Rusija: Nek dođu SAD, da vidimo ko je bolji

Moskva -- Zamenik ruskog ministra odbrane Anatolij Antonov izjavio je da se nada da će se kolege sa Zapada i SAD priključiti prvim Međunarodnim vojnim igrama.

Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. A sudije su Djenaro Olivijeri i Gvido Pankaldi.
    (igre bez granica, 31. jul 2015 10:36)

    # Link komentara

  2. Vesele komunjare jos zive u vremenu parada i radnickih sportskih igara!
    (raxi, 31. jul 2015 09:43)

    # Link komentara

  3. Rusi postali i vickasti sada? Kakva Amerika, budite srecni ako "pobede" kinesku vojsku....
    (mrmotVazi, 31. jul 2015 09:22)

    # Link komentara

  4. Tako je i Milošević govorio.
    (dido, 31. jul 2015 09:20)

    # Link komentara

  5. Evo vesti o tome ko moze a ko ne moze da napravi kvantni procesor.

    [link]

    Russian scientists develop prototype quantum processor
    According to TASS, they have developed a prototype quantum processor operating at a room temperature
    Source: Marchmont News
    Feb 13, 2015

    Voleo bih kada bi taj kvantni procesor dobio neki naziv, kao sto to rade Ameri. Meni bi se svideo npr. naziv BALALAJKA.
    (srba, 31. jul 2015 09:08)

    # Link komentara

  6. Ja samo cekam kada ce se medjusobno pozvati da uporedjuju duzinu! A realno i to ima vise smisla od ovih budalastina na nivou "moj tata je jaci od tvog"...
    (opusteno, 31. jul 2015 08:52)

    # Link komentara

  7. U krasnom smo drustvu.
    (misko, 31. jul 2015 08:50)

    # Link komentara

  8. Pa mi stvarno idemo gde god nam oni kazu.
    (nik, 31. jul 2015 08:33)

    # Link komentara

  9. @sta konkretno to znaci?
    Pa jeste, imale bi USA i vise od 6500 vojnih helikoptera (od ukupno 8500 na planeti), da nisu nekoliko njih morali da bace u more sa jednog od tih 10 nosaca, kad su ono glavom bez obzira bjezali iz Vijetnama. Ima se, moze se. :-)
    (Boske, 31. jul 2015 08:24)

    # Link komentara

  10. Međunarodne ratne igre?!
    Zabava za odrasle koji su još uvek deca.
    (bobo mk, 31. jul 2015 08:23)

    # Link komentara

  11. Nije ovo holivud pa da strasni anerikanci glume silu... za ovo su potrebni orasi.
    (vexile, 31. jul 2015 06:58)

    # Link komentara

  12. Svi vi koji toliko hvalite Rusiju ja vas pozivam da odete i zivite tamo
    (Dejan, 31. jul 2015 06:25)

    # Link komentara

  13. Stavi na covjeka uniformu,tako ces nabolje vidjet koliko moze bit glup
    (blokada mozga, 31. jul 2015 05:57)

    # Link komentara

  14. Čitajući komentare ja sam skapirao da smo mi u stvari nacija vojnih analitičara.
    (herald, 31. jul 2015 05:21)

    # Link komentara

  15. Ruska armata nije najskuplji tenk nego najnovije generacije a na paradi su bili prototipovi tih tenkova. Bez opreme. Goli
    (Sisam vesla, dokon sam., 31. jul 2015 02:15)

    # Link komentara

  16. Nece Ameri da se igraju sa boranijom, razvalice ih kad bude trebalo.
    (Rusija number 180 in the world, 31. jul 2015 01:26)

    # Link komentara

  17. @(neutralni felsh, 30. jul 2015 23:56)

    Eto vidite, znači, nije uvek tehnološka superiornost ono što odlučuje. To je bila poenta mog komentara. Od tehnološki a i taktički superiornijih Nemaca u 2 Sv. Ratu preko Vijetnama, Avganistana pa opet Avganistana, motivisanost boraca i komandni kadar su presudni. Džaba Stealth, C3 i ostale fenserice. Na to se pale samo klinje, nije da škodi ali nije presudno. Evo još jednog primera: Hezbolah. Iako Izrael ima jednu od najboljih armija na svetu u svakom pogledu, poslednji put se nisu dobro proveli.
    (iggy, 31. jul 2015 00:20)

    # Link komentara

  18. Dajte Nato da se igramo,igramo,igramooo!
    (Nikola, 31. jul 2015 00:12)

    # Link komentara

  19. Pusti ti tehnologiju, važno je srce i moral. Tu su Jenkiji najtanji.
    (cenzura, 30. jul 2015 20:19)

    ja njih ne bih potcenjivao nimalo.
    (neutralni felsh, 30. jul 2015 23:58)

    # Link komentara

  20. @(Bole, 30. jul 2015 21:43)

    Kako mogu biti "napredniji" GPS sateliti kada je preciznost u metar ista?

    Inače Rusi su već u 50' godinama razvijali "GPS". Samo je to bio u vojničke svrhe - [link]

    Toliko o tome da Rusi nisu imali na papiru ništa dok su ovi drugi slali GPS u svemir. Nije to baš tako ;)

    Znači. Sasvim je poznato da Rusi MOGU da naprave procesor i da imaju vrlo sličan i jednako precizan satelitski sistem kao i ostali. Ne vidim tu neki prostor za navijaštvo.
    (Ivan, 30. jul 2015 23:56)

    # Link komentara

  21. Uz svu fensi netvork centrik baljezgariju ameri odoše iz Afgana, a borili su se sa ljudima koji su imali Ak-47, PKM, RPG-7 i poneki minobacač. Ok, i nisu imali neke velike žrtve, no i bili su u svakom pogledu daleko jači pa ipak ne pokoriše Afgan. Bojim se da bi par hiljada T-72, T-80, MSTAs, akacija, gradova, smerčova..ipak bilo malo preveliki zalogaj za bilo koga.
    (iggy, 30. jul 2015 21:05)

    pa i sovjeti su sa svim svojim teskim celikom pobegli iz avganistana, krajem osamdesetih. nista to ne govori.
    (neutralni felsh, 30. jul 2015 23:56)

    # Link komentara

  22. Tesko da ce ameri pristati face to face. Oni to rade iz daleka kada su na sigurnom i sa slabijim od sebe kao sve kukavne siledzije. Tehnologiju imaju ali kohones ne.
    (Nikki, 30. jul 2015 22:32)


    ameri nemaju kohones? voleo ih ili ne, ali podseti se, oni su za 2 veka postali vodeca imperija. to ne moze neko ko nema kohones.
    (neutralni felsh, 30. jul 2015 23:51)

    # Link komentara

  23. @sta konkretno to znaci?, lepo je to Napoleon rekao, a ti sve vreme nabrajas avijaciju i mornaricu, dok Rusi imaju najveci broj tenkova u svetu i najbolji pvo, sad k'o ce da pobedi ne znam ali je bitno navesti sve cinjenice.
    (Bole, 30. jul 2015 23:26)

    # Link komentara

  24. Medjunarodne vojne igre??? Pa ljudi, ako vam ovo nije dokaz da se u svetu dogadja novo ukidanje sloboda ljudi nije nista. Ovo vam je isto kao u komunizmu sto su bili vojni klubovi, vojne igre, vojna odmaralista itd.. Strasno.
    (Jovica, 30. jul 2015 23:09)

    # Link komentara

  25. GPS leti nize od Glonass satelita i nemoze da se kaze da je jedan bolji od drugog.
    Sve zavisi od vremenskih uslova kad je jedan sistem vise precizan.
    (Sputnik, 30. jul 2015 23:07)

    # Link komentara

  26. Rusi dakle pozicaju na rat a zasto? Pa zato sto u bilo cemu drugom nemaju bas nikakve sanse. Nemaju ni u ovome ali da bi se to doznalo mora prvo da dodje do smaka sveta i atomskog rata.
    (Dr propas, 30. jul 2015 22:46)

    # Link komentara

  27. Videli smo ciji je najskuplji tenk ikada, zakazao i stao kad je vezbao POSLEDNJU PROBU PRED PARADU. Dovoljno. Mozda budalama nije ni to dovoljno. Hvala Bogu te nismo svi isti.
    (Gradjanin, 30. jul 2015 22:37)

    # Link komentara

  28. @Široko Stopalo drugar pa jel treba da se komentarise,imaju procesor a nemaju operativni sistem za njihove potrebe..ili mislis da samo ameri imaju programere
    (zoran, 30. jul 2015 22:36)

    # Link komentara

  29. Ovo je slicno ko da Nadal zove Noleta ds igra u Barseloni turnir 250, I da ga onda ponizava, eto, sto ne sme da dodje, zna se ko je najbolji.
    (dejan, 30. jul 2015 22:33)

    # Link komentara

  30. Tesko da ce ameri pristati face to face. Oni to rade iz daleka kada su na sigurnom i sa slabijim od sebe kao sve kukavne siledzije. Tehnologiju imaju ali kohones ne.
    (Nikki, 30. jul 2015 22:32)

    # Link komentara

  31. idemo po medalju
    (goxu, 30. jul 2015 22:23)

    # Link komentara

  32. Ameri se ne igraju niti smatraju rat kao igru ,osim u video games.To ti je isto kao kad igras poker iz zabave u odnosu kad imas ulozeno 100,000 u pot.Nije isto.
    (alienware, 30. jul 2015 22:21)

    # Link komentara

  33. Ash!
    Brilijantan si večeras!:-))
    (Bojan Ilić, 30. jul 2015 21:58)

    # Link komentara

  34. Vidim da mnogi komentarišu GPS i Glonass pa da raščistimo: GPS se sastoji od 32 satelita dok Glonass ima 24 - time je pozicioniranje na GPS nekih 50% brže (u savršenim uslovima). Glonass je bio pred raspadom početkom ovog vijeka, ali je do 2011 godine uspješno popravljen i sada funkcioniše skoro isto kao GPS, kažem skoro isto jer je malo manje precizan, ali je i dalje sasvim dovoljan za komercijalne i vojne potrebe. Inače, najbolji su sistemi kao ovi kod novih telefona koji mogu koristiti oba sistema odjednom, na primjer, moj Nexus 5 se u isto vrijeme konektuje na Glonass i GPS i tako se uspostavlja super brzo pozicioniranje! Pravi benefit za nas obične ljude je to što možemo koristiti onda sistema...
    (Aristotel Platonski, 30. jul 2015 21:58)

    # Link komentara

  35. Nema potrebe da Ameri dolaze na takmicenje, zna se da su Rusi najbolji.
    (srba, 30. jul 2015 21:45)

    # Link komentara

  36. @Ivan - druze, kad već voliš da se hvališ znanjem provjeri koja su generacija Ruski Glonass sateliti i koliko su stari i nazadni u poređenju sa GPS sistemima. Uostalom GPS su izmislili ameri, kad ga Rusi nisu imali ni na papiru, i pored toga su uspjeli ga da modernizuju i zamjene da bude moderniji od ruskog sistema koji je došao nekoliko godina kasnije. Nazadna druze, nego sta je vec nazadna! Sve živo uvoze, a izvoze samo pamet koja bježi odande...
    (Bole, 30. jul 2015 21:43)

    # Link komentara

  37. @Kucni racunar, procesor?
    Au druže šta ti napisa...
    Hajde samo da se osvrnemo na raketnu tehnologiju i sisteme koje Rusi razvijaju ili su ih već razvili...
    Izguglaj, nije teško, sisteme PVO i PRO koje Rusi koriste u svojoj odbrani.
    Namerno sam napisao "odbrani" jer oružane sisteme deliš na ofanzivne i defanzivne.
    Zapitaj se zašto je to tako...
    Jedno je voleti ili mrzeti ovog ili onog ali da pišeš ovakve stvari u doba kada je bilo kakva informacija na klik daleko od tebe je neozbiljno.
    Da li misliš da jedan sistem S400 leti uz pomoć štapa i kanapa ili možda da lete uz pomoć IBM-ovih čipova?
    PS niti sam rusofil niti sam ljubitelj velikih...
    Ajd uzdravlje.
    (Začuđeni u Zemlji Čuda, 30. jul 2015 21:40)

    # Link komentara

  38. @zoran - i znači Rusi koriste svoj procesor Elbrus, a svi vojni sistemi im rade na za to namijenjenoj verziji Microsoft Win-a :) Bas su nezavisni! :)
    (Široko Stopalo, 30. jul 2015 21:39)

    # Link komentara

  39. Obicno se pale na ovakve clanke i salju komentare oni koji ovo najmanje razumeju.Nije ovo nikakvo odmeravanje snaga ili pokazivanje misica..Ovo je pokazna vezba namenjena sadasnjim i buducim kupcima ruskog naoruzanja.Prikazivanje maksimalnog potencijala i upotrebljivosti pojedinih vrsta orudja sa maksimalno uvezbanim posadama.Oni koji treba da dodju,doci ce.Jer za njih je i namenjeno.Armije zapadnih drzava nemaju tu sta da traze,a niti imaju nekog interesa.
    A u slucaju da izgube na takmicenju,gube jako mnogo..Mislim da ih Rusija nije ozbiljno ni pozvala,vec cisto protokolarno,ako su uopste i pozvani,a sto novinari vole da od komarca prave magarca,drugo je pitanje.Prema Srbiji ovo je cisto jedan prijateljski gest i znak paznje i nista ni vise ni manje od toga. Samo dokaz da nas Rusija smatra za prijatelje..A u nekom hipotetickom sukobu,stvari ce resavati-ono sto nije,i nece biti pokazano.
    (ivko, 30. jul 2015 21:11)

    # Link komentara

  40. Elbrus je ruski procesor ko nije znao,i bas se pravi za vojne svrhe i svemirske programe,kad bi ruski R-36 vojvoda zavisio od intela bilo bi super,rade na nizem taktu ali obradjuju mnogo podataka..
    (zoran, 30. jul 2015 21:11)

    # Link komentara

  41. Ko je porazio Napoleona i Hitlera? Rusija bila i ostala najbolja.
    (mahir, 30. jul 2015 21:05)

    # Link komentara

  42. Za sve "analitičare" koji su svoje znanje pokupili sa Diskverija i iz Tom Klensi filmića a apropo tehnološke superiornosti:

    Nemačka puška Sp-44 je bila prva automatska puška na svetu i preteča kalašnjikova.
    Nemački tenk Panter je bio bolji od T-34, a tigra i da ne pominjemo.
    Nemci su imali Me-262 a i Fw-190 je bio bolji od većine ruskih aviona kao i nemački piloti.
    Nemci su imali Fau-1 i Fau-2 rakete, Rusi nisu....
    Rezultat: Staljingrad, Kursk....Berlin.

    Uz svu fensi netvork centrik baljezgariju ameri odoše iz Afgana, a borili su se sa ljudima koji su imali Ak-47, PKM, RPG-7 i poneki minobacač. Ok, i nisu imali neke velike žrtve, no i bili su u svakom pogledu daleko jači pa ipak ne pokoriše Afgan. Bojim se da bi par hiljada T-72, T-80, MSTAs, akacija, gradova, smerčova..ipak bilo malo preveliki zalogaj za bilo koga.
    (iggy, 30. jul 2015 21:05)

    # Link komentara

  43. Srbija je posle 15 godina desetkovanja vosjke jedna obicna nula ..eto i na tom takmicnju od 13 disciplina uvestvujemo na samo jednoj ..sa tenkom..onim sto jos nisamo stigli da pretopimo.
    A vidim ovde neki se smeju sto smo sa kazahstanom npr..vidi se da vam zapadna propaganda isprala mozak..kazahstan ima veci dohodak po stanovniku od hrvatske ...a kuvajt ima 70 000$ po glavi stanovnika..10 PUTA vise od Srbije..tako da oni trebali da vicu sta rade u drustvu Srbije
    (dzoni, 30. jul 2015 20:55)

    # Link komentara

  44. @(Kucni racunar, procesor?, 30. jul 2015 19:59)

    Rade Rusi i procesore. Ko Vas to slagao da ne rade? Obama?

    [link]

    A tek komparacija GPS in GLONASS. Pa komunisti su to bili. Kako oni da daju nešto za civilnu upotrebu? Inače GLONASS je 1995 pokrivao celu zemaljsku kuglu. Kasnije su prekinuli razvoj da bi tek posle 2000 opet počeli. Znamo svi u kakvoj je stanju Rusija bila od 90 do 2000. No, sad kad ide i komercializacija GLONASSa imaju već 29 satelita puno operativnih.

    JA stvarno ne znam odakle ljudima da potcenjuju Rusiju. Istina je da oni ne rade komercializaciju i onda to manje ljudi zna ali reći da ne mogu i ne znaju da naprave procesor je čista ignoranca (ili možda i manipulacija??).
    (Ivan, 30. jul 2015 20:53)

    # Link komentara

  45. Ko najviše troši na naoružanje , nauku , obrazovanje za predpostaviti je da je i najjači. Proguglati malo ;)
    (rufus, 30. jul 2015 20:44)

    # Link komentara

  46. Ovi Rusi nikako da porastu. Žalosno, tako stara i moćna nacija a ovako glupa.
    (Fota, 30. jul 2015 20:42)

    # Link komentara

  47. "Rusi su br.1 u svetu po pitanju nuklearnih tehnologija,rudarstva,metalurgije,svemirskih tehnologija,medicine,fizike,hemije ,matematike...."

    Jos jedan dokaz da je ljubav slepa, a Srbi sizofreni...
    (PeraDetlic, 30. jul 2015 20:40)

    # Link komentara

  48. (Kucni racunar, procesor?, 30. jul 2015 19:59)
    Da,rusi ne prave procesore,zato sto nemaju potrebu za tim.Jeftinije je kupiti americke ili kineske.Ako bude bilo potrebe ,pravice svoje.
    Bitno je znati da ruski strucnjaci rade u svim granama industrije na svetu,mahom na vodecim pozicijama,tako da sto se znanja tice,tu nije veliki problem,vec je veci problem obezbediti lovu za fabrike koje ce to da proizvode.Rusija je nekada pravila procesore ,a imaju i svoje super kompjutere.
    Sro se tice umrezavanja,MIG 31 je to mogao jos 80'.
    Vojni racunari imaju drugacije specifikacije od civilnih.Tu nije bitna brzina,igrice i filmovi,vec stabilnost i pouzdanost,bas kao i otpornost na sve vremenske uslove.Vecina vojnih racunara koje koriste i SAD i Rusija ,sumnjam da su jaci od nekih 386-ica iz 90' i nema ni potrebe da budu jaci,sve dok obavljaju svoj posao.Taj isti posao su radili veoma dobro i racunari u 50',samo sto su bili mnogo veci i nije bilo govora da se koriste na terenu.
    Glonas je napredniji sistem od GPS-a i znacajno precizniji,dok je pri tome i znatno tezi za ometanje.Ne brini,posto ne postoji tacka na svetu koju rusi ne mogu da pogode,sa Glonassom ili bez njega (bas kao sto je to slucaj i sa SAD).On je samo jedan od sistema koji se koriste i bilo bi krajnje neozbiljno sve podrediti samo jednom sistemu.
    Nista SAD nema,a da Rusija na to nema odgovor i obrnuto.Da je drugacije,ratovalo bi se odavno!
    (Surovi, 30. jul 2015 20:28)

    # Link komentara

  49. Dobro je da smo i mi tu jer Srbija nije nikada bila na strani kolonizatora
    (Aleksandar, 30. jul 2015 18:27)

    Ili ste zaboravili ili niste ni znali, ne zna se sta je gore.
    SSSR je okupirao gomilu zemalja koje su na kraju sacinjavale istocni blok. Pa po Poljskoj su tenkovima na trgove izlazili da uguse otpor. Tu istu Poljsku su okupirali sa Nemcima pre drugog svetskog rata. Avganistan su pokusali da zauzmu i nisu uspeli. Jedini razlog sto nisu imali kolonije je sto su u vremenu kad su kolonije zauzimane bili nejaki. O cemu mi pricamo........

    Rusi su okkupirali deo Evrope, ali veliki dio ali Evropa je danas skoro celu pod tuđom čižmom a nije ruska, da o ostalim okupacijam širom sveta i da ne govorimo.
    (cenzura, 30. jul 2015 20:27)

    # Link komentara

  50. @Kucni racunar, procesor? - nemas ti pojma kako funkcionise ta moderna tehnika kad se nadje na bojnom polju i kad im neprijatelj sve pogasi - raspitaj se zasto svi bombarderi koji nose nuklearno oruzije i dalje koriste analogne instrumente iako su oni po tebi prevazidjeni jos pre 40 godina...
    (svasta, 30. jul 2015 20:26)

    # Link komentara

  51. (sta konkretno to znaci?, 30. jul 2015 18:58)

    Sa nosaćerm aviona ne možeš uči u Moskvu, a sa pešadijom možeš uči u Washington. Još nešto, nosači avoina su ofanzivno oružje a pešadija može biti obostranska. Pusti ti tehnologiju, važno je srce i moral. Tu su Jenkiji najtanji.
    (cenzura, 30. jul 2015 20:19)

    # Link komentara

  52. @ Kucni racunar, procesor
    e kad bi rat bio video igrica mozda bi tvoja prica imala smisla.
    (Zika, 30. jul 2015 20:18)

    # Link komentara

  53. @Pao s Marsa
    Ja se samo bojim da ta pustinja o kojoj govorite ne bude Megido kod Izraela (ili prevedeno Armagedon). :p
    (Saška, 30. jul 2015 20:11)

    # Link komentara

  54. Nekada su Rusi imali Petra Velikog, Puškina, Tolstoja, Dostojeskog, a danas im je ponos Putin, neverovatno , ali istinito !?
    (strani plaćenik, 30. jul 2015 20:10)

    # Link komentara

  55. Glupi Rusi, organizuju vojne igre, umesto da kao neki, lepo bombarduju neke arape, srbe.... izazivaju revolucije, ratove.... baš ne znaju da se zezaju
    (salinger, 30. jul 2015 20:08)

    # Link komentara

  56. RE: " moje misljenje da ulazak u EU nije nacionalni interes " Jel se pravis ili ne znas da to znaci dalju razgradnju drzave i da gubimo Vojvodinu koju sada pod vlascu kapitalom drze Berlin i Bec , koji ce na jednostavan nacin da je izguraju iz Srbije po crnogorskom modelu bilo bi poslusne Srbe kakvih je u Vojvodini i previse plus manjine i ode Vojvodina vec vidjeno, dakle ili EU ili razbijanje Srbije, zato dalje od Rusa i Vojnih vezbi sa njima vise !
    (Marko, 30. jul 2015 20:07)

    # Link komentara

  57. Bilo bi dobro da ima TV prrenos.
    (draganz, 30. jul 2015 20:07)

    # Link komentara

  58. Taman posla neke ratne igre bez nas da prođu!
    (Dinastija Bushido, 30. jul 2015 20:05)

    # Link komentara

  59. Ljudi cesto grese ,kad razijenost jedne drzave posmatraju kroz besmislene stvari kao sto su kucni racunari,mobilni telefoni ...
    (Surovi)
    @surovi, pa recimo oko kucnih racunara. Vidis, da bi napravio kucni racunar moras da znas da napravis procesor. Rusija to ne zna. Niti zna da napravi super-kompjuter. Meni recimo to govori da je njihova armija onda sigurno digitalno zaostala za zapadnim armijama, posebno americkom. Takodje znam da je moderno ratovanje potpuno nemoguce bez umrezenosti sistema vatre na bojistu a fakat da Rusija ne zna da napravi procesor a pogotovu procesor koji bi konkurisao americkom, meni kaze da njihovi sistemi upravljana vatrom donose daleko sporije i daleko losije odluke od americkih. Eto vidis, sve to mozes da otkrijes iz toga da Rusi niti znaju da naprave kucni racunar niti su pioniri toga. A recimo podatak da je Amerika vojni GPS sistem jos 1982. otvorila za civilnu upotrebu i da su pokrivali citavu zemljinu kuglu a da je Rusija svoj GPS sistem (GLONASS) tek 2010. dovela do nivoa da pokrije 100% ruske teritorije, meni govori da Amerika ima nekih 20-tak godina prednosti u razvoju raketa sa preciznim navodjenjem (npr Tomahavk) i uvezanosti svih jedinica u GPS sistem. Danas kada vozis auto i koristis GPS, ti se i dalje navodis preko americkih vojnih satelita. I postoji razlog zasto GPS zoves GPS (americki naziv) a ne GLONASS, i zasto za internet upotrebljavas americki naziv a ne neki ruski. Razlog je sto su ga prvi otkrili i prvi upotrebili.
    (Kucni racunar, procesor?, 30. jul 2015 19:59)

    # Link komentara

  60. Avganistan su pokusali da zauzmu i nisu uspeli. Jedini razlog sto nisu imali kolonije je sto su u vremenu kad su kolonije zauzimane bili nejaki. O cemu mi pricamo.
    (hiavata, 30. jul 2015 19:14)
    Budalastina!
    Afganistan je bio ista vrsta rata kao i u Vijetnamu.To je bila zapravo policijska akcija,do koje je doslo zbog podrske zvanicnom rezimu u toj zemlji.To nije bio osvajacki rat (kao sto nije bio ni u Vijetnamu) i ratovi ovog tipa se ne mogu dobiti.
    Rusi su imali veoma dobre uspehe u eliminaciji neprijatelja,ali se to uglavnom svodilo da dignu avione i helikoptere ,izbombarduju i poubijaju sve sto nadju,a zatim se vrate u baze,dok teritorija i dalje ostaje neprijateljska.Koliko je suluda takva taktika,pokazalo se i u Vijetnamu i u Afganistanu.
    Sto se tice skorasnjeg sukoba u toj zemlji,gde je Nato ovog puta zavodio red,opet nista nije uradjeno,osim sto su dzihadisti izbaceni iz gradova,dovedena marionetska vlast i samo je pitanje casa kada ce neki novi sukob da bukne .
    Rusiji nikada nisu bile potrebne kolonije,posto im je zemlja toliko velika i bogata,da je veci problem bio sacuvati je.Rusija je i dalje nemerljivo bogata resursima,a Sibir gotovo da nije ni taknut,a polazu i pravo na dobar deo Antartika,bez obzira sto se bune zemlje kao sto je Svedska i Norveska,pa i SAD.
    (Surovi, 30. jul 2015 19:58)

    # Link komentara

  61. Mada je pisano u našim medijima ali bi bilo dobro da se ponovi tekst o zajedničkim vazduhoplovnim vežbama na Dalekom Istoku Rusije između vazduhoplovnih snaga Ruske federacije i NATO-a pod okriljem "partnerstva za mir" iznad Ohotskog mora. Dve avijacije su koristile svoje najmoćnije aparate pa je u "dog fight"-u učestvovao sa američke strane F-15 Eagle stacioniranih u Japanu, a sa ruske Su-27 Flanker. Mada su rusi insistirali i na upotrebi bojeve municije kako bi vežbe bile što realnije i uspešnije. Rezultat je bio u korist ruske borbene avijacije i nadmoći aviona suhoj. Nakon toga su se amerikanci povukli i više nisu učestvovali u vazduhoplovnim vežbama toga tipa. Slavu američke avijacije su doneli raniji ratni sukobi na Bliskom Istoku, Vijetnamu i Severnoj Koreji gde su u "dog fightu" odnosili pobedu nad MiG-ovima samo iz razloga što su piloti koji su bili u ruskim aparatima vođeni u bitkama sa zemlje i brzo su napuštali borbu bežeći. Za MiG-21 Fishbad najbolju ocenu borbene vrednosti dalo je izraelsko vazduhoplovstvo koje je izvelo 125 "dog fight"-a u okviru ispitivanja toga aviona kada im je prebegao sa tim aparatom sirijski pilot. Nisu verovali da tako jeftine izrade i lakoće može biti urađeno kvalitetno oružje koje se može koristiti samo uz dopunu naoružanja i goriva ponovo u sukobu bez dodatnog pregleda i remonta.
    (XXL, 30. jul 2015 19:57)

    # Link komentara

  62. Srbija ucestvuje samo u 1 od ukupno 13 disciplina, tenkovskom bijatlonu. Ucesce Pakistana i Egipta je mozda malo iznenadjenje (ili nije).
    Pregled ucesnika i disciplina:
    [link]
    (fyi, 30. jul 2015 19:56)

    # Link komentara

  63. @Ash
    Moje lično mišljenje je da ulazak u EU nije naš nacionalni interes, a o nacionalnom opredeljenju je neukusno govoriti bez referenduma. Iskreno bih voleo da vidim kako to u ovom trenutku izgleda upravo zbog poslednjih 15 godina.
    Takodje, podmetati izbore u poslednjih 15 godina kao argument je čista demagogija, objasniću zašto to mislim. Pre svega, na tim izborima se ni jednom nije glasalo "za ulazak u EU", kako si ti to predstavio, već za raznorazne političke lidere i/ili partije. A bilo je tu i njihovih obećanja vezanih za strane investicije (primarno iz EU i SAD), zapošljavanje, oporavljenje poljoprivrede i industrije, obnovu infrastrukture i mnoge druge stvari. Niko, nikada, nije objasnio zašto treba da idemo u EU, osim koristeći već navedena obećanja od kojih znamo da nije bilo ništa, a prošlo je 15 godina.
    Inače, rukovodeći se tvojom logikom o tim izborima, samo 10-ak godina pre toga birali smo sve suprotno od EU glasajući za Slobu. I šta to sve onda zaista znači?
    I još nešto, do odlaska "Ace i Tome" iz SRS-a, ne može se baš reći da je narod bio jednoglasno za EU, svakako ne "ogromnom većinom" kako ti veliš, a posle toga alternativa zapravo nije ni postojala jer su sve velike stranke "za EU".
    Što se tiče toga od "koga" živimo, mislim da pre svega živimo od kredita koje će naši unuci vraćati, uz pitanje kako će ih vratiti, a ne od EU. Ne znam, možda i grešim oko toga, ali znam da ništa ne proizvodimo i da nam niko ništa ne poklanja, pa ti izračunaj sam.
    (pobješnjeli maks, 30. jul 2015 19:55)

    # Link komentara

  64. Koliko su Rusi frustrirani to je strava...
    (...i uzas, 30. jul 2015 19:46)

    # Link komentara

  65. Predpubertetsko ponašanje.
    Tipično i ništa iznenađujuće, kompleksi su čudna stvar.
    (s., 30. jul 2015 19:43)

    # Link komentara

  66. U vezi Poljske treba proučiti istoriju. Poljska je po završetku 1. svetskog rata napala Rusiju i u Poljskim logorima je umrlo 2000000 Ruskih vojnika. A pred drugi svetski Poljsa je napa i otela deo Češke koji nije vraćen.
    (Drokic, 30. jul 2015 19:35)

    # Link komentara

  67. @hiavata - džaba im pričaš, oni kao da se ne sjećaju Sovjetskog Saveza i zla koje je izlazilo iz njega...
    (Široko Stopalo, 30. jul 2015 19:30)

    # Link komentara

  68. Međunarodne vojne igre koje će organizovati Rusija u avgustu. Kao deca, amo bi da pokazuju snagu, da se vojno eksponiraju. Ajd napravite patike ili frizider ili peglu npr za taj napaceni narod tamo.
    (Nenad, 30. jul 2015 18:15)
    Hajde ti napravi aluminijumsku gredu ,duzu od 2 metra,napravi kapsulu koja ide u svemir,najbolje raketne motore na svetu,vestacke dijamante...Rusi imaju vrhunsku tehnologiju,inace bi davno bili porobljeni.Sto se tice patika i sl.besmislenih stvari,pravice i njih ako za tim bude bilo potrebe,posto je to jednostavno.Nisu vise SSSR,vec moderno kapitalisticko drustvo,u kome vlada trzisna privreda.
    Ljudi cesto grese ,kad razijenost jedne drzave posmatraju kroz besmislene stvari kao sto su kucni racunari,mobilni telefoni ,bela tehnika i sve drugo sto spada u domen potrosacke tehnologije,nisu merilo razvijenosti,jer tu se koriste tehnoloski procesi koji su razvijani jos sredinom proslog veka i tu nema velikih skokova,jer je cilj izmusti sto vise iz postojeceg.
    Rusi su br.1 u svetu po pitanju nuklearnih tehnologija,rudarstva,metalurgije,svemirskih tehnologija,medicine,fizike,hemije ,matematike....
    Podcenjivati ruse je najopasnije sto jedna drzava moze da uradi.
    Koja god da je to uradila,obilo joj se o glavu!
    (Surovi, 30. jul 2015 19:26)

    # Link komentara

  69. Kao neko ko je prosle godeine gledao na licu mesta ples tenkova mislim da bi zapad trebao da prihvati bacenu rukavicu i da pokaze sta zna.Bilo bi interesantno to videti.
    (dusan, 30. jul 2015 19:25)

    # Link komentara

  70. Dobro je da smo i mi tu jer Srbija nije nikada bila na strani kolonizatora
    (Aleksandar, 30. jul 2015 18:27)

    Ili ste zaboravili ili niste ni znali, ne zna se sta je gore.
    SSSR je okupirao gomilu zemalja koje su na kraju sacinjavale istocni blok. Pa po Poljskoj su tenkovima na trgove izlazili da uguse otpor. Tu istu Poljsku su okupirali sa Nemcima pre drugog svetskog rata. Avganistan su pokusali da zauzmu i nisu uspeli. Jedini razlog sto nisu imali kolonije je sto su u vremenu kad su kolonije zauzimane bili nejaki. O cemu mi pricamo.
    (hiavata, 30. jul 2015 19:14)

    # Link komentara

  71. Ja od bratstva ne zivim, vec od rada i ekonomije. A od "brace" se nesto ne secam da smo dobili, a imam dooosta godina.
    (Milan-Indjija, 30. jul 2015 18:12)

    Pa ako zivis od rada i ekonomije zasto kukas kako ti "brat" nista nije dao. Radi bre i zaradi (za tebe je mozda prekasno posto kazes da imas dooosta godina), da imas dovoljno za sebe...Ne prosi, a pogotovu ne kukaj da ti neko nesto nije dao, pri cemu taj neko nije ni duzan nesto da ti da.
    (Beda duha, 30. jul 2015 19:12)

    # Link komentara

  72. da li znate da su rusi hteli da bombarduju jugoslaviju za sve su oni krivi. A nisu hteli da pomognu. Zato oni ce da ispadnu.
    (marko, 30. jul 2015 19:08)

    # Link komentara

  73. Hoce li ovo postati i olimpijska disciplina?

    Sto rece lokal-patriota, daj nadjite neku pustinju i udrite se do mile volje, svi vi sto vam ratovanje pri srcu.
    (Pao s Marsa, 30. jul 2015 19:05)

    # Link komentara

  74. Spaceman, pa sta dolaze i dve svetske sile: Indija i Kina, stvarno ne znam sto ljudi pljuju po ovim zemljana kada neke od njih imaju dobro obucene vojske i specijalne jedinice.
    (Aleksa, 30. jul 2015 19:01)

    # Link komentara

  75. @spaceman
    A ti sigurno mislis da bi vojska USA,UK i Nemacke bile adekvatan protivnik vojsci RUS,Kine i Indije......smesno bi bilo i porediti sama Kineska armija ima vise pesadije od celog NATO pakta a gde su Rus i IND.
    (Aleksandar, 30. jul 2015 18:27)
    Pa sad, ti si izabrao da poredis broj pesadinaca i da na osnovu toga donosis zakljucke. Na primer, ja bih mogao da uzmem druge brojeve. Recimo, amerika ima 10 nosaca aviona a citav ostali svet ima 9 (Rusija i Kina po jedan i to debelo zaostali u odnosu na Nimic klasu. Kineski je stari ukrajinski nosac). Ili, od 8500 vojnih helihoptera u citavom svetu, 6500 ih se nalazi u americkoj vojsci itd. Itd. svako moze da izabere brojeve i fakte koji mu odgovaraju kada je vojska u pitanju i da praci zakljucke koji mu odgovaraju. Recimo, ja mogu da kazem da je Srbija jedina zemlja na svetu koja je kapitulirala od avijacije a da neprijateljska noga nije stupila na tlo, tako da je uloga pesadije diskutabilna. takodje mogu da kazem da je americka vojska ucestvovala u najvecem broju ratova i vojnih misija u zadnjih 20 godina i da je sigurno najiskusnija. Ili da od ukupnog broja droniva u svetksim armijama, 90% ih se nalazi u americkoj vojsci i najvise su upotrebljavani. Napoleon je rekao da artiljerija osvaja, pesadija samo okupira. Sta konkretno zelis Da potvrdis sa brojem pesadinaca, posebno sto su ogromna vecina kineske pesadije (kao i ruske) obic i regruti na sluzenju vojnog roka.
    (sta konkretno to znaci?, 30. jul 2015 18:58)

    # Link komentara

  76. A da se ne zaigraju pa ispadne neko s...e?
    (Drsgan, 30. jul 2015 18:51)

    # Link komentara

  77. Ko bre da dodje ??? Sasovci i Foke ??? Hahaha. Bilo bi to kao kad bi fudbalske reprezentacije Nenacke i Brazila isli na Azijsko prvenstvo. Sto se Srbije tice, ona tu i pripada, Evropi sigurno ne.
    (Pedja, 30. jul 2015 18:50)

    # Link komentara

  78. Dobra grupa. Ni jedni nas nisu gadjali bombama sa liste.
    (misko, 30. jul 2015 18:49)

    # Link komentara

  79. rusi vickasti, po obicaju
    (torcida_trebinje, 30. jul 2015 18:46)

    # Link komentara

  80. Mislim neka bolje igraju igrice i igraju se ko je bolji nego da bude stvarnog rata. lično nemam ništa protiv. Ko voli da "ratuje" neka se pokaže u "ringu" 1 na 1 jednaki uslovi...kao ostali borci borilačkih veština; bokseri..itd...
    (Bane, 30. jul 2015 18:46)

    # Link komentara

  81. Nemaju pametnija posla nego da se igraju paint-ball s vama. Šta reći kad je od ovih 17 država Srbija najdemokratskija. Do ovih ostalih još izbori nisu stigli.
    (Darko, 30. jul 2015 18:45)

    # Link komentara

  82. Zemlje rasirene demokratije i vodece zemlje Sveta po postovanju ljudskih prava.
    (DAVOR, 30. jul 2015 18:41)

    # Link komentara

  83. Ash eu nije naš interes,pričaj za sebe!
    (kik, 30. jul 2015 18:38)

    # Link komentara

  84. Jel ce biti prenos na RTS-u?
    (vihor, 30. jul 2015 18:37)

    # Link komentara

  85. Koja nasa jedinica ucestvuje?
    (kole, 30. jul 2015 18:33)

    # Link komentara

  86. Ovo mu dodje k'o radničke sportske igre. Nebuloza i nevera.
    (Pedja, 30. jul 2015 18:29)

    # Link komentara

  87. @spaceman
    A ti sigurno mislis da bi vojska USA,UK i Nemacke bile adekvatan protivnik vojsci RUS,Kine i Indije......smesno bi bilo i porediti sama Kineska armija ima vise pesadije od celog NATO pakta a gde su Rus i IND.
    Dobro je da smo i mi tu jer Srbija nije nikada bila na strani kolonizatora
    (Aleksandar, 30. jul 2015 18:27)

    # Link komentara

  88. @moje ime: ne bicemo u drustvu zemalja koje hoce da te proglase genocidnim, otimaju ti teritoriju, bombarduju te i posle se smeskaju na konferencijama i govore da su ti prijatelji.
    (Klark, 30. jul 2015 18:27)

    # Link komentara

  89. Ala ce biti padanja.
    (cisco kid, 30. jul 2015 18:24)

    # Link komentara

  90. @pobješnjeli maks

    Zato što je naš nacionalni interes i nacionalno opredeljenje ulazak u EU. To su pokazali svi izbori u poslednjih 15 godina, ogromnom vecinom. A ova Ruska manipulacija je čista provokacija naših evropskih prijatelja i partnera, od kojih živimo.
    (Ash, 30. jul 2015 18:22)

    # Link komentara

  91. lepa nam druzina
    (nele, 30. jul 2015 18:22)

    # Link komentara

  92. Nisu mi bliske ruske ideje,ne volim njihovu politiku i ponasanje,ali mi nikad nisu delovali blesavo.Opsano blesavi,a ovo je bas to!Nije to kad nabildovani Putin pozove Obamu da se biju.To su vojske i sile koje mogu da svet raznesu u sekundi.
    Koga je to mali Putin postavio da daje izjave koje mogu da posalju svet i njega do djavola?
    ((Vlast)a, 30. jul 2015 18:20)

    # Link komentara

  93. Alo ljudi, pa da li je moguce da je Srbija uvek JEDINA iz Evrope u ovom odabranom drustvu?
    (moje ime, 30. jul 2015 17:43)

    Naravno, jer je jedina odbila da se sagne Amerikancima.
    (expert, 30. jul 2015 18:17)

    # Link komentara

  94. @ "...timovi iz Angole, Jermenije, Venecuele, Indije, Kazahstana, Kine, Kuvajta, Mongolije, Tadžikistana i Srbije."

    Sunac ti poljubim.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (spaceman, 30. jul 2015 18:00)


    Svakom normalnom bi bilo drago kada bi Srbija mogla da bude makar deseti deo onoga što su Rusija, Kina, Indija ili Kazahstan.
    (Mihailo, 30. jul 2015 18:17)

    # Link komentara

  95. ma jok, oni gadjaju samo iz daleka. Sto je sigurno sigurno je
    (Pele Usa, 30. jul 2015 18:15)

    # Link komentara

  96. Međunarodne vojne igre koje će organizovati Rusija u avgustu. Kao deca, amo bi da pokazuju snagu, da se vojno eksponiraju. Ajd napravite patike ili frizider ili peglu npr za taj napaceni narod tamo.
    (Nenad, 30. jul 2015 18:15)

    # Link komentara

  97. Doći će Ameri ako nema doping kontrole za njih!
    (Milisav Trovach, 30. jul 2015 18:15)

    # Link komentara

  98. @ I opet kao na svakoj slici Ruski vojnici u razlicitim uniformama, slemovima , prslucima... Kamo jednobraznost
    (sb, 30. jul 2015 17:57)

    Na fotografiji su vojnici ukrajinske hunte. Fotografisano avgusta prošle godine.
    (Mihailo, 30. jul 2015 18:14)

    # Link komentara

  99. Ne vidim Srbiju u tom drustvu. Jednostavno nam tu nije mesto. Imam pravo na svoje misljenje. Sluzio sam vojsku 15 meseci, bio na dva ratista u Hrvatskoj i u Bosni nekoliko meseci i zato smatram da mogu zadrzati misljenje. Ne zelim da me neki klinac koji ni Vojsku Srbije nije sluzio, ili jeste u civilu, u nekom domu zdravlja, uci pameti i prica o nekom bratstvu. Ja od bratstva ne zivim, vec od rada i ekonomije. A od "brace" se nesto ne secam da smo dobili, a imam dooosta godina.
    (Milan-Indjija, 30. jul 2015 18:12)

    # Link komentara

  100. Rusija vi ce te izgubiti i treba tako vam treba.
    (marko, 30. jul 2015 18:12)

    # Link komentara

  101. Što mora sad kad može i posle.
    (poštar, 30. jul 2015 18:11)

    # Link komentara

  102. Ovi Rusi na OI pokupe pola medalje u- Đudo tegova rvanju boksu...
    Pa naravno da su bolji.
    (Zoran, 30. jul 2015 18:09)

    # Link komentara

  103. kakvi smo ludaci odracemo i ruse i amere zajedno,inace odlicna ideja da se vidi kakva je koja vojska
    (zoran, 30. jul 2015 18:09)

    # Link komentara

  104. sto se mene tice ja sam za jedan veliki poligon daleko od svih i prijavljujte se i ratujte tamo ko hoce protiv koga ... rokajte se do mile volje samo pustite normalan svet da zivi
    (lokal-patriota, 30. jul 2015 18:05)

    # Link komentara

  105. Cvetaju kompleksi prema Americi. Kakav izazov, stvarno nije jasno kako ostati ravnodusan. Mocni su samo kada treba obarati civilne avione iznad Donjecka i postavljati gubernatore po Kazahstanu, Turkmenistanu i Srbiji.
    (Abc, 30. jul 2015 18:05)

    # Link komentara

  106. za (moje ime, 30. jul 2015 17:43)

    Vidiš da je moguće. Ton tvog komentara je takav da navodi na zaključak da ti to smeta, pa bih voleo da znam zbog čega, i šta ti tačno smeta u svemu ovome?
    Meni je, recimo, veoma drago što je tako.
    (pobješnjeli maks, 30. jul 2015 18:04)

    # Link komentara

  107. A Srbija stvarno nema pametnija posla od Putinovih igara?
    Ali stvarno?!
    Helj ljudi, da li ste vi bre normalni???
    (TnT, 30. jul 2015 18:01)

    # Link komentara

  108. "...timovi iz Angole, Jermenije, Venecuele, Indije, Kazahstana, Kine, Kuvajta, Mongolije, Tadžikistana i Srbije."

    Sunac ti poljubim.
    (spaceman, 30. jul 2015 18:00)

    # Link komentara

  109. Cekajte prvo da izadju iz mekdonaldsa pa da im se svari sva ona cudesa sto tamo jedu pa ce onda doci.
    (wtf, 30. jul 2015 18:00)

    # Link komentara

  110. I opet kao na svakoj slici Ruski vojnici u razlicitim uniformama, slemovima , prslucima... Kamo jednobraznost
    (sb, 30. jul 2015 17:57)

    # Link komentara

  111. Naravno da "kolege" neće doći. Oni mogu samo da ubijaju dronovima i da napadaju zemlje koje su mnogo slabije od njih, a i to sa polovičnim uspehom. Kada treba da se ogledaju sa nekim ko je ravan njima, odjednom se sete da moraju tetki da odnesu lek.
    (Millennium, 30. jul 2015 17:56)

    # Link komentara

  112. Hahaha.
    Mi smo predstavnici ne Evropskog dela EU :-)
    Da neverujes...
    Da napravimo i jednu medjunarodnu bazu sastavljenu od ovih ekipa:-)
    (Pera, 30. jul 2015 17:54)

    # Link komentara

  113. očekujemo makar neku bronzu u nekoj od disciplina :D
    (maiden serbia, 30. jul 2015 17:52)

    # Link komentara

  114. У овој јакој групи Руси сто посто побеђују.
    (тако је, 30. jul 2015 17:49)

    # Link komentara

  115. Alo ljudi, pa da li je moguce da je Srbija uvek JEDINA iz Evrope u ovom odabranom drustvu?
    (moje ime, 30. jul 2015 17:43)

    # Link komentara