- Komentari -
  1. @steva pa ispred svih ustanova u beogradu i svetu postoju zonsko parkiranje to sto kamenica nije kao lion ne znaci da parking ne treba da se placa
    (muamua, 19. novembar 2017 09:46)

    # Link komentara

  2. sa jedne strane razumem problem ljudi sa parking servisom. prakticno prisvajanjem javnih povrsina bez izgradnje alrernativnih parking mesta prave biznis model. sa druge strane obidjoh evropu i svuda se placa parkiranje na ulici. kako to tamo nije "protivustavno" ili "protizakonito"? da li uopste ljudi koji ovo navode znaju o cemu pricaju i ako znaju bilo bi lepo da pricaju u detaljima a ne na taj naci. trece ovde se radi o zastarelosti duga ne o zakljucku iz naslova.
    (pitanje, 19. novembar 2017 07:15)

    # Link komentara

  3. Ono kad poznajes sudije u Cacku.
    (Haha, 19. novembar 2017 03:36)

    # Link komentara

  4. I bez zastarelosti, doplatne karte su protivzakonite. Jeste Ustavni sud odbio da se izjasni i kaze da su i protivustavne, ali to ne menja cinjenicu da su protivzakonite.
    (parking mafija, 18. novembar 2017 21:39)

    # Link komentara

  5. Ja ovde ništa nisam razumeo .
    (Ђорђе, 18. novembar 2017 20:09)

    # Link komentara

  6. " Naravno,kad god treba da se izigra sistem,da se nešto ne plati i sl, tu su Srbi prvi u svetu po tome.

    Danas-sutra će ovaj što je "izigrao" Parking Servis možda sesti u fotelju pa će onda početi da "izigrava" ostale građane Srbije.

    Pa mu se vi i dalje divite "
    (delta,
    U Sremskoj Kamenici pored Novog Sada postoji klinički centar za lečenje kardiovaskularnih i kancerogenih oboljenja i tu je od nedavno uvedena naplata parkiranja. S obzirom da ljudi tu ne dolaze u kupovinu niti u turističke svrhe niti je piknik u pitanju nego dolaze ljudi nda se leče.Dali je u redu da se naplaćuje parking za takve stvari i ko koga tu "izigrava" i pravi budalom?
    (steva, 18. novembar 2017 18:30)

    # Link komentara

  7. Kriminalci. Pravnik sam pa ću vam objasniti šta rade. Prvo su za neplaćeno parkiranje počeli da naplaćuju kazne koje su stavljali ispod brisača. Ustavni sud je zatim zauzeo stav da parking servis nema ovlašćenje da kažnjava već samo da naplati vreme koje ste proveli na parkingu. Onda su se ovi kriminalci dosetili da i dalje mogu da izdaju kazne samo što će ih umesto sa "kazna" nasloviti "dodatna parking karta" ili neki sličan naziv. Izigravanje zakona koje prolazi. Neverovatno. Ja kada zateknem crvenu ispod brisača platim im samo za vreme koje sam prekoračio. Ne žale se. Znaju oni dobro da postupaju protivustavno.
    (Vlada, 18. novembar 2017 11:32)
    To što ste se legitimisali kao pravnik ne znači da ste u pravu. Znam više ljudi koji su ozbiljno ispaštali zbog neplaćenih "dopunskih karata" Parking servisu. Nisu mogli da registruju kola, a jedan je imao posla sa izvršiteljima. Ne znam koji član Ustava se bavi parkingom, ali znam da je pametnije platiti "kaznu" nego jurcati se s vetrenjačama. Javite se kad budete obnavljali dokumenta.
    (pox, 18. novembar 2017 18:02)

    # Link komentara

  8. Zapravo na cije ime glasi ta famozna poruka koju nadjemo na soferku automobila ? Na ime vlasnika. Dakle ovo je jednistven primer usluge gde se usluga ne naplacuje korisniku usluge vec vlasniku predmeta koje je vezan za uslugu koju je koristilo neko trece lice. Jeste li vi potpisali neki ugovor sa parking servisom ? Ja ne ? Dakle ako ja dam nekom moja kola i taj neko ode u servis i naruci kompletno farbanje i sredjivanja auta - pitanje glasi da li vlasnik auto servisa ima pravo da zadrzi auto dok se ne plati ili mora da mi ga vrati pa da trazi NN lice putem policije ili koga god vec .. ? Svakako policija ce prvo mene da pita ... ali ne moze se meni naplatiti trosak ni pod kojim uslovima nit zadrzavati auto jer nit sam ikada bio u servisu nit sam ja trazio da se sredjuje taj auto ... od mene se ne moze traziti da platim. Jer servisiranje automobila je ODNOS izmedju onoga koji doveze kola na servis i onoga koji servisira - a NE izmedju onoga ko je vlasnik auta i servisera. Ja sa njima nemam nista nit sam ikada imao .. i zahtevam da mi se auto ODMAH vrati. Ovde je u pitanju ista prica kao ako bi neko vozeci moj auto napravio neki prekrsaj u gradu a meni stigne da ga platim. Moje pravo je da kazem "nisam ja" naravno da necu da platim ? A kako ce oni da nadju ko je vozio moj auto tog dana ... nije moj problem. Recimo mogu i mene da pitaju i ja cu im svakako reci .. Ali ne mogu ja biti kriv by default ...
    (publika, 18. novembar 2017 16:35)

    # Link komentara

  9. (Vozac, 18. novembar 2017 10:53)

    Vrlo prosto. Kada je pisan Zakon o obligacionim odnosima, pre otprilike 50 godina (ne znam napamet tačno), automobila nije bilo baš nešto mnogo te se ni o parkiranju, a pogotovo njegovoj naplati nije razmišljalo. Zato to nije ušlo u taj član gde su ostala komunalna potraživanja (struja, voda, infostan) te je ostalo ono što se u pravu naziva "pravna praznina". Sud je dužan, kada god to može, da popunjava te praznine (zna se u pravu kako se to radi). I to su i uradili.
    Ista priča bi bila i za zastarevanje računa za internet, kablovsku, mobilni...
    (John, 18. novembar 2017 15:37)

    # Link komentara

  10. @(Pups express, 18. novembar 2017 13:28)

    U svemu se slažem sa vama.
    Ali,
    "U žalbi je istaknuto da je tuženi Čačanin automobil u Beogradu parkirao kao pravno lice, koristeći ga za službene potrebe, čime bi po istom Zakonu rok zastarelosti potraživanja bio tri godine",
    zašto nisu tužili pravno lice (firmu)?

    Sada bi Parking servis trebao da kazni svog zaposlenog koji je pripremio tužbu, jer je napravio materijalnu štetu preduzeću. Ali, to je Javno preduzeće, tako da niko neće dobiti ni ukor, a štetu će platiti svi zaposleni.
    (A., 18. novembar 2017 15:15)

    # Link komentara

  11. Читам исту агенцијску вест на неком другом порталу, наслов - „Чачанин победио Паркинг сервис"(?!). Пријатељи, он је поразио све нас, који живимо у Београду, који свакога дана морамо (да, прецизно сам се изразио - МОРАМО!) да седнемо у аутомобил, развеземо (напр. ја) децу у школу, супругу на посао, и сâм сам запослен... Па, пошто живим (ни крив ни дужан!) у пешачкој зони око Кнез Михаилове, када се скупимо и враћамо назад, ка кући, кружим и нервирам се на десетине минута у потрази за паринг местом. И тако свакога дана! Ало, „виспрени чачанин" је ту паркирао, ко му шта може?! „Победник"! Београдски... Јад и беда наша
    (Не boy ша Лик 'О Вњак, 18. novembar 2017 15:13)

    # Link komentara

  12. Parking mesto je resurs. Auto u stajanju provodi 3/4 dnevnog vremena a pravi poprilicnu buku, guzvu i zagadjenje na ulicama. Doci u centar autom na posao je cist trosak za Grad i budzet. Na tom parking mestu vlasnik kafica bi postavio 3 stola i okrenuo nekoliko hiljada dinara a Gradu tj. budzetu platio taksu.
    Ostavite auto kod kuce i dodjite peske, biciklom ili javnim prevozom, svi cemo biti srecniji i bogatiji.
    (Djole, 18. novembar 2017 11:20)
    A šta bi grad radio sa 10 miliona mesta za sedenje u letnjim baštama kad bi se svi trotoari u delovima grada gde se naplaćuje parkiranje pretvorili u letnje bašte? Kome bi to izdao i po kojoj ceni? Ima dovoljno mesta i za letnje bašte, a ostatak treba da se pretvori u besplatna, ponavljam besplatna parking mesta sa ograničenim vremenom za parkiranje.
    (ideja, 18. novembar 2017 14:46)

    # Link komentara

  13. @deltaKoji sistem? Samo bih voleo da znam koju uslugu mi pruža parking servis kada se radi o uličnom parkiranju? Iscrtaju linije, pobodu znakove i krenu da naplaćuju. Jedni put kada su mi odneli kola je bilo što zato što nisu očistili sneg sa tih parking mesta koja naplaćuju a Đilas javno poručio da neće nositi kola koja nikome ne smetaju. Ako možemo da govorimo o sistemu radi se samo o sistemskoj pljački. A mi ko ovce ćutimo i plaćamo i tešimo se da smo savesni građani. Ima tu dosta pitanja koja mogu da se postave. Čije je zemljište? Kakvi su ugovori parking servisa sa gradom? Šta ja plaćam? Zkup prostora? Itd.
    (ivan, 18. novembar 2017 11:28)’ Ivane jesi li bio negde van Srbije? Pariz Minhen Buimpesta London? Jel i tamo isto imas iscrtane linije na kolovozu? Pa sto tamo placas? Koju su ti to oni pruzili uslugu?
    (milan, 18. novembar 2017 14:44)

    # Link komentara

  14. Eto i u mom mestu su izcrtali ulice i naplacajuju parking.E sad ulice su javne i ja sto se vozim po njima placam debelo na registraciji vozila(ima stavka vezana za to).E sad dal se ja vozio ili na kratko stao to je moja stvar jer sam to platio.Po kom osnovu su oni uzeli od grada deo ulice posto je privatna firma ja neznam?Dali su zakupili ili im je neko dao i kako moze neko uopste da im da nesto sto je svacije blage veze nemam.Zato podrzavam svakog ko ih prevesla i ne plati im.Druga je stvar kod onih parking zgrada to je ok da se plati jer ulazis na neciji posed t.j neko je ulozio novac da to napravi i sad zaradjuje na tome.Ali za ulice stvarno ne razumem.Ako neko zna bolje neka objasni.Hvala.
    (Strokavi mozak, 18. novembar 2017 14:36)

    # Link komentara

  15. A na koju foru onda Infostan naplacuje dugove preko izvrsitelja starije od godinu dana ?!?!?!
    (bandiera rossa, 18. novembar 2017 11:44)
    Verovatno na foru koju sam pomenuo u drugom delu komentara ako si pročitao pažljivo.osim toga, uastarelo potraživanje predstavlja tzv "prirodnu obligaciju" što znači da obaveza i dalje postoji samo je neutuživa (ne može poverilac da te tuži) ali ako platiš makar i deo takvog zastarelog duga, rime si preuzeo onavezu tzv. "dobrovoljne isplate" i moraš da ga izmiriš u celosti.Zastarelošću dug ne prestaje samo postaje neutuživ !
    (Blackbeard, 18. novembar 2017 14:16)

    # Link komentara

  16. @cubura, 18. novembar 2017 13:35
    E, pa komšija, Cerska i okolne ulice na Čuburi, Neimaru i Vračaru su zonirane da ne bi ljudi, koji rade u centru grada, a žive u okolnim naseljima u Beogradu, ispred tvoje kuće parkirali kola. Osam časova "džabane" parkiranja, tri četiri stanice GSB-om do posla, umesto 15...Ulaz u centar grada (centar grada Beograda su opštine: Vračar, Savski venac i Stari grad, pošto one ne sadrže prigradska naselja) se plaća, kao što se svuda plaća u svetskim metropolama. Ne vidim išta sporno u tome. Za 460,00 dinara mesečno (zelena zona) dobijaš mesto u svom ktraju, a da ne kružiš kolima po pola sata i čekaš da se ovi što rade u centru dodju do svojih kola i vtrate se na periferiju gde žive. Pre pola godine, staje "Mečka" sa LU registracijama ispred kafića u ulici gde živim. Lik koji izlazi iz kola, kaže vozaču "Mečke": "Ovde se plaća parking." Vozač mu odgovara: " Ma ko j..e Beogradjane, neću da platim da vidim ko mi šta može." Dakle, komšija moj, nema razloga da žališ ljude koji ne plaćaju parking i dobiju kaznu za to....Takav imje mentalni sklop...
    (Čubura je Raj, 18. novembar 2017 14:13)

    # Link komentara

  17. Nije niko nikome ovde doskocio vec je prosta primena zakona i sud odavno ima stav da se na parkiranje primenjuje 1 godisnji rok zastarelosti. Jedino treba dokazati da je fizicko lice koristilo vozilo za svoje potrebe kako bi se podvelo pod zastarelost za domacinstvo.
    (Sudijski saradnik, 18. novembar 2017 13:51)

    # Link komentara

  18. @ (ja, 18. novembar 2017 10:47)

    Dobro "Beogradjanin" aj mi ti objasni zasto su npr. zonirane Cerska, u kojoj inace ja zivim, i okolne ulice na Vracaru? To nije strogi centar, nije poslovni deo grada, vecim delom su to privatne kuce...? Koji je razlog za zoniranje tog dela...osim onog bezobraznog ako zivite na Vracaru morate da platite parking mesto?
    (cubura, 18. novembar 2017 13:35)

    # Link komentara

  19. Ajde ok za parking ali taj čovek ili slični njemu sve zloupotrebljavaju, ja plaćam porez, parking, struju, vodu dok 30% ljudi trlja ruke i oravi nas ve budale nekim zastarevanjem. Inače živeo sam 5 godina u Belgiji, nema grada gde možete besplatno da parkirate sem možda nekih dužih minuta u startu ako završavate brzo pa ne morate. Ili svi da plaćamo ili svi da ne plaćamo, mrzim pogrešno tumačenje zakona od bezobraznih ljudi, alavih advokata i korumpiranih sudija. Pošten u Srbiji se ne isplati biti, država te tera sama na kriminal.
    (Pups express, 18. novembar 2017 13:28)

    # Link komentara

  20. Naravno da treba da se placa parking i naravno da onom ko ne plati treba naplatiti kaznu/doplatu... Kakve su to price od advokata da to kao nije u redu. Jedini razlog zbog cega ljudi ne placaju te kazne je zato sto ne postoji prisila. Taj isti advokat redovno placa struju ili vodu ili mesto u vrticu ili clanarinu u teretani kao i zakonske kamate za kasnjenje. takodje kad ulazi u garazu ili zatvoren parking koga kontrolise isto neki parking servis gradski ne pada mu na pamet da ne plati gde i kad mora jer bez placanja ne moze da izadje i ne buni se jer je 2. sat skuplji od 1.
    Ovde kao i u mnogo slucajeva u Srbiji ispade poenta da se bezobrazluk isplati i da je onaj ko postuje pravila budala!
    (Mali Alek, 18. novembar 2017 13:09)

    # Link komentara

  21. bandiera rossa, 18. novembar 201bandi


    zato sto placas racun preko njihove uplatnice. plati ubuduce preko svoje uplatnice i navedi mesec i nema zastare..
    (., 18. novembar 2017 12:39)

    # Link komentara

  22. Postoji i presuda Vrhovnog suda o ovom pitanju... Nista novo..
    (Dikigoros, 18. novembar 2017 12:30)

    # Link komentara

  23. Ovde je u pitanju zastarelost postupka. Nije u pitanju bespotrebnost plaćanja parkinga.
    (Šta reći, 18. novembar 2017 12:26)

    # Link komentara

  24. Kome da pisem da uvedu zonu u nasem kraju, sve iscrtano, a cekamo godinama?
    (garfild, 18. novembar 2017 12:23)

    # Link komentara

  25. Parking servis nije nikakva izvrsna vlast(policija, sudstvo) pa samim tim nema pravo da naplacuje kazne.Mogu da vam naplate dnevnu kartu ali to nije ni priblizno cifri koju vam oni potrazuju.Primera radi ako sat parkiranja kosta 50din dnevna karta bi iznosila 600din a ne 1800din koliko oni potrazuju na ime ne placenog parkinga.Na sudu ih dobijate sigurno, e sad druga je stvar sto se ljudi retko upustaju u parnicenje pa na kraju ipak plate.Znaju oni to dobro ali idu logikom "Neka naplatimo pola tih kazni mi smo u debelom plusu...druga ploovina i ne mora da plati".
    (dejan c, 18. novembar 2017 11:57)

    # Link komentara

  26. U clanu 378 se ne spominje usluga parkiranja, a ipak se odnosi i na usluge parking servisa. Moze li neko to pojasniti?
    (Vozac, 18. novembar 2017 10:53)
    Vrhovni kasacioni sud je doneo presudu da se jednogodišnji rok zastarelosti iz Zakona o obligacionim odnosima odnosi na sve komunalne delatnosti iz Zakona o komunalnim delatnostima, a ne samo na one koje su nabrojane u članu 378. stav 1. tačka 1. Zakona o obligacionim odnosima. Stvar tumačenja, po meni je u redu.
    (Marlon, 18. novembar 2017 11:56)

    # Link komentara

  27. Pa šta je ovde senzacionalno? Klasična zastara.(Blackbeard, 18. novembar 2017 11:33)

    A na koju foru onda Infostan naplacuje dugove preko izvrsitelja starije od godinu dana ?!?!?!
    (bandiera rossa, 18. novembar 2017 11:44)

    # Link komentara

  28. Za sve koji ne razumeju odredbe o zastarelosti Zakona o obligacionim odnosima i koji smatraju da ga treba ukinuti:
    Ukoliko pozajmite nekom novac, ili vam neko duguje novac za uslugu ili robu koju ste mu isporucili. I taj neko vam ne izvrsi isplatu u dogovorenom roku, onda vi imate pravo da trazite kamatu za njegovo nesavesno izvrsenje svoje obaveze. I imate pravo da mu posaljete opomenu i kazete dug je bio ovaj, ali zbog kasnjenja, sada moras da mi platis zakonski predvidjenu kamatu i zato mi sada dugujes toliko.
    E, sad, da ti ne bi ovo zloupotrebio i tako naduvavao neciji dug, Zakon je predvideo da ukoliko u roku od godinu dana ne pokrenes sudski spor i trazis prinudnu naplatu, onda znaci da si ti postupio nesavesno i oprasta dug drugoj strani.
    Ali, ovde ima jedan izuzetak. Ukoliko ti obavestis drugu stranu da postoji dug i kamata, ali ti on ne osporava dug, vec te "zavlaci".. ono kao platice ti za mesec dana, pa za dva i tako dalje... pa ti plati deo, ali ne sve.. period se produzava za godinu dana i ti idalje imas opciju da ga tuzis i naplatis jos vecu kamatu.
    Ukratko: naduvavanje kamate se ne isplati, kao ni "zavlacenje" poverioca. Zakon je dobar, samo ga mali broj ljudi zna i razume.
    (praksa, 18. novembar 2017 11:36)

    # Link komentara

  29. Zastara postoji i za krivična djela osim ratnih zločina.Zamislite pravni sistem bez
    zastare.Kod nas sve bi trajalo u nedogled.
    Prosto potraživanje,ako se ne pokrene neka pravna radnja,zastarijeva u ovom slučaju za 1g.Apsolutna zastara recimo dugova za komunalne usluge je 10g čak iako ste tuženi,a u izvršnom postupku nije uspjela naplata.
    (anarhista, 18. novembar 2017 11:34)

    # Link komentara

  30. Pa šta je ovde senzacionalno? Klasična zastara.Ovog pravnika iz Parking servisa koji im je pisao žalbu na prvostepenu presudu treba da kazne što im je napravio dodatne troškove pred Višim sudom.Ovakve odluke svi sudovi u Srbiji donose ali je čest slučaj da P.servis, ako npr imate 4 kazne za parkiranje od kojih su samo 2 zastarele, pusti izvršenje za sve 4 pa kad vi prigovorite zbog zastare, sud vam obriše samo te 2 zastarele a pošto ste tako samo delimično uspeli u sporu, svaka strana snosi svoje troškove tj.sami plaćate troškove svog advokata pa vas izadje skuplje nego da platite te 2 nezastarele kazne
    (Blackbeard, 18. novembar 2017 11:33)

    # Link komentara

  31. Kriminalci. Pravnik sam pa ću vam objasniti šta rade. Prvo su za neplaćeno parkiranje počeli da naplaćuju kazne koje su stavljali ispod brisača. Ustavni sud je zatim zauzeo stav da parking servis nema ovlašćenje da kažnjava već samo da naplati vreme koje ste proveli na parkingu. Onda su se ovi kriminalci dosetili da i dalje mogu da izdaju kazne samo što će ih umesto sa "kazna" nasloviti "dodatna parking karta" ili neki sličan naziv. Izigravanje zakona koje prolazi. Neverovatno. Ja kada zateknem crvenu ispod brisača platim im samo za vreme koje sam prekoračio. Ne žale se. Znaju oni dobro da postupaju protivustavno.
    (Vlada, 18. novembar 2017 11:32)

    # Link komentara

  32. @delta
    Koji sistem? Samo bih voleo da znam koju uslugu mi pruža parking servis kada se radi o uličnom parkiranju? Iscrtaju linije, pobodu znakove i krenu da naplaćuju. Jedni put kada su mi odneli kola je bilo što zato što nisu očistili sneg sa tih parking mesta koja naplaćuju a Đilas javno poručio da neće nositi kola koja nikome ne smetaju. Ako možemo da govorimo o sistemu radi se samo o sistemskoj pljački. A mi ko ovce ćutimo i plaćamo i tešimo se da smo savesni građani. Ima tu dosta pitanja koja mogu da se postave. Čije je zemljište? Kakvi su ugovori parking servisa sa gradom? Šta ja plaćam? Zkup prostora? Itd.
    (ivan, 18. novembar 2017 11:28)

    # Link komentara

  33. lele i parking servis ima svoje botove
    (bob, 18. novembar 2017 11:25)

    # Link komentara

  34. Parking mesto je resurs. Auto u stajanju provodi 3/4 dnevnog vremena a pravi poprilicnu buku, guzvu i zagadjenje na ulicama. Doci u centar autom na posao je cist trosak za Grad i budzet. Na tom parking mestu vlasnik kafica bi postavio 3 stola i okrenuo nekoliko hiljada dinara a Gradu tj. budzetu platio taksu.
    Ostavite auto kod kuce i dodjite peske, biciklom ili javnim prevozom, svi cemo biti srecniji i bogatiji.
    (Djole, 18. novembar 2017 11:20)

    # Link komentara

  35. Ja ne razumem vas koji se žalite što je čovek pobedio parking servis na sudu.Da ne postoji takav zakon ne bi ni mogao da pobedi,pošto postoji svi su dužni da poštuju isti pa i parking servis.Svesni smo da različiti oblici naplate parkiranja postoje apsolutno svugde ali su takođe regulisana zakonima do najsitnijih detalja pa nikome ne pada na pamet da proba da izigra sistem.Kod nas se zakoni donose olako decenijama unazad pa nek ljudi dobijaju državu po sudovima dok se stvari ne promene tražeći rupe u istim.Možda se neko i dozove pameti,jednom.
    (buka, 18. novembar 2017 11:18)

    # Link komentara

  36. Cuj izigrao zakon! Novcem ili poznanstvima ucinio da mu sud zabu podvede pod princa i jos mu aplauduraju. To se drugacije zove
    (test&calls, 18. novembar 2017 11:14)

    # Link komentara

  37. svi ovi sto pisu bravo i alal vera, vole bih da ih vidim da je sistem parkiranja u beogradu kao devedesetih, ali uz ovaj broj automobila na ulicama. Samo da se zezne sistem, da se nesto ucari i ne plati, a da niko ne razume da je to sistem koji je neophodan da ne bi ziveli kao na divljem zapadu. Da, beogradu fali parking mesta, ali to nema veze sa parking servisom. Nazalost, grad nije projektovan tako da prihvati povecanje automobila, a na sve to, grade se visespratnice tamo gde su bile udzerice, a da se ne sire ulice i prave nova parking mesta. I sad si ti dosao iz cacka u beograd da obavljas svoje poslove i da ne platis ono sto si duzan da platis. A skandal je da postoji pravni osnov koji omogucava da se ljudi izvuku za svoje postupke. PArking servis je jedna od najprofitabilnijih gradskih firmi od tog novca ovaj GRAD ZIVI. Kome to nije jasno... Inace, ja bih ukinuo autoprevoz u gradu skroz, zdravije je ici peske i biciklom, kao u ostalim gradovima evrope. Tamo se inace parking placa redovno i bez preterane buke. Zato tamo sve funckionise a ovde ne. zato oni imaju drzavu a mi je nemamo. I zato kod nas politicari gledaju da ucare, ne plate i ukradu isto kao i njihovi gradjani koji su ih izabrali. Prema tome, ako hocete nesto da menjate, da promenite prvo sebe.
    (ivan, 18. novembar 2017 11:07)

    # Link komentara

  38. Napokon nesto ispravno i za narod da vidimo od suda..
    To sa pljackom vozaca preko raznoraznih Parking servisa u Srbiji je dobilo strahovite razmere. Drzavna jasla su se otrgla kontroli cak i vrha stranke koji ih je izmislio.
    Razumeo bih da je kazna za neplacanje parkinga recimo 100,200 dinara,ali da na cenu parkiranja od 40 dinara kazna bude 1500 ili 2500 dinara,to vec ne razumem.
    (C i n i k, 18. novembar 2017 11:02)

    # Link komentara

  39. Srbij,narod najserviliniji. Kome i st aplacate? ODrase vas za akcieza na gorivo,takse,namete,izmisljene gluposti,putarine . Gde treba automobil da stoji i da li treba da lebdi kada se ne vozi? Sasvim sam lepo i dobro parkirao pre nego sto su dosli sa brda i planina sa kanticom farbe. Cisto kriminal,bolesni ljudi i dustvo nespsobono da nista proizvede.
    (Petar, 18. novembar 2017 10:58)

    # Link komentara

  40. Ljudi, ne palite se više za to parkiranje, ovo je potpuno u redu. Ovaj čovek nije nikog izigrao i nije rupa u Zakonu. Zastarelost je 1 godinu dana. Nađite na internetu presudu Vrhovnog kasacionog suda Рев 430/2014 od 17.12.2014 god u vezi parkinga i sve će vam biti jasno. Tamo sve piše, to treba da bude bukvar i linija vodilja za sve sudije-prekršajce u Srbiji, koji moraju da sude svima isto, a ne kako se kome ćefne.
    Još jednom, bravo za sud u Čačku. Dosta više klepanja parking-servisa širom Srbije, ako hoćete da tužite imate 1 godinu od prekršaja. Kraj.
    (neko, 18. novembar 2017 10:54)

    # Link komentara

  41. U clanu 378 se ne spominje usluga parkiranja, a ipak se odnosi i na usluge parking servisa. Moze li neko to pojasniti?
    (Vozac, 18. novembar 2017 10:53)

    # Link komentara

  42. Da li je auto registrovan na pravno ili fizicko lice,nije mi jasno?
    (Jaric T Zivadin, 18. novembar 2017 10:51)

    # Link komentara

  43. @Trifke
    Do koje to periferije je stiglo zoniranje? To sto je tebi centar grada Knez Mihailova, nama Beograđanima nije. I jeziva je ova presuda, jer ispada da nikada nista ne treba placati, nego cekas godinu dana da zastari. Kriminal. Samo normalan svet koji placa ispada nenormalan. Bolesno drustvo i trulo skroz.
    (ja, 18. novembar 2017 10:47)

    # Link komentara

  44. Strašno.Nikakav pravni sistem,opširno,nedefinisano,zastarelo,komplikovano da drzava ne moze da kazni počinioca to ne mogu da verujem.
    (Banderaš, 18. novembar 2017 10:44)

    # Link komentara

  45. Glupost, zastarelst treba da se ukine. A od kada je zone i naplate parkinga u bg i meni kao vozac je bolje a i gradu
    (klaber, 18. novembar 2017 10:43)

    # Link komentara

  46. Nezakonito je da odluka grada bude visi akt od niza zakona
    Na skupstini grada glasa se za krivicna dela,sta radi tuzilastvo,jel ono stiti,brani ovu drzavu ili saucestvuje u pljacki
    Koja zakonska ovlascenja ima policija da asistira Parking servisu na nezakonitom hapsenju automobila i reketiranju plati pa dobijes auto
    Apsolutno je ,,drzava,,formirala parking servise bez zakonitog osnova i samim ti pljacka narod
    (ja, 18. novembar 2017 10:43)

    # Link komentara

  47. e bas mi je drago! ja sam 3 puta slucajno uplatio pogresnu zonu. na kazne sam se žalio i dokazao sam da sam platio ali oni uporno odbijaju da poniste kazne zbog neke neplacene kazne od pre 5 godina za koju ne znam da postoji. sad preti taj advokat da ce da me tuzi za ove 3 sto sam pogresno uplatio a kad ih pitam zasto me prvo ne tuze za tu pre 5 god ako postoji oni prosto kazu za tu necemo i nikad mi nisu poslali nista za tu od pre 5 god ali za ove tri prete stalno!
    (milam, 18. novembar 2017 10:32)

    # Link komentara

  48. Bravo za sud
    (Parničar, 18. novembar 2017 10:23)

    # Link komentara

  49. Bravo! Odlican primer za buduce presude. Bravo!
    (Gruzanin, 18. novembar 2017 10:21)

    # Link komentara

  50. ...i tako se izvadio na zastarelost, rupu u propisu i sposobnog advokata. Da li nam je gori pravni sistem ili gradjanstvo, mrtva trka?
    (bljak, 18. novembar 2017 10:18)

    # Link komentara

  51. Alal vera!
    (A3, 18. novembar 2017 10:18)

    # Link komentara

  52. Prc! Taj Parking servis je kriminalna organizacija. U svim velikim gradovima se vrsi zoniranje i naplata parkinga u centru grada koji je najcesce poslovni deo grada a sa ciljem da sto vise ljudi stigne daobavi posao i naravno da gradski budzet ostvari prihod od toga. Sta se kod nas desava, alave seljacine na vlasti su krenule od centra i stigle do periferije jer sta ces lepse nego da ti pare padaju sa neba. Ta halapljivost je zarazila sve lokalne vlasti po Srbiji pa sam skoro u jednom malom lepom mestu u Srbiji koje se zove Veliko Gradiste video zoniranu glavnu ulicu (jednu jedinu) i po nekoliko parking mesta iscrtanih u ulicicama koje se ulivaju u tu glavnu. Gradiste inace ima nesto vise od 6000 stanovnika...totalno ludilo nezasitih lokalnih pljackasa.
    (Trifke, 18. novembar 2017 10:16)

    # Link komentara

  53. bravo
    (zodijak ns, 18. novembar 2017 10:12)

    # Link komentara

  54. Automobil pripada samo onome cije ime je upisano u vlasnicku knjizicu jer jedno vozilo ne moze nikada biti upisano na vise lica.Zato je najbolje kandze pa ako hocete auto platite !
    (Oj Srbine,moj Srbine, 18. novembar 2017 10:08)

    # Link komentara

  55. Pa parking servis i nema pravo da pise kaznu!To je potvrdjeno od ustavnog suda.Oni mogu samo po zakonu da naplate vreme koliko ste bili nepropisno parkirani. Npr. ako ste bili nepropisno parkirani 1 sat,mogu vam naplatiti samo to vreme sto je u mom gradu oko 50 dinara. Pozdrav.
    (Gavro, 18. novembar 2017 10:05)

    # Link komentara

  56. Naravno,kad god treba da se izigra sistem,da se nešto ne plati i sl, tu su Srbi prvi u svetu po tome.

    Danas-sutra će ovaj što je "izigrao" Parking Servis možda sesti u fotelju pa će onda početi da "izigrava" ostale građane Srbije.

    Pa mu se vi i dalje divite
    (delta, 18. novembar 2017 09:53)

    # Link komentara