- Komentari -
  1. Umanjenje penzija je bilo protivustavno, ali kako bratiji to objasniti...
    (starsno, 17. novembar 2017 08:27)

    # Link komentara

  2. Priznajem da sam glup što se procenata tiče.
    Jedino što mogu da shvatim i želim da mi neko kaže je sledeće:
    2014 bilo je toliko i toliko penzionera, a mesečno za penzije je isplaćivano toliko novca, odnosno prosečna penzija 2014 je bila x dinara.
    2017 ima ovoliko penzionera, a mesečno za penzije se isplaćuje ovoliko novca, odnosno prosečna penzija je y dinara.
    To kad od nekoga ko ima penziju 50.000 uzmeš 12%, tj. 6.000 din, pa daš trojici čija je penzija bila 20.000 po 1.000 din. (5%) a 3.000 din daš Turčinu za fabriku, može da se tumači i da je 75% penzionera dobilo nikad veće penzije, a u stvari fond sa 110.000 umanjen na 107.000, odnosno smanjen za 3%.
    (Mile, 17. novembar 2017 07:39)

    # Link komentara

  3. diplomu u sake i pali napolje
     (marko, 17. novembar 2017 07:37)

    # Link komentara

  4. Meni licno je najbolji deo ovo kad kaze "...mozda i vise....", kakav car! Iskidao sam se od smeha, on stvarno misli da ljudi veruju u njegova obecanja?
    (supernaut, 17. novembar 2017 07:15)

    # Link komentara

  5. Virsle bile 99 din,sada 125 din kako objasniti? Bile 250 gr,sada 205 gr,kako objasniti? Mesni prat na medjunarodnom trzistu 1 e, nekad i sad, kako objasniti?
     (rak, 17. novembar 2017 06:16)

    # Link komentara

  6. "U međuvremenu je bilo povećanje najpre od 1,25 odsto, zatim još jedan i po i sada pet odsto, što ukupno čini više od osam odsto."
    a,25 + 1,5 + 5 = 7,75, što je manje od "više od 8 odsto".

    Druga, veća i daleko važnija greška: procenti se ne sabiraju - to se uči u osnovnoj školi, ali verovatno to ne bi trebalo da zna neko sa prosekom 9,44 i neko bez ijednog dana radnog staža.

    Matematika je egzaktna nauka, brojevi ne lažu.

    I nije bilo nikakvog povećanja penzija, već samo smanjenje smanjenja. Dobro ste pročitali. Zvanično, penzije veće od 25 hiljada dinara su smanjene pomoću sledeće formule: P = P - (P - 25.000) x 0,22 - što predstavlja smanjenje od 22% na deo penzije iznad 25.000 dinara. Tako da je "povećanje", uzmimo za primer poslednje od 5% (najveće do sada), zapravo smanjenje od (na primeru penzije od 40.000 dinara pre prvobitnog smanjenja) 3,66%. Kako? Ovako: P = 40.000 - (40.000 - 25.000) x 0,22 = 40.000 - 15.000 x 0,22 = 40.000 - 3.300 = 36.700 - što je iznos nakon prvobitnog umanjenja. "Povećanje" od 5% na umanjeni iznos daje 36.700 + 36.700 x 0,05 = 36.700 + 1.835 = 38.535. Čak i ako uzmemo "povećanje" od 8% koje Predsednik pominje dobijamo: 36.700 + 36.700 x 0,08 = 36.700 + 2.936 = 39.636. Ne zaboravimo da je smanjenje konstantno, te da se ovom računicom može utvrditi tačan iznos koji je neustavno otet od penzionera u prethodne tri godine, bez obzira na visinu penziju, s tim što se količina neustavno otetog novca povećava sa visinom iste.
    (Dragan, 17. novembar 2017 05:34)

    # Link komentara

  7. M I S K O -Sokole,nije sav narod malouman ali vecina jeste i zato moze da radi sta hoce.Ova neistinita i ,sustinski,nesuvisla prica je namenjena njima i samo njima.Perfektno on zna kome se obraca a to nisi ni ti ,ni ja.....
     (sn, 17. novembar 2017 05:29)

    # Link komentara

  8. Nece da kaze istinu i Bog. U pravu si Vucicu ti za to sto pricas i jeste dinar jaci u zadnje vreme ali covece jos ni jednom ne rece kolika je inflacija !
     (floki, 17. novembar 2017 05:20)

    # Link komentara

  9. 1+2+5 i dinar jači! A inflacija? A poskupljenje struje? Povećanje poreza? Povećanje svih ostalih cena? To ne računa jer mu ne ide na ruku. Računa samo ono zobg čega će njegovi procenti izgledati lepše.
    (ahaha, 17. novembar 2017 04:04)

    # Link komentara

  10. Pravnicima nikad matematika nije bila jaca strana, pogotovo ako su politicari i na vlasti. Kad uzimaju od drugih, onda su ti drugi u plusu, a oni sami opet u plusu. Verovatno je vecini penzionera, penzija sada i veca, jer su primali bedne penzije, koje su sada manje bedne. Oni su, na zalost, vecina u Srbiji, i vecina glasaca manipulativnog AV.
    (Smrda, 17. novembar 2017 02:14)

    # Link komentara

  11. Predsednik Vučić je vrlo jasan, ali naš narod je često vrlo ograničen i jednostavno ne želi da shvati.
    (Vesna, 16. novembar 2017 13:28)
    Dakle, ne mogu da prestanem da se smejem...odakle nekima ideja/hrabrosti/bezobzirnosti da se uopšte jave sa ovakvim komentarima. Ili oni stvarno misle da smo svi dementni?!
    (rozejezakoze, 17. novembar 2017 01:10)

    # Link komentara

  12. Pošto se pravi nevešt i da ne razume, zašto onaj što je najpametniji i sve odlučuje ne uzme od 13% najbogatijih u Srbiji i popuni državnu kasu umesto što je uzeo od od 13% "bogatih"penzionera. Verovatno što oni nisu nemoćni i stari i više ne bi finansirali koga i do sada
     (Miodrrag, 17. novembar 2017 00:01)

    # Link komentara

  13. Predsednik Vučić je vrlo jasan, ali naš narod je često vrlo ograničen i jednostavno ne želi da shvati.
    (Vesna, 16. novembar 2017 13:28)

    Slazem se s tobom...ogranicen je na svim izborima u oslednjih 5 godina...i ne zeli da shvati...
    (iznogud011, 16. novembar 2017 22:23)

    # Link komentara

  14. Penzioneri tako,tako,prosvetari,zdravstvo tako tako,svima povecano i pre.A u drzavnoj upravi nije bilo povecanja uopste.Ekonomista 40 000,radnik-sa sa srednjom 25 000 din i to rade ozbiljne poslove. Njima i sad tek mozda 5%. Uzas i sramota,pa neka objasni,a doveo svoje da nista ne rade i unapredio ih plus. Bice od boga kad tad. Ukinuo minuli rad,smanjio 10% ,koje imao platu 40 000 din u nov 2014,sada ima 31 000 din sa 30 godina staza.Hvala druze Vucicu.Nego se dodvoravas onima koji imaju i do koga te boli glava ako strajkuju,drzavna uprava jedina zakonom nema prava na to.A da jedina i u Evropi. Objasni i to,sada.Nisam Nina,vec obican cinovnik,pa mi dja objasnjenje.
    (ObjasniDruzeVucicu_DivnaM, 16. novembar 2017 21:10)

    # Link komentara

  15. Pa ne mogu baba i zabe Vucicu. Umanjenje je 22% iznad 25000. Tj oko 10% u mom slucaju ukupno. A ova povecanja nisu ta povecanja vec 1,25% pa 22% umanjenje na to, 1,5% pa 22% umanjenje ponovo.
    (koki, 16. novembar 2017 20:07)

    # Link komentara

  16. Vučić priča svoje priče, a ja viza pa u Nemačku. Na kraju će ga slušati samo botovi.
     (Plav čovek, 16. novembar 2017 19:55)

    # Link komentara

  17. Ove sve partijske sledbenike sto daju minuse na logicne komentare iz nekih njima sitnih interesa slobodno neka nastave sa radom jer nisu ni svesni svoje nesvesti.Srbiji trebaju ljudi koji znaju da vode drzavu, a ne poslusnici i sledbenici. Od toga nema nista.
    (Markoni, 16. novembar 2017 19:55)

    # Link komentara

  18. Ljudi treba da se ukine Zakon o privremenu smanjenju penzija pa da onda pričamo o povećanju. Treba iz minusa dovesti na nulu pa onda povečavati penzije. Nije mi jasno zašto ga niko ne pita kada će se ukinuti taj zakon, odnosno vratiti penzije onima kojima su umanjene. PRVO VRATI PA POVEĆAVAJ I ONDA SE HVALI!?
    (Benbela, 16. novembar 2017 19:43)

    # Link komentara

  19. Prvo od “viska” popunjavamo rupu zbog umanjenja penzija pre 3 godine (kupujemo devize, nista potrosnja). Onda tu cifru orocimo na 36 meseci. Potom svakog meseca skidamo 10% za stednju. Preuzeo sam od roditelja penzionera finansije, mi se vise necemo blamirati da nemamo. Sad imamo i ne damo.
    (Mene ste nasli, 16. novembar 2017 19:17)

    # Link komentara

  20. Jaka je to drzava kad o visini penzije odlucuje politicar, pogotovo neko ko u zivotu nista nije radio.
    (Marko, 16. novembar 2017 19:05)

    # Link komentara

  21. Procenti se ne sabiraju... mislim da se ovo ucilo u 6 razredu osnovne skole iz matematike. Dakle,prvo povecanje od npr 1.5%,pa sledece povecanje od npr 2% nije ZBIRNO povecanje od 3.5% vec se tih 2% povecanja obracunava na iznos koji smo imali pre,ono povecanje od 1.5%... ali ko ce o tome da razmislja,aj pustaj “parove”...
    (doktor, 16. novembar 2017 18:59)

    # Link komentara

  22. Nije sve u proseku sa fakulteta
    Treba nesto i da se zapamti
    Procentni račun recimo
    (zemunac, 16. novembar 2017 18:56)

    # Link komentara

  23. Predsenik je i sam počeo da veruje u bajke koje priča.
     (capri, 16. novembar 2017 18:56)

    # Link komentara

  24. @mar
    To nije ekonomija nego čišta psihologija i zato i ne možeš da objasniš babi.Može da skapira čovek koji stane na loptu i razmisli ali vrćina nas je u takvoj jurnjavi da to nije u stanju da uradi- trenutni subjektivni osećaj je presudan.
    Imao si u džepu svakog prvog X novca.U periodu od dve godine si dobijao 15% manje pto znači da si od normalnih,predvidjenih prihoda umesto 24 puta X dobio (24-3,6)X.
    Onda si sledećih 6 meseci dobio "povišicu" od 1,5% tako da si u tom periodu bio u minusu "samo" 12% (da ne ulazimo u sitnicu što 1,5% nije od početnog primanja nego od okrnjenog)- minus ti je u tom periodu 0,72 od 6X. I onda opet "smanjenje" oduzimanja nazvano povećanje od 1,5%.
    Tek kada izračunaš ukupnu štetu koju je tvoj kućni budžet pretrpeo u periodu od 3 godine ubaciš inflaciju (poskupljenja) i dodatne troškove (pretplatu).
    Pri tome ne računaš posrednu štetu jer npr. usled naglog smanjenja prihoda nisi u stanju da servisiraš račune na vreme pa te stalno kači neka kamatica po danu (za struju ma primer).
    Od prilike 5-6 čistih penzija iz 2014. si u minusu za tri godine ali si u plusu kad pogledaš mesec iza.
    A ko pamti šta je ručao pre tri dana?
    (Komša, 16. novembar 2017 18:25)

    # Link komentara

  25. Najjača fora da neko ko trenutno ima 25000 kad mu podignu za 5% imaće 26250, ali će mu tada uzeti 22% od 1250, pa će mu povećanje biti između 3 i 4%, mrzi me da uzimam digitron. Sa većim penzijama je još gora računica.
     (Vlada, 16. novembar 2017 18:24)

    # Link komentara

  26. Ako je penzija 10 000dinara. Posle smanjena od 10% iznosi 9000dinara.
    Ako je povećamo za 2% iznosi 90180.
    Pa onda opet za 2% iznosi 90363
    Pa je onda povećamo za 6% iznosi 90924din.

    Dakle posle ukupnog povećanja od 2%+2%+6% penzija je opet manja nego na startu.
    Zašto? Matematika osnovne škole, procenti se ne sabiraju.
    (Ivan, 16. novembar 2017 17:51)

    # Link komentara

  27. Баш због свакодневног испирања мозга рекох себи ајд да питам родитеље пензионере око пензије. И следеће, ћалетова већа и за сада је у односу на ону почетну од 2014 и даље мања за неких 7-8%, а мајчина је и даље краћа за неких 4-5%. При томе да не рачунамо инфлацију и такозване трошкове живота. Према томе мени је стварно импресивно коме се уопште председник обраћа кад је сваком ваљда јасно да кад питаш било ког пензионера о пензији да ћеш добити одговор као ја од мојих родитеља. Највећи бисе је да гомила пензионера има мању пензију него што неко има социјалну помоћ. Дакле неспособна клика на власти је довела систем до невероватних парадокса. Свакако је највећи овај да је мања пензија у ствари већа, само што ми то не знамо. Нешто као Мики у Ранама, по шест пута пушта Дару да рачуна и неће рачун, не може заставник да верује да су га његови израдили.
    (marko, 16. novembar 2017 15:49)

    # Link komentara

  28. jadan svi ga napadaju a on zeli samo najbolje da uradi...za sebe
    (vlada, 16. novembar 2017 15:46)

    # Link komentara

  29. Penzija mi je smanjena za 15%,a do sada povećana 3%(1,5+1,5)i ono u Jan. 2018. 5% što je ukupno, 8%a do 15% ostaje još7%(sve se vidi na čelu), prema tome Vučić ne govori istinu..... zašto??????????
    (Petar, 16. novembar 2017 15:45)

    # Link komentara

  30. Neznam mnogo da racunam. Ali pre deset godima sam imao veci penziju za 80€.
     (Bob, 16. novembar 2017 15:45)

    # Link komentara

  31. Овај вечито неке борбе сам са собом води.
     (Ненад, 16. novembar 2017 15:24)

    # Link komentara

  32. 237 minusa, za sada, na komentar del boja koji planira da finansijski pomogne babi i dedi (ili roditeljima penzionerima, nisam skontala)!?!?!?

    Gde će vam duša, sendvičari?
    (Programerka, 16. novembar 2017 15:22)

    # Link komentara

  33. On iskazuje duboko nerazumevanje o penzijama.Prvo re kekao da su penzije stečeno stanje, da ali samo kao civilizacijska tekovina, kao i nasleđe, kao i ravo na rad. Visina penzije je svojina penzionera, zasnovana na obligacionom odnosu između radnika i penzijskog fonda (ne kaže se penzionog!), određuje se na osnovi dužine radnog staža, visine uplate i neke "formulice" da ne davim naširoko. Zato je nestavno njihovo smanjivanje, jer to je kao da si od moje dedovine, koji sam nasledio i postao vlasnik, uzeo 24 odsto (toliko kje moja penzija skraćena). Ne možeš ti da uzimaš samo od nas, koji smo imali velike penzije, ni su ni sve kuće na svetu iste veličine, ali ako je nečija veća ne možeš je prepoloviti i dati onom koji ima manju, to su komunisti radili posle rata. Penzije nisu socijalna katergorija nego vlasništvo. Kako si krenuo, jednog dana svi ćemo imati iste penzije. Da li je to tebi cilj, a ovamo se ubijaš za slobodno tržište i veberovski kapitalizam. Moju si penziju od 66 hiljada smanjio na 52, danas je oko 55 hiljada, nije tačno će ona od nove godine biti veća nego ikad. Tačno je samo to da si većini siromašnih penzije povećao za 9 odsto, a nama smanjio za 20 odsto. Zato je to tvoje politikanstvo nezakonito i neustavno! Nemam ništa protiv da se formira socijalni fond, ali ne od moje penzije, nego od svake zarade u državi. Da li znaš da me od ovog smanjenja moje zarađene penzije mnogo više boli što ne mogu ovo, a pokušavan danima, da javno objavim. Nema slobode misli, ej!
    (I da mi vrati sve što je uzeo, neću glasati za njega, 16. novembar 2017 15:19)

    # Link komentara

  34. Skolovao sam se 20 g. radio puni radni staz 40 g. uplacivao ceo iznos plate u PIO fond, kako bi u starosti imao pristojnu penziju, a onda dodje na vlast ON i bez ikakvog stida otme mi 25% penzije.
    (djura, 16. novembar 2017 14:55)

    # Link komentara

  35. Svi vidimo da govori NEISTINU, da prikriva inflaciju, i svi vidimo ga zivimo losije nego pre 5 .g. Povecao je poreze, takse i Akcize a smanjio plate i penzije, sta ces gore. Dok drugi u okruzenju podizu penzije i plate on ih smanjuje i otima. Prica ono sto njemu odgovara, kao da je sav narod MALOUMAN.
    (misko, 16. novembar 2017 14:52)

    # Link komentara

  36. @mar
    Bravo,eto matematike crno na belo i bas bih voleo da mi "gospodin" predsednik to objasni,ali onako iskreno bih voleo a ne provokatorski,mozda mi tu nismo uracunali neki parametar,u stvari sigurno nismo jer za koliko posto su komunalije poskupele u medjuvremenu,pa hrana plus evo slusam jutros ponovo najavljuju poskupljenje struje i ko zna cega vec pa evo opet iskreno pitam da mi objasni tu svoju matematiku "gospodin" predsednik???
     (Dacha, 16. novembar 2017 14:48)

    # Link komentara

  37. Srbija je na ekonomskom polju ostvarila visoke rezultate koji joj omogucuju da mogu plate i penzije da se povecavaju
    (Vanja, 16. novembar 2017 14:43)

    # Link komentara

  38. Predsednik Vučić je vrlo jasan, ali naš narod je često vrlo ograničen i jednostavno ne želi da shvati.
    (Vesna, 16. novembar 2017 13:28

    Pa da mu nadjemo neki bolji,neogranicen narod.Nemamo svi prosek 9.44,da bi mogli da razumemo predsednika Vucica.
    (Milence, 16. novembar 2017 14:41)

    # Link komentara

  39. Idemo napred u nove pohode! Predsednik Vučić se svom snagom bori za našu državu i naravno da će taj trud da se isplati.
    (ivanka, 16. novembar 2017 14:38)

    # Link komentara

  40. Matemtika za 100 din kaze:
    sa smanjem od 5,89% imamo 94,1 din.
    Kada na to dodamo najpre 1,25% pa 1,5% i 5% dobijamo da imamo 101,5 din.
    Tako da ima povecanja od 1,5% a ne ispricanih 8%.
    Ukoliko uvedemo i inflaciju od 3%, dobija se da su ljudi zapravo zakinuti za 1,5%, odnosno da realno imaju manje nego sto su imali pre smanjenja.

    E sad, zamolio bih nekog da mi kaze kako da ovo objasnim babi!
     (mar, 16. novembar 2017 14:31)

    # Link komentara

  41. A kad je g Vucic povecao penzije za 5% , ja na mom penz.ceku to ne vidim povecanje.Ma sram te bilo, otimao si od penzionera, a nisi smeo da uzmes od tajkuna koji ustvari vladaju ovom drzavom.
     (Anja, 16. novembar 2017 14:28)

    # Link komentara

  42. @Herr Miloje
    Zasto ste ovom coveku gore podelili ovoliko minusa?! Sve izreceno je apsolutna istina! Sto je najgore, oslikava pravo stanje kod nas i sta nas sve ceka. Politicar i odgovornost mi nikako ne idu u istu recenecu! Nas opstanak i nase dece je u pitanju! Sta cinimo da nam bude bolje?
     (doOx, 16. novembar 2017 14:23)

    # Link komentara

  43. Penzioneri bi trebalo da kazne na izborima za kompletno ponizenje.
     (trt, 16. novembar 2017 14:21)

    # Link komentara

  44. Srbija ide ka boljitku.
    (Krcko, 16. novembar 2017 14:20)

    # Link komentara

  45. Penzioneri znaju, lepo kaže Vučić. Evo, kažem ja svom ocu:
    - Ćale, čujem da će Vučić da vam da po 5000...
    - Ma da mu je... pip, pip, pip, pip... nek mi vrati moju penziju, maj...čina jedna!
    A ja se sav ozarim, jer se moj otac i ja, koji sam takođe ostao bez dela plate, napokon U REČ slažemo.
    (woah, 16. novembar 2017 14:04)

    # Link komentara

  46. Mome ocu je oteto 25%. O čemu pričaš čoveče? Leči se već jednom!
    (Pozdrav iz Novog Sada, 16. novembar 2017 14:03)

    # Link komentara

  47. Kratka i jasna ilustracija koliko ovaj komentar Vucica nema smisla: Kad nekome prvo smanjis platu za 50% (sa npr 1000e na 500e), a onda mu povecas tu platu 100% (sa 500e na 1000e), plata na kraju ostane ista, iako je 100 duplo vece od 50 :)

    To sto je tih 100 vece od 50 je isto toliko bitno kao sto je tih 8 vece od 5.75. Vrtimo se u krug sa mizernim penzijama.
    (Novosadjanin, 16. novembar 2017 13:58)

    # Link komentara

  48. Svako povecanje je dobrodoslo
    (Kaja, 16. novembar 2017 13:42)

    # Link komentara

  49. Auu pa kako si ti uopste dobio prelaznu ocenu iz matematike?Kupi racunaljku pa se podseti malo kako ide racun.
     (lokator, 16. novembar 2017 13:41)

    # Link komentara

  50. Meni je porastao račun za struju jedino
    (Doktor drmr, 16. novembar 2017 13:30)

    # Link komentara

  51. Predsednik Vučić je vrlo jasan, ali naš narod je često vrlo ograničen i jednostavno ne želi da shvati.
    (Vesna, 16. novembar 2017 13:28)

    # Link komentara

  52. Penzioneri ce dobiti ono sto su zasluzili. Ipak su podneli veliku zrtvu. Zna narod da Vucic ceni njihovu zrtvu.
    (nikolaj, 16. novembar 2017 13:25)

    # Link komentara

  53. Čuvajte se čoveka koji stalno ponavlja:
    " Ja nisam lažov, ja neću da Vas lažem!",
    slagaće Vas baš kad se najmanje nadate.
    (Iks, 16. novembar 2017 12:57)

    # Link komentara

  54. Da je sturdirao matematiku razumeo bi, mojoj porodici otimate 8000 dinara mesečno, to je činjenica iskazana na čeku od penzije, on i Siniša mali išli na časove matematike kod istog profesora.
    (Petar, 16. novembar 2017 12:51)

    # Link komentara

  55. Postoji predmet na fakultetu koji se izučava, a zove se "Javne finansije". Verujte da je šteta što taj predmet nije prostudirala "elita" koja pljuvanjem po sadašnjoj Vlasti želi da se domogne trona i dovede nas do bankrota...
    (Dušan, 16. novembar 2017 12:50)

    # Link komentara

  56. Kada je sada postignuta stabilnost i kada se pojavila mogućnost za povećanje penzija ,siguran sam da će do tog povećanja i doći i da je to velika stvar koja će značiti svima a najviše penzionerima!!!
    (Goran, 16. novembar 2017 12:47)

    # Link komentara

  57. Nekima je najlakse da sire mrznju prema Vucicu,i da namerno prave probleme,Vucic to nije to zasluzio.
    (ena, 16. novembar 2017 12:41)

    # Link komentara

  58. Ne znam koja se matematika koristi.Uzmite kalkulator pa računajte.kako god, jedino sam siguran da za 100€ dobijem manje dinara nego ranije.Za tre iste dinare kupim takođe manje nego ranije.Računica je jasna.Za penziju kupim manje nego pre godinu dana, još manje nego pre dve gosine, a još manje nego pre tri i tako dalje.može predsednik da izađe i da izjavi kako živimo bolje nego švajcarci, ali to jednostavno nije tako.Ko je slep, jadan je.Ko nije slep, blago njemu.Ako živi bolje realno, a ne bolje samo po Vučiću.
    (Digi-tron, 16. novembar 2017 12:35)

    # Link komentara

  59. Predsedniče većina ljudi u ovoj zemlji ima osnovnu školu u kojoj se uči procentni račun.Zašto u medijima pisanim ili TV ne prikažete 3-4 primera penzija sa obračunatim umanjenjima i uvećanjima pre 2014. god. i danas.Ovako svi imaju svoju računicu bez prikaza i MANIPULIŠU simpatizerima a istine nigde na vidiku.Ja ću kao penzioner prigovoriti zašto je sada penzionerima povećanje 5% a svima ostalim 10% i time ste svim penzionerima smanjili osnovu i za sledeća povećanja u odnosu na zaposlene.TO NIJE POŠTENO A NI ZAKONSKI.PENZIONERI ĆE TO ZNATI DA CENE NA SLEDEĆIM IZBORIMA.
    (misko, 16. novembar 2017 12:34)

    # Link komentara

  60. Predsedniče neko ti pre 3 godine uzme 10 jabuka a onda ti posle 3 godine vrati 3 jabuke koliko ti je ostalo jabuka i da li je to povećanje?
    (Shaljivdzija 011, 16. novembar 2017 12:33)

    # Link komentara

  61. Kada sam čuo koliko iznosi to povećanje rešio sam da pomognem babi i dedi da sastave kraj sa krajem. Meni, recimo, povećanje džeparca u tom iznosu ne bi ništa značilo jer za te pare i ne može bog zna šta da se kupi. Računao sam da kada bih svakog dana izdvojio samo 20 dinara i dao ih babi i dedi to bi bilo više novca od onog koji su oni dobili na račun povećanja.Očekujem da će mi i roditelji pomoći u ovoj akciji koji su prosvetni radnici pa imaju normalne plate.

    Inace, drago mi je zbog toga što država nije preuzela i finansijsku brigu o đacima, jer kada bi zavisli od države đaci ne bi imali ni za kiflu.
    (del boj, 16. novembar 2017 12:30)

    # Link komentara

  62. Bateee, zaboravio si inflaciju. Džaba kurs kada cene rastu.
     (Srba, 16. novembar 2017 12:07)

    # Link komentara

  63. "Kako je naveo, sledeće godine će penzije biti opet povećane, isto kao ove godine, a možda i više, jer, kako je rekao, deficita države možda neće ni biti, a imaćemo velike privatizacione prihode koje nismo imali prethodnih godina."

    Ti ces privatizacione prihode da isplatis u vidu penzija, umesto da povecas javne investicije? To je najobicnija glupost i nijedan ekonomista koji ima iole mozga ce se saglasiti sa tim.
    Moraju se investicije povecati, to je kljuc dugorocnog uspeha!
     (Zoro, 16. novembar 2017 12:06)

    # Link komentara

  64. U modernoj eri kapitalizma ,,feudalnog tipa", kome smo na široko otvorili vrata, prosto se nameće pitanje da li je Država u stanju servisirati i uzeti na svoja pleća ovako veliku obavezu kakva je isplata penzija? Kada se zna da je Država već ranije protiv-pravno rasprodala i privatizovala državnu imovinu od strateškog značaja po jednu zemlju, koja je bila siguran dopunski izvor punjenja budžeta, njen realan izvor prihoda se sveo na poreska opterećenja društva, kao ,,namet na vilajet" koji i penzionere dotiče. U takvoj situaciji ,,zatečenog stanja", Država čini ogroman napor da najbrojniju i najugroženiju kategoriju penzionera zaštiti. Greška je što je pristup populistički, gde se trenutna loša zakonska regulativa u sticanju penzija ne menja, a položaj penzionera ponižavajućim socijalnim programima pegla. Većina penzionera ceni sve te ,,socijalne" olakšice, ali istovremeno tvrdi da su one ,,milostinja" koja ne utiče na njihovu sigurnost u startnom statusu. Ako se uzme da su generacije penzionera koje dolaze, istovremeno i tranzicione žrtve uvoza ,,feudalnog kapitalizma", osećaj beznađa i gubitka ljudskog dostojanstva ostaje prisutan. U svemu tome, procentualna povećanja, ovakva ili onakva su važno sporedna, jer shodno visini penzije ona su samo ohrabrenje, ali ne i rešenje koje uliva egzistencijalnu sigurnost. Ali treba pozdraviti vlast koja sve čini, u naporima da se penzioneri ne osete zaboravljenim.
    (Svedok vremena, 16. novembar 2017 12:05)

    # Link komentara

  65. Tesko je ljudima objasniti neke stvari...
    (Sara, 16. novembar 2017 12:00)

    # Link komentara

  66. Penzije preko 40000din nisu vracene na nivo iz 2014. Tacka
     (Midrag, 16. novembar 2017 11:58)

    # Link komentara

  67. Evro pao, cene u dinarima porasle. Penzioner u Srbiji sada plaća skuplje osnovne namirnice nego puno bogatiji zapadno evropski penzioneri.
    svaki dan samo propaganda i demagogija.
    (penzić, 16. novembar 2017 11:54)

    # Link komentara

  68. što je najgore, više ne laže - počeo je da veruje sebi!
    (proklet bio izdajica, 16. novembar 2017 11:41)

    # Link komentara

  69. ah, ninovci, ovakvog ste čoveka našli da rasplačete...
    (proklet bio izdajica, 16. novembar 2017 11:39)

    # Link komentara

  70. Kreću izbori!
     (Djole, 16. novembar 2017 11:38)

    # Link komentara

  71. Vucicu koliko god da se trudio da objasnis neobjasnjivo, neces uspeti. Meni si uzeo 3000 din mesecno, a do sada mi nisi vratio ni polovinu od toga. Umesto da resavas goruce probleme ti pokusavas, iz dana u dan, da nas ubedjujes kako je kodnas sve mnogo bolje od kada ti vladas. Narod ipak najbolje zna.
     (miki, 16. novembar 2017 11:36)

    # Link komentara

  72. Koliko meni ide matematika, a ide mi,znači da su penzije povećane u odnosu na 2014.godinu pre smanjenja 0,98%, odnosno oko 400 rsd na penziju od 25.000 rsd. Tako da lažu i jedni i drugi.
    (Matematicar, 16. novembar 2017 11:34)

    # Link komentara

  73. , pa šta će onda "drugo da rade Đilas, Šapić, Jeremić nego da pokušavaju da vrate pljačkaško vreme".
    Dinkica više ne spominje jer mu je sada saradnik. A zašto su pljačkaši na slobodi ako su pljačkaši??
    (pitam se, 16. novembar 2017 11:28)

    # Link komentara

  74. Bice u trenutku kada se budu najmanje nadali.
    (Tomas, 16. novembar 2017 11:27)

    # Link komentara

  75. Predsednik opet manipulise. Rezultat pomenutih smanjenja i povecanja je nominalni rast penzija u iznosu od 1.1%. Kumulativna inflacija u prehodnom periodu (novembar 2014 - oktobar 2017) je bila 5.7%. Uzimajuci u obziru inflaciju, realne penzije su nize za 4.6%.
    (nevrmajnd, 16. novembar 2017 11:26)

    # Link komentara

  76. Vucic je uvek bio iskren,i otvoreno je rekao koliko ce penzije biti smanjenje,i na koji nacin ce posle biti vracene,tj.koliko prcenata,nije uredu sto se izvrcu njegove reci.
    (ENA, 16. novembar 2017 11:24)

    # Link komentara

  77. Ne valja ti sefe racunica?
    (dragan, 16. novembar 2017 11:22)

    # Link komentara

  78. Док не вратиш, оно што си покрао зајеби ту причу о већим пензијама.
    Оне што лажеш да им је пензије већа, нека узму плајваз у руке и нека то повећање одузму од повећања струје, акциза на струју, повећање пореза, многи имају и по две некретнине, од акциза на гориво, цена и трошкова живота.
    Па им ти лепо објасни како су пре тебе имали већу куповину моћ, него сада кад имају највеће пензије.
    Кажеш тешко је објаснити, није тешко него немогуће.
    (Лажовчино, 16. novembar 2017 11:15)

    # Link komentara

  79. Haha.. nemušte odgovore daje kao i uvek.
    Pošto navodi imena,znači prpa bato.
     (Stole, 16. novembar 2017 11:15)

    # Link komentara

  80. Tacno, kumulativno povecenje nakon 1.25%, 1.5%, 5% iznosi tacno 7.907%, dakle recenih 8%. No, ovo je golema laz: "Mislim da penzioneri sve to znaju, kao i to da će, zavisno od rezultata našeg daljeg rasta njihova primanja da rastu", poručio je predsednik" - to nece biti moguce jer se mlado stanovnistvo iseljava, natalitet je negativan, a uskoro ce pristici veliki broj penzionera (iz tzv. baby-boom generacije) koje NIKO nece moci da izdrzava. Trenutno, razne statistike kazu da 1.25, ili 1.44 zaposlenih izdrzava sebe i 1 penzionera! Dakle, ili ce preostali zaposleni izdravati uskoro bar 2 od svoje plate, ili ce penzioneri biti ostavljeni da masovno skapaju. Pri tekucim brojevima, nema drugog resenja.
    (Herr Miloje, 16. novembar 2017 11:14)

    # Link komentara

  81. Lažeš čim zineš!!! Kako to vojsci 10% a u realnosti 15% za ugovorce a 5-6 za ostale, čemu školovanje kada će onaj sa trogodišnjom srednjom školom imati platu kao neko sa višom ili visokom ... Bruka
     (alex, 16. novembar 2017 11:10)

    # Link komentara

  82. Milovan Brkić i Ćulibrk,su izuztno ozbiljni i kompetentni ljudi.To sto A.V od svakog ko mu argumentovano obrazlozi losu situaciju u zemlji,pokusava da napravi klovna,je pitanje za A.V.
    Jedno je sigurno i kada ga pitate kakvi su kolaci bili u poslasticari,on ce reci da su losi jer su krivi Jeremic,Sutanovac i Djilas.Radulovica vise ne sme ni da pomene.
    (mix, 16. novembar 2017 11:09)

    # Link komentara

  83. NIN se baš izblamirao sa ovom početnom stranom.
    (gole, 16. novembar 2017 11:04)

    # Link komentara

  84. Nikako. Nekim ljudima jednostavno ne vredi objasnjavati.
    (Darko Goranovic, 16. novembar 2017 10:56)

    # Link komentara

  85. Moja majka je otisla u penziju u septembru 2014. Prva penzija koju je dobila je bila neumanjena i iznosila je oko 97.000 rsd. Nakon smanjenja u oktobru 2014 penzija joj je bila oko 79.000 rsd. Nakon ova dva uvecanja od 1,25% i 1,5% sada na penzionom ceku pise da joj je penzija skoro 100.000 rsd ali ona prima oko 81.000 rsd. Nek gosn. premijer-predsednik objasni kako je 81.000 rsd > 97.000 rsd ? O inflaciji, uvedenim/uvecanim akcizama na struju, gorivo, cigare, povecanjima poreza na imovinu da ne pricam...
     (DPS, 16. novembar 2017 10:50)

    # Link komentara