem za svakog ko veruje u ove budalaštine.
    (sinisa33, 30. novembar 2015 22:35)

    # Link komentara

  205. Oni koji od sebe prave cirkus, nastoje da i od drzave naprave takodje cirkus. Medjutim ne uspeva im, i Premijer i cela Vlada stoje uspravno i slozno posle svakog njihovog polisaja.
    (janko, 30. novembar 2015 22:35)

    # Link komentara

  206. A mi smo svi veverice kao tvoji botovi!
    (Djuka, 30. novembar 2015 22:35)

    # Link komentara

  207. Ocigledno je da se Vucic ne bavi ne bitnim stvarima.
    (Ivona, 30. novembar 2015 22:35)

    # Link komentara

  208. Ok, super. Ali što u terminu mog omiljenog kviza? Mogao je umesto Šojića, tematika je ista.
     (tale, 30. novembar 2015 22:34)

    # Link komentara

  209. Vučić se itekako trudi da nešto napravi od ove zemlje, a narod će reći svoje, kad za to dodje vreme.
    (Supermen, 30. novembar 2015 22:32)

    # Link komentara

  210. Mene ljudi sramota bilo da gledam doticnu emisiju.
     (zlatiborac, 30. novembar 2015 22:32)

    # Link komentara

  211. Jasno je da je ovo pokusaj destabilizacije drzave, kako god se to drugacije zvalo... Moramo stati i braniti postenu Srbiju od manipulatora i prevaranata...
    (jovance, 30. novembar 2015 22:32)

    # Link komentara

  212. Ako je neko protiv kriminala i bori se protiv istog, to je premijer, i svako povezivanje premijera sa kriminalom je ocigledna neistina.
    (Nikola, 30. novembar 2015 22:32)

    # Link komentara

  213. Ako je neko protiv kriminala i bori se protiv istog, to je premijer, i svako povezivanje premijera sa kriminalom je ocigledna neistina.
    (Nikola, 30. novembar 2015 22:31)

    # Link komentara

  214. Da li je moguće da je ovo bilo na tv-u?? Srbija briše granice između stvarnosti i parodije. Fuj!
     (Skj, 30. novembar 2015 22:31)

    # Link komentara

  215. Bravo premijeru! Samo istraj do kraja!
     (jolly roger, 30. novembar 2015 22:30)

    # Link komentara

  216. Zna se sta je drzavni udar.Ovo sto se dogadjalo ovih dana je samo sarena laza i budalastina dokonih ljudi.
    (da, 30. novembar 2015 22:30)

    # Link komentara

  217. sasa radulovic do pobede!!
     (Mrtvac, 30. novembar 2015 22:30)

    # Link komentara

  218. Nema državnog udara, premijer nije ugrožen. Ko će onda odgovarati za širenje panike? Gaši?
     (buđav sendvič, 30. novembar 2015 22:29)

    # Link komentara

  219. Vucic je na RTS-u sve lepo objasnio, ubio je covek sve demagoge cinjenicama.
    (Bata29, 30. novembar 2015 22:28)

    # Link komentara

  220. Podrška Premijeru iako je izjavio da nema državnog udara. On je svakako zaslužio da ga zaštite državni organi.
    (nina, 30. novembar 2015 22:28)

    # Link komentara

  221. Opet cu da glasam za Vucica jer boljeg nemamo.Nisam ni clan SNS ni bilo ciji bot,ali DS,razni Pajtici,Tadici,Jovanovici ? Pa ni u ludilu nebi glasao za takve spodobe.Sa Vucicem se ne slazem oko politike Kosova i EU,jer sam za Rusiju,ali sto se svega ostalog tice potpuno je upravu.A vi koji ste protiv Vucica obrazlozite razloge zasto ste protiv i recite za koga bi vi glasali i zasto ?
    (MilanPK, 30. novembar 2015 22:28)

    # Link komentara

  222. Udara nije bilo, ali definitivno neko zeli da poljulja sve sto je do sada uradjeno.
    (Selena, 30. novembar 2015 22:28)

    # Link komentara

  223. Nakon svih godina propadanja Srbije od Miloševića preko Đinđića,Koštunice i Tadića došli smo u fazu najtežeg moralnog pada Srbije.SNS i Vučić su od Srbije i naroda napravili parove,farmu i sve ostale bljuvotine zajedno.Više nema šta da ukradu pa sada prave projekte preko kojih kradu, tobože izgrađuju Srbiju.Prodali su nas bankama,osiguravajućim društvima i tajkunima.Svoj nivo žele da nametnu nama u maniru "pa nije valjda da više verujete svojim očima nego nama".Iz budalaštine u budalaštinu idu vadeći se iz prethodne budalaštine.Naravno da to podržavaju i amerikanci i nemci i svi ostali jer je to u maniru "napravićemo od stanovnika države debile a posle toga je sa njima lako".Samo mi nije jasno zašto se ćuti i zašto stanovnici na ovo ne reaguju svim demokratskim sredstvima...da li je moguće da dozvoljavamo da toliko propadnemo da ni dizalicom neče moći da nas izvuku ???
    (PredragNBg, 30. novembar 2015 22:27)

    # Link komentara

  224. Zašto neko kao što je Vučić treba da se plaši nekog,pokazao je i nama i celo svetu da je ispravan,pravičan i pošten,a druga je priča što smeta krimosima jer je očistio ološ.
    (živko, 30. novembar 2015 22:25)

    # Link komentara

  225. Полиција ће утврдити одговорност људи који су плански и систематски покушавали да створе хаос. Шта би било да су стварно успели у својим намерама. Јел би променило околности на боље.
    (Матеја, 30. novembar 2015 22:22)

    # Link komentara

  226. Francuska sobarica
    (dejan, 30. novembar 2015 22:22)

    # Link komentara

  227. Cinjenica je da su se cudne stvari dogadjale u poslednje vreme. Iskreno se nadam da ce pojacati obezbedjenje i da ce svim snagama nastaviti da radi na tome da Srbija postane jaka i prosperitetna drzava.
    (Milan, 30. novembar 2015 22:21)

    # Link komentara

  228. Vucic je neko ko se bori protiv tajkuna i kriminalaca koji ovoj zemlji zele zlo, smatram da je to najvaznija stvar za nas a ne ovi natpisi!
    (ica, 30. novembar 2015 22:21)

    # Link komentara

  229. Vučićeviću treba neko da kaže da ne viče stalno "vuk", a Vučić je potpuno u pravu ovo je orkestrirano spolja, nije u pitanju samo napad iznutra. Nekom je zasmetao napredak Srbije i sređivanje stanja u Srbiji.
    (Nele 01, 30. novembar 2015 22:21)

    # Link komentara

  230. Doba kriminala i tajuna više ne postoji i nikada više neće postojati,Srbija je nikad zdravija zemlja.
    (aley, 30. novembar 2015 22:20)

    # Link komentara

  231. pa kako nije kad DJV kaze da je bio udar,mislim drzavni
     (dragan, 30. novembar 2015 22:20)

    # Link komentara

  232. Reketiranja više neće biti,ta vremena su prošla.
    (Aleksandra, 30. novembar 2015 22:19)

    # Link komentara

  233. Drzavni udar je rekao jedan covek dok su drugi nastavili da rade svoj posao za ovu drzavu, kako bi sto vise napredovala poput Vucica
    (cira, 30. novembar 2015 22:19)

    # Link komentara

  234. @ "Ne osećam se ugroženo. Ima pokušaja da se uruše kapaciteti vlade i to je nešto što je permanentno", istakao je premijer.

    Pa u svakoj demokratskoj uredjenoj drzavi se strana koja ne misli isto kao vlast bori da urusi vladu.

    Da li to niko u Srbiji ne sme ni da pokusa da urusi aktuelnu vladu, politickom i svakom drugom borbom, a da u tim pokusajima ne prelazi granicu zakona.

    Pa cemu onda parlament, opozicija, cemu izbori, cemu pluralizam misljenja, sloboda govora, sloboda stampe, pravo na kriticko i drugacije poimanje vodjenja drzave, itd.itd.itd.
    (tutin, 30. novembar 2015 22:19)

    # Link komentara

  235. Vazno je da su se se sve institucije pokazale kao jedinstvene i cela Vlada je stala uz Vucica nista je nije uzdrmalo!
    (Vesna, 30. novembar 2015 22:18)

    # Link komentara

  236. Ala smo naivni - JEDAN NOVINAR?!
    (Del Boy, 30. novembar 2015 22:13)

    # Link komentara

  237. Pa sta ce sada Dragan J.Vucicevic! A neeeeeeee! :( :( :(
     (Djordje Cvarkov, 30. novembar 2015 22:13)

    # Link komentara

  238. Ovde postoji permanentna namera da se od Srbije pravi pozorisna predstava gde je car go a narod gladan...

    Svakih 3 meseca drzavni udari, krizne situacije, destabilizacije drzave, itd, pa to nema ni u TV serijama...

    Ajde sad botovi SNS pesadinci, udrite po minusevima, treba partijsko radno mesto da se zaradi!
     (Ivica Toronto, 30. novembar 2015 22:12)

    # Link komentara

  239. Pa ovaj bi i poligraf pokvario!
    (Objavite mi komentar, imajte srca, ne mogu visee..., 30. novembar 2015 22:10)

    # Link komentara

  240. Pa dobro sada da li je bilo drzavnog udara ili nije izgoreh od iscekivanja?
     (Herr Wolf, 30. novembar 2015 22:10)

    # Link komentara

  241. To nam je svima jasno, da se Vlada Srbije na sve načine pokušava urušiti.
    (Atila, 30. novembar 2015 22:10)

    # Link komentara

  242. Sramni napadi preko medija moraju da prestanu jednom zauvek. Svako mora da stoji iza svoje reci i da za iste odgovara ukoliko se pokaze da su laz...
    (perica, 30. novembar 2015 22:05)

    # Link komentara

  243. Vladu pokusavaju da sruse kriminalci koji su shvatili da za njih ovde vise nema mesta, pa traze izlaz ruseci kredibilitet premijera...
    (Jovan, 30. novembar 2015 22:03)

    # Link komentara

  244. Na sve načine preko medija se pokušava urušiti Vlada Srbije,ali bezuspešno!
    (Jelena, 30. novembar 2015 22:02)

    # Link komentara

  245. Ouuuuu!!!Kakva korpa,pedala...Pa sta ce sad Vucicevic!?Ne,ja ne mogu ovo da izdrzim!Kad je sledeca epizoda!?
     (Dragan, 30. novembar 2015 22:02)

    # Link komentara

  246. mislim da je demagog ali da se trudi da nesto napravi...treba mu dati jos malo sansi a do izbora svako ce prema sebi videti gde je i za koga ce glasati.
     (andrijano, 30. novembar 2015 22:01)

    # Link komentara

  247. Doživećete vi "državni udar" na sledećim izborima. Jedva čekam da vas narod pošalje u političku istoriju.
    (Predrag, 30. novembar 2015 21:59)

    # Link komentara

  248. Vazno je da se kapaciteti vlade ne uruse, ali svakako Vucic nije plasljiv.Vaznija mu je rec naroda, nego necije pretnje.
    (Srpkinja, 30. novembar 2015 21:59)

    # Link komentara

  249. Jel bi mogli barem nedeljom da budemo postedjeni AV pozorista? Neradan je dan, mi bi da se malo odmorimo sa porodicama pred predstojecu radnu nedelju. Bilo bi lepo ako bi AV i njegove lutke odabrale radni dan za politicko pozoriste.
    (mala molba za delivery unit, 30. novembar 2015 21:59)

    # Link komentara

  250. Vucic je 4 god na vlasti, svaki dan je po 10 puta u medijima, a ni jedan tajkun nije uhapsen, nijedna pljackaska privatizacija nije resena. Narod se mrcvari porezima i nametima, dok Vucic prica kako nam sve bolje ide!?
     (Konsterniran, 30. novembar 2015 21:58)

    # Link komentara

  251. Svedoci smo sta se svi cini i na sta su pojedinci i organizovane grupe spremne da se srusi ova Vlada odnosno sve su to direktni i indirektni udari na premijera.
    (Marta, 30. novembar 2015 21:58)

    # Link komentara

  252. Свака ти част, Вучићу!
     (За_Боље_И_Нисмо, 30. novembar 2015 21:58)

    # Link komentara

  253. Sve je to skretanje sa drugih mnogo vaznijih stvari,npr.ekonomskih!!
     (deksa87, 30. novembar 2015 21:57)

    # Link komentara

  254. Ma kako te nije sramota? Tvoji ministri juce ne ispustaju ti rec iz usta, pogotovo Nesa Slina! Da, Nesa Slina, objavite slobodno!
     (Sasa, 30. novembar 2015 21:55)

    # Link komentara

  255. Pa kako novinarom kad redom izlaze keramicar i doktor Nebojša da pričaju u tom kontekstu...?
     (Dzole, 30. novembar 2015 21:55)

    # Link komentara

  256. I jeste novinar Vucicevic tako rekao, a premijer to nije izgovorio
    (sveta, 30. novembar 2015 21:54)

    # Link komentara

  257. Dosadan si vise
     (amg, 30. novembar 2015 21:54)

    # Link komentara

  258. Nije pravedno sto se Vucicu pakuje lansiranje price o nekakvom famoznom drzavnom udaru, a istina je da on nema veze sa tim.
    (LJILJA, 30. novembar 2015 21:54)

    # Link komentara

  259. Ма човек је људина, значи погазио их је све...ко гледа РТС има шта паметно и да чује...
    (Gagas, 30. novembar 2015 21:53)

    # Link komentara

  260. Državni udar o sprud apsurda.
     (Glupan, 30. novembar 2015 21:53)

    # Link komentara